Diskuze k článku

Adam Bartoš: Baví mě psát o věcech, kterým se jiní záměrně vyhýbají

Příspěvků 115

15.7.2011 5:56

Podpora

CIKO 88.?.?.?

Dobrý den pane Bartoš, velmi si vážím Vaší práce a vašeho odhodlání bojovat proti tomuto ne-systému.
Věřte, že už opravdu spousta oveček začíná otvírat očka,
a díky Inernetu (zatím svobodnému )získávají informace,
o kterých nikdy neslyšely a jde jim z toho mráz po zádech.
Doufám, že jich bude víc a víc, a nebudou jen pasivní čtenáři.

Máte moji podporu a držím Vám palce,
CIKO

247994

15.7.2011 7:44

RE: Podpora

lucifuge 85.?.?.?

Reakce na 247994

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/411-nepodlehejme-islamskemu-zlu.aspx

To nepotřebuje komentář. A je toho ještě víc.

247997

15.7.2011 8:35

RE: Podpora /lucifuge/

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 247997

To bolo roku 2005.
Nie je možné pokladať veci za nemenné, veď všetko sa vyvíja. Aj poznanie a názory tých, čo toho ešte menej zažili a ešte sa len učia poznávať pravdu.
Dajme im čas "prohlédnout". Každý raz bude konfrontovaný so skutočnou pravdou, nie tou virtuálnou, ktorou sme dnes tak bohate zahlcovaní.
Nik nie je majiteľom absolútnej pravdy, hodnota človeka je v tom, že pravdu neúnavne hľadá a keď ju stretne, tak sa o ňu podelí.

248003

15.7.2011 9:52

RE: Podpora /lucifuge/

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 248003

>Nie je možné pokladať veci za nemenné, veď všetko sa
>vyvíja. Aj poznanie a názory tých, čo toho ešte menej
>zažili a ešte sa len učia poznávať pravdu.

>Dajme im čas "prohlédnout". Každý raz bude konfrontovaný so
>skutočnou pravdou, nie tou virtuálnou, ktorou sme dnes tak
>bohate zahlcovaní.

>Nik nie je majiteľom absolútnej pravdy, hodnota človeka je v
>tom, že pravdu neúnavne hľadá a keď ju stretne, tak sa o ňu
>podelí.
Rozhovor i tento prispevek me inspiroval k urcitemu srovnani.
Komunisticka idea...? Zrovnopravneni vsech a "internacionalismus" - svetova nadvlada.
NWO...? Tvrdy kapitalismus (ekonomicka nadvlada hrstky nad drtivou vetsinou) a novy svetovy poradek, tedy internacionalismus.
Srovnani...? Oboji ma ekonomicke vedeni a ovladnuti sveta. (Pominme to, ze ekonomicky komusticka ideologie neobstala a ani nemela sanci obstat. I kdyz ekonomie NWO se taky nejevi jako zivotaschopna. Vysledek se teprve dozvime.)
Ke kazdemu z techto dvou proudu se pridali nejaci lide. Duvod byl kdovijaky; mezi komunisty jiste byli i osudove podobni panu Bartosovi.
Komunisticti nasledovnici, dnes vzpamatovani, maji negativni nalepku a te se nezbavi, pokud to treba jen jediny clovek bude o jejich nekdejsim clenstvi vedet, jako ze bude, vzdyt existuji zaznamy. V pripade pana Bartose a jemu podobnych je a bude to jinak, jsou velice pozitivni..., proc? Ze prosli poznanim!?
Takze ja se k jednoznacne pritakavajicim nepridavam...
(A to uz pomijim i jeho prislusnost k jinemu byznysovemu internacionalismu - rimskokatolicismu.)

248014

16.7.2011 0:58

RE: Podpora /lucifuge/

Big sister Není důležitý 83.?.?.?

Reakce na 248003

A jak se tato pravda prosím pěkně hledá? Není to spíše o intuici?
Jak chcete najít pravdu? Že najdete zdroj? Co je to zdroj? Povstalec v Sýrii? Subjektivní reportáž o něm? Něčí článek (písemné svědectví) o Islandské revoluci? Kdo určujě důvěryhodnost těchto zdrojů?

Vždy když by jste chtěla vědět 100% pravdu by jste musela být na "místě činu" innatura což jaksi, ehm nelze. Vše ostatní je o pocitu potažmo zkušenostech a nebo intuici.

248129

16.7.2011 10:58

RE: Podpora /lucifuge/

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 248129

Nemusíme nutne byť na mieste, kde sa niečo deje, či udialo, aby sme poznali pravdivý obraz skutočnosti. Stačí, keď o tom napíše niekto, komu veríme.
Tak ako nemusíme nutne siahnuť do plameňov, aby sme zistili, že je to nebezpečné a boľavé. Uverili sme matke a ani sme to neskúšali.
To, čomu a komu veríme, premeriavame hĺbkou vlastných skúseností. Naše skúsenosti formujú naše názory.Nielen informácie a vzdelanie, aj skúsenosti.
Je smutné, keď názory formujú peniaze, ale novinárska obec je dôkazom, že aj takých je čoraz viac.
Niektorí zastávajú názor, že aj niektorí diskutujúci sú za svoje príspevky platení.
Smutné.

248144

16.7.2011 11:28

RE: Podpora /lucifuge/

Big Sister 83.?.?.?

Reakce na 248144

Takže vlastní intuice + vlastní zkušenost. To je ale pouhá subjektivní pravda a ne ta objektivní. [mrknutí jedním okem]

248146

17.7.2011 14:14

RE: Podpora /lucifuge/

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 248146

Co to je objektivní pravda? Definujte a pár z perel té čiré objektivity nám předložte. Na příkladech to uvidíme nejlíp.

248189

15.7.2011 17:24

RE: Podpora

avari 90.?.?.?

Reakce na 247997

V té době jsem měl podobné názory. Vše se ale změnilo.

248059

15.7.2011 6:45

Křesťan?

Ram 85.?.?.?

Čľánky pana Bartoše čtu velmi rád a moc si vážím jeho shahy jít proti proudu, ale napsat "jsem křesťan" a jedním dechem "mít názor na přistěhovalce a cikány" - to prostě nejde dohromady. Kdyby býval byl skutečný křesťan a četl by někdy knihu křesťanů Bibli, tak by jistě věděl, co znamená "milovat bližního svého" a hlavně "milovat vdovy, sirotky a cizí usedlíky"...
Hledáte pravdu, nalézáte ji, ale stále nenávidíte lidskou bytost??? - pak jste stále ve tmě a věříte stejné propagandě, kterou tolik odsuzujete. Bojím se, že nenajdete nic.

Hledejte, pátrejte proč svět tolik nenávidí cikány, proč je nenávidí né tisíc let, ale řekněme pět tisíc let. Odkud pocházejí, co je to za místo či říši. Odkud vyvěrá celosvětová (globální) nenávist k tomuto lidu? Co je nutné o nich před světem skrýt, proč je nutné je udusat do země? Proč je např. Hitler chtěl vyvraždit "jako mystickou pomstu za nadlidi, se kterými obývali nějakou původní říši".

Jistě víte, že nám dnes předkládaná historie není pranic skutečná - vezte, že pokud odsuzujete cikány - jdete s proudem a ne proti, jste jen částí jedné velké lži. Současnost můžete pochopit pouze pochopením historických ba pravěkých souvislostí. Až to zjístíte, pak je suďte. [překvapení] [mrknutí jedním okem]

247995

15.7.2011 8:53

RE: Křesťan?

Efs Mechobrosthenes 213.?.?.?

Reakce na 247995

Byl jste rychlejší[smích] To, že se A. B. označil za křesťana, mě také dostalo. Podporování nenávisti, provokování, podněcování... Lukáš 17.1

248006

24.1.2013 0:18

RE: Křesťan?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 248006

(Příspěvek cenzurován pro osobní výpady vůči autorovi. Editor)

283304

15.7.2011 9:36

RE: Křesťan?

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 247995

Je apelování na současný stav s cikány ve společnosti skutečně kritikou cikánů ? Opravdu se někdo naváží do cikánů a říká, že to je méněcená rasa, která má v genech zlodějnu, lži, podvody a zneužívání dávek ? No .. někdo možná ano. Pár blbečků s vyholenou a prázdnou hlavou. Ale co ta kritika z úst Vandase apod. ? Nekritizuje se tu spíše původce toho stavu, kterým je ten kdo vytváří pozitivní diskriminaci ? Když řeknu, že "Cikáni zneužívají dávky", kritizuji cikány nebo spíše konstatuji fakt a kritizuji toho, kdo je nechá ty dávky zneužívat ? Jsou to cikáni, kdo vytváří pozitivní diskriminaci ? NE .. Cikáni jsou jako každý jiný a jednají naprosto přirozeně. Pokud jim někdo dává tak berou. Pokud je nikdo nenutí tak NEBUDOU. Pokud je někdo podporuje v tom křiku o rasismu a být obětí rasistů se vyplatí tak proč by cikáni tyto pro ně výhodné výroky po různých Kocábech a komisích odněkud z ciziny neopakovali ? Jednají naprosto přirozeně. To co tedy vypadá jako kritika cikánů není vlastně kritikou cikánů ale kritika naších gádžů v zastupitelských funkcích, kteří jsou příčinou pozitivní diskriminace a v konečném důsledku jsou i příčinou neintegrovatelnosti cikánů. Prčo by se měli integrovat, když se jim to nevyplatí ?!

248011

16.7.2011 11:30

RE: Křesťan?

esw 109.?.?.?

Reakce na 248011

Cikáni od kohosi dostali nabídku na bezpracný život a populační explozi, jakou nemohli odmítnout - souhlas. Cikánskou urážku "gadžo" by jste si snad ale mohl odpustit.

248147

16.7.2011 1:02

RE: Křesťan?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 247995

To zní zajímavě. Podělíte se prosím o zdroj Vašich informací? Rád bych se něco nového dozvěděl. Děkuji.

248130

16.7.2011 3:36

RE: Křesťan?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 248130

Tak,aby jste se neco dozvedel,zacnem,tady.
Vložený obrázek
Politici vsech zemi spojte se!
Jestlize mluvite o krestanstvi,tak dnesni krestansky svet neni krestanskym,protoze zeme jez ma v kazde ulici kostel,jakehokoliv vyznani,ktere prakticky rozdeluje obyvatelstvo na mnoho skupin,tak ,takovy "krestansky stat nekrestansky morduje ,zabiji lidi z jinych zemi,prisahaji na bibli,vedou v TV krestanske debaty,odvolavaji se na Boha a chovaji se jako prasata,kostelem pocinaje,od zabijeni az po znasilnovani deti,dokonce jsou evidence,jak krestanska organisace pro syrotky dodavala male deti k "lekarskym" pokusum a podobne. Tento,tak zvany krestansky svet zije ve vlastnich bludech a nadrazenosti nad ostatnima,ovsem mame zde krestany ,kteri ke svemu krestanstvi nepotrebuji zprofanovane farare a kostel a sve krestanstvi nedavaji bombasticky najevo a delaji co muzou k usnadneni zivota pro druhe lidi,ovsem ,ti nejsou "popularni v dnesni dobe politicke spravnosti,naopak vznesouli kritiku,jsou sikanovani,terrorisovani a zalarovani a i vrazdeni.Takze,jestlize napisete,ze jste krestan,tak,jakeho druhu jste,kdyz se zminite o nenavisti k cikanum a popripade s Hitlerem,co by priklad nenavisti,kdyz desitka miliony krestanskych vojaku,Nemcu bylo zavrazdeno hladem ,krestany,tak,jak dnes krestane,zoldaci pusobi v Iraku vrazdit jine lidi pro dobre penize-zold od krestanske vlady,jez slepe nesleduje zatim jeste dnes krestanskou Ameriku ,jez se chova nekrestansky,pod vedenim lidi,jez by podle Vas Hitler v ramci nenavisti vyhubil a tim padem by byl dnesni svet v krestanskem pohledu lepsi,nebo si myslite,ze to co se dnes deje je spravne?
Navic,uceni krestanske viry neni v naprostem souladu s tim ,co dnes silne ozbrojene, technicky nadrazene staty provadeji najinych lidech v jinych zemich.
Mimochodem,letadlo nesouci atomovou pumu na palube,ke svrzeni na Hirosimu bylo pozehnano protestanskym pastorem za zdar jeho letu a uspesnemu splneni daneho ukolu,stredem zasahu atomove pumy byla katolicka mise v Hirosime,jejiz trosky jsoutam dodnesMozna,ze mi date ted za pravdu v jedne veci,ze svet a lidi,jako takovy v podstate nechteji zit v pravde a ani nechteji pravdu slyset, mnozi lide si vyberou z propagandistickych duvodu nabozenskou ideologii,co rozdeluje lidi a stejne se nechteji tou ideologii ridit,coz je videt na nasich vladach a mocnych z nejmocnejsich,kteri se nechavaji fotografovat v nedelnim dopoledne,pred kostelem.
Prvni den po sametu v ramci pocinajici demokracie,jste nasel byvale soudruhy sedet v prvni lavici kostela,kde kazal "falesny knez",falesnym,"rychlokvasenym "krestanum o Bozi lasce a vysledek je,kouknete kolem sebe,to je radost pohledet,ze ano?
Unikum z Parize je krestansky katolicky kardinal,ktery rika,ze je krastanem ale i zidem, sveho casu kandidoval na Vatikansky stolec,co by hlava"katolicke-krestanske cirkve,najdete jednohokrestana jez by chtel byt nejvrchnejsim rabinem v Israelu.
Takze,obrazek je velmi realny,pro vsechny,nas dole,co jim na nas vubec nezalezi,jeste navic si sami sobe blbnem hlavy.

248131

16.7.2011 10:23

RE: Křesťan?

Big sister 83.?.?.?

Reakce na 248131

Děkuji pane Nohejl. A teď bych ještě poprosil něco o těch cikánech.
Historický původ, určení ..........

Děkuji.

248141

16.7.2011 23:22

RE: Křesťan?

Ram 92.?.?.?

Reakce na 248141

2 big sister:

Díky za zájem, je znát, že jste člověk velmi přemýšlivý a rád si vytváříte svůj vlastní názor na věc (jak se říká moudrému napověz, hlupákům dolož...).

Skutečná historie Romů je totiž úplně jiná, než nám jí historici předkládají a předkládat musí. Ona vlastě i naše historie (tedy jakožto slovanů, ale i celosvětová...) je jiná než jakou nám ti vědátoři vnucují... Bohužel v tento okamžik více info podat nemohu... ale už brzo snad budu moci.

PS pro ostatní:
Nechci se Romů nijak zastávat, ale děsím se a vím, kam až tato nenávist k nim, která je vlastně i ve Svatém písmu předpovězena, dojde.
Stejné je to se zmíněnými muslimy. Všichni, i pan Bartoš, moc dobře víte, že 9/11 není výtvorem muslimů (jestli židů-chazarů či někoho jiného, to je teď vlastně jedno - i když i toto je v Bibli předpovězeno), přesto se však muslimů nikdo z nás nezastane.
Skutečně existuje al-kulajda? Skutečně muslimové, nebo arabové, nebo já nevím kdo z iráku, íránu, afgánisthanu, pákisthanu..., terorizují celý svět? Nebo je to zase jinak? Vždyť vy všichni to víte, všichni víte jak to je... a přesto si dojednoho myslíme, že muslimové jsou paraziti, kteří zabírají místo v naší evropě, a jednou jí snad zaberou? To muslimové chtějí globalizaci, ovládnou svět, NWO?????
Nebo není to zas jen cíl někoho, kdo v nás chce vyvolat nenávist účelově?
Netočíme se stále kolem čehosi? Kam to míří? Co bude dál? Pokud budete nenávidět lidi kolem sebe, nic nedokážete, pořád jdete s proudem a jste v moci čehosi, kterýchsi, nebo kohosi, kdo se za tím vším skrývá.

Jsem unavenej, takže to po sobě nepřekontroluju[smích]

248170

17.7.2011 3:53

RE: Křesťan?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 248141

S temi cikany je to naprosto neresitelna vec ,protoze nasi politici jsou bez jakehokoliv reseni take.Ja,osobne mam zkusenost ze Slovenska,kde cikan,jakmile vylezl ze sve cikanske osady nekam do slovenske vesnice,tak,pokud jej nenachytal "zandar',tak jej chlapy zbili k nepoznani,takze,zadna slepice se neztratila ani kaceny,vse bylo v poradku,proste,cikanovi nenalili ani v hospode ,naprosta isolace ,nebot ziji pro nas jinym zivotem a z te jejich stranky jsme jen na to,aby nas okradli a nebo britvou ohrozovali,ze nas "dorezou", coz ,politikum nevadi ,k nim se nikdo s britvou v ruce nedostane.Znal jsem cikana,ktery chtel zit evropskym stilem ,ale ostatni cikani mu to nedovolili,vzdy kdyz jej navstivili se ozrali,popralise ,rozbilimu nabitek,proste on sam dosel k poznani,ze to jako cikan s cikanama nevidrzi a byl z toho zoufaly a zcela bezradny.To je ciza "kultura",jinej zivotni stil a ti musi byt vuhosteni a nebo isolovany.Zrovna jsem docetl prikla dtoho,jak ani po 600 letech se neasimilovali-neprispusobili se zide na Majorce,pres vsechny prestupy na krestanskou viru,zmenu jmen,nekde i smisene manzelstvi a stejne jsou stale zide, za to steme ,ze hodne krestanu preslo na zidovskou viru.Torovnez ukazuje,ze zid zustane zidem a take spravne rikaji,jednou zidem a na vzdy,pro nas to znamena ,ze kdokoliv prijme tuto viru a nebo byl jednou zidem ,ze je stale zidem a vzdy bude pracovat,slouzit a poslouchat,co zide chteji,nikdo z nich nebude dbat na to,aby zeme jez jej prijmula,aby ve zkutecnosti byl jejim obcanem a obrazek z USA nam to jasne rika,ze na dotaz,zda jsou americkymi obcany odpovedi,ze jsou nejdrive zide a potom americkymi obcany,nebo reknou,ze jsou americti zide, nakolik slouzi USA v dobe valky v Afganistanu a Iraku si muzem precist z ruznych linek,na bojisti,nejsou knalezeni, je jich tam anproste minimum.Z historie vime,ze pokud zide byli "utlacovani"tak to jeste s nima slo,ale jakmile dostali volnost pohybu a prava obcanu,jako kazdy jiny,tak zacli stavky,revoluce, anarchie a vrazdy-atentaty na uredniky a i samotheho cara,podivejte se na seznam popravci cety,co zastrelila rodinu Nikolaje II.
Nejsem prekvapen,ze se ministrestvo dohaduje s cikany anemohou dojit k nicemu a stoji to velke penize.Udelejte pokus,zkuste,cikany dodat do Israelu a uvidite ,ze se reseni najde.
V Ausrealii zidovsky poslanec,co by "Australan" v Israelu tlaci navrch poslat vsechny ne zidy,mnohe araby,muslimi,do Australie a nikdo z Australske valdy ani nemukne,mezinarodni kriminalni soud,jak by smetl a vsichni ostatni,co delat s poslancem zeme,ktery pracuje pro cizi mocnost, to jeste cikan ma podle me lepsi jednani nez on.
http://www.jpost.com/LandedPag Danny Danon ;Send African migrant to Australia
Proto pisi,ze politici,jsou vinni,tim vsim,co se deje kolem nas a co mame za problemi s kriminalitou,ktera by byla znacne nizssi,prikladem na emigraci je Israel,ktery o sobe tvrdi, ze je jedinou demokracii mezi arabskymi staty, takze,pomozme jim v te demokracii nekolika vlaky emigrantu,urcite budou radosti vyskakovat do vyse, a po nich skoci i vsichni kolaboran...Automaticky kráceno

248175

17.7.2011 9:25

RE: Křesťan?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 92.?.?.?

Reakce na 248175

pro zajímavost:
http://www.imninalu.net/famousGypsies.htm
pozor nepleťe si je s tvz. árijci - po dobití původní říše tvz. árijci došlo k úpadku této říše....:
http://wmmagazin.cz/view.php?cisloclanku=2009030144

248181

16.7.2011 13:23

RE: Křesťan?

tmo 89.?.?.?

Reakce na 248130

@jean laroux: perfektní replika... uvedení na správnou míru. zcela souhlasím.

@anonym:
>Podělíte se prosím o zdroj Vašich informací? Rád bych se něco nového dozvěděl. Děkuji.
---začít se dá tady:
Árjové
+tady:
Zvedavec

248154

15.7.2011 7:13

Já jen mrknul

Jéňa 85.?.?.?

na stránky prvnizpravy.cz a připadá mi to,že nevybočují z politické korektnosti.Nemohu si pomoct,stejné judelži,viz.-Kaddafi si najal žoldaky apod.

247996

15.7.2011 16:36

RE: Já jen mrknul

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 247996

pane Bartoši,zajděte si za Alenou Homádkovou a ta Vám vysvětlí,co je pravicová strana a kdo je Václav Klaus.Když to zveřejníte,budete CHLAPÍK STATEČNÝ...

248049

15.7.2011 7:57

To je dobré

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Tito dva pánové se vyzpovídali navzájem. [chechtot]

247998

15.7.2011 8:30

papá Klaus a národní zájmy???

risi 88.?.?.?

Pokud Klaus někdy obhajoval národní zájmy, tak já jsem v Číně hajným. Větší volovinu jsem již dlouho nečetl. O tom by se dali napsat knihy. Ale škoda slov.

248002

15.7.2011 9:56

RE: papá Klaus a národní zájmy???

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 248002

Máte pravdu, ten nekritický obdiv k tuneláři a největšímu zloději Klausovi (nejde o péro) ze strany pana novináře Bartoše je přímo zarážející. O to víc zarážející, že panu Bartošovi to v jiných případech perfektně myslí a umí psát velmi dobré, čtivé články.

248015

15.7.2011 12:46

RE: papá Klaus a národní zájmy???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

Reakce na 248015

Pokud někdo obdivuje KLause a neustále po něm opakuje blbosti o jakýchsi českých národních zájmech, tak je jasné, že jeho jediným zájmem je dobře se napakovat z peněz přiblblých ovčanů.Chápu pana Stworu, proč Bartošovi na Zvědavci dělá místo.I sionista Matějka se jej kdysi zastal.

248035

15.7.2011 18:39

RE: papá Klaus a národní zájmy???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 248015

Řekl bych, že pan Bartoš nechce vidět to, co pan Klaus provedl v minulosti, tj. jeho zásadní vliv na špatný průběh ekonomické provatizace. Prostě co bylo před rokem 2000 (příklad), pan Bartoš nevidí a nechce vidět, tam si dal svou vnitřní hranici, kterou nechce za žádnou cenu překročit. Taky řešení, zpět se to nedá vzít. A že si teď v politických námětech souzní a vidí v něm svůj velký idol a vzor?? To je možné a nemáme právo mu to brát, ale taky to nic nemění na tom, že kdyby se hodnotila kariéra pana Klause od roku 1989 dodnes, tak klidně může vyjít najevo, že cca 90% jeho činů bylo proti zájmům naší země a našeho lidu, a jen těch cca 10% z poslední doby může být hodnoceno kladně. Prostě pan Klaus jako privatizátor selhal, ale jako prezident může mít v poslední době svou pravdu. Vše stejně časem vyjde najevo, historie se (ne)dá ošálit. A jak se někde psalo, kdyby se nezprivatizovalo podle požadavků západu, klidně mohlo dojít k humanitárnímu bombardování Čech, aby jsme pustili osamostatnit Slovensko.. Jinak pana Bartoše taky oceňuji za jeho odvahu a jen doufám, že to není tím, že je mu DOVOLENO někým tyto čláky psát. Nejhorší je vždy ztráta důvěry..

248079

16.7.2011 22:21

RE: papá Klaus a národní zájmy???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 248079

Chtěl bych ještě doplnit svůj příspěvek o jednu úvahu - jak jsem psal, v době ekonomické transformace udělal hodně špatného. Ovšem naskýtá se otázka, co když to tak mělo být? V duchu přísloví - všechno špatné je pro něco dobré?? Totiž jestli příjde další vlna světové krize, a má být horší než ta první, tak pád na zem je lepší z prvního stupně žebříku, než z nejvyššího. Čili nás pád dolů nebude (možná) tak bolet, jako národy, zvyklé na lepší poměry. A na závěr perlička, za kterou možná sklidím posměch, ale chci ji napsat. Proroctví Palmových listů z roku 2007 předpovídá toto:
"Od roku 2011 podle západního kalendáře se krize ještě prohloubí, protože v USA a potom i v Evropě začnou peníze stále rychleji ztrácet svou hodnotu.
V roce 2012 zkolabuje finanční systém USA. Stát již nebude schopen dostát svým závazkům vůči osobám, které zaměstnává.
Úpadek amerického hospodářství a znehodnocení americké měny dolehnou velmi těžce i na Evropu, zvláště na Německo, které je ve velké míře závislé na exportu. V evropských metropolích dojde k bouřím, jejichž terčem se stanou převážně cizinci, kteří se zde v minulosti usadili. Zvlášť krvavé boje propuknou v Paříži a Římě, ale také v Madridu, Londýně a v Praze. Nejméně postiženými zeměmi budou Rusko, Čína a Indie, protože jejich hospodářské systémy se budou navzájem podporovat.
Nepokoje v Německu a v Evropě potrvají do podzimu roku 2016. Pak budou ukončeny zásahem ruských a čínských vojsk, o který požádají evropští vládci."
Pokud k tomu tedy opravdu dojde, může být osobní kontakt pana Klause na pana Putina a Medveděva strašnou výhodou. A jak napsala kdysi nějaká paní v diskuzi: "Čím je Klaus starší, tím má lepší názory na svět. A jeho hlavní dějinná úloha pro naši zem ještě příjde!!" Třeba je to nový svatý Václav, který je tuším, patronem Českých zemí?? Uvidíme, tyto roky nejsou tak daleko a většina z nás se jich jistě dožije. Takže pravdu poznáme sami...

248166

15.7.2011 9:25

Na pravdoláskovské lodi plujem

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Nemohl jsem si v rozhovoru nepovšimnout dvou věcí.

1. Je zde zmiňována historie vazby pana Bartoše na server Eurabia.cz, který jak pan Bartoš uvádí je silně pro-Izraelský a dle mého názoru je i silně propagandistický ve vytváření strašáka Islámské hrozby. Tohoto nového think-tanku se velmi aktivně účastní právě pravdoláskovci o kterých je v článku řeč takřka všude. Současný postoj pana Bartoše k Eurabii a pravdoláskovcům byl myslím v článku popsán jasně ale stejně by mě zajímal názor pana Bartoše k anti-Islámské propagandě z úst Miloše Zemana nebo na pozadí různých aktivit proti mešitám atp., kde se angažují lidé jako Němcová, P. Sobotka atp. Právě ta pro-Izraelská hnutí prezentovaná rétorikou lidí od Eurabie, LPA atp. a rétorikou povětšinou pravdoláskovských politiků je na popředí i na pozadí zmiňovaného think-tanku. V současné době zde vnímám i účelové zapojení pravicových a zejména ultrapravicových kruhů do této propagandy. Jak se pan Bartoš dívá na motivy migrace muslimů do Evropy ? Je to snaha o ovládnutí Evropy a násilnou konverzi křesťanů a nevěřících (viz. pravdláskovský think-tank) nebo jsou ty motivy migrace cizích kultur do Evropy jiné ?

2. Poměrně mne zaujal popis aktivity pana Hnízdila ve vztahu k panu Klausovi. Před nějakou dobou jsem zde zmiňoval tyto aktivity v souvislosti s výzvou NEO 2011 viz. http://odporuj.org/2011/04/01/vyzva-neo-2011/. Je až paradoxní, že takovou výzvu iniciují právě lidé z pravdoláskovského gangu, který má největší podíl viny na stavu země kritizovaném v této výzvě. Jde v případě této iniciativy, která hraje na city a nálady obyvatelstva ve skutečnosti o vytvoření Nové lodi, kam se nalodí posádka té staré, potápějící se pravdoláskovské lodi ? Podobnou myšlenku jsem kdysi četl na blogu myslím, že zrovna pana Havlíka, který je druhým hlavním protagonistou uvedené výzvy.

248009

15.7.2011 11:20

RE: Na pravdoláskovské lodi plujem

henrypes 88.?.?.?

Reakce na 248009

myslím, dobré postřehy, stály by za reakci pana B

248025

15.7.2011 11:52

RE: Na pravdoláskovské lodi plujem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 248025

takze napojeny na zidopozitifi? mozno si pan stvora zehli svoje preslapy voci politickej korektnosti, a hlada sposoby, ako mat vyzor veriaceho holokaustistu [smích] [smích]

248027

15.7.2011 14:03

RE: Na pravdoláskovské lodi plujem

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 248027

Já bych ten mák příště nechal více dozrát než z něj napeču buchty a sednu za klávesnici [smích]

248038

15.7.2011 9:41

Klaus nebo Havel, stejná sorta...

KRONEOS 78.?.?.?

Copak pan autor Stwora i novinář Bartoš netuší, že právě oba dva prezidenti jsou čestnými pachateli znásilnění české ekonomiky a národa globalistickými zájmy USA.
Proč česká ekonomika je z 80% v rukou zahraničních ekonomik?Zatímco se vy tady nedomrle opájíte rozdíly mezi příznivci idiota Havla a kreténa Klause, tak zahraniční korporace utužují své zájmy v Čechách ,aby z nich udělali jen nedomrlou nevzdělanou populaci, montovnu, která bude závislá na tom, jak kdo bude pískat!
Současná ekonomická katastrofa ČR je výsledkem Klusova níčení českých firem ve prospěch zahraniční konkurence. ON a jeho ODS,ČSSD stáli za zníčením české suverenity!
Na to se nesmí zapomínat, jinak jste jak ovce zobající drobky globalistů!
Klaus i Havel jedno totéž!!!!

248013

15.7.2011 10:01

RE: Klaus nebo Havel, stejná sorta...

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 248013

S Vaším diskusním příspěvkem plně souhlasím.

248016

15.7.2011 20:27

RE: Klaus nebo Havel, stejná sorta...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 248016

Přesně tak, Havel i Klaus jsou z jednoho hnízda. Jedna i druhá strana mince je stále ta samá mince. Pitomci kteří to nechápou!

248102

15.7.2011 10:29

RE: Klaus nebo Havel, stejná sorta...

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 248013

S uvedeným nelze než souhlasit. Osobně mám na oba pány "prezidenty" shodný názor. Pro Havla mám připravenu státní vlajku, nebude však na půl žerdi. Klausův tlak na zničení státnosti je zastřenější, o to však rafinovanější. Článek v Právu dne 9.7. t.r. od jednoho z jeho poskoků, dřívějšího břeclavského kytaristy Petra Macinky (t.č. zástupce ředitele tiskového odboru KPR) je toho přímým důkazem. [bliji]

248019

15.7.2011 12:49

RE: Klaus nebo Havel, stejná sorta...

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 248013

Podpis.

248036

15.7.2011 17:35

RE: Klaus nebo Havel, stejná sorta...

avari 90.?.?.?

Reakce na 248013

Naprosto souhlasím. Napadá mě, že pánové Štwora a Bartoš jsou snad řízenou opozici, když takovým způsobem uctívají Klause. Tenhle člověk je stejný zradce jako Havel, teze - antiteze.

248063

16.7.2011 21:57

RE: Klaus nebo Havel, stejná sorta...

esw 109.?.?.?

Reakce na 248013

To ničení českého průmyslu od poč. 90 let bylo skutečně systematické, sám jsem to v jednom takovém "rodinném stříbře" (Chirana) zažil. Někdy v 92 byly zhůry zlikvidovány PZO. Hodně nomenklaturních hajzlíků se na tom tehdy parádně napakovalo. V centrálně řízeném hospodářství měly vlastní obchodní zastoupení jen giganti jako Škoda, Chepos, apod. A střední a malé podniky zůstaly na světovém trhu jako batolata. Vybudování vlastního obchodního zastoupení není otázka jednoho měsíce. Do roku byly ve finančním deficitu. A pak přišel zahraniční investor... Havlo-Klausiáda dokonala své ničemné dílo. Podotýkám, že před tím rozvalem měla Chirana kontrakty v zahraničí uzavřené na dva roky dopředu.

248165

15.7.2011 11:13

lidé se mění věkem.....? je to cesta

henrypes 88.?.?.?

...Pevně ale věřím tomu, že my, jak jsme se tu dnes sešli, vidíme věci jinak. A že si dobře uvědomujeme, kde je pravda. Že existuje dobro a že existuje zlo, a že chceme stát na straně dobra.....
dnes smíšlíte jinak, že? jste na cestě a jdete s otevřenými očky, tož ať ti to vydrží synku

248022

15.7.2011 11:20

Klaus-dobro. Havel-zlo?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 204.?.?.?

Po přečtení článku se nemohu ubránit dojmu, že A.B. je součástí nějaké iluminátské organizace. Na jednu stranu straší islámským zlem, na druhou stranu přehlíží zlo z USraele, které se poštváváním muslimů a (post)křesťanů snaží vyvolat 3. světovou válku. A sám se nás na eurábii snaží poštvávat proti muslimům, kterým jsme, až na pár fanatiků, naprosto ukradení.

V pravdoláskovcích vidí satanáše a levičáky, na druhou stranu tunelář a lhář Klaus, pocházející z elitní bolševické rodiny, který za tuhé normalizace vesele cestoval po západních zemích a sbíral zkušenosti pro budoucí zavedení modrobolševického kapitalizmu u nás, je vydáván za ztělesnění pravičáctví a charakternosti.

Jestli A.B. náhodou nepatří mezi košer-křesťany, sionistické protestanty, jakých je plná kolonie Izraele -USA.

248024

15.7.2011 13:32

Britské listy

fohat 88.?.?.?

viz http://www.blisty.cz/art/59391.html to již bylo popsáno hodně papíru,ALE když voliči chodí k volbám,místo aby PROSTĚ NECHODILI....na protest....

248037

15.7.2011 14:14

Křesťan podporující Klause? To se mi snad zdá pane Bartoš.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Samozřejmě i Dominik Duka miluje Klause, ale on není křesťan je jenom katolík, stejně jako fašista Joch. Myslící křesťan nemůže adorovat toho, kdo se vyznává z obdivu k dílu Američanky Ayn Randové alias ruské židovky Alice Rosenbaumové. Sborník ke stému výročí narození této zrůdy vydal Klaus vlastním nákladem a se svojí předmluvou v r.2005. Je to směs toho nejhrubšího egoismu a nenávisti ke křesťanství. Kostel, do kterého satanista Klaus vkročí, by měl být znovu vysvěcen.

248039

15.7.2011 14:34

...

Mgr. Jemelík 192.?.?.?

A nejsou právě svobodní zednáři částečně (nebo úplně, to nikdo přesně neví) strůjci a architekty NWO?

Jistě jsou. O tom nemám nejmenších pochyb. I proto jsem z Rotary vystoupil, protože jsem sice neměl důkaz pro to, že Rotary a zednáři jsou propojeni, ale neměl jsem ani důkaz, že by propojeni nebyli. Proto jsem se pro jistotu rozhodl odejít, protože mi to nic nedávalo, byla to ztráta času, do jisté míry jsem v tom rozpoznával jakousi náhražku za křesťanskou víru. Jednoho dne jsem si zkrátka řekl, že to nemám zapotřebí.




http://www.youtube.com/watch?v=yd3ZsraeaWA

http://www.youtube.com/watch?v=_G-xrdP71Vs

248041

15.7.2011 15:09

sounáležitost

kedu 78.?.?.?

Je přinejmenším smutné sledovat, jak se vydavatel Stwora pokouší zavděčit fundamentálně zarytému fanatikovi jako je Bartoš jen proto, že se "postavil" na jeho stranu v případě sporu ČR kontra Stwora.
V reakcích zde již zazněly správné zmínky o úrovni Bartošova křesťanství v kontextu jeho nenávisti a pohrdání k menšinám nebo jiným národům vyznávajících víru jinou než je křesťanství a judeismus, také zde zazněly úvahy na téma euarabie.cz, což není třeba dále komentovat. Zároveň se někteří nezapoměli zmínit o servilitě Bartoše vůči prezidentu Klausovi, což ve světle historických skutečností dnes působí roztomile a přitom i trapně. Rozvíjení úvah o smyslu členství v Rotary klubu je asi korunou řečí tohoto nevšedního člověka, který za svůj krátký života stačil zlikvidovat svou šanci na konzistentní a čitelný vývoj a nahradil ho zběsilým kličkování ze strany na stranu a přitom hlasitě řvoucího "Já jsem tady!!! Všechno vím a všechno znám!!!"
Nelze nikomu upírat právo na výběr svých přátel a sympatizantů, jen by možná bylo vhodnější některé sympatie svěřovat soukromé korespondenci a ne opensourcovému projektu Zvědavce, protože ten se pak velmi snadno může stát zpochybnitelným ve své neujasněnosti cílů a cest, které k nim mají vést. To by pan vydavatel Stwora vědět mohl a i měl. Snad mu to nakonec dojde. A pokud ne, smůla.

248043

15.7.2011 16:18

RE: sounáležitost

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 248043

Nic v tom nehledejte. Je to jednodušší. Když mě Adam před několika měsíci požádal o rozhovor, připadal jsem si trošku zaskočeně a divně. Kdo jsem já, abych uděloval rozhovory? Abych to nějak kompenzoval, jinými slovy, aby mi sláva nestoupla příliš do hlavy, souhlasil jsem s podmínkou, že on udělá rozhovor pro mě. Že to bude reciproční. Adama beru jako kamaráda, o názorových rozdílech samozřejmě vím. Nelze se přece stýkat jen s těmi, kteří se mnou bezvýhradně souhlasí. [smích]

248048

15.7.2011 20:55

RE: sounáležitost

kedu 78.?.?.?

Reakce na 248048

Myslím, že Vám rozumím, ale to neznamená to samé, jako že akceptuji.
V dnešní době je velmi důležité být konzistentní a lidé, kteří konzistentní nejsou, což je myslím případ Bartoše, je nutné jasně označit jako nákazu způsobující vratkost síly a čitelnosti argumentací v dnešní nesmírně obtížné době zarostlé invazí slov, naprosto nečitelných zájmů a hlavně totální informační inflace. Důvod je prostý: člověk neschopný definovat svou vlastní víru na jasném a čitelném základě, aniž by se zbavil nánosu krajní nesnášenlivosti je nevěrohodný, protože je plný zášti nikoli snahy o porozumění podstatě problému. Je arogantní, protože svou arogancí se utvrzuje. Je narcistní, protože se nechává v mladém věku fotografovat s dýmkou v ruce - to je přinejmenší trapné[smích] Spolupracoval a koexistoval s organizacemi, které nemají nic společného s tím co představuje nebo se o to alespoň snaží Zvědavec (eurabia.cz, rotary klub... Idnes[smích]
Pokud ho berete jako kamaráda, tak Vám přece nic nebrání s ním vést soukromou korespondenci - takhle to lidé ve společnosti jako je ta naše většinou dělají. S některými známostmi se prostě na veřejnost nechodí, protože tím jim děláte mědvědí službu a je to v důsledku kontraproduktivní - v podstatě se tím hlásíte k eurabii.cz a podoným aktivitám Bartoše.
Znovu říkám, že Vás chápu, ale akceptovat to jaksi nelze.

248109

17.7.2011 5:01

RE: sounáležitost

Esmate 90.?.?.?

Reakce na 248109

Pane Kedu,
určitě jste si všiml, že se pan Bartoš vyvíjí. Tak jako my všichni. A tak jako on, tak i u nás, není tento vývoj zdaleka u konce.
I když se to takřka všichni (v naší namyšlenosti) neustále domníváme. [smích]

248177

17.7.2011 14:26

RE: sounáležitost

kedu 78.?.?.?

Reakce na 248177

Je otázka, jak lze jeho vývoj interpretovat. Každý kdo není ve svém dosavadním životě konzistentní a zastává některé neakceptovatelné rysy - nesnášenlivost je asi hlavním rysem Bartoše, tak vývoj je sice faktický, ale není sám o sobě schopen argumentačně podpořit šanci na nějakou pozitivní změnu. Podstata problému vývoje osobnosti spočívá nikoli ve slovech, ale ve skutcích - činech, které jednoznačně a neoddiskutovatelně ilustrují vývoj k lepšímu nebo i k horšímu. Podle mého osobního názoru je Bartoš veřejně neakceptovatelný a měl by z veřejné diskuze být vynechán. Je to běžně praktikovaná selekce osobností sice inteligentních a talentovaných, nicméně lehce asociálních a hůře adoptovatelných na normativní soužití s ostatními lidmi, což je věc velmi jemná a někdy i komplikovaná. Jelikož se Bartoš vymezuje hlavně vůči tématice soužití a jeho postoje jsou destruktivní - protichůdné (tvrdí že je křesťan a hlásá nesnášenlivost), není možné s ním jakoukoli diskuzi vést.

248190

19.7.2011 15:45

RE: sounáležitost

Pepan 80.?.?.?

Reakce na 248177

Jde o to, čemu se vlastně říká "vývoj". Před lety natočil pan Chaun léčbu Klausem, pak za několik let sháněl podpisy pro Děkujeme odejděte. Jestli se tohle nazývá vývoj......Mejdřív adoruju pak upaluju [smích] Jestli že se člověk vyvíjí takovýmto způsobem pak je to buď neuvažující nádoba,která si neumí vytvořit vlastní názor a papouškuje propagandu,která je momentálně v kurzu. Anebo je to bezpáteřník,který má sice plná ústa frází a hesel o demokracii,protibolševismu atd., ale stejně hlásá názor toho,kdo je právě u kormidla,protože adorace mocných přínáší drobty/ možná i víc z jejich stolů/.

248368

15.7.2011 16:58

RE: sounáležitost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 248043

>Je přinejmenším smutné sledovat, jak se vydavatel Stwora
>pokouší zavděčit fundamentálně zarytému fanatikovi jako je
>Bartoš jen proto, že se "postavil" na jeho stranu v případě
>sporu ČR kontra Stwora.
Neco panu Stworovi rozumim. Doslo mezi nim a panem Bartosem ke kontaktu (nevim jakemu, treba zamernemu anebo nahodnemu, ani nevim, kdo jej inicioval, a nezalezi mi na tom), trebaze se, prinejhorsim, dohodli na vzajemnych sluzbickach, jez by je mohly zpopularizovat. Ta poslední myslenka neni nijak pozitivni, ale jakmile vezmeme v uvahu to, ze oba jsou pod jakymsi tlakem, ze se chteji vyjadrovat pred davem tak, jak citi a k cemuz dospeli pres ruzne prerody, tak je to prijatelne, pokud k tomu pristoupili bez postrannich nekalych zajmu. Mne osobne to sice nepresvedcuje do te miry, ze bych po tech krocich otviral naruc, ale priznavam, ze je naopak lepsi vystoupit pred dav a snazit se koukat zprima, nez temnit. U pana Stwory se mi taky libi, ze neprozradil zverejneni rozhovoru, ktery byl s nim udelan, a z pohledu publicisty ho chapu, ze kdyz to veslo ve znamost, ze si mohl dovolit zverejnit rozhovor, jez uskutecnil (mozna na revanz) s panem Bartosem. To druhe bych taky tak udelal, ovsem s tim, ze bych klidne navazal na clanek o nem, nevim vsak, jestli bych jako tazany odpovidal na rozhovorove otazky. Nejspis bych panu Bartosovi rekl, pokud mas zajem o mne neco napsat, popisuj me ve treti osobe rozhodne bych nebyl pro dvojstrannou podobu.
Takze vase: "...jak se vydavatel Stwora
>pokouší zavděčit fundamentálně zarytému fanatikovi jako je
>Bartoš jen proto, že se "postavil" na jeho stranu..."
neberu jednoznacne, v zakulisi je totiz povic aspektu, a nejenom zapornych.

248053

15.7.2011 15:47

Křesťan nemůže podporovat Klause. Katolík ano.

marek 87.?.?.?

Možná polovina Českých prelátů v čele s Dominikem Dukou podporuje Klause. Jenže to jsou jen katolíci, stejně jako fašista Joch. Myslící křesťan s rozhledem, nemůže podporovat člověka , který na vlastní náklad a se svou předmluvou vydal sborník propagující dílo a myšlenky Ayn Randové(ruská židovka původním jménem Alisa Rosenbaumová- vyšlo v CEP 2005). Je to směs egoismu a nenávisti ke všem křesťanským hodnotám. Jestliže tuhle zrůdu obdivuje ateista Klaus, budiž. Ale jak můžete obdivovat Vy pane Bartoš člověka , který propaguje takové svinstvo. Jste křesťan nebo katolík?

248044

15.7.2011 15:54

Anna

Anna 85.?.?.?

Jak to vypadá, tak náš humanitární bombardér Havel bude už brzy na pravdě Boží. A tam bude MUSET pohlédnout do očí své karmě. Před ní neuteče, zlatem ani kecy se nevyplatí, neuteče, neschová se...

248045

15.7.2011 16:52

Tak jste si kluci hezky pokecali

Dale Coper 84.?.?.?

a vyměnily si zdravice. My víme kde je pravda že[smích]. Frekvence slova pravdoláska je v ústech "novináře" Adama Bartoše obrovská a je na místě kdo tady koho víc nenávidí zda pravdoláskaři (o kterých taky nemám žádné iluze) Bartošee nebo Bartoš je. Říkat přistěhovalcům "přičmoudlí" je podle Bartoše autentický konzervativní postoj? No tak to teda díky.

248050

15.7.2011 16:54

Pravicující xenofob Adam Bartoš promluvil...

MoUdrostrak 88.?.?.?

No, klobouk dolů, myslel jsem si, že jsem "nejpravicovatější" ze všech pravicujících. A ejhle, pan Bartoš pravicuje, až se za kočárem práší!
Domníval jsem se, že dnes každý, kdo je "in" pravicuje, aby se někam "dostal" stejně, jako za "zlého" Bolševíííka každý autocenSSurně v Česku i na Slovensku SOUDRUHOVAL - na Slovensku i Soudružííínkoval resp. velice bežné tam bylo oslovení "Soudružííínko" osobě mužského pohlaví. A ejhle, pan Bartoš je jediný poctivě sou-dobově pravicující Soudružííínko, který místo aby kariéristicky stoupal, tak padá - a chytá se čeho může - i svých někdějších názorových protivníků...

Celkem mne příjemně překvapilo, když jsem nalezl rozhovor Adama Bartoše s panem Editorem resp. jsem přehlédl link, za který mne pak pan Saša upozornil. Domníval jsem se totiž bláhově, že ledy praskají a pan Editor, a jeho nelehká Kalvárie s Vrchností, Soudní Mafií a nařízeným ShabesGOJim začíná zajímat i ostatní, dříve autocenSSurní česká média.

Ale z nynější oplátky, tj. Rozhovoru pana Editora s panem Adamem Bartošem mne naopak polila hanba, že mám s takovými českými Adamy Bartoši vůbec co společného. A že dostávají jejich ultraxenofobně-pravicující vise na Zvědavci, na jehož náklady na provoz přispívám.

Mohu opovrhovat jak Vencou Lahváčem Veškrnou dr. h. c. mult. , tak Prof. Ing. Václavem Klausem, dr.h.c.mult., CSc.
Co se ale musí uznat, že V.L.V. má sice zvrhlé vise a je lidsky odporný, ale alespoň je známý a je pojem (ze kterého třeba já lidsky zvracím). Prof. Ing. Václav Klaus, dr.h.c.mult., CSc. je naopak svým způsobem proruský a prosrbský hrdina, ale jinak je široko daleko za hranicemi Česka pokládán za šaška - a není ani nenáviděn, ani proklínán, protože nikomu za to ani nestojí.

Sečteno a podrtženo: V.H.V se zasloužil vlastizradu, o bídu duchovna a morálky v české kotlině, zatímco V.K. se zasloužil o rozvrat státu, vykradení materiálové základny a zbídačení mnoha generací Čechů dopředu.

Přichýlením ke komukoliv z nich, musí zákonitě v české společnosti dneška znamenat, vykořenit se ze společenství lidství a humanity. Pan Adam Bartoš je pouhopouhým provokatérem, který si to "dává" s těmi, kteří ho odmítli vpustit k pokladničkám, grantům a "stážím" ve svých jinak prožluklých účelově-predátorských spolcích. Asi dobře a včas uhodli, s kým by měli tu čest!

248052

15.7.2011 17:18

RE: Pravicující xenofob Adam Bartoš promluvil...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 248052

No klobouk dolu, kdyz nahlidnu do archivu pod znacku MoU..., nebo co to je, tak vidim jen nenavistny kybl sr...
Ty jsi snad nejakej ukrivdenej normalizator, co prisel o svuj bolsevickej lagr. Ze plno lidi nema v lasce Havla a jini zase Klause preci jeste neznamena, ze chteji zase ten tvuj milovanej lagr. Nejsi ty nejakej zahorklej STBak?

248057

15.7.2011 19:26

RE: Pravicující xenofob Adam Bartoš promluvil...

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 248057

Že nemusím ani V.L.V. dr. h. c. mult., ani o něco méně V.K. dr. h. c. mult.,
přeci-vá
neznamená,
že toužím vegetit se včemi ostatními v lágru,
nicht wahr?!

248085

15.7.2011 18:02

RE: Pravicující xenofob Adam Bartoš promluvil...

anti-anti 94.?.?.?

Reakce na 248052

Můžeš být jenom rád, že Stwora za tvé peníze nepíše horší lži a nenávist. Pravda zvítězí oponenti "pravdolásky" ostrouhají.

Z pohledu Zvědavců tenhle člověk je ideální pro rozvíjení konspiračních teorií! New World Order a Bilderberg ovládající svět, 1989 řízené agenty a konspirace 9/11 nám dává důvod se bát nejenom o svůj život, ale o celý systém, proti kterému musíme bojovat duchovním bojem, protože oponenti jsou satanisté, slouží ďáblu a přinášejí lidské oběti.

Naopak lze ho i odmítnout s tím, že je zapletené do systému jako pronásledovaného novináře, ex-člena LPA a Rotary klubu, který je trestán za vynášení tajných informací. Podle mě je to jenom hňup, který řekne, že mu líto kytiček a proto jí prasata (a tím pobuřuje jak židy tak muslimy), řekne, že 3. světová válka začne nejpozději do roka (!), líbí se mu bílé ženy a prohlašuje, že čte Goebelsovi deníky.

Ale nemyslete si, že celý Zvědavec je lepší! Stwora s publikováním toho, že se někomu líbí bílé ženy souhlasí a otázkami navádí dotazovaného k vhodným odpovědím a vedením rozhovoru.

248072

15.7.2011 18:35

RE: Pravicující xenofob Adam Bartoš promluvil...

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 248072

Co je špatného na tom, že se někomu líbí bílé ženy? Mně se zase líbí bílí muži. Představa, že po mně šátrá osmahlá ruka je mi dost odporná. A Asiaté zase mají svůj osobitý pach, který mi hodně vadí.
Asi jsem xenofob(ka). A asi bych se měla začít léčit. Zvláštní - kdybych třeba měla sexuální preferenci jinou, tedy kdybych byla posedlá muži jiných ras, bylo by to OK, bylo by to cool.
Neřkuli, kdybych dokonce byla orientována na stejné pohlaví. To bych si mohla dokonce i zadovádět na nějaké té duhové demonstraci a pak otevřeně opovrhovat všemi "homofoby".

A kdyby někdo naznačil, že to není tak docela OK, že bych se měla léčit, našlo by se dosti odborníků na slovo vzatých, kteří by v tomto byli na mé straně.
Pokud však zdůrazním preferenci bělochů v tomto kontextu, je to špatně.
[bliji]

248078

15.7.2011 19:35

RE: Pravicující xenofob Adam Bartoš promluvil...

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 248078

Bábo Blažková, to byl taková "levný raSSismus" v odpovědi pana Bartoše.

Pokud mi zkušenost neklame, stejně Bílí Mužové okolo mne jdou jen po Běloškách a Asiatkách.
Černošky by Bíle ne/Může utahaly
a Eskymačky, Aboriginky nebo jiné extrémy nejsou zase dost pro Bělochy atraktivní.
Po Asiatkách naopak jdou Bílí Muži, kterým nebylo "dole" dostatečně naděleno...[zahanbení]
A to samé v bledě modrém: opačně téměř tolik Asiatek touží po Bílém Muži - jako Bělochy neuspokojených IndoEUropanek po Černoších!

Touhou po Asiatce by se pan Bartoš mužsky shodil, touha po Černošce by byla massochistická lež,

takže blábol o Bělošce na vrcholu piedestalu byl jen velice, velice, ale velice levný raSSismus ze 4. cenové... [mrknutí jedním okem] [bliji]

248086

15.7.2011 19:40

RE: Pravicující xenofob Adam Bartoš promluvil...

anti-anti 94.?.?.?

Reakce na 248078

Nemusíte prezentovat jak se vám líbí bílí muži. Nikdo se Vás na to neptal ani na to, že se Vám strašně hnusí šátrající osmahlé ruce. Ono není nijak špatné, že se někomu líbí lidé jemu podobné partnerky (bílé ženy). Můžeme si domyslet, že nemáte ráda cikány stejně jako 70% obyvatel České republiky. Odpověď, že se mi někomu líbí bílé ženy vypovídá více o tom jaký má odpovídající postoj k jiným lidem (rasám, barevným, menšinám nebo osmahlým, pokud chcete), než k to jaké ženy se mu líbí. Pokud by Bartoš byl známá veřejně působící osoba dostal by se touto odpovědí do nezáviděnihodné situace, kdy řekl něco na základě čeho mu lze přisuzovat společností odsuzovanou vlastnost xenofobii. On Bartoš skutečně může být xenofob a mít rád bílé ženy nejsou žádná urážka menšin, ale taková odpověď nepůsobí dobře, protože je na něm vidět svou záporná často kritizovaná vlastnost.

A na základě toho lze napadnout celou Bartošovu novinářskou práci.

248089

15.7.2011 20:33

RE: Pravicující xenofob Adam Bartoš promluvil...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 248089

>Nemusíte prezentovat jak se vám líbí bílí muži. Nikdo se
>Vás na to neptal ani na to, že se Vám strašně hnusí
>šátrající osmahlé ruce.
Vas se zase nikdo neptal na vas nazor. Co to mate za moresy takto odsuzovat druhe diskutujici. Zatim nepouziju nazev, ktery vam za ten postoj nalezi, nechci provokovat editora, ale mam ho na spicce jazyku, vy...

248104

15.7.2011 21:06

RE: Pravicující xenofob Adam Bartoš promluvil...

anti-anti 94.?.?.?

Reakce na 248104

Děkuji za váš názor, ale opravdu bych ocenil slušné chování a diskuzi. Bohužel mám svůj postoj a ze sdělení, že se někomu líbí bílí lidé je vidět postoj k menšinám a ne jací lidé se mu líbí.

On je celej Zvědavec rasistickej a tento článek a postoje dotazovaného novináře se nijak nevymykají tomu co zde bylo publikováno a rasismus je to nejmenší co lze babě Blažkové a případně Bartošovi vytknout. Lze jim vytknout, že mají bludné názory třeba o 9/11 a vidí za tím NewWorldOrder (židovské spiknutí). Možná jejich zaslepenost a nevzdělanost je jenom důsledkem tohoto rasismu.

248111

15.7.2011 21:43

RE: Pravicující xenofob Adam Bartoš promluvil...

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 248111

Nemyslím si, že je Zvědavec raSSistickej web. To bych ho asi-vá nesponsoroval. Nesnáším ani raSSisty bílé, ani "raSSisty na minus 1" a jejich pozitivní diskriminaci pro barevné.
Oboje vede k degeneraci společnosti.

Ani pan Editor mi nepřipadá, že by byl raSSistou. Naopak, na dalších paralelních diskusích se zastává Muslimů. Pokud na něco Zvědavec poukazuje, je to na roztahování se minorit na úkor majorit. A na tom není podle mne nic raSSistického.

Pokud se bude cikán někde roztahovat a pořvávat na mne Bílá Svině, schytá to stejně, jako kdyby mi urazil Běloch. Pokud ale na cikána bude pořvávat běloch bez důvodu, určitě se cikána zastanu, když to bude v mých silách.

Proto mi pan Adam Bartoš naštval svými levnými výlevy a ihned jsem tady upozornil, že to shazuje úroveň Zvědavce. Něco jiného je "blbnout" v diskusích. A něco jiného sem vpustit výlevy v článku. Je to jako prdět a krkat hlasitě na chodbě a nebo se us®at a krknout z plna hrdla před kolegy v aule. Každý máme potřebu si ulevit - a od toho jsou diskuSSe.

Myslím si, že se panu Editoru nevymstí, že dal interview panu Bartoši a naopak. Ale že na Zvědavci budou tyhle části výlevů pana Bartoše bez náležité reakce pana Editora coby-vá kladoucího otázky. A ShabesGOJim se na tom budou chodit "nabíjet" a špekulovat, co z toho vykřesat za raSSistickou charakteristiku celého webzinu. Webzinu, který je jinak v článcích doopravdy nastaven padni komu padni a nikoho nešetří a ani programově nevynáší /až to, tu neautocenSSuru, Vrchnost nemůže unést/ - a jen v diskusích se občas někdo vyřádí.

248113

15.7.2011 22:56

RE: Pravicující xenofob Adam Bartoš promluvil...

anti-anti 94.?.?.?

Reakce na 248113

Zvědavec "SS" web to není. Rasistický trošičku bude, ale v podstatě to je ničím nenapadnutelné. Když Zvědavec vhodně naznačuje, že cikáni kradou vhodně uspořádanými fotografiemi nebo oprávněně kritizovat špatné stránky romea.cz, nebo neprůhledné dotace vlastně na tom není nic špatného, ale lze to odsoudit jako rasismus. Stejně jako pozitivní diskriminaci lze kritizovat nejen z pohledu většiny, ale i z pohledu Romů, kterým v podstatě neprospívá a neřeší jejich situaci a i Romea přiznává, že dotace Romům vlastně škodí.

V těchto případech vlastně není co vysvětlovat a reakce pana Editora to nemůže vylepšit. Na svůj názor právo máte stejně jako na jeho slušné vyjádření, ale něco se za názor často nepovažuje a něco se možná za názor dá považovat, ale není to pravdivé (třeba to spiknutí NWO a úmyslné zabití vládou USA svých občanů). A něco může být názor může to být nepravdivé a může to být trestné, a obžalovanému za to hrozí podmínka.

248126

15.7.2011 23:48

RE: Pravicující xenofob Adam Bartoš promluvil...

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 248126

Ale, ale ale není to pravdivé (třeba to spiknutí NWO a úmyslné zabití vládou USA svých občanů)

Americká administrativa není jedna uniSSono parta "dobrých" a "zlých" boys. Je to s®ačkovitá hmota všech možných stupňů zápachu!

Čeští STBáci nebo ruští KGBáci měli alespoň strach z autorit. Emeričané jsou oproti tomu primitivové, kteří si vzájemně okopávají kotníky a při šanci na "malou domů" neznají míru. Hroutí se Impérium, hroutí se pokora a úcta k jejich poplatníkům.

Jeden příklad z MTA: v dolní části Manhattanu, kam se jezdím kochat pohledem na neexistující Dvojčata velice často nalezou do metra týpci v dlouhých baloňácích a rozepnutých sakách. Od ostatních civilů se liší asi stejně, jako se Gestapáci v kožených kabátech lišili od HerrenVolku[smích]

Jakmile nastoupí, loví mobily. Jejich služební mobily v metru fungují, plebs má smůlu (kvůli-vá security reasons?!). A jede to: jak za dřevního kapitaliSSmu/mobiliSSmu v Česku-tupotiny, jen jestli po mně-důležitém "vládním" úředníku někdo KOUKÁ a ZÁVIDÍ! Smrkáč, s hypotékou, školným a účtem manželky za kosmetiku na krku se maSSíruje proti burziánům z Wall Street a lidem z kanceláří, co mají cca $200,000.00 a víc ročně. Jen nemohou ani se svými příjmy "volat z jedoucího metra", jako jim se šklebící důležité "s®ačky", s jazykem bankovního účtu v těžkém mínuSSu .

Takovéhle zamindrákované emerické "s®ačky", coby-vá "Vládní Ouředníky" - ani MoSSad, ani nikdo další z emerických vnitřních neuspokojených "sex-kcí", nemusí zvlášť přemlouvat k Insider Jobu. Jsou totiž úplně říční si dokázat, jak jsou vyjímeční! Ať to stojí, co to stojí! I životy spolu-Ovčanů, co mají několikanásobné příjmy nebo nemají...

248128

16.7.2011 13:21

RE: Pravicující xenofob Adam Bartoš promluvil...

anti-anti 94.?.?.?

Reakce na 248128

Jestli je jediná věc která vás trápí to, že si týpci v kabátech mohou v metru spokojeně telefonovat a vy ne tak je to opravdu, ale opravdu smutné.

Systém, že zákazníci operátorů, kteří nepokrývají tunely nebo se na tomto systému nepodílí si nezatelefonují nebo existenci levných operátorů a "exkluzivních" operátorů pro bohaté můžete kritizovat, bezpečnostní důvody v tom nejsou.

V Praze zase byla najatá ABL na vyhnání a hlídání bezdomovců. Dopravní podnik v Praze má také své ostré hochy (gorily bez mozku), které vytahují asociály z metra a ČEZ má své temné komnaty pro neplatiče elektřiny a komando mučitelů neplatičů. Nějací "Gestapáci" co mohou telefonovat v metru jako příklad spiknutí nebo zkorumpovaní úředníci nemají z ničeho strach jsou proti tomu nic.

Opravdu je smutné nespravedlivé a nepříjemné, že si musíte počítat kolik provoláte a ani vám nedovolí telefonovat za jízdy v metru zatímco ostatní telefonují, ale tohle není spiknutí NWO, ale jen monopol na poskytování mobilních služeb v Metru.

Bartoš není anti-kapitalista a zastává jiné spiknutí než nemožnost telefonování v metru chudými obyvateli.

248153

16.7.2011 14:04

RE: Pravicující xenofob Adam Bartoš promluvil...

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 248153

Pane Anti-Anti, bohužel jste VůBEC nečetl, co jsem napsal:

Takže ještě jednou: Trainy jezdí nejenom v Manhattan Downtown - jezdí po celém světě!
Ale jen v okolí Wall Street se "chlápci v rozeplých trenchcoats" maSSírují svojí "vládní" nadřazeností...

Ne vůči si Vámi vsugerovaným "CHUDÁKůM"!

Ale vůči lidem, co mají $200,000.00 příjem ročně a více. Jinde by je totiž v "metru" nenašli tak koncentrované...

Btw. jde asi o čtvrt MEGA CZK měsíčně tj. od pana Fejka výše...

Tak takovýmhle lidem "vládní úředníci" šermují mobilem před obličejem řka: "Vidíš Ty debile, sice mi platíš z Tvých maSStných daní, a já jsem až po uši v hypotéce, účtech za školné a manželčinu plastiku. Ale volám si! A Ty musíš čekat!

Co jsem tím chtěl říci?!:

Takhle hluboce zamindákovaní a neprofesionální "vládní úředníci" a "ýdženti" jsou velice levně k mání pro jakýkoliv INSIDER JOB vůči spoluoVčanům.

Četl jste asi úplně jiný text, nežli jsem já napsal...

248155

16.7.2011 14:17

RE: Pravicující xenofob Adam Bartoš promluvil...

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 248155

A teď teprve reakce: pokud bych měl za úkol si "zverbovat" uvnitř Administrativy "ýdženta", vydal bych se právě za takovými týpky. A byli by velice levně k mání.

Vložený obrázek

To, co popisujete o ČEZ a dalších epidemicky zakládaných eSSkadrách Smrti, naprosto koresponduje se sociální pastí a roztržením, do které se tahle země po zpravicování a zbídačení řítí:

Afrika, s 6 metrovými zdmi se střílnami, střepy, bojovými psy a dennodenní placenou ochrankou... Rozdělená mezi WAR-lordy, či corrupt-lordy..

A za zdmi socky, co se na ně "nedostalo".

Vložený obrázek

Začíná to u paramilitárních moUdrých teamů, končí to VŽDY eSSkadrami Smrti!

Tunelujme-pravicujme!

248156

16.7.2011 18:49

RE: Pravicující xenofob Adam Bartoš promluvil...

anti-anti 94.?.?.?

Reakce na 248156

Peníze vládnou světu a úředníci můžou být namyšlení, často kradou a jsou úplatní. To nesouvisí s pravicí a také to nesouvisí s nějakým spiknutím. Orwellovská vláda byla levicová, stejně jako vláda ve Španělsku. Levicová vláda si potřebuje udržovat také svůj úřednický aparát, ve kterém může zaměstnávat své voliče.

Prostě si jenom naříkáte jak mocipáni jedí každý den pečené kachny a ty máš jenom obyčejný chleba. Ono je to ještě pro mě vtipnější, protože telefonování v tunelu metra dle mého názoru nebude nijak finančně nedostupné a ve své podstatě ani nezbytná nutnost. Jako obyvatel západního světa jste Vy za tou vysokou zdí chráněnou ochrankou před těmi Afričany z venku, kteří umírají hlady.

Vy jste tohohle systému součástí a pravidla jsou taková, že nic zadarmo není, musíte platit, můžete volit reprezentanty v parlamentu, kteří mají moc nad těmi úředníky a jejich propoštěním.

Problém je z větší části ve špatných lidech a ne v systému. Demonstrace ve Španělsku chtějí demokracii a vládu jiné strany než těch dvou se zkorumpovanými politiky. Zkorumpovaní politici jsou katastrofa, ale uplatit úředníka, aby neprozradil, že USA si zničili dva mrakodrapy, aby mohli zaútočit na Afghánistán, Irák a Libyi, je hloupost. Stejně by to agenti vykecali a Bartoš své svojí xenofobii buduje na "elitami spuštěném 11. září.". V názoru na 9/11 se plete stejně jak v předpovědi světové války do roka.

Tohle není žádný židovské spiknutí nebo "inside-job". Jsou to jen jednotlivý lidé co si berou peníze, které jim nenáleží nebo je přiřknou někomu tak, aby z toho měli vlastní prospěch.

Nevím co vás pobuřuje na tom odmítání spiknutí NWO a úmyslného zabití vládou USA svých občanů (9/11/konspirace), že ho zvýrazníte červeně.

248161

16.7.2011 21:00

RE: Pravicující xenofob Adam Bartoš promluvil...

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 248161

Pane Anti-Anti, metra a telefonování se to téměř netýkalo: jen jsem na příkladu uváděl, jak se podhodnocení a zamindrákovaní emeričtí tajní "ýdženti" producírují před o mnoha řádů v příjmech úspěšnejšími spoluoVčany...

A že jsou takoví "ýdženti" levně a morálně pro Insider Job k mání...¨

Nemám jim proč závidět... Jejich ubohost?!

248164

15.7.2011 22:20

RE: Pravicující xenofob Adam Bartoš promluvil...

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 248089

Ponechám stranou váš poněkud pejorativní úvod.
Možná máte pravdu i v tom, že pokud muž řekne, že se mu líbí bílé ženy, může to zavánět rasismem. Má osobní zkušenost by to mohla částečně i potvrzovat - mnohokrát mě zaskočilo, na co všechno je leckterý schopen vlézt.

Ale není to vždy tak jednoznačné. Tím hůř, že - jak jste sám uvedl - známá veřejně působící osoba prohlašující něco podobného by se dostala do nezáviděníhodné situace. A to je IMHO špatně. Já v tom vidím dvojí metr.

V sexuální preferenci stejné rasy nevidím nic zvrhlého ani škodlivého pro společnost. To jsou ty neznatelné hranice, které se naše vrchnost snaží pro normální heterosexuální bělochy přesně vymezovat a v případě "netradičně orientovaných" naopak stírat. O tom to celé bylo, jestli jste si toho nevšiml. Je pravdou, že málokdo si dovolí takto to na plnou Ubu prohlásit, jako to udělal pan Bartoš. A mně to přijde velice pokrytecké.

A pro nepodepsaného J. M. - je to od tebe hezké a snažím se to pochopit, ale já nepotřebuju advokáta toho druhu, děkuji.

248119

15.7.2011 19:20

RE: Pravicující xenofob Adam Bartoš promluvil...

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 248052

Zdravím MoU,

ten rozhovor veľa objasňuje...jasne vypovedá o všetkých úchylkách démonkracie:
Je v podstate úplne jedno, či sa TO označuje ako pravica, alebo ľavica, či TOP, alebo zelení...
A naviac ten A.B., ktorý sa označí za kresťana...☺

Adam je provokatér, ako ste označili...

Ten totiž hovorí o mnohom a zároveň skrýva podstatu veci, ako je to pre dnešnú dobu mimoriadne charakteristické...

Vôbec tomu nepomáha Vaše hanenie V.Klausa a polohanenie V.Havla. Ten posledne menovaný chudák do posledných svojich ľudských síl háji zaujmy, ktoré mu nadirigoval jeho kmeňový veliteľ ...
Tí mnohí múdrejší urobia za svojim "hnusným politickým" životom aspoň určitú retrospektívu a snažia sa o vylepšenie svojho obrazu vo svojom vedomí a svedomí...
V tom máte pravdu...V.lahváč sa o to vôbec nesnaží...nemá pokračovanie svojho škaredého JA.
V.K. pochopil, že to čo robil bolo zlé...snaží sa o určitú korekciu, čo Vy MoU nevidíte...
Pozrite sa na jeho syna...V.K určite pochopil výstrahu,aj keď asi príliš neskoro...Snaží sa hovoriť otvorene skrytú pravdu, aj keď nemá veľa zástancov, čo je úplne pochopiteľné,keďže sa všetci politici trasú ako osiky a je im milejší dollar v kešeni ako pravda...To je smutné konštatovanie dnešných dní...

Pre nás ON a jeho poradcovia ukazujú určitú cestu...
Žiaľ, Vy pracujete cieľavedomo proti ním, tzn. proti určitej objektívnej pravde...

Kysučan

248084

15.7.2011 19:53

RE: Pravicující xenofob Adam Bartoš promluvil...

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 248084

Vážený pane Kysučane, také Vás srdečně zdravím uprostřed rozjetého léta!

Když se V.L.V. promenoval po volbě presidentem s vytaženýma nohavicema při přehlídce čestné stráže, neexistoval ještě rozvinutý internet. Pár dnů poté to propírala tištěna a přenosová média po celém světě. V té moment mi jeden cizí diplomat, co donesl, že Havel byl na konci 60. let v Emerice školen a připravován na Pravdu&Lásku. A při té příležitosti jeho egu medili pravicující školitelé i pod vousy, že se po Převratu stane Panem Presidentem. Havel prý dal hlášku, že pokud se to stane, udělá přehlídku v trenýrkách. Uplynulo 20 let, Pepíci zacinkali a majetky odevzdaly.
A velečestný V.L.V. si vytáhl alespoň nohavice při brodění se k Lucerně pro Chemapol a k peří s roztaženou Dášou Veškrnů. Měl jsem tehdy toho diplomata za poťouchlého provokatéra. Budoucnost předčila vše, co se snažil naznačit...

Nevím, zda Postiženec Jr. pana V.K. bere svůj osud za trest za zločiny svého Papá. Zvlášť při vzjatkách od Pana Romana z ČEZ, který jeho vzdělávací privátní Ústav par desítkami podílu na lupu z peněženek pravicujících českých Pepíků podělil. Nepřipadá mi, že cokoliv by V.K. Sr. za poslední léta učinil, by bylo v zájmu českých oVčanů.

Možná svého kámoše Ranko Prciče, jeho dcéry Aleksandry Udženijy z pražské ODS - a kámošů Mirka Šlofů od LukOilu = tzn. (Bosenských) Srbů a Rusů. Česko a pivní pravicující cinkající Pepíky za jeho námahou moc nevidím...

248094

15.7.2011 19:57

RE: Pravicující xenofob Adam Bartoš promluvil...

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 248094

Desítka je u mne/znamená 10M řád... [mrknutí jedním okem]

248096

15.7.2011 20:49

RE: Pravicující xenofob Adam Bartoš promluvil...

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 248094

Zdravím MoU,

skvěle jsem se zachechtal...jj...léto robí divy... [smích]

Láhváč s minigačurami mi byl hnědky sympatickej...Potom ho dali u Múru nárekov v Jeuraselaim , ale len v rakúskej TV, ako tam chudák pláče.
Odvtedy ho milujem...Hneď chápem odkiaľ vietor fúka...Ináč tie kratké gate mu doniesol Mr.Arthur Miller z riaditeľstva Penn clubu a poklopec mu upravil Mr. Francoise Mitterand z 33 clubu pyramidových zvrhlíkov.

Skúste nájsť niečo konkrétneho na V.K. v poslednej dobe , okrem evidentnej loupeže chilského péra...Nemôže za to chudák, že je kleptoman...Ten blažený úsmev, keď ho pchal do vrecka je výmluvný... [smích]

Samozrejme, Vy MoU viete presne ako sa odohráva KGB postupnosť odovzdávania majetku.Nemám absolútne žiadnu pochybnosť, že sa to tak deje, ako píšete...
My na Slovensku sme na tom podobne...
Náš Al capone alias Spisiak je chef of police, alebo hlavný chef of dealer...
Hlavný drogový šéf je predseda najvyšieho súdu a bývalý minister vnútra je capo drogovej mafie Sýkorovcov.Predsedkyňa vlády je spolu s malým cigáňom na výplatnej páske CIA.Minister financii, ktorý je jediný Bilderbergián zo Slovenska , predal základný majetok SR za cca 50% (SPP) a za cca 10% (SE).Pochopiteľne , že nie on, ale je tam len jeho podpis...Je to mafia alebo xenofóbia ???

Záverečný učet čeká...stále tí soudruzi ešte nehodili sekyru...


[smích]

248108

15.7.2011 22:30

RE: Pravicující xenofob Adam Bartoš promluvil...

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 248108

Pane Kysučane, heheheh - nejhorší je, že je to NAPROSTO tak jak píšete!

A nikomu z pivních Pepíků, ani pod-borovičkových Jankov to nepřipadá blbé, divné a jejich "váčky" devastující?!

Halt: pravicujme, tunelujme - Vrchnosti se uklánějme!

248121

15.7.2011 17:15

Dotaz

martas300 68.?.?.?

Po precteni rozhovoru a i komentaru by me velice zajimalo,z jakeho duvodu Adam Bartos tolik obhajuje Vaclava Klause.Opravdu to nechapu,kdyz pan Bartos ma takovy prehled o pravdolaskovcich,ze prehlizi ekonomicka dobrodruzstvi V.K. v 90.letech.Co ho k tomu vede ?

248056

15.7.2011 18:52

A.B. možná jen "zraje"

Lin 85.?.?.?

Možná je to jen tak, že A.B. (zvláštní shoda [smích] )zatím jen nasává informace, takže je jesné, že jeho názory se ještě budou měnit. Ono vůbec odsuzovat změny postojů je divné, protože každý člověk, pokud se vyvíjí a nestagnuje, mění svůj světonázor. Mlátit někomu o hlavu, že před x-lety říkal a psal něco jiného, mi připomíná jednu historku "ze života", kterou tu šířit nebudu. [smích] Je to v podstatě jako: "Od malička jsi tvrdil, že chceš být popelářem, tak proč chceš studovat historii."
Nekritický obdiv ke Klausovi z něj v mých očích dělá osobu, od které si držím "odstup" co se sdělovaných informací týká. Stále věřím, že snad jednou panu A.B. "dojde" víc i o tomto muži. Však není sám, kdo na "tatíčka" nedá dopustit. Možná jednou dostane ten pravý "impuls" kdy mu všechno pěkně zapadne do sebe jak puzzle. Stejně, jako panu A.B. "došlo" , že konspirační teorie jsou konspirační jen v názvu. Pak uvidí "tatíčka" stejně kriticky, jako vidí Havla, o kterém si tehdy mnozí mysleli, že je reinkarnací sv.Václava.

248080

15.7.2011 19:14

RE: A.B. možná jen

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 248080

Paní Lin,

Klaus má jistě mnoho chyb, ale ať je jaký je, je pořád lepší než třeba Švejnar nebo kdokoliv jiný. Ostatní politickou havěť převyšuje o několik tříd a to nejen doma, ale i na evropské úrovni.

Stalo se jakýmsi smutným národním folklorem do něj kopat zleva i zprava. Připadá mi to nefair.

248083

15.7.2011 19:36

RE: A.B. možná jen

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 248083

Já to vidím přesně tak. Klaus i přes jeho chyby, je současný nejlepší český politik. Havla jsem kdysi obdivoval, ale poté co vyřkl své vize o orientaci Československa a nedokázal splnit vůbec nic z toho co proklamoval, je pro mne pouhý šašek ve službách cizí moci. Jo a korunu tomu dal s tím "slavným" výrokem o nutnosti humanitárního bombardování Srbů...

248087

15.7.2011 19:40

RE: A.B. možná jen

Lin 85.?.?.?

Reakce na 248083

Zdravím, Vladimíre ... [smích]
Já vás při tom nechám, že se do něj "kope" a že je to nefér. Můj "pohled" na tohoto člověka je založený na zkušenosti - co dělal v době, kdy byl ministrem financí a později předsedou vlády. Pro lepší orientaci nadhodím - např. "zákulisí causy LTO".
Ona totiž zkušenost je nad všechny články a informace z druhé ruky. Své hodnocení této osoby již asi těžko změním, protože ani její současnost nevypovídá pro změnu k lepšímu. Spíš jde o umné skrývání pod maskou. Nechce se mu vzdát se moci. Však také už avizoval, že se bude "angažovat" i pokud nebude zvolený.
Apropó... poslední "volby". Když jsem se ptala, co ta maškaráda měla znamenat (když jsou jasně daná pravidla), bylo mi řečeno - pravidla sice jo, ale ne ta, jak zvolit Klause.
Další, co "prosákne" a tak nějak "bokem" vypovídá - soukromé gymnázium jeho syna, vybudované za "sponzorský dar" ČEZu (cca 100mil). Přitom ČEZ je většinově státní firma a v době, kdy státní školy nemají na kvalifikované pedagogy, je "dar" soukromému subjektu výsměch.
No... nebudu vás popouzet... vím, že na Klause nedáte dopustit. Snad možná někdy... až na něj všechny ty všivárny vyplavou...
A že "převyšuje"? On i jednooký je králem mezi slepými. Typický sociopat, nic víc.
To je mé vidění Klause, tak to berte, souhlas ani vaše nadšení se nepředpokládá. [smích]

248090

15.7.2011 19:45

RE: A.B. možná jen

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 248090

[smích] Ano, je to mezi slepými jednooký král. Ale aspoň má to jedno oko.

Znovu opakuji, není nikdo lepší. Pokud o někom víte, dejte jméno.

248092

15.7.2011 20:40

RE: A.B. možná jen

Lin 85.?.?.?

Reakce na 248092

Eh...jméno... [smích] V politice asi nenajdeme, to jsem si už vyjasnili. Když se podíváte, kdo se "tam" všechno chystá, padají na vás vopoty. [oči v sloup] Přemda Sobotků? V.Jandák? Kristepane...odpusť hříchy hříšnici! [oči v sloup]
Nevím, ale někde už jsem slyšela návrh P.Rychetský, ale...nejsem si jistá, že by o to stál. [velký smích]
A ještě (aniž bych vám chtěla kazit náladu) ke Klausovi a euru. Jste si jistý, že je to jeho zásluha? Pokud vím, nemohli jsme euro zavést, protože nás "vyřadili" kvůli nesplnění všech podmínek. Tou nejzávažnější byl vysoký státní dluh, neexistence důchodové reformy, obtížná vymahatelnost práva a také nesladěnost s evropskými zákony. A pokud je mi známo, právě ODS, kde je Klaus (snad) stále čestným předsedou, na "odstranění chyb" stále a systematicky pracuje. Už jen z principu věci může prezident ČR (jakýkoliv) o přijetí eura jen mluvit, ale ne rozhodovat. Tuhle pravomoc má totiž úplně někdo jiný.
Nemůžete věřit všemu, co Klaus sehraje. On je velký herec, který potřebuje co nejširší publikum a neutuchající ovace. Za jeho "rozchodem s EU" stál fakt, že ho odmítli vzít na vědomí coby možného kandidáta na post presidenta EU. Takže teď jim to dává pěkně sežrat a proto se od jisté doby stal "euroskeptikem". [smích]
No...a na závěr. Píšete o "kopání" do Klause. A proč ne, když on si velice rád kopne do každého, kdo s ním nesouhlasí? A mohla bych požádat o výčet "toho dobrého", co pro nás Klaus udělal? J8 jen... třeba mi něco uteklo. [smích] Já vím jen o špatnostech. Díky němu a jeho "lisabonské výjimce" se český občan nemůže dožadovat u "eurosoudu" práva, pokud by bylo posouzeno v rozporu s platnou legislativou ČR ("výborná věc!"[mrknutí jedním okem]. Také kdyby bylo na Klausovi, nemáme v Ústavě onu LZPaS (podle K. je to jen "neužitečný plevel" ).
Tak... třeba mě překvapíte tím dobrým... [smích]

248106

15.7.2011 21:01

RE: A.B. možná jen

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 248106

>Nevím, ale někde už jsem slyšela návrh P.Rychetský,

Auuu. Toho ne!

>A ještě (aniž bych vám chtěla kazit náladu) ke Klausovi a
>euru. Jste si jistý, že je to jeho zásluha?

Nejsem si jistý ničím. Nesplnili jsme některé podmínky pro euro, to se ví, ale mám pocit, že Klaus tak nějak zvlášť netlačil na pilu, abychom ho už už měli. Podmínky se, myslím, daly všelijak usmlouvat a ohnout, kdybychom o to moc stáli, asi bychom ho už měli. Viz jiné státy (nebudu jmenovat, všichni víme, že?), které se také nekvalifikovaly.

>Za jeho "rozchodem s EU" stál fakt, že ho odmítli vzít na
>vědomí coby možného kandidáta na post presidenta EU.

A není to fáma? O tom jsem nikdy neslyšel.

>A mohla bych požádat o výčet "toho dobrého", co
>pro nás Klaus udělal?

Vždyť jsem to říkal, ale vy jste to smetla. Nemá rád EU, varuje před jejich totalitními praktikami, pokoušel se nepodepsat lisab. smlouvu a málem ho za to zavřeli do blázince. A nakonec jeden podstatný detail. Na rozdíl od svých kumpánů za ty roky v politice si příliš nenahrabal.

>Díky němu a jeho "lisabonské
>výjimce" se český občan nemůže dožadovat u "eurosoudu"
>práva, pokud by bylo posouzeno v rozporu s platnou legislativou
>ČR ("výborná věc!"[mrknutí jedním okem].

No nezlobte se, ale to je podle mého názoru dobrá věc. Znamená to, že naše legislativa převažuje (kéž by to byla pravda, ale není).

>Ústavě onu LZPaS (podle K. je to jen "neužitečný plevel" ).

Co je LZPas?

>Tak... třeba mě překvapíte tím dobrým... [smích]

Nepřekvapím. Kdo chce bít psa, hůl si najde. I kdybych vyrukoval se sebelepšími argumenty, vy byste vždycky našla něco, co je špatně.

248110

15.7.2011 22:03

RE: A.B. možná jen

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 248110

Euro má jak Slovinsko, tak Slovensko i Estonsko.

Slovinsko se drží roky na čele pelotonu ex-Ost-Block států. Estonsko díky přibližování k EURu muselo si udržovat "zdravé" finance. To samé Slovensko.

Všechny toto tři země mají velkou výhodu pro svůj export. A vstup do mezinárodní arény businessu. Češi díky tomu musí být o to závislejší na Němcích a německých "korespondenčních" bankách. A tojí to velké poplatky a nejistoty v businessu navíc.

Střízlivýma očima šlo českým škůdcům "EUR" jen o to, aby o něco déle prodloužili tunelování "po česku" a nemuseli se moc ohlížet na "kritéria". Česká koruna není pro investory nic moc, protože je stále od 90. let díky právě Klausovi a Dlouhému podhodnocená. A to nese pro dlouhodobější plán velké rizika. A těžko jde odhadnout trend - viz. někdejší "prognóza" současného Guvernéra ČNB SINGERa, který (po Klausových balíčcích) pro následující období 1998/1999 věštil 1DM za 22CZK. A desetitisíce českých exportérů na tom pak při zajišťování se/opcích prodělalo boty, když koruna stále posilovala a hledala svoji skutečnou hodnotu.

Slovensko na přijetí EURa naprosto neprodělalo a jen mírně vydělalo - a dneska Slovensko slouží jako proxy pro mnoho českých projektů s velkými až obřímy objemy-ale malou marší, nejenom vůči EURozóně. Bez EUR a jen "na koruně" by byly naprosto neuskutečnitelné! A kurzově nezajistitelné!

248114

15.7.2011 22:14

RE: A.B. možná jen

Lin 85.?.?.?

Reakce na 248110

[smích] Jasně... vždycky bych našla... Tady se přiznávám bez mučení, že už jsem zaujatá, až alergická. Nevím, co by musel udělat, abych ho vzala "na milost". Ale - tuším, že to víte, v duskusích se s tím netajím. A pak - můj soukromý názor není důležitý a váš respektuju.
LZPaS = Listina základních práv a svobod.
Právo - dobrá věc v případě skutečné demokracie a kvalitní české legislativy. Ovšem v případě vlády, jakou jsme obdařeni nyní, to jako dobré nevidím. V případě, že si "věrchuška" odhlasuje třeba povinnou obřízku nebo očkování proti nějaké superchřipce, můžete si jít stěžovat na porušování LP tak leda na lampárnu.
No... a raději skončím... mám totiž na jazyku další protiargumenty a nechci vám kazit večer. [smích]
PS: s tím europrezidentováním to může být pomluva. Člověk, který mi to řekl, také Klause vůbec nemusí, takže... [velký smích] Ovšem pro pravdivost mluví podivná "okolnost", že K. nejdřív EU silně podporoval (kdo byl proti, byl "stará struktura", silně tlačil na vstup a pak... jako prezident ČR začal couvat a najednou otočil. Můžete se podívat po netu, že jeho kritika EU se datuje až od r. 2003.
Podívejte se třeba na Wiki, že o vstup do EU požádala Klausova vláda v r. 1996 ("si uvědomuje prospěšnost a nezvratnost procesu evropské integrace a oceňuje jej jako jako dílo, které zaručilo občanům členských států na dlouhá desetiletí mír, politickou stabilitu, korektnost mezinárodních vztahů, nebývalé svobody a hospodářskou prosperitu, v moderním evropském vývoji je výměna částí vlastní státní svrchovanosti za sdílený podíl na suverenitě nadstátní a na spoluzodpovědnosti nevyhnutelná jak pro prospěch vlastní země, tak i pro celou Evropu" ) a tuto "žádost" předal Klaus osobně v Římě.

248116

15.7.2011 20:06

RE: A.B. možná jen

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 248090

Paní LIN, dovolím si Vás opravit:

ten dar/podíl na lupu/ Presidenta ČEZu do rodiny Presidenta ČR

byl přefiltrován přes jeho výplatu, nastřádanou z peněženek pravicujících cinkající "svítících" českých Pepíků.. [mrknutí jedním okem]

248098

15.7.2011 20:09

RE: A.B. možná jen

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 248090

Zdravím Lin,

určitý súhlas...

Uvedomte si, že Klaus r. 1990 a Klaus r. 2008-2011 nie je konzistentná osobnosť.Prečo ?

V prognostickom ústave KGB bol vedený ako nomenklatúrny káder, ako mnohí iní, ale uspel...Sociopaticky oklamal v relácii jeho rádcov celú Československú republiku...Prečo ho nemal nikdy rád ,ako píše MoU...Lahváč Havel ?
Je to úplne jednoduché...

Lahváč je dítě CIA
a
Klaus je dítě novodobej KGB

Aké sú posledné orátoria týchto marionet:

Lahváč do vypustenia duše bojuje za atlantídu...

V.K. bojuje za nejakú pravdu proti EU, globálnemu otepľovovaniu a iným zvrátenostiam novodobej éry...

V určitej dobe hrali spolu mariáš, teraz hrajú poker...Prečo?

Stratégie CIA a KGB sa zmenili.Zaiste pochopíte, ktorá je tá lepšia pre bežného človiečika v ČSR a SR.
My v SR trpíme za JEWRO vysokými cenami takmer všetkého na úrovni špičkových vyspelých krajín v EU...Okrádajú nás ako na bežiacom páse za prispenia škľabiacich sa politikov, ktorí to celé dopustili...
Máme len predajných Ficov, Dzurindov,Miklošov a Radič...

Máme smolu...v predajnosti politikov obsadzujeme prvé miesta v JEWROPE, podobne ako je to u cien takmer všetkých bežných tovarov...

248099

15.7.2011 22:54

RE: A.B. možná jen

Lin 85.?.?.?

Reakce na 248099

Zdravím vás. [smích] Pravda, že oba pánové mají jiné "kořeny". Také je známé, že vzájemnými sympatiemi vůbec neoplývají. A pak nevím... Nezdá se mi, že by VK nebo lidé okolo něj dělali něco "ve strategii" kohosi. Netroufám si odhadovat. To, co vidím (a můžu, samozřejmě, koukat úplně blbě) je vlastní a s nikým nesdílená "politika VK". Však sepsul i "svého" Hájka, který měl tentokrát pravdu ( "Usáma je mediální fikce" ).
S oním eurem u nás... no... jak jsem psala. Je to odložené (ale ne proto, že nechceme, prostě nesplňujeme podmínky), ale NE zapomenuté. Můj dojem že, že obzvláště tato vláda velice vehementně pracuje na "odstranění nedostatků".
Toto je z května letošního roku:
Česká republika se zavázala přijmout euro podpisem přístupové smlouvy k EU. Souhlas se zněním přístupové smlouvy vyjádřili občané v referendu. V článku 4 Aktu o přistoupení ČR k EU je novým členským zemím udělena dočasná výjimka na zavedení eura, což znamená závazek v budoucnu euro zavést. Tento závazek sice není časově přesně vymezený, ale obecně se předpokládá, že ČR tak učiní, jakmile bude plnit všechna kritéria (viz Maastrichtská konvergenční kritéria). Obecně pak zavedení eura v naší zemi přispěje k zvýšení důvěryhodnosti a stability české ekonomiky a v důsledku tak k jejímu vyššímu růstu a tedy rychlejšímu zvyšování životní úrovně občanů České republiky.

248125

17.7.2011 0:05

RE: A.B. možná jen

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 248125

Demokracie je fikce. Republika fyzicky zemřela před lety, za železnou oponou ani nevznikla. Pravděpodobně dnes lidé v Rusku apod. mají více skutečné svobody než na západě. Nemluvím o formalních strukturách, mluvím o dočasném zničení habeas corpus, boji proti terorismu.... Všude vám moc seřeže hlavy na demonstracích proti moci a ohrožení existující stability a struktury. Pokud se moc hloupě opírá o řezničinu, tak je kolem toho hodně cákanců krve, např. Sýrie. Oligarchie se opírá o propagandu a chléb a hry. Chleba došel a větší důraz na hry ho nemůže nahradit.

Otázka je co všechno je reálně dovoleno. Nedělám si nejmenší iluze, jaký by byl postup proti demokratickým iniciativám ohružující skutečnou moc kartelu centrálních bank. Existují pouze různé mafie, které se rvou o moc. VK patří k jiné skupině než VH. Ale to není podstané. Co je důležité, zda jde o realisty nebo lidi žíjící mimo skutečnost odmítající se podívat nepříjemným pravdám do očí. Ať se nám líbí nebo nelíbí bez realistů nelze provést transformaci civilizace na nexpanzivní systém fungování. Rozumějte loajální aparátčíci typu Vondry jsou užiteční pouze, když shora jim befel dávají realisté. Být příslušníkem elity není o co stát. Ateistům těm je ještě hej, horší to mají skutečně věřící lidé. Pokud v elitě nepřevládne realismus, tak jako civilizace končíme, lhostejno zda v něco věří nebo nevěří.

248172

15.7.2011 20:28

RE: A.B. možná jen

Vodník 94.?.?.?

Reakce na 248083

Dovolím si nesouhlasit a to vehementně.

Je pravdou, že jsem v poslední době chtě nechtě musel s Klausem souhlasit, skřípaje zuby, v otázkách kolem Jugoslávie, Gruzie, částečně EU a nevylučuji, že má pravdu i v klimatologii.

Nicméně svou hlavní roli Klaus nesehrál jakožto český president; tam byl víceméně "odložen". Jeho nejvýznamnější vliv na českou zemi, její ekonomiku, ale bohužel hlavně na morálku většiny jejího lidu se odehrál v 90. letech, kdy byl nejprve ministrem financí a pak premiérem, jinak též hlavní tváří kuponové privatisace. Jeho přístup k životu, kommunikování, podnikání ovlivnil velmi negativně morálku hned několika generací, morálku, která byla už silně nahlodaná předcházejícími lety totality. Jeho výroky, ať už je skutečně řekl nebo jsou mu připsány (je to jedno, neboť jeho postoj plně charakterisují), o špinavých penězích, o zhasnutí a rozsvícení, o "ruce", kterou rozhodčí nevidí atd. atd. přispěly k morální degeneraci posledních zbytků ethicky jednajících Čechů, kteří snad měli po r.1989 šanci k jejich rozvinutí a evt. morální obrodě tohoto národa.

Díky na prvním místě Klausovi (byť ne jen jemu) Vám zároveň oponuji ohledně koruny po evt. pádu eura: Klausovi Češi všechno rozkradou a svou evt. novou šanci jako obvykle zpackají. Chcete se vsadit? [mrknutí jedním okem]

248103

15.7.2011 22:19

RE: A.B. možná jen

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 248103

Velký SOUHLAS!
a
skromný podpis[smích]

248118

15.7.2011 19:42

RE: A.B. možná jen

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 248080

A ještě bych doplnil: Díky Klausovi nemáme dosud euro. Být tam na vrcholové pozici kterýkoliv jiný zmrd, už ho máme podobně jako chudáci Slováci. Předpokládám, že země, kde platí eurem, čekají v době nepříliš vzdálené poměrně krušné chvilky. Koruna naproti tomu má šanci se zařadit mezi tvrdé měny po boku švýcarského franku. Neříkám, že se to stane, ale má šanci.

I kdyby všechno ostatní bylo špatně, za tohle mu patří dík. A je toho víc, co udělal dobře.

248091

15.7.2011 20:15

RE: A.B. možná jen

vodnik007 69.?.?.?

Reakce na 248091

Koruna je velmi stabilni mena. Nahoda?

248101

15.7.2011 22:12

RE: A.B. možná jen

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 248101

Koruna není STABILNÍ MĚNA, ale velmi, velmi, velmi VOLATILNÍ.

A drahá na zabezpečení (kurzové zajištění):

Vložený obrázek

Polsko i Maďarsko nejvíce dohnalo ekonomicky Česko právě, když nastavilo před lety stabilní devalvaci o pár desetin procenta.

Pokud jsem uvnitř zóny, mohu vyvíjet, vyrábět, exportovat, plánovat - a zajištění mne nic nestojí. A moje ceníky v EUR akceptuje CELÝ SVĚT!

Stejně tak se mohu spolehnout na straně vstupů a neuvažovat výkyvy možné z důvodu změn kurzů!

248115

16.7.2011 12:09

RE: A.B. možná jen

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 248091

euro nemáme hlavně díky bankám. na poplatcích za směnárenskou činnost vydělávají desítky miliard.a navíc: pokud by se zavedlo euro, nebylo by síly, která by udržela čechy, aby si nezakládali účty u cizích bank, s lepšími službami a bez poplatků, které by zřejmě mohly nabízet i u nás, díky jednotnému trhu. výhod jedné měny je spousta. jak už je psáno přede mnou, zejména ta cenová stabilita a velká eliminace kursových rizik a obecně vůbec nákladů měnové konverze. se státy euro zóny můžeme přirozeně obchodovat za eura. s těmi ostatními také, protože na eura jedeme a je to světová měna.jednoduché, levné a přehledné. svého času vzali dejme tomu 100 liber a objeli státy eu a všude si to přeměnili na domácí měnu,když se vrátili a přeměnili to nazpět na libry tak jim z toho skoro nic nezbylo. jestliže někdo brojí proti euru, unikají mu souvislosti. stejně jako novinářské a politické bláboly o krachu euro. euro je velmi silná a důvěryhodná měna. krach řecka nebo jiné země na něj nemůže mít žádný vliv. ty vlivy jsou zejména psychologické, spekulativní apd. právě naopak, díky měnové unii nejsou státy tak pevně vázány na měnu a není takový tlak na měnu při záporné platební bilanci, protože obchod v eurozóně je de facto vnitřní obchod a velká část obchodů se uskutečňuje mezi členy eu. kursy dneska jsou z větší části postavené na spekulativním základě. jednak to je manipulace, aby se rozkolísaly kursy a někdo vydělával na arbitrážních obchodech. jednak je spousta volného kapitálu, který se snaží, co nejméně prodělat (respektive předejít znehodnocení).i kdyby zbankrotovala půlka eu, tak to je pořád měna, která se používá na vnitřním trhu. i kdyby se kvůli tomu radikálně změnila cena, nic moc to neznamená, burzovní ceny jsou jenom vodítkem a dneska už dost kulhavým. navíc, není na světě žádná stabilní měna, která by mohla sloužit jako rezervní. dolar je v úpadku a jenom blázen ho může držet a pak už tu není skoro žádná měna. euro je stabilní, je po něm poptávka a má velkou likviditu, která je navíc tvrzena možností směny za reálné zboží na jednom z největších trhů světa. mnohem více euru a obecně měnové unii škodí nějaká nesmyslná politická rozhodnutí a také kroky a vůbec rámec a fungování evropské centrální banky...

248149

16.7.2011 12:55

RE: A.B. možná jen

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 248149

Lépe už to ani snad napsat nešlo! EURo je velice pevná kotva v nejistém světě pro každou businessperson. Není ale pravdou, že si Češi nemohou otevírat účty v EUR. Stačí zajet do první německé, rakouské nebo slovenské banky. Některé menší banky to poskytují i při podpisu na území ČR.

Dokonce existují i korespondenční možnosti založení úctu, jen je k tomu potřeba apostila od qualifikovaného notáře.

Či zajet ověřit svůj podpis k první nejvesničtější Deutsche Post za bývalými(!) hranicemi. Vše ZADARMO(!) a PORT PAYE!

Osobně co nemusím, držím mimo české banky a posmívám se mým "privátním" bankéřům, když je jejich managementy posílají mne otravovat! Bez EUR jsou naprosto, naprosto, ale naprosto nekonkurenceschopní v jakékoliv investici - právě díky započítání kurzových rizik při počátečních/konečných převodech plus jejich marže odpovídající výší malým objemům svěřených aktiv.
Nedělám si iluze, že takhle už postupují všichni Predátoři z území Čech a všichni dosud dohladka neoholení pravicující zinkající pivní Pepíci.

A náklady koruny (korunových transakcí ostatních) na sobě vlečou ti, co již dopravicovali a modlí a zaříkávající se před ztrátou jobu nebo návštěvou exekutora. A vedou si adresář zastaváren a lichvářů...

EURo je jedna z mála skvělých věcí, kterou jsme spolu s Europským sociálně-právním státem, dostali od generace Kohl/Mitterand na cestu. Sami zažili poválečnou zbídačelou, nekonvertibilní Europu - a zanechali po sobě Ráj na zemi.

Bohužel, pravicující čeští pivní zinkající Pepíci natolik Prof. Big Toonnelem a jeho Friedrichem von Hayekem zblbli, že je dovedl až téměř k branám Islandským, Irským, Pobaltským a JůYsEj-ským... A z EUropského paláce obývají jen sub-spolkovou zbídačenou robotárnu a montovnu [bliji]

248152

16.7.2011 23:11

RE: A.B. možná jen

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 248152

ale jo, klidně už si můžeme snad založit účet u cizí banky (pokud to nějak neporušuje direktivy čnb, i když asi by to nebylo v souladu s unijním právem).ale právě ta lopotnost v udržování v cizí měně a nutnost neustálých přepočtů je velmi nepraktická. pokud bychom měli euro tak by se nám možnosti velmi rozšířili. navíc analogicky k jiným druhům podnikání by zde mohli působit i banky z jiných států, což je dnes zase dost krkolomné, pokud nemáme euro. a když už si tu některá banka otevře pobočku, ráda se přidá k tomu stylu, co tu je. tichý kartel ohledně poplatků a ostatního výpalného a šikanování klientů, zato ziskové jsou u nás banky jako nikde jinde. a to si ještě spousty způsoby "daňové optimalizace" toto břemeno značně ulehčují...

248169

17.7.2011 9:01

RE: A.B. možná jen

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 248169

Pane fist.of.heaven, na Váš komentář se dá odpovědět:

JO a NE

Každý, kdo obchoduje a/nebo zúčtovává mezinárodně se odřízl de facto od České republiky, protože nemá smysl vést neuvěřitelně nákladné zúčtování v tuzemsku - jak čistě v EUR nebo s nějakou konverzí. A pokud uděláte malý krůček (nakročení do EURO Zóny), lehce pak uděláte i ten druhý: pobočku nebo založení firmy v Amsterodamu nebo na Kypru a jinde.

Predátor nebo dosud "neohoblovaný" Pepík klidně sedí v Praze nebo Horní Dolní - a ťuká do klávesnice. A stádo pravicujících pivnich zinkajících Pepíků okolo něho nemá z jeho businessu naprosto, naprosto, ale naprosto nic - maximálně malou část DPH, které on (z různých důvodů) nedá k odpočtu.

Stejně tak v robotárnách jsou mzdy montujících pracvicujících pivních Pepíků o to menší, o co si Škoda/VW, TPCA, KIA a další musí do jejich nastavení započíst kurzové riziko: oni inkasují v EUR, UDS, GBP a koruna se (od úmyslného záměrného podstřelení Klausem a Dlouhým před 20 lety ) vůči nim srovnává do přirozeného kurzu. A česká koruna je VYSOCE VOLATILNÍ (nebezpečně nepevná) měna! Takže pivní pravicující Pepík ostrouhává podruhé.

+ Předražené a staré oblečení,
+ Předražená a stará elektronika,
+ Nekvalitní potraviny (jen obaly a značkami kopírující kvalitnější potraviny západní),
+ Drahé a odrzlé nekonkurenční bankovní služby,
+ Nekonkurenční ubohé platy - a díky tomu žebrácká koupěschopnost a
+ Ubohá vnitřní spotřeba, ničící malé pravicující zinkající Pepíky živnostníky (každý si raději vše udělá sám, protože na řemeslníka/službu/produkt nemá - a o to horší sám pak odevzdá pracovní výkon v zaměstnání)
=

= to je daň za (podle Klause)

ZA SKVĚLOU KORUNU!


Pozn: Peněžní prostředky na bankovním účtu v EU jsou od 31. prosince 2010 zajistěny do výše 100 000 eur proti krachu banky z důvodu její insolventnosti!

248179

17.7.2011 11:42

RE: A.B. možná jen

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 248179

ale jo. pokud má člověk velkou finanční rezervu (a nebavím se o investování) jako normální občan, tak prostě si založí jeden účet u zahraniční banky, víceméně jako spořící.ale že by obsluhoval domácnost a trvalé příkazy skrze účet u cizí banky v eurech? to nedává smysl. je to složitější a v důsledku i mnohem dražší než mít účet v naší bance. navíc pro normálního zaměstnance i to posílat (či vkládat) si peníze na účet nebo naopak vybírat je dost složité (nebo/i drahé). něco jiného je, pokud člověk podniká, posílá si to tam přímo z firemního účtu a navíc při svém byznysu cestuje po světě a používá plateb z tohoto účtu (respektive prostřednictvím karty k tomuto účtu), tak to je jiná. tedy shrnuto: ano, i dnes se dá založit účet u cizí banky a v některých případech, konkrétních lidí to je praktické a výhodné. ve svém původním příspěvku jsem ale měl na mysli tu "masu" tedy většinu, pro kterou to je prakticky z bláta do louže ne-li horší. pokud bychom však měli euro, tak by se to radikálně změnilo. takže z dnešní minoritní záležitosti by se mohla stát záležitost velmi masová...

248183

17.7.2011 12:14

RE: A.B. možná jen

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 248183

Souhlas, ale zároveň i jsem i částečně uvedl, že je spousta "daily use" nákupů, kde se nevyplatí nakupovat v zbídačelém Česku.

Z pohledu "malého člověka": Dokud šlo jen o cenu - budiž. Ale pokud jde už o ZDRAVÍ (analogové potraviny za cenu plnohodnotných) a zastaralou elektroniku a oblečení a obuv, tak PROČ?!

Proč bych to dělal, abych chodil jako strašidlo a přitom si za ty stejné náklady mohl pořídit věci up-to-date?!

Pokud platím z korun, tak zbytečně se mi načítá konverze. A spousta obchodníků a on-line obchodů mi dá na platbu převodem (oproti platbě kartou) slevu, protože se nemusí dělit s karetní společností. Nebo dostanu výhody a vyšší bonus pro příští nákup!

Spousta příbuzných je v Česku v šoku, když jim objednám mobil, foťák nebo nějaké příslušenství za i 40%!!!!!!!!!!!!!!!!! české ceny! A to právě díky i bonusům, členstvím a věrnostním programům.

A vše to začíná a končí s přepočítáváním na koruny, protože kdo přeskakuje z jednoho internetového obchodu do jiného, platí jen kartou a jednorázově, tak se nikdy k frequent user nebo VIP podmínkám neprokouše. Je to stejné, jako u létání s leteckými společnostmi - nevíš, nevyužíváš = kupuješ letenky o 20-50% zbytečně dráž!

Objednávám si (i do Česka pro sebe i okolí) on-line: vína, konservy s delikatesama i bežnýma kvalitníma potravinama, zavazadla, košile, kravaty, kvalitní prádlo, opasky, (někdy i boty, když jde o pokračování stejné osvědčené značky), elektroniku, bílou techniku(!!!), kuchyňské spotřebiče, sportovní a outdoorové vybavení - a kvůli "úspoře" nějakých 5% a/nebo z plaisiru to určitě nedělám... A HLAVNĚ DÁRKY (blbůstky) PRO NEJBLIŽŠÍ/i pro kolegy - třeba i z druhého konce světa, abych byl originální a nepotkal se s pokrčením ramen.

A Adam Bartoš s Klausem chčijí proti větru a zájmu pravicujících oVčanů ČR. Proč, pro koho?!

248184

17.7.2011 17:28

RE: A.B. možná jen

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 248184

tak s tímhle souhlasím. já jsem z těch pepíků, co účet v eurech ještě nemají.a mám popravdě teď jiné starosti.ale už o tom nějakou dobu uvažuju, právě proto, že určité věci se zde nedají koupit vůbec, nebo v naprosto jiné (rozuměj shitové) kvalitě.ale všechno má svůj čas a ten se blíží [smích]

248195

15.7.2011 18:58

pěknej článek

fist.of.heaven 213.?.?.?

adam bartoš se už trochu zakalil, přeci jen byl dříve velmi pubertální enfant terrible. na druhou stranu má věcné názory, asi nejsou z leknutí a chápe určité věci a jejich souvislosti. také mu nejsou cizí určité pojmy, které patří určitě spíše do levičácké výbavy. takže snad ještě se zbavit té fajfky a hraní si na pravičáka, protože jím myslím není a snad ani nebude, protože asi chudák moc neví, co se za tím skrývá [smích] jinak trošku jsem se přichomýtl k českým, tedy pražským rotary clubu a to je vážně převážně partička parkinsonů, ti určitě nic neřídí, ti neudrží pořádně ani moč, natož myšlenku. to nemyslím špatně, ale působili na mě (až na pár vyjímek, jednookých mezi slepými)jako nějací šlechtici postižení tou typickou degenerací až demencí, žijící v nějakém jejich vyprojektovaném (v jejich představě) světě a velmi zubožených tělesně. prostě nic, co by jim mohl někdo závidět, člověk takové musí litovat...jinak daniel solis je taky dobrej [smích]

248082

15.7.2011 20:34

i když musím dodat,že

fist.of.heaven 213.?.?.?

stále nevím, co si o něm myslet, respektive mu nevěřím a působí to na mě jako póza. proto jsem už radši přešel jeho posedlost klauzem, antiislamismem i to jeho křesťanství. ne, že bych neměl stejné pocity jako ostatní nade mnou, ale klábosením v diskusi to nevyřešíme. buďto bude muset hodit karty více na stůl nebo s ním budu muset mít nějakou vlastní zkušenost, bez toho je těžké udělat si na někoho názor, když dva dělají totéž, není to totéž a na úmyslech záleží až v první řadě (opravdových, nikoli proklamovaných)...

248105

15.7.2011 21:20

neco malo k clanku

Oldis 81.?.?.?

Zajimavy rozhovor, lec s nekterymi zalezitostmi nemohu souhlasit. A to napriklad ze konzervatismus neni synonymem a znakem pravicovosti. I clovek levicoveho, tedy demokratickeho a solidarniho zalozeni, jako napriklad ja, muze byt konzervativniho razeni.
S nasim soucasnym prezidentem nekdy souhlasim a nekdy nesouhlasim, kdybych tvrdil ze s nim souhlasim ve vsem a vzdy, nevedomky bych o sobe rekl ze nemam vlastni nazor. Nicmene to ze s nim nekdy souhlasim neznamena ze se o nem neda rici dosti spatneho, skoro az nad ramec, stejne tak o jeho predchudci. Co se tyce toho jak se vsude pejou ody na Havla, jakej to ybl disident, tak z toho uz se mi chce pomalu zvracet.
Do NWO se ritime sami, na jednu stranu citime ze to potrebujeme, na druhou stranu to jak se to realizuje je cire zlo.

248112

15.7.2011 22:34

pŘÁTELÉ,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

k mnoha zajímavým názorům si dovolím přidat další:
Přesto všechno v podstatě víme hovno.

248123

16.7.2011 16:51

Něco na panu Bartošovi a jeho názorech je podezřelé.

esw 109.?.?.?

Nejvíc jeho pravicující opěvování "tuneldědka" Klause. Ten už měl alespoň 15 let chodit kanálama za příšerné škody, co se jich napáchal. S Veškrnou má společného více než dost. Že trousí všelijaké "úchvatné" a "rebelské" názory? A co na tom, těch například po internetu je po ruce hromada. Když šlo opravdu do tuhého, podepsal "Lisabon" jako malinu, mohl čestně a bez problémů do budoucna odstoupit, nic by neriskoval, se Šklíbijí mají nahrabáno více než dost, plus doživotní renta a ochranka. Klausovo "vlastenčení" a "protievropanství" je falešné. Jak říkával Rothschild: "Nedávejme všechna vejce do jednoho košíku". Klaus je něco jako kukaččí vejce. A taky, kdo ví, jak je to s tím Pružinským, žádné vyvrácení se nekonalo.

248158

16.7.2011 22:22

Pravičák Bartoš

Magnus Maximus 88.?.?.?

Tak Bartoš se čte dobře, jen je problém v tom, že jeho kritika je z pravicových pozic. Ta ke změně nepřispěje. Připomíná mi to jeden rozhovor s nejmenovaným podnikatelem, který naprosto věrně vystihl ve své kritice současný stav světa a samozřejmě i naši situaci. Situaci, kdy je dnes slušně řečeno velmi těžké založit a hlavně úspěšně provozovat firmu, protože velké společnosti neustále ukrajují pro sebe ze společného koláče. Tedy pak není pro ostatní na trhu místo. Tento proces probíhá ve všech oblastech lidské činnosti ve světě ale i u nás. U nás však s mnohem zhoubnějšími následky, protože jsme malá zemička. Politici s tímto už nic nezmůžou. Takže on položil otázku koho volit ? A zároven odpověděl, že radikální pravici, nejlépe fašisty, když i ti co dnes ve vládě sedí jsou ještě větší šmejdi než ti poředchozí. Zkrátka chtěl aby byla společnost a majtek v ní a tím i šance ostatních lídí spravedlivější. Jenže pravice toto nikdy není schopna zajistit z podstaty věci. V takové situaci je jen jediný recept, a sice znárodnění majetku a znovu rozdání karet. Jinak změna nebude. Kdysi na počátku komunistického hnutí radikální komunisté chtěli bud úplně zrušit institut dědictví, nebo toto zachovat ale v omezené míře. Tím by se v určitých rodech systematicky nehromadil majetek z generace na generaci a šanci by v další generaci dostali nemajetní.

248167

19.7.2011 21:08

...

Destanov 90.?.?.?

Pana Bartoše si vážím, i když snad s polovinou jeho názorů vůbec nesouhlasím. Líbí se mi ale, že má svůj názor a nezmění ho, i kdyby ho to stálo zaměstnání. A takových lidí je už málo a je třeba je oceňovat.

Našeho prezidenta si vážím také, i když to co udělal v 90. letech se mi vůbec nelíbilo. Ale je dobře, že máme v čele státu někoho, kdo se nebojí říct vlastní názor. Rozhodně ho mám radši než Havla. Nikdy jsem ho neměl moc v lásce, ale od té doby, co jsem četl že podporuje tzv. humanitární bombardování v Lybii se mi z něj chce zvracet. Jak tohle vůbec někdo může říct?

na závěr Vám pane Bartoši přeji výdrž a energii na další a další psaní.

248402

20.7.2011 11:47

Snad se lide smyslejici jako Vy,pan prezident a tisice dalších

radek.lukes 77.?.?.?

daji dohromady a pokusi se ovlivnovat vyvoj. Pane ,dekuji Vám

248455

24.7.2011 13:48

A. Breivik Bartoš je blb

gogaloon 78.?.?.?

Tak si shrňme obsah článku:
Adam Breivik Bartoš, který už vystřídal čtyři církve, považuje za omyl i svou neokonzervativní a proizraelskou minulost. Chybou bylo i blbnutí s rotariány. Je ve svém mladém věku už podruhé ženatý, ale jeho heslem je bůh | vlast | rodina. A co bude, až přijde na to, že omyl je i jeho současné národovecko-konspiračně-antisemitské smýšlení? Začne podporovat potraty a gaye?

Konzervativce opravdu nedělá to, že si obleče oblek a nechá se vyfotit s dýmkou v zadumaném výrazu…

248837

24.7.2011 17:33

RE: A. Breivik Bartoš je blb

kedu 78.?.?.?

Reakce na 248837

Píšete to správně - sám bych to tak dobře jako Vy nenapsal[smích]

248846

28.7.2011 15:07

Pane Bartoši

JardaM 88.?.?.?

Měl jste mé sympatie, protože jsem evidoval, jak nad vámi Tydlitátka a pravdoláskaři prskají. Multikulturalismus považuji za omyl a soužití více kultur nese více problémů než pozitiv, nicméně lidské bytosti považuji v první řadě za lidské bytosti a přiznám se, že název pro přistěhovalce "přičmoudlíci" je mi krajně odporný. Bílý člověk nerovná se panská rasa. Také vaše odpověď, že máte nejraději ženy bílé naznačuje, že jste infikován White power více než je zdrávo. Takhle člověk obvykle neodpovídá, pokud není v dané problematice "ideologizován". Navíc je to od vás takové to vyjadřování krajně hloupé, protože rozdáváte zdarma svým odpůrcům munici. Ale to není podstatné. Podstatnější je to, co jsem napsal v předcházejících větách

249324

Tuto stránku navštívilo 9 386