Diskuze k článku

Pád ruské vlády v roce 2014?

Příspěvků 28

11.2.2014 5:22

Pad ruske vlady v roce 2014 nemuze nebyt

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Neoliberalni Medvedev uz jako prezident otviral Zapadu dvere Ruska vic nez Putin. Bylo to viditelne a uz tehdy to vypadalo, ze jeho pusobeni v rizeni Ruska brzy skonci. To, ze mu Putin dal jeste moznost znovu ridit vladu, podle meho nazoru nenaznačuje, ze by to nevidel a tudiz sam chyboval, nýbrž takto poskytl ruskemu narodu hmatatelnou obhajobu svého politického zajmu - material pro vitezstvi.
>Putin představuje, není na jednu stranu žádný -ismus, ani liberalismus, ani komunismus, ale je tváří struktury, která představuje samotné Rusko, jeho zájmy jako takové, bez zavádějící zbytečné ideologie.

Medvedev se v posledni dobe stal
>terčem jeho kritiky se staly důsledky působení liberálů (Liberálně demokratická strana Ruska) v ruské vládě.

>V oblasti hospodářství pak liberální vláda dosud prosazuje jako prioritní u nás velmi dobře známou politiku privatizace, tj. výprodej státních podniků zahraničnímu kapitálu.

>Začaly tedy „přípravné řeči“ o konci Medveděvovy vlády.

304425

11.2.2014 7:10

Tech clanku o Rusku je v posledni dobe dost a dost,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 58.?.?.?

nicmene podobne jako pozvedla olympiada v Pekingu sebevedomi v Cine,Soci pokud probehne bez problemu jak vsichni co jim jeste rozum zbyl doufaji bude mit asi stejny efekt.
Nemecke tazeni na Vychod, pro zmenu ekonomicke zapocate tradicne pres Pobalti na Leningrad pokracuje ted naprimo, ale vypada to, ze zadrhnou uz u Kyjeva. Tak aspon na Kavkaz do Gruzie, podivat se zdalky na naftova pole.
Jak zaznelo v jednom starsim ceskem serialu - ti tak milujou poradek a uz v tom maji zase bordel.
S rozpadem Evropy se zacne rychle snizovat nemecky vliv ve svete
a popisovana militarizace obavam se neni na poradu dne - maximalne tak vyzbrojit a nekam poslat par zoldaku a islamskych teroristu - na poradnou armadu nejsou lidi a hlavne penize.
Nepise se rok 1914 takze uz jaksi nejde jednoduse rozdat tatikum od rodin flinty a bajonety a poslat je valcit cert vi za koho - drive aspon za risi a cisare - dnes za Merkel a komisare - to teda nevim.
Podobne jako si Cina zacina delat poradek na vychodnich hranicich da se ocekavat ze i Rusove si zacnou davat do kupy jihozapadni naraznikovou zonu a ze to asi bude muset udelat nova vlada se da predpokladat.

304428

11.2.2014 11:36

definícia problémov-aj našich

naiva 78.?.?.?

Kto vie rusky- treba sa započúvať.Rozumné sformulovanie toho čo nám vadí na liberálnej globalizácii- nielen v Rusku

https://www.youtube.com/watch?v=zX9VO-oUse8

A z tejto debaty zas mrazí hrozba šíriacej sa vojny

https://www.youtube.com/watch?v=svu-TzO4PPk

304434

11.2.2014 12:31

Ruscoin

kerkat 78.?.?.?

"Bitcoin padl o deset procent. Největší burza pozastavila výběry a Rusko chce virtuální měnu zakázat. Bitcoin má problémy. Burza Mt. GOX pozastavila výběry kybernetické měny a ta rázem výrazně oslabila. Kromě toho se kompikácie objevily i v Rusku. Zde slaví tato měna velký úspěch, to se ale nelíbí úřadům, které ji chtějí zakázat.
Hodnota Bitocinu klesla poté, co burza Mt. GOX kvůli technickým problémům pozastavila některé výběry.
Podle serveru BBC Bitcoin v pondělí oslabil o deset procent na zhruba 613 dolarů.

Mt. GOX je největší a nejstarší burzou pro obchody s touto kybernetickou měnou. Firma podle serveru Financial Times uvedla, že zjištěná závada umožňuje obchodníkům podvádět burzy s Bitcoin.
Další špatné zprávy pro Bitcoin pak na začátku týdne přicházejí z Ruska. Tamní úřady i centrální banka před virtuální měnou varují s tím, že je vhodná pro praní špinavých peněz a může se využívat k financování terorismu. Navíc jako paralelní měna je prý nezákonná."

304436

11.2.2014 16:51

Exploatace a destrukce Ruska (a nejen jeho) židovskou mocí...

Timofij 89.?.?.?

K informacím o reáliích v Rusku doporučuji vynikající dílo:

Vyd. Alexeje Fjodoroviče Pavlova; Židovská nevyhlášená válka lidstvu

Dílo je možné stáhnout z internetových stránek: Spiknutí proti
Církvi a lidstvu

304448

11.2.2014 18:32

Velmi dobre cteni

nz 99.?.?.?

a vyvolava to pocit optimismu pro budoucnost Ruska. Nemyslim, ze je nezbytne Rusko idolizovat, ale je to asi to jedine k cemu muzeme vzhlizet (ironicky jiz po tolikate) jako na nadeji v pozitivnejsim vyvoji sveta. Muj dojem pri poslouchani Medvedeva v minulosti byl jako pomerne nevyrazneho ac 'moderniho' statnika, jaksi ve stinu Putinovy osobnosti. Je-li popis autora lidi kolem Medvedeva jako "liberalove" spravny a verim, ze tomu tak muze byt, pak asi jen tezko muze takova vlada z dlouhodobeho hlediska obstat. Tlak na Rusko je enormni a pouze uvedomele a pevne vedeni jej muze udrzet v pozici v jake je nyni; nikdy pred tim snad od doby Petra Velikeho.

Dekuji za moznost cteni tohoto clanku; je opravdu malo tak fundovanych pisatelu jako je autor.

304457

11.2.2014 18:39

Nejslabší, ale zároveň nejsilnější stránka Rusů a Ruska

MoUdrostrak 90.?.?.?

T„ dým 8ajné služby se VŽDY shodli: nejslabším, ale i nejsilnějím faktorem v Rusku jsou Rusové sami!
Za „normální" situace (roz. v míru) Rusové Rusko nezvelebují, nebudují, nezabezpečují.
Jakmile je ovšem Rusko napadeno, bijí se Rusové za Rusko s neuvěřítelnou vervou. S takovou, jakou nedokáže žádný jiný národ na světě! Bojují za Rusko dokonce i ti, kteří do té doby byli exulanty, disidenty, a pátou kolonou.
Pokud by hodný Západ ponechal Rusko v klidu a svému osudu, sesypalo by se za nezájmu Rusů na atomy, Rusové by Rusko sami rozebrali a s měnili za Škodovky, VW, Rolls-Royce či iPhony nebo Samsungy.
Vladimir Vladimirovich ale nalezl polohu, ve které hodnému Západu zatápí. A Západ zase se snaží silou oslabit Rusy a Rusko.
A Rusové všech možných kast a regionálních specifik poprvé v historii kopou za Rusko a ctí ho bez vnitřního násilí i v době míru. Protože se cítí ohroženi, ale zároveň si z Vladimira Vladimiroviche berou příklad jako z osvíceného, moUdrého a nezkorumpovaného panovníka.
Je to unikátní situace v Ruských dějinách, kdy se i v míru tlačí více Rusů zpět do Ruska, nežli do emigrace!
A hlasování nohami okecat nejde - ani lžidmédiím v dressech „dýmů/ krásy" [smích]

304459

11.2.2014 22:58

RE: Nejslabší, ale zároveň nejsilnější stránka Rusů a Ruska

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 304459

Mistře Moudrostaraku, vaše charakteristika Rusů není přesná. Odpověď vám dá i povrchní studie historie Ruska a Rusů. Sionisté a Vatikán si byli vědomi toho, že vojenskou silou Rusko nezničí. Proto instalovali v Rusku pátou kolonu. Loutkami této tajné síly byli i první Romanovci, kteří krátce po svém příchodu k moci přepsali k "obrazu Západu" celou historii Rusi. Na jejich příkaz byly zničeny nebo nově přepsány mnohé kroniky nevyčíslitelné ceny, navždy zmizelo tisíce knih. Úsilím prvních Romanovců byl Ruský národ připraven o svou tisíciletou minulost. Na objednávku Západu byla v Rusku provedena i náboženská reforma Nikona.

Religiozní reforma rozervala Rusko. Staroobřadci byli úsilím Romanovců postaveni mimo zákon. Bylo spáleno tisíce knih nedozírné ceny. Podobně byly zničeny artefakty nevyčíslitelné ceny. Desítky tisích těch nejlepších z Rusů bylo zavražděno. Za půl století religiozní čistky a dle údajů současné historické vědy, ztratilo Rusko za půl století religiozní čistky čtvrtinu obyvatel.

Tyto údaje a mnohem víc jsou k dispozici na :
http://leva-net.webnode.cz V článcích: Co chce Západ od Ruska?
Odpovědi na otázky(1) Co se skrývá za tatarsko-mongolským jhem? a dalších článcích pojednávajících o historii.

304470

11.2.2014 23:49

RE: Nejslabší, ale zároveň nejsilnější stránka Rusů a Ruska

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 304470

Přesně tak,paradoxně dnešní verzi ruských dějin stvořil před nějakými 250 lety pseudohistorik a falzifikátor německé národnosti nějaký Miller,s jehož verzí dějin ruští vzdělanci nesouhlasili,ale se zlou se potázali,jako např.Lomonosov...
Teprve nyní se začíná pohled na ruskou historii měnit a také se začíná přihlížet k nálezům zcela jinak,než byl jejich původní výklad,nebo jejich ignorování.V tomto směru jsou zajímavé nálezy v místech,které Putin nedávno zmínil ve své slavné řeči o tradicích a vyjímečnosti/nevýjímečnosti některých národů trpících přílišným sebevědomím a z něj pramenících ambicí...
Jeden z nálezů dokazuje,že v oněch místech na Rusi se zpracovávala měď v pecích a stavěly kamenné stavby už 4 tisíce let před Kristem.
Další zajímavost je ta,že některé znaky písma používané na Rusi ještě před "věrozvěsty"C+M,jsou shodné s etruským písmem z nalezů v Itálii...
V r.1991 byla kdesi za Uralem nalezena pružinka z wolframu,jejíž stáří se určilo na až 120.000 let !!!!
Zřejmě nemá cenu pochybovat o tom,"že všechno je jinak",než dnešní ofiko verze....myslím,že to zajímavé nás ještě teprve čeká.... [překvapení]

304472

12.2.2014 8:51

RE: Nejslabší, ale zároveň nejsilnější stránka Rusů a Ruska

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 304470

Co se skrývá za tatarsko-mongolským jhem?
možná právě bída ukrajinců, janukovič atd.
http://www.pravmir.com/wp-content/uploads/2012/02/...

304478

12.2.2014 9:41

RE: Nejslabší, ale zároveň nejsilnější stránka Rusů a Ruska

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 304470

problém národů žijících v zemi jménem rusko je jasný, nejsou schopni žít vedle sebe na dobrovolném respektu jeden ke druhému, tudíž tam nemůže být klid a pořádek bez toho, aniž by jim ho tam někdo nenastolil, lidé jako ivan hrozný, petr veliký, stalin nebo putin jsou tam téměř nezbytností, sami to většinou vědí a sami to většinou chtějí a pohádky z levanetu na tom asi nic nezmění

304483

11.2.2014 23:50

Tak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

reál je že není co řešit. Rozběh schopných je takový, že zrůdičky končí. Zástupné problémy nenažraných lomozících silou kterou nemají jdou tam kam patří a nevzdělanci si pořád myslí že sociopatický pedagogický židovský kapitál i když je to nová struktura půl procenta běhajícího v průmyslu, službách a mzdách. Ostatní zisk je realizován na komoditních kapitálových a jakýchkoliv trzích virtuálu v současnosti počítající devítinásobek možného reálu alkoholici. Oligarchie vás exploatuje za °°. Mají všechno a církev vás naučí milovat panovníka a šlechtu. Jinak při výchově a otravách nejenom očkováním a GMO se protne inteligence lidí a opic v roce podle suchých dat v roce 2036 a banán bude nejvyšší ocenění pro 5p [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

304473

12.2.2014 1:24

Rozkol mezi Medvěděvem a Putinem

buk 172.?.?.?

je patrný i z toho že Putin prosadil aby se Bilakova pohřbu zúčastnil ruský velvyslanec na Slovensku Pavel Kuzněcov, i když Medvěděv poukazoval na to že se nikdo z KSČM na ten pohřeb nechystal, jen bývalí představitelé Komunistické strany Československa co se věrně přátelili se Sovětským svazem.
http://zpravy.idnes.cz/v-bratislave-byl-pohreb-vas...

304475

12.2.2014 23:39

Putin očividen cez politológov hovorí

naiva 78.?.?.?

Putin očividen cez politológov hovorí k ľuďom o svojich plánoch.Vyslovene postupná príprava totálneho prevratu a vyhnanie Usraelitských prisluhovačov.Veľmi informatívne výživný rozhovor.

https://www.youtube.com/watch?v=2kbP2MJXBRE

304544

13.2.2014 8:02

Neco mi na Putinovi vadi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Je to toto: Putin u prilezitosti smrti Vasila Bilaka kondoloval (ted nevim komu) a taky se vyjadril kdesi jaksi o tom statnikovi priznive. Cimz podle me dava najevo urcitou sympatii s okupaci v roce 1968 - vzdyt musi vedet, ze pro Cechy a Slovaky je ona okupace stale nestravitelna. Nedokazu byt ted presny, zaregistroval jsem to jaksi mimodek behem soustredeni se na jinou situaci a ted tu informaci nedokazu nalezt.

304565

13.2.2014 12:55

RE: Neco mi na Putinovi vadi

naiva 178.?.?.?

Reakce na 304565

Vám ešte nedošlo,že to bolo pre nás šťastím? Ano všeobecne sa to prijímalo zle- v našej neskonalej túžbe za "demokraciou"-dnes vieme čo tá demo...obnáša.Človek so zdravím úsudkom musí prehodnocovať...

304582

13.2.2014 14:32

RE: Neco mi na Putinovi vadi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 304582

Pane (ci pani), zazil jsem kdovijake systemy, urcite roky uz mam, myslim si tudiz, ze bych mohl mit vybalancovany nazor. Jak jste mohl(a) vyrozumet z mych dosavadnich prispevku, mam k nynejsimu systemu v CR mnoho vyhrad. Kdyz si ale uvedomim, jak ten predesly system vznikl a co potom nasledovalo, nedokazu s nim v nicem sympatizovat. Ano, vim, ze nekolik roku pred odzvanenim klici nebyl uz zivot tak utazeny, ale to uvolneni neprichazelo z nejakeho principialniho vyvoje, nybrz proto, ze ten system uz nedokazal dal takto pokracovat. Mozna nekdo bude argumentovat, ze Zapad u nas zahral stejnou roli jako treba ted na Ukrajine..., ano, ale ne az tak vyraznou. U nas to byla spise celospolecenska unava a nechut v tom nadale pokracovat.
Takze souhrnne: jako dite jsem trochu poznal WW2 - o takovou dobu uz nestojim. V dobe zavirani a politickych poprav moji prihlasku do skoly reditel osmiletky jednoduse z duvodu cirkevni orientaci mych rodicu ponechal ve svem supliku a 3. zari jsem nebyl nikde (skola ci uciliste) zapsan. Cili muj zakladni nahled na zivot byl mi dan dost drsne. Po nekolika dalsich letech prisla emigrace. Poznal jsem nekolik zemi a zazil jejich systemy..., no, i pres soucasny cesky bordel je mi po tom vsem nejblize prave nynejsi cesky system. Jiste si reknete, jak treba mohu akceptovat korupci, exekuce a ostatni nehoraznosti, ale ja odpovidam: Hodne si za to mohou lide - volici -, a taky mnozi lide si mohou sami za vydaje prevysujici prijmy. Lide teto zeme se nenaucili zit, jak jim vyplaty dovoluji.
Prosim, neargumentujte nynejsi financni situaci ruznych opravdovych zoufalcu (ano, vim, je jich mnoho, ale to uz jsou lide, kteri se dostali na prilis sikmou plochu), a pokud se k tomu odhodlate, posudte vzdy nejdrive pocatecni duvody jejich ruznych kroku.

304588

13.2.2014 17:33

RE: Neco mi na Putinovi vadi

1stir 90.?.?.?

Reakce na 304588

Vážený pane.
I já něco pamatuji-ne 2WW a ani ne 50-átá léta. Ale ten zbytek už ano. Vy zde píšete,že spousta lidí(Vámi označených jako zoufalců na šikmé ploše)se nenaučili žít tak,jak jim výplaty dovolují? Pak jsem ale i já jedním z těch zoufalců,kteří to nedokáží. Malé shrnutí mých výdajů : plyn-6500,-Kč elektřina-2500,-Kč vodné-stočné-1000,-Kč do práce a zpět najedu 50km denně tedy benzín-6500,-Kč obědy v práci-600,-Kč......suma sumárum..17100,-Kč výdej měsíc co měsíc(upozorňuji,že výdej NUTNÝ!!!) mno a výdělek v čistém -21600,-Kč. Upozorňuji,že ve svém výčtu jsem ještě nejedl(snídaně-večeře),nepil(jsem abstinent) a nekouřil.Hodně toho prý pamatujete,takže máte jistě ještě dobrý základ z matematiky a umíte si vypočítat,kolik mi zůstává po odečtení všech NUTNÝCH! výdajů.Dopravu musím řešit individuelně,protože bydlím na vsi,kam autobus jezdí 5x za den a do práce bych vstával asi tak ve 2-ráno,abych se do práce nějak na čas dostal.Takže Vaše argumentace " a taky mnozi lide si mohou sami za vydaje prevysujici prijmy. Lide teto zeme se nenaucili zit, jak jim vyplaty dovoluji.
Prosim, neargumentujte nynejsi financni situaci ruznych opravdovych zoufalcu (ano, vim, je jich mnoho, ale to uz jsou lide, kteri se dostali na prilis sikmou plochu)" je v mém případě poněkud lichá a rovnou po selsku...STRČTE si ty CANCY do PRD...E!!! [naštvaný] Ten zdejší systém je nastaven následovně..západoevropské ceny za energie-ještě dražší potraviny a České platy Vy emigrante [bliji]

304604

14.2.2014 5:48

RE: Neco mi na Putinovi vadi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 304604

Zacnu od konce: Vase zvratky povznesene prekracuji a nad "Vy emigrante" si vybavuji podobne castovani ceskoslovenskych emigrantu komunistickou ideologii a taky se tvarim povznesene. Podotykam, ze takto jsme byli jimi opovrhovani pouze my, ceskoslovensti emigranti, naopak treba arabsti analfabeti byli pro tu ideologii obdivuhodnymi lidmi. Jedna se o ve vas nostalgicky zahryzly pozustatek nestastne historie.
Premistovani jedincu, skupin ci dokonce narodu z mista na misto existuje odnepameti a je docista prirozenym clovecim jevem - fenomenem. Lide se stehovali a stehuji z kdovijakych duvodu - politickych, nabozenskych, nutnych premen zalidnenych uzemi na prehrady, dalnice, vojenske prostory atd. (Dodnes s nostalgii prezivaji v CR lide, kteri se museli z duvodu nelogickych premen zalidnenych uzemi na prostory jine prestehovat...)
Vyznamnym duvodem je take migrace financni. Dnes muzeme pozorovat, jednoduse receno - davy -, jak miri za vyhodnymi financnimi podminkami do Prahy.
Pane, to, ze zijete v nejake tzv. odriznute vesnicce, je vase rozhoduti, a musite pocitat s tim, ze prave to odriznuti nemuze nevytvaret nebezne problemy. Proto argumentace vasimi vydaji je nefunkcni, scestna. Muzete situaci resit tim, ze se treba rozhodnete pro migraci. Jako jsem se rozhodl (podle platne mezinarodni umluvy - OSN) ja a statisice jinych.
Takze to, co jsem napsal, opakuji a podtrhuji, protoze se to hodi prave na vas jako usite na miru.
>>mnozi lide si mohou sami za vydaje prevysujici prijmy. Lide teto zeme se nenaucili zit, jak jim vyplaty dovoluji.
>>Prosim, neargumentujte nynejsi financni situaci ruznych opravdovych zoufalcu (ano, vim, je jich mnoho, ale to uz jsou lide, kteri se dostali na prilis sikmou plochu), a pokud se k tomu odhodlate, posudte vzdy nejdrive pocatecni duvody jejich ruznych kroku.
Vite ale, co mi ve vasem vyjadreni chybi? Jakakoliv, treba jen nepatrna reakce na muj jiny aspekt, a to stezejni.
>>Hodne si za to mohou lide - volici
Ptam se: Kolik procent z opravnenych volicu prislo k poslednim volbam? Neni nahodou odpovedi na velkou neucast to, ze opet se dostali k moznosti spolurozhodovat o teto zemi jedinci, kteri se uz zkompromitovali, jako treba panove Kalousek, Benda a jini...?
Nakonec k vasi zrejme touze, aby se vratily drivejsi casy. Nemyslete si, ze kdyby zustali u moci komuniste, anebo kdyby se opet dostali k moci, ze by ty problemy s potrebou stehovani nebyly. Byly by a resili by je obdobne, jak je resi dnesni vladci. Je to proste neodmyslitelny zivotni beh. Nebo si myslite, ze by bylo rozumnejsi, aby vase vesnicka mela castejsi autobusove spojeni se svetem? Vite, jak by to ve skutecnosti vypadalo? Ze byste treba rannim autobusem do prace jezdil sam anebo se dvema sousedy. A ted si spocitejte, kolik by staly vydaje porizovatele - statu. Ty vydaje by se musely nekde eliminovat ubranim odjinud. Tak tomu bylo do roku 1989, a proto spolecnost uz unavovala ta zoufala sed zivota, ktere se i samotni komunisticti vladci chteli zbavit.

304643

15.2.2014 8:26

RE: Neco mi na Putinovi vadi

1stir 90.?.?.?

Reakce na 304643

Vy od konce.. a já od začátku.
arabsti analfabeti byli pro tu ideologii obdivuhodnymi lidmi...samozřejmě Nomádi..každý den stan jinde.
Premistovani jedincu, skupin ci dokonce narodu z mista na misto existuje odnepameti a je docista prirozenym clovecim jevem - fenomenem.Doba člověka Neadrtálského a jeskyních lidí dávno minula.
A zde jste mne rozesmál....Pane, to, ze zijete v nejake tzv. odriznute vesnicce, je vase rozhoduti, a musite pocitat s tim, ze prave to odriznuti nemuze nevytvaret nebezne problemy....musím reagovat..v době,kdy jsem začal řešit svůj bytový problém..stál m/2 parcely ve městě od 4000-10000,-Kč. Mno a v té vesničce..vzdálené cca.4km od města jsem pozemek koupil za 90,-Kč/m/2. Víte musel jsem se rozhodnout,zdali dám veškeré úspory za pozemek a na něm si pak za zbyteček postavím Iglů(stan) a nebo si koupím pozemek a ještě mi zbyde tolik,abych si postavil normální bydlení.
Nuže a tímto jste mne absolutně dostal...Ptam se: Kolik procent z opravnenych volicu prislo k poslednim volbam? Neni nahodou odpovedi na velkou neucast to, ze opet se dostali k moznosti spolurozhodovat o teto zemi jedinci, kteri se uz zkompromitovali, jako treba panove Kalousek, Benda a jini...?
Pokud by volby něco mohly změnit...pak už by dávno byly zrušené!!
Vaše dikce se mi opravdu líbí...hodně jste mne pobavil a rozesmál. Vaše rada o emigraci...jen připomenu fórek z dob tzv.socialismu- Prý se otevřou hranice??? Jo?Fakt?..tak doufám,že poslední v republice zhasne!Nežádám Vás o pochopení hloubky tohoto fórku a toho co jsem tím chtěl vlastně říci-protože při přečtení Vašich názorů je mi jasné,že nemáte na to,aby jste to pochopil.

304756

16.2.2014 4:08

RE: Neco mi na Putinovi vadi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 304756

>A zde jste mne rozesmál....
Poskytnu vam moznost vysmat se dosytosti, az se treba pocurate.
>arabsti analfabeti byli pro tu ideologii obdivuhodnymi
>lidmi...samozřejmě Nomádi..každý den stan jinde.

>Premistovani jedincu, skupin ci dokonce narodu z mista na
>misto existuje odnepameti a je docista prirozenym clovecim jevem
>- fenomenem
.Doba člověka Neadrtálského a jeskyních lidí
>dávno minula.
Ano, mate pravdu, dnes uz nikdo neemigruje. Ani treba Arabove. [chechtot]

>....[i]Pane, to, ze zijete v nejake tzv. odriznute vesnicce, je vase rozhoduti, a musite pocitat s tim, ze
>v době,kdy jsem začal řešit
atd., dodavam ja zkracene, jelikoz jsme mimo misu. Ale protoze se rad smejete, vasi vypoved o bydleni pouze zvyraznim vasi prikladnou gramatikou i slohem:
>problemy....musím reagovat..v době,kdy;
>problém..stál m/2 parcely;
Uzasne, uznavam - kde se hrabu ja. [chechtot]

>Pokud by volby něco mohly změnit...pak už by dávno byly zrušené!!
Ano, mate pravdu, volby se nezaslouzily o to, ze ODS a TOP 09 sly od valu a ridit zem zacali jini lide, jina uskupeni [chechtot]

>Vaše dikce se mi opravdu líbí...hodně jste mne pobavil a rozesmál.
Rozesmeji vas jeste vic: Davno predtim, nez jsem si dovolil vyjadrovat se na verejnosti psanou formou, jsem se v poslucharnach a v aulach dozvedel, ze dikce je sice zahrnuta do psaneho projevu v Ottove slovniku naucnem, ale dnes se dikce vztahuje jen na mluvu. Proto se obdivuji, jak vas moje artikulace, fonotace a modulace rozesmiva. Jste obdivuhodne vsudypritomny vseved. [chechtot]

>Nežádám Vás o pochopení hloubky tohoto fórku a toho co jsem tím chtěl vlastně říci-protože při přečtení Vašich názorů je mi jasné,že nemáte na to,aby jste to pochopil.
Ano, nemam na to, abych pochopil vase kohorence. A jeste neco, po cem se budete smichem az zajikat: Kazdy projev, at pisemny anebo ustni, ma mit osnovu: Seznameni s tematem, jeho rozvinuti a ukonceni. A nemel by zbytecne odbocovat do nesouvisejicich temat. Obdivuji se, jak vy to dokazete.[chechtot]

Koncim, protoze pro diskuzi s vami na vic nemam. [zahanbení]

304804

16.2.2014 12:00

RE: Neco mi na Putinovi vadi

mtk 88.?.?.?

Reakce na 304604

plyn-6500,-Kč elektřina-2500,-Kč vodné-stočné-1000,-Kč

Je to trochu off-topic, ale mohl bych se zeptat, co to máte za dům s tak vysokými náklady na bydlení??

304819

17.2.2014 12:06

RE: Neco mi na Putinovi vadi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 304819

>>plyn-6500,-Kč elektřina-2500,-Kč vodné-stočné-1000,-Kč

>Je to trochu off-topic, ale mohl bych se zeptat, co to máte za dům s tak vysokými náklady na bydlení??
No, jevilo se mi to hned nafoukle, ale nechtel jsem tu diskuzi rozpitvavat, kdyz sklouzla mimo tema, nicmene jsem si okamzite pomyslel - treba ten clovek pestuje neco v garazi ci ve sklepe... Ted ale kdyz jste to nacal, pro kontrast uvadim, ze bydlime s manzelkou sami v dome, ustredni topeni mame vytapene plynem, doma varime zhruba ctyrikrat tydne, podchlazeni nebyvame, spinavi nechodime, TV nekdy jde kvuli me nespavosti celou noc a SIPO platime mesicne 3750 Kc. Cestne slovo. Jinak tu sferu nesleduji, nenuti me to, vloni jsme doplaceli nekolik stovek, ale predloni jsme meli preplatek.

304882

18.2.2014 7:45

RE: Neco mi na Putinovi vadi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 304819

Stavební materiál...Ytong..stěny zatepleny 120mm polystyren,strop(půda)minerální vata 240mm,okna 1,7kW a velikost 10x15m.Sklep-přízemí-zvýšené podkroví.A bydlím tam já,manželka,dcera se 2-vnoučaty a syn.

304917

18.2.2014 11:33

RE: Neco mi na Putinovi vadi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 304917

Kolik bylo elektriku? Kámoš nadával že má herní komp s kilowatovým odběrem a je k nezaplacení a ač opravář počítačů bojící se ho vypnout, aby mu znovu naskočil. [velký smích] Sám mám noťase na fotovoltaiku 180W a je to málo teď v zimě. [mrknutí jedním okem] A to je se sandy bridge 4,5 h na baterku v orcestriónku.

304932

19.2.2014 5:55

RE: Neco mi na Putinovi vadi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 304917

Neda mi to, abych jeste neco pro ostatni ctenare nedodal.

V prispevku cislo 304604 tento diskutujici pan napsal:
>>Vy zde píšete,že spousta lidí(Vámi označených jako zoufalců na šikmé ploše)se nenaučili žít tak,jak jim výplaty dovolují? Pak jsem ale i já jedním z těch zoufalců,kteří to nedokáží. Malé shrnutí mých výdajů : plyn-6500,-Kč elektřina-2500,-Kč vodné-stočné-1000,-Kč do práce a zpět najedu 50km denně tedy benzín-6500,-Kč obědy v práci-600,-Kč......suma sumárum..17100,-Kč výdej měsíc co měsíc(upozorňuji,že výdej NUTNÝ!!!) mno a výdělek v čistém -21600,-Kč. Upozorňuji,že ve svém výčtu jsem ještě nejedl(snídaně-večeře),nepil(jsem abstinent) a nekouřil. Hodně toho prý pamatujete,takže máte jistě ještě dobrý základ z matematiky a umíte si vypočítat,kolik mi zůstává po odečtení všech NUTNÝCH! výdajů.
Po tomto malem shrnuti vydaju a ponekud emotivnim priblizeni, kolik mu zbyva na snidane, ctenar, ktery text jenom cte a dal nepremysli (takovych lidi na svete je!!!), by pomalu utrousil slzu soucitu. I ja jsem se zamyslel, jestli jsem nahodou nebyl nespravedlivy. A pak jsem se po reakci jednoho pochybovace nad vysi jeho plateb a moji poznamce, ze treba v garazi ci ve sklepe neco ten clovek pestuje, z jeho dalsiho prispevku (cislo 304917) jsem se dozvedel, ze
>>A bydlím tam já,manželka,dcera se 2-vnoučaty a syn.
Tedy ziji v dome 4 dospele osoby, u nichz prichazi v uvahu nejaky prijem. Takze ty vydaje by se mely ci mohly delit ctyrmi, ne?
Tim upozornuji, jak se da vycuranym sdelenim cilevedome manipulovat s udaji. [naštvaný]

304967

19.2.2014 7:37

RE: Neco mi na Putinovi vadi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 304967

Přesně tuto reakci od Vás!!! jsem očekával. [chechtot]
Vzhledem k vaší tuposti jste se nezamyslel nad tím,že je dost možné,že ne všichni bydlící a žijící v mém domě mají práci a tím pádem i nějakou almužnu(tzv.mzdu). Dcera na mateřské a syn má práci,ve které dostává kapesné tak jednou za 2-3měsíce.Je opravdu evidentní,že jste absolutně neznalý problematiky žití v Česku a chtěl by jste nás zde žijící mentorovat? Proto již v mé první reakci jsem Vám to neznačil .......Emigrante [bliji]

304976

22.2.2014 8:30

RE: Neco mi na Putinovi vadi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 304976

>.......Emigrante [bliji]
Soudruhu, tak jsme byli (s takovym odpudivym "gustem" ), posuzovani za minuleho rezimu. Jak je videt, nekterym lidem to stale jeste nejenom z huby, ale ani z mysli nevypadlo. Je samozrejme dobre, ze vy, skalopevni, se takto uz zase smele projevujete. Alespon vidime, jak a koho brat.
Jak ale muzete lnout k teto webove publikaci, vzdyt jeho majitel a i editor v jedne osobe je take emigrantem. A jak jsem taky vypozoroval, i nejeden zdejsi ctenar ci dopisovatel opustil vasi oplakavanou CSSR. Nepripada vam to tak, ze tim znevazujete kazdeho, kdo se s minulym systemem dokazal rozloucit? Nemyslete si, ze kdyz nyni dodate, ze ta potupnost se tykala jenom me za to ci ono, ze to neco na vasi vizazi pozmeni. Ne, nepozmeni. Vzdyt z
>.......Emigrante [bliji]
couha i ten nenavistny nahled na emigranty, ktery vas uz neprestane doplnovat.

Jinak, kazdy se muze mylit, kazdy muze neco nedomyslit. Je jen otazkou, jak se obe strany nasledne zachovaji. Jestli hulvatsky anebo kultivovane. To je ode me vsechno, soudruhu.

305118

Tuto stránku navštívilo 6 441