Diskuze k článku
Spravedlivý hněv Izraele a jeho oběti v Gaze
Příspěvků 106
Uz neverim ze Jezis byl zid.A neverim ze zide jsou vyvoleni narod. Je to naopak. Vyvoleni jsou palestinci. A israel je novodoby herodes, ktery se boji narozeni noveho mesiase na zapadnim brehu, nebo v gaze.
13.1.2009 9:13
Nazývejme věci pravými jmény!
SW vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 194.?.?.?
Reakce na 180747
Proč by Ježíš nebyl Žid? Vždyť se postavil i vlastním farizeům! Ale Vyvolený národ - to je ta strašlivě nebezpečná konstrukce! Vyvolených národů už bylo! Vyvolení byli přece Germáni - včetně Oswietimi, za vyvolené se považovali Rusové (co Stalin a Strana činí, dobře činí), můžeme jmenovat další (kdysi Egypťané, Římané, Číňané, Japonci, Francouzi, dnes Američané, Židé už tisíce let), všude jde o stejné vynášení sama sebe a pohrdání jinými. Jen bych to zbytečně nenazýval sionismus. To je příliš ohraničené na jediný národ, ačkoliv ten trpí Syndromem Vyvolených nejdéle - už tisíce let. Vhodnější termín je NACISMUS. Je univerzálnější, výstižnější a dnes se (právem!) chápe jako nejodpornější (viz Oswietim, ačkoliv ruské Gulagy nebyly menší a Guantánamo méně odporné, bombardování Waršawy ve jménu herrenvolku jako Bělehradu ve jménu narkomafie a Gazy ve jménu Izraele). Nacismus není jen německý, ale také japonský, ruský, dnes převážně americký a židovský. Nenechme si vnutit pokrytectví "humanitárních bombardérů", nehledejme jiné názvy tam, kde existují dosti výstižné a nazývejme věci pravými jmény!
...no konečně, aspoň jeden, co vidí skrze zrcadlo. Ono zřejmě za čas každému dojde, že část kočovníků/lovců v počátcích indoevropské civilizace (např. Avaři?, pozdější Chazaři?) se vyvinuli z "lovců zvěře" (kradli je přírodě, nevychovávali si zvířata pro obživu) se plynutím času vypěstovala sběř, která krade nejen majetky, peníze, ale i morálku.
Ale pozor, zdůrazňuji, že nepíšu o židovstvu jako o celku ( i my jsme svým charakterem myšlení částečně židi, také proto jim lépe vidíme do karet). Systémová, katolickou církví trénovaná část židovstva se obrátila do protisměru, proti svým lidem (viz instalace Hitlera a jeho naočkování proti obyčejným židům).
Je to opět jen o fyzice. Jakmile určitý celek (jedno zda hmotný či společenský) svou dostřednou silou (vůlí jedince nebo nějaké ideologie) dosáhne stavu, kdy jedinec (jedna ideologie) si vynutí formování skupiny při řízení takové skupiny (firmy nebo společenského paradigmatu), dojde po určité době vždy k "dělení buněk" = k polarizaci směrů, vedení si zajišťuje svou stabilitu na úkor těch, které řídí.
Vidíme to všude okolo nás.
Proto se čeká na jediné možné řešení, kdy atomizace společnosti dojde až ke každému jednotlivci - a on se bude rozhodovat, kdy a jak vstoupí do konfliktu s tou "vrstvou moci" - na kterou svým vzděláním a silou stačí.
Situace z pohledu dostředných a odstředných sil:
Gaza přestavuje silové řešení, to vždy užívá rozpadající se systém. Původní etnikum "lovců" neumí nic jiného než chytit, držet, sežrat a pak najít nové zvíře k sežrání.
Expanze "zabitého" křesťanství ((princip nám oni stále tají, nám nabídli jen nástroje, desatero, ale desátky = efekt v podobě majetku (dnes technologií moci) - si nechali pro sebe)Z původních klacků a oštěpů mají dnes "hůl" v podobě medií.
Akce "Plynovod" je symbolem řešení společenské situace z druhého směru, dostředného, vyjednáním podmínek ke spolupráci na úrovni těch, kdo místo ničení tvoří. A mají co nabídnout. Původní zemědělci, Slova/né (museli pracovat rukama, slova nebyla jejich nástrojem) byli podrobeni skupinami "lovců".
Dnes se tato část dějin dostává do podoby souvislého příběhu. Opět doporučuji A. Horák: O Slovanech úplně jinak.
PS. (Vy)puštením plynu (analogie "džina z lahve" se otvírá nová etapa dějin, stavba jiné EU, od svého geografického středu. S účinnou pomocí lidí, myslících česky (a nevěřili byste, kolik jich ve vesmíru je...). Zatím se mnohé ideje ještě nedostaly z podvědomí do vědomí našich politiků - ale už čekají za dveřmi. Jsou (jako my všichni) řízeni vyššími složkami než těmi, co existují v našich informačních sférách. Pátá a šestá dimenze (mimouši, kteří mají těla podobná našim) si asi tuto příležitost k vzestupu lidských poznatků nenechá ujít. Mě oni už řídí dost dlouho ...Automaticky kráceno
PS. (Vy)puštením plynu (analogie "džina z lahve" se otvírá nová etapa dějin, stavba jiné EU, od svého geografického středu. S účinnou pomocí lidí, myslících česky (a nevěřili byste, kolik jich ve vesmíru je...). Zatím se mnohé ideje ještě nedostaly z podvědomí do vědomí našich politiků - ale už čekají za dveřmi. Jsou (jako my všichni) řízeni vyššími složkami než těmi, co existují v našich informačních sférách. Pátá a šestá dimenze (mimouši, kteří mají těla podobná našim) si asi tuto příležitost k vzestupu lidských poznatků nenechá ujít. Mě oni už řídí dost dlouho s mým vědomím (skrze řízenou schízu, jak jinak). Ale mnoho dalších z nás dovedou řídit tak, že našinec nemá šanci ani nástroje ke kontrole jejich zájmů.
Je to možná divné, ale jsme pro některé rozvinutější entity něco jako jsou pro nás naše domácí zvířata. Mají nás rádi, když se moc nebouříme. Zřejmě ale "zvířata", která dělají bordel, budou postupně eliminována, odstavena z "chovu".
Vývoj předchozí civilizace Atlantidy vyústil do konceptu jazyků, který v Egyptě objevil a popsal tým okolo Ježíše. Dnešní civilizace tuto ideu (směrem odstředným, do prostoru všech lidí) rozptýlila do milionů "Ježíšů" = lidí, co jim ještě funguje svědomí. Ono je vstupem k propojení obou "mozkových soustav člověka. K tomu, co dávní učenci, dnes známi jako "a/pošto/love" nazvali "křestem". Příčinou, proč se oddělil islám byl princip zisku a jiné pochopení úlohy ženy - stvořitelky. Bůh nutně musí být ženská nebo její dvě děti, příroda to říká zcela jasně.
Nevím, JAK všechno bude probíhat, ale vím, ŽE.
....A NIC MOC S TÍM NIKDO NENADĚLÁ. Propojení globálního (= planetárního) podvědomí a vědomí by se mělo projevit zelenější oblohou. Polární záře "už to umí".
13.1.2009 18:34
RE: muj nazor
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?
Reakce na 180781
hmmm když to tak čtu... lovci a zemědělci napadá mě analogie s atlantidou a lemurií, a taky mě napadá, že je to možná něčí nějaký vyšší zájem. Ono totiž tyto dvě zcela odlišné uspořádání společnosti samy o sobě nevytvářejí žádnou přidanou hodnotu. Lovec se stále pachtí za úlovkem a když nic neuloví tak umře hlady. Zemědělec se celý život pachtí na poli pro vlastní potřebu a na nic jiného v podstatě nemá čas. Ale spojením těchto dvou přístupů může vznikat jakési vnitřní společenské pnutí, ze kterého musí nutně povstát pyramida moci, což je v podstatě prazáklad dnešního kapitalismu. Když budou židé a slované každý na jednom kontinentě odděleni oceánem, tak budou obě etnika stále na úrovni pravěku. Jejich smícháním dostaneme společenskou směs, která je schopná se jednoho stát intergalaktickou civilizací. Musí se ale udržovat jistá rovnováha, která se mi zdá, že je v současné době velmi narušena. "Lovci" mají příliš navrch a hrozí naše sebedestrukce.
Tak pánovi se zachtělo zmršit Slovany? tak to tedy nééé!
14.1.2009 0:44
RE: muj nazor
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?
Reakce na 180847
omlouvám se
na druhou stranu na představě slovanů jako lidí pokojně vykonávajících zemědělství starajících se o svoje hospodářsví a spolupracujících s ostatními slovany v okolí nevidím nic zmršeného
A proč jste tedy napsal tuto formulaci: "Když budou židé a slované každý na jednom kontinentě odděleni oceánem, tak budou obě etnika stále na úrovni pravěku. Jejich smícháním dostaneme společenskou směs, která je schopná se jednoho stát intergalaktickou civilizací."?
Proč chcete zmršit Slovany nějakým smícháváním s chazary? Kdo o to stojí. To je nová chazarská taktika, kterou připravují po přicházejícím debaklu?
Nepředpokládám, že etničtí, semitští Židé opustí území Palestiny. Ti tam vždy byli a mají právo tam být.
PANICHIDA ZA IZRAEL http://de.youtube.com/watch?v=jgkKpUnH7co
13.1.2009 22:41
RE: muj nazor
hledající a nalézající hledam (tečka) a (tečka) nalezam (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 180747
... pozemský otec Ježíšův byl římský voják (důstojník nebo velitel) a pozemská matka Marie z Nazaretu. Kreolus musel služebně pokračovat dál, ale slíbil Marii, že se vrátí. To splnil (měl asi v plánu usadit se v Římě) a po nějaké době se vrátil, jenomže Marie už byla těhotná a vdala se za Josefa. Proto bylo tak nápadné, že Ježíš se tělesně daleko více podobal římanovi než židovi, vzpřímená chůze oproti tehdejšímu poníženému postoji. ... Židé přestali být vyvoleným (povolaným) národem hlavně z důvodu selhání zavražděním Ježíše...
Nejen proto. Také soustavným porušováním smluvy s Bohem.
tak tohle jsou fakt kraviny nesmíš tak moc čučet na discavery...
Take si vsimam, ze dnesni vedecke porady o biblickych udalostech prekrucuji doposavad zname detaily. Samozrejme, clovek si musi uvedomit zdroj a kdo dnes tvori holywoodskou kulturu. Poucit se o kretanstvi z Talmudvision mi pripada dost hloupe.
Ano máte pravdu.Talmudvize pomalu ,ale jistě pracují na vytváření Nového člověka.Člověka bez opory víry, rodiny, tradice .Člověka vegetujícího ve zmatku , zmateného ,ale o to snáze ovládatelného.Člověka pro Nový Světový Pořádek.Že se jí to daří, mnohdy nasvědčují i tyto „diskuze“.
Ale k tomu,co píše jeden „Hledající a nalézající“ - kdyby měl snad někdo pochybnosti odkud čerpal a vůbec co našel.
Podívejme se o čem je středověký talmudistický spis Toledoth Jechu ,někdy nazývaný Máasse Talui .
Ježíš,syn římského vojáka Josefa Pandery se vyučí kouzelníkem,vystupuje jako vůdce lidu ,vztahuje na sebe slova proroků a jako znalý tajů kouzel dokáže pomocí nevyslovitelného Božího jména zaklínat všechno možné i uskutečňovat velké zázraky.Mimo jiné létá mezi nebem a Zemí.Učenci ( myslím,že můžeme říct rabíni),proti němu postaví svého „koně“ - Jidáše Iškariotského , který též ovládá magickou formuli a ten nejenže dokáže Ježíše dohnat, dokáže jej i předehnat.Poté Ježíše zadrží,zakryje mu hlavu a nechá jej hádat ,kdo ho uhodil.
Ježíš však neuhodne a je tak odhalen ,jako falešný prorok a pověšen na kříž.Potom je Ježíš pohřben ,ale jeho příznivci se domluví,že mrtvolu ukradou a prohlásí,že vstoupil na Nebesa.Jeden zahradník se o tom dozví,sám mrtvolu ukrade a schová.Když apoštolové se spoustou příznivců najdou prázdný hrob,hrozně se radují,že Mistr vstal z mrtvých.Zahradník jim však prozradí ,jak to bylo a mrtvolu jim prodá .Ta je pak tahána přivázaná za ocas koně městem.
Tato i spousta jiných historek týkajících se křesťanství,Ježíše,P.Marie , etc. mající svůj základ v talmudistickém učení tvoří arzenál maskující se jednou tzv..vědec.svět. názorem,jindy osvícenectvím,potom zase komunismem a nato třeba nesmysly Dana Browna …..atd,atd……mají za cíl pouze jedno.Zaútočit na církev i církevní obraz Ježíše ,toho v lidech zničit a vypěstovat si z nich to o čem jsem psal o pár řádků výš.
26.1.2009 20:04
RE: muj nazor
hledající a nalézající hledam (tečka) a (tečka) nalezam (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 181121
... nebýt mocného arabského knížete, který v sobě nesl vysoké poslání, nemohl Mojžíš pozemsky splnit svou úlohu, díky které bylo pomoženo židovskému národu ke splnění svého úkolu. I tento národ však později selhával, přesto stále někteří nesli v srdci touhu po Nejvyšším. Jako Pomocník v nejvyšší nouzi lidstva byla vyslána nesoudící Láska, která byla v pozemském těle odmítnuta a surově zavražděna vyvoleným národem židovským. Přesto však učedníci Ježíšovi = židé položili základy křesťanství, jehož pilíře jsou dnes již po staletích částečně nepevnými mrtvými dogmaty.... Oporu jest nutno hledati za hranicemi prostoru a času, co nepodléhá zubu času ani názorů lidí: Pravda Páně vítězí......... vzhledem k uvedeným skutečnostem není potřeba války civilizací, neboť to je jen výmysl našich chorých mozků.
A je to jisty ze ty rachejtle vypoustej hamasaci? Nejsou nakonec za tim ti kteri tam vpadli? Ani bych se nedivil.
Israel's fabricated rocket crisis
http://electronicintifada.net/v2/article10123.shtm...
Narod kterej pouziva deti jako lidske stity, si nezasluhuje existenci.
>Narod kterej pouziva deti jako lidske stity, si nezasluhuje
>existenci.
http://www.youtube.com/watch?v=YiO0GYsyR4A&NR To snad né, zde vidím Izraelskou armádu používat dítě jako štít a říci něco takového o vyvoleném národu, že si nezaslouží svoji existenci je nelegální a trestné. To nemůžete myslet vážně
Dobře no, "tak si nezasluhuje obhajobu..."
Súhlas.
Máte naprostou pravdu! Nacističtí židé často používají palestinských žen a dětí jako živých štítů. Kolikrát už jim to organizace chránící lidská práva vytýkaly... Marně.
Souhlasím s vámi. A je jedno, že článek je z roku 2005. Praktiky zůstaly stejné.
Izraelský nejvyšší soud ve čtvrtek rozhodl, že využití Palestinců jako živých štítů odporuje zákonu i mezinárodnímu právu. Izraelská armáda i policie dosud používala Palestince jako živé štíty, když se pokoušela zadržel příslušníky militantních organizací v jejich domech. Někdy byli civilisté v přestřelkách zabiti.
http://www.novinky.cz/clanek/66706-izraelska-armad...
OSN požaduje vyšetřování válečných zločinů Izraele
http://www.guardian.co.uk/world/2009/jan/13/gaza-i...
IDF je obviněna ze zabití množství policistů, kteří neměli vojenskou roli
Za používání palestinských rodin (a dětí) jako lidských štítů
Za útočení na sanitky a zabití 12ti zdravotníků
Za používání zakázaných zbraní
Za střílení do civilních objektů, kde se daly očekávat obrovské civilní ztráty
Výčet není úplný, zabití řidičů OSN, zničení všech škol a univerzit, ostřelování uprchlického tábora, zabraňování a odmítání poskytnutí pomoci zraněným atp. atd.
Přes výmluvnost najatých a dobrovolných či dokonce chtivých sionistických dezinformátorů roztroušených se svými organizacemi po celém „západním“ světě, znechucenost z ohavnosti vzrůstá a to i v samotném Izraeli.
Kam se na vyvolený nadřazený čistokrevný obřezaný národ hrabe nacistické Německo!
Nemohu se ubránit stále častějším myšlenkám, které mne dovádějí k jisté analogii se situací v Německu 30. let. Hlavně srovnávám izraelské hrdlořezy v Gaze s „Křišťálovou nocí“. Sionisté, zdá se, oprášili Main kampf a inspirují se v tzv. „Norimberských zákonech“. Pouze farizejsky zaměnili místo a untermenchen. Jak autor článku poukazuje, dokonce obcházejí nemocnice a u těžce nemocných untermenchen vydíravým způsobem vymáhají proklamaci loajality. Pod hlavněmi samopalů nebo hrozbou ukončení hospitalizace. Pro tyto imobilní a těžce nemocné untermenchen je jeden, Čechy osvědčený recept, jak přežít, a sice zešvejkovatět. A oni musí přežít, přece neudělají chazarům tu radost, že odmítnou být loajální s falešným útvarem, zvaným Izrael, a nechají chazary, aby jim vypnuli život podporující lékařské přístroje.
Čím více a neomylně byli přesvědčeni nacisté a jejich nohsledi, že jejich dítko - „Tisíciletá třetí říše“ – bude věčná, tím více se blížila porážka a konečný účet. Denacifikace, de facto, nemohla proběhnout právní cestou, neboť nebylo možné postihnout drtivou většinu Němců, kteří přežili. Předhodili jen několik hlavounů. Kdo by učil ve školách, kdo by seděl v úřadech, kdo by hospodařil a podnikal? Skutečná denacifikace a procitnutí nastalo až u další generace, která však dodnes musí strpět okupační vojska. Němci se poučili a jsou jedním z nejpacifističtějších států.
Pevně věřím, že dojde k porážce sionizmu, jako fašistické politické ideologie, že bude falešný a dočasný útvar, zvaný Izrael, rozpuštěn a proběhne řádné vyšetřování před mezinárodním soudem v Haagu a Štrasburku. Takovéto instituce kdysi neexistovaly, částečně je nahradil norimberský soud, s omezeným mandátem a zaměřením, jen na přední válečné zločince. Při dnešní úrovni vzdělání židů, v době informační exploze, jen těžko budou před soudem provozovat sobě nejvlastnější činnost, a to lhaní, že nevěděli, či že byli pomýlení propagandou. Kecy o tom, že museli plnit rozkazy, jim nikdo neuvěří, neboť existuje dost obrazových materiálů, které je usvědčují z fanatického sadismu, který je přirozeným chováním chazarů. Nakonec v každém právním systému existuje možnost odepřít zjevně zločinný rozkaz.
Závěrem se chci podělit o myšlenku, že chazaři nepočítali s internetem, který je mocnou a takřka neovlivnitelnou zbraní v rukách lidstva. Proráží informační monopol a bariéry, pravda, umožňuje i dezinformovat, avšak u stále vzdělanějšího lidstva, tyto praktiky většinou selhávají (11/9, Irák, Afganistan, odkrytí „Tonkinského incidentu“, a mnohá další, doposud utajovaná tabu. Vykecá se, nakonec, vždy všechno. A proto věřme. Účet bude mastný!
Ani nevíte, pane Nasredine, jak by ch si to přál.
Omyl lidé jsou úplně pitomí křesťanské USA jsou toho důkazem.
Pokud Izrael zruší kam půjdou ti lidé toto byl základní motiv podpory sionismu dostat židy z Evropy
Kam půjdou? Já bych je tam nechal... Sice se jim tam nechtělo a bylo potřeba vyvolat mnoho protižidovských pogromů, aby je tam jejich sionističtí vůdci vůbec dostali, ale to už by si moc protiřečili, vždyť je to jejich země zaslíbená. Tak ať si tam jsou, jen bych jim sebral zbraně. Ono by se to rychle vyřešilo. Své kamarády si tam už nadělali svou mírumilovnou a přátelskou povahou...
Hestroyi, podceňujete tu chazarskou tlupu. Jakmile bude v Palestině pro ně nehostinno, přisají se k novým hostitelům. To oni umí, kromě lhaní, nejlépe. V tom jsou lepší než škrkavky. Ty vyženete česnekem, ale chazara ničím. Neodlepí se. Ten, když jeho hostitel umírá, má schopnost se přisát, v pravý čas, k novému. Asi tak nějak.
Toho se právě obávám. Představte si, že by se k nám nastěhovali ti krvelační osadníci... Dokážete si představit něco horšího?
Tak to tedy nedokážu. Při této představě mi vstávají hrůzou všechny chlupy na těle.
p.s. Jdu si vzít prášek na uklidnění a změřit tlak, po tom, jak jste mne rozrušil.
A nejsou tady už? (Železný - 10,5 mld, Salzmann - 4 mld, ...........)
13.1.2009 22:33
RE: Cesta k druhé historické porážce chazarů
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?
Reakce na 180818
kam půjdou? do USA, k svému velkému Bratru, co jim sype munici a dolary jak na běžícím páse.
Tam je místa dost, a nemusí se tísnit, tím pádem ani válčit a tak se mohou věnovat něčemu užitečnějšímu, jako třeba ekologie, koncepce trvale udržitelného žití, alternativní zdroje energie ap, namísto vyrábění "chytrých bomb", které stejně míří na civilisty. Koneckonců, USA byla jedna ze zamýšlených variant k osídlení, a navíc tam již mají významnou komunitu. Ještě k nim dodat sionacisty z Evropy, které lze tu a tam najít a ponechat si zde jen ty, kteří touto ideou nezblbli, a realisace USraele na jednotném území, které není třeba rozšiřovat válkou a podvratnými metodami, může začít. Chrám si mohou postavit v Jew Yorku, třebas na ostrově sochy svobody
No, není to nezajímavá myšlenka. Pohrávám si s ní v hlavě. Nebylo by to špatné řešení, ale jenom pro chazary. Zavrhuji toto řešení. Víte co by ve světě napáchal exodus 300 mil. američanů. A kdyby v USA byli jen chazaři..., ale ne, to by nešlo. Vždyť oni by neměli koho okrádat, obelhávat, štvát někoho proti někomu. Ale jóóó, šlo by to, už jsem to pochopil. Vždyť oni přece neumějí poctivě pracovat. Oni by se sami neuživili. Neprokoukl jsem Vaší rafinovanou lest hned. Na mou věru, báječná představa.
Nikdo na světě neospravedlní jednaní Hitlera,tak,jak Chazáři=židé samotní,svět se zamyslí nad událostmi 60 roků nadvlády, těchto nevítaných a prolhaných ,taky židů a jejich prolhaným legendám od dob Egyptského otroctví,až po dnešní dny.Jeden čtenář v anglických příspěvcích doslova napsal, vyloučit "židy" ze všech křestanských zemí,očistit celý státní aparat,nedat jim vzdělání za peníze křestanů, proti křestanům,nebot všichni dojednoho dávají Israel na první místo ,před hostitelskou zemí, dělat to, co oni dělaji v Israeli, kdy zahraniční dělníci musí podepsat , že nebudou mít pohlavní styk s "židovkama", opačně se filipínské a jiné ženy vrací těhotné domů.Ve všech zemích, kde se chovají arogantně ,tak jim zamezit navštevnost,co by turistům a jiné,dát jim ochutnat jejich vlastních pravidel.Ale ,co s colaboranty "židů"?
Prvním kolaborantem ,je židy utvořená komunistická strana,první komunistické noviny byly vytišteny v jazyce židovském.
Vyhodit ze všech vlád politiky ,jež nepracují pro prosperitu a blaho své země a postavit je před národní soud.Očistit statní a spravní,soudní a jiné instituce z přítomnosti těchto židů,žádat odškodnění za vyvolání druhé světové války,ěč března ,roku 1933 Světový Kongres Židů vyhlásil valku Německu a tím je zotpovědný za 60 milionů křestanů padlích v této válce.
Ti,co pochybují by měli navštívit vojenské hřbitovy v Evropě a spočítat kolik uvidí hrobů s židovskou hvězdou.
Dát státu a světovému židovstvu,tu samou medicínu,jakou dávají Gozimům,zvířatům, jež se musí utratit.Zásadně poučit křestanské ženy,co to je mít známost, s tak zvanými židy.
=============
"A woman who had intercourse with a beast is eligible to marry a Jewish priest.
=A woman who has sex with a demon is also eligible to marry a Jewish priest."
="A Jewish man is obligated to say the following prayer every day: Thank you
God for not making me a gentile( a non-jew), a woman or a slave." Menahoth 43b-44a.=========
Yebamoth 59b.
Cesta k jedné světové=židovské,vládě není utopie,ale zkutečnost,kterou dnes prožíváme.
Jakoby "americký" občan Lieberman a vlivný politik radí použijte atomovou pumu proti Hamaz,přesně tak,jak "američané" proti Japonsku.Tak ,na Vysvětlenou,americkou pumu stvořili především židovští vědci, použití na Japonsko ,byl jejich zájem novou zbran vyzkoušet v "praxi".
Za druhé,tak zvaná atomová komise ,už vroce 1947=8 se dala slýšet ultimatem,ježdala světu ve známost=BUD JEDNA SVĚTOVÁ VLÁDA A NEBO NIC.
To , znamená řečí lidí s ulice=bud nás pustite k vládě nad celým světem anebo,mi s pomocí atomové pumy , vše zničíme a nebo Vás donutíme přijmout naše podmínky=tatostranka je ještě dnes k okopírování ze stranek internetu.To,co se děje v Palestíně a to ,že má Israel více jak 300 atomových pum,o ktere se dnes Spojené Staty nezajímají a přehlížejí tuto hrozivou zkutečnost,tak je třeba si připomenout slova židovského rabbína=My můžem zničit celou Evropu.
Lieberman: Do to Hamas what the US did to Japan
Jan. 13, 2009
JPost.com Staff , THE JERUSALEM POST
"A Jewish man is obligated to say the following prayer every day: Thank you
God for not making me a gentile( a non-jew), a woman or a slave." Menahoth 43b-44a.
Co, můžete chtít od takových fanatiků, kdo může zaručit ,že jednoho dne ,nepoužijí triku s atomovou bombou,jako s bombardováním lodi LIBERTY, kdo má přítele takového ražení,tak,už nepotřebuje nepřítele.
Napsal jste to dobře, Kozorohu.
Zaujalo mě slovo "Yebamoth 59b". Není to zkrácenina pro incest? To je tutově z talmudu, poznal jsem to i přesto, že je to napsáno angliskými písmeny. Je to jasný. Text nad tímto slovem jen hýří typickými sodomistickými oplzlostmi.
politicky nekorektní webzine sedí přesně demagogie a přebírání článků z propalestinských médií, btw. horliví překladatelé zřejmě ani neví, že zveřejněním překladů porušují platný autorský zákon, že?
10 shekelů za snahu. Jinak nemám co bych dodal...
15.1.2009 7:09
RE: ten podtitulek politicky nekorektní webzine sedí
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 180800
>...horliví překladatelé zřejmě ani neví, že zveřejněním
>překladů porušují platný autorský zákon, že?
-------
No a co má být? Na placené weby ti dají přístup k článku po zaplacení předplatného a ty tady opruzuješ za-dar-mo (abych použil jankovu mluvu). A nebo také na-dar-mo. Téměř nikdo nemá u článku céčko v kroužku. Hlasatelé pravdy naopak mají zájem na tom, aby se pravda šířila mezi lidmi rychle a bezplatně. Nemyslíš? Jak jinak se má naše plneta probudit a jednat? Asi bude načase si pořídit jinou pokrývku hlavy(!)
Hestroy odhadl úroveň tvojeho příspěvku na deset šekelů...já dávám jeden a půl. Shalom.
Izraelci vykopali jamu, bol som tam s cca 30 Palestínčanmi /matky z deťmi, ženy a zopár mužov/ Na okraji sa zbiehali Izraelský vojaci a prichádzal buldozér...
Bol to len sen?
Možná to sen byl, ale ti ostatní se z něj neprobudili do lepšího rána jako vy.
i ked teraz v Gaze zahynuli stovky ludi a budu dalsi. Stat Izrael
dal touto agresiou rovnitko medzi seba hitlerovske Nemecko. Fakty nepustia, nech si prosionisticki kecalkovia budu tarat cokolvek
vratane tzv."statnych TV" v CR a SR. Nie len mna hned napadol primer izraelskej "akcie" voci Gaze s rokom 1943 a Warsavskym getom. Tamojsi Chazari boli hrdinovia, ktori bojovali za svoju ludsku dostojnost a proti fasizmu. Ich potomkovia to robia v opacnom garde. Preto je rasizmus, fasizmus, xenofobia internacionalna vec. Nie su toho usetreni ani Chazari v celom svete a obzvlast v Izraeli. A to dobre na celej tejto smutnej kauze? Chazari uz nie su vyvoleni. Su nachylni k fasizmu a nakoniec fasizmus prevadzaju ako hociktory narod na Zemi. Padla ich "vyvolenost" do prachu. Dnes su to fasisticki hajzlici
Vykypelo im z hrnca spielbergovskej propagandy
Váš problém a problém většiny zvědavce je že jste křestané vy nejste proti NWO z důvodu omezování lidských práv a válečných zločinů ale prostě proto že to není váš podnik, křesťanství ztratilo moc kterou mělo 1500 let, jeho produktem kromě nesmyslů o spasiteli který nikdy nežil mluvíme o Ježíši Kristovi, jež je stejně fiktivní jako velká část bible bylo nepřetržité válčení totální negramotnost, zničení všech osobních svobod, vraždění, totální brainwashing, byli jste tak hloupí že jakmile jste ztratili moc svět ovládl Chazar. Dnes si stěžujete ne protože se vraždí ale prostě proto že to už neděláte vy.
Navíc je to pro vás zcela neřešitelný problém přejali jste celý židovský blázinec ale neuvědomili jste si že tím jste se stali objetí toho blázince ačkoliv jste si mysleli že jste jeho nástupci dnes proti němu neumíte bojovat a tak některým nezbylo než ten blázinec přijmout (Křesťanští Sionisté)
V dobách pohanského Říma by tento problém skončil během několika let, stačí se podívat jak Římané zničili jakékoliv židovské povstání.
V bibli se píše že židé byli kdysi otroky v Egyptě je to samozřejmě fikce, realita je ovšem taková že křestané jsou otroky židů viz Nejkřesťanštější země západu USA kde jste akorát na placení daní. Toť výsledek křesťanství za 1900 let
>V bibli se píše že židé byli kdysi otroky v Egyptě je to
>samozřejmě fikce, realita je ovšem taková že křestané jsou
>otroky židů viz Nejkřesťanštější země západu USA kde
>jste akorát na placení daní. Toť výsledek křesťanství za
>1900 let
A vy zase placate nesmysly, nevite ani o cem mluvite. Kdyz poucujete druhe ze kdysi "zide byli otroky" v Egypte, tak jen opakujete lzi vyfabrikovane modernimi zidy (judaisty) chazary. A ti se smeji. Kdyz nerozumite rozdilu mezi Isrality SZ a nejakymi judaisty (zidy) pozdejsi doby, a predevsim soucasne doby, tak pro takoveho i novy president USA, American c.1, Barak Husein Obama, musi byt automaticky Anglo-Saxon.
muj problém není že jsem křesťan, ani že toužím po moci, mím problémem je lidská blbost která ubíjí... Na NWO mi vadí mrtvoly které již teď produkuje. Na vás jen ta ubíjející lidská...
>...jeho produktem kromě nesmyslů o spasiteli který nikdy nežil mluvíme o Ježíši Kristovi, jež je stejně fiktivní jako velká část bible...
----------------
Tohle byste měl vysvětlit cikánům. Prapůvodním obyvatelům Egypta. Ti zase tvrdí, že Ježíš jim před "odchodem" přikázal: "Nic nedělejte a počkejte až se vrátím". Ani byste nevěřil, kolik cikánů tohoto Ježíšova přikázání poslechlo.
>...Navíc je to pro vás zcela neřešitelný problém přejali jste celý židovský blázinec ale neuvědomili jste si že tím jste se stali objetí toho blázince....
-------------
Máte pravdu. Judaismus je mnohem starší než křesťanství (odhad-5 tisíc let) a zase, křesťanství je starší než Islám. Mohamed se údajně narodil někdy kolem roku 560 našeho letopočtu. Bible byla napsána úmyslně s otevřeným koncem. Kolik interpretů, tolik různých interpretací. Četl jsem už několikrát, že obě tato následná náboženství byla vytvořena k ovládnutí lidí a to právě tím etnikem, které jako první přijalo judaismus, z čehož (vyčteno) vzešlo křesťanství, Islám atd....Je tam spousta podobných pasáží (např, desatero přikázání), až na to, že pasáže pro židy se vztahují pouze na židy, nikoliv na ostatní lidi. Na ostatní lidi (goim) se pohlíží jako na dobytek a na hmyz (Arabové) a jako s takovými je s nimi nutno i jednat. Na druhou stranu Ježíš nabádá: "Když dostaneš facku, usměj se a nastav druhou tvář...nevracej ji". Komu asi záleželo na tom, aby se člověk nebránil a oddal se ponížení?
Pane N.O.S., Vy nejste chazar, ač se marně snažíte, aby to tak vypadalo. Chazar by nikdy stejná, či podobná slova nenapsal. Váš příspěvek je napsán z pozice „zoufalého otroka“, křesťanského potomka, ateisty. O tom je vlastně celý váš příspěvek. Dám svůj krk na to, že Váš ohon je úplný. Chazar by nikdy nemohl napsat, že někoho ovládá, zabíjí, nebo že egyptské otroctví je fikce, aj. protože tím by zároveň popřel údajné právo na území v zemi zaslíbené a vlastní vyvolenost. Stejně tak by křesťan nemohl nikdy popřít Ježíše. Prostě a jednoduše jste napsal, že Starý zákon i Nový zákon jsou povídačka, plná nepravd, pohádka pro dospělé.
Chápu Váš příspěvek jako inteligentní a pozitivní provokaci. Nelze bojovat proti NWO švejkováním a negativním vymezováním, lze ho, za pomocí těchto metod, podrývat. V tom jsme, my Češi, nepřekonatelní.
p.s. chazaři si nezaslouží velké počáteční písmeno - seru na pravidla českého pravopisu
ako kovany Chazar ste zasa mimo. Spustili ste svoj "holokaust" a budete platit. Aj vy majore
To čo chce Izrael urobiť, je nasrať arabov/moslimov až tak aby urobili niečo neuvážené. /Stupňovanie násilia deň za dňom v Gaze/ USraelu je jedno či rozhodujúci úder príde zo Sýrie, Iránu, Egypta... Chazarská elita žijúca mimo Izrael, Izrael obetuje
http://afinabul.blog.cz/0810/hlas-generala-filatov...
Konflikt sa vystupňuje od fosforu cez urán až po jadro /Izrael sa netvári, že chce prestať/ Jadro do konfliktu zatiahne OSN a NATO, Kosovo a Albánsko začnú pôsobiť ako klin v Európe...
Zbigniew Brzezinsky ve své knize "Velká šachovnice" píše podrobně černé na bílém o jeho plánu nastolit New World Order, což je přesně terminus technicus, který v této knize použil. Celá kniha pojednává o postupné sérii geopolitických změn a manipulací vedoucích k podle něj utopické celosvětové hegemonii jedné jediné vlády a finančního systému.
http://afinabul.blog.cz/0901/pripravme-se-na-nejho...
Najväčším problémom pri zjednotení súčasnej Európy je vyše tristo miliónov Slovanov, kde sa zachovala kresťanská a hlavne prapôvodná - pravoslávna viera práve rozdeliť preto bolo potrebné rozdeliť aj Česko-Slovensko ako nepotrebný celok, ktoré bolo v neposlednom rade prisilné v zbrojárskom priemysle ako konkurent pri vývoze zbraní do nežiaducich štátov. Pri rozdelení sa tiež rátalo s možnosťou vyvolania občianskej vojny s následnou intervenciou vojsk OSN. Potom by už nebol žiadny problém "nesvojprávne" Slovensko, revíziou Trianonskej dohody, priklepnúť Maďarsku a časť Poľsku (už vtedy boli na listine kandidátov do NATO aj EÚ)
http://www.unreal-mysteria.sk/readarticle.php?arti...
Sionisté moc dobře vědí, že jejich stát stojí na pokraji zhroucení a jsou připraveni stáhnout sebou na dno miliony Židů a nežidů!! Svět je vystaven vážnému nebezpečí pokud sionisti nebudou zastaveni!!
http://www.tvina.sk/index.php?zobraz=newsarchiv&am...
Myslím, že bude zorganizovaná obrovská „mimoriadna udalosť“ svetového merítka so státisícami mŕtvych. Pričom úder zasiahne územie USA alebo Izrael. Menej pravdepodobný je úder do Západnej Európy. Možnože zároveň s USA a Izraelom, ale nie zvlášť. Úderom iba do Západnej Európy je oveľa ťažšie spôsobiť krach dolára. Úder bude zasadený najpravdepodobnejšie s použitím jadrových zbraní alebo „špinavých“ bômb, pretože sú potrebné státisíce obetí a rádioaktívne zamorenie nemalých území (čosi na spôsob 11. septembra 2001 s jeho tromi tisíckami mŕtvych sa nehodí, to je na default príliš málo).
Zdá sa mi, že Rusko a Ukrajina sa na tento účel nehodia, pretože ak by aj Rusko a Ukrajina plus ešte nejaká krajina aj boli kompletne zlikvidované, so všetkým obyvateľstvom, krach dolára to nevyvolá. Američania a Európania sa po začutí tejto správy (o zničení Ruska a/alebo Ukrajiny) zachvejú, povedia, - „aká hrôza“ a... pokojne pôjdu piť ďalej svoje pivo.
Kto a ako zasadí úder?
http://chelemendik.sk/ShowDoc.php?d=556&c=Mich...
Já čekám na 20(21). leden, kdy má být podle Rumsfelda proveden velký teroristický útok na USA.
Má to být o něco dříve - 2012.
http://special.novinky.cz/izrael/
http://eretz.cz/content/view/2021/43/
http://eretz.cz/content/view/7755/125/
http://eretz.cz/content/view/7760/125/
http://atllanka.net/index.php?text=115-pallywood-a-islamofilie
http://www.youtube.com/watch?v=t_B1H-1opys
Podobne jako kdyz (chazar z Ruska) "reznik" Ariel Shinerman-Sharon se kratce po 9-11 osocil na jineho chazara (z Polska) Szymona Persky-Pereze: "Nestrachuj se o to, co rekne Amerika. Protoze my zide Ameriku vlastnime", - tak se stejnou aroganci se chova dalsi rusky chazar, Jehud Olmert.
Kdyz USA mely 8.ledna hlasovat nad resoluci o zastaveni agrese vuci Gaze (odhlasovano 14-0), tak Olmert zavolal Bushe, ten jako poslusny psik ve Philadelphii prerusil proslov (kupodivu stejnemu neucinil kdyz mu bylo oznameno 11.9.01 ze "Amerika je pod utokem" - Bush nadale cetl malym negrikum pohadku o kuzlatkach jakoby se nechumelilo), okamzite zavolal Kundelize Rajc a naridil ji, aby nehlasovala ..
Pouhe USA se zdrzely hlasovani. Jako v mnoha predeslych pripadech. Samozrejme kdyz to slouzi/slouzilo zajmum teroristicke chazarske entity nazvane Izrael, spravne vsak zvane Nova Chazarie ...
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2009/01/12/AR2009011202469.html
s početnou židovskou komunitou. Islámistická svoloč tam přitáhla až v 70. letech 11. století. Nevidím sebemenší důvod, proč by nemohl být navozen STATUS ANTE QUO a ta pakáž byla vypráskána, kam patří (= do trojúhelníku vyznačeném městy Mekka, Medina a Džida); jinde žádný muslim nemá co pohledávat a ten, který se nehodlá přizpůsobit poměrům a zvyklostem v civilizované společnosti, teprve ne.
Neexistuje a za celou dobu existence islámu ani neexistovala jediná země s početnější muslimskou komunitou, kde by muslimové dokázali žít v míru s nemuslimy.
I v tom pásmu Gazy začali zavádět speciální daň pro nemuslimské spoluobčany (IMHO plně postačující zdůvodnění k povstání nemuslimů s cílem muslimy vybít nebo vyhnat), trest smrti ukřižováním (mj. pro nápadné vyznávání křesťanských zvyklostí, jako slavení Vánoc - "takticky" zavedli v polovině prosince 2008) atd., vše podle zrůdného pseudozákona "šaríja", zavedeného zločincem Mohamedem.
13.1.2009 22:05
RE: Palestina byla ještě před necelým tisícem let křesťanská země
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?
Reakce na 180845
byl byste tak laskav a sdělil mi po důkladném přečtení níže uvedených linků, co je podle Vás zrůdné na právu šaría?
autor: Mgr. Jan Potměšil
Islámské právo šarí‘a
Průvodce šarí’ou - historický vývoj islámského práva
Průvodce šarí’ou - cesta k pramenům islámského práva
Průvodce šarí’ou - povinnosti vůči Bohu i lidem
Průvodce šarí’ou - povinnosti člověka vůči člověku
Naprosto stačí nerovnoprávnost podle pohlaví a podle náboženství. Podzvířecké zrůdné tresty za bagatelní činy atd. (Včetně činů, na které garantuje právo Charta lidských práv, jako je např. svobodná volba náboženství.) Plus, pochopitelně, že je to založeno podvodech, což se týká islámu jako celku.
Je to právní systém, který byl zrůdný a zastaralý už v době svého vzniku, protože v té době už existovaly (i v oblasti Arábie) právní i etické systémy jednoznačně vyspělejší. Je také hlavní příčinou zaostávání islámských zemí za civilizovaným světem (včetně toho, že řada islámských zemí měla původně podstatně lepší "startovní pozici" než Evropa, válcovaná nájezdy barbarů v období Stěhování národů). Připustit v Evropě šaríju znamená vyvolat civilizační propad na úroveň raného středověku se všemi negativními důsledky (včetně drastické redukce populace na úroveň kolem deseti procent stávajícího stavu, a možná ještě nižší, - asi jak by to vypadalo v tom pásmu Gazy, kdyby se tam přestaly dodávat z Evropy potraviny a léky).
Pergil, připustit v Evropě genitální mutilaci obřízkou jako v USA, kde je pravidlem, připustit rasismus nechytřejší rasy, to je teprve středověk a zločin proti lidskosti. Judaismus není nadřazený islámu. Nebavíme se o šariji, a šíření extrémního islámu, jděte s propagací náboženských válek do středověku. Propagujete nechutný nacismus.
Pane A.S. Pergill, to teda zplodili náranou větu: "Připustit v Evropě šaríju znamená vyvolat civilizační propad na úroveň raného středověku se všemi negativními důsledky".
Dovedou si, pane A.S. Pergill, představit v Evropě připuštění židovských oplzlých praktik a zvráceností, podle talmudu? No, oni dokážou, ale ta Evropa ne. To by bylo teprve גֵיהִינוֹם, odpustěj pane A.S. Pergill, nerad jich zdržuji, ale přeložím, aby i ostatní rozumněli, ֵיהִינוֹם=PEKLO. Pane A.S. Pergill, jestli tuto koninu budou dále šířit, mohl by jim někdo nakopat výtrusník. Daj si na něj pozor! Budou ho ještě potřebovat.
Pane Nasredine, já vás obdivuji, jak krásně se s nacisty dokážete vypořádat. Já to tak hezky neumím...
Vy to dokážete výborně. Jste stručný, máte vždy pádné argunenty po ruce a nechybí Vám i potřebná dávka rtuťovitosti. Já čtu Vaše příspěvky rád, vždy s příjemným očekáváním. Zdravím
14.1.2009 0:03
PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 180845
... islámistická svoloč ... § 198a Pergill budeš trestně stíhán!
Co takhle kdyby zde někdo napsal židovská, či křesťanská svoloč!!!
Ještě v roce 1920 bylo na území dnešní Palestiny cca 8% židů
a byl tam klid, obyvatelé bez ohledu náboženství se respektovali! Nikdo s nikým neválčil!!! Až potom si sionisté vybrali Palestinu za nový domov a začali araby pod různými záminkami vytlačovat!!!
Takže vina za současnou situaci je jednoznačně na straně sionistů!!! Muslimy bych do toho netahal. Pergill ty lžeš, ale úplně zásadně. Kdo tě platí za ty kecy?
14.1.2009 8:45
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 180859
to Saša
Genitální mutilaci provádějí v USA pouze u mužů, kde nemá tak zásadní zdravotní důsledky. Souhlas, že je to vepřovina, jako prakticky vše, co pochází z judaismu.
to Nasredin
Problém vidím v tom, že těch talmudistických fundamentalistů je mezi židy nanejvýš pár procent a ti ostatní jich mají sami plné zuby. V samotném Izraeli mají normální lidé k fundamentalistům asi stejný vztah jako u nás majorita vůči nejmenovanému etniku původem z Indie. Na rozdíl od toho je podpora extrémních fundamentalistů mezi muslimy v desítkách procent běžné populace. Proto vidím jako akutnější to riziko od muslimů.
to Montaznik
>... islámistická svoloč ...
Islamismus je zločinná ideologie, ekvivalentní sionismu (a na sionisty tu padají výroky ještě horší). Problém spočívá v tom, že lze být judaistou a nebýt sionistou, případně židem a nebýt ani judaistou ani sionistou (jsou zde od některých takových příspěvky), ale nelze být muslimem a současně nebýt islamistou.
Klid na území Palestiny nebyl od 70. let 11. století, kdy ji dobyli muslimové a nemuslimy dílem vybili a dílem zotročili.
Vinu za současnou situaci nesou jednoznačně muslimové, měli zůstat na poušti kolem "svatých měst" a ne expandovat do civilizovaných zemí.
On ten islám je v podstatě zvulgarizovaný judaismus, takže cokoli negativního prohlásíte o judaismu (vč. Protokolů Siónských mudrců), tak to platí s nepatrnými obměnami i pro muslimy. Těch je víc a jsou líp organizovaní, takže jsou nebezpečnější.
14.1.2009 11:21
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?
Reakce na 180884
On ten islám je v podstatě zvulgarizovaný judaismus, takže cokoli negativního prohlásíte o judaismu (vč. Protokolů Siónských mudrců), tak to platí s nepatrnými obměnami i pro muslimy. Těch je víc a jsou líp organizovaní, takže jsou nebezpečnější....... Já jen malou technickou .
Mám tomu rozumět tak,že ve všech vládách EU a Evropy jsou nalezlí zakuklení muslimové,kteří řídí a ovládají tyto vlády ku
prospěchu Alláha???Že muslimové vlastní 95% médií a tím ovlivňují
obyvatelstvo v Evropě a ve světě??Že muslimové jsou těmi,u kterých je plně rozvinut klientelismus? ....Tak se mi zdá,že som z teho voľajako zmetěný? Já jen,že už prababička říkávala : Jakmile se ve světě a kdekoliv jinde uděje nějaké svinstvo,tak za tím můj pravnuku hledej schovaného (Ž)žida..... a nebo snad muslima????
14.1.2009 16:25
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 180918
14.1.2009 12:22
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 180884
Pane A.S. Pergill, řekněte narovinu, jak, kdy a kde, konkrétně Vy pociťujete islámský extrémizmus. Nechte jim jejich kukturu (můžete si klidně myslet, že je středověká), jejich právo šaríja, mešity a kdovíco ještě. Neserte se do nich a nic se Vám nestane. Nevyhrožujte, že chtějí zničit Západ! Pokud vím, tak exituje leda ekonomická emigrace. A nepokoušejte se to obrátit, že jsou to předsunuté, islámské hlídky. A že se radikalizují, po nešetrných a protiprávních intervencích Západu nebo židů (tedy od stejného autora), proti některým islámským zemím, je pochopitelné a logické.
14.1.2009 20:55
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 180927
Nasredine, kdyby se neroztahovali po celé Evropě a všude si nevynucovali nadstandardní práva, o jakých se jiným minoritám jednak ani nezdá, jednak je ani nenapadne takové věci požadovat, tak by mi opravdu nevadili.
Vadí mi například, výčet zcela jistě nebude úplný:
- dosáhli registrace v ČR, aniž by museli splnit zákonem předepsané podmínky (programově, sami prohlásili, že je splnit nehodlají)
- vadí mi vraždy "odpadlíků", které jsou zcela jednoznačně v rozporu s Listinou práv a svobod
- vadí mi "vraždy ze cti", včetně toho, že drze požadují, aby soud přiznal vyznávání islámu jako polehčující okolnost (stalo se minimálně v jednom případě i v ČR)
- v Německu oficiálně přiznávají vraždy pod předchozími dvěma body v počtu 300 ročně, v EU jich bude kolem tisíce - Zdá se vám to málo? Civilních obětí v Gaze je podstatně méně!
- již dnes si muslimové vyřvali v některých českých nemocnicích "zvláštní zacházení podle šaríje" - nic proti faktu samotnému, ALE v případě úmrtí / poškození zdraví nese plnou odpovědnost lékař, přestože byl donucen postupovat proti svému svědomí i zásadám správné praxe
- loňské bouře v Paříži, letošní v Norsku - kdy "naši" muslimové dojdou k závěru, že něco podobného provedou i zde?
- proislámská předpodělanost řady politiků - nezbývá než volit ty nepředpodělané, přestože mají někdy velmi radikální názory
Osobně jsem přesvědčen, že Evropa je na prahu občanské války mezi muslimy a autochtonním obyvatelstvem. Už proto, že nikdy a nikde nenastala situace, kdy by muslimové dlouhodobě žili s nemuslimy v rovnoprávných vztazích a v míru.
14.1.2009 21:47
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 181012
>kdyby se neroztahovali po celé Evropě a všude si
>nevynucovali nadstandardní práva, o jakých se jiným
>minoritám jednak ani nezdá, jednak je ani nenapadne takové
>věci požadovat, tak by mi opravdu nevadili.
> předpodělanost řady politiků -
O kom, že to mluvíte? To co mě napadlo to snad ne. Jinde jste napsal, že oba směry jsou v zásadě stejné. Nikdo se nezastává jedné semitské víry nebo druhé a ta Vaše či naše bázeň by neměla být zcela jednostranná. Míra násilí a lží však mluví sama za sebe.
Palestinské jeptišky se v Gaze modlí za mír po záměrném srovnání se zemí dětské křesťanské kliniky izraelským F-16 (12.1.09)
Moments later, the building - which was clearly marked with the insignia of the Red Cross and had ambulances parked outside - was struck by a missile fired by the aircraft.
BBC Přes 1000 osob zabito a 5000 zraněno na území velikosti Prahy.
Syrský president Assad varuje, že Izraelské zločiny mohou jen zvýšit extremismus Arabů a muslimského světa.
Muslimský svět jsou 2/3 planety, chcete ho vyvraždit?
Samozřejmě, že všichni bychom měli it stejné práva..
14.1.2009 22:46
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 181017
> Muslimský svět jsou 2/3 planety,
> chcete ho vyvraždit?
1. Muslimský svět je cca 20% lidstva
2. Zcela jistě ne. Pravděpodobně ale budeme muset přinejmenším ukázat, že jsme odhodláni to v nezbytném případě udělat
> Samozřejmě, že všichni bychom měli mit stejné práva.
O to jde. "Extra práv" se dožadovali před a ve druhé světové válce Němci. A bylo nutné jim názorně ukázat, že "jen přes jejich mrtvoly". Po těch milionech mrtvých a městech proměněných na cihlovou drť prostě pochopili, že tudy cesta nevede; to samé se dá čekat i u muslimů
A jsem přesvědčen, že čím razantnější a odhodlanější budeme teď, tím méně drastické budou následující události. Pokud v současné době podnikneme několik razantnějších akcí (asi jako kdyby Anglie a Francie adekvátně zareagovaly na obsazení Porýní Hitlerem), tak ušetříme samotným muslimům "coventrizaci" řady měst (o ušetřených obětech na naší straně nemluvě). Pokud ne, tak v blízké budoucnosti (patrně se většina z nás dožije) budeme muset sáhnout po jaderných zbraních jako odvetě za hromadné vraždy našich lidí
15.1.2009 10:30
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 181028
Omluvy, 1/3 světa se hlásí ke křesťanství, 1/5 k islámu a necelé čtvrt procenta k judaismu pouhých 0.22%
Dle médií a našich dojmů bezesporu nejsilnější, nejchytřejší jsou na prvém místě lidé hlásící se k judaismu, pak viditelní mohamedáni a nakonec všichni ostatní. Vnímaný poměr je tedy přesně převrácený. Vynechali jsme skoro polovinu planety, lidi neřadící se k uvedeným skupinám.
> čím razantnější a odhodlanější budeme teď, tím méně drastické budou následující události
> blízké budoucnosti budeme muset sáhnout po jaderných zbraních jako odvetě
Vy byste tedy byl razantnější a neštítil se ani sáhnout po jaderných zbraních. Nejenže to připomíná nacistické myšlení a antisemitismus, ale není to ani proveditelné. Tím nechci říci, že církve a náboženské skupiny (mešity, synagogy a kostely) by měli být podporovány a souhlasím i se zachováním současného nebo dnes již minulého právního systému, kontrolované imigrace, očekávání přizpůsobení atp.
14.1.2009 21:50
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 181012
Nasredine, kdyby se neroztahovali po celé Evropě a všude si nevynucovali nadstandardní práva
Pane A.S. Pergill, to jste se zase předvedl. Zajímalo Vás vůbec někdy, kde se ti musulmani v Evropě vzali? Podle toho co píšete, tak ne. Nenapadlo Vás nikdy si zjistit, že jde o důsledek kolonializmu? Už jsem o tom jednou psal, že existovalo koloniální občanství, a občané Francie, Holandska, GB, Portugalska, Belgie aj. se mohli volně stěhovat po celém území „mateřské“ země i kolonie. Tak teď už víte, kde se vzalo tolik muslimů v Evropě. Jsou zde po mnoho generací a problémy s nimi nikdy nebyly.
Píšete, že si vynucují nadstandardní práva. Dobře. Co tím míníte? Že chtějí práci a klidně i tu podřadnou? Že chtějí ohledy na svoji kulturu, obyčeje a jazyk? Proč mají mít méně práv než majorita? Prozradím Vám to. Kolonialisté byli především hamouni a neuvažovali dále, než na délku svého života. A pokud jste měl na mysli nedávné nepokoje ve Francii, šlo o sociální explozi a rozbuškou byla smrt dvou mladých výtržníků.
Pokud jde o Německo, tam k přílivu muslimů došlo nerozumnou přistěhovaleckou politikou, ikdyž bylo po válce a chyběly pracovní síly. Dnes má Německo početnou, již 4 generaci, v Německu narozených Turků.
15.1.2009 7:55
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 181018
My jsme nikoho nekolonizovali a v podstatě ani R-U (Eskymáky ze Země Františka Josefa tu nemáme a nejspíš by nikomu nevadili).
Nadstandardní práva: Jasně jsem řadu z nich jmenoval výš:
- máme jim tolerovat vraždy "odpadlíků"
- máme tolerovat jejich zacházení se ženami, včetně vražd manželek a dcer, když se jim na nich něco nezdá, i naše ženy by se měly oblékat do burek "aby nedráždily"
- máme se po... z toho, když ONI slaví Ramadán
- v řadě zemí si vyřvali tolerování porážky zvířat přímo na ulicích o svých náboženských svátcích (kdybyste provozoval řeznictví, tak víte, že existují desítky vysloveně buzeračních předpisů na porážku zvířat a zacházení s masem - promítají se podstatně do ceny i nejlevnějšího buřtu na krámě -, a tady jsou všechny hrubě porušeny a nikdo s tím nic nedělá).
- někde už se ve školách a podnikových jídelnách nesmějí podávat jim nevyhovující jídla, ačkoli je jich tam třeba jen pár procent (neslyšel jsem, že by něco podobného požadovali ti zde tolikrát zatracovaní židé)
- separátní koupání pro muslimky - opět žádná jiná minorita nic takového nepožaduje
Na druhé straně žádná tolerance vůči nemuslimům v islámských zemích - i v tom pásmu Gazy nedávno zavedli daň pro nemuslimy a trest smrti ukřižováním (opět určený pro nemuslimy), v Saúdské Arábii (ale i v dalších islámských státech) je pouhé vlastnictví Bible trestný čin (tuším - 100 ran bičem), v některých z těchto států náboženská policie sleduje i "nápadně velké nakupování" v předvánočním období (trestá se zabitím rodičů a dospělejších dětí a předáním menších dětí na "převýchovu" v muslimských rodinách - zdroj Historie trestu smrti, velmi seriózní a konzervativní pramen) - atd. atd.
> rozbuškou byla smrt mladých výtržníků
Vzhledem k perfektní organizaci následných nepokojů, i načasování na předvánoční období (a stejném načasování loňských nepokojů v Norsku), byla patrně předem naplánovaná, jako u sebevražedných atentátů
> Německo má 4. generaci Turků
Kteří jsou negramotní (vyjma arabského písma), neumějí německy, neumějí nic jiného než citáty z Koránu, žijí zcela izolovaně a kdo z nich by se chtěl zaintegrovat do společnosti, ten je "umravněn" nebo fyzicky zlikvidován. Komunitu cíleně doplňují (dovoz nevěst) z nejzaostalejších částí Turecka, takže paradoxně v německých městech najdete zaostalejší Turky než v městech tureckých
15.1.2009 12:45
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 181060
Rád bych něco napsal. Ale nejde to. Už nemám sílu někomu vysvětlovat, že má propagandou vymytou kebuli na kost. Už nemám sílu se hádat s lidmi, kteří jsou tak pomýlení, že si to ani neuvědomují. Pročítají si servery typu eurabia jsou líní se zeptat, kdo za tím stojí? Případně to vědí a dělají to přímo pro ty sráče, co tyhle servery zakládají.
Zeptám se vás přímo, vy provokatére, který tu šíří náboženskou a rasovou nesnášenlivost.
Udělal vám osobně něco zlého nějaký muslim, případně co?
15.1.2009 14:39
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 181087
>Zeptám se vás přímo, vy provokatére, který tu šíří náboženskou a rasovou nesnášenlivost.
---------------------------
Jindro, já si myslím, že my jsme provokatéři už tím, že my na takové sionistické hovadiny vůbec reagujeme. A.S.Pergill je známá figurka z Eurabie.cz a tam si navzájem vymývají mozky s propagandou nenávistí proti muslimům. Ti, co dokáží stvořit několik souvislých rozvinutých vět pak vyberou a pošlou je rozeštvávat jiné internetové diskuze. Tohle jsou ti kybernetoví bojovníci, jak tady kdysi trefně uvedl mtk. A s největší pravděpodobností je to i jejich zaměstnání. To znamená, že za každou reakci na jejich příspěvek mají trošičku šekelů navíc (prémie) a my jich v tom právě našemi reakcemi přímo podporujeme. Proto navrhuji:
Nejprve oťukat a zjistit zabarvení, případně počet mozkových závitů. Tohle je proveditelné i sledováním reakcí jiných pisatelů. Nezavrhuji podporu jejich oponentů (na naší straně ohrádky). Nikoliv však nekonečným počtem příspěvků v reakcích. To nikam nevede. Potom se diskuze zvrhne ve vzájemné přesvědčování, je-li např. obloha světle modrá a nebo částečně zamračeno. O tohle jim totiž jde(!) Odpoutat pozornost od problémů.
Jiná kategorie jsou pisatelé s nedostatkem mozkové kapacity na pochopení tématu. Ale i tohle se dá snadno zjistit a po několika reakcích musí být jasno, má-li význam pokračovat. To máš jako s tím starým koněm: Ať ho mlátíš jak chceš, už ti nevstane. Ale i tihle se nám jeví jako provokatéři. Víš Jindro, my jsme vychováni podle zásady: "Pomáhat bližnímu svému" a tobě i mně a ostatním to nedá, abychom nepodali pomocnou ruku mentálně zaostalým jedincům naší společnosti. Znám ten pocit, ale zase...pouze do určitých mezí. Musíme se neustále prodírat dopředu a nenechat si podrážet nohy a nechat se tahat za rukávy. Saša - jak lze pozorovat - má pro to slabost - pomáhat i těm, kteří o to nestojí.
Jako příklad ti mohu uvést Vojtu49. Beznadějný případ. Nebudeme tady přece dohánět to, co zanedbali jeho rodiče.
Takový Nasredin - tam je ještě šance. U něho stačí doplnit si trochu znalosti z historie a je na správné cestě v boji proti bezpráví, proti násilí...zkrátka v boji za lepší svět.
A na závěr Jindro...neprovokovat provokatéry(!)
15.1.2009 15:18
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 181099
Máš pravdu, Mirdo, myslím, že jsi to vystihl. Díky, že jsi tomu věnoval tolik času. Jak říkám, už nemám sílu jim to vysvětlovat. Vždyť to jsou úplně obyčejní rasističtí krvelační nacisti.
Vojta49 je spíš legrační, než zákeřný a myslím, že se snaží se vyhnout propagaci nenávisti. Komunikace je s ním sice víceméně bezpředmětná, ale alespoň nepředkládá lži typu tohohle nacisty Pergilla. To takový Koubek, to je jiný případ, ten je zákeřný.
A co se týká pana Nasredina? Myslím, že jde po cestě poznání a je to dobrý člověk. Jen ještě asi nechce uvěřit tomu, že celá ta naše slavná lidská historie je jeden velký podvrh od A až po Z, jedna gigantická lež.
Bylo by super, kdyby se konečně začala historie zkoumat tak, jak si zaslouží, ale to by musela např. katolická církev otevřít své archivy. To, že by jí to stálo krk je zárukou toho, že to neudělá.
Díky Mirdo a přeji ti krásný den!
15.1.2009 16:24
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?
Reakce na 181102
Řeknu vám jednu věc, pane Sládku. Nemohu tvrdit, že jenom urážíte druhé, některé vaše argumenty jsou podnětné. Ale vadí mi na vás to, že občas sklouznete do čistého nadávání, někdy třeba z důvodu, že si špatně vyložíte, co bylo řečeno. Pak mě třeba označíte termínem "nacista". Co vás vůbec k něčemu takovému vede? Jak byste definoval nacistu, použijte radši to, co sám cítíte, ovšem můžete se i podívat do slovníku.
To samé by mě zajímalo, u mé "zákeřnosti". Možná, že by se dalo najít něco, v čem bych se mohl poučit. Ovšem nečekejte, že bych mohl něco najít na 100%, vaše vidění světa je mi zcela cizí, viz nacházení lži za vším...
15.1.2009 16:25
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 181102
Řeknu vám jednu věc, pane Sládku. Nemohu tvrdit, že jenom urážíte druhé, některé vaše argumenty jsou podnětné. Ale vadí mi na vás to, že občas sklouznete do čistého nadávání, někdy třeba z důvodu, že si špatně vyložíte, co bylo řečeno. Pak mě třeba označíte termínem "nacista". Co vás vůbec k něčemu takovému vede? Jak byste definoval nacistu, použijte radši to, co sám cítíte, ovšem můžete se i podívat do slovníku.
To samé by mě zajímalo, u mé "zákeřnosti". Možná, že by se dalo najít něco, v čem bych se mohl poučit. Ovšem nečekejte, že bych mohl něco najít na 100%, vaše vidění světa je mi zcela cizí, viz nacházení lži za vším...
Omylem jsem se nepřihlásil, tak snad to editor pochopí.
16.1.2009 4:28
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 181109
>...Jak byste definoval nacistu, použijte radši to, co sám cítíte, ovšem můžete se i podívat do slovníku.
--------------
Mohu-li se vmísit? Národně-socialistická strana. Nádherná myšlenka a vlastenecká ideologie, která byla zneužita americkým židovským kongresem, světovým sionistickým kongresem a nově založenou organizací "Světový židovský ekonomický kongres". Obě později jmenované organizace byly pod vedením právníka z New Yorku Samuela Untermyera. Dne 12. března 1933 všechny zmíněné židovské organizace vyhlásily Německu válku. Byl to ekonomický bojkot německých výrobků. Tato akce měla vyvolat silné antisemitické nálady Němců a vytvořit podmínky pro masovou emigraci židů do Palestiny. V historických pramenech je tohle nazváno "První výstřel druhé světové války, který ji vyvolal". BTW...to asi víte, že druhá světová válka byla rozpouána právě na vytvoření podmínek k založení státu Izrael. Málem se jim to nepovedlo, kdyby se nepřičinili Poláci a kteří ji skutečně rozpoutali. Zase ovšem na nátlak Winstona Churchilla a F.D.Roosevelta, ale i tito dva jmenovaní byly pouze loutky bankovního kartelu a domu Rothschildů.
Už ani nevím, v jakém to článku tady diskutujeme, ale určitě to nebude o druhé světové, tak toho zanechám. A co se týče vaší zákeřnosti? Každý z nás jsme jinačí a ani já nesnáším pohled na prameny krve, zabité lidi (především děti), násilí a zločin. Proto se přikláním k panu Sládkovi. Četl jsem tu diskuzi "Ve zkratce" i jinde tady pod článkama, a připadá mi to, že vy, nejen, že to omlouváte a bagatelizujete, ale vy se v tom přímo vyžíváte. Holt každý jsme jinačí.
16.1.2009 9:28
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 181156
Pane Mirdo, myslím, že si zasloužíte odpověď.
Nechápu, co je nádherného na národně-socialistické ideologii, když něco takového vychází i z podobné pavědy jako je eugenika.
Jakou jinou reakci byste očekával, když se k moci dostane muž jež ve své knize neustále napadá Židy, odsuzuje je a priori jen proto, že jsou Židé.
Já osobně se v těch mrtých dětech nevyžívám, vyžívá se v tom ten, kdo je ukazuje na kameru jako nějaký kus masa. A pak konstatuji to, co je zjevně - překlad zvukového komentáře ve zdroji je nějaký divný, což mi bylo potvrzeno i tady. A faktem nadále zůstává, že z obrazového záznamu nejsem schopni říci, co se ve skutečnosti stalo. Co by mě mělo vést k tomu, že Palestinci říkají vždy pravdu?
16.1.2009 11:11
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 181164
Pane Koubek přes 1000 mrtvých je skutečnost, přes 300 zavražděných dětí je skutečnost a za necelé 3 týdny. Zpochybňování obětí palestinského holocaustu je trestné jako každého jiného. Jsou to stejní lidé. Nelíbí se Vám, že Židé za dávný nacismus nesou spoluvinu, za současný nacismus plnou vinu a Vy jim fandíte, fuj. Všichni Židé nejsou nacisté jako Vy! Jsou tací, co nesouhlasí s vražděním a to i v samotném Izraeli.
Eyewitness: Gaza's medical crisis
Injured children treated in Egypt
16.1.2009 11:56
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 181173
Pane Sašo, budu zcela upřímný. Někdy si připadám, že lidé zcela ztratili schopnost pochopit psaný text. U mladší generace (okolo 15 let) by mě to nepřekvapilo, některé výzkumy to naznačují, ovšem evidentně tyto problémy má i generace starší.
Zkusím to tedy napsat ještě jednou.
Nikde nezpochybňuji skutečnost, že v Gaze v důsledku operací Izraele zemřelo 1100 lidí, z toho podle palestinských zdrojů přes 300 dětí - Izraelské zdroje o svých odhadech mlčí. Tyto fakta nezpochybňuji. Ovšem nesouhlasím s názorem, že Izrael zabíjí děti umyslně, lépe řečeno, rozkazy od nejvyššího velení jsou ve smyslu "zabijte jich co nejvíce, nejlépe i s potomky". Excesy se vyskytují, je to ostatně armáda, ale měly by být potrestány. Jsem zvědav, co v tomto ohledu přinesou ony mezinárodní žaloby, kde bude zveřejněno video od obou zdrojů, uvedeny dva úhly pohledu.
Mohu vám povyprávět o jednom videu, které jsem sám viděl. Chlapík střílí z kalašnikova, vedle něj je asi osmileté dítě. Chlapík chce změnit pozici, musí běžet přes nekrytou ulici - čapne dítě, běží, až skončí v cíli, pustí děcko a střílí dále. Myslíte si, že vina je jen na straně Izraele? Pokusy o nalezení pravdy nespočívají v tom, že nekriticky přijmu zprávy od zdroje, který se diametrálně liší od běžně dostupných, je třeba zvážit všechna fakta a (bohužel) přijmout i určité axiomy. Zde se dá vypozorovat jakýsi bavící se o celosvětovém spiknutí a tajné organizaci. Takže těžko říci, jestli by vás (či někoho jiného) přesvědčil nějaký argument.
16.1.2009 12:04
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 181177
Pane Koubku. To video jsem viděl. Chlapík stojí, ne střílí. Dítě je uprostřed ulice a on ho odnese na kraj, aby nepřišlo k úhoně. Prezentováno tak, že se palestinští bojovníci za svobodu (pro vás teroristi, abyste tomu rozumněl), kryjí dětmi. Uvěřit tomu může jen hlupáček.
A co se týká toho označení za nacistu? Tím označením vyjadřuji člověka, který nemá žádný cit, žádné slitování. Mrtvoly malých dětí přechází konstatováním, že je to nějaké divné, že to asi bude nahrané. 300 mrtvých dětí je jen palestinská propaganda.
Vy víte, že jsem se k vám zatím vždy choval slušně, přestože jste na druhé straně barikády (od 911 po GMO), ale ten váš cynismus, to už jste přehnal. Nicméně váds pořád neřadím mezi lidi typy Van Guldsteina nebo Vanguarda, kterí tu trousí jen oficiální siopropagandu. A proto jsem vás také označil za zákeřného, neboť vaše podvratná činnost je mnohem sofistikovanější.
16.1.2009 13:23
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 181180
Pane Sládku, máte pravdu, ten člověk na tom videu nestřílí. Za tuto mystifikaci se omlouvám. Ovšem pokud by měl čisté úmysly, nevyšel by se zbraní na ulici, kde se prochází i děti. Nemluvě o tom, že to dítě netáhne odprostředka ulice ale z jednoho kraje (kde jsou skupinky lidí) na druhý, kde jsou též skupinky lidí.
Tady je video z druhé strany, je tam i to námi zmiňované.
A jsem rád, že jsme se dostali k samému jádru problému.
Ano,jsem v některých ohledech cynik, ovšem není to dáno absencí citu a slitování. Cynikem je i ten, kdo to všechno natáčí na video, možná ještě větším než já, jelikož sem k nám se dostanou pouze neosobní obrázky.
Každou minutou na zemi umírají desítky lidí, z toho polovina nebo třetina dětí. V čem jsou tady tyto zvláštní? Nezasloužili si umřít, ovšem kdo si to z těch desítek mrtvých zasloužil? Je to tedy určitý obranný mechanismus, pokud by neumřeli v "přímém přenosu" nikdo by si toho nevšiml. Žijí celý život v bídě, ovšem to i většina rozvojového světa, ale televize ty záběry nepřenáší. Takže, pokud bych nějak truchlil pro tyto, musel bych trúchlit i pro ten zbytek, aby to bylo spravedlivé.
Choval jste se donedávna relativně slušně, občasné označení "placený agent" jsem bez problému přecházel. Doufám, že tento můj příspěvek přispěje v většímu porozumění a v budoucnosti se oba vyhneme osobnímu napadání. Další pokračování asi přes e-mail (pokud o pokračování budete stát), toto je můj předposlední volný komentář. Moje e-mailová adresa se tady dá sehnat, jsem si jist, že bude uvedena u mých starších příspěvků.
16.1.2009 13:33
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 181194
Tyhle propagandistické sionistické filmy jsou sice hezky natočené, ale jaksi opomíjejí jednu základní věc. Palestina byla ukradena, původní obyvatelstvo vyhnáno, zbytek povražděn. Jednalo se prosímtéměř výhradně o civilisty.
Pokud pak někdo z koncentráku, který byl pro něj postaven, střílí rachejtle na své území, nevidím na tom nic divného. A pokud někdo záměrně tyto věci zamlčuje a dokonce to všechno převrátí naruby, inu, jak takového člověka nazvat? Provokatér? Lhář? Nebo rovnou vrah? Teď mluvím čistě obecně.
Dobře, můžu přistoupit k příměří, ale omlouvat se vám nebudu
19.1.2009 1:33
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 181164
Nějak mi uniklo, že tady dlužím odpověď.
>...Nechápu, co je nádherného na národně-socialistické ideologii, když něco takového vychází i z podobné pavědy jako je eugenika.
---------
My všichni máme tendence pro jednu špatnost šmahem odsoudit funkční celek. To jednou můj kamarád po prohýřené noci tvrdil, že Rumunky v posteli nestojí za nic. A to měl jenom jednu a ta byla jeho první. A stejně si myslím, že byl natolik opilý, že asi už ani nemohl. Tak nějak to bude i s tou Eugenikou. Já osobně bych to nespojoval s národně-socialistickou ideologií. Tady mícháte třešně a melouny dohromady.
Kdyby totalita za komoušů nebyla totalita, ale domokratické národně-socialistické zřízení - jak bychom to mohli klidně nazvat - tak při troše snahy s využitím naších schopností a typického českého talentu a při důrazu na zvýšenou motivaci k lidskému uvědomění, tak si myslím, že takové zřízení je to jediné schopné k přežití naší lidské civilizace. A to skutečně nefandím komunistům a nikdy jsem jím nebyl.
Ten předchozí odstavec bylo jenom porovnání k politické situaci dnešních dnů a sám jistě víte, kam to spěje.
>Jakou jinou reakci byste očekával, když se k moci dostane muž jež ve své knize neustále napadá Židy, odsuzuje je a priori jen proto, že jsou Židé.
--------------------
Na základě mých historických znalostí získaných za posledních deset let (nikoliv z učebnice dějepisu, ale z internetu), na tohle vám nemohu upřímně odpovědět. V Německu se za takový názor v tyto dny zavírá. Kam jsme se to jenom dopracovali a komu tolik záleží na tom, aby pravda nevyšla najevo? Možná i tohle má něco do činění s konečným řešením židovské otázky? Jenom malá nápověda. Konečné řešení židovské otázky byly nucené deportace židů do Palestiny a to ještě na popud a značné podpory světového sionistického kongresu a židovských organizací. Založení státu Izrael byl také důvodem obou světových válek. Samozřejmě i mimo jiné důvody, ale tady se už asi názorově rozcházíme? Vy na "pohádky" přece nevěříte.
>Já osobně se v těch mrtých dětech nevyžívám...
--------
Ale omlouváte teroristické akce IDF a to samo o sobě už svědčí o charakteru člověka(!) Dole v příspěvku (myslím, že v reakci na Sašu) jste napsal: "operace IDF". Tady jsme u toho. Pro vás to jsou "operace", ale pro většinu lidí světa to jsou válečné zločiny a genocida největšího kalibru.
15.1.2009 16:38
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 181060
Pane A.S. Pergill, košer zabíjačky a nakládání s potravinami je muslimský vynález? To jste napsal zase něco opravdu moc hloupého. I v ČR jsou košer zabíjačky, košer vinice, košer metody výroby potravin, košer prodejny! A nevyřvali si to, ta zvířata, muslimové, nýbrž chazaři. Víte o tom něco? Podle úrovně Vašich ubohých xenofobních útoků, nic! V jaké zemi žijete, že toho tolik víte o "muslimských zvěrsvech"? Já v ČR a nic z toho co popisujete, se zde nikdy nestalo (jsou možné excesy, jako u všeho). To, že muslimské svátky se nekryjí s našimi, českými, není nic mimořádného. Vždyť v Evropě jsou desítky milionů pravoslavných, a ti slaví také v úplně jiný termín své svátky, než my. A nikdo se nad tím nepozastavuje. Prostě jiné náboženské tradice. Každá země má jiné svátky a některé společné. A vůbec, nemám čas Vás vzdělávat, na to jsou školy ....
15.1.2009 20:18
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 181110
2 hestroy, Mirda, anonymus: Je otázka, kdo je vlastně těmi šekely placen. Ono je docela dobře možné, že expanzi islamistů podněcují judaisté, kterým nejdou pod nos plná občanská práva nežidů a židovských míšenců. Alespoň se silně angažují v multikulturalismu a kulturnímu relativismu, jejichž exponenti tvoří pátou kolonu islamizace. Evropu demokratických států by si podmanili sotva, ale Evropu rozvrácenou islámem, a pokud by přišli jako osvoboditelé ... A jestli makáte zadarmo, tak je docela dobře možné, že se vám vedle ajatolláhů smějou i rabíni.
2 Nasredin: Jenom totální hlupák nebude řešit krev ve stolici a čekat až bude zvracet obsah tlustého střeva, jako soused, který zanedbal rakovinu konečníku (a ma začátku měl taky jen krev ve stolici).
Jestliže budete čekat, až vaši ženu zbičují, protože šla nakoupit bez burky, nebo násilně obřežou (jak se teď děje v čerstvě fundamentalisticky islamizované B+H, alespoň podle tamních bloggerů), tak už pak bude pozdě s tím něco dělat.
Ty "nepravdy":
Těch 300 mrtvých za rok (pochopitelně v průměru), to jsou oficiální kriminální statistiky SRN - Píšou je sionisté? 1000/rok pro EU je má extrapolace, IMHO střízlivá.
Vražda manželky (nebo družky) muslimem, který u soudu tvrdil, že postupoval podle šaríje, byla souzena loni na Jižní Moravě (vražda snad na jaře), široce o tom informovaly papírové noviny i servery (včetně prolhaných prohlášení muslimů "že šaríja nic takového nepřipouští" takže si sionisticky vymýšlejí i ti čeští muslimové, že?
Extra zacházení "podle šaríje" v nemocnicích - možná šlo mimo vás, ale pro zdravotníky dost zásadní průšvih z důvodů právní nevyjasněnosti v případě průšvihu (stejná situace je i u Svědků Jehovových a transfúzí - SJ ji může odmítnout, ale když uhyne, tak jde sedět doktor, že mu ji nedal).
Extra hodiny na koupání v bazénech "jen pro bílé" (pardon, jen pro muslimy) mají v řadě zemí EU, nejsem schopen zjistit, nakolik to dorazilo až k nám, ale multikulti na tom pracují.
Košer, hálal - naprosto stejná sviňárna - zvíře umírá dlouho a v silných bolestech. Nicméně: Neslyšel jsem o případu, že by židovští zaměstnanci požadovali povinnou košer stravu pro celou jídelnu / menzu (spíš se stravují separátně). Naopak muslimové si tohle v mnoha zemích a konkrétních podnicích už vyřvali. Včetně zákazů vepřového v některých typech fast foods.
Pravoslavní po nás nechtějí (= nám násilím nenutí) abychom slavili jejich svátky s nimi (a konec konců ani židé, abychom místo Vánoc slavili chanuku).
15.1.2009 23:08
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 181125
PERGILL, maj to marný. U mně se už nechytaj. S kravinama se ráčej obrátit na jinýho kokota, kterej bude na nich tak dlouho reagovat. Se mnou už nepočítaj. A, PERGILL, když už jsou ten dochtor, nechaj si u nějakého kolegy transplantovat..., no oni už budou vědět co. Aby mohli zajít o šábesu na nudapláž. Ale, nezakazuje jim to jejich víra a můžou vůbec odložit kaftan před goiny? Radši tam nechoděj, zbytečně by si urousali pejzy a nakonec by tam nic nového stejně neuviděli. Leda tak prdelaté Slovany, což by v nich mohlo vzbudit ještě větší opovržení a mohlo by se jim zachtít s nima zatočit podle talmudu. Fakt, věřej mi a nikam nechoděj, nebudou mít problémy, ani s musulmany, ani se Slovany. Jsou radši mezi svejma.
16.1.2009 11:53
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 181144
Velmi trefné. Vy jste, pane Nasredine, nejen slušný člověk, ale navíc velice vtipný. A máte svatou trpělivost. Já kdybych měl diskutovat s nacistou, tak se neudržím...
14.1.2009 16:02
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 180884
Pergill, kdyby jsi nebyl úplně (cenzurováno, urážíte), tak nemůžeš něco podobného napsat! To je celkem jedno, kdo koho napadá v diskuzi, ale celkem bez problému, tě označím za sprosté rasistické prase a žádám editora, aby tě dezinfikoval!!
Diskuze může být jakákoliv, ale nemusí obsahovat podobné výroky
o islámské svoloči!!! Sám si horší!!! V Gaze umírá kdo? Především
Pergill lidé!!! Ale ty člověk nejsi, ty jsi (cenzurováno, urážíte. Kroťte se. Editor)!!!
14.1.2009 16:31
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 180954
To jste napsal, pane Montážníku hezky od srdce. Divím se, že vám editor zcenzuroval jistě oprávněné výrazy, které jste tomu (cenzurováno, urážíte)(cenzurováno, urážíte)(cenzurováno, urážíte)(cenzurováno, urážíte) napsal. To já bych tomu (cenzurováno, urážíte) sionistickému napsal něco daleko horšího, např. (cenzurováno, urážíte)(cenzurováno, urážíte)(cenzurováno, urážíte)(cenzurováno, urážíte), případně (cenzurováno, urážíte. Kroťte se. Editor). A nejen že je (cenzurováno, urážíte)(cenzurováno, urážíte)(cenzurováno, urážíte), ale i (cenzurováno, urážíte)(cenzurováno, urážíte). Doufám, že to editor nebude cenzurovat!
14.1.2009 16:59
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 180968
Nikoliv Hestroy, editor má pravdu!Nemá se člověk strhnout a druhého nazývat nějakými hanlivými přídomky, protože mu nic neřeknete! A na to zdejší rozbíječi diskuzí jenom čekají, aby se Zvědavec přetvořil k podobě jejich na vulgární chlív,jako provozují oni na lehowebu!!! Je to těžký úděl, ruce na klávesnici svrbí, tak teď ho "omastím"!, ale to není účelem. Je dobře se třikrát projít kolem počítače, než něco člověk začne psát!
Starý pán Masaryk, měl na Hradě vytvořenu od Plečnika takovou "trucovnu", což byl malá místnost, fakt úplně malinká, kde měl malou vodní fontánku a když nevěděl, co má dělat, nebo pravidelně před spaním tam zašel a chodil jako koník kolem fontánky a přemýšlel!!! To je lepší se někdy projít, než se hádat s trotlíky!
15.1.2009 12:15
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 180973
Moudře napsané, Montážníků, díky.
Jen dodám, že každý přispívatel do těchto diskuzí, který nesouhlasí se sionistickým pokrytectvím by měl mít na paměti fakt, že pokud používá stejně urážlivý, konfrontační, mnohdy nepříměřeně emotivní přístup jako PROTISTRANA, staví se na její úroveň a paradoxně deklasuje svoje vlastní snahy o dialog a hledání pravdy.
A ač to nemá obvykle v úmyslu, pomáhá v myslích těch nevědomých živit aroganci, nenávist, oddělenost od celku a různé strachy VIZ: politika ROZDĚL A PANUJ, což je velmi efektivní ovládací instrument mocenských a náboženských struktur vůči nevědomým a na autoritách závislých občanům - a to od historie do současnosti.
jansmith
14.1.2009 20:37
RE: PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!
Reakce na 180954
Montážníku, muslimy budu považovat za lidi, případně plnohodnotné lidi, až se tak budou chovat. (A pak budu i bojovat za jejich práva.) Pokud se chovají jako bezcenná svoloč, je třeba požadovat po kompetentních orgánech, aby se k nim chovaly stejně - princip reciprocity - (a volit do samosprávy strany s podobným programem).
A, mimochodem, pes a vlk jsou geneticky stoprocentně kompatibilní (geneticky je vlk jedním ze psích plemen); jeden a tentýž jedinec může prožít část života jako pes a část jako vlk (nejen v povídkách od J. Londona, ale i ve zprávách seriózních zoologů); a přesto se jedná o dva rozdílné a dobře definované druhy, o jejichž rozdílnosti se nepochybuje od starověku po klasickou moderní biologii.
A pokud se podíváte na tu šaríju zblízka, tak v podstatě vymezuje velmi odlišné chování muslimů oproti současným lidem a téměř zcela znemožňuje vytvoření životaschopné populace s hybridním způsobem života (který by slučoval prvky islámských tradic a tradic neislámských etnik). V zásadě to samé dělají i ti vlci, kteří psa, co "s nimi chce býti" přinutí "s nimi výti", nebo ho vypudí či zabijí. (Dtto judaismus, ale tam se hybridní "mezipopulace" míšenců a sekularizovaných židů vytvořila, tlakem majoritní společnosti.)
Izrael v daném konfliktu postupuje velmi korektně.
Počet obětí na takovou vojenskou operaci je relativně malý.
A kdyby se ozbrojenci Hamasu neskrývali za civilisty, byl by ještě menší. Je mi těch frustrovaných chudáků líto, ale musí pochopit, že změna k lepšímu bude jedině podobrém. Židé jsou prostě pracovitější, bohatší, ekonomicky a vojensky silnější.
A je pro všechny palestince lépe si uvědomit, že vycházet s nimi v dobrém je výhodnější. Palestinci z Gazy pohrdají a nechápou je i všichni ostatní rozumní palestinci. Vypovědět příměří bylo od Hamasu vůči civilistům nerozumné. Dost bylo řečí "zaženeme židy do moře". Uvidíme, co dál.
>Izrael v daném konfliktu postupuje velmi korektně.
> Počet obětí na takovou vojenskou operaci je relativně
>malý.
> A kdyby se ozbrojenci Hamasu neskrývali za civilisty, byl by
>ještě menší. Je mi těch frustrovaných chudáků líto, ale
>musí pochopit, že změna k lepšímu bude jedině podobrém.
>Židé jsou prostě pracovitější, bohatší, ekonomicky a
>vojensky silnější.
>A je pro všechny palestince lépe si uvědomit, že vycházet s
>nimi v dobrém je výhodnější. Palestinci z Gazy pohrdají a
>nechápou je i všichni ostatní rozumní palestinci. Vypovědět
>příměří bylo od Hamasu vůči civilistům nerozumné. Dost
>bylo řečí "zaženeme židy do moře". Uvidíme, co dál.
Taka velka akcia a iba dva zapaly pluc.
major Terazky
Hnůj. Jinak se této snůšce sionistickonacistické propagandy říci nedá. Už nemám sílu vysvětlovat těmto "lidem", že jejich prachsprosté lži se pravdou nestanou, i kdyby měli sežvýkat jarmulku.
Neokolonialisti. Sionistická sebranka, která si myslí, že má právo vyvraždit a vyhnat původní obyvatelstvo Palestiny, ukrást jim půdu a pak kvičet, jak jsou pracovití.. A ta lež o vypovězení příměří Hamasem už je tak ušmudlaná, jak ji sionisti pořád obracejí a vytahují ze svých špinavých kapes, že jí nikdo nevěří. Ale židům teče do bot. Proto proběhla mobilizace nejen vojenská, ale i mediální, kdy je každý žid požádán ve jménu Izraele lhát na všech diskuzích.
Ještě, že lžou gojim, jinak by porušili smlouvu s Bohem a žádní židi by rázem nebyli. Je to hnůj. Opravdový hnůj.
1. Židé si tu půdu koupili už koncem 19. století od muslimské OSMANSKÉ říše. Založení státu bylo jen otázkou času, i když to, uznávám, nebylo příliš moudré. Ale historicky do té krajiny stejně patří, o tisíce let dříve, než potomci beduínů, co přitáhli z pouště. Ale stát tam teď je, má mezinárodní uznání a kontinuitu a také právní řád.
2.A kdo tam chce bydlet a pracovat, má se tímto řádem řídit a ne hrát si pořád s výbušninama.
Jinak toto jsou fakta(1) + můj osobní názor(2). nejsem členem žádné politické skupiny, tím méně " sionistickonacistické".
Osobně si přeju mír v Gaze co nejdříve...
Když už o tom chcete mluvit takto, tak prosím laskavě nezapomeňte, že Rothschield koupil 6,66% půdy v Palestině. A to je prosím co? Prd.
Mám vaší logice rozumět tak, že kdyby koupil stejné množství půdy v Čechách, mohl by tu založit židovský stát?
A historicky tam patří kdo, prosím? Chazaři? Nemám pocit, že Chazárie byla na území Palestiny.
Když už chcete prezentovat své názory, zkuste mi vysvětlit, jak blondýnky nebo zrzky s modrýma očima nebo lidé typu H. Forda pocházejí z BV? Můžete mi vysvětlit, jaktože většina "židů", co se do Izraele dostala z Polska nebo Ruska (AshkeNazi) má modré oči?
Podívejte se na USA. Také má uznání, kontinuitu a nikdo nepochybuje, že vznikl na území, které bylo ukradeno Indiánům, kteří byli z větší části vybiti.
Už mě to otravuje, vysvětlovat základní fakta každému negramotovi na potkání.
Rotschield samozřejmě nebyl jediný. A území kolonizované židy mělo velmi malou hustotu osídlení, z počátku ke konfliktům nedocházelo. Problematickou se stala až vlna přistěhovalectví z Evropy před hrozbou hitlerovského Německa. Navíc po pádu Osmanské říše území palestiny nepatřilo žádnému "státu". Rozdělení území v r. 1947 bylo jediné možné řešení. V té době už bylo obyvatelstvo židé/arabové 50:50.
Zakládání židovského státu v Čechách je od tebe takový blábol, že se k tomu ani nebudu vyjadřovat.
A Chazaři? Co to tady vytahuješ ??? Jací Chazaři? Jestli narážíš na toto:
"Existuje však i názor, že většina současných Židů jsou etničtí Chazaři, což zveřejnil britský spisovatel Arthur Koestler roku 1976 v knize The Thirteenth Tribe. Toto tvrzení vyvrátila studie DNA, kterou vypracoval roku 1999 mezinárodní kolektiv vědců pod vedením Michaela F. Hammera na Arizonské universitě v Tucsonu. Tato studie jinak potrdila, že aškenázští Židé jsou příbuzní jiných semitských národů"
Tak jsi za 1. úplně vedle.
2. upíráš jednotlivci či skupině právo na sebeurčení.
Samozřejmě mám na mysli tradiční židovský stát z dob Šalamouna.
Další odstavec je taky blábol, zrzky, blondýnky, Fordi... Co tím chceš říct? Návíc to smrdí rasismem.
USA? - relevantní argument, pravdivá věta. Podobnost je do očí bijící. Každý má rád indiány a nikdo s tím nic nenadělá
Ale kdyby začali v USA v nákupních centrech vybuchovat indiáni...
Teď už nemůžeš 300mil. amíků zaplynovat a zemi vrátit indiánům.
Země je už teď americká.
V Izraeli je to stejné. Co se stalo, stalo se. Izraelci chtějí jen žít a země, kde žijí je fakticky jejich.
Tuto stránku navštívilo 6 757