Diskuze k článku
Kauza Pechanec – špatné svědomí české justice
Příspěvků 47
cloveka ktory bol odsudeny za to co neurobil..lebo vacsina ludi aj napriek tomu ze veria ze sudnictvo je skorumpovane neveria ze sa to deje aj v kriminalnych pripadoch...ale tam je toho najviac!!!
Vas pritel bude potrebovat dobreho pravnika, hodne dobreho pravnika. Nevím jestli v CR najdete advokáta, který se bude skutečně angažovat. V případě neviny, totiž prolítne našim soudním systémem takový menší průjem ventilátorem. A smrdět by mohlo značné mnozství vysoce postavených lidí. Ve Strasburgu půjde uplatnit hůře mocenský vliv. Jestli se nepletu tak Renáta Vesecká povysila na nejvyšši státní zástupkyni.
Jsou dostupné vysetrovaci a soudní spisy? Nejsem sice advokat, ale dost slusny analatik. A mám dar vidět věci z neobvyklého pohledu. V každém případě ta kauza musí jít mimo jurisdikci soudů v ˇCR, tedy do Štrasburgu!! Ale i tak to bude těžké, tento korektní politický kurz je totiž nastaven v Evropě. OSN ČR doporučila, co máme změnit ohledně cikanů v ČR, dala nám i padné a pravdivé důvody proč to udělat, ale zapoměli nám chytráci poradit, jak to udělat.
A nejenom soudnim systemem, nasi politici si z toho udelali figurku na sve politicke sachy, jak jsem se docetl v parlamentni rozprave. Mno, musi se to dostat do Štrasburku.
Nejsem sice advokat, ale dost slusny analatik. (Zrušeno. Urážíte jiného přispěvatele. Editorka) A ted pro vas vsechny polonacky, nacionalisty a podobny smejdy: ten hajzl si to zaslouzil uz za ten bordel co delal predtim a vy ostatni by ste si zaslouzili taky tak. Jak se najednou ohanite zakonem, kterej jinak klidne porusujete (zakaz naci symbolu, o ochrane mensin atp.) dokonce se ten kreten (toho casu pravidelne hoblovanej bandou nadrzenej cigosu) obratil i na Amnesty international! Na to aby ho dostali z basy sou mu dobry, ale kdyz reknou, ze ne (aby taky jo, kdyz se dal hlasy k takovejm kretenum) tak sou to najednou pseudohumanisti. Typicky holohlavky, banda blbcu co pres svuj rev neslysi ty blbosti co placaj. Jo a ze zdravim cenzora.Zdarec
( Hezké, že mě zdravíte, Average Boy, ale příště bych více ocenila, kdybyste se držel pravidel zdejší diskuze. Zdarec. Editorka )
Ja se neztotoznuji s vyrazy pana Obycejneho Chlapce, ale myslim, ze ma ten pan pravdu.
Skinhead ma uz za sebou nekolik nasilnych trestnych cinu a jeho vinu potvrdilo nekolik soudu ruzneho stupne. Nevim proc verit jemu a ne soudcum a policistum. Navic jsem osobne jeste nikdy nepotkal mukla, ktery by priznal sve zlociny. Kazdy z nich vam bude az do zblbnuti vykladat historky o tom, jak mel jen dve piva a jak mu vsichni ublizili.
Ten clanek je otresny i jinak. O zlocinci se dovidame jaky to byl uslechtily clovek, jak si nasel zamestnani, pritelkyni, chtel se stehovat do domecku, nemuze mit na cele varic a ze jeho maminka ma rakovinu a nemuze za nim tak daleko jezdit.
O jeho obeti jen to, ze to byl cikan. Ja bych panu autorovi z celeho srdce pral, aby se v pristim zivote jako ten cikan narodil.
Anarchista pan Polak ma presvedceni, jake ma. A mel velmi podobny nazor jako obhajoba. Navic parkrat zastupoval cikany u soudu, takze se umi pohybovat mezi vysetrovacimi spisy. A taky ocenuji velmi moralni kredit pana Polaka, ktere vystupuje proti rasismu z presvedceni a ne kvuli kariere nebo volebnim preferncim ci tahani pribuzenstva z maleru. Reakce pana Polaka ma stezejni vliv pro muj postoj k cele kauze. K panu Polakovi, o kterem nevim ani jak vypada mam opravdovy respekt. A prestoze pan Pechanec neni zdaleka svaty, jak napsal i pan Podolak, tak tahle kauza smrdi. A pokud se ma neco vysetrit, tak to musi jit mimo CR. Smrad totiz prichazi z vyssich poloh. Cikan, skin, anarchista, pan Boruvka.... jako obcane CR maji aspon na papire sva prava. A vyfasovat 17 roku za nekoho jineho, cemuz pevne verim mi prijde dost ostre.
23.3.2007 5:03
RE: Pokud vim, tak CR podleha jurisdikci soudu i ve Strasburgu.
Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 131220
Ja bych panu autorovi z celeho srdce pral, aby se v pristim zivote jako ten cikan narodil.
-----------------------------------------------------------------
Nestrašte.Takové geny bych teda nikomu nepřál.
Na druhou stranu..... máte pocit že jsou nešťastní?
Mno na me udelal hlavne dojem postoj jednoho anarchisty pana Polaka, ktery byl i mluvcim nejenom Absolonovych, ale i jinych. A tento pan Polak mluvil velmi podobne jako obhajce obzalovaneho, takze hura do Strasburgu, pani Millerova. Taky ho na posledni chvili zbavili Absolonovi zmocneni.Vlastne se omlouvám chlapečku, nechal jsem se trochu unést a skoro jsem zapoměl na nick, ze jo pani Millerova. Ja mam sice taky pusto na hlave, ale furt lepci nez mit vypatlano v uvnitr hlavy.
21.3.2007 1:58
RE: Pokud vim, tak CR podleha jurisdikci soudu i ve Strasburgu.
Petrzas petrz69 (zavináč) atlas (tečka) cz 75.?.?.?
Reakce na 131231
Anarchista Polak se o odsouzenem zminuje jako o primitivnim neonacistovi, ktery vychodil pouze pomocnou skolu. Autor clanku se o tom mohl alespon zminit, kdyz uz nic jineho.
Na anarcistickych strankach je rovnez odkaz na dalsi trestny cin odsouzeneho skinheada, kdy dotycny zkopal z rasovych duvodu okovanymi botami do bezvedomi tehotnou zenu. Ta sice utok prezila, ne vsak uz nenarozene dite.
To je mozne, a o to je vaznejsi. Ze i pres tyto nazory pan Polak zpochybnuje vypovedi svedku obzaloby vuci tomuto obzalovenamu, ktery byl odsouzen. V jednom z odkazu mate nazor pana Polaka na prubeh vysetrovani i vypovedi svedku. Je v poradku pokud jsme potrestani za to, co jsme spachali a ne pouze na zaklade trestniho restriku, politickych preferenci, kariery ci pribuzenskych svazku vysetrovatelu a lidi v soudnim aparatu s jinymi podezrelymi.
21.3.2007 12:36
RE: Pokud vim, tak CR podleha jurisdikci soudu i ve Strasburgu.
vlkodlak podolak (zavináč) fastmail (tečka) fm 89.?.?.?
Reakce na 131316
Autor článku se o tom zmínit nemohl, protože na to, co píšete NIKDE nenarazil. Mohl jste vložit aspoň link.
Nevím o tom, že by Vlasta kdykoli napadl tehotnou ženu - velmi, velmi silně o tom pochybuji.
Na anarchistických stránkách se píše věcí...
Celou srdceryvnou story doplni nejlepe basnicka z archivu Policie CR, kterou oslavili cely zlocin Pechancovi soukmenovci z hnuti skinheads.
http://zpravy.idnes.cz/foto.asp?c=A020306_150029_krimi_boh&r=krimi
Podle svedku vyprovokoval cely incident Pechanec vykrikem "co tady chcete, vy cerny svine". Pechanec mel v te dobe za sebou zaloby z peti rasove motivovanych nasilnych cinu a jen diky odvolani si prave neodpykaval dvoulety trest za jeden z nich. Coz je skoda, protoze manzel a otec dvou deti pan Absolon by mohl jeste byt nazivu.
21.3.2007 12:47
RE: Pokud vim, tak CR podleha jurisdikci soudu i ve Strasburgu.
vlkodlak podolak (zavináč) fastmail (tečka) fm 89.?.?.?
Reakce na 131250
Tu básničku musel zplodit nějaký chorý mozek. Pokud - a k tomu bych se přikláněl - nebyla vytvořena jako důkaz pro obžalobu...
O manželu a otci dvou dětí Absolonovi jsem nepsal, protože o něm nic nevím. Můžete se angažovat a jeho příběhem se zabývat - nikdo vám v tom nebrání...
Pokud jste Vlkodlaku ten clanek psal vy, mel jste si o panu Absolonovi neco zjistit. V novinach psali, ze to byl slusny clovek, ze mel praci a tezce nemocnou zenu ktera mezitim zemrela na rakovinu. Vy jste tuhle obet rasove nenavisti odbyl slovem cikan. Naproti tomu v pripade nekolikrat trestaneho skinheada jste se rozplyval nad jeho cestnosti a poctivosti. To cely vas clanek i vase zavery hodne zpochybnuje.
22.3.2007 9:54
RE: Pokud vim, tak CR podleha jurisdikci soudu i ve Strasburgu.
vlkodlak podolak (zavináč) fastmail (tečka) fm 89.?.?.?
Reakce na 131410
Psal jsem o kauze Pechanec, nikoli Absolon. Souhlasím, stálo by za to prozkoumat pozadí, KDO byl Ota Absolon, proč a hlavně KDO ho zabil. Ale o to přeci v kauze Pechance nyní nejde. Jde o to, že byl odsouzen NEVINNÝ člověk za něco, co zcela evidentně nespáchal.
Osobně jsem si nyní ověřoval, zda pan Jakub Polák změnil svůj názor na celou kauzu. NEZMĚNIL!
A musím říci, že ač máme naprosto odlišné názory na svět, pro jeho čistý idealismus si ho svým způsobem vážím.
Jestli si chcete Vlkodlaku precist nezaujaty clanek k celemu pripadu, ctete ze.
http://www.infoservis.net/art.php?id=1069232831
Vy jste se o neco takoveho ani nepokusil, naopak jste se snazil kdeco zatajit.
22.3.2007 19:56
RE: Pokud vim, tak CR podleha jurisdikci soudu i ve Strasburgu.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 131460
Neřekl bych, že se ten článek až tak výrazně liší. Ale je tam zajímavá věta - Podle krajské státní zástupkyně Renáty Vesecké byl dostatečně prokázán motiv vraždy jak svědeckými výpověďmi tak i dřívějšími aktivitami obžalovaného. Takže je p.Pechanec zřejmě svoji minulostí jaksi predestinován jako terminátor na Romáky...
22.3.2007 20:53
RE: Pokud vim, tak CR podleha jurisdikci soudu i ve Strasburgu.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 131460
Podívejte se pořádně pod můj článek mezi zdroje a odkazy.
Odkaz, který uvádíte, zmíněn je. Nemyslím si však, že by byl nějak extra objektivní (už kvůli jednostrannému zaměření stránek to možné není).
Snažil jsem se přes svou - v článku zmíněnou - subjektivitu být maximálně objektivní.
Víc k tomu nemám co dodat...
20.3.2007 10:14
RE: Pokud vim, tak CR podleha jurisdikci soudu i ve Strasburgu.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?
Reakce na 131205
Já zas ještě neviděl cigána, co by přiznal že něco šlohnul: dycky to byl nekdo jinej jenom né von! A všichni okolo sou "rasýsty" včetně toho okradenýho. No a když ho chytnete s peněženkou v ruce, tak vám ji určitě chtěl vrátit, když vám z náprsní kapsy vypadla přímo do jeho ruky!
Jestliže teda muže nekdo bílej sedět jen proto, že kdysi cosi udělal, ač to nesouvisí s projednávanou věcí, měli by dle stejnýho pohledu sedět cigáni prakticky všichni! No a pokud de o jejich spolehlivost coby svědků, to si snad někdo dělá prdel, ne??? Znám řadu případů, kdy šest cigánů tvrdilo, jak je JEDEN bílej fyzicky napadl a oni se jen bránili...
Jak sem už řekl: to si asi děláte prdel, ne???
Krysa
Pane "average boy" to co tady plácáte jsou holé nesmysly. Člověk by měl být odsouzen pouze za činy, které spáchal, a nikoliv za ty, které mu jiní přisuzují. A to bez ohledu na jeho postoje a minulost. Pokud ten člověk vraždu nespáchal, nemá ve vězení co dělat, ať už měl předtím jakékoliv konflikty. Myslím, že za rasismus se v současné době dá ukrýt ledacos a když někdo nazve věci pravými jmény, je pak v rámci tzv. politické korektnosti perzekuován bez ohledu na to, zda jeho vyjádření má v sobě pravdu či nikoliv. Takže s těmi nadávkami opatrně. Třeba by zrovna vám někdo mohl nadávat do vyhuleného multi-kulti. Líbilo by se vám to, kdybyste se nemohl bránit ?
19.3.2007 21:17
Justice je úhlavní nepřítel každého z nás
Radim radim (tečka) lhotak (zavináč) arsiqa (tečka) cz 83.?.?.?
Málokdo si uvědomuje, jakým ohrožením svobody a nakonec i života je současná justice pro každého z nás. Stačí jeden bohatý či vlivný nepřítel k tomu, aby nás s pomocí justice zcela legálně zlikvidoval. Přitom nemusíme ani vystrčit nos z domu. Naši zákonodárci vymýšlejí stále nové a nové represivní zákony ideologicky či účelově podložené, a výsledný paskvil, který nemá nic společného se spravedlností a s obecně přijatelnými pravidly chování, ponechávají jako svatou knihu inkvizice k libovolnému použití soudci. Ti pak mohou beztrestně ignorovat fakta, překrucovat jejich smysl a vykládat si právo podle svého. Kam se hrabou islámští fundamentalisti na tichý teror justice proti tisícům občanů vlastního státu. Je čeho se obávat a opravdu nevím, co se s tím dá dělat. Fakt raději nevycházet, člověk nikdy neví, do čeho se připlete.
19.3.2007 23:23
RE: Justice je úhlavní nepřítel každého z nás
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?
Reakce na 131207
Presne tak,
Hezkou ukazkou toho bylo nedavne zatceni a vezneni Starky (ne ze bych se ho nejak zastaval), ale i kdyby byl 10x mafian a i kdyby vazne toho chlapka unesl, tak po veznit ho po 10 nebo 15 letech od cinu na zaklade toho, ze nejaky kriminalnik udajne kdysi od dvou dneska uz mrtvejch lidi slysel ze v tom ma Starka prsty je uz opravdu hodne husty......no jenomze Starka je na rozdil od Pechance vazne mafian a ma prachy na advokaty takze je vanku a Pechanec bruci
P.S. z nacku bych pritom
20.3.2007 4:39
RE: Justice je úhlavní nepřítel každého z nás
Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 131217
P.S. z nacku bych pritom ,,,,
.....................................................
Máte nějakou definici obsahu slova "nácek"?
Sice se hodně používá, ale pořáde nevím, co si mám pod ním představit.
Problem se zpetnou vazbou. Soudni moc sice musi byt nezavisla, ale musi se taky zpetne zodpovidat, jinak se stane moci arogantni. Pokud se nepletu soudci Nejvysiho soudu USA jsou jmenovani dozivotne, ale ti ostatni jsou tusim do svych County voleni. Vydrzelo to 200 let, takze lze uvazovat o funkcni rovnovaze mezi nezavislosti na exekutivea zpetne odpovednosti soudni moci k volicum Spojenych statu. Jak to je v CR? A jak se cesky model zamlouva obcanum? Soudy, policie.... jsou totiz organy statu a mely by byt sluzbou obcanum ne naopak.
20.3.2007 10:24
RE: Justice je úhlavní nepřítel každého z nás
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 131233
Soudnictví je přirozeně v procesu stejného etického úpadku, jako celá tahle civilizace - tomu přeci nemůže být jinak. Když se všude dostávají nahoru eticky nedostateční jedinci, je jisté, že si pohlídají i soudnictví.
To ale nic nemění na tom, že je vážně "zábavné" pozorovat, jak na "spravedlnost" hubují vzletnými frázemi nejvíce právě ti, kterým šlápla na jejich vlastní malicherná i méně malicherná kuří oka. Někteří muži (u žen jsem se s tím ještě nesetka) mají ten dar, že vytvoří světoborné teorie a ideologie jako sublimace svých vlastních nedostatečností - a při tomto pomyšlení docela mrazí.
20.3.2007 21:59
RE: Justice je úhlavní nepřítel každého z nás
Radim radim (tečka) lhotak (zavináč) arsiqa (tečka) cz 83.?.?.?
Reakce na 131263
Potměšilá a soukromě invektivní genderová reakce bez smyslu pro fakta a respekt k protějšku, bez smyslu pro čest a slušnost, křivá, naježená, zlomyslná odveta za vlastní pocit ponížení či méněcennosti. To nemohl napsat nikdo jiný, než feministka.
21.3.2007 13:25
RE: Justice je úhlavní nepřítel každého z nás
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 131303
"Dovoluji si silně zpochybnit fakt, že ženy jsou soběstačné. To ani náhodou. Není to pravda ani v rovině psychické ani materiální. Mnohdy se sotva dokážou postarat sami o sebe, natož pak o své děti. O výchově ani nemluvě."
Zlatá slova, pane Lhotáku. Ta nemohl napsat nikdo jiný, než spravedlivý, inteligentní, moudrý a mužný chlap
Budete prekvapena, ale pres vsechen upadek o kterem hovorite v tech USA soudy funguji. I blbou pokutu ziskanou treba jizdou v aute s vami soud resi zhruba do jednoho mesice. Nikdo vas jenom z legrace nesoupne na rok ci dva do vazby, a soudce ma lepsi vztah k drobnym lidickam, protoze je volenej. Firmy sice maji prachy, ale lidicky maji hlasy.
Takze u nas v CR je krome toho upadku mastaven zhovadile nerovnavazne pravni system. I vecne ozralou soudkyni muze za jeji pracovni neschopnost odstranit pouze tusim se te tlupe advokatu rika Pravnicka komora. Tomu rikam skvela zpetna vazba jako remen, vsichni ti prokuratorim zalobci, soudci i advokati prosli stejnymi skolami, neni-liz pravda.
A pokud jde o vas nazor na to muzstvi, ponekud mi unikla souvislost. Co to ma spolecneho s pravnim bordelem v nasi demokrature. Ledaze bu jste chtela vzpomenout paragraf 213 o vyzivnem, ktery jsme podelili po bolesevikovi 60-tych let.
21.3.2007 12:54
RE: Justice je úhlavní nepřítel každého z nás
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 131308
Asi jste si můj příspěvek vztáhl na sebe a vyložil osobněji, než byl míněn. Byl to pouze obecný zoufalý povzdech. Možná soudy v USA fungují lépe než tady v případech pokut za rychlou jízdu, ale nikdo mi nevymluví, že ty opravdu důležité kausy jsou pod stejným politickým tlakem jako všude jinde na světě.
S tím mužstvím to byla průhledná narážka na pana Lhotáka, jeho nenávist k Justici vybuzená tím, že po něm drze chce alimenty, mě přivedla na ty "hluboké" myšlenky
Samozrejme, ze jsou. Ted treba Gonzales jeste pred zmenou sil mezi demokraty a republikany v Kongresu, odvolal 8 federalnich prokuratoru. Musel se verejne omluvit, a to kuprikladu lidi jako Rove pozadoval odvolani vsech "zkorumpovanych" federalnich prokuratoru. Avsak pres vsechny tlaky pracuje americka justice mnohem efektivneji a rychleji, nez-li ceska. I z tohoto duvodu musi byt takove Guantanamo mimo jurisdikci americkych soudu. A ze okolo Guantanama se usilovne tlaci z nejvysich mist, vam jiste nemusim vykladat.
A ja osobne se domnivam, ze castecne to je systemova vec. V USA je mnohem silnejsi zpetna vazba soudnictvi k volici nez v CR. Soudci jsou voleni, vyjimku tvori soudci Nejvyssiho soudu, kteri jsou jmenovani dozivotne. A fungovani justice v USA ukazuje, ze je takto vyvazena nezavislost na exekutive a zpetna odpovednost k lidem. V CR je dozivotnim jemnovanim soudcu zpetna vazba prakticky nulova. Navic jeste sbor advokatu rozhoduje, o zpusobilosti i neschopneho soudce.
Druha cast je demokraticka tradice, ktera ma jinou vahu v CR a uplne jinou v USA. Prijmeme ze Zapadu, kdejakou hovadinu ohledne normovani detskych piskovist, ale podstatne veci, ktere mi mohli pozdvihnout politicko-spolecensky marasmus obchazime uctivym obloukem. V kazdem pripade, zavazne rozpory ve vypovedich svedku obzaloby, znalecke posudky, pribuzenske vazby policajtu a pracovniku soudu s moznymi pachateli, politicky tlak dostat toho skina za mrize.
Smrdi to a jedina cesta, jak se dotycny muze dockat noveho korektniho vysetrovani je dostat kauzu mimo jurisdikci soudu CR. A pokud je to, jak si myslim, tak prosetrit se vsemi dusledky, aby priste nekdo velmi peclive vazil, zda stoji za to riskovat, uplatneni a zneuziti sveho vlivu. To je to nejlepsi, co muze pomalu vnitrne reformovat zalostny stav nejenom pravniho systemu v CR a obnovit duveru obcanu v politiku a pravo.
22.3.2007 14:15
RE: Justice je úhlavní nepřítel každého z nás
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?
Reakce na 131401
proboha co to tady melete!? Vždyť vy vůbec člověče nevíte o čem píšete... V USA je uplně jiný svět, jiný právní systém (IMHO horší než ten náš), který neměl a nikdy mít nebude v Evropě (VB nepočítám) tradici. Je to systém, který má své výhody,ale i značné nectnosti. A za další: Soudci nikdy neodpovídali advokátům a ti nikdy nerozhodovali o způsobilosti soudců (a ani to tak nikdy nebude). Soudci jsou ze zákona odpovědní jen kárným senátům (jiní soudci). Pokud je na ně podána kárná žaloba a je úspěšná jsou tam poměrně citelné postihy pro soudce. Já se v justici pohybuju skoro denně a věřte mi nikdy jsem ani náznakem nepocítil,že by soudce byl uplacen nebo jinak ovlivňován). Pokud se mi zdálo,že rozhodl nesprávně, jsou tu k dispozici opravné prostředky atd..
Chcete rict, ze soudci karnych senatu nejsou absolventi pravnickych fakult, tak nejak jsem ironicky pojal ty advokaty? Mel jsem na mysli osobni vazby ze studii!!Z jakeho duvodu musi byt soudci v CR jmenovani dozivotne? Ani premier, ani president, ani rektor, ani manazer obrovske firmy nemaji dozivotni jmenovani!!! Ja tvrdim, ze system soudnictvi ma velmi slabou zpetnou vazbu, je tezkopadny, byrokraticky a velmi pomaly.
Pro me za me dosadte funkcni system ala Francie, ale aby to prosim fungovalo. Z jakeho duvodu by mel byt pravni system v USA horsi nez to, co realne "funguje" ( uvazovky vetsinou vyhrazuji ironii) v CR mi jaksi unika. V USA to totiz funguje, i kdyz to je dle vaseho nazoru horsi nez nas skvely tradicni model. Mohu vedet jak stara je tradice demokratickych ceskych soudu? 15 let?
Jakou mela tradice demokracie, kdyz se v CR 1918 zavedla? A jakou mame tradici ted? Komunismu 40 let, demokracie dvakrat 20let let? Takze bych nemel takovou starost, ze by si po 40-ti letch realneho socialsimu a ani ne 20-ti let demokracie lidi nemohli vyzkpouset funkcnost neceho netradicniho. Netradicne se zmenili okresy, kraje na zeme a predsedove na hejtmany a lid to k vasemu zrejme velkemu prekvapeni prezil.Nebojte neumreme ani na omezeni prilis siroce pojate nezavislosti ceskych soudcu.
Tady mate stale zivou tradici v ceskem soudnim systemu. Pripravne rizeni pod dohledem statniho zastupce, zrejme se to osvedcilo ze sovetskeho modelu, na zapad od nas to totiz nefunguje a nefungovalo. Mozna proto trva projednavani kauz krapet dele, a je potreba uzivat i zcela bezduvodne dlouhodobe vazbu a mit draheho a dobreho advokata, aby se dotycny vazbe vyhnul. To je jak v zacarovnam kruhu ja na brachu, bracha na me. Avsak je dulezita bavit se o .olovinach jako zda mit talar,ci i mimo trestni rizeni stat pred soudem.
http://www.blisty.cz/2007/3/23/art33487.html
Nezavislost soudni moci je nutnost, avsak je nepripustne, aby to byl na ukor exekutivy ci dokonce ustavni moci. Ten vas karny senat neni, jak ukazuje realita vselek zabranujici soudni moci vmesovani se jinam. A uz vubec to neni dobry nastroj odpovednosti soudni moci i k verejnosti. Verejnost k tomu, aby se zbavila vecne ozraleho soudce potrebuje maximalne jedno volebni obdobi. A na rozdil od karneho senatu nebude rozhodovat s tezkym, ale s lehkym srdcem. Ale hlavne volby soudcu jsou tajne, tudiz anonymni, takze padni komu padni je zaruceno. Ale predevsim, uz takovy soudce nebude velmi pravdepodobne znovu zvolen.
http://www.blisty.cz/2006/9/20/art30353.html
http://www.zpravy.idnes.cz/opila-soudkyne-opet-oblekne-talar-drc-/krimi.asp?c=A070206_220149_krimi_ost
A kauzu Berka, kde samozrejme nefiguruje pouze Berka doufam nejak podrobneji rozebirat nemusime. Nejake podobne divadlo mimochodem ten horsi pravni system v USA resit nemusi. A to tlaky u supervelmoci USA na soudni moc budou ve srovnani s zemi jako CR , jednoznacne neporovnatelne.
20.3.2007 8:50
RE: Justice je úhlavní nepřítel každého z nás
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 131207
Musíte se holt spolehnout na vašeho guru Hayeka, který tvrdí, že vše je samoorganizující se přirozený a spontánní řád, čili logicky i ta vámi nenáviděná Justice
20.3.2007 21:49
RE: Justice je úhlavní nepřítel každého z nás
Radim radim (tečka) lhotak (zavináč) arsiqa (tečka) cz 83.?.?.?
Reakce na 131252
Kdyby justice fungovala podle teorie práva a zákonodárství F.A.Hayeka, jednalo by se o zcela jinou justici. Právě sučasný konstruktivistický model práva, který vytváří zákony jako násilnou organizaci lidí ve jménu ideologie státu a veřejného zájmu a který "povýšil" původní soukromé právo postavené na zvykovém právu a spravedlnosti podle zásad spontánního řádu na právo veřejné, a tak z něho nezbyl kámen na kameni, tak tento model práva právě Hayek kritizuje. Současné státy nerespektují spontánní řád, ale násilím a terorem se snaží řídit občany.
21.3.2007 13:12
RE: Justice je úhlavní nepřítel každého z nás
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 131302
Kdyby byly v .. ryby...
Pane Lhotáku, je-li něco charakterizováno jako obecný spontánní řád, pak to musí logicky a nutně zahrnovat vše, veškerou realitu, takovou, jaká průběžně spontánně je. Nemůžete se dětinsky vymlouvat a kličkovat - spontánní řád se spontánně vyvinul do té podoby, v jaké aktuálně je, vč. justice. Spontánní řád není něco "venku", co buď respektujete nebo nerespektujete, spontánní řád je to, co je. Jako pánbu.
21.3.2007 19:03
RE: Justice je úhlavní nepřítel každého z nás
Radim radim (tečka) lhotak (zavináč) arsiqa (tečka) cz 83.?.?.?
Reakce na 131352
Spontánní řád není to co je, ale co snad dávno bylo a moderní státy to zlikvidovaly. Měl byste si dílo F.A.Hayeka přečíst, potom Vám bude pojem "spontánní řád" jasnější. Nemluvíme oba o stejné věci.
problem je v tom ze vacsina ludi je tak ako ty a jednoducho neveri ze policajti si mozu vymyslat..ver tomu ze si vymyslaju a castejsie ako si myslis!!
Stává se Zvědavec mirrorem D-Fense či co? To už je druhý článek v poslední době, který byl primárně publikovaný tam. Ten první byl Mitsubishi.
21.3.2007 8:45
RE: Zvědavec mirrorem D-Fense?
DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?
Reakce na 131329
Oba články jsem četl a nemám pocit, že se jedná o tentýž článek. Četl jste je Vy? D-fensovský napsal D-fens a Zvědavecký p. Podolák. Dva různé články o téže věci. Co je na tom špatného? O té cause by krucinál měl psát každý. Včetně Idnes a na titulní straně!
A Mitsubushi, pokud vím, přišlo p. Stworovi e-mailem aniž věděl o zdroji.
21.3.2007 12:54
RE: Zvědavec mirrorem D-Fense?
vlkodlak podolak (zavináč) fastmail (tečka) fm 89.?.?.?
Reakce na 131329
Koukám, že nejsem sám, koho kauza zajímá. Mám radost...
Přidal bych k zamyšlení také jednu věc. Teď se dost mluví o tzv. heparinovém vrahovi Zelenkovi. Myslím, že ho média a někdo komu se to hodí nadměrně démonizuje a pravděpodobně to má zakrýt nějaký "bordel" lékařů (a kdoví koho ještě) v dané nemocnici. Proč si to myslím?
Je to teď pár týdnů, před kterými jsem pobýval také v nemocnici, kde jsem podstoupil operaci páteře. Po operaci jsem jako každý, kdo ještě nechodí, dostával několikrát za den injekce na ředění krve (nebyl to sice Heparin, ale něco podobného), aby nevznikla trombóza. Tyto dávky daného léku byly již v příslušném množství baleny z výroby v naplněné injekci a v neporušeném obalu. Příslušná sestra injekci vždy rozbalila a píchla.
A teď k Zelenkovi: pokud měli u nich také tento postup, tak není co řešit a vina je na lékařích, kteří injekce v daném množství naordinovali. Pokud ale plnil/a vždy příslušná sestra injekci do potřebného množství z větší lahvičky, tak někdo přece musí kontrolovat spotřebu daného léku rozpočtenou na spotřebovaný objem lahvičky a počet pacientů. (Nejsem odborník, ale kdo to má kontrolovat - lékař?)
A teď dle mého to nejdůležitější. Pokud se pacientům podává lék na ředění krve a je zde riziko vnitřního krvácení s následkem smrti, tak jako lékař daného oddělení sleduji pacienty se zvýšenou pozorností s ohledem k právě danému riziku. Zelenka (a nejen on) mohl mít třeba dokonce i zažitý špatný postup v dávkování, nebo možná i dávkoval správně, ale díky neplnění povinností lékaře (jak jinak nazvat přehlížení kolabování s pobledlostí pacientů z důvodu vnitřního krvácení?) pacienti zemřeli. Slyšel jsem v nějaké debatě lékaře, že v daném případě je k dispozici účinná protilátka, která okamžitě problém hustoty krve a krvácení řeší. Je jen potřeba včasné a správné diagnostiky problému lékařem. Takže kdo pochybil? Sestra Zelenka?
Nebo je daný problém s následnými úmrtími pacientů v jakékoli nemocnici naprosto běžná věc dějící se dnes a denně a démonizování Zelenky je z nějakých důvodů pouze "vrtění psem" k odvedení pozornosti od něčeho jiného. Plebsu se předhodí mediálně vytvořená hyena, aby se měli zase na nějaký čas o čem bavit a aby bez menšího odporu byly přijaty změny ve zdravotnictví za jiných okolností pro většinu lidí nepřijatelné. Zelenka je ve vazbě a při výsleších již zpracováván dle potřeby.
Chci jen prostě říct, že mi v aféře Zelenka a v tom, jak je veřejnosti podávána, něco zatraceně smrdí.
m,
21.3.2007 13:06
RE: Přidal bych k zamyšlení také jednu věc...
vlkodlak podolak (zavináč) fastmail (tečka) fm 89.?.?.?
Reakce na 131348
Souhlas. Naprostý.
Při hledání obětních beránků se téměř vždy sahá po malých rybách... (aniž bych chtěl zmíněný případ bagatelizovat)
v tak pochybném případě za absence hmatatelných důkazů ještě zvýšit sazbu - 17 let za zapíchlého Cikána (který byl mj.stejné rasy jako skinhead - indoevropské), přitom jeho bratr má mít za brutální loupežnou vraždu dvou bílých důchodců "výstup" po 14 letech (množstevní či rasová sleva ?). Navíc si z cikánských výpovědí vybírat jen to, co se hodí a to co protiřečí pomíjet ? Sice nacionalisté plutokratům leží hluboko v žaludku, ale i ti bolševici měli své procesy alespoň secvičené...Nejspíš měli Rómy nechat přísahat na černou zástěru na hřbitově, to se pak prý bojí lhát...
Křiví svědci jsou opravdu těžko řešitelný problém, ostatně křivá přísaha prošla i Clintonovi...
vam cas dovoli, podivejte se na stranku Zvedavec bloguje a juknete na clanek od Petra Pojara: Hladovka.
Jedna se o causu pana Yekty Uzunoglu, kurdskeho lekare, ktery zije v Ceske republice.
Kdyby Herr Podolak vedel, kdo je Renata Vesecka, asi by se pod tento clanek nepodepsal.
Vubec by me neprekvapilo, kdyby uz soudruzka Vesecka kula pikle, zac ho pekne posadit do chladku nebo mu aspon zneprijemnit zivot. Nebyl by v nasi kajinkovske justici prvnim ani poslednim.
Ceska justice neni nic jineho nez mafie. Ruka zde ruku myje, pribuzny chrani pribuzneho ci pribuzneho znameho. Vidte, soudruzko Vesecka. Svobodna a bezdetna soudruzka Vesecka zacala v prokurature pracovat v roce 1984 (jak priznacne). Sveho casu tato cynicka madam odmitla i post policejni prezidentky.
Hodne stesti, pane Podolak, budete ho potrebovat!
28.11.2007 1:25
lenka kohoutkova
vlastimil pechanec lastimil pechanec (zavináč) seznam (tečka) czv 81.?.?.?
ahoj Vlasto,preknapilo,me to co jsem cetla.necekala jsem ze dostanes tolik,jen tak jsem zkousela jak mse mas a koukam,pruser,je to vubec mozny,znam te jako feroveho kluka,alespon ze stredni,tezko uverit,tak km tomu,nebo spisnechcide jsi ted dal se o tobe nepise,neverim,tomu nebo spis nechci,tak napis mam ctyrletou dceru a bydlim stale v c.t.kohoutkova lenka
Tuto stránku navštívilo 6 705