Diskuze k článku

Nééé. ANO nééé!

Příspěvků 98

23.10.2017 0:51

Výstižné a značně deprimující...

E.R. 107.?.?.?

...budem se v těch polistopadovejch, imigrací a agendou 2030 doplněných hovnech matlat dál a to bez ohledu jak dopadnou tzv.koaliční jednání....Faltýnek už hned po volbách vyjevil, že by bylo nejlepší pokračovat v té předešlé, trapné a k poblití kloakici s lidovci a socany...vůbec bych se nedivil, kdyby to tak opravdu vyšlo...tenhle národ opravdu nemá nárok na právo volby, ať dělá co dělá, vždycky všechno zkurví .....[bliji]

360564

23.10.2017 11:59

RE: Výstižné a značně deprimující...

ObcaneCR.cz 89.?.?.?

Reakce na 360564

http://www.imgup.cz/image/LwD5

Matematický důkaz toho, že fráze o sjednocení alternativy jako řešení stavu je mylná - nedostačující. Chceš změnu - tak musíš něco dělat. Neděláš? Pak se tomu říká alibismus. Nechť se každý zamyslí u sebe, co skutečně udělal pro dosažení změny. Výsledky voleb jsou důsledek, který má svoje příčiny. Nemá smysl zaobírat se důsledky, ale právě těmi příčinami. A ty vězí v každém, kdo chtěl změnu. Ona se totiž sama jaksi neprovede. Je možné, že si toho pár jedinců již ráčilo všimnout, ale jak vidno v počtu menším než dostačujícím. Napsáno bez občanské korektnosti.

360590

23.10.2017 18:57

ovce si zvolí vždy baču nebo řezníka, nikdy ne jinou ovci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 360564

Ovce si zvolí vždy baču nebo řezníka, nikdy ne jinou ovci. To je podle mě podstata problému. Jak chcete něco změnit se stádem ovcí? Dokud se z nich nestanou lidé, tak je vše marné.

Většina opravdových duchovních guru (Sergej Lazarev, Petr Chobot a další) dnes tvrdí, že od roku 2012 započal proces transformace vědomí na vyšší lidskou úroveň. To znamená že ti co zůstanou na zvířecí úrovni, buďto vlků a nebo ovcí, zkrátka nepřežijí.
A Babiš je takový vlk co požere během následujícího volebního období všechny ovčany v tomto státě. A pak se sežerou s ostatními vlky (Bakala, Kelner atd) navzájem. Babiš Čistič.

Takže pozor abyste se nesvezli s těma ovcema nebo nezařvali při pokusu o konfrontaci s vlky.
Transformace vědomí je náročný a bolestivý proces, tak je třeba začít co nejdřív a naplno. Za chvíli to propukne naplno (i protože vlci cítí že přišla jejich poslední hodina a tak se ze všech sil budou snažit urvat co nejvíc bez ohledu na cokoliv a kohokoliv) a běžnými doposud funkčními postupy a prostředky nebude možné přežít.

Pokud jste aspoň trochu vnímaví tak už teď vidíte, že se vše řítí do zcela beznadějné situace kterou není možno nijak zachránit. Což je pravda. Ale jen na materiální úrovni. Duchovní zákony fungují jinak.

Bohužel nestačí být jen hodný a potichu. Tohle už dnes nefunguje (což nepochopili babišovi voliči). Z hlediska vyšších zákonů je stejně špatný ten kdo je vlkem, jako ten kdo je tichou ovcí která řádění vlků svým přístupem umožňuje. To byla dualní logika světa tohoto světa, která ale už končí a na řadě je sjednocení a zjištění, že vše je propojeno se vším a nelze konat bez ohledu na ostatní části, které jsou vlastně naší součástí (je to jako bodat se nožem do vlastní nohy).

360608

23.10.2017 22:09

RE: ovce si zvolí vždy baču nebo řezníka, nikdy ne jinou ovci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 360608

Co tedy radíte milý Watsone? Jde o archetyp moci?

360617

24.10.2017 15:34

RE: ovce si zvolí vždy baču nebo řezníka, nikdy ne jinou ovci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 163.?.?.?

Reakce na 360617

Vkládáno přes TOR, příspěvek zrušen.

360641

24.10.2017 17:26

RE: ovce si zvolí vždy baču nebo řezníka, nikdy ne jinou ovci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 162.?.?.?

Reakce na 360617

Vkládáno přes TOR. Příspěvek zrušen.

360645

23.10.2017 1:15

Jo jo, my citovky vladimíre, slavný bohatstvím jménem .-) jsem včera potkal bývalého miliardáře a ač divadlo k smíchu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 107.?.?.?

že by zfuněný s láhví bechera zaútočil. Fakt si myslím že bůh už zkouší abych se prorval smíchy. Jeho žena povídala u komise, manžel měl chudák celou tvář celou modrou. https://www.youtube.com/watch?v=52zIso8OEuQ tradá jednodužší [smích]
https://www.youtube.com/watch?v=NteZOfgavFA

360565

23.10.2017 4:57

Proč tak složitě ? Voličská lůza se soustředila u Babiše-Bureše.

Mejla 85.?.?.?

Český národ desítky let decimovaný nacisty a komunisty zplodil také skutečnou lůzu, počínaje udavači spoluobčanů za války přes vrahy Heliodora Píky aj. až po privatizátory typu Třísky v režii StB. Těchto lidí je dodnes kolem 20 % populace a je rovněž, byť naštěstí jen částečně, doplňována některými mladými. K tomu otřesná úroveň státních médií a k tomu stworoidní paranoidní plátky a výsledkem je 30 % pro Babiše-Bureše, z čehož jsou většina ex-voliči KSČSSD.

360566

23.10.2017 10:52

RE: Proč tak složitě ? Voličská lůza se soustředila u Babiše-Bureše.

cc 62.?.?.?

Reakce na 360566

Zapoměl jste dodat, že v posledních desítkách let byl český národ decimovaný kapitalisty - to jen aby byl výčet úplný, on totiž každý režim má to svoje. Nevolil jsem Babiše, ale nazývat někoho lůzou proto, že ho volil je přehnané. Po tom, co dali šanci ČSSD, ODS, TOP, prostě dali šanci Babišovi, který není o nic lepší. Většině lidí bohužel nedochází, že Babiš je pravice, protože šel do koalice ČSSD. Osobně vidím jako lepší varianty strany, které chcou přímou demokracii - KSČM, SPD, Piráti. A možná KDU-ČSL, protože jako jediná podporuje rodiny s dětmi (SPD to tvrdí také, ale jejich hlasování o tom moc nesvědčí).

360583

24.10.2017 6:50

RE: Proč tak složitě ? Voličská lůza se soustředila u Babiše-Bureše.

korloid 176.?.?.?

Reakce na 360583

Pro cc: Jakožto volička ANO Vás mohu ujistit, že vím, že je pan Babiš pravičák každým coulem - pobavený úsměv mi na tváři vyvolalo to jeho pravičácké zakňučení po většinovém systému. Proč levice nechce většinový systém? Protože už jsme si ho vyzkoušeli, vláda jedné strany tu už byla. Jenže pan Babiš už pochopil, že bez zaměstnanců a dalších občanů by se ke svým miliardám nedostal, proto za ním jde stále větší hejno. Chci, aby moje poctivě placené daně měl k dispozici někdo, kdo se v kapitalismu vyzná (na rozdíl ode mne). Někdo, kdo dokáže pochopit a respektovat, že tak jako někteří nechtějí být tajnými milenkami či milenci a vyhovuje jim věrnost v manželství, nechtějí jiní podnikat a vyhovuje jim zaměstnání.

360629

24.10.2017 10:47

RE: Proč tak složitě ? Voličská lůza se soustředila u Babiše-Bureše.

Kostelecké mňamky 77.?.?.?

Reakce na 360629

Toto by bylo potřeba vytesat do kamene. Kámen umístit na prozatím svou zahrádku, či do prozatím svého bytu a pod směr svých úklonů.....potom už stačí jen vyčkat......ale váš názor respektuji.

360635

24.10.2017 18:54

Pro Kostelecké mňamky

korloid 176.?.?.?

Reakce na 360635

http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=482794

https://www.youtube.com/watch?v=QKFRhJ9iGgY

360646

25.10.2017 6:33

RE: Proč tak složitě ? Voličská lůza se soustředila u Babiše-Bureše.

cc 62.?.?.?

Reakce na 360629

Babiš už pochopil, že bez zaměstnanců a dalších občanů by se ke svým miliardám nedostal, proto schválil jejich dovoz z ukrajiny a podobných zemí (došlo mu, že afričani levně dělat nebudou, ale na začátku je chtěl dovážet taky). Babiš kapitalizmu nerozumí, jen ho dokáže využívat a nedochází mu jeho důsledky. To, že ví, že lidi potřebuje, neznamená že si jich bude vážit. Ty období, kdy je lidí na práci málo nejsou tak častá jako ty, kdy je jich dost. Proto pro kapitalistu většinou není nutné vážit si těch, kdo pro něj pracují - většinou jsou snadno nahraditelní. A není pro ně nutné zvažovat globální důsledy svého jednání - pokud národ vymírá, může mu to být jedno, hlavně když se dost vydělává.

360663

25.10.2017 17:23

pro cc

korloid 176.?.?.?

Reakce na 360663

Pokud dokáži cokoli opakovaně využít ve svůj prospěch, znám principy fungování. Možná pan Babiš nerozumí teorii kapitalismu, ale šedivá je teorie, zelený strom života.
Co se týče důsledků čehokoli - to byste nesměl nic dělat, abyste se dokázal vyhnout všem negativním důsledkům. A pokud jste to ještě nezjistil: tady nemáme moře, na jehož břehu byste seděl, na žití ze slunečního světla jsme příliš daleko od rovníku, a v mrazu by podle mne ta meditace taky za moc nestála.
Kapitalista, který by si nevážil svých zaměstnanců by se mezi ně nikdy nevydal na pokec. Navíc proč by ho ti zaměstnanci volili, kdyby jim ubližoval, když máme anonymní hlasování?
A že panu Babišovi utíkají někteří zaměstnanci za vyšším výdělkem k jinému zaměstnavateli? To je naprosto v pořádku. Vy platíte dobrovolně vyšší cenu za srovnatelnou kvalitu? Pokud máte rád své peníze tak určitě ne. Ovšem když není jiná možnost, jak získat co chcete, než zaplatit víc, jdete do toho.
Je to hlavně o sebevědomí zaměstnanců, je potřeba hladinu sebevědomí zvyšovat. Jenže toho nedocílíte tím, že do těch lidí budete v přeneseném smyslu slova kopat - tím jim sebevědomí snižujete místo zvyšování. Pokud to děláte proto, že chcete být drsnými kapitalisty, kteří potřebují otroky, vybrali jste si správně. A na nás zaměstnancích je, abychom vám předvedli, že už víme, odkud vítr vane, že jsme si už stihli všimnout, že není kapitalista jako kapitalista. Dvoje sněmovní volby jako důkaz nestačily? Klídek, pohodička, budou další.
Kapitalista teoretik je například pan Fiala. A všimla jsem si, jak se mezi sebou ODS začíná dohadovat. Pan Klaus mladší začíná vidět věci trošičku do hloubky, a v tu chvíli už je to soupeř a ne kolega. Vy tam to napětí mezi nima nevidíte? A to se pan Klaus ml. snaží být loajální ze všech sil. Ti nepotřebuji pana Babiše, aby je rozložil, oni už rozložení jsou, akorát to asi není vidět na první pohled.
Děkuji Vám za debatu.
Howgh!

360686

26.10.2017 6:53

pro korloid

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 360686

To, že dokáži něco využít ve svůj prospěch rozhodně neznamená, že znám princip fungování - můžete lovit zvířata a jíst maso, aniž by jste znala princip evoluce nebo anatomii - ale pokud nebudete znát více, snadno se vám stane, že svůj zdroj během několika generací zlikvidujete. To že umíte moc dobře lovit, vám nakonec bude na škodu.
Vše má i své negativní důsleky - ovšem ty nesmí převyšovat klady nejen v krátkodobém, ale hlavně v dlohodobé měřítku. Kromě toho to, co je výhodné pro pana Babiše, nemusí být zdaleka výhodné pro všechny.
Pokud je volba tajná, překvapuje mě, že víte, jak volili Babišovi zaměstnanci. Máte pravdu v tom, že plat je hlavně o sebevědomí - ale to je chyba, plat má být o tom, jak kdo pracuje a kolik toho umí. Bohužel, hodně lidí si pracovitost a schopnosti nahrazuje sebevědomím. A díky tomu, že se mzdy pečlivě utajují, je těžké zjistit, kolik můžete chtít (přitom každý teoretik kapitalizmu ví, že cena je jedna z nejdůležitějších informací a bez jejího zveřejňování nemůže trh správně fungovat). A co mají dělat lidé, jejichž povaha prostě nezvládne zvyšovat sebevědomí do potřebné výše? Možná máte pravdu, že není kapitalista jako kapitalista, ale najít toho "dobrého" se podaří jen pár procentům lidí. Zbytek prostě musí mít smůlu.
Dvoje volby opravdu nestačili - po prvních Babiše krotila ČSSD a KDU-ČSL, a obě na tuto koalici doplatily - všechny úspěchy se přičetly ANO, neuspěchy koaličním partnerům. Nezpochybňuji výsledky voleb, rozhodně je to platné rozhodnutí, to však nutně neznamená, že je dobré. Nicméně Babiš zjískal kolem 30 procent hlasů - takže volby také rozhodli o tom, že nemůže vládnout sám.
Rozkol (pokud to tak chcete nazývat) v ODS pak nemá nic společného s teorií kapitalizmu - jde pouze o to, že hlavní body programu ODS byly zrušení EET a omezení EU (všiměte si, že oba body mohou být splněny i odmítnuty v kapitalizmu i v socializmu) a s nimi se s ANO neshoduje. Teď se musí dohodnout, jesli jsou pro ně důležitější hlavní programové body, nebo to, aby byli maximálně pravicoví (případně aby byli ve vládě). K takovým neshodám v demokratické společnosti dochází, je spíš divné, pokud všichni mají naprosto stejný názor.

360702

23.10.2017 5:48

Jako obvykle, Zvědavec s křížkem po funuse

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Tak babičku,
pro kterou vždy byla
válka s lidojedy legrace.
Tu babičku
za pár dní zabila
volební agitace.

Mary,
bojovná Mary,
už nesedává v sedle,
ve volbách byla vedle.
Stoletou Mary,
babičku Mary
volbama zabitou
vzal k sobě Manitou.

https://youtu.be/cAr6KvFZR9E

Dle starých pramenů kdysi kraloval
starý vetchý král.
Řečeného krále nikdo se nebál,
každý se mu smál.
...
Kdepak jsou ty časy, kdy se národ smál, krize se nebál.
Jak se všechno mění,
Jak ten čas letí,
Žijem ve znamení
kulturních století.
Dnes už lid nepozná,
koho se má bát
a komu se smát.

Z čista jasna, kde se vzal,
pan Nikdo tu se vzal,
křičel, jak si předsevzal:
„Já chci vládu!“
Nemluvil a jenom řval,
co nedal, to sliboval,

https://youtu.be/ZmylE31zfGw

360567

23.10.2017 6:37

koalice

cc 62.?.?.?

Překvapuje mě, že si někteří mysleli, že by Ano mohlo jít do koalice s Okamurou nebo KSČM. Babiš chce moc a omezení demokracie, a proto nemůže dovolit zákon o referendu a naopak bude prosazovat zavedení většinového volebního systému, který by ho zbavil konkurence - proto nikdy nepůjde s Okamurou, který chce přímou demokracii. A to, že by vytvořili vládu komunisté a oligarcha? Vždyť jeden chce podnikatele oslabit a druhý posílit. A Babiš se oslabit nenechá.

360568

23.10.2017 7:13

Feri?

Tom 70.?.?.?

Možná že tato komická fiďurka s vlasy jako nagulmovaný dikobraz, byla zvolena hlasy nadržených samic, těšících se na snědé samce?; jak se zamyslela myslitelka ministra obrany ČR Veronika Žilková?

360569

23.10.2017 8:14

RE: Feri?

vyjímečné porušení omerty 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 360569

když si to spočítáte, tak nadržené slovanské samice opravdu rozhodly tyto volby, k tomu přidejte pomatené otroky , kteří ujíždějí na dřině pro své pány ( makáme ! ) a je vymalováno , a mimochodem co se fialového ODS týče, tak všichni mí známí, kteří jim hodili hlas, bez výjimky řekli, že ze zoufalství, tož tak volks - that's all [chechtot]

p.s. budoucnost země má v rukou tato generace: ( nemakáme ! )
https://i0.cz/s/respekt/7GNkgJ/b357ec4e8702b313cab...

....a těch vlastenců je v zemi pouhých cca 5% [mrknutí jedním okem]

360571

23.10.2017 14:20

RE: Feri?

Brambor 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 360569

Samozřejmě, že rozhodují podvědomé instinkty. Na Západě už je armáda nevzhledných a nepřitažlivých žen, které díky feminismu přišly o poslední zbytky ženství, něhy, mateřského citu, a tyto obskurní osoby taky potřebují chlapa, který do toho půjde.

Kdyby mně řekli, že neziskovky vytahují z moře samé krásné štíhlé a snědé dvacetileté dívky, tak budu taky volat - sem s nima, čím víc, tím líp!

360598

23.10.2017 7:30

Pěkné shrnutí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

V článku je řečeno vše, není co dodat. Je opravdu zvláštní, že lidé dali přednost miliardáři, domnívajíce se, že bude hájit jejich zájmy. Zvolili lháře, oportunistu a pracujícího jen a jen pro sebe, žijícího z našich peněz . Neboť, hádejte, kde se vzaly prostředky na dotace, které masivně pobírá? Asi našim národům vskutku není pomoci. Stupidita podle pana Koukolíka zřetelně funguje. Čeká nás velký, ale opravdu velký zlom. Republika se právě stala filiálkou Agrofertu. Ukrajinizace, spojená s přílivem lidí, kdovíodkud a kdovíjakých. Škoda, mohla to být dobrá země k žití.
Čím to, že slovo emigrace nezní už tak nereálně? Ale kam?

360570

23.10.2017 16:59

RE: Pěkné shrnutí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 360570

A to Vás jako nikoho nenapadlo, že ty volby byly zfalšované? Tuhle mi soused před volbami říkal, že doufá, že nezvítězí ten zasranej Babiš s tou jeho řepkou olejkou. A já jsem mu řekla, že bohužel zvítězí, protože volby budou zfalšované. Škoda, že jsem svůj postřeh nehodila předem na internet, byla bych za vědmu. No a skutečně zvítězil a zase všichni mimopražští budou ječet, jací jsou Pražáci hovada, že všichni volili Babiše. Jenže ono je to úplně jinak. V malých obcích se nedá podvádět, kdežto zejména v Praze se dá podvádět ve výsledcích voleb ve velkém. A pak jsme my Pražáci (včetně náplav z Moravy jako jsem já) považováni za ty největší pitomce.
Na čt 24 byla diskuze, kde lidi v diskuzi dokazovali, že ty volby byly skutečně zmanipulované. Bohužel to co jsem si tam přečetla ráno, to už tam večer nebylo. Třeba to, že jeden autentický člověk z pražské volební komise napsal, že ze 413 lidí tam volilo ANO jen 2 lidi. Příspěvek zmizel. Bohužel zmizely i další velmi hodnotné příspěvky. Když jsem o tom napsala do nwoo. org, tak asi tři mé názory se tam objevily, ale pak najednou se na počítači objevilo, že nastala chyba a nwoo je pro mne nedostupné. Tý brďo, to je ta počítačová demokracie. Už abych hodila kopyta, mě to na tomto strašném světě fakt nebaví.
Jarmila

360603

23.10.2017 19:39

RE: Pěkné shrnutí

turista 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 360603

Po každých volbách se tu objeví pár mudrců jako vy.

Za prvé. ANO získala v Praze relativně málo hlasů. Jen 20% oproti celorepublikovým 30%. Je docela zvláštní obviňovat Pražáky z manipulace ve prospěch ANO, nemyslíte?

Za druhé. Volební systém v ČR je naprosto transparentní. V komisích jsou desítky tisíc lidí. Skoro každý zná nějakého člena komise osobně (já třeba znám dva). Systém jejich výběru je takový, že by se na nějaké manipulaci těžko domluvili a vzhledem k tomu, že okrsky jsou malé, tak i kdyby se domluvili, na výsledku to nic nezmění. Ta komise odešle výsledky ke zpracování a tyto výsledky, za každý okrsek, si každý může přečíst na internetu, včetně členů té komise. Věřte, že pokud by to nesedělo, tak by se to řešilo. Taky si každý ty hlasy může nezávisle sečít sám a ověřit si, že celkový součet sedí.

Pokud ten váš "autentický člověk" z komise napsal, že někde bylo několik hlasů, ale ani nebyl schopen napsat číslo svého okrsku, aby si to lidi ověřili, tak to byl prostě troll.

A teď jsem dočetl na konec vašeho příspecku. Svádět timeout u nějakého pochybného webu za spiknutí, to byste se opravdu měla jít někam léčit.

360610

24.10.2017 4:30

RE: Pěkné shrnutí

James Blond 178.?.?.?

Reakce na 360610

Jste notně naivní. Asi netušíte, co umí informační technika. Zřejmě se upravoval výsledek voleb v závěru voleb, kdy se přičítaly výsledky z velkých měst. To byla vhodná chvíle a právě k tomu příležitost. Vy si opravdu myslíte, že by někdo si dal znova tu práci vč. peněz a všechny ty hromady volebních lístků přepočítával a porovnával s tím, co bylo odeslámo do centra a ještě by porovnával výsledky odeslané do centra s těmi skutečně se objevenými ve výsledném součtu? Podle mne, byly oříznuty některé strany jako SPD na úkor TOP09 a Starostů. Zřejmě přiřízli i výsledný součet ANO. Podle mne tak bylo manipulováno s 5% volebních hlasů a to jim ve výsledku stačilo ke štěstí, aby zachránili HOP09.

360627

24.10.2017 12:05

RE: Pěkné shrnutí

E.R. 107.?.?.?

Reakce na 360627

Podle všeho právě tzv."korespondenční hlasování" na CZ ambasádách na poslední chvíli zachránilo SchláffenDrecka a jeho hajzlíky a není se čemu divit, když je tam převážně doposud ryze havloidní osazenstvo a možnost kontroly pofidérní...Bez s ním spáchaného podvodu by už konečně ta fosílie zmizela na věky v depozitáři některé z těch jeho oprejskanejch barabizen, co tu protiprávně zrestituoval...

V rakouských opakovaných pres. volbách to zřejmě sehrálo stejnou úlohu...jinou možnost, než švindl už nemají, voj.puč není čím dělat a tak jen ještě pak zbyde "bratrská pomoc spřátelených armád NATO, nebo té Merkel-Macron vysněnou jednotnou nadnárodní evropskou armádou... "

360639

25.10.2017 9:38

RE: Pěkné shrnutí

turista 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 360639

Ach jo. Takže trochu čísel.

Na ambasádách bylo odevzdáno 10494 hlasů. Z toho pro TOP09 pouze 2738 hlasů. Jak to mohlo zachránit TOP09, když ta se přes 5% hranici dostala o 15773 hlasů? I kdyby se z zahraničích okrscích nevolilo vůbec, tak by se tam TOP09 stejně dostala.

Uvědomte, si, že takovými hloupými posty výrazně snižujete úroveň tohoto serveru a diskuzí, která je někdy i docela dobrá.

360667

25.10.2017 8:30

RE: Pěkné shrnutí

turista 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 360627

Jasně - mám 15 let praxe v komerčním vývoji software a netuším, co umí informační technika [smích] Co umíte vy?

Jak jsem napsal, výsledky voleb si můžete přepočítat každý sám (jsou na webu) a že sedí číslo na webu za daný okrsek s číslem, co spočítali, si může věřit každý člen volební komise, kterých jsou desítky tisíc a jsou z různých stran, protože každá strana má právo obsadit v každé komisi jedno místo a využívají toho.

Popiště prosím mechanismus, jak byste dosáhl systematického (!) ovlivnění voleb během sčítání hlasů. tedy nikoliv náhodné chyby, co se vyruší. A prosím detailně. Ne "myslím si". Jak jsem napsal, mluvíte s člověkem, co se v informatice vyzná.

360666

23.10.2017 8:22

Říká se

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Prý je lepší chodit volit v sobotu, není tam tolik prostoru pro "korekce". Celý systém je pro obyčejné občany naprosto nekontrolovatelný, jenom počet voličů je dán pouhým zakroužkováním čísla v seznamu. A co vypadne z uren - na to se už nikdo nikdy nepodívá a nezkontroluje.

360572

23.10.2017 19:42

RE: Říká se

turista 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 360572

Jak píšu výše, ten systém je naopak zcela kontrolovatelný. To jen vy ho nechápete.

Přečtěte si můj příspěvek výše a pokud máte dotazy, ptejte se. Jsem zjevně vzdělanější než vy a rád vás poučím.

360611

24.10.2017 8:30

RE: Říká se

Alfred 37.?.?.?

Reakce na 360611

Rád bych se Vás, jako vzdělanějšího, zeptal na to, jak je ten proces transparentní a zcela kontrolovatelný od okamžiku, kdy komise předají papírové výsledky voleb, tj. podepsané protokoly a lístky, do "centrály" k dalšímu zpracování v systému. Děkuji, rád se poučím - to nemyslím ironicky.

360632

25.10.2017 9:58

RE: Říká se

turista 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 360632

Je to tím, že na webu jsou zveřejněny výsledky za každý volební okrsek v zemi (tj. za každou volbení místnost). Těch okrsků je 14865. Je to na stránce volby.cz.

A každý člen okrskové volební komise samozřejmě zná výsledek, ke kterému při sčítání došli, byl sčítání přitomen, a může se přesvědčit, že na webu je číslo správné. A taky to dělají, už ze zvědavosti. Členové okrskové komise jsou z různých stran, nedomluví se na podvodu. A i kdyby se domluvili (například v nějaké vesničce plné příznivců jedné strany, kam jiná strana zástupce neposlala), je tímto zmanipulován jediný maličký okrsek. Což výsledky neovlivní.

Navíc by podvod odhalili i sami voliči. Představte si, že byste ve vesničce plné komunistů volil s celou rodinou třeba Piráty. Pak byste se podíval na výsledky a viděl byste, že ve vaší vesnici mají Piráti pouze 1 hlas. Tak byste si asi stěžoval, že ... Můžete taky dát jeden ze svých preferenčních hlasů nějaké neznámé osobě, co ten prefereční hlas nejspíš nedostane a ověřit si, že ten prefereční hlas tam je. Sám jsem to udělal.

A na dalším zpracování není nic záhadného. Můžete si program, který ta veřejná čísla sečte, klidně napsat sám. A takových lidí, co ty výsledky sčítá a zpracovává, je docela dost. Každé velké médium takový systém má, aby měli z čeho kreslit ty svoje grafy behěm sčítání. Lidi z iniciativ jako je kohovolit.eu to dělají taky.

Zřejmě nejste vzdělán v informatice. Ale veřte, že obyčejný prográmek, co ta čísla sečte (bez grafů a serepetiček okolo), je práce max na pár hodin. Pokud by to náhodou nesedělo, že to dávno víme. To je kouzlo otevřených dat.

360669

23.10.2017 8:24

Co bylo to bylo

Jacob 193.?.?.?

Co bylo to bylo. To je název jedné písně a k tomu přídám ještě jeden název filmu o tom co bude: Vyšetřování skončilo zapomeňte. Co nás čeká? Babišovo supervládnutí v zemi, která bude zmítána politickými, sociálními a cenovými otřesy. Ideální stav pro zavádění západoevropských hodnot. Pokud to dá Babiš dohromady s piráty čeká nás tuhá levicově korporátně fašistická vláda. Ostatní parlamentní straničky budou psíci štěkající na karavanu jdoucí dál a čekající na nějakou kost, kterou jim někdo z této karavany předhodí. Především socani budou zkorumpovatelní se svým dluhem (nebo že by lithium pomohlo?). Už dnes nás Chovanec se Stropnickým informují, že mají strach s ozbrojené revolty občanů a proto připravují nový zákon. Zapomeňte na demokracii a začněte mluvit o minokracii, kdy bude vládnout samozvolená menšina prostřednictvím cizích peněz. Praha opět ukázala, že Bílá Hora nebyla jen epizoda v minulých dějinách národa českého.

360573

23.10.2017 8:53

Kamarádi mi říkali, že po Kalouskovi je Babiš králem

F&T 212.?.?.?

Podle některých lidí Kalousek natolik všechno zkurvil, že lidé v Babišovi vidí záchranu. Babiš vypadá, že mluví naprosto jasně a navíc má jasný cíl (podle mě nahrabat si ještě více).

Podle Aeronetu je Babiš výslednicí vektoru globálního působení:
https://aeronet.cz/news/je-vymalovano-cesky-trump-...

Na druhou stranu pan Babiš podniká typicky tak, že všechny lidi kolem sebe ničí:
http://www.ragauian.cz/video-prosty-selsky-rozum-p... To se ví už dlouho.

360574

23.10.2017 8:56

Máte pravdu, pane Stworo.

F. 82.?.?.?

Nejste zklamán sám. Zklamána je i televize, rozhlas i noviny a desítky jejich analytiků, zklamán je Sobotka a celá ČSSD i Bělobrádek a celá KDU-ČSL, zklamána je celá zednářská TOP, zklamáni jsou komunisti. Zklamán je zejména Sudeťák Herrmann, zklamán je i zločinec Gabal. Velice zklamána až k depresím je celá pražská Kavárna. Podle všech hodnověrných průzkumů je zklamáno 98 % občanů. Jenom já, blbec, se raduji.

360575

23.10.2017 12:12

RE: Máte pravdu, pane Stworo.

Ahura Mazda 109.?.?.?

Reakce na 360575

Ovšem jediný kdo zcela určitě není zklamán, ale naopak velice spokojený je Mareček Bendů

360593

24.10.2017 0:00

RE: Máte pravdu, pane Stworo.

swordfish 109.?.?.?

Reakce na 360593

Bodejť,
jako stálý zástupce sionistů přeci nemůže chybět. O toho je postaráno vždy a za všech okolností. Jsme přec v Republice české, což je mimojiné jeden velký židozednářský mr...ík.

360623

24.10.2017 23:43

RE: Máte pravdu, pane Stworo.

F&T 212.?.?.?

Reakce na 360623

Pozor, česká republika je navržena a globalisty předurčena jako náhradní Jeruzalém. Měla by být židovskám státem č. 2.

360655

25.10.2017 1:19

RE: Máte pravdu, pane Stworo.

E.R. 107.?.?.?

Reakce na 360655

...jak, měla by být... vždyť už dávno je....[naštvaný]

360658

23.10.2017 9:14

dobre rano babicko

ppppp 85.?.?.?

Babis se zati projevil jen malo, neni mi nastopro jasne, za kterou stran kope, neznam jeho filosofii. Podle vnejsich priznaku je podobnych podnikatelu, jak byl on spousta, lisi se spise jen velikosti majetku a tim, ze pochytil relativne vynosne podniky. Take ale tim, ze plati dane doma, a ze ty zbytky ze kterych tezi nenechava nakonec zplundrovat, netuneluje jako nekteri. Je treba se pokusi byt objektivni.
Hratky s loutkama jako Svejnar, pokud popis na nej sedi jsou samozrejme nebezpecne, ale je to vsechno z 3. ruky.
Byl bych docela rad, kdyby na Babise vytahl nekdo neco opravdu vyznamne a stezi zpochybnitelne, at mam jasno. Nestaci agenda typu repka, kterou by delal leckdo, proc treba zemedelci houfne zatravnuji? V tom prece Babis nejede. Jde jim o kseft, dotace, i kdyz nejde o verejnoprospesnou cinnost. Zde pacha zlo EU, ktera zatravnuje, ale dotace na vysadbu sadu, nebo vinohradu uz neda.
Pak ty uzeniny. Copak je Babis tim, kdo zavedl mouku, soju, a kdovicojeste do uzenin misto masa? On jediny presoluje salamy dusitanama? Je to vsude, proc? On v tomto nijak nevycniva z davu.
Podobne to capi hnizdo. Ano, politik ma byt vzorem. Ale proc by nevzal penize stejnym zpusobem, jako to delaji prakticky vsichni? Proc zde najednou zaciname Babisem, kdyz to tu tak bezi 10 let?
Pokud to nekdo chape, ze ho omlouvam, tak to tak neni, pochopme konecne, ze zakladni chyby mame v zakonech a principialnim pristupu.
V Rakousku Kurz je take zelenac, a nevi se, co udela pod tlakem, o co mu presneji jde. Pirati jsou samozrejme pruser, dusledek toho, ze volby jsou spise reklamni kampan, a toho, ze ulice nema objektivne jak zvolit optimalni kandidaty, voli spis podle sympatii, kolikrat i zvracenych. Prumer voli opet jen prumer, sedou, jizdu z kopce. Prumer sam sebe nikdy nezlepsi.
Nezbyva, nez opet cekat na to co popachaji. Chybi ale zpetna vazba, mechanismus rychleho stop, pro zjevne ulety od reality.

360576

23.10.2017 10:59

Teď tu bude kopulovat hlavně vyvolený, ostatní pokud nemají půlky ss stažené hrůzou tak budou a to můžu zaručit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 107.?.?.?

Reakce na 360576

Příspěvek vkládán přes proxy. Zrušen.

360584

23.10.2017 9:23

Babiš + Okamura + KSČM

senil1 hrubisko (zavináč) centrum (tečka) cz 94.?.?.?

Bude vládnout Babiš, Okamura s podporou KSČM. Pro ODS a Piráty by byla spolupráce s babišem sebevraždou, takže jim se to nevyplatí. Voličům Okamury to vadit nebude. Máme se na co těšit...

http://www.epshark.cz/clanek/169/vitezstvi-pyrrhy-vsichni-proti-babisovi

360577

23.10.2017 9:38

Volby

lucifuge 46.?.?.?

Bydlím na malém městečku. Co jsem mluvil s lidmi, všichni chtěli volit Babiše. kampaň antibabiš musela i těm nejjednodušším sdělit, že je to účelovka. Všechna ta obvinění atd. byla účelově vytažena a použita, protože se socialisté najednou polekali růstu preferencí ANO. Kdyby měli trochu rozumu v hlavě, mohli v klidu dokončit volební období a chvástat se svou úspěšností. Dopadli by ve volbách určitě lépe než po kampani složené z pouhého negativismu.– Babiš je byznysman, jako ministr financí byl určitě lepší než Kalousek či Sobotka. Já jsem ho nevolil, dal jsem hlas Realistům, bohužel propadli. Babiš mi ale nevadí a je zbytečné když tady opakujete tlachy p. Kalouska proti němu.

360578

23.10.2017 9:56

RE: Volby

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 360578

Na tom predvolebnom boji proti Babišovi bolo absurdné, ako do neho kopú zľava aj z prava. Ľavičiari mu nadávali do kapitalistov, pravičiari do komunistov.
Ale keď Babiš promluvil, každý mu rozumel. Aj keď nesúhlasil, ale rozumel mu.
Gauneri, ktorí nakradli miliardy - mu vyčítali, že ukradol miliony. A on ani neukradol, iba si vzal, čo iní rozdávali.

360580

23.10.2017 10:07

RE: Volby

MilK 37.?.?.?

Reakce na 360578

Já se nestačím divit naivitě a hlouposti i zdejších respondentů. Copak v celé politice není nikdo kromě Kalouska a Babiše?! Jaké lži?
Copak neschválil Babiš sám půl miliardy pro neziskovky dovážející migranty?! Copak Babiš OSOBNĚ nepozval Sorosovu univerzitu do Prahy? Copak si Babišovi ministři nevylepují na ministerstva placky Hatefree? Copak Krnáčová (ANO) nebyla v čele Praguepride? Copak eurokomisařka Jourová (ANO) nezavedla cenzuru sociálních sítí za kritiku multikulturní ideologie?
A tak bych mohl pokračovat až do rána!

360581

23.10.2017 12:20

RE: Volby

cormel 93.?.?.?

Reakce na 360581

+1

360594

23.10.2017 14:47

RE: Volby

E.R. 107.?.?.?

Reakce na 360581

Ano, souhlasím s Vámi a jen připomínám ještě k té squadře ANOnistů toho debilního obřezance na funkci ministra války, co k těm ročně do Branibor 380 odvedeným miliardám odvedl místo 120 volů rovnou celou brigádu....Když si takové věci nejsou schopni zapamatovat ani někteří čtenáři Zvědavce a ještě se chlubí, že toho zmrda volili,"protože mu rozumí", tak jme na tom už opravdu hodně špatně...

Jak pravil Svatopluk Čech:"bude-li každý z nás z křemene, je celý národ z kvádrů"...Takže má-li většina z nás nasráno v makovicích, v hovnech se budeme brodit všichni a donekonečna...[naštvaný]

360599

24.10.2017 0:10

RE: Volby

swordfish 109.?.?.?

Reakce na 360599

++1

360624

24.10.2017 12:04

RE: Volby

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 360599

Výstižnější příspěvek jsem již dlouho nečetl. Musím ovšem dodat bohužel. Proti těmto volbám byla Bílá hora a následné období jen humornou eskapádou. Sice to celé trvalo 300 let, ale české země se zničit nepodařilo. Teď se to podaří za pár let.

Že se říká, že každý národ má takovou vládu, jakou si zaslouží, vím. Netušil jsem ovšem, že jsme na tom až tak špatně. Nejsmutnější (či nejvtipnější - záleží na úhlu pohledu), pak je, když někdo, kdo tvrdí, že mu leží na srdci blaho této země, nakonec zvolí ANO, nebo Piráty, což jsou strany, které mají průsečík jednoznačně v tom, že jsou společně proevropské, protinárodní a proimigrantské. A z mého pohledu i protizbraňové (bodejť by ne, jejich einsatzgruppen to budou mít s bezbrannými ovcemi snazší). No, voliči mají, co chtěli.

360638

26.10.2017 9:04

RE: Volby

Nerudný Jenda 72.?.?.?

Reakce na 360599

Já jsem přečetl všechny komentáře a udivuje mne, že se nikdo nepozastavil nad tím Vaším - Jak pravil Svatopluk Čech:"bude-li každý z nás z křemene, je celý národ z kvádrů"...
Ona je to pravda, ale autorem nebyl Svatopluk Čech, nýbrž Jan Neruda - Písně kosmické.

http://www.cesky-jazyk.cz/citanka/jan-neruda/vzhuru-jiz-hlavu-narode-pisne-kosmicke.html#axzz4wayMQyAH

360703

26.10.2017 11:38

RE: Volby

E.R. 107.?.?.?

Reakce na 360703

To se nedivým, že jste Nerudný Jenda, když na Vás zapomínají...děkuji za opravu.

PS: není ani tak důležité kdo to řekl, ale spíš co bylo řečeno a že "noha parou cválá", v tom se mnou jistě budete souhlasit...[velký smích]

360714

26.10.2017 12:40

RE: Volby

E.R. 107.?.?.?

Reakce na 360714

...oprava: ve slově "nedivÝm" patří " í "....[naštvaný]

360715

23.10.2017 9:51

Váš odpor voči Babišovi je absurdný

libertarian 31.?.?.?

Pane Stwora :
Najprv vám poďakujem za vedenie tohto výborného webu. Ale ďalej už iba trochu negatívne :

"Doufal jsem v pud sebezáchovy národa, ve zdravý rozum a schopnost lidi vidět dál než na špičku nosu. Bohužel jsem se spletl. "

- Vaše doufání je iba dôkazom idealistického zakrývania si vlastných očí. Aj ja som "doufal" , ale ja som "sa nespletl" - pretože moje dúfanie bolo iba snívaním bez podpory vlastného rozumu.

======================
"povýšení Bartošových Pirátů na třetí nejsilnější stranu v zemi . Bartoše prý volili především mladí. Pokud tedy nevolili zrovna TOP 09,"

- Toto mňa prekvapilo, ale iba máličko. Už pár rokov sledujem, že mladá generácia - tak do 30 - sú extremne naivní, ľahostajní a nerozhľadení ľudia bez ideového ukotvenie. Zjednodušene : Sú ignorantskí blbečkovia.

=======================
"Sám už dávno na slovo demokracie nevěřím, je vyprázdněno, bylo vyprázdněno od dob slavné athénské demokracie a dnes je to už pouhá floskule."

- Demokracia je systém založený na mýlnom predpoklade, že :
1. voliči aktívne sledujú politiku a múdro do nej zasahujú.
2. že voliči nebudú voliť sebecky politikov, ktorí "iným vezmú, a mne dajú". Lenže voliči volia prednostne takýchto politikov.
Sokrates presne vystihol podstatu demokracie.
===============

"Opět se ukázalo, že volby nemohou nic změnit. "
- Volby nemohou nic změnit, pokiaľ voliči sú takí, akí sú. Keby voliči boli múdri, čestní, aktívni, ......tak by ...... ALE NIE SÚ ANI NEBUDÚ.

==============
Váš odpor voči Babišovi je absurdný. Ja ako libertarian odmietam Babiša , ale aj ostatných politikov. Viem však, že iste nie je horší ako tí ostatní. Možno je v tom zlodejskom peletóne skôr medzi tými menej zlými.

360579

23.10.2017 12:06

RE: Váš odpor voči Babišovi je absurdný

martin bares 46.?.?.?

Reakce na 360579

prřekvapilo mě tady v komentářích hodnocení velmi pravicových komentátorů: ppppp, lucifuga a libertariana a děkuji jim za komenty.

Já jako občan, který volil mezi třemi možnostmi, nevolit, volit Babiše, volit komunisty, jsem zvolil poslední možnost.
Na tomhle vidím, že se lze s určitými lidmi z pravice a některými z levice, normálně bavit.

Asi bych rozdělil politiku stran, které tu po převratu v roce 1989 vládli, na dvě oblasti.

1) Politiku zahraniční, kde všechny strany a všechna hnutí mimo pana Okamury bez výjimky, chtějí EU (s výjimkou perhubálního odporu ODS, ale jen kvůli voličům a svým korytům), NATO a samozřejmě 3. světovou válku, doufajíce, že oni ve svých luxusních vilách za plotem tůjí a ostrahou Ukrajinců s platem 30,-Kč za hodinu tu pohromu přežijí. Ani nebudou muset přenášet svá lehátka u bazénů do sklepa. A až se tato "bouřka" přežene, odemknou vrátka a budou páchat svoje dobro dále.
2) A na politiku domácí. Tady kradli všichni a protože Babiš pokud kradl, tak kradl málo jen to, co mu zákony dovolily, tak byl vyjímka. A proto bych mu eventuelně dal svůj hlas. A zakroutit krk Bakalovi a pomoci při tom, aby lithium zde zůstalo, určitě za volbu Babiše stojí. Také zde zmíněný fakt, že svoje zisky má doma, kdežto ostatní miliardářští grázlové bůhvíkde ve světě, má velikou váhu a o víkendu jsem to též slyšel.
Musel by ale vládnout sám, jak autor píše. Bez koaliční brzdy, se Šlachtou a nebojácnými policajty, aby dostal pár takylidí tam, kam patří.

Ke komunistům. Je rozdíl mezi opravdovými komunisty a "komunisty", kteří jsou komunisty tím, že mají legitimaci této strany - před rokem 1989 výtah na společenském žebříčku např. k moci. O slepotě prakticky všech, kteří na ně pouze nadávají a nevidí, co se postavilo a ustavilo v letech 1948 - 1989 vzhledem k situaci vnější i vnitřní v různých dobách, psát nemohu. Vyšla by z diskuze asi zajímavá vícestránková publikace. Věc, která je ale potřeba jako základní!

Rozhodně neztotožňuji komunisty s "neomarxisty levičáky" a pod. jak to tady dělá a nálepkuje pouze účelově část pravice. Dál bych komunisty neztotožňoval s Piráty, pseudoradikály a nebezpečnou skupinou mladých a hlavně hloupých, ideologicky indoktrinovaných a pravděpodobně infiltrovaných spoustou provokatérů, sorosových lidí, globalistů a dalších vší. Ideální skupina, na které se pohunci USA a tajných služeb mohou vyřádit se svými manipulačními pokusy. Úspěch zaručen.
Kdo si rozumí s počítači, nemusí mít obyčejnou inteligenci, to je schopnost se normálně orientovat v životě, bez ohledu na tituly. A Piráti jsou skvělým příkladem.

Komunisté chtějí pryč z NATO a z EU. Jsou tam vyjímky, ale: To je pro mne rozdílová a nejdůležitější informace, vzhledem k ostatním.

360592

23.10.2017 10:29

Babuš

Langosh 188.?.?.?

vládnout nebude, nedá dohromady vládu s parlamentní většinou, takže se připravme na nové volby....kéžby...[cool]

360582

23.10.2017 16:02

RE: Babuš

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 360582

Ak budú nové voľby, Babiš získa väčšinu a zostaví sám vládu.
Už pred týmito voľbami bolo jasné, že absurdné kopanie do Babiša mu prinesie väčšiu podporu voličov.
Tí protiBabišovci sú tak extremne rozhádanou partiou, že nik okrem Babiša vládu neurobí. Spája ich JEDINE nenávisť k Babišovi.

360602

23.10.2017 11:00

jak bylo psáno v Bhagavadgítě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2605:x:x:x:x:x

Dominik Ferri? Koukněte se na dalšího opáleného jménem Ben Cristovao, ničím nezajímavý zcela průměrný černoch.
http://www.soulmusicclub.cz/gallery/img800_1405250...
A mladé holky po něm naprosto šílí.

Jak bylo psáno už před tisíci lety v Bhagavadgítě, když se začnou kazit ženy, tak národ umírá. Naši dávní předkové znali věci, které my pochopíme až už je příliš pozdě.

ps: bylo by zajímavé zjistit, kdo a koho volil na těch 5 000 ukradených voličských průkazů, to je podle mě na ústavní zpochybnění regulérnosti voleb.

Co myslíte, kdyby se to povedlo a volby se musely opakovat, šli by ti pitomci co zůstali doma k volbám a volili proti Babišovi?

360585

24.10.2017 0:24

RE: jak bylo psáno v Bhagavadgítě

swordfish 109.?.?.?

Reakce na 360585

Je to dávno, co jsem slyšel moudro: Národ má takové syny, jaké jsou jejich matky.
Mylím, že je to docela koresponduje s tím veršem z Bhagavadgíty.

360625

23.10.2017 11:10

Moji

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 107.?.?.?

Příspěvek vkládán přes proxy. Zrušen.

360586

23.10.2017 11:19

Volby dopadly nejlépe jak mohly

lapaloma 185.?.?.?

1. Babiš bude mít vládu. Skončila jedna éra, kterou charakterizovala korupce a tunelování státu opostran ODS-ČSSD a jejich přívěsků.
2. Babiš bude potřebovat koaliční partnery. Nehrozí proto agrofertizace státu.
3. Okamura posílil a nebude již možné ho ignorovat.

Jako nejlepší se mi jeví jasný vzkaz voličů politikům, že budou vyměněni, pokud nebudou plnit, co slíbili. Věřme, že z tohoto principu voliči "neuhnou" ani do budoucna [smích]

360587

23.10.2017 13:22

RE: Volby dopadly nejlépe jak mohly

vyjímečné porušení omerty 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 360587

Váš optimismus je bezbřehý.
Nicméně ANO bude potřebovat koaliční partnery a nikomu se do toho nebude moc chtít, protože polibek smrti.
Takže dospějme k předčasným volbám pod heslem ANO " nikdo s námi nechce budovat stát" a pak ANO bude mít 40% . Jen na KDU je spoleh , že do vlády půjde, protože když ne, tak se v dalších volbách nedostane nikam. Stejně tak nakonec čssd. Okamura by šel rád, ale ANO mu neumožní plnit jeho program, čili veliké riziko. Mezitím mešity, euro a další evropské vymoženosti a hodnoty.
Bude veselo až k pláči.

360595

23.10.2017 23:26

RE: Volby dopadly nejlépe jak mohly

lapaloma 185.?.?.?

Reakce na 360595

Pokud se nikdo k Babišovi nepřidá, může složit vládu sám. Ve sněmovně může a nemusí získat důvěru. Pokud ji nezíská, může být prezidentem pověřen podruhé a znovu složit jednobarevnou vládu. Pokud ani podruhé nezíská důvěru, pověří ho jeho předseda sněmovny potřetí a znovu složí menšinovou vládu. přitom může průběžně celou dobu nabízet komukoli koalici. Pokud ani potřetí nezíská důvěru, budou nové volby. Voliči budou tak vytočení z tradičních stran, které dovedou jen sabotovat, že 101 mandátů pro ANO bude napodruhé jasných i s rezervou pro případné odběhlíky.

360621

23.10.2017 11:36

Proč nezmínila ČT Okamurovo SPD...

Jan Svatek 193.?.?.?

No možná je to jakási "odveta" za neumožnění vstupu jedné reportérky ČT (jméno si nevzpomínám) do štábu SPD (neměla akreditaci, asi proto, že se SPD nelíbil její způsob informování, nevím - sice na to SPD má asi právo ji "nevpustit", ale považuji to ze strany SPD za poněkud "netaktické"[mrknutí jedním okem].
Každopádně vím, že v několika vstupech byl veden i povolební rozhovor s panem Okamurou (vypadalo to ale, jako by to bylo přes Skype nebo jiný internetový komunikační prostředek, rozhodně nešlo o rozhovor přímo před profesionální kamerou - proč tomu tak bylo, bychom se ale měli zřejmě zeptat nejen ČT, ale především SPD).
Takže ČT po volbách pana Okamuru a SPD neignorovala, jen jaksi neměla své lidi na místě (rozuměj ve volebním štábu SPD spolu s ostatními akreditovanými novináři).

360589

23.10.2017 20:27

RE: Proč nezmínila ČT Okamurovo SPD...

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 360589

Co tak malá provokace? Madam či slečna na poslední chvíli vyslána s tím, že ví, že není pro ni místo a hle je o čem psát.

360613

23.10.2017 13:25

asi podle Říma..

Ondra 195.?.?.?

jak z Obecné školy: v dobách zlých si lidé zvolili diktátora...

360596

23.10.2017 13:57

Světlo na konci tunelu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Světlo na konci tunelu bylo z úsporných důvodů vypnuto.

[velký smích]

360597

23.10.2017 15:54

Babiš?

Tomix 37.?.?.?

Babiše zvolil lid a vám tzv.vzdělancům z Pražské kavárny,výkvět národa, pánové, zbyly pouze oči pro pláč.Naříkejte klidně dál,nic se na tom nezmění , budete akurád míň čurát .Dvakrát,třikrát se ožerete a ono vás to přejde.Hurá na Babiše!Babišovi můžete tak akurád víte co!

360600

23.10.2017 15:55

Praha je korupce ráj!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Bydlím chlup za Prahou (polní cestou 30 minut na MHD). Vždy jsem byl překvapen volebními výsledky v obci, okrese i kraji. Lidi mi na první pohled připadali normální a ve svém okolí jsem nenacházel žádné vysvětlení pro tu orientaci na korupční strany, i když odmyslím mladou generaci, která je povrchní a zpracována posametovým antikomunismem a dnes i různými „lidskými právy bez povinností“. Vysvětlení pražsko-středočeské anomálie je velice prosté.
Politika je dnes hlavně o distribuci lupu. Lupem nejsou jen hotové zašmelené peníze z rozpočtů ale i různé „výnosné“ pašalíky včetně krytí korupce. Strany vládní, ze své moci obsazují personálně centrální úřady a instituce. a tím distribuují výnosné bydlo mezi své přátele. Tito pak tvoří pevné jádro voličů jejich přátel ve stranách korupce. Praha je tak „díky“ mnohým centrálním institucím korupce ráj! A protože ani pražané nestačí na tak rozsáhlou „činnost“, vypomáhá jim také blízký středočeský kraj.
Korupční strany dobře vycítili trend pronikání přes další bariéry korupce a proto ta jejich všeobecná mobilizace, kdy na Babiše koordinovaně zaútočili, a setrvávají z principu v nepřekonatelné opozici jednak vůči ANO, ale též vůči novým stranám které mají shodný pohled na korupci.
Babiš se filutovsky nejdříve nechá odmítnout od „blízkých stran“, aby mu jeho voliči odpustili konečnou dohodu s "extrémistickými fašisty SPD".
Kdyby to nevyšlo budou nové volby, a volič namíchá do hry lepší karty. Někteří se "odkopají" v mezičase a opět se situace zjednoduší.
Hůře již bylo!

360601

23.10.2017 17:14

Zajímavé je, že panu Stworovi to nedošlo, stejně jako ostatním.

minidaz matousek (zavináč) post (tečka) cz 151.?.?.?

Pane Stwora Vašich článků si vážím, jsou logické a pravdivé. Nicméně tentokráte všem uteklo to podstatné co se tu děje. Tyto volby totiž vůbec nebyly o volbě rozumu, nýbrž o citech, pocitech a iracionálním chování. Proto hledat rozumné vysvětlení v podstatě nejde.
Celá Burešovic postava (tím i jeho zaměření a i volební kampaň, působení na lidi) je založena na jednom krásném citu, kterým my Češi snad vynikáme nejvíce nad ostatními národy. Asice závist. Teď už Vám to smysl dává? O čem je EET ?? Myslel si snad někdo že o výběru daní? Nikoli - pro Bureše je to likvidace konkurence a jako zdůvodnění pro národ to postačí, přičemž ten bluff s daněmi totiž vnitřně legalizuje (teď máme přece morální důvod) v sobě srovnat likvidaci firem státním aparátem.
Kde vzniklo pořekadlo o chcíplé sosedovic koze i za cenu vlastní ztráty? No přece u nás.
Z toho vyplývá, že Bureše volili lidé závistiví (samozřejmě že to nepřiznají - viděl někdy někdo z vás pánové, že by někdo někdy někde o sobě prohlásil, jsem závistivý a nestydím se za to ??), většinou nepřející a většinou jsou to lidé s názorem - tak a teď na vás dojde vy hajzlové kradačský - hospodský, instalatérský, truhlářský, autoservisácký ... apod. Když nemám já, proč vy byste měli krást z mých daní?
Nikdo z takto pokřivených lidí si samozřejmě nepřizná, že hlavním kradačem je právě on sám, ten spotřebitel, protože to by totiž musel být ochoten za oběd v poledním menu dát 125,-Kč a ne 69,-Kč. Dtto 450,-Kč/1hod v servisu u Pepy a ne 240,-Kč jak do teď dává.
A samozřejmě, že normální občan se ptá sám sebe i okolí - sakra kde jsou ti voliči Bureše-Hrabiše, vždyť na žádného pomalu nemůžu narazit !!! Jakto? No protože ten pokřivený občan sám v temném koutku duše ví, že je to špatně, tahle volba a stydí se za to, stejně tak jako nepřizná, že je závistivý.
Takže vlastně teď konečně můžeme prozřít, že každý třetí, kterého vidíme (může být) a nejspíše je závistivá svině.
Už to dává smysl - tyhle volby??

360604

23.10.2017 18:46

RE: Zajímavé je, že panu Stworovi to nedošlo, stejně jako ostatním.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 360604

Pravíte,
> že každý třetí je závistivá svině ?

Soudím, že tyto volby nemají se závistí nic společného. Vždyť kdyby šlo o závist, nejvíce lidí by závidělo majetek Babišovi. A jestliže někomu závidím, určitě mu nedám důvěru ve volbách. Spíše budu volit lidi, kteří se pokoušejí Babiše zlikvidovat. Ne?

Dle mého soudu jsou tyto volby výsledkem VOLIČSKÉ TOUHY PO POMSTĚ. Pohleďte, jak dopadli Sobotka, Kalousek, Filip, Stropnický ml., ... I jejich partaje. Žalostný volební debakl. Voliči se jim svou volbou mstí za frustraci, kterou jim politika přináší. Dosud vládnoucí politické elity jsou dle mého názoru považovány většinou voličů za diletantské, ekonomicky negramotné, bez nápadu, nekompetentní, hrabivé, ... Svou volbou to čeští voliči zřetelně ukázali.

Přeji pěkný den
Vojta

360607

23.10.2017 19:12

RE: Zajímavé je, že panu Stworovi to nedošlo, stejně jako ostatním.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 360604

To víte že jo, ty volby dávají smysl, zvláště když člověk z mnoha indicií pozná, že byly naprosto a totálně zfalšované. Všichni miliardáři v Česku vítězí- a to dá samozřejmě rozum, že všichni chudí důchodci jako já je volí ze zásady, protože touží, aby dostali ještě menší důchody než mají a hlavně touží aby sousedovi chcípla koza.
Ještě by mě zajímalo, kdo se chopí toho biliónového lithia? Bude nad tím mít záštitu miliardář Janeček či rovnou Babiš? A kdo že bude naším budoucím prezidentem? Že by vexláček Horáček, nebo další pěknej zmrd pan Drahoš?
Jarmila

360609

23.10.2017 22:32

RE: Zajímavé je, že panu Stworovi to nedošlo, stejně jako ostatním.

půl 77.?.?.?

Reakce na 360604

Ano závist, to je přesně vystižené. Pro pana Vojtu, ne Burešovi nezávidí ten je daleko, případně část nežného..sní....Tady jde většinou o Pepíka od vedle a je jedno jestli na vesnici, nebo městě. Zároveň ale závist je jen půl pravdy. Pane minidaz, zapomněl jste úmyslně na tu druhou půlku. Kde byl hospodský,instalatérský, truhlářský apod. když bezostyšně na daních, exekucích opod. drancovali pánové, člověka s menším stěstím, či méně chytřejšího, přesto na stejné straně barikády. Tehdy se ho nikdo nezastal s falešnou myšlenkou, že na nás nedojde. Jenže když je, méně od boha vybavený již vydrancován, ejhle přišla řada na chytřejší, další v řadě.....Bureš jim jen řekl, že se sice lépe mít nebudou, ale na jejich úroveň zprasí hosp, instal, truhl apod.....Zbytek voličstva Bureše, jsou už jen navýšení co do počtu, zvýšení prestiže ( skrze ponoukání ke konání) a i peněz, státní úředníci, zaměstnanci. Až pochopí hosp., instal., truh., apod. kdo je s ním na jedné lodi a kdo na druhé...možná tehdy se něco změní...

360618

23.10.2017 18:07

zameťte si před vlastním prahem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Pane Stwora, při čtení vašeho článku mi ihned přišla v hlavě srozumitelná odpověď na vaši otázku: Jak že je možné, že lidé uvěřili slovenskému Stbákovi?

No protože lidé uvěří kdejakým lžím a měl byste si zamést před vlastním prahem.

Jednak není pravda, že by Bartoš byl vítač Afrických migrantů, to je absolutní nesmysl. Bartoš je rozumný a velmi inteligentní člověk a ví, že ČR bude přijímat uprchlíky na základě Ženevské Konvence ať je ve vládě kdokoliv a že Okamurovy populistické výkřiky brzy vystřídá reality, že i vláda ve které by případně seděl Okamura bude přijímat uprchlíky na základě Ženevské konvemnce, stejně jako je přijímala dosluhující vláda.

Dále si uvědomte, že jste součástí alternativy, která poslala především ĆSSD ke dnu. Větinou to bylo na základě zcela prokazatelných lží, viz kauza OKD nebo Lithium.

Takový server Aeronet se tím dokonce chlubí, že přesně načasoval zcela smyšlenou hybridní kauzu Lithium a tím odrovnal ČSSD, kouzlem nechtěného, pak VK přiznává, že tím katapultoval Babiše na 30% volebních hlasů.
Neopomněl pak 3 dny před volbami ještě poškodit SPD článkem, že nedemokraticky vyrazili nějakého člena SPD. pozn. i když to byl ve skutečnosti obyčejný nácek!

Takže si to sečtěte všechno pod čarou a všuchni z alternativy máte máslo na hlavě, že je nyní Babiš tam kde je.
Je to vaše vina. Vás alternativ, vy jste katapultovali Babiše, do současného postavení lídra politické scény!

360605

23.10.2017 23:11

RE: zameťte si před vlastním prahem

didusin 89.?.?.?

Reakce na 360605

"...Bartoš je rozumný a velmi inteligentní člověk a ví, že ČR bude přijímat uprchlíky na základě Ženevské Konvence", proto je v předstihu šel vítat. (najděte si fotografie z demonstrací, je jich dost)

360620

24.10.2017 9:36

RE: zameťte si před vlastním prahem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 360620

Proč nedoložíš jasné důkazy? Já jsem nikde žádné důkazy o tom, že Bartoš je vítač nenašel.

A cinty z Aeronetu a podobných svinstev ani neposílej.

Okamura také bude přijímat urchlíky na základě Ženevské konvence. Jen jsi naletěl na jeho populismus, že žádní uprchlíci. [smích]

Současná vláda také nepřijímala nelegální uprchlíky, dokonce Sobotka vyjednal ukončení kvót a bude se jednat o novém mechanismu. Takže zhasnul další bod v Okamurově populistickém programu. Co teď bude Okamura prosazovat? [smích]

360634

24.10.2017 11:32

RE: zameťte si před vlastním prahem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 360634

Bylo to před pár dny i tady na Zvědavci, takhle to stačí?
https://youtu.be/USOKKk8x_OA?t=10m15s

360636

25.10.2017 17:24

RE: zameťte si před vlastním prahem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 360636

To je absolutní nesmysl.

Náckové v bomberech tam dělali bordel, tak jim naschál Piráti provolávali "uprchlíci vítejte".

Toto bych v žádném případě nepovažoval za důkaz, že Piráti jsou "vítači" uprchlíků.

Bartoš to jasně vymezil, uprchlíky budeme přijímat na základě Ženevské konvence a takové uprchlíky bude přijímat i Okamura a každý jiný.

A nějaké vzájemné provokace proti náckům vůbec nic neznamenají.

360687

25.10.2017 19:08

RE: zameťte si před vlastním prahem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 107.?.?.?

Reakce na 360687

Příspěvek zrušen, vložen přes proxy.

360692

25.10.2017 21:32

RE: zameťte si před vlastním prahem

E123 193.?.?.?

Reakce na 360687

To myslíte ty "nácky", co je dirigoval policejní důstojník v civilu (pan hnědá bunda), a kteří měli čirou náhodou přístup do budovy vlastněné ministerstvem vnitra?

360698

23.10.2017 18:33

jak volily ženy?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Ženy volí vždy dle stavu svých hormonů. Buďto roztomilého chcípáčka se psíma očima (Václav Havel) a nebo naopak největšího šmejda, ale zato alfasamce.
V obou případech ale musí být zcela prolhaní a falešní. Pravdu a upřímnost žádná žena nesnese.

Na mě třeba Bartoš z Pirátů působí dost odpudivě. Ne proto že bych měl něco proti dredatým lidem užívajícím marihuanu. Ale z něj ta odpudivá umaštěnost přímo leze. Tolik moje "pocity".

Jenže on si přidal do svojí image kousek arogance, drzosti a bezohlednosti. Zkrátka to správné pražské chucpe vystupování, kterému neodolá žádná hormony zmítaná bytost.
Před lety mi byl sympatický. Ale to co se z něj mezitím stalo, to je děs. Ta jeho povaha z něj leze už i navenek. Ale co naplat, ženy prostě grázly a šmejdy milují.

I proto je tak strašně populární Tomáš Klus. Já ho nemůžu ani cítit. Ten jeho přidrzlý kukuč, ze kterého je každá žena úplně mimo. Já z něj ale mám pocit že je to úplně falešný hajzlík.

360606

23.10.2017 20:40

Cintáty.

RomanTička 178.?.?.?

Jeden snad řekl Stalin, druhý snad Churchill, třetí snad Lenin:
"Není důležité, kdo volí, ale kdo počítá hlasy.."
"Kdyby mohly volby něco změnit, dávno bychom je zakázali.."
"Užiteční idioti nám ještě sami rádi přinesou provazy, na kterých je pověsíme.."

Tolik k víkendu....

Demokracie je naprosto stejná nedosažitelná utopie, jako komunismus. Dobře se o nich čte, ale to je tak vše, v praxi k nim není možno dospět, protože lidské nepovedené plémě se dělí na dva druhy býložravců: na ovce a na svině. Čest těm nemnohým vyjimkám, kteří do těchto dvou chlívů nezapadají.

360614

24.10.2017 2:02

RE: svině nejsou býložravci, ale všežravci, Uljanov dodávku oprátek čekal od buržoustů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 360614

bratranec vévody z Marlborough mluvil o zfalšovaných statistikách, to o volbách pravila tato žena vyvolená, se kterou by si možná trochu rozuměl dredatý Bartoš ...
Když si tak vzpomenu na volby v r.1998 a tři sousedící okresy s nachlup stejným počtem hlasů pro nečekaně propadlé republikány a DŽJ, říkám si, že něco na tom bude ...

360626

23.10.2017 20:41

Prý demokracie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Stále slyším z médií toto líbivé slovo, jehož skutečný obsah však, bohužel, zná stále méně lidí a voličů. Prý je třeba ji bránit všemi možnými způsoby. Otázka zní proč ? Dnešní demokracie je z antiky oprášený vynález, který v dnešních mafiánských podmínkách slouží pouze jednomu promile všehoschopné populace kapitalistických nemakačenků, a to udržovat v naději, poslušnosti a v naivitě většinu otroků, které bezohledně ždímají až na dřeň a posílají je do válek za výlučně své zisky. Zisky z práce naivních otroků si pak bez skrupulí přisvojují právě ti, kteří se ve skutečnosti poctivé práce velmi štítí a pohrdají jí. Taková demokracie je jen drzý podvod na lidi a pouze parodií tohoto vznešeného slova. Taková faleš ať klidně pojde. Žádná škoda ji nebude.

360615

23.10.2017 21:50

Lidi se rozhodli hodit do toho politikům vidle...

hank 91.?.?.?

...ať už to následně sami odskáčou jakkoli bolestně. Nevím už, kde jsem četl následující přirovnání, určitě to není z českého zdroje; ono se zdá, že i jinde v euroamerickém okruhu je to aktuální a sedí to dle mého soudu nejlépe ze všech: Je to, jako kdyby se někdo chtěl pomstít vedení nějakého zavšiveného hotelu tím, že se jim tam (s prominutím) vyxere do postele, načež zjistí, že v té posteli musí spát, protože jiný hotel v tom městě není…

Letos poprvé od r. 1990 jsem se přidal ke straně nevoličů. A abych parafrázoval Ivana Hoffmana: Není to nafurt, počkám si, jestli/až nějaká slušná parta přijde do politiky s programem zrušení kapitalismu, včetně nějakých věrohodných návrhů, čím a jak ho nekrvavě nahradit. Teď už zbývá jen doufat, že se dožiju… A mezitím se budu zlomyslně bavit tím, jak budou Pepové Koblihové vzteky skákat metr dvacet vysoko, až zjistí, že jejich volební favoriti nejenže neplní své předvolební sliby, ale že to ani nikdy neměli v úmyslu. [chechtot]

A ještě: Málokdo z komentátorů má rozumné návrhy, co dál. Jedním z mála je před-
i popřevratový disident a jezuita (!) Václav Umlauf, viz tady:
http://news.e-republika.cz/article3930-Předvolebni-agitka-Demokracii-jsme-prohrali-a-co-dělat-dal
ale jsou i jiné rozumné názory, třeba toto:
"Musí být znovu zřetelné, že protivníkem prekarizovaných lidí z českým maloměst není syrský uprchlík, ale zaměstnavatel porušující zákoník práce a zároveň odmítající zvýšení pracovní mzdy nebo exekutor bránící kvůli svým ziskům současný systém exekucí."
(zdroj: http://a2larm.cz/2017/10/anketa-historicky-debakl-levice/)

360616

23.10.2017 22:47

Ano

didusin 89.?.?.?

Deprimující rozbor , vyžaduje ovšem úvahu o možných alternativách, a ty nejsou povzbudivé. Od pravičáků, v podstatě protinárodních (TOP, Piráti, Zelení, ODA, STAN,ODS ) turbulentních (ANO, KDU-ČSL, Realistů, části ČSSD…), je možno očekávat cokoli, jen nikoli razantní obranu národních zájmů. V tomto ohledu volby lze považovat za prohru. Jenže ani Okamurova SPD chce kardinální problém současnosti, kterým je imigrace, řešit nesmlouvavě, nemá ovšem ve svém středu dostatek fundovaných odborníků a v žádném případě není levicová. Zdá se, že se nám všeobecně nedostává odborně zdatných lidí, u nichž by byla dostatečně velká touha po moci kombinována s odolnosti proti korupci všeho druhu. Skepse je násobená ideovým zmatkem.
Jen na okraj- Robejšek patří k zakládajícím členům německé sekce Římského klubu, je členem Rotary klubu, a jeho realisté jsou jen marketingovým výpotkem na odlákání voličů protimigrantsky laděných.

360619

23.10.2017 23:40

Privatizační puč KGB

Ludvík Jahn 37.?.?.?

Ve světle posledních volebních výsledků nabývá tento termín kterým tuším Petr Cibulka (zdravím paní Jarmilu [smích] označil kdysi sametovou revoluci zcela nový význam. Dalo by se říct že ten listopad 89 byl zahřívací kolo a nyní směřujeme do finále.

360622

24.10.2017 8:21

RE: Privatizační puč KGB

Alfred 37.?.?.?

Reakce na 360622

Pozdravujte kamaráda Cibulku. Nevíte, je už v Bohnicích?

360631

24.10.2017 22:58

RE: Privatizační puč KGB

Ludvík Jahn 37.?.?.?

Reakce na 360631

Já to myslel trochu jinak. Pan Cibulka je aspoň podle toho jak vystupuje v médiích blázen nicméně i blázni můžou někdy odhalit pravdu. Ta Cibulkova pravda je že po listopadu 89 byly lidé spojeni se zpravodajskými službami ve výhodě stejně tak lidé z komunistické nomenklatury a startovní čára když se začal budovat ten český kapitalismus nebyla pro všechny stejná. Nakonec to není jen Babiš ale i jiný agent StB Junek (Chemapol) Ulčák (předseda SSM) Hušák (agent StB) a mnozí další. Paradoxně někteří chartisté (tím nemyslím elitu Charty jako byl Havel) jsou na tom finančně stejně nebo hůř než za minulého režimu. Stejně tak političtí vězni z Jáchymova a dalších lágrů v 50 letech

360652

25.10.2017 17:31

Cibulka.net

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 360652

Cibulkovo kyvadlo nebo
Cibulkova slova KGB, komunistické Rusko, ruská mafie, kremelská fízlokracie je možné nahradit – chazarští banksteři, jejich poskoci a přisluhovači. Pátá kolona, talmudistické zrůdy…
Pak mně jeho rétorika dává smysl. Pochybuji však, že by při použití přesných výrazů mohl přednášet svůj program v sionisty ovládané ČT. Pravděpodobně by se mu něco přihodilo. Nešťastná „náhoda“.

360688

24.10.2017 6:26

Presumpce neviny

korloid 176.?.?.?

Zdá se mi to, nebo jsem jen jedna z jeden a půl milionu lidí, kteří ctí presumpci neviny? Případy policejního vyšetřování (případně vazebního stíhání v případě paní Jourové a Nagyové-Nečasové) jako účinný nástroj zničení politické kariéry. To fakt nikdo nevidí, že soud ty lidi následně očistil? To jsme vážně tak závistivej zamindrákovanej národ? Volám po presumpci neviny = až bude politik pravomocně odsouzen, potom ano, zrušit funkci. Ale dokud je na něj pouze pořádán závistivý hon, ctím presumpci neviny a se mnou dalších jeden a půl milionu českých občanů.

360628

24.10.2017 19:44

RE: Presumpce neviny

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 360628

Tyhle xxdovský žvásty mě dojímají.

Ano, agent Bureš byl očištěn. Svazky se záznamy jeho činnosti se záhadně vypařily, pardon, byly skartovány.
Korunové dluhopisy byly legální.

Podvodné čerpání dotace zas tak moc nevadí, protože lišácky přelstil EU.

Soudy v Čechách jsou prolezlé chazarskými světoobčany. A rozhodují košér, podle talmudských pouček.

Nevíte, co to je talmud? Já vám to prozradím. Něco jako Havlova pravdoláska.

360649

25.10.2017 10:59

RE: Presumpce neviny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2605:x:x:x:x:x

Reakce na 360628

V zemi, kde někdo zpronevěří miliardu a zůstává čistý jako lilie, a ti co na to upozorní jsou potahováni po soudech (opencard) je opravdu zvláštní pojetí presumpce neviny:

Ukradl jsi miliardy? Tak to jsi nevinný.
Nic jsi neudělal? Však my na tebe holenku něco najdeme nebo vyrobíme.

Rozkradlo se tu v 90. letech cca 10 000 000 000 000. Jeden jediný člověk za to nebyl zavřený, ačkoliv se na tomto podílely tisíce, estébáků a komunistických prominentů.

To je ta vaše presumpce neviny.

360671

26.10.2017 16:49

RE: Presumpce neviny

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 360628

,,Ale dokud je na něj pouze pořádán závistivý hon, ctím presumpci neviny a se mnou dalších jeden a půl milionu českých občanů.,,
To je pěkná myšlenka ale to by tady nesměla všechno řídit ta prašivá mafiánská policie, vy naivko.

360719

24.10.2017 19:21

Ukřivděný Spasitel

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

A neb jak si správce majetku banksterů úspěšně zahrál roli mučedníka.

Sobotka toho chudáka poctivého vyhodil z vlády kvůli vykonstruované kauze! Oběť spiknutí zlojedů, korupčníků. Něco po vzoru holokaustu, antisemitismu. On, Spasitel (ve skutečnosti však poskok světoobčanského korporátního fašismu), přidal a chce přidat důchodcům, sestřičkám, učitelům…Ó, jak je sociálně citlivý, jak je dobrý, že? Lidé obvykle vnímají mocenské události skrze košer lžimédia. V sionisty ovládané ČT pouštěli hlášku agenta Bureše, jakoby proti importu musulmanů; „My máme jinou historii…“ Úspěšná manipulace! Promyšlené oblbování gojimů propracovanými lžemi a zrůdnými předvolebními průzkumy. Mnozí lidé ani nechtějí vědět kteří, s jakou strategií a jak nám vládnou.

Jeho voliči na sobě cítí kus odlesku úspěchu a moci. Prostě se ztotožní s bytostí, o které se domnívají, že je miliardářem – přece to psali v novinách a říkali v televizi. Komediant, který ryčí, že lumpové jsou ti, co kradli dříve. Jasně, on korupčníky jenom motivoval. Spolu s některými dalšími poskoky korporátních fašistů. A zdroje se přesouvaly, záhadně, do skupin nastrčených jakoby miliardářů.

Mnozí gojimové agenta Bureše volí, protože to v kapitalismu umí a jeho dav je už velký. Stádní chování je přece výhodné – no, jak pro koho. Debilizátoři tvrdí, že pro dav. Pak lze zvážit ještě jiný pojem - davovou debilitu (myslím kupříkladu typ davové debility zneužité v Německu před druhou světovou válkou). Že celý Babišův miliardářský příběh je záhadný, matematicky to prostě nevychází? Ž lže podle větru? Že pomocí státní správy likvidoval konkurenci? Že činnost leckterých jeho spolustraníků a sluhů je zrůdná. V této oblasti už je zřejmě zablokováno logické myšlení jeho voličů. Možná i schopnost vnímat.

360648

24.10.2017 23:23

Výsledky sa falšujú

maršal Žukov 178.?.?.?

Keby volby neboli tajné, ale každý by sa podpisoval, tak by sa asi falšovať nedalo.
Takto si židia nakreslia výsledky aké chcú

360654

25.10.2017 9:54

Darebáci jsou tam zase

Sasin 178.?.?.?

No tak blboňům už by mělo být jasné, že výsledky počítají vítězové, a to vždy. Opět platí, že se přehrabují výsledky s důsledky a koho vzrušují ve skutečnosti jasně deklarované úmysly. Blboňům nezůstala ani stvrzenka o tom co naházeli do urny a nemají ani žádné svědky, jen podepsanou účast v šaškárně, kterou popisuje tento článek. Stejným způsobem lze zkontrolovat bankstery, kteří drží státy pevným stiskem jejich zlatých vajec. Že šťastný život s klíšťaty, pijavicemi a hady, co si hřejou na prsou je možný. No považte. Heh

Nigdy se to nemůže změnit, pokud nebudou mít okrádaní lidé zpět své neprodejné podíly na půdě a rozpočtu, přes který bude vyplácen každému synkovi a dcérce od naší mámy rovný podíl z hospodaření celého národa a budou to kontrolovat jen svými písemně ověřenými, naprotivá dokladu, potřebami ve věcné rovině, páč jedině úplný idiot si volí své zloděje a pak se diví, že je okrade a podvede.
A tak to má dle představ podivné neviditelné monarchie být na věky. Nemilte se, demosgrácie končí vždy, gdyž je málo krvavých úpisů na stole Belzebuba. S čerty nelze vyhrávat jejich hru, to je jen v pohádkách to poučení, že to není dobrý nápad a že jen Káče se může návrat z pekla podařit. Že lze jako z bohatnout a být milionářem z čištění bot před kostelem. Gdyž je Jeníček s Mařenkou nebo Budulínek dostatečně tlustý, prostě zákonitě se brousí kudly a ověřuje se tloušťka tukové tkáně, do které se zabodne předmět doličný, který si blboni vybájili a znetvořili do obskurně snesitelných výmyslů o tom, že vrchnost přece nemůže být tak pitomá. Ale může. prostě je a bude navěky.

360668

25.10.2017 14:04

RE: Darebáci jsou tam zase

vyjímečné porušení omerty 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 360668

Nigdy se to nemůže změnit, pokud nebudou mít okrádaní lidé zpět své neprodejné podíly na půdě a rozpočtu ..... a okrádaní lidé nebudou mít své podíly zpět dokud se to nezmění.

ouroboros se točí , kolo života se točí, pes se za svým ocasem točí , pantha rei ... počkáme tedy , dokud nepřijde Velký SE a nezařídí TO.

360680

25.10.2017 17:50

RE: Darebáci jsou tam zase

Sasin 178.?.?.?

Reakce na 360680

Uroboros neříká svému ocasu, "požírám tě, jen rostu abych tě mohl zase vyvrhnout. Princip nekonečného růstu demosgrácie. Čistá hadí magié prskající před sebe jed omamující své oběti, co si myslí, že je uštknutí zachrání. PRAVda je, že velký "SE" tloustne a požírá s chutí všechny volební hlasy. Vocasové udělali všechno, co si mysleli že mohou a budou čekat svoji zaslouženou odměnu. Se nedočkají, páč si myslí, že bez podílů na neprodejné půdě a rozpočtu, o kterém budou rozhodovat věcně svými psanými potřebami se klidně obejdou. To jsou obejdové. Po městech jich obchází každej den už miliony. Že gdyž bude nejhůř a nebude koho okrást, že prodaj stát a všechny své příbuzné. Páč už nemají nic užitečného do čeho by píchli, alespoň škodí za peníze. Hadům z toho stříkají z očí slzy smíchu. Zase je budou volit.

360689

26.10.2017 20:52

Jeste nedavno jsi lezl do prdele muslimum.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 207.?.?.?

Komunisticky uchyle..... [smích]

360728

Tuto stránku navštívilo 6 384