Diskuze k článku

Svobodné úvahy o současném světě

Příspěvků 33

5.5.2021 0:52

Vím o dvou případech a to z první ruky....

Joseph Chlor 89.?.?.?

...kdy byli přímí pozůstalí požádáni, zda by mohlo být zaevidováno, že jejich zemřelý příbuzný (covid nebyl ani příčinou úmrtí, ani komorbiditou) byl pozitivně testován na covid.
Jde o výpovědi lidí, kterým nemám důvod nevěřit.

388516

5.5.2021 7:19

zoufalá neznalost zákonů vesmíru

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 192.?.?.?

"Ostudný předválečný kapitalismus, který jsme si už všichni stihli osvojit, bude, doufejme, konečně veřejně odsouzen pro svou kořistnickou, egoistickou a chamtivou povahu a bude nahrazen novým společenským řádem založeným na uvědomělé nezištnosti a dobročinnosti."

To rozhodně ano. Bude nahrazen nezištným a dobročinným šíitským islámem z Íránu. Tak jak to už od WW2 plánovali.
Oni mají promyšlenou nejen tuto vyhlazovací válku co má zredukovat lidstvo o 90% ale i nový řád a nové ideologie a náboženství které příjdou po covidové válce.

Tahle situace v našil lidských "osvědčených" cestách a způsobech prostě nemá řešení. Copak to nikdo nevidí?
Problém nelze vyřešit na té samé úrovni na které vzniknul. A ONI to moc dobře ví, na rozdíl od nás. ONI na rozdíl od nás znají zákony a pravidla vesmíru.
Zatímco nám naservírovali talmudisticko-pseudokřesťanské bláboly kterými se dodnes řídí i ateisté a my se jimi řídíme, na rozdíl od skutečných zákonů vesmíru. Proto my prohráváme a oni vyhrávají.

Představte si situaci kdybychom nějakému člověku zatajili existenco oficiální Sbírky zákonů a zejména Trestního zákona. A místo toho bychom mu podstrčili falešné hodnoty a falešné zákony. Jako třeba že vražda není trestná když se provede ve čtvrtek mezi 17-23 hodinou. A krádež je v pořádku, když polovinu lupu nasype do naší kapsy.
A tento člověk bude neustále pronásledovaný, věčně ve vězení a bude se divit proč, když dodržuje všechny zákony (ty falešné co jsme mu podstrčili) a bude to cítit jako nespravedlivst nějakého boha. Takže mu zároveň podstrčíme falešné náboženství a falešného boha, abychom ho v těchto bludech ještě utvrdili.

Tak zhruba takhle jsme na tom my, po tisíciletích vymývání mozků falešnými ideologiemi a náboženstvími, nejmíň od starověkkého egypta.

Ne nadarmo jsou priority řízení v současné manipulativní davově-elitářské společnosti takovéto:

1. Světonázorová (ideologie, náboženství)

2. Chronologická (přepisování dějin a minulosti)

3. Faktologická (dezinformace všeho druhu vydávané za fakta)

a teprve pak následuje ekonomická a zdravotní priorita řízení (okrádání lidí daněmi a úroky a zajištění nekvalitních toxických potravin neumožňující dostatečný vývin mozku a kritického myšlení, plus zdravotnictví které lidi činí nemocnými a tráví je toxickými dryáky)

388523

5.5.2021 10:03

RE: zoufalá neznalost zákonů vesmíru

R.E. 37.?.?.?

Reakce na 388523

Máte pravdu na rozdíl od toho za prd stojícího článku, který nabádá pouze k trpnému se nechání zpracovat s nadějí, že to snad nějak dobře dopadne i pro tu zpracovávanou "konceptuálně negramotnou" lidskou hmotu, která má být radikálně zredukována na minimum s naprosto minimální provozní režií...

Já bych navrhnul zcela jiné řešení a to radikální preventivní vůči právě těm organizátorům této aktuální formy globalizace, ale byl bych zcela jistě obviněn z podněcování násilí a kdoví čeho ještě a tak si to každý, komu je život milý musí rozebtat a k nějakému řešení dospět sám a jediné s čím lze souhlasit je to, že se musí všichni spojit a to co nejdřív, dokud je ještě nějaký čas a manévrovací prostor, aby tomu svinstvu mohli čelit, jinak je odpor předem marný...Každý den totiž je na lidstvo velmi obratně za pomoci našich námi volených zkorumpovaných a zrádných vrchností nasazovány další a další obojky a smyčky, které jsou neustále mnohým nepostřehnutelně přitahovány a utahovány...

388527

6.5.2021 15:59

RE: zoufalá neznalost zákonů vesmíru

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 388527

Vaše řešení je kontraproduktivní. Boj se "zlem" je zhruba stejně nefunkční jako naopak nechat zlu zcela volnou ruku.
Oboje se poslední tisíce let zcela neosvědčilo. Jakkoliv jeho aktéři byli pokaždé přesvědčení že tentokrát našli konečně kořen zla a že ho vytrhnou.
Málokdo vám cíleně dělá zlo a škodí. Většina takových "dobrodějů" co po nich zůstaly hromady mrtvol, to dělali v nejvyšším přesvědčení že konají dobro a mýtí zlo.
A zdaleka nemuselo jít jen o Hitlera a podobné. Ale klidně i o světce a církevní mučedníky.

Proč tomu tak je nejen tisíce let, ale celé statisíce v celé galaxii?
Pořád dokola do zblbnutí všichni bojují proti zlu a výsledek nikde ?

Tahle mimořádně bistrá a filozoficky zdatná dáma to vysvětluje naprosto výstižně vyčerpávajícím způsobem, jak to funguje v tomto duálním vesmíru:
https://youtu.be/azz71wjkpBs
(bohužel jen v angličtině)

388570

5.5.2021 10:51

RE: zoufalá neznalost zákonů vesmíru

AntePortas 109.?.?.?

Reakce na 388523

Kto su ti ONI?
Ti ONI sem spadli z neba a nieco si odtial so sebou na tento svet priniesli, nieco, co v tomto svete predtym nebolo? Lebo ak nie, tak ziadni ONI nie su. Sme tu len MY a svet okolo nas. Nic tu nie je nase, lebo nic sme si sem nepriniesli. Nase nie su ani tie tela, ani myslienky, ktore povazujeme za vlastne, lebo tento svet to takto chce. Sme len jeho nastrojom, nicim viac.
Dokazy su vo vede. Fyzika na jednej strane tvrdi, ze kazda fyzikalna velicina vychadza zo vztahu najmenej dvoch dalsich velicin, teda zo skladacky, no na strane druhej tvrdi, ze existuju leptony, nedelitelne, neposkladane castice. Schizofrenia? Nie, realita. Dalej ako po leptony sa mometalne nedostaneme, ale prirodne zakony zacinaju az za nimi. To je ohranicenie nasho sveta zdola. Zhora je ohraniceny nekonecnym vesmirom, ktory je zaiste tiez skladacka, diel z inych svetov. Cize prirodne zakony su ako retaz tiahnuca sa cez rozne svety, pricom tie svety su od seba izolovane, kedze vlastnymi prostriedkami nie su schopne sa dostat do inych svetov.
Tymto sa prirodne zakony stavaju fixnymi, nedaju sa menit, lebo k ich korenom ani korune sa neda dostat. Ale, system, ktory prirodne zakony vytycuju ma jednoduche pravidla. Cim vacsi zhluk foriem, vacsie jadro, tym viac moznosti, no i to len do urcitej miery, po ciernu dieru, ktora vsetky vazby pretrha. Dokazy o tomto su zasa v chemickej tabulke. Jednotlive atomy sa lisia poctom foriem v jadre, pricom prim hraju protony, ktore mozu a nemusia naviazat elektron a tym spajat atomy do celkov s novymi moznostami.
Presne tymto istym sposobom sa formuju aj ine zhluky foriem, aj spolocnost ludi. Cim vyssia organizacia spolocnosti, cim pocetnejsia, tym vyspelejsia teda bohatsia na moznosti. To znamena, ze vyspelost spolocnosti nezavisi od mudrosti cloveka, ale od velkosti organizovanej spolocnosti. Sucasna organizovana spolocnost je obrovska a tak je ekvivalentom tazkych prvkov. Tie su radioaktoivne a preto mame pod kontrolou silnu jadrovu silu. Nie preto, ze niekto chytry spadol z neba. Je to len benefit vysoko organizovanej spolocnosti.
Zial, tazke prvky su na poslednom riadku chemickej tabulky, teda blizime sa k limitu tohto prostredia.
Mame najmenej tri moznosti. Najst nove prostredie, kde sa mozme vyvijat dalej, zastavit vyvoj a celit polcasu rozpadu, co vsak moze mat za nasledok aj tretiu moznost, velmi rychly rozpad jadra, rychlu cestu spat cez jadro mozno az na prvy riadok chemickej tabulky. Neviem, ako tento svet rozhodol o nasej budcnosti. Ak nase pocty zredukuje, skoncime na nizsich stupnoch tabulky, teda nasu vyspelost a pokrok zhltne cas. Ak sa rozhodne, ze sa budeme mnozit dalej v este lepsie organizovanej spolocnosti, dobyjeme okolity vesmir. Karty su uz teraz rozdane, len nevedno ake.

388529

5.5.2021 13:51

RE: zoufalá neznalost zákonů vesmíru

abc 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 388529

Tvorca zakonov realityy rozhodol, ze nam da Bozie kralovstvo, odkedy bola popreta egom jeho vlada. Nechal nas vymachat v nasej mudrosti, v ktorej sa prenho nenaslo miesta. Preto blaznovstvom toho, co sa zvestuje na svedectvo kazdemu narodu prichadza pre ludstvo to najlepsie, co este nikdy nezazilo. Asi tak. A teraz mudrujte.

388534

5.5.2021 20:27

RE: zoufalá neznalost zákonů vesmíru

AntePortas 188.?.?.?

Reakce na 388534

Aky tvorca zakonov? Definujte.
Bozie kralovstvo, ktoreho z tych tisicov a tisicov Bohov? Priblizte.
Ked vstanete zo stolicky a poskocite, dopadnete spat na zem, Zariadi to gravitacia, prirodny zakon. To su tie prirodne zakony, o ktorych som pisal. Su fixne a prebehnu s uplnou istotou, a preto sa da nich stavat. To nie su ludske reci, ktore obcas nemaju hlavu ani patu.

388539

6.5.2021 11:13

RE: zoufalá neznalost zákonů vesmíru

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 388534

Máte pravdu. Materialistická věda nemůže chápat a vysvětlit transcendentální příčiny, které existují mimo náš hmotný vesmír. Ve hmotném vesmíru, je poznání materiální,zatím co poznání toho, co existuje mimo náš vesmír, je transcendentální povahy.

Ateisté předkládají mnoho vlastních teorií, ve kterých se otázek příčiny a důsledků vůbec nedotknou. Tito lidé popírají existenci Boha, pomocí svého experimentálního poznání doposud nevysvětlili hmotný svět ani duchovní duši,přestože jejich vynalézavé mozky již zplodily mnoho teorií.

Důkazů, že pouze spekulují, je mnoho. Nedokážou vysvětlit ani existenci UFO, přestože jejich existence je nepopiratelná. Doba kdy nějaký šprímař vyrábí kruhy v obilí pomocí prkna které sešlapuje, již minula. V poslední době jsou zaznamenány zdařilé napodobeniny pomocí přístrojů operujících elektromagnetickou energií. Že jsou to padělky je možné vždy spolehlivě dokázat. Nehledě na to,kdo asi takové přístroje má.

388555

6.5.2021 15:19

RE: zoufalá neznalost zákonů vesmíru

AntePortas 109.?.?.?

Reakce na 388555

Vsetko potrebuje nosic. Nabozenstva su vlastne ucenia, ktore sa prenasaju bud z osoby na osobu alebo cez prisomnosti. To su tie nosice. Bez nich by nabozenstva neboli. Znamena to, ze su neoddelitelne spate s hmotou. Nie je mozne ich nijako oddelit, len lzou.
Najvyznamnejsim protivnikom nabozenstiev je pokrok. Ten dokaze vysvetlit aj tazko pochopitelne javy a tak sa priestor pre Boha stale zuzuje. Ludia vsak nikdy neprestanu verit v nieco nadpozemske a tak ich vieru treba presmerovat inam. To je to UFO nasbozenstvo, o ktorom pisete. UFO je moznost, moze existovat a nemusi, ale moznost to je. a tak staci okolo neho rozvirit trochu pozornosti a ludia sa chytia. Ludia potrebuju vieru, lebo ta stelesnuje ich ocakavania.
V skutocnosti vsak vplyv Boha netreba.Staci k tomu jednoducho priznat si, ze vsetko naokolo je zive a tento svet je produktom zivota v roznych podobach, ktore mozu byt tak rozdielne, ze je to k neuvereniu.

388566

5.5.2021 13:03

Nejlepší způsob ozdravění národa je ho polovinu postřílet...

Mu 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 388523

... samozřejmě za předpokladu, že nejste v té polovině a vlastníte akcie zbrojovky, jejíž výrobky jsou k té asanaci použity.

Kdo jsou to ale stále ti omílání ONI? Kde se tu vyskytli ONI? Jak ti ONI vypadají? Jaké zákony vesmíru ONI znají? Zkuste mi to napsat vlastními slovy, a ne žádné odkazy na ezoterické vyčteninky.

388532

6.5.2021 8:54

kdo jsou vlastně ONI ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a06:x:x:x:x:x

Reakce na 388532

Vnímavý člověk si všiml, že politici jsou jen nevědomé loutky. Ještě všímavější člověk si všiml, že ti co je vodí, mají taky provázky za které tahá někdo nahoře. A ti nahoře taky mají svoje vodiče.
Takže kde ta pyramida končí ?

To závisí na každém člověku, jak je ochotný zbourat své vštípené představy o realitě a o tom co je možné. A jestli tato realita končí fyzickou hmotou a fyzickými bytostmi či nikoliv.

Většina končí na tom že ONI jsou židé. Ti bystřejší si všimli že nad nimi je další vrstva (ta oddělená špička pyramidy) nežidovského původu která vytvořila židy a celou talmudicko-biblickou ideologii kterou nás tak zblbla, že se jí dodnes řídíme, ač se považujeme za ateisty.

Pokud ale jdete ještě dál tak můžete zjistit, že nad těmito lidmi mají moc jisté bytosti které jim zajišťují absolutní zdraví a dlouhověkkost, výměnou za to že z téhle planety dělají peklo a lidi uvrhli do totální nevědomosti a otroctví.
Někdo jim říká "inorganic ones" ale v průběhů tisíců let jim lidé dávali různá jména.

A pokud jdete ještě výš, tak najdete další podobné bytosti zřejmě zcela nehmotného charakteru, jakési shluky temné energie. A nad nimi (tomu jsem se zdráhal uvěřit) je pak cosi velkého temného, těžko definovatelného. Někdo říká, že se to kdysi povedlo uvěznit na Marsu, jenže před tisíci lety to opět uniklo.

Takže záleží na každém z nás, zda se myšlenkově zasekne jen na těch židech a dál už nedokáže jít, či nikoliv. Aby se tak potvrdilo lidové moudro, že největší ďáblův kousek byl, když dokázal přesvědčit lidi, že neexistuje.

A mezitím se motame m, lidičkové a máme svobodnou vůli v tom, na kterou stranu se přikloníme (a podle toho to tu bude vypadat).

388548

6.5.2021 12:40

RE: kdo jsou vlastně ONI ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 388548

Ovšem to je "Vyšší dívčí" a obávám se, že právník nemá šajnu toto pochopit, protože to nemá jak myšlenkově uchopit. Chybí mu vstupní informace, které mu záměrně nedali.

388558

6.5.2021 12:38

RE: Nejlepší způsob ozdravění národa je ho polovinu postřílet...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 388532

I pravil jeden právník. Co je psáno to jest dáno...
A dál to nedomyslím, protože to neumím a nebylo mi shůry dáno...


Sociální bublina par excellence. Přitom stačilo přidat jeden předmět ve dvou semestrech prvního ročníku VŠ. Hádejte který?

ONI jsou ti, které Vy nikdy neuzříte, protože to nechtějí a vaše imaginace je příliš chabá, aby to pochopila. Chybí Vám studium lidské psychiky a sociologie.

Jste pro ně kolečko ve strojku co nedomyslí dál než za hranice svého vlastního dvorku, který Vám oni nadefinovali. Collateral damage, kterou je potřeba odstranit, protože chce konzumovat z jejich legálně získaných majetků. Jako zbylých 90% lidstva. A dávají to čím dál zřetelněji najevo svými mediálními tanci. Great Reset, Agenda 2030...

A i kdyby Vás někdy potřebovali, tak Vás zaúkoluje jejich poskok z generace jim sloužících lokajů. Stačí se podívat na chod britského královského dvora. Jak se tam hezky šlechtí jen mezi sebou. Vyjímky (manželky princů) jen potvrzují rigidnost zabezpečující jim světovládu prověřenou staletími. I církev (myšlenkový rámec) již odstavili na vedlejší kolej.

Jediní koho uzříte jsou jejich lokajové a certifikovaní (kým asi, že?) lobisté scházející se na plánovacích poradách u Římského kulatého stolu, či korzující a našeptávající po kuloárech Bílého domečku z karet, Pentagonu (takový hezký tvar, že?), CIA, NSA..., OSN, WHO, WTO... ale i v jiných isntitucích hlásajících VOLNOST, ROVNOST, BRATRSTVÍ (další šalba mysli).

Připravují podklady zákonů, směrnic a jezdí na porady do Davosu a do jednoho hotelu, kde se Vy ani nepodíváte na vstupní bránu, protože Vás v dostatečné vzdálenosti od ní oddělí jejich ochranka s platem o kterém si můžete jen nechat zdát.

To, co vidíte v médiích či o čem si můžete přečíst v historických análech jsou jen nastrčené marionety, případně užiteční idioti. Oni jsou ti, kteří provádějí skutečné korekce a revize historie, jak se jim to zrovna hodí.

A i přes fakt, že se zde urputně snažíte prokazovat jak jste inteligentní, tak opak jest pravdou. Vy ani nechápete, jak funguje lidská psychika řízená sociology postrádajícími morálku a etiku, tak jak byste mohl chápat, kdo jsou Oni, když žijete v intencích matérie - na co si nesáhnu, co neuvidím, to neexistuje. Přitom věříte, že je Země kulatá. Divné.

Spěte sladce dál a nebo se vzdělejte, ať neumřete neznalý chodu věcí.

https://www.databazeknih.cz/autori/jan-keller-4413
Tři sociální světy

P. S.: Proč si myslíte, že si někdo koupí soukromý ostrov, rezidenční čtvrť či 98 tisíc akrů zemědělské půdy? Aby jste se na něj mohl jít dívat? [chechtot]

388557

6.5.2021 16:31

RE: Nejlepší způsob ozdravění národa je ho polovinu postřílet...

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 388557

Pochází to z jiný planety, tohle není z člověka.

Homeland Security's Michael Chertoff Gets Pounded With 9/11 Questions
https://www.youtube.com/watch?v=5bpWO45PJGQ

388574

7.5.2021 22:41

RE: Nejlepší způsob ozdravění národa je ho polovinu postřílet...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 388574

A co je z člověka? Co je to ten člověk? Dle mě jen jakási šalba mysli, která hraje hru. Kdo ho vytvořil a proč ho vytvořil? Příroda člověka nepotřebuje, tak nač tu je? Aby byl?

Upřímně, mě už ty tanečky "ve hmotě" na dobro a zlo, rozděl a panuj..., chceš žít, musíš se najíst, chceš jíst, musíš pracovat... přestávají bavit.

Je to ohraný kolovrátek a vůbec nechápu, jak to může někdo vydržet třeba 60, 70 nebo 80 i více let, stále nedojít nabažení, stále nevidět ohraný vzorec bytí a ještě se radovat jak malé děcko. Jé venku prší. Jé venku svítí sluníčko... Jako kdyby tu byl dva týdny.

Ráno, poledne, večer, ráno, poledne, večer...
Pondělí, úterý, středa, čtvrtek, pátek, sobota, neděle, pondělí...
Jaro, léto, podzim, zima...
Leden, únor, březen...

Pořád dokola..., přitom za 80 let života musel vidět taková zvěrstva, že mu musí být ouzko u srdce, má-li nějaké.

Vědomí, jsoucnu, energii tvoření je buřt, jestli se vypaří 2,3 bilionu dolarů nebo spadnou 2 paneláky. Postaví si nové, vytiskne si další... To video je nic neříkající. Bramboračka. Jako tohle.

-----------------------------------------

Povídá planeta planetě.

Hele, já mám lidi.

A ta druhá odpoví.

Počkej pár tisíciletí. To přejde.

388611

8.5.2021 10:11

únava lidského materiálu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 388611

Je víc lidí co to vnímají jako vy. Prostě únava z toho nekonečného kolotoče. Pořád dokola, pořád to samé.
Ikdyž, mě zrovna to sluníčko i ten déšť ještě dělá radost. Stejně jako válení se na rozkvetlé louce a podobně.

Z čeho jsem unavený a vyhořelý je ta stupidní hra na pány a otroky, kterou tu hrajeme tisíce let. A ještě to furt nějaké magory baví.

Já mám podezření, že problém je v naší svobodné vůli. Prostě máme svobodu do tisíce let pořád dokola dělat ty samé kraviny.

Jako v tom slovenském vtipu o partyzánech:

pondělí: vyhnali jsme nacisty z hory
úterý: dnes vyhnali nacisti nás
středa: opět jsme vyhnali nacisty z hory
čtvrtek: dnes zase vhnali nacisti nás
pátek: dnes přišel hajný a vyhnal nás všetkých

A přesně v této fázi podle mě jsme. Dochází ke konečnému zůčtování. Stará hra končí, a my máme šanci začít něco nového, byť se tomu brání jak ti mocní tak většina populace. Ale minulý věk došel svého naplnění. A my se do něj nemůžeme vrátit zpět, jak si někteří myslí, že tu bude ten starý "smrádek ale teploučko" a politici nás zase budou oblbovat a my jim to budeme žrát a jako poslušná prasátka se nachat vykrmovat do příchodu řezníka.

Tahle hra končí. Tento starý svět se hroutí. Což je dobrá zpráva.
Jen to má jeden háček, ten přerod je docela náročný a žádá si od nás maximální nasazení. Nikdo se nebude moct na nic vymlouvat, každý na tom bude podle toho, jak se přičiní.
Čím víc se lidi budou držet starého, tím víc to bude bolet a tím větší problémy to způsobí.

Viz české školství na výchovu poddaných jak za Marie Terezie. Lidi chcou aby se to vrátilo zpátky. Přitom jde o jedinečnou šanci pro školy alternativní, kde budou rodiče sami rozhodovat co se jejich děti naučí, nebo je budou sami učit doma.

Už žádné přehazování zodpovědnosti za svoje děti na státní instituce!
Tahle doba skončila.

388620

9.5.2021 1:32

RE: únava lidského materiálu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 388620

Díky.

Z čeho jsem unavený a vyhořelý je ta stupidní hra na pány a otroky, kterou tu hrajeme tisíce let. A ještě to furt nějaké magory baví.

He, he, sem se zasmál. [chechtot]

Mě to přijde, že jsme se prostě domluvili (duše - vědomí). Jedna parta utlačuje tu druhou. Tak dlouho než se probudí a řekne "Ok stačilo, jdu na základku".

Mateřská školka. Chceš si hrát? Ok, ale my to budem bačovat. A všichni frčíme ve hmotě, protože je to krasojízda. Pravda, sadomasochistická a s notnou porcí emocí.

Mě také ještě baví posedět v parku, nakrmit holuby, ale pak přijde někdo, kdo se včéééra probudil v mateřské školce, otevře ústa a já zírám... Říkám tomu zpřítomnění za 3, 2, 1... Ženy jsou v tomto mystrině. Ty se nezakecaj, stejně jako lidská mysl. [velký smích]

Tady na Zvědavci dtto. Existuje 22let a pořád nechápe, jaká hra se tu hraje. Stále tři kroky pozadu. Bez vize, bez vzdělávání. [oči v sloup]

Dnes jsem poslouchal Skálu s Robejškem a to samé, staré myšlení, nic nového se nenaučili. Nulová vize a ještě se odvolávají, že to není jejich úkol, že to je práce státních úředníků. Fakt úlet. A kdybych jim řekl, že první moderní "myšlenkový bazén" na území republiky založil Komárek v roce 1984 a že pochod institucemi začal Klaus aspol. v šedesátkách, tak se jim asi zastaví svět.

Ovšem trochu se obávám, že i kdyby se zítra probudilo nadkritické množství, tak to bude to samé, akorát se místo technologií a vědomě řízené globalizace vrátíme o pár dekád nazpátek. A ruku na srdce. Umíte orat koňmo či utkat látku? A jíst jen, co si vypěstujete?

Na druhou stranu ani "volná energie" či dematerializace nic neřeší, protože klíčovým faktorem v procesu "lidstvo" je evoluce myšlení a uvědomění si, že je to zde jen o toku energie skrze naši pozornost. Nic více, nic méně.

O školství by to bylo na dlouho, protože je to spíše o učitelích jakožto vzorech, než o systému samotném neb ten tvoří opět jen lidé.

Ale jsem rád, že je nás víc, kdo toto vidí a chápe. Jen je nás stále podkritické množství a musíme holt čekat, až se ostatní nabaží.

388632

9.5.2021 11:45

Absolvent pomocné školy 46.?.?.? poučuje...

99999 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 388632

... možná by stálo za to, místo operování se zmatenými ezoterickými pojmy a ducHOVNEM, vzít do ruky pravopis českého jazyka a trochu se doučit, když už se vám nedostalo vzdělání. Sice se vaše příspěvky nezmění z hlediska obsahu a budou to stále bláboly duševně nemocného člověka, ale formálně vám nikdo nebude moci nic vytknout. Mystrině opravdu pobavila, udělat dvě pravopisné chyby v jednom slovu už není ani komické, ale tragické...

388635

10.5.2021 1:56

RE: Absolvent pomocné školy 46.?.?.? poučuje...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 388635

Takže jeden překlep v 1:32 h v noci a Mu má hned důvod měnit IP adresu. [chechtot]

Jsem rád, že existují hlídači pravopisu. Sice funkce na houno, bo po nich ani pes neštěkne, ale to neva. Čárku si udělali a kolona projela dál.

Mamce řeknou ať ho pochválej za hlídání pravopisu a spěj sladce dál. A až jich ta ezoterika propleskne osobně, tak nebrečej nad rozlitým mlíčkem. [mrknutí jedním okem]

388641

10.5.2021 13:50

RE: únava lidského materiálu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 192.?.?.?

Reakce na 388632

Já myslím, že volné energie nám nebudou povoleny, dokud se budeme chovat jako banda orangutanů. Což je i logické. A důvod proč Tesla zničil veškerou dokumentaci svých výzkumů.
Protože tomu naivnímu lidumilovi na poslední chvíli došlo, že kšeftman Edison a jemu podobní by technologii na ohýbání času a prostoru pomocí energie prodali každému kdo by vysolil dost chechtáků.

Tak tu máme stále jen (díkybohu) pravěkké technologie na principu kotlíku nad ohněm. Už jaderné štěpení bylo velký průser a technologie co se "orangutaním" lidem nikdy neměla dostat do pracek.

Potíž vidím v tom, že jsme se v té násilné hře zacyklili. Možná jsou tu mladé duše které to baví, ale primárně je to karmické zacyklenií ve hře "oko za oko, zub za zub" která by tu mohla pokračovat další tisíce let. V jednom životě zabiju já tebe, ty v dalším životě zabiješ mě, a tak pořád dokola.
Pes jitrničku sežral...

A je opravdu smutné, že se i někteří "konspirativci" zasekli ve starém paradigmatu biblického konceptu a nikdo není schopný z této hry vystoupit.
I proto to Pjakin a KSB nazývají "konspirologií" , vědomi si toho, že jsou to lidé co se v důsledku honí za svým ocasem. Prostě se motají v bludném kruhu konspirací a geopolitiky.
Kupříkladu Aeronet je záměrně založený za tímto účelem, aby ty lidi udržoval zacyklené v konspirativních bludech.
A většina ostatní "konspirologických" webů jede v tom stejném aniž si toho jsou vědomi.
Starého psa novým kouskům nenaučíš, ale smutné, že i relativně mladí lidé jako Jan Korál (nwoo.org) jsou takto zacyklení.

Proč asi Pjakin říká, že Praha je "Židovským EZOTERICKÝM centrem řízení evropy" ? A to tak významným, že převrat v 68. roce byl zastavený jen proto, aby se toto tajné učení nedostalo do rukou američanů.

388657

6.5.2021 9:15

Smysl pro religiozitu

Joseph Chlor 89.?.?.?

Reakce na 388523

je součástí lidské přirozenosti.
Není asi tak důležitý jako např. pud rozmnožovací či pud sebezáchovy, ale je tu.
A žádá si svého uspokojení.
Což samozřejmě většinou vyústí i v sociální organizaci - např. náboženskou, zde je pružinou samotná existence člověka coby sociální bytosti (a touhy a vášně z tohoto faktu vyplývající, jejich uspokojování). No a pak už to běží svými vlastními cestami, někdy dokonce dochází k tomu, že se v rámci náboženství lásky a milosti mučí a páchají se genocidy.
Nechápu (nic ve zlém, jen se ptám, sám určitou kosmologicko-eschaotologickou představu mám - ale jde jen o ideál, v praxi uskutečnitelný snad až v nějakých budoucíchgeneracích ) tedy co vlastně chcete postavit proti oněm falešným etc bohům a pomýleným představám o nich?
Jakou sílu, jaký sociální tmel ? A jak (zřejmě výchovou - ale K ČEMU ) ?

Douška.
Jsem proti indoktrinaci dětí nějakým výlučným starověkým věroučným konceptem, přijímaným bez výhrad, je de facto zločinem vyrábět takto jak " křesťany", tak i např. " muslimy" - když tito (tyto - děti) ve svém věku těžko mohou chápat, co to slovo obsahuje. Děti by ale měly být seznámeny s různými náboženstvími, včetně toho jakou sehrály roli, ať už epizodní či strukturální, v dějinách....ale až od určitého věku a v kritických formách a obsazích.
Náboženství tu bylo, je a bude.
Jde o jeho kvalitu a cíle, ale zejména půjde vždy o to, jestli lidskou vnímavost, lidský rozum, lidské city i lidskou intuici uspokojují či ne. S tím těžko něco uděláte, s touto přirozeností lidskou.

388549

5.5.2021 10:01

Rozhovor s přítelem, který pochází z planety Kvák.

Morrest Morrest (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

„Ahoj Zorbe,
tak jsem četl v Galaktickém věstníku, že na vaší planetě už není zkorumpované vedení. „

Z: Máš pravdu příteli, začalo to celkem nedávno jednou mediální pandemií. Vlády všech států si začaly hrát s lockdowny kvůli průjmům. V podstatě každý, kdo na naší planetě zemřel, byl diagnostikován s tímto onemocněním.

M: Byl na to nějaký lék?

Z: No tak něco se na to zkoušelo, ale primárně se rozhodovalo takto: Kdo umře a má posranou prdel, ten byl nakažen. Za jedinou prokazatelně účinnou léčbu nám vlády odhlasovaly očkování. Všechny ostatní pokusy byly zakázané a trestané.

M: To je dost smutné, jak se to vyřešilo?

Z: Nutili nás nosit vložky, pak kolíky a pak zavedli dobrovolné opakované očkování. Valná většina k tomu očkování opravdu i šla. Byl to tehdy opravdu velký projekt, ale mělo to i své stinné stránky. Tak například na to očkování začali umírat zdraví lidé. A představ si, že měli taky špinavý zadky. Nicméně se řeklo, že je to určitě tím, že se nakazili už před očkováním. Postupně se začala zavádět omezení těch, co se na to dobrovolné očkování nedostavili. Děti, které nebyly očkované, nesměly do škol, jejich rodiče do práce, zkrátka to začalo být k nevydržení. Těch cca. 20 procent vzpurných začalo být umísťováno do převýchovných táborů. Mnoho z neočkovaných lidí začalo před nástupem do těch převýchovných táborů páchat sebevraždy. Však s tím máte na Zemi také své zkušenosti.

M: A to se vám podařilo všechny neočkované umístit do koncentráků?

Z: Kdepak, pak se objevil na jedné zdi nápis, který zprvu nikdo z nás nechápal. Byly toho plné noviny. Neskutečný vandalismus. Na vládní budovu někdo napsal: „Nechoď sám za světlíčky!

M: A to bylo vše?

Z: V podstatě ano. Tím se problém vyřešil.

388526

5.5.2021 10:26

Ako sa nestať vojakom a ako účinne bojovať

lubosmat 212.?.?.?

V článku je jasne definované kto je cieľom vojnového ťaženia – spotrebiteľ a jeho peňaženka.

V článku nie je jasne definované kto je iniciátorom tohto ťaženia – svetová finančná mafia.

Svetová finančná mafia stála jednoznačne za všetkými vojnami 20-teho storočia, od VOSR až po vojnu na Ukrajine.

V súčasnosti svetová finančná mafia, ktorej záujmy v jednotlivých krajinách zastupujú:
1) Bankové domy,
2) Nadnárodné korporácie,
3) Médiá,
4) Politické systémy modelované selekciou spoločenského odpadu, ktorý sa medializáciou a voľbami nominuje do vedenia národných štátov a škodí tam tak, ako sa len dá,
zaútočila vyhlásením svetovej „PANDÉMIE“ na posledné odrobinky podnikania v národných štátoch.

Prichádza doba, kedy prudko narastie réžia a logistické náklady všetkých pre nás nadnárodných reťazcov dodávajúcich všetko a všade, na pripomenutie uvádzam názvy niektorých z nich:
1) Amazon,
2) Microsoft,
3) Tesco,
4) Hornbach,
5) Mountfield,
6) Tepco,
7) Sconto,
8) Billa,
9) Lidl,
10) Electro world +Nay,
11) Siete nadnárodných internetových obchodov ...
Dodávajú všetko a všetkým nedávajúc šancu rozvinúť sa malej a strednej konkurencii.

Poviete si, však aj tí naši „kšeftári“ chodia do veľkoskladov a predávajú nám ten istý odpad, ako reťazce, ale aj tak si stále dávajte pri nákupoch otázky: Bolo to čo kupujem, dopestované, vyrobené v našej krajine?

Sami si vyhodnoťte svoj spotrebný kôš, kto vyhráva a kto je vo vašej domácnosti ten porazený?

Úplne najgeniálnejší sú tí, čo si nechajú tyčinkou vŕtať pomaly v prednom čelovom laloku (myslím že im to neublíži, lebo tam aj tak nič nemajú) , len preto aby mohli vyraziť v malom pohraničnom styku za nákupmi do zahraničia.
Vojaci v tejto vojne sme my všetci, ktorí sa stavajú na stranu spotrebiteľov idúcich za lákavými nápismi sloganov veľkých, alebo na stranu tých menších, ktorí sa snažia v týchto nerovných podmienkach prežiť.

Nestať sa vojakom znamená vrátiť sa k rodnej hrude a tam živoriť / prežívať bez spoliehania sa na štát alebo zamestnanecký plat.

388528

5.5.2021 10:59

každé zlo je i k něčemu dobré? - O tom pochybuji

Gój 46.?.?.?

>po válce...se stane každý voják generálem, všichni....rázem pochopí, co bylo její hlavní příčinou
Jak by mohli všichni pochopit příčinu/y, když jsou napuštěni lstivou propagandou organizátorů svého zotročení, své likvidace? A strachem jen pomyslet.

>vzájemná důvěra a ochota, mohou jedině pomoct při budování nového post-covidového světa.
Na důvěře ovčanů staví i banksteři - v měnový padělatelský systém, ve lstivou propagandu kolaborantských politiků a korporátních sdělovacích prostředků.

>Ostudný předválečný kapitalismus...nahrazen novým společenským řádem založeným na uvědomělé nezištnosti a dobročinnosti.
Monopolismus, banksterismus nazývat kapitalismem je počínání poněkud rozmarné. O Nový společenský řád vskutku usilují. Sepsal ho Schwab a nazval Great Reset. Nic nebudete vlastnit, peníze už budou jen virtuální, na banksterských počítačích, a kdykoliv se málo poslušnému ovčanovi vypaří, podobně jako účet na Ksichtoknize/Facebook.
Uvědomělá nezištnost a dobročinnost je zvrácenost proti přirozenosti !!! Ani kuře zadarmo nehrabe ! Vzájemná pomoc, snad, ty pomůžeš mě a já tobě, ale ve stejném rozsahu.

>hmotná nouze velké většíny obyvatelstva zase povedou k přirozenému poklesu spotřeby i výroby a tím i k zmenšení ekologických dopadů civilizace na planetu Zem.

Už se vyskytují hlášky v banksterské propagandě, že důchodci se mají uskromnit - když nyní většina obtížně přežívá. Zato pašeráci krimigrantů vypráví islamistům a černochům, že je pro ně připraven ráj v Evropě, protože covid-19 zdecimoval Evropany.
Ničení přírody mají v popisu činnosti lepšolidé. Ti jsou poháněni svou nadřazeností, překonáváním mezí, hranic. Poháněni touhou po neustálém růstu, i kořistnictví. Planetu vyhlašují ochraňovat zrovna ničiví banksteři a jejich maskoti. Green Deal je součást plánů na Nový světový zlořád. A tak nám soudruzi z Evropské komise zakázali domácí porážky zvířat, nejen prasat nebo ovcí, ale i králíků a drůbeže( https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/O-... ). Svoboda a demokracie se vybarvuje do tupé závislosti na šmejdech.

388531

5.5.2021 18:49

Současný svět je šílené panoptikum ovládané zločinci a psychopaty

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Proč ? Protože miliardy velmi naivních otroků přistoupily na pravidla vytvořená právě těmi psychopaty a zločinci se světovládnými ambicemi, obrovským egem a bez špetky svědomí. Přitom stačí relativně "málo" - radikálně změnit tato pravidla - a Země se může stát dobrým místem k životu pro miliardy dosavadních otroků a naopak velmi nepříjemným místem pro promile těch psychopatů a zločinců. V opačném případě čeká otroky novodobý otrokářský systém se vším všudy.

388535

5.5.2021 19:19

Turbulence

šifrin 77.?.?.?

Každá velká změna je doprovázena velkými energetickými změnami. A velké energetické změny zcela nevyhnutelně znamenají turbulence - a ty jsou zcela nepředvídatelné. Pochybuji, že ti, co to tak pečlivě plánovali a připravovali, znají tyto čistě fyzikální jevy. Ta současná emerická elita má dost katastrofické vzdělání, především v oblasti dojmologie a falšování ekselovských tabulek a pravděpodobně vůbec neví nic ani o Reynoldsově kritériu. Takže toto si s nejvyšší pravděpodobností nikdo z nich vůbec neuvědomil a oni netuší, že se především oni sami řítí do zkázy.
Ale pozor: zcela kritické pro utváření té nové společnosti budou znalosti o tradiční společnosti - a to je dnes více, než špatné. Doporučuji Konrada Lorenze, a Kara-Murzu (dnes kniha Manipulace vědomím, bude vydána Sovětská civilizace), dále doporučuji v ruštině Engelgardt - Dopisy z vesnice a dílo Čajanova.

388537

5.5.2021 20:18

RE: Turbulence

AntePortas 188.?.?.?

Reakce na 388537

Ti, co to planovali, vedia presne, co robia. Ich plan sa moze podarit, len ked v neho ludia uveria. A ako vidim, su na dobrej ceste, lebo ludia uveria hocicomu, Staci, ked sa im to bude neustale, najlepsie od malicka, vtlkat do hlavy. Pravda je to, o com si clovek mysli, ze je pravda.

388538

6.5.2021 8:33

RE: Turbulence

Šifrin 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 388538

Máte sice naprostou pravdu, že oni přesně vědí, co chtějí, ale oni (osobně si myslím) nepředpokládají nějaké turbulence. A ty turbulence jsou opravdu nepředvídatelné. Viz například 1. světová - tam také velice přesně věděli, co chtějí (zničit Rusko a Německo, zbavit Francii síly, připojit ruskou střední Asii k Britské říši a vyčerpat sílící SSA). Velmi dlouho to vypadalo, že jim to všechno vyjde - všechno šlo podle plánu - ale nakonec pohořeli. 2. světová měla stejnou režii - a tentokrát dopadli pod obraz. Dnes nám to připadá jasné, ale to jen proto, že my již vidíme výsledek. Oni ho neviděli, vůbec ho nepředpokládali a ani nemohli předpokládat. Sebelepší plány nemohou překonat nepředvídatelné turbulence - a ty jsou opravdu zcela nepředvídatelné.
Tehdy rozfoukávali větříček a Pax Britannica smetla následná smršť. Dnes to bude podobné - rozfoukávají větříček a Pax Americana padne pod další smrští. Jen abychom potom věděli, co vlastně potřebujeme.

388547

6.5.2021 10:33

RE: Turbulence

AntePortas 109.?.?.?

Reakce na 388547

Zakladnym atributom zivota su ocakavania. Kazdy z nas ma nejake ocakavania a to je achilovou patou kazdeho z nas, pretoze tomu podriadujeme myslenie aj spravanie sa.
Ak chce teda niekto ovplyvnovat ci manipulovat ludi, musi im vstepit konkretne ocakavania. Vstepit svoj plan. Ak ho ludia prijmu a a zamenia ho za svoje ocakavania, ma vyhrate.
Preto, ak si chcu ludia zit co najviac vlastny zivot, staci obmedzit sledovanie medii, lebo tam sa prezentuje plany tych, ktori nas chcu manipulovat. Co oko nevidi, srdce neboli.

388553

6.5.2021 16:50

RE: Turbulence

TACHYONKA 176.?.?.?

Reakce na 388538

Přesně tak. To je výstižně popsaná achilova pata celého toho plánu - plán bude splněn pouze když lidi mediálním žvástům uvěří. Tím, že plánovači společnost atomizovali si do toho sami hodili vidle, páč při atomizaci si pár jedinců všimne, že mají vlastní mozek, a proč by měli plnit přání někomu jinému, když si mohou plnit vlastní přáníčka. A i jeden jediný anarchista dokáže plán sabotovat. Jde tu tedy o čas = podaří se plánovačům eliminovat všechny potenciální anarchisty? Nepodaří, protože jim ještě ani nedocvaklo, že by to udělat měli. Takže klídek, pohodička. Když si plánovač neumí nebo nechce ohlídat náhodu, nemá nárok na stoprocentní splnění plánu. Jediné, o čem se můžeme bavit je, kolika procentní splnění by ještě považoval za úspěch. Mluvit v souvislosti a covidem o třetí světové válce je čistá hysterie, chce to pohyb, studenou sprchu a froté ručníky.

388576

9.5.2021 2:01

RE: Turbulence

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 388537

Tohle je ochutnávka z díla Manipulace vědomím?

388633

5.5.2021 22:20

pane boze to je blabol

rosco 185.?.?.?

jedine co autor zrejme pochopil je fakt, ze soucasny system je giganticky podvod, jinak je zrejme vedomostmi naprosto neposkvrnen, tak rikajic panna. [chechtot]

zrejme pochazi z kovane uvedomele budovatelske rodiny a uz zase chce budovat nove zitrky a dokonce se povazuje za frontoveho bojovnika a touzi po jednotne svetove vlade, tak to je skutecne na Dr. Chocholouska.
Nektere body ktere jsem chtel zminit uz uvedl vyse goj, takze to nebudu opakovat, ostatne jsem to uz v predeslych prispevcich probiral, staci kliknout na muj nick.

388542

6.5.2021 15:02

RE: pane boze to je blabol

SI451 94.?.?.?

Reakce na 388542

já s vámi souhlasím

https://www.youtube.com/watch?v=QCRAUKWKKlo

388563

Tuto stránku navštívilo 1 798