Diskuze k článku

Připravované demonstrace proti násilí v Gaze v České republice a okolí

Příspěvků 32

2.1.2009 15:21

missiles from gaza

popolnik 78.?.?.?

podpis peticiu! http://sderot.aish.com/SderotPetitions/MissilesFromGaza.php

179460

2.1.2009 15:35

RE: missiles from gaza

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 179460

Shalom, shalom, díky za krásnou sionistickou propagandu. Ještě jste zapomněl napsat, že je potřeba zvýšit poměr zabitých židů : Palestinců na více než 1:30. Takhle je to opravdu mizérie, chtělo by to nejméně 1000 palestinských dětí za jednoho IDF vojáka. Sláva Goldsteinovi, který dokázal během chvíle tento poměr vylepšit.

Ano, fuj teroristům typu Kubiše a Gabčíka, kteří se vzepřeli nacistům.

Stejně tak fuj palestinským teroristům, kteří se vzepřeli sionacistům.

Ježíš naštěstí zachránil i židy, které by jinak Bůh potrestal za to, že porušili smlouvu, kterou s ním uzavřeli. Nepokradeš. Nezabiješ. Nevydáš křivého svědectví. Ano, tyto body židé porušují každý den. Kradou, zabíjejí, lžou. Měli by být vděční za to, že Ježíš vzal na sebe jejich ohavné hříchy.

Ano, podpiš petici a posílíš mír. A také sen o velkém Izraeli a smrti všech Arabů, kteří nemají cenu jednoho židovského nehtu.

179463

2.1.2009 22:05

RE: missiles from gaza

popolnik 78.?.?.?

Reakce na 179463

Jasne, nieco na odventilovanie je treba, ale aby si si nevypustili dusu z tolkej ventilacie [smích] stacilo to jednoducho odmietnut. basta!

btw. ked sme uz pri vyvazenosti informacii; aby si vedel, za co ides manifestovat...precitaj si: Šeich Yasin s MUDr. Rantisim léčili děti do roztrhání jejich těl.

179502

3.1.2009 19:37

RE: missiles from gaza

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 179502

Popolniku valka, jak se rozjede, je svinstvo z obou stran.
Aby jste porozumel cele situaci, podivejte se na mapy z doby kdy vsechno zacalo.
Pro Palestince jsou tyto vnejsi zasahy invaze do prostoru, ktery byl jejich domov po mnoho staleti. Zide tam s nimi zili spolecne az do doby prilivu cizich zidu z Polska.
Snad neverite, ze obyvatele Izraele jsou jedna svorna zidovska "rasa"?

Vložený obrázek

http://www.masada2000.org/historical.html

179554

4.1.2009 16:40

RE: missiles from gaza

popolnik 78.?.?.?

Reakce na 179554

Popolniku valka, jak se rozjede, je svinstvo z obou stran.

@Vodnik,

d'accord! Pre vyrovnanost informacii dalsia ukazka "sionistickej propagandy": klikni si.

179614

4.1.2009 17:08

RE: missiles from gaza

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 179614

Kdysi nam komuniste take rikali pravdu. Tu svoji!

179615

4.1.2009 23:13

RE: missiles from gaza

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 179615

Vložený obrázek

179639

6.1.2009 3:37

RE: missiles from gaza

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 179639

A co čekáte po dokonale provedeném holocaustu v palestině?? že si ještě stále dovolujete zaměňovat příčiny s následky, to už asi nikoho z nás nepřekvapuje [bliji]

179782

4.1.2009 0:50

RE: missiles from gaza

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 179502

Až budete někdy příště vkládat link, zjistěte si, zda je autor článku alespoň trochu věrohodný. Jakmile jsem se dočetl, že "RPG je raketomet určený k boji proti tankům, a že němci tomu říkají pancefaust", ukončil jsem další četbu toho nenávistného hnoje. Pan autor je buďto hodně mladý nebo má modrou knížku, protože si myslí, že RPG je protitankový raketomet a Němci mu říkají, dokonce, pancefaust (možná myslel Goetheho Fausta v brnění). Jinak by musel vědět, a kdyby byl trochu seriózní, tak by si zjistil, že označení RPG = ruční protitankový granát, který je nutné odhodit, a že Němci mu nikdy neříkali pancefaust, a ani pancerfaust, který by splňoval označení protitankového raketového granátu.

První přenosné protitankové raketové komplety se objevily během padesátých let minulého století. Tehdy se totiž zjistilo, že z druhé světové války známí "tankobijci" bazuka a pancerfaust se již nedokážou vypořádat se stále odolnějším pancéřováním tanků. Nejúspěšnějšími raketovými komplety první generace byly sovětská Maljutka, francouzský SS-11 či německá Cobra. Druhá generace systémů MAPATS, které se po průběžných zdokonalovacích kúrách používají dodnes.

179586

4.1.2009 6:45

RE: missiles from gaza

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 179586

RPG = ruční protitankový granát nebo take Reaktivní protitankový granát.
Cestina je bohata rec ale ve skutecnosti RPG znamena rocket-propelled grenade.
Vyvoj zacal nekdy v 19 stoleti a v druhe svetove valce tuto zbran vylepsili Rusove. Takze take zalezi v kterem jazyku mluvime.

179596

4.1.2009 12:45

RE: missiles from gaza

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 179586

RPG je v podstatě protitankový raketomet který si dá voják na rameno a vystřelí vypadá takhle:
http://vojtechovaarmy.blog.cz/galerie/moje-sbirka/20429092
nebo takhle:
http://images.google.cz/images?q=rpg+7&hl=cs&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=X&oi=images&ct=title
to nic nemění na tom že daníček je idiot a píše odpornou propagandu [smích]
...ovšem na tydlipidli zezplzně nemá [chechtot]

179606

4.1.2009 15:37

RE: missiles from gaza

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 179606

No pravdu máme asi oba. Vy větší díl. Nevím, zda jsou odhazovací RPG ještě ve výzbroji. Když jsem byl na vojně 1970-1972, tak jsme je na ostrých střelbách používali. Pravda, cvičili jsme i s raketomety. Pro ty se používalo označení RPZ (ruční protitanková zbraň). Dnes je označování zřejmě už jiné. Jinak s Vámi souhlasím.

Vložený obrázek
Vložený obrázek

Ruční protitankový granát vzor 43 byl zavedený do výzbroje Rudé armády v polovině 2.svět.války, představoval pravděpodobně nejznámnější kumulativní granát východní fronty. Vzhledem k malé účinnosti trhavých protitankových granátů byly v roce 1943 do výzbroje Rudé armády zavedeny kumulativní granáty, které prorážely pancíř využitím soustředěného působení trhací náplně. V červnu 1943 se podařilo do výzbroje zavést RPG - 43 konstruktéra N. P. Beljakova. Jednalo se o protitankový kumulativní nárazový granát o hmotnosti 1200 g, náplň trhaviny a zesilovací nálože činila 650 g. Granát prorážel na dohoz (cca 15-20 m) 75 mm pancíře. Ke správné funkci bylo nutné, aby granát dopadl na cíl svým čelem a proto byl za letu stabilizován pomocí stabilizačních popruhů s kuželovým víkem stabilizátoru.

179612

3.1.2009 14:52

RE: missiles from gaza

novy zacatek 99.?.?.?

Reakce na 179463

Hestroy, normalne se do tehle tematiky nemicham..... nechci rozebirat proc, ale cenim si Vaseho prispevku. Je to logicka a retoricka klasika. Jednicka s hvezdickou! [smích]

179543

2.1.2009 19:30

Pomůže ministerstvo zahraničí?

Saša 74.?.?.?

Jestliže mohlo Ministerstvo zahraničí poslat 190 milionů Kč přežvykavci kravat do Gruzie, je jeho morální povinností učinit totéž ve prospěch Palestinců, kteří jsou v podstatně horší situaci.

179499

3.1.2009 11:13

Totální válka?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Joseph Goebels vyhlásil kdysi "totální válku" Rusku.Doplatil na to německý národ.Dnes vyhlašují Židé totální válku Arabům.Dobrá, budou ji mít!

179527

3.1.2009 11:29

Pokud jsou děti palestinských Arabů od mala indoktrinované,

A.S. Pergill 89.?.?.?

mimo jiné učebnicemi, sponzorovanými EU, že nemuslimové "jsou potomci prasat a opic", a že je zapotřebí je vybít nebo zotročit; pokud na školách v pásmu Gazy budou nábožně uctíváni sebevražední atentátníci mezi jejich žáky a absolventy [bliji] , do té doby není třeba na tomto poli litovat žádných obětí. Naopak, lze maximálně konstatovat, že muslim teď zabitý bude scházet při dobývání Evropy a zotročování jejího obyvatelstva. Jiná věc by byla, kdyby se EU hodlala pochlapit a chystala násilné obsazení pásma Gazy, spojené s násilnou (protože dobrovolně to nepůjde) deislamizací [chechtot] .
Navíc je vhodné si uvědomit, že Izrael "okupuje" pouze menší část (teď nejsem ochoten zjišťovat, jestli je to blíž 1/3 nebo 2/5) území Britského mandátního území Palestina přiřknutého OSN Arabům; ten zbytek okupuje Jordánsko (+ nějaké minoritní kousky další islámské státy). A nějak nevidím ten 1.5 - 2 násobek raket, padajících na území hlavního okupanta. Podle mne je to názorný důkaz skutečnosti, že o nějaký "boj proti okupantům" se naprosto nejedná, je to politickoideologický boj za zničení Izraele, který muslimům vadí z náboženských důvodů (diskreditace Mohameda, který prohlásil, že Židé, protože odmítli přijmout islám, nebudou mít nikdy vlastní stát).
Aktivity Evropských a US muslimů jednoznačně ukazují, že se jedná o indoktrinované fanatiky s vymytými mozky, s nimiž je nutno zacházet stejně jako po válce např. s příslušníky SS.

179529

3.1.2009 21:15

PERGILL, dopouštíš se trestných činů - hanobení a potlačování práv a svobod!!!!

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 179529

Pergill tobě §198a nic neříká, jak je vidět.
Kdyby si laskavě doložil tvrzení:
...mimo jiné učebnicemi, sponzorovanými EU, že nemuslimové "jsou potomci prasat a opic", a že je zapotřebí je vybít nebo zotročit; pokud na školách v pásmu Gazy budou nábožně uctíváni sebevražední...
Chtěl bych nějakou takovou učebnici vidět!!! Ale to asi těžko, takže jsi odporný provokatér a lhář!!!
Jinak bych jenom podotkl, že sebevražední atentátníci jsou už poslední zoufalou možnou formou odporu proti vražedné,fašistické,izraelské armádě a proti okupaci a zabírání půdy a vodních zdrojů židovskými osadami na palestinském území!
Také do repertoáru vraždící sionistické lůzy patří zničení celého
domu buldozery, odkud sebevražedný atentátník pocházel i přesto, že zde bydlí třeba i 20 různých jiných lidí, vzdálených příbuzných, kteří s atentátem nemají nic společného!
To je uplatňování kolektivní viny, asi se sionistická soldateska vzhlédla ve svých vzorech SS, třeba u nás v Lidicích, kde také stačilo, že nějaký atentátník odtud pocházel a hned bylo 157 mužů postříleno a obec srovnána se zemí!!! Totéž dnes dělá Izrael a za to ho stihne těžká odplata!!! Muslimů je více a tato
"výroba" islámských "teroristů" někomu náramně vyhovuje!!!
Všeho do času. Kdo se povyšuje , bývá ponížen!!!

179562

4.1.2009 4:48

RE: Pokud jsou děti palestinských Arabů od mala indoktrinované,

David 212.?.?.?

Reakce na 179529

>mimo jiné učebnicemi, sponzorovanými EU, že nemuslimové
>"jsou potomci prasat a opic", a že je zapotřebí je vybít nebo
>zotročit; pokud na školách v pásmu Gazy budou nábožně
>uctíváni sebevražední atentátníci mezi jejich žáky a
>absolventy .................

A to jsi kde videl??????????Ty osobne jsi nejakou takovou ucebnici videl, ci cetl????Pokud ano, prosim o dukaz,jinak jsi obycejny lhar......

179593

4.1.2009 5:56

RE: Pokud jsou děti palestinských Arabů od mala indoktrinované,

Saša 74.?.?.?

Reakce na 179593

Celá Gaza má rozlohu asi dvou třetin Prahy a hustota obyvatel je podobně vysoká, žije tam 1,4 milionů lidí, včetně 3000 katolíků. Palestinští katolíci žijí mezi většinovou populací se stejnými právy a bez jakéhokoli omezení. 3. ledna před noční invazí Izrael bombarduje tržnici. Tuším teroristy v F16, na zemi jsou bezbranní lidé.

Předseda OSN (UN Secretary General Ban Ki-moon), nevím po kolikáté vyzývá Izrael k zastavení útoku. Vstup zdravotnického týmu Červeného kříže do Gazy nebyl povolen.
Dle UN a Červeného kříže Izrael nerespektuje žádná pravidla mezinárodního humanitárního práva. Čeho chce Izrael dosáhnout? Vynutit si „lásku“?
Izrael indoktrinuje Palestinské děti kupením jejich mrtvol v ulicích.

Independent: Na co si ti Palestinci pořád stěžují?

179595

4.1.2009 7:50

RE: Pokud jsou děti palestinských Arabů od mala indoktrinované,

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 179529

Nyní se mi již nepodařilo na Osudu najít video, kde izraelský voják prohlašuje, že Izraelci jsou lidé, kdežto Palestinci jsou jen pouhá zvířata. Zato jsem tam našla tohle video, kde se můžete na vlastní oči podívat, jak ti „lidé“ zachází strašlivým způsobem s těmi „zvířaty“. Taky je velmi poučný ten článek pod tím videem, tak si ho račte přečíst. Můj osobní názor je ten, že Izrael je nacistický, teroristický stát, který absolutně ignoruje jakákoliv dohodnutá světová mezinárodní pravidla, a to proto, jelikož má ve své totální moci nejen vládnoucí americkou oligarchii, ale takřka celý svět. Co s tím? Můžeme už jen doufat, že je potrestá ten jejich vlastní Bůh.

http://www.osud.cz/cs/clanek.php?id=8442

179598

5.1.2009 21:18

RE: Pokud jsou děti palestinských Arabů od mala indoktrinované,

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 179598

Gaza jsou lidská jatka provozovaná izraelským dobytkem. Normální člověk něčeho takového nemůže být schopen. Taková zvěrstva proti lidskosti nesmí zůstat nepotrestána.

179727

4.1.2009 10:16

2 Montaznik a David

A.S. Pergill 89.?.?.?

Reakce na 179529

1. Existence těchto učebnic je známa, ukázky byly na internetových webech. Na eurabia.cz najdete videa indoktrinovaných dětí (s českými nebo anglickými titulky), odkazů na další zdroje je tam neurekom. Je mi jasné, že se tyto věci nehodí do virtuální reality proislámských a islámistických agitátorů.
Mimochodem, řadu ještě více dehonestujících výroků o "nevěřících" se dočtete v Koránu i hadithech (kanonizované historky ze života Mohameda, které jsou zdrojem islámu, včetně "islámského práva", rovnocenným s Koránem) podstatně více, včetně přímých a jednoznačných výzev k mučení a zabíjení (a je jasné, že se na islámisticky orientovaných školách tyto věci indoktrinují do žáků, včetně škol při mešitách v civilizovaných zemích; dokument ČT "Já, muslim" názorně ukázal, že se to děje i v ČR). Je naprosto přirozené a správné všemi prostředky zabránit praktickému naplnění takovéto "víry".
Je zajímavé, že §198 nic neříká těm, kteří takovýto hnus pomáhají šířit.
2. Je zajímavé, že jiné národy v podobně zoufalé situaci sebevražedné atentátníky nepoužívaly (ani Němci v roce 1945), jiné jen proti vojenským cílům (sověti, Japonci). Terčem protinacistického odboje v celé Evropě byli prakticky vždy jen vojenské osoby či lidé vázaní na okupační správu, ne řadoví nepřátelští civilisté.
3. Likvidace atentátníkova domu je účinné preventivní opatření: Osoby žijící v jedné domácnosti s potenciálním atentátníkem jsou vysoce motivovány ho usměrnit nebo udat policii; navíc existuje známé přísloví pocházející právě z islámského prostředí, že "muž má zasadit strom, postavit dům a zplodit syna". Likvidace atentátníkova domu je chápána jako určitý ekvivalent "duchovní smrti" atentátníka a může být více odrazující než samotná tělesná smrt (mj. se po "duchovní smrti" nemusejí odehrávat radovánky se sedmdesáti huriskami denně).
4. Ano, výroba islámských teroristů perfektně vyhovuje islámistickým stratégům. Původních palestinských Arabů (než se strádáním pod izraelskou knutou cca 5x namnožili) bylo podstatně méně, než kolik Ž/židů bylo vyhnáno z arabských islámských zemí po vzniku Izraele. (Je zajímavé, že prakticky všude v Evropě byla islámská okupace spojena s devastací země a úbytkem obyvatel, a to řádově v desítkách procent.) V zásadě nebyl problém palestinské Araby přijmout do stejnojazyčných a stejnověrných zemí a usadit na opuštěné nemovitosti. Ovšem, kdyby nebyl zájem z nich udělat "chudáčky vyžadující mezinárodní pomoc" (která je obratem ruky vyměněna za zbraně, munici a výbušniny) a kanonenfutr pro teroristické útoky.
5. A v případě těch Lidic - hned po atentátu na Heydricha bylo rozhodnuto, že nějaká česká vesnice bude pro výstrahu vybita. Lidice byly vybrány pro blízkost Prahy a Kladna (velký okruh lidí, kteří někoho z Lidic znali).

179605

4.1.2009 23:18

Pergill lžeš jako když tiskne!!!

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 179605

Blábol, že existence těchto učebnic je známa, není žádný důkaz.To jsou kecy!!! Pokud někde byly nějaké ukázky, sem s nimi!
To jsou ty samé kecy, jako že prezident Iránu vyhlašoval likvidaci Izraele!!! To je ze stejné líhně!!!
Jinak jsi jasný adept §198a a ani ti nemusím nic znova psát.
Doporučuji, běž lhát někam o dům dál!!!

179640

5.1.2009 21:09

RE: Pergill lžeš jako když tiskne!!!

A.S. Pergill 89.?.?.?

Reakce na 179640

Pár odkazů pro montážníka:

Souhrnný článek o indoktrinaci palestinských dětí:
http://atllanka.net/index.php?text=269-indoktrinace-palestinske-omladiny-videa
Méně do podrobností zacházející zpráva českého rozhlasu:
http://www.rozhlas.cz/cro6/internet/_zprava/138037
Zde se týká věci poslední třetina článku:
http://islaminfo.blogsome.com/2005/11/17/arafat-masovy-vrah-oceneny-nobelovo-cenou-miru-iii/

Indoktrinace dětí na youtube (občas něco vymažou, tak se to tam objeví pod trochu jiným názvem):
http://uk.youtube.com/watch?v=d3Lq7EgT8Rs&feature=related (hledat Carneval Palestino)
http://uk.youtube.com/watch?v=qySF1V6Jkm8 (hledat Bismalláh)

Tohle je extra chuťovka, byť bezprostředně s palestinskými Araby nesouvisí:
http://www.eurabia.cz/Articles/279-z-kuchyne-dr-sanky-aneb-duchovni-strava-ceskych-muslimu-cast-ii-.aspx
Pro popisy geologických a příbuzných jevů je docela dobré vědět, že pan Sáňka je RNDr. v oboru geologie (!) Takovou míru podlézavosti vůči ideologicky podbarveným idiotštinám neprojevovali většinou ani biologové za lysenkovštiny, přestože jim za nesouhlas bezprostředně hrozila smrt nebo alespoň dlouhodobý pobyt v gulagu.

Najít tyto věci pomocí Google je záležitost na pár minut. České prameny zdaleka nejsou vyčerpány a relevantních pramenů v angličtině je o dva řády více (přinejmenším). To se ovšem musí chtít jít na podstatu věci a ne házet bezhlavě bláto na ostatní diskutující. Celá islámská propaganda je založena na lhaní (pojem tekíja by vám mohl něco říkat, pokud ne vygooglujte si). Naštěstí máme internet, abychom mohli lži konfrontovat s realitou. Naštěstí jsou na internetu archivy, takže některé pilné včeličky novinářské už dohledaly, že fotografie "nejnovějšího izraelského násilí v Gaze" už byly publikovány dřív, někdy i před léty.

179724

5.1.2009 21:40

RE: Pergill lžeš jako když tiskne!!!

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 179724

Pergille chci předložit nějaký sken, či jiný podobný důkaz
o islámských učebnicích.Když něco nablábolíš, musíš to také doložit!!!! Nic si nepředložil, takže opět pouze
konstatuji, že lžeš jako prase!!!

179731

5.1.2009 21:50

RE: Pergill lžeš jako když tiskne!!!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 179731

Pane Montážníku, vzhledem k tomu, že se ten člověk odkazuje na sionacistické weby, má smysl mu něco vysvětlovat? Je to obyčejný sionacista - SS (Satan of Sion) [bliji]

179738

5.1.2009 22:04

RE: Pergill lžeš jako když tiskne!!!

A.S. Pergill 89.?.?.?

Reakce na 179731

Pokud považujete za lháře reportéry českého rozhlasu atd.., prosím, pak se nemáme o čem bavit. Sken by se možná našel (nebo arabský text), ale neumím arabsky, ani nemám možnost do vyhledávače zadat arabský text. Udělali to za mě jiní a výsledek je jasný (a doložil jsem ho). Dělba práce je jedna z věcí, které odlišují člověka od zvířat.
Pokud se chcete bezprostředně přesvědčit, tak se naučte arabsky a zajeďte si tam.
Mě osobně existující důkazy, z nichž jsem vám předložil malý výběr, bohatě stačí. Ve vědecké sféře také stačí řadu věcí načíst a nemusím dokazovat např. že cukr je sladký a rozpouští se ve vodě, stačí odcitovat příslušnou učebnici. Navíc jsem vám odpověděl značně nadstandardně, víc, než je v internetových diskusích obvyklé.
Nicméně mám podezření, že o těchto věcech moc dobře víte a jste placený (nebo jinak odměňovaný) za islamofašistickou propagandu. V takovém případě je ovšem diskuse s vámi silně k ničemu.

179744

6.1.2009 2:52

Fakt Pergill kouzelné, ale že vůbec můžeš takovou volovinu napsat!

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 179744

Reportéry Českého rozhlasu a především Radia 6 nepovažuji za lháře, ale za odporné propagandisty, kteří jsou ještě horší, než kdyby jenom lhali!!! Oni si vymýšlí, to je něco na úrovni Blesku, Aha a dalších tiskovin pro mozkové invalidy! A to jsou tvoje prameny Pergill. Obávám se , že placený provokatér, s ještě dalšími, jsi tady především ty! S tebou Pergill je každá diskuze marná, protože s notorickým lhářem, je zbytečné se vůbec bavit!

179780

5.1.2009 11:42

RE: Pokud jsou děti palestinských Arabů od mala indoktrinované,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 179529

O potomcích prasat a opic si můžeme přečíst především v bibli sionismu "Šulchan aruch",která bohužel zatím nevyšla v češtině.Zřejmě proto,aby se Češi nedozvěděli,co si o nich Židé skutečně myslí.To by hned bylo po oplakávání obětí "holocaustu".
A přirovnání Arabů k SS? Již nebožtík židovský profesor Israel Shahak nazval izraelskosionistické síly pravým jménem - Židonacisté.

179667

3.1.2009 22:55

otevřít hranice!

Toomas 213.?.?.?

Z Gazy by měli odjet všichni, kdo chtějí. Ne jen několik set cizinců.

179577

5.1.2009 2:36

ZÁLEŽELO BY NA TOM, PROTI KTERÉMU NÁSILÍ TA DEMONSTRACE BUDE...

Exelero 79.?.?.?

...proti násilí ze strany Hamasu (a klidně i Hizballahu) bych demonstrovat šel. Naopak v žádném případě [bliji]

179647

5.1.2009 15:47

RE: ZÁLEŽELO BY NA TOM, PROTI KTERÉMU NÁSILÍ TA DEMONSTRACE BUDE...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 179647

Zijeme ve svobodne zemi, muzete si svou demontstraci zorganizovat.

179680

Tuto stránku navštívilo 6 281