Diskuze k článku

Hra Washingtonu v Turkmenistánu

Příspěvků 14

26.1.2007 0:35

nic nebude

dub 62.?.?.?

tak růžové, jak by si někdo mohl malovat.
nejspíš žádný ropovod pod mořem nebude, a veškerá pobřežní těžba bude napříště pod kontrolou gazpromu

Russia says pipelines across Caspian Sea floor unacceptable
http://en.rian.ru/russia/20070125/59687576.html

Foreigners to face tougher procedure to access Russian shelf
http://en.rian.ru/business/20070125/59696937.html

126830

26.1.2007 1:09

sionisti

texaskycizek 70.?.?.?

Kdepak Bush, ten na to nema, to je snad kazdemu jasne, za tim jsou zide! Jak by to mohlo jinak byt. Zide ovladaji ameriku a tim padem organizuji veskere zlo ktere se deje kdekoliv ve svete! CIA to vsechno financuje, slysel jsem, ze i tu planovanou demonstraci v pondeli na Vaclavaku. To jenom aby Vas zmatli! Tak se Vam z toho vseho bude tocit hlava, ze nebutete vedet zda citite plyn z demonstrujicich penzistu, nebo zdali to tahne az z Turkmenistanu.
Za vse muzou zide. Vsechno je jen same spiknuti kam az oko dohledne!
S rukou na srdci, Vas Texaskycizek!

126835

26.1.2007 10:56

RE: sionisti

Loser 195.?.?.?

Reakce na 126835

Ignorovat prosím, kdo má potom číst ten flame místo řádný diskuze....

126885

26.1.2007 9:39

Color coded

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Myslím si, že výraz "color coded" se vztahuje k východoevropským barevným revolucím.

126872

26.1.2007 13:19

RE: Color coded

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 126872

"Jenže Bush v Turkmenistánu čelí orkánu nesouhlasu. Zvlášť s pohledem zpátky na „barevně rozlišené“ (V originále If we look back at the "color coded"."

V tomto kontextu se mi jako nejlogičtější jeví, že "orkán nesouhlasu" autor porovnává se situací v zemích předchozích barevných revolucí. A dochází k závěru, že tak malou podporu a tak malou šanci na úspěch barevná revoluce nikde předtím neměla.

126914

27.1.2007 12:16

Konec svobody Turkmenistánu?

Zorba 83.?.?.?

Pokud by Američani skutečně ovládli Turkmenistán pak by to znamenalo skutečně geopolitické otřesy v oblasti. Nejen že by Turkmenistán ztratil svobodu a stal by se vazalemUSA, ale navíc by tak Amíci zasadili těžkou ránu Rusku i Číně. Turkmenistán je poslední středoasijskou zemí kterou zatím ještě Američani neovládli. Jakmile jej ovládnou bude to znamenat úplnné obklíčení Iránu americkými satelity. S článkem souhlasím až na jednu věc, Ukrajina i Kyrgistán jsou americkými satelity a puče jež v nich USA organizovaly se tudíž vyplatili, možná že americká kontrola není taková jak by si USA představovali, ale i přesto jsou ty země pod americkou nadvládou. Každopádně tohle obsazování jedné země za druhou zahání Rusko a Čínu do koutu a vede k tomu že se Rusové i Čínané budou dříve či později muset postavit USA na odpor se zbraní v ruce, aby zachránili svoji svobodu před americkým otroctvím.

127047

27.1.2007 19:55

RE: Konec svobody Turkmenistánu?

virila 88.?.?.?

Reakce na 127047

lze důvodně předpokládat, že rusům už dojde trpělivost.. soustřeďování voj. mašinérie USA (pěchota, letadlové lodě, letecké síly) kolem Iráku a Íránu, Somálsko, Afgánistán, přípravy Izraele, na straně jedné a manifestace společných zájmů Ruska, Číny a Indie na straně druhé nevěští nic dobré, stmívá se nad naší kuličkou doma i v cizině, už aby tady byla ta základna, co nám zaručí klidný spánek, nejlépe u Strakovy vily !

127094

27.1.2007 20:41

RE: Konec svobody Turkmenistánu?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 127094

Rusové se usmívají, posílají vesele techniku do Iránu, předevčírem uzavřeli s Indií kontrakt ohledně jaderného paliva, společného vývoje 5. generace supersoniků, a jsem zvědav co ještě. U nás jsou řádně infiltrováni,zde si KGB podává ruku s CIA, Karlovy Vary hovoří za vše. Izrael si hlídají ze základny v Sýrii a když si některé neposedné státy v Evropě usmyslí že jim za dodávky budou plivat do obličeje, tak se jednoduše otočí a prodají Číňanům, Indům, Iráncům, Japoncům- nevnucují se. Umí na rozdíl od Amíků a sionistů, kteří si myslí že propaganda, nekryté peníze a válečná mašinerie všechno zachrání bez toho, že by tvořili skutečné hodnoty, přemýšlet a dělají stejně jako Číňané velice zajímavé tahy, pálí jim to. Část našeho národa si však myslí, že zaprodáním se novodobému fašisticko-rasistickému systému nám vytrhne trn z paty a měkké části sedacího ústrojí. Opak je pravdou. Nezbývá než Asii tleskat, protože s časem nakládá úplně jinak než my, oni myslí dlouhodobě, na generace dopředu,času mají dost, pronajali jisté území na 99 let let, a ejhle, už mají Hong-kong zpátky, pěkně rozvinutý, s nejkratší dobou na založení firmy, a vzorem pro mnohé podnikatele. Ne naše 4-leté cykly na připuštění ke korytu, ale promyšlené hospodaření, protože konzum a plýtvání vede k tomu, že nás ti pracovití a skromní převálcují. O státních stipendiích pro vysokoškolské studenty do zahraničí ani nehovořím, to je kapitola sama pro sebe, na které Číňané udělali ohromné terno, šup na 5 let do USA a pak zpět, s know-how pěkně v hlavě. Do budoucna to ovšem terno není, protože nás převálcují a Amíky vyženou dřevěnými hůlkami na nudle(slupují Ameriku, její přístavní terminály, Afriku, mají pevný a přátelský svazek s Ruskem).Co s námi, to ví Bůh, pokud nezměníme myšlení a nezačneme tvořit hodnoty a společně spolupracovat, tak nás vlna dějin pohltí, ať už Václav a vojsko z Blaníku vyjedou nebo ne, jen aby jim terakotová armáda nedala na frak [pláč] Nyní je jedinečná šance, protože vnější krize umí lidi lépe spojit. A už je načase ten roztahaný samet,plný tunelování, co se s námi táhne nikoliv nevýznamnou dobu, ukončit radikálním DOST! a pokračovat tvůrčí nesobeckou činností, ne podle vzoru kapitalismu či komunismu nýbrž ve vzájemném průniku dobrých stránek, které oba spolu s těmi špatnými přinášejí.Americko-sionistická hydra začíná hynout..
JE TO VELIKÁ ŠANCE.
Ze střetu tak obavy nemám, zfanatizovaní Izraelci ve vidině světovlády se o to sice pravděpodobně v naději Jahveho sestupu na trůn 3. chrámu pokusí,o poslední zoufalý skok před pádem to temné propasti prokletí, ale tím si podtrhnou svoji totální anihilaci. Persie má mocné kořeny, které nevyvrátí ani siónský Had. Euroatlantská civilizace se potápí do vlastních výkalů. Bumerang hozený kolonialismem se vrátil [cool]

127099

27.1.2007 23:45

RE: Konec svobody Turkmenistánu?

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 127099

Kolik Vam prosim Vas je? To vse zni jak od Ustredniho vyboru.

127114

28.1.2007 1:02

RE: Konec svobody Turkmenistánu?

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 127114

jedine podľa toho, že tam sa tiež plánovalo s výhľadom na desaťročia

127122

28.1.2007 8:53

RE: Konec svobody Turkmenistánu?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 127114

hodně, texaský moudivláčku. Jsem tu už tisíce let.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cave_Bear
http://www.personal.psu.edu/users/w/x/wxk116/caveb...

ústřední výbor medvědi nemají, mýlíte se.

v prvním odkazu se píše:"cave bears were worshipped by some prehistoric Europeans". Tak koukejte začít.

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

127147

28.1.2007 22:55

RE: Konec svobody Turkmenistánu?

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 127099

No já věřím(či doufám) že Evropské národy se vzpamatují a že se nám podaří se zachránit. Ostatně porážka americko-sionistické světovlády bude zárukou svobody a přežití pro všechny národy. V Evropě jsou na vzestupu vlastenecké síly a jakmile se nacionalisté dostanou k moci(doufejme že k tomu dojde) připojí se k Rusku a Číně a porazí USA. Takže věřím že to naše civilizace přežije.
Co se střetu týče tak k němu s největší pravděpodobností dojde, vše k tomu směřuje, nebot agresivita USA se stále zvětšuje a Rusko a Čína nemají jinou možnost jak Washington zastavit.

127232

28.1.2007 23:00

RE: Konec svobody Turkmenistánu?

reach52 88.?.?.?

Reakce na 127232

( Zrušeno. Osobně napadáte jiného přispěvatele. Editorka )

127233

28.1.2007 22:50

RE: Konec svobody Turkmenistánu?

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 127094

>lze důvodně předpokládat, že rusům už dojde trpělivost..
>soustřeďování voj. mašinérie USA (pěchota, letadlové
>lodě, letecké síly) kolem Iráku a Íránu, Somálsko,
>Afgánistán, přípravy Izraele, na straně jedné a manifestace
>společných zájmů Ruska, Číny a Indie na straně druhé
>nevěští nic dobré, stmívá se nad naší kuličkou doma i vcizině,

Ano je to tak. Bohužel je prakticky jisté že konflikt se blíží. Na druhou stranu je to ale jediná možnost jak porazit americko-sionistickou hrozbu. Já věřím že zvítězíme a že USA budou poraženy stejně jako v minulosti Německo v obou světových válkách. Porážka americko-sionistického NWO nám konečně přinese svobodu a zajistí přežití našeho národa. Podle mne je lepší bojovat za svobodu proti Americké a sionistické nadvládě, než žít jako otrok Washingtonu, Bruselu a Tel Avivu.

už aby tady byla ta základna, co nám zaručí klidný
>spánek, nejlépe u Strakovy vily !

Hmm...no to není moc pěkná ironie...ale když už tu bohužel bude tak by opravdu měla stát bud u sídla vlády [velký smích]

127231

Tuto stránku navštívilo 5 585