Diskuze k článku

Vyplnilo vaše dítě dotazník CAF?

Příspěvků 28

8.12.2008 5:41

Co na to inteligentni Brit?

Panelak Obama 217.?.?.?

Bylo by chvalihodne, aby nejaky Cech v Anglii provedl intervev s osvicencem spravne viry a bezbrehym kritikem ceskych pomeru Benjamin Kurasem.Jak to vidi Benjamin, to by byl porad na CR2!!

177772

8.12.2008 6:33

.

cyp 195.?.?.?

Je to ale z větší části vina těch rodičů, kdyby je poslali do prdele i s celým dotazníkem, tak mají klid. Nemyslím jednu rodinu, ale úplně všichni. Kdyby se lidi bránili, tak na ně nikdo nemůže.

177773

8.12.2008 8:03

RE: .

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 177773

Přesně tak. A ještě bych dodala, že by se britští poslanci neměli schovávat za slovo stát. Tyhle zhůvěřilosti přece neprovádí žádný stát, ale něco takového museli odsouhlasit právě oni a nikdo jiný. Nevím kolik je britských poslanců, ale v každém případě je to naprostá hrstka lidí postavená proti celému národu. A ten celý národ by měl kategoricky zvolat: Tak takhle ne, pánové a dámy! Vy jste naši zaměstnanci, nikoliv naši neomezení vládci, a my si nahlížet do soukromí nepřejeme. Změňte ten zákon!

177781

8.12.2008 16:30

RE: .

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 177773

>Kdyby se lidi bránili, tak na ně nikdo nemůže.

Víte, já jsem z těch, kteří podobné dotazníky nevyplňují. Takže Vám mohu celkem spolehlivě popsat, jak takové nevyplnění dotazníku vypadá v praxi.

Paní učitelka postaví takového nezvedence k tabuli a začne. "Vidíte děti?! Tak tohle je Frantík, který nechce vyplňovat dotazníky. Jeho rodiče JISTĚ mají co skrývat! Nerozumějí našemu liberálně demokratickému zřízení a stavějí se vědomě do opozice. Tak co nám k tomu povíš, Frantíku? Co u vás doma děláte, že to musíte před úřady skrývat? No, jen pověz! My poctiví demokrati neděláme nic, za co bychom se museli stydět. Ty snad ANO?! Ukažte si na něj prstem děti! Je to nepřítel domokracie! Podkopává základy demokracie. Dnes nevyplní dotazník a zítra dá bombu před Úřad. Bude z něj terorista!

177811

8.12.2008 17:32

RE: .

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 177811

Jo tohle si dokazu realne predstavit. Ja bych takovou pedagoga dneska setrel jako kus spinavyho hadru, ale nedokazal bych to kdyz mi bylo 10-12 let. Proste chybeli by mi chybeli zkusenosti, vzdelani, rozhled ze svet neni cernobily, necetl jsem tehdy takove veci jako 1984 nebo Hlava 22, Ustava, schopnost vyjdrovat sve myslenky.... Tohle je skutecne k bliti a tomu se psychicke kolektivni nasili uplatnene na diteti urcite nerika. Skutecne hnus. Psychicky tlak na dite, ke kteremu jsou zneuzity jeste ostatni decka, ktere tvori socialni prostredi tzv. "provinilce". Nemluvim o moznosti sikany ze strany ucitele, znamkovani je krome testu dost subjekltivni zalezitost. Tohle ma byt taky ta Nova Evropa? [bliji]

177820

8.12.2008 17:38

RE: .

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 177820

A je mozne, ze kdyz to takhle pujde dal, ze v budoucnu bych musel drzet hubu a krok, i kdybych se ozval jako rodic. Bud by mi vzali dite primo nebo by mne soupli za rovzraceni moralky spolecnosti dnes uz "demokraticke" do basy. Muj Boze to zase spejeme do doby, kdy se deckam bude doma ve vecne debate ukazovat, ze orwellovstina, kterou jim nekdo lije do hlavy neni prirozeny stav byti cloveka a ze to o cem se bavime nesmi jit ven. [naštvaný]

177821

9.12.2008 1:09

RE: .

dodo 88.?.?.?

Reakce na 177821

"...neni prirozeny stav byti cloveka..."
Když ono je to v tom stádiu do něhož jsme civilizačně doputovali, složité. Jednak není definice toho "přirozeného stavu bytí člověka" a druhak dnešní lidstvo se postupně shoduje na: otrokářství NE, feudalizmus NE, kapitalizmus NE, a i socializmus NE o komunizmu už vůbec nemluvě. Tak co vlastně, když v tom kapitalizmu působícím v limitním prostředí jsou neomezená svoboda a majetek z principu nemožné po neomezenou dobu, naráží-li na limity přelidnění a vyčerpání energií i surovin, případně zamoření životního prostředí odpadem. Socializmus sice tu svobodu a majetek nějak omezuje, ale v těch limitách je na tom s kapitalizmem stejně. Světové elitní elity tedy zřejmě došly k závěru, že nezbývá než zavést globální systém řízené civilizace, s optimalizací výroby i spotřeby tak, aby mohla v daných podmínkách existovat po neomezenou dobu. Je to sice návrat k otrokářství, ale na jiné úrovni než před tisíciletími, kdy limity přelidnění i technické byly v nedohlednu. V rámci těch omezení lze dokonce zvažovat jistou formu svobody i majetku. Týž stav vlastně popisuje i Bible ve stati o Království Kristově, kdy těch 144 000 vyvolených bude řídit svět. No a protože podle Svědků Jehovových, a ti mají Bibli zmáknutou, je Kristus na Zemi již od roku 1914, tak za těch 100 let už je všechno řádně nachystané a kríze i ten dotazník jsou k tomu jen úvodními předstupni. Demokracie ve větším společenství než je malá komunita kde se všichni znají, je tak jako tak jen pouhá fata morgána k zakrytí diktátu elit a tak ta superinteligentní globální monarchie s hierarchií řídících stupňů v globálně informačním prostředí s pravidly soužití známými již z Bible, je zřejmě jedinou možností jak dát lidstvu přežít. Ten rozum ve zvířecím těle v cizím prostředí Země, je kombinace neumožňující autonomní dlouhodobou existenci druhu, fandícího si označením homo sapiens sapiens. Když se tento druh ponechá delší dobu sám sobě, musí se pak skoro všechno kompletně zlikvidovat, jako tomu bylo při potopě světa a pak se s tím zase pracně piplat. No řekněte sami. Jsou takové lapálie tomu Stvořiteli zapotřebí? [velký smích]

177845

9.12.2008 4:39

RE: .

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 177845

A kolik nas ma v tom krasnem kralovstvi zustat celkem? Pominu-li 144 000 geniu. Kdo je typickym predstavitelem tech co povedou ten lepsi zbytek lidtsva k lepsim zitrkum? Vondra? Havel? Thaci? Saakasvili? Jake budou vyberove kriteria pro ty stastlivce Noveho radu? Ten svedsky vzdelavaci system ma byt novy progresivni civilizacni stupen pro homo sapiens? V kombinaci s timhle dotaznikem by mel mozna Orwell pocit, ze jeho 1984 je veselohra.

177853

9.12.2008 8:36

RE: .

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 177845

Mýlíte se hned v několika věcech. Za prvé, není potřeba zavádět systém/režim podle nějaké definice z občanské nauky (feudalismus, kapitalismus, atd.) Je pouze potřeba vybrat funkční prvky z těchto různých myšlenek a na nich naše fungování založit. To by ovšem nesměly existovat elity, které budou systém vždy korumpovat, aby si udržely moc. Za druhé, myšlenka o vyčerpání energií je celkem zavádějící. Existují patenty na velmi levné energie. Bohužel, opět nám cestu kříží elity, které ony patenty skoupili, drží je v šuplíku a my musíme platit za drahé a neobnovitelné zdroje.

177855

9.12.2008 18:30

RE: .

dodo 88.?.?.?

Reakce na 177855

"Mýlit se je lidské" je výrok připisovaný Cicerovi. Být tak přistižen hned několikrát souběžně je sice na pováženou, ale to platí jen v případě, že se to hned na místě argumentačně prokáže. Jinak je takový soudící sám odsouzen k témuž, co soudí o souzeném. A tak tedy vybrat soubor funkčních prvků z množiny nám známých, jak je soudícím navrženo a limitovat to nutností neexistence něčeho co nelze jen tak pominout - elit - není ničím jiným, nežli exhibicí vlastní existence bez sdělujícího obsahu. Prostě jen jakési "hle, zde jsem" a toť vše. A levná energie? Když naši hamižnost nezastaví nelevná energie (a ostatně toutéž hamižností je limitován i praktický komunizmus), což pak potom energie snadno dostupná? Tato planeta má omezení i co do uvolňování vlastních energetických zdrojů, resp. naakumulovaných za svoji existenci zdroji z vesmíru. Její povrchové podmínky jsou na tom nepochybně závislé a život v nich existující, pak zase na nich. Celé je to za miliony let v rozptylu řádu jednotek stupňů Celsia a již dnešní zásahy lidstva to nekontrolovatelně z té citlivé rovnováhy vychylují. Jelikož energie je nezničitelná, pak dodání oné naakumulované nad míru únosnosti, musí nutně vyústit v nepříznivou změnu povrchových podmínek planety vhodných pro život. Dát tak lidem snadno dostupnou energii v nelimitovaném množství, zničí si životní prostředí v průběhu jedné dekády. Je to jako se vzduchem. Prozatím. Jeho spotřeba život nelimituje, je zdarma, ale v průběhu cca 200 let "technické revoluce" ho již musíme chránit limity znečišťujících zplodin civilizací produkovaných. Prostě se mýlíme, což je poeticky lidské, leč prakticky mnohdy smrtelné. [oči v sloup]

177875

10.12.2008 8:52

RE: .

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 177875

Asi Vám neodpovím tak květnatě, jako umíte Vy - není to jistý druh duševní exhibice? [mrknutí jedním okem]
Oponoval jsem škatulkovému myšlení. Nemusíme zavádět nějaký -ismus. Bohatě stačí začít se řídit jednoduchými pravidly jako např.: "nedělej druhým, co nechceš, aby dělali tobě".
S tím souvisí i využívání energie. Nezodpovědní lidé ji budou využívat nezodpovědně. Lidé obecně zase tak nezodpovědní nejsou, pokud jim vlády nastaví prostředí, které podporuje pozitivní chování, společnost může mít celkem dobrou úroveň.

177907

10.12.2008 18:12

RE: .

dodo 88.?.?.?

Reakce na 177907

Ani jsem netyušil, že mohu mít květnatý projev. Už proto, že jsem měl vždycky problém dát květinu ženě (i vlastní). Já je raději v přírodě (i ty ženy). Něco jako v tom Vámi zmíněném pravidle. Tedy nechávám kytky pokud možno žít, jako ony mě. [mrknutí jedním okem]
Avšak s tou dobrou úrovní společnosti nejsem ani skeptik. Spíš zarputilý pesimista. Jinak by tady to Království boží - což je v zásadě, tedy mimo toho handrkování o vznik Vesmíru, je to i obraz komunizmu - už muselo dávno být. A místo toho je zde co? Souhrn toho nejhoršího, co z dosavadní civilizace je k mání. Jak uvedl "Rene Bartosek" o Orwellovi a jeho 1984 - veselohra - a já dodávám, ne-li dokonce zoufalá taškařice k popukání. Vlády jsou jen obrazem těch komu vládnou. Pocházejí přece z nich samých a nemohou tak být za tu krátkou dobu své existence "lepší", když se ani neví, co si za tím termínem představit. Jak ti nahoře, tak ti dole, se totiž zuby nehty brání jakýmkoliv, v jejich zvyklostech je omezujícím změnám, dokud jim nejde o život. Doslova. A tam kde o něj jde, doslova, tam je život bezcenný a vládnou zákony džungle, ať jsou aktéři nazí, či v uniformách. Až takové dění doputuje až do našich končin, což nemusí být tak daleko podíváme-li se prizmatem dnešního Řecka, bude ten obraz stejný i zde. Ba ještě horší, neboť životní podmínky jsou se stoupající zeměpisnou šířkou náročnější a boj o přežití nutně urputnější. [pláč]

177949

9.12.2008 23:35

RE: .

oLDis 88.?.?.?

Reakce na 177845

kapitalismus, socialismus, komunismus, jsou ekonomicke modely, se zpusobem rizeni statu nemuseji mit a ani zpravydla nic spolecneho nemaji.

177890

9.12.2008 23:31

RE: .

oLDis 88.?.?.?

Reakce na 177811

Tak tohle je primo sikana, citove vydirani, typicke pro orwelluv svet 1984.

177889

8.12.2008 8:51

Zrůdnost

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Systém se čím dál více profiluje jako autoritářský a totalitní. Zneužívání dětí k získání intimních informací o rodině je v podstatě zločin. Je evidentní, že tímto způsobem bude každý člověk vydíratelný, protože děti napovídají ve své naivitě leccos a občas si i přisadí (pokud je třeba taťka naštval, protože odmítl koupit nový mobil).
Jak daleko ještě necháme elity zacházet při rozebírání našeho soukromí? Záměrně neříkám vlády, protože vláda má být sbor volených zástupců a tato definice se čím dál více rozplývá v lobbystických zakázkách, korytaření a honbě za vlastním prospěchem "zvolených".
Jednoho dne pohár přeteče.

177788

8.12.2008 21:51

RE: Zrůdnost

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 177788

uz aby to tu bylo fakt mi lezou krkem ...

GEGEN NWO
GEGEN ZIONISM

177833

8.12.2008 8:58

Binary family

Tom 24.?.?.?

>Každý, kdo nějak pracuje s dětmi – včetně dobrovolníků a policie při prohlídkách domů – nyní musí používat státem vytvořený seznam kontrolních bodů a sledovat, zda rodina dosahuje těchto .... očekávaných výsledků:
>- je zdravá
>- je v bezpečí
>- má radost ze života (je optimistická)
>- pozitivně přispívá
>- dosahuje ekonomického blahobytu
- funguje v binární soustavě

Vložený obrázek

177789

8.12.2008 10:23

Naozaj prekvapuje ze prave Britania je nr.1

KILLROY 193.?.?.?

Vzdy som to videl na socialisticke a etatisticke krajiny ako Francia, Nemecko, Svedsko kde by obcan prisiel do problemu so zakonom kvoli "nespravnej" vychove deti. Ale ze prave Britania sa bude snazit ozivit demonicky pribeh Pavlika Morozova, to je VELMI vazne. Pred casom isli buzerovat vsetkych clenov nepohodlnej BNP ked im ich zoznam unikol. To neni ani u nas s Pospolitostou a asi ani u vas s Delnickou Stranou. Hoci... co sa da cakat v krajine kde si ludia v daniach platia degeneraciu deti typuGAY ROZPRAVKY PRE DETI?. Dalsi realny dotyk systemu...

"Ředitel hnutí Za práva dětí Terri Dowty" musi pochopit. A vsetci jeho nastupcovia tiez ze napomahanie NWO kvoli vlastnej blbosti nie je ospravedlnenie. Odstrasenie musi byt take, aby uz nikoho nenapadlo sa s takymi napadmi vo funkcii pohravat.. Inak to sa to proste NEDA. Alebo si niekto mysli ze peticia s par tisic podpismi nieco zmeni? [oči v sloup]

177793

8.12.2008 11:58

Asi chyba v překladu, nebo u mne?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Dal jsem známku 1. Ale tato věta mi nějak nesedí:
>Mnoho dnešních poslanců nových labouristů patří mezi bývalé marxisty a radikální feministky, kteří stále věří, že rodina představuje největší potenciální opozici silného státu.
Hlavně proto, že já taky věřím v to samé, co údajně lidé, se kterými bych nechtěl dýchat stejný vzduch.

177798

8.12.2008 12:27

Mozu si prist na Slovensko pre

Igor 62.?.?.?

vsetky ciganske deti.

177801

8.12.2008 13:46

NWO nastupuje sice pomalu, ale jistě

hestroy 77.?.?.?

Asi málokdo by čekal, že se z UK stane fašistický stát. Nebo bolševický? Ono to vyjde nastejno, že?

177806

8.12.2008 14:55

Merlin

Ladis_11 hmb (zavináč) centrum (tečka) cz 93.?.?.?

Doporučuji knížku od Martina Herzána ,, Totální světovláda" kde tenhle člověk již v roce 2000 ve své knize zmiňuje tento systém převádět běžné lidi na čísla, archivaci i našich nejosobnějších dat, proč byl systém zřízen a pro koho pracuje, plus co můžeme do budoucna očekávat a mnohem víc. Kniha se dá najít i na internetu zdarma. Můj osobní názor je, že zanedlouho příjde i uchovávání našich dat pomocí DNA, jestli už náhodou není ( každému brali v nemocnici krev). Přehled o našich úsporech raději ani nezmiňuji.
Za chvíli bude chybět v našich osobních datech u Velkého bratra pouze délka penisu kterou jak doufám bude měřit sestřička [mrknutí jedním okem]

177807

8.12.2008 15:43

RE: Merlin

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 177807

No jo, ale kdo bude měřit hloubku u žen? Že by rovnou ten Velký bratr?

177810

8.12.2008 18:16

RE: Merlin

Ladis_11 hmb (zavináč) centrum (tečka) cz 93.?.?.?

Reakce na 177810

U žen by jsem měřil spíše poprsí [velký smích] Ale znova k tématu.... nedávno jsem obdržel účet od telefonní společnosti kterou používám i já. Účet byl psaný na jistou slečnu P. Brumov Bylnice. Jednalo se o mojí sestřenici. A já si položil otázku, jak sakra můžou lidé z telefonní společnosti vědět že nějaká slečna p., která bydlí sto kilometrů ode mne je moje sestřenice, přičemž nemáme žádnou shodu jmen, podobné telefonní číslo atd. Zde je jasný důkaz že i telefonní společnosti si vedou o každém z nás evidenci a slučují jí do složek i s našimi příbuznými. Rovněž se domnívám že tyhle informace jdou dál, do celosvětové evidence. Ochrana osobních dat NEEXISTUJE.

177822

8.12.2008 18:41

Meli by jste si uvedomit ,

Kadence crazy 154.?.?.?

ze ani v GB democracie neexistuje uz peknou radku let a ani bych se nedivil , ze uz brzy i v CZ zakonodarci schvali zakon o povinnosti kazdeho obcana po vykonany potrebe posilat Europskou Unii znormalizovany lejno ve schvalenym obalu na policii aby Vam ho mohli prevazit a pripadne Vam dat pokutu ze to , ze zerete nad pomery ...... [velký smích]

177823

9.12.2008 11:57

Klackem po zádech

Filla 213.?.?.?

všem těm vymletým hlavám, co nás závratnou rychlostí přibližují k NWO [naštvaný]

Souhlasím naprosto s diskutujícími zde - je to neetické, podlé a ubohé, zpovídat malé děti a cpát to do nějaké databáze. Že jde o hrubé porušení soukromí je bez debat, ale hlavně jde taky o šťourání do vztahů v rodině. Zkrátka jak to vypadá - chtějí rozložit i ty poslední zbytky fungujících rodin, postavit děti a rodiče proti sobě, zlikvidovat důvěru mezi lidmi, demoralizovat je... Za chvíli budou lidé prchat do odlehlých krajin, žít v chajdě z rákosí a bez elektřiny, jenom aby tomu unikli.
Nejsme pro ně nic jiného, než armáda prakticky bezcenných otroků - pokud snad ještě někdo věří, že nějaká vláda usiluje o dobro svých občanů, tak... [pláč]

177860

9.12.2008 19:27

Benchmarking

Horus 86.?.?.?

Benchmarking se stal jedním z nejefektivnějším nástrojem pro zvyšování výkonnosti organizace.

Model CAF (The Common Assessment Framework)
byl vyvinut Evropským institutem pro veřejnou správu kolem roku 2000 jako nástroj, který má organizacím veřejného sektoru usnadnit jejich první kroky na cestě za kvalitou. A jeho 4 hlavní článek
4 - Usnadnit vnitřní benchmarking
mezi jednotlivými pracovníky firmy...
Benchmarking (anglicky bench - laťka a marking - označení.
Je nástroj strategického managementu podle Sun Tzu „třináct zlatých zásad“

-Diskredituje vše, co je na pracovišti pracovníka dobré.
-Vtahujte předáky do zločinnosti.
-Podrývejte jejich dobré jméno. Ve vhodné chvíli je předhoďte pohrdání jejich spolupracovníků.
-Využívejte ke spolupráci bytostí nejpodlejších a nejodpudivějších.
-Všemi způsoby dezorganizujte účinnost výkonu neoblíbeného pracovníka.
-Zasévejte mezi a pracovníky vášně a neshody.
-Stavějte mladé proti starým.
-Vysmívejte se tradicím a umu zkušených pracovníků.
-Všemi způsoby vnášejte zmatek na pracovištích svých podřízených.
-Oslabujte vůli podřízených, pracovat pomocí nesmyslných nařízení.
-Využijte pracovní prostitutky a prostituty i ze zahraničí, aby dokončily dílo zkázy.
-Nešetřete sliby ani dary, abyste získali informace.
-Nelitujte peněz, neboť peníze takto vydané se vrátí stokrát.
-Všude infiltrujte své špehy.

„Jen firma, která má k dispozici právě takové manažery, které dokáže využívat k zasévání rozkolu a zmatku, mezi zaměstnance, jen taková firma je hodna se udržet. Je pokladem pro svoji vládu a oporou země."

177880

9.12.2008 23:45

me to pripomina jeden film

oLDis 88.?.?.?

Equilibrium [smích]

177891

Tuto stránku navštívilo 5 836