Diskuze k článku

Co Putin chce?

Příspěvků 55

27.4.2015 2:59

Vytecna analyza, az na ten konec

vvv 206.?.?.?

Preklad nejakeho komentatora na anglicke verzi, ktery se mi zda dobrym dodatkem:

"Z Ukrajiny se musí stát federalizovaný stát, který zahrnuje Doněck a Lugansk. V případě, že se východní region oddělí, zda vstupem do Ruské federace nebo ne, USA absorbuje zbytek Ukrajiny jako vojenskou kolonii a tím bude ovládat Evropu. Doněck a Lugansk musí zůstat na Ukrajině federovaného systému s cílem bránit a zabránit jakékoli kroky vůči americke kontrole. Rusko nepotřebuje více území. Potřebuje širší hranice."

331861

27.4.2015 12:40

RE: Vytecna analyza, az na ten konec

realista123 87.?.?.?

Reakce na 331861

To sú kecy. Putin je ruský Obama a vedie Rusko do priepasti.

331883

27.4.2015 14:38

RE: Vytecna analyza, az na ten konec

Slovan Rusin 85.?.?.?

Reakce na 331883

A Ty si slovensky...
Co???

331890

27.4.2015 21:37

RE: Vytecna analyza, az na ten konec

Sio 213.?.?.?

Reakce na 331890

Maročan.

331915

27.4.2015 22:00

RE: Vytecna analyza, az na ten konec

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 331883

přesně tak
na druhou stranu kolaps státní moci na západě i na východě bude zároven i vítězství lidské svobody
tak proč to putinovi nepřát [mrknutí jedním okem]

331916

28.4.2015 10:36

RE: Vytecna analyza, az na ten konec

realista123 87.?.?.?

Reakce na 331916

Žiadne víťazstvo nie je bez boja. Cieľom súčasných vlád je likvidácia bielych.

331953

30.4.2015 9:21

RE: Vytecna analyza, az na ten konec

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 331953

bílí se likvidují sami jsou to de facto nejsvobodnější lidé na planetě a jaký je výsledek? permanentní destrukce a nevážení si čehokoli co má nějaký smysl
co potom s takovými lidmi? dřív byli dobří jako pracovní síla dnes už ani to ne...

332085

27.4.2015 6:56

Nastaruje to pad dolara

Slovan Rusin 85.?.?.?

Perfektna analyza.

Dudam, ze aj diskusia bude taka bez mnohych anonymnych trolov a bez ich zufalych vykrikov z USrektu. [bliji]

331862

27.4.2015 8:32

RE: Nastaruje to pad dolara

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 331862

Ano,je to naprosto vystihující a lze z toho vyvodit,co nás v EU čeká a asi,vzhledem k naší ignoranci i nemine....Každý nechť se chystá,aby už předem věděl co chce a jak a s kým toho dosáhne.... [cool]

PS:a tomu troubovi z Vysočan doporučuju,aby,když se nemůže obejít bez té "americké Pizzy,fákoty hovězího,nacpanýho steroidy a kalifornským vínem,do kterýho já si dávám odmočit nohy,když si chci stříhat kuří voka",ať se do tý Ameriky odstěhuje....,s největší pravděpodobností si vychutná mimo těch místních dobrot i ty "krysí závody" a to počínající "opravdu správné americké století..." [chechtot]

331865

27.4.2015 9:19

RE: Nastaruje to pad dolara

Josef Hamáček 46.?.?.?

Reakce na 331865

PS:a tomu troubovi z Vysočan doporučuju,aby,když se nemůže obejít bez té "americké Pizzy,fákoty hovězího,nacpanýho steroidy a kalifornským vínem,do kterýho já si dávám odmočit nohy,když si chci stříhat kuří voka",ať se do tý Ameriky odstěhuje....,s největší pravděpodobností si vychutná mimo těch místních dobrot i ty "krysí závody" a to počínající "opravdu správné americké století...
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

A co kdyby ses odstěhoval do smradlavého Ruska ty, soudruhu !!!
Místo Kalifornského vína a hovězího bys mohl žrát pirožky z potkanů a byl bys spokojený. Ano, raději chci amiky než smradlavého Rusa....Amíky nebudeme muset živit, jak cikány. Ti peníze přinesou. Na rozdíl od Rusa, kterého jme museli živit přes 40 let...
Josef Hamáček

331868

27.4.2015 10:36

RE: Nastaruje to pad dolara

Vopice 77.?.?.?

Reakce na 331868

Ty woe, to se tu zas objevil vypatlanec. A co kdyby ses odstěhoval do USA, ty retarde? Jo oni dalšího retarda nepotřebují, protože už jich mají dost a záchody v Mekdonaldu už uklízí američtí vysokoškoláci? Je hezké, že tu pořváváš stejně, jako jsi pořvával na mukly v Jáchymově, ale opravdu bys měl táhnout do Lehožumpy, kam patříš inteligenčně i sociálně, ty tzv. Pepku "Hamáčku" Vyskočile. [bliji]

331872

27.4.2015 12:10

RE: Nastaruje to pad dolara

Slovan Rusin 85.?.?.?

Reakce na 331872

Hamacku, to znas?

Kocis, Kocis,
pro pivo mi skocis.

Hamacku, Hamacku,
ty si ale vocas.

Ale to se vubec nerymuje.

Ale je to zel pravda.

[oči v sloup]

331882

27.4.2015 13:57

RE: Nastaruje to pad dolara

karel4u 76.?.?.?

Reakce na 331872

Muze me nekdo vysvetlit, proc jsou jeste tak negativni reakce na minuly rezim? Je to jiz skoro 26 let co byl smeten velkou spravedlivou revoluci, ktera positivne zmenila schopnost byvalych funkcionaru sidit zbytek naroda ktery nemel influencni vazby na bezcharakterni lidi. Vzdyt tenhle system je veden stejnymi lidmi.
Je to takova matematicka zahada, kdy zastupce lidu v soucasnosti muze rici: v minulem rezimu me zvolili 98%, v soucasnem 51%, a jsem stejne zvolen a u koryta, jen tak na okraj, v Americe je to na 100% lepsi nez v Rusku, to se muzete vsadit.

331888

27.4.2015 16:59

RE: Nastaruje to pad dolara

lubosmat 195.?.?.?

Reakce na 331888

V podstate ste si na to odpovedali v príspevku sami.

Ja tiež pátram po tejto záhade, hlavne v dnešnej dobe, keď sú schopní za určitých okolností predstavitelia „CHÁTRY“ pardon „CHARTY“ a kadejakých iných „MAJDANOV“ rehabilitovať Hitlera alebo Banderu a vyvolávať im na slávu, len preto, lebo škodili „BOLŠEVIKOM“, a že pri tom pozabíjali všetkých ktorí im stáli v tomto snažení v ceste, tak na to sa dnes akosi veľkoryso zabúda.

Dôvod pádu „KOMUNIZMU“ netkvel vo vzbure más, ale v tom, že sa kapitalisti zo západu dohodli s elitou z východu, na komédii, ktorá mala z tej skorumpovanej komunistickej „ČVARGY“ vyprodukovať cez reprivatizáciu nových kapitalistov, ktorí sa už nebudú musieť prácne schovávať a hľadať výhovorky, kto z nich a ako prišiel k tomu, čo si za socializmu nakradol.

Podotýkam, že sa to týka len malého percenta komunistov, ale boli to ľudia na rozhodujúcich postoch, presne ako aj dnes „Vodu kážu a víno pijú“.

Veď kto by už chcel uzákoniť nejaké normy rovnosti v spotrebe, keď sme všetci takí „schopní“!? Bohatstvo je univerzálnym meradlom schopnosti, o tom je kapitalizmus, a preto sa každá schopnosť odmeriava v peniazoch a zásadne nerovnomerne.

Ťažko môžeme urobiť hneď a teraz nejaké nové a revolučné hodnotenie výkonu človeka na akejsi spoločenskej prospešnosti jeho činnosti, lebo nikdy nevieme na čo sa jeho snaha nakoniec obráti.

Nová spoločnosť by sa mala skôr zamerať na to, aby piliere na ktorých stojí neboli súčasťou biznisu, a teda ovplyvňované úzkymi súkromnými záujmami, ktoré vždy spôsobovali a spôsobujú v spoločnosti rôzne otrasy a deformácie.

Vylúčil by som, alebo prinajmenšom obmedzil podnikanie vo finančnom sektore, v školstve, vo vede, v zdravotníctve, kultúre a športe, možno aj v poľnohospodárstve. Ak budete namietať, rozoberte si každé odvetvie, k čomu extrémne zárobky vedú.

Trebárs v športe sa môžeme rovno vrátiť, do doby gladiátorov a zápasov na život a na smrť, alebo v zdravotníctve vás niekto úplne náhodou prejde na prechode pre chodcov, lebo ste sa ani nie pred štrnástimi dňami zapísali do zoznamu darcov orgánov a nechali ste si odobrať vzorky krvi, pričom presne tá vaša pravá oblička chýbala nejakému vyvolenému.Je hrozné si čo i len predstaviť, keď si Vašu šľachetnosť niekto kúpi za pár špinavých dolárov.

331893

28.4.2015 9:47

RE: Nastaruje to pad dolara

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 331893

to lubosmat

Stát nestojí na několika politicích, v článku je to hezky popsáno, Rusko je Putin do té doby, pokud respektuje dějinný vývoj - A PŘÁNÍ většiny národa.
Socialismus byl křehkým režimem, výuka nových lidských zdrojů s jiným archetypem chování trvá až 30 let. Byl to pokus který ukončili sami lidé, částečně zuvnitř, částečně zvenku. Lidé si v té době přáli socialistickou práci a kapitalistickou odměnu. Tak to samozřejmě nejde. Motivátory a celá koncepce kapitalistického systému je jiná. Vyměnili lidskost za cinkrlátka, podobně jako Indiáni v Americe.

Článek je to výborný, osobně se nedomnívám, že konflikt na Ukrajině skončí do konce tohoto roku. Příští rok to teprve začne.
Každou noc slyším nalétávání těžkých dopravních letadel směr UK. Příprava teprve začíná.

V této souvislosti je dobré se podívat na chování prostých Ukrajinců ze západní části země. Někdo jim svrhnul vládu, někdo jim naistalovat lokaje, někdo jim rozprodává strategické zásoby a půdu pod nohama. A ti lidé ? Co dělají ? Sedí doma , čučí na bednu a doufají, že to někdo vyřeší za ně ?

Jsou to oni, kdo není schopen rozlišit správné a zlé, právě oni budou nuceni strpět následky své neschopnosti a nesvéprávnosti, teprve hlad a bída jim dodá potřebnou energii, co jim bude chybět je rozum a cit, schopnost zacílit své pohoršení tím správným směrem. Co by jste s takovými lidmi udělali VY ?

331946

28.4.2015 13:16

RE: Nastaruje to pad dolara

lubosmat 195.?.?.?

Reakce na 331946

Boli ste za socializmu na vojne? Predpokladám, že áno. Pre absolventov VŠ tam bolo niekoľko možností ako sa realizovať:

A) Skĺznuť do pasivity a nejako to pretrpieť,
B) Postaviť sa na stranu „mazákov“ a čerpať všetky výhody privilegovanej vrstvy,
C) Postaviť sa na stranu „lampasákov“ a riskovať na vychádzke nejakú tú vyrazenú stoličku,
D) Zostať sám sebou a robiť všetko podľa svojho najlepšieho vedomia a svedomia.

Ešte na vojenskej príprave na VŠ nám jeden z podplukovníkov prízvukoval: „Na vojne, ako budúci velitelia, resp. zástupcovia veliteľov máte jedinečnú možnosť overiť si svoje schopnosti pri práci s ľuďmi, bez toho, aby ste mali možnosť ich finančne, prípadne iným spôsobom motivovať!“

Bol som na vojne v čase oných spoločenských zmien 1989 a videl som u mladých ľudí, ktorým skracovali o niekoľko mesiacov vojenskú službu obrovské nadšenie, všetko vyzeralo spoza brán kasární akosi nekriticky ružovo.

Čo sa s nami za 25 rokov stalo, dosiahli sme čo sme chceli, ako sami seba hodnotíme?

Väčšina ľudí znechutených politikov a v predstavách, že noví „lepší“ páni zhora za nich všetko vyriešia si zvolili možnosť A).

B) si vybrala novodobá elita a politici, „mazáci“ so západu sa im za to štedro odmenili a odmieňajú.

C) neprichádzala do úvahy, staré poriadky ani v novom šate už nikto nechcel akceptovať.

D) je správne.

V živote som sa v skupine, kde som sa nachádzal nestretol so šikanovaním, raz alebo 2x v mladosti som sa stal terčom šikanovania v akejsi miernej forme a netrvalo to dlhšie ako jeden deň.

Šikanovanie a rôzne skupinové formy násilia sú prejavom symbiózy absolútnej moci s absolútnou pasivitou, hraničiacou až s apatiou.

Jediné, čo môže rozumný človek v tejto konštelácii urobiť je zachovať si charakter, keby neexistovali schopní ľudia, ktorí nechcú kričať na tribúnach, či opájať sa svojou „bohorovnosťou“, svet by dávno pohltil armagedon. Svet sa odjakživa kníše na hrane priepasti, a je na každom z nás aby sme sa v tom správnom okamžiku vedeli postaviť na tú správnu stranu.

Prajem si aby sme robili minimálne vo svojom voľnom čase to, čo nás baví, a nie aby nás to bez nášho osobného pričinenia len tak bavilo samo.

Ľahko je vytrhnúť ľudí z letargie a hodiť do víru vykonštruovaných udalostí, oveľa ťažšie je naučiť človeka vlastnoručne upliesť sieť a uloviť v mori rybu.

331971

4.5.2015 18:48

RE: Nastaruje to pad dolara

Honza999 86.?.?.?

Reakce na 331971

Až se budou rozdávat vzor 58, vím na jakou stranu se s ním postavit.

332303

5.5.2015 16:18

RE: Nastaruje to pad dolara

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 331971

"Boli ste za socializmu na vojne? Predpokladám, že áno. Pre absolventov VŠ tam bolo niekoľko možností ako sa realizovať:"

Ještě chybí jeden bod:

Mí někteří spolužáci na VŠ v roce 1972 až 1974 prostě nebyli odvedeni - důvodem byla např. sená rýma, ploché nohy, šelest na myokardu, psychiatrické ohledání, psycholog též nebyl k zahození...

a teď hádejte, kteří to byli - kdyby se realizoval filtr populace, tak tenhle měl 100%ní účinnost.

332349

27.4.2015 21:02

RE: Nastaruje to pad dolara

FRANTA1 194.?.?.?

Reakce na 331888

A hele, ty jsi byl jak v Emerice tak I f Rusku?

331911

27.4.2015 10:47

RE: Nastaruje to pad dolara

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 331868

Hamáčku,nevztekej se,ať Ti neprasknou koule...jen mi Ty dobráku řekni,kolik sem ti Tví američani za těch dvacetpět let nanosili peněz....takovech dutohlavů obecných,jako Ty,je tu bohužel spousta,proto je to tady furt tak zasraný....vzpomínáš,kolik nás každého občana stála svého času například arbitráž kvůli té Železného skrčce vůči svému sponzorovi Lauderovi,presidentovi Světového židovského kongresu ?!?
A vo tom ten TTIP je,ale to prvoci Tvého druhu,kteří nespíš ,pasou své příbuzné a zaměstnance nepochopí...
Jinak,já se do Ruska cpát nebudu,na rozdíl od poloviny světa v čele s USA,stačí,když odtud poženem takový,jako jsi Ty,věřím,že nakonec půjdete sami a rádi.... [chechtot]

331876

27.4.2015 21:08

RE: Nastaruje to pad dolara

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 331876

>věřím,že nakonec půjdete sami a rádi....

Tak voni roboti už i věří? [zmaten] No lidi sou už přece jen vo ždibec dál. Lidi totiž ! [cool] Lidi ví, že tamti nepůjdou sami a rádi, ale že povrčí jako namydlenej blesk a přes tu Velikou louži to vemou třeba i kraulem, nebo na čubičku, jen aby jim ti nasraní Evropani nestihli dát slušivý mašle za tu jejich snahu - "hladový goyimy, do každý rodiny". [chechtot]

331912

27.4.2015 10:56

RE: Nastaruje to pad dolara

Mareš 212.?.?.?

Reakce na 331868

Vy (Cenzurováno, neurážejte diskutující), neráčil jste zastydnout někde v sedmdesátých letech? Vykašlete se na báje a pověsti z arzenálu Chátry 77 a jeďte se do toho dnešního Ruska podívat osobně. I pod sankcemi na tom nejsou o nic hůř než my... a navíc tam nemají žádného říšského protektora, který by se jim navážel do presidenta, financoval pravdolásku a zaštiťoval teplé pochody. [vyplazený jazyk]

Amíci možná peníze přinesou (ty svoje, v hodnotě použitého toaletního papíru), ale odnesou si toho dvojnásobek, jak už je ostatně jejich zvykem. Smlouva s ďáblem vždycky vypadá ze začátku výhodně. [velký smích]

331878

27.4.2015 19:56

RE: Nastaruje to pad dolara

franta 194.?.?.?

Reakce na 331878

Maresi,

kdyz nekomu nadavas, tak nerikej "Vy", je to kramaticky nespravny, Cili ta cenzura byla naprosto f poradku.

Jinak- uz Jsi nekdy zkusil rikat ozralemu ze je ozraly? to samy s Hamackem. Nemuzes rikat volovi ze je vul, ale musis mu to dat tak nejak kolem, treba jako kdyz se okecava Americke bombardovani Skodovky v Plzni tejden pred koncem valky, nebo jeste lepe kdo vlastne vyhral druhou valku.

331909

27.4.2015 10:59

RE: Nastaruje to pad dolara

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 331868

To jsou "výborné" postoje. Oba dva. Nenávist a nesmiřitelnost. Skvělá příprava na Majdan a'la CZ, stačí jen škrtnout sirkou. Komu to ale prospěje? [zmaten]
Nebo se navzájem vystěhovat, jeden na východ, druhý na západ. Tady zůstane kdo? Místní hnědočeši a nově i negři, kteří teď proudí do Evropy z rozvrácené Afriky po tisících... Osud bílých osadníků z bývalé Rhodesie nebo JAR není dostatečně varující? [naštvaný]
Což takhle si uvědomit, že jsme všichni Češi/Moravané, příslušníci zvolna vymírajícího národa a potažmo i rasy?!! Což tak si pro jednou říci, že netřeba lézt do zádele nikomu? Berlínu, Moskvě, Bruselu, ani Washingtonu!!! Vždycky jsme na to v konečném důsledku doplatili.
Nejsem praktikující věřící, a už vůbec netrpím iluzemi či sympatiemi ke KC, ale každému doporučuji se na 15 minut zastavit a poslechnout si kázání tohoto pána, jehož projev mainstreamová média okázale ignorovala.

331879

27.4.2015 19:42

RE: Nastaruje to pad dolara

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 331879

Máte pravdu, co dokáže za bordel udělat jeden placený provokatér..
Místo diskuze se to hned zvrtlo do hádky..
No nic, chcípající kobyla vždycky kope.. [cool]

331905

27.4.2015 18:06

RE: Nastaruje to pad dolara

Slovan Rusin 85.?.?.?

Reakce na 331868

Ak je nieco/niekto na Zemi, v najblizsich galaxiach a im prilahlom vesvmire smradlave, tak to je tvoja huba a osrate koser rite.

[bliji]

331897

27.4.2015 7:56

Ohrozenie zeme.

pas 193.?.?.?

Ake je to tak len z jednej desatiny ako je to tu napísané, tak je prezident Putin v obrovskom nebezpečenstve. Lebo Spojené štáty by takmer všetky prekážky zdolali jedným šmahom. A to tak, ak by sa im podarilo spáchať na prezidenta Putina atentát. A nebolo by to nič nové. Oni v záujme peňazí bežne strieľali aj svojich vlastných prezidentov. Viď J.F.Kenedy. Preto je nesmierne dôležité, aby prezident Putin žil. Lebo ak by sa ho podarilo američanom odstrániť, tak by to znamenalo len jediné. Minútu po zničujúcom výstrele na ruského prezidenta Putina by odštartovali ruské strategické termonukleárne rakety na Spojené štáty a začala by krátka, smutná a posledná epizóda ľudstva. Začala by tretia svetová termonukleárna vojna a s ňou i koniec toho života na zemi, ktorý sme poznali doteraz. Lebo ak by bol odstránený Putin, nič by už nezadržalo tie ruské sily vo vojenských kruhoch Ruska, ktoré volajú po tvrdšom jednaní s arogantnou Amerikou.

331863

27.4.2015 8:19

Vyborne, ale....

GT 86.?.?.?

Dakujem za analyzu, je velmi dobra, ale zbytocne dlha, neprehladna, nesuroda...
To iste sa dalo napisat aj strucnejsie, ale je ako je, vdaka aj za to.
.
Poviem k tomu len tolko:
Rusko sa rozhodlo nezacat vojnu za akychkolvek okolnosti.
Je ochotne obetovat tomu aj DLR a LNR.
Nasledky by boli/budu strasne, ale bavime sa o geopolitike, nie o lokalnom konflikte, ktorym Ukrajinska kriza nie je od sameho zaciatku.
Aj ked to znie cynicky, bude obetovanych velmi vela ludi v zaujme vacsieho dobra.
Krute, ale vodcovske, bohuzial doba si to vyzaduje.
Nam zostava len pochopit to a pomahat im, ako vieme.
Ked nicim inym, tak tym, ze budeme verejne vyhlasovat, ze do vojny za kohokolvek zaujmy NEPOJDEME!
Som ochotny branit vlast, ale nie som ochotny polozit zivot za nenazrate americke brucho!
.
Ukrajina je len rozbuskou a Trojskym konom, co rusi velmi dobre vedia.
Vstup do vojny by bol prejavom agresie, na ktory cakaju vsetci ostatni zucastneni.
Potom by mohli legitimne zastartovat svoje tovarne na smrt a zautocit pod plastikom "sebaobrany".
Pretoze vojna je ta jedina a posledna ingrediencia, ktora este dokaze zabranit rozpadu hospodarstva usa a aj eu.
Bez poriadnej vojny globalneho vyznamu, usa v blizkej dobe zbankrotuju.
Co sa stane potom?
Verejne nepokoje na vlastnom uzemi, obcianska vojna, rozvrat spolocnosti, strata vsetkych medzinarodnych pozicii.
To je nieco, co sa snazia usa za kazdu cenu odvratit.
Chcu mat doma poriadok, cisto a pohodlicko hoci aj za cenu opatovneho vyvrazdenia Europy a Ruska.
Vsetko pre ich blaho a pohodlie.
Pokial na to Rusko neskoci, co sa zda, ze nie, je to vsetko len hra nervov a casu.
Kto si udrzi nervy na uzde, vyhra.
.
Kto tu taha za kratsi koniec?
Rusko, ktore sa dokazalo zdvihnut z prachu, ma obrovske nerastne zasoby, dokaze splatit svoje medzinarodne dlhy smahom ruky hoci aj za 30 minut, so silnou armadou, obrovskou podporou obyvatelstva.....?
Alebo usa, s vazalmi eu, ktore su zadlzene az po usi, nie su schopne dopravit sem dostatocny pocet vojakov, nemajuci aj napriek masivnej propagande podporu obyvatelstva, s ekonomikou v rozvrate, s dlhmi, ktore budu splacat aj ich pra pra pravnuci...?
.
Myslim si, ze tato sachova partia je, aj napriek klamlivej propagande jasna.
Je len otazkou casu, kedy druha strana pochopi, ze sa nehra poker, ale sach.
Pokial sa Rusko udrzi v klude, my sa nemame coho bat, mier nam neublizi.
Co sa o kovbojoch povedat neda....

331864

27.4.2015 9:40

Obětovat Novorusko

Jirkap 195.?.?.?

To by bylo nejlepší co by mohl Putin udělat.Atentát na něj by pak nebyl potřeba. [vyplazený jazyk] [chechtot]

331869

27.4.2015 9:47

.....a on Putin Novorusko vydá...

Jirkap 195.?.?.?

Nějak se začínají množit podobné články o tom,jak je Putin geniální tím,že nic nedělá a že když "vydá" Novorusko jaký to bude skvělý tah.Já si myslím,že je Putin v háji a tyto články jsou jen jeho alibi.Taková příprava na hotovou věc [smích]

331870

27.4.2015 10:27

RE: .....a on Putin Novorusko vydá...

GT 86.?.?.?

Reakce na 331870

Vies Jirko, ono by to chcelo aj odovodnit tie tvoje vety, nie len placnut do vetra.
Napriklad preco si myslis, ze Putin je v haji a potrebuje "alibi"?
Na zaklade coho si to myslis?
Co je podla teba "hotova vec" ?
.
Aj "vydanie" Novoruska ma viac uhlov pohladu.
Pre niekoho znamena vydanie jeho uplne odovzdanie do ruk Kyjevskych nackov.
Pre ineho to znamena podporu Novoruska v ramci moznosti, co sa prave deje.
Tie humanitarne kolony vypravovane z Ruska, bez prispenia hoci len politicky riadeneho a zamerne nekonajuceho, skor zdrzujuceho Cerveneho Kriza, su toho dokazom.
Ide o to, ze ked to nebude stacit a usa s vazalmi do toho napumpuju este viac materialu a financii, ako dokaze Rusko dodavat v ramci humanitarnych konvojov, tak sa Novorusko jednoducho neudrzi a padne.
To bude stav, ked uz Rusko nebude moct urobit nic viac, pretoze vsetko nad ten ramec by bolo povazovane za agresiu a vojensky utok.....ktory vsetci tak vytuzene ocakavaju.... ale nedockaju sa ho.
.
Mimochodom, tie clanky o Putinovej vybornej taktike "nekonat" napisali ovela lepsi analytici a vojensky strategovia (dokonca aj zo zapadu), ako si ty, alebo niekto z nas diskuterov.
Napriklad aj preto, lebo vedia podstatne viac, maju podstatne viac zakulisnych informacii, ako my vsetci dokopy a vedia s tym pracovat.
Na rozdiel od teba, aj od nas.....
.
Takze Jirko, dokazes dat slusnu a aspon trochu vycerpavajucu odpoved na tie 3 hore uvedene otazky, alebo opat len placanie do vetra?
Prosim ta, posnaz sa, nech to ma uroven.

331871

27.4.2015 10:37

RE: .....a on Putin Novorusko vydá...

Vopice 77.?.?.?

Reakce na 331870

Proboha, kde sis to přečetl, že to tu pořád opakuješ? Jaká úžasná analýza ti dala tu jistotu? A co by Putin měl s Novoruskem dělat? To po něm chceš rozpoutat další světovou válku? To se na ni tak těšíš?

331873

27.4.2015 10:44

RE: .....a on Putin Novorusko vydá...

Jirkap 195.?.?.?

Reakce na 331873

...a myslíš si,že když Novorusko "padne",že to nebude znamenat další krok k útoku na Rusko?Vždyť bude mít Kreml US Army i na svých západních hranicích a rakety kousek od Moskvy.

331874

27.4.2015 13:08

RE: .....a on Putin Novorusko vydá...

GT 86.?.?.?

Reakce na 331874

Jirko a co tak trochu rozmyslat?
Utok na Rusko nie je len tak.
Na zacatie utoku na Rusko musi byt urcity dovod.
Uz len preto, ze bezdovodny utok takmer nikto nepodpori.
Utok na taku mocnost musi byt koordinovany, logisticky, materialne, ludsky zabezpeceny.
Co z toho ma eu a usa?
NIC!
Urcite budu pokracovat provokacie vacsieho/mensieho razu, ale na otvoreny utok nikto z provokaterov nema.
Teda ak sa nebavime o jadrovom utoku, ktory by bol znicujuci pre obe strany.
.
V tejto sachovej partii zabudas aj na sedu emineciu hry, ktorou je Cina.
Ta jasne povedala, ze v pripade akejkolvek otvorenej americkej akcie proti Rusku, bude okamzite pozadovat splatenie celeho jej dlhu, ktore voci nej usa maju, v zlate.
Na to ma Cina pravo, k tomu sa usa pri prosbach na kolenach zaviazali, to by usa zlozilo do 24 hodin.
Staci si vziat velkost dlhu usa voci Cine, zasoby zlata usa a je to jasne aj skolakovi.
Po takej akcii by nasledovali dalsie staty, ktore by od usa pozadovali zlato, ktore maju v usa "dobrovolne" uskladnene.
Pretoze kto pride medzi poslednymi, tak zisti, ze jeho zasoby zlata, su nenavratne prec.
Domino efekt v praxi.
.
Takze vsetko co mozu usa robit, je provokovat, stekat, ale nic viac.
Za gule ich drzi aj Rusko a aj Cina.
Na taku vojnu usa nie su pripravene.
Aj ked sa nam media snazia vtlkat do hlav opak, nie je to pravda.
USA padnu aj same, staci byt trpezlivy a nehrat ich hru.
.
USA sa mozno uchylia k starej taktike z cias 2 svetovej, ked nemci prezleceni za poliakov, napadli vlastnu rozhlasovu stanicu, co bolo priamym dovodom na zacatie utoku nemecka na polsko.
Najlahsie je to cez akoze kyber utok, ktory uz spada do oblasti priameho napadnutia USA.
Staci poslat na vylet do Ruska niekolko sikovnych americkych hackerov s nemeckymi, izraelskymi, anglickymi, polskymi, ceskymi,.... pasmi a dat im instrukcie.
.
Mozu obetovat niektoru svoju staru atomovu elektraren na riedko obyvanom uzemi usa, nech to ma vacsi efekt a hra moze zacat.
Hackeri zhodia jej ochranne systemy, spustia neriadenu retazovu reakciu a bum.
(Viem o ochranach atomiek, studoval som to, ale ked sa chce, vsetko sa da zariadit....)
Obvinia z toho ruskych hackerov, media sa postaraju o vymydlenie mozgov verejnosti a ......
.
Jirko, len tak medzi recou, este stale si neodpovedal na tie 3 otazky.
Mas na to, ci zostaneme len pri tom placani do vetra?

331885

27.4.2015 18:15

RE: .....a on Putin Novorusko vydá...

jvs 88.?.?.?

Reakce na 331885

Pán GT 86, pre začiatok: som rusofil do špiku kosti a fandim pánovi Putinovi, lenže teraz by som sa priklonil k pánovi Jirkovi.
Som posledný ktori by chcel vojnu, lenže presne tak ako to opisujete sa postupovalo pred druhou svetovou. Anšlus Rakuska, Mnichov 1938, len aby nam dal agresor pokoj. Tak uvažovali vtedajší mocný, Britania a Francúzsko, potom prišlo na rad Polsko a čo myslite ake vážné dôvody potrebovalo Nemecko k útoku na ZSSR?
Rozdiel je len v jednom: zmenila sa farba pleti agresora.
pekný deň

331898

27.4.2015 19:07

RE: .....a on Putin Novorusko vydá...

Mrakosplas 195.?.?.?

Reakce na 331898

Pan jvs, ten postup pre WW2 ktory ste popisali, je sice velmi lubivy, ale vobec nie pravdivy.

Britania a Francuzsko robili Nemecku koridor, aby mohlo napadnut Sovietsky Zvaz. Nevahali kvoli tomu obetovat ani Polsko, napriek dohodam a zarukam, ktore spolu mali. Z toho aj vyplynula "Cudna vojna" po napadnuti Polska.

Viac si o tychto udalostiach v nerozpravkovom podani mozete precitat napriklad aj na tychto strankach, kde vychadza preklad serialu Oklamane Polsko. Alebo v dalsich knihach, napriklad "Conjuring Hitler: How Britain and America Made the Third Reich" od Guida Preparata (v anglictine) alebo "Kto zastavil Gitlera napast na Stalina" od Nikolaja Starikova (v rustine).

331901

27.4.2015 19:38

RE: .....a on Putin Novorusko vydá...

Timechild 146.?.?.?

Reakce na 331898

Páni, čo ste ten článok nečítali riadok po riadku? Jasne to tam stojí, pre Rusko hrá čas. Majú zdroje, majú technológie, ktoré prípadnú agresiu znemožnia. Západ sa medzitým zmieta v kŕčoch čoraz viac. Médeá vypisujú čosi o oživení ekonomiky, pritom ide o obyčajný podvod s falšovaním peňazí. Kriváci sa odkopávajú čoraz zreteľnejšie, sami si vytvárajú zoznamy kto sa do pekla poberie, až príde správny čas. Chce to len klídek a nohy v teple, pekne si informácie sumarizovať a až to nastane, tak podľa nich konať. Hydre treba vždy hlavu odrezať, to je stará pravda. A nepodceňujte Rusov, už raz obetovali k úžasu nepriateľa Moskvu aby vzápätí tyrana zrazili na kolená. Bol to vyslanec toho istého obrezaného košiara - nič na svete nie je novinka, osoby sa nemenia, len obsadenia.

331904

27.4.2015 19:44

RE: .....a on Putin Novorusko vydá...

dub 89.?.?.?

Reakce na 331898

nevíte o historii nic, vyjma sračkometové verze... - anglie a francie nechaly hitlera jít na polsko, čsr a na rusko proto, že to od počátku bylo jejich plánem a hitlera udělaly a vypiplaly si ho.
byl jen nastrčená figurka, která měla zničit hlavní konkurenty britů a žabožroutů - německo a rusko. takže proč by proti němu měly zasahovat?

331907

27.4.2015 20:31

RE: .....a on Putin Novorusko vydá...

GT 86.?.?.?

Reakce na 331898

Nehnevajte sa pan jvs, ale to je prilis velke miesanie jablk a hrusiek.
.
Nezucastnene mocnosti ustupovali Hitlerovi preto, aby sa neotocil proti nim.
(ze sa tak nakoniec stalo je na inu temu a ine suvislosti)
Je to vo vsetkych historickych dokumentoch, staci si to dostudovat.
.
Dalsim, neverejnym faktom je aj to, ze im vojna robila velmi pekne zisky.
Predavali tovar, poziciavali peniaze aj Hitlerovi aj Stalinovi a zisky sa sypali.
Nie, samozrejme ze nie verejne, ale pekne poza chrbat verejnosti.
.
Takze tak vtedy uvazovala Britania, Francuzsko, usa.
.
Aky dovod potreboval Hitler k utoku?
V tej dobe ziadny, pretoze povedal na plnu hubu, ze chce Ruske nerastne bohatstvo.
Myslite si, ze v pripade vyhry Hitlera by sa Anglicku, Francuzsku a usa z tej koristi neuslo?
Samozrejme ze ano!
Nerastnym bohatstvom by splacal pozicky, ktore mu boli poskytnute zapadom na vedenie vojny a po ich splateni, by obchod pokracoval dalej.
Ale kedze vyhral Stalin, tak veritelom zostalo len vydrancovane Nemecko.
Rusko sice svoje pohladavky splatilo, ale nic viac.
Zisky neboli to ani zdaleka take, na kolko si robili zalusk veritelia.
.
Len ma zaraza, preco sa na to pytate teraz, v tejto dobe?
Pretoze odvtedy sa doba velmi zmenila, dnes uz nikto nemoze len tak napadnut velmoc.
Nechapem preco splietate niekolko absolutne nesurodych myslienok, ktore nie su navzajom kompatibilne?
.
Mozno tak vydrancovat nejaky mensi stat (Irak, Lybiu...) ale inak nic viac.
A na splatenie tych dlhov, ktore si narobili usa je toho treba podstatne viac, ako len take male staty.
Na to treba poriadne susto, napriklad v podobe Ruskeho nerastneho bohatstva.
Ale nebojte sa, myslim si, ze k tomu nedojde.
Su to len predsmrtne krce zdochliny, nic viac.
Budu musiet vyhlasit statny bankrot a vysporiadat sa s nepokojmi na ich vlastnom uzemi, mozno aj obcianskou vojnou.
Vecami, ktore doteraz s takou radostou sirili po svete a zarabali na nich.
.
Samotne usa na taku vojnu nemaju a snazia sa do nej za kazdu cenu zatiahnut spojencov.
Ktori ale tiez nie su na hlavu padnuti a velmi dobre vedia, ze vojna s Ruskom by bola ich zahubou.
No a bojovat za americke tucne rite, sa nechce ani obyvatelom spojeneckych krajin.
Nemaju totiz proti komu bojovat, pretoze ich krajiny nikto nenapadol, uz vobec nie Rusko.
Tam nezmoze nic ziadna propaganda.
Staci aby Rusko nic nepodniklo a agresor zdochne od hladu, pretoze nema na zaplatenie nicoho.
.
Pozerajte sa na veci z vacsieho meritka a z pohladu dnesnej doby.
Vcera bolo vcera a dnes je dnes.
Pekny den aj Vam.

331910

4.5.2015 21:53

RE: .....a on Putin Novorusko vydá...

Honza999 86.?.?.?

Reakce na 331910

Opravdu se mýlíte, mocnosti Hitlerovi ustupovaly proto, že to bylo součástí jejich plánu.
Podívejte se na Hitlerovu kariéru... Byl ve vězení. Když byl propuštěn - CO znamenal??? Nic, absolutní nic, byl úplná politická NULA. Německo zmítáno krizí, ohromná nezaměstnanost, obyvatelstvo mělo spoustu starostí jak sehnat živobytí, kdo měl nějaký čas zabývat se Hitlerem,
A najednou Hitler v průběhu šesti let se z absolutní nuly stává říšským kancléřem.

Pane, na to jsou zapotřebí PRACHY, PRACHY, PRACHY a zase PRACHY.
Plakáty, letáky a jiné předvolební tiskoviny, inzerce v novinách, vysílání v rozhlase, předvolební shromáždění - pronájmy, organizace, ozvučení a podobné... To stojí ohromné PRACHY.

KDE se vzaly???

Myslíte, že ty prachy dokázali po těch šest let, po tři volební období, mezi sebou vybírat hladovějící nezaměstnaní němečtí dělníci???? Ne ne.. Ty peníze přišly odjinud. Hitler totiž ve vězení napsal jednu knihu. A tu knihu četli mocní světa a z té knihy poznali, že Hitler je jejich muž, muž na kterého čekali od revoluce v Rusku. Hitler byl muž, jehož rukama chtěli zničit SSSR. No a vše ostatní, co se odehrálo, bylo již jen následkem volby Hitlera jako jejich nástroje. Zaplatili Hitlerovi politickou kariéru, mohutnými investicemi postavili na nohy německé hospodářství, sejmuli z Německa "okovy" válečných reparací za první světovou, svými továrnami v Německu (no, ony nebyly jejich tak zcela, ale měli v nich VELMI významné majetkové podíly) vyzbrojili německou armádu. Obětovali Československo, obětovali Polsko, aby Hitlerovi otevřeli cestu na východ. Přepočítali se jen v jednom - Hitler zase nebyl tak úplný hlupák, aby si k útoku na SSSR nepodrobil průmyslový potenciál Evropy, věděl že samotný německý potenciál na SSSR nastačí.

Podle mého organizátoři původně počítali s tím, že Hitler to rozpoutá a že bude navozena situace, která ospravedlní že proti SSSR půjdou spolu s ním. Svědčí pro to podivná válka, kterou Británie s Francií proti Hitlerovi vedly po přepadení Polska. Jsem přesvědčen, že jak Hitler, tak Británie s Francií čekali od druhé strany ústupek, který umožní příměří a pozdější spojenectví. Jenže ani jedna strana to nechtěla udělat jako první - a proto se historie odehrála tak, jak se odehrála.

Prostě byl zápas prokoučován...

332306

27.4.2015 19:12

RE: .....a on Putin Novorusko vydá...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 331885

Výborně. Vaše odpověď Jirkovi je skoro učebnicový vzor vyřazení i zesměšnění tupého diskutéra,se kterým je odborná polemika téměř nemožná.

331902

27.4.2015 10:47

RE: .....a on Putin Novorusko vydá...

GT 86.?.?.?

Reakce na 331873

Vopice, aspon napis, na koho prispevok reagujes, nech z toho nevznikne zbytocny chaos/hadka.

331875

27.4.2015 10:51

RE: .....a on Putin Novorusko vydá...

Slovan Rusin 85.?.?.?

Reakce na 331870

Ja si myslim, ye kde - kto moze byt v haji, mozno aj Ty, ale nie Putin...

331877

27.4.2015 18:52

RE: .....a on Putin Novorusko vydá...

dub 89.?.?.?

Reakce na 331870

nevím, co jste četl, ale v tom článku se jasně praví, že sice neprovede invazi, ale bude novorusko podporovat za každou cenu (viz zmíněná nárazníková zóna).
půjde o klasickou proxy válku, pokud to nevyeskaluje dál.

331899

27.4.2015 11:25

S čím mohu souhlasit jsou blížící se konflikty v Evropě. Snad alespoň Vánoce oslavíme v klidu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Jinak je záležitost USA - EU - UA mnohem jednodušší:

Pokud se Západ s Amerikou dál budou na Ukrajině angažovat, bez pardonu vypukne jaderný konflikt. Pokud se ti dva z východu nestáhnou, nebude jiného řešení. Nechci to komentovat, proč a jak, protože už tím zabředávám do subjektivních poloh, ale Rusko by se neustále muselo bránit tisícerým provokacím a vyčerpávat tím svůj ekonomický potenciál. Proto bude za podmínek, že se USA nevzdálí, spuštěna jediná možná alternativa.

331880

28.4.2015 0:43

RE: S čím mohu souhlasit jsou blížící se konflikty v Evropě. Snad alespoň Vánoce oslavíme v klidu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 331880

>Proto bude za podmínek, že se USA nevzdálí, spuštěna jediná možná alternativa.

No a protože se ti loukáři vodící Yankees na špagátkách neřídí rozumem, ale vírou, kterou se pasují na jediné JÍM povolané mít ostatní v područí, tak nemohou než tu jedinou možnou alternativu realizovat, protože ta jejich tisíce let houževnatá snaha by jinak přišla vniveč. A fanatiky nelze v jejich snaze zastavit jinak, než ....

331928

27.4.2015 14:56

"Horká" válka není řešení!

Léčitel 147.?.?.?

Velmi dobrý rozbor všech možných řešení a pohledů.
Jenom na jednu autor zapomněl. Dnes již není válka alternativou.
Nikdo nic nezíská, ani ti, co o válku usilují.
"Válka" bude ekonomická a tady je jasné, že ji USA již prohráli předem. Jejich astronomické zadlužení je stáhne ke dnu.
Docela bych doporučil zdejším "kecálkům", aby se do dnešního Ruska zajeli podívat a navštívili také odlehlejší kraje.
Rusko už dávno není "chudou" zemí! To je mýtus.
V USA je ještě pro většinu "dobře", ale na dluh! A to je ten kámen úrazu. Také v EU je "dobře" a kolik má dluhů? Stejný, či podobný problém. Musím se smát. Máme ve vedení státu báječného velkokapitalistu, který prohlašuje, že se stát nechá řídit jako soukromá firma. Jenom, zda by řídil firmu se 70 miliardovým schodkem ročně a přitom vykřikoval, jak budeme růst o cca 2%!!
Kocourkov hadr! Firma,která roste a přitom ji roste astronomický státní dluh je firma v úpadku,která "vyrábí" dluhy! Tak nevím, kde kdo studoval ekonomii, ale já si pořád připadám jak Alenka v říši divů a to prosím celosvětově!!! Takové USA jsou naprostý přeborník, mají 18 bilionů dluhů a cca 42 bilionů finančně nepokrytých závazků!!
To je suma cca 60 bilionů USD a pořád se na Titaniku tančí a dole už nabírá vodu. Škoda mluvit. Jenom ta odporná a stále odpornější proamerická nekritická propaganda je čím dál zavilejší! A kdo nejde s námi je komunista,kremelský zaprodanec,Putinův špion a nevím jaké přídomky si je možné ještě vysloužit!
Už fakt jednou s tou vylhanou a předluženou Amerikou jděte do prde@le! Už to vůbec není ani ke čtení, ani k poslouchání.
Byla Amerika náš vzor a idol, ale asi tak před cca 30 lety!!!
Od té doby jde pořád víc a víc do řitě! A kdo to nevnímá, je docela obyčejný pitomec! [oči v sloup]

331891

27.4.2015 15:38

RE:

Timechild 87.?.?.?

Reakce na 331891

Najvacsia sranda je, ze na tom Titanicu im uz nepatri ani ta paluba, na ktorej tancuju. Ale k veci, americka elita uz stratila kredit, o tom, ze sa kormidlo otaca do inych vod uz nevie snad iba Ojebamasbombama a jeho nohsledi. GP stratil trpezlivost a necha ich komplet potopit, ohrozuju aj jeho zaujmy, projekt uSSa sa mu taktiez nevydaril. Stale to vsak nechapu, ze skoncili, kopu okolo seba a nevsimli si, ze uz su vyzuti.Ziadne TTIP sa konat nebude, je to iba hra na zdrziavanu, z ktorej vyjdu iba ako porazeni. GP nema zujem sanovat dlhy vypchatych dutohlavok, a tak ako skoncil experiment socializmus v priebehu jednej patrocnice, ukonci aj americky sen. Mimochodom, Amerika mohla byt vzorom tak najmenej 40 rokov dozadu, odvtedy sa vezie na bankrotoch, Denver bol len prvy mementom, ktori nepochopili.

331892

27.4.2015 22:47

Padají tu různé úvahy a názory. Neunikají nám postřehy z běžného dění?

P.Lepenka 79.?.?.?

Možná se mnohým bude zdát můj příspěvek trochu absurdní. Domnívám se, že se děje něco zajímavého, co však nedokáži dát do souvislostí. Možná se někdo najde s větším přehledem.

Asi všichni znají v Čechách finanční instituci GE Money Bank. Tuto banku vlastní GE CAPITAL INTERNATIONAL HOLDINGS CORPORATION
Wilmington, 1209 Orange Street, Delaware, Spojené státy americké.

Před pár dny proběhla v tisku zpráva, že banka je na prodej. Dnes jsem zaslechl "kuoární" zprávu, že noví vlastníci by měli být Rusové nebo Číňani.

Nevím zda je to běžné ve světě finančnictví či zda to nenaznačuje něco do budoucna?

331919

27.4.2015 23:21

RE: Padají tu různé úvahy a názory. Neunikají nám postřehy z běžného dění?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 331919

[chechtot] Tak číňani prý vlastní prý celé východní pobřeží usanů a na západním mají detroit a čundrkántryšou nebo Naschville. [překvapení] [cool]

331923

27.4.2015 22:50

Divné skloňování, překladateli.

hc 90.?.?.?

...kvůli konzultacím Moskvy s Merkel a Hollandem.

Nemělo by být správně "s Merkelem a Hollandem"? [velký smích] Skloňovat ženská jména bez přechylování musí být takový překladatelský oříšek.

331920

27.4.2015 22:58

pěkně

Mirra 109.?.?.?

shrnuto. Rusko dělá to co je nejoptimálnější a na lopatu americkým "čarodějům" nesedne.
Bohužel ani Rusko neovládá plně situaci na UKR, zvlášť zpočátku v tom dost plavali. Po převzetí větší kontroly proto musel odejít její první velitel Strelkov - vyhlašování samostatných republik byla pěkná blbost která určitě přidělala Kremlu spoustu starostí.
Jiné by to bylo kdyby se rovnou prohlásili za vzdorovládu stojící v opozici proti juntě. Pak by pojem občanská válka byl nezpochybnitelný od počátku, takhle to pro mnohé vypadá, zvlášť po Krymu jako ruská agrese a je to západními médii hojně používáno.

331921

27.4.2015 23:28

Kousek se mi nezdá

jogín 94.?.?.?

v jinak výtečné analýze. Totiž část o rozpadu Evropy a válčení jednotlivých států v ní. Mám dojem, že autor je v Rusku přece jen izolován od evropských poměrů. Evropané jsou totiž a) pěkně rozmazlení a do válčení se nehrnou, b) od hladu a dezorganizace jsou hodně daleko, mají nahrabáno. I Ukrajina se ještě v nepokojích nerozsypala, a to byla už před Majdanem v pěkně bídné situaci. Prostě zkonzumovat všechny rezervy chvíli trvá. Spíš bych odhadl, že konečná fáze ukrajinského konfliktu poběží přes peníze a finanční trhy.

331924

28.4.2015 8:59

RE: Kousek se mi nezdá

Rubens 87.?.?.?

Reakce na 331924

A čože tých ohnísk nemôže byť niekoľko? Pozrite na mapu a vylúčte štát, kde by to nemohlo pekne iskriť, keby sa do ohňa prilievalo. A to že oni to vedia, dokázali koncom 20.storočia (Juhoslávia) aj začiatkom 21. storočia (Ukrajina), kedy premenili Európanov na vraždiace zvery. Pozrite južné Slovensko, Sudety, Baskicko, Severné Írsko, sever Talianska to sú všetko oblasti, kde sa to dá rozbehnúť v priebehu mesiacov.

331937

3.5.2015 0:09

RE: Kousek se mi nezdá

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 331924

Čo myslíš pojmom "nahrabáno"? Rozober to podrobnejšie... Pretože peniaze nemajú v krízovej situácii cenu, sú len a iba prostriedkom výmeny - a meniť papiere, za ktorých "hodnotu" nikto ničím neručí, za chleba, je v skutočne krízovej situácii prejav totálnej hlúposti.
Takže otázka stojí - ako dlho potrvá Europe zožranie dostupných zásob potravín a palív?

332212

Tuto stránku navštívilo 7 128