Diskuze k článku
Vyjádření k incidentu v Teplicích
Příspěvků 41
K nám na sídliště se nastěhovala JEDINÁ muslimská rodina a už jsou tu předzvěsti prvních problémů.
Staré babička belhající se o hůlce musi obcházet muslimské děti, které jí naprosto drze zírají do očí a neuhnou jí z cesty, jak to udělá úplně každý slušný člověk.
A to jsou děti předškolního věku, nanejvýš 1.-2. třída!
Je vidět, co jim doma už od kojence vtloukají do hlavy. Asi něco ve stylu, že jsme tu všichni podřadné prasata, kterým oni budou brzy vládnout.
Vážně nechci vidět co se tu bude dít, až ti smradi vyrostou do puberty.
po prvním přestupku, rozumí se přestupku, ať je to třeba špatné parkování, okamžitě vyhostit s celou rodinou včetně sourozenců a jejich rodin. Nechtějí dodržovat pravidla, tak ať táhnou.
Jestli se to někomu zdá tvrdé opatření, tak oni testují, kolik si můžou dovolit.
"po prvním přestupku, ....... vyhostit s celou rodinou ...... Nechtějí dodržovat
pravidla, tak ať táhnou."
- Prečo až "PO" ??? Prečo nie ihneď ???
PREČO zisťovať, či "dodržujú pravidlá" ???
Pokiaľ budu muslimáci dodržovať pravidlá, tak sem môže prísť celá Afrika ???!!!!
Ak europa príjme všetkých "inžinierov a doktorov" z Afriky - AKO MAJÚ PREŽIŤ ostatní afričania ??? To potom prevezmeme aj tých zvyšných ???
Navrhovanie "morálnych kompromisov" je cesta do pekla.
a) dotyčná by měla podat na čmoudku žalobu pro křivé svědectví a pomluvu.
b) jediným skutečným řešení je přistupovat ke kozomrdům, a především těm, kteří je sem vpustili - tedy vládě, ministru vnitra a dalším - jako ke králíkům v austrálii.
dub
Ono to podání žaloby není tak jenoduché, soudy a právníci nejsou zadarmo (alespoň pro normální lidi). Takže kvůli podání žaloby taky můžete skončit v exekuci a na ulici. Pokud vyhrajete (což není nikdy jisté i když jste v právu), náklady platí protistrana. Pokud na to nemá peníze, alespoň svoje právníky si stejně musíte zaplatit sám. Pokud vám dojdou peníze dřív, než soud skončí (a může se táhnout velmi dlouho - odvolávát se lze mnohokrát), máte smůlu. Právo je prostě jen pro někoho.
Oznacit za neveru a trest je UKAMENOVAT v primem prenosu na CT.
>po prvním přestupku, rozumí se přestupku, ať je to třeba špatné
>parkování, okamžitě vyhostit s celou rodinou včetně sourozenců a jejich
>rodin. Nechtějí dodržovat pravidla, tak ať táhnou.
>Jestli se to někomu zdá tvrdé opatření, tak oni testují, kolik si můžou
>dovolit.
Pokud někdo kdysi nemhol vyslovit nebo napsat svůj názor, byla to cenzura. To, že se mají psát jen "fakta" zní hezky, ale je to stejná cenzura jako byla v historii, jen obalená do hezkých slov. I prospěšnost liberální ekonomie, nebo i kapitalismu celkově je jen názor. Nelze to jednoznačně prokázat. Proto navrhuji, aby byly cenzurovány veškeré články, které tvrdí, že nerovnost je potřebná a že rozdělování peněz v kapitalismu je spravedlivé a že ti, kdo mají málo, tak málo pracují. Nejsou to fakta, jsou to jen názory. Stejně tak by se mělo úplně zakázat, aby politici propagovali svoje strany - zpravidla totiž propagují svoje názory, nikoliv fakta, a to bez ohledu na to, o jakou stranu se jedná. S objevem teorie relativity se ukázalo, že Newtonova fyzika neplatí - byl to tedy jen něčí názor, nikoli fakt. Libovolná vědecká teorie může být jednou vyvrácena, může se ukázat, že nešlo o fakt, ale o názor. Zakažme tedy všechny vědecké obory, neskládájí se z faktů, ale z teorií a hypotéz a proto jsou velmi nebezpečné. S trochou dobré vůle můžeme o čemkoliv říct, že to není fakt. A tak se z honby za fakty stává cenzura. Fakt je jen to, co součastná ideologie za fakt uzná. Rasizmus je ale případ trochu extrémní, rozepisovat se o tom nebudu, ale zkuste si stáhnout knihu Tabu v sociálních vědách, a také text Příběh Tabu v sociálních. Jde to stáhnout například z ulozto.cz.
do krátce?
‘Spain Becoming Third World’: American Tourist Attacked by Migrants Speaks Out
https://europe.infowars.com/spain-becoming-third-w...
An American tourist who was severely beaten in the streets of Barcelona by African migrants last week has decided to speak up about his ordeal.
José Bravo, a 45-year-old Miami native, said he had to act when he saw a group of migrants "surrounding a woman and hitting her" nearby, but said they tried to "kill him" when he intervened.
"Now, I have a bad image of Spain, this country is becoming the Third World and that’s the politician’s faults, they are putting the tourists and their people in danger," Bravo told Spanish media.
v článku fotka zraněného amerického občana, dostal ránu do hlavy jak mají ty opice ve zvyku.
--
mám ještě jeden tip:
PressTV Published on Aug 4, 2018
Indie ignoruje americké sankce vůči Íránu
https://youtu.be/t5egR1Mnai4
India’s July oil imports from Iran hit 768,000 barrels per day. It was a 30%
rise in comparison with June. That’s despite the US pressures on many
countries, including India to stop buying Iran’s oil. India is the second
customer of Iranian oil and as Press TV’s Munawar Zaman reports from New
Delhi, the country’s refineries are trying to find a way to continue trade
with Tehran.
-
PressTV Publikováno dne 4. srpna 2018
Dovoz ropy z Indie v červenci dosáhl 768 000 barelů denně. V porovnání s
červnem došlo ke zvýšení o 30%. A to přes tlak USA na mnoho zemí, včetně
Indie, aby přestaly kupovat íránskou ropu. Indie je druhým největším dovozcem
iránské ropy a zprávy z tiskového zpravodajství Munawara Zamana z New Delhi se
rafinerie v zemi snaží najít způsob, jak pokračovat v obchodování s Teheránem.
No prostě první teplická šaria hlídka. Jestli si tepličáci nedošlápnou na ty petrodolary podplacené šmejdy na radnici kteří tu islamizaci podporují a schvalují, tak budou za pár let v háji.
Těch arabů je tam jen hrstka a jaký už teď dělají bordel. Jsou čím dál drzejší.
Bratra Zizku na ne na pohansky psi !
9.8.2018 21:04
RE: teplická šaria hlídka
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?
Reakce na 365653
Opravdovou pomocnou ruku v nejvyšší nouzi najdeme kde?
Přece na konci vlastní paže!!
Spoléhání na různé supermany, od blanických rytířů až po x-meny je jen rafinovaná židovská taktika jak z nás udělat tupé stádo spoléhající se na pomoc zvenčí.
Toleruje islámská společnost nemuslimy? Džihád proti nevěřícím psům - útoky na nemuslimy nebo málo věřící muslimy jsou "svatou" povinností.
Korán a "pravdoláska";
2:191 Zabíjejte je všude, kde je dostihnete, a vyžeňte je ... vždyť svádění od víry je horší než zabití... zabte je - taková je odměna nevěřících!
2:161 Nad těmi, kdož jsou nevěřící a jako nevěřící zemřou, bude vyneseno prokletí Boha, andělů i lidí všech
2:216 A je vám předepsán také boj, i když je vám nepříjemný... jedině Bůh to zná, zatímco vy to neznáte.
2:217 ... odvracet od stezky Boží, nevěřit v Něj a v Mešitu posvátnou ... svádět od víry je horší než zabíjet...Pro ty z vás, kdož od náboženství svého odpadnou a jako nevěřící zemřou, marné bude jejich konání na tomto i onom světě - ti ohně obyvateli se stanou a nesmrtelní v něm budou.
3:10 ...nebudou nevěřícím majetky ani děti jejich proti Bohu nic platny a stanou se palivem pro oheň pekelný.
3:4 ... Zajisté ty, kdož ve znamení Boží nevěří, očekává trest strašný, neboť Bůh věru mocný je a pán pomsty.
3:131 A bojte se ohně pekelného, připraveného pro nevěřící
3:28 Nechť si věřící neberou nevěřící za přátele místo věřících! Kdo tak učiní, nedostane se mu od Boha ničeho, leda v případě, že byste se od nich obávali nějaké hrozby. A Bůh vás varuje před sebou samým a u Boha je cíl konečný.
3:56 A ty, kdož neuvěřili, potrestám trestem přísným na tomto i na onom světě a nebudou mít žádné pomocníky,
3: 85 Kdo touží po jiném náboženství než po islámu , nebude to od něho přijato a v životě budoucím bude mezi těmi, kdož ztrátu utrpí.
3: 86 Jak by mohl Bůh správně vést lidi, kteří se zřekli víry poté, co uvěřili, a poté, co dosvědčili, že posel je pravdivý, a poté, co k nim přišly jasné důkazy? Bůh přece nepovede cestou správnou lid nespravedlivý.
4:74 Nechť tedy bojují na stezce Boží ti, kdož kupují za život pozemský život budoucí! A těm, kdož bojují na stezce Boží a budou zabiti či zvítězí, těm dáme odměnu nesmírnou.
ggg
Ať se mohamedáni navrátí k rodné hroudě nebo písku svých předků, tam budou ve svém prostředí.
2:256
Nebudiž žádného donucování v náboženství! A již bylo jasně rozlišeno správné vedení od bloudění!
U súry 2:191 jste si pěkně vybral jen to, co vám padlo do krámu. Vytržení z kontextu = lež a manipulace, protože čtenář nemá nit souvislostí.
2:190
A bojujte na stezce Boží proti těm, kdož bojují proti vám, avšak nečiňte bezpráví, neboť Bůh nemiluje ty, kdož se bezpráví dopouštějí.
2:191
Zabíjejte je všude, kde je dostihnete, a vyžeňte je z míst, odkud oni vás vyhnali, vždyť svádění od víry je horší než zabití. Avšak nebojujte s nimi poblíže Mešity posvátné, dokud oni s vámi zde nezačnou bojovat. Jestliže však vás tam napadnou, zabte je - taková je odměna nevěřících!
učení Mohhameda ≠ současný Islám
učení Krista ≠ současné žido-křesťanství
učení Buddhy ≠ současný Buddhismus
učení Moseho ≠ současná židovská víra
Vždy v dějinách byla snaha proroky eliminovat a ideologii překroutit pro egoistické cíle elit. Na nás by měla být analýza původních myšlenek proroků a syntéza vlastního světonázu.
Vaše myšlenka o analýze původních myšlenek proroků je zajímavá, nicméně náboženství není o analýze ale o víře. Pár intelektuálních muslimů to nevytrhne (i kdybychom uvěřili, že svůj intelektuální výklad myslí upřímě a nejen jako snahu o infiltraci), většina je bude považovat za odpadlíky - a možná právem, protože každé náboženství je založeno hlavně na tradici. Můžete analytovat jak chcete, ale většina věřících to stejně nevezme v úvahu. S analýzou v náboženství zkrátka nepochodíte. Pokud jde o to, že v koránu jsou kromě výzev k násilí i výzvy k toleranci, tak faktem je, že ve svých vlatních zemích muslimové toleranci příliš neuplatňují, zato se k ní hlásí tam, kde jsou v menšině. No-go zóny v západních státech vypovídají samy za sebe. Bez ohledu na texty i kázání některých pokrokových kazatelů, bez ohledu na to, že i v koránu je občas zmínka o toleranci, to co vidíme nám jasně ukazuje, že islám do Evropy nepatří.
Pravá víra je o víře Bohu, který s každým člověkem hovoří jazykem životních okolností a prostřednictvím svědomím.
Jak kázal Jan Hus, intimní motlitbou má člověk naladit signál s Bohem, ne synchronizovaným hýkáním v chrámu konfesní víry.
Proroci na Zemi nebyli sesláni jen tak bez významu a pokud srovnáme jejich myšlenky jsou v podstatě identické, pokud studujeme původní texty.
Prorok = filosof = ladič světonázoru společnosti
Vaše teze si odporují. Pokud je filozof (prorok) ladič světonázoru, znamenáto, že ostatní musí synchronizovaně "hýkat" s ním, když ne úplně, tak alespoň z podstatné části - jinak by světonázor netvořil ani neladil a názorů by bylo tolik, že by žádný světový neexistoval. Na jednu stranu se odvoláváte na to, že každý člověk se má "naladit samostatně" (čehož většina lidí není schopna) a nadruou stranu na to, že někdo musí tvořit a ladit světonázor. Mimochodem Jan Hus je dodnes považován za kacíře (s výjimkou malých církví, které se odtrhli od většiny). Jak poznáte, kdo je prorok či filozof a kdo kacíř či prospěchář? Proto je víra vždy založena na tradici - pospěchářů a kacířů je zpravidla více než opravdových proroků. A proto bude vždy trvat mnoho let, než dojde k nějké změně. Pokud někdo uzná změnu a někdo ne, v křesťanství vznikne nová církev - a tím náboženství ztrácí jednotu. Proto se většinou čeká, až změnu uznají téměř všichni (a někdy ani to nepomůže). Muslimové se ale zpravidla nedohodnou ani na toleranci svých skupin mezi sebou (viz šíté a sunnité), a navíc nejsou dostatečně organizovaní na to, aby například odhlasovali nějakou změnu, nebo uspořádali nějaký sjezd, kde se dohodnou na něčem, co pak ostatní budou respektovat - křesťanství je na tom s organizací přece jen o něco lépe, i když má také svoje rezervy. A jestliže se vám myšlenky proroků zdají identické, pak se skuste zamyslet nad tím, zda se skutečně jená o proroky a filozofi, pokud nepřišli s ničím novým, ale jen od sebe opisovali. A pokud všichni měli pravdu stejnou pravdu, zkusete se zamysled nad tím, proč je lidé neposlouchli a tyto pravdy jim nikdy nezabránili bojovat proti sobě. Ony ty jejich pravdy jsou totiž zpravidla příliš obecné na to, aby byly použitelné.
Prvně...
jedinci je dáno svobodně myslet. A tudíž NIKDY by neměl přebírat myšlenky kohokoliv bez rozlišení, ani proroků. No dějinný vývoj je takový, že právě oni přináší světonázor, který by lidstvo měl posunout po spirále evoluce dále. Proto se jim říká, že jsou vyslanci boží.
To, že filosofie je ladička (věda věd) je snad samozřejmé a od ní se teprve odvíjejí koncepce dalších oborů. Pokud bychom se alespoň z 50 % řídili světonázorem proroků, žijeme v symbióze vztahů jak mezilidských, tak biosférních i religiozních.
Jestli poznáte kdo je prorok či ne? Snad máte selský rozum a svědomí, to úplně stačí. Nosné myšlenky vždy rezonují na podvědomé úrovni. Pokud jste již něco přečetl, jistě jste se s tím v životě setkal. Samozřejmě část lidí záměrně hlas svědomí v sobě dusí např. narkotiky, z důvodu jejich nemravného života.
Na základě myšlenek proroků lze bezkonfliktně sjednotit globální civilizaci, protože procházejí jako zlatá nit všemi současnými náboženstvími. Jen tu zlatou nit umít od nánosu bahna nelidských konfesí, vytvořených elitami.
Nebo jaký je váš recept pro globální civilizaci, která bude jednoho dne sjednocena pod jedním světonázorem?
Vždy se najde velká část lidí, která bude přebírat bez rozlišování. Máte pravdu, že jedinec BY NEMĚL přebírat myšlenky bez rozmyslu - ale to je právě taková příliš obecná a proto nepoužitelná poučka, na které se ale všichni shodnou. Pokud nenavrhnete, jak to udělat, aby nikdo myšlenky bez rozmyslu nepřebíral (což podle mě nejde), má tato myšlenka jen velmi omezenou hodnotu.
Váž odkaz na selský rozum je nesmyslný. Podle selksého rozumu nebylo možné létat a země byla placatá. Podle selkého rozumu kdysi bylo logické mstít se, dnes už si tím tak jsti nejsme. Selský rozum je založen na zkušenostch z minulosti, a pokud je třeba řešit zcela novou situaci, selhává. Ve většině případů je sice použitelný dobře, ale právě filozofové a proroci jsou od toho, aby selský rozum překonávali a posunovali ho. Selký rozum je svým způsobem právě ten světonázor, který sice není jednoznačně psaný, ale odpovídá tomu, co se většina lidí myslí. Není to nějaký pevný axiom, který by umožňoval vždy jednoznačné a správné rozhodnutí.
Pokud jde o bekonfliktní sjenocení, na některých myšlenkách proroků a filozofů se asi shodnou všichi, tyto myšlenky jsou však příliš obecné na to, aby se na nich dalo něco vybudovat (jako to co jste psal o tom, že se nemají bezmyšlenkovitě přebírat myšlenky). Jakmile přejdete do konkrétnějších věcí, které je nutné vyřešit, dojede ke sporu. Jaký je můj recept? Pokud se domníváte, že ho mám, znamená to, že mě považujete za proroka nebo filozofa, což mě těší, ale zatím vás asi zklamu. Ujišťuji vás, že o takovém receptu přemýšlím, zatím ale bohužel nejsem tak daleko, abych sestavil nový ekonomicko-politický systém - neboť právě takový systém je konkrétním řešením a nikoliv jen obecnými poučkami, které můžeme přenést z minulosti. Globální problémy jsou nové a vyžadují nová řešení, která ze starých proroků a filozofů mohou vycházet, ale musí obsahovat i hodně nového.
Selský rozum = Cit pro míru
Proč se říká "selský"? Protože teprve člověk žijící s přírodou je chápající provázanost procesů kolem sebe. Až pozorováním přírody člověk vystoupí ze své bubliny a vidí, že planety se netočí jen kvůli němu.
I proto většina filosofů tolik času zasvětila pozorováním oblohy. Jednalo se o analýzu nadřazených procesů, kterým se naše planeta i lidstvo podřizujeme.
Souhlasím s tím, že samotná filosofie je v aplikovaných oborech nepoužitelná, to je samozřejmé. Filosofie je světonázor, na kterém společnost stojí. A od ní se teprve odvíjejí další vědní obory.
Jinak, každý je prorokem! Záleží jen na míře, jak velkým prorokem je...
Selský rozum nemá nic společného s pozorováním přírody, které přesahuje zkušenosti člověka, který se věnuje hlavě své obživě. Selský rozum je rozum obyčejného člověka. Takový člověk na detailní studium nějakého problému nemá čas, a proto pro něj může být ono vysoupen z bubliny problém.Na druhé straně má ale velkou zkušenost s běžným životem, která elitě často chybí s tak může občas odhalit chyby ve filozofii, nicméně zdaleka ne ve všech případech. Mimoto jak poznáte, jesti jste k nějakému závěru doše rozumem selským nebo jiným? Ta hranice mezi logikou běžného člověka a logikou, kterou si tvoří filozofové, dost často splývá a dost často nevíte, na jaké straně hranice stojíte.
Jakýkoliv rozum stojí před stejnými problémy - a těmi je především to, že nikdy nemáme všechny informace a někdy ani nevíme, jaké informace nám chybí a jaký by byl dobpad chbějících informací; navíc i kdybychom všechny inforamce měli, bylo by jich tolik, že je nedovedeme zpracovat. Jakýkoliv rozum za takovýchto podmínek může poskytnout vždy jen zvýšenou pravděpodobnost správného rozhodnutí, ale nikdy ne jistotu. A u mnoha věcí i ta zvýšená pravděpodobnost je pořád velmi malá a použití daných věcí je riskantní. Pokud má navíc každý svůj trochu jiný selský rozum a každý své trochu jiné informace, každý může dospět k jiným závěrům jak rozumem selským, tak i jiným.
Pokud jde o to, že společnost stojí na filozofii, je otázkou na které filozofii vlastně stojí. Je asi jen těžko možné, aby stála zároveň na filozofii, kterou vytvořil Kant (chování je skutečně ctnostné jen, pokud za ně není odměna) a zároveň na filozofii, kteou vytvořil Machiavelli (hlavní je boj o moc a na ničem ostatním nezáleží). Nemyslím proto, že by společnost na filozofii stála. Filozofie by hlavně měla udávat hlavní směr, kterým se máme vydat a ukázat, jakým způsobe je možné se tímto směrem vydat. Součastná filozofie v tom těžce selhává.
Netvrdil jsem, že filozofie není použitelná v aplikovaných oborech, ale pouze to, že nejsou aplikovatelné ty věci, na kterých se téměř všichni shodnou. Pokud jde o použitelnost filozofie v aplikovaných oborech, tak vzhledem k tomu, že aplikované obory dnes pokrývají téměř veškerou lidskou činnost, myslím že je nutné po filozofii určitou aplikovatelnost požadovat. Pokud nic z filozofie nepůjde aplikovat na reálný svět, stane se filozofie zbytečnou. Pokud to půjde aplikovat, vždy najdete nějaký aplikovaný obor, do kterého by bylo možné to zařadit. Nicméně filozofové, kteří sestaví filozofický systém, který je skutečně aplikovatelný a který společnost bude uznávat, se v historii nevyskytují nijak často. O to jsou ale uznávanější, pokud se jim to povede. Navíc občas jsou tito filozofové zařazeni mezi ekonomy, politology, fyziky.... - ta hranice mezi vědcem a filozofem je opět velmi neurčitá.
V něčem souhlas v něčem ne...
Prvně bychom si jako filosofové měli položit otázku: pokud je vesmír ve své provázanosti procesů systémem harmonie, má tento systém svého stvořitele a cíle? A jaké cíle zde má člověk?
Jde nám v první řadě o základní parametry fungování lidského druhu v biosféře Země a vývoj. Až následně bychom měli řešit, zda vytvoříme auto, mobil či vyletíme na měsíc.
Proto rozvoj filosofie na základě myšlenek proroků, kteří VŠICHNI kázali harmonii s matkou Zemí, otcem Bohem a vztahy mezi lidmi by mohl být prvotní. To jsou ty záchytné body, na kterých se dá sjednotit lidstvo. I proto, že v dějiném procesu se navzájem proroci respektovali, což vytváří potenciál bezkonfliktnosti napříč kulturami.
A teprve poté odvíjet cíle aplikovaných věd. Pokud by tomu tak bylo, není válek, není ekologické krize. Celý vzdělávací systém a z něj vycházející věda by byla úplně jiná.
To že elity byly schopny zpacifikovat tyto myšlenky v různé satanské církve je vina hlavně lidí, že to dovolili. Vždy mezi námi bude určité procento sociopatů. Stejně jako dnes většina dovolí, aby jí svými názory ovládala amorální menšina. No jak dál?...
Nejsme nihilisté a chceme přeci lepší svět pro naše děti a tak by mělo být cílem káždého jedince, aby: "Svět po jeho smrti byl lepším místem, než ten ve kterém žil."
Tedy, pokud nemáte v rukou politickou moc, formujte informační pole nejprve kolem vás a vašich blízkých, pokud můžete, tak i veřejně.
Neustále tlapkáte blbosti.
Pokud chcete; „…přeci lepší svět pro naše děti ...aby Svět ... byl lepším místem, než ten ve kterém žil."
Tak je podle mě úchylné považovat proroky za nějaký zvláštní přínos lidství, za "boží posly" k harmonii mezi různými lidmi z různých prostředí a ještě různými úrovněmi vymytosti mozků rozličnými "božími ideologiemi" (podvody).
Pánbíčkářství, šamanství byly podle mě především mocenské nástroje. U těch tří xidáckých o tom vůbec nepochybuji.
Sjednocovat lidstvo v „pravdolásce“ se pokouší honorace. Na toto téma vypracoval scénář "filozof" Kalergi. Otrokářský zlořád, další obměna mezopotámských „filozofií“.
Proč by měl někdo všem lidem nařizovat, linkovat jakoukoli universální pravdu? Proč by lidé nemohli ve svých životech pracovat s přirozeností a možností volby? Protože vyvolence osvítil nějaký neviditelný nepoznatelný bůh?
Melete podle mě blbosti, kromě „…přeci lepší svět pro naše děti a tak by mělo být cílem každého jedince, aby Svět po jeho smrti byl lepším místem, než ten ve kterém žil… pokud nemáte v rukou politickou moc, formujte informační pole nejprve kolem vás a vašich blízkých, pokud můžete, tak i veřejně.“
Snažíte-li se něco formovat - a není-li to jen lest, podvod - nevycházejte z „harmonie“ pánbíčkářských debilit, ale z reality, přirozenosti.
Řešte nejprve své okolí. Vývoz světonázorů a démonkracií už nadělaly neštěstí přebytek.
Do úvahy o lepším místě je nutné zahrnout různá zde významná pánbíčkářství ovládaná deprivanty. Zdroje, politiku, hlavní sdělovací prostředky, vědu, školství,…ovládané mnohdy (opět) deprivanty, bankstery.
Snad by se vaše snaha o harmonii mohla opírat o morálku vycházející z prostředí, z přirozenosti a umožňující volbu. Morálka se liší i v rodinách, natož potom v naprosto rozličných společnostech, zvlášť pokud jsou ještě zatíženy zvráceným (proti přirozenosti) ismem nebo ismy.
„Morální uvažování je vysoce ovlivňováno skupinovými normami… Vzácně se stává, že lidé dojdou k morálnímu soudu čistě logickou cestou. V tomto případě je morální uvažování kauzální, »otrokem vášní« není. V případech, kdy je morální soud výsledkem čistě racionálního postupu, může se dostat do konfliktu s intuitivním morálním soudem.
Morální uvažování je tedy vědomá duševní činnost, zpracovávání informací o lidech a jejich činech proto, abychom dospěli k morálnímu závěru.“
(Koukolík František: Lidství – neuronální koreláty)
Můžete si pročíst práce pana Koukolíka, ověřitelná poznání.
Vzpoura deprivantů (s Janou Drtilovou, 1996, 2006), Kniha o Evě a Adamovi (1997), O vztahu lidského mozku a chování (1997), Machiaveliánská inteligence (1999), Život s deprivanty II - Základy stupidologie (s Janou Drtilovou, 2002), Josefu Šve...Automaticky kráceno
Jste a-Deo-ista a tudíž se rozcházíme v zásadních rysech pohledu na svět. Pokud nevěříte Bohu, jen těžko se v světonázorových otázkách shodneme...
Nicméně, jak jsem psal:
"Na základě myšlenek proroků lze bezkonfliktně sjednotit globální civilizaci, protože procházejí jako zlatá nit všemi současnými náboženstvími. Jen tu zlatou nit umít od nánosu bahna nelidských konfesí, vytvořených elitami."
Nebo máte jiný recept, jak docílit toho, aby elity nebyly schopny proti sobě opět postavit celé civilizace, jak se jim to tisíce let daří?
Míč je na vaší straně, čekám návrhy řešení na globální úrovni.
Neboť...
Jednota – hlásá elita našich dní,
může být spojena jen železem a krví...
Ale my láskou spojit zkusíme ji
a pak uvidíme, co je pevnější...
Základní „hodnoty“ banksterských deprivantů; lest & klam, a neustálé šílené slintání po růstu moci a zdrojů.
Lidé potřebují rozeznávat mocenskou zrůdnost.
Jinak mocenští psychopati pod lstí dobra (povinnosti pomáhat, bránit naše bezpečí na cizích územích, nároků na cizí území a zdroje, vyvolenosti těch nebo oněch) budou mít možnost štvát lidi proti sobě, a loupit.
Poznání lidí i ve velmi těžko zpracovatelném tématu jako je mocenská zrůdnost, možné je, dokazují reakce prostých lidí na žoldáky, „multikulti obohacení“, vnucování úchylností, lupičství.
Některé dobroserské tlampače na tato témata ani neotevírají diskuse. Ze strachu z reakcí svobodně myslících lidí.
Dokud si s námi giga-šmejdi hrají na demokracii, můžeme se vyjadřovat, dokonce můžeme protestovat, a něco jako volit. Čím víc lidí bude chápat, jaké zrůdy nás ovládají a jak, tím je větší naděje na oddálení nebo odklonění kalergismu nebo podobných zrůdností.
Uvědomte si, že ti zmetci měli lest komunismu naplánovanou jako bleskovou akci počátkem dvacátého století. Nejdřív se jim to nepovedlo, pak se jim zrůdnost zasekla na vlasteneckém / oblastním uvědomění části jejich poskoků. Co vám to ale budu vyprávět, vždyť jste se přiznal k nicku, pod kterým byly zmíněny Rakovského protokoly. Prostě jakoby komunismus – lupičství s totálně tyransko-otrokářským závěrem, zlořádem se jim ani za sto let snažení nepodařil. I Orwell se naštěstí mýlil číslem 1984.
Domnívám se, že pro lidství je vhodné vycházet z ověřitelného poznání o činnosti banksterů např. Deschner; Moloch, Fursenko; Dynastie Rockefellerů, Klimov, a částečně Feuchtwanger (další literaturu pak uvádí pozorovatel/diskuter). Pak považuji za důležité práce pana Koukolíka nebo Petra Bakaláře.
Cesta lidství je podle mě v individuálním chápání lidí, v ověřitelných poznatcích o moci.
Globalizace je podle mě zvrácenost. Uvedu vám takový prostý příklad; mnozí cestovatelé se skrovnými prostředky projeli nebo prošli tisíce kilometrů Země. Pohybovali se mezi různými lidmi, národy. A zase se dokázali vrátit domů. Byli jen ohleduplní k jiným lidem.
Považuji za nesmysl vnucovat všem lidem nějaké univerzální dobro. Lidé by měli pracovat s přirozeností, využívat své nadání ve svém prostředí.
Pokud mám použít nějakou zkratku pro vztahy; nečiň jinému, co nechceš, aby on činil tobě, pokud možno. Obyčejná lidská slušnost a ohleduplnost, na to není potřeba nějaká velká filozofie. Ale současně lidé potřebují rozeznávat zlo, znát jednání mocensky posedlých, aby se zbytečně nenechávali zblbnout, podvést, oloupit, zotročit.
Tak pokud jde o to, že si někdo hraje na demokracii, problém je v tom, že lidé se scice shodnou na tom, že má být demokracie (ale to na čem se shodnou všichni je stejně jako jinde nepoužitelné), ale většina lidí se neshodne na tom, jak ta demokracie má vypadat - takže se vlastně neshodnou na ničem. Bojovat za demokracii je nesmysl. Musíte bojovat za konkrétní způsob demokracie. Až nám vysvětlíte, jak má vaše demokracie vypadat, má smysl diskutovat. Chtí pravou demokracii, o které nikdo neví jak přesně vypadá, vede jen k nesmyslným hádkám.
Ale současně lidé potřebují rozeznávat zlo, znát jednání mocensky posedlých, aby se zbytečně nenechávali zblbnout, podvést, oloupit, zotročit.
S tímto naprosto souhlasím, ovšem žijeme v kultuře, která tisíce let popírá tvůrčí a kritické myšlení. Není to jednoduché vymanit se z duševního otroctví. Celá věda od filosofie po ekonomii jsou podmíněné vládnoucí ideologii a světonázoru, vždy tomu tak bylo.
Na západě, kde se my nalézáme vládne biblická (ŘKC) ideologie. A ať si někdo myslí, že je ateista a že ho to nezasahuje, tak se velmi plete, protože společnost je do základních sociálních kast formována přesně dle této ideologie a tento proces trval tisíce let na úrovni podvědomí jedinců.
A lidé si již neuvědomují automatismy svého chování a "někým" formovaných názorů. Asi jako ti křečci, co běhají v kolotoči a nemohou vyskočit. Nebo spíše ani nevědí, že by měli chtít vyskočit?
Celé informační zajištění elit stojí na hermetismu znalostí, kde existují informace pro dav a jiné (někdy naprosto opačné) informace pro ty, kterým bylo dáno dav řídit. Na tom stojí současná civilizace a naším cílem je dehermetizace vědomostí.
V tom je největší síla internetu.
A pokusy o cenzuru nevhodných názorů.
De-Matrix-ace by Neo nebo Noe?
23.10.2018 6:33
Nejak mi to nesedi, kdyz se propaguje , nekdo na ukor druhych a ten nekdo ma mit Universalni
Reakce na 365676
Pravdu za kazdych okolnosti I kdyz vyvoj a kdyz ten vyvoj je dnes ponekud vice rozvraceny , nez vyvinuty k necemu , vice nez kdy jindy. Ze nejaky spasitel ma ve sem pravdu a tu si staci precist , kdyz asi nejvetsi nutnost je dnes neco udelat. Za sebe ,za sve rodiny a deti , pratele a spoluobcany, za Narod a jeho existence. Za tradice, nas specialni zivotni styl ,nasi tvorivost , nasi ojedinelou a bohatou kulturu, kulturni a jinou historii a udrzeni odkazu nasich hrdinu , kteri se obetovali a bez vahani....A dodnes jsou nasim vzorem.
Tedy se predevsim NEZNEHODNOTIT se , tvari v tvar nebezpeci.
Neco mne vzdycky proti me vuli podniti.
Premyslim snad denne, o tom co vidim, slysim a vnimam okolo , vyroky, skutky, prani , jak se lisi od sebe , dle toho kdo je pronasi atd. Reakce , texty a nazory ...
Napada mne casto ,ze zenske hnuti , je predevsim provadene skupinou , ktera se za kazdou cenu chce stat temi vyssimi sluhy a vystvava ty pritomne a dnesni..A bez nejakych ohledu na zeny...Napada mne, ze s Vyjimkami, nektere skupiny populace se nevyvijeli paralelne s nami. Ze zaostaly. Treba ,ze neni nutne ani prospesne ,aby se kultury mixovaly jako cement az zatvrdnou , treba I do nenavisti a nasili. Kdy zdrojem, potom nesvaru jak se je zda je zavist a vedomi nedostatecnosti a zpozdeni ve vyvoji, vuci jinym castem populace ,
nebo kdy vyvoj po staleti ani u nich nenastal..A coz se zapira...Tvari v tvar kazdodenni skutecnsti , dukazum a faktum...
Ze bylo vyhodne k vyvoji lidstva , kdyz se jednotlive narody , treba v Evrope zabyvali svym vlastnim zivotem, svym originalnim a neopakovatelnym stylem ve vsech oblastech zivota a tez se navzajem a neagresivne ovlivnovali bez prikazu a teroru shora , ktery prikazoval a narizuje a krute jak a co maji lide delat az do soukromi rodinnych loznic a jinych casti obydli... Jako by neslo o lidi ale nejake roboticke prisery svetu nebezpecne atd...
A ,ze se cast populace snazi za kazdou cenu zmocnit vseho co nevybudovala ani neni schopna /ale ze musi mit vse a zit bezpodminecne jako my, ale bez te dlouho se vyvijejici lidske vzajemnosti, ohledu k druhym a bez toho vseho, v cem jsme tak daleko pokrocili....a /coz vidime kolem/neni jinym dano vybudovat , ale pouze vse znicit...Vcetne nas samych...
Napriklad vdana zena s rodinou a velmi obycejna Le Pen, /a s ni jsme to my vsichni , obycejni/, byla shledana nebezpecnym asi silencem, ktery bude vysetrovan a osetrovan psychiatry , zatimco ten kdo to rozkazal zrejme nezakryte miluje a preferuje nejake svalnate osoby , s podminkou ze jsou i svlecene...Tech veci je ovsem daleko vice a vaznejsich, kdy jde o osudy celeho sveta...A kdy je asi neco mezi nebem a zemi , ktere urcuje, aby vysoke civilizace zanikly nahle na neschopnosti resit vyse uvedene a zdanlive malicherne , ale podstatne problemy...
9.8.2018 8:11
RE: Debilizace - xido-islám, nástroj otrokářů
výjimečné porušení omerty 2a00:x:x:x:x:x
Reakce na 365649
Nebo jaký je váš recept pro globální civilizaci, která bude jednoho dne sjednocena pod jedním světonázorem?
To se nikdy nestane, odpověď proč najdete v knize Destrukce myšlení od Alaina Finkielkrauta . Na vaše plky nemá více cenu reagovat.
Na vaše poraženecké příspěvky již také nehodlám reagovat. Aniž byste si to asi uvědomoval, svými názory šíříte všeobecnou skepsi, bez východiska.
Az na to ze pedofilni psychopat Mohamed nebyl zadnej prorok !
Vojto/vousy13, zase melete blbosti
>učení Mohhameda ≠ současný Islám
Mohamed byl jen nástrojem farizejů na zotročení Arabů. Už měli šmejdi v zotročování oblbováním natrénováno z xudaismu a křesťanství. Úspěch byl velkolepý!
>učení Krista ≠ současné xido-křesťanství
Nový zákon, Matouš, pastorální epištoly jsou především otrokářskou debilizací, domnívám se.
>učení Buddhy ≠ současný Buddhismus
Budhismus je také poutavý. Mniši se ráno vydají žebrat, ale žebrání to není. Místo aby dělali něco užitečného, meditují především o blbostech. Nejvyšší myšlenka – všechno je relativní. To je jak z Orwella (1984); „pravda může být cokoli“.
>učení Moseho ≠ současná xidovská víra
Mojžíšismus vychází ze sumerských, Chammu-rabiho a asyrských otrokářských zlořádů, z Mezopotámie. Inovace je ve vynálezu jediného neviditelného nepoznatelného boha (Adonaj/JHVH/Hospodin, pro kterého je v islámu výraz Alláh). Vynucování naprosté oddanosti, otrokářská zrůdnost a debilizace zůstávají (Lv26/ viz Třetí Mojžíšova, kap. 26). Pro moc těch zprostředkovatelů „Boží vůle“ (proroků a podobných zmetků), „zástupců Boha“, „Bohem pověřených“.
My bychom se měli vymezovat vůči lsti, klamu, lupičství, debilizaci, zotročování.
Orwell, Koukolík nebo Bakalář věděli, co psali (domnívám se), podobně jako Rakovski věděl, co je za lstivým zlořádem.
U nás by měla vítězit především logika a ověřitelné poznatky.
Mohamedáni nechť si vedou svou „svatou válku“ ve svém prostředí, v rodišti a v blízkosti hrobů svých předků. Ať vypadnou z Evropy, z jejich přítomnosti většina Evropanů nadšená není. Podle mě si cestu do Evropy nevymysleli, stejně jako války na svém území – to je zase zrůdnost „Těch“, co organizují věčnou revoluci, loupení, války, lidská jatka - z nichž viditelní jsou občas ještě Morgani, Rothschildi, Rockefellerové, Oppenheimři, Warburgové, Schiffové, Melloni, DuPonti…však je pozorovatel/diskuter před několika dny uvedl.
Kalergismus nechť je připomínám každému šmejdovi prosazujícímu „multikulturní obohacení“, „potřebnou pracovní sílu (lidské zdroje)“ pro „růst“ nebo „zabezpečení důchodců“, a podobné lsti a zvrácenosti proti přirozenosti.
Afričané nechť se vypořádají s korporátními fašisty – lupiči v Africe, je to jejich boj. Arabové nechť začnou používat mozek, a budují si raději ráj na zemi - na nebi mohou být snad oblaka, vodní pára.
Evropa je obydlená Evropany, není volným prostorem pro osídlení, nebo okupaci. Evropa patří Evropanům!
7.8.2018 13:04
RE: Debilizace - xido-islám, nástroj otrokářů
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?
Reakce na 365624
Promiňte mi, pane Pátá, ale s nickem Vousy13 nemám (jako Vojta) nic společného. A dokonce zásadně nesouhlasím s jeho názorem na diskutovaná náboženství. Proč?
No protože naprosto všechna NÁBOŽENSTVÍ POTLAČUJÍ SVOBODNÉ KRITICKÉ MYŠLENÍ. A svazují své vyznavače tmářskými dogmaty. Stačí jen pohlédnout, co krve a utrpení tyto ohlupující víry za sebou zanechaly v historii lidstva. Žádné analýzy ani revize to nemohou nikdy napravit.
Ani s Vámi zcela nesouhlasím. Tvrdíte, že
> My bychom se měli vymezovat vůči lsti, klamu, lupičství, debilizaci, zotročování.
To je sice pěkný cíl. Ovšem! Devadesát osm lidí ze sta nedokáže odpovědět na prostou otázku, CO JE TO ZLO. Co s tím? Já soudím, že bychom měli především naučit lidi, co je to zlo. Když to budou vědět, pochopí, že bránit se mají především zlu. Jinak budeme donekonečna bojovat s chimérami, typu úrok, ONI, chemtrails, GP, debilizace, ...
Přeji pěkné dny
Vojta
Většina lidí samozřejmě dobře ví, co je zlo. Nevíte to jen vy. Podle toho také vypadají vaše příspěvky. O skutečném světě nemáte ani ponětí. A ani o tom, že máte vymytý mozek. Jste dokonalou ukázkou toho, kdo je zcela v zajetí kognitivní disonance.
Pán se podepisoval Vojta.., vousy13, Sugar, …
Souhlasím se svobodným kritickým myšlením.
U chimér typu banksteři (Rockefelleři, Warburgové, Morgani…a jejich páníčci= mezinárodní lupiči, masoví vrazi) si dovolím setrvat.
Chorobné usilování o neustálý růst moci, zdrojů a rujnování. Debilizaci gojimů a štvaní davů proti sobě. Neustálé lupičství, korupci, dosazování loutek/záškodníků, gamblerství s cenami, manipulaci s trhy, neustálou inflaci, zločinné usilování o monopoly a páchání dluhového otroctví. Prosazování zvráceností proti přirozenosti, páchání revolucí, válek a genocid si dovoluji považovat za zlo.
A „Oni“, znovu Rakovského protokoly; „dokázali při své beztrestnosti, umožněné jim téměř všeobecnou nevědomostí, ještě mnohem víc. Aby si opatřili obrovské toky peněz a mohli je prakticky až do nekonečna nasazovat do svých akcí rychlostí myšlenky, stvořili úvěrové peníze... abstrakci, vymyšlené jsoucno... kredit... už mi rozumíte? Podvod, falešné peníze se zákonným kursem. Jinými slovy, abych mluvil srozumitelněji, banky, burzy a celý ten finanční systém je jediná gigantická mašina k páchání zločinu proti přirozenosti…“
Nebo vyjádření pana Koukolíka, Život s deprivanty – Zlo na každý den; „…na veřejnosti nikdy nevystupujících příslušníků mocenských elit, lidí, kteří si sami ruce nikdy neumaží, nicméně odpovídají za neustávající zbrojení včetně výroby a hromadění nukleárních, chemických a biologických zbraní hromadného ničení, za přípravu a vedení válek, za epidemie hladu, vyvražďování menšin, vyčerpávání
přírodních zdrojů, za výrobu a distribuci drog, terorismus, poškozování životního prostředí, za ničení celých kulturních odvětví, za korupci přesahující všechny představitelné meze, lidí, kteří se bezpracně, nade všechny myslitelné meze, obohacují na úkor lidí jiných, lidí, kteří odpovídají za zakrývání skutečnosti a ohlupování lidstva lživou masovou propagandou, za ožebračování a bídu
milionů, za hromadné umírání na choroby, jimž se dá předcházet a které se dají levně léčit? Samozřejmě, že právě tito lidé, častěji však jejich mluvčí prohlašují, že zmíněné skutečnosti jsou nepochopitelným, zlem. Domníváme se, že pochopit lidství, jímž rozumíme lidskou normalitu a optimalitu, stejně jako pochopit destruktivitu, stupiditu a iracionalitu, jimž se mylně nebo lživě
říká »nepochopitelné zlo«, možné je. Mají vývojové kořeny…“
Máte-li lepší definici, sem s ní!
Nikdy jsem se nepodepsal Vojta!
To že je stejná dynamická IP neznamená, že se jedná o stejnou osobu.
8.8.2018 0:20
stejná dynamická IP neznamená, že se jedná o stejnou osobu - záhada, spíš záhady!
Reakce na 365634
vousy 13, Sugar, gld bug, nic, Vojta, VojtaIL = Něco ze "zázraků" moderní techniky, a nechalo by se toho najít mnohem víc!
PŘÍSPĚVKY ZE STEJNÉ IP ADRESY
Nalezeno 14 příspěveků, 5 různých jmén: <nic>, Censored, Sugar, VojtaIL,
vousy13.
11.05.2014 MMF jde na Ukrajině do války
RE: OverUnity (alias Free Energy hardware)
VojtaIL 84.?.?.?
338341
09.01.2017 New York Times nadále lže o Ukrajině
Prý "Amerikou vyvolaný krvavý převrat". Cha, cha.
Censored 84.?.?.?
…Prokázal někdo účast jediného amerického vojáka v bojích na Ukrajině? Také ne....propagandistické slátaniny a zdůvodnit, jakými cestami Amerika vyvolala ukrajinské krveprolití?
354823
03.03.2017 Utajovaná fakta o pozadí revoluce roku 1917 v Rusku
Obvyklý konspirační blábol
Censored 84.?.?.?
Jak ony "temné síly" dosáhly …
Dle autora si ONI (spiklenci) přáli:
... ONI v Rusku svou složitou a nákladnou konspirací ve skutečnosti dosáhli?
356226
28.03.2017 Možná jste si nevšimli, ale Trump a Putin obnovují ...
RE: A tak jsme se dostali po cca 28 letech do původního bodu
84.?.?.?
... současná levice prohlédla. Zjistila, že ... NÉST ODPOVĚDNOST ZA ŘÁDNOU SPRÁVU KAPITÁLU NEDOKÁŽE… "vlády většiny" (neschopných)...
Vojta
356885
Je Putin „vynikajícím státníkem“ naší doby?
RE: Putin rekleset nejbohatsich vladne svetu ...
84.?.?.?
> svet je rizen deseti nejbohatšími ...
Pokud podobný nesmysl vyslovil Putin, pak patří ... hlupáků...SVĚT JE ŘÍZEN JEN A VÝHRADNĚ PŘÍRODNÍMI ZÁKONY ... A hlupáčkům se pak zdá, že oni (ti znalí) řídí svět.
Vojta
356968
30.04.2017 Dlouhodobý nedostatek financí vážně ohrožuje provoz tohoto webu
RE: Zamyšlení
84.?.?.?
. ...NECHCEME BABIŠE. Pročpak jim asi tak strašně vadí?
Vojta
357546
26.05.2017 Těsně před „latinským jarem“?
RE: Autor je úplne mimo
Sugar 84.?.?.?
... známé, jaké bankovní domy Hitlerovi finančně pomáhaly... Anonymita je prvním předpokladem pro bezpečné dlouhodobé řízení, jinak se stanete terčem jako je nyní např. Soros. Doporučuji k tématu přečíst Rakovského protokoly či téma globální prediktor, tam je to částečně odkryto...
361699
07.05.2018 Bez moudré politiky není moudrého národa
RE: Úvaha z kategorie JETŘEBISMUS
84.?.?.?
… pane Lhotáku... přesvědčení se vyznačuje vysokou mírou stupidity. ..
> národ xidů žádným národem není
Vojta
364006
07.08.2018 Vyjádření k incidentu v Teplicích
RE: Debilizace - xido-islám, nástroj otrokářů
vousy13 84.?.?.?
…
U súry 2:191 jste si pěkně vybral jen to, co vám padlo do krámu. Vytržení z kontextu = lež a manipulace, protože čtenář nemá nit souvislostí.
2:191
Zabíjejte je všude, kde je dostihnete, a vyžeňte je z míst, odkud oni vás vyhnali, vždyť svádění od víry je horší než zabití. …
365621
Xxx
PŘÍSPĚVKY ZE STEJNÉ IP ADRESY
Nalezeno 9 příspěveků, 3 různá jména: <nic>, gld bug, Sugar.
02.05.20...Automaticky kráceno
8.8.2018 11:56
RE: stejná dynamická IP neznamená, že se jedná o stejnou osobu - záhada, spíš záhady!
Reakce na 365638
A to je jako co?
Proberte si to s adminem, když věříte v posvátnost jedné IP pro jednoho uživatele.
Opakuji, že nikdy jsem nepoužil nick Vojta. Dříve jsem používal Sugar, to je jediný další. I když teď nechápu, proč bych vám měl vlastně cokoliv objasňovat.
9.8.2018 16:10
RE: Debilizace - xido-islám, nástroj otrokářů
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?
Reakce na 365628
Samozřejmě, že mám lepší definici zla, pane Pátá. ZLO JE DEVASTACE HODNOT. (Autor definice F. Koukolík) Ovšem! Velmi záleží na tom, jaké hodnoty kdo vyznává. Já například považuji za své nejvyšší hodnoty:
- životy mých blízkých,
- životy ostatních lidí,
- zdraví,
- svobodu,
- moudrost,
- vědění,
- majetek, ...
Za zlo tedy budu samozřejmě považovat to, co devastuje mé hodnoty. A budu se mu zuby-nehty bránit.
Existují ovšem i lidé, jejichž nejvyšší hodnotou je:
- víra v Alláha, ...
Jak vidno, zlo je pojem relativní. Smrt nás, nevěřících v islám, je pro většinu muslimů dobrem. Protože tím odstraňují ze světa to, co devastuje jejich nejvyšší hodnotu. A o tom, že muslimové své "dobro" konají rádi a často, Vás snad nemusím přesvědčovat. Stačí pohlédnout na statistiky terorismu za posledních 20 let.
Ve smyslu tohoto poznání se lidé už naučili trochu bránit. Jak? Postavili mimo zákon nacizmus. Protože ten nutí své vyznavače vybíjet "méněcenné" rasy. Ovšem titíž lidé si nevšimli, že komunismus nutí své vyznavače, k vybíjení bohatých lidí (pod eufemismem třídní boj). Soudím, že by komunismus měl být zakázán stejně, jako nacismus. A do třetice. Islám nutí své vyznavače vraždit nás, "nevěřící psy". I ten by měl být v osvícených zemích zakázán.
Všechny militantní víry nám způsobují zlo. Jen to obrovské množství lidí (Merkelová a všichni vítači) ještě nepochopilo. A dokud se děti nebudou učit už od mateřské školy, co je to zlo, nebude líp.
Vojta
O prorocích se s vámi evidentně nemá smysl bavit, pro vás i Achnatona porodila židovská matka.
Zdá se, že jste nepochopil, jak funguje globalizace, když si přejete, aby lidé žili stále na stejném místě, jako tomu bylo ve starověku a ke střetu kultur nedocházelo. Je to objektivní proces, ať se vám to líbí nebo ne.
Pouze záleží, jaká forma globalizace zvítězí. Bohužel z vašeho omílání mudrců, orwellů a podobných nihilistických děl to vypadá, že vy jste se již bohužel rozhodl následovat jejich program...
Co tedy chcete, když víte, co nechcete?
Souhlasím se všemi kritiky náboženství. Jakékoli organizované náboženství je potlačováním kritického myšlení, debilizace, snaha udělat s lidí totální ovce. Problém většiny zde diskutujících je ovšem v tom že se příliš zaměřujete na abrahamovská náboženství. Takový hinduismus se svým dělením na kasty a posvátnými krávami je ještě horší než islám. A pohanství? Zvířecí oběti, lidské objeti, bičování otroků pro potěchu bohů, gladiátorské zápasy k poctě bohů. Bacha na všechny novopohanské fašounky a svědky Evolovy kteří mají svou základnu na stránkách Delský potápěč a ke kterým patří i zde občas přispívající Radim Lhoták. Tito cvoci si vážně myslí že trable Evropy skončí s tím že zničíme židokřesťanství a začneme uctívat Odina.
Za situaci v Teplicích může jednoznačně kubera, bývalý člen KSČ, nyní ódéesák a zuřivý antikomunista. Jasně prohlásil, že arabské turisty v Teplicích nepovažuje za problém. Kolik mu od nich plyne či neplyne do kapsy, můžeme jen spekulovat. Zde stojí za povšimnutí nepochopitelné počínání občanů Teplic, kteří kuberu znovu a znovu potvrzují ve funkci starosty. Ve jménu kubera nejde o překlep ani neznalost gramatiky; něco tak otřesného, jako je kubera, se prostě nemůže psát s velkým písmenem na začátku slova.
Tuto stránku navštívilo 2 448