Diskuze k článku

Dekódování americké Říše chaosu

Příspěvků 44

24.2.2016 4:36

Stačilo by

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

přečíst a promyslet Zionské protokoly, které oficiálně do Britské královské knihovny přibyly v r. 1905.
Jak říkal Henry Ford, důkaz o pravosti Protokolů je v nich samých.

345825

25.2.2016 0:19

RE: Stačilo by

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 345825

Kniha " International Jew " vod pana Henry Forda je vopravdu poucna . Kazdej by si ji mel precist !

345860

27.2.2016 17:16

RE: Stačilo by

Martin P 37.?.?.?

Reakce na 345860

stačilo by něco daleko jednoduššího...

celá ta debata níže se tady zvrhla do matoucího plácání...

souhlas, ono je to v zásadě samozřejmě tak že tady na Zemi bojují 2 protichůdné principy... ale třeba si vybrat dřeň a vyvodit důsledky pro sebe... především jaký to má člověka, jako individuální duši, vlastně smysl a význam...

345946

27.2.2016 17:24

RE: Stačilo by...

Martin P 37.?.?.?

Reakce na 345860

K tomu souboji protikladů je možno dodat že jej popisuje třeba taoismus (princip jin-jang) anebo starověcí gnostici, mezi které patřil i Kristus... důležité nejsou detaily toho jak říše chaosu instaluje NWO atp.... důležité je co s tím každý můžeme dělat a naplnit tak důvod toho proč jsme tady... a v neposlední řadě si zachovat svou svobodu duše!!!

přímo to říká gnostické heslo POZNEJTE SAMI SEBE A POZNÁTE VŠECHNO!

Kristus byl ve skutečnosti tzv. zasvěcenec, vychovaný ve skupině Esejců (proč myslíte že v Bibli není nic o jeho mládí?), která ochraňovala prastaré duchovní poznání:

POZNEJTE SAMI SEBE A POZNÁTE VŠECHNO!

KDYŽ CHCETE ZMĚNIT SVĚT,
NEJDŘÍV ZMĚŇTE SAMI SEBE!

...a o tom to VŠECHNO je... psal o tom také Origenes, ještě předtím než to církev zlikvidovala...

http://www.ragauian.cz/origenovo-dilo-de-principiis-prvni-systematicke-vyliceni-krestanske-verouky-aneb-prava-originalni-podoba-krestanstvi/

345947

28.2.2016 1:47

RE: Stačilo by...

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 345947

Jestli tak lidi poucoval vlasatej hippan z krize nemuze dokazat ani Papez ve Vatikanu i kdyz z historie vime, ze o souboji protikladu krome mistra Husa ve svejch projevech kterejm v Nemecku tleskaly statisicovy davy poucoval i A.H........

345959

24.2.2016 6:18

Analýza je jen ten první krok k řešení, ale

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

řešení musí pokračovat s vyústěním do požadované teze, což s tvrzením v závěru článku, že:

>Nikde v kulturách není identifikováno kritérium lidských potřeb.

je prakticky nemožné. Přitom kriterium lidských potřeb je již stanoveno tím, že lidská existence je na této planetě možná jen ve formě technické civilizace, nahrazující přirozenou výbavu ostatních zde žijících organizmů. K tomuto poznání se ovšem váže i poznání skutečného původu člověka. Původu, který přináší i potřebu jistých chování ve vzájemných vztazích, zamezujících jeho "svobodné vůli" v sebedestrukci společenství abnormálním růstem sobeckého individualizmu. Viz DESATERO.

Jde tedy o obecné přijetí onoho již i hmotně doloženého dogmatu o vzniku vhodného prostředí, zde Sluneční soustavy, pro vývoj oživené hmoty s vrcholem v jejím osazení rozumem a to vše coby záměrem realizátora tohoto všeho schopného a naopak o odvržení za fakt prohlašované domněnky o vzniku oživené hmoty, coby pouhé náhodné shody příznivých okolností. A tedy rovněž viz DESATERO.

Minulé i soudobé a neustále narůstající rozdíly v úrovni naplňování oněch kriterií lidských potřeb je tedy nutné napravit a to nejlépe "svépomocí" prostřednictvím lidem uštědřeného rozumu dřív, než tak opět a s nesmlouvavou intenzitou učiní ta entita zkoumající průběh svého pokusu s oživenou hmotou v její vrcholné formě.

Je ovšem možné, že dosáhnout toho je pořád ještě pro lidstvo nemožné, no a pak...copak? Že by zase krátká paměť? [překvapení] [oči v sloup] [mrknutí jedním okem]

345827

24.2.2016 7:50

PNAC rakovina prožrala celou společnost a jako vrchol všeho nám předvedli demolici Dvojčat i s lidmi uvnitř

J_Pitralon 178.?.?.?

9-11 Truth makes HUGE appearance at Los Angeles Anti-War March
https://www.youtube.com/watch?v=ZMiqPQdWvo4

9/11 Truth March in Brussels – 09-Sep-2007
https://www.youtube.com/watch?v=KaixrURYk7s

[překvapení]

345828

24.2.2016 9:46

Dobrý rozhovor

kkuru 82.?.?.?

Netřeba nic dodávat.
[smích]

345830

24.2.2016 11:51

Vývody pana profesora

rumar 46.?.?.?

Jakkoli jsou vývody pana profesora na první pohled logické, tak zjevně zcela nic neví(nebo nechce vědět) o Globálním prediktorovi a nechápe ,že vše je řízeno touto skupinou 22 ,,Žreců" už od nepaměti lidstva. Ty instituce a mocenské nástroje , které vyjmenoval, jsou jen chapadla GP.....
Ostatně soudím, že Globální prediktor musí být zničen.

345831

24.2.2016 12:39

RE: Vývody pana profesora

vj66 62.?.?.?

Reakce na 345831

Vím, koho myslíte https://video.search.yahoo.com/video/play;_ylt=Awr...

345835

24.2.2016 13:07

RE: Vývody pana profesora

vj66 62.?.?.?

Reakce na 345835

A ty jejich pokrevni linie maji na svedomi i tuhle kreaturu /FED/ http://www.amazon.com/The-Creature-Jekyll-Island-F...

345836

24.2.2016 13:32

RE: Vývody pana profesora

rumar 46.?.?.?

Reakce na 345836

Toto jsem si z toho vyvodil já. Je to můj osobní názor.
GP(globální prediktor) a jeho sluhové(CFR, Bilderberg, Vatikán, Britská koruna, R+ R<Rockefellerové a Rotschieldové>, Švýcarští banksteři a další) již rozhodli o osudu světa. Jediný,kdo se jim postavil a nebude skákat podle jejich not je prostřednictvím V.V.Putina, Rusko. To je jediný hráč na geopolitické scéně, který je schopen i přes vlastní politické a ekonomické problémy GP vzdorovat. Plkání neinformovaných lidiček,(neberte si to prosím na sebe,Vás k nim nepočítám) je o ničem. Pokud GP zlomí Rusko,tak už nás čeká jen svět podle Georga Orwella. Bůh s námi všemi. Amen,pravím Vám.

345839

24.2.2016 20:49

RE: Vývody pana profesora

Pavca 83.?.?.?

Reakce na 345839

Chyba; Bůh s mnohými, které GP považuje za nepotřebné. On sám není nikdy sebedestruktivní.

345852

24.2.2016 22:06

RE: Vývody pana profesora

Pán 176.?.?.?

Reakce na 345839

V jednom diskusnom prispevku som si dovolil pomenovat priority Ruska po r.1945.
Sucasna realita je, ze vsetci ti hajzli su si vedomi, ze pokial ma skoncit JEDINY mur pre ich nenazranost,tak skoncia spolocne!!! Tzv."demokracia " je len klon bohapusteho imperializmu!!!Boh s nami!

345854

24.2.2016 13:09

RE: Vývody pana profesora

rumar 46.?.?.?

Reakce na 345835

Myslel jsem spíš toto :

http://aeronet.cz/news/o-globalnim-prediktorovi-a-...

345837

24.2.2016 13:31

RE: Vývody pana profesora

vj66 62.?.?.?

Reakce na 345837

Dyt jo, tady mate presne jmenovane klany, kteri stoji za tou "globalni moci" ve skutecnosti a proc [mrknutí jedním okem]

345838

24.2.2016 19:18

RE: Vývody pana profesora

dub 94.?.?.?

Reakce na 345831

nemůžete od američana čekat znalost ruské teorie.
američané jsou již ze své podstaty a v důsledku sdělání sebestřední.

345850

24.2.2016 14:33

Tak vy obranci pravdy, svobody a spravedlnosti muzete se obratit jen na mrtve

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Denne cteme a slysime jake lumparny Zapad dela proti ldstvu,ale nevidime za tim - Koho?? Kdo to vi uz zcasti odpovedel
.
Blizky vychod mohl se stat nebezpecny a tak se snazili do vedeni dosadit sve lidi. Urcitou dobu koketovali i s iranskym,irackym,egyptskym i liybijskym
prezidentem Kdyz Arabove poznali cile Zapadu, tak se snazili alespon byt neutralni, To nestacilo a bylo treba oznacit tyto zeme jako teroristy, nasledoval utok na New york pripraveny tajnou sluzbou, jakoz i pady letadel atd.
Mely presvedcit verejnost, coz se podarilo a brecet prisel za mrtve i z tech mrakodprapu Bush.ml.Nepoliticka naivni americka verejnost, ktera nevi, kde tyto staty ani lezi slysela dobre na slova o terorismu.A pak jiz to bezelo jako v americkych gangsterskych filmech -jeden president za druhym byl nejen odstranen a- jejich zeme zniceny, zdevastovany a vyprovokovana vzajemna nenavist mezi sebou.
Ten prvni cil se podaril, ale co s temi lidmi - ty dostanou nenavist a mohou byt ,protoze jich je miliony, take jednou nebezpecni. Zabit miliony lidi neni tak snadne ani pro politicky negramotnou a dejiny neznalou americkou verejnost.
Evropane jsou svoji ineligenci ne tak dobre ovladatelni a mohli by brzy zadat nejen o vysvetleni, ale i o obrat od nuceneho pratelstvi se Zapadem.To nelze dopustit!!
Pripad prvniho probuzeni se ukazal v Nemecku, kdy dosavadni strany jsou
zvykle poslouchat sve pohlavary a mezi prvnimi se o to pokousela zmenit strana CSU a jeji predseda Seehofer - Jiz jsou proti nemu hlasy, ze by mel odejit zatim
bez potrestani, nebot zrazuje Merkelovou, kde jsou objevily nove dukazy, ze jeji rozhovory s jinymi byly odposlouchovany amer.tajnou sluzbou.
Asi aby si overila, ze Merkelova jedna presne tak, jak ji bylo prikazano.
Novy a silnejsi utok na novou stranu prisel od prezidentky nemecke zidovske gemainde Ch,.Knobloch, ktera stranu Adf - alternativa pro Nemecko,oznacila ze nebezpecnou pro Nemecko- asi ze nesouhlasi s tolika utecenci, coz nerekla.
Pres jakekoliv naznaky, ktere by mohly vezt k jejimu zakazu, tak byla touto hlavni predstavitelkou teto organizace oznacena za nebezpecnou pro Nemecko.
A tato silna obvineni jiste ukaze brzy demokracii podle novych podminek.
K tomu prispeje i novy prezident Trump nebo Clintonova, jejichz dcery se nedavno provdaly do zidovskych rodin a pristoupily k novemu nabozentsvi.
Kdyby nahodou jeden z tech kandidatu neprosel, coz je nepravdepodobne, pak
Sanders nebo Bomberg nastoupi jako dalsi kandidat se stejnym puvodem.
Mame se tedy tesit na krasnou budoucnost.

345842

24.2.2016 15:44

No mě se to težko četlo

Dandysss 195.?.?.?

Jako překlad výborný, jako vždy, ale ty myšlenky tam naservírované nějakým tím panem profesorem mi nedávaly smysl. Občas jsem měl pocit, že odpovídá na úplně jinou otázku než je tázán.
Podle mého názoru, rozhovor se špatně čte, obzvláště pokud je to takto složité téma. Mám pocit, že vlastně nevím o čem to bylo a co chtěl profesor sdělit. Asi nečekal, že to budu číst já, nějaký česky ňouma, co nemá ekonomické vzdělání a nerozumí politice.

345844

24.2.2016 16:09

Inteligence na ústupu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Pan Prof. John McMurtry v uvedeném rozhovoru předvedl, čemu VĚŘÍ. Věří v "temné síly", v "globálního prediktora", možná i ve "velké špagetové monstrum". Věří ve své "pravdy" velmi silně. Zkušenost nás však učí, že SILNÁ VÍRA VŽDY OMEZUJE RACIONÁLNÍ MYŠLENÍ. Jeho profesura v oboru sociologie má přibližně stejnou hodnotu, jako profesura našeho pana Kellera. Tedy pramalou.

Oba zmínění pánové jsou zarputilí socialisté. Socialisté se ani po svém obrovském bankrotu z konce minulého století nijak nezměnili. Nic nepochopili, nic nového se nenaučili, ale také nic nezapomněli. Šíří-li ideje socialismu lidé, kteří jsou náhodou opravdu vzdělaní (anebo jsou-li politiky), hlásají myšlenky, jimž sami nevěří, a to lidem, o kterých si myslí, že jsou hloupí. Důvod? Šíření socialistických chimér je snadný způsob života. Že ne? Stačí se podívat, kam až to dotáhl z přikulovače sudů náš stávající europoslanec. [mrknutí jedním okem]

345845

24.2.2016 17:52

RE: Inteligence na ústupu

rumar 46.?.?.?

Reakce na 345845

To jako, že Globální prediktor neexistuje ??? Chtělo by to se trošku víc vzdělávat a informovat.....

345848

25.2.2016 15:59

RE: Inteligence na ústupu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 345848

Díky. Vzdělával jsem se. Ztratil jsem přes hodinu času sledováním přednášky V. Pjakina. Viz http://pravdive.eu/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=155

Je mi líto, ale musím konstatovat, že jeho vysvětlení podstaty GP je úplně stejné, jako náboženská dogmata, "dokazující" existenci Boha. Z jeho "přednášky" plyne, že GP je neviditelný, nepolapitelný, nezobrazitelný a rozhodně nemá žádné jméno. Tedy jméno nějakého konkrétního člověka. GP, stejně jako Bůh, za sebou nezanechává žádné stopy. Nenajdeme žádný dokument, žádné jeho direktivy, které by jakkoli potvrzovaly jeho existenci. Nenajdeme ani žádné trosky, žádné mrtvé či zraněné lidi, které by měl na svědomí.

Závěr? Nemá-li libovolný objekt žádnou podobu, nelze jej spojit s žádným jménem, nezanechává žádné (konkrétní) stopy své činnosti, jde o objekt čistě imaginární. Tedy vymyšlený.

Jeho účel? Je jednoduchý. Pan Pjakin si na něm založil svou existenci. Honoráře za přednášky a publikace o GP jsou jistě slušné. Stejně, jako obětiny, které nosili prostí lidé na oltář (čtěte k rukám kněží), kteří vymysleli libovolného boha. A že po dobu lidských dějin jich bylo vymyšleno požehnaně. GP je jen dalším z nich. Je mi líto.

345880

25.2.2016 17:08

RE: Inteligence na ústupu

dub 94.?.?.?

Reakce na 345880

kašlete na pjakina a jděte rovnou ke zdroji - najděte si přednášky generála petrova, je to asi 8 hodin, pokud mne paměť neklame.
tam to máte ucelené.

345883

25.2.2016 17:57

RE: Inteligence na ústupu

rumar 46.?.?.?

Reakce na 345880

Pane, nedal jsem zde žádný odkaz na pana profesora Pjakina. Co ce týče GP, jsou to tyto a ještě další organizace do kterých se GP infiltroval: CFR, Bilderberg, Tovaryšstvo Ježíšovo, R+R(Rotschieldové + Rockefellerové), Izraelité, Starci z hory, Britská královská koruna, Švýcarští banksteři,Illuminati,Zednáři a pár dalších . Chtěl jste jména. Ta bohužel neznám,protože je znají jen zasvěcení. Ale nežehrejme.
I tak je toho víc než dost.
Pokud chcete další informace přečtěte si odkazy,které jsem umístil výše. Pokud i to bude málo pošku Vám další do e mailu.

345886

25.2.2016 18:10

RE: Inteligence na ústupu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 345880

Ale no tak! GP je přece entita oponenta Stvůrce, který poté co těm prvním lidem nakukal možnost být i oni božské podstaty, byl tím Stvůrcem přinucen se s nimi vydat z Ráje (byl na Venuši, jak již dnes připouštějí kosmologové) na pro ně nehostinnou Zemi. A navíc s verdiktem mít je tam jako své břemeno. A tak se ten GP, alias satan řečený bafomet vulgo antikrist, snaží seč může to neustále se jako viry množící lidské břemeno přimět alespoň k tomu DESATERU.

Leč je to jako by hrách na stěnu házel, či pytel blech hlídal, neb oni všichni ti člověci se snaží, jak byv kdysi v Ráji jejích prapředkům přislíbil, být jako ONI nesmrtelné božské podstaty a vládnout všemohoucností i vševědoucností.

A tak nyní to "čertovské dobračisko od kosti" marně bycha honí, že kdyby místo kukání do Evy si našel jinou kratochvíli, nemusel by se s jejími potomky ON sám po Zemi vláčet a uchechtával by se jak tou jim naočkovanou svobodnou vůlí nasírají toho svého Stvůrce. No a protože je z toho údělu nakrknutý až běda, tak se ty své trable snaží tím svým úvazkem - vládnout civilizaci - oblažit i ji samu. No jak se mu to daří, je vidět na každém kroku - ...a nedaří a nedaří a nedaří a... - sakra práce....[chechtot]

345888

25.2.2016 20:01

RE: Inteligence na ústupu

rumar 46.?.?.?

Reakce na 345888

Jj. Skoro jsem se smíchy po(....)trhal. Však on přejde smích i tebe smíšku.

345892

25.2.2016 19:11

RE: Inteligence na ústupu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 345880

I kdyby GP Pjakin tak definoval, jako že nedefinuje, tak to tvoje zpochybnění nic neznamená. Je plno zdrojů reálných sil, které nikdy neuvidíme - ale neznamená to, že neexistují, zvláště když jejich působení je viditelné a hmatatelné.

345889

26.2.2016 16:21

RE: Inteligence na ústupu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 345889

> jejich působení je viditelné a hmatatelné

Opravdu? Tak prosím o nějaký konkrétní příklad působení GP. Jsem opravdu zvědav. Tedy hlavně na to, jakým způsobem dokážete, že uvedený jev (či věc) má na svědomí právě GP.

Podobné chiméry, jako GP, provázejí lidstvo celou jeho historií. Proč? Protože naprostá většina lidí patří mezi průměrné či neschopné. Těmto lidem ovšem chybí i schopnost ROZPOZNAT SVOU NESCHOPNOST. Oni prostě nevěří, že si za svou bídu, nízký společenský statut, neúspěch, ... mohou sami. Vidí úspěchy malé skupinky schopných. A hledají příčinu toho, proč jim samým se tak nedaří.

A máme výsledek, Za neúspěchy neschopných mohli odjakživa nepřející bohové, ďáblové, zlí duchové, hejkalové, illumináti, GP, ...

Proč to říkám?
1. Lidi nelze dlouhodobě přinutit k předepsanému chování. Viz neúspěch desatera, komunismu, nacismu, maoismu, ...
2. Nelze být odpovědným za činy druhého člověka.
3. Nelze vládnou či cokoliv řídit kolektivně. Žádné lodi nevelí kolektiv kapitánů, žádné království neřídí kolektiv králů, v žádné válce nikdy nevelel anonymní kolektiv generálů. Konečnou pravomoc rozhodnout prostě musí mít jen jeden člověk.
4. Nikdy v historii na této planetě neexistovala skupina lidí, která by dokázala dlouhodobě zaujímat zcela identické postoje a na všechno dění i jevy na světě měla shodný názor.

To je namátkou jen pár argumentů, které zcela vylučují možnost existence GP.

345915

26.2.2016 23:12

RE: Inteligence na ústupu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 345915

Víš v čem máte vy "úspěšní" zásadní problém? Je to v tom, že ti ostatní jsou "neúspěšní". A víš ty proč?

No to máš tak. Sluneční soustava je výtvor v celém Vesmíru jedinečný a nenáhodný. Ale i zde platí pravidla všehomíra a jejich porušení by ho mohlo přivést až ke kolapsu do singularity. Asi tak, jako ta masivní černá díra pozře jednou "svoji" galaxii. Ta nenáhodnost, tedy vlastně inteligentní záměr, ta měla a dosud má ukázat co se stane, pokud se otočí chod entropie čelem vzad a místo růstu chaosu se hmota začne samoorganizovat do různě sofistikovaných struktur nazvaných život, který se podrobí novým zákonitostem, nazývanými evoluce.

No jak plyne čas, tak ta entita co to všechno zdejší mrnění ve Sluneční soustavě má na triku, tak ta prostě experimentuje s tím, co udělá tamto či tohlencto, nebo tůhlencto, ba dokonce i něco zcela jiného, když do chodu života zasáhne. Tu kosmickým zářením, jindy balvanem zvícím velikosti Everestu s rychlostí blesku, nebo nedávnou záplavou.

No a jak s jídlem rostla chuť i velikost těch výtvorů, tak rostla i složitost toho života a v době docela nedávné se vynořila myšlenka pokusit se do něčeho vhodného vložit i něco málo inteligence, alias rozumu, zda se u toho dá očekávat cosi jako svůj vlastní obraz. Tedy pohled samo na sebe, protože nehmotná entita se jaksi ani v klidné vodní hladině neodráží. A tak se i stalo.

Z jednoho druhu opice byl naroubován párek člověků, lidé, na Venuši byl vytvořen povrch zvaný Ráj a ti lidé jak je pán bůh stvořil tam byli vysazeni. V Ráji je všeho dostatek stejně jako v Nebi a tak ti tvorové neměli potřebu pachtit se za čímkoliv, kromě poznávání svého prostředí. Jenže ani v Nebi není všechno košér a jedna z těch entit byla poťouchlým žertéřem libujícím si v naschválech. A tak v jednom nestřeženém okamžiku nabulíkovala těm lidem, že i oni se mohou stát stvůrci... a bylo zle nedobře. Ten experimentátor to vzal osobně, no a dál to popisuje Bible...

To lidstvo se následně rozdělilo mimo jiné i na dva tábory. Ti kteří by rádi byli tím obrazem na který pohled jejich Stvůrce rád spočine a ti druzí, kteří vyznávají toho nejapného žertéře, vybíjejícího si na lidech svoje mindráky. Ten na koho jsi reagoval patří mezi ty první, no ty jako jeho oponent pak logicky mezi ty druhé.

V těch bodech tak máš pravdu, ale zapřaháš vůz před koně, neboli překrucuješ kauzalitu. Ten GP jemuž vás pár "úspěšných", tedy ze samé podstaty bezohledných sobců posluhuje, ten to tady má z trestu pod palcem. Proto je ta civilizace jaká je. Ale ten který je i jeho Stvůrcem, ten přece jen doufá v to lepší co do lidí vložil jako svůj obraz. A jako každý experimentátor, tak i ON zase co nevidět udělá inventuru svého díla. A jako každý experimentátor ty nepovedené z hmoty uplácané zmetky hodí do smetí k recyklaci. No a nebude to přece poprvé....Automaticky kráceno

345930

26.2.2016 23:17

RE: Inteligence na ústupu

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 345915

Ano,jste domýšlivý a pošetilý a určitě ještě dosti mladý,ale ta pokora jistě přijde a to postupně s dalšími a dalšími informacemi a zkušenostmi....,ale nevěšte hlavu,tím si projde každý,kdo alespoň trochu není ignorant.....[velký smích]

345931

27.2.2016 23:01

RE: Inteligence na ústupu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 345931

Tak to děkuji za kompliment. Každý je tak starý jak se cítí a já se posledních 50 let cítím pořád na těch 25 jako kdysi. Ale domýšlivost a pošetilost? Z čeho tak usuzuješ? Z toho mého nabádání k poznání pravdy z toho co je v Gíze? To spíš platí na ty, kdo ve své pošetilosti a domýšlivosti tak neučiní. No co naplat. Můžou si tak za to sami, že umřou blbí, [chechtot] A pokora? [oči v sloup]

Hrál's jsi někdy na něco v orchestru? Tak ti co tak činili, ti můžou mluvit o pokoře, protože tam musíš být na setinu sekundy v souzvuku s ostatními tak, jak si přeje ten co na stupínku "máchá prádlo". Dokonce i dýchat tam můžeš jen podle not. Všichni by tím měli projít, aby poznali co je to pokora alias disciplína, soudržnost a odpovědnost. Mám pro tebe ale čerstvou novinku:

>Ano,jste domýšlivý a pošetilý a určitě ještě dosti mladý,ale ta pokora jistě přijde a to postupně s dalšími a dalšími informacemi a zkušenostmi....,ale nevěšte hlavu,tím si projde každý,kdo alespoň trochu není ignorant.....[vyplazený jazyk]

345957

27.2.2016 23:41

RE: Inteligence na ústupu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 345931

Pro E.R.
Editor zřejmě nemá čas na sledování pošty a tak můj požadavek na odstranění mé reakce 345927 zatím nedoznal úspěch. Omlouvám se, ale přehlédl jsem pozici ve vlákně. Ono to asi s těmi roky přece jen nebude tak slavné a zrak už asi slábne...[zahanbení][pláč][oči v sloup][mrknutí jedním okem]

P.S. ovšem za tím obsahem si jinak stojím, ale musím počkat na jinou příležitost.[chechtot]

345958

26.2.2016 9:47

RE: Inteligence na ústupu

d 77.?.?.?

Reakce na 345845

ne v globalniho prediktora, ale 4. pad globální prediktor. 2 pad je zase globálního prediktoru

345904

24.2.2016 18:14

Dekódování Americké říše.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Nic by si z toho nedovolili,kdyby k tomu neměli ovládnuté mocenské struktury velkého státu USA.Stačí se jen zorientovat,prakticky všechny složky státu,vykonávají jejich nařízení.Dokonce se píše,že i Fed,banky,pojišťovny,v soukromích rukou,právě této skupiny.Prakticky ovládají celý finanční systém pomoci bank,takže potom není problém ovládat firmy,korporace,akciové trhy,je to tak propojeno,propleteno,že není síla to změnit samotnými Američany.

345849

24.2.2016 22:43

RE: Dekódování Americké říše.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 345849

Kde nie je vola, tam nie je ani cesta.

345857

24.2.2016 20:39

Chobotnice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

ukrytá vždy v pozadí,už ovládla celý nesplatitelně zadlužený a neuvěřitelně pokrytecký Západ. Teď chce celý svět.Ti, kteří jsou proti ní nebo se jen ocitli na šachovnici zrůd se světovládnými ambicemi, jsou dehonestováni, vražděni, "humanitárně" bombardováni, ekonomicky a finančně zotročováni až na dřeň, špiclováni, vydíráni, korumpováni, zastrašováni, mediálně obelháváni a manipulováni atd. Přitom stačí tak málo. Zveřejnit jména a adresy těch zrůd. Více než sedm miliard otroků by je mělo konečně umravnit.

345851

24.2.2016 21:37

Řízený chaos?

bubo 89.?.?.?

Diskutující berou vše jaksi „globálně“. Po agentech CIA v Solidaritě, byl koupen elitou a přesvědčen prez. Reaganem i Goračov a spol. Pak už vše jelo jako po drátkách. Viz kniha Dějiny CIA. Cituji:
„Reagan a Casey se po veřejném odsouzení všeho, co reprezentoval Jimmy Carter, s potěšením ujali sedmi velkých programů tajných operací, které zahájil právě on. Dva z nich, přísun zbraní do Afghánistánu a politická válka zaměřená na pomoc disidentům v SSSR, Polsku a Československu, se zařadily k vůbec nejvýznamnějším tajným programům CIA za studené války.“
Další záměry s Gorbačovem a vých.Evropou byly zřejmě ještě tajnější.

Moloch. Amerikanizace světa,
http://blisty.cz/art/32262.html

345853

24.2.2016 22:41

rise vzinkaly a zanikaly a porad dokola po cele zemekouli, takze..

arbitr 194.?.?.?

Je sice fakt, ze starej "Rocky" a vsechny vetve Rotshildu, vcetne rakouskych Sionistu autoru protokolu, se snazi formovat a kroutit svet ci lidstvo az do...doby nez se zbytek utlacovanych vzbouri. V carskem rusku by nevznikl komunizmus i pres snahu nemcu v 17 roce kdyby se "Batuska Gosudar" choval k obyvatelstvu slusne. - O neco drive kdyby se Anglie chovala slusne k Americkym koliniim nevzniklo by USA, to same ve Francii kdy zoufalstvi lidu dostalo Ludvika XV pod gilotinu.

Takze kazda etapa risi skonci vzdy , kdyz zoufala luza vezme veci do svych rukou. To same se stane i v blizke budoucnosti at se nam to libi nebo ne... to jsou proste dejiny lidstva.

vezmete si Levantu ci stredni vychod na zacatku 20 stoleti co se zbytky osmanske rise udelali francouzi a anglicane, a jak nasledny utisk palestinsko arabske populace dal vzniknout vsem valkam od 46 roku nejdrive v Palestine a pak na celem strednim vychode, ale ted jak to vypada, cast zidovske populace se sama zacia bourit proti krajanum v Izraeli, Proc? protoze ti co jsou venku jsou chytrejsi a asi znaji historii pogromu...

zpet k globalnimu predikorovi - nejvetsi moc nemaji armady ale lide, Lide jsou zakladem vseho - od chudaku pres armady az po prediktory, a nejhorsi ze vseho je dav zoufalych kteri maji klacky - dnes maji o neco vic, ..

Nemci rikali "Es kommt der tag....a on urcite prijde a to bude konec vsech prediktoru a i elit.

Asi to bude trosku bolet -

345856

25.2.2016 0:58

RE: rise vzinkaly a zanikaly a porad dokola po cele zemekouli, takze..

Nikdo (originál) 89.?.?.?

Reakce na 345856

Máte to všechno naprosto popletené. Nikdy ve známých dějinách se nekonala žádná úspěšná revoluce zdola. Nikdy, co paměť lidstva sahá, nebyl GP plebsem zkřiven ani vlas na hlavě. Jsou prostě lidé, kteří jsou téměř beztrestní a rozhodně je těžko někdy potrestá plebs. Už jen proto, že mu chybí zásadní informace. [smích]

345863

25.2.2016 10:41

RE: rise vzinkaly a zanikaly a porad dokola po cele zemekouli, takze..

arbitr 194.?.?.?

Reakce na 345863

pane Nikdo, je videt ze vase vzdelanost je na urovni - takze budte prosim tak laskav a vysvetlete mi kdo tedy tenkrat dobyl Bastilu?

345871

25.2.2016 13:14

RE: rise vzinkaly a zanikaly a porad dokola po cele zemekouli, takze..

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 345871

Je úplně jedno, kdo jí dobyl, podstatné je, kdo dal pokyn k dobytí a kdo to celé organizoval, tedy např. platil agitátory, nechal obyvatelstvo se ozbrojit atd. Jen lidé beznadějně naivní si myslí, že podobné scénáře vznikají spontánně a nejsou dlouho připravované, včetně obecných podmínek ve státě vedoucích k nespokojenosti s vládou. Příkladů je mnoho i v dnešní době, ale někteří jedinci jsou zkrátka nepoučitelní.
[oči v sloup]

345874

25.2.2016 10:57

RE: rise vzinkaly a zanikaly a porad dokola po cele zemekouli, takze..

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 345863

"Naprosto popletené" to máte Vy pane (originální) Nikdo.Kdyby totiž nebyla silná všeobecná nasranost a tím vhodné podmínky pro vznik rebélie,tak by žádní agitátoři placení GP neuspěli a místo revoluce by se jim dostalo pouze zaslouženého výprasku....jenže ony ty podmínky a nasranost a důvodná byla a GP ji uměl vždy velmi umně strojit a následně využívat,takže to vždycky dopadlo tak,jak to dopadlo,to jen ta slavná "Velká listopadová homosexuální revoluce" se dnes jeví jako pošetilost znuděných maloměšťáků a jejich exaltovaných fiflen,neukojených pouhým listováním v Burdě....[velký smích]

345872

26.2.2016 12:16

RE: rise vzinkaly a zanikaly a porad dokola po cele zemekouli, takze..

arbitr 194.?.?.?

Reakce na 345872

pro E.R. je naprosto zbytecne vysvetlovat neco lidem typu Originala.. jsou to zblbli polovzdelani papouskove, vychovani but CT nebo v lepsim pripade v Komenskeho uni na Zizkove.
Jsou to lide neschopni vlastniho usudku a naprosto ne logickeho uvazovani. Je ovsem mozne, ze tato jejich zatvrzela imbecilnost je dana tim ze od 89 jsou denne masirovani verejnopravnimi prostredky a ruznymi "osvetovymi" v pravde ale natlakovymi skupinami, ktere potlacuji historickou pravdu.

par prikladu: Dnes se s vaznou tvari tvrdi ze Evropu osvobodili Americane, vlastne ze celou valku vyhrali oni. (no pokud se to vezme pres financni zisky tak je to pravda).

Dale podivej se do knihkupectvi, samy zapadni autor v nejlepsim pripade cesti "dissidentsti ci novodobi autori}.

Zpet k CT neni mozne se na ne divat, Bolsevicka televize pred 69 rokem (potom jsem utekl) je proti tomu co nam dneska serviruji hadr. Jedine snad Prima se chova (zatim) ponekud ferove.

zaver: jeden se po takovem masirovani mozku dnesnich mladych ani divit nemuze ze maji takove infantilni nazory, proste zmasirovana ke zblbnuti Proste stado ovci hlidane pravdolaskarskymi mopsliky.

345907

25.2.2016 7:25

Dobrým začátkem k řešení

Marten264 93.?.?.?

by bylo zákonné umožnění možnosti volby,

a to za 1. povolení vytvářet

http://www.lokalni-ekonomika.cz/tne/co-je-lokalni-...

a za 2. nabídnout lidem

http://www.vseobecnyzakladniprijem.cz/

To je v možnostech každého státu řízeného podle demokratických zásad.

345867

Tuto stránku navštívilo 4 160