Diskuze k článku

USA se aktivně připravují na válku s Ruskem

Příspěvků 25

7.6.2021 1:45

Katechizmus Katolické Církve art. 2327

n.a. 90.?.?.?

Je třeba učinit všechno (quidquid), co je rozumně možné,
aby nedocházelo k válce, a to kvůli zlu a nespravedlnostem, která působí (secum fert).
Církev se modlí: „Od hladu, moru a války vysvoboď nás, Pane.

389259

7.6.2021 7:22

Náboženství je mor, třeba ho bez ohledu vyhubit!

Intolleranza 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 389259

Drahý pan, bůh nebo třeba imaginární pablb, tedy zástupce jakéhosi "ducHOVNOsti" je jenom vějičkou a berličkou kreténů, debilů, imbecilů a idiotů, kterých v populaci díky dysgenickým procesům výrazným tempem přibývá.
Jestli soudruh Deml razil tezi, že když mu někdo řekno, že žid je člověk, tak on mu vyrazí čtyři zuby, pak já dodávám, že všechny náboženské stupídy a je lhostejno k jaké krávovině se modlí, je nutno odchytat a zavřít do doživotních pracovních táborů, ve kterých budou na nás makat, až se z nich bude kouřit. Tam už jim, těm dobytkům s otlačenými koleny, toho jejich pánaboha vyženeme z hlavy.

Volám po militantním antiteismu a společně s mravokárcem Catem dodávám: Ostatně soudím, že náboženství musí být zničeno!!!
Dokud nebude plošně vymýceno, svět stále bude ve svrabu, v jakém je.
Howgh.

389260

7.6.2021 10:50

RE: Náboženství je mor, třeba ho bez ohledu vyhubit!

Morrest Morrest (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 389260

Science is the only religion of mankind.

Děti jsou jen oběti kauzality, nemohou za to, že jejich rodiče jsou idioti.

389262

7.6.2021 16:12

RE: Náboženství je mor, třeba ho bez ohledu vyhubit!

rosco 185.?.?.?

Reakce na 389260

problem je ze magor si vzdycky nejake nabozenstvi najde, to je boj proti vetrnym mlynum, seberes jim islam nebo zidovinu, vstoupi do klima sekty, k svedkum covidovym nebo vyhrabou opelichaneho Marxe, nejdriv by bylo nutno znicit tupce a tech jsou odhadem dve tretiny, preji hodne uspechu.
[chechtot][chechtot]

389266

7.6.2021 20:34

RE: Náboženství je mor, třeba ho bez ohledu vyhubit!

Intolleranza 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 389266

Já s váma naprosto souhlasím, že je to věčný boj s blbostí na straně jedné a s vychcaností na straně druhé. Ale jak to jinak chcete řešit? Jak se dá udělat z hovna zlato neboli jak udělat z blbce inteligenta? Poraďte. Volám SOS!!

389272

8.6.2021 8:17

RE: Náboženství je mor, třeba ho bez ohledu vyhubit!

rosco 185.?.?.?

Reakce na 389272

"jak udělat z blbce inteligenta? "
to neni vubec potreba, kdyby byli vsichni inteligentni, byla by to nuda i blb je nekdy uzitecny a na druhe strane vychcanost se casto poji s aroganci a sebe precenovanim, coz pak zase prechazi v blbost. Pouze blb sni o svetovlade.Uz jsem se zde drive o tom zminoval, to se prave stalo pejzatym lichvarum, tvorbou teto giganticke kreditni bubliny vlastne podrizli slepici ktera jim od 1913 snasela zlata vejce, stoji v rohu zady ke zdi a tady nastupuje funkce uzitecnych tupcu, kteri jim svoji stadnosti lumiku znemozni, z toho uzavreneho kouta utect, pri nevyhnutelne nastavajici panice je proste (nejen na burze) udupou. To jsou ekonomicke zakonitosti na jejichz principu chcipl uz SSSR ( a trouba Reagan veril ze je uzbrojil) vcetne gubernii a na ktere , pres veskerou vychcanost budou kratci.
[chechtot]

389276

7.6.2021 16:42

RE: Náboženství je mor, třeba ho bez ohledu vyhubit!

vvv 108.?.?.?

Reakce na 389260

Vy jste se uplne zblaznil. Ateismus nechal uz za sebou hory mrtvol. Nejvic byl v vykonny Mao. Ale Stalin a Hitler se taky snazili. Pol Pot byl bridil, s pouhymi 2 miliony.

389267

7.6.2021 21:35

RE: Náboženství je mor, třeba ho bez ohledu vyhubit!

ping789 31.?.?.?

Reakce na 389267

»Můj synu, byl jsi vzdělán ve způsobech, abys byl mezi římskokatolíky římskokatolíkem a současně mezi vlastními bratry špionem; dokonce se nebudeš váhat snížit k tomu, abys byl mezi Židy Židem a mohl o nich shromáždit všechny informace jako věrný voják papeže pro blaho tvého řádu: Nikomu nevěřit, nikomu nedůvěřovat, mezi reformátory být reformátorem, mezi kalvinisty být kalvinistou, mezi protestanty (tj. mezi těmi, kdo protestují a nesouhlasí s učením římskokatolické instituce) být všeobecně protestantem, k získání jejich důvěry. Hledej možnost mluvit z jejich kazatelen a s veškerou silou a prudkostí tobě vlastní opovrhuj naší svatou církví a jejím papežem. Byl jsi vzdělán v tajném zasévání žárlivosti a nevraživosti mezi národy, žijícími v pokoji a v míru, abys je podněcoval ke krvavým potyčkám, vtahoval je do vzájemných válek, vyvolával revoluce a občanské války... Ve společenstvích národů, provinciích a v zemích, které jsou nezávislými a prosperujícími ve vědě, v umění, ekonomice a hospodářství... udržuj kontakt s revolucionáři tak, abys ty země přivedl k válečným potyčkám. A to vše čiň tajně, společně se svými jezuitskými bratřími, kteří by mohli být na druhé straně, ale otevřeně proti těm, s nimiž bys mohl být spojen s jediným cílem, aby církev mohla být vítězem... Při tom všem pamatuj, že cíl světí prostředky...
Tvým úkolem je být špionem a shromažďovat všechny informace, fakta a statistické údaje ze všech možných zdrojů... vetřít se do rodin protestantů a heretiků všech druhů a charakterů, stejně jako obchodníků a bankéřů, zákonodárců, do všech škol a univerzit, do parlamentů a zákonodárných sborů, mezi soudce státní rady s tím, že »všechno všem« pro papeže, jehož služebníky jsme až za hrob... všechny instrukce jsi získal jako novic, pomocník, zpovědník i kněz, ale ještě nemáš znalosti potřebné k vedení Loyolovy armády v papežských službách... Musíš sloužit v pravý čas jako nástroj a vykonavatel svého přímého nadřízeného, protože nikdo jiný, kdo není pověřen svatým úřadem, nemůže pracovat s krví pohanů, protože »bez vylití krve, nemůže být nikdo spasen.« Proto, abys byl správně připraven ke své práci a zabezpečil si své spasení, budeš navíc ke své předcházející přísaze poslušnosti vůči svému řádu, za každých okolností uznávat a oddaně sloužit papeži.
Opakuj nyní po mně: Já, (jméno), nyní v přítomnosti všemohoucího Boha, svaté Panny Marie, svatého archanděla Michala, svatého Jana Křtitele, svatých apoštolů, svatého Petra a Pavla a všech svatých nebeských zástupů. ...(dále kněz přísahá) - slibuji, že nebudu mít své žádné vlastní názory, že uposlechnu každý příkaz od svých nadřízených, že půjdu kamkoli do světa a udělám cokoli, o co budu svým představeným nebo papežovým agentem požádán, že budu vy...Automaticky kráceno

389273

7.6.2021 21:37

RE: Náboženství je mor, třeba ho bez ohledu vyhubit!

ping789 31.?.?.?

Reakce na 389267

, že půjdu kamkoli do světa a udělám cokoli, o co budu svým představeným nebo papežovým agentem požádán, že budu vyvolávat války - tajně nebo otevřeně - a že budu bojovat proti protestantismu, že budu dělat vše pro to, abych odstranil protestantismus ze světa, ať jsou to lidé z jakékoli sekty a jakéhokoli věku. ... Dále přísahám a prohlašuji, že kdykoliv se naskytne příležitost, vyprovokuji válku, skrytě nebo otevřeně proti všem heretikům, protestantům a liberálně smýšlejícím lidem tak, jak je mi nařízeno, abych je vykořenil a odstranil z tváře celé země. Abych nešetřil nikoho s ohledem na věk, pohlaví nebo stav...
... a budu tyto odpadlíky věšet, upalovat, ničit ohněm a pohřbívat zaživa, vařit, likvidovat, stahovat jim kůži, škrtit je, párat jim břicha a těhotným ženám párat lůna, zabíjet jejich nemluvňata tím, že je budu vrhat hlavou proti zdi, abych je roztříštil o zeď za tím účelem, abych zničil navěky toto zlořečené pokolení...
V případě, že to nebudu moci dělat otevřeně, pak to udělám tajně. Budu tajně používat jed a otrávených nápojů, škrcení a škrticích provazů, tenkých ocelových dýk nebo kulek bez ohledu na postavení, vážnost, pocty, úctu, hodnost, důstojnost nebo autoritu člověka nebo lidí, bez ohledu na jejich životní podmínky, veřejné či soukromé, kdykoliv mne k tomu vyzve agent papeže nebo vedoucí Bratrstva svaté víry, Tovaryšstva Ježíšova.”

už máš sbaleno do nebe komiku ?

389274

7.6.2021 19:19

RE: Náboženství je mor, třeba ho bez ohledu vyhubit!

kolokol 217.?.?.?

Reakce na 389260

Nositele té jediné pravdy byli posláni na smetiště dějin v 89.
A jak je vidět, jsou po 30 letech pomalu zpátky. Právě tak, jako je pomalu pryč celá slavná demokracie. Ale 30 let v životě člověka není tak málo. Díky tedy za ně ...

389271

8.6.2021 8:53

RE: Katechizmus Katolické Církve art. 2327

rosco 185.?.?.?

Reakce na 389259

první církev vznikla, když podvodník potkal hlupáka..
[chechtot]

389278

7.6.2021 8:47

Odchod hegemona

jjj 46.?.?.?

Podle politologů neexistuje ani jeden příklad z historie posledních 3.000 roků, že by nějaký hegemon odešel s příchodem silnějšího hráče na scénu dobrovolně a mírumilovně ze své pozice hegemona. Naopak - skončilo to vždy násilným konfliktem. Takže ekonomický propad USA z prvního místa na místo druhé je teď nutí dělat tyhle kroky.

389261

8.6.2021 0:24

RE: Odchod hegemona

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 389261

Sssr v roce 1991 ustoupily amíkům

389275

7.6.2021 11:15

Nové státy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Výsledek toho konfliktu bude Ruská francouzská republika,Ruská britská republika, Ruská německá republika. USA přestane existovat.

389263

7.6.2021 12:44

Připravovat se mohou

Oudrnický 178.?.?.?

to je asi tak všechno. Pozemní vojsko nepřipadá v úvahu a na kosmické síly RF nemají ani zdaleka. Stačí jim "vypnout" satelity atd.

Jak dopadla Amerika ve Vietnamu, Iráku, Afghánistánu. Několik velbloudářů je nahání. Snaží se bojovat jenom zbaběle ze vzduchu. Na to dávno existuje obrana.
Osobně si myslím že obyčejní žoldáci nemohou nikdy zvítězit nad vlastenci kterým jde opravdu o jejich zemi a národ. To američané bez historie a nyní i bez budoucnosti nikdy nemohou pochopit[velký smích]

389264

7.6.2021 14:00

RE: Připravovat se mohou

R.E. 37.?.?.?

Reakce na 389264

...a navíc když jsou sami dosraní a zbuzerantštělí a transgenderoví a budou zas chtít, aby to za ně udělal ten nemyslící evropský lidský dobytek, který se je snaží napodobovat..[chechtot]

389265

7.6.2021 16:57

RE: Připravovat se mohou

Prodost 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 389264

K tomu co píšete dodávám, že existují vedle USA i jiné státy, které místi historie mají spíše hustě popsaný trestní rejstřík...že ano.

389268

7.6.2021 17:22

Článek z pohledu autora (musím se do něj vžít)

Prodost 2a00:x:x:x:x:x

považuji za vcelku solidní analýzu situace, ovšem v záběru pouze posledního období. Souhlasím s ním protože je mi známa anglosasská expanzivní podstata. Znáte snad někdo invazivnější lidskou entitu, než je anglosas? A což teprve ve spojení s "vyvolenými". To je panečku tandem! Jsou, jak se říká "v pr..li jak Baťa s dřevákama" (ty zatracený zdroje, které ovládají jsou už takřka vyrabované). Zoufale potřebují další, tak co jiného od nich čekat, když "žabí kůži" (dolar) už téměř nikdo nechce. Ano, je mi známo, že co uvádím je pouze jedno hledisko, další je např., že jejich systém se bez "vnějšího nepřítele" nejenže neobejde, nýbrž se přímo zhroutí a to hned. A Rusko? To si za onoho nepřítele zvolili ještě před tím, než ovládli dolar (FED)
P.S. Teprve čeština vysvětlila podstatu slova demokracie. Všichni to špatně čteme. Čte se to "dem_okrást_i_je". Hezký den[bliji]

389269

7.6.2021 17:42

Rusové to dobře ví

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

a jsou připraveni na útok USA odpovědět fatálním a pro Ameriku zcela devastujícím protiútokem. Nejsem si vůbec jistý, zda-li si tento fakt "elity" Ameriky vůbec připouštějí, protože už velmi dlouho žijí ve věžích z nakradené slonoviny a evidentně už ztratily soudnost. Ostatně celý "demokratický" Západ založil svoji prosperitu především na vykrádání a zotročování slabších států po celá staletí. Pro něj je Rusko jen Bangladéš s jadernými raketami a zdroj mnoha nerostných surovin, jak kdysi prohlásila M. Albrightová, roz. Korbelová. Pokud Rusko vytvoří dvojblok s Čínou, jsou dny Ameriky jako dosavadního globálního hegemona sečteny a čeká ji dramatický úpadek a krvavá občanská válka, stejně jako celý Západ,a to včetně jeho novodobých kolonií z bývalého východního bloku. Celý Západ totiž už velmi dlouho žije jen na dluh a účet velké části světa, stále více mu chybějí zdroje na jeho marnotratný život a jeho jewrejští bankéři už dlouho emitují dolary a eura pouze z luftu svými klávesnicemi v míře stále větší. Díky naivitě a pasivitě gojimů ještě mohou, ale už ne dlouho. Věřím, že vrcholní čínští představitelé si jasně uvědomují, že pokud by se Západu podařilo intrikami, podvody, propagandou a pomocí páté kolony vlastizrádců dostat Rusko na kolena (těchto snah jsme právě nyní svědky ) a totálně ho vykrást, bude další kořistí globálních predátorů právě Čína a nedopustí tento stav. Na to je Čína už příliš mocná, chytrá a hrdá, než aby dopadla jako další naivní kořist často přestárlých globálních predátorů ze Západu.

389270

9.6.2021 0:06

Náboženstvo je mor.

Čahy 188.?.?.?

Prosím, zamyslite sa nad tým čo píšete.
Ak je teda náboženstvo zle, tak prečo všetky kultúry si vytvorili boha a náboženstvo.
A ku kresťanstvu: prosím čo je zlé na napr.Desatoro Božích prikázaniach.
Všetci aj tí ktorí písali vyšşie neuvážené komentáre sa tým riadia.

389301

9.6.2021 0:44

RE: Náboženstvo je mor.

R.E 37.?.?.?

Reakce na 389301

Pane Čahy, minulost nám prokázala mj., že náboženství je jistá forma placeba na nemoci ambicí mocných a všehoschopných vzhledem k těm méně chápajícím a jak říkali už svého času strejček Marx, dokonce "opium lidstva" a co se týče např. mohamrdánství, tak to je dokonce anestetikum a to velice silné...o čemž se denně přesvědčujeme, alespoň ti trochu chápaví...

Pokud ke svému životu a jeho směřování se neobejdete bez náboženství, tak Vás lituji a zároveň obviňuji z toho, že jste jeden z těch kdož činí tento svět tak zhovadilým...[velký smích]

Jak tu už nastínit tuším pan "rosco": "náboženství je setkání hlupáka s darebákem" a pořád platí...a je jedno o jakého boha se jedná a jaké náboženství se zrovna vyznává, nebo nutí vyznávat...

389302

14.6.2021 16:40

RE: Náboženstvo je mor.

PaVo 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 389302

Dobře jste to napsal. Já jen dodám, že náboženství je nástroj k ovládání člověka člověkem jako výmluva, viz tzv. bohem vyvolení, dnes viditelně si na bohy hrající s covidem, vnucující jedoinjekce jako spasitele . Autoři Bible (manuálu na ovládnutí světa) jsou viditelně titéž jako vládnou dnes, resp. dodnes a všichni věřící v boha to vidí a nedojde jim, že židy ukřižovaný Ježíš, který jim byl předhozen židy jako spasitel nikdy nepřijde, záchrana se nekoná a bible je už viditelně nahrazena NWO, který nedovolí žádné vyznávání bohů, jejich účel byl naplněn. Žid se schovává za satana a boha lidem předhodil tak, aby nepoznali, že jde o jím řízenou opozici, kterou si kdykoliv zruší. Kněží, zpovídající lidi byli vlastně donašeči,estébáci, udavači. Vševědoucí bůh by je přece nepotřeboval, ale autoři vymyšleného boha ano. Dnes tuto funkci plní podstrčené sociální sítě a lidi se zpovídají jako o závod a dokonce si myslí, že svými názory něco ovlivňují, ne, dnes už je vymalováno, jak se říká.

Přijmete boha na nebi, přijmete "boha" na zemi, a tím se dobrovolně stanete otrokem, věcí k použití a při nepotřebě k likvidaci. Lidi věřící potlačují ve jménu nesplnitelných slibů nejen logiku, ale i pud sebezáchovy a ochotně ve jménu víry udělají bez přemýšlení cokoliv, včetně oběti života svého i dětí, opět vidíme v současném náboženství covidovém, poslechnou i takovou zrůdnost nechat své děti ve škole dusit se v hadru, přestože všichni jsou negativně testováni.
Smutné je, že věřící v bohy vždy útočí na nevěřící, protože se cítí býti lepší, i tak ten opiát víry funguje.

Hra na válku USA versus Rusko je na stejném principu, nedojde k ní, USA jsou v sebelikvidaci, jen vidíme souboj mezi židy, kteří se perou mezi sebou o nadvládu nad světem přerozdělováním území vlivem peněz a dluhů, zbavující se všech nepotřebných bez ohledu na víru. O tomto ve skutečnosti očkování je. Vládnoucí se nejprve jako domluví a v jednom hnízdě pak vylikvidují hadím jedem. To už většina z nás neuvidí...

389392

15.6.2021 13:24

RE: Náboženstvo je mor.

R.E 37.?.?.?

Reakce na 389392

Ano, náboženství jsou opratě a křesťanství byl systém ovládání, který se už přežil a doba si žádá opratě zkrátit a uzdu přitáhnout a proto ta preference islámu a popouštění mu uzdy, aby předvedl co v něm je systém řízení spřesnil, vymezil vůle a zkrátil reakční doby...

Pro řiditele Zemekoule jsou ze všech nejhorší nepřátelé bezvěrci, atheisti, neb "nemají ovládací panel" s tlačítky, kde by se dal navolit požadovaný režim, nebo zastrčit disketa se sofwarem.

Nějaký i když "blbě" věřící je pro ně pořád přijatelnější, protože předpoklady a ovl.panel k přeprogramování už má zabudovaný a je jen otázka jaká disketa a jaký program se spustí a proto jsou také všechny ty víry nejméně tolerantní právě k těm nevěřícím, neb je nejde přeprogramovat...a taky proto ty některé blbé dcery "svíčkových babek" s nadšením ještě nedávno chodily na brigády pod prapory se srpem a kladivem a dnes s nemenším nadšením a iniciativou učí děcka ve škole modlení po mohamrdánsku a libují si v módních doplňcích a obalech na mobilní, poloautonomní inkubátory ze zatuchlých Arabáren, jejichž životní osudy a způsob života jsou hotovy bezmyšlenkovitě přijmout...
...a právě s tím se při transformaci Evropy v chalífát počítá a proto taky v tom všem hraje právě Vatikán a jeho hlava, popírající vlastní víru, hlavní úlohu a tísíciletá kamenná dogmata, kvůli kterým hynuli v minulosti lidé doslova po milionech padají, jako mouchy po postříkání Biolitem a věřící jen s otevřenými hubami čumí na to, jak jim za podpory vlastních vlád mohamedáni pálí katedrály a mažou po tvářích panny Marie své exkrementy...a papež jen cudně odvrací tvář a myje jim za to jejich smradlavé haxny, jako gesto, že jim celé to hrdé křesťanstvo k těm špinavým nohám klade, ať si s ním dělají co chtějí...

389404

9.6.2021 18:34

USA SE AKTIVNĚ PŘIPRAVUJÍ NA VÁLKU S RUSKEM

Anthony Beck 176.?.?.?

Nepochybně nemám takový geo přehled, ale myslim si, ze Rusko by na nic necekalo a nez by si Joe vzpomnel, kam dal jaderny kufrik, mel by za prdeli stín...

389319

10.6.2021 20:55

USA nemají žádnou šanci vojensky porazit Rusko

F&T 45.?.?.?

Podle Pjakina jediný reálně hrozící útok na Rusko by musel probíhat podle tohoto scénáře:
1, (vlasti)Zrada ruských elit.
2, Spalující jaderný úder (bezpohlavní "něco" stiskne tlačítko)
3, Policejní mise
a 4, dovoz černochů na otrocké práce a těžbu ukořistěných surovin
(se zrádci v Rusku se nepočítá, ti budou zlikvidováni poté, co udělali špinavou práci)

Bez vnitřní zrady by se Rusko dokázalo ubránit a dokud vládne Putin, tak vedení země vlastní obyvatelstvo nezradí. A vlastizrádné klany se podaří udržet na uzdě.

Spíše jde o nové kolo zbrojení s cílem uzbrojit Rusko. To už se povedlo za studené války a Rusko ekonomicky zkolabovalo.

USA vyřešilo vlastní ekonomickou krizi 1. a 2. světovou válkou. Bez těchto válek by zbankrotovali. A teď si myslí, že opět vyřeší své vnitřní problémy válkou a drancováním druhých zemí. Ale spíše je to kopající umírající kobyla. I když i umírající kobyla může uštědřit smrtelné kopance.

389343

Tuto stránku navštívilo 2 340