Diskuze k článku

Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Příspěvků 52

15.1.2003 18:24

Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Aja-vterka 66.?.?.?

..muze mi nekdo vysvetlit,jakym procesem projde clovek,kdyz se z nej stane "politik"?Bez vyjimky nas pak vsichni maji za blbce.
...no,pekne vam to,pane Stworo,pan Vidim vysvetlil.O vsem vedi,vi,jake pechtle-mechtle Saddam provozuje,co ma a co nema,dokonce vi,ze pred prichodem komisaru uklidil dokumentaci,jen holt ti komisari ne a ne to najit.

7804

15.1.2003 18:42

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 7804

Já si taky myslím, že pan Vidím má informace, které by měl sdělit na příslušných místech. To, co on ví, zřejmě ani Bush neví. [smích]

7805

17.1.2003 13:49

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Radek krakoraj (zavináč) psp (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 7804

Pan poslanec Vidim ja pekny agresivni hovado! Myslim si vsak, ze se ani moc nelisi od tech ostatnich "prasat u koryta"!Pokud budeme i priste volit jen ty soucasne parlamentni strany,ktere byly zalozeny pouze za
ucelem kontinuity prosazovani imperialni politiky velmoci, nic se nezmeni. Snad si to
konecne lide jiz i uvedomi!

7914

15.1.2003 20:33

Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

zdenek 66.?.?.?

proc ve svych dvou odpovedich operujes s ignoraci ceskych volicu, kdyz pruzkumy ver. mineni ukazuji 32% podpory pro akci v Iraku a dokonce 39% podpory mezi lidmi, kteri se o deni v oblasti zajimaji.

neustale omilane prirovnavani americkeho presidenta a systemu k tem ostatnim hruzam, ktere uvadis, uz ani nema cenu komentovat.

7809

15.1.2003 20:43

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 7809

V první řadě: není mi jasné od kdy si tykáme. Za druhé: Je-li 32% (resp 39%) pro agresi, kolik je proti?

7810

15.1.2003 21:47

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 7810

>V první řadě: není mi jasné od kdy si tykáme. Za druhé: Je-li 32%
>(resp 39%) pro agresi, kolik je proti?

ja si tykam s kazdym; proti je 32% a problem nezajima 36%.

7812

16.1.2003 1:58

Článek v BL

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 7812

dnes uvádí, že (cituji): Není snad třeba připomínat, že podle průzkumů veřejného mínění je 61% našich občanů proti válce, ve Francii je to dokonce 77% občanů.

Originál najdete zde: http://www.blisty.cz/txt.php?id=12483&iid=1210

Kde je pravda?

7824

16.1.2003 2:18

RE: Článek v BL

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 7824

>dnes uvádí, že (cituji): Není snad třeba připomínat, že podle
>průzkumů veřejného mínění je 61% našich občanů proti válce, ve
>Francii je to dokonce 77% občanů.


>
>Originál najdete zde:
>http://www.blisty.cz/txt.php?id=12483&iid=1210

Ja mam cisla z Ceskych Novin. A kde je pravda? Ja myslim, ze to vi kazdy.


>
>Kde je pravda?

7826

16.1.2003 8:46

RE: Článek v BL

vašek vbd (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 7826

V mém okolí souhlasí s agresí jeden jediný člověk!!! Takže kde je pravda, lze velmi snadno zjistit osobní zkušeností.

7842

16.1.2003 11:32

RE: Článek v BL

kavol 147.?.?.?

Reakce na 7826

pravda je taková, že kvalitních průzkumů veřejného mínění je dnes jako šafránu a věřit se nedá ani jednomu z uvedených [pláč]

mimochodem ankety na kolejích v Plzni:
Schvalujete útok USA/UK na Írák?
15% Ano
3% USA/UK to myslí dobře
24% Ne
50% USA/UK jde jen o prachy a ropu
3% Nevím
3% Ať si dělaj co chtěj
Máme poslat vojáky do války s Írákem?
29% Ano
58% Ne
12% Nevím

7850

16.1.2003 3:28

Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

matej 209.?.?.?

Kazdy v te pripravovane valce vidi jen jednu vec. Irak a jeho pantata Saddam jsou cerne ovce. Zly bohaty strycek Bush, je chce
zasypat bombama. Zemrou tam desitky, stovky a mozna tisice lidi.
Tim je jejich argument vycerpan. Bush a jeho lezdopr..... se nedockave chveji az bomby budou padat na hlavy nevinnych Irancu.
Koho s vas napadlo, ze jde taky o neco jineho ?
Trebas o tu jejich slavnou "svatou valku" . Kdo si uvedomil, ze
je to prave Saddam, kdo si mysli ze je to prave on, kdo ma pro Alaha zachranit tuto civilizaci. Kdo vi, ze tento clovek zije jiz
asi 30 let v tezke halucinaci od te doby, kdyz se sam a sam postavil
s pistoli pred auto jejich predsedy vlady a snazil se ho zastrelit.
Pri kazde recepci mluvi hodinu o tom, ze je vprevteleny SALADIN
a NEBUKADNEZAR a ze sjednoti vsechny Araby v jeden celek a znicit
celou zapadni civilizaci. Lehko se mu tak mluvi, protoze jeho lide
" v podzamci" stale mysli zpusobem jako nasi predkove v 15 ci 16
stoleti. Kdyz dojel Mohamed do Mediny, bylo tam snad vseho vsudy
asi tisic Arabu. Nove Mohamedovo nabozenstvi je svechny sjednotilo
a dalo jim obrovskou silu. Zejmena, kdyz se nim od 11 stoleti pripojili divoci Turci. Dnes je to nejvetsi ideologicka sila na svete. A vede je clovek, ktery nezije v pritomnosti, ale ve svete
chorobne halucinace. Ne, me to neni jedno co se stane s timto svetem. Ja bych si pral, aby on odesel dobrovolne. Aby se prestalo
psat, kdo je tady hodny a kdo je zly. To nevede nikam.
Nezapomente, ze zakladni sura v Koranu je tato :

"Potkate-li, kdoz neveri, dejte se
do stinani siji, dokud jich mnoho nepobijete !!!
A zbylym upevnete pouta"

a toto je hlavni cil, ktereho chce Saddam dosahnout.
*
me je to jedno, kdo se proti nemu postavi, fasista, nacista,
komunista, lidovec, preji si jenom, aby uz prestal tyrat svoje
vlastni lidi doma a strasit nas vsechny ostatni co si tuto hruzu uvedomujeme
nechci aby ani jeden clovek na te ci one strane zemrel, ale preji si aby Saddam uz byl na vzdy odstranen





7831

16.1.2003 15:14

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

sedley sedley (zavináč) centrum (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 7831

Mateji, Mateji, souhlasim s tim, se Saddamem by se melo zatocit, bude-li k tomu dan mandat RB OSN. Nesouhlasim s tim, aby prezident Bush delal svetoveho policajta, kdyz je davno jasne, ze mu jde o uchvaceni irackych prirodnich zdroju. Blaho irackych obcanu je u nej na poslednim miste, na prvnim miste je ropa.
Co se tyka Koranu, nebud hystericky, zakladni surou je Fatiha. Take nezapomen, ze ve jmenu Otce, Syna a Ducha svateho byly pachany krestanskou civilizaci stejna zverstva na cizich i na vlastnich lidech.

7859

16.1.2003 21:57

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

matej 209.?.?.?

Reakce na 7859

sedley ( ????? )
Jsem rad, ze souhlasis se mnou ohledne Saddama. Ja si myslim, ze
i bez "povoleni" OSN, by se s nim melo zatocit. Nesouhlasim s tebou
ze president Bush se hraje na svetoveho policajta. Nezapomen na
to, ze v USA se bude muset zodpovidat se vseho co udelal ci neudelal. Vzpominas si, jak Clinton se musel v TV pred celym
narodem zpovidat se svym sexualnim dobrozdruzstvim s Monikou ?
Ono to neni tak zase jednoduche. A stou ropou ? S tim tady operuje
kazdy. Kolik si myslis, ze prijde do kapse Bushovi nebo olejovym
magnatum za jeden barrel nafty ? Dolar ? Ci dva ? Nebo tri ?
Ja bych to tem klukum smele dal. Hlavni abych se zitra dostal
autem tam kam chci. Tim , ze bojuji za tu naftu, tim bojuji jen
pro tebe a pro me. To preci neni tak tezke pochopit. Ze ne ?
Psani o nafte co je v Iraku, je uz tak nudne jako Nohejlova nenavist k "synum a dceram" Davidova.
Ohledne Koranu nejsem vubec histericky. Nevim jak jsi k tomu prisel. S cim s tebou naprosto souhlasim je to, ze krestane na-
pachali ty nejvetsi hruzy a zverstva za poslednich patnast set let.
Ve sve dusevni a fysicke nasilnosti nemaji proste obdobu v histo-
rii. Hitler a Stalin jsou proti nim uplni bridilove. Tim nemyslim
jenom krestanstvi jako takove, ale vsechno to, kdy idea se svrhla
na ideologii.
Tak vidis, ze si vyjdeme vstric. I kdyz ne naplno, tak aspon na
padesat procent.

7886

27.1.2003 19:47

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Milan Fabo fabo (zavináč) volny (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 7831

Jen se na Husajna háže špína, ale že američani už v nedávné minulosti pobili miliony lidí zbraňema hromadného ničiní o to se moc nemluví !!! Že ? Atomové bomby na Japonsko,napalm a otravné plyny ve Vitnamu a Koreji,Perský záliv,bývalá Yugoslávie střeli s ochuzeným uranem,Afganistán!!! Všude chtěli naši milí svatí američané svrhnout zlí režim a pomoct lidem, bohužel to nevyšlo a všude pozabíjeli nevinné bezbranné lidi, v Perském zálivu v devadesátých letech to bilo za tři měsíce stopasát tisíc lidí, jen co amíci přiznali!!!To je fajn strategie, nejdříve Irák odzbrojit, pak ho zle označit za zlo, zasypat bombamy, a na konec obsadit a přivlastnit si jedenáct procent světové ropy!!! Slušné ne??? A takoví vlezdozadci zaprodaní jako mi češi jsme mezy prvními, kdo se musí takovéto špinavé agrese účastnit!!! Kde jsou Havlova slova?Mír,láska,porozumění národů atd???Naši fajn politici naflákali obrovské dluhy, a teď za pár špinavích krvavých dolarů budemu tancovat tak jan novodobý Hitler, G. Bush Píská !!!!! Je mi upřímně zle a hamba 6e žiju v takovéto zaprodané zemy !!!!!

8258

28.1.2003 1:25

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 8258

kde ses naucil tak pekne cesky?

8271

28.1.2003 16:18

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Milan Fabo fabo (zavináč) volny (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 8271

Jsem čech, neboj!!! Psaní odflakuju a z češtiny jsem měl za čtyři. Stačí?Nejde snad o to jak jsem se před léty učil?

8292

28.1.2003 15:24

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 8258

Fabo, tak uz se neslop! Aspon muses mluvyt jak ti huba narostla.

8291

27.1.2003 22:10

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Milan Fabo fabo (zavináč) volny (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 7831

Jseš Debil a víš hovno !!! Podívej se trochu do historie a do světovích náboženství a vůbec, proč tak bezhlavě věříš amikům? Na věc je třeba vždy koukat z obou stran, a né věřít všemu tomu co nám tady naše médi naservírujou!!! Nezapomeň, že naši politici se vyjádřili pro válku a tak nás budou psychologicky zpracovávat, aby jsmu drželi huby a nereptali !!! Tak trochu přemýšlej a prověřuj !!!Vždyť naši politici nám vždy lhali a lžou porát dál !!!

8261

16.1.2003 9:48

Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Hunter siska (zavináč) allianz (tečka) sk 212.?.?.?

Ano, suhlasim s prvou castou odpovede, ale mate tam chybicku v nazve operacie sa vam omylom dostalo F - spravny nazov by mal zniet ENDURING GREEDOM - to presne vyjadruje dovod operacie.... [pláč](

7843

16.1.2003 16:38

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 7843

Prodávám jakjsem koupil.

7866

16.1.2003 9:51

Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Hermelin hermelin (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Jestli bude valka v Iraku - a doufam ze ne - a bylo by to na me, tak bych tam poslal vsechny ty, kteri sou pro - at si tu valku uzijou. Hned do prvni linie bych poslal naseho milovaneho prezidenta a vladu a vsechny ostatni politiky "pro" tuto agresi. Nasledovat by je mohli dalsi "pro" volici. Muzou tam za takzvanou "svobodu", kterou amerika propaguje, bojovat az do roztrhani tela. Nechapu jak si muze kde jakej politik brat muj hlas bez mojeho vedomi do "huby" a rict, ze Ceska Republika ve vsem podporuje ameriku. Me osobne Sadam nikdy nic neudelal a myslim si ze to ani nemel v planu dokud se do nej nezacali nasi politici navazet. Vsichni vime jak na tom je nase republika s penezma a s armadou. A to jako s timhle chceme bojovat ? To je fakt husty. Kdyby se ty nahore radsi starali, aby sme meli poradek nejdriv doma a pred vlasnim prahem.

7844

16.1.2003 17:04

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 7844

vsichni se o vsechno postaraji a kdyby nahodou doslo pivo a buchty on je zase nekdo prinese. Hlavne aby to bylo rychle, uz je jedno odkud to bude.

7868

16.1.2003 12:14

Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Koran je spatny ,ze ano?
From the Washington Politics & Policy Desk <deskview.cfm?DeskCode=washington>
Published 1/15/2003 7:14 PM
Israel is embarking upon a more aggressive approach to the war on terror that will include staging targeted killings in the United States and other friendly countries, former Israeli intelligence officials told United Press International.
Israeli Prime Minister Ariel Sharon has forbidden the practice until now, these sources said, speaking on condition of anonymity.
The Israeli statements were confirmed by more than a half dozen former and currently serving U.S. foreign policy and intelligence officials in interviews with United Press International.
But an official at the Israeli Embassy in Washington told UPI: "That is rubbish. It is completely untrue. Israel and the United States have such a close and co-operative intelligence relationship, especially in the field of counter-terrorism, that the assertion is ludicrous."
With the appointment of Meir Dagan, the new director of Israel's Mossad secret intelligence service, Sharon is preparing "a huge budget" increase for the spy agency as part of "a tougher stance in fighting global jihad (or holy war)," one Israeli official said.
Since Sharon became Israeli prime minister, Tel Aviv has mainly limited its practice of targeted killings to the West Bank and Gaza because "no one wanted such operations on their territory," a former Israeli intelligence official said.
Another former Israeli government official said that under Sharon, "diplomatic constraints have prevented the Mossad from carrying out 'preventive operations' (targeted killings) on the soil of friendly countries until now."
He said Sharon is "reversing that policy, even if it risks complications to Israel's bilateral relations."
A former Israeli military intelligence source agreed: "What Sharon wants is a much more extensive and tough approach to global terrorism, and this includes greater operational maneuverability."
Does this mean assassinations on the soil of allies?
"It does," he said.
"Mossad is definitely being beefed up," a U.S. government official said of the Israeli agency's budget increase. He declined to comment on the Tel Aviv's geographic expansion of targeted killings.
An FBI spokesman also declined to comment, saying: "This is a policy matter. We only enforce federal laws."

7852

16.1.2003 16:28

Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Bobby Fischer 208.?.?.?

Vidim je znamy jestrab a vlezdoprdelnik, ktery si hraje na Wolfowitze, ale neni ani obrezan.

Chces-li s vlky vyti, bez predkozky musis byti!

7865

16.1.2003 22:05

Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

db 212.?.?.?

>Kde jste čerpal informace o rezolucích OSN a toho, podle kterého článku byly vydány? A mimochodem, domníváte se, že rezoluce podle článku VI (jak uvádíte) týkající se Izraele, není nutno plnit?

Kde berete "odvahu" dožadovat se odpovědi, když Vy na dotazy neodpovídáte? Mě dlužíte několik odpavědí. Dočkám se?

Ale to jsem odbočil. Chci Vám rozšířit vaše pokulhávající vědomosti ohledně Israele a rezolucí OSN.

Text jsem převzal (Institute for Contemporary Affairs) - doufám, že mi to odpustí. Je to jen část textu. Pokud máte zájem pošlu Vám adresu kde si to můžete přecíst celé.


Rezoluce podle kapitoly VI a kapitoly VII

Pravomoci Rady bezpečnosti OSN a jejích rezolucí řeší dvě kapitoly Charty OSN. Rezoluce přijaté podle kapitoly VI této charty - která se zabývá "mírovým řešením sporů" - se realizují na základě procesu vyjednávání, smírčího jednání nebo arbitráže mezi stranami sporu. Rezoluce Rady bezpečnosti OSN č. 242 z listopadu 1967 je rezolucí podle kapitoly VI, která společně s rezolucí č. 338 předpokládá stažení Izraele z určité části území (nikoli z celého území), na které Izrael vstoupil za Šestidenní války v roce 1967, a to na základě sjednané dohody mezi Izraelem a jeho arabskými sousedy.3 Rezoluci nemůže naplnit Izrael sám, je k tomu potřeba jednání.
Nejpřísnější rezoluce Rady bezpečnosti OSN jsou ty, které jsou výslovně přijaty podle kapitoly VII charty, která se zabývá "ohrožením míru, porušením míru a akty agrese". Když Irák v roce 1990 provedl invazi do Kuvajtu, Rada bezpečnosti OSN přijala všechny své rezoluce proti Iráku na základě kapitoly VII charty. Naplnění těchto rezolucí není závislé na jednáních mezi Irákem a Kuvajtem, neboť Irák se dopustil jasné agrese. Navíc jsou rezoluce OSN o Iráku přímo vynutitelné, neboť požadují, aby Irák sám splnil jejich požadavky. Kromě toho OSN podle článku 42 charty uznává potřebu zvláštní vojenské akce v případě, že agresor ignoruje rezoluci podle kapitoly VII.

Stojí za zmínku, že žádný orgán OSN nepřijal rezoluci, která by označila Izrael za agresora v Šestidenní válce, navzdory tehdejšímu sovětskému diplomatickému úsilí, neboť bylo všeobecně uznáváno, že izraelské akce byly výsledkem sebeobranné války.

Debata ohledně plnění rezolucí OSN však upozorňuje na to, že rezoluce podle kapitoly VII o Iráku flagrantně porušuje Sýrie, která je ironií okolností právě členem Rady bezpečnosti OSN. V současné době veškerý obchod s iráckou ropou podléhá sankcím OSN. Rezoluce Rady bezpečnosti č. 661 stanovila, že žádný stát nesmí obchodovat s iráckou ropou. Později OSN vytvořila z humanitárních důvodů program "ropa za potraviny", který umožnil Iráku prodávat ropu do té míry, pokud mohla OSN přísně kontrolovat, že výdaje za utržené peníze jsou určeny na potraviny a léky. Podle článku 48 Charty OSN jsou všichni členové OSN právně zavázáni provádět rezoluce RB OSN kapitoly VII, ledaže Rada bezpečnosti rozhodne, že určitou rezoluci mají provádět pouze některé státy.

7888

17.1.2003 16:44

jeste k tem pruzkumum verejneho mineni...

kavol 147.?.?.?

zajimava cisla jsem se dnes docetl tady: http://www.halonoviny.cz/index.php?id=26766

7920

18.1.2003 7:46

Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

uz nevolic 209.?.?.?

-- cvičení lidé se tomu říká. -- Dost by mne zajimalo, pro Saddam nebyl dorazenej behem 90.let kdyz k tomu byla prilezitost a vesechno bylo znamo. mame experty na zotrocovani na vsech stranach.

7966

19.1.2003 3:16

Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Problem lidstva a lidi spociva v tom, ze nadavaji na politiky u "koryta",jak se behem casu pekne vyzrali, ale kdyz ta sama osobnost se necha za halasne kritiky zvolit mezi ne, tak tam zapadne a kouka sezrat z toho "koryta" co nejvic, aby je dohnal na vaze, tedy na majetku a vyhodach.
V Australii mame tvrdou opozici, ale kdyz jde o to zvysit prijmy poslancu, tak je v hlasovani naprosta jednota.

7988

20.1.2003 22:09

Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

vcera jsem sledoval stavky proti valce v iraku po celem svete, akorat v CR byl klid!!!
stefan
ps: estrado, dej mi punc, ted to nemam tak spatne, ne?

8025

21.1.2003 11:23

Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Karkulka 62.?.?.?

Občas jsem šokována tzv. spravedlností mocipánů, kteří si v ničem nezadají s těmi minulými. Jsou opět nejchytřejší, nejbohatší, prostě nej.... a to doslova a do písmene ve všem, včetně té blbosti. Občas mám dojem, že si na myšlení sedí. Co se týká diskuse o agresi proti Íráku, tak si osobně myslím, že je zbytečná, protože naši páni politici si stejně udělají co budou chtít. Jednoduše proto, že pokud by se i nenašly žádné důkazy, tak se buď nějaké vyrobí, nebo nějaké náhodou najdou, i kdyby to nebyla pravda. Když chce být Bush a jemu podobní tak spravedliví a chce ztrestat teroristy, proč nechává žít v pokoji MOSAD, proč nebrání stejně lid TIBETU a jiných, utlačovaných národů. A hlavně, proč neztrestá Ameriku za to, že indiány připravila o jejich území, nerostné bohatství a půdu a zavřela je do rezervací! Těch proč je příliš mnoho. Nemohu souhlasit s agresí proti jinému státu! Pokud chce Amerika válčit, ať si válčí, ale na svém území a netahá nám to do Evropy. Nebo si myslí naši politici, že zůstane obyčejný lid ušetřen, pokud oni rozhodnou, že se Česká republika do války a tedy agrese zapojí? Nezůstanemě ušetřeni, naopak jako ve všech válečných konfliktech, odnese to vše civilní obyvatelstvo.

8046

21.1.2003 16:55

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 8046

karkulko, zdravi te "sedy vlk" a souhlasi s tvymi nazory. davej pozor, je tu mnoho konzervativnich dedku, co se jim zmrazil mozek v tom roce, co zdrhli ke kapitalistum a od te doby se neprobudili. tito, dle meho nazoru "motalove", nepripousti zadne progresivnejsi nazory, jako treba hiearchie zidu nebo americka podpora izraele,atd
O jakych to dedouscich hovorim, jsou to matej, eastrade, brnak a baron, spolu obcasnymi pricmrdavaci, milo, mila, mikin. a sem tam se objevi nejaky novacek, treba zizka. tak toto je skupina, tzv. inzenyru, kteri nam tu davaji prednasky, jak se mame chovat, co mame rikat a jak mame myslet. vsechny, kteri maji jiny nazor ci argument, ihned atakuji, posilaji zpet do skolnich lavic, ci psychiatrickych ustavu.
takze toliko v kostce, davej na ne pozor, "oni" tady ridi to kanadske bodovani neboli punce!!!
ti normalni, co tu byli uz jsou pryc anebo se nezapojuji do debat, jelikoz to s tema dedkama je katastrofalni. tak zdar a silu!!!
stefan

8051

21.1.2003 17:15

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 8051

>O jakych to dedouscich hovorim, jsou to matej, eastrade, brnak a
>baron, spolu obcasnymi pricmrdavaci, milo, mila, mikin. a sem tam
>se objevi nejaky novacek, treba zizka. tak toto je skupina, tzv.
>inzenyru, kteri nam tu davaji prednasky, jak se mame chovat, co
>mame rikat a jak mame myslet. vsechny, kteri maji jiny nazor ci
>argument, ihned atakuji, posilaji zpet do skolnich lavic, ci
>psychiatrickych ustavu.

Stefane, také máte pocit, že tato skupina úplně vytlačila ostatní? Že tady přestali diskutovat slušní lidé? Že 9 z 10 komentářů je negativních, ať napíšu, co napíšu?

Hodně mi vytýkají, že jsem proti Bushovi. A když jsem napsal článek, který ho chválí (za to, že napadá affirmative action), titíž dědkové opět vyjádřují nelibost.

Takže tímto vzkazuji skupině kolem Mikina: Pánové, pozor. Ovládejte své negativní emoce vůči Zvědavci. Přestaňte umlčovat, zesměšňovat a ponížovat ty, kteří s vámi nesouhlasí. Sami víte, že jsem byl se svou cenzurou vůči vám velmi benevolentní. Ale to se může změnit.

8052

21.1.2003 17:40

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 8052

Pane Stwora, mate samozrejme pravo mit jakykoliv nazor, take me muzete pocitat k jakekoliv skupine. Nevsiml jsem si ale ze me komentare by byli oproti Vasi osobe jen negativni. Rekl bych ze je velice jednoduche dokazat ze se zde mylite. Kdyz jste ale presvedcen ze me komentare nekoho ponizuji vice nez to je naopak, nebo ze zde nekoho umlcuji tak mi to prosim na rovinu. Neni treba mi jakymkoliv spusobem hrozit. Staci mi rici ze si neprejete abych Vasi stranku frekventoval. To absolutne staci, nemusite provadet zadne komplikovane akce, staci mi to rici. Vetsinou o Vas neocekavam zadnou odpoved, ted si ale ulehcite zivot kdyz mi odpovite.

8054

21.1.2003 17:55

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 8054

Tak jsem si kliknul na easttrader67. Máte tam 245 příspěvků podepsaných tímto pseudonymem. Je pravda, že vystupujete vůči mě celkem slušně. Někdy dokonce v drobnostech i souhlasíte. Vůči ostatním už to není tak jisté.

Co je podstatné: Skoro všechny vaše komentáře jsou negativní. Nečetl jsem všech 245, ale to, co jsem si stačil přečíst, je přesvědčující.

8055

21.1.2003 18:25

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 8055

No vidite, tak jsme se docela civilizovane dohodli. Bohuzel mi neni mozne se k Vami preferovane "skupine" chovat pozitivne ci "slusneji". Take jsou mi Vase presvedceni ci nazory ohledne me osoby lhostejne a uz s toho duvodu je lepsi se, no rekneme, "rozejit".Presto si Vam dovolim poprat hodne uspechu.

8056

21.1.2003 19:43

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 8056

>No vidite, tak jsme se docela civilizovane dohodli. Bohuzel mi
>neni mozne se k Vami preferovane "skupine" chovat
>pozitivne ci "slusneji". Take jsou mi Vase presvedceni
>ci nazory ohledne me osoby lhostejne a uz s toho duvodu je lepsi
>se, no rekneme, "rozejit".Presto si Vam dovolim poprat
>hodne uspechu.

aby jsi se nam tu estrado nerozplakal!!!
stefan
ps.: opravuji, ja budu plakat nad ztratou tve pritomnosti!!

8060

21.1.2003 19:30

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 8052

Pane Stwora,

Jak jiste vite, ja jsem jeden z tech "dedku." Kdyz ja si kliknu na Vladimir Stwora, tak pro mne vsechny Vase prispevky s vyjimkou jednoho jsou negativni. Takze podle toho, z jakeho uhlu se na predmet hovoru divame, tak to vidime jako negativni a nebo positivni. Rude Pravo to udelalo jednoduse. Zadnou negativni kritiku nepripustilo. A bylo "Nejvetsi a nejctenejsi." Jestli tohle chcete udelat se Zvedavcem, tak reknete dedouskum at sem nechodi a je po ptakach. Rozhodne ale nemuzete chtit po dedouscich, aby se otocili a souhlasili ve vsem s Albertem a nebo Nohejlem. Naopak, skupina Stefan Albert, Nohejl a dalsi ve svych prispevkach pouzivaji osobni urazky, vulgarnosti a podobne. Dedouskove jsou aspon slusni. Kolikrat jste sliboval, ze uz nenechate Stefana byt vulgarni?? A vzdycky mu pomalu uvolnite tu jeho uzdu a hned nam tady litaji "curaci" kolem hlavy. Ted dokonce zacal v nemcine. Albert mne posilal na sibenici. Kde byla vase cenzura tehdy? Kliknete si na Nohejla a najdete mne tam jeden jediny positivni prispevek.
Zvedavec je Vas casopis. Muzete si s nim delat co chcete, ale cenzura nazoru jeste nikdy nikomu v novinach a casopisech neprospela. Mne nemusite blokovat, muzete jen rict, abych sem nechodil a ja Vam budu rozumet, i kdyz s Vama nebudu souhlasit.

8058

21.1.2003 20:36

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 8058

Rozhodne ale nemuzete chtit po
>dedouscich, aby se otocili a souhlasili ve vsem s Albertem a nebo
>Nohejlem. Naopak, skupina Stefan Albert, Nohejl a dalsi ve svych
>prispevkach pouzivaji osobni urazky, vulgarnosti a podobne.
to po vas nikdo nikdy nechtel a s urazkami, inteligfencnimi mezerami a posilanim zpet do skoly jste zacali vy!!
>Dedouskove jsou aspon slusni. Kolikrat jste sliboval, ze uz
>nenechate Stefana byt vulgarni?? A vzdycky mu pomalu uvolnite tu
>jeho uzdu a hned nam tady litaji "curaci" kolem hlavy.
>Ted dokonce zacal v nemcine.
diky vasi radoby"etice", jsem zacal vymyslet slova tak, aby vam neznela vulgarne anebo je pan stwora sam opravil. slovo curak jsem uz strasne dlouho nepouzil, ted ti ho ale venuji v plnem zneni!
Albert mne posilal na sibenici. Kde
>byla vase cenzura tehdy? Kliknete si na Nohejla a najdete mne tam
>jeden jediny positivni prispevek.
co to tu meles, dle nohejla je to pozitivni prispevek, jakym pravem
mu odporujes jeho nazor???

>Zvedavec je Vas casopis. Muzete si s nim delat co chcete, ale
>cenzura nazoru jeste nikdy nikomu v novinach a casopisech
>neprospela. Mne nemusite blokovat, muzete jen rict, abych sem
>nechodil a ja Vam budu rozumet, i kdyz s Vama nebudu souhlasit.
podivej a precti si, co pise estrada o tom jak se stal velitelem a priznani, ze jste vlastne zidovska skupina. to si klidne budte, ale nevim proc si sami sobe udelujete punce, naopak degradujete ty, co vam "nesedi"? ted uz puncujete vse jen podle jmena, i dotazy? nejak jste si tady udelali svou vlastni domenu a pracujete jak jste zvykli
podle zidobolsevicke predlohy a rceni:"kdo neni s nami je proti nam"
a i toho busche jste zblbli tak, ze uz to hlasi i on!!!!!
cest stefan

8063

21.1.2003 19:38

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 8052


>Stefane, také máte pocit, že tato skupina úplně vytlačila
>ostatní? Že tady přestali diskutovat slušní lidé? Že 9 z 10
>komentářů je negativních, ať napíšu, co napíšu?
p. Stwora, jsem rad, ze vam zacina "svitat" a rozpoznavate ty, co popisuji v prispevku Karkulce.

>Hodně mi vytýkají, že jsem proti Bushovi. A když jsem napsal
>článek, který ho chválí (za to, že napadá affirmative action),
>titíž dědkové opět vyjádřují nelibost.

a verte mi, ze dedkove vam budou nadavat za JAKYKOLIV clanek, i kdyz bude sebelepsi, totiz to uz je delano z principu!!! totez ubirani a pridavani si puncu!!!

stefan

8059

22.1.2003 0:41

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 8052


>Stefane, také máte pocit, že tato skupina úplně vytlačila
>ostatní? Že tady přestali diskutovat slušní lidé? Že 9 z 10
>komentářů je negativních, ať napíšu, co napíšu?
jo, mam, to jsem si vsiml jiz pred par tydny. muzete se podivat na "dostal jsem dopis od kurase", hlavne 2 stranu prispevku a srovnejte si kvalitativni hodnoceni puncemi a uvidite, ze jmenovani dedulove maji "nahrabano", a to nejsou nektere vlastne ani zadnymi prispevky!
stefan

8074

22.1.2003 3:28

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 8074

Stefane, Ty kluku jeden!!

Snad si menyslis, ze by jsme Ti ubirali punciky a davali je sami sobe?? Pred casem jsi rikal, ze punciky neznameni nic.

8079

22.1.2003 3:30

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 8074

&gt;jo, mam, to jsem si vsiml jiz pred par tydny. muzete se podivat
&gt;na "dostal jsem dopis od kurase", hlavne 2 stranu
&gt;prispevku a srovnejte si kvalitativni hodnoceni puncemi a
&gt;uvidite, ze jmenovani dedulove maji "nahrabano", a to
&gt;nejsou nektere vlastne ani zadnymi prispevky!

a co tak svesticky z nasi zahradky pane uciteli

8080

21.1.2003 21:57

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 8046

Karkulko,

Irak a Severni Korea jsou bezprostredni nebezpeci pro svetovy mir. Proto se s tim UN a USA zabyva. Boje mezi Hutu's a Tsutus v Africe jsou take vazne a vyvrazdovani je na dennim poradku, ale neohrozuji ostatni svet. Nikdo z Hutu's neprisel rozbit budovy a zabit tisice nevinnych lidi do jine zeme. V tom je ten rozdil. A Vase pripominka k USA zustat na svem uzemi a nechodit do Evropy? Uz jste zapomela na obe svetove valky? Dneska by jste tam sprechcila nemecky a nosila hnedou kosili kdyby nebylo USA a jejich pritomnost v Evrope.
Pokud se tyka americkych indianu, tak si asi predstavujete, ze rezervace je nejaka ohrada ve ktere indiani ziji, kde jsou dvere a na nich visaci zamek. Tak to zrovna neni. Rezervace je predurcena plocha pozemku, ktera byla ustavena dohodou mezi vladou US a indiany. Kazdy kmen (tribe) ma svoji rezervaci, takze uz se navzajem nevybiji. Jestlize si indian zamane, ze chce zit mimo reservaci, tak muze zit kdekoliv se mu v USA zachce. Tim, ze ziji v tech rezervacich, tak si zachovavaji svoji etnickou tvar. Mnoho lidi, co nejsou indiani by si prali byt indiani a zit na te rezervaci. Ja ziji blizko jedne takove reservace, kde kazdy indian dostane mesicne 5000 dolaru. Tyhle penize se cerpaji ze zdroju jako jsou indianska kasina, pronajem pozemku a podobne. Takze, vezmete si ctyrclenou indianskou rodinu a mate mesicne 20 000 dolaru. To ma nektera ctyrclena ne-indianska rodina prijem za cely rok. Kazdy kmen to ma jine, nektere kmeny v Oklahome dostavaji nekolikanasobek tech 5-ti tisic.
Nerikam, ze pristehovalci do Ameriky z Evropy (tudiz i z Cech) se v minulosti chovali k indianum velmi spatne. To uz je ale davno za nama a Bush s tim nema nic spolecneho.
Nesouhlasim s tim, co se v minulosti udelalo indianum, cernym otrokum, zidum, a jinym etnickym mensinam. Je to za nama a meli bychom prestat tu kravu dojit. Mleko doslo.

8065

22.1.2003 0:34

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 8065

brnaku, nemotej hlavu karkulce s temi paskvily, uz jsi si tam nacpal 6 puncu, za pomoci tvych kumpanu, to ti nestaci???
boze, co to jsou za zvasty o indianech a 5000 dollarech i "vice" na osobu?, co je, prevalcovala te lavina nebo si se prave probudil ze sna z rukou v nocniku? co to je za oklahomu?
Karkulko, ja ti to rikal, "dedulove" jsou strasne chytri, davej pozor, od nich dochazi na zkreslovani dejin a faktu!!!
tak se drz stefan

8073

21.1.2003 23:00

Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Mateji,
Vitezi budou ti kteri si rozdeli Iracke naftove pole. Ty a ja rozhodne vitezi nebudeme, my za tu kriminani valku budeme muset platit a ceny te nafty a benzinu pujdou neustale nahoru. Americka smetanka dane neplati ti z dani a valky vydelavaji zisky o kterych se tobe a mne ani nezdalo. Avsak nejvetsi vitez v teto valce bude Israel, Zioniste se budou bit s Araby do posledni kapky krestanske krve. Zase jsi si jednou otrel tvoji hubu o Nohejla. Pametuji si asi tak pred patnacti lety kdy na Australske ABC pani Jana Wendtova schodou okolnosti Ceska Zidovka reportovala o statecne Israelske armade jajiz vojaci prerazili ruce a nohy dvanactiletemu clapci a pak ho za ziva zahrabali buldozerem. To se jeste divis ze je Palestinci nenavidi k smrti? Clovek slusneho ducha rozhodne ne!!!

8066

23.1.2003 0:35

RE: Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

matej 209.?.?.?

Reakce na 8066

Ne Pavle o tomto pripade nevim. Nikde jsem to necetl a ani nesly-sel.
A cena nafty neni prece v rukach Americkeho monopolu, ale ve
spekulacnich rukach zemi ktere naftu produkuji, ne ?

8115

21.1.2003 23:13

Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Atefane.
Pises o protestnich akcich v Americe a kolem sveta. Minulou sobotu vyhlasily vysledek verejneho mineni o Australske spoluucasti na valce v Iraqu privatni televizni stanice a Australska statni televizni stanice. Vysledek byl sokujici
94 procent proti valce
6 procent pro valku
ocekaval jsem vetsinu ale tohle cislo rozhodne ne a co na tom bylo velmi povzbudive ze to priznali.

8068

23.1.2003 2:03

Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Olej je predmetem zajmu a ne lidi Iraku,zda budou zit pod lepri vladou a nebo budou demokratickym narodem pod americkou patronaci,nakonec nazor na vec ,kde Amerika hraje hlavni roli rekli mnozi daleko pred dnesni situaci,pan Jack Bernstein.

An even more chilling prophecy was issued in 1984 by jewish author and anti-Zionist Jack Bernstein. Bernstein warned:
"The Zionists who rule Israel and the Zionists in America have been trying to trick the U.S. into a Mideast war on the side of Israel. They almost succeeded when U.S. Marines were sent to Lebanon in 1982. The blood of the 250 American Marines who died in Lebanon is dripping from the hands of the Israeli and American Zionists.
If more Americans are not made aware of the truth about Zionist Israel, you can be sure that, sooner or later, those atheists who claim to be God's Chosen People will trick the U.S. into a Mideast war against the Arabs who in the past have always been America's best friends. Then more AmerIcan boys will die because of these clever murderous Zionists, who, incidentally, have been responsible for pushing America into World War I, World War II, as well as the Korean War and Vietnam Wars.

8121

28.1.2003 11:00

Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Ta dnesni politika dela z lidi uplne voly.Bus hrozi ,aby Sadam vydal ukryte zbrane hromadneho niceni ,nebo Amerika pouzije proti nemu zbrane hromadneho niceni,tak se mi zda ,ze cely svet se zmenil v jeden velky kocourkov.

8284

28.1.2003 12:14

Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Mateji,
zeme ktere produkuji olej, neprodukuji naftu a benzin. Iraq, Saudska Arabie, Liberie, Sjednocene Emiraty, Borneo, Rusko Indonesie, Australie, Nova Guinea, Norsko, Velka Britanie, USA, Venezuela a dalsi vyvazi olej!!!! Najizni polokouli je nejvetsi naftova rafinerie v Singapuru.

8288

29.1.2003 2:55

Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Bush a za nim ,jeho seda eminence chce za kazdou cenu valku,kdyby se Sadam dostavil nahy pred Washingtonskou kapitolu ,tak stejne na nem najdou neco spatneho.Cela vec by se zmenila pres noc ,kdyby Sadam rekl zidovskym americanum ,ze veskera nafta v Iraku je jejich ,tak od toho dne mame noveho svateho ve vsech zdelovacich prostredcich a vsude na zdech by byl obraz Sadama s tim ,jaky je to lidumil a dobrak.
Ve zdejsich australskych komentarich se uz zurnaliste probudili a dovolili si "antisemiticky ,ovsem" ,jak jinak ani nemuze byt,ze cela ta valka je pro olej a pro blaho statu Israel ,kteremu americky poplatnik vse plati od kulky na zabiti deti na pisecku,az po toaletni papir na Sharonove zachode.Kdo neveri,at ,tam bezi a najde si mapu pristiho,planovaneho Israelu a zjisti ,ze jak "osvobozeny " Kuwait,tak vsechna naftova pole Iraku jsou zahrnuty v pristim "Velkem Israelu".Krestansky hlupaci ,co ,uz dvakrate platili zidovskym zajmum svoji krvavou dan ve dvou svetovych valkach ,tak zaplati znova,proste ,uzitecnym idiotum nelze pomoci.Hlavne se hlidejte ,at nejste rassisti,az pojedete bojovat do cizich zemi a umirak,co by "kanon futr" statu Israel.

"Every time we do something you [Shimon Peres] tell me America will do this and will do that... I want to tell you something very clear: Don´t worry about American pressure on Israel. We, the Jewish people, control America, and the Americans know it."
- Ariel Sharon
Israeli Prime Minister
Knesset, Tel Aviv, October 3, 2001

Mimochodem zde bezel porad od Israelskych archeologu,kde zcela verejne rikaji,ze zadny Israel neexistoval pred Kristem ,vsechna mista ,jako i Jossuovo ,jsou poznamenana egypskymi napisy,takze ,utek z Egypta se nekonal,Jerycho bylo davno opustenym mestem,kdyz ,"zide" meli exodus a podobne,takze cele to poukazovani na zidovsky domov a stary zakon je jen a jen snuzka povesti,zcela falesnych,ale to nevadi ,nebot politici se historii nemusi ucit.
Profesor z Tel Aviv ,jasne rika ,ze dnes vykopavky z ruznych mist ,jsou nalezy egypske kultury a z jejich zapisu ,vubec neni zminka k zidovskych kralich ,ackoliv jinak popsali vse ,co se dalo i ucetnictvi o urode a stavbe chramu.Predstavitel hnuti zazmeny v Israelu ,jasne rika ,ze tyto povesti jsou predevsim zakladni politikou zionistu.Kdo videl v Australii nedelni porad ABC KOmpas ,tak mi da za pravdu,ackoliv tato pravda ,uz je znama asi sest roku.

8311

29.1.2003 3:23

Odpověď poslance Vidíma na výzvu `10 x NE české účasti na americké agresi do Iráku`

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Bushun otec ,driv nez se stal presidentem ,tak byl hlavou CIA a rovnez tak Putim byl hlavou NKVD,ze ano?Takze nasi "zvoleni statnici" maji zkusenost s terrorismem,nebot zaskodnicka cinnost na cizim uzemi je prece terrorismus,nebo snad ,neni?


"Death squads have been created and used by the CIA around the world - particularly the Third World - since the late 1940s, a fact ignored by the elite-owned media."

- Ralph McGehee
former CIA analyst
CIABASE; The Crisis of Democracy
also author of Deadly Deceits: My 25 years in the CIA

8315

Tuto stránku navštívilo 5 891