Diskuze k článku

Kdo je sluníčkář?

Příspěvků 45

26.11.2015 0:41

Kdo je slunickar?

enki 207.?.?.?

Pane editore, Genialni diagnoza, Mate u me nekonecny PLUS, a o jednicce ani nemluvim.

342311

26.11.2015 1:43

RE: Kdo je slunickar?

Sss 151.?.?.?

Reakce na 342311

Tiez sa pripajam a ešte doplním že by ich bolo dobre zavriet do nejakeho ústavu a testovat na nich lieky.Poznám jednu slunickarku pekna baba ale dobra len na jednu vec [velký smích]

342313

26.11.2015 2:12

RE: Kdo je slunickar?

enki 207.?.?.?

Reakce na 342313

Tak sem s tou babou.Ja ji budu konvertovat na tu jednu vec

342317

26.11.2015 1:40

Fantomy a lháři, Sluníčkáři a Strašáci

P.A.Semi 79.?.?.?

Opet jste naleteli tem "za oponou" a nechali se presvedcit, abyste si sami poslapali dalsi z ideálů zapadni spolecnosti. Jeste za chvili zkousejte tvrdit, ze trojnozka v kruhu (tzv. atomáč) je symbolem Parize a nesmiritelne valky proti jinovercum (muslimum).
Podobne jako Pravdoláskař i Sluníčkář, ktereho tu nespravne popisujete, se ve skutecnosti jmenuje Lhář Pokrytec, ale nechali jste si loutkovodicemi vnutit, ze tyto pozitivni symboly sami poslapete a zhnusite si je... (Podobne si sami zhnusite a poslapete Náboženskou Svobodu, dalsi vydobytek Evropy, ktery loutkovodicum predevsim vadi...)

Imigrace je ohromne pozvednuti Fantomů, jejich podpora a boj proti nim.

Jedni maji fantom ubozaka, kteremu je potreba pomoci. Sice se v par pripadech vyskytuje, ale zdaleka ne v te mire, v jake si ho svou projekcí fantomu predstavuji.
Druzi maji fantom muslimskeho teroristy a finalni nebezpeci a zkazu evropske civilizace, kteryzto terorista se sice v par pripadech vyskytuje, ale zdaleka ne v te mire, v jake si ho projekcí fantomu predstavuji.

Neni mezi temito dvema postoji zadny rozdil, oboji to je _projekce_ vlastnich predstav na obraz skutecnosti, ktera rozhodne a nikdy neni cernobila, oboji to je stejne provineni proti jedne ze 4 dohod - nedělej domněnky.

Zde prezentovany fantom Sluníčkáře take neni ani zdaleka pravdivy, vetsina skutecnych slunickaru nejsou lhari - i kdyz se mezi nimi i takovi vyskytuji, ale vetsinou se jedna o potlaceni pudu sebezachovy a opacnou projekci, nez maji Strašáci.

Kdyz sledujete takoveho skinheada Mirka, jak gestikuluje pri fanatizovani davu na demonstraci proti jino-věrcům presne stejne, jako muslimsti imamove - velmi pravdepodobne to na sve zoldacke misi od nich okoukal, zjistite, ze pouze fanatici jedne víry (materialistické víry nebo islamistické víry) hlasaji nenavist proti jinověrcům...
Kdyz pak zjistite, ze za terostistickymi utoky velkou vetsinou nejsou muslimove, ale Loutkáři, nebo blbecci, ktere Loutkari zfanatizovali imamy z Mossadu, pochopite, jak jste byli vlastne hloupi, nebo spis jak se jim povedlo vas zaslepit...

342312

26.11.2015 3:25

RE: Fantomy a lháři, Sluníčkáři a Strašáci

enki 207.?.?.?

Reakce na 342312

Ten kdo naletel tem za oponou jsou prave slunickari. Tak jak Jste uznal ,ze vetsina skutecnych slunickaru nejsou lhari,totez plati pro druhou stranu plotu A extremy .se najdou vsude.Oni totiz emoce nekdy nejsou tim nejlepsi prostredkem pri racionalnim uvazovani a argumentaci.Jak se postavit sede eminenci[loutkarum] do cesty? Vsichni tahnout za jeden provaz. Jenomze k tomu nikdy nedojde. Oni totiz ti manipulatori maji sice provaz kratsi, ale mnohem silnejsi. Ke zbytku prispevku nemam komentar. Dekuji za pozornost

342319

26.11.2015 6:53

Doplnění / zarámování / poznámky

okolojdouci 46.?.?.?

Psychopatie, sociopatie, obsese ... NEMÁ přímou korelaci s inteligencí.
Proto takzvaná "srážka s blbcem" NENÍ to nejhorší, co může člověka potkat. FATÁLNÍ však může být setkání s poškozenou ("zlou" ) inteligencí - INTELIGENTNÍ PSYCHOPAT.
Chybějící nebo omezené "zpětné vazby". (Ne)chápání reality a důsledků svého chování (udeří druhého, ale nechápe bolest, kterou tím způsobil)
Neuronální síť NELZE, v současné době, "dostavět" nebo nahradit.
Zmiňované malfunkce, postižení jsou z části dědičná (odhady % dědičnosti se liší).

Jako příklad jsou uváděni např. politici: M. Thatcherová, G. W. Bush, T. Blair, W. Churchill

Část "sluníčkářů" je částečný nebo úplný psychopat / sociopat. Popřípadě jedinec trpící (v kombinaci) různými druhy obsese.
Nemusí být, a ani často není, úplným poškozencem. (Stejně jako život NENÍ jen černý nebo bílý, dobrý nebo špatný.)

"Sluníčkáři" (část) trpí různými komplexy (např. napoleonský komplex).
Jejich výstup(y) / projev(y) je / jsou méně nebo více zvládnuté "kompenzace" těchto komplexů / úchylek.
Z pohledu společnosti nemusí jít nutně jen o vlastnosti "záporné", škodlivé a společnosti / skupině neprospěšné.
Abnormální altruismus (řádová sestra starající se celý život o postižené), workoholik zanedbávající rodinu (nutkání k práci), altruistické jednání / trestání.
Naopak, pokud se jedná o poškození většinovou společností negativně přijímané, je často nucen od mala svou úchylku, obsesi, nedostatečnost, poškozenost, malfunkčnost, anomálii skrývat (agrese, sexuální orientace, vnímání ...).

Svoboda, pro některé "sluníčkáře", často představuje stav, kdy to, co musel dlouho potlačovat, může naplno rozvinout (pedofilie, homosexualita, agrese, krutost, bezohledná touha po moci, destrukce ...).
Pak je pro takové jedince dnešní "postmodernistická" doba rájem a "osvobozením".

(pokračování)

342324

26.11.2015 6:56

Doplnění / zarámování / poznámky - dokončení

okolojdouci 46.?.?.?

"Sluníčkáři" často chybí schopnost rozhodnout se podle více kritérií. Vytvořit "výstup" z více množin.
Potřebuje / požaduje přesná a jednoduchá, až primitivní pravidla (nejlépe ANO / NE, dobrý / špatný apod.).
Která následně doplňuje dalšími jednoduchými pravidly a konstrukty, které v konečném důsledku tvoří propletenec, i vzájemně si odporujících požadavků (viz nový občanský zákoník).
Příklad primitivních měřítek: moc a zisk.
Cesta k naplnění takových pravidel, měřítek a cílů je pak zdánlivě jednoduchá.
Krutost, bezohlednost, krádež atd. - "manažer" / "podnikatel" / "politik" / oligarcha (kdysi "feudál" ) bez ohledu na "ty druhé" a na společnost vyždímá / sedře, "optimalizuje", co je v jeho dosahu. Krátkodobě vytvoří "zisk". Je "úspěšný" a "efektivní".
V konečném důsledku však nejdříve zničí okolí a život "těm druhým", ale díky chybějící nebo poškozené "zpětné vazbě" často nepochopí, že podřízl či podřezává i "vlastní větev".

"Sluníčkář" NENÍ schopen nebo ochoten vnímat prostředí v kontextu.

"Sluníčkář" často jedná podle přísloví: Zloděj křičí: "Chyťte zloděje!".
Rozpoutání VÁLKY pod heslem: "ZA MÍR". Složitější varianta: Majdan, Arabské jaro, Kambodža a Rudí Khmérové ...

"Sluníčkáři" se často navzájem poznají. Jejich "jinakost" je často sbližuje.
Mají vědomé nebo podvědomé signály. Jako příklad může posloužit verbální a nonverbální komunikace některých homosexuálních jedinců.

(konec)

342326

26.11.2015 7:06

Svazáci

lucifuge 95.?.?.?

Kdysi tady fungovali svazáci. Ti, kteří to brali vážně a věřili svazácké ideologii, byli jako dnešní sluníčkáři. Jim bylo vše také jasné a byli také nebezpeční pro normálně uvažující lidi. Nic nového pod sluncem.

342327

26.11.2015 7:51

Trochu naivní...

Heriot 85.?.?.?

No, sluníčkář je především bezcharakterní člověk, který vše dělá kvůli zisku a propěchu, těch co své víře věří a mají ušlechtulé pohnutky, jež je snad zaslepují je tam hodně málo...
Okolo emigrantů se točí ohromné peníze a sluníčkář je ten, který zahazuje veškeré ohledy a skrupule, aby je urval.
Sluníčkář je i ten, kdo se chce zalíbit vrchnosti v touze získat osobní prospěch, ať finanční či v postavení, na který by se svými schpnostmi nikdy nedosáhl.
A sluníčkář je i jen hloupý a oddaný sluha svého pána, případně zmanipulovaný trouba nevidící si na špičku nosu.

342328

26.11.2015 8:41

RE: Trochu naivní...

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 342328

http://www.czechfreepress.cz/politika/macesska-zem...

sluníčkář je především bezcharakterní člověk - zmrd

342331

26.11.2015 11:29

RE: Trochu naivní...

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 342328

Není nad konkrétní příklad:
Jan Čulík, Bohumil Kortous, Karel Dolejší.

342337

26.11.2015 12:06

RE: Trochu naivní...

Beran 217.?.?.?

Reakce na 342337

To podepisuji, sice by byl seznam delší, ale byla by to jen nezajímavá četba o nulách v mediích.

342338

26.11.2015 14:51

RE: Trochu naivní...

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 342328

Naprosto s Vámi ve všem souhlasím, až na tuto jedinou poslední větu: A sluníčkář je i jen hloupý a oddaný sluha svého pána, případně zmanipulovaný trouba nevidící si na špičku nosu.

Neznám v Česku jediného normálního člověka, který by souhlasil s takovýmto nezvykle nenormálním masivním imigrantstvím. Všichni lidé do jednoho mají před tímto činem zrádců na nejvyšších mistech obavy. Takže tzv. „sluníčkáři“ jsou skutečně jen vypočítavé hyeny a nic víc.

No, když už jsem u těch hyen, tak přidám zde pro všechny ještě jedno předvánoční varování: Dávejte si všichni zvýšený pozor na své tašky! Já jsem si bohužel pozor nedávala a tak jsem byla v Tescu nějakou tou hyenou okradena o celou tašku, v níž jsem měla nejen peníze, nakoupené zboží, ale především všechny své doklady.

342348

26.11.2015 10:01

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Jen k jedné větě: myslím, že pokud nebudeme vidět svět takový, jaký bychom si přáli, aby byl, tak takový nikdy nebude.

342334

26.11.2015 10:39

Rhonda Byrne

D. 82.?.?.?

Ta předposlední věta ( "Sluníčkář je člověk, který nevidí svět takový, jaký je, nýbrž takový, jaký by si ho přál mít." ) jak se mi zdá, bezděčně odhaluje jednu až nečekanou souvislost.
Je to už pár let, kdy se mezi ateistickou, případně pověrčivou, střední třídou nejen v USA začlo šířit nové náboženství "pozitivního myšlení", kdy se člověk úmyslnou selekcí příchozích informací a ignorací těch odlišných ( nebo potenciálně znepokojivých ) pokouší non-stop udržet dobře naladěn a každý den si "vizualizuje" jak je úspěšný, zdravý a bohatý. A následně očekává, že díky této autosugesci se to nějak magicky stane...

Znaky této stupidní psychózy často nacházím právě i u současných "sluníčkářů".

342335

27.11.2015 15:58

RE: Rhonda Byrne

enki 50.?.?.?

Reakce na 342335

""Positivni mysleni" neni nove nabozenstvi,[alespon tak neni klasifikovano] ale pokus jednotlivce zastinit negativni vliv udalosti okolo nas. Mnohdy to vede az k ignoraci a ztrate reality[typicke pro slunickare].Power of intention [sila zameru] v aplikaci na jednotlivce je vysledek kolapsu a schopnosti vnimat realitu.Pokud se "positivni mysleni manifestuje v neskodne podobe: Kdyz rano sam vstanu z,postele, nic me neboli,nemusim do sebe nahazet pharma prasky,s,chuti se najim a provedu bezproblemovou vymesovaci cinost tak 99% vsech osobnich denich problemu je vyreseno.A to jedno procento je nic proti nekonecnosti, Dekuji za pozornost

342407

26.11.2015 13:07

ne-slunickari

listonos 91.?.?.?

Mna by skor zaujimalo kto je to ten ne-slunickar. Lebo pouzivat slnko akozto zdroj zivota na zemi, za pejorativmu nalepku alebo dokonca nadavku, moze len hovado bez mozgu. Snad ani tie najzdegenerovanejsie civilizacie v historii toto nerobili. Neviem ci to z metafyzickeho hladiska nebude nieco ako ruhanie.

No a takto pomyleny clovek ide ludom zvestovavat "pravdu" o stave sveta. Aka asi moze byt pravdepodobnost, ze bude mat v comkolvek pravdu?

342341

26.11.2015 19:49

RE: ne-slunickari

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 342341

Kdo pouziva slovo Sluníčkář v hanlivem smyslu, je:

- Lhář nebo Pomatenec
a
- Sluha Chazarskych loutkaru bud vedomy nebo nevedomy. Vzacne mozna primo chazarsky loutkar osobne? Zde tezko. Tem staci zasit Termín a takto vykonem Konceptuální moci nechat pak hlupaky dal nicit samostatne.

Altruismus není nemoc! Altruismus je ta nejzákladnější evropska hodnota, kterou byste meli hajit. Leckdo ze Strašáků tady blouzni o zniceni evropskych hodnot a pritom ani nevite, jake hodnoty to vlastne jsou!
Nedostatek altruismu(Sobectví) je nemoc,popreni vyvoje Lidství a navrat k opicim(nebo k Judaismu), k prazdnemu Konzumenství, ktere naopak neni evropska "hodnota", ale evropska nemoc.

Nekdo tu kritizoval "Pozitivní myšlení" - asi ten,kdo nevi,jak se vytvari mikro-kosmos,paralelni reality,a jak se ovlivnuje astralni sfera.Vetsina lidi zije v takovem svete,ktery si vyberou (individualne a kolektivne),vnimaji a zazivaji takove predstavy sveta,ktere si pripusti,skutecny svet nikdo nezaziva primo. Vzpomenete-li na Platonovu jeskyni, kde se promitaji Ideje na platno, v takovemto kine si muzete vybrat svoje sedadlo a svoje platno..
Sklenici vody muzete videt budto zpulky plnou, nebo zpulky prazdnou. Kazdou molekulu vody a vzduchu ve sklenici (skutecnou Realitu) videt nelze.

Soucasna imigracni invaze zde velmi vyostrila boj mezi temi, kdo vidi sklenici zpulky plnou, a mezi temi, kdo alarmuji, ze uz je zpulky prazdna a brzy bude prazdna uplne..
Mezi temi, jejichz Lidství (humanita) bylo zneuzito proti nim (a proti skoro vsem), a mezi temi, jejichz ne-lidství se naramne posílí a v ramci obrany sveho plneho zaludku tu jedinou pravou Hodnotu - Lidství - ve zvirecim pudu sebezachovy znici.

Ekonomicky migrant je predevsim Sobec, ten, kdo jde zcela přirozeně "za lepším" bez ohledu na to, co to bude stat narod, ktery opustil nebo do ktereho prichazi - to je jejich hlavni chyba. Stejnou chybu ale delaji i mistni Sobci, odmitajici je jen proto, ze tu zbyde mene krmeni ve žlabu. Sice maji pravdu, ale mene krmeni ve žlabu hodnoty Lidství neznici, ale naopak starost predevsim o ten vlastni žlab z vas prave udela zpatky Dobytek..

Terorismus? Ale vzdyt Vlky tu mate davno mezi sebou na vedoucich pozicich a v tajnych sluzbach, a jestli si misto par debilu, ktere uz tu maji, pozvou tisice dalsich zvenci, na veci nic nemeni. (A nakonec nechte rozdat lidem zbrane na domobranu, aby pak mistni debil nemusel pred uradem vlady plane kricet v megafonu,ale mohl to vsechno zcerstva rozstrilet?Aby se kdejaci opilci nemuseli rvat jen pestmi?)

Migranty tu budto integrujeme, nebo segregujeme. Problemy dalsich generaci pusobi predevsim ghetta a nedostatek skolstvi a prilezitosti, z bezvychodne situace pak leckdo najde neprijatelne vychodisko. Nebo se podari je vyhnat nebo pobit, ale tim sve Lidství znicime rychleji, dukladne a definitivne. Hlavne, ze pak zbyde vice ve žlabech? Nezbyde: pokud se zmeni Hodnoty, z urciteho uhlu pohledu pak nebude treba ani s mistnim Dobytkem zachazet jako s Lidmi.

342365

27.11.2015 4:37

RE: ne-slunickari

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 342365

"Stejnou chybu ale delaji i mistni Sobci, odmitajici je jen proto, ze tu zbyde mene krmeni ve žlabu. Sice maji pravdu, ale mene krmeni ve žlabu hodnoty Lidství neznici, ale naopak starost predevsim o ten vlastni žlab z vas prave udela zpatky Dobytek.." ...Nesouhlasím, my nejsme žádní sobci !!!...ten žlab naplnili naši předci a my jako potomci máme povinnost jej chránit a doplňovat. Pokud někdo přijde zvenčí a chce jíst plody "žlabu" tak se musí přizpůsobit a být slušný...což současní přistěhovalci nedělají...takže kdo je tedy dobytek?... ten kdo chrání nebo ten kdo zastrašuje a vyhrožuje? Já vím, že by se lidstvo posunulo dál, kdyby byli všichni na sebe hodní a pomáhali si, ale sám si vzpomínám, že když jsem "nepracoval, tak jsem nejedl"...je to férové jednání...bohužel nastane brzo doba, kdy pár opravdu pracujících "žlab doplňujících" lidí bude ubývat a společnost se porve mezi sebou...protože se nikomu nechce makat...všichni by jen kupčili... s prázdným žlabem.

342381

27.11.2015 8:29

RE: ne-slunickari

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 342365

vy dva pánové, klidně nastavte druhou tvář - ale výhradně tu svoji

342390

27.11.2015 9:40

RE: ne-slunickari

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 342365

Pane Semi, řekl jste to za mě, už pár dní o tom přemýšlím a hledal jsem slova jak to sdělit, neurazit a nabídnout jiný náhled na probíhající děje.

Minulý měsíc zde probíhali dny proti rasismu a xenofobii. Měl jsem možnost přímo mluvit s těmi lidmi co pomáhají při současném exodu. Ti co tam jezdí to dělají ve svém volném čase a za své peníze. Pak je tady skupina lidí napojená na penězovody z vlády či z různých Funds a tam už je to různé.

Tato situace s migrací byla předpovězena ve vizích hraběte a rytíře Richarda Coudenhove-Kalergi - http://www.panevropa.cz/?cat=10

a následně pak v projektu EURO-MED popsaném již v roce 2010 Benjaminem Kurasem - http://blog.aktualne.cz/blogy/benjamin-kuras.php?i...

Tedy to co se nyní děje se vědělo předem a dalo se na to připravit.

Z pohledu vývoje života na Planetě to má své místo a svůj smysl ať se vám líbí či ne.

342395

27.11.2015 14:00

RE: ne-slunickari

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 342365

To je moc pěkně napsané, krásný názor. Když se podíváme co za "migranty" jsem dnes proudí. Vzhledem k mé úchylce si dávat věci do souvislostí a nahlížet z více úhlů na různé podněty, bych vás poprosil o vyplnění "dotazníku".

Jste muž nebo žena?
Pokud muž, homosexuál ?
Vaše zaměstnání ?

Děkuji za upřímné vyplnění.
V rámci svého sluníčkářství ( bez hanlivého smyslu ), v rámci toho, že vidím sklenici poloplnou na dluh, nechci se stát "dobytkem" a chci si zachovat "lidství"
vám předem děkuji i když mě z dotazníkem pošlete do prdele...

342402

27.11.2015 22:01

RE: ne-slunickari

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 342402

Studoval jsem jeste na dobrych skolach za socialismu (tedy jsem se vyhnul anti-komunistickemu a anti-slovanskemu lhani a propagande na dnesnich skolach - tehdy byla propaganda tak pruhledna, ze se lid snadno naucil číst mezi řádky a sledovat oboji zpravodajstvi, protoze co jedna strana zataji, druha casto prozradi, jako dosud), ale na vojnu jsem uz nemusel, civilku jsem slouzil jako spravce site v dobe, kdy "www" byla zajimava novinka (ono to umelo i obrazky, narozdil od gopheru...), takze jsem dodnes nevystrelil z palne zbrane. Jezdim ale porad jeste na kole, dvacet let jsem vegetarian a kdyby mi domenu smilingsun.cz nevyfoukl nejaky obchod s oblecenim, byla by moje, protoze jako hobby se zabyvam astrofyzikou, predevsim solar physics... A mam sice v oblibe zeny, ale na sex uz nemam leta... Deti nemam, predevsim proto, ze je lidstvo premnozene a mam dost sourozencu... Vlastni solarni elektrarnu na sve jizni strese jeste nemam, protoze jsou zatim moc drahe a nehonim se nijak za ziskem, abych na ni usetril... Vlasy si v culiku jeste neprisednu a vousy si jeste nemacim v taliri - tak akorat... (tolik tedy abyste vedel, z jake pozice tu kritizuji, kdyz se ptate)

Ano, s migranty je problem, velky problem, predevsim s tim, ze prisli samotni nadrzeni muzi. Krome toho, ze prinasi spoustu primitivizmu, take ukazali a rozvirili, kolik primitivizmu je tady domaci... (Šaría se boji hlavne alkoholici, masozrouti a smilnici (a predevsim zidovsti bankeri), nezaslouzena podpora chudaku je soli v ocich predevsim zavistivcum, a proti islamske vire (tedy nejen proti islamistickemu fanatismu) bojuji predevsim materialisticti fanatici, podobne jako i naopak - jen fanatici bojuji proti jinověrcům.)

A ackoli ja osobne se o praci (programator je neco jako novodoby hodinar) kvuli migrantum moc bat nemusim, presto je mi velmi jasne, ze nejvetsi nebezpeci pro nas by byli prilis pracoviti (a prilis levne pracujici) cizinci, kteri by nam zlikvidovali pracovni trh a odbory... Zato povalecu tu zvladame dost ale budeme muset zvladnout jeste mnohem vic, jak postupne budou praci nahrazovat automaty a populace starnout - je to jenom otazka, jak se nastavi prislusne proměnné (treba dane)...

Jedine spravne reseni migrace bude uklidnit blizky vychod a Afriku a poslat je tam zpatky (re)konstruovat, s podstatnou pomoci ve forme nastroju a technologii - nejen stavebnich, ale i zemedelskych a zpracovani vody, aby se i u nich zilo tak prijatelne, aby nemuseli utikat k nam, protoze sem se vsichni nevejdou, a vejdou-li, nebude tu prijatelne nakonec ani pro ne, natoz pro nas zhyckane...
A pak taky musi lidstvo i vsechny cirkve priznat, ze pokud chceme Mír a Medicínu, nesmime odmitat ani Antikoncepci, jakkoli se vsechny tri zdaji neprirozene. Prirozene je rodit a umirat vyváženě... - protoze věřím, ze by si Bůh nepral, abychom se tu premnozili jako kralici a znicili tady planetu, kterou nam tu s láskou cele ty miliardy let pripravoval...

342428

28.11.2015 22:03

RE: ne-slunickari

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 342428

"...(Šaría se boji hlavne alkoholici, masozrouti a smilnici (a predevsim zidovsti bankeri), nezaslouzena podpora chudaku je soli v ocich predevsim zavistivcum, a proti islamske vire (tedy nejen proti islamistickemu fanatismu) bojuji predevsim materialisticti fanatici, ..." Tak já nevím, ale ten krvavě pobodaný průvodčí v Budapešti, nebo vyhazovná potravinová pomoc, posrané vlaky, ukazování jak nám podřežou hrdla a jiné šária kulturní obohacení si myslím nemá nic společného z toho co píšete o našich lidech. Naší lidé mají zdravý selský postoj a stojí pevně nohama na zemi (nebavíme se o těch co jdou vidět v médiích a o "sluníčkách" ). Zkraťte to: rozežraná přemnožená afrika a arábie je lenivá makat rukama a myslí si, že nás převálcuje množstvím svých lidí (prosím neargumentovat koloniemi, je jich dost na to aby si vládli sami když by chtěli). Myslí si, že tady lítají pečení holubi do huby.Už jste viděl nějaké známé špičkové výrobní strojírenské firmy v arábii nebo africe, které by vyvážely do celého světa? Ne? Pročpak asi? Okecávat to stylem, že jsme masožrouti je uboze vegetariánské... Adolf byl taky vegetarián...

342482

29.11.2015 0:04

RE: ne-slunickari

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 342482

Tyhle vsechny problemy jsou nezanedbatelnou částí tehle reality imigracni vlny (je otazka, do jake miry jsou reprezentativni? Pripadnou oběť tezko utesite tim, ze vrahu je tam jenom promile a znasilnovacu zen jen jednotky procent, z milionu...), ale nemaji nic spolecneho s Šaría... (I kdyz by se dalo rict, ze podle ovoce poznas strom, mozna...? Jedna vec je pekna teorie, a uplne jina vec je oskliva praxe...)

Ukazuji predevsim, ze mezi temi, co se sem vali, je mnoho bezohledných lidi a to je podle me jejich hlavni chyba, zjednodusil jsem to slovem sobci. Zaroven ale ukazali, kolik bezohledných lidi je tady doma, podobni sobci...

Ohledne naseho "zdraveho selskeho postoje" se bezte nekdy podivat, jak vypada louka a okolni lesy po "zdrave selske technopárty"... Zadny region a jeho lid nejsou cernobile...

Pak ale treba pohostinnost, ktera je treba v Iranu, tady nema prilis obdoby... http://www.trueactivist.com/a-guy-rode-his-bike-th...
(Jenze ti, co se sem vali, jsou ale vetsinou spis ti bezohledni, kteri nechteli sdilet tezky osud svych krajanu...)

Jedni maji fantom milionu ubozaku, kteremu je treba pomoci, a jini maji fantom milionu bezohlednych teroristu, kterych se musime bat... Oboji to jsou ale jen male casti reality, kazdy to vidi ponekud ze sve strany...

"Rozezrana" bych o Africe zrovna nepouzil, asi si malo dovedete predstavit, jak se tam zije... Rozezrani jsme my tady, a tihle nam naopak prisli nazorne a tvrde ukazat, ze neni mozne ani spravedlive, aby se jeden region nebo skupina mel podstatne lepe nez ostatni regiony a takto vytvorene napětí aby nemelo negativni dusledky.

Ano, nespravne si mysli, ze tady litaji peceni holuby do huby, protoze jim to nekdo takhle vysvetlil... Tedy jsou to chudaci, kteri byli oklamani, a hlavni šmejd je ten, kdo je takhle podvedl, a odskaceme to my i ti, co se sem vali...

Ze maji mobily, tak jsou bohati? Ty mobily jim nekdo na cestu plati. Jestli prodali levne dum (hadejte komu), aby meli na cestu, ty prostredky jim brzy dojdou... Ti z nich, co nejsou chudaci uz ted, budou chudaci velmi brzy, protoze tady nemaji moc sanci...

Ohledne toho strojirenstvi v Africe - slysel jste nekdy pojem brain draining ? Jeden problem je, ze jim vsichni inteligentni lidi utecou na zapad... Druhy problem pak je v neo-kolonialismu a financni politice IMF, ve zlatych dolech Rothschildu atd... A ze my jsme netyli z kolonialismu? To leda byste nevedel, jak funguje globalni ekonomika. Netyli jsme z nej v prvni urovni... (I kdyz za zlato od Kaddafiho pry postavili Jizni Mesto, a zbrane od Kaddafiho odvezli zrovna do Syrie pro IS...)

342488

28.11.2015 9:06

RE: ne-slunickari

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 342402

Jeste vysvetleni:

Altruismus je projev Soucitu. Soucit je predevsim schopnost vcítit se do druheho, snazit se videt svet také jeho ocima, porozumet a pomoci najit spolecne vychodisko, moje i jeho, ze soucasne situace. (Nedostatek soucitu je duchovni slepost nebo neochota videt.)

I kdyz maji prichozi na povrchu jinou barvu kuze, par mm pod povrchem jsme vsichni stejni růžoví lide. Nejsme svati a mame i sve chyby, kazdy ma ruzny stupen poznani a vetsina chyb je podminena vychovou ve spatnem spolecenstvi a da se vetsinou napravit vychovou v dobrem spolecenstvi.

I kdyz je jejich vira ponekud zmatena, vira materialistu je zmatena take (neoverili jste si kosmologii ani genetiku a věříte autoritam jejich Dogma o velkem tresku,ktere je ale v rozporu s tim,co zjistil Einstein a co nespravne zavrhli - vsak take rozpinani a tim i Velky Tresk nazval spravne Bludem.A to,ze mate kostru dinosaura a spravne urcite jeji stari jeste neznamena,ze ptaci se z nich vyvinuli jen tak bez vnejsiho zasahu). Nejsme vsevedouci a mezery v poznani si musime vyplnit nejakou vírou, ktera je vzdy vice/mene spravna/spatna, prizpusobena stupni poznani, na jaky jsme dospeli.

K Lidskosti - jiste mame vsichni telo, ktere se prilis nelisi od zvireciho, ale mame take neco navic, co potreby tela prevysuje (melo by). Redukci cloveka na telesne potreby, zabavu a hromadeni tuto Lidskost ponekud ztracime.

Zlocince (nasilnika) je treba posuzovat podle toho, jaky je on sam, a ne podle toho, do jake skupiny patri. Tedy odsuzovat celou skupinu kvuli zlocinum jednotlivcu neni spravedlive. Pokud ale prilis mnoho (nemalo procent) clenu nejake skupiny jsou zlocinci, je treba nezatajovat souvislosti ale zacit hledat, kde je systemova chyba (vetsinou etnicky podminena nespravna vychova nebo treba spatny a zly ucitel/kazatel), a pokud ji lze napravit, tak se o to postupne pokouset.

K tem Evropskym hodnotam, ktere jsou nyni v ohrozeni - predevsim Humanita (Soucit) a Svoboda vyznání, Spravedlnost a Pravdivost (Objektivnost). Prichazi sem mnoho sobcu a fanatiku, ale taky se zvedla velka vlna sobectvi a fanatismu (jen opacneho smeru) ve zdejsich lidech.
A nehlede k migraci - rovnost pohlavi (dusevni homosexualita) ohrozuje predevsim ženskost a duchovni krasu zen, ktere proste jsou jine nez muzi, a s tim je spojene masivni Lhani (tzv.Korektnost), kterym se to snazi protlacit.

Problem migrace nejsou ti ubozaci, co se sem vali (nekteri uz ubozaci jsou a ostatni budou), jsou to predevsim Lidi a ty je take potreba vidět. Hlavni problem jsou ti, co je sem v tomhle mnozstvi poslali, a proti nim se nikdo zvlast nebouri? Takze to, co nazyvate "slunickari", jsou casto ti, co vidi problemy druhych a snazi se jim (mozna kratkozrace) pomoci, ale ani oni ani vy nechcete videt ty, kdo za to opravdu mohou bud tim, ze je sem poslali, nebo tim, jak ideologicky zabranovali poznani.
Nejvetsi nebezpeci dneska je rasismus, predevsim rasismus mocnych (tedy,ale nejen,judaismus),davajici jim nespravnou a nebezpecnou domnenku,ze s ostatnimi lidmi mohou hybat jako s nezivymi figurkami.

342446

28.11.2015 15:57

RE: ne-slunickari

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 342446

Pane Pa.Semi, nedivte se mi, že jsem Vám neodpověděla na Váš veledlouhý mail. Vy máte prostě takové velmi zvláštní názory na svět a přes to nejede vlak.[smích] Není mi jasné, co například myslíte tímto vyjádřením:A nehlede k migraci - rovnost pohlavi (dusevni homosexualita) ohrozuje predevsim ženskost a duchovni krasu zen, ktere proste jsou jine nez muzi, a s tim je spojene masivni Lhani (tzv.Korektnost), kterym se to snazi protlacit.

Mně je naprosto, ale naprosto jasné, že jsou ženy jiné než muži. No a co jako? To znamená, že jsou muži horší než ženy, nebo že jsou jsou ženy méně inteligentní než kdejaký mužský křupan,, nebo co to jako má znamenat? Proč by měly být ženy duševně homosexuální, pokud nechtějí být třeba podřadnými , zahalenými a věčně mlácenými muslimkami, či nevzdělanými nánami jako to bylo v devatenáctém století a v první polovině dvacátého století, kdy jim bylo zakázáno veškeré vzdělání? Prosímvás, když už jste takovýto velký psavec, tak mi vysvětlete, co je to ta ženskost a duchovní krása žen. Já totiž jako žena v tom dodnes nemám jasno. Je to povrchní namalovaná sexy kráva v minisukních, nebo je to ženská, která celý život posluhuje rodině a muži, a pak od státu dostane za to vše, že dřela v práci i doma a postarala se zadarmo i o staré rodiče minimální důchod? A otázka na závěr: Vy jste sluníčkář a klidně si necháte do své vlasti nasrat statisíce kdesi v poušti vycvičených zabijáků, kteří Vám kdykoliv bez problémů uřežou hlavu jako ovci?

342464

28.11.2015 19:02

RE: ne-slunickari

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 342464

Ohledne zen jsem mel predevsim na mysli, ze nelze mit oboji, a kdyz se zena pokusi mit mužnost (rozhodnost, racionalitu a tvrdost misto soucitu a nehy), coz se casto i podari, tak je to takova nevzhledna karikatura.

A myslim, ze ackoli Dobra zena je lepsi nez Dobry muz, ve smyslu Lidskosti, schopnosti vcitit se (videt citem), cistoty ducha, tak ale Zla zena je horsi nez Spatny muz, byvaji lstivejsi, zakernejsi, zavistivejsi (zrejme vyvojove, kdyz neni takova fyzicka sila, musela se necim nahradit). Kdyz se musi povinne do vedeni v politice a v podnicich dostavat zeny, co myslite, dostanou se tam dobre, hodne a duchovne ciste zeny, nebo ty s nejostrejsimi lokty?

Take a nejen z pohledu programatora si myslim, ze zeny resi veci mnohem vice citem nez racionalnim technickym rozumem (i kdyz 4% vyjimky jsou). (A ovsem clovek bez citu je duchovne slepy, ale zase jen citem leccos nezkonstruujete.)

Ohledne zahalovani zen - byl v TV rozhovor s muslimkou, kterou nutili na skole chodit bez satku - pry si pripada jako naha. Myslim, ze evropska svoboda v odivani zen by mela spocivat v tom, ze at se oblece, jak uzna za vhodne, a pokud chce mit satek, at si ho ma. Zahaleny oblicej tu mit nemuze z bezpecnostnich duvodu. Jinak to je ale jen otazka míry - v Africe u nejakych pygmeju chodi zeny do pul tela nahe a myslite, ze je to nejak vzrusujici? Ne, je to tam velmi obycejne... Tedy zeny tim, jak moc se zahaluji, nastavuji, jak moc je jejich krasa vzacna a vzrusujici... Muze nekdo nutit evropanku u pygmeju, aby chodila do pul tela naha pred svymi krajany? Nemuze, bylo by to ponizujici. Muze pygmejka v evrope chodit do pul tela naha? Nemuze, protoze by to zde bylo vulgarni a sproste predevsim vuci nasim zenam.

Ohledne invaze - tady porad osocujete Sobotku a spol., ale kolik je vlastne tech migrantu u nas? Skoro zadny. Je to mozna takova orientalni bojova technika (dziudzicu a dalsi), ze nekladete odpor primo silou. Svejkovska obrana, ktera zrejme zafungovala - sice se jako furianti nepostavili celem a nebouchli do stolu, potichu odsouhlasili, ale uprchlici a kvoty stejne zatim nejsou...
Poustni zabijaci jsou ale problem, kvuli kteremu se bude muset naramne posilit policie a armada, bohuzel. Nemuzete ale rozdat zbrane vsem mistnim primitivum na domobranu, protoze by je zneuzili, pokud nemaji disciplinu, veleni a nejlepe i psychologicke testy.
Co s nimi ted a tady? Podrezat je nemuzeme, vratit je zatim neni kam, prevychovani bude na dlouho. Francouzi si zorganizovali Bataclan (vsichni meli pohotovost a zidi byli vcas rano upozorneni), aby mohli udelat cistku a aby mohli konecne zacit uklizet v Syrii, aby je bylo kam vracet s trochu cistejsim svedomim, ze je neposilate rovnou na jatka. Napad, ze je budou posuzovat prekladatele, je dobry - aspon do zacatku musime mit na sve strane nekoho, komu my i oni duverujeme, tedy prekladatel, ktereho si vybereme my a ne oni... Pro bezpecnost je velmi dobre, aby "pomocník šerifa" byl z daneho etnika, nejen pro porozumeni a duveru pro prirozenou autoritu, ale take jako vzor cestnosti...

342474

29.11.2015 10:39

RE: ne-slunickari

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 342474

Vyjádřím se jenom k jednomu aspektu toho co jste napsal, protože mě nejvíc zajímá. Napsal jste tuhle větu: Ohledne zen jsem mel predevsim na mysli, ze nelze mit oboji, a kdyz se zena pokusi mit mužnost (rozhodnost, racionalitu a tvrdost misto soucitu a nehy), coz se casto i podari, tak je to takova nevzhledna karikatura.

Snad mi dáte za pravdu, že ne všichni muži se rodí rozhodní, racionální, tvrdí a bez soucitu. Ovšem to samé platí i o ženách, že ne všechny ženy se rodí bez racionálnosti, atd. Takže tady jde o to, aby se muži a ženy danou „kulturou“ v té které zemi násilím necpali do škatulek, které jim od jejich přirozenosti a od narození nesedí. Ano, když se muslimka cítí nesvá bez šátku, tak ať si ho nosí. Ovšem pokud je to tak, že by se velmi ráda od své ženské přirozenosti oblékla sexy a moderně, ale rodina by ji za toto její chování zabila, že poškodila jejich čest, tak pak je to vůči ní a její lidské přirozenosti šílené násilí a šílená ideologie, která je k takovému agresivnímu chování vede. A tohle sluníčkáři (snad je možné, že existuje nějaké to miniprocento těch autentických, nikým neplacených, i když o tom velmi silně pochybuju) vůbec nechtějí vidět, kam ten střet „kultur“ povede.

342502

29.11.2015 14:36

RE: ne-slunickari

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 342502

Co je to moderně? Ve stylu zapadni módy ? (Jen zdanlive nahodna souvislost slov). Ve stylu toho, jakou kulturu odivani siri Zapad v posledni nejnovejsi dobe? Maji zahodit svoji kulturu a prizpusobit se modnimu trendu Západu? (sirenemu z Ameriky pomoci kinematografie a pop-music) Proc? Ma se snad střet kultur vyresit tak, ze vsechny narody svou kulturu zahodi a prijmou moderni McDonalds (vsude stejny brak) ne-kulturu Západu?

Co je to sexy? To jako prostitutka? Nebo jenom napul jako prostitutka?
Je prirozene pro zenu, aby se oblekala jako prostitutka, tedy "sexy" ? To je totiz presne to, cemu se islamska "moda" ne-moda snazila zabranit, aby zeny dosahovaly toho, na co by jinak nemely, pomoci muzskych hormonu, ktere vybudi svym "sexy" vzhledem... (Napadla me treba Salome...)

Ano, z urciteho hlediska ma pravdu evropska Svoboda, ze jejich zeny maji pravo nechat se svest kulturou zapadu, ale z urciteho hlediska maji pravdu i ti, kteri se jejich kulturu snazi branit... Je otazka, za jakou cenu ma jeste smysl branit vlastni kulturu? (Cimz rozhodne nerikam, ze bychom naopak jejich kulturu meli prejimat my tady, to by bylo asi jeste mnohem horsi...)

Jinak ale optimalni verzi Islamu maji v Iranu (a zeny tam nosi jen decentni satky na hlave a ne pytle), kdezto Saudove a Turci (a potazmo Islamsky stat) siri černou verzi Islamu...

342514

29.11.2015 16:36

RE: ne-slunickari

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 342514

Proč odvádíte pozornost od důležitých věcí, k nepodstatným věcem? Je to Váš záměr? Jste snad placený manipulátor nebo jen muž, kterému chybí racionální myšlení? [smích]

Přece nejdůležitější ze všeho je, aby měl člověk OSOBNÍ SVOBODU v rozhodování, bez ohledu na to, jak s ní naloží, zda chytře, či blbě. Jde o to, aby se nestal otrokem státu, který mu třeba poručí, že musí 5x denně vystrčit zadek k nebi, jinak bude zabit. Nebo otrokem státu, že musí být celý zahalen jen s průzorem pro oči, jinak má jeho rodina dle své libovůle ho zabít.

Dnes, když už víme, že jakoukoliv revoluci či válku v jakékoliv zemi umí „elita“ vyvolat lusknutím prstů, tak už taky vím, že ONI si ty islámské státy celá desetiletí pěstovali uměle, takzvaně „pro strýčka příhodu“. To znamená, že ty středověké režimy už dávno mohly být odstraněné, kdyby si to globální vládci přáli- jenže oni si to nepřáli. Oni si je naopak hýčkali, aby je v příhodný čas použili pro své záměry. Jako příklad zmíním jenom Afghánistán. Když byl pod Rusy, byl tam socialismus a ženy byly rovnoprávné a normálně oblečené. Když je teď pod Američany, je tam zpět středověk se vším všudy, včetně řezání hlav a ubití žen klacky nebo kameny.

342521

29.11.2015 17:18

RE: ne-slunickari

Aja 82.?.?.?

Reakce na 342514

Srovnáváte nesrovnatelné.

Pokud jde o tzv, západní kulturu, tak MOHU, ale NEMUSÍM.
Mohu chodit polooblečená, jíst fastfood, trávit weekend v nákupním centru, konzumovat nekonzumovatelnou kulturu...ale NEMUSÍM, mnohé konvence mi společnost podsouvá až vnucuje, ale zatím se mohu svobodně rozhodnout, jak půjde můj osobní život v rámci osobní svobody.

Pokud jde o ortodoxní muslimské země, tam především ženy MUSÍ a ještě je zvyšující se tendence vnutit tenhle náboženský systém i nám, nevěřícím psům.

342524

29.11.2015 11:50

RE: ne-slunickari

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 342474

"Kdyz se musi povinne do vedeni v politice a v podnicich dostavat zeny, co myslite, dostanou se tam dobre, hodne a duchovne ciste zeny, nebo ty s nejostrejsimi lokty?"

Podívejte se, kdo se dostal na posty ministryň - naprostá katastrofa. Samozřejmě vede šéfka magistrátu města Prahy.

Naprostá absence logického myšlení, přebytek "populizmu".

Mám zkušenosti s "šéfkami" - symbióza nezkušenosti, pomstychtivosti a hlavně obrovská obava o své posty, což mělo za následek neúměrné odměňování kamarádek UDAVAČEK. Podotýkám, že mezi udavači osoby mužského pohlaví nebyly.

PS Jsem žena. A to, že existuje tzv. povinná kvóta umísťování osob ž. pohlaví do vedoucích - dokonce řídících funkcí - je pro mne jako ženu hluboká urážka.

342508

29.11.2015 13:24

RE: ne-slunickari

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 342474

Vy jste mi ale nějakej málo radikální sluníčkář. Trošku se vodvažte. Posílit armádu a policii. ..tsss. To je málo. Povinně zavést pro každého elektronicky kontrolovaný registrovaný baťoh na záda. V něm povinně nosit jednoho policistu, jednoho úředníka čs. a jednoho z brusele a minimálně 1/2 vojáka a 1/4 celníka. Daně zavést tak 120% minimálně....Odevzdat veškeré příborové nože a pokud vidličky mají hrot delší jak 3mm tak vodevzdat i ty. Jinak ta bezpečnost a pořádek tu nebude....

342512

26.11.2015 17:47

Já bych doplnil

to je jedno 78.?.?.?

Je možné, že "sluníčkář" má nějakou mysl měnící chorobu, jako je třeba Toxoplazmóza, u které bylo nedávno prokázáno, že nakažení lidé jsou méně opatrní a dopouštějí se rizikového (například rizikového sexuálního) chování.

342357

26.11.2015 20:52

RE: Já bych doplnil

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 342357

Slunickar je oponent zdravyho rozumu kterej chce aby na jeho imbecilitu doplacel celej narod ....... Takovejm kretenum s debilnim myslenim by kazdej normalne uvazujici obcan mel plivnout do xychtu a kdyz by ho to nevylecilo tak by mel dostat prez drzku tak , ze by se z toho jeho promuslimskyho mysleni s kterym velka vetsina naroda nesouhlasi posral ![naštvaný]

342369

27.11.2015 0:35

jenom na okraj

enki 50.?.?.?

Historie se opakuje. V kazde historicke dobe, vyspele[ [na danou dobu] civilizace zanikly najezdama barbaru.Tito najezdnici se z vetsi casti nedali integrovat.a Segregace je vzdy ten nejhorsi zpusob jak nechat znicit hostitelskou zemi,Vytvareni oddelenych komunit s fundamentalne odlisnou kulturou a hodnotamy to je recept na sebezniceni. Populacni prirustek u najezdniku vzdy nekolika nasobne prevazoval nad puvodnim obyvatelsvem Je a byla to vzdy jejich silna zbran. Je zajimave,ze tato situace se vzdy opakuje, kdyz se empire roztahne tak,ze nema dal schopnost situaci kontrolovat.Ale nekdo to nainscenoval dopredu a tlaci vsemi prostredky k jeho uskutecneni. Ted si vzpominam, ze kdysi hodne davno jsem cetl vyrok znameho muslimskeho fundamentalisty, ktery rekl ze dobydou Evropu pres vaginy jejich zen.A zacatek mame tady. Dekuji za pozornost

342376

27.11.2015 18:28

Já Sobec...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Já Sobec bych vás (v mnohém sympatické) lidskoprávní teoretiky, chtěl trochu "přizemnit".
Máte-li schopnosti toho Nazaretského, zejména co se ryb týče, či chleba, pak bude možná legrace ta integrace migrace. Nemáte-li ty schopnosti, pak to bude tutová katastrofa, protože ani silné Německo nemůže uživit a ubytovat tolik lidí, kolik dokáže jednou větou Merkelová pozvat.
K tomu navíc existují již z minulé praxe ověřená nezvládnutí masové integrace, která se v kritických dobách stávají rozbuškou pro násilí všeho druhu. Masová integrace je i z logického hlediska protimluv. I proto by měla v praxi existovat jen dočasně. Bohužel, na chod státu mají velký vliv osoby "nenažrané", z principu nemající smysl pro proporce, které využijí i neštěstí druhých pro vlastní obohacení, a s vervou tak podřezávají i větev na níž sami sedí.
Když už, tak bych re-integroval nejdříve naše vlastní nešťastníky, co maje chvíli smůlu, vypadli z náruče společnosti do popelnic...

342414

27.11.2015 21:46

Navrh

enki 50.?.?.?

Aby vsichni slunickari, obzvlaste zeny, nejakou dobu zili v muslimskem state. Ono by je to nadseni brzo preslo. Ale museli by chtit tam privest celkovou kulturu Evropy. Uz vidim jak se v bikinach s namalovanyma nehty prohaneji na plazi, a chodi na nakupy v sortkach . Nejsem proti pomoci lidem kteri to doopravdy potrebuji, ale jestlize 80% techto lidi jsou mlady a zdrave vypadajici muzi,s mobilama, pro nez je jakakoliv pomoc nedostacujici,pak je neco fundamentalne spatneho Dekuji za pozornost

342426

28.11.2015 22:25

RE: Navrh

pozorovateľ 82.?.?.?

Reakce na 342426

celkom to nechápete. Tí tzv. "slniečkári" sú v skutočnosti neomarxisti, ktorí proste nenávidia súčasnú civilizáciu a za jej zničenie sú ochotní položiť aj vlastný život. Oni si plne uvedomujú, že tá vlna imigrantov zničí aj ich, ale je im to jedno, berú to ako obeť pre svoj ideál. A ich ideálom je krajina chaosu, bez akýchkoľvek pravidiel, princípov, s rozvrátenými spoločenskými a triednymi vrstvami. Doporučujem naštudovať si zopár vecí o neomarxizme a predovšetkým o frankfurtskej škole, aby ste pochopili, s akými fanatikmi tu zápasíme.

a potom je tu ešte malá druhá skupina, klasických zapredancov a zradcov, ktorí robia túto deštrukciu krajiny s vedomím, že patria k istému "vyvolenému" národu a že keď svoju úlohu splnia, tak stihnú včas utiecť a získať odmenu a azyl.

342483

28.11.2015 18:54

Humanitarialni pomoc

ebki 50.?.?.?

Zastavit znasilnovani zen migrantama: Pridat jim do stravy ABYKLES, ABYSTAL je pro jinou vekovou kategorii muzu.

342472

29.11.2015 0:39

Znovu jenom na okraj

enki 50.?.?.?

Zahalovani nebo odhalovani zen je v Evrope dane volnosti a tolerantnosti v mezich etiky, vedle mody a spotrebitelske ekonomie. U muslimskych zen je to otazka striktni nabozenske doktriny.Tim se vlastne i vyjadruje [ne]otevreny pristup k zenske rovnopravnosti. Pisatel onech dlouhych prispevku, se zminil , ze v Cechach tech migrantu moc neni tudiz neni problem. Ale ten problem muze nastat kdykoliv v zavislosti na dalsi geopolitickem vyvoji.Co je to za potlaceni zakladniho pudu sebezachovy,kdyz vim, ze pred dvermi me residence je potencionalni nebezpeci[v jakekoliv forme],a ja presto otevru dvere dokoran a jeste nabidnu pohosteni?Je dost vysvetlenich na takoveto reakce,ale na to,v psanem jazyce neni misto.Tak, jak jsem uz kdesi napsal, emoce maji casto negativni vysledek k zameru.
Proto ja, osobne a docasne zacnu s uvolnenim chemicke kompozice CH4,podporene microbiologickou fermentaci a uvolnenim strevniho obsahu.
Kdo chce, muze se ke me pridat.
dekuji za pozornost.

342490

30.11.2015 0:08

Manipulovani pocasi muze byt zacatek hladomoru-katastrofy.

Robert Nohejl robnoh (zavináč) gmail (tečka) com 203.?.?.?

Dnesni svet je nekontrolovatelny, ale, jedno je jiste, ze nasi politici slouzi nekomu jinemu, nez nam, prectete si "kus pravdy":http;//www.opednews.com/articles/Almost-200-Million-Dollars Banking Congress Control Corporations-150620-523-html
Tak, dojdeme k tomu, k cemu ty "demokraticke"volby vubec jsou. Mnozi, uz procitaji a rikaji, ze vlastne s utecenci se plni program "extermination of Europe-" znicenim Evropy. Dale, rikaji,"With Open Gates: The Forced Collective suicide of Europe.
V roce 2008, v listopadu bylo vytisteno v panfletu "Australia First, toto; Famines that will not kill tens of millions....Mass starvation leads to epidemic disease and conflict. People when they are starving don`t lie down and die. If they can invade someone who has food and land-they will. There`ll be local conflict that will develop and here is the terrible danger-into worl war. And if you end up with global conflict and nuclear war.... Hlad, muze byt pocatkem nuklearni katastrofy. Prvni obeti budou zeme, jez maji vseho hojnost a jsou sami o sobe svou pohodlnosti, nic nedelat pro svou zachranu.
Vsimnul jsem si, ze mnoho pisatelu, dnes, hodnoti nasi dobu a srovnavaji s vyroky Adolfa Hitlera, zcela pasuji do dnesniho politickeho deni kolem nas, to se neda prehlidnout.
*“Demoralize the enemy from within by surprise, terror, sabotage, assassination. This is the war of the future.”
― Adolf Hitler
Zminka o financnich neomezenych prostredku-penez korporaci, se rovnez da srovnat s vyhlasenim druhe svetove valky zidovskym kongresem Nemecku, 24 brezna , roku 1933, jez takto zidovsky kongres dal podnet k enorminim ziskum z valky, monopolum, k podpore planu, but thousands of millions-billion,to je reality dneska, k jedne totalni vlady nad lidskou spolecnosti..

342540

2.1.2016 15:02

První odstavec ...

Sluníčkář 82.?.?.?

Už první odstavec nám lže [pláč] jsem asi smutnej sluníčkář, ale nelžu.

343771

13.1.2016 16:04

imaginární sluníčka vs sluníčka mezi námi

Nina 78.?.?.?

Jako člověk, který se stýká také s lidmi, kteří se tímto pojmem identifikují, mohu říci, že jsem se ještě nesetkala s takovým, který by vyhovoval této definici - ne celé, ne bez výhrad.

344362

Tuto stránku navštívilo 3 887