Diskuze k článku

Jak mi iDnes potají zrušil blog...

Příspěvků 28

7.9.2021 5:27

To je obecný trend.

PavelSam 2a00:x:x:x:x:x

Kdysi mi takhle zrušili přístup na diskuse na Lidovkách, později zmizely rovnou celé diskuse, viz třeba Aktuálně.cz. Zbyly pouze nálepkované PL, pak bulvár novinek a idnesu.

Vyhraněný názor o jejich lžích není možné publikovat, to se bere "jako podpora nenávisti".

Jenže mají problém, diskusi lidí nelze plně umlčet, přes mazání na českých webech nebo bany na YT, FB a spol. Stále proto přitvrzují, viz v EU chystaná digitální identita občana.

Ideozločin je často lživě vydáván za provinění proti korektnosti, jenže o tomto provinění už nerozhodují soudy, ale tzv. fakt-ověřovači. Vlády s tímto souhlasily a hrozí pokutami soukromým providerům, ti jsou pak odpovědní za provádění cenzury (nic jiného to není).

Nikdo nám nebude narušovat "klid na práci", rozhodnuli komisaři evrosojuzu, pamětníci vědí.

391136

7.9.2021 6:29

Čemu se holka diví?

Mika 46.?.?.?

Slečna Bornová se nemůže divit za smazání na Iděs.
S takovými provokativnimi, leč pravdivými články se do neoliberalni hlásne trouby neleze. Sama o sobe říká, že byla sluníčko, nyní již prozřela.

Paní nebo slečno - Vaše pro nás pravdivé a nepříjemné články pro vrchnost, můžete publikovat jen a pouze na alternativě.

Hlavně, že nám z TV, radia a masmédií furt tvrdí jakou to máme teď velkou demokracii a svobodu. Velký kulový ! Zde je toho jasný důkaz.
Slečně Bornovy držím palce v dalších publikacích na webech, kde nevládne cenzura.

391138

7.9.2021 12:52

RE: Čemu se holka diví?

janko z Polanky 37.?.?.?

Reakce na 391138

Alternativa se bude muset za chvíli vrátit k tištěnému slovu a cyklostylovému množení a předávání z ruky do ruky. Samizdat a disidentství se nám vrací jako bumerang.

391159

7.9.2021 8:49

Nikdy nehovor pred cudzimi ludmi, co si myslis.

AntePortas 109.?.?.?

Tento vyrok, i ked som ho mozno neformuloval doslovne, je z filmu Krstny otec. Je tak mudry a hlboky, ze som ho sem musel napisat.
Autorka sa v titulke tretieho clanku sama oznacila pojmami, ktore su nenanvistne. Urobila chybu a zaplatila za nu.
To, ze sloboda slova je obmedzovana, nie je nicim novym. Byvalo aj horsie, lebo islo priamo o krk. Ale stale nejaka sloboda slova zostala, inak by sme sem nemohli pisat. Ludia v minulosti si pri tvrdej cenzure museli dat na jazyk velky pozor a rozpravali v hadankach. Pisali o hruskach, ale mysleli tym jablka a ti, co chceli, im rozumeli
Dnes ludia pisu priamo na rovinu, ako im huba narastla. Hovoria cudzim ludom, co si myslia a casto dost neobratne. Namiesto toho, aby len naznacili a nechali na citatela, nech si to spoji s cim chce, tvrdo a nekompromisne pomenuju veci a potom sa divia, tak ako autorka.
Jej treti clanok som si precital. Moj nazor je taky, ze ludom podobne zmyslajucim, nic nove nepriniesol. Cele sa to nieslo v duchu stazovania sa na okolity svet. Lenze, ten sa stale riadi symbiozou.
Napokon, ako viete, ze v mediach nam cudzim hovoria, co si skutocne myslia?

391139

7.9.2021 9:10

Normálka

Mutus 46.?.?.?

Tak si přečtěte knihu Dana Lyonse Na odpis. Zjistíte, že stejné "zmrdské" chování je běžné v celém korporátu.
Normálnímu jedinci v tom blázinci přijde, že je ve zlém snu v nejšílenějším blázinci plném psychopatů. Ale oni to tak vstřebali, že jim to přijde naprosto normální, chovat se jako zmrd.

391141

7.9.2021 10:10

Stejná zkušenost...

jobb24 95.?.?.?

Jeden z článků slečny Bornové mě zaujal zde na Zvědavci a hned jsem se podivil že je převzatý z iDnes blogu! Dle mne byl perfektně napsaný i stylizovaný a na ,,třicítku" až neuvěřitelně výstižný. Ale tím,že byl na blogu zrovna iDnesu, jsem slečnu zařadil spíš mezi provokatéry a víc se tím nezabýval.
Nedávno jsem si na jeden z článků(..jak beztrestně zabít...) vzpomněl a na iDnesu už nic nenašel! Dnes už je to jasné.
Zkušenost s cenzurou už mám dávno, na Seznamu a všech spřažených webech (a že jich je,včetně iDnes!!!) mám doživotní zákaz vkládání příspěvků a komentářů.
Takže číst můžu ale komentovat nebo diskutovat ne. Ani palec nebo +- nejde.
Tenkrát jsem napsal tuším něco o cenách potravin v Německu, Polsku a u nás.
A jejich kvalitě.
Na Face mi zase v klidu napsali, že můžu psát cokoliv ale že mě upozorňují, že své příspěvky vidím jen já ale ostatní ne!!!! No bylo mi divné už pár dní předtím,že nikdo z přátel nereaguje ani slůvkem.
CFP jsem považoval za seriozní web do doby než jsem zjistil že komentáře k článkům sice psát můžu ale zase nejdou odeslat(zveřejnit). Po třetím pokusu s odstupem několika dnů jsem to vzdal. Dodatečně zjistil že jsou provázaní s Face taky.[bliji]

391145

7.9.2021 10:28

Informácie sú najcennejšie, nemajú sa cenzurovať

juraj285 78.?.?.?

Tak si zhrňme, že nejaký "Harman" možno písal takzvané nevhodné príspevky. V danej chvíli slobodne vyjadroval svoj názor a ocitol by sa v hľadáčiku. No, a dopadlo to ako dopadlo. Nemohol písať, tak si urobil po svojom a nikto o tom nemal tuchy.

Brejvík, detto.

Takže blokovaním a mazaním príspevkov admini podporujú zločinnosť, terorizmus a nenávisť. To, že niekto niečo nenapíše, neznamená, že to nespraví. Pokojne blokujte al kaidu, aspoň sa nič nedozviete čo chce robiť a chystá. Pokojne blokujte názory antivaxerov, aspoň prídete o strategickú výhodu zistiť čo chcú.

Som osobne proti povinnej registrácií do diskusií. Prisoejem len tam, kde sa netreba registrovať.

Informácie sú najcennejšie.

Klady registrácie:
- relatívne zabránenie spamu a trollingu
- menej roboty, hnijem si v tom svojom hnojisku

Negatíva registrácie
- 1000 účtov všade 1000 hesiel a prihlasovacích údajov, na to sa vykašľať
- niekto sa chce vyjadriť, neumožní sa mu to, nikto o jeho názoroch nevie, a čáry máry fuk, brejvik, harman, al kajdá

Takže podporujte registráciou účtov, blokovaním, banovaním zadržiavanie informácií, ktoré môžu viesť k objasneniu terorizmu a zločinov. Podporujete zločinnosť a terorizmus. Nedáte možnosť teroristovi sa vyjadriť? Udrie znenazdajky.

391147

7.9.2021 12:53

RE: Informácie sú najcennejšie, nemajú sa cenzurovať

Dan z Piesku 188.?.?.?

Reakce na 391147

Sú chlapci (veľkí, ale nízki), ktorí spolu hovoria. Keď hovoria, ostatní majú mlčať. Ostatní nemlčia, komentujú, kritizujú, domýšľajú, otočia ich slová vo vtip (demaskujú pokrytectvo), vymýšľajú rozprávky ... Rozprávka je program. Rozprávka pripravuje zmenu.
Dnes máme dobu, že každý vysiela, ale temer nikto neprijíma. Goebels sa mohol vykričať ako Hitler na zhromaždeniach, lenže v rozhlase. Rozhlasoval, čo sa mu hodilo, aj Hitlerove reči. Známe (100-krát opakovaná lož ...) je dnes miliónkrát opakovaná lož, alebo krajšie: účelovo šírená reklama. Re-klam(a)-nie. Reklamou sme presýtení, chýba bežná komunikácia. Dokonalá komunikácia funguje aj bez slov.
Autorka si dala prácu a popísala svoj sebavývoj (čítal som len tretí blog). Chvála jej. Vtip a sebairóniu už používa. Chýba jej už len program, ale aj tam dospeje. V rozprávke je sila, rozprávka pripravuje zmenu. Ak ľudom nedáme šancu sa vyvíjať, uzavrú sa a explodujú. Najprv do závisti, neskôr do nenávisti, ďalej do cenzora, až explodujú do trolla. Troll je len taký samozvaný cenzor, ktorý na viac ako urážky nemá. Ja som sám na seba uvalil už aj tu krátkodobý dobrovoľný ban. Lehota vypršala, som späť. Pamätníci si možno ešte spomenú na skupinku "Píseckých".
Nádejám sa, že autorka už rozpráva rozprávky aspoň svojím deťom. Negácia negácie je vývoj po špirále. Pôsobí v 40- ročných (dnes asi dlhších) obgeneračných cykloch. Výchova detí je diverzná činnosť ...

391160

7.9.2021 17:36

RE: Informácie sú najcennejšie, nemajú sa cenzurovať

AntePortas 188.?.?.?

Reakce na 391147

Toto platilo kedysi, ked bolo informacii nedostatok. Dnes je ich nadbytok a tak to nejcennejsie je uputat.
Autorka ludi uputala a tak sa dostala do hladacika. Zial, urobila chybu a tak ju museli zrusit. Tvrdi sice, ze nepravom, ale v nadpise sama uviedla, ze je extremistka. Smola. Bude sa teda snazit prerazit inde.
Dnes sa plati za pozornost, nie za informacie. Na strankach su clanky specialne na tento ucel, ked v titulku nie je presne povedane o co ide. Cieli sa na zvedavost cloveka. Prevadzkovatelovi stranky idu z klikov na clanky peniaze a preto robieva aj to, ze takymto lacnym sposobom laka citatelov. Navyse, plati zakon substitucie, cize ak clovek klikne na taky clanok, v rovnakom okamihu neklikne na iny a tak zbytocne pride o cas, lebo z takych clankov treba pointu casto doslova dolovat, takze za ten cqs zaplatia len jednemu a konkurecna stranka ostruha. To plati uz pomaly u vacsiny clankov. Je teda na citatelovi, aby vzal rozum do hrsti a sam svojimi klikmi potom mohol ovplyvnovat uroven clankov.
Najcennejsie je teda uputat. Aj citatelia mozu vyrazne ovplyvnit obsah.
Autorka este nie je dostatocne pripravena, aby vydrzala tlak. Sice prilakala ludi, ale kto by si dal k jej clanku reklamu, ked ma extremisticku titulku? Na to administrator stranky naozaj nie je zvedavy. Ban dostala pravom. Snad sa do buducna pouci a zmeni taktiku.

391168

7.9.2021 10:30

s blogem.idnes je to stále horší

te 89.?.?.?

ani se nesnazim si tam otevrit blog, dopadl bych stejne

391148

7.9.2021 11:01

Clanky autorky jsou naprosto jednicka

Mike7 2a00:x:x:x:x:x

Všechny tři články této autorky jsem četl a za sebe říkám - naprosto špičkové!

Díky, pište dál
[smích][smích][smích]

391150

7.9.2021 11:22

RE: Clanky autorky jsou naprosto jednicka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 391150

Máte naprostou pravdu, lépe bych to nenapsala.

391151

7.9.2021 15:20

RE: Clanky autorky jsou naprosto jednicka

P9 178.?.?.?

Reakce na 391150

Souhlas ta holka má talent, má i svůj blog...
https://bornova.pub/

391163

7.9.2021 11:27

Ještě źe máme Zvědavce

BB Rad 46.?.?.?

Lidovky ten sám šmejd . Požadovali ode mne OP ta zasratá banda Goebbelsovské presstitucké spodiny , jako za starých časů Reichu[bliji]

391152

7.9.2021 11:37

S tou svobodou slova u nás je to stejné,

R.E. 78.?.?.?

...jako se svobodou prezentování svých názorů v tom starém vtipu, kde se hádá Američan s Rusem, kdo má té svobody více:

Američan se chlubí, že se postaví před Bílý dům a nadáva tam na vládu a pak tam spálí americkou vlajku a nic se neděje, no a ten Rus mu říká,: "To já přijdu do mauzolea s Leninem a klidně se tam vyseru"
Nato mu Američan opáčí: "to není možný, uber a já taky uberu! Já fakt přijdu před ten Bílej dům, nadávám tam na vládu, ale ruskou a pálím vlajku, ale ruskou a musím po sobě uklidit."
Rus mu řekne:"no, to jsem si myslel, ale já nemám co ubírat, já opravu přijdu do toho mauzolea a vyseru se tam, akorát že si přitom nesmím sundat kalhoty...."

Tož asi taková je ta svoboda slova nejen v tom Babšišově plátku, vždyť přeci "nejsme jako oni", že?!
Jak praví klasik: "ze starých prdelí nové větry nezavanou..." a tyto struktury, co zde vládnou dnes, naprosto plynule navázaly na ty předchozí a to nejen svým způsobem myšlení a práce, ale z velké části i rodově...jsou tu klany, které vždy ob generaci dělají ve svém produktivním věku revoluce a vždy s opačným znaménkem, než ta generace jejich rodičů....[velký smích]

391153

7.9.2021 12:26

Relativita

AntePortas 109.?.?.?

Veci byvaju v skutocnosti ine, ako sa zda. Vola sa to relativita.
Vidim, ze viacero prispevkov s autorkou suhlasi a podporuje ju. Podla mna autorka podobne zmyslajucim ludom urobila medvediu sluzbu. Totiz, prirodzene nazory na vec, zahnala do extremu, lebo ich tak sama v clanku oznacila. A to je problem.
Su snad aj ostatni s podobnym nazorom extremisti, nacisti ci rasisti?
Tak preco to potom autorka uviedla v titulke clanku?
Ako tym pomohla ostatnym, ked ju zrusili?
Vsetko pramenilo z jednej veci. Autorka podla mna dost nesikovne zacala veci zovseobecnovat. Sice pisala len sama za seba, ale konfrontovala sa nazorovo s inymi skupimani, krore jej nazory ihned zhodnotili a zaradili a to do negativnej kolonky.
Dalo sa vsak tomu jednoducho predist. Stacilo, ak by sa autorka zamerala na pointu. Nou je symbioza. Hlada vyhody a vyhyba sa nevyhodam. Verejne clovek nemusi hovorit, ci s niecim suhlasi alebo nesuhlasi. Staci povedat, ze mu nieco vyhovuje alebo nevyhovuje. V tom okamihu sa vycleni z celku, pretoze nezovseobecnuje. Jednoducho hodnoti veci na zaklade svojich moznosti a potrieb. Navyse ho nemozno obvinit, ze jeho nazor prameni z nejakej skupinovej ideologie, teda z cudzej hlavy, ale ze je odrazom jeho individuality a k svojmu vyjadreniu ma svoj vlastny dovod. Tak sa dostane clovek do polohy, kde nemusi nikomu nic vysvetlovat, pretoze protistrana ma na svoj nazor tiez svoje osobne ci ine dovody a nemusi ich nikomu vesat na nos. Protistrane ukazal, ze ma vlastny zivot a riadi sa vlastnou hlavou a protistranu je do toho prd, tak ako je jeho prd do toho, ake dovody viedli k nazoru protistranu. Fajka zhlasla.

391155

7.9.2021 12:51

To se děje takřka všude.

Joseph Chlor 89.?.?.?

Že vás bez uvedení jakéhokoliv konkretního důvodu virtualně zruší. Bez nějakého předchozího upozornění, krom mlhavých bezargumentačních hrozeb.
Kdysi např. inkvizitoři či gestapáci nebo estébáci měli konkretní instrukce, věděli kvůli čemu dotyčné umlčovat. I oni dodržovali určitou " zákonnost" (samozřejmě že v důsledcích často brutální, odpornou).
Dnes záleží někdy jen na libovůli nějakého nýmanda, třeba který si chce šplhnout u šéfa, anebo kterému na škole z vlastního jeho mozku vyrobili skříňku na produkci obsedantních neuroz (dnes spíše označovaných jako "obsedantně-kompulzivní porucha" ).

Ovšem souhlasím s tím, pokud se blokují výzvy k páchání násilí či výzvy k organizování se za účelem páchání násilí. Ovšem kdyby šlo o výzvy k násilí formou určitých humanitárních a demokratizačních misí organizovaných a vykonávaných přáteli Čikariů [velký smích] , tak v tom případě je samozřejmě třeba pečlivě vážit, není násilí jako násilí, nejen na tkzv. Středním východě.

Panoptikon, zjistěte si co to je. A co mu ještě chybí v dnešním realnem světě do dokonalosti. A že vůbec nemusí jít o dohled státu, dohlíží a trestá privát, nikým nevolený orgán. Zatím jsou ale tresty malé. Zatím.
Nikdo vás sice nenutí psát někam, kde to vlastní privát - ovšem kam jinam ještě psát, že ....
Můžete si založit vlastní platformu, pokud se bude organizacím typu " Dohlížet a trestat" či " Shromažďovat a udávat" nebo " Získávat a fašizovat" zdát nevýznamná, je zde realná naděje, že vás nikdo nezlikviduje hned první měsíc.

391158

7.9.2021 14:43

Taky to podle toho vypadá na jejich diskusích pod články

hroznys 89.?.?.?

Odtamtud se jim již podařilo vyhodit skoro všechny lidi s rozumným názorem. Blokovali totiž každého, kdo se jen trochu znelíbil třeba nějakou ironickou poznámkou.

391162

7.9.2021 15:40

Totalita jako řemen

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Kdo nechce být očkován, je soustavně dehonestován, vyloučen ze společnosti jako nebezpečný živel a zbaven těžce vybojovaných práv. Kdo říká, že císař pán (tedy zločinecké "elity" Západu ) je nahý a prohnaný zločinec k tomu, je považován za blázna a šup s ním do cvokárny. Kdo trochu přemýšlí o šílenostech bruselské věrchušky, která je chrlí jako o závod a ještě navíc autory těchto šíleností kritizuje, je považován za teroristu, podvratný živel, hlupáka nebo alespoň označen za konspiračního teoretika. Kdo nevěří, že za současnou pandemií koronaviru je špatně uvařený netopýr kdesi v Číně, nýbrž věří, že jde jen o další zločin "elit" proti lidstvu, je podezřelý, hloupý a soustavně šmírován. Tak tohle má být ta údajně nejskvělejší demokracie ? Potěš koště! Ani náhodou. Spíše to připomíná nacistický koncentrák ve čtvrté říši a opravdovou totalitu jako řemen. Komunisti v padesátých letech byli proti těmto óbrzločincům a jejich zkorumpovaným a ulhaným poskokům na výnosných místech pouhými žabaři.

391165

7.9.2021 18:03

Babišistán

Babišistán 109.?.?.?

Prosím vás, nepublikujte na Zvědavci ŽidoHuny a ŽidoHunky jménem Bornová, asi si chce hrát na opozici jako Šichtařová, Bobošíková, Lipovská.

Jistě si vzpomínáte, jak např. spisovatelské hnutí „Junges Deutschland“ (Mladé Německo) infiltrovali a ovládli vykutálení Židé Ludwig Börne a Heinrich Heine, Rothschildovi kumpáni.
Ludwig Börne (vlastním jménem Löb Baruch, z Frankfurtu nad Mohanem 1786―1837)
https://en.wikipedia.org/wiki/Ludwig_B%C3%B6rne
Heinrich Heine
https://cs.wikipedia.org/wiki/Heinrich_Heine

Hunové v Chazarské říši v 8. století vychytrale konvertovali k židovskému náboženství.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Alanie

Jsou to bestie, které neumí nic než cpát se do Evropy, lhát, krást a vraždit.

Toto etnikum ukradlo Čechům nejen média, ale především státní podniky, banky, půdu, státní instituce, celý stát. Už nám zůstaly jen holé životy a byty, domky. Životy nám kradou právě teď...

391169

7.9.2021 19:50

RE: Babišistán

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 391169

Poslyšte, kontrolujte, co píšete. Ten článek není o židech a pokud se do toho snažíte zatáhnout toto etnikum/náboženství, nebudu to tolerovat.

Berte to jako první varování.

391172

8.9.2021 12:02

RE: Babišistán

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a0f:x:x:x:x:x

Reakce na 391169

Jste placený provokatér, nebo jen obyčejný kokot co si nevidí do úst?

Nikola Bornová má vetší koule říkat pravdu než většina chlapů. Nebál bych se ji přirovnat k panu Stworovi, jen s jiným pohlavím a poněkud jinou orientací.

391177

7.9.2021 18:35

Za to umlčení děkujte cigánovi Patriku Bangovi

Magion 62.?.?.?

Cigán Patrik Banga je hlavní administrátor iDnes blogů. A protože je cigán, tak je velmi emocionálně přecitlivělý a trpí pocitem neustálé ublíženosti. Tuto frustraci si vybíjí tak, že osobně ničí ostatní a úspěšnější jedince než je on sám. Proč ho Andrej Babiš dosadil na tuto vysokou pozici ve svém médiu je mi naprostá záhada, poněvadž dokonale vykastroval a tudíž zničil danou blogerskou komunitu svému zaměstnavateli.

391170

7.9.2021 18:41

Hloupost elektorátu je neskutečně neuvěřitelná!

Trevor 109.?.?.?

Kde je čest, morálka, poctivost, svoboda?

Slušný člověk nečumí na GIGAZLODĚJSKÉ FAMÍLIE Babišové, Bakalové, Kellnerové, Křetínští, Romanové, Komárci, Tykačové, Chrenekové, Haščákové Dospivové, Zachové, Vítkové, Rittigové, Janouškové, Šmejc, Šimáně, Koláčky, Otavy, Strnady, Kožené a jejich "politická křídla" ODS TOP KDUČSL STAN PIRÁTI ANO ČSSD KSČM!

A proč čtete jejich média, co si nakoupili za nakradené peníze, aby udrželi moc, dokonce jim ještě píšete blog?!

391171

8.9.2021 12:57

Vraťme se k Desateru

Šifrin 2a00:x:x:x:x:x

Je zde zajímavá skutečnost: Pokud je svoboda slova, není svoboda myšlení. Abychom si svobodu myšlení vrátili, musíme se vzdát svobody slova. Takže začít musíme 2. přikázáním: "Nevezmeš slovo Boží nadarmo." (Současné znění "Nevezmeš jméno Boží nadarmo" považuji za zkreslení vzniklé reformací - viz tzv. "trojí sola" - která se částečně uplatnila i v nereformovaných církvích.)
Ono to vlastně má logiku: Já si mohu myslet co chci pouze tehdy, pokud v cestě mých myšlenek ven (velmi zjednodušeně) stojí filtr, který ochrání "důstojnost" okolí. Pokud takový filtr není v cestě, je nutné zabránit alespoň některým mezním myšlenkám. Je tedy nutné použít prostředky, které fakticky zruší svobodu myšlení. Takovéto prostředky jsou dnes běžné - většinou se jedná o manipulaci vědomím (viz např. stejnojmenná kniha Kara-Murzy), ale konec konců mezi ně patří i soud - když soudí za názor, nebo policajti, když rozhánějí ... cokoliv.
Proto je vhodné zauvažovat, co je lepší obětovat - já osobně jsem pro obětování "svobody slova" a vrácení odpovědnosti za vyřčené. Mimo jiné proto, že takto lidstvo žilo od svého vzniku, současný stav "svobody slova" je záležitostí pouze posledních 3 staletí, když i tak to s tou svobodou nikdy nebylo slavné. Svoboda slova je pouze politické prohlášení, zatímco svoboda myšlení je niterná záležitost každého samostatně.
Proto doporučuji všem začít pracovat na onom filtru, který nám tu svobodu myšlení vrátí.

391179

8.9.2021 22:32

pravni problem

wes 81.?.?.?

Cenzura je protiustavni.
Sireni nenavisti pres sarkasticky clanek by u soudu projit nemelo. Pokud tam nejsou primo nejake vybidky. Jiste to uplne neni.
Ale chce se vam do toho tahat a platit pravnika?
Troufl by si nejaky neco vysoudit?
Tohle presne je ta odvracena tvar demokracie.

391186

9.9.2021 12:44

Proč ta hořkost?!!

Fra 91.?.?.?

Bloggerka Bornová by měla být těm blokovačům (nepřípustných názorů) vlastně i vděčná!
To protože jí docela účinně pomáhají probudit se ze svého snění o skutečné povaze liberální či neoliberální “demokracie”.
A to by tak bylo, aby jim tu "demokracii" svými sarkasmy či pravdivými pohledy kazila!
Ani tito si totiž tu jejich demokraturu rozvracet nenechají …

391197

10.9.2021 21:56

No a co.

Tvoj Dusan 95.?.?.?

Massmedia necitam, cize inzerenti, lejete peniaze do kanala. Vase produkty kupim len a pokial mi ich odporuci sused alebo kamarat, a nie idnes a podobne shity.

391244

Tuto stránku navštívilo 2 644