Diskuze k článku

Editor Zvědavce znovu předmětem vlídného zájmu policie

Příspěvků 107

23.9.2011 10:53

Hnus

Luxor 195.?.?.?

Po přečtení článku jsem se musel jít projít a vykouřit 2 cigára, abych trochu vychladl. Snad bych i souhlasil, že zveřejnění rodných čísel a židovský původ dotyčných tam být neměly. Ale to nic nemění na faktu, že pro represivní složky je to pouze záminka k další persekuci editora. Zde je krásně vidět, jaké má policie priority. Na velké rozkádačky typu Pandur,Casa, ÚVN... -nejsou lidi, krádeže aut- nejsou lidi, menší rozkrádačky- nenechte se vysmát, Zvědavec- ano prosím- cause bude věnována nejvyšší priorita.
Obávám se, že dokud budou mít komu doručovat obsílky, tak budou tlačit dál. A moc se bojím, že se jim to nakonec povede a Zvědavec zanikne. Snad by mohla být řešením "změna" majitele. Adresát pro obsílky by pak byl třeba: pan Stojan Jakotič, Jadranski Put 3651/2E36b, Baška Voda

253790

23.9.2011 23:03

RE: Hnus

fohat 88.?.?.?

Reakce na 253790

a co jinak,vážení? http://www.youtube.com/watch?v=Zq2l62RKo1c

253846

24.9.2011 12:31

RE: Hnus

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 253846

no, je pravda, že rodná čísla se už přestávají vyžadovot snad všude, protože narostla kriminalita, která je dokáže zneužívat, že..
není dnes problém, vyrobit na PC nějaký doklad i s razítky a použít platné rodné čísko, takže je to velmi nebezpečné..
.. a s tou národností je to problém, ve sčítání lidu, prostě spousta lidí uvádí celé roky, že jsou Češi, ikdyž víme, že tu máma cca 200-300 tisíc cikánů a třeba i jiných původních národností ale nějaké striktní labelovaní se se jaksi oficiálně nenosí, že..

253873

24.9.2011 14:35

RE: Hnus

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 253873

Jo, máte pravdu, blbě jsem to napsal. Pokud se k tomu náboženství či židovstí někdo otevřeně hlásí, tak proč ne. Ale např.u Klause jsem nikdy nečetl žádný hodnověrný doklad jeho původu a on sám se takto nikdy nevymezoval. Myslete si o mě, že jsem naivní blb, ale já to dělení na žid/nežid/položid/ čtvrtinový žid nemám moc rád. Karel Čapek byl taky žid a jak si ho považuji. Mnohem lépe mi sedí D-Fensova taxonomie na Zmrdy a Vohnouty.
Mě na tom štve nejvíc to, že policajti bedlivě řeší, jestli u těch zmrdů někdo napsal r.č. atd, ale vůbec se nazajímají o podstatu problému, tj. že pokud je obsah textu pravdivý, tak ty kurvy už dávno měly sedět v base

253877

24.9.2011 15:02

Čapek byl Žid s velkým ? Pynsent zuřivě hledal doklad o jeho antisemitismu,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 253877

takže nakonec self-hater ?

253878

25.9.2011 14:08

RE: Hnus velebnosti?

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 89.?.?.?

Reakce na 253877

Treba si uvedomiť, že ten kapitán M.Ú. to nemá jednoduché.
Jeho situácia je v istom zmysle kus komplikovanejšia od Vladimírovej. Ak je M.Ú. aspoň trochu inteligentný(chápajúci nie len ČO?, ale hlavne AKO chápajúci objektívne fakty?..)vie, že nikdy sa nezavďačí všetkým a doba je neistá. Zajtra by totiž mohol, tak ako mnoho iných dnešných dočasných "prominentov", protagonistov(kolaborantov) režimu sedieť na lavici obžalovaných a byť v zúfalom poslednom gambite bývalými skutočnými šéfmi(ktorých s najväčšou pravdepodobnosťou osobne nepozná a možno o nich ani nevie) obetovaný. Samozrejme pomimo priamych a nepriamych prirodzených dôsledkov plynúcich obligátne pre jeho rodinu a blízkych.

Na náhodné? priradenie podobných morálno-politických prípadov mimo bežnej agendy žiaden zodpovedný policajt rozhodne nereaguje zrovna nadšene. Ak nie je kamikadze, či skôr harakiri MIPS(Mladý idiot plný sily) karierista,
vyvstáva pre neho otázka typu: Babo raď!

Pilátova, či centurionova rola bola vždy nevďačná z hľadiska okamžitej zodpovednosti a samozrejme dejinnej(dlhodobej aj vzhľadom na spomínaných potomkov a najbližších). Má funkciu, ktorá ho zaväzuje a ktorej dáva iba tvár a s tým spojené "povinnosti" zadávané adminmi virtuálneho systému v ktorom žijeme, ktorí sa snažia zodpovednosť a krutejšie dôsledky profi-manažérsky posunúť dole.

Ako vieme, vzájomne vždy prepojená zákonodárna, výkonná a Koncept samo?riadenia spoločnosti sprostredkovaný ideológiou(fascomédiastrímom)chrániaca súdna moc slúžila vždy v tichosti dokázateľne protiľudským kriminálnym zámerom v kategórii obzvlášť závažnej organizovanej trestnej činnosti. Navonok sa snaží dokazovať opak, keďže máme dočinenia so systémom so zakrytým kôdom, čo pri snahe o otvorený dialóg nie je vždy zdravé zabúdať..

Reálny, virtuálnemu nadradený systém ("MATRIX" ) je však v poriadku. Naňho by sa mal kpt. odvolať, prejsť sa do lesa, porozmýšľať nad snom a pre istotu sa ešte raz pozrieť lupou na svoje morálne štandardy. Potom má šancu zotrvania na svojej pozícii(prípadne bezpečnej kariéry), kde môže ešte pomôcť mnohým ľuďom. V opačnom prípade pri panickej reakcii riskuje holohoaxovú motanicu z ktorej neunikne. Na takýchto situáciách sa môže hodne naučiť.
Bonne chance monsieur le capitaine!

re:zverejnenie..
Tiež inak v zásade nevidím dôvod, na stiahnutie rodných čísel funkcionárov, špecifikácie ich ideologického vyznania a snáď ani na nezverejnenie plného mena Kpt. Mgr. M.U. Iba že by sa mal ako funkcionár(mimo samotnej fyzickej osoby) za čo hanbiť, prípadne padol odôvodnený osobný prísľub..
Občania ich platia a majú predsa prirodzené nespochybniteľné právo na sociálne významné parametre profilov dotyčných, zložky ich kádrových posudkov(pardon..po novom aspoň všeobecnejší assessment[smích] )

253912

25.9.2011 16:40

RE: Hnus velebnosti?

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 253912

Přesně tak přenechat špinavosti na Pilátech karmu nezastaví, pouze ji o něco více zpomalí. Ta rychlejší pomalá negativní časem dožene tu hodně pomalou negativní energii ( loutkářskou ovládající Piláty ) nahromadí se a pak udeří s daleko větší silou najednou v příští inkarnaci. Karma sice není žádný filosof, ale sledovat loutkářské nitě dokáže bez problémů. To že tějhle nití jsou třeba miliardy je pouze technický detail. Být nahoře je ošidný potenciál. Může to být zkratka, kdy jedinec vyšplhá na stěně propasti nahoru a výrazně zkrátí kroutivou cestu na okolo, a nebo taky může padnout na dno propasti. Máte pravdu všem se není možno zavděčit, někdy se člověk musí zeptat vnitřně sebe a Boha, co je správné aby udělal. A odpověď může znamenat z racionálního krátkodobého horizontu něco, co se nejeví jako "rozumné". Privilegium volby je na každém z nás a někdy může být velmi tížívé.

253914

26.9.2011 11:39

RE: Hnus velebnosti?

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 253914

obávám se, že to bohužel není tak jednoduché. to by to na světě vypadalo jinak. stejně jako se určití lidé naučili vyhledávat "ducha svatého", tak někteří si vytvořili velmi rafinovanou škálu "technik", jak se mu vyhýbat. a kde není žalobce, není ani soudce, tedy opravdu největší špínu na sebe bere vykonavatel, pokud, abych tak řekl, někdo nenechá skrze sebe promluvit "ducha pravdy" a nedonutí dotyčného loutkáře odkrýt karty. a ten tímto buďto ukáže špatné úmysly (a sklidí co zasel) nebo se "zaváže" k správnému jednání a pokud tak nečiní, dostane, co mu patří. proč myslíte, že se tak intrikuje? [mrknutí jedním okem]

253969

26.9.2011 11:41

RE: Hnus velebnosti?

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 253969

tím jsem samozřejmě mluvil, abych tak řekl, o spravedlnosti už za života, jednou stejně každý bude muset zaplatit své účty a tam bude všechno vyúčtováno do posledního haléře...

253971

26.9.2011 13:19

RE: Hnus velebnosti?

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 31.?.?.?

Reakce na 253971

Keby kpt.Mgr.M.Ú.aj chápal triky sociálnej "mágie"(pravidlá, ciele a metodiky cultural engineeringu), nevyhne sa následnému "balíčku". Ak objektívne spraví chybu, bude balíček zlý a nebude sa týkať len jeho samotného.

Ak M.Ú. bude hru vnímať ako Čierneho Petra, nie je na škodu si uvedomiť, že v realite ich býva medzi kartami viac a v rôznych odtieňoch čiernej. Často ten, kto karty rozdáva(nemyslím tým M.Ú.), žije v ilúzii, že ich namiešal.
..a posunúť Čierneho Petra ďalej, znamená odklad, teda nechať ho v hre, ktorá nemá koniec a nie je z nej možné úplne uniknúť.

Vo formulácii:"Problém je výzva" majú amíci pravdu
a v istom zmysle aj bratia starší vo viere v re-formulácii:
"Problém je príležitosť".
O interpretácii rozhoduje zas a znova miera chápania chodu vecí obecných(objektívnej reality) a morálne štandardy(ego- či neegocentrické).

I.Kant:
„Dve veci napĺňajú myseľ vždy novou a rastúcou úctou, čím častejšie a stálejšie sa nimi premýšľanie zaoberá: hviezdne nebo nado mnou a mravný zákon vo mne.“

..a niekto iný vyslovil ďalšie univerzálne pravidlo:
"Postavenie zaväzuje, inak zabíja."

253980

26.9.2011 17:19

RE: Hnus velebnosti?

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 253980

Zdravím udo,

stále pochybujem, či si(ste) na "správnej vlne"!

>Keby kpt.Mgr.M.Ú.aj chápal triky sociálnej "mágie"(pravidlá,
>ciele a metodiky cultural engineeringu), nevyhne sa následnému
>"balíčku". Ak objektívne spraví chybu, bude balíček zlý a
>nebude sa týkať len jeho samotného.

Skúsim takto:

V rámci holohoaxu je strašne veľa protagonistov, ktorí evidentne strašne klamú a zavádzajú! Napr. taký Vrba alebo S.Wiesenthal a mnohí ha-rabíni.Videli tisíce ľudí vchádzať do plynových komôr,čierny dým(!) sa kúdolil z krematórii, nacisti spaľovali tisíce ľudí v jamách...falzifikačný denník Anny Frankovej ☺, stovky režisérov s falošnou témou holohoaxu v posledných rokoch "dobrého" prehľadu o falzitémach na internete...atď. A čo sa im stalo???
Ako pôsobí na nich balíček "ozdravných" opatrení ? Alebo, ako pôsobí trebárs na koristnícku anglickú kráľovskú rodinu (bola len Diana obetou Baalovi?)?
Možno znova napíšeš, že sú títo "diabloví vyvolenci" do určitej miery chránení, lebo hovoria aj trošku pravdy...☺. Ale takí M.Ú. ten je úplne iný prípad...
Dokonca si svojho času napísal, že v dnešných dňoch je niečo také len otázkou dní, alebo nanajvýš týždňov...
Neviem, skúste to v tandéme prehodnotiť! Neštimuje to...Ani s tými filozofickými sloganmi ala Kant a NN (>"Postavenie zaväzuje, inak zabíja."[mrknutí jedním okem].To je také vyjadrenie na obranu tých gaunerov, ktorí sú v určitých pozíciach...a verne slúžia ľudu, ako za komunizmu...☺!!!
Stále si myslíš, že tí mnohí veľmi inteligentní služobníci systému, len slúžia a nerozmýšľajú správne (často to vysvetlíš, ich nevedomím, ale ja denne vidím, že oni pracujú dostatočne vedomo...huh)?
Ani taký Schutz,Hríb,Radičová,Zajac, Shooty, Lasica,Banášová, plejáda dekadentných režisérov a šéfikov spravodajstiev TV?
Všetkých takýchto TATKO do určitej miery chráni...no jo, no...
Ich - postavenie zaväzuje, lebo ináč, keby neklamali a nezavádzali, tak ich zabije...No piekne!

Ale, na druhej strane ich to možno postihne v ďalších generáciach po stovkách rokoch...

Ozaj, ako sa vy dívate na existenciu človeka? Končí smrťou, alebo sa reinkarnuje, alebo sa jeho DNA posúva na potomkov?

A tí si to zlíznu...
[smích]

253985

26.9.2011 21:03

RE: Hnus velebnosti?

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 31.?.?.?

Reakce na 253985

re:Kysučan..
Vyzerá, že výraz "Postavenie zaväzuje, inak zabíja" platí tak z egoistickej a o to viac aj z jej nadradenej neegoistickej pozície. To pravidlo sa dá pozitívne interpretovať a tak som ho aj myslel.

Väčšina bežných protagonistov výkonného aparátu je zaraďovaná skutočnou "elitou" potenciálne podľa potreby na odpis. Väčšina Tebou menovaných nie je v rámci chápania kľučových pravidiel tzv.supersystémov, informačnej pyramídy a súvisiacich technológií sociálnej "mágie"(riadenia kultúry) na o moc vyššej úrovni chápania, ako bežný priemerní ovčania. Sú samo?riadení v zásade tými istými technológiami, ako sme tu neraz rozoberali. Z časti globálna"elita", resp.ašpiranti zvyknú chrániť svoju prerifériu agregátnymi modulmi. Niečo ako tzv.benefity v dnešných firmách. Výkonný aparát si na to zvykne a umocňuje to jeho vôľu "hádať", čo sa od neho žiada a vycibriť svoje konanie tak, aby bol podľa možnosti čo najviac pod ochranou agregátu (agregátov) v ktorých sa zväčša nie plne vedome nachádza. Pravdepodobne v nich zostáva aj po smrti. To je jedna z daní. Aj preto hierarchiou tolerované "altruistické" presviedčanie zúfalých zomierajúcich vstúpiť do tej, či onej sekty(stať sa baterkou s komplikovanou možnosťou úniku) zväčša neznalými a dobromyseľnými agitátormi. Je to to, čo niektorí volajú odklon od Boha a jeho cieľov. Podstata skutočného satanizmu, ak chceš. Vždy sa maskuje svetlom. Nie nadarmo sa hovorí staré známe ľudové:
"Pod svetlom býva najväčšia tma"

Skús si Kysučan ešte raz predstaviť, čo sme kedysi rozoberali..
Dlhá cesta vlakom trvajúca mnoho hodín, alebo lepšie niekoľko dní, či týždenný tábor v lese, práca,.. Všade vzniká isté miestne dočasné kolektívne podvedomie, alebo ak chceš, kolektívna osobnosť. Má svoje (spoločné)zážitky, písané, či nepísané pravidlá, "atmosféru"=náladu=(frekvenciu?) a (vlnovú dĺžku?), prvky-orgány(osoby) so špecifickou funkciou, ktoré je ovplyvňujú viac, iné menej a niektoré sa postupne dostanú z istých príčin do role dominatných(amplitúdu?), určujúcich smer vývoja tejto kolektívnej osoby(spektrálnu hustotu?), úroveň ich chápania=(fázová rýchlosť?).

Predstav si, že toto sa odohráva tisíce rokov a pár osôb po odovzdávaní skúseností po desiatky a stovky rokov z veľkej časti ovládli technológie riadenia týchto kolektívnych osôb(väčšinou "kňažské" kasty) vzhľadom na definované dlhodobé ciele, resp.dostali tieto kolektívy do stavu samo?riadenia. Seba samozrejme logicky ako šikovní manažéri skryli. Kolektívne polia majú svoje parametre. Rozoberali sme tu, že tzv. telepatia objektívne existuje a tá energeticko-materiálna forma vedomia, podvedomia, intelektu,.., v ktorej sú tu poniektorí z nás, nemusí byť nutne jedinou. Nie tak dávno bolo vtedajšou vedou aj napr. gravitačné, magnetické, resp.elektromagnetické pole zaraďované do sféry "duchovna". Sk...Automaticky kráceno

253987

26.9.2011 21:13

RE: Hnus velebnosti?

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 31.?.?.?

Reakce na 253985

pokračovanie2
re:Kysučan..

Nie tak dávno bolo vtedajšou vedou aj napr. gravitačné, magnetické, resp.elektromagnetické pole zaraďované do sféry "duchovna". Skús nad tým K. týmto smerom porozmýšľať, pričom je zdravé si uvedomiť, že "mystika, mágia, ezo- a exoterika" neexistuje v tomto zmysle. Sú to technológie. Nič viac a nič menej..a pravdepodobne je tu ešte Boh, ktorý tiež využíva len rôzne formy technológii s-troj-enia MIM.

Keď má niekto vysokú mieru chápania, môže zmanipulovať druhých k tomu, aby nevedome prebrali časť zodpovednosti a utrpenia. G-ra-zlo-vská(v niektorých kultúrach nazývaná aj démonská) "šikovnosť" top manažérov(aj korporátnych) spočíva práve v tomto. Ak ste niekedy robili dlhšie vo veľkej firme a ste vnímavý, tak asi chápete o čom hovorím. Tieto technológie sa tam učia v stupňoch "zasvätenia" hierarchie riadiacej štruktúry. Majú samozrejme silno do absurda eufemizované pomenovania. Celkový kurz však už definujú komplexnejšie školené osoby. Vzťah ako medzi Steuermannom a Rudergängerom v námorníctve. Slovenský a český ekvivalent nepoznám [pláč]

Dnešnému virtuálnemu systému nadradený skutočný je determinovaný hlavne úrovňou chápania prebiehajúcich procesov. Preto nie je možná úspešná revolúcia, ale len evolúcia myslenia. To ašpiranti na tzv.Globálneho prediktora určite dobre vedia. A akonáhle začne technologický proces, začína nimi riadenému systému odbíjať "čas". Jeho vyústením vyzerá byť nevyhnutná obecná informatizácia, zmena logiky sociálneho správania a determinovaná "apokalypsa" informačnej pyramídy. Preto snaha o jeho brzdenie(preto pravdepodobne napr. zákaz kolesa v oboch amerikách), podpora trendov ospevovania "zlatého veku" v minulosti a úvahy o možnostiach návratu k nemu. Zároveň sa tak prehlcuje a paralizuje potenciál najzvedavejších pri hádkach o tisíc a jeden h-is-tórických mýtoch minulosti majúcich za následok možnú stratu budúcnosti.

"Cestovanie v čase"
Musíme síce žiť stále. V minulosti(poučenie) prítomnosti(konanie=s-trojenie=tvorenie) a budúcnosti(plánovanie, sledovanie objektívnych procesov a hľadanie možnosti ich kontroly a tým kontroly svojho osudu najlepšie v zmysle odhadnutých zámerov HNR=Boha). Minulosť je samozrejme dôležitá kvôli identifikácii trendov spomínaných dlhodobých dominantných objektívnych tendencii s príslušným adekvátnym systémom kritérií hodnotenia efektivity subjektívnych snáh o ich riadenie. Pri ich rozpoznaní môžeme aj z k dispozícii stojacich historický mýtov urobiť spoločnú cestu v čase smerom nazad a aj dopredu. Zrovna tak individuálne napríklad pri zdravotných problémoch. Niekde sa následné spontánne okamžité uzdravenie po korekcii príčiny(niekedy nevedomom) v minulosti potom nazýva paradoxne "zázrak".

Ak chceš, ako si minule hovoril, hraj sa s touto "H-RA-Č-KA-ou" (H(hlas=slovo=in-formovanie)-RA(svetlo-znalosti-Boh,..)-č(čelo-vek-č

253989

26.9.2011 21:50

RE: Hnus velebnosti?

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 31.?.?.?

Reakce na 253985

pokračovanie3..
Re:Kysučan..

Ak chceš, ako si minule hovoril, hraj sa s touto "H-RA-Č-KA-ou" (H(hlas=slovo=in-formovanie)-RA(svetlo-znalosti-Boh,..)-č(čelo-vek-číslo=miera)-KA(Duch-intelekt?-algorytmu spracovania informácii+morálne štandardy-s?ve(my všetci)-dom-ie)-ou) opatrne Kysučan a dodržuj bezpečnostné pravidlá smerom k Človeku a pomáhaj v tom druhým. Ako ju použiješ, je na tebe. Krátko- a dlhodobé dôsledky svojej činnosti poznáš.
Začni s uvedomovaním si toho, čo to je čas(vzájomný pomer dvoch subjektívne vybraných objektívnych procesov, kde jeden definujem, ako etalón) a následne sa hraj s ďalšími procesmi, ktoré sa Ti v Tvojom blízkom a vzdialenom okolí podarí rozpoznať. Postupne, po týždňoch a mesiacoch hrania začnú tvoje schopnosti narastať a budeš chápať stále viac. Sleduj zmeny v svojej a okolitej miere=cibri intuíciu a snaž sa rozhodovať objektívne správne. Hraj sa so snami. Základy sme tu rozoberali. Ostatné je v materiáloch, ktoré máš k dispozícii. Postupne si budeš vedieť sám dobre položiť otázky a aj ich zodpovedať(s-p-rá-vne in-ter-pret-ovať myšlienky, ktoré k tebe prídu pri odvolaní sa na HNR), ťažko ťa bude môcť ni(e)kto oklamať a stať sa pánom tvojho osudu. Dostaneš sa do skutočného, dobrého "Matrixu", atď, atď, atď..

It´s only up to you and HIM.

253991

28.9.2011 19:22

RE: Hnus velebnosti?

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 253991

Zdravím udo,

vďaka za obsažnú repliku.

Ad: Väčšina bežných protagonistov výkonného aparátu je zaraďovaná skutočnou „elitou“ potenciálne podľa potreby na odpis – No jo, no...ten skutočne reálny odpis nepresahuje viac ako pro-mulle (samozrejme extremne sprofanované symboly ZLA sú eliminované – povedzme Hitler
/Schi(€)ckelgruber/, ale ostatní si aj po určitej diskreditácii – napr. Kahn, žijú ako prasiatka v žite...), a to som určite ešte prehnal.
Väčšinou sa to vybaví určitými mediálnymi šrámami a „svine“ blaze krochkají dále v materiálním světe ...o ich duševnom svete veľa nevieme (ale, keď som sa bavil s určitými psychológmi, tak za vysokými múrmi bohatých víl s bazénmi a tenisovými kurtmi býva obyčajne obrovské duševné utrpenie ich obyvateľov...väčšinou žien "úspešných" ale aj ich detí...vraj si to ani neviem predstaviť...hmmm, možno určitá forma zdanenia od TATKA...☺).

Ad: Samo?riadení – ten otáznik je tam dosť výstižný a vyjadruje aj značnú mieru neurčitosti...

Ad:“ Pod svetlom, býva najväčšia tma“ – myslíš si, že Hríb „svoj“ hlboko zavádzajúci program nazval „Pod lampou“ náhodou, alebo je v tom skrytý význam ( veď to máte vy blbečkovia v prísloví a priamo na očiach, keď tomu veríte je to vaša chyba, my sme vás upozornili, aby sme mali určité BOZP?...) ?
Uznávam, že skutočný satanizmus sa väčšinou maskuje za svetlo(dobro) a výkonný aparát týchto spolkov je značne nevedomý a používaný (Green – peace, Anti-fa, Liga proti rakovine...atď.).
Možno aj preto je snaha (za iluzórnym dobrom) posadiť manželky rôznych prominentov do kresiel vodcov rôznych „pseudocharitatívnych spolkov“ – zlepšovanie image, kupovanie „odpustkov“, možno určitá ochrana v rámci agregátu...

Ad: Energeticko-materiálna forma vedenia (vedomia)
Huh...To ako keby som čítal vlnovo-korpuskulárnu teóriu E. Schrodingera premietnutú prizmou „zlodeja patentov“ Einsteina na ľudské bytie a ľudskú gebuľku...☺
Až teraz začínajú otvorené medializované pochybnosti o „Einsteinovej teórii“!!! Mnohí spochybňovači dopadli rovnako v minulosti, ako dnešní u holohoaxu...Pravda sa pomaly prediera na povrch!
Mnohé zákonitosti, ktoré sa objavili vo výskumných hlavičkách ( u tých s vysokou mierou chápania vecí), nám boli zámerne skryté alebo značne klamlivo podané (škola, TV, tlač...).
Napr. v hviezdnom klamlivom programe Hríba sa často objavuje „fyzik“ Mojžiš – paralela mien s židovským Mojžišom je len čisto náhodná...☺ - a magorí celkom dobre...
MIM monopol s tým úzko súvisí! Skúste túto pasáž rozviesť aj do „pochopiteľného sveta“ bežných ľudí. Ľudový jazyk pre ťažké témy je základom úspechu pochopenia časti más. Alebo ste elitári a stačí vám tých 10-20 tisíc chápavých a pohne sa to samospádom ?

254120

28.9.2011 19:25

RE: Hnus velebnosti?

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 253991

pokr.

Ad: Veľké firmy, školenia – technológie vypierania mozgov
Cieľ je vlastne úplne jasný...motivácia managerov - cez určité výhody – k „optimálnym výkonom“ v prospech elitárnej kliky (démonov)....
Áno, to už mám za sebou a šéfik, ktorý riadil niekoľko chodov kurzov po niekoľko rokov nebol so mnou spokojný...☼ ( logo firmy tvoril pentagram a šéfik bol z vyvolenej kasty...☻).
V tej firme už nepracujem...patrí k najväčším v ČR a SR a majiteľ (osobne poznám jeho i niektorých členov rodiny) je starý ŠtB – ácky migrifič...Súhlasím, že jeho vedomie je hlboké nevedomie a bol a je používaný...ale na druhej strane extrémne bohatý a bohatý donor určitých politických strán v SR i ČR ( z jeho vyjadrení napr....“ ja dám x miliónov na volebnú kampaň ODS, ako aj ČSSD a mám to pokryté“...alebo, ak podplácajú západné koncerny, tak tým ľuďom dajte viac a hotovo...) Napr. mnohé veci riešil na predstavenstvách niekoľko hodín, pričom „normálne“ by to poriešil vedomý človek nanajvýš za 5 minút a z toho by ešte 3 min. rozprával nejaký vtip...Niekedy som ho ľutoval, koľko času (a nášho času ) dokáže „zabiť“...!
Ale, keď sa zase pozerám na etalón a vektor času, tak to bola významná etapa pochopenia nevýznamnosti vplyvu chairmanov na určitý chod veľkých spoločností...☼

Ad: „Zlatý vek minulosti“ – čo tým myslíš, nejaký taký aj bol ?

Ad: H-RA-Č-KA a čas...objektívne správne rozhodovanie... sny...klamanie...myšlienky...HNR

Neviem prečo, ale možno to vidím z Tvojej strany trošku prepiate! Opatrne s BOZP a podobne...veď by už tisíce novinárov, spisovateľov, režisérov a iných obskúrnych ľudkov, ktorí pracujú proti ĽUDSKOSTI (možno aj sčasti vedomo... ja si totiž na základe mojich skúsenosti myslím, že vedia rozlíšiť celkom dobre, že niečo nie je až tak OK, aby s tým magorili ľudí) museli mať obrovské problémy už teraz v ich reálnom živote!
Mňa už tak ľahko nikto neoklame...proste, keď prezrieš určité stereotypy klamstiev a zahmlievaní, tak sa ti vždy pri určitých správach alebo situáciách vždy rozbliká varovná červená signálka , napriek ich útrpnej snahe...Nevidím priamo Gorgonam do pažeráka, ako vy, ale celkom ich viem dešifrovať...☺
Pán svojho osudu...ale to je predsa každý z nás, aj ten nevedomý alebo nevidomý! Ozaj ide len o to, aby sa človek dostal do toho dobrého Matrixu...a stal sa človekom...

Kysučan

254122

28.9.2011 13:24

RE: Hnus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 253846

škoda že to nemá české titulky

254101

24.9.2011 9:09

RE: Hnus

Kecka 109.?.?.?

Reakce na 253790

Lepší adresát pro obsílky je Lajos Bács a Radživ M.Sinha.

253869

23.9.2011 11:09

Nevzdávejte se

L.C. 194.?.?.?

Budou to zkoušet dál a bude to zřejmě ještě horší. Jenže bez Zvědavce by bylo zle, protože představuje informační kanál, jehož cena je zejména v dnešní době mimořádná.
Pro Vás je to jistě velmi těžké. Je ale dobré vidět, jak kolem sebe "Žluvy" kopou, jak jim dochází dech a jak začínají dostávat strach, protože těm lžím, které na ten tzv. "hloupý pracující dobytek" pod tlakem hrnou.

253791

23.9.2011 11:10

RE: Nevzdávejte se

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 253791

... už věří stále méně a méně lidí.

253792

23.9.2011 11:16

čas nadešel

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Pane Stworo,
domnívám se že stojíte před rozhodnutím jak dál. Zvůle jež ovládá tento stát bude tak dlouho tlačit až vás zničí, mimo exemplárního potrestání, které vás nemine to bude i likvidace zvědavce - jež je největším trnem v oku Matrixu.
Pán jež vás nabádá k výměně majitele má naprostou pravdu - Vy jste čestný člověk a stále si myslíte,že pravdu nelze zabít. Nicméně pravda je to co řekne Matrix a tak je nutné změnit zbraně a využívat přesně takové jaké používají "ONI".
Pokud chcete Zvědavce zachovat , musíte svou identitu zničit a to tak aby veškeré obsílky byly nedoručitelné, osoba nedohledatelná a to v takové zemi, kam nesahá apostilace. Například JAR, Zimbabwe, Kazachstát apod.je to stejné jako s firmamai jež jsou ve vlastnictví elitářů Matrixu - šalamounovy ostrovy, uganda, daňové ráje. Už není čas na hrdinství a není čas naperfidní hru, kterou s Vámi hrají a Vy to víte. Nečekejte na nic a jednejte. Svoboda je otroctví a bohužel tyto časy se nezadržitelně blíží.

253793

28.9.2011 7:46

RE: čas nadešel

p. 125.?.?.?

Reakce na 253793

...dovedu si predstavit ze kazdy zakon se da ohnout v systemech nasilnych a nespravedlivych a tak p.Stvora by se nemel snazit a pouze oznamit kde se naleza at se vrchnost pro zmenu snazi protoze neco chce.... myslim si ze u spravedliveho soudu by pan Stvora navic mel velkou nadeji vyhrat znacnou nahradu skod zpusobenou HAVLOCAUSTEM 1989-2011.....

254074

23.9.2011 11:44

pozvěte PČR do Kanady

meloun 89.?.?.?

Pokud jsem Pražák ale způsobím dopravní nehodu třeba v Brně, projednává se celá záležitost v Brně, jelikož ke skutku došlo v Brně. Nemělo by to tedy být tak to i ve Vašem případě? Meměla by si si policie vyrazit za Vámi do Kanady, stejně jako dojíždějí do JAR za Radovanem Krejčířem. Proč by Vás mělo kdejaké anonimní udání stát Vaše peníze? Navrhněte místo a čas zchůzky někde ve vašem městě, jestli bude mít PČR zájem, jistě rádi přijedou.

253795

23.9.2011 11:50

rodne cisla? ok, nech je tak

KILLROY 192.?.?.?

ale aky je to zlocin uviest, ze je niekto zid/Zid/hebrej/mambo-jumbo? Ved sa svojou vynimocnostou vo vsetkych sferach sami chvalia. Treba pokracovat a davat iba "ž" za menom do zatvorky. Budeme si to prekladat ako "žoviálny" alebo "za kazdeho rezimu velmi životaschopný".

253796

23.9.2011 12:45

Je tam toho

Kviki 213.?.?.?

Neviem, čo riešiš. Píš zaujímavé články ako doteraz. Len vynechaj kecy o Židoch. Sú otravný a čitateľsky neatraktívny. [zmaten]

253799

24.9.2011 5:50

RE: Je tam toho

Esmate 178.?.?.?

Reakce na 253799

Nevím komu tykáš, panu Stworovi uz neni 16.
Asi jsi si popletl fóra.
Vrať se zpatky na blesk.cz, je čitelný a atraktivní.
Nic neřeš a vynechej svoje kecy na zvedavci.

Píši v tom samém duchu a stylu co VY pane Kviki. [smích]

253863

24.9.2011 7:25

RE: Je tam toho

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 253863

To je akorat dalsi z rady 100% provokateru - jediny prispevek, pohana, a udajne cte Zvedavec..[cool] Nenechte se nachytat, ja jsem mu taky neco napsal, no neproslo to, a nakonec souhlasim. Voni na to totiz cekaj. Myslim ze venovat jim vic jak 3 slova je kontraproduktivni, priste jim napiste "bez do hajzlu" a hotovo, se jeste vratej... Tydle hyeny tady akorat vylevaj svoje frustrace z pravdy, ktera je tak velka, ze ji nemuzou sezrat, a zpusobuje jim krvave zilky v belmu ocnim. Pana Stworu "intelektual" tohodle formatu urazit nemuze, a ja si dovoluju tvrdit, ze je to dokonce pocta - ctenari z rad patogennich jestirku sedmihlavych zajem o Zvedavec neztracej. A jeste tak okate dokazujou svoji tupost, omg. [velký smích]

253865

25.9.2011 19:30

RE: Je tam toho

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 253799

Fuck off! Pan Stwora si na Tebe ty hnoupku nevzpomene ani kdyz se jde vysrat!

253920

23.9.2011 12:47

Držím Vám palce.

hox 89.?.?.?

Držte se. Ten váš přímět na konci mi připoměl jednu pasáž (oni to mají zmáknuté i déle, než 2000 let):

"Vyvedl (vězně) a dal je pod pily, pod železné mlátičky, pod železné sekery, a hodil je do pecí na pálení cihel. A tak se choval ke všem synům měst Amonovců ... " (2 Samuel, 12:31)

cenzoři českého překladu Bible si se zde vyřádili: „Jeho obyvatele odvedl a dal k pile, k železným dlátům a sekyrám; některé poslal do cihelny. Tak naložil se všemi městy Amonců.“

253800

23.9.2011 18:16

RE: Držím Vám palce.

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 253800

A v nově chystaném překladu bude:
"Jeho obyvatele vyvedl z otroctví, obdaroval je vzácnými pilami, zlacenými dláty a sekyrami, některým postavil cihelnu a všichni synové měst Amonovců na znamení vděku postavili chrám bohu Israele"

253826

27.9.2011 22:13

RE: Držím Vám palce.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 253826

Pořád však nad tím visí damoklův meč i jejich zatracení, jehož dopad nejsou schopni ovlivnit. Sami si přece vůli Mojžíše, vyjádřenou již v samém úvodu Bible o vzniku člověka ve slovech "k obrazu svému", přijali za svou a rovněž tak přijali za svůj i postih každého z nich, kdo se tomu vzpříčí zneuctěním přikázání Desatera.

To "milujte se a naplňte zemi" platilo ještě pro Ráj, kde měl člověk vše potřebné k existenci a bez nutnosti o to usilovat. Teprve až svojí touhou být "jím" a ne jen jeho pouhým "obrazem", se situace člověka změnila na "v potu své tváře...", kdy muselo k zachování jeho existence být do kamene vytesáno i to Desatero.

Ani ten kdo člověka svedl z cesty původně mu určené, a tím méně člověk sám, nedohlédnou záměrů svého Stvůrce. Má-li být ovšem historie studnicí poznání, pak z ní lze jistě dohlédnout, do jakých konců došli ti v minulosti, kteří to být "k obrazu jeho" nectili. Život sám je pro Stvůrce experimentem, nad jehož průběhem v průběhu svého toku času bdí a jehož vrcholem je inteligence se svobodnou vůlí vložená do oživené hmoty ve formě člověka. Ve svém rozhodovacím procesu má tak Stvůrce dvě volby. Prohlásit ho za neúspěšný a zlikvidovat spolu s prostředím Sluneční soustavy jemuž dal vzniknout, nebo vyselektovat ty, kteří jsou k pokračování experimentu použitelní podobně, jako byl kdysi Noe a jehož jsme vlastně všichni potomky. Zbytek je pak vhodný leda tak vhodit do stoupy.

To nyní od včerejška intenzivně se ve viditelném a možná i ultrafialovém spektru mnohonásobně rozjasněné Slunce, kam ani do jeho okolí více jak deseti průměrů nelze nechráněným zrakem vůbec pohlédnout (což však k mému úžasu mnozí vůbec nevnímají(!!!) a tak se před ním ani nekryjí), tak to je nejspíš právě tím spuštěným nástrojem selekce a nezbývá tedy než těm odsouzeným být vhozeni do stoupy, z tradice popřát - "budiž vám země lehkou".

254041

23.9.2011 12:58

Soud

Libcin 78.?.?.?

Přiznám se, že právničině nerozumím, ale pokud by jste byl odsouzen v právě probíhajícím soudu a dostal podmínku, tak další soud by proběhl s událostí, která proběhla před a ne po vynesení prvního rozsudku.

253801

23.9.2011 13:58

lepší drzé čelo než poplužní dvůr

fist.of.heaven 213.?.?.?

měl byste hrát už trochu podle toho, s kým to hrajete. žijete v kanadě, server není v čechách a nepodléhá české jurisdikci apd. případně změňte hosting atd. a ukažte jim prostředníček. když může kalousek bez uzardění prohlašovat, že mu půjčil mrtvý švagr a jiné zhůvěřilosti, neměl byste mít žádný morální problém bránit se všemi možnými prostředky. je to boj. a protože nepřítel je silný, etablovaný a má dlouhé prsty, nemůžete přistoupit na férovou hru, ale musíte na ně po partizánsku. oni využívají skulinky, aby vás dostali, vy využijte každou možnost abyste se vykroutil.to není nic nečestného, zlu se nemá ustupovat...

253803

23.9.2011 14:10

nemam slov

r.k. 188.?.?.?

Myslim ze ceske soudy (tedy soudy Ceske republiky - to je presnejsi) uz davaji ukazat jaka je prava tvar "demokracie" i poslednim zbytkum naivnich havloidu a pravdo-lasek.....

http://www.novinky.cz/krimi/245472-za-transparent-...

(Je to sice tady jiz v rubrice "Ve zkratce" ale je tam odkaz na clanek u nehoz neni diskuse, tady (zatim) je, a stoji za precteni stejne jako ten clanek).

[pláč]

253804

23.9.2011 18:41

RE: nemam slov

Dobroděj 88.?.?.?

Reakce na 253804

Stíhán je také člen Národnědemokratické strany Německa (NPD) za projev, který na shromáždění pronesl coby host. Policie zvažuje, že bude stíhat i překladatele, který mu tlumočil.

Za transparent " Evropo povstaň" bude trestní stíhání! Ale největší hit je poslední věta z článku:

POLICIE ZVAŽUJE ,ŽE BUDE STÍHAT I PŘEKLADATELE,KTERÝ MU TLUMOČIL.

To nemá vadu, schizofrenie moci dostupuje vrcholu!


[velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

253827

24.9.2011 5:26

RE: nemam slov

lindsay 116.?.?.?

Reakce na 253827

Nema to naprosto zadnou vadu, ta banda sycaku se uz boji pravdy tolik ze budou stihat, soudit a posilat do koncentraku pronic a zanic

253861

23.9.2011 20:49

RE: nemam slov

leo69 89.?.?.?

Reakce na 253804

A kdy odsoudí Topolánka za jeho "es kommt der Tag"?!? [naštvaný]

Schizofrenie moci dosahuje vrcholu a voldemorti se musí ze svých poskoků v ČR tetelit blahem.

Nevím, jak ještě může někdo nevidět, jak voldemorti tlačí svět k válce, když přikládají pod kotlem nasranosti lidí co to dá. Na straně jedné - škrty a chystaná bída, na straně druhé - paláce, jachty, nenažranost. A různí jejich političtí poskoci si myslí, že až to rupne a "lůza" vyrazí do ulic "věšet je na kandelábry", tak je voldemorti snad ochrání. Například Kalousek ztrácí úplně soudnost a kontakt s realitou a nehledí do budoucnosti. Zřejmě bude velice překvapen (pamatuji si, jak v Rumunsku pořádala ulice hon na Čaučeska a jak dopadl, jakou měl hrůzu a překvapení v očích, když ho dopadli a postavili ke zdi. Myslel si snad, že když je vládcem země, že je asi nedotknutelný a nesmrtelný.).
Nepřeji nikomu nic zlého, ale nevidím to dobře.

m,[mrknutí jedním okem]

253838

24.9.2011 2:11

RE: nemam slov

ID 89.?.?.?

Reakce na 253838

Po doplnění informací to vypadá jinak ...

253859

28.9.2011 7:55

RE: nemam slov

p. 125.?.?.?

Reakce na 253838

...odkrouhli Causesca jeho komplicove aby na nej mohli vse hodit a zustat u koryta moci coz se myslim zdarilo.... kuda vy idiote?...ja udo sprasit vasu zenu....zatim jen po nasem verbalne...poddle navodu z bible....kde to vsechno je......

254075

23.9.2011 14:10

Aspekty

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

1. Uvést, že je někdo žid myslím u nás problém není. Nebo ano ? Je snad zakázáno o někom napsat, že je křesťan nebo muslim ? Může být problém sbírat informace o víře např. při sčítání obyvatel ale pan Stwora pokud vím nic nesbíral a jen přetiskl článek z jiného zdroje. A co se týče sčítání lidu, tak tam pokud vím údaj o náboženské víře byl. Sice nepovinný ale BYL. Tzn. že někdo SBÍRAL. .. No možná, že se zde chystá HRA NA NEKALÝ ÚMYSL tzn. SBÍRAL (ZVEŘEJNIL) ABY POŠKODIL tedy ŠÍŘIL NENÁVIST VŮČI SKUPINĚ OSOB bla bla ...

2. S uvedením rodných čísel asi problém bude ale opět na straně toho kdo tento údaj z nějaké citlivé db poskytl. Jestli je už něco venku, těžko soudit další lidi, že to někam kopírují nebo to někde zveřejňují. No třeba se pletu.

3. Scénář, který popsal Vladimír v závěru se mi zdá velmi nepravděpodobný. Bude-li v podmínce pak může být za porušení podmínky potrestán pouze za činy, které spáchá od data nabytí právního účinku rozhodnutí o podmínce. Tedy rozhodně ne za nějaký článek napsaný v minulosti.

Ale dost pragmatismu. Osobně považuji celou "šaškárnu" kolem editora zvědavce za NAPROSTÉ selhání právního systému v ČR. Tento proces je od samého počátku POLITICKÝM monster-procesem, který současný režim staví do pozice režimu z 50-tých let. Kdyby fungoval trest smrti jako v USA tak se za ideový zločin snad i popravuje. Umlčování svobody projevu, právní kličkaření kolem více-výkladových paragrafů a zneužití médií k politické propagandě to vše jsou znaky totalitní diktatury. Případný (i ozbrojený) odpor proti takovémuto režimu je dle nastavených morálních precedentů naprosto legitimní a to i v souladu s platnou ústavou. Ony morální precedenty nastavili sami leadři tohoto režimu, když začali nazývat zloděje a vrahy odbojáři proti režimu a dokonce je za jejich činy vyznamenali. V podstatě bychom mohli dojít až tak daleko, že bychom nazývali odbojáři a národními hrdiny všechny ty, kteří dnes vykradou banku (jde o banku režimu), ty kteří zabijí strážce pořádku (pracuje pro režim) nebo ty kteří znásilní v parku ženu (trestají ženu, která režim podporuje tím, že platí daně).

253805

23.9.2011 14:16

Ministr vnitra Kubice

Jarmila 88.?.?.?

Pamatuji se, že současný ministr vnitra Kubice zveřejnil zprávu o provázání zločinu s vysokou politikou a v té zprávě bylo zveřejněno, že advokát Tomáš Sokol je Žid. Zajímalo by mě, zda budou za to stíhat také současného ministra?

Zveřejnit něčí rodné číslo se v dnešní době nemá, pokud ale vím, trestné to není.

253806

23.9.2011 14:36

RE: Ministr vnitra Kubice

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 253806

Tak jsem teď právě na google zjistila, že již zase funguje Národně vzdělávací institut. To jsou věci, mrkev v zimě! [chechtot]
http://vzdelavaci-institut.info/?q=node/145

Mně to připadá, že ta policie spíš rafinovaně dělá odboj proti mocným. A to tím způsobem, že jako upozorňuje na to, že na internetu existují závadné články- ale ve skutečnosti na ně spoustu lidí mohutně upozorní. A není divu, všichni policisté oficiálně musí držet hubu a krok- a to je určitě hrozně štve.

253807

23.9.2011 14:42

A tento sionista kedy bude trestne stihany?

Peptalkin 62.?.?.?

Zaujima ma, kedy sa zacnu fizli v CR zaoberat tymto trestnym cinom hanobenia rasy a naroda?!

http://jdl.czechian.net/index2.htm

Pisomne som na to upozornil riaditelstvo policie CR a uplne s kludom sa na to vysrali... pretoze ZID!
A co im vadi, ze niekto mal pri mene uvedene, ze je zid? Co sa za to tie osoby hanbia, ze su zidia? Alebo im to vadi preto, ze vacsina zidov su zlodeji a lichvari?

Tento dvojity meter ma uz serie a nech sa fizli potom nedivia, preco si o nich vacsina mysli, to co si mysli.

253808

23.9.2011 14:44

Politický nátlak na policii

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Co se má či nemá určuje vládnoucí politická garnitura. Vedoucí protikorupční policie raději odcházejí ze státní služby. Někdo je Žid, někdo napišme Nežit. Je mi to jedno, horší je, že v tomto případu se ten nežit nemusel bát jakéhokoli postihu a nevystupovat anonymně. Nebo se již bojí toho, že podobná udání vyvolávají antisemistické tendence obyvatel ČR? Co se týká rodných čísel lze je dohledat na serveru pana Cibulky a v evidenci obchodního a živnostenského rejstříku. Všechno na I-netu, avšak jistě se nevyšetřuje z podnětu na ochranu citlivých osobních údajů. Ostaně z článku vyplývá, že ten kriminalista by se tím nejději nezabýval, ale "..až co řeknou nadřízení." Nebo také jen alibizmus? Defekovat na život v takové demokracii

253809

23.9.2011 15:24

Spravedlnost a slyseni v Cesku nehledejte

n.z. 99.?.?.?

Jako priklad za vse se podivejte na tohle: http://www.novinky.cz/krimi/245472-za-transparent-evropo-povstan-dostali-radikalove-podminky.html?ref=boxF (Mladi z Delnickeho hnuti chteli na Evrope aby "povstala". Dostali za tu vyzvu palky.) Jakou spravedlnost dostavaji protestujici v Rumburku a Varnsdorfu, mimo jine?? Policejni obuchy.

Nezapominejte, zadna demokraticka tradice v Cesku neexistuje a nikdy tam nebyla. V druhe polovine 19.stoleti se ji nekteri buditele pokusili dovezt, ale to selhalo. Je to zapskla a potouchlicka zeme se sebemrskackym komplexem zijici v duchu metternichovskeho Rakouska. Jeji dusevni stav je a vzdy byl - policejni stat a proto ho tam ted maji. Lide remcaji, ale jsou na to zvykli a slapou dal v kole. To nemuzete zmenit, at se snazite sebevic.

Abych daval rady Vydavali, na to se necitim dost kvalifikovany. Ale priklanim se k videni jinych shora jiz vyjadrenych: casy na hrdinstvi jsou pryc. Zmena identity a dokonce i zmena tvare Zvedavce, alespon na cas, by mohla byt vhodnou taktikou. Neni mozno nad nimi vyhrat jinak nez svinarnou, ne pravdou. Chapu, chcete-li znat pomery musite tam aspon castecne pobyvat. Ale, bylo by daleko rozumejsi odtamtud vypalit a uz se tam neukazat. Nedomnivam se, ze mohou proti Vam uplatnovat sankce skrze mezivladni kanaly. Jinak mate muj obdiv, jestli Vam to k necemu je.

253810

23.9.2011 17:03

RE: Spravedlnost a slyseni v Cesku nehledejte

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 253810

Podival jsem se na puvodni clanek a na naslednou diskuzi. Nemam chut vyjadrovat sve pocity, neni na to dost slov. Jen me fascinuje jak takovy maly narod mohl na sobe zpusobit tolik zla; z jednoho marastu do druheho. Nevidim pro CR nadeji bez velmi dukladneho 'sebecisteni'. Je ho ale nekdo schopen a ma na to vuli?

Pokud jde o 'vinu' vydavatele, nevidim absolutne zadnou krome pretisteni informace kterou ziskal z jineho zdroje 'bez povoleni' autora. Naopak vidim, ze se v diskuzi snazi moderovat vyrazy nevole vuci urcite skupine. Nyni je za to vinen ceskym policejnim aparatem. Tak se stalo zrejme i s clankem prelozenym z clanku Cassidyho. Stava se mu to zrejme osudnym. Existuje zde nejak moznost pouceni se do budoucna?

Domnivam se, ze Vydavatel ma zurnalisticky talent a dokaze psat zazivne, zabavne a poutave fejetony sam za sebe. Kdyz bych si dovolil nejake doporuceni, to by byl podle me zadouci smer. Proc chytat facky za nekoho jineho? Znalost historie ceskeho deni i toho nedavneho je dulezita, lec proc se nezabyvat momentalni soucasnosti? Co se uz jednou stalo, je pryc.

253819

23.9.2011 18:46

RE: Spravedlnost a slyseni v Cesku nehledejte

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 253819

Domnivam se, ze Vydavatel ma zurnalisticky talent a dokaze psat zazivne, zabavne a poutave fejetony sam za sebe

Osobně také autorské články pana Stwory považuji za špičku Zvědavce. Jenže jeden autor časově ani vědomostmi nemůže pokrýt všechno. Chtělo by to více kmenových autorů, ale kde je brát. Já mám v největší oblibě články "insiderů"- lidí přímo od zdroje, kteří hodí na papír znalosti svého oboru a napíší zajímavosti bez autocensury a mainstreamového balastu. Vždyť to tady přece nemusí být nutně jenom o politice. Kdyby takový článek napsal každý čtenář Zvědavce, tak by to mohlo být zajímavý čtení, třeba ve zvláštní rubrice. Někdo napíše třeba jak to chodí v ČEZu, někdo jak v ČSA, policajt napíše jak se mu daří pomáhat a chránit, nezaměstaný jak bojuje s úřady, zdravotník se podělí o zkušenosti z molochu českého zdravotnictví ... Nemám na mysli plané tlachání, které se dá přečíst všude, ale konkrétní zajímavé informace přímo od zdroje. Jako např. tento:
http://www.outsidermedia.cz/Piloti-strojnici%E2%8...

253828

23.9.2011 20:57

RE: Spravedlnost a slyseni v Cesku nehledejte

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 253828

S tim mohu jen souhlasit. Ovsem otazka je ta sama jako vzdy: kde ty psavce vzit a kdo se k tomu uvoli. Vetsina z nas cte a pak na to tema keca. Ja jsem to kdysi zkusil a prispival jsem do jednoho krajanskeho ctvrtletniku v Kanade. Editor si na to tak zvyknul, ze mi pred uzaverkou volal a ptal se: "kde je prispevek". Mel jsem za to, ze tim myslel financni :=))). Ctenari si moje prispevky asi oblibili, slysel jsem jednoho dokonce z nich citovat. Mel jsem vzdy snahu ctenare necim pobavit.

Tady je treba se na to podivat otevrene: kdo jsou ctenari/ diskuteri a co ocekavaji. Co lidi zajima, jak je to na Seychellech nebo v Belize ci jinde kde se zasivaji slavni cesti podvodnici? Mozna. Mluvic za sebe mam timto zpusoben styk s materskou reci a udrzuji si zakladni komunikacni schopnosti v cestine. Dale se dovidam co se v CR deje. Nejen z oficielnich pramenu (to si mohu precit jinde), ale z pocitu lidi co tam ziji vcetne kritiky a se 'zaujatosti' osobniho pohledu. Timto zpusobem, kulturni vymenou si obohacujeme zivot. Koho by zajimaly subjektivne videne zpravy a poznatky z okolniho sveta? Je nas tu par, sam jsem ocenil pane Stworovy reportaze z Argentiny a z Thajska. Co by mohlo zajimat doma zijici Cechy/ Slovaky by kuprikladu mohly byt pozorovani navstevujicich vystehovalcu - neco by se tim dovedeli o sobe. Na vse existuje 'trh' jak verim ja. Jde o to, kde a kdo ten 'zakaznik' je. Policii bych povazoval za tohe nejmene zadouciho.

253840

23.9.2011 22:27

RE: Spravedlnost a slyseni v Cesku nehledejte

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 253840

...prispival jsem do jednoho krajanskeho ctvrtletniku v Kanade...
No tak sláva, prvního adepta už bychom měli [mrknutí jedním okem] . Už se těším na vyprávění o Kanadě. Nemyslím takové ty "Klausovské zápisky z cest", ale o zajímavostech života. Podobně jsem se tady v diskusi kdysi dozvěděl zajímavé informace od kolegů-diskutérů, co žijí v USA.
Jinak to co píšete jsem měl přesně na mysli. Uvidíme.
A ty represivní složky obecně taky nemám v lásce, ale časem jsem uznal, že i mezi poldama se občas najdou slušní lidi. Znám jednoho fajn chlapa, který zastával velmi vysokou funkci u policie, než ho Langer vyhodil, a řeknu vám, toho, kdyby se mi nějakým zázrakem podařilo rozpovídat... [smích]

253844

23.9.2011 15:27

Scenar.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Vazeny pane editore. Z toho maleho povedomi, ktere mam o pravnim systemu v CR je to asi takto. Tresty a jejich vyse se u nas nescita. Podminka plati na trestnou ci jinou cinnost po nabyti pravni moci podminky, nikoliv pred ni. Zverejnit rodna cisla, je jiny pravni skutek, nez potlacovani prav a svobod atpd... Musel byste byt tedy souzen znovu, ale za jiny cin a tady pak rozhoduje vyse trestu. Pokud za rodna cisla je nizsi sazba, tak si odsedite stejne jenom popirani atpd...
Myslim, ze Vas scenar se konat nebude. Doufam

253811

23.9.2011 16:00

Zhroucený stát v agónii bazíruje na nepodstatnostech

Andrew Siddur 62.?.?.?

Všímáte si toho taky?

Republika se zmítá v krizi, hlavně v ekonomické.
O morální či duchovní snad abych ani nepsal, protože nad těmi už se dnešní člověk raději ani nepozastavuje a nezamýšlí, aby v tomto chaosu vůbec přežil.

Protože ani jiní se nepozastavují. Exekutoři nad tím, jak z Vaší pětikačky udělat sto miliónů, vláda nad tím, jak člověka vykořistit jako nikdy předtím ani potom, a je mi záhadou, před čím vším se nebudou pozastavovat všechny ty kamery před každou vesnicí, které teď všude rostou jako houby po dešti. Ale to by bylo, aby nějak nesály prachy!

Ale dneska bude na ČT u Šípa - světe div se, sám človíček Drábek, ministr nevolnictví a asociálních věcí.
A na Primě - Honza Kraus s představitelem pro změnu americké diaspory, Larry Kingem, světoznámým moderátorem.

O čem budou diskutovat, je zřejmé. Budou si utahovat z vlády, z notorickýho Kalouska, z ekonomický krize a z toho, jak vláda chystá zpoplatnění vzduchu. Nejen Kraus s Kingem, ale i Drábek. Protože už mu nic jinýho nezbývá. Už může říct cokoli, nemá co ztratit. A všichni se tomu od srdce zasmějou a řeknou si - „Ten je tak super, tenhle spejbl! Už mi ani vůbec nevadí, že žiju v ČR, v tomto rozloženém státě, kde je nejdůležitější, aby byl člověk vysáván, aby měl u Šípa (v zábavním pořadu, prosím!) blbé kecy sám ministr práce, a aby nějaký Stwora musel mazat, sice pět let starý a kanadský, ale pravdivý článek o tom, kdo se podílel na rozkladu ČéeR!!“

Eklhaft! Víc se k tomu dodat nedá! A je mi jedno, že ten výraz zní německy, nebo možná i židovsky, a možná i obsahuje rodný číslo Dvořákovy stranický legitimace!

253812

23.9.2011 16:35

bingo

Hanka 81.?.?.?

se zdá, že jsi se strefil do černého [smích])

jsme s Tebou a dík... ten článek už mám léta.. moc prima práce...

tady ta mučidla... počítám, že se za těch 2000 let nic moc nezměnilo...


Vložený obrázek

253814

23.9.2011 16:44

To to dopadlo

jen tak 96.?.?.?

Komentovat to moc nebudu, sám jsem tam v Kocourkově, po návratu z ciziny zažil své (zlodějinu a bezpráví) a už jsem to zde i publikoval. Stala se mi tam m.j. dopravní nehoda a to způsobem, že jsem pokojně jel po místní komunikaci a z výjezdu od jednoho domu vycouval automobil a rovnou do mně. Samozřejmě, ihned ujel. Naštěstí to bylo v malé rychlosti, ale i tak vznikla určitá škoda na vozidle, které jsem v tu dobu měl vypůjčené. Stačil jsem poznamenat SPZ a volal PČR. Evidentně mne chtěli odbýt tím, že ať určím výši škody a pokud není vysoká, že se tím zabývat nebudou. Vůbec nehodlali přijet a cokoliv vyšetřovat. Namítl jsem, že jsem v ČR krátkou dobu a neznám cenové relace oprav aut. Došlo to tak daleko, že jsem musel začít vyhrožovat tím, že jsem americký občan a že trvám na vyšetření, jinak podám stížnost na US Embassy. Tak jich tam najednou na mne přijelo asi tucet v pěti autech. Včetně s tím, kdo tu nehodu způsobil, neboť ho podle SPZ okamžitě zjistili. Divil byste se, kdo to byl. Sám okresní náčelník kriminálky!!! Nakonec mne aktér nehody poprosil, zda by to nešlo vyřešit určitým finančním vyrovnáním na místě a dál to nerozmazávat. Tak jsem souhlasil. Ale nejsem si jist, jestli bych takto (úspěšně [smích] ) dopadl jako řadový český občan. Tím, že ten kdo nehodu způsobil a ujel se samozřejmě nikdo nezabýval. Ovšem, ten váš případ je úplně něco jiného, vás potřebuje určitá kasta společnosti odrovnat, vadíte jim. Nazýváte věci pravými jmény a poukazujete svými články na jejich činy. Kdo by v 89 roce tušil, že to vezme takový konec, že?... Kam se poděla PRAVDA a LÁSKA???

253815

23.9.2011 17:06

RE: To to dopadlo

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 253815

Náčelník kriminálky a ujel od nehody ? Jó pane tak to je u nás v Kocourkově tak nějak vcelku normálka. Vždycky nejvíc prasili ti největší papaláši. Kurvy jedny. Ten fígl s US občanstvím je fakt dobrej. Asi si ho tady pořídím. Ale raději hned to nejvyšší, Israelské, to bude mít určitě ještě větší váhu a policajti mi možná vyplatí jako bonus i nějaký ty reparace [smích]

253820

23.9.2011 16:56

To je absurdistán....

Bobek 94.?.?.?

Pokud si vezmete obchodní rejstřík v CR, v minulém roce nakopírovali u všech právnických osob sbírku listin...
...náhodně si to projděte....dali tam vše co jim lidé odevzdali...
čísla svých účtů, podpisové vzory, rodná čísla, telefonní čísla, v rozvahách a výsledovkách vidíte kolik si dotyční vydělali, kde bydlí....už jenom dodat jak staré děti a kdy chodí ze školy....
Já z toho chytil srdeční aritmii....

Kdybych byl právník v CR tak podávám jednu žalobu za druhou ale mimo CR na celý stát....to je amaterismus nejvyššího zrna....
jenom funguje to oddělení STB které hlídalo lidi, kteří by mohli ten bordel ohrozit....co kdo řekl v hospodě, do telefonu či napsal na internet....

253818

23.9.2011 18:04

RE: To je absurdistán....

Josef Burák 88.?.?.?

Reakce na 253818

V Česku absurdistán skončil. Dostali jsme se do druhé fáze a tou je Obludárium. A v něm spravedlnost vypadá asi nějak takhle :

http://vtipy.netroof.eu/item/5982/ceska-spravedlno...

253825

26.9.2011 13:41

RE: To je absurdistán....

Josef Burák 88.?.?.?

Reakce na 253825

Chtěl bych ještě doplnit, že to vše o čem se tady píše je také zapříčiněno prorůstáním
mafiánských struktůr, hlavně do politiky .

http://vtipy.netroof.eu/item/5983/mafie-made-in-czech/

253981

23.9.2011 17:55

Proc nevysetruji treba Lidovky

Co na tom zalezi 134.?.?.?

Dnes se v Lidovkach (PC nazev pro Gojimovky) objevil clanek: Číňané v Česku zápasí o zakázku desetiletí.
Dovede si jeden predstavit, co by se stalo, kdyby clanek znel:
"Zide Česku zápasí o zakázku desetiletí"
Proc takovy povyk, kdyz jeden oznaci druheho za zida, a pritom se nevzrusovat kdyz jedni v Cesku jsou oznaceni za Cinany ?? Predevsim kdyz jeden je rabinatem veden jako zid, nebo alespon se zidem citi, ci k zidum se hlasi?
S tim polo-zidem mam tez problem, neb jak takovy polo-zid se projevuje? Ze cte jen pulku Talmudu? Ci drzi jen pulku zidovskych svatku? Vydrzi v synagoze jen polocas? Absolutni nesmysl, stejne jako nesmysl se na takovou veci pozastavovat. Jeden vyznamny rabin prohlasil: "Stejne tak jak zena nemuze byt tehotna, ci polo-tehotna, tak zadny polovicni ci castecny zid neexistuje. Bud zid, nebo nezid". Co je na tom spatneho oznacit zida zidem? Rozumim, kdyz zidem neni, tak to se normalniho cloveka gojima muze dotknout. Jinak co je na tom tak tajemneho ci zavaznehO? Nebo snad, ti kteri by chteli emigrovat do Talmudistanu (oficielne nazvane Izrael) tez drzi v tajemstvi pred temi co rozhoduji o emigraci do Talmudistanu ze jsou zidy ??

253824

23.9.2011 19:10

Pozerám že doba sa nám nejako vracia.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

A proč tu račte být vy?

Mě vynechte, darebáci! S vámi bych se moh dostat do pěkný šlamastyky.

Ten pán je tady jenom za pokus loupežné vraždy…

Pozerám že doba sa nám nejako vracia.
http://www.youtube.com/watch?v=hUEmXy1zCFI&feature=related [smích] [překvapení] [cool] [naštvaný]

253830

23.9.2011 19:12

Kdyby jste byl sionista jako Joe Biden

Co na tom zalezi 98.?.?.?

ZOG strojovna:
http://www.youtube.com/watch?v=DC_obzAG-Tk

253831

23.9.2011 19:56

Nebezpečná záležitost antisemitismu

Aeternitas 89.?.?.?

Je nezbytné mít na paměti, že v každé zemi či instituci, v niž židovstvo získá dostatečný vliv, se snaží dosáhnout odsouzení antisemitismu, které v každém případě zamezí či ochromí jakýkoliv pokus na ochranu. Jakmile se židovstvu zmíněným úskokem podaří vytvořit situaci, budou jakákoliv spiknutí, zrady, zločiny a přečiny trestány pouze tehdy, když se jich dopustí křesťan nebo pohan. Pokud se jich dopustí jeden nebo více Židů a někdo by chtěl Žida potrestat, pak tisk, rozhlas, televize okamžitě spustí zorganizovaný pokřik, zuřivě protestující proti antisemistismu, vylézající na povrch jako morová nákaza.
Když se podaří dosáhnout tohoto odsouzení, antisemity budou všichni: 1) kdo chrání svou zemi před útoky židovské mocichtivosti tím, že bude hájit svou nezávislost a svobodu, 2) kdož kritizují a potírají rozkladnou činnost židovských sil, kreré rozbíjejí kresťanskou rodinu a znemravňijí mládež, 3) jakoukoliv formou kritizují a zveřejnují zlé činy Židů a kdo se staví na odpor židovské činnosti, směřující k zníčení křesťanské civilizace.

253833

23.9.2011 20:12

paragraf 109a

fohat 88.?.?.?

pro mladochy ten paragraf značí terminus POKUS o opuštění republiky.Když má ale člověk osudem dáno,že v dětství měl těžký uraz s otřesem mozku s následky trvalými,psychiatři tehdy estébákum předložili uřední vyšetření, že dotyčný vlivem toho urazu NEDOMÝŠLÍ následky svých činu a občas trpí zkratovým jednáním.Tato OCHRANNÁ ZNÁMKA je znamenitý doklad zpusobilosti prokličkovat všemi režimy,co byly kdy ČR naděleny. Nemá pan editor nějaké takové zdravotní problémečky?????

253834

28.9.2011 7:30

RE: paragraf 109a

p. 125.?.?.?

Reakce na 253834

...afera s cikanama je umele vyvolana na odpoutani pozornosti od dulezitych zalezitosti...dale slouzi jako duvod k vycleneni milionu na podporu chudaku cikanu a k dalsimu ozebraceni/vysokych dani platici / populace pod touto zaminkou /tedy vladni reseni umeleho cikanskeho problemu spociva jen a jen v tom zahrnovat cikany penezi/....

254072

23.9.2011 20:22

Ústava ČR

ediva 80.?.?.?

obsahuje i listinu základních práv a svobod (http://www.psp.cz/docs/laws/listina.html). Už nastává čas, aby lidé začali vyžadovat dodržování ústavy po politicích. Ale diskusemi několika lidí na Internetu se toho dosáhnout nedá. Je nutné se spojit. Politici mají strach z velkých demonstrací. Nastává čas.

253835

23.9.2011 22:00

RE: Ústava ČR

dub 94.?.?.?

Reakce na 253835

[velký smích]
politici na demonstrace serou a smějí se jim.
strach mají jen z toho, že by jim kde se vzala tu se vzala skončila mezi parohama kulka. a to navíc ještě v souladu s ústavou.

253843

24.9.2011 19:15

RE: Ústava ČR

kosk 93.?.?.?

Reakce na 253843

Na domonstraci kam přijde 30 000 lidí asi ano. Na demonstraci kam přijde 1 000 000 už nebudou.

253882

23.9.2011 20:54

zajímavé před 14 dny byl aktivován jeden člověk z mého okolí

Adrien Arcand 90.?.?.?

Zhruba před 14-20 dny jsem od jednoho "známého zaznamenal "pracovní nasazení vaším směrem a sděloval mě,že vám bude nabídnuta od něho "spolupráce..musím říct,že jsem mu chtěl říct co to je za blábol?Mě to vůbec nezajímá...Má své advokáty,ale dotyčný se nedal zastavit a celé to vydával již za hotovou věc poté se sám od sebe rozhovořil o "nějakém how much costu či co,ale ani tady se mě ho nepodařilo přerušit až důrazným doporučením,že americká DVD nesleduji a ani nevím tudíž co"how much cost je ani kde byl vyroben či natočen.
Zajímavé je,že se tedy měl vydat vaším směrem a vy ho jistě brzy potkáte bude vám chtít sám od sebe pomáhat,takže jeden z nich bude falešný,ale vy ho poznáte má za sebou již různá jiná nasazení vždy s divným výsledkem.
Ted po tomto vašem článku mě to šokuje a sedí mě to

253839

23.9.2011 22:57

Az to krachne bude to v CZ horsi nez v Recku nebo ve Spanelsku .......

Satanist 50.?.?.?

Voni lidi i v ceskym krateru v democracii jakou jim sliboval Vaclav Havel jsou uz hodne nasrany jak uz eraru ukazali ve Varnsdofu i v Rumburku a vypada to, ze se vsem tem tunelarum, rozkradacum a rozprodavacum ceskyho krateru zacina strachem svirat prdel a vubec se jim nedivim protoze nasranej narod by se tentokrat na naky zvoneni klicema vysral a vyridil by si to jinak!

253845

23.9.2011 23:23

:-)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Neinstaloval náhodou někdo v době Vaší schůzky na Zličíně nějaké zařízení v místě Vašho přechodného pobytu? Nebylo Vás jen potřeba dostat někam pod kontrolu na určitou dobu?

253848

23.9.2011 23:26

Stále stejná písnička

Big sister 83.?.?.?

Potrefené husy gdákají, gdákají, gdákají...

Uvidíme co "doopravdy rozjede" tento VIP synek


-------------------------------------------------------------------


Pro pana "SS"

Nepřipadá Vám to tady jako další hospoda? Tentokrát pro "intelektuály"?

253850

23.9.2011 23:34

Zverejnovat rodna cisla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

se asi nesmi, snad je to dovoleno jen na strankach kocourkovske justice.Proc by se nemelo zverejnovat o nekom ze je Zid?Napriklad Voloda Zelezny, spoluautor genialniho tunelu, ktery stal obyvatele CR pres deset miliard korun, se kdysi sam v mediich holedbal, ze je zidovske narodnosti.
Pane Stworo, ohybaji Vas jak bambusovou hulku, nutno uznat, ze se jim to dari.

253851

24.9.2011 0:26

Pane Editore

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Já nevím, ale není teď už lepší se zbavit českého občanství a případně požádat v Kanadě o politický azyl ? Vy*rat se na tu justiční mafii tuna v ČR ?

253853

24.9.2011 5:39

RE: Pane Editore

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?

Reakce na 253853

Pozad o politicky asyl v Kanade ci kdekoliv jinde na Zapade nema naprosto zadny vyznam jsou kontolovany stejnou bandou jako CSR. Je to smutne ale je to tak.ti to zlocinci neskonci dobre , ritime se ke zlemu konci bude velmi nutne s nimi skoncovat, jek se tak ucini nevim ale je to nezvratne

253862

24.9.2011 0:30

to editor: ked sa jedno kralovstvo priblizi k polyobcanovi prilis ...

PatMat 91.?.?.?

co tak vyplnit Zadost o propusteni ze statniho svazku? I ked nie som si isty ci ju vo Vasom pripade pre istotu radsej neadresovat rovno do vychodnej stredozeme to Lords of the Ring na odobrenie [smích]

253854

24.9.2011 1:57

dostanou vas

vaclaus 93.?.?.?

P. Stworo, jste jiste dobry programator, ale jinak je vase vzdelani zrejme chatrne. Zijeme v dobe judaismu, nyni nejmocnejsiho nabozenstvi. Jeho materialni zakladna je financni sektor, nejvykonejsi sektor ekonomiky, protoze se v nem nejrychleji obraceji penize. Takze oni maji nekonecne prostredky a jak vidite pokoj si nedaji a nakonec vas dostanou. Nebudete prvni. Konec koncu oni dostali i zidy, kteri se pred nimi tresou. Zabalte to a pokuste se stat neviditelnym.

253857

24.9.2011 2:54

Bible doposavad je uzivana k prisaze u soudu a i politici ji pouzivaji,ze ano?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Takze; Zjeveni S.Jana@-9Vim o skutcich tvych i o souzeni a chudobe (ale bohaty jsi) i o rouhani tech, kteriz se pravi byti Zide a nejsou,ale zber satanova.
*pouceni,ze jsetlize se nekdo ohani tim,ze se pise o zidech a on si to bere na sebe,ze sam prohlasuje,ze je Zid,tak jim neni,tudiz Vas nemuze zalovat za neco co rika o Vas a on tim neni,mimo jine,pokud uradum ukazuje,ze je Zid ,postizeny pomluvou ajinym,tak,lze,on jim neni,tudiz pomluva ajine se jej netykaji,naopak on se dopousti klamani uradu a verejnosti.Jeste jinymi slovy bere na sebe neco,co se jej netyka.
Zjeveni S. Jana _3-9
Aj,davamt z zberi satanovy ty,kteriz se pravi byti Zide a nejsou,ale klamaji.Aj.....
Takze,za par roku v nove tistenych biblich z Israelu uz takove vety nenajdete,jako dnes ve hrach Chakespira, proste se vse predelava,aby ti jez se sami nepravem nazyvajidelali problemy krestanskemu svetu,jez je hosti na svem uzemi a musi trpet jejich antikrestanske manevry,kdy pouzivaji i pravnich krestanskych zakonu proti krestanum,otazkou je proc ,krestane nepouzivaji proti falesnym zidum tak zvane zidovskezakony, zejmena,kdyz mnozi zide, jako napriklad rabbin v Israelu rekl,ze znici atomovyma bombama celou Evropu a jine,antikrestanske projevy,za niz ne nikdo z rad krestanu nesoudi,proc asi?
Proc, nejsou anonimni telefony na policii o cinnosti ,tak zvanych zidu,kterri zidy nejsou,to je prvni kriminalni delik ohledne prava,jdete k soudu a uvedte falesne jmeno a ostatni osobni udaje a uvidite,co se bude dit.
Nakonec,necenzurovany Talmud nam to vysvetluje detailne ,co se stane s krestanskym svetem,doslova rikaji,ze zabiji i ty nejlepsi z goyimu,tedy i ty vysetrovatele, jednou na ne podle nich dojde rada, jakozto i na ostatni kolaboranty.
Poucme se, samotny,tak zvany zidovsky rabin rika,ze rasa je to nejvzacnejsi co muzes mit,tak jednejme podle toho.Nakonec ,kdyz to tak nechame,tak,ani cteni Bible nebude za chvili povoleno.
City demends Christians get permit for Bible study-http://mail.google/mail/h/dr....
V zakonech Noahide,doslova rikaji,ze ten ,kdo bude nadale provadet krestanstvi,tak mu setnou hlavu, takze,krestane,pokracujme v kopani vlasniho hrobu,urady,soudy,inteligence,co o veci nic nevi a politici a bezpecnostni slozky nam v tom radi pomohou.
Az,co by krestane budem v poslednim stadiu a skouskem casu nazbyt ,nez na nas dojde rada,tak si vzpomenem na Adolfa Hitlera a Nemecko,zejmena data 24 Brezna 1933, s vysledkem 60 milionu krestanskych obeti,dnes ,tento valecny podnik rozjizdime nanovo.akze, konecne tomu trochu budem rozumet, mozna,ze ani tak mnozi ne, od politiku takovou znaost ani nemuzem pozadovat,takze mnozi budou mu rozumet,se zazrakem mozna ti politici, inteligence,soudci a i ten policat,co to vysetruje take.

253860

24.9.2011 7:12

RE: Bible doposavad je uzivana k prisaze u soudu a i politici ji pouzivaji,ze ano?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 253860

Jak je to jinde se svobodou projevu oproti zemi,kde papezenci jsou vic nez sam papez?
Vložený obrázek
Nakonec ctete samy.
In his book, Mr Atzmon writes: "The Holocaust religion is probably as old as the Jews themselves. I believe the Holocaust is engraved in Jewish culture, discourse and spirit."

Elsewhere, he writes: "I think 65 years after the liberation of Auschwitz, we must be entitled to start asking questions."

He writes fulsome praise for Otto Weininger, a Jewish antisemite admired by Hitler, who supposedly said: "There was one decent Jew, and he killed himself."

Svetovy tidk se vubec zabyva Hitlerem ,kde se jen da,nebot to stale nese penize.
At the same time ITV is fighting the first world war from Downtown Abbey. The BBC has spent the week immersed in Stalin, Spitfires and "Entertaining the Troops". Radio 4 has decamped to the eastern front where we must hear the Ukrainian novelist, Vasily Grossman, enduring unimaginable privations. Monday's entire edition of Start the Week was devoted to presenting his Life and Fate as a 1940s War and Peace.
Small wonder Hitler is now the ruling obsession of the national curriculum. I remember my son asking me, after a punishing term of the Weimar republic, if there was a second world war when was there a first? The GCSE history website scores 417,000 mentions of Hitler against just 157,000 for Henry VIII and the Tudors.

http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2011/sep/22/britain-nazi-obsession-insecurity-history/print

Mluvili nase "spravedlnost" o nenavisti a jinem ,tak,at si neco nenavistneho prectou, mnozi z nich slouzici spravedlnosti to maji denne v programu.

"Jesus is in hell, being boiled in hot excrement" Gittin 57a

"She (Mary) who was the descendant of princes and governors played harlot with carpenters" Sanhedrin 106a

"All gentile children are animals" Yebamoth 98a

"Adam had sexual intercourse with all the animals in the Garden of Eden" Yebamoth 63a

"Even the best of the gentiles should be killed" Soferim 15, Rule 10

"Satan had sexual intercourse with Eve in the Garden and Cain was their issue; therefore, all of humanity is basically demonic/evil EXCEPT the Jews whom became purified when Moses went to the Mountain (Mount Sinai).

253864

25.9.2011 2:44

RE: Bible doposavad je uzivana k prisaze u soudu a i politici ji pouzivaji,ze ano?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 253864

Jak, by se zachovali vladni byrokraticke organy v Cechach v pripade, tak jak ukazuje americky tisk na internetu knihy ,ktere jiste nejsou v souladu s elitou sveta, nakonec posudte samy,zda papestejsi papeze by to v Cechach bylo k prodeji pro verejnost.
Vložený obrázek
Made in Israel: 9-11 and the Jewish Plot Against America: $15
Myslite, ze by takova kniha byla ve vykladni skrini knihkupectvi a nebo si ji muzete pujcit z knihovny a nebo,kdyz ji budete cist v parku na lavicce,ze nekdo nebude volat na policii,co,ze to ctete.
Vložený obrázek
Kazdy z nas ma jine predstavy o demokracii a svobode slova, smutne je,ze stale mame jen ty predstavy,ale ne zkutecnou demokracii,pripad pana Stwory to dokazuje.Vladni organy a byrokracie mysli,jen tu jejich demokracii,ktera se neschoduje s lidmi na ulici, s jejich predstavou demokracie,ackoliv toto slovo znamena "hlas lidu"
Zapadni demokracie je urcite jina ,nez ceska napodobenina demokracie.
9-11 Cop Breaks Silence
Vložený obrázek
Drzitelem demokracie jsou vsichni obcane statu,ne statni aparat, jez se snazi lidem vnutit tu jejich predstavu demokracie,ktera by pracovala pro ne ane pro obcany statu.
Nakonec,zaloba,jako annonimni telefon,ktery ma byt dostacujicim predmetem k vysetrovani je spise v provadeni dukazem totalitniho rezimu.
Nakonec ani volajici annonim nevi,jakozto i urady,co se opravdu deje, soudi jen podle svych znalosti,posudte,cte toto nejaky byrokrat:Israeli Prof -Israel 'Can Take The World Down With
Us.Zde profesor Creveld otevrene rika ,jak muze Israel znicit Evropu, neni to nahodou pripad reseni terrorismu,pri nejmensim?
Nakonec neco pro ty obzvalst "jemnocitne".
Vložený obrázek
Adolf Hitler - Founder of Israel: Israel in War With Jews
Modjeskis Society | 1996-06 | ISBN: 0965752305 | 156 pages | PDF | 2 MB

253898

24.9.2011 8:57

Stojíme za Vámi

Pantoch 93.?.?.?

Milý Vladimíre.
Jste příkladem člověka s nesmírnou odvahou a svými postoji a mravenčí prací dokazujete, že nevzdávat se stojí za to.To Vy jste byl tím, kdo mne přiměl k tomu vystoupit z anonymity a psát pod svým skutečným jménem a přestat se bát. Stalo se tak po tom, co jsem si vyslechl Vaši minulou obhajovací řeč. vaše obvinění je tak nesmyslné, že to nemá obdoby a dokazuje jen to, že skutečně žijeme v policejním státě. Nic se nezměnilo a svoboda projevu u nás existuje pouze pro Václava Havla a jeho nohsledy. Přitom on je právě tím, kdo by měl být souzen a odsouzen za zradu vlastního národa. Když už o něm mluví v Českém rozhlase takto i pan komentátor Jan Petránek, tak to o něčem opravdu svědčí. Samozřejmě se to vysílalo na Čro 6 v noci na středních vlnách, které šumí jako Svobodná Evropa, aby to náhodou někdo neslyšel, ale přesto to má jak vidíte své posluchače. Nevím jestli budu mít čas přijít Vás podpořit k soudu osobně, /mám takzvaně plovoucí pracovní dobu/ ale rozhodně držím palce a všechny věrné čtenáře Zvědavce prosím, stůjme za svým editorem, nedopustil se žádného zločinu. Jen uveřejňuje názory většiny tohoto národa. Nebojte se a pak budeme svobodní. My, i pan Vladimír Stwora.
Zbyšek Pantůček. [smích]

253866

24.9.2011 9:03

RE: Stojíme za Vámi

valda 212.?.?.?

Reakce na 253866

Kdy ze se to vysilalo??CR 6 neni slyset?To me podrzte!!A ve ktere zemi ze bydlite?Kdy ten porad byl a jak se jmenoval??

253868

24.9.2011 18:03

RE: Stojíme za Vámi

Pantoch 93.?.?.?

Reakce na 253868

Žiji v této zemi vážený statečný anonymní občane.
Poslouchejte.
http://hledani.rozhlas.cz/iradio/?defaultNavigation=&query=Jan+Petránek&from=&to=&porad= [chechtot]

253879

24.9.2011 9:00

hrdina mezi nama

valda 212.?.?.?

p.Stvoro,obratte se na rusy(dokud uz ted na ne nepracujete,vas vyber clanku by to podtvrzoval),pozadejte o obcanstvi a stejne jako Lugovogo vas nikomu nevydaji i kdyby jste byl najemny vrah.Nebo ze by vam vadilo ze Medvedev je zid???[smích])

253867

24.9.2011 13:08

Valdo, kecáš nesmysly!

Dobroděj 88.?.?.?

Reakce na 253867

Je bohužel smutnou skutečností, že před rokem 1989 byla ruská "Pravda" snůškou lží a všichni se upírali ke "Svobodné Evropě" a "Hlasu Ameriky", dnes se situace přesně obrátila!
Pokud chce člověk získat nějaké relevantní "objektivní" informace o světovém dění, je právě dobře se probrat ruskými zdroji, především soukromými médii. U nás je dobré si přečíst Halonoviny, které sice vydává KSČM, ale když si odfiltrujete jejich stranickou propagandu, což je snadné, dostanete také dobré informace.Naše i světová západní média jsou zasažena zajímavou poruchou v objektivitě, kdákají přesně podle pravidla, koho chleba jíš, toho píseň zpívej!I tady se najdou vyjímky, příkladně některá německá média si drží vysokou laťku relevantní objektivity,ale i tam je rozjetá propaganda všeho druhu!
Nejhorší je cenzura skrytá, kdy jsou informace překrouceny,v televizi se používá mnoho triků, jak dostat na obrazovku ten "správný" obraz události, asi není nutné konkretizovat!
Co se týče Ruska, není tam ideální stav, ale silné a stabilní Rusko je požehnáním pro Evropu,protože Rusko je součástí Evropy a čím dříve si to uvědomíme, tím lépe!Němci už na to přišli a dobře se jim ekonomicky vede!Kde by byli Němci a nakonec i my , kdybychom neměli nenasycené ruské trhy! Dokonce si myslím, že v Rusku je dnes autentičtější "kapitalismus" než na západě, především v USA, kde už dospěli do nové fáze superzlodějského kapitalismu, kdy zisky jsou soukromé a ztráty veřejné, jak nám převedla poslední bankovní krize v USA! To musí Marx smíchy rotovat v hrobě!
Trpíme od roku 2008 světovou ekonomickou krizí, kterou nezpůsobilo Rusko, ale zlodějská, nenažraná a prolhaná bankovní mafie z USA, která je převážně vedená "vyvolenými" ze všech koutů světa! USA náš vzor, dříve SSSR, teď opět musíme lézti bujaře do nějaké řitě, pod vedením křivé huby a knížete!
Pokud je Mědvěděv žid, tak je mně to srdečně jedno, protože sionista je z povahy svi@ně, nikoliv žid, jako takový!
Také všichni Němci nebyli za války nacisté a fašisté, ačkoliv proti nim byla uplatněna kolektivní vina, i když potrestání si zasloužili, ale vždy jde o míru. Zrovna tak nelze uplatňovat kolektivní vinu proti židům, ale je zde problém najít opravdu ty parchanty, kteří za světovou ekonomickou nestabilitu mohou!
Zavinění je také systémové,takže jde o politickou matérii, kterou bychom se měli intenzivněji zaobírat všichni občané, protože se týká nás všech,bez rozdílu!Chudých jako bohatých, hloupých i chytrých, protože světová nestabilita zasáhne všechny,bez rozdílu. A Valdo, ty když kdákáš ty svoje nesmysly, vem si náhubek, prskáš! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

253874

24.9.2011 13:40

RE: Valdo, kecáš nesmysly!

valda 212.?.?.?

Reakce na 253874

Prave proto ze ruske media aktivne sleduju tak vim co pisu.na Zirinovskeho,Zuganova,Kurginana p.Stvora nema a tak vyhledava clanky ktere odpovidaji smysleni techto trech "gigantuů i kdyz kazdy s nich se mezi sebou taky lisi.Jeden je hulvat,druhy bolsevik treti cirkusak.

253875

26.9.2011 15:23

RE: Valdo, kecáš nesmysly!

Vopice 77.?.?.?

Reakce na 253875

Dobrá, dobrá. Svůj "intelekt" jste opět projevil, tak teď šup a zpátky na Nezvědavce.

253983

24.9.2011 20:37

RE: hrdina mezi nama

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 253867

a vy se nechte léčit.
cožpak nevidíte,že to všechno směřuje tam,kde jsme jednou už byli?
a kdo ví ,kde se to všechno zastaví.aby jsme ještě na vládu bolševika nevzpomínali ,jako na vládu už nedosažitelné demokracie a svobody!!!

abychom si rozuměli, nesouhlasím s panem Stworou skoro v ničem.
jenomže demokracie a svoboda je nedělitelná a pokud budeme někoho pro jeho názory pronásledovat - potom svoboda a demokracie umře...
víte?
uplně stručně.
ti,kteří stojí za těmito útoky jsou nepřátelé svobody a demokracie
a jsou v dnešní době pro lidstvo daleko nebezpečnější,než nějaký uječení náckové,či užvanění bolševici

253887

24.9.2011 9:52

jiný ZWĚDAVEC

fohat 88.?.?.?

http://wertyzreport.com/

253870

24.9.2011 11:15

Strach a stud před mediálním (a nyní i policejním) lynčem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

je důvodem, proč bílí, ba ani bezbarví, zákona dbalí ovčané nehájí své oprávněné zájmy (en).
Berme si příklad z těch, co byli v závorkách (en), ti mají hesla Padouch nebo hrdina, vždyť jsme jedna rodina a Izrael (en) je to, oč tu běží ...

253871

24.9.2011 12:22

Jsem antisionista

Palffin 90.?.?.?

jsem antisionista tvrdého ražení a také za to pikám, ale proboha proč? Zrovna minulí týden bylo proti mně zastaveno jedno trestní stíhání pro nedostatek důkazů, před měsícem mi skončila podmínka, dva roky v kuse finanční kontrola a to všechno je důsledek toho, že nesouhlasím s Izraelem a že jej označuji za stát teroru a apartheidu. Udání které na mě chodí, jsou takřka každý týden, dokonce znám jména a adresy těchto udavačů ovšem jsou smyšlené. Přeci tímto nepáchám žádný zločin, přeci mohu nesouhlasit s politickým směrem sionistů. Když nám budou znemožňovat nesouhlasit a pochybovat, pak proč máme vůbec na tomto světě žít? Ovšem asi už vím o co jde, naše BIS o to vůbec nemá zájem, ale kontrarozvědka je vedená mosadem, který u nás operuje a má u nás jednu z hlavních centrál. Pokud pouze chodíte po soudech, pak Vás ještě nechtějí, až budou mít o Vás opravdový zájem, tak Vám to bude už jedno. Můj názor je, že je vše řízeno mosadem, který Vás může odstranit, kdy se mu zachce, ve vašem případě máte jistě mnoho příznivců a ještě nemají kompletní seznam. Každopádně se nedejte, ani já to nevzdám!

253872

24.9.2011 19:45

Docela "sranda"

Lin 85.?.?.?

Jak tak koukám, Zvědavce je populárnjší, než se může jevit. Dokonce si kdosi dá takovou práci, že pročítá celý archiv. Má na to pravděpodobně dostatek času. Nevím, jak vy, ale já nestíhám číst ani všechny články aktuální, musím si vybírat. O nahlížení do archívu si můžu tak akorát nechat zdát. [smích]
A k těm rodným číslům:
- vůbec nejsou tak "tajná", jak by být měla. Své doby uváděly dokonce i úřady samosprávy rodné číslo přímo na obálce. A co mě namátkou napadá - podnikající fyzická osoba má rodným číslem tvořené DIČ, takže všude, kam předává fotokopii daňového přiznání, to číslo znají.

253883

24.9.2011 20:29

RE: Docela

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 253883

>A k těm rodným číslům:
>- vůbec nejsou tak "tajná", jak by být měla.

No jistě. Dejte si do Googlu některé inkriminované jméno spolu s jeho rodným číslem. Tak například hledání
"Pavel Tykač" AROUND(3) "r.č." | "rodné číslo" našlo 237 výskytů.


Řetězec "Jan Dienstl" AROUND(3) "r.č." | "rodné číslo" byl nalezen dokonce 271krát.

(Slovo AROUND s číslem v závorce znamená "proximity search" - najdi druhý řetězec nejdále tři slova od prvního. Svislá čára znamená NEBO)

253886

24.9.2011 20:55

RE: Docela

Lin 85.?.?.?

Reakce na 253886

No jasně. [smích] Pod různé petice chtějí k podpisu ještě i rodné číslo - prý pro "ověření skutečné osoby". Jo...ale jak a s čím to ověří, to už vám neřeknou. [smích]
Rodné číslo svěřujete "na požádání" kde komu a taky je kdekdo bez rozmyslu uveřejňuje. Není výjimka, kdy najdete RČ u jmen na prezenční listině, která k podpisu "koluje" po celém sále. [chechtot]

253889

25.9.2011 2:55

RE: Docela

LaFox 90.?.?.?

Reakce na 253883

Ale není to jenom daňové přiznání, to by bylo docela dobré [smích] Je na všech jeho dokladech, na všech jeho fakturách, paragonech, objednávkách...

253900

25.9.2011 10:20

RE: Docela

21st_Century_Deviant 217.?.?.?

Reakce na 253900

Ještě nedávno byly RČ uváděna v živnostenském rejstříku. Jak psal již pisatel výše, doporučuji návštěvu obchodního rejstříku, to je soda: společenské smlouvy v plném znění, podpisové vzory, účetní závěrky, adresy... to vše veřejně. A tady se budou žynýrovat nad pár rodných čísel u pár prominentních židů.

253905

25.9.2011 10:17

Divný postup

21st_Century_Deviant 217.?.?.?

Na celém mě překvapuje způsob jak policie komunikuje a domlouvá si "schůzky". V tomhle případě se přeci mělo jednat typicky "podání vysvětlení", a to znamená se vším všudy: předvolání poštou (jakto, že fízli posílaj takovéto žoviální emaily?), poučení před podáním vysvětlení, zápis protokolu atd. Nechápu, jak je možné dávat si s fízlem takovéto nefformální schůzky kdesi v KFC. To vypadá spíš na provokaci ze strany fízlů. Existuje o tomto nějaký oficiální úřední záznam? Zřejmě začali nějakým dalším levelem...

253904

25.9.2011 18:06

RE: Divný postup

leo69 89.?.?.?

Reakce na 253904

Jj, pozvánka přes e-mail. Klidně to mohl být "jejich" (jakéhokoliv uskupení) člověk a snažil se tahat z Vladimíra "neoficiální" rozumy a info. Nemusel to třeba být ani policajt (kdo pozná/rozezná/rozliší letmo se mihnoucí placku/odznak/průkaz?) A třeba to i mohl být policajt, ale z úplně jiného oboru, kterého poslal kdosi z voldemortích pohůnků "kalit vodu" a strašit..

m,[mrknutí jedním okem]

253916

25.9.2011 22:30

RE: Divný postup

21st_Century_Deviant 217.?.?.?

Reakce na 253916

Tohle mě právě taky napadlo. Vím, že je snadné dělat po bitvě generála, ale: poradil bych Vladimírovi to, co je běžné při kontaktu s fízlem např. při projednávání dopravního přestupku (jakkoli toto je jiný level): nahrávat si průběh úkonu třeba na mobil, zapsat si číslo fízla, vyžadovat protokol a hlavně: nevypovídat. COKOLI jim řeknete, to použijí proti vám. Výzvy přes email, telefon?? Kdepak pánové, vše písemně. Oni s váma vedou válku, chtěj vás zničit, jakkoli se konkrétní kapitán XY tváří "vlídně" je to vždy jen fízl - a tudíž zákeřný zmrd nejvyššího kalibru a na ně bacha. Pasáž z filmu Kolja z výslechu a metoda "hodný" Pokorný a "zlý" Novotný je pravdivá. Nepodceňovat je, tahle hra je hodně vysoká. Obezřetnost a opatrnost je na místě. Držím palce.

253924

26.9.2011 12:26

RE: Divný postup

Lapsus 89.?.?.?

Reakce na 253924

Presne tak.
Vsechno pisemne.
Zapsat si cislo ze sluzebniho prukazu.
Pripadne si "z jednani" porizovat videozaznam,zvlast,pokud je to na verejnem miste,jak Vladimir pise v clanku.
Uz jsem o tom psal jinde,Vladimir mel vyfotit (tedy,pokud ma mobil s fotoaparatem) i ty dva lelkujici fizly.
Fotky dat sem k clanku, nekdo z nas by je treba poznal.

253978

28.9.2011 7:59

RE: Divný postup

p. 125.?.?.?

Reakce na 253924

..p.Stvora vzdy pri styku s fizlama mejte sebou svedky pokud mozno s kamerou a zvukovym zaznamem...!!!!..nikdy nechodte sam....

254076

28.9.2011 8:03

RE: Divný postup

p. 125.?.?.?

Reakce na 253924

...presne tak jde o tzv. psychologickou typizaci...ktera by mela urcit postup jak na vas...jakou taktiku zvolit ..odhadnout vase slabiny atd.... proto neposlali primitiva s obuskem jako obvykle....

254077

25.9.2011 10:59

Pane Stworo........připosranost!!!

Václav. L. 77.?.?.?

Že se chlubíte tím, že jste připustil, že by tam slovo "žid" být
nemělo, ukazuje na Vaší připosranost!! Jinak by jste musel
zmíněnému fízlovy naprosto jasně zdělit, že označení "žida" za
"žida" je naprosto normální!! No jo, ale židé nám vládnou tak
musíme držet tu naší "gojskou" hubu a krok! Že?!

253909

26.9.2011 12:58

Nejde o slova - žid, či Žid, ale jde o antisemitismus!

Dobroděj 88.?.?.?

Reakce na 253909

A tady začíná problém.
„Aby mohl být nějaký názor takto označen (roz. za antisemitský), musel by být nejprve jasně definován pojem antisemitismus, což u nás zatím nikdo neučinil. Je však nebezpečné sklouznout do interpretace antisemitismu, kterou razí izraelské ideologické kruhy a světové sionistické organizace. Podle této interpretace je antisemitou každý, kdo nesouhlasí s politikou Izraele.“
Takže o židy, či Židy již nejde. Je to protimluv.
Je zde také problém postihnout, kdo je to žid?
Alexandr Solženicyn ve své knize "200 let pospolu", která se zaobírá historií židů na území Ruska a SSSR , plných cca 60 stran ze začátku knihy se věnuje vůbec vymezení pojmu žid ve společnosti, kdo jím je a kdo jím není a k úplně jasnému konci nedochází!
Když zde Václav.L. napíše , že nám židé vládnou, tak se sluší dotaz, kdo jsou ti "židé"? Jde o nějakou bankovní mafii, kde je velká četnost příslušníků tohoto "etnika", nebo jde o jinak strukturovanou světovou mocenskou organizaci, která se vzájemně podporuje, nebo je to ještě úplně jinak.
V každém případě, je na světě několik center, které splétají sítě a kují nekalé pikle globálních přesunů ekonomických nátlaků a násilí v podobě různých "válek" a povstání. Je otázkou, co je vlastně cílem,protože poslední dobou nabývám dojmu,že se jim jejich záměry příliš nedaří a jejich "rozděluj a panuj" překročilo míru a svět je již tak "rozdělen a rozeštván" že se obávám, aby jim ty "sračky", které na světě vyvolaly , nespadly na jejich vyvolené palice!

[velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

253979

26.9.2011 20:58

RE: Nejde o slova - žid, či Žid, ale jde o antisemitismus!

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 253979

>V každém případě, je na světě několik center, které
>splétají sítě a kují nekalé pikle globálních přesunů
>ekonomických nátlaků a násilí v podobě různých "válek" a
>povstání. Je otázkou, co je vlastně cílem,protože poslední
>dobou nabývám dojmu,že se jim jejich záměry příliš
>nedaří a jejich "rozděluj a panuj" překročilo míru a svět
>je již tak "rozdělen a rozeštván" že se obávám, aby jim ty
>"sračky", které na světě vyvolaly , nespadly na jejich
>vyvolené palice!


Vy sa toho nemusíte obávať, ONI musia toho obávať.
Nach zjedia to čo navarili. [velký smích]

253986

26.9.2011 12:22

FOTOGRAFIE.

Lapsus 89.?.?.?

Vidite,Vladimire. Kdyby jste mel mobilni telefon s fotoaparatem, mohl jste oba ty lelkujici fizly vyfotit a dat fotografie sem k clenku. Von by uz je nekdo poznal a mohli bychom je identifikovat.
Bylo to na verejnem miste,takze by ani fizlove nemohli pistet nic o pravu na soukromi.
Tak,snad priste. [mrknutí jedním okem]

253977

27.9.2011 10:56

tu zprávu o rozkrádání

pietroo 195.?.?.?

musela podle mne napsat BIS. neumím si představit, že by nějaký normální člověk z veřejných zdrojů to uměl sestavit, v době kdy nebyl ani reálně internet.
ty rozkrádačky vláda zákonně připravila a tolerovala, ale současně nechala pohyb peněz sledovat tajnou službou, aby měli přehled o situaci. a pak se napíše tato zpráva a nakonec poskytne i "extremistům", aby se vytvářela opozice a antisemitismus, kteří pseudovyvolení potřebují jako sůl. podobně možná i seznamy židů jsou tvořeny v BIS a pak se poskytnou extrémistům, přičemž se tam připojí pár chybných jmen, aby se ten seznam jako současně znehodnotil, asi jako cibulkovy seznamy spolupracovníků stb. takže hrají takovou obojetnou roli.
a ti dva co dohlíželi na schůzku byli asi z BIS a jejich cílem bylo asi trošku zatrašit, jinak nechápu proč by tam byli a pak zase odjeli.

254013

27.9.2011 13:56

RE: tu zprávu o rozkrádání

leo69 89.?.?.?

Reakce na 254013

Oni byli pravděpodobně sondovat, kdo tam bude Vladimírovi krýt záda. Protože zjistili čistý vzduch, tak se trošku stáhli. Mohli cvaknout "pár foteček pouhých pro rodinu"...

Horší by bylo, kdyby onen člověk k rozhovoru nebyl skutečný policajt, ale nějaký "policejní nácek" ("ve dne policajt/v noci agent na nazi scéně" ) a ti dva dělali fota s kým že se to Vladimír při návštěvách v ČR schází (nějaký placený odborník na extrémismus by jistě rád potvrdil, že člověk na fotce s Vladimírem je ten nejodpornější element, dokonce snad i utajený syn AH). Ale to už třeba moc fantazíruji. [smích]

m, [mrknutí jedním okem]

254017

30.9.2011 10:11

Som ZVEDAVý čI POLÍCIA BUDE KONTAKTOVAŤ NAPRíKLAD sme

smetiar 62.?.?.?

Som ZVEDAVÝ ČI POLÍCIA BUDE KONTAKTOVAŤ NAPRíKLAD redaktorov bulváru s názvom Sme
Lebo klamú. A klamť je trestný čin. Že vraj Kuba dopestuje a vyrobí len tonu cukru: Tona je jedna paleta cukru v obchode teda 1000 kg . Myslíte si páni policajti že je to pravda? Ak ak dokážem že Kuba vyrobí ročne milion ton cukru zavoláte redaktorov SME na pohovor? Nie? Nezavoláte? Alebo Pravdu má vravieť len jeden a druhý nemusí?
http://www.sme.sk/c/6077154/havana-rusi-ministerstvo-cukru.html

254203

Tuto stránku navštívilo 11 304