Diskuze k článku

Někteří z nás jsou na tom špatně

Příspěvků 72

29.12.2016 11:57

Prosím víc informací

Michal V 165.?.?.?

Pane Stowro znáte toho člověka osobně, nebo můžete potvrdit, že je to Pravda. Já jsem ochotný menší částku zaslat, ale nerad bych to posílal zbytečně nějakému podvodníkovi. Neberte si to prosím osobně, nechci nikoho urazit.

354386

29.12.2016 12:02

RE: Prosím víc informací

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 354386

Nechci vám lhát. Neznám ho osobně. Je fakt, že jeho problémy jsou zjevně dlouhodobé. Ve stejnou dobu, kdy psal mi, psal i na BL.

354387

29.12.2016 12:33

RE: Prosím víc informací

Michal V 165.?.?.?

Reakce na 354387

Rozumím, ale člověk, který veřejně žádá o finanční pomoc by měl být ochotný nějakým způsobem prokázat autenticitu svojí nepříznivé situace. (lékařská zpráva, výpis z bankovnho účtu atd..)
Jak už jsem psal, jsem ochotný finanční pomoc zaslat, ale pouze pokud dojde k nějaké formě ověření - Není nutné to dělat veřejně, ale snad alespoň prostřednictví Vás pane Stworo ..?

Možná to zní malicherně, ale všichni víme jak jsou dnes podvodníci kreativní..

Děkuji

354389

29.12.2016 13:03

RE: Prosím víc informací

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 354389

Nabídl mi, že oskenuje lékařskou propouštěcí zprávu z nemocnice. To jsem odmítl, domnívám se, že to je příliš osobní informace nevhodná pro zveřejnění.

Možná by to mohl jen poslat mně a já bych to potvrdil. Problém je, že budu mimo internet až do 2. ledna. Pokud do té doby chcete počkat...

354390

29.12.2016 13:20

RE: Prosím víc informací

Michal V 165.?.?.?

Reakce na 354390

Já tedy budu čekat na potvrzení..

Žiju v UK a nemám český účet. Budu moci částku poslat na váš Paypal ?

354391

29.12.2016 14:01

RE: Prosím víc informací

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 354391

Ne, protože jak já mu to dám? To je příliš komplikované a vy nemáte žádnou kontrolu. Měl jste říct hned, že nemáte český účet, mohli jsme si ušetřit tuhle konverzaci.

354394

1.1.2017 4:45

RE: Prosím víc informací

qwertz 27.?.?.?

Reakce na 354394

Jsem na tom podobne pokud mu poslu $AU25, tak mi banka nauctuje $AU35 za poslani. Osobne Vam verim a spojim to s prispevkem na Zvedavce

354471

29.12.2016 14:55

RE: Prosím víc informací

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 354391

Tak pan Hartman mi tu propouštěcí zprávu z nemocnice poslal. Bohužel tomu nerozumím, nejsem doktor. Ale o amputaci tam je řeč, tolik jsem pochopil.

354398

29.12.2016 15:11

RE: Prosím víc informací

Michal V 165.?.?.?

Reakce na 354398

Dobrá, to je v pořádku, já posílám 500 Kč přes TransferWise (mělo by dorazit na účet 2.1.2017)

Není to velká částka, ale dotyčnému to snad trochu pomůže.

354400

30.12.2016 4:41

RE: Prosím víc informací

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 354386

To me pripomelo s starej dobrej forek kterej rozesmal celou vesnici vo komunistickym jezedakovi kterymu v noci kdyzsi estu z joknajpy ustlal v psenicnejch polich m u kombajn uzvejk hnatu -"atak chasa sktery pznarodnoval statky I s pozemkama pak vypravela dole ve vesnici ze udajne kdyz spala u nej v v sene na pude slysela ljeho udernickou manzelku jak mu v noci rikala kdyz mu vomakavala pahejl,mas ho Pepo velkyho ale zkusime to !

354408

29.12.2016 13:38

Charit i nadací je jak na*ráno, stačí se poptat na sociálce!

MoUdrostrak 90.?.?.?

Domnívám se, že se tu začíná rozmáhat divná charita:
Přispívání anonymním, těžko ověřitelným případám - s odkazem na "citlivé údaje".
Od toho jsou skutečné charity, které mají nástroje, JAK ověřit potřebnost žadatele (zvlášť chronického).
Nejsem bezcita, sám pomáhám, kde to jde - ale pouze tam, kde to mohu ovlivnit a efektivně akcelerovat a situaci pozměnit - nikoliv posílat zrnko do moře potřebných.
Co se týká "citlivosti" údajů, tak tady je případ Češky, která o sobě napíše článek
http://www.hedvabnastezka.cz/zeme/asie/nepal/11005...

vystaví VEŘEJNĚ rentgenový snímek VČETNĚ CELÉHO RODNÉHO ČÍSLA + jména a příjmení

Vložený obrázek

- a ani nic (otevřenou formou) nežádá/neloudí!!!

Pokud žadateli od pana Editora opakovaně přispějeme, brzy bude Zvědavec zahrnut žádostmi o charitu - od toho doopravdy jsou (zatím) jiná místa a lehce dohledatelná internetem nebo poptáním se na sociálce!!!

354392

29.12.2016 16:00

RE: Charit i nadací je jak na*ráno, stačí se poptat na sociálce!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 354392

Nic neposílejte Modrá Strako, už jsem poslal i za Vás. Vy si kupte radši nového mobila, protože přece platí: kolik mobilů máš tolikrát jsi člověkem, nebo jsem to popletl a je to o kreditních kartách, či kontech v bance...

354404

30.12.2016 9:33

RE: Charit i nadací je jak na*ráno, stačí se poptat na sociálce!

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 354404

Sám mám ✓ rodině těžce postiženou. Za prostředky od státu a nadace má koupené auto se speciální úpravou, pomůcky, vybudovaný výtah, cestuje se socializovat i sportovat se stejně postiženými.
Protože ještě studuje, tak má i osobní asistentku.
Klíčová je pro ní NADACE.
Každý druh onemocnění má nějaký spolek, ten je ve spojení se špičkovými lékaři, S NADACEMI, VELKÝMI SPONZORY, výrobci pomůcek, léčiv atd.
My de facto s její rodinou pouze vytváříme sociální zázemí. Což je ale duševně nejnáročnější. Účastníme se sportovních setkání, kam by prakticky veřejnost nepřišla, fandíme, fotíme.

Protože to vidím "z první brázdy" - a mám tedy srovnání, tak mně chování žadatele od pana Editora připadá velice, velice, ale velice podivné:

Zvláště, když i pan Editor potvrzuje, že žadatel se doprošuje již opakovaně.
Nemá vlastní bankovní účet.
Není ochoten vystavit ✓eřejně své fotky, z✓eřejnit lékařskou zprávu.


Bývaly doby, kdy jsem sypat kdekomu. Dnes už si vybírám a konfrontuji vše se stavem poznání, jak brutálně podvodníci fungují, útočí na cits a jak všude možně dolují.

DOBRÝ ANDĚL, nadační fond

Švédská 1010/15, 150 00, Praha 5 vyhledat na mapě
733 119 119
[email protected]
www.dobryandel.cz

Hestia, o.s.

Na Poříčí 12, 110 00, Praha 1 vyhledat na mapě
224 872 075
[email protected]
www.hest.cz/cs-CZ/co-delame/etela

Nadace AGROFERT

Pyšelská 2327/2, 149 00, Praha vyhledat na mapě
702 087 970
[email protected]
www.nadace-agrofert.cz/

Nadace Charty 77 - Konto Bariéry

Melantrichova 5, 110 00, Praha 1 vyhledat na mapě
224 230 216, 224 225 092, 224 214 452
[email protected]
www.bariery.cz

Nadace Dagmar a Václava Havlových VIZE 97

Voršilská 10, 110 00, Praha 1 vyhledat na mapě
234 097 811
[email protected]
www.vize.cz

Nadace Dětský mozek

Riegrova 336/5, 250 01, Brandýs nad Labem vyhledat na mapě
603 258 852, 326 303 770
[email protected]
www.detskymozek.cz

Nadace Euronisa

Rumjancevova 3, 460 01, Liberec vyhledat na mapě
604 473 478, 485 100 218
[email protected]
www.euronisa.cz/

Nadace KB, a. s. - Jistota

Na Příkopě 33, 114 07, Praha 1 vyhledat na mapě

[email protected]
www.nadacejistota.cz

Nadace Leontinka

Karlovarská 1104/14, 163 00, Praha 6 vyhledat na mapě
235 097 637
[email protected]
www.nadaceleontinka.cz

Nadace rozvoje občanské společnosti

Na Václavce 1135/9, 150 00, Praha 5 vyhledat na mapě
227 217 211
[email protected]
www.nros.cz

Nadace Sophia

Brno Business Park: budova B - Londýnské nám. 2, 639 00, Brno vyhledat na mapě
542 135 351
[email protected]
www.nadacesophia.cz

Nadace správného životního stylu

Františka Černého 9, 273 01, Lhota vyhledat na mapě
225 028 100
[email protected]
www.nadaceszs.cz

Nadace Syner

Rumunská ...Automaticky kráceno

354410

30.12.2016 9:45

RE: Charit i nadací je jak na*ráno, stačí se poptat na sociálce!

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 354410

Na portálu LIGY VOZÍČKÁŘŮ je vše přehledně uspořádáno: http://ligavozick.skynet.cz/ip/organizace.php?&...

Nežli bych OPAKOVANÉMU žadateli přispěl, ověřil bych si, kde všude (NADACE, NADACE, NADACE) žádal, zda ho OSOBNĚ (NADACE + LIGA) a jeho ČÍSLO ÚČTU znají. A zda číslo účtu sedí.
A zda je opravdu potřebný.

V opačném případě bych OKAMŽITĚ podal trestní oznámení PRO PODVOD.

Pokud se podvodníkům nečelí a podvody jim nesou plody. jejich chuť noste neuvěřitelně.

354412

31.12.2016 22:41

RE: Charit i nadací je jak ....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 50.?.?.?

Reakce na 354410

Tak to znovu vsechno procitam pane MoUdro a vy budete mit nakonec asi opravdu pravdu [smích]
Nejake dolozeni by bylo opravdu namiste.
Libi se mi Vas seznam mist na ktere se lze obratit a snad I nejakou pomoc/podporu ziskat.
Urcite se ale shodneme na tom, ze kdyz je cloveku opravdu mizerne a to jak po tele tak po dusi, tak se tezko resi, bojuje, zjistuje, proste "zapasi se systemem". Sama jsem si to pred lety prozila, tak mam slabe misto pro nekoho, kdo muze byt opravdu v sakramensky nouzi.
Oproti nekterym jinym neshledavam Vase prispevky poucujici nebo jak je ten nekdo nazval, ale naopak, pro mne jsou vzdy ! tedy I tentokrat k zamysleni (I kdyz trochu dodatecnemu [mrknutí jedním okem] ), tak se nenechte odradit.
Jiste I pan Hartman s pouzitim Vaseho seznamu nadaci a pod. agentur najde pomoc. Jestli se nepletu, tak umi pouzivat computer docela slusne, tedy patrani, = browsing a vyplnovani dotazniku on line atd. by pro nej nemel byt problem.
Take jsem zde videla nabidku primo pomoci s agendou a to je podle mne spolu s Vasim seznamem skvela pomoc, vice nez momentalni finance.

Takze co jsem Vam, to jsem Vam... terazky uz jen dodat, ze nejsem chlapecek Jey, ale holcicka [smích]
Vse nejlepsi do noveho roku
J e y [smích]

354467

1.1.2017 11:31

RE: Charit i nadací je jak ....

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 354467

Bohužel, vážená paní Jey, tohle je obrázek české společnosti 27 let po reakčním Převratu. Namísto toho, aby se lidé snažili věci uspořádat a řídit, chaoticky podporují "projekty", co jim dokáží zaútočit na city: Rozdávané koblihy, vysvlečené kandidátky do plavek, lži o všespasitelnosti Přímé demokracie...
Pod tyhle vějičky jim vždy Chazaři a lokální zaúkolovaní Shabesgoyim nasadí vydíratelné a zkorumpované koně. A Češi se ani za 30+ let nepoučí, JAK SYSTÉM FUNGUJE!
Opakovaně na city pana Editora (ale i B.L. a možná další "protisystémová" periodika) zaútočí vyčůraný pan H.- těžko soudit zda echt podvodník, nebo jen vychcánek. A pan Editor publikuje ciťovoučký "apel" - a protisystémoví bojovníci (konzumenti koblih, vysvlečených kandidátek a "přímé demokracie"[mrknutí jedním okem] už klopí na hromadu tisíce a urážejí a nadávají MoUdrostrakovi a panu Vladimíru 2, kteří požadují vyjasnit slabá místa v příběhu opakovaně stradajícího pana H.
Když jdete pro auto na leasing, pro byt na hypotéku, pro klíč od nájmu, musíte také vyklopit x údajů o sobě. Na Zvědavci stačí postnout citovoučkou storku o Zlém Systému - a tisíce se jen pohrnou.
Věřte, že kdyby mě pan opakovaný stradatel H. přesvědčil, poslal bych mu ASAP třeba 1:000 CZK do počátku. A pak možná i v dalších měsících to samé. Ale peníze nerostou na stromě, tak jsem si chtěl pár věcí ujasnit. Namísto toho pan opakovaný stradatel na mě zaštěkl, "ať mu (tedy) nic neposílám". Člověk, který by byl opravdu v nouzi a šlo mu o holé přežití (ne vlastní vinou), by 100% reagoval naprosto jinak.
Vychcánek a podvodníček má ale jistotu, že mu jiní hejlové z čtenářské obce naplní účet - ohne weiteres. Tak si může d-i-k-t-o-v-a-t.
Je to obraz české společnosti: Obezřetní jsou k smíchu a stádu vládnou odrzlí suveréni, které sytí naivní hejlové.
Opravdu děkuju někdy Bohu, že v Havlující Gottlině vlastně důležitým věcem (třeba sociálce a nadacím) vládnou (moUdří???) Chazaři a jejich lokální Shabesgoyim přes zkorumpované a vydíratelné Loutky v podobě všeochotných politiků.
Děs mě jímá, kdyby stádo dojímavých hejlů si skutečně dokázalo vydupat "PŘÍMOU DEMOKRACII" a v reálu by jim (a nám všem) pak vládli odrzlí podvodníčci a vychcánkové typu pana opakovaného stradatele.
To by teprve bylo v Gottlině maso(x) a bída stanů Střední Asie!!!

Jen jeden příklad:
http://kupnisila.cz/prispevek-na-peci/

354477

30.12.2016 19:08

RE: Charit i nadací je jak na*ráno, stačí se poptat na sociálce!

jvmila 50.?.?.?

Reakce na 354392

... Uz jste se nekdy na te socialce poptal pane Moudro ? Oni zase tak moc s tou pomoci nespechaji to preci musite vedet, pokud zijete na uzemi Cech.
Jste trochu moc prisny na blizniho sveho, zadnou charitu ani "divnou" tady nevidim a ctu pozorne to mi tedy verte.
Jestli nechcete pomoci, to je Vase vec, ale pokud nekdo jiny ma vuli a moznosti pomoci potrebnemu cloveku, tak mu do toho prosim zase tak moc nekecejte. Priklad jste uvedl dobry, ale jde jenom o jinou formu.

Sama nemam konto na uzemi, ale presto doufam, ze bude tomuto potrebnemu, jak se zda I osamocenemu cloveku pomozeno at uz tou socialkou, nebo dobrym clovekem.

Ono totiz to spadnuti do zachytne socialni site se muze stat mnoha , treba I Vam, kdo vi, co ma osud v rukave.

Takze vsechno nejlepsi I Vam, pane Moudro
Jey

354419

30.12.2016 22:18

RE: Charit i nadací je jak na*ráno, stačí se poptat na sociálce!

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 354419

Jey, je dobře, že jste si do mě s chutí zakopal.
O něco níže mně totiž ani DVA PŘÍSPĚVKY nepobraly, na co má HESLOVITĚ všechno ZDARMA ZTP nárok!
Je dobře, že klopíte na první dobrou.
Já téměř denně naopak dostávám klasickou poštou ADRESNÉ žádosti o podporu (většinou od nadací a spolků postižených).
Bydlím sice ✓ nóbl čtvrti (možná i proto mě tak často oslovují nebo jsem se kvalifikoval na nějaký sdílený mailist "dobrodějů"[mrknutí jedním okem] ale kdybych měl pomáhat každému, byl bych asi brzo na huntě.
Přesto se snažím být užitečný. ale na příběhu opakovaného stradatele mně více faktů nesedí a on je opakovaně odmítá konkretizovat!
Když už něco dělám, dělám to vždy důkladně, včetně charity i jiných aktivit.
Na spontánní a impulsivní apely skáču pouze rumunským houslistům či juvenilním bubeníkům na pěší zóně u Anděla - tam vím, že neházím mé peníze do nespravného či nezaslouženého klobouku!

354429

31.12.2016 22:49

RE: Charit i nadací je hodne jak vidno z Vaseho seznamu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 50.?.?.?

Reakce na 354429

asi jsem svuj prispevek ze vy pane MoUdro budete mit nakonec preci jenom pravdu mela vlozit sem , jako odpoved na Vasi odpoved. Pridala jsem tento k Vasemu puvodnimu textu ....

Skvela pomoc zaslanim seznamu kam se obratit. Rada bych verila, ze R.H. si jednu agency podruhe obvola, najde on line, vyplni potrebne , posle a bude lepe !

Jak se pise ve Velke Knize - nedavej rybu, nauc ryby chytat ! ( schvalne modifikovano pro ty co neveri [smích] )


Jey ( a jsem ja to holcicka, ne chlapecek jak by mohlo z vonku vyzerat [smích] )

354468

1.1.2017 11:47

RE: Charit i nadací je hodne jak vidno z Vaseho seznamu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 354468

Tak, tak, přidáte svoji levnou pravdu o chytání rybek = člověku s prázdným břichem ať obvolává nadace když je v tísni, tak třeba tu nadaci "Člověk v tísni".
Tyto nadace vesměs nejsou od toho, aby hbitě pomáhali nuzným, ale aby sebepropagovali na pompézních akcích, dobře se měli, v přepychu žili, na prezidenty kandidovali...
Analýzy opřené o účetnictví těchto nadací svědčí o tom, že přes 90% vybraných prostředků nadace spotřebují přímo pro sebe. A i o tom zbytku lze pochybovat, jak mne před pár lety jedna informovala, že po tsunami zakoupili očkovací látku pro proočkování dětí někde v oblasti Indického oceánu (přesně si nepamatuji). Od těch dob házím škemrání nadací bez otevírání obálky do koše, a rád občas přispěji přímo potřebnému, doufaje, že se mu podaří chytnout se liknavých možností pomoci od státu, a udržení vlastních aktivit.
Zkoumat, jak moc si dotyčný za to může sám, jestli je opravdu na dně, jestli by nemohl sám ještě prodat něco do bazaru, či zdravý orgán k transplantaci aby mohl doplatit nájem, mi přijde i na konci současné civilizace přespříliš.
Nadace Modrá Straka se taky snaží, nešetří písmeny, aby ušlechtile zdůvodnila ochranu svého majetku před "žebravými nájezdníky". Připouštím ale, že nadace Modrá Straka občas taky pustí chlup, a za účasti státního notáře vylosuje dvě lízátka pro hladové děti v Zimbabwe...

354481

1.1.2017 17:53

RE: Charit i nadací je hodne jak vidno z Vaseho seznamu

Vladimír V. 89.?.?.?

Reakce na 354481

!!!Prosím, nepleťte si nadace Clintonových či pro-imigrantské nadace s těmi, které pomáhají lidem v ČR, jako jsou nadace pro hospicovou péči, Modrý anděl a právě nadace pro postižené. Tyhle totiž mají náklady nepatrné a dokážou hodně.!!!
Nadace i charita ostatně nastupují jako druhé v pořadí - nejprve si měl dotyčný pán (což mu jistě v nemocnici sociální pracovníci nabídli) požádat o inv. vozík od ZP - naší pratetě ho dali i na nechodící zlomeninu, aby mohla doma 8 týdnů existovat (stará paní se s berlemi bála). Totéž platí pro chodítko.
Dále - pokud pán odmítl LDN - kde mohl strávit třeba jen měsíc, dva, tři - než by mu tamní pracovníci všechno vyřídili, je to JEHO problém. LDN už dneska nejsou pekla jako dřív.
Za další - nevěřím, že dotyčný žije pouze z nemocenské - vzhledem k chorobě už musí mít zažádáno o invalidní důchod (to jde automaticky po dlouhodobé neschopnosti nebo po náhlém postižení. Než je důchod vyřízený, což pár měsíců trvá, sociální odbor může poskytovat dávky.
Za další - dotyčný bydlí v nájmu? V domě? Ve svém bytě? S jakými náklady?
A jako poslední, ale HODNĚ důležitá věc - vyjmenoval nám příbuzné, rodinu, děti - ale už neuvedl, PROČ nikdo z nich nepomáhá (a nemyslím jen finančně)? Odpověď totiž tuším, ale pan dotyčný nemá dost sebereflexe, aby ji sdělil popravdě.
A pozor - pán nechodí s berlemi??? Pokud je zcela!!! nemohoucí, nastupuje opět sociálka. Výsledkem skutečně nemusí být jen LDN nebo smrt hladem.
Těch nezodpovězených a zásadních otázek je přespříliš.
Nelíbí se mi to. Tento případ nijak nijak nezapadá do mých zkušenosti. I na sociálce mají své termíny, které - světe div se - dodržují. [naštvaný]
Žijí tu i vážněji nemocní a postižení lidé a nechcípají na ulici. Považte!

354494

2.1.2017 1:03

RE: Charit i nadací je hodne jak vidno z Vaseho seznamu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 354494

Proč tady pořád nabízíte pobyt na LDN-ce, když dotyčnému kdesi nabíhá dluh za podnájem, který bude muset zaplatit. Podle mne se má, pokud je toho jinak schopen, vrátit do svého podnájmu a začít řešit resty. tak jak to jde. Jistě by byl rád i za dobrou radu či pomoc se žádostmi. Jenže to někdy potřebujete někoho ochotného , znalého nastražených pastí. Myslíte, že na těch sociálních institucích vám někdo nezištně a hlavně komplexně poradí? Omyl, nejspíš čekají na všimné. Takže mnohdy nezbývá, než ty srágoroviny (zákony), které produkují parlamentní a senátní zmetci, nastudovat a poradit si sám. Bohužel každý na to nemá, a i já se dostávám do stádia nevolnosti, když mám do těch srágorovin i jen koukat. Tak třeba každý důchod (i invalidní) je podmíněn počtem odpracovaných roků. Kdyby scházel měsíc máte smůlu, a nejste-li ve stavu to dopracovat máte smůlu definitivní. Je ale všeobecně neznámá možnost doplatit sociálce pojištění za onen chybějící měsíc, a na důchod máte pak nárok. Vyzkoušeno v praxi, neporadí a neporadí.
Dovolte abych se pousmál nad Vaším závěrem:
>Žijí tu i vážněji nemocní a postižení lidé a nechcípají na ulici. Považte!
Bezdomovci kteří zahnívají na ulici, to bude podle vás asi jiná kategorie, jde nejspíš o jejich hobby a tuzemské ne-Clintonovské nadace jim jen dopřávají svobodu zahnívat...

Člověk je nádoba křehká, mnohdy i jen dobré slovo včas, či trocha peněz ho zachrání ...

354497

2.1.2017 12:15

RE: Charit i nadací je hodne jak vidno z Vaseho seznamu

Vladimír V. 89.?.?.?

Reakce na 354497

Anonyme, nejen, že nemáte pravdu, ale klamete vědomě a s chutí.
Já tady žiju a vycházím z nejen svých praktických! zkušeností.
Pobyt v LDN hradí ZP, takže na nájem zbývá, ať z důchodu nebo nemocenské stejně, jako když pacient leží v nemocnici.
Kecy o všimném na sociálce nebo u revizního lékaře jsou trapné. Po amputaci vás nepustí domů za týden a určitě ne bez toho, že by vás nezkontaktovali sociální pracovníci. Ti by v tomhle případě zařídili HNED aspoň základ - berle, vozík, dávku v hmotné nouzi, pečovatelku zdarma - pokud by dotyčný o to stál a pokud říká pravdu.
Bezdomovci neráčí využívat ani ani přespání v charitě, kam nesmí přijít opilí, práci nevezmou ani jako metaři, tak jak se má o ně stát starat? Nosit jim čúčo na ulici? Platit za ně nájem a energie, lékaře, vyplácet rentu?
Stát je mrcha, to mně povídat nemusíte, ale v tomhle - základní věci - funguje. Netahejte sem víčka pro nemocné děti a dlouhá čekací doba na grant na auto pro invalidy, tady systém selhává, ale většina základního funguje jako nikde na světě. Nevařím z vody jako vy. Vyléváte si žluč, ale konkrétního jste neuvedl nic, jen plivance.
Tak doufám, že se vám ulevilo.
Dotyčný strádající pán neudělal skoro nic proto, aby nestrádal - a já osobně bych pomohl až poté, co selže systém. Proč máme platit za něco, nač má nárok automaticky a co už jsme jednou zaplatili v daních?
Ten nářek, jak si musel "stáhnout příručku pro vozíčkáře" atd - ale prosím vás. To je jak o Karkulce.
Zkuste místo jedovatého plivání logiku. Tenhle člověk může zhnusit spoustu lidí s dobrou vůlí, takže příště už skutečně potřebnému nepomohou.
O to jde.
Chcete-li být za morální vzor, klidně zafinancujte člověka, který nevychází se světem ani sám se sebou, a ostatní k tomu nenuťte.
Přeji vám prozření.
Vladimír V.
(zde již asi třetí toho jména)

354512

3.1.2017 6:37

Vážený pane Opatrný (na své peníze),

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 354512

Vážený pane Opatrný (na své peníze),
kdykoli si troufnete vstoupit do diskuse, měl byste si uvědomit, že smysl Vašeho příspěvku bude dekódován, a bude-li komu stát za námahu, pak bude i komentován.
>Anonyme, nejen, že nemáte pravdu, ale klamete vědomě a s chutí.
Výkřik do tmy, jinak by to chtělo dokázat zvláště to klamání...
>Já tady žiju a vycházím z nejen svých praktických! zkušeností.
To je zajímavá zpráva, pro nás z Marsu.
>Pobyt v LDN hradí ZP, takže na nájem zbývá, ať z důchodu nebo nemocenské stejně, jako když pacient leží v nemocnici.
Ovšem jak zde v diskusi již zaznělo, doma může pracovat a snažit se zabránit svému vystěhování na ulici, k němuž by došlo v půli ledna jak je z jiných také zde v diskusi publikovaných údajů zřejmé.
Takže dalším poleháváním v LDN by nastoupil na cestu bezdomovce, či by zůstal do konce svých konců na LDN. Myslím, že zvolil dobře.
>Kecy o všimném na sociálce nebo u revizního lékaře jsou trapné.
To jste rozhodně přesvědčivě nevyargumentoval.
Jde o moji osobní zkušenost z jiného případu, který jsem podrobně rozvedl ve svém příspěvku a dovolil jsem si využít svých praktických zkušeností.
>Po amputaci vás nepustí domů za týden a určitě ne bez toho, že by vás nezkontaktovali sociální pracovníci. Ti by v tomhle případě zařídili HNED aspoň základ - berle, vozík, dávku v hmotné nouzi, pečovatelku zdarma - pokud by dotyčný o to stál a pokud říká pravdu.
To je vedlejší co všechno mu nabídli, nakolik je to pro něj použitelné, hlavní je, že to neřeší dluh na nájemném 26 000.-Kč, a očekávané vyhození z bytu v půli ledna, což je hlavní problém pana Hartmana.
>Bezdomovci neráčí využívat ani ani přespání v charitě, kam nesmí přijít opilí, práci nevezmou ani jako metaři, tak jak se má o ně stát starat? Nosit jim čúčo na ulici? Platit za ně nájem a energie, lékaře, vyplácet rentu?
>Stát je mrcha, to mně povídat nemusíte, ale v tomhle - základní věci - funguje. Netahejte sem víčka pro nemocné děti a dlouhá čekací doba na grant na auto pro invalidy, tady systém selhává, ale většina základního funguje jako nikde na světě.
Ty bezdomovce jste pěkně okecal, jenže oni nebyli vždy bezdomovci, zřejmě jen nějak vypadli z toho základního co podle Vás funguje jako nikde na světě.
Podle mne jim nebylo včas pomoženo, nebo příliš spoléhali na takové znalce reality jako jste Vy.
Vy někde vidíte, že bych sem tahal víčka pro nemocné děti... To je schíza jak vyšitá...
>Nevařím z vody jako vy. Vyléváte si žluč, ale konkrétního jste neuvedl nic, jen plivance.
>Tak doufám, že se vám ulevilo.
Diagnozu ponechám na čtenáři.


Pokračování následuje

354542

3.1.2017 6:56

Vážený pane Opatrný (na své peníze),

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 354512

Pokračování



>Dotyčný strádající pán neudělal skoro nic proto, aby nestrádal - a já osobně bych pomohl až poté, co selže systém. Proč máme platit za něco, nač má nárok automaticky a co už jsme jednou zaplatili v daních?
>Ten nářek, jak si musel "stáhnout příručku pro vozíčkáře" atd - ale prosím vás. To je jak o Karkulce.
Ano pane Opatrný, kolik toho udělal strádající pán to nesvedu posoudit a Vy si počkáte až systém selže (až bude z něj bezdomovec), pak mu budete nosit to čůčo.
Nad tím nářkem se zamyslete, zdá se že slyšíte něco co jiní neslyší.
>Zkuste místo jedovatého plivání logiku. Tenhle člověk může zhnusit spoustu lidí s dobrou vůlí, takže příště už skutečně potřebnému nepomohou.
>O to jde.
Takže Vy jste zde i jako ochránce chudých vdov a sirotků, nejen vlastní peněženky, to je vážné, příznaky jako u lidskoprávních aktivistů ...
>Chcete-li být za morální vzor, klidně zafinancujte člověka, který nevychází se světem ani sám se sebou, a ostatní k tomu nenuťte.
Jak nevychází se světem? Nějak mi to uniklo, to bude asi nový řečnický obrat...
Moje diskusní příspěvky jsou podle Vás jen jedovaté plivance a vaření z vody, že by mohli třeba Vás nutit k zafinancování?
>Přeji vám prozření.
Komikem až do konce

354543

3.1.2017 11:05

RE: Vážený pane Opatrný (na své peníze),

Vladimír V. 89.?.?.?

Reakce na 354543

Pane Anonyme 80,
dehonestování vám jde, teď ještě ta logika pokulhává.
Pokud se pan Hartman ohání platbami, které má (nájem za vozík a schodolez), nevěřím, protože vím, co všechno je na poukaz napsaný ortopedem nebo praktikem HNED k dispozici (vozík, berle, řešení protézy), případně co je neřešitelné v horizontu nejméně půl roku právě kvůli nutnosti mít stavební povolení atd (schodolez).
Dluh na nájemném možná narůstal, ale pan Hartman píše o nemocenské (mohl tedy hradit nájem aspoň zčásti), pobyt v nemocnici je zdarma, nepíše o možnosti splátkového kalendáře (což je normální postup). Nepíše o invalidním důchodu, na který má právo.
Takže plivejte, dělejte ze mě nelidu, překrucujte.
Nejsem opatrný na peníze, dělám pro charitu dost a dost, ale nepotřebuji se tím chlubit. Mně lidé také kdysi v těžké situaci pomohli, byť ne dary, ale kontakty, radami, povzbuzením (jsem zrakově postižený, ne ale nevidomý), takže vracím - ale jen v odůvodněných případech. Skutečně například financuji jazykové učebnice pro dvě děti cikánského původu apod.
Zkuste na mě hodit další svou frustraci.
Nejen já tady tvrdím, že pan Hartman z neodůvodněných příčin nevyužil možností, na které má (v řadě bodů i neodkladně) nárok.
Proti faktům je váš výlev jen abstraktní vylévání žluči, což mě mrzí, ale je to asi tak všechno, co s tím mohu dělat.
Teď prosím vzhůru do dekódování příspěvku.
Panu Hartmanovi přeji vše nejlepší.
Vladimír V.

354548

3.1.2017 11:11

RE: Vážený pane Opatrný (na své peníze),

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 354548

A dost! Používáte sice kultivovaný jazyk, ale o to jedovatější je smysl vašich příspěvků. Toto byl váš poslední.

354549

2.1.2017 23:23

RE: Charit i nadací je hodne jak vidno z Vaseho seznamu

p.jarda 195.?.?.?

Reakce na 354494

"LDN už dneska nejsou pekla jako dřív .... "

Tak to jste pane právě trefil kozla! Gratuluji!

354537

2.1.2017 6:17

RE: Charit i nadací je hodne jak vidno z Vaseho seznamu

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 354481

Jste obyčejný blábolivý hlupák, pane Anonyme 80.?.?.?
S panem Vladimír 2 jsme zde exaktně prokázali, že pan Opakovaný Stradatel "Hartman" je přinejmenším bezcitný vyčůránek, pokud ne přímo podvodník.
K žebrání a charitě (a navíc na Zvědavci) utíká OPAKOVANĚ ve chvíli, kdy má jinde (z našich daní!!!) otevřenou náležitou SYSTÉMOVOU A DOŽIVOTNÍ pomoc!!!
Blbci jako Vy, mě často nutí se rozhodovat, jestli si vůbec lidstvo zaslouží pomoc? Zda není jednodušší si v klidu a ryze individuálně užívat plody vlastní práce, nevysvětlovat omezeným blbcům jako Vy, jak svět ve skutečnosti funguje.
Mícháte v jednou sudu Sorošovské vlivové nadace s nadacemi lidí, které spojuje určitá choroba nebo hendikep. Vysvětlete mně, Vy vole, jak vychováváte Vaše děti nebo příbuzné???
To jim také lžete Vaše bludy, že Soros = Nadace pro transplantace kostní dřeně, Vy idiote?!
Je to patrně poprvé, kdy jsem užil na Zvědavci nebo v diskusích vůbec vulgarism. Ale u kreténů, kteří podobnými bludy ohýbají veřejné povědomí, je to výsostně třeba. Byl jsem vychovaný v prostředí, kde vulgarismy sice nikdy nesršely, Ale pokud je někdo užil, ostatní zpozorněli, protože šlo do tuhého.
Skoro 2 až 3 roky jsem na Zvědavec po mé roztržce s panem Editorem úmyslně více méně nechodil. Zaskočil jsem sem nyní intenzivněji jen proto, protože jsem se o letošních svátcích dokurýrovával. Jsem v šoku, jak se sem nachytali a nastěhovali hlupáci Vaší úrovně! Co Vás sem přitahuje? Že nyní na Zvědavci můžete bezskurpulózně druhé urážet, šířit naprosté bludy? Poskytovat support podvodníkům a vychcánkům?
Přes snahu o šikanu ze strany pana Editora jsem si zachoval pro Zvědavec slabost za někdejší neohroženost a angažovanost pana Editora pro věci veřejné. Ale nyní cítím, že kontakt s idioty úrovně Anonym 80.?.?.? může nejen po ránu nebezpečně zvedat tlak.
Kdysi býval Zvědavec = virtuální Think tank nebývalé úrovně v Havlující Gottlině. Dnes se tady v diskusích pohybuje - až na výjimky - lidský odpad! Nevím, kam se nositelé kritického myšlení poděli??? Zda je odsál přehršel nemainstreamových webů, se kterými se roztrhl i v Havlující Gottlině v posledních pár letech pytel? Kde jste, rozumní lidé? Proč je to tady po 2 - 3 letech taková pustina kritického myšlení a rejdiště blábolících idiotů a'la Anonym 80.?.?.?

354501

2.1.2017 8:25

RE: Charit i nadací je hodne jak vidno z Vaseho seznamu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 354501

>To jim také lžete Vaše bludy, že Soros = Nadace pro transplantace kostní dřeně, Vy idiote?
To že mi podsouváte své smyšlenky, jasně ukazuje na Vaše chápání reality, a seriozní diskuse. Já už se lekl, že Vám Editor pronajmul Zvědavce natrvalo, tak jsem ty Vaše "moudra" vyrazil zkorigovat.
Co má společného Nadace pro transplantace kostní dřeně s případem pana Hartmana, Vy exaktní dokazovateli?

Přeji Vám brzké uzdravení, péči o lidstvo a Zvědavce přenechte jiným, kdo umí pokaždé napsat nové neotřelé postřehy a neomamují zde przněním češtiny a dvěmi, či třemi rádoby vtipnými floskulemi o zinkajících pepících či lídlujících mařenkách.

354503

2.1.2017 10:08

RE: Charit i nadací je hodne jak vidno z Vaseho seznamu

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 354503

Jste vážně těžký případ vola na entou - a ještě to opakovaně dokazujete!

Napsal jste to zde: ( včera 11:47 (1.1.2017) RE: Charit i nadací je hodne jak vidno z Vaseho seznamu Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.? Reakce na 354468
"...Tyto nadace vesměs nejsou od toho, aby hbitě pomáhali nuzným, ale aby sebepropagovali na pompézních akcích, dobře se měli, v přepychu žili, na prezidenty kandidovali...
Analýzy opřené o účetnictví těchto nadací svědčí o tom, že přes 90% vybraných prostředků nadace spotřebují přímo pro sebe..."
http://zvedavec.org/nazory_7166.htm#ptr354481 )

354504

2.1.2017 11:09

RE: Charit i nadací je hodne jak vidno z Vaseho seznamu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 354504

To byste musel taky umět číst, tak například slovo vesměs znamená zpravidla, ale také povětšinou, převážně. Takže moje vyjádření zahrnuje i případnou výjimku.
Otočit to čistě na Sorosovo nadace a postavit proti tomu (jedinou?) užitečnou nadaci, která s diskutovaným případem ale vůbec nesouvisí, je jen Vaše dílo.
Diagnozu nechám na čtenáři.

Mám osobní zkušenost s tuzemskými ne-Sorosovskými nadacemi, jejichž žádosti o příspěvek obsahovali tlusté obálky s individuálním oslovením, plné náročné grafiky, že jsem se pokaždé cítil zahanben se svým pár-stokorunovým příspěvkem...

354509

2.1.2017 12:31

RE: Charit i nadací je hodne jak vidno z Vaseho seznamu

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 354509

Vy jste vážně demagog a kovaný troll par excellence!
Vytvoříte si oslí můstek „vesměs". Nablijete megatuny špíny a odsudků na nadace pro vážně zdravotně postižené. Když jste usvedčen, tak vytáhnete "vesměs" a švejkujete jak mámin blbeček.
Vážně, co jste to za hovado? Chápete, že bez nadací zdravotně postiženým by vypadl ze Systému článek a účast lidí dobré vůle?
Chápete, že i Islámské bankovnictví, kterým se zaklínají nemainstreamová média jsou de facto podpůrné NADACE?
Tyhle promaroděné svátky mně díky volovi jako Vy, i naivním pitomcům, kteří na první dobrou nasypali panu Opakovanému Stradateli, utvrdily v tom, že jakákoliv forma "Přímé demokracie" by zejm, Havlující Gottlinu potopila do nejhlubšího marasmu. Mnohem hlubšího, nežli generují Shabesgoyim v podobě Chazary pasených politiků!
Vy a Vám podobní byste pouze vypustili i to málo, co ve fungujícím rybniku zůstalo, podvodní "potřební" by to rozfofrovali a prohulili. A pak byste se vespolek rochnili v rychle vysychajícím bahně.
Kdysi horoucí Zionist Winston Church Hill prohlásil, že k zošklivění "Přímé demokracie" mu vždy postačí 10 minut rozhovoru s průměrným voličem.
V případě diskutérů na dnešním Zvědavci k tomu často stačí pročíst jeden jediný pŕíspěvek coby reakci na srdceryvný appeal Opakovaného Stradatele

354513

2.1.2017 16:07

Základem diskuse pod článkem je práce s textem.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 354513

Základem diskuse pod článkem je práce s textem. S textem článku, případně s odkazy v něm. Z toho lze usoudit na problémy s nájmem u pana Hartmana. Z článku: "Mám čas do půlky ledna vše zaplatit jinak mi ukončí nájemní smlouvu. Alespoň, že už zase z domova pracuji, ale nemám šanci ten deficit z marodění doplatit." Na BL uvádí: "Ten nájem jsem nebyl schopný platit ty 4 měsíce z toho co jsem strávil v nemocnici. 4 x 6500 = 26000 Kč. -"

Co z toho vyrobil zdejší nick MoUdrostrak. Jakýmsi divným propojením nemoci a zdraví usoudil, (že se ho to netýká), že to plně spadá do kompetence sociálky a zdravotních nadací.
To je přesně ten „oslí můstek“, kterak propojit věci nesouvisející - nedoplatek nájemného a zdravotní nadace, sociálku a tak převést téma diskuse úplně jinam - k chvále zdravotních nadací, a sociálky, které vše přepychově opečují, a pokud někdo není s tím spokojen a hledá pomoc jinde, tak je to podle Modré straky podvodník.
Nebylo nic jednoduššího, napsat místo "seznamu úctyhodných nadací" jen tu jedinou, která za pana Hartmana zaplatí dluh na nájmu do půlky ledna.
Nadace Modrá Straka ale nemaje takovouto informaci, alespoň nasypala
pár stránek písmen místy „červeně napěněných“ k vyvolání zdání, že argumentuje k věci.
Sociálka zafunguje později, ale asi ne se zpětnou platností.
Diagnozu opět přenechám čtenáři.

354520

4.1.2017 15:08

RE: Charit i nadací je hodne jak vidno z Vaseho seznamu

JN 194.?.?.?

Reakce na 354501

Když už jste to tak exaktně prokázal, tak by to chtělo to slibované trestní oznámení, hrdinný levicujicí chytráku.

354582

29.12.2016 14:11

Přispěl jsem

MUF mufovo (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Přečetl jsem si diskusi, rozhodl se pomoci a menší částku jsem poslal.
Nepomáhám často, spíše výjimečně. Vždy ve mě totiž vře krev, když po mně někdo jen tak za dobrý slovo chce moje 5x zdaněný peníze a přitom vím, že v Bruselu si Evropská centrální banka tiskne miliardy eur z čistýho vzduchu, jen aby zachraňovala nějaký zkurný bankéře a takto vzniklé dluhy kryje budoucími daněmi, o které nás okrade evropská hydra.

Je ale konec roku a řekl jsem si, kdo rychle dává, ten dvakrát dává. Já budu mít hezký pocit a určitě neschudnu. Jde-li o potřebného, o to větší radost z toho budu mít. Je-li to podvodník, tak proti agentu Burešovi je to drubnůstka.
================
Poznámka pro pana Stworu: Již jsem jednou tento příspěvek vložil, ale nevidím jej, Tak pokud by se náhle objevil 2x, prosím, jednou jej smažte.

354396

29.12.2016 14:32

Pomoc potřebnému

Karel Roháček 178.?.?.?

Přispěl jsem a přeji panu Hartmanovi rychlou rekonvalescenci i brzké vyřešení neradostné životní situace.
Jediné, co by mohl vysvětlit, je ten fakt, že majitelkou uvedeného účtu je paní Aneta Šveňhová.
Tak tedy hodně štěstí v roce 2017 - panu Hartmanovi, "Zvědavci" i jeho čtenářům!
Karel Důvěřivý

354397

29.12.2016 17:20

RE: Pomoc potřebnému

GammaRay 109.?.?.?

Reakce na 354397

Omlouvám se, ale léta nemám vlastní účet. Vše mi chodí na poukaz v hotovosti a i já vše platím v hotovosti nebo složenkami. Účet patří osobě blízké, které věřím. Petr Hartman

354406

29.12.2016 15:10

Pane Vladimíre.....

Nobody 84.?.?.?

jestli můžete, zašlete mi emailovou adresu toho pána. Finančně mu mohu pomoci jen trochu, sám jsem důchodcem s důchodem 12.044.- CZK, ale mám imobilní manželku po "malé mozkové příhodě", navíc s diagnostikovanou rakovinou žaludku, z které jsem ji částečně během 3/4 roku dostal. Mám bohaté zkušenosti s komunikaci s Úřadem práce, který je rozhodujícm orgánem pro "příspěvek na péči". Jestli je to pravdou, co píšete, že pán ma uřiznutou nohu, tak mu přináleží příspěvek na péči v III. kategorii, jenž činí měsíčně 8.800.- Kč a vyplácí se zpětně ke dni, kdy mu tato situace nastala a možná i pro IV. kategorii, (úplná bezmocnost), který pak činí 13.200.- CZK měsíčně. Chtělo by to ale vidět propouštěcí zprávu z nemocnice. Tak ať v tom screenu začerní rodné číslo, datum narození a případně co chce další. Mohu mu udělat návrh Žádosti o příspěvek na péči, návrhy žádosti o úhradu kompenzačních pomůcek atd. Mám s tím bohaté zkušenosti, protože kromě nemocné manželky, mám 40 let starého nevidomého syna. Pokud pán bydlí v Praze, mohu ho navštívit a probrat vše osobně. Jinak mu bohužel pomoci neumím.

354399

29.12.2016 15:27

RE: Pane Vladimíre.....

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 354399

A jak vám ji mám poslat, když jste neuvedl kam?

354401

30.12.2016 21:42

RE: Pane Vladimíre.....

Nobody 84.?.?.?

Reakce na 354401

Předpokládal jsem, že mou emailovou adresu máte. Pokaždé ji vkládám do políčka "email". K čemu tam to políčko máte, když ji nedokážete zjistit?

Zde prosím: [email protected]
Vladimír

354426

31.12.2016 22:57

nabidka pomoci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 50.?.?.?

Reakce na 354399

Toto je skvela nabidka a jiste byla velice ocenena panem P.H. Clovek jako vy,
ktery , jak pisete ma zkusenosti s, tim, jak system pracuje, muze opravdu hoodne pomoci.
Doufam, ze maly zadrhel kolem email address se uz srovnal a pan P.H. se diky Vam dovola potrebne pomoci, tedy pomoci stale, pravidelne a ne sem tam nejakou tu ulitbu par penez, ktere by dlouhodobe nic neresily.

Diky seznamu vsech moznych nadaci a agentur pro pripad cloveka v opravdove nouzi od pana MoUdrostraka a Vasimz nalostem a ochote pomoci by to melo pracovat .

Vsechno nejlepsi do noveho roku

Jey

354469

29.12.2016 15:38

Pane Stworo,

Vladimír V. 89.?.?.?

nezdá se mi jedna věc. Člověk v takovém zdravotním stavu a s takovým postižením dostane vozík od ZP zdarma, zařizují to sociální pracovnice již v nemocnici na popud lékařů. Dále je nárok zdarma na pečovatelku - i kdyby zašla jen několikrát týdně, pomůže s nákupem, hygienou, zařizováním na úřadech. Podobných případů znám několik, nejsou na tom ideálně, ale tohle funguje. Je to stejně automatické, jako že vás z nemocnice nepustí bez sádry na zlomenině.
Tím neříkám, že dotyčný pán si vymýšlí, finance jsou jistě napjaté. Kromě jiného má nárok i na okamžitou dávku v nouzi, na příspěvek na nájem a příspěvek na bezmocnost. V takto naléhavém případě jistě existuje způsob, jak dotyčného nenechat umřít hlady. Problém jsou u osob s exekucemi atd., ale to zřejmě tenhle případ není.
Možná by stačilo zkontaktovat místní sociální odbor a přimět pracovnice, ať situaci zkontrolují v terénu.

354402

30.12.2016 10:03

RE: Pane Stworo,

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 354402

Naprosto souhlasím! O něo výše jsem dal odkaz na LIGU Vozíčkářů, kde je vše V menu úhledně uspořádáno - jak CHECK LIST!

http://ligavozick.skynet.cz/ip/organizace.php?&...

Vše, co popisuje žadatel pana Editora spíše odporuje jak tomu menu a check listu, tak i Vašem a mému poznání.

Pokud žadatel není znám a jeho situace známa, ani jedné nadaci a Lize, dal bych trestní oznámení.

Obávám se, že pokud na Zvědavci vznikne cecík pro podvodníky, bude tu pak business s bídou a false stories bujet jak v Indii.

354413

30.12.2016 23:15

Nekrmte editora jandýra protože přesně tam tahá ač nevěříte, opičák s platícím pavilónem :-)))

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 163.?.?.?

Reakce na 354413

Vložený obrázek

354430

30.12.2016 1:06

500

petrK. 217.?.?.?

Poslal jsem 500, přeji vztyčenou hlavu a jít životu naproti. Lehce se to říká a těžce koná.

354407

30.12.2016 9:14

500kč

P9 178.?.?.?

Ať je vám to k užitku a přeji vše nejlepší do nového roku!

354409

30.12.2016 9:44

celou pravdu pane Stworo!! - on je to totiž pěkný vejlupek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Pane Stworo,
zveřejněte prosím znovu i dřívější diskuze. Mám za to, že to je onen pán, co si rypák vykuřuje cigaretkama, sám to kdysi přiznal, má děti, ty první mu mají pomoci .
Jeho pracovní morálka, mám v paměti, nebyla nic moc.
Také pracoval načerno a neplatil daně.
Takže ať mu v první řadě pomohou děti, bratr a ty dvě věci co má na konci paží (ruce) ! Může, sedíce u počítače, a při tom nekouříce, něco kloudného dělat, i z domu jde pracovat!

Vladimír

354411

30.12.2016 15:29

RE: celou pravdu pane Stworo!! - on je to totiž pěkný vejlupek

GammaRay 109.?.?.?

Reakce na 354411

Lžete a napadáte mě naprosto bezdůvodně! Z domova pracuji celou dobu, ale díky častým hospitalizacím nejsem schopen z nemocenské vyžít. Ano, kouřil jsem, ale od ledna nekouřím. Na černo jsem nikdy nepracoval! Kdybyste nebyl prostě jen zlý člověk, tak pochopíte co je psáno!

354414

30.12.2016 16:12

RE: celou pravdu pane Stworo!! - on je to totiž pěkný vejlupek

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 354414

Napište jména nadací, která jste kontaktoval a se kterými úspěšně jednáte.
Pokud se po ověření(!!!) jejich pohled na Vaši potřebnost bude shodovat s Vaším, rád Vám také přispěju.
Pokud je to ale jinak, podám na Vás trestní oznámení za pokus o opakovaný podvod!
Od toho jsou tady nadace, aby pomáhaly. Čerpají velké částky jak z našich daní, tak od sponzorů.
Ze zkušeností má rodiny vím, že pro vozíčkáře uvolní v součtu statisíce na jeden jediný případ i opakovaně, aby kompenzovaly hendikep postiženého.
Navíc profesionálně řeší i oddlužování, rady, výběr pomůcek, komunikaci s nejlepšími odborníky.

354415

30.12.2016 18:08

RE: celou pravdu pane Stworo!! - on je to totiž pěkný vejlupek

GammaRay 109.?.?.?

Reakce na 354415

Samozřejmě jsem oslovil i nadace, ale jsem čerstvě amputovaný a vše se strašně táhne. Co se týče nadací tak Vám pomůžou s rehabilitačními pomůckami, ale ne s nájmem. Navíc to trvá nějakou dobu a pokud chcete o něco žádat musíte mít na pomůcku poukaz od specializovaného lékaře. Navíc opět jen případě, že pomůcku neproplatí pojišťovna nebo není pokrytá celá, se vstupuje do jednání s nadacemi. Já zatím žádám o alespoň vlastní vozík abych si nemusel pronajímat. Mám zažádáno skoro dva měsíce, ale čeká se i rok a to na vše. Takže co po mě chcete!? Zajděte na FB třeba do skupiny vozíčkáři a handicapovaní a rychle zjistíte, že to nechodí tak jednoduše jak popisujete. Dělejte co si myslíte, že je správné. Za tu žebrotu se stydím, ale co se týče informací, které jsem k tomu napsal tak mám svědomí naprosto čisté. Nelžu ani slůvkem!

354418

30.12.2016 20:30

RE: celou pravdu pane Stworo!! - on je to totiž pěkný vejlupek

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 354418

Takže co platí z toho co jste napsal?

1) Které nadace jste konkrétně oslovil? A u kterých se dá ověřit, "že se všechno bez Vašeho zavinění táhne"?
2) Jakou dobu a u kterého lékaře Vám vázne "poukaz na pomůcku"?
3) Která nadace Vám už dva měsíce nedodává vozík resp. u které nadace jste před více, nežli dvěma měsíci, o vozík žádal?

Opravdu Vám velice rád přispěji, pokud jste se vlastním nezaviněním dostal do nepříznivé situace.
Na druhou stranu, Váš příběh vyznívá daleko více, že nezvládnete včas a dostatečně komunikovat či řídit sám sebe a pak se zachraňujete zdejší opakovanou žebrotou, v tom lepším případě.
Horší by bylo, pokud se věci s Vámi vyvíjejí standardně a Vy se jen pokoušíte pumpnout sociálně citlivé přítomné mezi námi.
A vůbec nejhorší by bylo, pokud by celý příběh byl fake nebo značně ohnutý.

Nedělám si o současném Česku nějaké super představy.
Ale na druhou stranu, co se zdravotnictví a péče o postižené týká, je jen velice málo zemí na světě, kde člověk není téměř v ničem závislý na rodinném okolí nebo náhodné charitě.
Abyste se nestal chronickým žebrákem, je i pro Vaše dobro třeba najíst skutečné příčiny, které Vás k žebrání zde přivedly.
Pokud je to laxnost nebo lenost v jednání se sociálkou, nadacemi a charitou, tak jen krizově suplujeme zdroje, které jinde na Vás čekají s takřka otevřenou dlaní = nebudeme si nalhávat, že business s pomůckami a dojení solidárního budgetu a sponzorů je uzavřený výnosný kšeft pro všechny zúčastněné.
Proto Vy máte být uvnitř tohoto businessu a ne žebrat mimo něj. Právě pro Vás a podobně postižené platíme do solidárního budgetu nemalé daně. A na tohle díky tomu (pokud nejste líný a pohodlný) dosáhnete:
1 Dávky sociální péče pro občany těžce zdravotně postižené Mobilita Bydlení Pomůcky Komunikace Nedostatečný příjem Péče o postižené
2 Dávky SP řešící mobilitu TZP občanů Příspěvek na zakoupení motorového vozidla Příspěvek na celkovou opravu motorového vozidla Příspěvek na zvláštní úpravu motorového vozidla Jednorázové příspěvky na opatření zvláštních pomůcek Příspěvek na provoz motorového vozidla Příspěvek na individuální dopravu Příspěvek na úhradu za užívání garáže
3 Dávky SP řešící bydlení TZP občanů Příspěvek na úpravu bytu Příspěvek na úhradu za užívání bezbariérového bytu Příspěvek na úhradu za užívání garáže Příspěvek na topnou naftu Příspěvek na zakoupení topných těles Příspěvek při odchodu ze zařízení na nákup věcí každodenní spotřeby a k vybavení domácnosti
4 Dávky SP řešící získání pomůcek pro TZP občany a zvýšené náklady spojené s jejich používáním Jednorázové příspěvky na opatření zvláštních pomůcek Příspěvek na zvýšené náklady spojené s užíváním pomůcek občanům na krmivo pro vodícího p...Automaticky kráceno

354421

30.12.2016 20:34

RE: celou pravdu pane Stworo!! - on je to totiž pěkný vejlupek

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 354421

4 Dávky SP řešící získání pomůcek pro TZP občany a zvýšené náklady spojené s jejich používáním Jednorázové příspěvky na opatření zvláštních pomůcek Příspěvek na zvýšené náklady spojené s užíváním pomůcek občanům na krmivo pro vodícího psa Příspěvek úplně nebo prakticky nevidomým
5 Dávky SP řešící komunikaci TZP občanů Příspěvek na zřízení telefonní účastnické stanice Příspěvek na změnu připojení telefonní účastnické stanice Příspěvek na provoz telefonní účastnické stanice Jednorázové příspěvky na opatření zvláštních pomůcek
6 Dávky SP řešící nedostatečnou příjmovou situaci TZP občanů Obecné dávky sociální péče podle zákona o sociální potřebnosti Jednorázové peněžité dávky na úhradu mimořádných nutných nákladů Jednorázová peněžitá dávka na úhradu závazků krátkodobé potřeby Jednorázová věcná dávka soc.potřebným TZP občanům Příspěvek na rekreaci a lázeňskou péči Příspěvek na výdaje na dopravu hromadnými dopravními prostředky soc.potř. účastníkům rekreace a lázeňské péče Příspěvek na zvýšené životní náklady úplně nebo prakticky nevidomým občanům Příspěvek na společné stravování
7 Dávky SP poskytované občanům pečujícím o TZP občany Příspěvek při péči o blízkou nebo jinou osobu a) okruh osob o něž je možno pečovat b) podmínky nároku na příspěvek c) výjimky z osobní, celodenní a řádné péče d) souběh s výdělečnou činností e) výše příspěvku

Pročetl jsem si Váš apel z jara 2016 - a pokud utíkáte do marihuanového rauše, budete místo řešení příčin, si vždy tady vylévat srdce a vracet se jako žebrák, namísto toho, abyste měl svoji situaci pod kontrolou.

Pořád platí moje nabídka, že Vám pomohu, pokud dokážete přesvědčit, že jste včas a náležitě a vyčerpávajícím způsobem žádal o vše, co je pro Vás dostupné - a že za Váš současný stav může "zlý systém"!

354422

30.12.2016 21:07

RE: celou pravdu pane Stworo!! - on je to totiž pěkný vejlupek

GammaRay 109.?.?.?

Reakce na 354422

Částečně máte pravdu v tom, že se ještě ne zcela orientuji v tom na co mám nárok a koho žádat. Ale už v nemocnici kdy bylo jasné, že se hned tak nepostavím jsem volal sociální pracovnici a požádal ji o pomoc. To ona mi prozatím přinesla kontakt na půjčovnu kompenzačních pomůcek ze které mám vozík. Kromě toho přinesla všechny možné formuláře, pomohla mi je vyplnit a co mohla podat sama, tak podala. Zatím jezdím po vyšetřeních. Já sám kromě toho pročetl všechny české dostupné weby jako vozejkov.cz, http://www.ligavozic.cz/, https://vozickarskenoviny.cz/ atp. kde jsem hledal dostupné informace o tom jak žádat, koho žádat... Vstoupil jsem asi do čtyř skupin zabývajících se touto problematikou a věřte, že si informace hledám. Stáhl jsem si několik příruček "7+1 rada jak úspěšně a bez stresu žádat o příspěvky"? napsané přímo vozíčkáři "Příručka pro osoby se zdravotním postižením v roce 2016", "Příručka chytrého vozíčkáře" Snažím se Vám říct, že z pohledu nezainteresovaného se vše zdá jednodušší než ve skutečnosti je. A v každém kraji to chodí jinak, protože je to o lidech. Už mám i své zkušenosti. Nic mi nedávejte!

354425

30.12.2016 21:48

RE: celou pravdu pane Stworo!! - on je to totiž pěkný vejlupek

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 354425

Tak jsem velice rád / nerad, že namísto toho, abyste nás přesvědčil o Vaší potřebnosti, jste přiznal, jak to ve skutečnosti s Vámi je!

Já to totiž zažil už jednou, ale v naprosto opačném gardu u nás v rodině: Byl jsem připravený financovat. A namísto toho jsme zjistil, že se o moji příbuznou štedře postaral stát a hlavně NADACE. A ode mne se očekává hlavně psychická podpora ( návštěvy, výletování, fandění, focení, vytváření dojmu "...že jde život dál..."[mrknutí jedním okem].

Byl jsem z toho natolik šoku, že jsem alespoň pomohl pořídit co nejkomfortnější auto, abych se cítil (podle mého) užitečným.

Před mnoha lety jsem měl v nemocnici spoluležícího. Ořezávali ho postupně „jak stromek". Byl to moc fajn pán, ale nedokázal přesto přestat kouřit. Já byl na tom hodně špatně ale s úplně jinou diagnózou. Proto jsem musel vleže a na kapačkách absolvovat všechny dobré rady, co mému sousedovi říkali lékaři, aby mu nezbyly jen pahýly. Prosil jsem ho, ať UŽ si nezapaluje resp. nejde / později nejede / zapálit. Všechno bylo marné. Asi za rok mně volala do zahraničí jeho dcera, že zemřel na komplikace ledvin, které si vykoledoval při kouření a vysedávání na studené WC míse, aby nikoho svým kouřením okolo sebe a pocity soucitu neobtěžoval.

Možná, kdyby jak lékaři, tak i my všichni ostatní okolo něho, byli méně "měkosrdcatí", ale více důrazní a nesmlouvaví, mohl tu být o mnoho let déle. Spoustu let jsem si i pamatoval úrovně energie, dokdy amputee člověk zvládne ještě berle, kdy už musí mít vozíķ, kdy ještě bez pohonu a kdy už jen s pohonem. Lékaři to s ním probírali pořád do kola, až mně třeštila hlava.

Buďte proto poctivý upřímný - ale hlavně primárně sám k sobě!
A moje nabídka pořád platí - i s podmínkou, že kdyby Váš příběh neseděl - tak by z toho bylo pro změnu T.O.!

354427

31.12.2016 0:26

RE: celou pravdu pane Stworo!! - on je to totiž pěkný vejlupek

Janeček 173.?.?.?

Reakce na 354427

Pane MoUdroStrak,
nevím zda máte v tomto všem pravdu a díky bohu, že to vědět nemusím a když bůh dá tak ani nikdy nebudu muset, ale mám zkušenosti z vlastní rodiny, kdy se můj příbuzný dostal do finanční nouze a jeho řešení bylo, že cucal peníze ze svojí matky. Chtěl jsem mu přímo pomoct, protože jeho matka říkala, že mu nikdo nepomůže a že od státu nedostane nic, ode mne nic přímo nechtěl, ale když jsem dal peníze jeho matce tak pak je rád přes ní bral.
Začínalo mi to být divné a zjistil jsem, že žádnou práci si pořádně nehledá ani se na žádnou nepřipravuje. Pak jsem se také dozvěděl, že jít na sociálku je pod jeho úroveň a k tomu, že se neponíží. Připravit však svoji matku o všechny peníze a také přijímat pomoc přes ní od jiných to mu proti srsti nebylo.
No tak jsem vystřízlivěl a když něco nyní dám tak musím mít kontrolu co se s tím děje a nebo velkou důvěru , že se na člověka kterému dávám mohu spolehnout a také, že si to hlavně zaslouží.
Není jistě příjemné se domáhat pomoci na sociálním systému, ale je to pořád lepší než cucat z naivních lidí a když už mu někdo něco přímo dá tak ať počítá s tím , že mu dárce má právo kontroloval i každé sousto které dá do úst. Výjimkou je samozřejme člověk který již pro národ velmi mnoho vykonal a ten si pak zaslouží pomoc bez kontroly.

354432

31.12.2016 11:03

RE: celou pravdu pane Stworo!! - on je to totiž pěkný vejlupek

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 354432

Pane Janeček, a PROČ bych v tom neměl mít PRAVDU??
Systém doopravdy funguje jinak, nežli se panu Editoru a nám pokoušel ZIŠTNĚ vsugerovat pan opakovaný stradatel.
Ostatní vyprseně klopili, pan Vladimír ( http://zvedavec.org/nazory_7166.htm#ptr354439 - shoda jmen s panem Editorem) a já jsme si nejprve pořadně procetli apel a fakta pana opakovaného stradatele. A protože vícero míst ✓ příběhu budilo podezření, tak jsme se a priori ptali.
Naivové, co ASAP klopili a posílali panu opakovanému stradateli, jsou nejen chovní užiteční idioti pro podvodníky, ale i pro Chazary, jimi voděné politiky a ostatní nasazené shabesgoyim.
To je ten naivní matroš, co chodí plakat na Zvědavec a další nemainstream nad stavem světa. A pak vyklopí portmonku prvnímu herci či podvodníku.
Daleko snažší je člověka obelhat, nežli ho přimět, aby připustil, že byl obelhán / ohavlován. Havel byl možná mizerný dramatik, ale byl geneticky nadaným zdatným podvodníkem. Ne náhodou Zlý Bolševíiik odstavoval dědičné sociopaty podle původu od válu. Mělo to hluboký smysl. U mě v rodině lékař musel po vojně nejprve na rok na stavbu mládeže a teprve pak ho pustili na medicínu studovat. Určitě se pak dokázal jak vcítit do plebejce, tak snáze nenaletět „Oldřichům Novým" či Trautenbergům.
Chce to dokázat si udržet odstup při vyhodnocení komu pomoci a komu ne, jinak Vás obere první zdatný komediant. Věřte, že měsíčně mě charita i dobrodějství něco stojí, tak jsem i obezřetný, aby to dávalo smysl.
I Vy jste měl lepší a bystřejší usúdek díky odstupu, nežli Vaše citově zaangažovaná příbuzná, když Vás oba "hrdý" stradatel vyssával a maminku málem zbankrotoval.
Manipulace je opravdu snadná! Stačí zaběhnout na Zvědavce a postěžovat si na „Systém"! A zipy portmonek se uslzeně rozjedou! [velký smích] [velký smích] [velký smích]
I v tomhle v charitě platí: Dvakrát měř, jednou řež!

354444

30.12.2016 20:02

RE: celou pravdu pane Stworo!! - on je to totiž pěkný vejlupek

JN 78.?.?.?

Reakce na 354415

Vy Stbáci máte holt to kádrování v sobě, to se prostě nezmění.

354420

31.12.2016 8:30

RE: celou pravdu pane Stworo!! - on je to totiž pěkný vejlupek

Vladimír V. 89.?.?.?

Reakce na 354414

Opět problém - vy máte k dispozici jenom nemocenskou!? Vyloučeno, po tak dlouhé době vám už musí běžet žádost a projednávání invalidního důchodu, které netrvá roky.
V případě, jako jste vy, lze požádat o okamžitý příspěvek v hmotné nouzi, než vyplácení důchodu naskočí.
Naše sociální a zdravotní péče má mnoho a velkých vad, a nikdy!!!! neodvezou bezmocného člověka z nemocnice domů a nevyklopí ho na podlahu se "Starej se sám!"
Logika by velela přijmout na 3 měsíce pobyt v LDN a mezitím vyřídit věci na ZP a sociálce (vozík, dávky, důchod). A nevěřím, že tohle všechno MUSÍ člověk ve vašem stavu zařizovat osobně, od toho jsou sociální pracovníci a pečovatelé.
Opakuji, setkal jsem se s téměř nechodí invalidní osobou, která skutečně živořila ponižujícím způsobem, ale za to mohly exekuce (a povaha). Dotyčný měl příjem, z nějž by v pohodě vyžil, a sociálku skutečně nezajímá, že příjem ořezávají exekutoři.
Pečovatelka je zdarma. Automobil je nemocným a postiženým na přepravu přistavován za směšný poplatek typu 40 kč paušál nebo 7 kč na hodinu, tak nějak. Má ho k dispozici každý obecní úřad.
Vypisovat by se dalo hodně, ale nemám sebemenších pochyb, že pán nevyužil všech možností. Proč? Povaha? Hrdost, která mu nedovolí "žebrat" na úřadech, nač má právo, ale....? Faktor, který neznáme? Kde je rodina?
Přispívám na charitu často, ale v tomto případě mi to přijde neúčelné.
S pozdravem Vladimír V.

354439

31.12.2016 16:03

Pane Hartmane jste totiž pěkný vejlupek - cigárka a tráva

Vladimír 2 94.?.?.?

Reakce na 354414

Pane Hartmane jste totiž pěkný vejlupek - cigárka a tráva
v prvé řadě na vykreslení co jste zač posílám dřívější již zde publikovanou korespondenci a tedy vaše vlastní slova. Viz níže.
10 cigárek denně za cca 30 Kč je při 365 dnech za rok 11 tis Kč. Pokud jste kouřil cca 20 let je to cca 220 tis Kč. K tomu ta „marijánka“, kolik pak stála a dnes stojí jedna dávka? Co jste do ní již narval peněz?
Ono je třeba pane Hartmane také myslet na stará kolečka a šetřit a předvídat!

1.3.2016 21:03
jaký byl Váš život, pane Hartmane ?
Plha Karel plha1 (zavináč) volny (tečka) cz 94.?.?.?
Tak by mne zajímal pane Hartmane Váš životopis, čím jste vyučen, co jste studoval, kdo byli či jsou Vaši rodiče, zda máte sourozence? Máte jiné příbuzné? Zda jste či byl jste ženatý, zda máte děti. Kde jste v minulosti pracoval? Spořil jste si? Jak se stravujete? Kouříte? Chlastáte? Kolik Vám přinesou současné přivýdělky? Co je to za práci, ty přivýdělky? Proč nežijete ve dvojici? V jakém bytě bydlíte, jak je velký? Jde bydlet laciněji? Podával jste žádosti o zmírnění dopadů uplatněných zákonů vůči Vám?

Potom by potenciální přispivatelé se mohli lépe orientovat a rozhodnout se se znalostí věci.

Karel Plha




1.3.2016 23:14
RE: jaký byl Váš život, pane Hartmane ?
GammaRay 92.?.?.?
Reakce na 346074
Dobrý večer pane Plho.

Moji rodiče nebudou v této kauze důležití. Oba byli dělníci, táta frézař, máma prodavačka. Jsme tři sourozenci, mám navlastního bráchu a nevlastní sestru. Se setrou se nestýkáme vůbec, neměli jsme možnost vytvořit si vztah, protože když se narodila, byl jsem dávno z domu. Ještě upřesním, že jsme tedy tři sourozenci, ale každý máme jinou maminku, já jsem první, potom bratr nakonec sestra. Bráchu mám rád, je to dobrý a poctivý člověk. I když je o osm let mladší, dá se říct, že k němu v různých aspektech žití vzhlížím, ale i s bratrem se vídám jen zřídka - bydlíme daleko - máme své životy. Naše vztahy v rodině jsou celkově složité.
Já sám mám dvě děti, dospělé kluky. I oni mají každý svojí maminku. S žádnou z nich nám to postupně nevyšlo, kluci mají nové tatínky, kterých si mimochodem velmi vážím. Nemáme problém s komunikací všichni mezi sebou. Scházíme se pokud to vyjde, jednou za rok všichni jako přátelé. Proč teď žiju sám? Co bych mohl jako žebrák nabídbout ženě? Já sám nebyl několik let ani v kině, v restauraci nebo někde na zábavě.
Vyučil jsem se uměleckým kovářem a po revoluci 1992–1998 vystudoval Komplexní vzdělání v psychoterapii, 1. lékařská fakulta Univerzity Karlovy - daseinsanalýza. Tomu druhému jsem se nikdy nevěnoval a kovařině naposledy před mnoha lety. Více jsem se živil jako IT, počítače mi byly koníčkem už od modelů IQ 2000. Takže když se ptáte jak brigádničím je to myslím jasné. K tomu ještě umývám okna a příležitostně učím k...Automaticky kráceno

354457

1.1.2017 13:16

2. část Pane Hartmane jste totiž pěkný vejlupek - cigárka a tráva

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 354457

A tady je zbytek pravdy co námpan Hartman napsal:

K tomu ještě umývám okna a příležitostně učím kytarové základy za 100 na hodinu cca 2 hodiny týdně. Kouřím 10 denně bohužel, nechlastám, nefetuju i když při těch práščích... Tedy příležitostně kouřím trávu, reguluje tlak a cukr a udržuje oči v přijatelném stavu. Bydlím v 1+kk za 6000 + elektřina, plyn nemám. Firma CPI. Bohužel i ubytovny jsou zde dražší. Nejlevnější byty jsou zde od města, ale zatím nekopromisně plné. Mám zažádáno. Co se týče žádostí o zmírnění dopadů vůči mě - tady bohužel nevím o čem mluvíte. Na nic takového jsem při svých toulkách na sociálce nenarazil.

Snad to bude takhle stačit.
S úctu,
Petr Hartman

354485

30.12.2016 23:38

Čtvrtinu na hranici bídy a pod v eu zblahobitnit světovými inženýry a doktory, na snímku i možná programátor pro vás

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Vložený obrázek

354431

31.12.2016 2:19

Bohužel i v této oblasti jsou podvodníci

P.Lepenka 79.?.?.?

Asi před 15ti lety, začínal jsem s podnikáním, mě navštívil neznámý muž. Žádal mě o pomoc na léčbu své nezletilé dcery, která byla na vozíku. Jelikož jsem s podnikáním začínal a každá koruna byla dobrá, tak jsem mu situaci vysvětlil a požádal ho, aby se zastavil další rok. Skutečně uběhl asi rok a muž mě opět navštívil. Řekl jsem mu, že mu na léčbu dcery přispěji a požádal jej o sdělení údajů k lékaři, který jí měl údajně léčit s tím, že se s lékařem spojím, věc si ověřím a lékaři pošlu peníze přímo na účet.

Jaké bylo mé překvapení, když se muž dožadoval vztekle peněz v hotovosti, což jsem odmítl a trval na svém způsobu pomoci. Odešel a od té doby jsem ho neviděl. A to jsem byl rozhodnut opravdu pomoci.

Netvrdím, že to může být případ tohoto pána, ale lidé jsou různí.

Pokud chce někdo pomoci, tak nezaplacený nájem lze ověřit na oné domovní správě (určitě pána budou znát) a pokud to potvrdí může pomoc spočívat v úhradě části dlužného nájemného.

354436

1.1.2017 8:00

Tohle je dalsi podvodnik ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 96.?.?.?

Udela pruser v Cechach, tak zdrhnul do Spanelska, tam ale nesehnal praci tak odesel do Ruska. Penize nemel, tak mu na cestu poslali lidi, co "zboznujou" Rusko [mrknutí jedním okem]

http://pravednes.cz/MichaluPetr.profil

354472

1.1.2017 15:47

proč jste se neživil tím, co jste studoval pane Hartmane?

Vladimír 2 94.?.?.?

Daseinsanalýza nebo též v češtině analýza pobytu je směr psychoterapie, založený Ludwigem Binswangerem a Medardem Bossem jako vymezující se vůči klasické freudovské psychoanalýze a na základě filosofie Martina Heideggera. Na jedné straně sice usiluje o docenění Freudových objevů, avšak zároveň o revizi striktně materialistické filosofie, ze které Freud vycházel, vymezuje se vůči psychoanalýze a analytické Jungově psychologii. Daseinsanalýza reviduje pojmy nevědomí a nevědomých mechanismů a též proces terapie a metodu výkladu snů. Klíčovým se pro daseinsanalýzu stává ústřední pojem Heideggerovy filosofie, dasein (v češtině pobyt), ze kterého si bere též svůj název. Daseinsanalýza svým zaměřením staví na zachování původních a přirozených lidských skutečností, zkušeností a hodnot a zároveň podněcuje k obnově lidské svobody a odpovědnosti. Jejím cílem není klientovo přizpůsobení, ale „naplnění jeho bytí“. Terapie ho má přivést k poznání a plnému využívání vlastních možností.
Název
Daseins znamená da sein - bytí tu, tu být, pobyt, jsoucno, existence; analýza – odkrývání nesrozumitelného v pobytu zde, vedoucího k nesvobodě, neautenticitě. Daseinsanalýza je analýza tohoto pobytu.
Vznik, historie, současnost
Filozoficky laděný psychoterapeutický směr vychází z existenciální filozofie (fundamentální ontologie) Martina Heideggera, od něhož přejímá základní terminologii, a z fenomenologické metody navazující na filozofii Edmunda Husserla. Vychází ze způsobu myšlení německé klasické filozofie, základní práce jsou psány těžkým květnatým stylem v rozvinutých souvětích s vymýšlením kombinovaných pojmů. Za zakladatele bývají považování Ludwig Binswanger (1881 – 1966) a Medard Boss (1903 – 1991). Nadací Medarda Bosse posléze vznikl Daseinsanalytický institut v Curychu (Daseinsanalytisches Institut fur Psychoterapie und Psychosomatik – Medard-Boss-Stittung), od r. 1984 vychází časopis: Daseinanalyse - Phanomenologische Antropologie und Psychoterapie. Existuje i Mezinárodní sdružení pro daseinsanalýzu – Internationale Vereinigung fur Daseinsanalyse. Daseinsanalytiky nalezneme zejména ve střední Evropě: ve Švýcarsku, Rakousku, v Čechách, Maďarsku, ale i v Řecku, Belgii, Kanadě, spíše jednotlivci působí v USA, Velké Británii, Dánsku, Itálii, na Balkáně, Francii. K významnějším jménům oboru patří R. Kun, W. Bräutigam, P. Christian, A. Storch, G. Condrau, R. Straus, volněji pak V. von Gebsattel. V Čechách byla daseinsanalýza v 60. a 70. letech 20. století nepřímo zprostředkovaná Janem Patočkou, fenomenologem, heideggriánem, podporovatelem díla obou otců daseinsanalýzy. K dalším jménům v českém prostoru patří J. Němec, K. Zeman, P. Rezek, L. Horák, O. Čálek, V. Borecký, J. Růžička. Daseinsanalytický výcvik individuální i skupinový probíhá v několika málo výcvikových centrech: PVŠPS, v rámci PPF a ...Automaticky kráceno

354491

2.1.2017 17:01

Komunikace je zaklad

Perpetis 185.?.?.?

Pan, ktery chce ode mne penize, by sem do diskuze mel rozhodne prijit a uplne lazo plazo odpovedet. Predstavte si, ze by to nahodou vsechno byla pravda a vy si to jen tak cetli a nezareagovali by jste. Praskla by mi totiz z te (pripadne) krivdy cevka. A ono nic. Asi pan nema cas, nema kde odepsat a ja nevim co vsechno. Ale tomu neverim. Opravdu to vypada, ze nakonec jen napise clanek, ze dekuje za pozornost a penize....
Nevim totiz, ze by i vzato od minule, cokoli vysvetloval. A reknu vam, ze byt sam v takove situaci, tak uz je mi vsechno putna a reknu si neco za neco- aspon at se z meho pripadu pouci ostatni a jdu s kuzi na trh- proste natvrdo se odhalim.
Takto opravdu ne.
Nezapominejme, ze vsichni zdravi lide dnes maji praci jak vime a tak tedy se rekordne prispiva na cokoli (viz nezavisle weby). Takze v pripade dobreho "PR" neni problem vybrat v podstate cokoli- potrebnou castku. Slovensky vysielac chce 8000 eury- ma je... atd. Pan nam rekne pravdu a jednoduse to dokaze (nechapu, proc s panem Stworou nezakomunikoval poradne- (aspon skype) atd, a pan Stwora by rekl- videl jsem ho na skypu- pan je v hajzlu- cokoli, to byl priklad, ze by to slo i anonymne, ale s jasnym zarucenim se). Jenze uz vidim, ze vypli internet, je problem si pujcit i mobil s internetem a ja nevim co vsechno. Ale pokud je pan schopnej usporadat tuhle akci, tak s touto drobnosti nezlobte se mohl nejak pocitat.
Kdyz to bude pravda nebudu se omlouvat, protoze takto by se mezi poctivce a pravdivy pribeh mohlo dostat 10 nepravdivyh a nakonec ublizit tem, kteri pomoc skutecne potrebuji, protoze jak se jednou nekdo zklame, tak casto potom uz neposle nikomu nic a radsi nic ani necte. Takze opravdu popremyslejte pane a zacnete s tim, ze moudrostakovi a ostatnim zacnete odpovidat, protoze ja osobne bych to proste udelat musel- uz jen proto, ze vam tu visi spousta tisic od techto lidi, kteri cekaji na vysvetleni, jinak nic neposlou a OPACNE

354524

2.1.2017 17:14

Den a Noc

Perpetis 185.?.?.?

A jeste bych dodal, ze vybrat si DNES o pomoc 2 weby typu zvedavec a BL.... To je stejnej rozdil jako Jakub Janda vs pan Stwora. Ale to je jen takovej detail. Proste osobne bych sel bud sem, nebo tam. Chapu, ze pomoc je pomoc, ale dnes se ma situace tak, ze jednoho z nich respektujete a toho druheho povazujete za takovou krysu, ze by vam ruka upadla neco si od ni vzit. A vime, ze cist culikovy prispevky neni zadna sranda- to je zlo, šalba, mámení, utrpeni, presskurvinec, vsak to kazdej vi.
I presto, ze v teto vasi situaci je to druhotne, tak je jasny, ze i vy si lidsky budete jednoho vazit a druheho mit v pazi proste nemuzete- to se vylucuje. Kdysi to bylo jine, ale ty doby jsou pryc a neni to rozhodne kratky cas- uz to budou nejaka ta leta pane. Ctenari obou techto stranek na tom budou uplne stejne- noc a den.
Vy by jste psali Jakubu Jandovi? Nebo by jste sli o dum dal?

354525

2.1.2017 21:24

RE: Den a Noc

Vladimír V. 89.?.?.?

Reakce na 354525

Vyjadřuji s vám obrovský souhlas - k oběma vašim příspěvkům - a jen zopakuji, co už jsem uvedl: Znám systém, žiju tady a ne ve vzduchoprázdnu. Znám postižené, znám lékaře a vím, jak se zachází s lidmi po amputaci (minimálně rehabilitační pobyt na specializovaném pracovišti, zácvik, pomoc sociálních pracovníků - vše zdarma na ZP).
Opakuji - charita nastupuje, až když selže systém (což on umí, a ne že ne). Ale tady pán očividně systém nevyužil, využít nechce a neříká pravdu.
Případně využil a neříká pravdu.
Případně nevyužil, protože čeká, že systém mu donese vše až pod nos. Takže neříká pravdu.

Vím, jak to je se základním (třeba skládacím) invalidním vozíkem - hradí ZP. Ferrari to není, ale stačí.
Vím jak to je se schodolezem - tohle jsou kecy! Jednak do toho mluví stavební úřad, majitel objektu, jednak zvýšené přízemí pro člověka bez jedné nohy není vhodné pro schodolez, maximálně nájezdové lyžiny. Ale ŽÁDNÁ FIRMA vám nepronajme schodolez do budovy, kde není schválen stavebním úřadem a mnoha dalšími razítky. Navíc o pronájmu slyším poprvé. To by bylo jinak mastné.

Prostě - posílejte peníze, ale není to řešení. Proto nepošlu. O toho člověka jsem se již postaral ve svých daních. To radši přispěju cikáňatům na učebnice.
Vladimír V. - zde již asi třetí

354530

2.1.2017 22:52

RE: Den a Noc

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 354530

Poslyšte, když už jste lakomec a držgrešle, proč ještě se snažíte být kazišukem?

Vás bych tedy rozhodně osobně potkat nechtěl. Seďte si na svých penězích, ale neotravujte vzduch jiným. Říká se, že se špatné věci přát nemají, ale vám přeji, abyste prošel podobným osudem jako pan Hartman.

354533

2.1.2017 23:29

RE: Den a Noc

Vladimír V. 89.?.?.?

Reakce na 354533

Pane Stworo,
nevím, do jaké míry znáte zdejší systém péče o postižené. Uvedl jsem pouze fakta.
Pokud si pan Hartman pronajímá vozík, pokud je ponechán sám sobě, pak tedy žije ve vzduchoprázdnu nebo na jiné planetě.
Vy vidíte nenávist a lakotu tam, kde používám zdravý rozum, což mě nesmírně mrzí.
Vy toho člověka neznáte a oháníte se jeho těžkým osudem. Řada diskutérů se shodla, že jeho info nesedí, neladí s realitou - tak proč útočíte na mě?
O mém osudu nevíte nic, ale proč ta mstivost? V předchozích příspěvcích jsem napsal, na co má pan Hartman právo a co s ním musela!!! vyřídit už nemocnice. Kde je moje nenávist?
Nějak jsem nepochopil, v čem je chyba. Pan Hartman žádá příspěvky na vybavení a péči, na které má nárok ze zákona, a ze zkušenosti vím, že jejich vyřízení netrvá dlouhé měsíce. Ano, důchod možná - ale mezitím tu jsou jiné dávky.
Vy tady zřejmě nežijete. Mrzí mě, že jsem odsuzován, i když jsem opakovaně uvedl, co by panu Hartmanovi pomohlo, na co má bezodkladné!!! právo.
Tímto postojem ovšem situaci pana Hartmana neřešíte.
S pozdravem Vladimír V.

354538

2.1.2017 22:10

Každá nadace je jen velkým hřebíkem

lisakus 82.?.?.?

do rakve nefungujícího státu. Je to jen potvrzení toho že stát selhal ve své základní funkci. Troufám si tvrdit že takový stát který chce fungovat jako firma, tedy provozovat jen to co mu sype opravdu nepotřebujeme a že nám bude lépe bez něj.

354531

3.1.2017 12:09

Som smutná ...

Danielle 178.?.?.?

Niektorí diskutéri venovali toľko energie zbytočným vysvetľovaniam - a pritom ten čas mohli využiť v prospech pána v núdzi - a napísať všetkým tým nadáciam a spoločnostiam, po dohode s pánom v núdzi - a zároveň by mali svoj súkromný prieskum o efektivite činnosti týchto subjektov, že pán Moudrostrak?

Ďakujem pánovi editorovi, že dal priestor pomôcť tým, ktorí chcú a môžu.

A pánovi v nesnázích opäť želám hlavne veľa zdravia, síl do ďalšieho života, nech už nikdy nemusí prechádzať zlým obdobím ... Dobrí ľudia ešte žijú a preto majú prosby svoj zmysel. Nevzdávajte to. (Nevzdávame to!)

354551

Tuto stránku navštívilo 5 269