Diskuze k článku

V Norsku dál kradou děti

Příspěvků 76

6.11.2014 0:59

Hrozny bezpravi

Satanist 75.?.?.?

a horror pro tu matku. Ceskej erar by mel vyuzit situace a ciganskejm rodinam zaplatit letenky do Norska.....

320425

6.11.2014 12:14

narodni stavka v Bruselu

fun 109.?.?.?

Reakce na 320425

http://www.brussels.be/artdet.cfm/5679

320456

6.11.2014 13:31

RE: narodni stavka v Bruselu

Danielle 178.?.?.?

Reakce na 320456

... že nám nebylo hlášeno [smích] ... docelka "masa" ľudí...

...dajte bližšie info prosím...

320465

6.11.2014 6:51

vzkaz pro otroky

pacholíček. 77.?.?.?

Ta Skandinávie je vúbec taková laboratoř NWO. A to kradení dětí je vzkaz pro otroky, který značí " Drž hubu otroku, patříš nám i s harantama. Naval je sem a koukej ať jsi v sedm v práci."

A taky je to další depopulační páka. Kdo si udělá děti, když neví jestli mu je nešlohnou a nezašmelí buznám, nebo neprodají na náhradní díly.

320434

6.11.2014 9:32

RE: vzkaz pro otroky

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 320434

Dnes nektery voblasti Scandinavie co se vobyvatel tyce jsou vic cerny nez bily .....Teda rikali me to Svedsky novomanzelata s kterejma sem se tu potkal a znelo to jak kdyz by si co se tam dnes deje stezovali. Vubec se nenamahali zakrejvat emoce jak je ta multikulti kterou jim vnutila EU do jejich zeme vylozene sere ! A jak byly nasrany prozradili me I to , ze uz i pohostinni Finove v jejich zemi kde se nekradlo a kde nebyla kriminalita si na vobydli vopatrili zamky a zamykaj je a taky me vysvetlili proc! Tak to ve Skandinavii kde vodjakziva byly baraky pocestnejm vzdycky votevreny i kdyz majitel nebyl doma nikdy nebejvalo .....

320441

10.11.2014 10:03

RE: vzkaz pro otroky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 320441

jak to souvisí s nucenou adopcí českých občanů v zahraničí a nemožnost je vrátit do vlasti?

320691

6.11.2014 19:33

RE: vzkaz pro otroky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 320434

na ty děti je možná laboratoř Norsko a na to být v 6:00 v práci nebo v 7:00 a držet hubu je zase ČR laboratoř, prostě každý okresek, kolonie to má nastavené na něco jiného. Někde nemají peníze a mají 10 děti a ti jim umírají pomalu hladem a nikdo jim je nesebere, jinde mají všeho dostatek peněz, bohatství ale berou jim to nejcenější a to jejich vlastní děti

320489

6.11.2014 22:27

RE: vzkaz pro otroky

Vanguard 89.?.?.?

Reakce na 320434

Jestli je Skandinávie laboratoří pro NWO (jako že je to celé pitomost), tak to určitě neplatí o Norsku. Doporučuju přečíst si na blogu iDnes nesmírně zajímavé články Andreje Ruščáka, což je Čech žijící dlouhodobě v Norsku. Zjistíte, že každá skandinávská země je úplně jiná a z nich je Norsko zdaleka nejmíň otevřené světu. Jak jsem si to přečetl, ztratil jsem mnohé iluze a zjistil jsem, že v Norsku bych určitě žít nechtěl...ale s NWO to rozhodně nijak nesouvisí.

http://andrejruscak.blog.idnes.cz/
http://andrejruscak.blog.idnes.cz/c/395237/Skandin...
http://andrejruscak.blog.idnes.cz/c/400489/Jak-se-...

320504

7.11.2014 14:03

RE: vzkaz pro otroky

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 320504

Článek Andreje Ruščáka na mě zapůsobil jako článek otroka, který své otroctví miluje (ideál všech otrokářů!). [bliji]
Je plný vět ve smyslu "není pravda, že... ale vlastně to pravda je...". Navíc jsem získal dojem: Co Nor to udavač - neboť Norové mají udávání jako pracovní povinnost! (Zatím učitelé a zdravotníci, ale ostatní udavače aspoň podporují.). Kam se na ně hrabou neškodné komunistické domovní důvěrnice! Ty krást děti nemohly!
Příšerná to země!
A naše lidi, co tam bezelstně jedou s dětmi, nikdo nevaruje, že k lidožroutům se s dětmi nejezdí!

320544

13.11.2014 5:36

RE: vzkaz pro otrokare..

favela 113.?.?.?

Reakce na 320544

Skandinavske zeme dlouho byly !! na vysoke spolecenske a hospodarske urovni a jak to dopadlo , dnes kradou deti aby je mohli adoptovat pederastum a jinejm prasatum. Tohle je mimo lidske smysly a rozum, zlocin kradeni deti normalnim matkam , otcum...Tohle nemuze dopadnout dobre. Koledujou si vo nasili ze stran zoufalych rodicu a nebo pozdeji deti ,ktere zjisti a pujdou rovnou po tech co jim "ukradli" rodice. A bude diveni , jako se divi a nechapou v mnoha skolach v USA...

320947

8.11.2014 15:55

RE: vzkaz pro otroky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 320504

Ten Andrej Ruščak podľa mena ani podľa vizáže nie je Čech, aj keď sa za neho vyhlasuje. Podľa všetkého ide o potomka haličských Židov. Pre túto verziu svedčí nielen jeho vizáž (tá môže byť mätúca), ale najmä jeho životopis a hodnoty, ktoré uvádza že vyznáva.

320593

6.11.2014 7:22

Norsko určitě ví co dělá

coder 84.?.?.?

Kdybychom my dělali něco podobného a dávali děti Cikánů a jiných přistěhovalců do českých rodin, významně bychom urychlili jejich integraci do majoritní společnosti. Kdyby Němci odebírali děti Turkům, zajistili by, aby další generace německých Turků uměla německy a identifikovala se s německou kulturou.
Pro majoritní společnost je tohle kradení dětí pozitivní, ale to nic nemění na tom, že je to silně amorální, odporuje to lidským právům a připomíná to nacistickou ideologii. [bliji]

320436

6.11.2014 8:23

Zástupci NWO určitě ví, co dělají v Norsku a jinde :-(

Nikdo 212.?.?.?

Reakce na 320436

Krev není voda. Mnohokrát bylo ověřeno praxí, že jedinci určitých národů a etnik jsou z velkého procenta nezařaditelní do majoritní společnosti a to i když jsou vychováváni od mala v majoritní normálně socializované rodině. Ta Vaše víra, že lze udělat z lišky zajíce je nanejvýš nemoudrá. [oči v sloup]

320439

6.11.2014 10:37

RE: Norsko určitě ví co dělá

Venny 93.?.?.?

Reakce na 320436

S tím socializačním procesem završovaným přes začleňování děcek do rodin majoritní společnosti nelze souhlasit. Cikánské obyvatelstvo se do ČSR dostalo v převážné míře po II. sv. válce, prakticky shodně jako příslušníci českých menšin, žijící dlouhodobě v zahraničí (volyňáci, potomci evangelických rodin, vypuzených v rámci rekatolizace atd.). Zatímco cikáni se "přizpůsobují" už 5.-6. generaci s nepříliš znatelnými úspěchy, u dále jmenovaných (za stejnou dobu "jen" ve 3. generaci) již nepoznáte jejich původ, pokud vám je sami neprozradí. Z hlediska socializace, uplatnění se ve společnosti a přijetí systému hodnot majoritní společnosti se musí dotyčným především chtít... Etnické zvláštnosti jsou sice pěkná věc, ovšem pokud jsou v rozporu se zájmy společnosti, jsou neudržitelné. Potom jsou tyto možnosti - akceptovat a přizpůsobit se, nebo nepřijmout a nevylézt z kriminálu, nebo táhnout o štaci dál. U nás se jde čtvrtou cestou: většina se MUSÍ naučit žít podle zvyklostí menšin, aby nebyla nařčena z rasizmu. Blahopřejme havloidům a dalším pravdoláskařům, jak se jim to daří. [bliji]

320445

7.11.2014 16:31

RE: Norsko určitě ví co dělá

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 320436

"Kdybychom my dělali něco podobného a dávali děti Cikánů a jiných přistěhovalců do českých rodin, významně bychom urychlili jejich integraci do majoritní společnosti. Kdyby Němci odebírali děti Turkům, zajistili by, aby další generace německých Turků uměla německy a identifikovala se s německou ku alturou."

Mladí manželé - oba inženýři bydlící v Kozí ulici Praha 1 - si adoptovali cikáně ve věku batolete - měl první a poslední - v 17letech svého věku je oba zavraždil nožem. Údajně mu bránili ve styku se svými kamarády, velké úsilí věnovali jeho vzdělávání.

Rok 1969

320555

10.11.2014 10:06

RE: Norsko určitě ví co dělá

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 320555

jistě jejich syn nebyl sám - takové vrahy ze sebe vydala i zcela majoritní společnost a to v nemalé míře. Rasismus a váš a nejen vás příspěvek rasistický je, je zlem a to mimořádným zlem a svědčí o tom, že s vámi něco není v pořádku. Jiné adoptované cikánské děti a je jich většiuna žijí běžným způspobem jsou z nich lékaři, zedníci i učitelky. nechce si své pověry a nezesměšňujte se jimi

320693

10.11.2014 15:19

RE: Norsko určitě ví co dělá

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 320693

"Nikdo 212.?.?.?

Reakce na 320436

Krev není voda. Mnohokrát bylo ověřeno praxí, že jedinci určitých národů a etnik jsou z velkého procenta nezařaditelní do majoritní společnosti a to i když jsou vychováváni od mala v majoritní normálně socializované rodině. Ta Vaše víra, že lze udělat z lišky zajíce je nanejvýš nemoudrá. [oči v sloup]"

Má reakce byla na tento příspěvek, a to pouhým uvedením jednoho konkrétního případu, který otřásl celou čtvrtí, protože tu rodinu jsme osobně znali.

">jistě jejich syn nebyl sám - takové vrahy ze sebe vydala i
>zcela majoritní společnost a to v nemalé míře. Rasismus a
>váš a nejen vás příspěvek rasistický je, je zlem a to
>mimořádným zlem a svědčí o tom, že s vámi něco není v
>pořádku. Jiné adoptované cikánské děti a je jich
>většina žijí běžným způsobem jsou z nich lékaři,
>zedníci i učitelky. nechce si své pověry a nezesměšňujte
>se jimi"

Nechte si odborně vyšetřit Vaše mimořádně agresivní reakce.

320713

10.11.2014 17:06

RE: Norsko určitě ví co dělá

Aja 82.?.?.?

Reakce na 320693

V mnoha životních situacích člověk vychází z osobních zkušeností.

Pracovala jsem leta ve školství a osobně poznala 4 rodiny, které adoptovaly cikánské děti, ani v jedné z rodin se socializace a začlenění do většinové společnosti nezadařilo.
Žádný lékař,žádný učitel...útěky z domova, krádeže, loupežná přepadení, bitky, ve dvou případech návrat do cikánské komunity.

A teď mi vysvětlete, co je na téhle prožité skutečnosti rasistického, míním tím paralelu s přispěvatelem, který tu psal o vraždě a vy jste ho nařkl z rasismu.

A když už jsme u těch adopcí, bílé rodiny adoptují cikánské děti, asiaty, černochy....viděl jste někdy obrácenou adopci?

320721

6.11.2014 11:56

PETICE ZA JUSTICI!

Aleš Krejčí / Brno 62.?.?.?

Ročně česká justiční mafie připraví o otce zhruba 30. tis. dětí! Cožpak ty děti Evy Michalákové neměli také otce? Jak je možné, že všem těch českým sračkometům otec vypadl ze práv? Otec se záměrně vytrácí ze zpravodajského prostoru coby součást rodiny? Co justiční mafie schvátí, to už nikdy nenavrátí, to je přeci nepsané pravidlo EU už desetiletí, o tom by několik generací zničených otců mohly vyprávět hodiny. Nikoho to ale nezajímá. Ultrafeministka Baudyšová si tím jenom vylepšuje hodnocení v očích veřejnosti, ale sama ví, že jí právě tato činnost výborně živí: http://www.adikia.cz/news/vetrelec-na-demonstraci-... Totéž se děje tisícům otců a nikdo se nad tím již nepozastavuje, takže LGBT salámová metoda pokračuje dál a zkouší se, co veřejnost spolkne, když seberou děti i matkám..
Chce-li někdo skutečně usilovat o nevměšování se státních cizopasníků do rodin, nezbývá než, že obě pohlaví musí spojit síly a začít od píky a hájit právo dětí na výchovu oběma rodiči. Což znamená provést reformu justice, neboť s ní všechno stojí a padá: http://www.petice24.com/petice_za_justici

320453

6.11.2014 13:05

RE: PETICE ZA JUSTICI!

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 320453

Sepsal jste to zde i v petici naprosto přesně a výstižně.
Nicméně obsah textu petice má dávno několik politických stran a hnutí ve svém volebním programu - a neuspěly s ním nikdy.
Položte si otázku, proč jistě přes milion oprávněných voličů, kteří prošli mlýnkem exekucí volí své katy nebo jsou líní zvednout zadnici a jít volit své zájmy.
Až si dokážete odpovědět, zjistíte marnost svého petičního konání.
Připomíná mi to situaci ve válce, kdy se rota modrých rozhodne mezi sebou podepsat petici, aby se armáda červených vzdala bez boje, nebo na ně modří udělají bu bu bu.

320459

6.11.2014 14:22

RE: PETICE ZA JUSTICI!

Aleš Krejčí / Brno 62.?.?.?

Reakce na 320459

Kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody.

320468

6.11.2014 13:17

RE: PETICE ZA JUSTICI!

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 320453

Taky si to myslím...,napřed byli naprosto v klidu a za přeaktivní pomoci matek a uječených sufražetek připraveni o otcovská práva na své děti otcové a nyní jsou o ně připravovány i feminismem zhlouplé matky,které samotné tomu nejsou schopny čelit....daří se to baziliškům na všech frontách,kde zasejí sobectví a zášť a pomocí nich nakonec sobecké krátkozraké hlupáky okradou o vše....klasika:rozděl a opanuj...

320462

6.11.2014 20:19

RE: PETICE ZA JUSTICI!

timur 85.?.?.?

Reakce na 320453

je to tým, že nikdy až na výnimky sa nedostali k rovnakej šanci na rovnaké zamestnanie a na rovnaký plat, dodnes od nepamäti žijú v getách, tak sa nečudujte Bronxu - vyrobili ste si ho sami, a začalo to odsunom nemeckého obyvateľstva - históriu poznáme, že???

320492

7.11.2014 10:42

RE: PETICE ZA JUSTICI!

Murkoslav 188.?.?.?

Reakce na 320492

timur asi vidite realitu dvoj rozmerne. Ale svet je troj rozmerny. Ono dostat rovnake sance znamena aj nutnost nieco preto urobit, minimalne posielat deti do skoly nech aspon oni nieco dosiahnu. Chce to snahu a cas. Cas mali, minimalne za socializmu kde musel pracovat kazdy, ale snaha akosi nie je. Takze pricina problemu asi nebude taka jednoducha ako ste si vykonstruovali.

A nemecke obyvatelstvo tu zbytocne nevytahujte. Frankovia, germani ponemcili ci vykynozili slovanske obyvatelstvo za poslednych 1500 rokov, v takej miere, ze odsun zopar nemcov z ceskeho uzemia je len vanok vo vetre.

320538

10.11.2014 10:09

RE: PETICE ZA JUSTICI!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 320492

oodsun Němců bylo to nejlepší, co válka ve své hrůze přinesla. Nebýt toho, bylo to tady jako v Jugoslávii. Díky prezidente Beneši

320695

10.11.2014 10:08

RE: PETICE ZA JUSTICI!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 320453

no řada z těch ptců neplatí dlouhodobě výživné, tedy sami se jako otcové vyřazují ze hry. Lásce neporučíš

320694

6.11.2014 13:10

Norsko není horší než Česko!

Norka 195.?.?.?

Dětské tragédie se díky zcela neschopné juvenilní justici v ČR odehrávají každý den! Když matka unese děti do Finska a tím je vytrhne z domova, nikdo se tady táty ani dětí nezastal! Pokrytci typu Baudyšová by si mohli aspoň začít zametat před vlastním prahem a netrdlovat proti Norsku!

320461

14.11.2014 23:12

RE: Norsko není horší než Česko!

ikke 78.?.?.?

Reakce na 320461

Jo, treba tu Cesku, co unesla deti z Kanady, chranila CR a dokonce umoznila unos deti z Kanady do CR, protoze ambasada CR vystavila detem ceske pasy (de facto proti rozhodnuti Nejvyššího kanadskýho soudu v Ontariu).
Kdyz uz ceske urady nemohly dal drzet matku v CR, uprchla matka s detma na Ukrainu. Vycmuchali je detektivove z Prahy, samozrejme soukromy. Zde clanek z 2006:
http://www.novinky.cz/krimi/95320-cesku-s-detmi-zadrzel-interpol-na-ukrajine.html

Norsky soud odmitl sveho casu dat jedno dite do pece otce ci do ustavni pece (to druhe navrhoval ve veku ditete 4 let prislusny psycholog). Soud nechal dite u matky a pozdeji, kdyz dite dospelo, stal soud s timto ditetem Norsko v prepoctu 1/2 miliardy Kc, nehlede na odskodneni obetim (plati norsky stat pokud je pachatel insolventni) a skody na statnim majetku.

To dite se jmenovalo Anders Behring Breivik:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Anders_Behring_Breivik

Tak prosim rozhodnete vzdy spravne ohledne budoucnosti: Nekradte deti ale nevychovavejte budouci teroristy!

Cesko ma na to patent? [zmaten] Ze vi dopredu, co je kradez deti a co ochrana deti?

Co stalo za odebranim deti v konkretnim pripade se nedozvime: Norske urady nesmi zverejnovat detaily o detech v takovem pripade a ceske urady nemaji pravo zasahovat do zalezitosti jine zeme (pokud se tam legalne prestehuji cesti rodice s detma).
Jen ohledne ceskych medii:
4.11.: http://zpravy.idnes.cz/stiznost-ceske-matky-na-odebrani-deti-v-norsku-soud-strasburk-pbg-/domaci.aspx?c=A141104_141523_domaci_skr
5.11: http://zpravy.idnes.cz/norsko-pripad-ceskych-deti-kritika-z-eu-d9w-/zahranicni.aspx?c=A141105_141452_zahranicni_skr
Pripad odmitne Evropský soud pro lidská práva ve Štrasburku ale den na to se Cesky zastane Evropský výbor pro občanské svobody a spravedlnost - sorry ale mam z toho logicky trochu gulas ohledne toho co udajne probihalo[překvapení]

321066

6.11.2014 14:21

Fašismus

Petr4 93.?.?.?

Je zajímavé, jak Evropa / Amerika je ještě horší / spěje k totalitě, vojensko policejnímu fašismu. Juvenilní justice je srovnatelná s nacismem, možná ještě horší. Možná by bylo dobré na Norské ambasádě dát razantněji svoji nevoli s krádežemi a kupčením dětí, je to regulérní ZLOČIN PROTI LIDSKOSTI.. Například v Rusku je situace taková, že pokud chce matka i rozvedená vycestovat s dětmi do zahraničí, musí mít souhlas otce a to i na dovolenou! Ať si každý o Rusku myslí co chce, lidé tam ctí více rodinu, tradiční hodnoty, nepropagují homosexualitu. Zažil jsem tam tři šoky při první návštěvě v Petrohradě, životní úroveň, vnitřní svobodu a krásu tamních žen..

320467

6.11.2014 19:24

RE: Fašismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 320467

Petrohrad je stát ve státě jako Moskva, nikdo přesně neví co se děje ve zbytku Ruska. Dva mladí češi teoreticky projednou Kanadu i USA napříč autem, když nebudou překračovat dovolenou rychlost a chovat se normálně tak se jim zřejmě nic nestane. Teď vidím ty samé české turisty jak jedou autem napříč krásným, "bezpečným" Ruskem, silnice samá díra, každej chce něco urvat pro sebe nějaký ten úplatek hlavně na ofíko místech. Bože a když vás zastaví že jste něco provedl i když neprovedl tak to máte minimálně za 100 USD aha kde se tam vzaly zlé USD ?[velký smích] Nebo musíte zpět do Moskvy vše vyřídit více ofíko nebo už vás nikdo nikdy neuvidí ....[velký smích] ale jinak ok, na něco je Rusko super a lepší, třeba v politice a reagování na světovou politiku, ekonomiku, obchod apod... v hokeji jim taky můžem fandit a taky proti jiným nepřátelům [velký smích]

320488

7.11.2014 15:02

RE: Fašismus

Petr4 195.?.?.?

Reakce na 320488

Já jsem se svojí přítelkyní z Pitru jel přes Moskvu autem do Kazaně a potom Izhevsku a myslím, že Vaše tvrzení se zakládá na předsudcích a neznalosti dané země a lidí. Lidé jsou tam velmi přátelští a hlavní tahy řekl bych velmi kvalitní, navíc bez množství zatáček jako u nás, silnice širší. Nebezpečí Vám tam opravdu nehrozí. Za každým stromem opravdu nečíhá mafie se samopalem a pokud tam pojedete v luxusní limuzíně, bát se o auto nemusíte, luxusních a drahých aut tady jezdí nespočetně více, než v Česku, to mi věřte. Stejně jako krásných žen. [oči v sloup]

320551

7.11.2014 15:06

RE: Fašismus

Lloyd 82.?.?.?

Reakce na 320488

Váš průjem jsem moc nepochopil....

320552

10.11.2014 10:11

RE: Fašismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 320488

no tak tam nejezděte - je to tak snadné

320696

6.11.2014 17:49

UNOS

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Nechapu, proc si pani nezaplati nejake bezpecaky, aby deti tajne vyvezli z Norska. [zmaten]

320478

6.11.2014 18:27

RE: UNOS

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 320478

ostří staříci,co unesli Eichmanna...ovšem, kdyby využili jeho uřednický potenciál,přičinlivě by jim tehdy vyřešil KONEČNÉ ŘEŠENÍ palestinské otázky.....

320482

6.11.2014 19:08

RE: UNOS

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 320478

to právě nejde, v ČR by bylo dítě dohledáno a vydáno zpět do Norska dle dohody o vydávání osob, jestli se to dítě narodilo ještě tam tak ani není co dodávat i když české mamince, nicméně musíme fandit aby se dítě vrátilo pravé matce, cokoliv jiného je tragédie

320486

9.11.2014 13:53

RE: Toto je jediné riešenie:

Lu 178.?.?.?

Reakce na 320484

Tí Poliaci to všetko natočili:

http://www.youtube.com/watch?v=Lfq45ZkZnnY

Síce je to poľsky, ale zrotumiteľné.

320641

6.11.2014 19:01

jedna možná blbá připomínka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Když se v Norsku takto kradou děti až 1000 měsíčně a ví se o tom , proč tam jde česká maminka rodit, žít, pracovat? Já když toto vím že to takto v této podivné zemi takto podivně funguje tak bych tam nešel žít ani za ty jejich zlaté platy a tzv životní úroveň. Co to je za zemi která nedá doživotí nebo trest smrti masovému vrahu dětí a nechá ho studovat ve vězení a hrát videohry a pomalu i hrát tenis s holkami a na druhé straně sebere rodičům dítě pomalu za to že muselo jednou poslechnout mámu aby nespadlo pod kola autu na silnici.Země jak vyšitá pro právo a pořádek, asi proto nejsou v EU. Proč by to měl Zeman řešit ? Ano může, ale kdo ho bude nutit? Změnilo by se něco ? Poslechla by norská strana pana Zemana? Nebo chcete rovnou zavést sankce na norské výrobky na které stejně nikdo v ČR nemá . Norsko není v EU a určuje si zákony samo jak jsem pochopil. KLDR si taky sama zavádí zákony a stejně tak i Rusko nebo Čína. EU nemá co kecat Norsku do jejich zákonů přeci, ani Rusku ani Číně, proč by najednou měla. Brát děti v Norsku je prasárna a zlo, ale v ČR peticí tomu moc nepomůžete, nebo možná zachráníte jedno české dítě , dalších jiných tisíc dětí je na řadě tak jedno je nevyvede ze zajetých kolejích ... Bojkot Norska hlavně rada maminkám z ČR doma v ČR je lépe než tam !!!!!Nejezděte tam rodit, v ten moment je dítě jejich , majetek státu to nevíte ????? Chcete teď aby jim tento majetek Zeman nebo jiný politik teď bral podle českého práva, EU práva ne OSN práva. Najednou se světové organizace hodí a nejsou v moci elit ?

320485

24.1.2015 8:34

RE: jedna možná blbá připomínka

Marek 94.?.?.?

Reakce na 320485

Vubec tam nemusite rodit, zit, pracovat. Staci prekrocit hranice - treba jako turista. A v tom okamziku muzete prijit o deti.

325740

6.11.2014 19:38

Až na to, že naše soudy to vidí jinak

Starec 217.?.?.?

Slyším-li, občas u soudů, že dítě je osoba svěřená, třeba v případě zanedbávání školní docházky, vstávají mě vlasy hrůzou. Co byste asi chtěli od organů, ketré používají takový slovník. Račte se přesvědčit.

320491

6.11.2014 20:33

Bejt to moje dite

Satanist 75.?.?.?

Je tu jeste moznost si nekde vypujcit zastupitele toho statu kterej matce to decko unesl a zacit vyjednavat. Mozna to je jedina moznost jak se konecne domoci spravedlnosti ..... Vono se decku nasilne vodloucenym vod vlastni maminky v peci eraru kterej ho bude nucen vratit rodicum vo krcek nepude , ze jo ....., a navic se zkorumpovanymu systemu posle message aby si ty unosy deti ciziho statu setsakramentsky rozmyslel ! Lidi uz se probudte nebo vam ty zmrdi ktery vam lzou , vas vokradaj i vo to zdravi vylozene zacnou uz srat na hlavu ! [naštvaný]

320493

9.11.2014 16:26

RE: Bejt to moje dite

ignorkazik 95.?.?.?

Reakce na 320493

tož souhlas. ale ... kdy se probudíš a nějakého toho zastupiča na chvíli si půjčíš?

320646

6.11.2014 21:21

Společenská dekadence

Argento 109.?.?.?

Hnus ! Nikdo neví,kde pak děti skončí! Zda-li jako hračka pro partu uchylů či na náhradní díly pro boháče!Jak se cítí rodiče nikoho nezajímá !

320498

7.11.2014 0:15

Kradou děti, protože to systém (NWO) má v plánu!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Moc nad dětmi přebere po narození "supervisor", dnes se jim říká sociální dozor péče o dítě (pozor, nejde o obyčejné paní ze sociálky) a ten vám dítě odebere, pokud jdete proti režimu, pokud nechcete posílat děti do škol s inkluzivním vzdělávaním (s cikánama do jedné třídy), pokud jste aktivista a podporovatel Ruska. Norsko je v projekci zavádění NWO do praxe v Evropě nejdál. Mají tam implementovaný experimentální socialismus, totální dozor nad společností. Inkluze je tam povinná, děti se tam odebírají i za takové věci jako jsou např. pornokazety ve sbírce rodičů, pokud sociální dozor spatří pod televizí v obýváku kazety. Sprosté nebo nezvyklé slovo vypuštěné z úst dítěte ve škole a je malér, sociální dozor je ihned na cestě. Breivik o tom psal ve svém manifestu, tehdy mu nikdo nevěřil. O tom, jak systém NWO přebírá kontrolu nad státy v Evropě, je dobrý bilancující článek tady: http://aeronet.cz/news/zvitezi-nekdy-pravda-nad-pr...

320513

7.11.2014 8:23

RE: Kradou děti, protože to systém (NWO) má v plánu!

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 320513

..skvělý odkaz !!!

320527

7.11.2014 8:04

Zlý sociální stát

MoUdrostrak 90.?.?.?

Precetl jsem si pozorne chronologii pribehu. A doporucuju to i ostatnim.
Matka se v podstatě od prvopocatku jen brani. A utrpne se podrizuje.
Tvrdi, ze otecko deti byl nevinny. Presto se s nim rozchazi.
V normalni rodine, pokud by byli rodice nevinni, by okamzite alarmovali advokata, ambassadu. SAMI by zalovali norsky stat i jednotlive aktery protistrany. Siroce by medializovali pribeh.
Pokud mam zdravy rodicovsky instinkt a pud, otevru i peklo, abych dostal deti zpet. A partnery ten boj jen ztmeli.
V tomto "pribehu" V.Š.E. ale nasvedcuje tomu, ze pravda nebyla tak cernobila. Matka patrne lavirovala mezi detmi, partnerem a urady. I proto Zly Socialni norsky stat usoudil, ze detem bude lepe bez "ceske" matky. Natoz i bez podivneho otce, se kterym se sama matka v prubehu boje rozesla. A jehoz udajne genitalni hratky s detmi mely pribeh odstartovat.
Deti se bit nemaji - natoz od matky ci otce. Od kazdeho z clenu me rodiny (vcetne prarodicu) si pamatuji max. jeden dva fyzicke tresty. A to od te doby proteklo mnoho vody v ceske Gott/line a fyzicke trestani deti bylo naopak standardem i ve skolach, od policajtu i sousedu. Uz tehdy rodice tvrdili, ze mne nechteji bit, protoze by to povazovali za vlastni selhani - tak at je k tomu nenutim. Jemny ojedinely pohlavek me mel ukazat, jak to vubec vypada. Urcite bych se tim "nechlubil" jako norske deti. A urcite by to ani moje rodice nikde do protokolu nepripustili. Brali by to jako vlastni hanbu a selhani. Uz tehdy.
Pani ceske matce v Norsku to ale patrne vubec zvracene neprislo (patrne pan Pavelka ji v Cesku bezne fyzicky trestal) a i to do protokolu nadiktovala a podepsala.
Budme proto soudni pri spolupodileni se na zostuzovani Zleho norskeho socialniho statu v tomto pripade.
I norsky Massin/Gun Breivik pochazel z rozvedene rodiny norskeho diplomata, spolupracovnika C.I.A. a N.S.A., ktery se ani v duchodu nezdrzuje v Norsku.
Zly norsky socialni stat zadne lidske zrudicky massove neprodukuje. Neni slyset i o Norech, co by zakladni prava resili emmigraci.
Lepe je vzit na "nevinnou ceskou rodinku" poradnou lupu. A trikrat bedlive merit. A chronologicky si pribeh znovu precist [smích]

320526

7.11.2014 9:34

RE: Zlý sociální stát

ježkovy zraky 46.?.?.?

Reakce na 320526

gratuluji k povedenému příspěvku, konečně slovo chlapa, vždyť je to tak jasné, stát má vždycky pravdu, zvláště ten socialistický, takže matka ať se sebere a jde někam zpytovat své černé svědomí a výchovu ať nechá odborníkům; jak si vůbec ta ženská mohla dovolit kritizovat soudružky vychovatelky, že něco dělají blbě, taková neuvědomělost, inu nejspíš nějaká hloupá pravicující mařenka...

320533

7.11.2014 11:06

RE: Zlý sociální stát

hugo23 195.?.?.?

Reakce na 320533

Co jste tím chtěl říct mi není patrné. Pan moudrostrak ma "bohužel" (jako téměř vždy [smích] na věc velmi zdravý - od zbytečných emocí oproštěný - názor. navíc přidal k dobru velmi cennou vlastní zkušenost se kterou se naprosto ztotožňuji. Bití dětí (vyjma těch pár zmíněných pohlavků víceméně ze zoufalství/lásky, kterou skrze ně jistě musí pochoopit i dítě) je naprostá ohavnost, a kdo toto necítí,nemá se k tomuto "problému" k čemu vyjadřovat.
Vynaložil jste svůj talent zcela zbytečně na to vaše dehonestační rádoby vtipné cosi. Bylo by přístě dobré svůj talent dávkovat, a ubrat na snaze se vozit po druhých a jejich upřímně podaných názorech...

320539

7.11.2014 11:54

RE: Zlý sociální stát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 320539

z nějakého důvodu jste vůči některým názorům nekritický, a tak vám uniká, co opravdu chtěl říci, proto vám ani není jasné, co jsem shrnul na hromádku; problém tu není přece v jakémsi "bití dětí" a "podezřelém chování otců", ale v něčem zcela jiném, asi kolegu příliš baštíte [mrknutí jedním okem]

320540

7.11.2014 15:13

RE: Zlý sociální stát

ježkovy zraky 46.?.?.?

Reakce na 320539

usoudil jsem, že by snad bylo užitečné, být více specifický; tak tedy doplním svůj předchozí asi poněkud lakonický příspěvek:
kolega pravil:
pokud by byli rodice nevinni, by okamzite alarmovali advokata, ambassadu
alarmování advokátů a jiné svoloče dělá z lidí neviňátka? a nealrmuji-li, pak jsem vinen? (WTF!!)
A partnery ten boj jen ztmeli
tak kydání špíny pošpiněnému přidává na atraktivitě a lidi celkově stmeluje; výborně, tak to abychom ještě přidali trochu sraček...
Matka patrne lavirovala mezi detmi, partnerem a urady. I proto Zly Socialni norsky stat usoudil, ze detem bude lepe bez "ceske" matky.
pokud to ještě někomu není jasné, tak "lavírující české matky" jsou skutečný problém a norský stát (např. učitelka a nějaká sociální pracovníce) ho jen řeší! jak to vůbec může někomu vadit, jak vůbec někdo může naznačovat, že taková aktivita je "zlá", když je tak "sociální", nebo tím snad chtěl básník sdělit ještě něco uvědomělejšího?
Budme proto soudni pri spolupodileni se na zostuzovani Zleho norskeho socialniho statu v tomto pripade.
jj, zostuďme raději matku a toho údajně nevinného otecka, buďme přeci soudní, vždyť jsou ti lidi možná nenormální! posviťme si na ně pořádně, co když praktikují ohavný sex a mluví sprostě!

mě spíš napadá, že ten příspěvek mohl zplodit jen fašoun, nebo bolševik, ale nechci být kritický zase příliš, třeba to chlapec nakonec myslel dobře [smích]

pročetl jsem to i s okolnostmi, a je zřejmé, že chybu udělali především ti rodiče v tom, že dali ty děti do cizí školky v cizím prostředí, je to příliš velké riziko; děti si s plácnutí přes zadek žádně trauma neodnesou, zato si ho nejspíš odnesou ze školky a téměř s jistotou ze školky v cizím prostředí
norsko je evidentně stiženo puritánským socialismem, tedy moralizováním a předsudky spojenými s kolektivistickou ideologií, jinak řečeno: instituce mají právo kecat do všech aspektů života člověka a říkat mu, co má a nemá a na co má nárok a na co ne, včetně dětí, tedy člověk od narození patří instituci a ne naopak, tudíž kradení dětí a další sociální byznys je jen nutným důsledkem morálky, tudíž spor matky s učitelkou je nerovný boj, je to rodina proti instituci, a pokud se tomu norská komunita podřizuje a norové to chtějí, pak je to průser a čekat že nějaký stát se popere o mé(?) děti se státem jiným, tak to je v análu zrovna tak, osobně bych prodal všechno co mám a najal bych si živly, co mi děti přivedou někam, kde maj lidi v hlavě kromě pilin a ovčího trusu ještě zbytky vlastního úsudku a vůle...

320553

7.11.2014 13:16

RE: Zlý sociální stát

Timechild 87.?.?.?

Reakce na 320526

jedna vec je čítať si medzi riadkami a domýšľať si, druhá je fakt, že sa na toto nielen v Nórsku zaviedol istý priemysel. A ako ste sám napísal ale chybne interpretoval, ak Vás úrad tlačí k rozchodu s partnerom, že Vám potom dá deti, tak 99% matiek práve toto spraví. A tak sa vydávajú do nemilosti SS, pretože potom ich už ani pánboh neochráni. Pri jednom prípade by sa dalo namietať, že sú tam isté pochybnosti, ale dneska sa o tom chvála internetu dostávajú toľké informácie, že ide o trend kradnutia detí(doslova odvrhnutia od rodiny za účelom výchovy šedej masy) v masovom merítku. A tých dôvodov pribúda, prednedávnom som absolvoval konanie za neočkovanie detí a otvorene sa mi tým vyhrážali, samozrejme na papier to nedali.

320541

8.11.2014 5:46

RE: Zlý sociální stát

zvedavec123 109.?.?.?

Reakce na 320541

Môžete uviesť v ktorom meste?

320578

10.11.2014 9:56

RE: Zlý sociální stát

Timechild 87.?.?.?

Reakce na 320578

PP

320690

7.11.2014 13:22

RE: Zlý sociální stát

Timechild 87.?.?.?

Reakce na 320526

a navyše, ak by tá pani aj poškodila "dobré" meno Nórska, tak adekvátnym trestom by bolo jej vyhostenie a zákaz vstupu a nie kradnutie detí. Tu išlo jednoznačne o tie deti, ale toho ste si akosi nevšimli. Ani tej zrude Breyvikovi nezakázali styk s ľuďmi, ale matke a deťom navzájom toto odopreli, pýtam sa Vás teda, za aký zločin?

320542

7.11.2014 14:49

RE: Zlý sociální stát

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 320542

"Vyvezeni" ditete neni ale tak snadne! Existuje institjůt, který určuje misto pobytu rodiny. V praxi pokud partner nasleduje jineho partnera, v dane zemi zplodi dite a pak se rozejdou, NEEXISTUJE aby jeden partner bez dohody ci v pripade nedohody svoleni soudu, vyvezl dite do jine (sve puvodni) zeme. Casto na to doplaci Cesky, kdyz pak musi dite zanechat otci v jeho (spolecne) zemi pobytu. Pokud Ceska illegalne dite proti vuli do Cech priveze (utece s brekem ke sve mamince tj. babicce deti) musi Cesko ohne weiteres dite exekucne zajistit a vratit do zeme pobytu. Bez ohledu na obcanstvi rodicu ci deti. Po nabyti plnoletosti si dite pak samo a svobodne rozhodne co dal.
V.Š.E. nasvedcuje tomu, ze neslo o prilis fungujici rodinu - at uz je pravda jakakoliv. Deti se narodily a vyrustaly v Norsku. Uz jen fakt, ze vyrustaji nadale v neceskych rodinach je take pro jejich zdarnou budoucnost urcite dulezite. Jejich vazby na Cesko jsou vicemene jen vlhkym pranim nekterych z nas.
Ciste teoreticky by povinnost Norska vuci diteti mohla prevzit Ceska republika. Ale Norsko nemusi vyhovet ci muze vyhovet jen s podminkami - tzn. ze by i v Cesku deti skoncily v decaku ci u pestounu. Min. do doby, dokud by cesky soud nerozhodl jinak. Ochranu ditete neridi trh a poucky.

320549

7.11.2014 18:10

RE: Zlý sociální stát

Heriot 85.?.?.?

Reakce na 320526

No já nevím Moudrostaku...To, že matka,. potažmo rodiče neumí adekvátně reagovat na případnou zvůli úřadu je ještě nijak nediskvalifikuje k tomu aby směli vychovávat svoje děti.
Odebrat dítě rodičům a rozdělit je považuji za zvrácenost, která by mohla být omluvitelná pouze prokázanou zvráceností některého z rodičů. Prostě akt ultima ratio. Zcela výjimečné.
Ale jistě tím není normální tělesný trest. Každý do toho příběhu promítáme svoje dětství, takže i já si dovolím. Dostal jsem od maminky výprasků nepočítaně, protože jsem byl pěkný rošťák a bylo nás hodně dětí, přísnost musela být. Ale kdyby by chtěl někdo z rodiny vzít byl bych asi schopný ho zabít. Žili jsme na malém městě, takže když jsme za lumpárny dostali pohlavek od souseda, doma nám přidali další, o škole nemluvě. A že by nás úřady vzaly a někam daly - nemyslitelné, za zlého kolektivistického bolševika byla rodina nedotknutelná. Takže problém asi bude jinde.
Myslím, že tyhle excesy s odebíráním dětí jen ilustrují dnešní snahu rozbíjet rodinu a tradiční vztahy, které fungovaly staletí. Zasévat strach, lidi srovnat do roviny, protože čeho se nejvíc každý vždy bojí? Že přijde o své dítě...Je to přece velmi účinné.

320559

8.11.2014 3:06

RE: Zlý sociální stát

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 320559

Ctěný pane kolego Heriote, v žádném případě netvrdím, že ZNÁM EXAKTNÍ PRAVDU DANÉHO PŘÍBĚHU.
Ani netvrdím, že v Norsku v žádném případě neřádí Juvenilní Justice.
Pouze tvrdím, že "skvělá česká rodina" nebyla tak "skvělá", jak by se příchozímu českému rychohltateli jednostranných informací mohlo zdát. A že je na výsost pravděpodobné, že i mohla být zlá Norská ochrana dětí v právu.
P.S. V dětství jsem rozhodně nepatřil mezi "hodná dítka". Přesto nebo právě proto se mi snažili členové mé rodiny vést bez fyzických trestů. Určitě si odepřeli nejedno pletí zamilované skalky. dobře placenou expertízu, odborný překlad, kávu s nejlepší přítelkyní či nejlepší koňak s důležitým obchodním partnerem ve chvílích, kdy se mi pokoušeli "verbálně a morálně napravovat". Vděčný jsem jim až nyní po desítkách let.
To, že se česká matka ihned zřekla svého partnera a otce dětí, nesvědčí o dobrém charakteru či odpovědném rodiči. Je na norských soudech a české diplomacii, aby se snažily nalézt nejoptimálnější řešení z pohledu dětí - nikoliv rodičů či dokonce pravicujících a zinkajících Pepíků a Mařen/ek v Gott/lině.
Před několika týdny jsem naopak já plakal uprostřed noci, když jsem četl srdceryvný příběh srbského chlapce, který byl nepříliš svéprávnou matkou předán k adopci k náhradním rodičům do Švédska. V pokročilé dospělosti se dozvěděl pravdu a kontaktoval svého srbského otce a příbuzné. Přesto anebo právě proto pobyt ve zlém sociálním švédském státu neotupil jeho cit pro přiměřenost a pokrevní pouto ke zlému slovanskému Srbsku a vlastnímu otci.
Přesto anebo právě proto se domnívám, že pobyt pro oba české bratry u norských pěstounů vez Zlém sociálním norském státu do 18 let věku bude pro ně přínosnější, nežli vegetace v nefunkční rodině či u neschopné české matky v české Gott/line a marasmu a bídě českého Tchatcherismu bez lidské tváře - podle slavných Pouček Prof. Big Toonnela či Hayek, Friedricha VON.

320576

8.11.2014 8:15

RE: Zlý sociální stát

Heriot 85.?.?.?

Reakce na 320576

Vážený pane kolego Moudrostraku [smích], obvykle s téměř Vámi do puntíku souhlasím, tentokrát nikoli. Asi se budu opakovat, ale odebrání dítětě rodičům považuji za tak násilný zásah do psychiky dítěte a vůbec všech zúčastněných, že to může být odúvodněné pouze zcela výjimečnou situací. Je to v podstatě totální rozvrat všeho v čem dítě dosud žilo. Rodina byl přece náš svět, naše zázemí citové i ostatní a najednou nám ho někdo zcela cizí vezme? Jako proč, že nás táta plácl, nebo řekl sprosté slovo? Br, ne.... Vždyť i ten Váš příběh dokumentuje, jak je pokrevní pouto důležité a náhradní péče ho v žádném případě nenahradí a dítě v něm do dospělosti vlastně trpí.Ta matka asi není úplně ideální, ovšem která je. A co to je vlastně ideální matka. Že se rozvedla s partnerem ? Třeba účelově, i já bych to asi udělal, kdyby to mělo pomoct zachránit dítě v rodině...

320583

9.11.2014 7:59

RE: Zlý sociální stát

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 320583

Vážený pane Heriote,

...Asi se budu opakovat, ale odebrání dítětě rodičům považuji za tak násilný zásah do psychiky dítěte a vůbec všech zúčastněných, že to může být odúvodněné pouze zcela výjimečnou situací. Je to v podstatě totální rozvrat všeho v čem dítě dosud žilo.
Rodina byl přece náš svět, naše zázemí citové i ostatní a najednou nám ho někdo zcela cizí vezme? Jako proč, že nás táta plácl, nebo řekl sprosté slovo? Br, ne...


Ve Vašem textu jsem zvýraznil části, o kterých se domnívám, že budou posuzovány při sporu mezi českou matkou a sociálkou. A kterými naprosto velice správně argumentujete. A samozřejmě bych je jinak naprosto podepsal!

Matka bude, imho, mít zásadní problém:

Pokud matka se zpočátku prsila, že je V.Š.E. stran její rodiny a dětí ok, sociálka není v právu a partner je v pohodě - a pak přesto přistoupila na "handel", že se s partnerem/OTCEM DĚTÍ(!!!) "v zájmu dětí" rozejde a přesto poté byla stále ve sporu se sociálkou a nedokázala s ní komunikovat, pak se domnívám, že je podle všeho hodně mimo.

A podle mne zde nějaká část informací chybí, anebo je účelově matkou, zamlčována.

Při jakémkoliv přemístění dětí se bude soud (ať norský či český) striktně řídit jedním faktem:

"Obvyklým bydlištěm dítěte nemusí být místo trvalého bydliště. Jedná se o místo, kde se dítě fakticky zdržuje po dobu zpravidla alespoň 3 měsíců, chodí do školy, má zde lékaře, kamarády a má vytvořené zázemí." To platí pro případ, kdy by např. jeden z rodičů chtěl vytrhnout dítě druhému z rodičů a odvézt do "své" země. Občanství dětí se přitom v takových případech zásadně neřeší a o ničem nerozhoduje. Viz. příklady českých "matek" prchajících s dětmi před (arabskými, tureckými, italskými, španělskými - prostě nečeskými) otci ze zahraničí kde původně "tokaly", kdy děti jsou následně matkám v Česku českým soudem(!!!) promtně odebrány - a odeslány zpět otcům. A to právě proto, aby nemohl vzniknout v ČR onen "precedens" tří měsíců, o které by se opírala další argumentace sporu.

Pohled na to, co je ve FUNGUJÍCÍ rodině "NORMÁLNÍ" v Česku a co v Norsku, se může diametrálně lišit stejně, jako se liší pohled na ZLÝ NORSKÝ SOCIÁLNÍ STÁT versus SKVĚLOU POUČKOVOU tržní ekonomiku BEZ PŘÍVLASTKU v Gott/line.

Přestože jsou obě děti podle všeho českými občany, tak se narodily v Norsku, vyrůstali v Norsku, jsou tam již mnoho měsíců nuceně "ustájené" mimo "rozumnou" matku a "pohodového" otce. Předpokládám, že pěstouni s nimi nekomunikují česky.

Proto jejich přesazení do Gott/liny a asociálního prostředí BEZ PŘÍVLASTKU v ČR nemusí být nutně v jejich zájmu.

Pokuste se, prosím, na to pohlédnout z tohoto úhlu.

320623

10.11.2014 9:31

RE: Zlý sociální stát

ježkovy zraky 46.?.?.?

Reakce na 320623

Pohled na to, co je ve FUNGUJÍCÍ rodině "NORMÁLNÍ" v Česku a co v Norsku, se může diametrálně lišit stejně, jako se liší pohled na ZLÝ NORSKÝ SOCIÁLNÍ STÁT versus SKVĚLOU POUČKOVOU tržní ekonomiku BEZ PŘÍVLASTKU v Gott/line.
skvělý moudrostraku bez přívlastku, ano, přesně tak, slovo zlý je celkem na místě, ta sociální utopie je jen počátek devastace společnosti, začíná to kriminalizací chování a stále větším seznamem "nesmíš", pokračuje přetvářkou a pokrytectvím ve veřejné sféře na straně jedné a vznikem podzemního způsobu života na straně druhé;
pohled na "funkčnost" je odvislá od toho, jak pokročile je společnost moudrostrakizována, v pokročilém stupni je za "funkční" považováno již jen to, co je vysoce angažováno a zespolečenštěno, ostatní je označeno za zpozdilé, překonané, zpátečnické a nefunkční;
v komunistickém manifestu je rodina prohlášena za překonaný nástroj buržoazie, v socialismu je proto počítáno s jejím zestátňováním, kdy rodiče rodí a stát vychovává, proto také naděžda krupská doporučeje bolševickým matkám okamžitě svěřit své děti do výchovy státu již od kojeneckého věku, aby z nich vyrostli "noví lidé" (fašismus je tím inspirován);
"novému člověku" je od malička vštěpován respekt k instituci, která je jeho náhradní rodinou (i pěstoun je instituce placená státem), takže na prvním místě je odpovědnost úřadu, na posledním je pak odpovědnost jedince; otázka zní, může dlouhodobě fungovat život na základě souvztažností bez odpovědného jedince? ano, v utopii, ostaní je však rozčarovaná životní realita [mrknutí jedním okem]

320686

11.11.2014 16:30

RE: Zlý sociální stát

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 320686

V tom je problém jak Váš, tak jinak ctihodného kolegy Heriota:
Mne doma standardně nebyli (ale ani příliš nerozmazlovali), měli na mne vžždy dostatek času (i na úkor své karriery či "koníčků"[mrknutí jedním okem].
Pro mne je takové chování k dětem i většině dospělých proto NORMOU.
Protože mi "bylo děláno bene" (bene vivas), snažím se bene vivas přenášet celoživotně i na druhé (pokud mohu a zmohu). Díky tomu mám i velice příjemné kontakty s neobyčejnými a velice užitečnými a přínosnými lidmi. Prostě mi tak moji rodiče a mé okolí v dětství v mém i jejich bytostném zájmu cíleně "naprogramovali". A já díky tomu mohu i trávit hodně času tím, čím chci, protože se nemusím tak lopotně pachtit za každou korunou, dollarem či jourem.
Vezměte si příklad třeba v tom, že ačkoliv jsem na Zvědavci velice, velice, ale velice kontroverzním, tak málokdy urážím druhé diskutující či vedu přisprostlé dišputáce. Ne že bych to "neuměl". Ale při každém sprostém slovu či agressi bych cítil v sobě, že "to nejsem já".
Stejně tak postupují při hnětení malých lidiček pro život i ve Zlém sociálním skandinávském státě.

...I pokud si snad někteří Norové někdy připadají v něčem lepší či vyspělejší než jiné národy, je to pro ně často důvodem těm druhým spíše pomáhat, než proti nim bojovat nebo je aspoň přehlížet. Však jsou sami dost malým a snadno přehlédnutelným národem! A jsme zase zpět u dříve zmíněného soucitu a empatie. Zkrátka svérázný nacionalismus ve stylu: je třeba pomoci všem těm, kteří neměli to štěstí narodit se jako úžasní Norové...
http://www.mundo.cz/norsko/obyvatelstvo

Proto s tím Vy, i jinak ctěný pan kolega Heriot máte problém POCHOPIT. Ale já se s tím naopak ztotožňuji.
Pokud by např. do Česka doiimigroval Papuánec. Porodil zde se svojí Papuánkou děti. A ty víceméně zanedbával, ale nelámal jim kosti a nevyrážel zuby, tak to Pepíku či Mařen/ce bude putýnka, anžto pravicujíc, ídlujíc i hltajíc Prof. Big Tooonnela a Hayek, Friedricha VON.
Socializující Nor s tím má ale problém, protože jednom mohou již naturalizovaní Papuánčata tvořit součást jeho životního prostoru. Navíc svým smutkem či NERADOSTÍ infikují generovanou v papuánské "závadové" rodině již nyní infikují ostatní děti v norské škole.
Proto já naopak nechápu "texaskování" (a pravicování) Čechů, když Emeričany vždy vidím je coby/vá Prozac Nation.

320801

11.11.2014 20:36

RE: Zlý sociální stát

ježkovy zraky 198.?.?.?

Reakce na 320801

problém je spíš v tom, že si tu něco nalháváš a dokážeš sám sebe velice rychle přesvědčit:
>Vezměte si příklad třeba v tom, že ačkoliv jsem na Zvědavci velice, velice, ale velice kontroverzním, tak málokdy urážím druhé diskutující či vedu přisprostlé dišputáce.
kontroverzní? no, vyčpělý marxleninista jako fanda někoho, kdo kandiduje za tradicionalisty, to je spíš docela legrační případ, ale určitě tu nejsi sám takový; ohledně urážení se stačí podivat do archivu pod složku "moudrostrak" a ono odtamtud leccos peprného vyvane
k diskutovanému případu:
podle veškerého materiálu, který je k mání, a dle dalších vyjádření zúčastněných aktérů (třeba norský psycholog a soudní znalec per kaald), byly děti odebrány úřady svévolně a na základě umělé konstrukce, tedy budu-li se držet toho, co je k dispozici, neexistuje žádný morální důvod k takové akci, a spekulovat, "že matka určitě něco skrývá", to spíš patří do říše pavlačových drbů, kterých si můžeme navymýšlet tři prdele, bohužel se zdá, že právě na základě drbů použitých jako záminka, byly děti přemístěny do pěstounské (tedy státem placené) výchovy;
jediný pravý důvod, který tu tedy existuje, je onen ideologický se "sociální" zápletkou, údajné "bití" je pouze dodatečná konstrukce soudních znalců z řad sociálky (opět státu), aby soud nevypadal naprosto směšně; hlavním iniciátorem je tu v každém případě norský stát (sociálka) ve spolupráci s veřejným výchovným sektorem (učitelka), policie už tu tahá za kratší konec a soud už jen odkýve co úřad ukuje, proč ne, jedná se o "barbary" a je třeba je dát na převýchovu, a to je v "norském zájmu", na matku sere pes, děti mají již po všech těch sáhodlouhých tahanicích "nový domov" a na světě se dějou horší věci, ne?
a jak byl vychováván moudrostrak, je zcela mimo diskuzi, v norsku bys byl ještě v době svého dětství někde mlácen jak žito a za trest chodil klečet pod kříž, a teď se tam tváří bohorovně, jak nějaký ropný emirát [mrknutí jedním okem]
a můj názor na situaci bez přílišného ohledu na tuto kauzu?
"sociální stát" zavání kamufluáží něčeho jiného, přesto si nemyslím, že celé norsko "v tom jede", vůbec ne, obecně jsou mi seveřané celkem sympatičtí, i když co se tam děje za zavřenými dveřmi navenek spořádaných rodin, to si netroufám hádat; jo a já děti nebiju, moudrostraku, jsem proti jakémukoliv teroru dětí, včetně toho ze strany "sociálního státu"

320824

8.11.2014 8:52

RE: Zlý sociální stát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 320576

Obhajovat i prerozdelovani deti snad muze uz jen zcela pomateny clovek

320585

7.11.2014 19:54

Trochu světla do temnoty...

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 320526

Zatím tu nikdo odvážně nenakousl příčinu tohoto stavu. Oč tedy v tomto případě vlastně jde?
Jako vždy - o prachy!
Proč? Protože pěstounská péče je v Norsku skvěle honorovaná. Lépe než u nás, sociálka tam má zřejmě víc peněz. A když jde o handicapované dítě (a to jsou díky neznalosti norštiny i děti cizinců), jsou sociální dávky ještě větší! V Čechách to hned pochopily i naše nepřizpůsobivé matky, [naštvaný] které svěřují děti bez odporu do pěstounské péče jejich vlastních babiček (takže se v rodině nic nemění, jen přibude vítaný pěstounský příspěvek), ale v Norsku je takových (a ještě lépe placených!) "odborníků" mnohem víc.
Poptávka po dětech vhodných k adopci je proto velká. A podle tržního zákona o nabídce a poptávce prudce stouply i počty odebraných dětí (v Norsku se hovoří až o 1000 dětech měsíčně). A co na to Norové? Ti se prostě bojí. Norské děti jsou nejnevychovanější v Evropě - v Norsku je na veřejnosti běžný jev řvoucí a vztekající se dítě, až modrá, ale rodiče trpělivě čekají, až se vyvzteká a neodváží se nijak zasáhnout. Ostatní to s pochopením snášejí také, nikdo se neodváží ani zabečet. Nakonec i ten Breivik se má jako prase v žitě a jeho kriminál je luxusnější než naše domy důchodců, jen aby se mu nečinil útlak!
Samozřejmě se tady dá korupce velice těžko dokázat (zvláště když k tomu není vůle!), ale když se úřady zapojují do tržních poměrů, je to vysoce pravděpodobné.
Spíš by to tedy chtělo posvítit si na úředníky v Norsku. Jenže k tomu není v Norsku vůle.
(A nejspíš i na naše papaláše - ministry Marksovou a Zaorálka, co to nonšalantně házejí za hlavu. Že by taky čekali na nějaké podmáznutí?) [chechtot]

320560

8.11.2014 6:32

RE: Trochu světla do temnoty...

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 320560

Silne pochybuju ze by nekdo byl tak zhavej a adoptoval si cigansky decko. I v Norsku ! Uvedomte si , ze kazdej - at uz je normalni , impotent , lesba nebo buzerant kteri touzej po decku vo ciganech urcite uz neco slyseli a by si to setsakramensky rozmysleli kdyz by si uvedomili co z takovyho adoptovanyho ciganata vyroste ..... [chechtot]

320579

8.11.2014 8:42

RE: Trochu světla do temnoty...

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 320579

Poptávka je především po blonďatých dětech, pokud možno modrookých. Takové se tam nejvíc kradou!

320584

8.11.2014 20:30

RE: Trochu světla do temnoty...

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 320584

S tou poptavkou zrejme budete mit pravdu protoze sem pred casem cetl vo tom pomerne vobsahlej clanek a tam autor tvrdil, ze ve Scandinavii sance unest dite s tmavou barvou pleti je temer nulova ale blondaty decka by si rodice meli hlidat skoro furt...

320609

12.12.2014 19:51

RE: Zlý sociální stát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 23.?.?.?

Reakce na 320526

Myslim si, ze matka nespolupracuje s Norskymi urady a
snazi se prosadit si svou za kazdou cenu.
Matka by mela by spolupracovat s otcem i s urady.
Otec si preje aby deti vyrustali a zili v Norsku.
Matka sice rika ze ihned jak dostane deti
vrati se zpet do Ceska.
Ale uz dva roky zije s pritelem a vychovava jeho 4 letou holcicku. Tahle citova vazba tuhle matku nezajima?
Kam se ty deti maji vratit?
Domov uz nemaji.Tam kde ted jsou uz si zvykli.
Chlapci se vidaji kazde 3 tydny.
Otec deti zije od roku 1968 v Norsku.
Ty deti se narodili v zili Norsku. Jsou to NOROVE!
A vztahuji se na ne Norske zakony.
Matka sla zpet do prace, kdyz bylo malemu 2 a 1/2 tydne a
otec vychovaval obe deti doma, protoze mel nizsi prijem nez matka. Ktera matka tohle udela?
Otec vodil deti i do skolky, protoze matka brzo odchazela do prace. Matka spavala v pokoji s detma.
Proc spaval otec deti sam ve vedlejsim pokoji?
Tohle masnzelstvi asi nefungovalo jak ma fungovat.
Mlada velice ambiciozni zena se provdala do Norska
za starsiho postizeneho hlucheho muze.
No a podle informaci pana Pavelky
oba rodice deti trestali.
Chlapci vypovedeli ze v rozmezi telesneho trestu 1-10
dostal otec 10 bodu, matka 6 bodu.
Ten otevreny dopis Ing Pavelky na mne zapusobil tak,
ze si myslim , ze tem chlapcum je ted v Norske rodine lepe.
Otec to vi a spolupracuje se socialkou.
Matku tlaci decek do medii.
Dedecek s babickou jsou pozvani do Norska a prileti
pouze dedecek, protoze babicka se boji cestovani???
Neuveritelne.
[překvapení]
Je tam toho vice a Norove to vedi.

323272

8.11.2014 2:58

Norsko is fact up

kkk 64.?.?.?

Denne o tom ctu na ruskych strankach. Neuveritelne

320575

9.11.2014 11:49

Preboha

Cico_Ciciak 109.?.?.?

Preboha, kde je nejaký prvý článok, kde sa píše o čo tam vlastne ide? Prečo jej zobrali deti? O čo tam vlastne ide???!!!

320637

9.11.2014 23:00

RE: Preboha

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 320637

Slušný přehled je na http://sw.gurroa.cz/norskajustice.php - ale je tam nutné přihlásit se (stačí nick + heslo) a zdolat dětskou pojistku (pro děti je to fakt příliš drsné). (Návod se tam objeví po 22. hodině.) [mrknutí jedním okem]

320673

10.11.2014 9:06

OSTAŇ DOMA !

7.62x39 195.?.?.?

OSTAŇ DOMA A BOJUJ O SLOBODU DOMA! NAMIESTO TOHO, ABY ĽUDIA BOJOVALI ZA LEPŠÍ ŽIVOT DOMA TAK ODCHÁDZAJÚ ZA UMELÝM BLAHOBYTOM DO ZAHRANIČIA ,,ZBABELO,, sa sťažujú na ťažké podmienky doma, že nemajú možnosti, nedá sa tu žiť, ale aby sa bili sa pravdu, spravodlivosť, slobodu a rodinu tak zutekajú a potom plačú, že v skazenom svete nemajú práva.
OSTAŇ DOMA, A BOJUJ ZA LEŠÍ ŽIVOT SLOVIEN !

320682

10.11.2014 13:40

PC Cigáni

7.62x39 195.?.?.?

dajte 5% z dane na kúpu niektorého z Gréckych ostrovov pre našich cigánov a ich Cigánsky štát. Nech si vládnu sami. Lebo tu sme samí nácko a sú utláčaní.
Samozrejme vízová povinnosť ,,zamitať permanentne,,.

320705

11.11.2014 19:17

I Rusko se už, ohledně odebírání dětí v Norsku, rozlobilo...

leo69 176.?.?.?

příprava seznamu obětí juvenilního teroru

otázka ohledně ruských dětí bude vznesena v OSN

m, [mrknutí jedním okem]

320813

12.11.2014 6:40

Situace nemá údajně

Aja 82.?.?.?

v současnosti řešení, tedy ve smyslu, že by matka dostala deti zpět.

http://video.aktualne.cz/dvtv/boj-o-ceske-deti-z-c...

320846

Tuto stránku navštívilo 7 904