Diskuze k článku

Pražská špína se vypořádala s maršálem, který Prahu uchránil před osudem Varšavy

Příspěvků 87

4.4.2020 5:55

Mlčení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Pan prezident prostřednictvím svého mluvčího vyjádřil jasné poboureni nad touto sprostou a podlou akci havlistu, která se dá srovnat s činem fasistu.

Nemohu ale pochopit trapné mlčení vlády, tzn. pana premiéra, ministerstvo vnitra a v neposlední řadě ministerstvo zahraničních věcí. To jako tihle sasci - starostové (Kolář, Hřib, Novotný) určují naši zahraniční politiku? To můžeme rovnou zrušit vládu, je stejně na dvě věci protože v situaci kdy jsou ohroženy diplomatické vztahy s Ruskou federací, tak ona mlčí a dělá mrtvého brouka!

Jinak Kolář je anální alpinista USA, jako jeho otec. Na každou svini se vaří voda a s pádem mocného impéria i na ně přijde řada!

378314

4.4.2020 12:34

RE: Mlčení

Jan Hanuš 77.?.?.?

Reakce na 378314

Rusové nejsou hloupí a dokáží odlišit, co udělá nějaký parchant a co udělá vláda. To mlčení vlády je horší signál. Řiťolezci tu budou vždy, ale vláda by konat měla. Ještě štěstí, že máme alespoň dobrého prezidenta.

378331

5.4.2020 2:35

RE: Mlčení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 378331

Když je okolí ignoranty prosadí se sajrajt. Nehodlám omlouvat ty kteří spoléhají na velkorysost. V uhnii je reálem co řekne ECB €araboafriky a idioté ekonomie a politiky hrají divadla indiánům co platí životy exploatovaných dokonalá komunistická zabezpečení nájezdníkům, no ano vymírající s čtvrtinou pod hranicí bídy. Skutečně 3/4 co se vezou i na svou výměnu jsou zločinci aniž by chápali vlastní vinu idioti a na koho hřbetech se vezou. Možná výmaz je slušné řešení v podstatě nepříčetných a do toho je tlačí s ruskem, Když vymaží ztráta lidí nebude, zbaví utrpení trhaných "mňoukaly utahování opasků a hledání dna tlamohihňala protože jsou behemoty - tedy hovady narostlými.

378358

5.4.2020 11:55

Mlčení jehňátek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 378314

Franta Sauer šel strhávat Mariánský sloup v čele spravedlivě rozhořčeného davu, aby za velkého humbuku Rakousku Uhersku, žaláři to národu, ukázal, že my Češi také máme odvahu!
Starosta Kolář v tichosti využil nouzového stavu, kdy i zloděj se rozmýšlí krást, aby pokradmu sochu demontoval. Způsob jednání, který může zvolit jedině … pirát. Nebo liberál. [bliji]

378364

6.4.2020 15:47

RE: Mlčení jehňátek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 51.?.?.?

Reakce na 378364

Další nepřímý důkaz že žádná pandemie není. Ale že jde jen o krycí operaci. Kdyby to bylo tak vážné tak by potentáti neřešili kraviny typu odstraňování pomníků. Potentáti mají jiné informace než my.

378407

5.4.2020 13:29

RE: Mlčení

V.Hlavacek 185.?.?.?

Reakce na 378314

Plne souhlasim,
a dale,kde je statni zastupitelstvi ? Trestne ciny se neresi ? Vsichni jsou 'nezavisli' . Ale ja obcan si je vsechny platim ! Stat ale vubec nefunguje.
Kolar - muze si delat co chce ? Muze si obcan postavit sochu treba Musoliniho ? nebo zbourat sochu Masaryka ?
Kdyz to nejde jinak, tak se asi vratime k historicky osvedcene metode - defenestrace.

378369

4.4.2020 6:18

Lítost

Woodu 178.?.?.?

Ano lituji velice tohoto činu, který se stal na kusů území mého obřezaného státu. Ale nebudu se nikomu omlouvat. Já to neudělal.Je to jako bych se omluvil za to že hovno smrdí. A Tahle pražská hovna smrdí fest.

378315

4.4.2020 6:42

Pro mladou generaci poučení

Jacob 193.?.?.?

Mladá generace by si z toho měla vzít poučení................pokud opět nechtějí být jednou untermensch, být ještě levnější pracovní silou a hrbit se pod bičem ubemensch

378316

11.4.2020 8:12

RE: Pro mladou generaci poučení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 378316

Já zažil když jsme byli untermenschen po roce 1968 a už to zažít nechci, ty ozraly rusky kreteny u nás

378552

4.4.2020 6:48

Osud sochy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Socha má být umístěna v Muzeu paměti 20. století. Zní to slibně. Akorát že: "Muzeum neexistuje a toto je jediný exemplář", sdělila redaktorka na ČT24 na závěr krátké reportáže z odstraňování sochy.

...protože i mezi historiky rozhodně nepanuje přesvědčení, že by podobný projekt mohl vzniknout dříve než v následujících deseti letech.

Založení Muzea paměti 20. století je něco, u čeho předpokládáte shodu napříč politickým spektrem. A vůbec by nebylo od věci, kdyby se jeho vznik snažila politická reprezentace urychlit. Samozřejmě nikoliv stylem vytvoření virtuálního muzea, které navrhoval primátor Zdeněk Hřib.

https://www.info.cz/nazory/pur-trampoty-prazskeho-...

378317

4.4.2020 7:02

Nedivil bych se, ze si nekdo veme akuflexu, predpisovou rousku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

a zlikviduje vsechny symboly pokrytectvi, lzi a utlaku!

Stromecek, stolecek s durou a dve sesle ochlasty bombometcika. Cedule prejmenovanych namesti a ulic.

Jako posledni vrati letisti nazev, ktery mu nalezi.

378318

4.4.2020 7:49

Svou rusofobií si Česi řežou větev, na které sedí

Rudolf_K 2a02:x:x:x:x:x

Svou rusofobií si Česi řežou větev, na které sedí. Neoconi pravděpodobne opovrhují podlézavými Čechy ještě víc než Rusy. My jim pomůžeme zničit Rusko a oni potom zničí nás.

Rudolf Kavan
https://voxpopuliblog.cz/author/rudolf_k/

378319

4.4.2020 10:57

RE: Svou rusofobií si Česi řežou větev, na které sedí

F&T 45.?.?.?

Reakce na 378319

Naprostý souhlas. Podívejte se na Ukrajinu, jak se "zaintegrovala" do EU. Ve výsledku si pouze pokazili vztahy s Ruskem a do EU se nedostanou. Všechno se jim zdražilo a třou jen bídu s nouzí.

Přesně tento osud nám neokoni chystají jako odměnu za rusofobii.

S odstraňováním pomníků nesouhlasím a v této době je to jasný důkaz, že koronavirus je jen kouřová clona.

378322

4.4.2020 23:05

Světoobčané nejsou Češi

Gój 46.?.?.?

Reakce na 378319

Nejsou to Češi, kteří jsou za cizí peníze postiženi rusofobií, ale havloidní kolaboranti, nadlidé! Stejní zmetci oslavují a podporují kdejaké další zlo ze scénářů banksterů. Greténismus se Zeleným údělem, desítky pohlaví a lsti o možné změně pohlaví, krimigranty a islamismus, ale také prolhanou propagandu o jakoby přírodním jedu Covid-19! Za pokažený smrtící vir a jeho dýlování, od Ameriky přes Indonésii, Čínu až do Evropy, v různých mutacích, může nejspíš pokažený čínský netopýr s obrovskými křídly. Za zlo havloidní i vládní sebranky pak opět banksteři a jejich Aspen zednářský zločinecký spolek!

378356

4.4.2020 8:08

JE NEŠŤASTÍM demokracie

libertarian 31.?.?.?

> To, co udělalo vedení Prahy 6, je ubohé, podlé a trapné a já si myslím,
> že většina Čechů a Moraváků s tím nesouhlasí.

- neviem, čo si myslí většina Čechů a Moraváků.
Ale viem, aké sú výsledky volieb. Ovčania si demokraticky zvolili svojich vládcov, a teraz (NEmusia) BY MALI niesť (aspoň morálnu) zodpovednosť za ich konanie.
JE NEŠŤASTÍM demokracie, že ovčania si slobodne volia svojich otrokárov, ale potom už sa ovčania tvária, že za svoju voľbu nenesú zodpovednosť.
Nuž, zodpovednosť NENESÚ, ale DôSLEDKY svojej voľby niesť budú.
==============

Anglosaské národy držia pevne spolu, a žiadne rozdelenie ich štátov sa nekoná. Ani žiadne nepriateľstvo týchto štátov.
Slovanské národy sa chovajú voči sebe ako šialené zvery, rozbíjajú svoje štáty a spájajú sa s nepriateľom , aby si uškodili navzájom. Zničíme si svoju budúcnosť, ale naši ovčania si to nikdy neuvedomia.

378320

4.4.2020 12:32

RE: JE NEŠŤASTÍM demokracie

Mika 46.?.?.?

Reakce na 378320

Anglosaské národy mají za sebou taky úplně jinou minulost. Hlavně tu koloniální. Dějiny si vykládají po svém a my, poté co jsme vlezli do evropských, prozápadních hodnot , přistupujeme na jejich výklad dějin a způsob života. To se týká výuky na školách, médií a našich prodejných politiků. Tato kampaň je zaměřena hlavně na mladší ročníky, protože jsou tvárný, dá se s nimi lehce manipulovat.¨
A zde se dostáváme k tomu proč nedržíme spolu. No protože ty starší, zkušenější mohou srovnávat a posuzovat s tím co bylo a jasně vidí lži a manipulace ve prospěch západu a propagandu, že vše co je z východu je špatné a vše co je ze západu je bez chyby a zároveň má ty nejvyšší morální kvality! Výsledek je, že mladí tomu věří.

378330

4.4.2020 15:14

RE: JE NEŠŤASTÍM demokracie

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 378320

Už jsem vám to psal několikrát, ale je to házení hrachu na zeď. Nějaká strana měla ve svém programu přejmenovávání ulic a odstraňování soch? Pokud ne, tak prosím neplácejte, že za to jejich voliči nesou odpovědnost! Dokud nebude přímá demokracie a odvolatelnost zastupitelů, pak jsou volby k ničemu.

Co se týká vaší druhé úvahy, opět jste úplně mimo mísu. Tzv. Anglosasové byli též Slovani, ale Řím je masíroval daleko déle než nás. Co jsou ve skutečnosti ti Anglosasové? Potomci Římanů - Londinium bylo římské město. Řím postupoval tak, jako každé imérium. Rozšiřoval se tak, že od vesnice k vesnici chodili vojáci, chlapy zabily a ženské oplodnili. Veteráni se tam usadili. Jazyk se změnil, polatinštil. Zbytky slovanského základu jsou v angličtině a dalších jazycích vycházejíccích z latiny dodnes, například butterfly (motýl) = Bютер влай = vlaje ve větru.

Takže v západní Evropě proběhla konverze Slovanů na Francouze, Němce, Anglosasy atd. úspěšně. Včetně změny jazyka. Proto není potřeba, aby moc tyto "národy" štvala proti sobě.

Zatímco na východě stále probíhá konverze a je hojně využíváno "rozděl a panuj". Pátá kolona v těchto oblastech byla tvořena zejména katolickou církví (Poláci, Chorvati už jsou Slovany jen dle historie), později médii a kulturní masírkou (dnes především filmy) ze západu.

>Slovanské národy sa chovajú voči sebe ako šialené zvery

Tohle je hloupé zevšeobecnění, nejsou to národy, ale pátá kolona v nich, u nás se to ukázalo například v plné kráse po bitvě na Bílé hoře a má to ozvěny dodnes. Češi vydrželi křížové výpravy větší, než byly ty do Jeruzaléma. Snad tedy vydrží i toto. Nevím, jak to bude s katolickým Slovenskem.

378335

4.4.2020 16:30

RE: JE NEŠŤASTÍM demokracie

Mika 46.?.?.?

Reakce na 378335

Co se týká vaší druhé úvahy, opět jste úplně mimo mísu. Tzv. Anglosasové byli též Slovani, ale Řím je masíroval daleko déle než nás. Co jsou ve skutečnosti ti Anglosasové? Potomci Římanů - Londinium bylo římské město

Vy jste rozený antropolog - a kam se vám poděli Germáni, Skandinávci? Nějaké vědecké podklady by nebyly? Nebo fakta?
Co tu píšete, je fake news! Mícháte hrušky s jabky a poučujete druhý. Nějak si moc sedíte na svém egu. Trochu skromnosti by vám neuškodilo.

378341

4.4.2020 18:08

RE: JE NEŠŤASTÍM demokracie

moucha 178.?.?.?

Reakce na 378341

Trocha skromnosti neuškodí nikomu. L. i. nepíše fake news a nemíchá hrušky s jablky. Ego teď neřeším.[smích]

378345

4.4.2020 22:17

RE: JE NEŠŤASTÍM demokracie

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 378341

Nechtělo se mi vyjmenovávat všechny evropské státy. Bílý člověk = Slovan. Jak si myslíte, že se mu oficiálně říká? Kavkazan. R1a je tu již 26.000 let. Co se týká Švédů, prý za třicetileté války byli schopni se zde domluvit.

Ještě než začnete naříkat nad poučováním, fake news atd., mohl byste si přečíst třeba toto: O Slovanech úplně jinak.

A nebo třeba tohle: SANSKRT BHAŠA NAGARA

Mimochodem, nebyl jste to vy, kdo tu uveřejnil zprávu o tom, že lidstvo pochází z jiné planety? Nebo si přečtěte třeba toto a pak se zamyslete nad příspěvkem, na který reď reaguji.

378354

5.4.2020 10:38

RE: JE NEŠŤASTÍM demokracie

kolokol 185.?.?.?

Reakce na 378354

Zjišťuji, že autor knihy "O Slovanech úplně jinak" byl kameraman. Ve Wikipedii je uváděn v souvislosti s výkladem pojmu pseudolingvistika. Na jakých odborných základech tedy jeho pojednání vlastně stojí?

378361

5.4.2020 11:56

RE: JE NEŠŤASTÍM demokracie

Pe-tri 141.?.?.?

Reakce na 378361

A na jakých odborných základech stojí pojednání ve Wikipedii ?

378365

5.4.2020 20:37

RE: JE NEŠŤASTÍM demokracie

kolokol 185.?.?.?

Reakce na 378365

Milý Pe-tri, pokud na můj dotaz nemáš co kloudného odpovědět, raději mlč. Pokud nechápeš, že odbornost je velmi důležitým znakem pro posouzení způsobilosti někoho se k něčemu vyjadřovat nebo dokonce o něčem napsat knihu, máš problém ty, ne já. Vznesl jsem plně legitimní a srozumitelný dotaz. A očekávám podobnou odpověď. O tom, co je a není Wikipedie mě opravdu nikdo nemusí poučovat.

378378

4.4.2020 10:58

Čemu se divit?

Oudrnicky 178.?.?.?

Od základní školy žákům zkreslují dějiny, trvalá masáž ČT-nesmyslů, některé knižní bláboly... Ze škol se vytratila kdysi velice dobrá úroveň vzdělávání. Výsledkem jsou snadno manipulovatelní občané které tolik (ne)mocní potřebují. Jinak naprostý souhlas s článkem i poznámkou. Opravdu hnus, ale obývám se že tzv demokratická změna je zcela nemožná[pláč]

378323

4.4.2020 11:08

Ksindl zůstane ksindlem i kdyby byl v hermelínu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

To platí nejen o nažehlených světovládcích, kteří stále ještě vlastní kdysi všemocný a nyní už hodně zoufalý FED (dlouho už jej vlastnit nebudou ) a hrají si na nedotknutelné bohy, ale i o pátých kolonách vlastizrádců a kolaborantů se světovládci. Včetně té zdejší.

378324

4.4.2020 11:17

prepisovani dejin

bezny ctenar 176.?.?.?

Odstraneni sochy je jen jednim z kroku pri budovani dalsi rise, prepisovani nekomu velmi velmi neprijemnych dejin. V ceskem narode se v tech dejinach naslo dost zradcu. Clovek muze podlehnout velkemu tlaku, ale vetsina zradcu byla zcela
dobrovolnych a zcela zistnych. Jako ti dnesni slouhove prepisovacu dejin.

378325

4.4.2020 12:03

Užiteční idioti

janmax 213.?.?.?

nechápou, že nebýt Koněva, tak se ani nenarodili.
Všeho dočasu, pamatujme si je.

378327

4.4.2020 12:26

RE: Užiteční idioti

Antioxi 94.?.?.?

Reakce na 378327

A když by se narodili, tak leda zase jako odpad=kolaboranti....

378329

4.4.2020 13:30

Co je pravdy na tom,

MChM Dzona (tečka) vandal (zavináč) gmail (tečka) com 82.?.?.?

že Koněv vjel do Prahy, odkud už Němci prchli? Prý je vypudil o den dříve jakýsi Vlasov, ale nevím, ve škole jsme se o tom neučili. Jestli nám učebnice dějepisu náhodou nemanipulují historií. Nevím.

378332

4.4.2020 15:35

RE: Co je pravdy na tom,

RomanTička 94.?.?.?

Reakce na 378332

Ano, Koněv toho skutečně v Praze už moc neosvobodil, protože Praha se s pomocí Vlasovců víceméně osvobodila sama. Ovšem už jen vědomí, že se blíží obrovská Koněvova armáda, hnalo zbytky německé armády na západ do amerického zajetí a Praha byla víceméně německého náporu ušetřena. Takže Koněv má hodně velkou zásluhu na tom, že Praha vyšla z povstání poměrně dobře.

378338

4.4.2020 15:39

RE: Co je pravdy na tom,

F&T 45.?.?.?

Reakce na 378332

Podle mě to pravda je. Ale nebýt tlaku ruské armády, tak by nebyla ani armáda Vlasovců ochotná proti Němcům bojovat. Naopak vlasovci by vraždili naše lidi ve jménu vůdce.

Dvojnásobní zrádci vlasovci se potřebovali probojovat k linii američanů aby se tam mohli vzdát. A němci jim to chtěli znemožnit a tak se mezi sebou trochu poškorpili. Pro vlasovce totiž znamenolo ruské zajetí jistou smrt, takže motivaci k boji měli vyšší než němci.

----
Jo a také nezapomínejte na bombardování Prahy a ničení naší infrastruktury od američanů v době, kdy už bylo rozhodnuto o všem. To byla opravdová pomoc, která potěší jako kudla do zad.

378339

4.4.2020 18:53

RE: Co je pravdy na tom,

MChM Dzona (tečka) vandal (zavináč) gmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 378339

A taky nezapomínejte na Sovětské bombardování Mladé Boleslavi po skončení války, kdy zahynuly stovky civilistů. Pokud to není jen západní propaganda.

378348

4.4.2020 21:40

RE: Co je pravdy na tom,

F&T 45.?.?.?

Reakce na 378348

Tohle je asi bohužel také smutná část pravdy:
https://www.mladaboleslav.cz/bombardovani-mlade-bo... V tom dohledaném článku jsou fotky.

Jestli to chápu dobře, tak rusové chtěli zejména povraždit všechny "své" kolaboranty prchající na západ. A nějaké naše civilní oběti je moc netrápily.
Celá pravda se nikomu nehodí do krámu ani rusům ani američanům.

Ale i tak musíme uznat, že kdyby nás rusové neosvobodili, tak by tady bylo mnohem hůře a nebo bychom se vůbec nenarodili. Proto odstraňovat pomník osvoboditelům je hloupé.

378352

5.4.2020 18:38

RE: Co je pravdy na tom,

Rudolf_K 142.?.?.?

Reakce na 378352

Nebyli to Rusove. Byl to mnohonarodnostni SSSR vedeny Gruzincem.

Rudolf Kavan
https://voxpopuliblog.cz/author/rudolf_k/

378373

6.4.2020 11:24

Nezapomeneme, šmejde!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 378348

Nejsi moc kvalitní prorežimní troll. Proč to děláš, neumíš si vydělat jinak, třeba prací? Vlastně promiň, tohle je tvá práce...

Nálet na Ml.Bol. byl součástí rozsáhlejší letecké akce, jejímž úkolem bylo zamezit ústupu německé armády do amerického zajetí nálety na dopravní uzly. Vzhledem k tomu, že jednotky německé armády nedodržely podmínky kapitulace a nezastavily se na místě, kde je bezpodmínečná kapitulace zastihla, přikročilo sovětské velení k bombardování i 9. května 1945. Při náletu na Mladou Boleslav zahynulo přibližně 450 lidí. Oběti můžeme dále rozdělit na 140 příslušníků české národnosti (z Mladé Boleslavi a blízkého okolí), a dále pak na zhruba 300 příslušníků německé armády.

Na to, jak a čím se Protektorát podílel na vraždění sovětských lidí, je to přiměřená ztráta, navíc chcíplo 300 fašounů a to je dobře. Škoda že tvůj dědeček tam nebyl.
Tví chlebodárci povraždili 360000 Čechoslováků, červe.

378395

4.4.2020 16:52

RE: Co je pravdy na tom,

Joseph Chlor 89.?.?.?

Reakce na 378332

Za sebe doporucuji 1) Junek : Celé to hnízdo musí hořet a 2) Richter : Případ generála Vlasova. Male chybicky se najdou v obou knihach, ale zejmena ta 2) je pomerne dobre ctiva a take i souvislostech slusne zpracovana.

Obecne pak plati, ze " osvobozovani" je komplexni proces, casove i jinak narocny a pracny . Rozhodne ho nelze redukovat napr. na to, ze na nejake namesti nejakeho ceskeho mesta prijede nekolik jeepu s uredniky z Bostonu a s cernochy z Alabamy, na pocest cehoz se pak vyvesuje Union Jack a skladaji se vesele pisne. To je jen jedna epizoda z procesu osvobozovani , de facto povalecna (Nemci a spol. se drali do americkeho zajeti ostosest, jak Amici derou se do obchodaku o Black Friday...vzdavani se asi neni bojem, tedy prijimani vzdavajicich se do zajeti asi uz neni az tak osvobozovanim toho obyvatelstva, ktere do te doby dlelo v podruci vzdavajicich se, tady bych spise videl to tak, ze naopak vzdavajici se do americkeho zajeti Nemci citili se byt osvobozovani - od obav, co by s nimi jinak bylo ....).
A jeste neco - nekdy se tvrdi (nebudu zde spekulovat, zda nejcasteji to tvrdi potomci gestapaku a konfidentu gestapa) , ze nas vychodni spojenci neosvobodili (zajimalo by me, zda autori techto hodnoticich vyroku by totez tvrdili i ve smeru tehdejsiho zidovskeho obyvatelstva, zda ani tyto lidi sovetska vojska neosvobodila), ale prijeli nas zabrat, okupovat. Coz je, mirne receno, polopravda. Sovetska vojska u nas po valce (opomenme nyni rok 1968) rozhodne nezustala dele nez americka vojska v Deutsches Reich , kdy se malo vi, ze jeste v roce 1951 byly USA ve valecnem stavu - s Deutsches Reich.
"My" (nezucastneni prominou) si to tady zpackali vicemene sami, bohuzel i tim, ze v roce 1948(unor 1948) nebyly schopne tkzv. "demokraticke" strany svolat parlament. Coz by slo, ovsem nesmeli by dotycni dat prednost lelkovani uvnitr svych rodin i jinde.

378342

6.4.2020 11:08

45.000 sovětských soldatů tehdy zahynuli asi na ... COVID-19, débo.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 378332

Víš moc dobře, že je to sprostá liberální lež. Ještě líp víš kolik za ni dostaneš.

378393

4.4.2020 14:35

Generalove....

Joseph Chlor 89.?.?.?

Ach , ano. Je jich ve valce treba, bez veleni by to nefungovalo. Ovsem nekdy generalove poslouchaji a vykonavaji takove rozkazy, z kterych je jednemu spatne. Reknete ze musi....no comment.
Daleko vice me poburuje to, ze na nekterych mistech odstranili pamatniky obycejnych padlych sovetskych vojaku....
Jednu takovou demontaz v nejmenovane vesnici u Ostravy provedlo OFkomando pod velenim byvaleho komouse a dost velkeho hnusaka hned po tkzv. sametove revoluci.

Pokud reporyjsky cunik necha postavit pomnik tkzv. vlasovcum (jake budou mit na sobe mundury - Rude Armady...anebo ty hitlerovske SS ?!???) , tak vznikne zajimava situace - Prazaci budou vzpominat a projevovat vdek bojovym utvarum, ktere nechal Hitler vyzbrojit az ke sklonku valky, na prosbu samotneho Himmlera.
Kdy nekteri vlasovci spadali pod utvary zbrani SS, jejich vyznamenani obdrzeli, jimi byli vyzbrojeni. A bojovali jeste v predvecer sve dalsi dezerce proti Spojencum (SSSR byl spojencem VB a USA) , ve Varsave udajne patrili k nejvetsim hrdlorezum - pri potlacovani povstani Polaku proti Nemcum.
SS byla po valce oznacena jako zlocinecka organizace. Nu - svuj k svemu. Mozna se toho chytne nejaky pravnik a cast obyvatelstva Prahy posle do basy, aspon klesnou ceny prazskych bytu, to by bylo celkem prijemne.

Douska.
Snahy o odstraneni soch Napoleonovych by asi vyvolaly rychly prijezd sanitky a nasledny odvoz do psychiatricke lecebny. Pote naklady na lecbu, z penez danovych poplatniku. Coz by bylo naopak neprijemne, nerozumne.

378333

4.4.2020 14:55

Blééé

jurajj 78.?.?.?

Šíriť nenávistné prejavy v rámci demokracie a vyzývať k odstráneniu degenerátov je trestné.
Takže sa vyjadrím jasne, stručne, zrozumiteľne:
..,..

378334

4.4.2020 15:28

Ono tady úplně nejde o Koněva..

RomanTička 94.?.?.?

Tady jde opět o souboj globálního nového pořádku s tím starým, o nahrazení zbytků normálnosti a tradic novými multikulti-euro-havlo-buzno neomarxistickými zrůdnostmi. Těmhle globalistickým neomarx sviním není z toho "starého" svatého naprosto nic a budou provokovat a srát lidi dál, přejmenovávání náměstí a odstraňování soch na Praze 6 je jen začátek a bude to pokračovat dál, směrem k násilí. Napadení Jakla bylo prvním signálem, kam "neomarxistická revoluce" bude směřovat. A také směrem k zamoření této země parazitickými teplomilnými invazivními organismy.
A víte, proč jim to prochází? Protože moc dobře vědí, že jim to beztrestně projde, a že si nikdo ani nedovolí Kolářovi, Hřibovi, Ferimu...atd. na ulici prostě a jednoduše vyrazit zuby z držky. Proto...

378337

4.4.2020 18:04

Odstranění sochy Koněva.....

Rohador 90.?.?.?

Nejen že to nebyl příliš "rozumný" počin, ale člověk, který za tímto excesem stojí, je evidentně inteligenčně velmi mělký --- neboť není schopen v době epidemie a boje s ní udělat pro společnost "něco" užitečnějšího.

Už jen za toto bych byl pro jeho odvolání z úřadu.

378343

4.4.2020 18:05

Kolář zradil odkaz Václava Havla

Mika 46.?.?.?

Starosta Kolář porušil demolicí sochy mezinárodního smlouvu a mělo by následovat jeho okamžité odvolání.

V základní vztahové smlouvě mezi ČR a Ruskou federací, kterou uzavřel Václav Havel a Boris Jelcin v roce 1993, je v čl. 21 jasně ujednáno, že „každá smluvní strana bude na svém území zajišťovat péči o vojenské hroby a vojenské pomníky druhé smluvní strany, jejich udržování a přístup k nim“.


Ruská strana zakotvila zmínku “péče o vojenské pomníky” do smlouvy zjevně proto, že předvídala nástup extremistů a přepisovačů historie v České republice.

Proti porušení mezinárodní smlouvy “místním gauleiterem Kolářem” musí zasáhnout zákonodárné orgány, vláda, nebo prezident. Škody páchané Kolářem, primátorem Hřibem, nebo starostou Novotným v mezinárodních vztazích jsou v nedozírné, a vyčísleno penězi dosahují desítek miliard.

Kolář má bobky a udělá nejlíp, když bude chodit kanálama. Podívejte se co si vzal na ksicht aby byl na ulici inkognito!
https://www.arfa.cz/cerna-demolice-sochy-marsala-koneva-obludny-rozhovor-s-maskovanym-starostou-kolarem-vyuzili-jsme-situace-ze-je-epidemie-z-toho-mrazi-prezident-zeman-musi-zasahnout/#.XoitoIsue1s

378344

4.4.2020 18:59

RE: Kolář zradil odkaz Václava Havla

MChM Dzona (tečka) vandal (zavináč) gmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 378344

Havel si malou zradu tak trochu zaslouží, ale vámi zmíněná smlouva je mezi ČR a RF. Socha Koněva je prý ve vlastnictví Prahy 6, tedy mimo smlouvu. Kdyžtak podejte na starostu Koláře žalobu pro porušení mezinárodní smlouvy, ať se ta působnost vyjasní. Zajímalo by to určitě víc lidí.

378349

4.4.2020 22:17

RE: Kolář zradil odkaz Václava Havla

moucha 178.?.?.?

Reakce na 378349

Kolář se nezachoval hezky, jeho chování se mi nelíbí, podříznu mu krk a nehodlám o tom diskutovat.[smích]

378355

5.4.2020 0:30

RE: Kolář zradil odkaz Václava Havla

MChM Dzona (tečka) vandal (zavináč) gmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 378355

A vlastně jo, co se srát s nějakým právním postupem. Vždyť to není efektivní. Není člověk, není problém.

378357

5.4.2020 11:05

RE: Kolář zradil odkaz Václava Havla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 378357

Vaše rozpoznávací a rozlišovací schopnosti jsou že když si půjdete hajlovat s trikem počmáraným znaky SS a haklnkrajci je to vaše vlastnictví a svoboda projevu stejně jako urvaných vagónů hřiba, p.n. a loukoťáře. [chechtot] Nicméně je možné že s diagnózami celé škály sociopatií zůstanete beztrestní a dokonce vám dají invalidní důchod což tedy ale v jejich případě neznamená pokud budou trvat na svéprávnosti že by neměli platit miliardové škody s vyexekuováním do mrtě. A stejně jako v americe do 6. kolene aby je to nenapadlo přepsat na milence. Potom by je upusinkovali láskou.

378362

5.4.2020 12:18

RE: Kolář zradil odkaz Václava Havla

moucha 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 378362

Vaše rozpoznávací a jiné schopnosti nebudu komentovat. Mám ovšem kámen času a nehodlám ho zatím nikomu odevzdat. Ani Thanosovi, ani těm pitomým americkým avengerům. Pusík.[smích]

378367

6.4.2020 12:09

RE: Kolář zradil odkaz Václava Havla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 378367

Není Váš druhý nick "MCHm"? Zkuste trollovat nějak inteligentněji [chechtot]

378399

6.4.2020 14:07

RE: Kolář zradil odkaz Václava Havla

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 378357

Dopustil jste se, pane MChM, neodpustitelného zločinu. Dovolil jste si naznačit, že ne všechny oběti z řad civilního obyvatelstva ČSR mají na svědomí Němci. To se u nás neodpouští.
Schytal jste to taky po zásluze. Informace sice pravdivá, nicméně mnohé rozzuřila doběla. Okamžitě jste tak demokraty zcela správně a zaslouženě označen za fašouna, kterýžto zmíněných chléb pojídá a vyzván, abyste si šel někam zahajlovat v triku SS.

Máte po žížalkách. Od této chvíle vás bude provázet Kainovo znamení a na Zvědavci jste de facto skončil.
Jinak, co se týče příspěvku pana mouchy, na který reagujete, myslím, že jste nepochopil, kam s ironií jemu vlastní naráží. Alespoň u mě to vyvolalo úsměv. Vzpomněl jsem si tak na nedávný výrok slovenského soudu. Slovenští cigáni vyhrožovali (tuším, že osobně i na sociálních sítích) jednomu z Kotlebovců, že ho podříznou jako slepici. Slovenský soud konstatoval, že to nebyly výhrůžky ani pokus o trestný čin ve fázi přípravy. Pan moucha tak možná dává tímto svérázným způsobem najevo, že i když taková slova zní výhrůžně a zdánlivě zavánějí trestným činem, vůbec o nic nejde a je to jen taková legrace.

378403

10.4.2020 12:25

RE: Kolář zradil odkaz Václava Havla

moucha 178.?.?.?

Reakce na 378403

Chápete velice dobře, já bych ani mouše neublížil, nejsem násilník.[smích] Mimochodem, ta pohádka jak vědci staví věže v různém měřítku a z různých materiálů se mi líbila moc.[smích]

378518

5.4.2020 18:41

RE: Kolář zradil odkaz Václava Havla

Rudolf_K 142.?.?.?

Reakce na 378344

Na tomto priklade je videt, jak se zmenila atmosfera od roku 89. Havel vykladal o pratelstvi a spolupraci, o tom jak "vypukne mir". Ale brzy po tom zacaly do Ceska pronikat ruzne neziskovky rizene neocony a financovane Sorosem. Michal Semin to popsal takto:

„Během let jsem s určitou nervozitou začal sledovat, jak se stupňují požadavky amerických sponzorů, abychom podporovali to či ono, a u některých z těch sponzorů se začalo ukazovat, že jsou napojeni na tajné služby a mají další skryté zájmy v rámci působení ve střední Evropě,“

Na Zvedavci o tom napsal clanek Jan Vítek. http://zvedavec.org/komentare/2019/12/8133-nac-cek... Jista klika se zmocnila CT, jista klika se zmocnila ODS. Zacali zbesilou protiruskou kampan. V dnesni dobe rusofobie dosahla stavu uplne pomatenosti.

Rudolf Kavan
https://voxpopuliblog.cz/author/rudolf_k/

378374

5.4.2020 6:16

Chatra Vitezi

coinageboy 104.?.?.?

Mladi kluci, Rudoarmejci, se triskali z Fasounama - a za co?
Nevdek svetem vladne.
V Praze, par nadsencu povstalo a doplatili na to - netrenovani a spatne vyzbrojeny se pokouseli prat s profiky.
Ruda Armada osvobodila Prahu - ti vojaci nemeli nic spolecnyho s komunismem, a my jim chcijeme na hrob, HAMBA!

378360

5.4.2020 12:12

PRAŽSKÁ LIBERÁLNÍ ŠPÍNA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Pochybuje ještě někdo, že liberalismus je jen líbivá politická forma fašismu? Objevují se zmatečné výroky typu:
„Spojenectví liberálů s fašisty by se dalo nazvat smlouvou s ďáblem, ale překáží tomu to, že liberálové samotní mají daleko od andělů“.
Ve skutečnosti je toto spojenectví naprosto přirozené. Liberalismus a fašismus nejsou k sobě navzájem antagonistické: jeden jako druhý, jsou jen různými převleky základního světového společenského systému, který potvrzuje právo jedněch vykořisťovat druhé. Jak vykořisťovat, koho vykořisťovat, jakým způsobem spojit zloděje a okradené v „jedinou entitu“ – to je druhořadý detail. Ale hlavní věc – v zlodějské společnosti diktatury zlodějů jsou liberalismus a fašismus stejné. Naprosto stejné!
Ono osobní absolutní svoboda na prvním místě hezky zní, ale to je tak všechno. V zásadě jde o to roztrhat a zdivočit stádo, aby se šelmám hezky lovilo, obzvlášť v době karantény, a aby si „svobodní“ jednotlivci neuvědomili, že v množství je síla. A pokud se šelmám podaří stádo rozdělit na soupeřící frakce, tak se mohou v klidu přežrat, frakce jim žrádlo dodají na talíř i bez lovení.
Ronald Reagan kdysi prorocky prohlásil: „Přijde-li někdy fašismus do Ameriky, bude se mu říkat liberalismus“. Politická terminologie se časem mění a její záměrně nesprávné uchopení je bičem na ideové odpůrce. Dobro a z něho vyplývající přirozený řád společnosti – a naopak Zlo a na něm vystavěné společenské konstrukty – však nejsou nikdy relativní. Jsou vždy absolutní.

378366

5.4.2020 13:00

RE: PRAŽSKÁ LIBERÁLNÍ ŠPÍNA

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 378366

Ano, s tím liberalismem a fašismem je to tak a je to stejné, jako sionismus a ukrajinský banderovský nacionalismus, kteréžto si tak krásně rozumí aktuálně na Ukrajině a vystrkují výhonky už i u nás...

378368

5.4.2020 19:39

RE: PRAŽSKÁ LIBERÁLNÍ ŠPÍNA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 378366

Pane, velmi Vám děkuji za Váš příspěvek !!!! pověděl jste to pregnantně jednoduše.
Máte dokonalé vidění světa. Nenechávejte si to pro sebě, běžte s tím za mladýma, oni / liberálové/
již s nimi pracují např. Erasmus, Volby na nečisto ve školách atd
přeji pevné zdraví !!! [oči v sloup]

378376

6.4.2020 12:07

RE: PRAŽSKÁ LIBERÁLNÍ ŠPÍNA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 378376

Děkuji [smích]

Buďte zdrav též.

378398

6.4.2020 14:53

RE: PRAŽSKÁ LIBERÁLNÍ ŠPÍNA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 378398

Jádro Vašeho názoru, pane/paní "2a00" spočívá ve Vašem tvrzení

> právo jedněch vykořisťovat druhé

Mohl/a byste nás poučit, čím je toto právo jedněch vůči těm druhým zakotveno? Že by v deklaraci lidských práv? Nějak to tam nemohu najít. Nebo snad v ústavě? Také to tam nevidím. Poradíte?

Díky [smích]

378405

6.4.2020 18:35

RE: PRAŽSKÁ LIBERÁLNÍ ŠPÍNA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 378405

Vykořisťování nehledejte v Deklaraci lidských práv nebo Ústavě. Hledejte v Zákonech a kombinujte za pomocí intelektu s možnými dopady. Například v 89/2012 Sb. Zákon občanský zákoník § 2395: "Smlouvou o úvěru se úvěrující zavazuje, že úvěrovanému poskytne na jeho požádání a v jeho prospěch peněžní prostředky do určité částky, a úvěrovaný se zavazuje poskytnuté peněžní prostředky vrátit a zaplatit úroky". Zní to logicky, nevinně a spravedlivě. Ovšem dopady mohou být nedozírné. Nejen u nás, ale celosvětově jsou bankovní úvěry jedinou formou emise nových peněz do finančního systému. Logika věci říká, že vyemitováním úvěru (tj.jistina) a povinností vrátit i úrok (tato část peněz není vyemitována!) vznikne v systému nedostatek ke splacení jistiny i úroku. A jsme po uši v neviditelném vykořisťování, poněvadž jedinou cestou ke splacení úroku je další úvěr, a tak dále a tak pořád až do nekonečné spirály. Vykořisťovaným tak je stát/vláda, firma, rodina, jednotlivec atd., čili každý, kdo si bere úvěr. A kdo je vykořisťovatelem? Správce/majitel bankovního systému.
A další tisíce příkladů v dalších zákonech - Obchodní zákoník, Zákoník práce, Zákon o pojistném na sociální zabezpečení, Zákon o veřejném zdravotním pojištění...

378415

7.4.2020 12:46

Děkuji ti, náčelníku, že ses mě zastal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 378415

Nebyl bych tak příliš kritický a nabroušený na ty, kteří udržují naši slavnou národní tradici a hrdinsky nadávají na každý bývalý režim, a při každé politické změně vždy urychleně přejmenovávají města, ulice a náměstí, staví nové a bourají staré pomníky, na lokajských uniformách si přešívají knoflíky a smývají ze sebe starý fekální odér. Tyto morální autority, rozhořčení mravní hrdinové, mravokárci s křížkem po funusu, vždy s novým odhodláním udržují rovnováhu sil při pronikání do konečníku světových prostorů.

378435

6.4.2020 18:50

UČIT SE, UČIT SE, UČIT SE!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 378405

Zkuste chápat psaný text a nevytrhávat kousky z kontextu, laciný to trollí trik:

"Liberalismus a fašismus nejsou k sobě navzájem antagonistické: jeden jako druhý, jsou jen různými převleky základního světového společenského systému, který potvrzuje právo jedněch vykořisťovat druhé."

O kterém "společenském systému" je zde asi řeč?
Netrapte se, to není na Vás. Další fáze, s tou budete mít ale problém: nejdříve myslet a až pak se vyjadřovat. [vyplazený jazyk]

378416

7.4.2020 16:48

RE: UČIT SE, UČIT SE, UČIT SE!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 378416

Pane "89". Pojem "vykořisťování člověka člověkem" je typický marxistický konstrukt. Je základním kamenem tzv. Marxismu-Leninismu. Myslím, že by se oba jeho autoři v hrobě obraceli, kdybyste je seznámil se svou teorií o "vykořisťování úvěrem". Uměl byste vymyslet, jak nebo kde získávat pro rostoucí lidstvo nové peníze za předpokladu, že bude úvěr (jako nepřijatelná forma vykořisťování) zakázán? To by mě opravdu velmi zajímalo.

Pane "2a00". Přiznávám. Rodiče se ze mne snažili vychovat tvrdého chlapa. Podařilo se jim to jen napůl. Zůstal jsem natvrdlým. Z Vašich slov jsem vyrozuměl, že jste hluboce nespokojen se současným světovým společenským systémem. I se všemi jeho "převleky". Mohl byste nám tedy naznačit, čím byste si přál současný společenský systém (např. v ČR) nahradit? Stačí jen formou několika stručných tezí.

Předem velmi děkuji.[smích]

378444

8.4.2020 14:50

RE: UČIT SE, UČIT SE, UČIT SE!

Joseph Chlor 89.?.?.?

Reakce na 378444

Pane anonyme, jednou z vnitrnich vlastnosti monetarniho systemu zalozeneho na soutezi o fiat penize zatizene urokem je i to, ze probiha neustaly presun bohatstvi k tem, kteri ziskavaji v jeho ramci na uverove expanzi - samozrejme ze na ukor tech, kteri nic takoveho delat nemohou (nebo nechteji, napriklad z autenticky krestanskych pohnutek).
Ne nadarmo zakazovala puvodne vsecka tri velka svetova nabozenstvi lichvu (v judaismu vsak bylo povoleno , aby dochazelo k zadluzovani nezidu - zidy).
Nez zacnete vyjmenovavat vsecka blaha, ktery tento system svetu prinesl, zminim apson jednu z nescetnych velkych katastrof - Velkou valku a tak i Holokaust...kdy ty pricinne-dusledkove souvislosti popisuje cela rada autoru - jak se tyto udalosti maji (mely) k ekonomice monetarnich systemu zalozenych na soutezi o fiat penize zatizene urokem. A to neni jedina genocida, urcite znate aspon trochu dejiny prumyslove Anglie....se vsim tim utrpenim a bidou onech vykoristovanych, timto systemem. Vcetne deti, umirajicih " diky" povyzive ci " diky" vycerpani otrockou praci.
Pitomoucke otazky ("Mohl byste nám tedy naznačit, čím byste si přál současný společenský systém (např. v ČR) nahradit? Stačí jen formou několika stručných tezí".) kladou zejmena pitomci. Citovanou otazku pak take i otroci (neschopni uvazovat smerem k alternativam, vcetne toho, ze system nutne nemusi byt NAHRAZEN, ale postupnou amalgamaci,napriklad prostrednictvim paralelnich /avsak PROKOMUNITNICH !!!/ men, zmenen , rikejte tomu treba evoluce, vyvoj, to je jedno).
Takove jako vy by vsak mohl docela uspokojit i prednaska Monty Python : How to do it.
Za ano ?
No vidite, tak uz nezlobte.

Douska.
Co kdyz opet prijde hyperinflace, tedy naproste popreni principu puvodniho kapitalismu - jakozto udajne to vyjadreni protestantskeho ducha pracovitosti a uspor (a tedy jejich znehodnoceni) ?
Na koho ci na co to svedete protentokrat?

378473

9.4.2020 17:07

RE: UČIT SE, UČIT SE, UČIT SE!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 378473

Z Vašich slov, pane Chlore,

> probiha neustaly presun bohatstvi k tem, kteri ziskavaji v jeho ramci na uverove expanzi

plyne, že hlavním zdrojem bohatství je úrok. To myslíte vážně? Považujete se za ekonomicky gramotného?

Z mé zkušenosti. Otázky většinou nebývají pitomoučké. Jsou někdy jednoduché, jindy rafinované. Ale vždy jsou to jen a jen otázky. Možná jste si všiml, že pánové, na něž jsem svými otázkami reagoval, se nezmohli na žádnou odpověď. Ani Vy ne. To, co jste odpověděl na mou prostinkou otázku je s prominutím pitomoučká vytáčka. Proč?

Všimněte si, že jde o typický úkaz. Lidé umějí poměrně pregnantně FORMULOVAT TO, CO NECHTĚJÍ. Ovšem říci či napsat CO CHTĚJÍ NAMÍSTO NECHTĚNÉHO se obvykle bojí. Mohli by totiž být nachytáni "na švestkách" či dokonce nařčeni z hlouposti. Ono totiž vymyslet CO CHTÍT umějí jen nemnozí. Vymyslet tak, aby pro svou ideu získali stoupence. Co nejvíc stoupenců. Bez nic se totiž obvykle TO CHTĚNÉ nedá prosadit.

Už jste pro svou "amalgamaci" stávajícího společenského systému získal alespoň jediného stoupence? Pochlubte se. [smích]

378496

9.4.2020 22:40

RE: UČIT SE, UČIT SE, UČIT SE!

ping789 91.?.?.?

Reakce na 378496

milý Vojto, pro ty , kdo pěstují mrkev, je zdrojem bohatství slunce, půda a voda, pro ty, kdo tisknou soukromé peníze, je zdrojem bohatství úrok, vy se držte raději mrkve, tam možná můžete být dobrý

378502

6.4.2020 18:25

RE: PRAŽSKÁ LIBERÁLNÍ ŠPÍNA

Rudolf_K 192.?.?.?

Reakce na 378366

"Pochybuje ještě někdo, že liberalismus je jen líbivá politická forma fašismu?"

Nejenze o tom pochybuji, povazuji to tvrzeni za nehorazny nesmysl. Za tim co se dnes v Cesku deje neni zadny ismus. Jsou za tim Soros a neoconi.

Rudolf Kavan
https://voxpopuliblog.cz/author/rudolf_k/

378413

6.4.2020 18:54

RE: PRAŽSKÁ LIBERÁLNÍ ŠPÍNA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 378413

Chytrému napověz, hloupého kopni a s kavanem se raději nikdy nebav [cool]

378417

5.4.2020 17:58

Že by?

ls 86.?.?.?

Že by nenápadně zkoušeli to, co se jim podařilo na Ukrajině?
Nejdříve vytvořit bojůvky?

https://www.lidovky.cz/domov/cechoizraelec-shani-l...

378372

5.4.2020 23:51

RE: Že by?

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 378372

Dobrý odkaz. Potvrzuje to, co jsem napsal, že je tu snaha o okopírování ukrajinského modelu, kdy opravdová národní vlastenecká domobrana je potlačována zákonem a nahrazována bandami "aktivistů" řízených majiteli bezpečnostních agentur a "bývalých", čili doživotních agentů izraelských tajných služeb, dnes s velkým nasazením se angažujících v protiimigrantských aktivitách a to nikoli pro naše hezké oči, nýbrž pro zajištění bezpečí Prahy- "Nového Jeruzaléma"...no, to jsme to dopracovali...[bliji]

Tenhle "čechoizraelec" není tu jediný a jeho agentura taky. Je jich tu už tolik, že když se spojí, tak jich bude víc, než příslušníků značně zkorumpované a nespolehlivé policie a kdykoliv si vzpomenou, budou hotovi udělat i státní převrat, zatímco naše armáda bude honit pasáky koz po kopcích někde v Kandaháru, pouštích Mali a leštit si krtky v Pobaltí...
Z titulu své pracovní náplně mají téměř neomezený přístup a možnost držení zbraní a to v rámci zákona a i kdyby došlo k naplnění evrounijních snah k totálnímu odzbrojení občanů, jich se to týkat nebude...
Jaké tihle "dobráci" mají ve spolupráci s místní eskimáckou 5.kolonou možnost dokazuje případ našich ještě hloupějších a naivnějších sousedů, kde jim nainstalovali napudrovanou krejčovskou panu do presidentského paláce a nedalo jim to ani moc práce...

378380

5.4.2020 19:52

Izraelec shání lidi do civilní stráže. Ministerstvo vnitra se k jeho plánu staví chladně

r.m. 31.?.?.?

https://www.facebook.com/david.bohbot.58/posts/299...
ten vrah, je ta tlamka vpravo, PS VB s páskou s dvěma trojúhelníkama?

378377

6.4.2020 6:39

Ale má obdoby.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Má! No jeje! Řekneme si to tak. Kdyby ty ruzne sochy Masaryku, Štefániků Marianskych sloupu, pomniku americke armade na Plzensku, nebo treba Stalinů na Letné atd atd atd , kdyby tak mohly mluvit! Mno, ale vyporadali se s Konevem pekne! To zase jo! PO BOLŠEVICKU![bliji] Hov.ada se nezaprou v zadne dobe

378385

6.4.2020 11:05

Hlodavci už vylézají

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Malý synek velkého Petra Koláře (někdejšího diplomata, pak medvědáře Jiřího Drahoše, dnes promotéra dalšího adepta na hrad, exkomunisty a převlékače uniforem Petra Pavla Překabátníkova) dovedl umění nechutnosti k pravé dokonalosti. Primitivní nácek z Prahy 6, Kalouskův stranický soudruh, zneužije zákazu shromažďování, aby si to po 75ti letech – za své poražené soukmenovce – vyřídil s maršálem Rudé armády, která osvobodila Prahu. Pokoutní odstranění pomníku osvoboditele Prahy maršála Koněva – pár dní před 75ým výročím pádu Prvního Německého Protektorátu na území našeho státu – je víc než symbolické. Nejde jen o provokaci jednoho frajírka „zlaté mládeže“ z Kalouskovy pražské stáje. Nejde jen o plivnutí do tváře všem obětem rudoarmějců na pražských hřbitovech (o desetitisících dalších v celých Čechách a na Moravě ani nemluvě). Jde o totéž, co udělala EU-Lejnová: je to výhrůžka a „vzpomínka na budoucnost“. Zdejší Pátá kolona kolaborantů tím dává Berlínu (formálně Bruselu) na srozuměnou, že je připravena podpořit jeho závěrečný útok na zbytky naší samostatnosti a svobody. Krysy nastupují z děr, ale rychle opět vyrostou. Prostě to už začalo. Vylézají.
Jestli nás tohle už konečně pořádně nebrnkne přes nos, tak nás krysy slupnou ke svačině.

378392

6.4.2020 11:28

Maršál Koněv nesouhlasil s okupací Československa roku 1968.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

... a proto pak odmítl převzít v Praze vysoké vyznamenání, říká historik.

https://www.arfa.cz/vida-marsal-konev-nesouhlasil-...

Pro některé sovětské vojevůdce z II. světové války byla okupace Československa vojsky Varšavské smlouvy v roce 1968 velkým rozčarováním. Správně viděli, že tak dochází k devalvaci jejich role při osvobozování Prahy a Československa v roce 1945 – vlastně poškození pověsti celé Velké vlastenecké války. Patřil mezi ně i maršál Koněv. On (tehdy již v důchodu) nesouhlasil s okupací Československa vojsky Varšavské smlouvy roku 1968. Proto v roce 1970 nepřijel do Prahy převzít vysoké státní vyznamenání. Svou roli na jeho rozhodnutí zřejmě sehrály i protesty veřejnosti proti okupaci z roku 1969, které Koněv pozorně sledoval a vnímal.
Údajný podíl maršála Koněva na okupaci 68 patří mezi časté a opakované pomluvy liberálů, přestože není jediný důkaz, že by jeho role při invazi nebyla nulová či mizivá. Pravdou je, že maršál Koněv (tehdy mu bylo 71 let a byl v důchodu) navštívil Prahu v květnu 1968 v rámci oslav 23. výročí osvobození. Setkal se tehdy se svým kamarádem a spolubojovníkem z války Ludvíkem Svobodou, kterému blahopřál ke zvolení prezidentem Československa. S Alexandrem Dubčekem a jeho ženou Annou se zúčastnil oslav osvobození Československa Rudou armádou. Takovej to zločin…

378396

6.4.2020 11:32

Maršál Koněv zastavil „Die Endlösung der tschechischen Frage“

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Bez ohledu na to, že „smějící se bestie“, místo aby kladli jakýkoliv podstatný odpor, pilně vyrobily každý 3. tank wehrmachtu, munice, všechny „Hetzery“, stíhačky… Až do … 15.05.1945 když jim došlo, že za to už asi nedostanou zaplaceno. Nepříjemný a nepohodlný fakt. Potomky těch snaživců se včera vyznamenali. Hnus.
Chorál lidí, kteří by se bez sovětských vojáků padlých – bylo jich 20 milionů – i přeživších, nikdy nenarodili, a to prostě proto, že jejich dědové a babičky, či jejich pradědové a prababičky, by proletěli stejným komínem, jako jím předtím proletěli evropští židé. Měli jsme totiž jít hned po židech, jak 30. ledna 1942 rozhodl ve svém hlavním stanu v přítomnosti R. Heydricha sám Hitler, a to těmito slovy:

„Háchu musíme představovat jako jednoho z největších mužů, pokud Čechům zanechá závěť, která bude znamenat jejich konec.“

Přítomný Bormann si jeho rozhodnutí poznamenal, a za pár měsíců poté, to je 8. června téhož roku, se v návaznosti na něj objevila v Bormannově oběžníku číslo 28/42 tato strohá poznámka s dalekosáhlými ovšem důsledky:

„Jakmile se dokončí deportace židů, musí se začít s vysídlením Čechů“.

Myslete si o tom, co chcete. Dnes každou chvíli nějaký havloidní nýmand z Dejvic či Řepořyj od svého lattéčka smí kafrat a relativizovat, aby měl pocit, že teď je on hrdina a mění dějiny? Co ten ví o válce? Ty obrovské počty padlých mě fakt zasáhly. Nepředstavitelné. Co jsme dokázali my? Ani jeden den piety těm, co padli v pětačtyřicátém. Nenávist. Válečné štvaní. Pořád dokola. Už jsem unavenej, fakt unavenej. A začínám taky… nenávidět.

378397

8.4.2020 7:46

RE: Maršál Koněv zastavil „Die Endlösung der tschechischen Frage“

ping789 91.?.?.?

Reakce na 378397

Dějepis kotlinky zdá se být již od prvního tisíciletí jenom o zpackaných odsunech různých podmnožin druhu homo z bodu A do bodu B, kdy bod B byl zhusta ekvivalentni onomu Endlösungu resp. za řekou Styx, je to bizzar max. Poučení žíru nula.

378458

8.4.2020 9:31

Díky, koláři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Nedráždí medvěda holou (_!_) … Teď Rusové připomínají, stejně jako V.Putin hyenám Evropy, co vlastně dělali „slavní“ legionáři v Rusku:

https://colonelcassad.livejournal.com/5770352.html

V „Písně Altajských partyzánů“ (1919) se zpívá: „… zlí Češi nás napadli, zapálili naši rodnou vesnici. Otec byl zabit v první bitvě, matka byla spálena zaživa v ohni. Sestra byla zajata, ale zůstal jsem sirotkem.“ Rok 1919!
V roce 2019 Praha nepřevedla 57,5 ​​tis. EUR na opravu a obnovu hrobů československých legionářů v Rusku. Důvodem je neochota místních obyvatel a ruských regionálních správ vidět památky na zemi loupežníků a vrahů ruského lidu. Ačkoli co říct? Na území Ruské federace se již nachází asi dvě desítky památek a pohřebišť československých legionářů.
Snahy Prahy převést historii československé legionářské vzpoury do ideologické roviny jsou však nyní stále znatelnější. Výbor pro záležitosti vojenských veteránů Ministerstva obrany České republiky uvádí, že legionáři bojovali v Rusku „za svobodu československého lidu“. Kategoricky jsou popírána fakta masakrů Čechoslováků proti civilnímu ruskému obyvatelstvu.
Plundrování a vraždění se rovná „boji národů Československa proti totalitnímu sovětskému systému“ a sovětského systému s nacistickým režimem. Mezi členstvím poválečného Československa v socialistickém táboře a řáděním Běločechů se vytvářejí umělé chronologické paralely jako zoufalý pokus o záchranu země před „ruským medvědem“. Členství České republiky a Slovenska v NATO je prezentováno jako triumf spravedlnosti, za který před sto lety legionáři položili životy „na dálku“ v Sibiři.
Aktivace Prahy a Bratislavy na takové historické frontě je součástí koordinované propagandistické kampaně proti Rusku. Ta kampaň, kterou žádná pandemie nezastavila a nezastaví – ani skutečná, ani indukovaná médii. A to je třeba mít na paměti.

Vzpoura československého sboru v Rusku: začátek
https://regnum.ru/news/polit/2874181.html

Československý sbor přináší smrt na východ Ruska
https://regnum.ru/news/polit/2874256.html

Krvavé léto československého sboru v Rusku
https://regnum.ru/news/polit/2874251.html

378462

8.4.2020 19:07

Jak se ti spinká, koláři?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Ministr obrany Sergei Šojgu požádal šéfa ruského federálního Vyšetřovacího výboru, Alexandra Bastrykina, navrnout a co nejdříve začít stíhání zahraničních činitelů, odpovědných za demolici památek sovětských občanů - "Mluvíme o „nejodpornějších představitelích státních a místních orgánů“, kteří rozhodují o demolici sovětských památkových zařízeních. Zejména 3. dubna 2020 byl v Praze, z iniciativy starosty městské části Praha-6 demontován a odstraněn památník osvoboditele města, maršála Sovětského svazu I.S. Koněva", připomněl Šojgu.
Kdo nechce mluvit s Lavrovem, bude muset mluvit se Sergejem Kužugetovičem.

Cecilko, odevzdáváme našeho koláře do služeb vědeckotechnické revoluce [smích]

378479

10.4.2020 14:43

RE: Jak se ti spinká, koláři?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 378479

Hlavní vyšetřovací oddělení vyšetřovacího výboru Ruska zahájilo trestní řízení v souvislosti s demontáží pomníku sovětskému maršálovi Ivanovi Konevovi v Praze, uvedla oficiální představitelka oddělení Svetlana Petrenko.
Zpráva na webu TFR uvádí, že případ byl zahájen na základě trestného činu podle části 3 čl. 354.1 trestního zákoníku (znesvěcení symbolů vojenské slávy Ruska, spáchaných veřejně).
"Tímto cynickým jednáním pražské městské úřady hrubě porušily závazky, které Česká republika přijala v rámci dvoustranných dohod s Ruskou federací, prokazující jejich ignorování společné paměti a historie boje sovětského lidu proti fašismu," zdůraznil vyšetřovací výbor.

"Bojím se o svého syna, starostu Prahy 6. Kdyby to nebyla ruská vojenská rozvědka, tak mávnu rukou, přiznává bývalý diplomat Kolář." Hajzlovi už dochází co obnáší být americkým janičářem [chechtot]

Státní vandalismus proti osvoboditelům východní Evropy pokračuje. Je to ve skutečnosti známkou vnějšího řízení ČR, především američany. usa se snaží mermomocí přepsat historii, aby ospravedlnili svou hegemonii, protože nelze mluvit o panování ameriky ve světě, pokud existuje alespoň přízrak hlavního vítěze ve Velké vlastenecké válce a ve Druhé světové válce - Sovětský svaz a jeho nástupce Rusko - a symbol tohoto vítězství. Pak můžeme mluvit pouze o bipolárním světě, multipolárním světě, o kterém se nyní stále častěji píše. Nejen píše, on už tu je. Aby tyto symboly odstranili, amíci je musí fyzicky zničit, což dělají za pomoci loutkových místních vlád.
Pokud místní úřady zboří památník sovětským osvoboditelům, je to první jisté znamení, že vláda této země je loutková, řízená Fašingtonem a kdysi poráženém Berlínem.

378524

15.4.2020 16:01

RE: Jak se ti spinká, koláři?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 378524

Poradce prezidenta Ruské federace, předseda Ruské vojenské historické společnosti Vladimir Medinský, předal Vyšetřovacímu výboru Ruska seznam osob, zapojených do demolice pomníku sovětského maršála Ivana S. Koněva v Praze.
Stalo ti to za to, Koláři?

378682

10.4.2020 10:33

Nezodpovědný debil Kolář otevřel Pandořinu skřínku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Bylo jen otázkou času než dostaneme vyúčtování za zločiny předků:

Trestný výprava „legionářů“ (čti „vrahů a zlodějů“) v altajské vesnici Košelevo, fotky památníku s jmény obětí

1. Дедяев Алексей Владимирович, 62 года
2. Зайков Фёдор Михайлович, 30 лет
3.Ударцева Варвара Ивановна, 12 лет Dvanáctiletá holčička!!!
4. Чуркин Дмитрий Алексеевич, 65 лет
5. Чуркин Григорий Дмитриевич, 27 лет
6. Тюленев Исай Николаевич, 55 лет
7. Бледных Климентий Власович, 40 лет
8. Нагорных Филипп Иванович, 18 лет
9. Юшин Иван Петрович, 27 лет
10. Лупарев Иван Михайлович, 33 года
11. Шадрин Алексей Васильевич, 48 лет.
12. Харитонов Яков Иванович, 33 года

https://colonelcassad.livejournal.com/5776932.html

Tohle se mi ani nechce překládat:
„Эти люди были убиты во время карательной экспедиции чехословаков – военнослужащих 10-й роты 5-го Пражского стрелкового имени Масарика полка. А 12-я – девочка Варвара Ударцева, 12 лет, из семьи местных старожилов была убита, когда просто стояла у окна, а чехи шли по улицам деревни, всюду стреляя».Памятник призван донести до потомков имена жителей злодейски убитых чехословацкими карателями. Наш памятник является народным ответом. Я бы даже сказал, он является русским народным ответом тем политическим кругам в Чехии и Словакии, которые извращают историю. Они пытаются утверждать, что каратели и мародеры из Чехословацкого корпуса были благородными рыцарями и честными солдатами, «мужественно выполнявшими свой воинский долг в варварской России». Хотя честные солдаты всегда гнушаются участвовать в карательных операциях. Честные солдаты не убивают пленников, тем более зверским образом, как они убили моего деда. Чтобы внушить лживую версию о якобы «миротворческой деятельности» Чехословацкого корпуса на Востоке России по «притушению» гражданской войны разработана программа на всем

378510

10.4.2020 10:33

pokračování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

.... разработана программа на всем длинном пути от Пензы до Владивостока установить 58 памятников легионерам, умершим или погибшим в России. 22 таких памятника уже были поставлены вопреки протестам местной общественности. Люди помнят до сих пор что чехословаки творили в те годы. А где памятники жертвам чехословацкого террора?

Proto prorežimní média tak fandí „legionářům“. O 25 let to v SSSR to samé zopakovali skopčáci v čele civilizované Evropy. Koněv to překazil…

378511

10.4.2020 17:46

RE: pokračování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 107.?.?.?

Reakce na 378511

100 tisic legionaru melo sen, po 4 letech posrane valky se dostat domu. Aby se to stalo realitou museli byt dobre organizovanou jednotnou silou s inteligentnim a pragmatickym velenim. TGM varoval, aby se nenechali vtahnout do obcanske valky a vetsina to prijala. Nejkratsi cestou domu jit neslo, tak museli pres Vladivostok. Dostat armadu k pacifiku je logisticky problem na 10 000 km, navic v rozvracene zemi v chaosu obcanske valky. Vyzaduje to jidlo, munici a dalsi nedostatkove nezbytnosti pro hole preziti. Plus hromada zlata za namorni prepravu. Ukol naprosto mimo schopnosti pouhych kriminalnich band. Jestli verite v besnici dobe na uslechtilou ideologickou stranu konfliktu...Ja verim, ze toho jsou schopny pouze mimoradne osobnosti s zeleznou moralkou- svetylka v temnote doby. Pokud tyto zhasnou padne civilizace. Legionari se dopustili jeste horsi veci nez valecnych zverstev jako vsichni ostatni. Po navratu rekli narodu pravdu z prvni ruky o Rusku,ale predevsim detaily o socialisticke revoluci. A tim se dopustili nejhorsiho ideozlocinu nepromlcitelneho a neodpustitelneho ani po stovce let.

378534

10.4.2020 22:50

RE: pokračování

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 378534

S tou Vaší poslední větou nesouhlasím, ale jisté je, že nikdo z dnešních lidí nemá právo soudit a odsuzovat činy, nebo dokázané, nebo domnělé zločiny našich předků a motivy jejich konání, když o tom ví hovno.
Dobu nezažili a její dnešní, nebo i to včerejší interpretování je navýsost pochybné...Tak, jako dnes mají lidé právo řešit své problémy podle svého, tak ho měli i naší dědkové a pokud činili tak, jak činili, bylo to odrazem jejich osobních zájmů a míře chápání procesů, jenž je do těch konkrétních situací vrhly.
Kéž by tolik rozmyslu a smyslu pro realitu měli i lidé dnes...[mrknutí jedním okem]

378547

12.4.2020 13:12

RE: pokračování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 378534

Typické ideologické ospravedlnění zločinů Běločechů - "svetylka v temnote doby" -ze strany maloburžoazního čecháčka. Tyto zrůdy povraždili stovky tisíc civilistů a proto jsou předmětem obdivu dočasného řežimu a jeho poskoků. Jak vlastenecké a havloidní...
K tomu zlatému carskému pokladu: Bylo to 18 vagónů zlata v 5143 bedničkách a 1678 tlumocích v hodnotě 670 miliónů rublů, celkem 500,6 tun zlata – tohle tedy přebralo velení legií v Kazani. Než dojeli do Irkutska, kde předali poklad sovětům, tož z původního množství, kterého se legie společně s bělogvardějci zmocnily při obsazení města Kazaň v srpnu 1919, bylo ovšem vráceno pouze 319,7 tuny. Kolčak použil pro financování nákupu zbraní v zahraničí 148,3 tuny a část byla během neustálého putování pokladu z místa na místo legiemi rozkradena (32,6 tuny) a odvezena na lodi Sheriden z Vladivostoku do Terstu a odtud „sanitním“ vlakem do Prahy. Množství cenností přivezeno do Prahy je obvykle udáváno jako 750 beden, ovšem faktická hmotnost či finanční hodnota nebyla nikdy uvedena. Banka československých legií (Legiobanka) vznikla už na podzim roku 1919 v ruském Irkutsku rozhodnutím velení československých legií založit finanční a hospodářské centrum legií.
Gottwald měl údajně v únoru 1948 ukázat Benešovi nějaké doklady o tom ukradeném carském zlatě s poznámkou, že to teda zveřejní, a Beneš podepsal demisi vlády.

A tím se kriminální lapky "dopustili nejhorsiho ideozlocinu nepromlcitelneho a neodpustitelneho ani po stovce let.". Podlý a ubohý to panárod [zahanbení]

378585

13.4.2020 6:21

RE: pokračování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 107.?.?.?

Reakce na 378585

Soudruhu eskimak mylite se, maloburzoazie je nasim spolecnym nepritelem. Ja jsem vidlak a vykoristuju pouze sam sebe.O vencovi lahvacovi si myslim svoje, protoze jsem prilis informovanejj Legionari treba v Kazani, kdyz jste to nakousl, museli zabranit lyncovani zajatejch rudejch mistnimi zrejme bilymi prevazne neeskimaky. To neni oficialni sovetska verze, dejiny pisou vitezove. Faktem je, ze i dnes jsou hanobeny hroby vsech stran zucastnenych v bojich. 300 tun zlata za dopravu domu...Jeste bych doplnil, ze vydali Kolcaka rudym po tom co jim ho frantici hodili v konci jak cerneho petra. Jenom prostrilet se neslo a odmitli se nechat vybit jako jehnata. A co si budem - Kolcak by se jich zbavil, kdykoliv by to slo. A ponevadz se zacali jevit opravdu velmi mocnym kruhum jako velmi odolna zivotaschopna armada, tak jim bylo dovoleno nechat si desatek a byli prepraveni do Evropy, kde situace byla - neklidna. Nepochybne cs. legie prispeli, zemy cechackove jsme po 300 letech obnovili samostatny stat a o tom se rozhodovalo u vitezu valky. Jakou hru sehrali s legiemi...? Toje vas strom na curani, ale pozor mezi temhle mocnyma jsou take eskimaci.

378599

14.4.2020 14:09

SSSR a Hitlerovské Německo byli nejdříve spojenci.

Mejla 37.?.?.?

Autor zřejmě není při smyslech, když jednak falšujte historii a navíc mu nedošlo, že to nebyl žádný boj za osvobození, ale souboj mezi nacisty a komunisty o ovládnutí Evropy. Koněv a jeho gang také ihned začali unášet a vraždit čs. občany.

378634

15.4.2020 16:25

Tupá pražská liberální špína se ozvala

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 378634

Lžeš, hňupe. Ošklivě lžeš.
Před 86 lety, 26. ledna 1934, Polsko a nacistické Německo podepsaly Pakt Pilsudského-Hitlera, přesněji Deklarace o nepoužití sil mezi Německem a Polskem, podepsaná v Berlíně německým ministrem zahraničí von Neurathem a polským velvyslancem Lipským. Jinak většina polských historiků líčí předválečné Polsko jako mírumilovnou a demokratickou zemi, která se snaží žít v přátelství a harmonii se všemi. Na Těšínsku tomu věří obzvlášť silně…
Dříve než SSSR (v srpnu 1939) uzavřely podobné smlouvy s Německem:
– Polsko – Hitler-Pilsudski smlouva, už v roce 1934!
– Anglo-německá deklarace, – francouzsko-německá deklarace, která obsahovala pakt o neútočení už v roce 1938…
– Litva – Smlouva mezi Litevskou republikou a Německou říší, březen 1939
– Lotyšsko – dohoda o neútočení mezi Německem a Lotyšskem, červen 1939
– Estonsko – dohoda o neútočení mezi Německem a Estonskem červen 1939
V letech 1934–1936 se chystali uzavřít mnohostranný „východní pakt“ mezi SSSR, Československem, Polskem, Finskem, Lotyšskem, Litvou a Německem.
V roce 1940 Hitler uzavřel smlouvy s Itálií a Japonskem.
Smlouvy v té době (když Německo v říjnu 1933 opustilo konferenci o odzbrojení a Ligu národů) byly běžné. Například francouzsko-sovětský pakt o vzájemné pomoci z roku 1935.
Teda,v kontextu doby pakt Molotov-Ribbetrop byl naprosto správný krok. Vkládat dnešní motivace do činů minulých je hloupost, Vaše laciná a ničím nepodložená štvavá demagogie obzvlášť. Nějak zapomínáte na snahu Polska dojednat s Německem pakt ohledně napadení SSSR, který naštěstí selhal. Zapomíná se, že Polsko (Beck a spol.) konce 30-tých let, stejně jako Maďarsko (Hórthy) se chovalo velmi agresivně ke svým sousedům (Československo by mohlo povídat).
A kde byly tehdejší a dnešní "spojenci" Anglie a Francie? Lavírovaly, kličkovaly , tyhle dvě "velmoci". Anšlusem Rakouska a Mnichovem, misí lorda Runcimena to všechno začalo. Tam je ten prvotní impuls Zla. Nemanipulujte opět s dějinami, osle.
Vy jste se zcela "zapomněl" zmínit v této své protiruské rétorice o "Válce v sedě". Ta se Vám tam jaksi do Vašeho schématu nehodila. Chápu. Při napadení Polska měla podle smlouvy okamžitě vyrazit francouzská a britská armáda a začít útočit na Německo. Proč tak neučinila? Kdyby bývala tak učinila, myslíte si, že by sovětská armáda začala obsazovat Polsko (mám dojem že po 3 týdnech po útoku Německa)?. Cílem Anglie bylo jen otevřít Hitlerovi cestu na Sovětský svaz a k tomu měl být vymazán a vyhlazen český a polský národ z centra Evropy. Po bratrsky uzavřené smlouvě v Mnichově, kterou nikdo ani nekonzultoval se SSSR, se Franci a Anglie staly praktickými spojenci Hitlera.

378683

15.4.2020 16:27

pokračování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Dali mu tímto veškerou výzbroj české armády. K čemu rposím? Ani neprotestovaly proti záboru českých zemí, jak se zaručili. SSSR jen Francii a Anlgii prekábátila tak, jak to oni před tím udělai v Mnichově. Historie je trošku jiná, než se ji tu snažíte podávat, jako že na mí mělo Německo a SSSR stejný podíl. Pokud by neuzavřeli Anglie a Francie Mnichovskou smlouvu, nebyl by ani tento pakt. POkud by Anglie a Francie splnili svou smlouvu vůči Polsku, nebyl by zábor Poska z východu zapotřebí
SSSR podepsalo pakt Molotov-Ribbentrop v důsledku toho, že Británie odmítla přijmout politiku kolektivní bezpečnosti, tudíž SSSR, které nebylo vůbec připraveno na válku, hrozil útok Německa a jejich spojenec, taktéž Francie viz. česko-francouzsko-sovětská smlouva 1935 jim odmítla pomoc, stejně jako v našem případě....tak se zařídili po svém a podepsali s Hitlerem pakt o neútočení, mimochodem u nás po Mnichovu Druhá republika dělala to samé, co SSSR - orientovala se na Německo, dodávala mu suroviny, zbraně za pakatel a řídila se jeho politikou...
Možná byste si mohl všimnout, tupoune nevzdělanej, že Stalin svoji expanzi před 2. svět. válkou zahájil až PO mnichovském diktátu, kdy dospěl k přesvědčení , že se západní demokratické státy snaží usnadnit realizaci Hitlerova plánu na Drang nach Osten, který proklamuje ve své bibli Mein Kampf. Jinými slovy Stalin dospěl k názoru, že Francii a Británii je Hitler bližší a svoje zájmy si musí obhájit silou. Sám. To se potvrdilo i v roce 1939, kdy probíhala jednání o spojenectví SSSR, Velká Británie, Francie, Polsko. Tato jednání vedl Západ tak, aby v případě napadení Polska SSSR musel vyhlásit Německu válku, přitom nesměl na území Polska a západní státy by válku vyhlásily, ale nemusely se do ní fakticky zapojit, jak to předvedly u Sitzkriegu v roce 1939 a 1940.- takže válka s Polskem by se plynule přelila do SSSR. To Stalin nechtěl, takže uzavřel smlouvu a neútočení s Hitlerem.
Ostatně ta část Polska, kterou Stalin zabral v roce 1939 měla podle Cursonova plánu (je to angl. politik, osle!) po 1.světové válce patřit Rusku, protože tam žila většina Ukrajinců a Bělorusů, nikoliv Poláků.

Co se týče další šťavnaté lži " Koněv a jeho gang také ihned začali unášet a vraždit čs. občany.": vy - kolaboranty, vrazi, zloději a fašisti, jedním slovem liberály - to budete mít vždy těžké.
Rozumní lidé se seznámí se všemi argumenty a porovnají je vlastním rozumem a nekřičí jen ideologická hesla...Měl pravdu F.R.Čech...pánubohu se češi nepovedli. Jsme strašný k*rvy.

378684

Tuto stránku navštívilo 3 902