Diskuze k článku
Pokud USA uspějí u nalákání Běloruska a Arménie, bude mít Rusko problémy
Příspěvků 48
Arménie by snad mohla zlobit,ale při pohledu na mapu, žádná tragédie, a Bělorusko má s Ruskem pevné vazby. To dříve půjde do kopru samotná EU a USA mají také našlápnuto. Čína zavelí,vyndá z kešeně US dluhopisy a že jich má požehnaně a všichni budou tancovat podle čínských notiček. Kdo platí,ten jede!
Autor podceňuje snahu BRICS se vymanit z dolarového otroctví, a pokud nám nevyrobí boty a trenýrky, tak jsme bosí a nazí!!! Uvědomuje si vůbec Západ, kam se s chamtivostí a nenažraností sobě vlastní dostal? To půjdeme bojovat za cizí zájmy naboso?
Naštěstí Rusku(BRICS) nevládnou zaslepení blbci, jako na Západě!
A parta židovských dědků nad hrobem s 6 transplantacemi mele z posledního! Jim je jedno, jak svět skončí, oni čekají svůj konec každý den!!!
A co dědicové, jak ty skončí? Špatně???!!!
Dluhopisy. Není to celý iluzorní? Vysvětlíte mi někdo, co by se stalo, kdyby Čína ty dluhopisy vytáhla a USA odmítly zaplatit? Vyhlásí Čína válku? Přestane plnit dodávky? A jestli jsou USA opravdu tak ekonomicky závislé na Číně tak budou stejně řešit nesplacení dluhopisů válkou.
co by se stalo, kdyby Čína ty dluhopisy vytáhla a USA odmítly zaplatit?
Cina ich vsetky hodi na akciovy trh, ponuka presiahne dopyt a dalej si to snad domyslis.
PS: Cina toto nespravi, kedze by to znamenalo 3 svetovu vojnu. Upadok SSA bude pozvolny.
No pokud se stane, že Čína vytáhne dluhopisy a USA je nezaplatí, stane se to, že dluhopisy vytáhnou i ostatní američtí věřitelé - ve snaze prodat je alespoň za zlomek ceny, než si s nimi později tapetovat stěny.
A co potom?
KDE USA vezmou peníze na svůj vlastní provoz? Kde vezmou peníze na důchody, platy státních zaměstnanců, na armádu? Doposud to financovaly vydáváním dluhopisů, které svět koupil. Budou-li na trhu dluhopisy v nominální hodnotě bilionů dolarů k mání za hubičku, kdo bude kupovat ty nově vydané za nominální hodnotu??? NIKDO. AMíky to prostě odřízne od zdrojů, ze kterých doposud těžili.
Čína to udělá v okamžiku, kdy si spočítá, že pro ni bude méně ztrátové jednorázově odepsat velkou sumu, než soustavně po celé roky odepisovat množství "malých" částek a hromadit bezcenné papíry. Protože Čína do USA posílá reálné hodnoty ve formě zboží.
Až čínští představitelé dospějí k názoru, že než držet svůj lid v bídě a podporovat "lid" USA bude pro Čínu výnosnější svou produkci přenechat těm co ji vytvářejí, byť za cenu dočasného otřesu a odepsání velkých nominálních (ale reálně bezcenných) sum, ty dluhopisy se na trhu objeví. Tím okamžikem se světovou reservní měnou stane měna čínská (popř. koš měn Číny a jejích přátel) a není na světě lepší byznys, než tisk světové reservní měny - ztráty z pádu dolaru jim to bohatě vynahradí.
Děkuju za kvalifikovanou odpověď, jenom k tomu "kde USA vezmou peníze na svůj vlastní provoz", co se stane, jestli to budou řešit stejným způsobem jako dosud, tzn. FED vytiskne vagóny nekrytých peněz, jestli se nemýlím tak na tom stojí celá americká ekonomika.
Dojde k inflacnemu tlaku. Nasledky budu katastrofalne, kedze SSA je importnou krajinou.
Graf import/export SSA
http://www.bls.gov/opub/ted/images/2012/ted_201202...
> jestli se nemýlím tak na tom stojí celá americká ekonomika.
Ovšemže se mýlíte, pane Anonyme. Americká ekonomika stojí například na následujících korporacích: Intel (105), Novell (4), AMD (11), nVidia (5), Seagate (60), Netsuite (3), EMC (70), Facebook (5), Microsoft (130), Hewlett-Packard (320), Exelis (20), IBM (350), Apple (98), Unisys (22), Amazon (70), Google (52), Western Digital (96), Honeywell (131), ...
A to je jen pár amerických firem z oblasti IT, na které jsem si momentálně vzpomněl. V závorce jsem uvedl přibližný počet zaměstnanců v tisících. Podobně bychom mohli jmenovat firmy z letectví, strojírenství, kvalifikované chemie, filmového a zábavního průmyslu, automobilového průmyslu, potravinářského průmyslu, zbrojního průmyslu, genetického inženýrství, ...
Doporučuji všem, kteří v internetových diskusích už po léta hlásají definitivní úpadek Spojených států, nechť si sami zkusí sepsat podobný seznam firem např. z celého BRICSu. Ač má BRICS cca desetkrát více obyvatel, než USA, podobně rozsáhlý seznam se nikomu sepsat nepodaří.
O tom, že ekonomika každé země stojí především na kapitálu, know-how a kvalifikovaných zaměstnancích svých národních soukromých firem jistě nikdo nepochybuje. Nebo snad ano?
12.6.2015 19:18
RE: Nevidím to tak černě.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 334581
No ještě tedy vysvětli vašnosto, proč USA dluží všude kam se jen podívají? A hlavně proč ty dluhy nesplácejí a místo toho horem pádem sekají další a další? Kolikrát už musel jen ten opičák žádat kongres o zvýšení jakéhosi dluhového limitu, aby měl alespoň na plat svůj a vládní garnitury, aby tu bílou boudu nemusel dát do dražby!?
>O tom, že ekonomika každé země stojí především na kapitálu, know-how a kvalifikovaných zaměstnancích svých národních soukromých firem jistě nikdo nepochybuje. Nebo snad ano?
Ano. Kapitalizmus stojí na kapitálu. Ale ten, který si USA nahrabaly na obou světových válkách a na těch dalších až po dnes, ten už je dávno jimi promrhán za jejich "sladký život". Jediné co je drží nad vodou je jejich soldateska, kterou hrozí napadnout kohokoliv, kdo prý "ohrožuje zájmy USA ve světě". Ale on žádný strom neroste do nebe a dříve, či později, dojde na lámání chleba a jakmile nebudou mít ty žoldáky čím zaplatit, tak "hyn sa hukáže..."... oni jsou tam všichni velcí vlastenci a státní vlajky mají snad i na veřejných WC. Ale to jen při hraní jejich hymny, v operetní póze s rukou na srdci. Tam kde je krédo "čas jsou prachy" a kde je uctíván jen bezohledný sobecký individualizmus, tam se při absenci těchto dvou atibutů společenství nutně rozpadene na prach.
Jo a o těch "kvalifikovaných" zaměstnancích nám ještě něco plkni do placu, když v té nejkvalifikovanější z kvalifikovaných branží se jim z fiktivního letu na Měsíc málem skutečně nevrátila ta 13. mise a když jim v přímém TV přenosu shořely dva raketoplány i s posádkou. Ono být zaměstnán u Forda ještě není vizitkou experta na auta, pokud tam na lince utahuješ do zblbnutí třetí šroub na levém zadním kole.
12.6.2015 19:40
RE: Nevidím to tak černě - to chce pryč s blazeovaností
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?
Reakce na 334581
http://aeronet.cz/news/vyjimecne-usa-zadna-zeme-nezazila-takovy-pad-aniz-by-byla-kymkoliv-napadena-amerika-v-koncich-a-pravda-v-polskem-odposlechu/
á už tu zase melete ty své hovadiny...
a kdepa ty společnosti vyrábí? v usa ne, tam mají jen sídlo.
a když země, kde vyrábí, nebudou chtít ten jejich hajzlpapír, tak jim prostě nic neprodají, a pak si ze svého sídla v emerice můžou udělat skanzen
páč když třeba nike odmítne číná vyrábět za zelený, tak firmě zůstane jen ten vývěsní štít v oregonu.
dtto ten váš intel - čína, taiwan, malajsie.
ale na vás vojto moc náročné na pochopení že, když tu omíláte tuto blbost neustále dokola už asi po dvacátý.
Bohužel, ale Vojta má pravdu. Na podobnou otázku reagoval poradce Glazjeva, který se vyjádřil, že USA by už dávno stáhli výrobu k sobě, kdyby se jim to vyplatilo. Zatím nemají důvod, aby Amíci dělali primární průmyslovou výrobu v postindustriální éře. Kdyby něco, tak USA dle něj dokáží během max. roku restartovat veškerou potřebnou výrobu. Kupce bude mít pojištěného díky TTIP, která je na spadnutí. To je přesně to, co nemá třeba Rusko, know-how a světový kredit, který se buduje velice obtížně. A i kdyby mělo, od vědění to je třeba dotáhnout také k sériové výrobě a to je v Rusku veliký problém, narozdíl od Ameriky. A i kdyby to přece jen dotáhli (např. Yota), je to nutno ještě i PRODAT. A to už jim vůbec nejde - právě kvůli negativní celosvětové pověsti. Američani by neměli ani problém s pracovní silou, jestliže by nikdo z USA nechtěl v těchto firmách pracovat, Latinská Amerika tyto síly velice rychle nahradí.
Navíc Čína je s USA velice úzce svázaná a závislá právě na odběru výrobků USA. Taktéž, Čína jakožto převelice úspěšný porušovatel copyrightů je na USA (resp. Západu) závislá také v oblasti zcela nových technologií a přelomových vědeckých objevů, bez ohledu na to, jak schopným a jak početným obyvatelstvem disponuje. Její úspěch spočívá právě v přesouvání výroby z "technologicky vyspělejších" zemí a nízké ceně jejích produktů. Navíc, aliance se ve světě přeskupují skoro každý týden a nikde není napsáno, že se vytvoří win-win hegemon USA-China. Spojenectví s Čínou je pro Rusy doslova smrtící.
12.6.2015 20:43
RE: Nevidím to tak černě.
ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?
Reakce na 334581
>Americká ekonomika stojí například na následujících korporacích...
Prečetl jsem všechny a za každou si lehce, nebo o cosi obtížneji umím najít náhradu.
Nejsou nenahraditelné.
Správne korporacích, ktoré pôsobia všade vo svete a na obchodovanie používajú dolár. Tieto firmy sú ako mafiáni. Skupujú mozgy, licencie, konkurenciu a môžu si to dovoliť len preto, že majú prístup k lacným zdrojom. Nebude Dolár nebudú tieto firmy, nebude USA.
Všechny firmy o kterých tady blábolíš ,potřebují vyrábět a prodávat a je jim úplně jedno,jaká bude světová rezervní měna,hlavně když bude spolehlivě fungovat,což dnes dolar není! Třeba to budou čínské šušně,hlavně když budou mít stabilní hodnotu a bude se na ně moci světový obchod spolehnout! !!! A s USA a dolarem si každý rád vytře prdel! Jenom vobřezanci budou řvát a ječet jako prokopnutí!
19.6.2015 0:46
RE: Nevidím to tak černě.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?
Reakce na 334581
Vojtíščku, nezdá sa mi že väčšina zamestnancov sú náhodou z východných krajín? Ak sa mýlim opravte ma.
vojto, ten seznam je prakticky totožný
protože ty věci se nevyrábí v usa, tam je jen vývěsní štít..
ale vy musíte být neskutečně tupé hovado, protože toto se tu řešilo už tolikrát, že by se rozsvítilo i krtkovi, a vy tu tyhle hovadiny melete furt dokola.
to klidně může, ale když je nebude nikdo akceptovat (což nebude, když bude prodávat a odmítat jejich dluhopisy), tak si za ně ve světě nic nekoupít. a protože jejich domácí výrobní základna je sradnovíé, budou chodit s holou prdelí na koňských povozech...
Jo,vytisknou vagony nekrytých peněz... Co jim ale budou platné vagony peněz, když jim za ně nikdo nic neprodá?
Americká ekonomika nestojí na tom, že tisknou peníze - stojí na tom, že ty vytištěné peníze po světě mění za reálné hodnoty.
Myslím si, že by Čína udělala nejlíp, kdyby americké dluhopisy prodala okamžitě. V tuto chvíli by je FED koupil. Pokud si USA nevědí rady s Ruskem, nemají bankéři zájem na celosvětovém krachu. Až USA převálcují Rusko (pevně doufám, že se to nestane), nechají bankéři svět zkrachovat a Čína už nedostane nic. Padnou dluhopisy i akcie. Dluhy budou smazány, úspory také (včetně těch v důchodových fondech). Zavede se pracovní povinnost a přídělový systém.
souhlas, naprostý
Proč by USA měly odmítnout zaplatit Číně dluhopisy? Pro FED je otázkou vteřin vyťukat na klávesnici PC cca 1,3 bil USD a dluhopisy od Číny odkoupit.
A to myslíš,že číňani jsou takový blbci a vymění dluhopisy za barevné papírky ?
a jakej je mezitím rozdíl?
dluhopisy nejsou nic jinýho, než dlužní úpis na stejné papírky.
takže pokud je nevymění za reálné hodnoty, furt maj jen bezcennej potištěnej papír.
A co dostanou Číňané, když dluhopisy prodají na burze? Zlato?
12.6.2015 14:54
RE: Nevidím to tak černě.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 334569
Na to zatím nesmí v USA nikdo ani pomyslet, natož to dát nějak najevo, když ten jejich gigantický dluh pluje nad propastí krachu držen jen důvěrou a strachem věřitelů. Svět financí by tu dosud křehkou důvěru v tu ránu ztratil, protože to co z těch bezcenných dluhopisů USA nemá Čína, to mají všichni ostatní a ti i přes ten strach z militantní smečky US ARMY dlící po celém zemském povrchu, by se je jako zběsilí snažili nějak zhodnotit. Ztrátu důvěry totiž nelze obnovit jakkoliv intenzivním generováním dalších nul k těm dosavadním dluhovým, protože nula je holt NIC. No a co by znamenala ve finančnictví takto hluboká ztráta důvěry, to je dostatečně dobře známo - zastavení finančních toků a tím i finanční infarkt, s následky hororových scén katastrofických filmů.
To zatím na začátku však platí jen do chvíle, kdy těm loutkovodičům ještě hrozí drtivá odveta. Pokud tato hrozba pomine, tak ten kolaps vyvolají sami. Je přece přelidněno.
co ak cina bude chciet zlato za dlhopisi tak to potom bude tanec v usa ved tie farebne papiere su na nic v rusku uz ich ani nechceju vymienat hoci na ukrajine sa idu za nimi ako osi na med co potom bude v usa
čína si sichruje americký papíry kolaterálem . podstatná část těch "rezervací" a "ochranných zón" v americe je právě tento kolaterál. proto se množíé geometrickou rychlostí.
tudíž v praxi se pak převede vlastnictví velké části usa na čínu.
Tak se mi to s temi problem tak moc nezda, kazdy zde "deli" Rusko jako by rusove meli jen klacky a Amici same jaderne zbrane.
Nevim kde ten pan na tyhle zavery prisel, ale jestli nejaky Vikingsky pakt bude hrozit Rusum, tak bych se na to rad sel podivat.
Faktem je, ze Amerika je "ponekud" zklamana Putinem protoze byla zvykla z Jelcinovy ery na jine chovani, takze ted remcaji a zkouseji kde co. Nejvic je snad nastval ten Krym, a take je kaka Cina, ktera se primykava k Rusku, a to je prave klic k rozebrani Ruska. Pokud se podari Amikum rozdelit Cinsko ruske spojenectvi, tak rusove budou mit problem.
ale podle meho dojmu Cina vi co by se stalo kdyby rusko padlo, nemyslim vojensky ale zevnitr -hospodarsky. Na tom stale Amerika pracuje, ovsem Putin jim likviduje jejich podvratne agentury v rusku.
Abychom to zbytecne nepitvali, Rusko neni mozne znicit vojensky, a tak to amici zkousi hospodarsky, a k tomu pridavaji "okusovani tlapek medvidka.
ted mne napadlo, jestli tohle neni jen Americka "Show" jak pomoci zleho ruskeho medveda dostat Evropu do late
12.6.2015 7:56
RE: bude mít Rusko problémy?
Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?
Reakce na 334543
Je to show, a má to aj tie spomenuté parametre, ďalšia stránka celej veci je oslabenie EU (Nemci a krajiny PIGS už teraz pociťujú negatívne dopady Ruských proti-sankcií).
Oslabit SRN lze také zaplacením válečných reparací dle Pařížské smlouvy z 21.12.1945, ve které nám vítězní spojenci přiznali nárok na zaplacení Německem 347 mld. Kč (v hodnotě r.1938 = dnes cca 10 000 mld. Kč=350 mld.EURO). SRN doplatila hlavně USA a VB reparace v r. 2010 !!! Výše náhrad tisíce mld. EURO !!!
Nám nic nic nic!!! ČR ministři MZV nejednají ve veřejném zájmu!!! Na dotazy nereagují, prostě SRN lezou do zadku!!! Způsobují vlastizradu tím, že po dlužníkovi (SRN od 3.10.1990 sjednoceném Německu) nevymáhají zaplacení!!!
Zároveň váleční štváči budou znát cenu(škody) války, kterou budou muset vítězi zaplatit....!!!
Proto se vedou války v zastoupení např. Ukrajina, Libye, Sýrie,....!!!
Cíl je stejný: na dobitém území drancovat vše, až po orgány na transplantace!!!
sa momentálne nachádza v oblasti Čierneho mora. Vojnu v Pobaltí nepredpokladám. Fascinuje ma, že v článkoch, ktoré sa objavujú a popisujú napätie medzi RF a EU, USA, NATO, UA nikto nevenuje pozornosť Podnestersku. Už niekoľko týždňov sa objavujú v ruskej tlači správy o prípravách na vojnu v oblasti od Odesy na západ. To, čo sa deje tam, by stálo za samostatnú rozsiahlu analýzu, pretože tam bude Rusko prinútené prikročiť k zásadným riešeniam.
Tady asi už Rusko usilovně diplomaticky pracuje. Stále má nějaké trumfy v rukou. I přes hospodářské sankce, v Rusku stále dělají byznys západní ropné společnosti a asi i banky.
Určitě v Podněstří nepoužije regulérní armádu.
V pripade ze Armensko prerusi svoje dobre vztahy s Ruskom, tak ako prve strati Nahorny Karabach a tie statisice armenskych utecencov z Karabachu by to vlade, ktora ich zradila dobre spocitali....krv krestanskych Armenov, ktorych postrielali mohamedanske azerske milicie koncom 80tych rokov v Nahornom Karabachu este nevyschla......
Rusko bol jediny narod na svete, ktory pomahal krestanskym narodom Balkanu a Zakaukazska oslobodit sa od jarma mohamedanskej Osmanskej rise a bolo to Rusko, ktore chrani krestanskych Armenov voci azerskym agresorom...
12.6.2015 9:27
Agresivita severskych krajin nepozna hranic
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?
Skoro kazde dva tyzdne sprosto a agresivne vyhanaju priatelske ruske bombardery od svojko uzemia.
Bielorusko a Armensko su samostatne krajiny ... ale to liliputin nechape - je to sprosty kolonista.
Ich spravanie nijako Rusko neohrozuje (nikto nenapadne krajinu s takym jadrovym potencialom) a to, ze sa priklonia k NATO je v podstate iste. Po tom ci liliputin predviedol na Ukrajine sa citia akutne ohrozeni.
Ragovat na klasickou trollovinu nemá smysl, takže jen v rychlosti. Nezacláněj zde a táhni třeba na Lidovky, tam najdeš dostatek podobných imbecilů, kteří mají kebuli propláchlou propagandou na kost.
12.6.2015 15:08
RE: Agresivita severskych krajin nepozna hranic
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 334562
To bude asi nový adept usambassy, který si obhlíží terén. Ti jejich dosavadní jsou už tak profláknutí, že jsou pro antimedvěda spíše medvědí službou.
12.6.2015 11:20
Pokud USA uspějí u nalákání Běloruska a Arménie, bude mít Rusko problémy
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 96.?.?.?
po 1. Rusko Bielorusko nepusti - tak isto ako Ukrajinu. (celkom mozny scenar ako na Ukrajine). Rusi proste potrebuju posunut svoju (aspon virtualnu hranicu smerom na zapad) Len z toho smeru im hrozi potencionalne nebezpenstvo.
2. Armensko ma celkom problem s Tureckom kvoli nevyjastnenej historii - genocida armenov v minulom storoci. A kedze je Turecko pre "Svetoveho Policajta" velmi dolezity stat ako ustrazit Rusko od pristupu k moru je celkom mala pravdepodobnost ze by sa dohodli Armeni a Turci na comkolvek. Kedze Turecko bude stale piskat svoju pesnicku a Armeni svoju.
Rusko, ci chceme, ci nie uz ma problemov dost. Momentalne je v situacii kde sa len brani, vie ze ked pride o Ukrajinu a Bielorusko ako stat skonci. Preto stale tvrdi ze Ukrajinu nemozme rozdelit. Oni ju potrebuju celu - tak isto ako aj Bielorusko, ako naraznikovu zonu.
12.6.2015 19:14
RE: Pokud USA uspějí u nalákání Běloruska a Arménie, bude mít Rusko problémy
Reakce na 334565
Preco by malo Rusko skoncit ked pride o nejake Armensko a Bielorusko? Hitler bol minule pred Moskvou a Napoleon dokonca dnuka a Rusko neskoncilo. ... NESRANDUJTE... ☺
Pražská neziskovka vypracovala studii na identifikaci proruské propagandy. Nová studie bude metrem na posuzování všech webů? http://aeronet.cz/news/na-aeronet-zautocila-dalsi-...
Nebojte se, Rusko +Čína nepadnou (+ Brics v pozadí..).
Článek napsal typický AntiRus (něco jako náš "pravdoláskař"), který by nejraději předal Rusko USA.. Takže klid, všechno doře dopadne... A kdo nemá problémy?? Možná, že USA mají ještě větší problémy, jen se o tom nepíše..
12.6.2015 20:48
Slušně kvalifikovaný rozbor prekérní situace Ruska
Že se Lukašenko, ještě nedávno pro EU zcela nepřijatelný "poslední diktátor Evropy", snaží sedět na dvou židlích již delší dobu, to pro Rusy není nic nového. Ale za poslední 2 roky leze "baťka" (tak mu říkají) EU a NATO do řiti velmi intenzivně a ani se nesnaží nic zastírat. Mimo jiné dělá totéž, co Ukrajinci, začíná využívat různé nacionalistické marginály a pomalu budí běsy národního šovinizmu (zavádění běloruštiny, kterou nikdo nemluví, nová historie a pod). Jednoznačně si vsadil na porážku Ruska v probíhajícím střetu s USA a EU a celkem pochopitelně se snaží aby Bělorusko nedopadlo stejně jako za Velké Vlastenecké války, kdy bylo zničeno a obyvatelstvo téměř vyhlazeno. Vše se rozhodne již během konfliktu v Podněstří, který je na spadnutí. Rusové mohou volit mezi možnostmi: opustit Podněstří což by v důsledku znamenalo kapitulaci RF, nebo si násilím prorazit koridor k Dněstru, to povede k odklonu zbývajících několika spojenců od Ruska a asi i k zániku "tamožennogo sajuza" a EAU. Rusové zůstanou sami a Američani u nich nějakou tu barevnou liberalistickou revoluci s nakonec zmáknou a Putina odstaví. Vlastenectví je ve skutečnosti i v Rusku dnes prázdný pojem a o výsledku střetu nerozhodne. Všichni movití Rusové ulévají již 25 let své nakradené peníze na Západ. Stejně tak jejich děti jsou vesměs na západních školách a zůstávají v Evropě. V případě konvenčního střetu by Putin musel zavést nějakou formu rovnostářského válečného hospodářství, což bohatým hrozí větší majetkovou újmou než sankce EU na jejich západní konta. Rusové tohle dobře znají z dřívějška a tuší, že liberálně-kapitalistická RF nemá v delší konvenční válce šanci. Dopadla by jako carské Rusko v Krymské,Japonsko-ruské nebo 1.Sv.válce. Rusům zbývá jen účinné jaderné zastrašování. V poslední době na ruských diskuzích cítím tóny poraženectví, přitom ještě před rokem neměli ti různí "liberasty a zapadniky" na webu šanci.
Barevné revoluce v Rusku bych se nebál. Pokud se Západ nezmocní médií v Rusku (nevím jak by to Západ dokázal), tak to nelze provést. Neziskovky jsou už provařené. Souhlasím, že jediné, na co se může Rusko spolehnout, jsou jaderné zbraně. Pokud ty nelze nějak eliminovat, pak to budou mít loutkovodiči těžké. Myslím si, že i kdyby bylo možno "zastavit" rakety, ke zničení života na Zemi by stačilo odpálit jaderné zbraně na území Ruska (v případě, že by byli Rusové zahnání do kouta). Proto snad Západ do tohoto rizika nepůjde. Jenže vzdát to loutkovodiči nemohou. Pokud by svět odmítl přijímat USD, jejich moc padne. Jsou pod časovým tlakem. Takže "babo raď"!
A ten tvuj rozbor, co rika na zavyslost na rusku?
Belorusko:
1)plyn by nemeli kde koupit
2)zbozi na zapade neproda
3)jaderna elektrarny bude napajet uranem odkud, kdyz samo USA je zavysle 25-30 procent na ruskych dodavkach?
Armenie:
1) chce ji znicit soused jeden na vychode (bojovali o karabach) a bez ruska by padlo a nebyt ruske zakladny uz neexistuje
2)turecko by si taky dalo rict na deleni,, tedy opet zavisi nezavislost na rusku...
Brics:
1)Cina buduje jako novy hegomon hedvabnou stezku a na to potrebuje silne partnery a penize tam tlaci hodne (do byvaleho prostoru SSSR)
2)cina plati v nikaraguji pruplav, ktery bude nezavisle na USA
3)obchoduje a prebira obchodni partnerstvi na ukor USA v cele latinske americe
Me spise vychazi, ze USA a vazal EU pochopil, ze je konecny boj o moc. Me spise vychazi, ze rozpadem SSSR si narokovali moc, nad svetem o kterou bojovali se SSSR a uspali se "uspechem", ze uzbrojili SSSR, ale najednou vychod povstal a cina ktera cekala vzdadu, prebira vitestvi. Takze zadne uzbrojeni SSSR od USA, po 20 letech to spise vypada na pad USA i SSSR a novy hegemon bude cina, rusko, brasilie, co zybte s EU(pokud se nestane sousati USA s, které bude slabe jako rusko), USA, indie, iran, jihoafricka, egypt atd.
Bohuzel pro USA bude vedouci mocnosti prave cina...
Me spise autor i vas rozbor
Rusko je soběstačné a dokáže se uskrovnit,což udělají USA jen velmi těžko! A nakonec je zde ekonomický obr Čína a ta půjde z Ruskem a USA jsou definitivně v hajzlu. Proto tak řvou , ale je jim to málo platné. Jsem zvědav , kdy přilezou ke křížku a začnou škemrat, ale každý už jich má plné zuby a kopnou je do prdele za všechny kurvárny , které napáchaly!! USA rozesraly celý svět a pěkně si to vymlsají, i když v pozadí jsou ti, co o nich nesmíme mluvit! !!!!
výmluvné:
Rusko je soběstačné - ano, má přírodní zdroje. Mohutně zbrojí, aby je ubránilo, což je zcela pochopitelné, jen je otázka, jestli nebude skřípnuto ze dvou stran, jak jim hrozilo už během 2.sv.války. pokud ano - končí. Zatím jejich vedení kličkuje, jak se dá, a nelze neobdivovat tu zahraniční šachovou partii, co rozehráli. Amíci to dělají taky, jenže jsou v mnohem výhodnější pozici, hrají ofenzivně trapně stále podle stejného scénáře typu "dluh/meč" a pokud meč, pak typu "revoluce/přímá ofenziva" za halasné podpory masmediálních korporátek. Je to nuda.
Rusko je v těžké defenzivě. Jejich prostředky jsou mnohem delikátnější, navíc musí upokojovat svou domácí scénu. Prozatím je obyvatelstvo většinově vzácně jednotné, a jedná podle pravidla "vláda se nelíbí, ale jsme ve svrabu, tak držím hubu a krok". Snad jim to vydrží. Bohužel, v minulosti se Putinova vláda dopustila jedné velké blbosti, nezačali s programem obnovy průmyslové a zemědělské soběstačnosti. Tohle se jim může škaredě vymstít. V každém případě jde o jejich bytí a nebytí. Podruhé je z drápů už nikdo nepustí a bude tlak na zánik země zvané "Ruská federace", tak jako se o totéž snažilo už mnoho velmocí v minulosti... a zatím neúspěšně.
Tuto stránku navštívilo 6 754