Diskuze k článku

Kterak židé zkrášlují Prahu

Příspěvků 88

26.2.2005 2:35

Kterak židé zkrášlují Prahu

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Dekujeme panu Kralovi, ze krasne sebrany material o likvidaci nasich kulturnich pamatek jakousi bandou neplaticu, zlocincu a grazlu [oči v sloup]
Shodou okolnosti zidovskeho puvodu.

Specielne u casti, venovane historii stihani nejvetsiho danoveho uniku v USA, jsem se primo hlasite nasmal [mrknutí jedním okem] [chechtot]

Okorat ze oni maji zide proste pravdu - jejich nabozenstvi je zalozeno na penezich, takze chtit je "okrast" o jejich "poctive" nakradene penizky je proste antisemitsky zlocin nejtezsiho zrna a je treba ho odmitnout a anulovat - protoze chudaci trpeli v holohoaxu, no ne? [chechtot]

44283

26.2.2005 10:07

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Vengloš 85.?.?.?

Reakce na 44283

Chtěl bych se pozastavit u titulku.
Jak je možno někoho označit za žida ? Nejsem semita ani anti . . ., ale jedná se mi o možná můj osobní problém. Jak rozpoznat kdo je židem a kdo není.
Ve společnosti je to myslím dost důležité, protože židé ctí jiné společenské zákony. Obchod se slednává zase jen se židem, bez dalšího pomáhají automaticky MOSADu atp. Prostě jsou uzavřenou komunitou a jako taková si žije svým vlastním životem.

44297

26.2.2005 13:24

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 44297

Žid je židem podle etnického původu. Zvláštností židů je to, že na rozdíl od nás sledují spíše rodovou linii matky. Pokud jde o označení, Žid (s velkým Ž) je vyznavač a stoupenec judaismu, žid (s malým ž) je jakýkoliv člověk židovského původu - např. židovský ateista.

Židé nepochybně jsou uzavřenou komunitou, která žije svým způsobem a ctí jiné zákony, jenže problém je v tom, že tato komunita žije uvnitř jiné, gojímské komunity (společnosti), na které parazituje a bez níž by dlouho nepřežila.

Píšete, že nejste semita ani anti. Já jsem antisemita. Nemohu říct, že bych byl na tuto skutečnost hrdý, ale bez jakékoliv přetvářky se k tomu hlásím.

44301

26.2.2005 17:09

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

dub 62.?.?.?

Reakce na 44301

neexistuje žádný etnický původ jako žid. žid je označením vyznavače náboženství, stejně jako křesťan. a o křesťanské národnosti jsem neslyšel[smích]
takže pokud se budeme vyjadřovat o etnickém původu tak je třeba mluvit o sefardim a chazarech.

44310

26.2.2005 18:20

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Janek 24.?.?.?

Reakce na 44310

To je samozřejmě pravda, ale třeba v severní americe se ve velkých firmách můžete setkat s dotazníky, kde jsou zaměstnanci požádáni vyplnit svůj etnický původ, tedy zaškrtnout už předem vyjmenované etnické původy, kde jedním je "jewish" což samozřejmě nedává moc smysl, ale zadavatel a židovský vyplňovatel ví o co jde. Mimo jiné tam najdete všechny, i ty nejmenší evropské národy jako Češi a Slováci. Zajímavé je jak jsou tam reprezentováni barevní, protože ti žádné národy nemají a mít nebudou protože ani nemohou. Jsou prostě rozděleni do skupin jako například Východní Asiat, západní Asiat atd. Já, a myslím, že i mnoho jiných, vnímám slovo žid jako něco mezi etnikem a rasou, která je reprezentována stepním chazarským mongoloidním obyvatelstvem, kde se kromě jiných fyziognomických detailů projevují stále poněkud šikmé oči. Také u lékaře mají židi svůj původ označen, protože jsou náchylní k určitým nemocem a také možná proto, aby se jejich krev nepoužívala na macesy. V tomto případě to však znamená židé aškenážští. Například židovský problém by mohl být do velké míry vyřešen, kdyby židi měli povinnost od svých asi 25 let pít každý večer hrnek mléka. [chechtot]

44314

27.2.2005 6:30

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 44314

>Například židovský problém by mohl být do velké míry
>vyřešen, kdyby židi měli povinnost od svých asi 25 let pít
>každý večer hrnek mléka. [chechtot]

Misku nastrouhané mrkve, to bych chápal, ale hrnek mléka? BTW, jednou z frekventních "etnických" vad Židů (a černochů) je neschopnost zažívat mléko a alergie proti kravskému mléku.

44334

27.2.2005 18:47

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Janek 24.?.?.?

Reakce na 44334

K tomu musim jen dodat, ze "neschopnost zažívat mléko a alergie proti kravskému mléku" se u židů prudce zvysuje s vekem, proto tech 25 let, pak uz to propuka naplno.
Docela zabavne bylo, kdyz jsem byl svedkem jak si zid omylem koupil zmrzlinu z praveho kravskeho mleka, ta reakce se dostavuje dost rychle...

44358

27.2.2005 20:00

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

KZ 194.?.?.?

Reakce na 44334

>>Například židovský problém by mohl být do velké míry
>>vyřešen, kdyby židi měli povinnost od svých asi 25 let pít
>

>>každý večer hrnek mléka. [chechtot]
>
>Misku nastrouhané mrkve, to bych chápal, ale hrnek mléka?
>BTW, jednou z frekventních "etnických" vad Židů (a černochů)
>je neschopnost zažívat mléko a alergie proti kravskému
>mléku.

Tak v tomhle nemáte pravdu, protože evropané jsou jediní ze všech savců na zemi, co jsou schopni trávit mléko i v dospělosti. [vyplazený jazyk]

44371

29.1.2007 16:37

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Danny drahos (zavináč) btinternet (tečka) com 86.?.?.?

Reakce na 44371

No nevim, muj trilety vlcak bezpochybi dospeli savec, mleko miluje a dela mu moc dobre {asi ze je evropan]

127275

27.2.2005 20:02

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

KZ 194.?.?.?

Reakce na 44334

>>Například židovský problém by mohl být do velké míry
>>vyřešen, kdyby židi měli povinnost od svých asi 25 let pít
>

>>každý večer hrnek mléka. [chechtot]
>
>Misku nastrouhané mrkve, to bych chápal, ale hrnek mléka?
>BTW, jednou z frekventních "etnických" vad Židů (a černochů)
>je neschopnost zažívat mléko a alergie proti kravskému
>mléku.

V tomto nemáte pravdu, je to naopak. Evropané jsou jediní savci na světě, kteří jsou schopni trávit mléko i v dospělosti. [vyplazený jazyk]

44372

28.2.2005 0:05

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 44372

>V tomto nemáte pravdu, je to naopak.
Nevím, v čem nemám pravdu, i když mi na tom hovno sejde. Co tvrdíte, že je naopak, by mě naopak zajímalo.

I když Vaše formulace, že
>Evropané jsou jediní savci na světě, kteří jsou schopni trávit
>mléko i v dospělosti
se mi moc líbí a dám ji, pokud nebudete nic namítat, k dobru v náležitých situacích, nemohu s Vámi, bohužel, souhlasit. Neslyšel jste ještě o kočkách, které pijí mléko? O myších, které vlezou do pastičky na sýr? A o té lišce, co přelstila vránu se sýrcem v zobci? Že machometání jsou teroristi, protože pijou vembloudí mlíko, smíchané s vembloudí močí? Nečetl jste sebrané proslovy Nikity Sergjéjeviče?

>[vyplazený jazyk]
taky nevím, proč na mne vyplazujte jazyk. Chcete mi snad ukázat, že máte slintavku z nepasterizovaného kravského mléka?

44393

27.2.2005 6:51

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 44314

>To je samozřejmě pravda, ale třeba v severní americe se ve >velkých firmách můžete setkat s dotazníky, kde jsou zaměstnanci >požádáni vyplnit svůj etnický původ, tedy zaškrtnout už předem >vyjmenované etnické původy, kde jedním je "jewish"


pane Janku, mate k dispozici aspon jeden takovy dotaznik?
Ja totiz jsem z toho janek, zadny takovy dotaznik jsem za celou dobu zivota v USA nevidel. Dle vaseho nazoru, jak velka je velka firma? Ktera tato firma produkuje takove dotazniky?
Z jakeho duvodu by se ptali v dotazniku jestli je "jewish" nebo "mormon"? Mate nejaky duvod zde mlzit? [zmaten]

44335

27.2.2005 17:04

Lžidoktore Včeličko, vždycky tak chytrej a teď se najednou

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 44335

zeptáte tak blbě:
>Z jakeho duvodu by se ptali v dotazniku jestli je "jewish"
>nebo "mormon"?
Mno, pár důvodů je na bíledni hned: mormoni nekradou, nepodvádějí, neožírají se a nepoužívají drogy a především, jsou pracovití. Jistě by se jich našlo důvodů ještě víc.

44352

27.2.2005 18:51

RE: Lžidoktore Včeličko, vždycky tak chytrej a teď se najednou

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 44352

pane Faborsky, vas jsem se ani ve snu neptal, pri tom ovsem ve vasi odpovedi vidim pouze vasi slabost. Tvrdite, ze zijete v Americe, ale neprikladate zadny dukaz nejakeho dotazniku, kde by se vas zamestnavatel tazal, jestli jste zid, nebo mormon. Mimo jine, o mormonech toho vite take hodne, mozna, ze jste jednoho potkal,[smích]
No a ted si vezmete knihu pravopisu a hledejte pravopisne chyby v mem prispevku, at se aspon trosicku vyradite.
Pane Stwora, vas zadam, aby jste tento prispevek publikoval. Rad bych upozornil pana Faborskeho, ze nemam duvod si psat se zakomplexovanym snobem.

44359

27.2.2005 23:35

RE: Lžidoktore Včeličko, vždycky tak chytrej a teď se najednou

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 44359

po mně chcete na důkaz, že žiji v Americe, důkaz dotazníku s rubrikou žid nebo mormon?. Nic o existenci takového dotazníku jsem tu nepsal, ale jeho užitečnost bych chápal. O zaměstnanecké dotazníky se kromě toho víc než třicet let nestarám.

Pokud si nechcete dopisovat se zakomplexovaným snobem, tak k tomu Vás jistě nikdo nenutí. Pokud si nechcete dopisovat se mnou, tak mě ignorujte a nežádejte mne o pravopisné opravy Vašeho textu. Apropó, máte jich tam zase jak nasráno.

44392

28.2.2005 0:21

RE: Lžidoktore Včeličko, vždycky tak chytrej a teď se najednou

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 44392

>Pokud si nechcete dopisovat se zakomplexovaným snobem, tak k
>tomu Vás jistě nikdo nenutí. Pokud si nechcete dopisovat se
>mnou, tak mě ignorujte a nežádejte mne o pravopisné opravy
>Vašeho textu. Apropó, máte jich tam zase jak nasráno.

Pokud se nezdráháte dopisovat si se mnou, tak bych Vás požádal o laskavost. Mohl byste uvést aspoň pár chyb, které má podle Vás, p. Včelička ve svém příspěvku ? Kromě toho "F". [překvapení]

44394

28.2.2005 5:48

RE: Lžidoktore Včeličko, vždycky tak chytrej a teď se najednou

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 44394

Ooops, vynechal jsem tag a toho červeného inkoustu mi ukáplo trochu moc. S omluvou opravuji.

pane Faborsky, vas jsem se ani ve snu neptal, pri tom ovsem ve vasi odpovedi vidim pouze vasi slabost. Tvrdite, ze zijete v Americe, ale neprikladate zadny dukaz nejakeho dotazniku, kde by se vas zamestnavatel tazal, jestli jste zid, nebo mormon. Mimo jine, o mormonech toho vite take hodne, mozna, ze jste jednoho potkal,
No a ted si vezmete knihu pravopisu a hledejte pravopisne chyby v mem prispevku, at se aspon trosicku vyradite.
Pane Stwora, vas zadam, aby jste tento prispevek publikoval. Rad bych upozornil pana Faborskeho, ze nemam duvod si psat se zakomplexovanym snobem.

Opravovat diakritiku a interpunkci by byla ale už moc velká laskavost.

44403

28.2.2005 5:38

RE: Lžidoktore Včeličko, vždycky tak chytrej a teď se najednou

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 44394

Mno, že by to bylo pro mne mimořádným potěšením si s Vámi dopisovat, to tedy ne, ale laskavost Vám udělat mohu; jsem v jádru laskavá bytost. Jenom bych chtěl poznamenat, že upozornit na chyby v textu lžidoktora Včeličky si vyžádal on a Vy, mne by taková prkotina nenapadla.

pane Faborsky, vas jsem se ani ve snu neptal, pri tom ovsem ve vasi odpovedi vidim pouze vasi slabost. Tvrdite, ze zijete v Americe, ale neprikladate zadny dukaz nejakeho dotazniku, kde by se v[red]as zamestnavatel tazal, jestli jste zid, nebo mormon. Mimo jine, o mormonech toho vite take hodne, mozna, ze jste jednoho potkal,
No a ted si vezmete knihu pravopisu a hledejte pravopisne chyby v mem prispevku, at se aspon trosicku vyradite.
Pane Stwora, [red]v
as zadam, aby jste tento prispevek publikoval. Rad bych upozornil pana Faborskeho, ze nemam duvod si psat se zakomplexovanym snobem.

Opravovat diakritiku a interpunkci by byla ale už moc velká laskavost.

44402

1.3.2005 2:56

prolhana hlava Faborska

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 44392

>Apropó, máte jich tam zase jak nasráno.




zajimave lhari Faborsky

44462

1.3.2005 5:28

RE: Lžidoktore Včeličko, vždycky tak chytrej a teď se najednou

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 44462

takhle prezentujete:
zajimave, lhari Faborsky.
Ne špatné skóre na tři slova.

44466

27.2.2005 18:36

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Janek 24.?.?.?

Reakce na 44335

Pane Vcelicko,
osobne jsem jeden takovy dotaznik vyplnoval a od kamarada vim ze vyplnoval neco podobneho v jine firme. Je to uz dost let dozadu, takze vas nemohu uspokojit jeho kopii i kdyz si matne vzpominam, ze jsem si to ze zajmu okopiroval. Takze spolehlive znam jen dva takove priklady, coz je mozna prilis malo na generalizovani, ale na druhe strane me to pripada jako dostacujici uvazime-li v kolika firmach s nekolika tisici zamestnanci clovek za zivot pracuje. Vzhledem k tomu, ze jewish tam bylo mezi vyrazy jako czech nebo slovak, slo zcela jiste o ethnicitu a ne nabozenstvi! Mormony rozhodne nezminovali.
Naznacujete, ze si mozna vymýšlím a tak vas musim vas zklamat, nevymýšlím. S vymýšlením jsem přestal už asi v deseti letech.

Vite, kazdy ma sve postranni umysly (own agenda) a moje agenda je ryze ceska. Zajimalo by me vsak jaka je vase agenda obzvlaste v souvislosti s nesmyslem, ktery jste minule napsal:
"...Proto by bylo rozumne neodkopavat zidy kteri jsou take rasou bilou..."
http://www.zvedavec.org/nazory_969.htm?page=2

44356

28.2.2005 17:45

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Alena P.H. 4.?.?.?

Reakce na 44314

Pane Janku,
Urcite nejsem naladena proamericky, ale zase se rada drzim pravdy.
Vyplnil jste nekdy v USA nejaky dotaznik ve kterem se vas ptaji zda jste Zid nebo prislusnik i "toho nejmensiho evropskeho naroda"? Ano,existuji kolonky, kde se vas ptaji zda jste puvodem treba caucasian, hispanic, afroamerican ci native indian atd. Nikdy tam ale nenajdete Jewish? Krome toho je tam vzdy uvedeno, ze pokud nechcete nemusite na dany bod odpovedet. A kdyby to tam nebylo tak je vlastne muzete zalovat za podezreni o rasovou diskriminaci...a to by si nikdo tady nedovolil. Pro podepreni sveho nazoru jste pouzil argument, ktery se nezaklada na skutecnem stavu.
U lekare mate svuj rasovy puvod oznacen - a je to zcela logicke, protoze mnoho nemoci se projevuje casteji u afroamericanu nez treba u asiatu.
Ne ze by zde neexistoval rasovy problem. Ale nevyskytuje se tam, kde ho vkladate vy. No a Zide? Ti spolu drzi a budou drzet, co o sobe bohuzel nemohou rici prislusnici mnoha jinych narodu. Zazil jste treba nekdy cesky ci slovensky spolek, kde si jeden druhemu vzajemne pomahaji? Rada by jsem si precetla o necem takovem.
Alena P-H.

44429

28.2.2005 18:57

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

barbarian 129.?.?.?

Reakce na 44429

chyba...na niektorych dotaznikoch taka volba nie je...je sice zakazane pytat sa na to odkial ste, lenze v dalsom zakone ci nariadeni (len cert sa v tom vyzna) je pisane ak zamestnavatel dostatocne vysvetli, ze potrebuje vediet akej ste rasy, tak po vas tu rasu moze vymahat...a teraz to najlepsie, jeden z tych dovodov moze byt napr. to ze ako statna organizacia ci velka sukromna organizacia s budgetom vacsim nez xyz$ mate za povinost vypracovat affirmation plan...a co to je? no predsa kolko by ste chceli zamestnat ludi takej a takej rasy, a to uz je dovod na to aby ste sa pytali na rasu
nedavno som prechadzal skolenim kde toto vsetko bolo popisane, nehovoriac o jednom krasnom vyroku, ako nas institucia je protiakejkolvek diskriminacii na zaklade rasovevo, etnickeho ci triedneho, ochranuje (v skutocnosti pozitivne diskriminuje) zeny a telesne postihnutych a teraz pride to najlepsie mensiny, na tuto ochranu maju pravo aj clenovia vacsiny v zatvorke bolo napisane biely samci (white males)...ten vyrok je zmes paradoxov kokotskeho myslenia vymletych ludi, mimochodom ide o jednu z najprestiznejsich americkych univerzit...

44435

1.3.2005 3:06

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 44435

CECH ANI ZID, NENI RASA, ZAMYSLETE SE ....prectete si prosim znovu co bylo psano o dotazniku vyplnovanem v USA, ci zid nebo cech.
Nerad zde vidim mlzeni co se USA tyce, lide zde take nekdy cerpaji informace, .....

44463

1.3.2005 13:53

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Janek 24.?.?.?

Reakce na 44463

Pane Včeličko a pani Aleno P.H. jsem nucen vás hodit do jednoho pytle, protože jak se zdá tak oba velmi rádi pícháte (nevím zda spolu) i tam kde se to nehodí. Moji odpověď na vaše otázky najdete v tom co jsem napsal minule, nechci se opakovat, ale protože sem asi opravdu chodí lidé poučit se o různých reáliích tak jeste dodám toto:
Napsal jsem, že se můžete s takovým dotazníkem setkat, netvrdím, že vždycky, protože to nevím. Dotazník podle obsahu sloužil zcela zřejmě ke zjišťování hlavně tak zvané ethnicity, z čeho se dá odvodit i rasa pokud někdo chce. Ano, bylo tam někde velmi drobným písmem napsáno, že se to z osobních důvodů nemusí vyplňovat.
Naproti tomu jsem kdysi na imigračním vyplňoval takový dotazník jak zmiňuje paní Alena, kde byly vyjmenovány jen rasy a tam se to muselo bezpodmínečně vyplňit! Pobavila mě tam jedna možnost "Hispanic non-white". Tady se za bílýho už vydává kde kdo a indián mu kouká z očí. Nejhorší jsou ti míšenci se světlou kůží a třeba modrýma očima, to už se člověk musí dost zadívat, aby si všiml, že se jedná o nějaký chodící chaos.
Také když jsem v rámci roční prohlídky byl u doktora na odběru krve, tak se mě ptali:"What's your ethnicity?" Já sem se schválně zeptal: "What do you mean?". A on "Like Russian ...".
Důrazně varuji všechny nové emigranty, před takovými jako jsou pan Včelička nebo paní Alena. Oni asi mluví pravdu, ale jen vrámci toho svého pštrosího vidění, budou vám do krve tvrdit, že něco tak je nebo není podle toho jestli to ono sami zažili nebo nezažili. Sám jsem se setkal s nejedním českým emigrantem, který rozdával rady nově příchozím a sám vůbec nevěděl která bije, někdo to bily i totální kraviny. Každého si dobře vyslechnout, ale uvědomit si, že je to jen jeho osobní zkošenost a vaše zkušenost může být zcela jiná, vždycky si udělejte konečný vlastní názor.
Někteří si jistě vzpomínáte na svůj čas v uprchlickém táboře, na nedostatek informací, nejistotu co bude zítra. Poláci to vystihli svým: "Nervy bez přervy."

44494

1.3.2005 21:52

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 44494

> Tady se za bílýho už
>vydává kde kdo a indián mu kouká z očí.
To ma nekdo stesti,mit oci jako nase nadherna
Christy Turlinghton.

> Nejhorší jsou ti
>míšenci se světlou kůží a třeba modrýma očima, to už se
>člověk musí dost zadívat, aby si všiml, že se jedná o nějaký
>chodící chaos.
Heil Hittshit[velký smích]

>Důrazně varuji všechny nové emigranty, před takovými jako
>jsou pan Včelička nebo paní Alena.
Se samopalem a vyholenou lebkou vas varuje.

>vůbec nevěděl která bije, někdo to bily i totální kraviny.
Fášci vždy věděli, která bije.
A dokázali to i napsat ryzí češtinou[chechtot]
>Někteří si jistě vzpomínáte na svůj čas v uprchlickém
>táboře, na nedostatek informací, nejistotu co bude zítra.
Na tu hroznou nejistotu, jestli si budu moci v USA odstrelit sveho
barevneho[cool]
Ach,...ten chaos![vyplazený jazyk]

44521

27.2.2005 1:53

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

P.Peshmerga Mgr Paed 69.?.?.?

Reakce na 44310

Podle Pravidel českého pravopisu: Žid (příslušník národa), něco jako Čech, Němec atd. a žid (podle náboženského přesvědčení), stejně tak jako křesťan, muslim, ateista a podobně. Pak ovšem ještě existuje tzv. nežit (pl. nežity),které jsme v mládí všichni nadšeně likvidovali. Ten se ovšem píše s malým n, protože ještě - pokud vím - nebyla dokumentována příslušnost nežitů k nějakému specifickému národu, ačkoliv se vyskytuje na tvářích všech puberťáků bez ohledu na národnost či rasu. Závěrem pak jen to staré přísloví, "žid nežit, i Žid chce žít".
Jinak všechny zdravím u příležitosti 57. výročí Vítězného února, kdy tvrdá pěst dělnické třídy navždy rozdrtila zrádnou buržoasii.

44328

27.2.2005 18:19

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

ZAP 65.?.?.?

Reakce na 44310

Mam proto vlastni definici pane. Zid je clovek s financnimi konekcemi se skupinou stejneho druhu jako je on. S nikym jinym nekomunikuje z toho duvodu, ze mu nikdo jiny neni dost dobry. Timto zpusobem likviduje konkurenci, prvni a zakladni predikament puvodniho kapitalismu. Nikdy poctive nepracuje, zivi se prekupem nemovitosti a vydelavani na urocich. A jelikoz lide jsou prodejni skrze penize, nabyva timto i nad nimi(a nami vsemi) moc. Problem je v to, ze zapadni civiliazace si na jejich 'sluzby' tak zvykla, ze si zivot bez jejich instituci nedovede predstavit. Dalsi velmi podstatna skutecnost je, ze jejich kritika je zhola nemozna(az na ty 'podzemni' chaty jako tento). Kdykoli nekomu 'ujela huba' a neco kritickeho o nich rekl, vzapeti se horlive omlouval(posypaval hlavu popelem). Videl jsem to nescislnekrat.

44355

26.2.2005 17:31

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

deu 66.?.?.?

Reakce na 44301

Tzv. "zidia" vobec nie su Semiti, t. j. potomkovia Noahovho syna Shema. Preto ani vy nie ste anti-semita. A nie su ani Zidia (co je preklad z "Ioudaios" z greckeho Stareho Zakona).

Tzv. "zidia" su ucelova zmes. To, co ich spaja, nie je rasa (ved medzi nimi mozno najst takmer hocijaku rasu), ani nabozenstvo (ved mozno vacsina z nich su podla nasich meradiel ateisti), ale filozofia talmudizmu, podla ktorej ziju a parazituju na okoli. Ich fyzicky povod je najma v Chazarskej risi (viac nez 90% z nich). K talmudizmu sa ako masa dostali konvertovanim.

Vetky tie dnes bezne rozsirovane zmysly o "zidoch", "anti-semitizme" a pod. maju za ucel dostat tuto zmes do biblickeho prostredia a takto ovladat a manipulovat vsetko, co chcu. A ako vieme, oni naozaj chcu vsetko.

44312

2.3.2005 13:37

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 44301

Židovský národ je stejný národ, jako národ Svědků Jehovových. Odlišují se tím, že každý si jinak vykládá Bibli, upřednostňuje jinou její část.
Jo a ještě jehovisté netrpí holokaustem.

44579

2.3.2005 14:16

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

albert 70.?.?.?

Reakce na 44579

>Židovský národ je stejný národ, jako národ Svědků
>Jehovových. Odlišují se tím, že každý si jinak vykládá
>Bibli, upřednostňuje jinou její část.

>Jo a ještě jehovisté netrpí holokaustem.

Karle, dobre prirovnani.
V roce 1993 byl ve state Texas, v meste Waco (asi 1.5 hodiny na jih z Dallasu), byl americkou federalni vladou (tj. zidy, kteri vladu vlastni) vypalen Davidicky kult fanatiku/cvoku, vedeny Davidem Koreshem. Vcetne asi 80 deti, a to podle federalni vlady proto, "aby netrpely hlady" ... Zide videli velike nebezpeci, nebot znak Koreshovcu byla sesticipa hvezda (talmudisticky znak, o kterem nikde neexistuje zminka ze by Kralem Davidem byla pouzivana, ani v Bibli neexistuje jedinna zminka), zacali se prohlasovat za takove "nove zidy", za potomky kmene Krale Davida. Proto museli ze sceny, vyholokaustovat je! Ti "pravi" zide zadnou konkurenci nepotrebuji. Pouzivat "Davidovu Hvezdu" jinymi znamenalo pro ty "prave" zidy velke nebezpeci, nebot by to mohlo prasknout, ze predci tech "pravych" jednou zacali stejne tak ...
[zahanbení]

44590

27.2.2005 9:44

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

miro 69.?.?.?

Reakce na 44297

michas hrusky s jabkama. O sproste zidovine nemas ani paru. [vyplazený jazyk]

44337

27.2.2005 6:18

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 44283

>Specielne u casti, venovane historii stihani nejvetsiho
>danoveho uniku v USA, jsem se primo hlasite nasmal [mrknutí jedním okem] [chechtot]
Jo, Vám se to směje, když to za ty kluky židovský nemusíte doplácet. Ale těch 48 milionů mi přišlo směšné taky, protože to je troškařina a rozhodně ne největší daňový únik v historii USA.

To já jsem měl přítele, mezi soukmenovci úplně malilinká rybička, a ten nedávno, jen ve třech kšeftech, ošulil US berňák o víc než 100 milionů a nic moc se mu za to nestalo. A to měl ještě z prdele smůlu, že to prasklo - většině soukmenovců procházejí mnohem větší podvody jako košér byznys.

44333

26.2.2005 2:41

Kterak židé zkrášlují Prahu

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Nemíním nesouhlasit,ale zde je autor trochu mimo.
Jistě jsou podnikatelé židé, kteří "podnikají" způsobem
uvedeným v článku, ale tímto způsobem "podniká"
velká část nežidů a v Praze obvzláště!
Mám člověka v zastupitelstvu Prahy 1 a kdyby opravdu
měl někdo sílu rozplést ekonomické "lumpárny" , které
jsou v této části Prahy prováděny, musel by obdržet
zvláštní cenu za odvahu a jejich aktéři by museli
u soudu "vyfasovat" tak asi 200 let na tvrdo každý
a ještě by nebyli řádně potrestáni!

44284

27.2.2005 12:19

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

miro 69.?.?.?

Reakce na 44284

Souhlasim!

44341

26.2.2005 3:07

Kterak židé zkrášlují Prahu

Robin 83.?.?.?

Inu hnusní, odporní sionističtí rasisté, stejně odporní jako jejich teroristický,rasistický,sionistický režim. [naštvaný] Pod vedením Arijce Šarona [velký smích]

44285

26.2.2005 4:05

Kterak židé zkrášlují Prahu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ja ocekavam ,ze az udelaji centralni ghetto v Praze ,tak jim to Arian Sharon prijede oplotit a odpadky se budou hazet prez zed ven.Nakonec ,kazdy dostane to ,co si zaslouzi,narod ,ktery nebojuje o svoji svobodu si ji nezaslouzi,vybrali si internacionalni cestu sdruzovani k jedne svetove vlade ,tak museji bozi samovyvolence hejckat,kde se jen da.Kdo si nepamatuje minulost ,tak si ji musi zopakovat,Americani uz vetri ve vzduchu a mnozi mladi uz se stehuji do Kanady ,jestli jim to vubec bude platne,v Cechach jsou "chytejsi" ,tam nebudou cekat na zavolani a pohrnou se dobrovolne-hromadne.
Kazdy z nas ,emigrantu v zahranici ted musi bojovat o sva prava na svem vlastnim pisecku,jak je videt ,neni cas na pomoc,nebot i u nas se deji velmi zajimave zmeny,nejhorsi to bude az praskne dolar,to potom vyvolenci zkoupi ten zbytek sveta.

44286

26.2.2005 7:46

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 44286

Zajímal by mě jeden detail - v které části Austrálie žijete? Stačí svazový stát.

44295

26.2.2005 7:44

Kterak židé zkrášlují Prahu

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Navrhuji okamžitě zažalovat městskou část Prahy, která vymáhá dluh na nájemném po prvně jmenovaném pánovi, z ideozločinu, rasismu a antisemitismu. Jak vůbec může po židákovi, pardon - po židovi, požadovat nějaké nájemné? Copak tamější představitelé nevědí, že jsme tady měli holocaust, ve kterém zahynulo 60 (šedesát) milionů židů, kteří pro nás vlastně vyhráli válku a díky kterým nyní žijeme a můžeme dýchat náš svobodný (zatím nezdaněný) vzduch? Hrdinní vyvolení za nás umírají v Iráku, Izraeli a dalších státech a my si to nevážíme a odmítáme přijmout hebrejštinu! [chechtot]

44294

26.2.2005 10:43

Kterak židé zkrášlují Prahu

Vengloš 85.?.?.?

Jak se dá rozpoznat žid ? Tato uzavřená komunita žije vlastním životem a zcela vlastními zákony. Lituji, ale rozpoznat, kdo je a kdo není neumím. [zahanbení]

44298

26.2.2005 12:48

Kterak židé zkrášlují Prahu

Vodník 82.?.?.?

Nežiju v Praze, ale můj známý zdědil v restituci dům v centru Starého Města. Podle něj celou Karlovku a většiny tzv. "Královské cesty" vlastní ruská mafie; rasový původ těchto bývalých kágébáků můj známý nesledoval, a tak tezi pana Krále nemohu potvrdit.

44299

26.2.2005 18:36

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Janek 24.?.?.?

Reakce na 44299

Nebojte se nejste sám. Jsou však určité znaky, které sice mohou existovat i mezi námi, ale pokud je těch znaků shromážděno v jednom individuu více, pak pravděpodobnost prudce stoupá. I takoví rádoby odborníci na poznávání židů jako byli Němci, je museli nechat chodit se žlutou hvězdou aby je všichni poznali. Jsou však takové obličeje u kterých je to nad slunce jasné. Židů jsou také různé typy, ale jako příklad může sloužit třeba herec Miloš Kopecký nebo Barbara Straizant, ona tedy absolutně. U mnohých musíte poslouchat jak mluví a jak se chovají, než to všechno zapadne do sebe. Kdybyste však viděl některé obličeje rabínů z New Yorkských židovských get, tak by vám to bylo také nad slunce jasné a pravděpodobně by vám bylo poněkud nedobře od žaludku.

44315

27.2.2005 12:44

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 44315

Pokud jde o metody, kterak rozpoznat žida, je jich několik a bohužel není žádná stoprocentní. Kromě již zmiňovaných typů obličejů bych je odhadoval především podle jména. Židé mají většinou německá jména (příjmení), nesoucí určité společné znaky. Často obsahují výraz Gold, někdy se židé jmenují dle profesí (Schneider). Někdo uvedl, že se židé nevyskytují v zemědělství a je pravda, že jsem ještě neslyšel o židovi jménem Bauer. V ČR mají židé často určitá vybraná česká příjmení - např. Jelínek, Hájek, Skála. Chtěl bych ale důrazně varovat před generalizací této metody, uvedu příklad: Kdysi jsem znal jednoho člověka jménem Goldschmied, což doslova bije do očí - přitom neměl s židy nic společného. Naopak jméno Jiří Bartoška určitě nevyvolává představu šesti cípů a přitom je to žid jako poleno. [cool]

44343

28.2.2005 9:22

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Petr Šebesta 213.?.?.?

Reakce na 44343

Modráčku, zapomněl jste na jména, která pocházejí ze zvířecí říše. Ano, Jelínek, Vokoun, ale i Parma, Cejnar, Daněk, Srnec ( zvláštní je, že ne Šváb, Krysa, Klíště, .. ) dále zde máme ona honosně znějící jména, Dubský, Zelený, ... jeden kamarád se hlásil na pozici do call centra do židoviny jménem AAA AUTO. Telefonisté, otravující lidi si měli zvolit krycí příjmení. Bylo jim poraděno, aby si vybrali právě ze zvířecí říše s odůvodněním, že tato příjmení jsou pro byznys nejlepší, lehko zapamatovatelná - a jsme doma. Mimochodem ten kluk si vybral příjmení Ryba [chechtot]

44412

27.2.2005 18:04

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 4.?.?.?

Reakce na 44315

>Jsou však takové obličeje u kterých
>je to nad slunce jasné. Židů jsou také různé typy, ale jako
>příklad může sloužit třeba herec Miloš Kopecký nebo Barbara
>Straizant, ona tedy absolutně.
Mno, nejpěknější židovskej ksicht, jakej jsem kdy viděl je Sammy Davis,Jr.

44354

26.2.2005 13:37

Kterak židé zkrášlují Prahu

Marcela 82.?.?.?

Je zajímavé, jak se zloději navzájem přitahují, REKG nedávno pronajala kanceláře firmě pana Miloše Červenky. Ten je známý tím, že především díky svému bratrovi Janu Červenkovi, který byl vedoucím oddělení správy majetu pražského pozemkového fondu, nakoupil hluboko pod tržní cenou rozsáhlé pozemky v Praze a okolí, přičemž ne nepodstanozu část v rozporu se zákonem, neboť uplatňoval přednostní právo na které ovšem neměl nárok.

http://www.e-architekt.cz/index.php?PId=1066&KatId=82

http://www.horydoly.cz/vypsat.php?id=1015
http://www.transparency.cz/index.php?id=2274

44303

26.2.2005 14:27

Kterak židé zkrášlují Prahu

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

...v katastru Křeslic došlo k vykácení lesa a nepovolené stavbě a úřady tomu nedokáží zabránit.

Záležitost je o to vážnější, že uvedené pozemky má podle informací pronajaté od Pozemkového fondu pan JUDr. Miloš Červenka, známý tím, že již koupil (údajně na základě přednostního práva z pronájmu) od Pozemkového fondu za zcela nepatrné částky řádu 10,-Kč/m2 rozsáhlé pozemky v Praze...


Myslim, ze tohle hovori za vse [oči v sloup] Dekujeme, Marcelko [mrknutí jedním okem]

Ted - co s tim? Priznavam se bez muceni, ze me napadaji prevazne ponekud partyzansko-nasilne akce [pláč] ...aneb kolik semtexu je treba na zbourani nepovolene stavby? [vyplazený jazyk]



Agro Šumava, která jen v letech 1999-2002 dostala přes 42 milionů korun státních dotací. Část z nich pro hospodaření na zhruba stodvacetihektarovém pozemku v Dolní Drkolné kousek od hranic s Rakouskem. Ve Vyšším Brodě, pod který Drkolná spadá, o Procházkově podnikání nevědí. Podle místního velkozemědělce Stanislava Pavelce je vysvětlení jednoduché: Procházka bere od státu peníze na pozemky, na kterých nehospodaří a naopak je nechává pustnout. Pavelec se ale s Procházkou o zmíněné parcely soudí, jeho tvrzení je tudíž třeba brát s rezervou. Procházka navíc obvinění ostře odmítá: "Je to nehorázná lež." Na druhou stranu břízky místo travního porostu, absence jakýchkoliv stop po zvířatech a informace místních dávají tušit, že nějaký problém tady přece jen bude. [překvapení] [překvapení] [překvapení]

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

...no to snad ne? Trodase pomalu prechazi hystericky zachvatsmichu a zacina hledat zbran... [naštvaný]

44305

26.2.2005 17:44

Kterak židé zkrášlují Prahu

Emma Bovary 62.?.?.?

Modráku ty zase meleš hovadiny [smích] [smích] [smích] 60 milionů mrtvých.
Nohejl je tuším z Queenslandu ale nevím to jistě.

44313

26.2.2005 20:30

Kterak židé zkrášlují Prahu

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Emma Bovary - ja myslim, ze Modracek prestoupil na zidovskou matematiku. Ala vezmeme 6 milionu holohoaxnich zidovskych obeti. Odecteme 3 miliony vyhoaxovane navic v Osvietimi a mame - 6 milionu obeti holohoaxu [chechtot]
...asi se mu tam pripletla nejaka ta nula, to nevadi. Zakladnim faktem preci budiz, ze 6 - 3 = 6 [mrknutí jedním okem]

Ja myslim, ze on si tu nulu necha sakra dobre zanulovat - eg. zaplatit [vyplazený jazyk] [chechtot]

44320

27.2.2005 12:34

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 44320

Ne, k žádné židovské matematice jsem nekonvertoval. Jen jsem trochu předběhl dobu. Jednoho krásného dne se děti ve školách budou nepochybně učit, že ve druhé sv. válce umírali pouze židé a ostatní národy tomu přihlížely, popř. z toho těžily. [chechtot]

44342

27.2.2005 11:42

Kterak židé zkrášlují Prahu

from 195.?.?.?

Nojo, takovejch podnikatelů je v ČR hafo. Ale jak říkal náš prezident, který byl ostatně vždy fanatycky proti kriminalizaci podnikatelů: "žádné peníze nejsou špinavé".

44340

27.2.2005 15:39

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 44340

"žádné peníze nejsou špinavé.

Ve své zlobě vůči Klausovi zrácíte paměť,nebo si bohapustě vymýšlíte.Tohle Klaus nikdy neřek.

44349

27.2.2005 22:29

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Zrzek 147.?.?.?

Reakce na 44349

Ano, mate pravdu. Rekl: Nerozeznam spinave a ciste penize. Ktere penize jsou spinave a ktere ciste? Ale vysledek byl stejnej, jakoby rekl, ze zadne penize nejsou spinave ...

44385

28.2.2005 12:51

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 44385

Zrzku.
Všude ve světě existuje šedá ekonomika a tak při Malé privatizaci se diskutovalo o tom,že kupující mohou platit ilegálně získanýma penězma.Když se na tohle Klause ptali tak řek,že v rámci Malé privatizace
"Neznám účinnou metodu jak rozlišit čisté a špinavé peníze"

A to je svatá pravda.Dražil jsem 2x a nedovedu si představit jak bych měl a hlavně komu dokázat čistotu mejch peněz a kdo by to zkoumal.policie,finanční úřad?Měl bych ukazovat výplatní pásky?Výpisy z účtů?A co rodiče,kteří mne založili?Ti také?

Kdyby byla nějaká ůčinná metoda,tak přece Dr.Gross a jeho Šárka jsou dávno v pr.....nebo né?

Pan Stwora by mohl přetisknout článek Jiřího Svobody "Devadesátá léta XX stol.v Čechách" Fakt nádhera.
Je na:www.virtually.cz/download.php?art=0437

44421

28.2.2005 18:07

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

zrzek 147.?.?.?

Reakce na 44421

Mate s panem Klausem pravdu - rozeznat "ciste" a "spinave" penize je opravdu tezky. Takze nejjednodussi bude, kdyz se na to vykasleme a zacneme krast. To chtel zrejme pan Klaus svym tehdejsim vyrokem rict a vy s nim zjevne souhlasite.

A vam nevadi, ze diky tomu doslo k okradani a rozkradani vseho mozneho?

44432

1.3.2005 11:31

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 44432

Zlodějna pochopitelně vadí.Ale taky to,že se účelově něco překrucuje.
Obsahem věty Klause bylo,že je obtížné vstoupit do obchodního vztahu /prodávající-kupující/ s nějakým přáním,aby kupující prokázal,že neni zloděj.Od toho tu je policie a pod.
Stoupenci Pravdy a Lásky to nechtějí chápat.

44487

27.2.2005 15:57

Kterak židé zkrášlují Prahu

hostující 84.?.?.?

Pane Vratislave .Opravdu to tak neřek.Řekl pouze ,Neznám špinavé peníze´.Na vlastní oči jsem to (vTV) viděl a na vlastní uši slyšel!

44350

27.2.2005 20:11

Kterak židé zkrášlují Prahu

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Tenhle Klausuv vyrok je primo prosluly a je v nem obsazena cely logika ODS - slepa podpora jakemukoliv podnikani a koristeni. Takovy chodak Stanicek Grossiku, ac zidak, je proti temhle gojimum ale uplny bridilek a este ho za to chteji odvolat [vyplazený jazyk] [překvapení] [chechtot]

No neni to antisemitismus? [chechtot]

44375

27.2.2005 21:15

Kterak židé zkrášlují Prahu

Emma Bovary 62.?.?.?

trodas: Informace ze Gross je zidovskeho původu je myslim nesprávná. Taky o Klausovi se tvrdilo ze je puvodem Žid z Podkarpatske Rusi (skutečným jménem Pružinskij) a on to sám popřel na svých stránkách www.klaus.cz.

44380

28.2.2005 2:00

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 44380

Mno, pan trodas se asi řídil osvědčeným americkým pravidlem, že když něco vypadá jako kachna, chodí jako kachna a kváká jako kachna, tak je to kachna.

44399

27.2.2005 21:59

Kterak židé zkrášlují Prahu

ja advokat (zavináč) pobox (tečka) sk 62.?.?.?

Za rovnakú úvahu by stálo aj rozpliesť aj začiatky abstrakcie vo výtvarnom umení, kto aké a prečo naštrbil kultúrnosť v Európe.

44382

28.2.2005 6:23

Kterak židé zkrášlují Prahu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Koupil jsem si nové Lamborghini(žluté-jak jinak). A abych řekl pravdu, stále mám trochu obavu že mi ho někdo na ulici v centru Prahy poničí. Rád bych se proto zeptal reprezentativního vzorku chudých zoufalců...pardon - zvědavců: Stálo by vám za to jít v noci demolovat sousedovi auto jen proto že stálo 5 vašich celoživotních platů ?
Rozumějte - abych věděl jestli to mám nechávat radši v garáži (zdržení 5minut - ale naštve)

zdraví vás člen pražské židovské obce Nillbert [velký smích]

44405

28.2.2005 8:32

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Nillbert Nullingsworth 85.?.?.?

Reakce na 44405

Já nechci "zůstat v anonymitě" [chechtot]
(to by příspěvek přece nedával smysl)
To jsem Já - NILLBERT - Žid a odporně bohatý
[velký smích]
(ssaju z českých gojímů jak upír)(peníze)

Poznamka editora:
Z pruvodniho vyjadreni k diskuzi:
"Rovněž budu omezovat špičkování a popichování a tzv. "nasírací příspěvky". To jsou takové příspěvky, jejichž jediným cílem je někoho naštvat."

Prosim, vemte na vedomi, ze priste uz provokativni prispevek, jako je tento a zejmena vas predchazejici, nepustim do dizkuze.

44409

28.2.2005 9:41

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Radil 213.?.?.?

Reakce na 44405

Nillberte, rada zadara. Na přední kapotu si sežeň samolepu obrysu šesticípé hvězdy - rozměr přesahující půl metru čtverečního. Na boční dveře u řidiče si dej po vzoru závodníků krevní skupinu a Rh faktor + poznámku, že chceš košer krev, no a na zadní nárazník umísti čitelný nápis Pozor vezu židovskou matku !
Na dveře u spolujezdce velký nápis Holocaust surviver. Ty samolepy Ti udělá každá lepší reklamka, slevu poskytne Desicom 2000, kde jsem si nechal dělat SPZ na můj sporťák ( špičatému nárazníku normální SPZ vyloženě nesluší ) - myslím, že se vejdeš do 666,- Kč ä ta prsatá černovláska, co přijímá zakázky se Ti bude MOC líbit.

Na tohle auto si nikdo nedovolí ani podívat.

No a až se probudíš, tak se přijeď podívat, jak opravdu vypadá ( ne v autosalonu )k nám do klubu, do Všenor. Možná, že tě Ríša Chladů nechá vyhonit nad sedačkama ( když to po sobě utřeš ). Ale to až tak za měsíc, protože jenom magor, jako jsi Ty si může myslet, že s auty těchto parametrů lze jezdit i v zimním počasí. Přestaň fantazírovat a nepleť se mezi velké kluky.

44413

28.2.2005 17:52

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Nillbert Nullingsworth 85.?.?.?

Reakce na 44413

Když jsem se s Ríšou viděl naposled(už je to teda dost dlouho) tak měl fialovýho Callawaye s nápisem twin turbo - a přitom to ani twin turbo nebylo [chechtot] (přišli na to až v servisu - prej ho podvedli) ale to je vedlejší..... Callawayem už se dnes stejně nechytá, když i Mareš má Ferrari a nějakej děda jezdí po Praze v Bugatti [velký smích]
Kdepak , na moje lambo se nechytáte [velký smích] [velký smích] [velký smích]

44431

1.3.2005 9:06

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Petr Šebesta 213.?.?.?

Reakce na 44431

Tak to je fakt dlouho, co jste ho viděl. Protože mezitím měl ještě Maranello ( Ferrari ) a SL 55 AMG. Nillberte, na jaře se můžeme všichni potkat na okruhu v Mostě, nebojte, nebudete tam s Lambem jediný. Účast přislíbil i Herbeck ( váš souvěrec ) se Zondou a když se uvolní i Robík P. s Ferrari Enzo ( parkuje v garáži v Opletalce - stejně, jako já ), tak to bude stát za to. Těším se na Vás.

44474

1.3.2005 20:33

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Nillbert Nullingsworth 85.?.?.?

Reakce na 44474

Naposledy jsem byl na takovym setkání někdy v roce 1998 - a už mě tam nikdo nedostane. Připadám si tam totiž vyloženě trapně (i Chlad se tam tenkrát zachoval stejně jako Já - zaparkoval, otevřel haubnu a odešel 100metrů daleko..... i on měl totiž "důvod obdivu" už víc jak 5let - a co člověka zpočátku baví ,mu pak připadá směšné)

44517

1.3.2005 9:42

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Petr Šebesta 213.?.?.?

Reakce na 44431

Mno a k tomu Bugatti. Máte zajisté na mysli tu modrou mrchu, že ? Původně patřila panu Voňavkovi, kterého však tuším někdo odkrágloval. Naposledy jsem v ní viděl kasínového krále Simka, což by odpovídalo na Vámi zmiňovaného "dědka" ( i když on by s tímto označením rozhodně nesouhlasil a možná byste poznal pádnost jeho zlatem hojně ověšené pravice, nebo by Vás předal své černé gorilce - odhadem 140 Kg a 2 m ), ale ten pán, co ji řídil na Nuseláku minulý rok na podzim, nevypadal jako Simek a také se prodávala v létě na tipcars.cz, tuším za 10 mio., je to dost stará šunka.
No a jízda s tímto skvostem po Praze ? Asi jako v žebřiňáku, pane Nulla. Na Vámi obdivované Lambo stojí ráfek kolem 70 000,-Kč + proražená guma Pirelli Zero - 20 000,- Kč + práce na kalibraci odklonu kola hnutého nárazem - cca. 10 000,- Kč a to se můžete modlit, aby nebylo ohnuté rameno - a to prosím způsobí jeden pražský nepovedený kanál projetý v rychlosti nad 80 km/hod. Věřte mi, že vím o čem mluvím.
No a Marešovi jeko Modenu přeji, je to frajer.
Chlape, já bych Vám to Lambo snad i přál, rozhodně raději, než to stíhačku, co se v ní ve snech proháníte po obloze nad Tel Avivem, ale moc byste si nepojezdil. A na masírku v českých podmínkách stačí i jiné kundolapky - řádově za desetinu, které udělají stejnou službu - doporučuji Corvette.

44478

1.3.2005 20:15

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Nillbert Nullingsworth 85.?.?.?

Reakce na 44478

Asi s tou Bugatti jezdí jen sem tam po magistrále - i já ho totiž viděl tam a mí dva kolegové taky , na Štvanici se otočí u kurtů a hurá zas znovu přes Prahu (mimochodem celou cestu jel cca30km/h - a to bylo úplně prázdno) [chechtot] . (děda=pětačtyřicetiletý seladon)
Corvette mi v roce 2000 v Praze ukradli , stříbrnou. (informaci o jejím současném pobytu odměním)(mail na mých www).

44516

1.3.2005 10:16

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

TraTom 194.?.?.?

Reakce na 44431

>Když jsem se s Ríšou viděl naposled(už je to teda dost
>dlouho) tak měl fialovýho Callawaye s nápisem twin turbo - a
>přitom to ani twin turbo nebylo [chechtot] (přišli na to až v
>servisu - prej ho podvedli) ale to je vedlejší.....
>Callawayem už se dnes stejně nechytá, když i Mareš má
>Ferrari a nějakej děda jezdí po Praze v Bugatti [velký smích]

>Kdepak , na moje lambo se nechytáte [velký smích] [velký smích] [velký smích]
>

No jóó, Lamborghini Š120 tunynk lajn je hustohustá kára. Tu maj jen ty nejvjetšý husťaři.

44480

2.3.2005 23:12

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

petrxh 212.?.?.?

Reakce na 44405

Me by to nenastvalo.

44630

28.2.2005 13:28

Kterak židé zkrášlují Prahu

TraTom 194.?.?.?

Nemůžu si pomoci, ale víc než židovských gangsterů (kteří působí v rámci komunity) se mám na pozoru před bývalými sovětskými "turisty", kteří sem jezdí na turistická víza.

Zvlášť když před tím byli na "dovolené" v Afganistánu.

Ti totiž působí i na ty, co rusky neumí.

44423

1.3.2005 14:22

Kterak židé zkrášlují Prahu

Petros 194.?.?.?

Tak vidis, Nillberte, a jses tady za saska. Priste pis radeji neco k veci (napriklad tvoje materialy o B. Goldsteinovi ci J. Amirovi jsou docela zajimave, ukazuji tyto postavy z jineho, nez "oficialniho" pohledu) a nevytahuj si tady priblble triko.

Petros

44495

2.3.2005 7:38

Kterak židé zkrášlují Prahu

albert 70.?.?.?

(pokracovani, 2. cast)
Proto Jezis Kristus, ktery zapocal sve Evangelium slovy: "Prisel jsem POUZE pro Ztracene Ovce Israele" (vetsina Istraelitu se po unosu Assyrany do Assyrie r. 722 BC do sve puvodni zeme NIKDY nevratila), k judeanske multitude (Zidum) mluvil v podobenstvi, aby mu nerozumeli (po proslovu, mensine Zidu-Judeancu kteri byli Israelity, jako Apostolove, za zavrenyma dverma podal vysvetleni).
Posledni slova Krista v Novem Zakone, Zjeveni Sv. Jana 2:9, 3:9, vysvetluji, kdo jsou ti kteri se budou vydavat za Judahity (Zidy) ve smyslu Israele: "A ti co tvrdi ze jsou Zide (Judahite, potomci Judaha, jednoho ze synu Jacoba-Israele; Kristus byl Judahita), jimi nejsou, lzou, a jsou synagogou Satanovou".
Chazari, neurcita smes asiatickych turkomongolu a jejich smisenych potomku, v 8. stoleti n.l. konvertovanych na babylonsky judaismus-talmudismus, kteri dnes tvori 90-95% modernich zidu, jsou sami kapitolou o sobe.
Misenci nemohou byt narodem. To je zakon Boha.
Kdo byli Judeanci (Zide) jiz pred dvema 2000 lety, o tom svedci rimsti historikove Tacitus a Strabo. Byla to internacionalni smes, internacionalni kult. Proto dnesni zide mohou ve svych radach nalezt representaty vsech ras a rasovych smesi :

44546

3.3.2005 13:09

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 44546

>Misenci nemohou byt narodem. To je zakon Boha.
A o kterych misencich a bohu je rec, pane Albete?
Kdyby jste mel deti se svou kraskou, tak by se nekvalifikovaly
a zadny z "bohu" by je pod sva kridla nevzal?
Dle meho, by Vam obema "buh" radej nedal moznost plozeni deti.
Aby nahodou nedoslo k nechtenemu.
Jaka je realita, pane Alberte?
Nebo pro Vas bily je bily-ma moznost kvalifikace a ostatni je pooovl bez
moznosti se kvalifikovat mezi "bohemvyvolene"?
A jste krestan?

44709

2.3.2005 7:39

Kterak židé zkrášlují Prahu

albert 70.?.?.?

>>Žid (s velkým Ž) je vyznavač a stoupenec
>>judaismu, žid (s malým ž) je jakýkoliv člověk židovského
>>původu - např. židovský ateista.
>Prepis z Pravidel ceskeho pravopisu:
>Žid (prislusnik naroda); žid (podle nabozenskeho vyznani)


Jiz v dobe Jezise Krista, Zide (v reckem textu Bible Ioudaios, tj. Judeanci, tj. podle prislusenstvi k zemi Judea, ci podle nasledovani uchylne doktriny/kultu judeanskych vladcu, Farizeju, doktrina Judaismus) NEBYLI narodem, ci narodnosti. Byl to internacionalni mix; multirasovy, multietnicky smichany mix, ktery (negativne) jako "Zide" vstoupil do novodobeho veku vyhnanim Rimany z Palestiny (70-135 AD).
Velka cast techto zidu NEBYLA puvodu israelitickeho (z Hebrejcu), nybrz byli to Edomite (dobyti a pripojeni k Judeai Johnem Hyrcanusem kolem r. 135 BC), Babylonane (s jejich uchylnymi "Tradicemi Starsich", kolem 500 AD sepsany v Talmud), a nejruznejsich smesi ktere se v te dobe nachazely v oblasti, a ktere prijaly kult Farizeju za svoji "rasu", "narodnost", "nabozenstvi".

44547

3.3.2005 3:44

Kterak židé zkrášlují Prahu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Text of a 1939 book by Rabbi Harry Waton, with my notes and comments. Waton was a religious communist, and in this book he explains the Jewish worldview - the connection between Judaism as a religion, and Internationalism or Communism.

And so, the nazis are determined to annihilate, not only the sixteen million Jews who regard themselves as Jews, but also the more than a thousand million non-Jews who, to a greater or lesser extent, have adopted the philosophy of Judaism. And the nazis regard it their mission and supreme historic task to convince the Aryan nation that they should unite with the nazis to annihilate all the Jews. By this Hitler has accomplished a most marvelous historic task; he has converted the Jewish people, consisting of only sixteen million Jews, into a mighty nation consisting of more than a thousand million human beings. And, while before it seemed that the two hundred million nazis and fascists had an easy task, namely, to destroy only sixteen million Jews; now they are confronted with the impossible task of annihilating more than a thousand million Jews. We shall see later that the task which faces the nazis is even greater, for we shall see later that, not only is it inevitable that the rest of mankind will become Jews
Now, in the case of the other nations, they fight for something positive; they fight for their country, their institutions, their sovereignty, and their economic and political positions in the world; but for what can the Jews fight? The Jews have no country, they have no economic and political position in the world, they have no government of their own, and they have no institutions of their own. All that the Jews can fight for is private capitalism and a dying democracy

44658

3.3.2005 12:52

Kterak židé zkrášlují Prahu

jdete do prdele 217.?.?.?

kokoti

44705

3.3.2005 12:55

Kterak židé zkrášlují Prahu

jdete do prdele 217.?.?.?

picusi

44706

3.3.2005 13:08

RE: Kterak židé zkrášlují Prahu

Adapa 213.?.?.?

Reakce na 44706

Taky názor [smích]

44708

4.3.2005 1:39

Kterak židé zkrášlují Prahu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Churchill, after 1945, promoted Hitler's doctrine

"I said that frankly, as I had listened to him inveigh so violently against the threat of Soviet domination and the spread of Communism in Europe, and disclose such a lack of confidence in the professions of good faith in Soviet leadership. I had wondered whether he (Churchill), the Prime Minister, was now willing to declare to the world that he and Britain had made a mistake in not supporting Hitler, for as I understood him, he was now expressing the doctrine which Hitler and Goebbels had been proclaiming and reitering for the past for years ... Exactly the same conditions which he described and the same deductions wer drawn from them as he now appeared to assert."

(Foreign Relations of the United States - The Conference of Berlin - The Potsdam Conference - Vol. I, p. 73)

Following World War II, after 1945, Churchill obviously read "Mein Kampf" and subsequentely expressed his opinion, to have "slaughtered the wrong pig". (H. Sündermann, "Old Foe what now?", p. 55)
Praha je krasna ,ze ano,vsichni mame ten "hradcansky "problem,ale ,vratit se a videt stred mesta menici se v jeden zidovsky bazar i treba v leprim provedeni,to se mi opravdu nechce ,at umru s temi vzpominkami,co jeste mam na Prahu,nechci videt novou "zed narku" a vydelku,okradani a podvadeni na mem lidu,ktery nema ani silu si vladnout sam,narod jez nebojuje o svoji samostatnost ,nema NAROK NA SVOBODU.
Pomalu a jiste vyleza ven,co to je ten spolek zvany UN a cela ta dalsi administrativni smecka v EU s Nato v zadech,ted bud eNATO branit Israel a Cesi mu v tom budou pomahat.

44799

23.4.2005 7:12

Kterak židé zkrášlují Prahu

Kaplan radek99 (zavináč) quick (tečka) cz 193.?.?.?

Tovarisc Kral, ve vasem clanku mi chybi ta cast, kterou jeste mate bezpochyby na jazyku - "Byl by v Karline mir, pokoj a poradek, treba v rezii poctivcu z ODS, kdyby tenkrat v tech taborech Prace a Svobody dilo s Zidy bylo dokonceno!" Ze?

50299

9.6.2005 19:58

Kterak židé zkrášlují Prahu

ŽID 84.?.?.?

Co to vidím? To jsou normálně stránky odporných antisemitů! A kolik vás tady ale je? Kde jste se tu vyrojili? Kéž by ty vaše výroky o vlastnostech Židů byly pravdivé, potom už by tu nikdo z vás tak spokojeně nežil. Byl by pod drnem.

55461

18.6.2005 2:08

Kterak židé zkrášlují Prahu

Krakonos CDN 154.?.?.?

Me se libi , ze si zidaci v Praze cas vod casu poradne rozflakaj skobovy cuchometry a je velka skoda ze si poradne nedaj do tlamy casteji . Uz by taky meli ty rabini v Praze na sebe vytahnout kudly a aspon si skalpovat jarmulky aby byla vetsi sranda ............ [chechtot]

56903

12.4.2006 22:51

tedy takovou snusku zvastu a polopravd uz jsem dlouho necetl...

Plantaznik 62.?.?.?

ano udelal jsem blbost, mohl jsem tento cas venovat necemu uzitecnejsimu...
a tech rasistu pode mnou... 3x fuj

103307

28.12.2006 11:19

Jenom zírám!

MACCABI 86.?.?.?

Tolik nenávisti, hlouposti a trapnosti jsem ještě neviděl.Jste parta zasranajch nácků, rád se s někým setkám osobně(sekundanty s sebou) podpis zasranej smradlavej Žid . A teď se ukaž ty holohlavá palice..... [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

124183

8.5.2007 23:44

šalom vespolek

Lukáš Poruba 82.?.?.?

když si čtu některý příspěvky, docela mě uklidnuje, jak jsou antisemiti blbí. Zatím nejvíc mě pobavilo přesvědčení, že jedině Evropan umí strávit kravský mlíko a pozorování jednoho z vás jak si Šlomi (asi Neevropan) dal zmrzlinu z tohohle kravskýho mlíka. Chudák Šlomi asi netušil, že se o jeho nevolnosti bude psát v politických diskuzních v duchu spokojeného zadostiučinění. [chechtot] to je fakt maso!

134920

29.7.2007 2:09

Ja videl hodne sporadanych lidi v Praze a vubec v CZ

Kadence crazy 154.?.?.?

poradne nasejreny a nekolikrat jsem slysel , ze Hitler mel co se tyce zidu a ciganu dokoncit svy dilo ........ A nemusite se tomu divit kdyz poznate jisty detaily ! Nakonec tem co doplaci na ten sajrajt musite dat v tom rasismu naruby za pravdu !

140727

Tuto stránku navštívilo 14 065