Diskuze k článku

V psychologické operaci Charlie Hebdo nacházíme plno dvojích standardů, mezer v logice a tuposti

Příspěvků 32

21.2.2015 1:55

Muselo to bejt zajimavy

Satanist 173.?.?.?

kdyz ti dva arabsti brachove s masinkverem v ruce v redakci Hebdo votevreli dvere a karakaturisti kteri na cumeli jak pero z gauce si mysleli jakej je to blbej vtip ...... [chechtot]

327567

21.2.2015 2:20

Take time to listen to this speech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

and you will find yourself hanging on every word.
Newt Gingrich is a great orator, a former US Congressman, and Speaker of the House.
This is the most succinct, forceful and accurate synopsis of our quandary today.

http://www.c-span.org/video/?c4525157/newt-gingric...

327568

21.2.2015 3:54

Selskej rozum a politika nejde dohromady

rad 77.?.?.?

Cesi jsou jedna z nejtolerantnejsich zemi na svete a za tim si stojim. U nas muze zit i mimozemstan, pokud aspon trochu splyne s davem. A to je to jedine o co nam jde.Vsechno ostatni je politika, na kterou stejne nemame vliv.
Podtrzeno secteno: debilove jsou vsude. Jen me napada, ze v Evfrope je stale dost lidi, kteri vedi, ze USA pacha zlo na jejich lidech a preji jim, aby jejich region byl v klidu. Kolik za to muzou valky a historie a kolik nabozenstvi nevim. Kazdopadne ti co zde ziji nevypadaji, ze by nami nepohrdali. A to je to co Evropan Cech nesnese. Pohrdej, ale neklad si pozadavky. A to je zase politika, kdy diky ni a falesnym pravum na nejakou svebytnost, mohou vyrustat mesity. Za dobrotu na zebrotu. Kdyby byli stejne nenapadni jako Vietnamci, ani ty mesity by nikomu nevadili. Dalsi vec je, ze se citi ukrivdeni. Jakoby bychom jim neco dluzili, jakoby Cech na socialce mel sam nejake vyhody. A bouri se Cech, Nemec? Ne drzi hubu a krok.Tedy jsou drzi, maji pozadavky, ale nemaji povinnosti jako Nemec, Cech. Napred je povinnost, potom se bavme o pravech.
Ja jsem jejich zem nebombardoval, me se nekdo na nic neptal, takze bych byl rad, kdyby se u nas dle toho chovali. Cesko je pro jakekoli pristehovalce raj. Nikdo po nich nepujde, spis jim naopak lide pomuzou. Dale ja se nesmeju, ze 90 procent lidi v neco veri a cekam, ze mne jako tomu co vyznava agnosticismus, se taky nikdo nebude smat nebo mnou za to pohrdat. Nerikam to, skvela zem. Jen tak malo to chce, aby meli v Evrope lahodu a chodili si na socialni davky jak je libo. A Evropa pro vlastni klid uvnitr jim je klidne da. Jen drzte hubu, kdyz se vam nechce ve statni skole ucit a pak diky nevzdelanosti makat. Vymlouvat se na spolecnost umim taky, ale evropskym stylem. Ne ublizene rvat, ze za vsechno muze ten druhej. Takova je situace 5te generace arabu ve Francii. Nemuzu si pomoct, ale kdyz se podivate na duvody, za ktere se arabove jsou sami schopni vyvrazdovat, tak tady konci evropske pochopeni. Netahejte si to s sebou k nam a budete se mit dobre vsude.
To co se deje v Libyi, Iraku a Syrii je peklo. Cteme USA realitu tady porad. Osobne mam ale za to, ze slusni lidi zustavaji i pres to doma a k nam do Evropy se hrnou prave ti drzi a neprizpusobivi "cigani". To same smer z Evropy. Bojovat tam jedou ti nejvetsi magori, zatimco ti v pohode dal vari svuj kebab a nezajima je to.

327570

21.2.2015 7:32

RE: Selskej rozum a politika nejde dohromady

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Reakce na 327570

Vidím to podobne, ale pridávam, že množstvo moslimov prišlo do Európy práve s cieľom úmyselne šíriť islam, islamizovať Europu, vnútiť nám ich ideológiu. A pritom na svete je dosť štátov, v ktorých by mohli žiť podľa ich milovanej šaríje. Alebo mohli zostať doma. Tam by ale za šírenie islamu nedostávali štedré sociálne dávky.

327576

21.2.2015 6:55

Garron Helm vs. Charlie Hebdo: Elitní a neelitní mechanismus cenzury veřejného diskurzu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

http://deliandiver.org/2015/01/garron-helm-vs-char...

"...Co kdyby všechny oběti těchto nedávných válek byli Židé?

Židům nakloněná tabu také vzbuzují hněv muslimů, kteří vidí a chápou, že Židé ovládají Západ a mají povolení pomocí dálkového ovládání ničit muslimské země. Průměrnému Američanovi na druhé straně toto pochopení schází, jelikož vyrostl na Židy produkovaných televizních show, zpravodajství, komediích a tklivých filmech o šoa.

Muslimští fanatici umí být řádně šílení a nebezpeční, ale přesto je chápu jako oběti světového Židovstva, které se stalo předním hybatelem/manipulátorem světové geopolitiky.

Jsou hromadné vraždy v Paříži dobré pro Židy? Zní to neuvěřitelně, ale ano. Nic netušící Pařížané si pomyslí: „Teď jsme všichni Izraelci.“ Až na to, že nejsme.

Kdyby Francouzi před rokem tuto protimuslimskou ‚satiru‘ označili za ‚antisemitskou‘, nikdo by dnes v Paříži násilně nezemřel, jelikož by byl časopis uzavřen. Takový je židovský způsob. Cenzura. Ostouzení. Kontrola.

Naneštěstí pro ně nedisponují muslimové takovou mocí. To je rozzuřuje, jelikož je Západ neustále bombarduje a vojensky napadá a jakmile se dorazí na Západ, stávají se terčem posměchu a urážek i tam. Dvojitý standard je rakovinou, z níž viním Židy.

Židé se však s ničím výše popsaným vypořádávat nemusí. Mnoho z nich předstírá nepochopení celého ‚hněvu muslimů‘. Židovský jemnocit bývá ovšem naopak chráněn Francouzi i celým Západem. I Izraeli se dostává zvláštního zacházení. Židé dostali povolení zabíjet – není se co divit rozhořčení muslimů. Stali se bezmocnými a neschopnými označit a určit zdroj svého hněvu naivní a posionističtěné evropské a americké kultuře.

Pokud vykážeme všechny muslimy, udělejme totéž i s Židy, jelikož ti představují mnohem zásadnější příčinu veškerého současného chaosu a svárů.“

327575

21.2.2015 10:56

RE: Garron Helm vs. Charlie Hebdo: Elitní a neelitní mechanismus cenzury veřejného diskurzu

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 327575

Přesně je to tak,jak píšete a navíc je potřeba si uvědomit úlohu těch "nevinnej a věčně ukřivděnejch",že tyhle proklínané vraždící takfíristy-největší nepřátele muslimů zcela otevřeně podporují v Sýrii voj.materiálem všeho druhu včetně zbraní,palebnou podporou,leteckými útoky i zdravotním zabezpečením a léčením raněných na Golanách....
Není už ani žádným tajemstvím,že ISIL/ISIS je dítkem CIA a MOSSADU,proto mě to pokrytectví/dvojí metr,který okolo prokvétá a žíví se na něm kdejaký politik upřímě sere i s těmi tupými Charliemi okolo....
Redakce toho bohorovného,na vše náboženství kromě jednoho, veřejně kálejícího,štvavého plátku,jemuž nebylo doslova "nic svaté",kromě štvaní,to přehnala,došlo k tragedii,kterou ale zrovna ti,kteří ji nepřímo způsobili,okamžitě využívají svým tak typicým způsobem ve prospěch k útokůmm na všechny,kdož s nimi nesouhlasí a jejich agresivní politiku odsuzují....
Svět se díky všeobecnému pokrytectví a bezuzdnému lhaní a naprosté ignorance faktů zbláznil a to jeho šílenství zdaleka ještě nedosáhlo vrcholu,ten krok za krokem teprve přijde....máme se na co těšit....

327589

22.2.2015 18:53

RE: Garron Helm vs. Charlie Hebdo: Elitní a neelitní mechanismus cenzury veřejného diskurzu

franta 194.?.?.?

Reakce na 327575

Co kdyby všechny oběti těchto nedávných válek byli Židé? no to je ale sranda, zide a obeti valky.. uz za carskeho ruska se Zide vyhybali vojne - viz Solzenicin, v rude Armade byli zide jen politruky nikdy v bojove linii, to same v ruznych armadach.

Prvni valku Izraele v 47 za ne vybojovali cesti piloti na predelannych ME 109. Zidi proste na valku tvari v tvar (face to face) nejsou, je to moc o hubu, daleko lip dokazou protivniky vrazdit (a to jsme my vsichni) na financnim trhu.

Ale necekejte ze je Arabove vyzenou vsechny do Izraele, Izrael je jen utociste pred soudy kdyz provedou nejaky podraz na goje.

Proste jak to rikal Moric Mordechajovi "Do Izraele nepudu, tam sou sami zidi a kdo by mne tam zivil"
shalom

327653

21.2.2015 9:46

Charlie a svoboda slova

JirkaM 89.?.?.?

Hezký článek a skvělý typ na Delského potápěče.

Takhové shrnutí (včetně obrázků) jak je to s tou svobodou slova je tady: http://osina.cz/navonena-zdechlina-charlie-hebdo/

327581

21.2.2015 10:36

RE: Charlie a svoboda slova

jannn 85.?.?.?

Reakce na 327581

Ja sam sa necitim byt charlie. Ale napriek tomu, ze obsah charlie je taky aky je nikto nema pravo odpovedat na kresby v casopise zabijanim. Tu platia nase zakony a nie sarija. A preto ja nemusim mat ziadnu uctu voci mohamedovi. Naopak pre mna je nasilnik a pedofil. Moslimom sa to nemusi pacit, ale znova opakujem v europe neplati sarija (aspon zatial nie). Nachadzam tu vela snahy o hladanie pravdy (na servri ako takom) a preto dost dobre nerozumiem, ked niekto sa snazi obhajovat moslimov a ich pravo na nasilie, lebo pravdou je, ze karikatura je dovolena, nie je protizakonna a nakolko velka cast obyvatelov je ateisticka tak je vlastne mohamed pre nich iba bezvyznamnou postavickou z davnej historie. (Ak prijmeme fakt, ze historia sa zmenit neda a preto aj ten mohamed je, presnejsie bol nepriatelom europy, ale kaslat na neho, uz je davno mrtvy- nieco ako hitler, bol vyznamnou postavou, ale kaslat na neho, uz je mrtvy)

327585

21.2.2015 17:48

RE: Charlie a svoboda slova

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 177.?.?.?

Reakce na 327585

...Co se rady šejcha Imrána Hosejna – který doporučil francouzským muslimům opustit zemi dokud můžou- týče, zní ve stejném duchu jako........Natanyahu
[chechtot]

327608

21.2.2015 19:06

RE: Charlie a svoboda slova

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 327608

Šejk Imran Husain, Ukraina 2014 - o chazarsko-sionistických plánech s Ruskem, a jak to nyní pejzatí prosírají, a o velkém nebezpečí velké nadcházející války z toho plynoucí - a proč je komplet celá kyjevská pučistická fašistická banda židovská (Tam je písmo na stěně - cz titulky)
http://ulozto.cz/xu5LkKXT/tam-je-pismo-na-stene-mp...
na youtube už to smazali

327613

22.2.2015 1:44

RE: Charlie a svoboda slova

moucha 178.?.?.?

Reakce na 327613

Ježíž může klidně zvracet z kříže jakože "poslední večeři", Mohammed může klidně mít na hlavě jakože "bombu", ale six mega- "idů", tady už končí sranda a nastupuje zákon. [smích]

327627

22.2.2015 3:00

RE: Charlie a svoboda slova

karel4u 76.?.?.?

Reakce na 327585

No ono to tak docela neni jen o te karikature. Je to o tom, ze jedna strana rada dava a Nerada inkasuje. Ten casopis je cista zionisticka prasarna, a umiral na ubyte.
Predstavte si, ze zrejme kazdy z tech Arabu zna nekoho kdo byl za poslednich 25 let postizen nejakou Americko, Evropskou, nemluve o zidovske invasi. Proc si myslite, ze emigrovali. Uz treba pri bombardovani zidami, ti na ne nehazeli zmrzlinu, ale jak vite bily fosfor, to pekne pali. No a mozna, ze nektery a je docela mozne, ze mnoho z tech muslimu ma nekde zmrzaceneho pribuzneho, to je docela podmet k radikalisaci, Mohamed je chapan jako symbol, jak vy byste se citil, kdybyste videl obrazek vaseho otce v posici jako byl Mohamed na strankach toho casopisu?

327629

22.2.2015 2:56

Příběh

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Tenhle vtip myslím dobře vystihuje jejich mentalitu [smích]

Vystěhovává se takhle Roubíček ze Sovětského Svazu a na hranicích mu celníci najdou v kufru bustu Lenina.
Ptají se Roubíčka: "Co to je?"
"To se ptají špatně, "povídá Roubíček, "měli by se spíš zeptat, kdo to je? To je Lenin! Zachránce proletariátu celého světa, zakladatel mé milované vlasti, Sovětského Svazu, génius, který naplnil Marxovy myšlenky ..."
Dobře, můžete jít ...", říkají celníci.
.....
Na izraelské hranici celníci u Roubíčka v kufru znovu najdou Leninovu bustu a ptají se ho: "Co to je?"
"To se ptají špatně, " povídá Roubíček, "měli by se spíš zeptat, kdo to je? To je Lenin! Ten šílenec, co přivedl polovinu světa do chudoby, největší zločinec dvacátého století, nastrčená figurka, .... aby pomohla Němčourům ..."
"Dobře, můžete jít ...", říkají celníci.
......
Roubíček přijede ke svým příbuzným a když si vybaluje věci, jeho synovec si všimne Leninovy busty a ptá se Roubíčka: "Strýčku, kdo to je?"
"Ale to se ptáš špatně, synovče, měl by ses spíš zeptat, co to je? ...To je pět kilo čistého zlata!"

----
Vloni jsem se v hospodě dal do řeči s jedním člověkem. Měl docela přehled o všem možném, tak jsme si povídali.

Byl jsem zrovna naštvanej na exekutory, tak jsem na ně začal nadávat. Nejdřív je hájil, pak přiznal že byl před důchodem taky exekutorem.

Mněli jsme upito, tak jsem na plnou hubu řek, že se říká, že exekutoři a právníci jsou většinou Židi, stejně jako za Hitlera v Německu (viz stranický program NSDAP a 50% soudců židovského původu).

Nejdřiv se mi posmíval, pak mě přesvědčoval, že jsem určitě taky žid, pak přiznal že je Žid!

Co k tomu dodat?

Když zajdete do hospody, tak 3 z deseti zažili exekuci, minimálně jeden konkurzní mafii, a 1 až 2 rozvodovou mafii. Plus buzerace policajtama, kriminálkou, úředníkama, finančákama, ...

Prý se tomu říká demokracie [velký smích]

V teorii systémů to nazývají "spirálou smrti".

327628

22.2.2015 4:49

RE: Příběh

karel4u 76.?.?.?

Reakce na 327628

Doporucil bych stranku"The Realist report".

327630

22.2.2015 11:05

RE: Příběh

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 327628

Většina exekucí a dluhů je díky lidské blbosti, pýše a pažravosti...aneb mít za každou cenu to co ten druhý. Většina exekucí probíhá u lidí, kteří si za to mohou sami, zejména tím, že si nehlídají své povinnosti...vůči státu, obci, úřadu, apod., nebo si chtějí užívat. Neříkám, že tenhle sytém je v pořádku. Dnešní systém nahrává lichvářům a právě proto je třeba být o to víc obezřetnější. Souhlasím s tím, že někteří lidé poctiví přišli k exekuci nevinně, ale takových je mizivé procento. Většina lidí se snaží své problémy řešit. Něco jiného je, když se člověk nevinně dostane do soukolí osudu (špatné hospodářství, manželka, manžel, náhodné výdaje apod.), který nemůže ovlivnit. tak to potom máte pravdu.

327635

22.2.2015 17:49

RE: Příběh

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 327635

neoblbuj, nekličkuj - ty "odměny" exekutorských hyen, ty jsou teda koshér, kam se hrabe "obyčejná" lichva

327651

25.2.2015 13:26

RE: Příběh

moucha 178.?.?.?

Reakce na 327651

Copak neznáte příběh? GP a hyeny jen využívají vaší slabost vy tupý zvířata. A co duše a co kurva mozek? To nemáte? Ale máte a trest za nepoužívání je velice přísný. [smích]

327814

25.2.2015 19:01

RE: Příběh

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 327814

No právě.

To sme se během jedné generace změnili v hyeny???

Za tu poslední generaci několikanásobně narostla komplexita a složitost toho co musí člověk zvládnout. A poločas rozpadu znalostí se neustále zkracuje!

Nehledě na to, že lidi který skutečně makaj, tak přijdou z práce utahaný a nemaj chuť, sílu, znalosti, ... na to aby studovali zhovadilosti pár ego-idiotů v Packamentu, v Sernátu, na Kradčanech a ve Stračí akademii!

Když za měsíc ušetříte tisíc korun, budete si platit právníka který bere několik tisíc na hodinu?

Když za měsíc ušetříte tisíc korun, je fér aby ste dostávali stejné pokuty jako někdo kdo bere 100.000???

Je fér když nemáte peníze, tak jste u soudu automaticky vinen?

Ani se s vámi nebaví, k soudu nebo k odvolání už vás ani nepozvou. Soudí na základě slohových prací blbečka z policie a lhářů s "kulatým razítkem", co mají EGO větší než IQ. Takový dobytek už pro ně jsme!

Fyzická práce je pro ně Holokaust. Ale ukrást někomu děti nebo něco, co 10 let budoval, to je pro ně zábava!

Když se k nám chovají jako predátoři, musí počítat s tím, že se k nim budeme chovat jako k predátorům!

Přinutili nás chápat dějiny doslova "na vlastní kůži"!

327834

27.2.2015 13:24

RE: Příběh

moucha 178.?.?.?

Reakce na 327834

Já se chovám občas jako to hovado. A kdo mě nutí? Oni. Jsem snad nevinen? Myslím, že ne. Každopádně jim půjdu po krku dokud mě nezabijou nebo nenajdou někoho lepšího.

327903

22.2.2015 8:50

Muslimove, Netanyahu, atd.

Kangaroo 14.?.?.?

Znam uz hodne let jednoho velmi inteligentniho Anglicana, inzenyra a pilota v jedne osobe - dnes naturalizovaneho Australana - o nemz jsem az donedavna netusil, ze je Zid - po matce, tudiz 100% Zid. Prislo mi nejak divne, ze povazuje Netanyahu za "beranka" a tak mi to vysvetlil: na Muslimy jakozto necistou spodinu je zapotrebi nekolika dobre umistenych mini-atomovek...a problem bude vyresen. Je take presvedcen, ze by se za ne nikdo nepostavil...protoze vsichni takovi odvazlivci vedi, ze by mohli take spatne dopadnout. Svou "rasu" povazuje zcela ocividne za skvelou, nejinteligentnejsi a nejschopnejsi jakou tato Zeme kdy nosila. Trochu ucuknul kdyz jsem mu rekl, ze jsem dost dobre obeznamen se Sulchan Aruchem a Babylonskym Talmudem...takze dal jsem to nerozebirali.
Lide pri hodnoceni situace v naproste vetsine zapominaji, ze nic na svete se nedeje nahodou...ani ta konflagrace v niz se maji Muslimove a Zide navzajem znicit (a dost mozna i vetsina z nas s nimi). Loutkovodici v zakulisi nedelaji nic horkou jehlou - maji dost casu a neplanuji na tydny ani roky...ale na staleti dopredu. A pro kazdou eventualitu maji v zasobe nahradni reseni. Mohou si takovy luxus dovolit - jejich pohadkove jmeni jim dovoluje najmout si ty nejlepsi mozky a zkorumpovat nebo zastrasit opozici. My pro ne nejsme nic nez biologicky odpad... Ale kolik lidi ma o tomhle alespon povrchni znalosti? Ne nadarmo plati, ze "Vedomost = sila, nevedomost = slabost."

Kangaroo

327631

23.2.2015 0:35

RE: Muslimove, Netanyahu, atd.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 327631

Jistě máte pravdu, tak nějak to bude, jinak by se nechovali tak, jak se chovají. Ale jak se to říkalo v Rusku: Bůh vysoko a "car" daleko...

Ten první jmenovaný mě zná jménem a ví o mně všechno. Neříkám, že můžu něco ovlivnit, jen vím, že mě bere vážně a že mi naslouchá. Ten druhý mě zajímá asi tak jako já jeho. To, co dělá on, není můj příběh. On si žije svůj, a já mám taky svůj. Jak kdosi řekl, on je sobě carem a já jsem sobě carem.

To všechno svinstvo, lži, manipulace, sobectví, zabíjení a ničení jiných bytostí, je jenom dočasná záležitost, porodní bolesti něčeho mnohem lepšího, co vzniká. Síla, která je za tím, co vzniká, je podstatou všech věcí a nelze ji zastavit, ani přechytračit. Samozřejmě, že bolest a trápení je skutečné, strašné a těžké, ale jednou pomine. Většinu z toho si lidé dělají vzájemně i sami sobě, asi tak 90 a víc procent. Mohlo by to zmizet hned, stačilo by se probudit a přestat s tím. Jenom málo trápení je v povaze světa, v kterém žijeme, většinu máme uvnitř sebe. Teoreticky by to šlo zrušit hned, skoro okamžitě. Ale i to, co zbývá mimo nás, se ještě změní... Ta síla, která za tím vším je, a dělá všechny věcí tím, čím jsou, je na naší straně... lidi jí připadají krásní, nádherní, skvělí a úžasní. Vlastně už všechno máme, jen to ještě nevíme. Dívá se na nás zamilovanýma očima a celý Vesmír, který je Její, je i náš...

Asi vám připadá "ujeté", co jsem napsal, ale... dívám se smrti do tváře, mám vážou nemoc na kterou možná umřu (nebo taky ne, kdo ví) a díky tomu vidím věci jinak než předtím a jsem šťastnější, než kdyby se to nestalo. Přeji vám všem, abyste byli šťastní a žili vlastní životy a příběhy, a ne životy "elity", kterou nezajímáte. Která nemá v rukou ani smysl svého vlastního života, natož vývoj a budoucnost světa, elity, která žádnou elitou není, ale naopak, patří mezi ty nejtrapnější a nejvíc nemocné ubožáky na světě.

327661

23.2.2015 10:06

RE: Muslimove, Netanyahu, atd.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 118.?.?.?

Reakce na 327661

Pane "193",

napsal jste to vse stejne jak to citim i ja a urcite i dost dalsich ctenaru, dekuji. Pro mnohe je materialisticke zajeti neprolomitelne a nikdy nepripusti, ze sila stojici za vesmirem je vsemocna - ale taky nam dava sanci, abychom se projevili z te lepsi stranky a sirili kolem sebe nezistnou lasku, dobro a mir. To nerikam jako nekdo kdo je nabozensky zalozen...nikdy jsem se nehlasil k zadnemu nabozenstvi. Vse potrebuje cas - i prozreni cloveka a pochopeni sveta a sil ktere jej ridi.
Mrzi me, ze mate vazne zdravotni potize - a preji Vam hodne zdravi!

Srdecne zdravim

Kangaroo [smích]

327675

23.2.2015 23:42

RE: Muslimove, Netanyahu, atd.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 327675

Děkuji Vám moc za milé přání, ať už se to však vyvine jakkoliv, a třebaže to může znít divně (a uvědomuji si, že pro někoho blouznivě nebo fanaticky), neměnil bych. Za "oponou" jsem uviděl krásnější skutečnost, která překonává všechno trápení, to, o kterém je takhle diskuze a na které jste upozornil, i to moje osobní. A proto jsem vlastně o tom chtěl napsat, abych všem řekl, že beznaděj, kterou může mnoho lidí z událostí ve světě pociťovat, je jen zdánlivá. Ještě jednou to musím zopakovat, jako to nejdůležitější poselství - ta síla, bytost (nebo ne-bytost, jak kdo chce, abych ji nějakým termínem neomezil a neřekl, čím není), která je podstatou všech věcí, je námi lidmi nadšená. Tak moc a absolutně, že víc už to nejde. Nevím jak to říct, to by člověk musel být umělec, aby to vyjádřil. Třeba, že pro Ni jsme něco jako krásní motýlci nebo kytky, které mají naplnit Vesmír. Naším posláním je Láska, což je právě Ona sama. A to, co je pro nás potenciální možnost a pro Ni už skutečnost, se naplní, stane se to.

Náboženské pojmy jsem použil vlastně mimoděk, tak jak vyplynuly z onoho ruského rčení. Jinak je vlastně moc rád nemám, a to jenom proto, že byly mnohokrát zneužity, aby člověku v nalezení vnitřní svobody zabránily a ne pomohly. Jinak na nich není nic zlého, stejně jako ani na jejich odmítání (většinou právě z tohoto důvodu), za které nás nikdo trestat nechce. Cest je tolik, kolik je lidí a jen ta jedna, osobní, žitá čestně a pravdivě, je ta pravá. Jak se to slovně vyjádří a jestli to vůbec jde, je už vedlejší.

327731

22.2.2015 18:27

Nejsem sice jasnovidec ale premyslim

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Otazky bych mel, kdyby bylo toho, kdo by na ne odpovidal z rad vladnoucich papalasu.
Nepokoje v arabskych zemich byly ucelove, coz jiz je znamo, ale dosud nikdo neuvazoval, ze uprchlici z techto zemi maji v Evrope vytvorit take obcanske valky.
Samozrejme,ze pri ocekavanych hospodarskych potizich budou puvodni Evropane hledat na asylantech chyby a ty jiste budou.
Pak Evropu ceka stejny osud jako arabske zeme-vzajemne zabijeni.
A na to nekdo ceka - jen svetovy neklid, bude slouzit jinemu, ktery na tom neklidu vydela. Musi to byt stat,ktery neni v Evrope a ktery podle planu ma budoucnost, nebot je tak vyzbrojen, ze sve sousedy muze likvidovat behem nekolika minut.

327652

22.2.2015 19:33

Par Bodu

coinageboy 75.?.?.?

Co by se vam stalo v cesku kdyby jste v magazinu kreslili sprosty vtipy oc Cikanech a Zidech??

Nemaji nahodou Cesi - potomci obeti 30-ti Lete Valky na zacatku 17 teho stoleti - narok na odskodneni?? Mozna od Svedska??

327655

22.2.2015 20:11

RE: Par Bodu

hc 90.?.?.?

Reakce na 327655

Kdo ví? [smích] Když byl ve Švédsku na prezidentské návštěvě Václav Havel, tak se tam prý trochu báli, jestli nebude chtít zpátky něco z toho, co si odsud kdysi odvezli. Ale on samozřejmě nic nechtěl.

327656

22.2.2015 20:37

Češi nejsou židi a nemají formulku košér

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 327655

A ještě možná šém goléma a pro někoho dydlace nejsou, JO! [cool] [chechtot]

327658

22.2.2015 20:19

britske MZV chtelo stahnout novinare z ukrajiny, protoze psal politicky nekorektne

te 37.?.?.?

http://czech.ruvr.ru/news/2015_02_22/Graham-Phillips-odpovedel-na-doporuceni-britskeho-MZV-opustit-Donbas-0818/

327657

22.2.2015 22:24

Soňa Svobodová

Hana Hoffmannová 77.?.?.?

Vážení přátelé,

omlouvám se, že to není k věci, ale nevíte, co se stalo Soně Svobodové?

Poslední stopa:
http://www.bezpolitickekorektnosti.cz/?p=29905

327659

23.2.2015 14:12

A právě proto je zákaz popírání holocaustu chyba!

NejakejPavel 83.?.?.?

Samozřejmě, ve chvíli kdy uplatňujeme dvojí, trojí, xtá pravidla na tu samou věc (svobodu slova) otevíráme prostor takovýmto článkům. Vzhledem k množství existujících důkazů a (prozatím) všeobecnému povědomí by nemělo být problém evdentní lži o druhé světové válce vyvrátit a jednoznačné demagogie by měly autora u čtenářské obce tak zdiskreditovat že další psaní už se mu prostě nevyplatí. To je ovšem odvislé i od inteligence cílové skupiny.

Problém autora článku je, že on považuje za hrdelní hřích pouze urážku kritika proroka. No jo, jenže já tvrdím že v mém náboženství je středobodem znak "X" jako Nejvyšší mocnost a kdokoliv použije jakékoliv X bez patřičných poklon, urazil Všehomír a zasluhuje trest smrti. Demagogie? Jistě! Ale kde je přesně její hranice? Kolik svatých knih musí být napsáno, aby to už nebyla demagogie ale realita? Pro každého čtenáře bude hranice úplně jinde. Třeba když řeknu: "Matka autora článku si právě prdla", je možné že jsem ho tím urazil? Jistě ano. Je možné, aby mě kuli tomu vystřílel? Málokdo odpoví ano, bohužel i tací se najdou viz papuláři, co pod článkem na adresu masakru napíšou "no když mě urazí musí počítat s tím že dostane po papuli". Prdlajz musí a tito "papuláři" by si to měli uvědomit. Maximálně mohou ho žalovat, mohou mu rovněž nadávat, ale dát mu "po papuli"? Nikoliv (leda počítat s následky a nesmějí se pak divit když ty přijdou (opět by měly být podle místnách zákonů samozřejmě, žádná vendetta), případně vyvolají další, ještě větší vlnu urážek (Streisand effect).

Bohužel lidský druh ještě není natolik vyzrálý aby si zasloužil plnou svobodu (i toho slova), tedy bez jakýchkoliv restrikcí. Například hlášení, že na Hlavním nádraží je bomba jaksi nejde reflektovat bez velkých časových a peněžních nákladů a to by zřejmě měla být nějaká hranice pro posuzování trestnosti šíření zprávy protože kdyby to nebylo vůbec trestné, nemělo by ani smysl žádné nádraží stavět a někde tedy ta hranice být musí, takže sečíst hezky náklady (i spřípadnou psych. újmou), autora zažalovat a věřit nezávislosti soudu, příp. jít do jiné země kde té nezávislosti věřím více. Jiná civilizovaná možnost neexistuje.

A autore, srovnávat doby dávno minulé a kasat se tím, která civilizace způsobila jiné větší škody. Budeme-li stále hledat křivdy v minulosti, z minulosti se nikdy nevyhrabeme, ale já doufám, že chceme koukat do budoucnosti. Nebo ne?

327686

23.2.2015 22:41

Chcete li znát účel, vzorec události leží v minulosti ...

Winston Smith 77.?.?.?

Dva dny po 9/11 false flag operaci vydal nejčtenější francouzský týdenník Le Monde tento titulek:

http://www.lemonde.fr/idees/article/2007/05/23/nous-sommes-tous-americains_913706_3232.html

Všichni jsme Američani ...

Rozvědky USA používají tzv. Karanténní mód - používá se značný časový odstup, aby tupé stádo nebylo schopno událost vidět v reálných souvislostech - prostě vidí "další barbarství" vytržené z kontextu a to jim na vytvoření "AHA Efektu" stačí ...

Pro stromy nevidí les...

Většina z Vás nevidí souvislost z "nečekanou" návštěvou p. Hollanda v Moskvě, kde varoval, že vůči RF bude uplatněna masivní provokace - čili - za svoji "zradu" se dočkal akorát toho, že mu bylo velmi nevybíravě naznačeno, že Majdan se nemusí vyhnout ani Francii - kolébce stávek a demonstrací [smích]

Z jeho dalšího chování je naprosto zřetelné, že obsah lekce pochopil a opět "nevyčnívá z davu" ...

327727

Tuto stránku navštívilo 5 286