Diskuze k článku

Vytěsňování

Příspěvků 39

7.2.2012 9:27

Uznání

korutan 81.?.?.?

Děkuji. Takhle jednoduše shrnuto a přitom naprosto výztižně, to je umění.

262752

7.2.2012 10:29

To je nějaké šíleně dlouhé a bezobsažné

F&T 78.?.?.?

Článek je nějaký šíleně dlouhý a bezobsažný.

Jestli autor považuje za cíl zastavit atomovou energii jako vrchol občanského uvědomění netuším. Ale dosud prostě nemáme alternativu i když to zní velmi krutě. Až budou ekologičtí uvědomělí němci dovážet elektřinu z Temelína, tak se zvedne cena pro všechny. [překvapení]

A o způsobu zastavení dalšího zadlužování zemí se autor raději nezmiňuje. No nevím. [zmaten]

262753

7.2.2012 11:49

RE: To je nějaké šíleně dlouhé a bezobsažné

Whiteeye 158.?.?.?

Reakce na 262753

O atomové energii je tam zmínka spíše okrajová. Článek má pro mě hodnotu především v tom faktu, že to co se děje dnes, se dělo i v minulosti. Chápu to tak, že minimu se za pomoci ať už technologie, nebo jiných nenápadných, avšak donucovacích prostředků vždy dařilo ovlivňovat a zaměstnávat podvědomí většiny za účelem prosazení svého záměru. To vše v (ne)bezpečné tichosti chytře přehlušené (ne)škodným rámusem...

262757

7.2.2012 13:38

RE: To je nějaké šíleně dlouhé a bezobsažné

Aleš Krejčí / Brno 94.?.?.?

Reakce na 262753

Naopak, článek je skvělý a o atomovou energii mu vůbec nejde. Článek se snaží hledat příčiny současné krize společnosti, slušně řečeno, a myslím si, že se mu to daří. Přesně tak to je, běžný ovčan, podobně jako stát, nebo jeho mediální přisluhovači, analyticky nemyslí a nehledá příčiny jevů, u kterých se řeší pouze důsledky, což je samozřejmě dlouhodobě náročné a nakonec nefunkční. Není rozumné do nekonečna do nádoby dolévat vodu, když je děravá, je jednodušší tu díru napřed ucpat..

Ve článku je dobře popsána i role psychologie, která se již dávno stala základním pomocníkem manipulace davů pravdoláskovci. Nemyslím tím psychologa, kterého navštívíme my a kromě přátelského rozhovoru je lepší od něj nic nečekat, ale špičková profesionální pracoviště ukrytá pod pláštíkem PR agentur, kde jsou zaměstnané skutečné psychologické kapacity, kterým jejich rady a doporučení prostě vycházejí.

262759

7.2.2012 18:10

RE: To je nějaké šíleně dlouhé a bezobsažné

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 262759

Sociální inženýrství je eufemismus pro to, co popisujete.

262772

7.2.2012 14:39

RE: To je nějaké šíleně dlouhé a bezobsažné

lesov 62.?.?.?

Reakce na 262753

Mám stejný pocit, příliš dlouhý, sofistikovaný text. Pokud by chtěl autor vědět, proč lidé některé věci dělají a nebo nedělají, odpověď má ve svém článku, jak na stříbrném tácku. Buď jsou votrávení a nebo dost chytří, jak říkal Gabriel Laub:
"Intelekt je nástroj, s jehož pomocí zjišťujeme, že nemá žádný smysl vůbec něco dělat." [mrknutí jedním okem]

262761

7.2.2012 20:38

RE: To je nějaké šíleně dlouhé a bezobsažné

jiri 01 93.?.?.?

Reakce na 262753

Jen jako zajimavou informaci.
Dnes v novinach Frankfurter Algemeine Zeitung (FAZ) clanek pres eneregetickou spicku v Nemecku v pondeli 6.2.2012 cas 12- 14 hod. Nastal prozatim nejvetsi odber elektriny 70.000 megawat. pro distribucni site to byl namahavy den, jak pisi. Presto se situace nepriblizila ke kritickemu stavu. Castecne se el. energie jeste vyvazela do Francie. 7 AE je odstaveno, jak je znamo. Schledavam to zajimave a myslim si ze jednou budou vsichni kolem valit oci, az se to nemcum podari.

262781

7.2.2012 21:25

RE: To je nějaké šíleně dlouhé a bezobsažné

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 262781

Než začnete jásat, přečtěte si raději Česko míří k rekordu ve vývozu elektřiny a také Německo vyrobilo méně elektřiny, bude muset víc spoléhat na sousedy.

"Německo loni vyrobilo o 2,5 procenta méně elektřiny než předloni, tedy 612 miliard kilowatthodin, zatímco spotřeba poklesla jen o půl procenta na 607 miliard kWh. Německé Sdružení energetiky a vodárenství (BDEW), které se zprávou přišlo, upozornilo, že země se po rozhodnutí zříci se jaderné energie bude muset více spoléhat na sousedy.

BDEW rovněž kritizovala překotné instalace obnovitelných zdrojů, které vyvíjejí největší tlak na přenosové sítě. Jejich podíl na na celkové produkci elektřiny již dosáhl 20 procent a podle německých expertů nebude další zvyšování možné bez nákladného vybudování tisíců kilometrů vedení.

Náklady, které bude muset německý spotřebitel jen v letošním roce zaplatit navíc za obnovitelné zdroje, odhadla BDEW na více než 14 miliard eur (361 miliard Kč). Z valné části je to důsledek vládní podpory v podobě povinných výkupů za zvýhodněné ceny."

262784

7.2.2012 22:19

RE: To je nějaké šíleně dlouhé a bezobsažné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 262784

Jenže když už přistoupíme na hru stupidních médií, že se energie vyrábí jako třeba boty u Bati, tak bychom si měli uvědomit, že ta energie, kterou teď vyvážíme, nám jednoho dne bude prostě chybět.A navíc jsme za ní dostali zaplaceno čím, zbožím prostřednictvím barterového obchodu?O tom lze pochybovat, zaplaceno bylo eurem, což je de facto synonymum pro dluh zemí EU.
Sečteno podtrženo, český energetický systém "vyexportuje" draze přeměněnou energii, peníze které za to dostal, využije k vytvoření dalšího dluhu a navíc do budoucna bude energii potřebnou k likvidaci jaderek "nakupovat" za mnohem větší cenu než je dnes.

262789

9.2.2012 11:22

RE: To je nějaké šíleně dlouhé a bezobsažné

pavjan 90.?.?.?

Reakce na 262789

To je velmi dobrá poznámka.

262874

7.2.2012 21:55

RE: To je nějaké šíleně dlouhé a bezobsažné

DRAKEN 178.?.?.?

Reakce na 262753

Jen pro jednozáviťáky.

262788

7.2.2012 22:47

RE: To je nějaké šíleně dlouhé a bezobsažné

petesv 109.?.?.?

Reakce na 262753

Tvrdím to dlouho lidem co mi spílají, proč raději nevěnuji svůj čas vydělávání korun. Ne. Já nejsem sudo, ani licho kopytník, abych tu chodil s hlavou dolu. Abych spásal trávu, přibýval na váze. Když to dělají jiní, mrzí mě to. Zajímavé je,kolik hluboko věřících lidí za celou tu svou celoživotní dřínu nenašetřilo aspoň na slušný pomník.Kus šutru,nic víc, ani na to nemají.O tom je,přemýšlejte

262791

8.2.2012 18:10

RE: To je nějaké šíleně dlouhé a bezobsažné

Lin 85.?.?.?

Reakce na 262791

To jako o čem přemýšlet? O vydělávání peněz? Na ten šutr na pomníku? A k čemu mi asi bude? Abych si měla jako duch na co sednout? [smích]

262821

8.2.2012 18:30

RE: To je nějaké šíleně dlouhé a bezobsažné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 262791

Těm, co odvedli i mimo fyzickou úroveň skutečně hodně postaví pomníky budoucí generace. A s rostoucím časem budou tak okázalé, že to bude až nechutné. Příklady z historie máme i teď. A teď nemluvím o nějaké laciné propagandě ve stylu letiště U Lahváče. [mrknutí jedním okem]

262824

7.2.2012 15:53

Muži mají singletasking

Kosk 93.?.?.?

ženy mají, odjakživa, schopnost řešit paraleně více úloh. Čili multitasking.

262764

7.2.2012 16:43

RE: Muži mají singletasking

AlA777 109.?.?.?

Reakce na 262764

to i muzi po care crystalmethu. [velký smích]

262768

7.2.2012 18:24

RE: Muži mají singletasking

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 262764

I samotný Jan Werich napsal, že jedna ženská mnohdy vidí dál, než pět chlapů s dalekohledem.
Je to dáno tím, že žena rodí děti, snaží se je zaopatřit, myslí na jejich budoucnost. Kvůli této přirozeně dané vlastnosti byla vždy snaha shora ženy uměle odstavovat od politického či státotvorného dění. Protože u inteligentní ženy (nikoli mužatky, která svou ženskost odmítá) je větší nebezpečí, že se bude pídit po tom, co kterákoli uzákoněná volovina způsobí v horizontu desetiletí. Pánové, tedy konkrétně ti, kteří se odmítají vzdálenými horizonty zabývat - neříkám že všichni - tomu říkají, že "ta ženská zase vymýšlí problémy tam, kde nejsou".
Narážka byla i v textu.

262774

7.2.2012 18:52

RE: Muži mají singletasking

steve 166.?.?.?

Reakce na 262774

Aaano, - napr. hezkym prikladem zenskeho videni "v dlouhodobem casovem horizontu" jsou divciny typu - Krvava Madla, Clintonovic ministryne, ta "nase skrehotava havlo-pevkyne", i soudruzka Tydli se do teto skatule vmestna spolecne s nasi odusevnelou Katkou - biomasou !! -.., rovnez mnoho jinych, materstvim kypicim dev. A take proto - jsme slavni a prosperujici. SSakra prace. [mrknutí jedním okem]

262777

8.2.2012 9:04

RE: Muži mají singletasking

haban 178.?.?.?

Reakce na 262777

Ženská nemyslí, ženská chce.
Když ženská něco chce, sežene chlapa, kterej to udělá.

Když se otočíte za jinou ženskou, jste prase.
Když se neotočí někdo za ní, je asi teplej.

Když jdete rychle vy, jste debil.
Když jde rychle ona, pospíchá, a vy jste neschopný.

...

262801

8.2.2012 17:31

RE: Muži mají singletasking

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 262801

Totéž se dá říct i naopak. Hezoučký příklad - neznám ženskou, která CHCE nejrychlejší auto, TV set s největší úhlopříčkou, komp s nejrychlejším procem, největším hadrem, atd. To není doména žen.
Taky neznám ženu, která by nevěděla, kde má svoje prádlo.
A jakožto atraktivní žena vám důvěrně sdělím, že jsem hodně nepřátel mezi muži získala tím, že jsem odmítla jejich milostné návrhy. A jelikož těch milostných návrhů bylo sakra hodně, stejně tak i těch mužských nepřátel mám sakra hodně. Kdybych však byla bývala "dala", byla bych zase naopak kurva.
A ten váš poslední odstavec je už úplně iracionální. To hovoříte z vlastní zkušenosti? [překvapení]

262818

8.2.2012 18:43

RE: Muži mají singletasking

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 262818

Jing a jang v extrému. Určitě není rozumné soudit muže a ženy dle extrému. Faktem je, že ta naše civilizace má nadbytek jang. To způsobilo technologickou revoluci, která hrozí sebezničením.Pokud se nám nepodaří dát do naší civilizace více srdce, tak technologie se stane nástrojem zkázy. Na technologii samo osobě není nic špatně, ani na ambicích, majetku, ani na emocích... Problém je rozumná rovnováha, schopnost a odvaha vidět vzájemné souvislosti a důsledky. Nikdo není tak hloupý, aby opakoval nekonečně nádechů nebo výdechů, protože by během minuty zjistil nesmyslnost takového počínání. Dýchání, které nás udržuje při životě je nádech-výdech. Co udržuje při životě civilizaci? Extrémy? Nechci vám Kateřino kázat k osobnímu životu, ale kdybych dneska zjistil, že jsem si udělal nějakým jednáním spoustu nepřátel, tak bych přemýšlel zda jsem kromě správného rozhodnutí, zvolil správný způsob. Říct ano-ne správným způsobem a ve správný čas patří k mistrovským dovednostem. Ne každý může být mistr, ale každý se může dát cestou, která vede k mistrovství.

262826

8.2.2012 20:07

RE: Muži mají singletasking

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 262826

Co jste napsal - souhlas. Jde o harmonii, každý hlas má svou hodnotu. jen tam máte chybku, je to jin a jang ne jing a jang.
Máte-li potřebu mne řešit - OK, poslužte si, já říkám věci na rovinu, někdo manipuluje, někdo ne [mrknutí jedním okem]; drahý, je blbost věšet garnýž na hřebíky, šéfe, rajský protlak do zelňačky skutečně nepatří, matko, to je hovadina do té olejové lampy pod ten vonný olejíček cpát stolní olej, paní sociální pracovnice, když svěříte mou dceru do péče domácímu násilnikovi, bude pak chudina muset koukat na to, jak mlátí svou další družku.
Je nepřípustné z hlediska rádoby autorit, aby někdo jako já měl nakonec pravdu. Taková... nula!
A krom toho - i sám Mahátma skončil blbě.
[cool]

262828

8.2.2012 21:36

RE: Muži mají singletasking

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 262828

Můj pravopis nepatří k silnou stránkám, děkuji za opravu. Používat pravdu jako vysoce výkonný laserový skalpel je ošemetná věc. Mělo by se to dělat pouze v nezbytně nutných situacích a pokud možno zřídka. Poznát pravdu a umět ji podat stravitelným způsobem bylo něco, co Gandhí ovládal, i když ani on se nevyhnul omylům a potřeboval k tomu někdy i roky času, aby našel tu pravdu. Dosáhl toho skutečně mnoho, ale vycházel z jiné filosofie a mentality, kterou dobře znal. Dokázal se poučit z chyb a omylů ve svém životě. Stará hinduistická moudrost, říká: ..."je-li žák připravený, učitel přijde".... Na Gandhího pravdu byl připravený skoro celý národ. Kolik lidí je připraveno přijmout něčí pravdu? Gandhího životopis stojí za přečtení.

Jenom na okraj život ženy v Indii nemá na růžích ustláno a na kastovním systému je pro mě osobně něco odpudivého. Vraždy z tohoto důvodu tomu nepřidají. 10 000 děvčat je v Indii zavražděno ročně, z důvodu vyplácení věna, tady jse našel článek změny pohlaví. Důvod věno a extremní fixace k majetku. Na miliardu lidí to není tak vysoké číslo. V Číně jsou také preferování chlapci, už teď to vede k demografickým problémům. Změnit to silou? Nesmysl jedná se o kultury staré tisíce let, bez vnitřní vůle v masovém měřítku se nic změnit nemůže, ale v kastovním systému to představuje problém. Islám v tomto ohledu bude přiznávat ženám jejich práva rychleji.

Na západě po formální stránce rovnoprávnost existuje, tlačit k nějaké pozitivní diskriminaci se stává kontraproduktivní. Feministky prokazují ženám svými exbicionistickými akcemi medvědí službu, dost mužů kde by ženy měli minimálně skrytou podporu to odradí. A bez podpory mužů ženy nedosáhnou žádných pozitivních změn v žádné kultuře. Taková je pravda, ale ten kdo nedokáže využít potenciál žen bude mít s transformací civilizace založené na expanzi problém. V tom má západ obrovskou potenciální výhodu. Otázka zní zda tento potenciál je schopen využít lépe než jako podřadně placenou nejlépe méně kvalifikovanou pracovní sílu? Jde o ego, ženská přece nemůže vydělávat více a vést nějaké významné projekty a komandovat chlapy. Když na to ženy mají schopnosti, tak proč ne? Já s tím potíže nemám.

A že vymřeme? Tak velké množství vedoucích postů a korýtek neexistuje, aby to ohrozilo porodnost. Ženská makají masově na jiných pracovních flecích, kde to "zanedbává" rodinu. Faktem je, že pokud by oba rodiče někde nepracovali na nějaké založení a zajištění rodiny mohou zapomenout. Nemluvím teď o mizivém procentu chlapů, co mají na západě takovou práci, že ze svého příjmu zabezpečí chod rodiny.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Mah%C3%A1tma_G%C3%A1n...
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/237592-indov...

262834

8.2.2012 20:09

RE: Muži mají singletasking

haban 178.?.?.?

Reakce na 262818

No já znám zase ženské, které neví co jsou kombinačky.
(Nejedná se o svléknuté kombiné, ani žádná kouzla s ním)
Ale vy se mě líbíte, jste správně hubatá.
[smích]

"Slečno nešla by ste si zašukat?"
"No dovolte! A přes hubu jste ještě nedostal?"
"Dostal. Mockrát. Ale taky jsem si parkrát zašukal."
[cool]

262829

8.2.2012 21:47

RE: Muži mají singletasking

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 262829

Budete se možná divit, ale já vím i co jsou sikovky [cool]. A když popadnu horkovzdušku, tak se neznám.
Nicméně - kombinačky jsem kdysi dávno nosívala v kabelce. Fakt. [velký smích] Líp se mi s nimi utahovaly kolíky na letité kytarové mechanice. Celkem jsem tím tenkrát vyšokovala jednoho kamaráda. Urvala jsem si totiž ve spáře mezi dlažebními kostkami podpatek a ptala se ho, zda nemá nářadí, kterým bych si to alespoň částečně vyspravila. Kladivo a tak. Neměl nic. Vůbec. A to jsme byli autem. Nějak jsem do té doby trpěla předsudkem, že v autě má být nářadí. Nevím, jak mě to napadlo. Tak jsem začala kolem auta hledat alespoň nějaký příhodný šutrák. Pak mi kolega zakázal klackem vydloubávat dlažební kostku, že prý ostuda a tak... Nakonec jsem si vzpomněla na kombinačky v kabelce. Ten výraz jeho tváře, když jsem je vylovila, nikdy nezapomenu. [chechtot]

262835

8.2.2012 18:20

RE: Muži mají singletasking

Lin 85.?.?.?

Reakce na 262801

Habáne, habáne.... [oči v sloup]
Nevím sice co je singletasking, zní to jako singltaškink a to mi evokuje (mít)jednu tašku v pracce (ne v pračce), ale já raději pro vyváženost chodím s dvěma taškama. Jednu tašku nebrat! To bych taky mohla upadnout s (nedozírnými) následky a pak třeba trousit takové podobné "věci" o chlapech.
PS: Pane, vy jste neupadl? [cool]

262822

8.2.2012 9:32

RE: Muži mají singletasking

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 262777

Zapomněl jste Kačku Žako a kur... Kočí.
Podívejte se, steve, bez urážky, jak dlouho mají vůbec ženy volební právo? Tohle je zřejmě bohužel záležitost pro další generace. Včetně změn volebního systému jako takového. Zatím se do čelních pozic dostávají výhradně psychopaté a deprivanti. Tedy i ty jmenované vámi (a mnou) tomuto psychologickému profilu odpovídají.

262804

8.2.2012 17:50

RE: Muži mají singletasking

steve 166.?.?.?

Reakce na 262804

.. ale - vzdyt ja jsem s Vami .. [smích] , .. a abyste vedela, ja jsem taky atraktivni. Dukazem je tvrzeni moji tchyne, ktara rika 100x denne: .. "teda, - ty ses nam opravdu povedl" .. [chechtot]

262820

8.2.2012 18:41

RE: Muži mají singletasking

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 262820

Steve, tak TOMU věřím [chechtot]

262825

8.2.2012 14:22

RE: Muži mají singletasking

osa x 193.?.?.?

Reakce na 262774

paní Blažková , máte pravdu, ženská vždy vidí dál než muž , a zejména když jde o peníze, tak dohlédne i za známý konec vesmíru , jenže příroda je spravedlivá a preferuje celkovou rovnováhu, takže to kompenzuje tím, že si ženy často nevidí do úst [vyplazený jazyk]

262813

8.2.2012 16:31

RE: Muži mají singletasking

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 262813

Já taky netvrdím, že je jedno pohlaví lepší než druhé. To naopak různí "antifeministi", či dříve konzervativci se ohánějí různými pseudovědeckými důkazy o tom, jak jsou ženské od přírody méněcenné. Já sama připouštím, že o otázkách vesmíru, života a vůbec se mi daleko lépe debatí s muži. Jenže život je i o těch "přízemních" věcech.
BTW - stejně tak jako bych se zasazovala o větší podíl žen ve vedoucích a vládních funkcích, bych byla zároveň všema deseti pro větší podíl mužů například mezi pedagogy. Proč tomu tak není? Jo aha - to ty ziskuchtivé feministky si všechna lukrativní učitelská místa uzurpují pro sebe...

262817

9.2.2012 2:55

RE: Muži mají singletasking

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 262817

>Já taky netvrdím, že je jedno pohlaví lepší než druhé. To
>naopak různí "antifeministi", či dříve konzervativci se
>ohánějí různými pseudovědeckými důkazy o tom, jak jsou
>ženské od přírody méněcenné.
Kdybych mel prirovnat tuto debatu k sachove partii, vy jste, osobo, tim hracem, ktery dominuje. (Muzsky rod pouzivam zamerne, abych dopredu eliminoval predpojaty rozdil pohlavi ve vjemu muzu s klapkami na ocich, coz je hloupe konkurencne vedeno touto debatou.)
K obsahu debaty mam jenom jednu poznamku: Samci jsou, bohuzel, hybnejsi pakou, protoze celou prirodu ridi fyzicka sila, a proto tu mame jen problemy, a samicim, ac jsou vnitrnim usporadanim tela kvalitnejsi, dokonalejsi, neni umozneno fyzickou utlosti ridit, velet. Znovu tvrdim - bohuzel.

262852

10.2.2012 14:10

RE: Muži mají singletasking

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 262774

...dobrý babčo, palec nahoru.

262979

11.2.2012 1:26

RE: Muži mají singletasking

haban 178.?.?.?

Reakce na 262774

Máte pravdu. Ženy v blízké "horizontální" poloze jsou nejpřitažlivější [smích]

Když sbíráte ty věci kolem fenynismu, právě jsem na jednu narazil
Město ve Francii zakázalo oslovení slečno
"O zrušení slova usilují feministky, které jeho používání považují za diskriminující."

263016

12.2.2012 2:28

RE: Muži mají singletasking

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 263016

Toto je věc, pod kterou bych se já coby feministka nikdy nepodepsala. Nicméně, maj zrušené slečny, OK, a už mají zrušené rozdíly v platech mužů a žen na stejných pozicích?
Asi ne, takže si nemyslím, že zrovna toto by se dalo považovat za jakékoli vítězství.

Hele, řeknu vám to ještě jinak. Jsou feministky rozumu mdlého adorující neženskost a toužící po práci v čelbě dolu Darkov - třeba. To je diagnóza. Je jich však mizivé procento. Tyto diagnostikované trubky ohánějící se feminismem, s nímž však nemají nic společného, jsou vrchností (muži) vítány a hýčkány. Díky existenci těchto se stále udržuje ve společnosti jistá míra statutu quo mezi muži a ženami - pro ženy samozřejmě nevýhodného.

Například se nikdo nebude nikdy zabývat skutečnými problémy, na které většina feministických organizací poukazuje. Ony třeba (v ČR) chtějí vymahatelnost výživného od chronických neplatičů. Nebo jednoznačné zákonné vymezení vůči domácímu násilí zejména v kontextu porozvodové péče o děti. A dostanou co? Zrušení zákona upravujícího práci s těžkými břemeny pro muže a pro ženy zvlášť.

Víte, jak u nás řvaly levicové feministky v souvislosti se svržením Kaddáfího? A víte proč? Poukazovaly na to, že pokud se k moci dostanou nějací radikální islamisté, tak místní do té doby již Kaddáfím vcelku zrovnoprávněné ženy dopadnou jak v Afghánistánu.

Jinak - můžete se realizovat zde, už jsem to tu jednou postovala, tak nemělněme diskusi nepodstatnými a nesouvisejícími tématy a nezlobme Vladimíra.

263055

7.2.2012 18:18

Fajn článek

Lin 85.?.?.?

Přesně o tohle jde. Vzoroobčan nesmí mít čas na nějaké širší povědomí (chápání souvislostí). Je dovoleno zaměstnávat mysl pouze tím, co se děje teď - bez návaznosti na minulost nebo budoucnost. Když se lidé přestávají zaobírat svými "vnitřními záležitosmi" a začínají pokukovat po tom, co se děje okolo, pak se "nasměrují" opět ke svým vlastním starostem. Jedním z prostředků jsou katastrofické zprávy, druhým (daleko účinnějším) jsou "průkopnické" změny společenských pravidel (sem patří i legislativa). Chaos, vnesený do společnosti změtí všech možných nařízení, jejich výjmek a výjimek z výjimek způsobí přesně to, co je žádoucí = občan již není schopný orientovat se, na co má právo a na co ne, kdo má za co odpovědnost, jaké povinnosti. Před státní mocí se neumí hájit (bránit), nezná svá práva (a povinnosti) ani jako zaměstnanec nebo spotřebitel.
Chaos způsobí odpor občana k "res publica", úplně mu stačí, když jde vyřizovat reklamaci. A když se čirou náhodou na něco ptá, postačí mu ta jediná odpověď (viz "Proč nejsou peníze na důchody?" x "Je moc důchodců a ti to prožrali."[mrknutí jedním okem] Tím chci říct, že takový člověk se plně spokojí s odpovědí, kterou mu dá "autorita", v tomto případě nějaký politik nebo "poradce". Víc vědět nechce, nepátrá, souvislosti ani rozpory nehledá. Žije totiž přesně ten život vzoroobčana (do práce a z práce, občas grilovačka), jaký je mu povolený.

262773

7.2.2012 18:38

RE: Fajn článek

steve 166.?.?.?

Reakce na 262773

[chechtot] , ... strucne: .."zde !!, slouzim kapitalisticke vlasti !!"

262776

8.2.2012 8:59

RE: Fajn článek

blekota 147.?.?.?

Reakce na 262773

Za nás myslí naši placení zástupci [bliji]

Bohužel, nemyslí mozkem, ale vlastní kapsou.
http://pupik.blogspot.com/2012/02/end.html

262800

9.2.2012 22:29

RE: Fajn článek

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 262800

A proto si pak veškerou smetanu jejich ústy slízneme... [chechtot]

262924

Tuto stránku navštívilo 5 956