Diskuze k článku
Znamení doby - mediální manipulace
Příspěvků 45
Článek je výborný a souhlasím se vším. Už má ale ne moc dobré hodnocení. Proč?
Nejsem moc informovaný, nečtu iDnes a nemám TV ani rádio. Mluvím hodně s lidmi, toulám se po hospůdkách, chodím s různými partami na volejbal, se starými i s mladými, chodil jsem na plesy i diskotéky.
Internet jen prolítnu, nesleduji nic úporně, radši si pustím starý film nebo zahraju nějakou hru. Dřív jsem hodně četl, ale oči už neslouží. A najednou mám úplně špatný názor, jsem konspirátor.
V hospodě mě úplně rozcupovali a chtěli, abych ty pitomý názory doložil názvy serverů, kde ty konspirační teorie beru.
Dostal jsem strach a jmenoval z opatrnosti NR. To jsem si dal. Prý jsou to náckové v hnědých košilích a já jsem debil, že to čtu. Možná jsem nácek taky.
Nevyznám se v politice, programy stran nečtu, doufal jsem, že si můžu udělat názor podle lidí, které potkávám. A najednou mám strach, že to nefunguje.
Věřím, že má autor ve všem pravdu, ale proč nepotkám nikoho, kdo by to řekl taky.
Vlastně jednoho znám. Ten se ale bojí taky.
Honzo moc si to neberte. A hlavně se nenechte odradit od aktivit ve smyslu sdělování vlastního názoru. Tohle počínání má téměř vždy podobu plavání proti proudu, protože:
1. Je jednodušší a příjemnější považovat za hlupáky ty ostatní, než se vypořádat s vlastní hloupostí.
2. Čím větší hlupák, tím vyšší sebemínění.
Upřímně řečeno, mně teda, pokud něco, nejvíc vyděsilo to, že za konspirátora z konspiračního serveru už může být dneska člověk i v české hospodě. A jestli zrovna tohle, pane Hanuš, bylo třeba na tom volejbale - kakája ráznica ??
Se samotným článkem bych taky většinou souhlasil, akorát prostě a zcela fakticky na rozdíl od pana Dvořáka nemám to štěstí, že bych - jak on to vyjádřil - neznal nikoho s tím sajrajtem, který by neměl těžké příznaky. Naopak vím sám o třech konkrétních a do té doby přinejmenším navenek zdravých lidech, kteří na to exli, přičemž dvěma bylo lehce přes 40; maje v nejbližším příbuzenstvu lékaře, vím i o dalších těžkých případech, atd. Tudíž tuto - nikoli přehlédnutelnou - část jeho argumentace pokládám za krajně nešťastnou a zbytečně shazující.
Sám pan Dvořák správně píše: svízel je, že nikdo nemůže říct že "neexistuje nebo, že se na něj nedá zemřít". Tak. A může pokračovat sugestivní otázkou: co je jednodušší - vyvolat globální krizi a řídit ji pomocí jen virtuálně existujícího viru (toho papírového tygra, jak by řekl předseda Mao), anebo k tomu použít nějakou opravdickou virulentní entitu (jedno jestli v přírodě nalezenou, umělou, ještě náležitě nedovyvinutou či nevím jakou ještě) ??
Hlavní důvod, proč se mi tohle konkrétně moc nelíbí, zdaleka není jenom moje konkrétní osobní odchylná vědomost nebo obava nebo názor. Ne. Připadá mi dost jasné, že konflikt mezi námi prostými občany : (popírači x strašáci), (rouškaři x antirouškaři), ...... , je velice příhodná a taky docela dobře manipulovatelná součást (případného) managamentu celospolečenské krize.
Ono je to trochu jako s tím přistáním na Měsíci. Okolnost, že některé záběry byly vylepšeny v ateliéru, je morálně sporná, je podezřelá, ale určitě to není přímý důkaz ani indicie fingování všech letů Apolla. Nikoli, pokud skutková verze "fingovaný let" nevysvětlí uspokojivě nebo přinejmenším podstatně lépe než oficiální verze všechny další okolnosti. A taky se o to nadšenci pořád dokážou hádat do krve (a to pamatuju vlastně i z hospody, teda naštěstí krom té krve).
Promítnuto sem to např. znamená : Pokud říjnová listopadová úmrtnost je oficiálně na dvojnásobcích dlouhodobého průměru za stejné období, tak pokud ten údaj není pravý, musí být číslo buďto fingované bez podkladu (uměle upravené oproti podkladům - to si u nás lze pořád jen těžko představit, příliš snadno odhalitelné), anebo je správně z obsahově podvržených dokladů včetně zdravotnické dokumentace konkrétních pacientů (koordinace, spolupachatelství, větší riziko, odpovědnost), anebo teda (ad absurdum) ty lidi snad někdo vždycky dozabíjí až na úroveň "normy" ?? Příliš složité vysvětlení, nejpravděpodobnější je, že to bude v podstatě správné číslo. A tak dále...Automaticky kráceno
I když si těžko dokážeme něco představit, neznamená to, že k tomu nedochází. Mám dobrého známého, který dělá na Covid statistických databázích a ten v nich zaznamenal zpětnou úpravu dat. Sice početně nepříliš významnou, ale zarážející je už to, že tyto databáze jsou udělané tak, že tyto změny umožňují.
Další je otázka - kolik systémově kriticky jednajících lidí ty statistiky od začátku Covid kauzy sleduje? Kolik z nich si archivovalo hned v počátku původní soubory? Přiznám se, že ani mě to nenapadlo. Teprve před pár dny jsem na stránky ČSÚ šel a zatím tam našel jen statistiky úmrtnosti konče rokem 2018. Ale vím o jednom, který byl důslednější a něco vysledoval:
http://www.novarepublika.cz/2020/12/pet-otazek-pra...
Tohle je racionální. A taky mě tohle nenapadlo. Mimochodem schovávám si jen od určité doby, útržkovitě a spíš pro zábavu, jak ministerstvo, ÚZIS a mainstream (seznam.cz) informují veřejnost o epidemii a s klidným svědomím tvrdím, že už způsob informování a hlavně to, jak se mění v čase (a měnící se politické situaci), nese známky manipulace.
Rozumíme si ?? O obsahu bych to tvrdit nemohl, pokud bych to měl tvrdit jako něco, co musím zároveň umět dokázat. Myslet si můžu co chci a taky to na mě samozřejmě dělá nějaký dojem. Dojmy nejsou pojmy. Ale mohu tvrdit, např. že změny v rozsahu zveřejňovaných informací a způsobu jejich prezentace veřejnosti jsou vypovídající, zejména pokud a dokud jejich oficiální zdůvodnění je nulové nebo nikoli věcné, a pokud to zároveň časově koreluje s nějakým zájmem (např. termín voleb - jednoduché "cui prodest" ). Za tím si můžu stát a vím, že když se o tohle budu hádat, že jsem pevnej v kramflekách. Profesionální deformace.
Díky za odkaz na NR, statistiky a Ďula Trula, což tedy je reálný dědeček z Valašska a navíc SŠ profesor matiky v.v. A tohle skutečně je nějaká konkrétní argumentace. Jak jsem pochopil, pan Dvořák mu ty jeho zazálohované screeny na NR nakonec nepublikoval. Nešlo by to ale tady ?
Váš příspěvek musím glosovat,opravdu mě zaujal,né obsahem a pointou ,ta je jasná a učelová,ale zaujal mě jak je chtře a mazaně sestaven,je to prostě uplně jiný druh trollování a hejtování tematu COVID. V naprosté většině daní věřím že většina placení trollíci jsou agresivní,urážejí a napadají každeho kdo jim nezapadá do tabulek .Tím strhnou diskuzi na sebe a je po názorování.Učelné ale velmi kratkodobé.To váš styl je fikanej a velmi chytře a dobře sepsán a nastaven. Klasika.....1..slušné oslovení aa kritika nekterých praktik kolegů,konkrétně nalepkování nazvem Konspirátor...2 jemně ,slušně zdělený nesouhlas a velmi nenápadně vloženy proti argumenty,pořád ovšem s přistupem kamaráda,spolubojoovníka...3opět mírný souhlas a hned zase velmi jemná propraacovanákritika a znevěrohodnování....4 vtipné prirovnaní na jasně nemožné suituace učelově znevažující danný příspevek,vše s grácijí spolubojovníka...5 zavěrečné prekroucenou pčispusobenou jakoby logickou a jasnou pravdou zcela znevážuje příspěvek. Ale zase tonem toho nejlepšího kamoše... WAW dokonale propracované a zcela jistě mnohem učinější oblbování a vyroba strachu a ovcí,než ty vylízaný trollí imbecilové co jedou natvrdo.Ač nerad musím ocenit taktiku COVID mafie . ale i to nemění nic na mém názoru a odporu k těmto tvorům.
To je mi Vás líto. Vlastně ať zbytečně nerejpu, je mi to prostě upřímně líto. Ale - což jste přehlédl - ausgerechnet o tomhletom tam přeci píšu a ještě dvakrát říkám, že to pokládám za to nejdůležitější, člověče nešťastná.
Budem se teda prát, kdo je větší svědek kovidův nebo naopak lovec kovidovejch trollů a kdo jich vodhalí víc a bystřejc, až na to ostatní už nebude chuť ani energie?? (Víte, že stejným právem bych já teď mohl zase napsat, že přesně tohle sleduje Váš příspěvek, a že je naopak tohleto ještě rafinovanost na druhou, a že to Vy jste ten troll schovnej za maskou lovce trollů, atd. A účelu by bylo dosaženo).
Kontrolní otázka: myslíte si opravdu, že by Váš pomyslný troll psal o zjevných manipulacích, které se dějí, a o účelu toho všeho ?
No, sám si umím představit odpověď; je to ale odpověď z roku 1937 (1984). Pokud sprostý ideově podezřelý říká třebas i něco rozumného, tak je to jenom další důkaz toho, jak je ve skutečnosti rafinovaný a nebezpečný pro společnost.
PS, ještě se omlouvám za přehlédnutou hrubku v prvním příspěvku (mně/mě). Asi to také mohlo vzbudit oprávněnou nedůvěru.
Napadlo mě to samé co Vašeho oponenta.
Vaše "argumentace" je zajímavá a jistě bude působit na ty, co o manipulačních technikách moc neví. Dal by se vzít téměř každý odstavec a poukázat na manipulační techniku. Sic to je ztráta času tak třeba tento:
Citace:
"Kontrolní otázka: myslíte si opravdu, že by Váš pomyslný troll psal o zjevných manipulacích, které se dějí, a o účelu toho všeho ?"
- nejen každý kdo je na vyšší úrovni hierarchie tohoto satanského systému dobře ví, že se vzrůstající úrovní znalostí oponenta musí vzrůstat pravdivost popisu daného jevu. Pravdivost musí být vyšší než znalosti dotyčného. Ideálně přinést i nějakou novou pravdivou informaci. Následná zakomponovaná lež/pokroucení skutečnosti je již poté snadno vstřebatelné.
Zkuste to příště líp.
Díky adminovi že to tu udržuje na úrovni, a nejsou zde sprosté urážky.
Napadat může každého ledacos. A samozřejmě "proti tomu se zákon neobrací" (Galatským 5:23). A mě taky občas napadnou i totální kraviny, ale snažím se to aspoň neinzerovat. Co naplat, shodneme se snad aspoň v tom respektu ke zdvořilosti diskuse.
Ve zmíněné vší úctě ale trvám na tom, že Vy ani Váš spoluoponent se jednoduše ne-vy-ja-dřu-je-te - vůbec nijak !! - k obsahu příspěvku (ostatně: předřečník sám upřímně říká, že ho to zaujalo "né obsahem a pointou", nýbrž soudíte autora na základě toho, JAK to říká. Nehádáte se s tím, CO říká, ale JAK to říká a v tom snaživě hledáte nějaké "markery", řetězce "manipulačních technik". Vyšinskij soft verze. Aspoň tohle si to připusťte - takhle opravdu dokážete najít černou kočku v KTERÉKOLI temné místnosti, a to i když tam není. V kterékoli, podle potřeby a chuti, v horším případě podle zadání.
Ale to Vám nepřipisuju, je to bohužel obecnější jev. (Ovšem jinak by bylo přece tak snadné naopak Vám oběma stejně účelově přišít destruktivní motivaci: není špatný výsledek pro manipulátora účinně rozvolnit věcnou debatu). A zbytečně namíchnete lidi, kterým zapíráte nos mezi očima, viz kolega ze slovenského špitálu. Na to taky mířil původní příspěvek. Méně je někdy více. Když založím jinak zcela rozumnou a poctivou argumentaci i na jedné nejisté premise nebo prostě něčem, co se pak ukáže jako blábol, běda, pokud ji pak musím obhajovat za každou cenu. Shazuju tím všechno a snadno začnu bojovat úplně jiný boj. Ale taky nic nového pod sluncem.
A rozumný člověk se snaží tam, kde to má smysl. Čínské přísloví, podstatně zdvořilejší českého rčení, zde praví: Když se nosorožec kouká na měsíc, zbytečně utrácí své mládí. Jinak můžu poradit už snad jen Knihu apokryfů, zejména příběh "Attila". I když Čapek to psal ještě před moskevskými procesy, zakrátko se dočkal sám a zdánlivě od té druhé strany. No přece musel to bejt kotlář a agent kotlářů.
Pokud se podíváte na začátek původního příspěvku, vadilo mi, že i v české hospodě může být člověk takhle snadno za konspirátora.
Quod erat demonstrandum.
Hlavní otázka je je, koho vlastně chcete hájit? Pokud chcete hájit oficiální propagandu, tak té jsou všechny sdělovací prostředky plné. A také je otázka jestli to děláte z přesvědčení a nebo jste byl někým najat aby jste zde dělal osvětu jediného správného světonázoru. "Uvědomělí" spoluobčané už tu za minulého režimu také byli.
Na Vás ja zajímavý nick: Pokud se někdo označí slovem velekněz, tak tím už apriori chce sdělit nejakou svoji nadřezenost nad druhými. A přidat k tomu ratata to znamená, že může třeba chtít odstřelovat lidi jiného smýšlení.
V článku,ke kterému tady snad píšeme komentář, se autor zamýšlí nad mediální manipulací a zneužití manipulace v současné epidemii wuchanské chřipky.
Podle mého individuálního pozorování vláda ničí a rozkrádá celý stát a nafouknutá epidemie vládě nesmírně vyhovuje. Mnohá opatření jsou naprosto hloupá a nesmyslná pro případ epidemie.
http://dfens-cz.com/zdravotnictvi-vcera-dnes-a-zit...
mě jako pozorovateli to připadá, že vláda uměle vyrábí těžké zápaly plic.
Navíc uměle vyrábí prochlazení tím, že lidi nutí stát ve frontě v zimě venku.
A ještě k tomu je PES navržen tak, aby se lidé nikdy omezení nezbavili. Tím se zabývá jiný článek.
Kdyby před rokem někdo zemřel na těžkou chřipku doprovázenou zápalem plic, tak by po něm neštěkl ani pes. Dnes je z toho palivo pro propagandu koronasekty.
Jen díky takovým lidem, kteří zasedli k soudu dnes nemusíme mít všichni náhubek i venku. Ale vy ho samozřejmě mít můžete, klidně si nasaďte plynovou masku.
A nebojte se, když se stádo ohne a bude nosit náhubky tak se přiště znovu ohne a bude otročit zase v jiné šílenosti.
Má to jedinou výhodu,že čím je ovcovatější národ, tím snáze jej někdo větší pohltí a zotročí.
A další a další alegorické vozy ...jémine, v tomhle obratu vy přece budete taky vidět kdoví co, temnou aluzi na totalitní režim, ne-li slušovický nitky. Co taky jiného by to mohlo být ? - a něco to přece musí, musí znamenat, když to říká konspirátor a konspirátor to musí bejt, když takhle mluví, soudruzi ... Je to marný, je to marný ... je to marný. Btw místo rádoby pjakinovského mudrování nad nickem nahlédněte do V+W, hra Caesar. Jsem zvědav, co dovodíte z toho. Keep it up.
Trochu smutno mi možná je z toho, jak společnými silami v přímém přenosu názorně a opravdu snad už zcela blbovzdorně (i když, kdoví) demonstrujeme jeden z důvodů, proč to ta druhá strana nakonec vždycky ustojí. A ne, na ta Druhá strana naproti Stínadlům.
Ja som vyrastal aj za socializmu a konštruktívna kritika je presne to, čo popísal autor, myslene v duchu doby vtedajšej a bohužiaľ aj terajšej. Samozrejme pojem konštruktívna kritika je pekný a mal by znamenať niečo iného.
Ad pacienti: hystéria je veľká, politici by mali situáciu upokojovať a nie hrotiť...s tým súhlasím s autorom. Opatrenia sú veľakrát nelogické a politici ich nevedia vysvetliť (argument, že pribudajú nakazení nie je argumentom)...aj tu súhlasím s autorom. Ale hovoriť, že nepoznám nikoho s vážnym priebehom ochorenia a preto Covid neexistuje je smiešné a nehodné serióznej diskusie, po ktorej autor volá (oprávnene). Pracujem na Covid odd, a máme plné odd pacientov na ventilátore (celkom sa nám darí v liečbe, zomrie iba cca 30%). Môžme ochorenie porovnávať s chrípkou... môžme porovnávať celkové počty zomrelých... môžme povedať, že aj chrípka zabíja a že zomreli aj mladí a zdraví ľudia... to všetko je ok. Ale viem povedať, že pri chrípke sme nemali toľko pacientov na ventilátore a nezomrelo toľko ľudí ako pri Covide. Chcel by som povedať, že by sme mali dôverovať odborníkom, ale neviem, kto je odborník a kto sa snaží na celej panike iba zarábať. A nik nehovorí o zmarených životoch, lebo sa neskoro urobila diagnostika a neskoro sa začalo s liečbou.... a to nespomínam rozvrátené rodiny (strata zamestnania, alkohol, násilie, narušená výchova detí, rozpad rodiny), kamoška je psychiatrička a ten nárast pacientov v ambulancii je značný. Mala by byť rovnováha medzi rozumnými opatreniami (skutočne rozumnými) a medzi zachovaním fungujúcej spoločnosti a rodiny.
Rád bych se odborníka zeptal, jestli se to dá nějak porovnat s chřipkovou epidemii v roce 2018, která začala v listopadu, vrchol byl 11. prosince a v lednu zmizela sama, a jestli se mezi těmi na ventilaci nemůžou nacházet i ti se zmizelou chřipkou. Kam se ztratila? A jak reaguje test na standartní chřipku? Je v tom započítaná nebo není? Zabývá se tím někdo?
Prečo stúpol počet ochorení po celoplošnom testovaní?
Odpoviem si sám:
1) Pokiaľ sme sa stretávali viac či menej náhodne na ulici a v obchodoch, s minimálnou ochranou, odstupmi a dezinfekciou, pravdepodobnosť nakazenia sa bola minimálna.
2) Ak však kopec ľudí v hnusnom počasí postavíte do radu a na jednom mieste im kážete vychrchlať sa, na ďalšom im vytiahnete sople a po oznámení výsledku pošlete bez riadnych inštrukcií domov, dôsledkom je to, čo nám tu popisujete.
Uveďte prosím pre akú spádovú oblasť Vaša nemocnica pracuje, lebo ak máte 4 akútne lôžka, na troch z nich sú pacienti na ventilátoroch a jeden z nich zomrel, potom sú vaše údaje presné.
Pracujem v Košiciach, výnimočne berieme pacientov aj mimo KE kraja, (berieme aj z Prešovského kraja, už sa prejavuje nedostatok lôžok). Kapacita 13 lôžok, obsadenosť cca 11. Negatívni ARO pacienti u nás neležia, sú presúvaný do iných nemocníc, alebo v rámci nemocnice na JIS (aj keď sú na ventilátore- samozrejme chodíme sa starať aj o nich).
No a to je presne to čo sa po tzv. optimalizácii v zdravotníctve stalo, nedostatok akútnych lôžok a pravdaže následne na to aj nedostatok kvalifikovaného obslužného personálu, však čo by tam aj robil keď nie sú lôžka a ani vybavenie k nim.
Technicky bolo možné pomaly aj v tzv. poľných podmienkach zriadiť dostatok lôžok s vybavením pre akútnych pacientov za pomerne krátku dobu (za 3/4 roka by už boli určite pripravené), čo sa týka dostatku kvalifikovaného personálu, to už je systémový problém, ktorý sa tu nerieši viac ako 30 rokov, napriek tomu si myslím že by to naši zdravotníci bez väčších problémov zvládli (trebárs s pomocou lekárov z Kuby, z ktorých mnohí vyštudovali lekárske fakulty v bývalej ČSR), keby sa nešírila hystéria a panika podporovaná z najvyšších miest, nerobili sa zbytočné testovacie orgie, a nemocnice by sa venovali s adekvátnou podporou štátu akútnym pacientom a nie pozitívnym zisteniam, s ktorými si pomaly a isto nevieme rady.
Vy jste právě jeden z těch, co na celé této fiktivní pandemii profitují. CDC, což je jak jistě víte nejvyšší zdravotnická instituce v USA přiznala, že ještě nikdy nikdo při autopsii žádný covid v tělech pitvaných nenalezl. Čiže, ergo kladívko, prostě není a nemůže být příčinou úmrtí. Takže co vy tam v tom vašem zařízení léčíte ??? Víte to vůbec ?????????????????
Nicméně, těžko mohu souhlasit s autorem, že "...Jsem přesvědčen, že cesta ven je pouze přes osvětu,". Důvod je ten, jak to popsal J. Hanuš v příspěvku přede mnou. Osvětou lze tak akorát dojít k újmě na zdraví, protože většina lidí už má mozky zmasírované mainstreamem (a ostatně Češi, pokud si na něco utvoří názor - nebo když jim je názor vytvořen, nepřipustí názor jiného), jehož převážně nečeské obsazení jenom plní zadání jeho vlastníků. A to je nevratné, pokud nedojde, jako mnohokrát v historii, k nějaké sociální katastrofě a revoltě.
si jist, zda i šíření kravin má být nazýváno " právem na svobodu názoru".
Ale je to možné, však jde asi jen o slovíčkaření, ne ?
Někde to udělali ještě rázněji, "diskusi" (někdy šlo jen o ejakulaci hoven) rovnou zrušili.
Však ale např. s hraným filmem, s reklamou v televizi a mnohdy i s učitelem ve škole...také nemůžete diskutovat, Můžete to jen zkonzumovat či opomenout, ignorovat....a posléze (ex post, až už je účinek ztracen) někde de facto pomlouvat (říká se této zcela již jiné empirické události např. " zkoumat" , " analyzovat", " kritizovat", " oponovat"....).
Ono vůbec se na možnost ignorování hodně zapomíná. Asi je to dáno dobou, neurotický člověk (zvaný člověk moderní) se neustále pachtí za novou a novou konzumací stále nového a nového, prý aby byl v obraze, aby byl " in", aby mohl být považován za moderního.
Proč ne, když ho to baví. Šak od tého je slobodným, nie ?
Máte pravdu v idnes, u covidu nie. Sloboda mizne rýchlejšie než ľad v kanvici s vriacou vodou. Dnes už všade sedia cenzori. Pokiaľ sú inteligentní (ako napr. tu), stále to ujde. Inde po Vás chcú osobnú identifikáciu (inak príspevok ani nenapíšete), súhlas s cookies (slúži na predaj vašich údajov tretím stranám) a pravidelnú platbu. Cenzori sú študenti či absolventi škôl úrovne, ktorá by sa za socializmu mohla absolvovať len v podobe VUML či PŠM. Ale majú v hlavičkách hladko upratané a zásadne nepochybujú o svojej pravde. FASbook sa stal normou. Je veľmi dobre, že si bez registrácie ani nespustíte video. Už cca polroka som žiadne nevidel. Trendom je dve vety obaliť do dvoch minút obrázkov a hudby, obložiť reklamou, zaspamovať prijímateľa. Niečo podobne zmyselné ako kádrovanie a povolenie na návštevu divadla hrajúceho politicky angažovanú hru.
Ku covidu: Vytlačenú pastu do tuby späť dostanete pomerne ľahko (stačí fyzika základnej školy), do prírody uniknuvší patogén veľmi ťažko, pokiaľ nedisponujete nadprirodzenými schopnosťami. Covid je tu a zostane tu tak ako chrípka. Správna otázka je: Kam sa podela sezónna chrípka? m-RNA vakcíny sa vyvíjajú už desaťročia a ich bezpečnosť je stále otázna. Pod hlavičkou mediálnej manipulácie sa ide očkovať tým, čo už tridsať rokov veda odsúva ako nebezpečné. Máte istotu, že k žiadanému proteínu vám nepribalia ešte niečo zadarmo? Ak m-RNA, tak inhibítory (=liečivá) u akútnych prípadov, ale určite nie cookies (m-RNA vakcíny). Akosi som nepostrehol, že by niekto nasadzoval/vyvíjal inhibítory cudzorodej RNA.
Pointa: existuje socializmus rodinný, klanový, národný, internacionálny, kontinentálny (eurosocialimus) a globálny. Zatiaľ sa ten globálny maskuje EU. Národné štáty na kontinente Európa majú podobu folklórnych tradícií.
já se jistým snahám o redakci " diskusních" příspěvků nedivím.
Tvrdí se sice, že každý má mít právo na názor...ovšem při nepřítomnosti aspoň elementární zdrženlivosti, sebereflexe a v neposlední řadě i inteligence, to pak někdy dopadá tak, že se " diskuse" zahnojí vulgaritami, osobním napadáním (a reakcemi na něj), grafomanskými výlevy - včetně těch kolovrátků co zde např. předvádí Mojžíš....
A to nezmiňuji propagandu, viz např. poměrně slušně zpracovaný přehled F. Koukolíkem, je tam toho uvedeno přehršel, jak je možno propagandu provozovat i tak, že vzniká dojem " diskuse".
Jak byste se choval Vy ? Kdyby Vám Vaši práci či Vaše investice někdo takhle znehodnocoval ? To byste skutečně pustil každého dementa či trolla ?
(obecně však jsme pro to, že potírat se mají jen výzvy k páchání násilí či k organizování se za účelem páchání násilí, ale obecné ještě neznamená že je vždy aplikovatelné tak, aby konkretní mělo určitou , aspoň elementární kvalitu...na druhé straně je k diskusi, co je vlastně ještě veřejným prostorem, když lze do něj zasahovat čistě soukromě - například výběrovým mazáním atd.)
Propagandou je každý akt duševní (myšlenkový) i tělesně projevený (mluvením, psaním, gestem či jiným tělesným pohybem) - což se vztahuje i zde na mne. Diskuse je samozřejmě pouze propagováním vlastních či přejatých názorů.
Lidi se musí vyžvanit, neboť mimo to, že musí všude možně držet hubu, neboť za ně žvaní jiní (např. v TV, šéf, žena), tak také nemají, co dělat, nebo nechtějí a nemohou nic jiného dělat - a vlastně za to jako mrtvé jevy kosmické mechaniky ani nemohou. Na sociálních sítích si diskutující bohužel nemohou nafackovat, a tak si zavřít huby navzájem. Dementa či troleje lze poznat ihned na první pohled (např. jako v mém případě), a tak diskuse a hádka s ním je ztrátou času a sil, a dělá z nás troleje a dementa také.
Poznej vlastní propagandu, poznáš propagandu druhých. A není svět pouze propagandou??
Nie.
Pod Váš text by som sa kľudne podpísal s výnimkou poslednej otázky. Tam mám jasné nie. Svet nezávisí od nás. My sme len katalyzátormi nárastu entropie. Ale ako ego sme tvory sociálne. Najdôležitejší je tzv. "social grooming", t.j. klebetenie/frflanie. To nás odlišuje od autistov a sociopatov (autista je iný spôsob myslenia podmienený zmenami na mozgu, sociopat je spoločenský parazit bez svedomia). Bez výmeny názorov a spätnej väzby sa stávame narcismi a prepadávame sa do extrémov. Napríklad aj k násiliu. Lenže násilie končí akúkoľvek diskusiu a tak je javom sociálne patologickým. Ja sa snažím a niekedy mi to, priznám sa, nejde, držať zásady: "ak sa s blbcom bavíš dlhšie ako dve minúty, nie je medzi vami rozdiel".
Inak, spomínaný idnes má blbcov menej ako napríklad Nový čas. Ale aj tam sa občas nájdu perly spadnuté omylom. Ide len o to, koľko výkrikov a urážok ste ochotný preskočiť.
https://www.cas.sk/clanok/1065224/je-situacia-hors...
odporúčam pozrieť obr.2
Síce nie je jasné o čo ide, ale jasne je vidieť, že sociopatom z Trnavy milované plošné testovanie situáciu zhoršilo ...
Jestli to bylo na mne, tak nesetrvávejte v bludu, že "ako ego sme tvory sociálne", máte na víc.
Ano, ego je jenom "jako". A "jako" do jisté míry autonomní jev trpící fikcí izolovanosti (viz rozklad a entropie), jej těžko donutíte u sebe, a již vůbec nikoliv u druhých, aby dobrovolně dodržovalo konvenční morálku v zájmu shodných zájmů vícerých ego. Nejde to moc násilím, a již vůbec ne pomocí racionální logiky, mluvení, vyučování a jiné zdánlivě nestresové výchovy. Jakýkoliv nátlak na ego, jej posiluje, učí vychytralosti, lstivosti, pokrytectví, klamání, lhaní, vytahování, atd. Kdo to u sebe nezkusil, ten nevěří...
Ego je v podstatě něco jako molekula vibrující ve struktuře hmoty, omezená ostatními molekulami a svými chemickými a fyzikálními vlastnostmi.
Vůbec nejde o propagandu a desinformace, ale o prosazování egoistických zájmů, jakýmkoliv způsobem v souladu s gravitací a destrukcí.
To jen malí hmyzí sobci naříkají a nadávají na velké, ale když se dostanou trochu blíže k jejich místu, jsou ještě horší a přičinlivější, než předešlí, které nahradili.
Nechtělo by to začít z jiného konce, než z obrazu objektivní reality, a od ní se jenom odrazit?
Neříkali marxisté správně, že tzv. pravda (zájem) je třídní. Určuje jí vládnoucí třída, která ji vnucují pomocí svých nástrojů (stát, peníze, média atd.) třídám ovládaným. O od střední třídy určené likvidaci i svým vlastním určením a zájmy, žádnou revoltu nečekejme, a jiná ovládaná třída jako případný tvůrce dějin není... Kapitalisté ji po řádném poučení se svým výtvorem (dělnickou třídou) již nevytvoří, a jiní činitelé nejsou. Budiž nám země lehkou!
oprava:
obrázok už z článku zmizol, je len v obrazovej prílohe (t.č.3). Pravdepodobne zmizne úplne.
Aj to je mediálna propagácia/nda. Informácie miznú v priamom prenose. Napr. streamované videá počas demoštrácie 17. novembra tohoto roku v Bratislave. Najdlhšie vydržali na českých serveroch
V generovaných stránkach informácia chvíľu je a o chvíľu už nie. Skoro ako u Orwella. Nakoniec nám opäť zostanú len knihy. Lenže aj vlastníctvo knihy bude trestný čin. Dnešná android kultúra k tomu smeruje.
Myslím si, že " propaganda" v praxi sociální, tak jak se ustanovila a rozvíjela, je přeci jen něco jiného, než sdělení někoho osobního názoru, takového rázu, že dotyčná osoba nemá zištných apod. zájmů. Chce se jen podělit o svůj vhled, nebo reagovat tak, aby dotyčnou osobu obohatila. Apod.
Zkuste porovnat s náboženským prožitkem jedince a sociální praxí náboženskou. Je snad ten individuální prožitek pouze osobní projekcí náboženské praxe sociální, dovnitř individua , které pak vlastně pouze zpracuje takto vnímané a pouze toto pak troubí do světa ? Takový kruh logicko-etických sofismat se samozřejmě dá utvořit, ale co by to pak bylo za kategorii logických pojmů, kdyby osoba rozumově a eticky hodnotná, svou životní praxí rodinnou i společenskou, měla být házena do stejného pytle se všemi těmi všiváky, hlupáky a grázly, kteří si své křečkovské papule nafukují řečmi o dobru, lásce , pomoci atd.- ve jménu např. Krista ?!?
Obdobně je tomu s propagandou.
Můžou ale odejít.
Bohužel se to bere někdy jako prohra, aspoň mám takový pocit.
Je mnohem užitečnější a lidštější se vyžvanit, než vykolejit vlak plný ruských diplomatů či hodit pekelný stroj doprostřed davu propagujícího NATO.
Pravda ale je, že když se začtete do tej Koukolíkovej práce, tak si, pokud samozřejmě vám to narcismus a autocenzura s ním spojená dovolí - aby váš kritický rozum pracoval i v tomto případě co nejvíce objektivně...tak si musíte nutně přiznat, že skutečně jsou vaše žvást...eh, vaše výroky blízké tomu, že je možné nazvat je propagandou.
A že těch iniciativách nemotorů v čelních funkcích je...
Jak se dela pandemicka propaganda a jak se manipuluji lide pro dosazeni lobby cile, v tomto pripade ockovani proti chripce.
https://streamable.com/e06jwu
Vše to, co tady velmi dobře vysvětlujete, není nic nového, ale je to dobře zavedené a vyzkoušené. Pokud byste se chtěl o tom dovědět více, nedávno jsem jako odpověď na kroky našich protofašistů (Kolář, Hřib, Novotný atd.) přeložil a vydal knihu Manipulace vědomím (viz pospolne.cz, kde ji i můžete emailem objednat).
Coca colu bych z toho vynechal, ale zvirata jsou ok. Pri Coca cole jde o poruseni podminek testu, nedodrzeni pH, atd.
Z okoli znam nekolik pripadu Covid, s prubehem onemocneni nic moc. Avsak bylo treba zustat pri silnejsi chripce, a dale nezhorsovat lidem jiz zhorsene debilnimi opatrenimi.
Autorův názor, že „bohužel jediná obrana je číst maximum zpráv ze všech zdrojů a udělat si vlastní úsudek“ je nedostatečný. Pomineme, že takto jednající člověk se duševně vyčerpává, ubíjí a chátrá, čili ničí sám sebe, tak tento způsob obrany doporučují všichni intelektuální odborníci z obou stran tábora (manipulátoři i jejich odpůrci). Tito odborníci, ačkoliv jsou odjakživa zmanipulovaní, se chtějí bránit manipulaci duševně a to pomocí intelektuálně nasbíraných faktů (informací) a jejich logickým srovnáváním.
Tento syntetický způsob tvorby „pravdy“ je poměrně bezpečnou metodou, jak vytvořit relativní hypotézu (lež) a jak zůstat zmanipulovaným (a jak manipulovat druhé). Zatímco intelektuál takto myslí či jedná v duševní oblasti abstraktní mysli, paměti a logiky, tak podvědomí, které se podílí na tvorbě mínění (min. z 90%), zůstává netknuté a ovlivňuje zdánlivě nezávislý úsudek.
Pro jedince je nutné hledat daleko jednodušší a mnohem dokonalejší metody, jak se vypořádat s manipulací, které je všestranně vystaven od narození až do smrti (podle některých i od smrti až do narození).
Rovněž autorův názor, že „Země je placatá“, který pokládá za mylný, je mylný. A je pěkným příkladem jeho vlastní zmanipulovanosti. Činit si názor na kulatost Země například ze snímků ISS, je dosti hloupé, neboť třírozměrná kulatost (3D) na těchto snímcích vůbec vidět není, neboť funkce zrakového smyslu to vylučuje. Pozorovatel těchto snímků vidí pouze placatý kruh (2D), čili placatou Zemi.
A tak bychom mohli pokračovat dál, ale pro nevoli, kterou výše uvedené argumenty obvykle budí, to nemá význam.
dávám tedy v plen otázku placatosti penisu, Maruška ho musí podle vás vidět 2D ale její zkušenost v rozkroku říká 3D a nebude asi jejím to mozkem , otázku je třeba rozřešiti pohotově, protože hrozí, že ženy nebudou chtít bílé 2D a dají přednost černým 3 - 4D , a to zcela vážně , bez ohledu na duhové intelektuálno
19.12.2020 9:12
RE: Placatá Země (mysl)
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?
Reakce na 384891
Jistě. Hmat je schopen vnímat 3D objekty, ty hlupáku myslící a manipulovaný údem. Posmivaš se dobře jenom sobě.
ale agresívní panáčku, co blábolíš o placaté zemi pšouky jak vystřižené z protokolů xidských mudrců, neboj, brzy dojde i na tebe, všeho do času, jak se ukázalo i dnes na protestu podnikatelů v autobusové dopravě v Letňanech, všeho do času, ještě chlapci s autobusy nepochopili, že jim jde o životy a tak slušně, hlavně slušně a pokorně prosí kriminálníky o penízky, aby jim taky ukáplo, jinak dobrý prej ty milionový ztráty a krachující firmy ještě nestačí, všeho do času, hlavně se nespojovat s ostatními, třeba s restauratéry atd., sleduji, jak všude jsou xidi rozlezlí , aby sabotovali spojování gojů v odporu proti kriminální mafii, je to až legrační, jaké fekálie vymejšlí, jen aby si gojové slušně v klidu a s nadějí na ANO bude líp nechali podříznout krky na halal porážce , rozděl a panuj a hlavně naser gojům do palic cokoliv
Plochou zemi potvrdili nezávislí vědečtí pracovníci kteří měřili laserem vzdálenost z jednoho ostrova na druhý - nepamatuji si kontinent, asi z Japonska někam... Bylo to kolem 100 mil a na druhé straně kontinentu našli laserový paprsek v té samé výšce ze které byl poslán z kontinentu 1. Provedli i další pokusy s měřením vzdálenosti lodí od kontinentu a pozorování dalekohledem. Bez dalekohledu se loď po několika mílích ztratila z dohledu (díky očnímu klamu, vyvolanému lomem paprsku světla) ale pohledem dalekohledem loď stále byla v dálce vidět. To co tvrdí NASA a to co máme předloženo v učebnicích od dětského věku ve školičce, to jsou všechno bláboly těch vousatých debilů kteří si říkají vědci. Doufám že na ně Nejvyšší bude pamatovat při čistce, jejímuž brzkému příchodu nasvědčují ty bídné roky které prožíváme.
Ano a nesou ji sloni na zádech želvy.
ministerstvo Sexu. EU vytvorilo zatim pripravnou komisi Sexu.
Kdysi se hadali inteligenti jestli je zeme placata a nebo koule.
Potom vyhrali ty s tema koulema.. A melo to a ma nasledky.
Potom byla utvorena specialni EU komise na narovnavani zakrivene ohnutych bananu.
Dnesni nova a dalsi komise EU /proti zakrivenostim na svete/, SEXU, ma za ukol pro zmenu misto bananu narovnavat to zakrivene vohnuty , au /a nenarovnatelny jako banan/ , co maji chlapi , ktery sou ted odsouzeny jako toxicky ,uz od narozeni.
Veci zrejme nedopadaji ani po feministicku.
Neni jedine feministky bile v nove vlade USA .
/ A to bylo slavy.. Pan starosta gratuloval , bucely kravy../.
Doporucuju hlavne pro deti a na zlepseni vanocni nalady doposud fungujici cirkusy sveta a hlavne ty normalni klauny doposud legracne nezreformovane, tedy lidskosti oplyvajici sledovat ve stroji, nikoliv na TV....
Ponevadz humor je znacna zbran na ty kterym schazi...
Pisou ,zase ,ze poslanec se nedavno dostavil do parlamentu ve Vidni , prinesl si lahev Coca Coly a tam obsah verejne otestoval na virus.
Napoj se ukazal uplne pozitivni na virus.
Zakazou Coca Colu a nebo aspon umisti toxicky napoj aspon do karanteny...?
Nebo zakony odhalujici nemilosrdne skutecnosti , profesora Parkinsona.
Kdyz britove meli asi ctvrtinu sveta kolonii ,ministerstvo pro kolonie byla jednopatrova postarsi budova.
Sotva si postavili nove primerene Velke ministerstvo ,o vsechny kolonie rychle prisli..
Srovnej. Giganticke Budovy.
Pentagon,CIA,NSA,/napr.volby Putinovy v USA, Sadamovy zbrane,nevyhravane valky /, dale M16 v Londyne /uspechy se Skripalem,Litvinenkem, Berezovskym, atd..,/
Monstr budovy /giganty/ NATO a EU v Bruselu a jejich uspechy ..
Spis jenom spechy.
Rika se , ze trvani imperia se meri tim jak zachazi se svymi podanymi.
Kdyz si jich vetsinou nevsima, trva dlouho az 300 roku...
V poli stoji strasak, nebojte se avsak..
Hojne se diskutovalo vedle na NR /asi 200 prispevku/ na tema spatne CT.
"See no evil, hear no evil" ,je nazev nazapomenutelneho Hollyfilmu.
Ani jeden prispevek nebyl o tom, se na CT jednoduse nedivat.
Nebo jen na zpravy a sport a smytec.
Zrejme dalsi pripad masove hypnosy... A vesele neveselych vanoc.
Nepreje ,vlastne preje P.
Opatření jako je tvrdý lockdown při úmrtnosti 2-3 % jsou natolik zbytečná, že je jasné, že za tím vším stojí temný globální plán. Zatím vše směřuje k tomu, že se ďábelské síly snaží, aby všechny přední mocnosti přijaly systém totální kontroly podobný jako mají v Číně. Tudíž masmédia i nadále budou lidi strašit úmrtností, mutací koronaviru, přetížením systému zdravotní péče a ukazovat, jak dobře to mají vyřešené v Číně, kde s tím velmi efektivně bojuje systém totální kontroly.
Pokud současná podoba covidu politiky a národy nepřesvědčí, tak se bezpochyb objeví nová mutace covidu a staneme se svědky nebezpečnější formy viru, při níž bude úmrtnost mnohem vyšší.
Mimo covidu dnes máme i ohromný problém se Spojenými státy. Situace velmi připomíná poslední léta SSSR, kdy se již nepodařilo prosadit silného státníka, který by efektivně řídil zemi.
Spojené státy se s velkou pravděpodobností ponoří do chaosu, který skončí "demokratickým" nástupem diktátora k moci, který podobně jako Hitler ve své době sjednotí národ, oživí moc a velikost Ameriky. Katastrofa osudu světa bude děsivá, neboť v rukou tyrana bude nejsilnější stát planety.
17.12.2020 21:22
RE: COVID A GLOBÁLNÍ POLITIKA
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 31.?.?.?
Reakce na 384874
Nic oligarchy nemůže potěšit víc, počet nul na kontech je neekluje mají majetky na 50 planet se vším všudy i s produkcí a paralela je už v dějinách středověkého kleroabsolutismu na rouhače a kacíře. A od druhého milénia sami am. intelektuálové tedy 20. let někteří tvrdili že usa je potřeba přejmenovat na oligarchát. A volby to vlastně teď potvrzují.
Pánek tam byl i osobně. Prokecl se dneska v ČT 22:00 - 23:00
Události, komentáře přibližně kolem času 22:50, když hodnotil tzv, Arabské jaro. To má myslím desetileté výročí.
Impulsem bylo tehdejší zdražení obilovin. Došlo k němu poté, co se obilí včetně kukuřice začalo používat jako surovina při výrobě biopaliv.
Arabské země nejsou v obilovinách soběstačné, stačilo pak škrtnout sirkou.
Pánek je větší parazit než se zdá. Na štěstí je už slušně vypitej, můžeme se těšit na další " zpravodajské provaly".
za týden necovidového pacienta na JIPce je cca 60 tis., za Covidového cca 460 tis. Pro nemocnice zlatý důl, tedy pro majitele nemocnic.
PCR pozitivita znamená jen to, že je ve vyšetřeném vzorku přítomna část virové RNA. Nikoliv celý virus. Nic to neříká o tom, zda je dotyčný infekční. Člověk nakažený SARS-CoV-2 je infekční maximálně týden. PCR, jako pomocná metoda, vykazuje pozitivitu běžně týdny i měsíce. Jde tedy o klinicky falešně pozitivní výsledky. Vyšetření PCR je bez klinického kontextu bezcenné a přesto je pozitivní výsledek jediného testu automaticky prohlášen za diagnózu, aniž by dotyčného vyšetřil lékař. Přibývá osob s náhodně zachycenou zbytkovou RNA . Počet „případů“ bude dlouho narůstat a „epidemie“ se bude uměle a naprosto zbytečně prodlužovat. Počet hospitalizovaných i zemřelých s pozitivním PCR testem na SARS-CoV-2 dál poroste a to bude využito jako argument pro další testování a další represivní opatření.
Cituji z článku: "Před tvůrci COIVID-19 hysterie ale smekám, protože tohle je geniálně rozehráno. A to si nemyslím, že to někdo centrálně organizuje. Jen někdo dal prvotní impuls a pak se toho všichni iniciativně chopili a využívají ke svým cílům."
No, já si myslím, že to je centrálně organizováno. Pokud vysledujete tendence, tak je to bez diskuse. Nemůže napříč všemi státy ta reakce být tak stejná, a to včetně přijímaných opatření i reakce lidí na ně.
A tomu prvnímu impulzu, na který všichni "kupodivu stejně" reagují, se říká bezstrukturní řízení.
A že to potom různé skupiny využívají k dosahování vlastních cílů, je také příznačné. Ovšem jejich reakce se dá do určité míry předpovědět, stejně jako reakce lidí. Navíc to vytváří zpětné vazby z hlediska řízení, aby to příště mohlo být více vypilované.
Jedním z takových testů byla například ta prasečí chřipka, kdy se to všechno testovalo v menším měřítku. A vy potom řeknete, že to není organizované? Poslechněte si některé odborníky v Německu, kteří vám řeknou, jak je to všechno podobné, a jak v tomu kupodivu figurují stále ti samí lidé. Nevím, zda jsem
našla všechna ta videa, protože na YouTube je smazaly, ale tady je alespoň pár z nich:
https://vk.com/video-83575662_456239472
https://vk.com/video-83575662_456239447
https://vk.com/video-83575662_456239413
https://vk.com/video-83575662_456239374
Jen takove male drobne upozorneni: ve vede nic takoveho jako shoda neexistuje, pripustit shodu uz je prave manipulativni technikou. Ve vede mluvi jen a pouze vysledky experimentu, bud se neco za predem definovanych podminek dokazat da (a ty podminky jsou definovany k tomu, aby si to kazdy mohl vyzkouset a dostat stejny vysledek), nebo se to da dokazat jen nekdy, a v tom pripade je to oblast vyzkumu a hypotez a na verejnost se s tim jeste neleze, a nebo se to dokazat neda a je to paveda. Je uplne jedno jestli tomu veri jeden vedec, nebo 50 tisic. Opakuji jeste jednou, nic takoveho jako vedecky konsenzus neexistuje. Vzpomenme, kdyz nacisticti vedci sepsali pamflet "100 vedcu proti Einsteinovi", a jaka byla reakce AB? "Na co sto? Kdybych nemel pravdu stacil by jeden."
Tuto stránku navštívilo 1 764