Diskuze k článku

Amerika – ponurá pravda

Příspěvků 31

11.6.2010 6:48

Strašáků je hodně, tak všechno berme s rezervou

Dan13 85.?.?.?

Citace : Jakmile bude existovat schůdná alternativa k americkému dolaru, zelené papírky půjdou ke dnu jako šutr.

No nevím. Čína, jako jeden z největších věřitelů USA (cca 750 miliard USD), se svých dolarových rezerv hned tak zbavovat nebude. Čína dlouhé roky skupovala amer. dluhy, čímž financovala svůj export do USA a potažmo amer. spotřebu na dluh. Kdyby USA padly na ekonom. dno, Čína by byla nejspíš první zemí, která by zkolabovala po nich. V Číně je již dnes možné vidět velké sociální napětí a doutnající dělnické nepokoje.

Další významný exportér do USA je po Číně Evropa. Ta by šla nejspíše čínskou cestou a americký mor by se rozšířil po celém světě. Zkolabovaly by min. některé země OPEC poté, co by zkolaboval trh s ropou, díky zamrznutí spotřeby na nejdůležitějších ropných trzích světa. Stačí se podívat, co dělá s ropným trhem dluhová krize v Evropě.

A takto by jsme mohli pokračovat dál a dál. Existují ovšem i jiné zajímavé předpovědi na blížící se ekonomický kolaps. Dnes je jich všude plno, takže brzy uvidíme.

221724

11.6.2010 16:48

RE: Strašáků je hodně, tak všechno berme s rezervou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 221724

Kdyby Cina zkolabovala, tak by se toho az tak moc nestalo.Par desitek tisic zbohatlych soudruhu komunistu by prislo o nakradeny majetek a zivot by vratil k normalnimu tradicnimu zpusobu.Jen popravci cety by mely prechodne vic prace nez dnes.Normalni cinsky rolnik by ani nepoznal zmenu.

221759

11.6.2010 18:29

Čínský model hospodářství je daleko životaschopnější, než "úplný" volný trh na západě.

proton 88.?.?.?

Reakce na 221759

S poklesem ve světovém hospodářství se Čína začíná intezivněji zaobírat vnitřním trhem a domácí spotřebou. Také zavádění všeobecného zdravotního pojištění, sociálního pojištění a všeobecného pojištění na penzi,jasně ukazuje, kam Čína směřuje.
Čína také masívně ale obezřetně investuje všude na světě. U nás je známo, že mnoho investic v České republice do fotovoltaiky, které ponesou dlouhá léta nemalé zisky, je právě z Číny.
Nejvíce západním demagogům, kteří ještě přemýšlí v sentencích studené války vadí,že Čínu vede Komunistická strana Číny, která se však postupem doby zdá být stále pragmatičtější a její výsledky ekonomických reforem a způsobu vládnutí , je impozantní.
Prudký nárůst životní úrovně pro většinovou skupinu obyvatel zaručuje dlouhodobý sociální smír v Číně a možná až na malé vyjímky, žádné sociální bouře nehrozí.
Čína nikde neválčí, nepotřebuje vyvážet svojí ideologii a jenom spolehlivě pracuje,investuje a čeká, jak jí svět jako přezrálá hruška , spadne k nohám.
To se samozřejmně "západním" ideologům nelíbí, nejraději by potřebovali Čínu rozhádanou a nestabilní,ale mohou tak akorát prskat svoje jedovaté sliny. Čínský obr je rozjetý a nevím, co by ho mohlo na jeho jasné a přímočaré ekonomické trajektorii,zastavit.Čísla jsou jasná -jenom USA dluží Číně cca 980 miliard USD a dluh stále roste, každý rok o zhruba 150 miliard USD.

221770

11.6.2010 19:08

RE: Čínský model hospodářství je daleko životaschopnější, než

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 221770

Komunisti jsou porad stejne svine po celem svete.Pokud si myslite, ze klika asijskych hrdlorezu je jina, tak jste na omylu.Investice jsou jen papirky a az dojde na lamani chleba, tak nula od nuly pojde.
Cina je nestabilni uz dnes, za par let bude v rozkladu, protoze soudruzi komunisti prijali s dolarem i US dluhy o kterych nemaji vubec potuchy.

221773

11.6.2010 22:55

RE: Čínský model hospodářství je daleko životaschopnější, než

arid 88.?.?.?

Reakce na 221773

Nemáte pravdu. Komunisti nejsou svině. Svině jsou lidi, ať mají barvu stranické knížky jakoukoli. Stačí se podívat na politickou reprezentaci v naší malé zemi. Korupčník, zloděj, podvodník, lhář, ...

221801

11.6.2010 22:59

RE: Čínský model hospodářství je daleko životaschopnější, než

steve 72.?.?.?

Reakce na 221801

.. souhlasim. Zastupy onech dnesnich "demokratickych politickych zazraku" - by nebylo hodno mnohym "zlocinnym komunistum" ani olizat boty. Je to o lidech ..

221802

11.6.2010 23:28

RE: Čínský model hospodářství je daleko životaschopnější, než

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 221802

Nedávno jsme zde vedli volební camcy.
Dnes v lidovkách je úryvek od Kasla:
>Změna pro Prahu, která bude alternativou případné korupční koalici ODS, ČSSD a Věcí veřejných, která může po volbách vzniknout," uvedl Kasl...
Odkaz na článek.
Tak si kladu opět otázku.
Hodně lidí má přehled, kam stávající koalice směřuje a jaký je předpoklad její budoucí činnosti.Pokud s někým hovořím o výsledku voleb, většinou dostanu odpověď, že jim není jasný výsledek. I zarputilí modroptáci přiznávají, že se odklonili od stávající bandy a volili levici, aby ty supy odstavili, jelikož se od nich nic pozitivního nedá očekávat. No a jsou tam!
Dokonce jejich arogance moci je až tak bezohledná, že nechtějí ani přenechat šéfa sněmovny socanům, aby jim do toho nekafrali, a mohli si dělat co si umanou, dokonce se nechávají slyšet, že je třeba měnit ústavu. Mám pocit, že to nebude jediné a poslední překvapení, kterého se dočkáme.

221807

11.6.2010 23:40

RE: Čínský model hospodářství je daleko životaschopnější, než

steve 72.?.?.?

Reakce na 221807

.. tupost ceskeho naroda je sokujici a bolestna .., "menit ustavu" - je nam obema jasne - o co tady ve skutecnosti jde a jak bude zmenena. A pokud o tom zminuji dnes - budte si jisty, ze to uz maji pripravene !!

221808

11.6.2010 23:47

RE: Čínský model hospodářství je daleko životaschopnější, než

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 221808

pozn. mimo soutěž.
možná jsi vycítil, že už počítám některé pátky a nemůžu se dopočítat, ale prosím vynechej "Vy", zkus to nahradit "Ty", až mě jednou budeš posílat do...tam, budeš mít snažší pozici [chechtot]

221810

11.6.2010 23:48

RE: Čínský model hospodářství je daleko životaschopnější, než

Lin 85.?.?.?

Reakce na 221808

Steve, však jsem to sem psala už někdy (asi) včera, že mi okolnosti těchto voleb silně připomněly úplně jiných "prehistorických" voleb. Buďte si jistý, že to připravené mají. Všímavým to mohlo být jasné už od voleb minulých, kdy se rozčilovali, že "nezodpovědní voliči" svou volbou opět způsobili vládní pat. Už po minulých volbách prosakovalo, že se "musí změnit systém".
Jo - a mají 45 stížností na regulérnost těch letošních. Neočekávám ale, že něco změní.

221811

12.6.2010 0:26

RE: Čínský model hospodářství je daleko životaschopnější, než

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 221801

Tak nevim jestli se mam smat nebo brecet nad vasim nazorem.Benes take Cechy kdysi ujistoval, ze sovetsti komuniste se valkou proti zlym Nemcum zmenili k lepsimu.Jak to dopadlo, vime dobre.V Cine porad vladnou komuniste, i kdyz se rado rika, ze jsou to kapitaliste.(mozna, ze tito samozvani experti radi nosi cinske tenisky)

221816

12.6.2010 12:00

RE: Čínský model hospodářství je daleko životaschopnější, než

Střelec 77.?.?.?

Reakce na 221773

Anonymní posateli, ani se nedivím, že se skrýváte. Tak hloupé výkřiky tu často ke čtení nejsou. Vy znáte komunisty na celém světě, že o nich tak sebejistě píšete ? A znáte vnitřní situaci v Číně, že ji tak napevno hodnotíte ? Pochybuji o tom, neboť obsah vašeho komentáře svědčí o prostém rozumu. Sama se ze zkušeností z poslední doby kloním k názoru, že mnozí politici jsou svině, ale nedovolila bych si to napsat, protože znám ze zločinného jednání jen ty naše. O některých cizích se to mohu jen domnívat, takže v jejich případě mlčím.

221839

11.6.2010 20:12

RE: Čínský model hospodářství je daleko životaschopnější, než

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 221770

>Čínský obr je rozjetý a nevím, co by ho mohlo na jeho jasné a >přímočaré ekonomické trajektorii,zastavit.
Nedostatek ženských a přebytek testosteronu. Kolik je jen dnes v Číně chlapů, co nemají šanci si "vrznout" standartním způsobem? 15 milionů, 20 milionů, 30 milionů?
Ta čísla jsou jasná a zajímavá, ale ŽIVOT nepředstavují jen čísla z účetní osnovy. Jsou i jiné faktory. Např. takováto demografická "fajnovka"...

221780

11.6.2010 10:01

Zábava

Libcin 85.?.?.?

Musím přiznat, že mě článek příjemně pobavil i když je svým způsobem hodně pesimistický. [smích]

221731

11.6.2010 10:22

MISTROVA SLOVA JSOU NESMRTELNÁ !!

vj66 82.?.?.?

Mistr Jan Hus

Tak jako hejno krkavců snesli se na tuto zemi, aby vyklovali každé zrnko zlata s stříbra.
Nemají slitování. Jejich srdce zjedovatěla touhou po bohatství. Se vším kupčí, všechno prodávají.

Chceš pokřtít dítě? Zaplať!
Chceš loupi a vraždit? Zaplať a bude ti odpuštěno.

Ale pak, kdyby sám ďábel zaplatil, vstoupil by na nebesa?

A za peníze takto vydřené z chudého lidu koně krásné chovají, čeleď nepotřebnou drží, v kostky hrají a na své kuběny kožichy drahé věší, zatímco Kristus chodil bos a neměl, kde by hlavu složil.

Však poznejte se, vy zloději chudého lidu, neboť Bůh i lidé vás vidí. [pláč]

221732

11.6.2010 13:11

RE: MISTROVA SLOVA JSOU NESMRTELNÁ !!

Libcin 85.?.?.?

Reakce na 221732

Jak by byl mistr Jan Hus dnes označován? Nepřítel demokracie, terorista,.....?

221745

11.6.2010 13:31

RE: MISTROVA SLOVA JSOU NESMRTELNÁ !!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 221745

Kurňa, pane kníže, to sme si nedomluvili! [chechtot]

221746

11.6.2010 10:33

Zaujimavy clanok

calimero 147.?.?.?

inak ale myslim, ze je to vsetko len prirodzeny vyvoj. Najnamahanejsia cast stroja zvaneho svet sa znovu raz opotrebovala a musi si odpocinut s tym, ze jej zezlo prevezme cast ina. V dalekej minulosti bola pupkom sveta cina, unavila sa a neskor si tento post vyskusalo stredomorie, neskor europa a po nej amerika (urcite som este spustu "pupkov" vynechal, ale myslim ze je jasne o co mi islo). No a teraz proste unavena amerika zasluzene odovzda zezlo "pupku sveta" zase niekomu inemu. Kto to bude, sa v sucasnosti este poriadne nevie, ale ze si amerika svoj status neudrzi je uz dnes hadam jasne kazdemu. V zasade kazde imperium je odsudene na zanik vo chvili ked prekroci kriticku hranicu velkosti a vplyvu pretoze naraz zisti ze vynaklada viac namahy na udrzovanie seba sameho v prevadzke nez na boj s "okolim", ktore hocako sa moze zdat slabe a neorganizovane, je na rozdiel od vsetkych imperii vecne.

221733

11.6.2010 15:21

Kamený král. Vzpomínka na ninulou budoucnost.

naviivan naviivan (zavináč) seznam (tečka) cz 46.?.?.?

Kamený král hledí na Václava rysavého
co jen se to tvorí h hlave podivného.
Ze na mne král z kone hledí,co to znamená
Tebe nebojím se,socho kamená.
Národ neví co má delat,tak mu radí nicema,
Prospesné ted pro vás bude,kdyz zacinkáte klícema.
Národ cinká klícema poslusne jak ovce,
nemá vsak on pastýre,má on pouze lovce.
Kamený král smutne hledí,neríká slovo zádné,
je mu jen líto národa,kterému sluha vládne.

221753

11.6.2010 17:26

Obsah mě taky pobavil

Lin 85.?.?.?

Ač ponurý, vyznívá mi svou výzvou k masovému exodu dost směšně. Jednak to řešení - vylidnit zemi - a jednak to ani není dost dobře možné.
Budovali si Ameriku sami - bez cizích vlivů, které jsme museli snášet třeba u nás. Ať si jí tedy i sami narovnají. Kážou o svobodě a demokracii celému světu, tak určitě znají ten správný recept.
Úsměvné, že tolik vysmívané "levičácké" sociální výhody jsou pro autora článku motorem a důvodem k přestěhování. Že by sociální stát byl přeci jen tou vysněnou metou? Nebo že by Američané byli stejní "lenoši a vyžírkové" jako ti, kteří u nás chtěli zachovat sociální stát?

221762

11.6.2010 22:19

RE: Obsah mě taky pobavil

steve 72.?.?.?

Reakce na 221762

..lenoši a vyžírkové"
[chechtot] [chechtot] [chechtot]
--
..kratke a vserikajici ...

221796

12.6.2010 6:14

RE: Obsah mě taky pobavil

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 71.?.?.?

Reakce na 221762

>Budovali si Ameriku sami - bez cizích vlivů, které jsme museli
>snášet třeba u nás."


Bez jakych cizich vlivu mate na mysli?? USA byla zbudovana na Evropanech. [chechtot]

Uz od sameho zacatku to tady byl cizi vliv. Tak jako Kanada a vsechny staty v Severni a Jizni Americe.

221822

12.6.2010 21:57

RE: Obsah mě taky pobavil

Lin 85.?.?.?

Reakce na 221822

Ale...no táák... Zase mě tu někdo tahá za slovíčka. [smích]
Pravda, vyjádřila jsem se nepřesně. Těmi "cizími vlivy" jsem myslela cizí nadvládu a "režimy". Chcete -li: v USA si budovali demokracii už od založení, my ji budujeme 20 let (aspoň se to říká). A ta naše demokracie není dávaná za vzor a metu pro ostatní... na rozdíl od té americké.

221871

13.6.2010 9:24

RE: Obsah mě taky pobavil

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 221871

LIn mýlíte se. Ti, kdo už od počátku křesťanství pracovali s penězi, s kupčením s odpustky apod - ti financovali výlet do objevení Ameriky - a od počátku ji kolonizovali = usměrňovali její vývoj. Přesněji od doby, kdy zjistili, že lidé (přistěhovalci z Evropy) chtějí vytvořit opravdovou demokracii, což se v počátcích také dařilo.
Ale ti, kdo ovládají děje a dějiny - ti postupně infiltrovali demokratické praktiky Spojených států tím, jak zaváděli svůj finanční systém do chodu hospodářství.
Výsledky známe, FED = tiskárna papírků.

Bohužel zatím asi nikdo nevidí jinou funkci faktu, že peníze se staly virtuální komoditou, udržovanou jen naším vědomím. Tím, že vytvořili efekt, zvaný DLUH - tím dostali zdánlivě lidstvo na kolena, do finančního otroctví.
Cesta z něj existuje, ale je poplatná tomu, jak dobře kdo zná vývoj PRINCIPŮ, vedoucích k nastavení dvojice "ZISK x DLUH". A to musíte až do doby předkřesťanské.

221887

13.6.2010 10:59

RE: Obsah mě taky pobavil

Lin 85.?.?.?

Reakce na 221887

Asi opravdu píšu jako hotentot. [smích]
To, co uvádíte, je mi známé.
Svým vyjádřením jsem narážela na fakt častého "pohledu" na USA jako nejdemokratičtější zemi světa. Zemi neomezených možností a zemi svobody, kde se dokonce tyto atributy staly vývozním artiklem. [smích]
Copak jste u nás nic takového neslyšel? I od svých spoluobčanů, kteří se stále snaží ruku v ruce se svými politickými představiteli Ameriku v tomto dohnat a možná ji i předstihnout? Vždyť tu přeci neustále musíme "bojovat za demokracii a svobodu", aspoň to tak říkají. [smích] Nesmíme už nikdy připustit frontu na banány a na hajzlpapír!
U nás se přeci říká, že nemáme "košér" demokracii proto, že nás zkazili komunisti a skutečná demokracie nastane až tehdy, kdy vymřou všichni "předsametoví".
A vy to tu kazíte nějakým FEDem... [vyplazený jazyk]

221889

14.6.2010 13:30

RE: Obsah mě taky pobavil

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 221889

hmm,asi jsem tu ironii nepochopil. Prošel jsem si i váš původní příspěvek, kde píšete o sociálním státu jako o nesmyslu (pokud jsem větu pochopil), který nemůže fungovat.

Já jej považuji za jediný možný a to, že Ameriku řídil také svět peněz už od jejího objevení, to je fakt.
...takže vaší reakci "hotentota" nerozumím. A to jsem nic nepil....

221992

12.6.2010 14:51

konečně to někdo řekl na plnou hubu!

fist.of.heaven 213.?.?.?

fakt hustej týpek.sekera a useknutý nohy to asi vyhráli,ale hovno ve větráku taky není špatné! ale vážně...tohle co napsal, tím mluví asi z duše většině amerických emigrantů.jenomže je potřeba ten první krok a to je: vypadnout odtamtud.což se ale většinou týká hlavně té privilegované většiny, která se ovšem ráda vrací.mám tam své majetky, otroky a vůbec prostě vládu peněz.a za ty se v us koupí všechno.i beztrestnost, počestnost apd.jenom mě je u takovýchle úvah vždycky ouvej, když vím,že právě lidi, který by to mohli změnit, což by bylo žádoucí, emigrujou a nic se nezmění.takže tak mocnej stát (dneska ne rozhodně ekonomicky,málo už i politicky,ale zejména vojensky)se nikdy "nenarovná" a současné vyhlídky prostě vedou k tomu, že se z toho budou chtít vyválčit.jedno jestli jenom k prospěchu vojesko-průmyslových korporací, zneužitím pro izraelské zájmy nebo války čistě ekonomické o ropu, suroviny nebo i opium a potraviny či odbytiště.pokud bude čína a rusko tiše našlapovat v koutě a s radostí se dívat, jak se amerika dusí ve vlastní šťávě, může to nabrat nepěkné konce...

221856

13.6.2010 7:02

Vitez i porazeny vychcipaji spolecne,kdo vlastne vyhral WWII?

kozoroh 61.?.?.?

V jednom dnu muzem cist dva clanky spolu souvisejici, prvni,"White newborn babies set to become a minority in the U.S. "next year".
Druhy clanek s nadpisem:"Migrants `make Germany dumb` says central banker in astonishing outburst".
http://www.dailymail.co.uk?
A,zde je veta ,jez mne zaujala "Becouse....cesky, nasledkem emigrace a jeji populace s poctem narozenych deti, vysoce prevysuji pocet narozeni domacich-nemeckych deti, coz ma za nasledek jine inteligence ,jez meni strukturu inteligence Nemecka" Pozoruhodne z pohledu historie, ze vlastne dva narody s krestanskou a nebo lepe receno s bilou populaci pomalu a jiste mizi z povrchu teto planety,z minulosti, viteze a porazeneho,krestan proti krestanovi a nasledky davaji tusit to ,co pisi v nadpise,vitez i porazeny na ceste vymreni a tak se vkrada otazka ,kdo vlastne mel nejvetsi prospech z druhe svetove valky?
Myslim,ze mnoho pozornych a premyslivych ctenaru prehodnoti historii,podle techto "vysledku" a mnozi vzpomenou na posledni dopis risskeho marsala letectvi Georinga ,jez v predtuse dalsich dnu Evropy napsal Churchilovi,ze jako vitez pro Britanii, nebude dlouho trvat a zjisti, ze vsadil" na spatneho kone" ,ale pro Evropu bude jiz pozde.
A, tak princ se svou myslenkou na "kontrolovany porodni system" zemi tretiho sveta, je uz tak zvany "krizek po funusu",tedy v oblasti Evropy,kdo se narodi navic a nemuze se uzivit doma ,tak, sbalit veci a sup do evropskych statu a osud Evropy je tim zpeceten na zaklade politicke hlouposti vlivnych a mocnych tohoto sveta.
http://www.telegraph.co.uk/n...
Prince of Wales call for population control in developing world.
Ma , vubec nekdo zotpovednost za sve minule vladareni, za osud Ameriky a cele Evropy?
Co si mysli veterani druhe svetove valky,kdyz se rozhlidnou kolem sebe?
Neni politika sjednocene Evropy jenom krokem k urychleni planu elity sveta na konecnou katastrofu krestanskeho sveta, uvazujte o tom,k cemu byly vsechny ty obeti v prvni a druhe svetove valce?
Byl svet rozdelen na vychod a zapad k tomu ,aby se takto ridil "bratrovrazebny boj,krestan proti krestanovi", zatimco jiny,pocital nakolik naroste jeho moc a vliv na zbyvajici populaci?
Neni to tragedie lidstva, kdyz vitez i porazeny nakonec jsou na tom stejne -porazeni oba dva!
- Article 30 of the UDHR. Unfortunately, you can't take away human rights from people, especially in first world countries. However, there is this thing called electronic civil disobedience. "They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety." - Benjamin Franklin

221884

14.6.2010 6:34

EVROPO KLEPEJ SE HRUZOU!!

IVANFOJT 64.?.?.?

Proc autor clanku nevysvetlil proc veci jsou v teto situaci v Americe. Proc bohata zeme jako Amerika musi mit spatnou zdravotni peci , otresny zpusob zivota a presidenta z Kenye???? Proc vsichni senatori odhlasovali predani veskere vyroby do Ciny a jedina vyroba co tam zustala jsou hloupe filmy, primitivni muzika a vyroba zbrani . Nejen to proc ma Amerika zoldackou armadu??? ve velikosti Americke armady. Je tady jedine vysvetleni , ze pani co investovali do Ciny se snazi znicit Konkurenci to je Ameriku, aby az se Cina uplne rozjede tak s Cinskymi kuli prevalcuji CELY!! svet vcetne Evropy. A ty pujcky , nemusi byt cinske , ale bankeru , kteri investovali do Ciny, a maji za ucel koupit celou Ameriku za babku az se Amerika uplne polozi a daji Americe nuz na krk.

A tak EVROPO TRES SE!!!

221962

15.6.2010 4:36

RE: EVROPO KLEPEJ SE HRUZOU!!

kozoroh 59.?.?.?

Reakce na 221962

Mame dva svety,jeden,co vidime a nebo si myslime,ze vidime a jeden,ktery nevidime. Ten prvni svet se nam nezda logicky,nevyzname se v nem, mame propagaci,ktera nas deli od historicke pravdy,coz je zaklad k posouzeni,toho sveta "neviditelneho" ktery se nam pod pravdou dukazu zjevi,co by viditelny,potom, zjistime,ze velkou cast naseho zivota jsme prozili ve slepote,vetsi mnozstvi lidi s tim umre a nikdy neprocitnou,neprokouknou,posudte sami,drive nez druha svetova valka zkoncila,tak uz byl svet rozdelen , jsou lide, kteri ridi svet aniz bychom meli tuseni,ze jsme obelhavani,ze jsme lide zijici na zaklade,dejme tomu,politickeho podvodu.Vojaci umirali,bojovalo se na obou stranach a byli lide,co uz vedeli vysledek mnohem dopredu nez my,nez nasi otcove ,synove, bratri a mnoho jinych,kteri bojovali na zivot a na smrt,otazkou je za co?
Tak,jak pred sedmdesati roky manipulovali svet,tak, dnes ti samy manipuluji dnesni svet a dnesni, pro nas problemy,valky,nezamestnanost,vysoke dane ,porodnictvi, skolne a jine, presvecte se samy?
Mapa minulosti,vestici budoucnost.
http://www.globalresearch.ca/articlePictures/map19...

Jestlize,je v Americe neco spatneho, jako i jinde na svete,tak to neni nahoda, v zadnem pripade,jestli jste procitli a vidite to!Je jenom a jenom na nas si sundat "brile", jez nam nasadili.
Jestlize,rozdelili Ceskoslovensko na Slovensko a Cechy,tak ,to rozhodne nebyl umysl obycejnych lidi,ale stin,tak zvaneho Karlovarskeho setkani, o nemz se skorem nic nevi,ale vi se,ze po osamostaneni Slovenska okamzite prisel plan na odskodneni za holocaust.Nasi letci umirali v Anglii a nasi vojaci na vychodni fronte a ve stinu udalosti se uz cachrovalo,jak udelaji svet po valce,tedy,priklepli Ceskoslovensko do sovetskeho bloku,tak ,jako madarsko a Polsko.

222037

15.6.2010 7:17

Od utoku na americkou neozbrojenou lod USS Liberty.......

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Amerika,prestala byt tou Ammerikou,jakou jsme znaly.Ne ,jenom to ,Americane poznalisami ,ze to neni ta Amerika za kterou bojovali jejich dedove a otcove. Amerika- jeji obcane, byli zrazeni vlastnimi politiky za "jidassky gros", coz poznali z "vysetrovani" a umlceni cele posadky USS Liberty ohledne piratskeho utoku a odmitnuti pomoci napadene lodi, to same pozdeji 11Septembru a v Oklahoma "bombing" atentatu i s pohledem na vrazdu americkeho presidenta Kennediho.
Vložený obrázek
The Main Battle Dressing Station on the USS Liberty was described as a “bloody scene reminiscent of the American Civil War.” The Israeli torpedo and machine guns took a terrible toll on the Liberty’s crew, killing 34 and wounding 172.
Amerika a jeji v pozadi "BOSS" se nemusi zpovidat svym obcanum a nebo celemu svetu o zalezitostech"Ameriky".
Vložený obrázek
THE 9-11 FAIRY TALE – The alleged hijackers, according to the government and media version. But why has the mass media shown no interest in interviewing the families of these men in order to document and support the official story? How can it be than several of them are even reported to be alive and the media doesn't investigate?
Jak, muze "terrosta" prezit v letadle,jez naletlo do Svetoveho Centra proste nikoho nenapadne se zeptat,jak je to mozne?
Takze,od dnesni Ameriky muze svet ocekavat, naprosto cokoliv, tedy i pro normalne premysliveho cloveka veci naprosto nepochopitelne a v tom je nebezpeci pro cely svet,kdyz ,lide, domorodci,nemaji v ruce, pod kontrolou, svoji vlastni zem. Mluvit o Americe je dvoji vec ,jedni,co tak zvane "vladnou" a druzi kteri nemaji naprosto zadny prehled, co se deje doma a v zahranicni politice a hlavne, proc?
Mnohem vic informaci je na : http://www.bollyn.com/index.php?id=11259&print=1
Zde, je volne k otisknuti kniha, jez si muzete vypalit na CD.Kdyz budem diskutovat o Americe,tak musime rozlisovat, zda mluvim eo americkych obcanech a nebo o americkych politicich.
“Every time we do something, you [Shimon Peres] tell me America will do this and will do that... I want to tell you something very clear: Don’t worry about American pressure on Israel. We, the Jewish people, control America, and the Americans know it.”
— Ariel Sharon---------------

Tady, je to dano,cerne na bilem.

222038

Tuto stránku navštívilo 11 163