Diskuze k článku

Lze vysoudit normální svět? Nebo nám zmizí pod rukama?

Příspěvků 26

26.5.2021 0:55

Poslušné ovecky

Gój 46.?.?.?

Jakoby ovážná paní Hamplová píše o masivním zneužití jedné diagnózy, ale které? Organizovaného zločinu banksterismu prolezlého celým tím slavným „svobodným a demokratickým Západem“? Nebo snad měla na mysli v bankstery ovládaných laboratořích spáchanou ZHN, záhadně úspěšně rozeslanou po celém světě i propagandou a návody ke koronateroru? Jaká je to diagnóza, když je jed nazýván nemocí nebo diagnózou? Ovčanka obecná?

Semknout bychom se měli, všichni bychom měli mít jediný správný názor? Kdo určuje jedinou správnost? Ovčanka obecná? Jako ovce jsme chováni. Statisíce různých norem, nařízení a „zákonů“, někdy na zadání organizovaného zločinu, kde vrcholem je banksterismus. Tomu podléhá i „naše“ vláda. Sebranka asi pěti uvědomělých užitečných idiotů se soudružkou Tachezy měla jen odvést pozornost ovčanů od zločinů páchaných Aspen & STB & syna.oga & bankster agentem Babišem.

389047

26.5.2021 14:53

RE: Poslušné ovecky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 389047

... ano jsme plně domestikováni...z domestikovaného psa nikdy vlk nebude.

389065

26.5.2021 1:35

Nelze

RomanTička 94.?.?.?

Zmizí...
Pochopil jsem to letos někdy v březnu dubnu, kdy jsem si naivně myslel, že pokud ti covid-esesáci sáhnou lidem na děti, zatím "jen" testováním, aby vůbec mohly do školy, že se tu strhne vlna protestů daleko větší, než byly ty bezzubé demonstrace, co se tu odehrály. Nestrhla a už nestrhne. Tupé stádo ovcí na to normálně přistoupilo a přistoupí na všechno, co mu je médii vtlačeno do hlav. A věřte tomu, že když v televizi řeknou, že proti covidu nás ochrání mimo jiné chůze po čtyřech, tak výrazně nadpoloviční většina stáda po dvou chodit nebude. A pro zbytek nás, co snad máme trochu hmoty, zvané mozek, nezbývá nic jiného, než nepřemýšlet nad tím, jak systém porazit, protože on už porazil nás, ale přemýšlet, jak systém ojebat a zachovat si na co nejdéle aspoň zbytky normálního žití a důstojnosti. Ovce ať si jdou radostně na jatka. Aspoň jich bude míň...........

389048

26.5.2021 6:43

RE: Nelze

Dan z Piesku 188.?.?.?

Reakce na 389048

Súdny systém je najskorumpovanejšou časťou vládnej moci. Vládne tam nepotizmus - na východe Slovenska je až 25 % sudcov navzájom v príbuzenskom stave, mizerná pracovná morálka - viď sudca Kováčik a nepostinuteľnosť spojená s garanciou vysoko nadštandartných príjmov. Zákony, ktorými by mali riadiť, sa schvaľujú čoraz viac v skrátenom legislatívnom konaní plagiátormi, ktorým pre hlasovanie stačí znamenie vodcu strany. Novelizácia stíha novelizáciu aj dvakrát ročne, takže ani advokáti, nieto sudcovia, sa nevyznajú v aktuálnom právnom stave.
Systém netreba "ojebať", stačí ho farizejsky ignorovať. Rúško na tvár a pod ním výsmech moci mocných. Mocní totiž nevládnu, aspoň nie v postsocialistických krajinách. Každý politik mám svojho riadiaceho dôstojníka ale žiadny vlastný názor. Sú to len hovorcovia zájmov skutočných mocných, ktorí si myslia, že systém využívajú pre seba. Spomeniem len meno Rezeš - nakradol, zničil a zomrel. Nikomu nie je za ním ľúto, dokonca ani jeho rodine. Tá si "užíva" nakradnuté...
Nevysúdite nič, ak aj vysúdite, tak Vám to bude nanič. Stačí ignorovať a masku na tvár - v pokrytectve sme dobre vyškolení.

389052

26.5.2021 11:13

RE: Nelze

ROMAN1 109.?.?.?

Reakce na 389052

Takový postoj si ovšem mohou dovolit jenom důchodci (a právě ti jsou většinou rezignovaní, případně ten covid-fašismus ze strachu podporují), kteří mají svůj jistý příjem daný zákonem. Všichni ostatní jsou v nepoměrně horší situaci - tlačí na ně zaměstnavatel, děti a jejich škola, ztráta společenského života, apod.
Co mají dělat, je-li na ně vyvíjen stupňující se vnější tlak ohledně pravidelného "testování" prapodivnými a nepříliš bezpečnými (natož spolehlivými) "testy", a dnes již i hrozba "dobrovolného" opíchání sérem nevyzkoušené genetické terapie?
Vzepřít se otevřeně tomuto zvrhlému otrokářskému systému? A nechat se připravit o živobytí, často i tak dost ubohé? Tady už maska na tvář nepomůže.
Co dál? Otevřený odpor? A proti komu, když je téměř polovina populace mediálně zmasírována a dnes již i kontaminována jedovatými séry s nepředvídatelnými následky? Protože tihle jsou již za "horizontem událostí" a nezvratně padají do černé díry své totalitní budoucnosti.
Emigrovat? Tato otázka padá stále častěji v různých diskuzích na české i slovenské alternativě. Jenomže kam? Jistě, jsou určité destinace, kam by to teoreticky šlo a kde byste měli (prozatím) pokoj od systému. Daleko od Evropy. Jenomže na to každý nemá, a to nemyslím jen na finanční stránku takového přesunu.
Přežijí asi pouze ti nejsilnější.

389056

26.5.2021 14:36

RE: Nelze

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 389056

>Takový postoj si ovšem mohou dovolit jenom důchodci (a právě ti jsou
>většinou rezignovaní, případně ten covid-fašismus ze strachu podporují),
>kteří mají svůj jistý příjem daný zákonem. Všichni ostatní jsou v
>nepoměrně horší situaci - tlačí na ně zaměstnavatel, děti a jejich
>škola, ztráta společenského života, apod.

Ano. To je, bohužel, pravda. Navíc mnoho lidí v produktivním věku mívá hypotéku a rodinu a jejich manévrovací prostor je tím ještě zúžen. Nicméně my, co jsme žili v období budování socialismu, máme určitou zkušenost, jak a co s tím dělat. Samozřejmě tehdejší režim byl mnohonásobně svobodnější a šmírovací technologie byly v plenkách, ale přeci jenom: tehdy platilo nekolaborovat s režimem. Dělat jen to nejnutnější a jak se objevila mezírka, šup tam. Totéž lze dělat dnes. Nekolaborovat s režimem. Přemýšlet o věcech, číst to i ono, dělat si vlastní názor. A držet se ho.

389062

26.5.2021 22:36

Poměrně silné sdělení a pro mnohé možná uvědomění o čem to tu teď je, trzi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 389056

https://www.czechfreepress.cz/uvadime-videa/fasizm...

389076

26.5.2021 2:50

S eu kalergi výměny obyvatel?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Ta korektnost je to co vás vymaže. Když neznáte domov se zájmovými "klienty přání promuslimské OSN soukromého vlastníka. Mimochodem Trump měl velkou pochybnost platit zájmy organizace a možná řekněme "spolčení. Ale on se divil i vítačům v evropě, soroše.
https://www.czechfreepress.cz/tema-tydne/uzemi-ces...

389049

26.5.2021 3:25

STAR ROVER

AZ NAVEKY AMEN 2001:x:x:x:x:x

Star rover -cesky Tulak po hvezdach- nejlepsi dilo Jacka Londona.
Rad se zde pochvalim ze jsem od JL precetl vsechno co napsal . Povznesen temito dily vydal jsem se i po stopach JL a kdyz jsem presel Chilkoot pass a nasel par zrnek zlata na potocich co se vlevaji do reky Klondyke dosel jsem k zaveru ze JL si nevymejslel a psal pravdu. Takze Tulak po hvezdach a sveraci kazajka . Ano to je paradox zivota a paradoxi fungujou spolehlive. Ted relativne svobodny jsme vlastne vezni systemu a kdyz nas system da do opravdove sveraci kazajky tak se muzem v ni naucit byti svobodny a vysmat se systemu rovnou do ksichtu. System Atherton nas muze zabit pouze sekyrou do hlavy neb kazajkou to nejde. Verim ze je nas Darrellu Standingu dost na to abychom tem Athertonum plivli do jejich ksichtu.
Verim ze mezi nami je i nekolik Adamu Strangu kteri dokazi tyranovi zakroutit krkem. Je dobre miti za kamarada statecne lidi jako Jake Oppenheimer .
System me ted zakazal abych opet po mnoha letech mohl navstivil GlenEllen v Mesicnim udoli kde bych si mohl lecit poranene nervy. Ano tam JL mel svuj vlci dum.
Lao Tzu mel pravdu -ze lidem neni pomoci a odesel do poustevnictvi.

389051

26.5.2021 11:04

Lava nevie, co robi prava

AntePortas 109.?.?.?

Autorka pise dost protichodne.
"covid tu je a bude"
este tak dokazat, ze ten covid naozaj existuje.
"Není současně normální, aby ti, kteří se dobrovolnému očkování nepodrobí, byli jakkoli diskriminováni."
vs
"Když budu chtít letět do Afriky, a řeknou mi, že je tam povinné očkování, neřeknu ani popel a budu to považovat za zcela normální."
vs
"Dejme do zákona vysoké sankce pro ty, kteří jdou mezi zdravé nemocní, dejme právo povolat polici na ty, kteří vykazují příznaky přenosné choroby"
Autorka tvrdi, ze covid je a bude a nasledne, ze opatrenia nie su normalne. Lenze, ak naozaj veri v covid, potom su opatrenia v poriadku, kazde opatrenie je v poriadku, lebo je racionalne s chorobou bojovat. Nasledne chce autorka vsetkych s nejakou chorobou pri pohybe medzi zdravymi tvrdo sankcionovat.
Moj nazor je taky, ze autorka nie je proti covidu a ma doslova diktatorsky pristup k beznym situaciam. Takito ludia nam zial nepomozu.
Editor sa tiez prilis nevyznamenal. Ak ma byt bojom nenosenie ruska v obchodoch, kde ho ma kazdy, tak to za ucinny boj nepovazujem. Clovek sa v okamihu stava omegou spolocnosti, fackovacim panakom a to je v riozpore so symbiozou, ktorou sa tu vsetko riadi. Take konanie vsak nema s vyhodou nic spolocne, kedze clovek nebojuje proti systemu ale stoji proti obycajnym ludom. Staci si dat rusko pod nos a aj vlk je syty aj ovca cela.
Tiez jeho vyjadrenie sposobu boja neprinesie vyhody, len nevyhody. Clovek sa nepotrebuje hadat s blizkymi ani s cudzimi ludmi. Preto ucinnost boja sa da vyjadrit aj otazkou, ci sme pred troma rokmi zili nespravne a ci dovtedy nikto na choroby neumieral. Jednoducho, treba odvratit pozornost na normalny bezny zivot, ktory sme tu mali a snazit sa ludi dostat od TV sprav, lebo TV im v hlave robi riadny gulas.
"A celkovou změkčilost, zženštilost populace"
Ak chceme vyspelu spolocnost, musi to tak byt. Hruba sila by nas zasa poslala spat v case, lebo ma vyrazny vplyv na pocetnost moznosti. Ak sa alfa samec rozhodne, ze to bude takto, tak to bude tak i napriek tomu, ze existuju aj ine riesenia. Hruba sila tak potlaca moznosti a prilezitosti. Prave dnesna doba to ukazuje, ked je stale vacsia snaha o riadenie spolocnosti skrz prikazy a nariadenia. Ti mladi, ktori su vraj zsenstili, su taki preto, lebo maju aj ine moznosti, ako riesit veci hrubou silou. Preto sme si tu mohli tak slobodne zit, co sa postupne vsemoznou podporou hrubej sily zmeni.

389054

26.5.2021 17:33

RE: Lava nevie, co robi prava

Denethor 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 389054

Aha, takže našou odpoveďou bude urazené mlčanie a dobrý pocit, že sme "nad vecou". Skvelé. A typicky slovenské. Toto ich nepochybne zasiahne, že si ich nevšímame a nebavíme sa s nimi. Hlavne nič aktívne nerobiť, obzvlášť sa nezdružovať. Len hrdé mlčanie. "Zastavme SA bratia, veď sa oni stratia...".
"Ti mladi, ktori su vraj zsenstili, su taki preto, lebo maju aj ine moznosti, ako riesit veci hrubou silou."
Skúsme teda poprosiť tých mladých, nech konečne použijú tie svoje záhadné "iné možnosti" a zjednajú nápravu.
Mimochodom, kde ste zobrali, že "mužné správanie" = "používanie hrubej sily"? Hoci, čo sa divím, na Slovensku je to dosť bežná predstava, bohužiaľ... Kedysi sa však pod "správať sa ako chlap" rozumeli dosť iné veci... ani neviem, či to má vôbec zmysel rozoberať, ak to niekto nevidí, asi sú ďalšie slová zbytočné...

389070

27.5.2021 9:36

RE: Lava nevie, co robi prava

AntePortas 109.?.?.?

Reakce na 389070

Bavim sa s ludmi normalne. Pre mna nie je covid priroritou zivota.
Boj je potrebne viest rozumne. Clovek nemoze bojovat proti ludom, ktori ho maju radi a ktorych ma rad on.
Ak si clovek neda rusko v obchode, nesposobi tym ujmu ludom, ktori toto opatrenie zaviedli, ale zamestnancom. Tych za to postihuju zamestnavatelia. Casto su to zivitelia rodin. Preto, staci si dat rusko pod nos, vtedy ho clovek ma aj nema.
Su ludia, ktori v covid veria. Dodnes su taki, co nosia rusko aj vonku. Je to ich viera a ta sa z nich vyhnat neda. Treba byt trpezlivy a pockat si, co sa bude diat cez chripkovu sezonu. A potom velmi opatrne, aby clovek nenabural tvrdosijne ludske ego, poukazovat na javy, ktore sa rozchadzaju s prezentovanou realitou.
Mladi si ziju svoj zivot. Je to ich zivot, nie nas. Chranit treba deti.
Hruba sila nie je len o fyzickom nasili. Spociva aj vo vynucovani si poslusnosti, v zakazoch, prikazoch nariadeniach, obmedzeniach. Ak je muz hlavou rodiny, potom ma rozhodovat on. A je uz len na povahe muza, ako to urobi.
To, coho sme v sucasnosti svedkami, je rozpad zapadneho liberalizmu. Na jeho miesto sa derie pseudoliberalizmus cez svoje zakazy, prikazy, nariadenia a obmedzenia. Spolocnost zacina uchvacovat hruba sila. To, co moze ludom pomoct, je uchovat si vzajomne vztahy, nebojovat medzi sebou, nehadat sa. Toto obdobie skonci v okamihu, ked pocetnost nevyhod vyrazne prevysi pocet vyhod a vtedy sa zide cloveku kazda pomocna ruka.

389084

26.5.2021 12:09

Šlechtění zbabělosti...

simonx 89.?.?.?

Knihy Kinnleye neznám, mají ale překvapivě pozitivní odezvu. Čeho jsem si ale všiml již dávno, jak západní kultura přenáší řešení společenských problémů na fiktivní superhrdiny a touto omáčkou jsou krmeny děti už od plenek: komiksy, později animované filmy na jejich základě a v poslední dekádě i hrané - s rozvojem digitálních efektů (Marvel, ale nejen). Vzorec je vždy stejný: společnost je ve svrabu a není schopna ničeho jiného, než tiše trpět a čekat příchodu spasitele s nadpřirozenými schopnostmi, který problém vyřeší (za ní). Společnost, natož pak jednotlivec nemají šanci s problémem pohnout. Spasitel se následně stane modlou. Tento modus se opakuje znovu a znovu, je de facto ideologií komiksů.

389059

26.5.2021 13:25

RE: Šlechtění zbabělosti...

ping789 31.?.?.?

Reakce na 389059

je to o programování goju, že vy se vymykáte je nepodstatné, běžný roboticky goj nepiše na zvedavce, běžny roboticky goj poslouchá, co mu řeknou v televizi, aby věděl co si ma myslet a tim si zajistil bezpečne misto uprostřed hejna, tedy jelikož s vašim textem souhlasim, ano je to mj. šlechtění zbabělosti,
rad bych ješte k autorce a jejimu textu, autorka publikuje po webech internetu často a podle mne to nejsou dobre texty, vidim prvoplanové po povrchu klouzající řeči jak v čt24, prakticky adoruje systém a jako hloubá nad jeho drobnými nedostatky, vzbuzuje dojem, že zitra to system napraví, o původcích zla ani slovo, takové soft kecy a teoretická komická doporučení ,
přitom pro zvědavce je zatim ještě všechno na webech světa, autorka asi nemůže překonat výchovu [mrknutí jedním okem] , protože by po 500 let trvajici infiltraci přírody kunama nemohla doporučovat kuřatům , aby si stěžovaly na kuny u komise lišek a čekaly pochopení [překvapení] ( pokus o bajku , konec konců Jean de La Fontaine už popsal vše dávno před námi )

389060

26.5.2021 16:47

RE: Šlechtění zbabělosti...

Maximus1 89.?.?.?

Reakce na 389060

Co to plácáte za kraviny člověče? Znám autorku drahně let a je to žena, která se jako jedna z mála z čeledi právníků nebojí ozvat a kritizuje politiku a špatné kroky této vlády ohledně pandemie a toho co s tím souvisí! Ta paní je odvážná a je jedna z mála statečných nebojácných lidí vy mysliteli! A všiml jsem si u ní názorového posunu, dříve publikovala na blozích Aktuálně.cz a tehdy jsem ji nemusel, ale nyní je to skvělá žena a doslova nebojsa! Moc si jí za to vážím!

Panu Stworovi: Už končím, abych nepřekročil kwórum......

389068

26.5.2021 18:43

RE: Šlechtění zbabělosti...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 389068

>Panu Stworovi: Už končím, abych nepřekročil kwórum......

U většiny diskutujících nejsem tak striktní. Slušné příspěvky k věci pouštím daleko za 10 měsíčně. Ten limit 10 je obrana proti tlachalům, kteří mají potřebu komentovat všechno, aniž by něco sdělovali. Ty vaše jsou OK.

389073

26.5.2021 20:42

RE: Šlechtění zbabělosti...

ping789 31.?.?.?

Reakce na 389068

musel jsem si kvůli vám přečíst text znovu, shora 21 odstavců je rekapitulace toho, co menšina zná a menšina z menšiny proti tomu aktivně bojuje již téměř rok (ne poslední dva tři měsíce) - marně, no a od odstavce 22 do konce najdeme to, co se mi velmi nelíbí: uznání covidismu za objektivní ( proč ne UFO, když to říkali v televizi? ) a následné reklamní podsouvání, že jewstice vše vyřeší a jesli ne tak to vyřeší příště ( bude to jen otázka palmare) , pane kolego, já vám pani neberu, je to od vás rytířské a je to vaše věc, ale máme emancipaci a my, kteří jewstici a jeji pohunky obého resp. trinárního pohlaví známe velmi dobře, na tyhle řeči nejen nedáme , ale víme z praxe, že žádné právo není, je jen největší klacek, možná byste tedy měl sem tam vykouknout ze své sociální bubliny do ulice a připravit se, množina lidi ve vaší sociální bublině přestane mít na události velmi rychle jakýkoliv vliv a to, co jste prošvihli při záchraně vlastního statusu už nebudete mít příležitost napravit protože nebudete existovat,
jen dovětek: čína jako jediná drsně zastavila svůj populační růst, podrobila se a ukázala, že to dokáže, nikdo jiny, proto bude hegemonem planety, na EU ani USA už nezáleží, protože se nepodrobili, dostanou dávky jedu a buď pojdou hned nebo budou sterilni a tím skončí stejně, to přeformátování neni švejkovina a inzerce boje u soudu je již nejen směšná ale je totožná s false flag , žijte dlouho a blaze

389075

26.5.2021 16:13

Vyslovím názor, že problémom je presakovanie anglosaského práva do toho nášho postaveného na rímskom

lubosmat 212.?.?.?

V rímskom práve „Co je psáno, to je dáno!“

V anglosaskom „Pravdu má vždy ten, kto má väčšie bicepsy resp., občas ten kto si ju lopotne vymôže!“

Nevieme si zvyknúť na to, že tento systém nám tu ťahá spoza západných hraníc už viac ako 30 rokov „volená“ politická čvarga „Politika je umění možného!“
Politická imunita prakticky na všetko stvárané na získaných postoch vrcholovými predstaviteľmi tejto politickej čvargy, umožňuje deformovať pôvodný právny systém do súčasnej podoby právnej neistoty.

V obmedzenom rozsahu to poznáme v pracovnom práve ako trpený stav, ktorý svojim potenciálom ohrozuje bezpečnosť zamestnancov na pracovisku, takže následky za prípadnú ujmu znáša zamestnávateľ a nie zamestnanec, ktorému sa z dôvodu porušovania bezpečnostných noriem niečo stane, pri dokazovaní sa však opiera inšpekčný orgán o presnú dikciu pracovných predpisov, ktoré boli trpeným stavom porušené, čo viedlo k vzniku škody.

Možno to prenesene aplikovať na spoločnosť, celoplošne sa prijmú určité, takmer nepísané pravidlá (právny chaos), to môže mať negatívny dopad na niektorých jedincov, zodpovednosť za škody má znášať štát, ktorý sa rovnako ako zamestnávateľ snaží tejto zodpovednosti zbaviť, a je na občanovi, aby si prípadné škody sám lopotne vymáhal, pritom nemá žiadnu oporu v presnej dikcii v platnom právnom poriadku, keďže tento si v súčasnosti politická čvarga modeluje podľa ľubovôle a očakáva, že pokiaľ sa ich pochybenie nepreukáže nejakým výrokom právne uznávanej osoby (autority), v našom prípade súdu, všetko sa im prepečie.

Tomu sa hovorí, že u nás máme slabé právne vedomie, nie sme naučení domáhať sa svojich práv. V anglosaskom systéme je všetko možné, pokiaľ neexistuje precedens, podľa ktorého môže byť konanie zúčastnených strán sporu v súlade alebo v rozpore so záujmom štátu, o čom rozhoduje na základe procesu porota (pravdaže to nevylučuje ani to, aby bol jednou zo zúčastnených strán sporu sám štát).

Ľudia z dôvodov neposkytnutia adekvátnej lekárskej starostlivosti zomierajú, vynucovaním nezmyselných opatrení sa im deje bezprávie, ale žiadny zákon a predpis nikoho automaticky neochráni, hoci „Neznalost zákona neomlouvá!“, platí len na súde a v priestupkovom konaní, nie v reálnom živote.

389067

26.5.2021 17:54

nezávislé súdy?

Ander Kixa 78.?.?.?

Najneskôr od Norimberskej protinemeckej frašky sú súdy v rukách tej istej vyvolenej sebranky.
Zákony sú písmenká na papieri. Rozhoduje sudca. Slovné spojenie "nezávislý sudca" je oxymoron jak sviňa. Správny výraz je nepostihnuteĺný.

389071

27.5.2021 1:19

Návrh na zahájení trestního stíhání

pepina 84.?.?.?

Já si teď počkám, zda schválí tu novelu zákona, kterou projednávají dnes a snad zítra. A jestli jí schvál, jelikož nějaké civilní žaloby jsou k ničemu, protože si každý soud s nimi vytře prdel, požádám některého z advokátů o kterých vím, že se aktivně zasazují proti opatřením vlády, zda by byl ochoten vypracovat bianco "Návrh na zahájení trestního stíhání", včetně odůvodnění, pro naplnění skutkové podstaty trestného činu dle § 402,odst. 2), písmeno b), jmenovitě na všechny členy vlády ČR.

Dám včas vědět až to bude reálné, a poté si tento bianco dokument bude moci každý stáhnout, doplnit svoje nacionále a odeslat buď datovou službou pokud jí máte, nebo doporučeně na adresu:

Vrchní státní zastupitelství v Praze
nám. Hrdinů 1300
140 65 Praha 4
ID datové schránky: uzcaety

Když to udělá jeden, Bradáčová to vyhodí, když to udělá 300-500 lidí, nebude moci to zamést pod koberec a něco s tím bude muset udělat. Tak jí přidělejme trochu práce, ať se tam za ty prachy co bere, nefláká.

§ 402 Apartheid a diskriminace skupiny lidí

(1) Kdo uplatňuje apartheid, nebo rasovou, etnickou, národnostní, náboženskou, nebo třídní segregaci, nebo jinou podobnou diskriminaci skupiny lidí, bude potrestán odnětím svobody na pět až dvanáct let.
(2) Odnětím svobody na deset až dvacet let nebo výjimečným trestem bude pachatel potrestán,
a) uvrhne-li činem uvedeným v odstavci 1 takovou skupinu lidí do těžkých životních podmínek, nebo
b) vystaví-li takovým činem takovou skupinu lidí nelidskému nebo ponižujícímu zacházení.
(3) Příprava je trestná.

389080

27.5.2021 11:20

RE: Návrh na zahájení trestního stíhání

R.E. 37.?.?.?

Reakce na 389080

Přesně tak, do toho zmetka a té jeho zhovadilé bandy to chce začít velmi energicky mlátit jeho klackem, aby buď uhnul anebo kápl božskou napřímo, co je za svini, porušující zákony a všechna ta léta deklarovaná a jako posvátnou krávu v Indii opečovávaná lidská práva a charty...a když to nepomůže, musí se přistoupit k pádnějším argumentům... Meztím se snad zas někteří uštknutí konzumistickou mouchou tse-tse probudí z toho svého snu a když už nic jiného je nanapadne, tak aspoň dostanou strach o tu svoji hovniválí kuličku, která se jim za těchto podmínek jistojistě o něco scvrkla...
Ze všeho nejdůležitější je ale s jistotou dokázat odkud a kým byl ten kovidí sajrajt vyhnán do světa a dotyčné pohnat k zodpovědnosti i s jejich finančně zainteresovanými helfry!!!

389085

27.5.2021 11:40

Klesáme

Libor 62.?.?.?

Vypadá to, jako by s rostoucím počtem obyvatel země klesala jejich přirozená inteligence. Nebo je na vině rostoucí vliv IT debilizátorů. Kdoví. Pravdou je, že naši majitelé o nás hovoří jako o darmožroutech. A nepotřebují nás tolik - zaneřáďujeme jim jejich planetu. Dnes již hodně odborníků - mikrobiologů píše, že dnešní anti-covid vakcímy jsou koncipovány jako slow-killers, že vakcinovaní zemřou všichni v krátkodobém horizontu několika let. Kdo má zájem o vědecké zdůvodnění, najde si jej, dokonce i v češtině. Ostatně, i když já taky nejsem žádný lumen, mnohdy říkám, že nechci být považován za homo sapiens, radši budu za neandertalensis debiliens. Všechny vlády světa mi připadají jako bandy nezodpovědných fašizoidních mafiánů, přičemž možná ti skuteční sicilští mafiáni dokáží vytvořit slušnější a víc prosperující společnost, než naši politici. Takže možná nechat se zaočkovat zabijáckou vakcínou a nemuset dále živořit ve zdejším covicentráku je dobrá volba. Lepší je však moje volba - nenechat se očkovat. Být raději uloven a zastřelen, protože očkovaní budou umírat dlouho, těžce a ve vlastních sračkách.

389086

27.5.2021 13:51

RE: Klesáme

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 389086

> s rostoucím počtem obyvatel země klesala jejich přirozená inteligence.

Máte naprostou pravdu, pane Libore. Je to zákonité. Inteligent s intelektuálkou dnes zplodí maximálně jedno dítě. Obvykle ve středním věku rodičů 30 - 35 let. Paní Kotlárové je dnes sedmadvacet. Rodit začala v 16ti letech. Dnes má už 7 dětí a je znovu těhotná. I když dítě z rodiny intelektuálů má IQ 130, průměrné IQ cikáňat je 68. Výsledné průměrné IQ? (7*68 + 130)/8=75,75. To je průměrné IQ potomků dvou "českých" rodin.

V roce 1945 bylo v Čechách evidováno cca 5000 cikánů. Opravdu! Tipnete si, kolik jich je dnes? Na Slovensku už dnes existují obce s většinovou cikánskou populací. Které mají své cikánské starosty. V Čechách je to jen otázka pár desetiletí, kdy cikáni při své natalitě získají většinu v parlamentu. Učte své potomky cizím jazykům. Budou je potřebovat.

> Všechny vlády světa mi připadají jako bandy nezodpovědných ...

I zde máte pravdu, pane Libore. Ačkoliv většina prostých lidí hledá původce ZLA v óbrboháčích, pejzatcích, banksterech, ... , já tvrdím, že nejvíce zla působí na světě politici. Jmenovitě Stalin, Hitler, Mao, Kimové, Maduro, Putin, ... Důkaz? Sečtěte oběti všech válek, které proběhly na této planetě za posledních 1000 let. Je nižší, než souhrnný počet obětí výše jmenovaných politiků! Panečku. Tolik "dobra" vykonali pro lidstvo.

Proč politici lidem tolik škodí? Protože si sami uzákonili, že ZA SVÉ ČINY NENESOU ŽÁDNOU ODPOVĚDNOST. Dokud je k té odpovědnosti nedokopeme, nic se nezmění. Je mi líto.

389092

27.5.2021 16:30

RE: Klesáme

Maximus1 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 389092

Putin jako zločinec?
Vyhledejte si od Chelemendika "200 let terorismu USA: Přehledný seznam všech amerických válečných zločinů, teroru a válek" a pak tady mudrujte mysliteli!

389094

27.5.2021 16:17

Velká lest ďábla spočívá v tom, že nás utvrzuje v tom, že neexistuje

Miroslava 46.?.?.?

Kdysi Charles Baudelaire pronesl moudrá slova: „Velká lest ďábla spočívá v tom, že nás utvrzuje v tom, že neexistuje.“ Bohužel, mnozí z nás v to skutečně věří a nemohou pochopit, kdo to ze zákulisí řídí, kdo stojí za všemi temnými řešeními, které vedou lidstvo, planetu k nekonečným konfliktům, k mravnímu rozložení společnosti, k devastaci přírody,…

389093

Tuto stránku navštívilo 1 861