Diskuze k článku

Totální selhání volného trhu

Příspěvků 76

18.1.2011 7:42

...božínku

Etheral 85.?.?.?

...no tak se to tam přepálilo a kleklo to. Asi si žili nad poměry. Chvíli to fungovalo, zvykli si na vyšší životní úroveň a potom si to vzalo svoje zpátky. Jak prosté. Chápu, že si lidé v době růstu nabrali závazky a nyní je třeba nemohou splácet a tak se hledá viník. Stačí žít tak nějak pořád stejně růst nerůst a klid [chechtot] Pravdou ovšem zůstává a to je holým faktem, že kapitalistický systém tyto vlny růstu a poklesu má. A kdo si myslí, že nejsou a neexistují tak potom zažívá bolestné propady a zklamání.

236280

18.1.2011 11:01

RE: ...božínku

Geog 88.?.?.?

Reakce na 236280

Vychytralí, sobečtí a bezcitní spekulanti se zatím mají dobře.... Chamtivost vede svět do neodvratné záhuby.[bliji]

236300

20.1.2011 23:57

RE: ...božínku

Etheral 77.?.?.?

Reakce na 236300

...ano, ano ta neodvratnost už je za dveřmi.

236539

18.1.2011 10:33

Volný trh aneb zmatení pojmů

Michalll 77.?.?.?

Současná doba je plná zcela zmateného chápání slov i jednotlivých pojmů. Skutečně "volný trh" zatím na světě nikdy neexistoval.
Současný "volný trh", kterému je připisováno snad všechno zlé, je ve skutečnosti potomkem korporátního socialismu a centrálního bankovnictví, které ve světě řádí prakticky od založení FEDu.
Můžeme hodiny, dny a klidně i měsíce diskutovat na téma, zda je skutečně svobodný, férový a volný trh reálný či je jenom utopickou vizí.
Přesto bych ocenil, aby se pojem "volný trh" nepoužíval v souvislosti se současným plutokratickým zřízením.
PS: Pro Ethernala: Nemáte pravdu. Tzv. ekonomický cyklus je chimérou současné ekonomie. Tento cyklus je primárně chápán jako součást kapitalismu. Bohužel mám pro Vás špatnou zprávu. Čistý kapitalismus je mrtvý, dnes vládne hybrid korporátního fašismu a přebujelého státního socialismu. Tzv. ekonomický cyklus je dílem utopického a destruktivního působení centrálního bankovnictví, které dnes bláhově považujeme za výdobytek moderní doby. Přitom je to podle mého primární přičina našeho zkaženého, nemorálního a zcela zpertvertovaného finančního systému, který dnes generuje většinu negativních jevů v naší společnosti.

236298

18.1.2011 15:25

RE: Volný trh aneb zmatení pojmů

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 236298

>Čistý kapitalismus je mrtvý, dnes vládne
>hybrid korporátního fašismu a přebujelého státního
>socialismu. Tzv. ekonomický cyklus je dílem utopického a
>destruktivního působení centrálního bankovnictví, které
>dnes bláhově považujeme za výdobytek moderní doby. Přitom
>je to podle mého primární přičina našeho zkaženého,
>nemorálního a zcela zpertvertovaného finančního systému,
>který dnes generuje většinu negativních jevů v naší
>společnosti.

Vystihl jste to přesně. Ano toto je definice našeho problému. Ještě bych snad dodal, že většina generovaných negativních jevů je vyvolávaná uměle s cílem uškodit. A to je skutečně perverze.

236314

18.1.2011 18:25

...a pořád se budu ptát....

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 236314

...dobrá, je to také náhled na věc, ono po pravdě řečeno čistý kapitalismus ani nikdy nežil.Ale to je detail, rozumím tomu dobře že tedy by kapitalismus vyhovoval? Pán píše že už je mrtvý, chápu tedy správně že to je jako povzdech, nebo to je konstatování.....nu nic, je to hodně o korporacích, to je také pravdou, mohou dost skoro to co třeba fašisté i svým způsobem mohou brát a asi i ve svém zájmu berou životy (firmy z válečného bussinesu)......centrální bankovnictví je také a je zde nadvláda úzké skupiny lidí....to souhlas.....finanční systém zase tak nemorální není, neboť kdyby byl, tak by nepustil ani korunu do sociálních dávek, invalidních důchodů atd....to velký nesouhlas. Ale beru to, že funguje neefektivně pro masy.......že jsou negativní jevy ve společnosti je pravdou, osobně si myslím, že by se hodně vyřešilo kdyby se do EU a USA ve větším vrátila výroba, vytváření hodnot.....ALE POŘÁD NIKDE NENALÉZÁM ODPOVĚĎ NA TO, CO S TÍM????? JAKÝ JINÝ SYSTÉM???? Nebo jaké změny v současném a kdo to povede a zařídí a kdo bude dohlížet na to, že se to zase nepokřiví????? Jedině zrušit peníze a zakázat moc a zavést zde platformu obecného sdílení všeho všemi. OK, ale na to ti lidé tady ještě asi nemají, jinak by se to dělo. Realita kolem nás (je jedno jestli kolem jedince, rodiny, skupiny lidí státu, světa) je odrazem našeho stupně vývoje. A tím to je dané. Až budeme mít na lepší systém, přijde. Tomu věřte, VŽDY TO TAK V HISTORII BYLO. PROTO JE NEJLEPŠÍ A NEJEFEKTIVNĚJŠÍ PRO VŠECHNY Z NÁS ZAČÍT U SEBE. A pokud budu měnit sebe změní se i moje okolí a nakonec i ten proklatý systém. To je cesta, dle mého názoru. Ostatní pokusy, včetně revolucí jsou jen sociálním inženýrstvým a jak historie ukazuje nedopadají zrovna dobře. Buď vyustí v totalitní režim, nebo se to podělá jinak. Musí to přijít přirozeně jako důsledek našich změn.

236331

18.1.2011 19:08

RE: ...a pořád se budu ptát....

Michalll 89.?.?.?

Reakce na 236331

Vážený pane Etherale, ptáte se naprosto správně, protože kdo se neptá a nepochybuje o své pravdě, stává se otrokem svých dogmat.
Musím říct, že na spoustu otázek, které jste vznesl se snažím odpovědět sám sobě každý den, protože ty samé otázky napadají i mě.
Mám takový dojem, že od materiálního spektra problému se takto dostáváme k duchovní stránce věci. A zde spatřuji onu cestu jak něco měnit nebo ovlivňovat. Je to pouze jiné vědomí, které může měnit tento svět. Pokud budeme jako lidská rasa pokračovat v nastoleném způsobu myšlení, můžeme měnit systém donekonečna a výsledek bude vždy stejný. Pokud naše inklinování k materiálnu, laciným požitkům a základním zvířecím pudům bude stále dominantní stránkou našeho falešného ega, budeme neustále bloudit v kruhu.
Velmi správně také píšete a říkal to i Ghándí, že pokud chcete změnit svět, změňte sám sebe. Toto je podle mého cesta jak nejlépe a aktivně zapojit svoji entitu do přetváření a budování lepšího, jiného světa. Ostatně, každý systém je natolik legitimní, nakolik jsou lidé ochotni ho uznávat. Pokud tu budeme reptat a psát alarmující články a přesto budeme v tomto systému plně fungovat, tak tento systém v podstatě legitimizujeme svoji přítomností v něm. Jsme otroky svých živočišných těl, přesto jsem přesvědčen, že pokud by se lidé dokázali vrátit k základnímu vědění, přírodní rovnováze kterou jsme za posledních tisíce let pohřbili, bylo by možné nastolit rovnováhu mezi materiálním a duchovním světem tak, aby vznikl svět nový a mnohem lepší.

236339

18.1.2011 20:14

RE: ...a pořád se budu ptát....

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 236339

....super, konečně podobná duše zde....děkuji [cool] Jenže tady to někomu vysvětlovat když si to rozdělí na ,,MY,, a ,,ONI,, to je skoro nemožné. Ale budu se snažit co to půjde to tady nějak naparavit tu zaslepenost některých. Co se týká systému není to fakt tak zlé jak to bylo před dvaceti, padesáti lety, naopak. Ale lidé chtějí přirozeně vše hned a teď a pro všechny apod. a při tom sami páchají a konají činy které jinde odsuzují. Možná v menším, ale dělá to drtivá většina lidí. Odsuzují velké lži a sami používají malé. Odsuzují závist a sami přitom závidí (i to že někdo se má lépe po stránce třeba partnerské pohody, nedejBůh po té materiální), ODSUZUJÍ VÁLKY A SAMI VÁLČÍ a to nejčastěji sami se sebou.....odsuzují ubližování a přitom sami ubližují svému tělu různými látkami KTERÉ DOBROVOLNĚ INHALUJÍ, NEBO KONZUMUJÍ utěšujíce se tím, že to není ještě to největší zlo....je to sranda ty lidi pozorovat [chechtot]

236349

18.1.2011 20:49

RE: ...a pořád se budu ptát....

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 236331

>POŘÁD NIKDE NENALÉZÁM ODPOVĚĎ NA TO, CO S TÍM????? JAKÝ
>JINÝ SYSTÉM????

Ideálny by bol systém, ktorý by umožnil ľuďom zabezpečiť svoje základné potreby(tj bydlisko, potraviny, ošatenie) bez akéhokoľvek finančného obmedzenia, na zabezpečenie týchto potrieb stačí 1-1,2 ha v závislosti od topografie terénu a klimatických podmienok. Celé to závisí od toho koľko organickej hmoty vzniká v permakultúre (permanentná kultúra živočíchov, rastlín atď) na 1 ha pri daných klimatických/mikroklimatických podmienkach.

Čo sa týka ekonomického systému kapitalizmus a komunizmus sú 2 rôzne strany tej istej mince, v extrémnej forme obe zdierajú jedinca, ale to neznamená, že nemajú dobré prvky.
Každý by mal kúsok o čo by staral v horeuvedenom systéme a s prebytkami robil čo chcel to by závisel od neho, pravdepodobne by to zväčša išlo na verejnoprospešné veci, 98% ľudí pokiaľ nemá pádny dôvod druhému zlé veci nechce.

Súkromne si myslím že k niečomu podobnému smeruje Čína, vedomky-nevedomky.

Čo sa týka krytia peňazí, peniaze by mali byť kryté, aby nedochádzalo tak často k bublinám, v minulosti peniaze boli kryté tým čo bolo po ruke, bolo relatívne cenné a pokrýval nejakú základnú potrebu.

236352

18.1.2011 21:46

RE: ...a pořád se budu ptát....

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 236352

....super, tohle by mohlo fungovat. Díky za inspiraci. Prostě zabezpečení základních potřeb.....Já bych začal tím, že by se mohlo uzákonit to, že každý má nárok na byt, třeba 1,5 místnosti na osobu, nebo tak něco...tím by se dost vyřešilo. Hodně lidí to trápí si myslím, resp. zatěžuje. A bydlení by bylo státní, resp. města, kraje nebo tak něco. A jídlo by mohlo být v základu hrazené....plus ošacení.

236355

18.1.2011 21:52

RE: ...a pořád se budu ptát....

Karel IV 90.?.?.?

Reakce na 236355

Tak to uz jste tam kde jsme byli, domyslete si to do důsledku, myslite to v podstate dobre ale sprcha by byla vhod, najdete si na youtube.com, video Základní plat, zajímavé jak dát lidm právo svobodné volby ve všem ale i motivace pracovat a byt uspesny je tam, proste napad. Ale osaceni a maly kamrlik, kdo by o tom rozhodoval a až by nebyly a nebo byly vetsí kamrlíky?

236356

18.1.2011 22:45

RE: ...a pořád se budu ptát....

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 236355

Priznávam sa k 2 veciam:
1)Nie je to primárne môj nápad, je to nápad hnutia pre rodové statky, ja som len ju rozvinul a doplnil, bližšie informácie na anastasia.cz alebo anastasia.sk. Viem podľa niektorých je to sektárstvo, ale tí buď nevedia o čom hovoria alebo bezostyšne klamú
2) Primárne som myslel na toto . Každá rodina by mala možnosť získať svoj statok (nie každý by mal o to záujem), mohol by tam bývať a pestovať všetok jedlo, podotýkam že permakultúrne sa dá vypestovať veľké množstvo biopotravín (aj pre 20 ľudí, to závisí od toho ako kvalitne ste navrhli statok, nehovoriac o iných potrebách ako suroviny pre šaty), a neboli by to "pre každého dobré vyrobené na jednu mieru umelé žrádlo" z ktorého len ochoriete ale skutočná potrava čo vykryje potreby človeka.

236366

25.1.2011 17:55

RE: ...a pořád se budu ptát....

Samanta 213.?.?.?

Reakce na 236366

Program rodových statků se již realizuje a pouze ten kdo se přidá, má šanci na přežití.

236786

25.1.2011 19:43

RE: ...a pořád se budu ptát....

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 236786

Ok, mám záujem, už som objednal českú knihu na zakladanie permakultúrnych záhrad neviete či v okolí Košíc nájdem niekoho, z klubu?

236793

20.1.2011 10:58

RE: ...a pořád se budu ptát....

Martina mnovako4 (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 236352

Dobrý den, to je pěkná představa. Je ale uskutečitelná? Člověk,který bydlí na ubytovně nebo pod mostem jistě bude rád za střechu nad hlavou. Ale Ti,kteří mají paláce,jachty,ostrovy,prostě luxus, myslíte,že se ho vzdají? Přitom právě tito lidé dnes nejvíce rozmnožují své statky a chtějí se co nejméně podílet na těch veřejněprospěšných věcech. Oni přece nebudou přispívat na socky,nemakačenka,kteří to na rozdíl od nich nikam nedotáhli.

236474

20.1.2011 19:22

RE: ...a pořád se budu ptát....

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 236474

Hovoril som o rodových statkoch ako o možnosti. Nikto by ich nenútil žiť tak ako plebs, ale skôr či neskôr by prešli na to.

236509

19.1.2011 3:38

RE: Volný trh aneb zmatení pojmů

greeny ntpng (zavináč) activ8 (tečka) net (tečka) au 116.?.?.?

Reakce na 236314

Je velmi dulezite studovat financni system Adolfa Hitlera. Nikde na svete nebyl takovy znicujici priklad spekulativni kriminality a zlodelske sejdirske aktivity jako hyperlnflace.1923-1933 Hitler je prastil pres hubu a kdyz protestovali poslal je do Dachau a po pravu.Znicil spekulanty a mezinarodni bankere. Jeho financni system je ten nejdokonalejsi ktery byl v praxi za poslednich 80 let.To je jediny duvod proc bylo Nemecko tak bezcitne zniceno.

236385

19.1.2011 7:21

RE: Volný trh aneb zmatení pojmů

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 236385

...plácáte nesmysly. Německo nebylo vytaženo z hyperinflace tím, že by někdo někoho praštil přes ústa, ale masivním zbrojením a exportem. Dal lidem práci a ti začali vytvářet hodnoty. Také se dost vyváželo všechno možné a mnoho států kupovalo.....ale nebýt zbrojení těžko odhadovat jak by to tam dopadlo. O Vašem IQ ovšem svědčí i to, že by jste někoho (kohokoliv) posílal do Dachau. Běžte si na poštu pro sociální dávky a vypisujte si ty svoje fašistické názory třeba na novinkách.cz.

236389

19.1.2011 17:57

RE: Volný trh aneb zmatení pojmů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 236389

A vy zvanile, mate pro ty svoje bolsevicke kecy nejaky dukaz?Nemecko bylo pod tvrdym dohledem viteznych velmoci, jestli to nahodou nevite, jeho vojenska infrastruktura byla naprosto a totalne zlikvidovana.Zjistete si laskave, co vsechno museli Nemci zaplatit a kdy A.H. odmitnul dohody z Versailles!Wehrmacht vzniknul az v roce 1935 a napriklad Ceskoslovensko zbrojilo nepretrzite 20 let a za tu dobu bylo vyzbrojeno lepe nez Nemecko.Jenze to vam soudruzka ucitelka ve skole nerikala, ze ano?

236426

20.1.2011 1:01

RE: Volný trh aneb zmatení pojmů

hc 90.?.?.?

Reakce na 236426

Československo začalo významněji zbrojit také až v roce 1935.

236458

20.1.2011 19:42

RE: Volný trh aneb zmatení pojmů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 236458

Ale prosimvas, zbrojilo od sameho vzniku, prece si nebudeme namlouvat, ze francouzsti generalove byli do ceskoslovenske armady nasazeni z nejakych humanitarnich duvodu.

236510

21.1.2011 0:24

RE: Volný trh aneb zmatení pojmů

hc 90.?.?.?

Reakce na 236510

Tak např. celý koncept pohraničního opevnění vzniknul až po nástupu Hitlera k moci. Nesmíte zase tolik těm ubohým Němcům věřit. Oni jsou drzí až hrůza a na slabší povahy to dělá dojem.

236541

23.1.2011 21:40

RE: Volný trh aneb zmatení pojmů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 236541

Ten koncept tzv. pohranicniho opevneni nemel na obranyschopnost Ceskoslovenska zadny vyznamny vliv, byl to jeden z mnoha financnich tunelu, ktery byl naivnim Cechum predstavovan jako tzv. obranny val pred zlymi nacisty.Nemcum byl naprosto u prdele, protoze vedeli, ze je vojensky naprosto k nicemu.Pro ne nebyl nebezpecim pohranicni opevneni, ale paktovani Ceskoslovenska se sovetskymi bolseviky od roku 1935.Bohuzel, v tomto meli pravdu a Cesi vcetne vas to dodnes nevydychali.

236684

24.1.2011 3:13

RE: Volný trh aneb zmatení pojmů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 61.?.?.?

Reakce na 236684

V Luzickych horach se nacisti chteli pochlubit Hitlerovi,jak vyhodi do povetri jeden bunkr z mnoha bunkru,ktery doslova nacpali vybusnihou vseho druhu, generalita aHitler osobne shledli vybuch jez nadzvedl cely bunk,ale sedl si zpet ,co by jeden kus, Hitler se otocil a rekl,nikdy nedovolte tomuto narodu nejake obranne opatreni a zklamane odesel.Nas narod ,vzdy znil zevnitr,nas narod nikdy politicky neuspel a to se odrazilo i ve slozkach bezpecnosti,nakonec,nase ucast pod cizi vlajkou za zoldnerske penize za politicke papouskovani,drive vychodu,ted zapadu plne potvrzuje co pisi.Kdyz v Minoni pod tlakem Mnichova otevreli podzemni sklady armady nemeckym dustojnikum na prevzeti vojenskeho materialu,tak se jeden z nich neudrzel a doslova rekl: s timhle vsim,jste se vzdali!!
Nakonec,nase male tanky,na benzin,poznali Britove v severni Africe,co je to za zbran. Mnichovem "zapad" vyzbrojil ceskoslovenskym materialem Hitlera, presne podle pravidla ,nemasli nepritele,tak si jej udelej!
Prospech z valek stale ma jedna a ta sama mafie, ale nemohu pochopit mentalitu lidi maleho naroda,ktery tolikrate byl prodan, at z venci a nebo zevnitr,ze jdou jejich obyvatele pomahat tem,jez jsou i jejich neprateli a utiskovateli, okupanty v minulosti a ted i v pritomnosti.Zijeme,jako narod v minulych legendach o hrdinstvi, ale,v pritomnosti je jen prazdnota vzkutku, s uplnou zapometlivosti,toho co jsme zdedili,ceho se tak lehce vzdavame nasi loalnosti k cizimu zameru, pro ktery i krvacime za jidasskou odmenu.
Adolf Hitler-Demoralize the enemy from within by surprise, terror, sabotage, assassination. This is the war of the future.
Pred hradbou betonovych pevnosti musi byt predevsim pevnost mysleni a vlastniho pravae nam nikdy nedostalo, to neni jeden Mnichov,tech je mnohem vic.Byl i kolaboransky moskevsky Mnichov ,kdy "narod" likvidoval "nepratele lidu",dle cizich narizeni,ve kterych jsme se predbihali v co nejlepsim plneni,samy sobe jsme si nakladali vic ,nez nam bylo ulozeno!!
--------
V pátém století před Kristem napsal Hippocrates:

"Přísahám, že budu předávat znalosti, vzácné mně i mým rodičům - těm, kteří se chtějí učit - bez poplatků a bez podmínek - že vejdu do domu jen ve prospěch mých pacientů a bez vedlejších úmyslů - že nikomu nenabídnu a nepodám smrtelnou medicínu - že nepodvedu ani muže, ani ženu, nechť jsou otroci, či svobodní pánové. Neporuším-li přísahu, nechť je můj život radostný. Kdybych však přísahu porušil, nechť opak je mým osudem."

Hippocrates

236693

24.1.2011 3:29

RE: Volný trh aneb zmatení pojmů

steve 72.?.?.?

Reakce na 236693

.. bohuzel, ANO - mate zcela a ve vsem pravdu. Je to ostudna, tragicka pravda. Je to spina na rukou, vred na dusi a slizky skleb falesneho ksichtu a shrbeneho tela ...

236694

24.1.2011 13:05

RE: Volný trh aneb zmatení pojmů

hc 90.?.?.?

Reakce na 236693

>Prospech z valek stale ma jedna a ta sama mafie, ale nemohu
>pochopit mentalitu lidi maleho naroda,ktery tolikrate byl prodan,
>at z venci a nebo zevnitr,ze jdou jejich obyvatele pomahat
>tem,jez jsou i jejich neprateli a utiskovateli, okupanty v
>minulosti a ted i v pritomnosti.Zijeme,jako narod v minulych
>legendach o hrdinstvi, ale,v pritomnosti je jen prazdnota
>vzkutku, s uplnou zapometlivosti,toho co jsme zdedili,ceho se tak
>lehce vzdavame nasi loalnosti k cizimu zameru, pro ktery i
>krvacime za jidasskou odmenu.

Ale to přece není české specifikum. Nejlepší paměť mají oligarchie. A nejspíš ani ne paměť, ale jen nejlepší informace. Pro ostatní jsou k mání jen mýty a legendy.

236708

24.1.2011 19:11

RE: Volný trh aneb zmatení pojmů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 236693

prave jste potvrdil skutecnost, ze Ceskoslovensko nevzniklo z vule lidu.Cesi si nikdy nedovedli a nedovedou sami vladnout, protoze neumi drzet pohromade, okradaji jeden druheho a rikaji tomu demokracie.Jak Cesi vuci Nemcum po roce 1818 zaseli, tak nakonec sklidili.A dnesni politicti darebaci jsou cistou kopii falesnych hracu jako byli Benes nebo Masarykove.Takova je realita, se kterou se budete drive nebo pozdeji seznamit dopodrobna.
Zapad Nemce nevyzbrojil, opak byl pravdou, Nemecke reparacni povinnosti za 1. valku pomahaly vyzbrojovat Francii a V.Britanii hezky dlouho.Takove ty recicky, ze Nemecko zacalo v krizi zbrojit a zbrojit, ty se daji ocekavat od bolseviku jako je DrRath.

236731

24.1.2011 23:47

RE: Volný trh aneb zmatení pojmů

hc 90.?.?.?

Reakce na 236731

Dejte už s tím pokoj. Pojem "herrenvolk" si také vymysleli Češi nebo Francouzi? Druhou světovou válku nezačali Němci, ale ti, kteří ji začali, věděli, koho si vybrat na špinavou práci.

236745

25.1.2011 19:35

RE: Volný trh aneb zmatení pojmů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 236745

To je nejaka odpoved?Radeji se vas ani nezeptam, kdo porad dokola opakoval reci o pangermanismu a lezl bplsevikum do riti.

236791

25.1.2011 22:24

RE: Volný trh aneb zmatení pojmů

hc 90.?.?.?

Reakce na 236791

Odpověď na co? Proč vzniklo Československo? Vzniklo proto, protože Vídeň se chystala po vítězné válce na totální germanizaci a rekonstrukci císařského absolutismu. Masaryk to pochopil jako první a proto se jako první postavil proti Rakousku. Později se k němu přidali další, když i jim došlo, že s Rakouskem už to po dobrém nepůjde.

236802

20.1.2011 0:25

RE: Volný trh aneb zmatení pojmů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 116.?.?.?

Reakce na 236389

Pane Etherale, Nemecka inflace byla stvorena kriminalnimi spekulanty a Reichsbankou ktera byla bankou privatnich sycaku okradajicich Nemecke obyvatele do dusledku slova OKRADANI!!! Zaptal jste se sam sebe nekdy jak je vlastne mozne ze se Hitler dostal k moci? Samozrejmne ne. Nemci umirali hladem po tisicich. Vesailska konference je okradla tak hrozne ze z teto situace nebylo vychodisko.Stredni vrstvy Nemecka byly totalne zniceny. Zniceho nic prisel clovek ktery nabidnul tri jidla za den a praci pro vsechny schopne. No a byl tam kde byl. Co se stalo od roku 1939 neni relevantni s tim o cem pisi to bylo o sedm let drive.Pravdou ale je ze Hitlar byl stvoren a financovan mezinarodnimi bankeri ale vymknul se jim z ruky.a ustavil financni system kde koupnul tyto gaunery do zadku a Nemecko pracovalo jako sen. To je svata pravda. Paklize se to libi Vam ci mne je totalne irelevantni. Za to ze tento system tak velmi dobre pracoval mel totalni podporu Nemeckeho naroda. A ja se tomu vubec nedivim po zkusenosti Nemcu po Prve svetove valce. Kdy studujete poctivou historii zjistite ze je naprosto jina te oficialni ktera je psana "historiky", kteri jsou velmi dobre placeni vitezy.Ja jsem se o tom zacal zajimat asi tak pred triceti lety, co mi dalo podnet byla vrazda 25000 Polaku v Katyni.Jeden vecer jsem hovoril s byvalym majorem z Wehrmachtu v Darwinu a ten mi rekl kdo je vlastne zavrazdil.Ja mu malem plivnul do obliceje, ale ovladnul jsem se a udelal jsem dobre. Soudruh Gorbacev tuto vrazdu priznal jako ruskou spachanou Berijou a Stalinem. bohuzel 387 Nemeckych vojaku zato bylo zavrazdeno.Zajimave je ze cely "civilizovany svet" o tom vedel, ale nikdo nerekl jedno jedine slovo. A od te doby jsem hladaj pravdu a vzdy nasel.

236457

21.2.2011 17:47

RE: Volný trh aneb zmatení pojmů

ewq 109.?.?.?

Reakce na 236457

Berijův šéf nebyl Stalin, ale L. Kaganovič. Kaganovič byl nejvyšší vládce Kremlu, on měl v ruce klíč k moci - nepředstavitelnou krvavou obludu NKVD. Stalin neměl vliv na NKVD. Další o "ruském" NKVD si dohledejte v nepřepsané historii - pak bude jasné, kdo a proč spáchal masakr v Katyni. Nápověda: "Nejlepší z gojů musí být zabiti".

238405

20.1.2011 10:16

RE: Volný trh aneb zmatení pojmů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 236389

Pane Etherale...
Pan 112..to tak jistě nemyslel,jak napsal. Praštěno přes ústa bylo až od 41-roku(Dachau s tou vééééééééééééélikou plynovou virtuelní komorou)Do té doby se jen protlačilo...všude ve státní správě Německa budou sedět ...NĚMCI... Nikdo jiný . Doporučuji Vám přečíst si pár děl o tom,jak to bylo v Německu od roku 1919...toliko k té lichvě a kdo - či kým byly naplněny posty ve státní správě tehdejšího Německa. Dále bych doporučil dohledat si,odkud byl systém AH financován a přes kterou zemi vedl tento penězotok. K tomuto mohu jen dodat...vždy se s chutí zasměji,když ukazují v nějakém Khazar-filmu záběr na " ZYKLONE - B " Směji se,až se za břicho popadám,protože vím,že výrobcem byla Draslovka Kolín,která byla součástí IG-Farben,která již tehdy byla součástí ???? No?? Kohoto pa??? Dohledejte!! Taktéž firma OPEL..vrchní dodavatel náklaďáků a zbroj.výroby Wermachtu...čípak že byl??No ano ...byl GM a komu že fakticky patřil a patří GM???..Dohledejte. Kdo hledá pane Ethernal..ten vždy najde [cool] Pravdu nemůže nikdo umlčet ani paragraf o popírání Holých kostí

236473

21.1.2011 4:23

RE: Volný trh aneb zmatení pojmů

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 236473

Poznat pravdu je v dnesnich dnech skorem nemozne a musi se jit se studii hodne dozadu,aby se rozumelo,kdo tezil z druhe svetove valky,ktere palace sveta stoji na mrtvolach.Zde je ukazka ,jaka byla osobnost Churchila,ten ,jez v dobe druhe svetove valky se stal ministerskym predsedou.
sent by Churchill in 1920, when as Minister for War he wrote that he advocated drastic action against rebels in Iraq, saying "I am strongly in favour of using poisoned gas."

The author also cites an example of Churchill's inhumanity, when during the Second World War he said "One of our great aims is the delivery on German towns of the largest quantity of bombs per night."
To byl Irak roku 1920,kdo se nepodvolil britske politice a zajmu jeho velicenstva,tak musel byt znicen,kdo se podvolil,tak byl zotrocen,Churchil je zotpovedny za hladomor v Indii,kde zemreli hladem miliony lidi, jeho politikou bylo vybirat pro Britskou Korunu, dan,za nabrani morske vody k ziskani soli.Tak,Britanie uvedla sankce na Nemecko,protoze se nepoddalo "Kralovne mori" a stalo se druhou namorni silou v Evrope,zatimco v Britanii byli demonstrace a stavky,tak Nemecko zaclo prosperovat a nic se nedalo ukrast pro mezinarodni bankere a City of London.To byla Britanie,jez vyhlasila valku Nemecku,to byla Britanie,ktera ujistovala Polsko svoji podporou.To byla Britanie,ktera vydala Ceskoslovensko Hitlerovy, ktera jednala o nas a bez nas,dodatecne podporovala historky holocaustu, aby zakryla holocaust svobodnych ukrajincu,jez vydala do rukou Tita a sovetu,zkuste si o tom neco precist.
*„... válka není nejhorším, jistě ne jediným zlem. Život nečestný, život otrocký jest horší.“
T. G. Masaryk v knize Armáda a národ
Vložený obrázek

Pouceni z Mnichova nic nerika dnesnich ceskym vladcum,proto posilaji ceske vojaky opet bojovat za Britske a "Americke"
zajmy.My jsme se museli vzdat Hitlerovi-počítalo s 1 276 těžkými a s 15 463 lehkými objekty. Do září roku 1938, kdy Československo svůj průmysl podřídilo armádní výrobě, jich bylo postaveno 226 těžkých a okolo 10 000 lehkých objektů.
Vložený obrázek
Jen pro zajimavost si zjistete ,kdo sestavil Mnichovskou dohodu, nezse octla v Hitlerovich rukach.

236545

21.1.2011 5:13

RE: Volný trh aneb zmatení pojmů

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 236545

Z Britskych novin ,te doby.
Daily Express-March 24. 1933. No.10.258.

Mr Frankau Philosopher.
“Dear ,sentimental English”.
Protest against the treatment of Jews in Germany,made at a Delphian Coterie dinner in London last night,induset Mr. Gilbert Frankau,the novelist,to make a piquant speech. “A war would bea great idea” he said. “Another war would give our three milion unemployed employment.”
“I would suggest consription for this country. It would be imensly popular”.
“ But the British public do not care damm for the Jews of Germany. All they care about is , who is going to win the Grant national.”
“I adore,us a philosopher, to see damm sentimental English skriming with rage and yet refusing to do anything about it.”
“The British people were the original jews,they always creaitted anybody who did a spot of work.”
I find this coment very an interesting.This tald to my lot of 1933 situation in Europe and jewish way of thinking.

Joseph Belloc Sobran, he said; And the paradox is that victim status accrues precisely to those who can accquire enough cloud to make others afraid of them.Victim-hood has become one of the fruits of power. Anyone can be an underdog; the trick is to be a registered,pedigreed underdog.
Jen,mala poznamka o knize,jez vysla mnohem driv, uz v roce 1879, mnohem, pred tim nez svet vubec tusil a vedel ,ze jde do prvni svetove valky, tak tedy ,uz mnohem driv rabbin volal po zniceni nemeckeho naroda.
1879: Wilhelm Marr publishes The Victory of Jewry over Germany and establishes modern anti-Semitism.*
Jinymi slovy,at prisel v Nemecku kdokoliv do vlady,tak byl zidovstven stejne odsouzen k smrti, tak,jak rabbini urcili a urcuji dodnes,ackoliv za Hitlera mu blahoprali k Nurimberskym zakonum,jez vlastne chranili zidy pred smisenym manzelstvim a tak se dohodli se zionisty,i na "Hawara agrement" obchodnich zajmech, jez byli oceneny zionisticko-fasistickou medajli za spolupraci.
Vložený obrázek

236546

21.1.2011 7:34

RE: Volný trh aneb zmatení pojmů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 236546

K tomu mohu jen dodat : Viz Sternův geng [cool] Ostatně pane Nohejl...my dva v názorovém sporu nejsme a nebudeme [mrknutí jedním okem]

236550

18.1.2011 16:46

RE: Volný trh aneb zmatení pojmů

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 236298

Líbí se mi, že nazýváte věci a stav pravými jmény. [cool]

236319

18.1.2011 18:37

RE: Volný trh aneb zmatení pojmů

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 236298

...je to taková chiméra, že se opakuje každých 5-7 let a to v podstatě po celou dobu co ten systém funguje. Ale já se nepřu, netvrdím, že toto je ideální model. jen se ptám čím to nahradit a co s těmi co nebudou souhlasit, nebo vymyslet dokonalý systém proti kterému nikdo nic mít nebude. Ale dokud budou existovat peníze jako takové a dokud bude existovat osobní vlastnictví a soukromé firmy, podniky a akciové společnosti tak do té doby s tím asi tedy půjde tžko COKOLIV udělat. Jedině to nějak začít kriminalizovat a možná ty lidi co to poruší izolovat...ale to zavání spíše tábory a to snad ne.....Nastavit jinak zákony???? A kdo je nastaví? Na základě čeho? Chápu že třeba vůle lidu je jiná, nežli vůle těch co jsou u vlády....ale zatím co vím většina lidí v ČR volby spíše ignoruje, tak to asi nikdo měnit nechce....kdyby byla většina národa naštvaná, jde k volbám 90% lidí.....nebo zakázat všivé koalice??? To beru, ale nevěřím že by někdo získal mandát 55% a k volbám šlo 79% lidí například....volby by se opakovaly, asi pořád a co by bylo do té doby? Anarchie? Prozatímní vláda? Nebo nařídit všem povinnost volit? Co s tím tedy??? A co takhle začít u sebe? Nežli začnu kázat o morálce a zkaženosti co se zamyslet nad sebou???? KAŽDÝ....jak jednám? jak činím? co dělám? kam směřuji? co očekávám? co dělám pro to, aby zde bylo lépe?????

236333

18.1.2011 20:13

Přesně tak

drfie 78.?.?.?

Reakce na 236298

Bohužel spousta lidí zde na Zvědavci se domnívá, že příčinou všeho zla je úrok, či bankovnictví jako takové.

Spousta mainstreamových ekonomů zas vyznává zločinnou keynesiánskou ekonomickou teorii, což ostatní lidi mate, protože z nedostatku ekonomického vzdělání nejsou schopni rozlišit mezi liberály a keynesiánci - obojímu říkají zmateným pojmem neoliberalismus. Keynesiánství tak diskredituje ekonomii i ekonomy a přivádí lidi do náručí různých ekonomických šarlatánů jako je třeba autor oblíbeného videa "Peníze jako dluh".

P.S.: nejsem ekonom [smích]

236348

18.1.2011 20:25

RE: Přesně tak

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 236348

...souhlas, Peníze jako dluh je trochu zkreslený dokumentík, ale zkuste to někomu vysvětlit. Když ono je to plné těch důkazů a tak hezky popsané.....nebo zkuste zapochybovat, že by to někdo natočil za prachy pro nějakou zájmovou skupinu....no to ne.....to už málo kdo rozliší. Buď je to černý, nebo bílý a ty jsi buď proti nám nebo s náma. Nebo jsi ten ,,dole,, s námi a vyj, né??? Tak to jsi ten od těch ,,nahoře,,. Spekulant a podvodník. Patříš do vrchních 10ti% příjmové skupiny? Tak to jsi podezřelá osoba spřáhnutá s nimi. Jak jsi to vydělal? To nejde poctivě (když to nešlo mě, tak jinýmu to nemůže jít taky, to je jistý), a jednou Tě pověsíme....i toto mi zde bylo napsáno. Ale nebavím se hloupstí druhých, dokonce je i chápu chudáky. Duševní chudáky. Potřebovali by nějak pomoci....ale jak, takhle na dálku?

236350

18.1.2011 11:04

V kapitalizme

calimero 147.?.?.?

plati jedine pravidlo. A sice ze vacsi pes mrda. Konkurencnych systemoch plati to pravidlo samozrejme tiez, ale aspon sa to snazia trochu skryvat. Kapitalizmus je zalozeny na vysavani, proste prist, vydrancovat co sa da a potom papa. To sa presne stalo Irsku a stane sa kazdemu, kto necha neviditelnu ruku trhu aby si robila co chce.

236302

18.1.2011 13:08

RE: V kapitalizme

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 236302

Jedině ten kapitálizmus zrušit. Ale co místo něj? Zrušit ty banky i s jejich úroky, potom vlastnictví osobního majetku, aby ho nikdo nemohl mít více nežli druhý a ve finále i peníze. Ty jsou přeci původcem všeho zla......a kdo bude proti??? Vyhostit. Kam? Někam za hranice......A proti nepříteli budovat obranu (to je ten za hranicemi, ten co je proti). A že to takhle nejde, proč mít nepřátel? Tak dobrá ty co nesouhlasí rovnou ke zdi a zastřelit. Na závěr můžeme pěkne ve čtyřstupech pochodovat v hnědých dlouhých kabátech s placatými čepicemi na hlavách do moře. To až se ze samého štěstí jaký to máme skvělý systém přemnožíme. Tak, howgh [smích]

236307

18.1.2011 14:01

RE: V kapitalizme

hc 90.?.?.?

Reakce na 236307

On se ten tvůj kapitálizmus nejspíš zruší sám. Jednou už se mu to málem povedlo a musel se zachraňovat světovou válkou.

236310

18.1.2011 17:16

RE: V kapitalizme

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 236310

Vážený pane, my si tykáme? Nevzpomínám si na to.....Jedině jako soudruh soudruhovi to beru, ty to mají v krvi a nerozlišují [chechtot]

236325

18.1.2011 14:17

RE: V kapitalizme

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 236307

Hele, vam pripada soucasna situace v poradku? Mne teda ne. Ale koneckoncu je to vas nazor.
Jedině ten kapitálizmus zrušit. Ale co místo něj?
Zkusil bych se treba zabyvat kreditnim systemem tvorby penez.

236311

18.1.2011 15:00

RE: V kapitalizme

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 236311

...já netvrdím že to je v pohodě, to ani náhodou, jen mne nenapadá co jiného místo tohoto zřízení když je člověk takový jaký je, resp. dokud tady bude tolik nevyspělých jedinců tak k tomu bude i odpovídající systém. Proto budu věřit na změny až uvidím změny ve vývoji lidí a ty nevidím moc. Ale to je logické, vývoj jedince trvá dlouho, včetně společenských celků. A jelikož vím, že jedinci se mění dlouho a pomalu a systémy taky a nemyslím si, že nějaké skoky ve vývoji budou tak občas zde polemizuji, nebo si dělám legraci z toho divadla kolem. Stejně se nic měnit nebude. Další věcí je to, že mnoho lidí zde i mnoho autorů článků je dle mého názoru v tíživé životní situaci, nebo tak něco, resp. ekonomické. Z některých vět v reakcích na články, nebo i z článků to přímo čiší. A potom se třeba na ty autory navážou i diskutující pod článkem a to nejde nikomu vysvětlit nic už.....třeba to, že ta planeta na tom tak špatně není, jak to vypadá. Je na tom nejlépe za celou svoji známou historii. Za tím si stojím. Je nejméně válek a ještě méně obětí těch válek. je nejméně žijících lidí v bídě i přes nárůst obyvatel na planetě. Technologický pokrok vpohodě stíhá vzrůstající nároky na nerostné suroviny i přes rapidní nárůst spotřeby lidstva. A další a další...jenže to někdy tady prostě nejde nikomu vysvětlit. Ne třeba úplně fakta o tomto ta jdou lehcce dohledat, ale zejména to, že člověk by neměl remcat a zamořovat třeba jakékoliv diskuze svými katastrofickými vizemi a spíše se sebou něco dělat aby sám nebyl v řiti a neprudil [cool] Jde to. Jen chtít a může se mít dobře každý ve svém mikrosvětě.

236313

19.1.2011 8:35

RE: V kapitalizme

kolokol 93.?.?.?

Reakce na 236313

Ten optimistický závěr jako vystřižený z nedávno uvedeného článku na Aktuálně.cz nazvaného - Podmínky pro život na planetě jsou nejlepší za poslední miliardu let (nebo tak nějak). A to je přesně to nekritické příjímání (vidění) světa jak se o něm píše v článku - 2011: Dystopie ... (uvedeném zde na Zvědavci). Osobně považuju náhled na situaci ve světě (z onoho článku) za velice výstižný, a přesto nemusím nutně propadat pesimismu. Ale pokud jde o stav a další vývoj naší civilizace, nemíním si nalhávat cosi radostného.
Jen pro srovnání uvedu část komentáře z Budhova pohledu na současný svět : "Lidé vytvořili na Zemi dokonalé peklo, se sebezničující karmou. A byli by schopni a ochotni zničit Zeměkouli ..."

236396

18.1.2011 18:09

RE: V kapitalizme

steve 97.?.?.?

Reakce na 236307

.. a nemyslite, ze to, co popisujete - se podoba (jiste nahodou )tomu , co mame dnes ? Pouze kabaty jsou cerne a cepicky jsou "malinke, kulate" ..., a "vyhostovani, strileni, ruseni, pochodovani apod. - samozrejme - "korektni" jsou na dennim poradku .., pane "vy".

236329

18.1.2011 18:44

RE: V kapitalizme

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 236329

...Netvrdím že se nedějí ve světě svinstva pod taktovkou například USA. Nebo Izraele. USA páchají a páchali mnoho špatného a bylo ubližováno mnoha lidem od jejich vojáků a nejen vojáků. Ale co tedy s tím? Nepřipadá mi, že bychom zde měli více nesvobodný systém, nežli byl, ale také si nemyslím že by to bylo nějak katastrofální. A ta narážka na to, že nechci aby mi zde někdo tykal je proč? Je to snad normální že lidé co se neznají si tykají? Kde??? Vám by to asi nevadilo, že....

236334

18.1.2011 21:39

RE: V kapitalizme

Karel IV 90.?.?.?

Reakce na 236334

Nejak jste se chlapce zahledel do sebe, vzbudit a léčit, nazor neberu, ale honem odtud pryc, zacit od sebe, nebo co zacit jen verit v dobrotu, to uz tu taky bylo

236353

18.1.2011 21:59

RE: V kapitalizme

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 236353

...léčit se? Nebo tak nějak myšleno? A z čeho? Proč by neměl člověk začínat od sebe? A nějaké víry v dobro(tu) nezmiňuji, jen konstatuji, že to s tou naší planetou není tak hrozné a že se to zlepšuje v mnoha aspektech.

236357

18.1.2011 23:51

RE: V kapitalizme

calimero 147.?.?.?

Reakce na 236307

> Ale co místo něj?
kamenujte ma a nazvite trebars neskusenym, nevzdelanym, neinformovanym, ci dokonca bolsevikom.... ale ja by som nevahal ani sekundu vratit sa (ekonomicky) spat k tomu, co tu bolo pred 20 rokmi. Osobne urcite (a tiez natolko objektine, nakolko som toho schopny) si myslim, ze to bolo nastavene jednoducho lepsie(ekonomicky, samozrejme). Iste ze aj za sociku boli rovni a rovnejsi, samozrejme, ze aj vtedy sa stacilo proste narodit, alebo naopak byt dost velka svina. Ale ten system mal na rodziel od toho sucasneho aspon tak nejako v stanovach, ze na kazdu svinu sa niekde vari voda a ze ziadny strom do neba nerastie. A uprimne som presvedceny, ze vychodny blok sa ani neuzbrojil na smrt, ani ho kapitalisti svojou ekonomickou efektivitou neporazili. Som si dnes uz skor isty, ze socializmus sa porazil sam zvnutra, pretoze sa jeho mocni jednoducho naraz rozhodli, ze ho zradia a opustia, pretoze ich ten system v dominancii nad ostatnymi moc obmedzuje a ze na zapade mocni kradnu ovela jednoduchsie, efektivnejsie, skrytejsie, beztrestnejsie a hlavne rychlejsie. A tak si povedali ze na chvilu zhasnu a ked rozsvietia bude tu "demokracia" a majetok bude fuc. Ostatnym to bude chvilu dochadzat a ked im to nahodou casom dojde tak uz to aj tak bude pase a len sa im povie: "Co bolo, to bolo, terazky sme kapitalisti!"

No a aby som pouzil oblubeny cesky vyraz... Jak si rekli, tak udelali!.....toto sa stalo v kazdej jednej post-kom. krajine bez vynimky.... S malym rozdielom, ze na vychode kradli domaci do vlastnych vrecak a tym vznikla tzv ruska oligarchia. Na "zapade" domaci mocni tak velke gule nemali (to asi preto ze boli nauceni len liezt do analov) a nevzmohli sa na viac, len ze predali svoje krajiny za 30 striebornych zapadu. Tato hranica sa lamala na Slovensku kde Meciar chvilu razil vychodnu cestu, ale potom ho zapad zlomil a aj na Slovensku rovnako ako v Cechach po vycinani tuneldedka nie je slovensky uz ani vzduch.

Inak samozrejme to co my (so mnou na cele) nazyvame kapitalizmom to nema s koser kapitalizmom nic spolocne, ale proste taky nazov sa nam vzil a myslim ze nikto ho len tak uz z povedomia nevymaze. Najspravnejsi nazov sucasneho stavu z bezne znamych pojmov je IMHO plutokracia.

236374

18.1.2011 18:33

vsimli jste si

kutra vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz 187.?.?.?

jak z toho banky pekne vyklouzly? Nejdriv si napakovaly kapsy na spekulacich s nafukovanim cen a kdyz se to sesypalo (kdopak asi tomu pomohl?) tam jim vlada dala dotace, aby chudacci nemeli skodu. Na ty dotace si musela vlada pujcit a ted si banky pakuji kapsy skupovanim dluhopisu, ktere od nich vlada vykupuje (na odkoupeni vsech ale proste nema. Vsichni kolem maji trable, ale banky si mnou ruce.
Ted jiz jen skoupit vsechny dluhopisy a Irsko si zprivatizovat

O tom je nase vsemi respektovane podnikani - kdo koho nejchytreji precura

236332

18.1.2011 18:46

RE: vsimli jste si

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 236332

.....ono to tak hrozné nebude, v klidu....banky se pakují všude. To tak je. Mohlo by pomoci si přestat plošně půjčovat.....a třeba by se to pořešilo... [cool]

236336

18.1.2011 19:19

RE: vsimli jste si

steve 97.?.?.?

Reakce na 236336

.. Mohlo by pomoci si přestat plošně půjčovat ..
---
.. uvedomujete si, co jste zde napsal? Timto jste POPREL, ZAVRHNUL zakladni princip "SVOBODY" (!?) a postavil se do tabora onech - socky, fasouni, popiraci, komunisti, anti-ite, prevraty, teroristi, a jini -ite a -ismy ..
.. prosim, zadam Vas jako clovek, ktery ma lidi rad - rychle to odvolejte a zacnete na sobe pravicove pracovat ! Muzete zabit babicku a vzit ji kosik s duchodem, - ale nesmite rikat TOHLE !! Tady jde o kejhak .., .. a o demograzii ..

236340

18.1.2011 19:48

RE: vsimli jste si

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 236340

....proč tak černobíle, pane? nejde o nějaké pseudosvobody, svobodný tento svět v tom pravém slova smyslu NIKDY nebyl. Třeba kdyby těm šmoulům klesla možnost to rozpouštět-nebylo by komu, tak by třeba došlo k něčemu co by to pomohlo vyřešit tu dnešní situaci, která v pohodě není. Ale zase to zopakuji: není nijak kritická jak se zdá.

236343

18.1.2011 19:59

RE: vsimli jste si

steve 97.?.?.?

Reakce na 236343

.. v podstate souhlas .. [smích] , kriticnost situace - subjektivni u kazdeho jedince ( vse provazano, - neni treba rozvadet - Vam ). A protoze vidim, ze jdete do sebe (ja taky), preji Zdar a Silu a Fsechno ..
.. a jak jim zatnout to "plosne pujcovani" !?, .. "Nejak" se to musi udelat ..., a asi pri tom bude ten "kosicek" rozslapan .. [cool]

236345

18.1.2011 20:31

RE: vsimli jste si

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 236345

...nebude, babička se nedá a bude kolem sebe střílet [smích] A jestli se to udělá nějak nebo ne je jedno, stejně to tady pofrčí dál tak jak to je, myslím. Ale byla by to sranda kdyby to tady uplně finančně kleklo jak tady mnozí prorokují a očekávají...

236351

19.1.2011 10:08

RE: vsimli jste si

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 236336

Mohlo by pomoci si přestat plošně půjčovat
For je v tom ze to by si museli prestat pujcovat vlady. A musela by zmizet lichvarska organizace MMF. A opravdu by se muselo najet na kreditni system tvorby penez, a to penez nezadluzenych. Protoze zakon zachovani energie plati i v ekonomice (myslim opravdovou ekonomiku, ktera se zabyva distribuci zdroju v energetickem systemu zvanem civilizace) kde nic neni zadarmo. Chapejte, problem je v tom ze celkove mnozstvi financnich prostredku na teto planete je presne takove aby se za nej daly koupit vsechny zdroje teto planety, jenze to vypada, ze je jich nekolikanasobne vice. A soucasny ekonomicky system dela, ze si toho nevsima, penez je dost, ze za ne neni prakticky co koupit se hrave vyresi virtualnimi hodnotami jako je forex nebo derivaty a lidi budou dal utracet a platit uroky z pujcek a o to prece v konecnem dusledku jde.
Ale to, jak tady bylo mnohokrat omilano, nejde donekonecna. Priroda nema rada prazdno a ta bublina bud praskne (horsi varianta) nebo ji nekdo nebo neco pomalu upusti. Prasknuti by znamenalo globalni valku, pomale upusteni zatim funguje ted, tj. lokalni valky a zvysovani zateze stredni a spodni vrstvy obyvatelstva. V kazdem pripade pouze valka dokaze spotrebovat skutecne zdroje, vcetne lidskych.

236399

20.1.2011 9:10

RE: vsimli jste si

Etheral 77.?.?.?

Reakce na 236399

....souhlas, bez výhrad.

236472

18.1.2011 19:39

Trh

Libcin 93.?.?.?

Může za vzniklou situaci trh, nebo je to chyba politiků, kteří za cenu velmi nízkých daní přilákali nadnárodní kapitál do výše, která nakonec vyústila v nafukující se a později splasklou bublinu?

236341

18.1.2011 20:03

RE: Trh

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 236341

...asi kombinace obojího. A ještě opojení z megarůstu který ty lidi tam asi dost dostal a přestali vnímat realitu. To v nich bylo živeno i velkým promo ve stylu Irsko-zázrak a vzor apod. Teď si to žití nad poměry reálu prostě zaplatí. Malinko jim pustí žilou i MMF a podobné vychytané instituce a příště budou rozumnější v rozletu.

236346

18.1.2011 23:50

Jak z toho?

Vítězslav 85.?.?.?

Všichni kdo tu píší, hledají nějaký způsob jak z toho ven. Jaký systém by byl nejlepší a co udělat pro to aby všechno fungovalo jak má.....Jenže. Každý systém (vlády,trhu,společnosti)bude mít vždy jedu nejzásadnější slabinu. Člověka. Každou sebelepší matematickou rovnici vám tahle neznámá rozhodí. Východisko? Neexistuje. Člověk není loutka a vždy se bude vymykat. Každý je subjektivní, ne objektivní. Vždycky všechno konfrontuje se svým Já jako první.Neobratně napsáno,ale snad se myšlenka pochytit dá.Východisko? Neexistuje. Víra v humanismus a nápravu lidstva je utopií.
Zajímavé je, že jedna kniha tohle všechno předvídá. Od začátku až po konec. Bible. (nespojovat s jakoukoli církevní organizací,nebo učením,historií)To jsou jsou to docela odlišné věci.

236373

19.1.2011 13:55

RE: Jak z toho?

Martin300 68.?.?.?

Reakce na 236373

Ja si myslim,ze by slo zalozit lepsi system.Souhlasim,ze se ale musi zmenit mysleni lidi a ze kazdy musi zacit sam u sebe.Problem ale je,ze soucasny system nenabada ke zmene mysleni - to by byl proti sobe.Takze me z toho vychazi jedno.
Nejsmeli spokojeni se soucasnem stavem,a obzvlaste napr. s nasi politikou,musime zvednout prdele od pocitacu,a ty smejdy co rozkradaji Ceskou zemi a rozhoduji o nas bez nas odsoudit na dozivotni verejne prace,aby sli prikladem budoucim smejdum.Snad mi daji alespon nekteri za pravdu,ze to by byl jeste mirnej trest pro ne.

Uz vidim jak se nejaky opupinkovany humanista bude pohorsovat nad tim,ze prece v demokracii se takto problemy neresi.Toho bych k tem smejdum pridal taky.Protoze si myslim,ze lidi ty smejdy toleruji jiz dost dlouho.

236416

19.1.2011 13:55

RE: Jak z toho?

Etheral 77.?.?.?

Reakce na 236373

...ale ano, v Bibli lze najít hodně, souhlas.....jenže bych to neviděl nějak zásadně s tím koncem....nejhorší co se může stát je to, že to tady ty lidi opět zase podělají a zhynou-vyhynou. Nicméně duše se neztratí. tak ty lidi budou prostě fungovat jinde, no. Ale nestane se to, je to tady hodně dobře nastavené na postupné pozitivistické změny. I systému, kdyby to šlo tak nějak nazvat tedy. Takže klid a pohodu přeji.

236417

19.1.2011 18:06

TRH je pouze slovo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

TRH jednoduse neexistuje, protoze existuji uroky.Az se skoncuje s uroky, pak se bavme o nejakem trhu.Koukam, ze si sem nasli cesticku sionisticti rozesiraci[pláč]Asi jim hori koudel pod pr*eli.

236427

19.1.2011 21:55

RE: TRH je pouze slovo

Etheral 77.?.?.?

Reakce na 236427

...a jak si mám takového sionistického rozesírače představit? Koho tím myslíte? Začněte u sebe, přidejte se k Amišům a tam Vás toto trápit nebude. Úroky....no fuj [cool]

236446

19.1.2011 23:12

RE: TRH je pouze slovo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 236446

Podivejte se do zrcadla a uvidite.

236453

20.1.2011 8:19

RE: TRH je pouze slovo

Etheral 77.?.?.?

Reakce na 236453

.....odhadování původu na dálku [chechtot] Pán je telepat [cool] Jakmile člověk nedrží lajnu a nehýká s tupým stádem a snaží se o trochu jiné pohledy na události kolem je rozesírač. Pro jistotu ještě sionistický. Jen tak na okraj: já židy nemusím a to asi z většiny důvodů jako ostatní co zde diskutují, a původ mám čistý.....ne sice z důvodů zjištění rasové čistoty ale jen tak ze zvědavosti jsem si nechával dělat genetické testy pokrevní linie z otocovi i matčiny strany. V rodině se nejen žádný žid nevyskytoval (matriční záznamy jsem dohledal cca do roku 1828), ale genetika jasně ukázala na obě linie směr německo, dánsko, norsko. Ale možná mne platí nějaká židovská rozvědka. Abych tady rozeštvával....proboha čím? Tím že beru život s nadhledem a nežeru tolik ty alarmistické hovadiny kolem sebe a dávám to najevo? Nebo tím, že nemám strach z budoucnosti? Pane mě uplně stejně jako Vás štve, že tady ovládá menšina parchantů většinu. Dokonce se vnitřně nedokážu zcela vyrovnat s faktem, že se na naší planetě plýtvá přírodními zdroji a ničí zbytečně příroda v zájmu zisku. V tom se snad moc nelišíme. Jen tvrdím, že to ještě není tak hrozné a myslím si, že žádné katastrofy nehrozí, protože dobro v lidech prostě převládne. Nic víc pane dokonalý odhadovači původu lidí na dálku [chechtot]

236466

20.1.2011 14:31

To není náhoda,všimněte si jak jsou Etheral, drfie a ostatní najednou aktivní!

63 88.?.?.?

Reakce na 236466

Nepodařilo se Zvědavce zlikvidovat soudní cestou, tak jsou nasazani "usměrňovači" diskuze, aby celý směr diskuze řádně "rozžvanili" a zrelativizovali! Už to nedělají hloupě, nějakým bezduchým napadáním,oni si počkají a vetřou se oknem,když byli dveřmi vyhozeni.Také to mají v návodu působení, když je nepříznivá situace,tak zalezou,ale hned,jak budou moci, opět začnou škodit frontálně! Úskok,křivost a podlost jsou jejich primární vlastnosti, oni ani jiní být neumí! [oči v sloup]

236484

20.1.2011 18:16

RE: To není náhoda,všimněte si jak jsou Etheral, drfie a ostatní najednou aktivní!

Etheral 77.?.?.?

Reakce na 236484

...to je paranoia, fakt se běžte léčit. NIKDO MNE NEŘÍDÍ, NEMÁM ŽÁDNÉ VÝHODY Z TOHO ŽE SEM PÍŠI a NIKDO MNE SEM FAKT NEPOSLAL. Z PŘISPÍVAJÍCÍCH NIKOHO NIJAK NEZNÁM. TAKY NEVÍM JAK DLOUHO TADY BUDU MOCI PŘISPÍVAT, JE TO SPÍŠE NÁRAZOVKA-MOŽNÁ. A na důkaz toho že to tak je a mám svědomí čisté, se klidně mohu s majitelem webu sejít někde na kafe pokud bude zájem. Tam mu mohu dokonce ukázat i Občanský průkaz.....Mail zná a dohledat mne není až zase takový problém. Nekoušu a nejsem příšera nasazená CIA [chechtot] [cool] [smích] Fakt se bavím.....A čím tady škodím? Jestli škodím tak mne pan Stwora blokne a je to a ,,doškodil,, jsem. Pokud to udělá věřte, že se sem již nepokusím nijak vrátit. Proč? Poněvadž by tímto popřel to, co hlásá a za to by mi fak nic už nestálo to nějak dále řešit.

236504

20.1.2011 19:59

RE: To není náhoda,všimněte si jak jsou Etheral, drfie a ostatní najednou aktivní!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 236504

zatim tu poskytujes panu Stworovi neocenitelne sluzby, protoze skrze tve nazory vidi zvracenost systemu v jeho krystalicke podobe.Pokracuj a nech si zapnuty capslock!Snad tu vydrzis alespon tri, ctyri roky, nez se cely, podle tebe svobodny trh, nadobro rozsype jako krabicka cinskeho caje.

236513

20.1.2011 22:27

RE: To není náhoda,všimněte si jak jsou Etheral, drfie a ostatní najednou aktivní!

Etheral 77.?.?.?

Reakce na 236513

Ááá další tykačka, soudruhu (možná i bratře, to nevim jenom to proBůh neberte osobně je to legrace)....co to je za hlouposti? Jaké vidění zvrácenosti systému skrze mé názory? Ach jo......ono se nic nerozsype, víte? Mnoha lidem uniká ta podstata toho co se děje. Vidí to jen v omezeném spektru logických souvztažností resp. ze svého pohledu jak by to mělo fungovat....a ono by to podle logiky ekonomie už dávno nemělo fungovat....ale ono to pořád funguje (ne dokonale,ale....) a nic se neděje. Žádná měna, žádné pogromy....a v tom je ten vtip. Ono to funguje podle trochu jiných principů a proto se to nepodělá. Nejde to. A děkuji za přání výdržnosti....děkuji. Snad vydržím. Ale nevím v jaké intenzitě....ale to je jedno....

236527

21.1.2011 19:48

RE: To není náhoda,všimněte si jak jsou Etheral, drfie a ostatní najednou aktivní!

mtk 88.?.?.?

Reakce na 236527

> Ono to funguje podle trochu jiných principů a proto se to nepodělá. Nejde to.
To je trochu prognostické, ale je pravdou, že se na alterstreamu strašilo dost, a zatím kde nic, tu nic. Nevím, co považujete za "podělání se", pustošivá válečná běsnění (jakožto top-podělání se) vždy byla, a zřejmě se definitívní globální odzbrojení nechystá. To, že se v Evropě už 65 let až zas tak moc neděje (krom bratrské evropské "pomoci" bývalé Jugoslávii), nemusí znamenat konečnou tečku za militaristickým šílenstvím.

236580

21.1.2011 20:01

RE: To není náhoda,všimněte si jak jsou Etheral, drfie a ostatní najednou aktivní!

steve 70.?.?.?

Reakce na 236580

.. Evropa si taky brzy prijde "na sve" .., konecna tecka byla uspesne transformovana do "boje proti terorismu" ..

236584

22.1.2011 15:37

RE: To není náhoda,všimněte si jak jsou Etheral, drfie a ostatní najednou aktivní!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 236527

Proc se rozcilujes?Zi*obolsevici jako ty si mezi sebou zasadne tykali.

236622

Tuto stránku navštívilo 6 935