Diskuze k článku

Sekání luk

Příspěvků 62

9.6.2014 1:26

nejen srnky

Mirek21 188.?.?.?

Sekačky nezabíjí jenom srnky, ale taky obojživelníky, plazy, hmyz, mláďata ptáků,... Myslivce zajímají jenom ty druhy zvířat, které loví pro maso (tzv. zvěřina) a velká část zemědělců, jsou zároveň i myslivci. Nadávat v této souvislosti na pseudoochránce, nebo EU, pokládám za nesmysl. Je to o vztahu místních lidí k přírodě.

311261

9.6.2014 3:41

RE: nejen srnky

Kangaroo 118.?.?.?

Reakce na 311261

Ja si dovolim tvrdit, ze to je o vztahu lidi ke vsemu zivemu. A kdyz se rozhlednete po svete tak zjistite, ze ucta k zivotu se meri penezmi - tak nas tomu psychopate uci! Nejen maly srnecek, ale ani male dite neni chraneno...pokud stoji na spatne strane barikady! Prave na takove zvracene hodnoty tato "civilizace" dojede... [pláč]

311263

9.6.2014 10:40

Sekání trávy to je jeden z největších podvodných kšeftů.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 311263

Zvláště třeba na Pražských sídlištích se v tom převalují stovky milionů korun. Místo cikána s kosou za patnáct papírů měsíčně stovky cikánů s nejmodernější technikou, a stovky úředníků pochybných spřátelených firem, platících bakšiše do kapsy příslušnému magistrátu. Nejhorší škůdci státu jsou perfektně shora organizovaní zloději, kteří kradou podle zákonů, které si nejdřív sami schválili. Jak bezvýznammí a v podstatě poctiví jsou proti nim třeba bankovní lupiči...

311292

10.6.2014 5:35

RE: nejen srnky

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 311261

Tak to je , vopravdu co se tyce vochrany prirody to je v ceskym krateru zly - all the species in CZ and SK declining !!!! Podle CSO je zaznamenano jen v CZ 394 species avifauny (ja mam info z Bird Life International z mesice Kvetna 2014 - pro zajimavost Bird Journal kterej si vedu uz jako kluk ma zaznamenanejch v CZ 325 species + 5 accidentals .....) Z 394 species avifauny v CZ je 7 druhu nasazenejch clovekem , 36 je accidental a 14 je celosvetove na cerny listine . A myslim ze bude hur, ptactvo co se tyce poctu v ceskym krateru mizi! Jako priklad uvadim ze v mejch klukovskejch letech v zime nebylo vzacnosti videt v Kerkonosich White-winget Snowfinch (Montifringilla nivalis) i nekolikrat denne a dnes je problem spatrit tuhle passerine sparrow uz i v Alpach. Pri posledni navsteve v ceskym krateru sem si vsim ze rorejs ( Apus apus) co se tyce poctu taky mizi. Jeste v 80 jich vecer v lete na vobloze bylo videt stovky, dnes je muzete ve stejnejch mistech pocitat na prstech jedny ruky ......

311371

9.6.2014 7:00

Řekněme si to pravicujícně upřímně

MoUdrostrak 90.?.?.?

Panu Authoru vadí, že se „mámina hvězdička„ srnčátko ještě nějaký ten čásek nevykrmilo. A on - pan Mysli/vec = „hrdinsky„ neukončil život srnčete zákeřně kulkou z posedu.
Miluji mého psa a tak se mu důkladně věnuji a pozoruji jeho instinkty. Když po delší době shodou okolností narazíme na jeho psí matku, tak ANI NÁHODOU ani jeden z nich nepozná, že jsou si blízcí více, nežli s jinými psi, které na vycházkách běžně potkávají.
Proto výlevy pana Authora stran „srnčí maminky a její hvězdičky", devastují hodnověrnost skutečné motivace pana mysli/veckého Authora.
Jako dítě si pamatuji, že jsem se sedadla luxusních limuzín pozoroval komentáře mých rodičů/v stran vypalování trav a polí po senasečích. Kdy to úděsně smrdělo a ještě mařilo životy broukův a hlodavcův.
Oproti tomu má dnes zvěř RÁJ - až na kulky zákeřných myslivcův.
IMHO: Odstřel zvěře by měl být přísně regulován jen na případy, kdy dojde k nerovnováze. Velkosekačky jen nahradily přirozené nežádoucí predátory a potouchlé demagogické zákeřné mysli/vce.

311268

9.6.2014 7:26

RE: Řekněme si to pravicujícně upřímně

fohat 194.?.?.?

Reakce na 311268

Nekde v tv byl zasveceny komentar soukromeho byvaleho jezedaka o tom,ze na sekacce mel natazene plasici zarizeni.Kazdy homo ztoporeny si dela svou mysli svou karmu a priste si to vyzere i s chlupama..

311271

9.6.2014 9:34

RE: Řekněme si to pravicujícně upřímně

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 311268

To je zase megablábol. Hnus. Ake co chtít od čistokrevného vyvoleného, že? Empatie a citu se ČLOVĚK od podobného individua nedočká.

311281

9.6.2014 9:40

Sekačky nahradili predátorov?

DNorman 85.?.?.?

Reakce na 311268

Nezmysel.

Vypalovanie trav? Áno, to bola tiež debilina a aj sa s ňou po čase prestalo. Toto priemyselné sekanie lúk je očividne podobný hnus.

Samozrejme, všetko má svoje negatívne stránky, ale čo je veľa, to je veľa. Priemysel - nie technika, ale priemysel - zabíja život, a to aj ľudský. Priemysel - to je technika skombinovaná s ľudskou tuposťou. To je niečo, čo tu nemusí byť, nedajte si nahovoriť, že je to "súčasť pokroku". Nie je, priemysel je pomýlená rakovina.

311282

10.6.2014 22:11

RE: Sekačky nahradili predátorov?

fohat 194.?.?.?

Reakce na 311282

Čtyřkolky nahradily predátory...Dnes v ČT byly záběry stepujících divokých svini v Mníšku pod Brdy na náměstí za bílého dne.Starosta vykládal zeširoka,jak homo na čtyřkolkách miluje adrenalin JIŽ I mimo cesty,skrze křoví a žene stáda ze Sierry do udolí.Před týdnem si zvolil trasu Josefa Švejka jatečný bejk a razil tentokrát obráceně směr Praha,možná do Sněmovní na čtvrté čtení..Velké pozdvižení,palisády,houfnice,připravené na zteč.. [chechtot] [oči v sloup]

311440

9.6.2014 13:23

RE: Řekněme si to pravicujícně upřímně

blegh 46.?.?.?

Reakce na 311268

Na tenhle demagogickej blabol nemam slov. Takze asi takhle clovece... [bliji]

311305

9.6.2014 16:37

RE: Řekněme si to pravicujícně upřímně

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 311268

Za reálsocu bylo vypalování luk přísně zakázáno. BTW, za reálsocu bylo taky v době kladení mláďat zakázáno volné pobíhání psů. Jinak se to nehrotilo tolik, co dnes. Mláďátko je hvězdička, dokud je bezprostředně závislé na své matce. Potřebuje ji stejně jako ona jeho. Když je dospělé a samostatné, je to opět o něčem jiném. Když máte ten příměr se psy, zkuste feně sebrat malé štěně, určitě k tomu bude lhostejná, což? Tohle jste fakt posral.

311322

16.6.2014 18:56

RE: Řekněme si to pravicujícně upřímně

Javor 87.?.?.?

Reakce na 311268

Ty jsi asi spadla na hlavičku. Jsem myslivec tělem i duší a to co zde autor popisuje je bohužel pravda. Sám holou srnčí (pokud víš co to je) prakticky nelovím, protože na to tady máme dost paniček pozorujících instinkty svých pejsků, kteří neuvázaní nahrazují u nás v lese sekačky.

311740

9.6.2014 8:09

Sedm a pul bilionu lidi zdevastuje tuto planetu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

S pohledem na cely svet je jasne,ze dojde k velke katastrofe,zvirata a ostatni, vse bude zniceno,nakonec pohlednete na nekolik zajimavych stranek na internetu,nezapomente co rika Georginsky monument a zprava ,aby snizili populaci Zeme musi dene zabit vic jak 400 000 lidi.
Strontium In R2 Groundwater Jumps 1,000 Times Higher
Japan Underreports Plutonium For 80 Nuke Bombs To IAEA
Highest Tritium Yet, 75 Feet Underground 3,100,000 Bq/m3
Strontium Hits 500 Billion Bq/m3 In Daiichi Basements
350 Plutonium Drum Time Bombs At WIPP - High Alert
Americans Are In Big Trouble NOW From Fukushima Rad
Social Workers Take Baby From Mom Minutes After Birth
Ireland Mass Graves Of Babies Catholic Mass Grave Sites Of 350,800 Missing Children
Over 60 Killed By Car Bombs In Baghdad
Americane pouzivaji DU radiaktivni strely,udajne ,zamorili tuto planetu uz 3.000 tunama radiaktivniho materialu s zivotnosti 4,2 bilionu roku,na polovicny zhoubny ucinek. Depleted Uranium:Leaving An Eternal Legaci Of Environmental Radioactivity Wherever It`s Used In War.
Dnes ,jak odplatu za Hirosimu,maji Americane zamorene zapadni pobrezi USA,mnohe produkty z more uz maji v sobe radiaktivitu.
Afrika je znicena a zkaza prichazi do Evropy v podob emigrantu,doma, v Africe za sebou zanechali spoust,mnohde znicili lesy svou zemedelskou aktivitou,ke katastrofe napomohla i zdravotni organisace UN,druhou stranou je ockovani,aniz,farmacie bere nejakou zotpovednost,to same doktori a jini,vse v programua placeno Bill Gate.Children Receive 80 vaccinations Troughout Chilhooh.
Afrika vymira ,AIDS,Embola,radiaktivita,valky,revoluce:Ebola virus claims lives of more than 200 people in Gunea-WHO register 328 new cases,Guinea as Sierra Leone.
Vyhlidka do budoucna byla udelana pred deseti roky,ze vypukne na svete takovy hlad,ze zivy budou zadat pouzit mrtve,jako potravu.
*Will overpopulation drive us to eat our own DEAD? Controversial academic claims humanity is moving towards cannibalismusm at `ridiculous speed`
Na svete vypukne nedostatek vody,staty povedou valku o vodu,tedy i s tim fluoridem,co nas dela blbymi,a co nasi politici a experti nas nuti pit,tuto chemickou vodu,banky chteji vodu rozprodat,jako,soukrome vlastnictvi.
Corporations And Wealthy Elites Now Control More That 75 Percent Of The World`s Farmland.
Pohled na smrtelne zranene srnce a jeho srnci mamu je do jiste miry velmi otresne,ale,proc,lide, cekaji a nevenuji pozornost,co se deje na celem svete,proc ve sve pohodlnosti chteji slyset jen dobre zpravy a byt v positivnim ladeni ,kdyz ,nad nami vsemi visi "Demakluv mec",dnes,lide po celem svete umiraji na rakovinu,udelanou lidma,valkama pro olej.
V Iraku umiraji deti na rakovinu a mnoho je jich zdeformovanych,a politici chystaji dalsi valky,jakoby ty dve predesle se ani nekonaly,media stale mluvi o "hrdinech" zkutecnost valky je uplne jina,dnes je cely svet se vsim zivym "ve valce".
http://www.globalresearch.ca/hillary-clinton-warmonger-for-the-bankster-elite/5385878
Pacific Coast Radiation Stations
http://www.radiation-watch-san-mateo-coast.com/index.html

311275

9.6.2014 8:28

RE: Sedm a pul bilionu lidi zdevastuje tuto planetu

fohat 194.?.?.?

Reakce na 311275

ted nad Prahou stepuji letadla a MAKAJÍ svými nesmazatelnými nevinoučkymi con--chemtrails.Pozvolně nenápadná likvidace zbytečných jedlíku se jaksi OPOŽDUJE,nebo se vubec NEKONÁ,i kdyby se meloucháři zatížení hrabivou manželkou s hypotékou potili až na prdeli.Jeden ověřený tvor má fotky EBE,jak jdou si s batužkem nakoupit OVOCE do nedalekého krámu,určitě se ale nepodobají HALÍKOVI,DUKOVI,i jiným pomýleným smrtelníkum.Zkusil jsem na jeho radu,ŘÁDNĚ VNITŘNĚ NALADĚN odpálit pár fotek ze svého Galaxy i8262 a doma zvětšit fotky na compu.Ty LODĚ tam BYLY a prováděli cosi právě u chemtrails.Kdokoliv,kdo má v sobě HARABURDÍ má ale smulu,kdyby se rozkrájel focením oblohy,tak tam grygarovsky bude mít PRD... [chechtot] [chechtot]

311276

10.6.2014 4:07

RE: Sedm a pul bilionu lidi zdevastuje tuto planetu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 128.?.?.?

Reakce na 311276

to zas někdo zvětšoval jpeg artefakty z mobilního šumítka [smích]

311367

10.6.2014 23:13

RE: Sedm a pul bilionu lidi zdevastuje tuto planetu

☄lak 77.?.?.?

Reakce na 311276

Dnes v podvečer se jim nad Chrudimí povedla zvlášť temná stopa, úplní kouzelníci. Že jsem viděl temné stopy které naopak oblačnost rozptýlili a nad nimi byli vidět mračna sunoucí se jiným směrem mne překvapilo, ovšem dnešní pohled na jejich akci byl na surealismus až nemožnost. Holt profíci makají na vylepšeních.

311449

9.6.2014 10:02

RE: Sedm a pul bilionu lidi zdevastuje tuto planetu

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 311275

Taky si myslím,že to s tím hovadským lidstvem nedopadne dobře...
S myslivci je to stejné,jako s ostatními skupinami a vůbec celou lidskou společností..jsou mezi nimi slušní se smyslem pro fair play,ale i "kurvy na odstřel",které bohužel paradoxně přežijí,ale právě oni kolikrát odstřelí slušného myslivce,nebo dokonce svého kamaráda,nebo i rodinného příslušníka.
Dělal jsem před lety zušebního komisaře pro zkoušky odborné způsobilosti k získání zbrojního průkazu a protože zhruba čtvrtina zkoušených bývá z řad myslivců,tak jsem se se spoustou seznámil...
Stalo se to"po puči"módou,hlavně mezi podnikateli/podnikavci, mít flintu a "občas si něco střelit" a protože tito tvorové se i mezi lidmi chovají jako vyhladovělí predátoři,kterým zrovna jde o život,vypadá tak i jejich vztah k myslivosti-maximální výtěžnost při co nejnižších nákladech a protože stále jsou v poklusu a nemají čas,tak jen střílí,aby se jim ta předražená,snobská flinta za 200.000,- vyplatila.Bývá ještě navíc pro zvýšení efektivity a snížení nákladů, vybavena i střeleckým noktovizorem a tlumičem,samozřejmě v rozporu s mysliveskou etikou i zákony země.....
Druhá skupina jsou nepokrytí zločinci v pravém smyslu,pytláci, masakrující a rabující pro zisk a bez skrupulí přírodu,stejně technicky a moráně vybaveni,kteří to jen dělají s velkým nasazením,neb to není jen pochybná adrenalín.zábava a relax,ale součást získávání prostředků k živobití....
Jen třetí skupina je alespoň trochu snesitená a chová se k přírodě a zvířeně s ohledy a láskou(sic?).Čas strávený v přírodě,o které toho hodně,na rozdíl od předešlých ví,nenaplňují jen střílením.
Proto kolikrát nejsou schopni ani okamžitě odpovědět na dotaz,jakou má jejich zbraň ráži,protože fintu zdědil po fotrovi a s ní i krabičku nábojů ze zažoutého papíru s nápisem "made in Czechoslovakia",ve které chybí 3 kusy,o kterých si není schopen vzpomenout,jesti je všechny vystřelil on,nebo ještě jeho fotr....
Hranice mezi těmito skupinami je dosti nejasná a z velké části se překrývají .....
Můj přístup k nim všem mám opatrný,neboť se zbraněmi většinou zachází"nepředpisově"a neopatrně,proto musí každý,kdo je nablízku být ve střehu a klidit se raději z "dostřelu".
Zvěřinu ze zásady "nežeru",protože o flaxu "ze starýho a nemocnýho kusu" nestojím a nechci svým přínosem zvyšovat poptávku na trhu s ní,protože mám "zvířata raději,než některé lidi"......

311286

9.6.2014 23:50

RE: lidi zdevastujou tuto planetu

Ukazovák 85.?.?.?

Reakce na 311286

Petr Slaba horko zaplakal nad rozliatým mliekom! Veru, škoda je tých srniek, rozomletých na handry, ale ešte väčšia škoda vyhodených peňazí na dotácie pre polnoušov. Niekto sa tú pýta, prečo sa platia tak nezmyselné činnosti - kosenie, rúbanie, hlavne holoruby. Nebudem tu uvádzať, na ktorých weboch sú odpovede. Je to práca a zamer Elity. Tá si zvolila doktrínu OTEPLOVANIA! Údajné otepľovanie treba zmierniť uhlíkovou daňou, znížovaním spotreby elektriny (žiarivky, úsporky,)a znížovaním osvitu zemského povrchu Slnkom,(chemtraily). To uvádzam len niekoľko z vymyslených dôvodov.Avšak fundované, odborné, nezávislé klimatologické kapacity dokazujú aj fotkami, aj meraniami, že tomu tak nie je!Prečo to Elita robí? Že klame a zavádza. Je dokázané, že lesný porast v letnej horúčave znižuje teplotu o 12-15°C, (oproti betonu v meste),prečo Elita práve naopak-platí dotácie, aby sa nezväčšil lesný porast? Za pokosené seno nedostanem nič! Ak vysadím stromy, za 6-10 rokov mám drevnú hmotu na predaj, a ešte schladím ovzdušie!Ďalej, ako vieme, Haarp je tzv. IONOSFERICKÝ OHRIEVAČ atmosféry. Vyžiarená radioplazma dokáže rozkmitať iony vodíka v atmosfére do šialenej rýchlosti - výsledok: nárast celkovej klímy o 1-2°C!!Zámerne nespomínam iné svinské manipulácie s týmto zariadením.Naša národná vláda schválila novelu zákona o vyrubovaní lesov, či jednotlivých stromov v intravilánoch obcí, aby sa nemuselo pýtať povolenie.Teraz môže po novom ktokoľvek, kedykoľvek vyrúbať stromy pri potoku, pri cestách na medziach, prosto všade, kde sa mu zachce. Opäť príkaz Elity! Kto nepočúvne, nedostane dotácie,
a preto naši veľkostatkári teraz klčujú zimoviská operencov, len aby mali tie nejaké áre naviac. Cieľ Elity: za každú cenu vysušiť zemský povrch! Kde je sucho - je neúroda, hlad, drahota, bieda! Elita pretlačila cez svojích papagájov v Bruseli aj privatizáciu pitnej vody, a gombík stláčala aj M.Beňová, aj ďalší posranci, no nestlač gombík za 6000ečiek mesačne, to by v tom bol čert, čo tam po prírode.... [naštvaný]

311358

9.6.2014 8:55

môžem potvrdiť

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

že "sekání luk" teda kosenie lúk dotuje EU aj na slovensku.

Čo je horšie, EU dotuje zatrávňovanie polí, klčovanie sadov a vinohradov, ale už NEdotuje ich zakladanie a výsadbu.

Možem sa niekoho spýtať, prečo?

K tým zvieratám. V honbe za výkonmi kosačiek sa zabúda na normy. Naraz "týranie zvierat" nevadí. Prečo pri certifikovaní podobných konštrukcií nevystupujú podmienky na ochranu zvierat? Tam nech fungujú spolky na ich ochranu. Prečo bežné domové kosačky nesplňujú hlukové normy? Je v poriadku, že "každý" si po jednom cez víkend zapne na hodinu kosačku, ktorá narobí hluk do vzdialenosti aj v stovkách metrov? Kde sú naraz tí normotvorci, zákonodarci, inšpekcie?

Prečo sa napríklad poľovníci "trasú", keď niekto zoberie z cesty zrazenú srnku, zajaca? Kde je tam prezumpcia neviny? Prečo je nutné považovať takého kneď za pytliaka, keď si pri tom skôr rozbije auto? Alebo to vezme po niekom, kto si rozbil, oškrel?
V USA s tým problém nemajú, a to je dosť diktátorská krajina.

Povedzme si na rovinu, poľovníci až toľko do tej zveri neinvestujú, aby sa museli podobne správať. Kosačka preto nie je až taký "predátor" ako píše obrazne Moudrostrak, ale skôr devastátor, pretože tú srnku nechá zhniť. Predátorom by skôr bola, ak by ju traktorista zjedol. Bez predátorov sa zvietatá premnožia tak, či tak, príroda s tým počíta, aj keď to býva smutné.

Na tento problém by možno išlo reagovať aj zmenou štýlu kosenia od stredu k okrajom, aby tieto živočíchy mali šancu utiecť.
Mláďa neodíde od matky a je schopné účinného pohybu pár dní po narodení, pričom je jún a mláďatá sa rodia skôr. Preto je aj otázka, ako reagujú sami traktoristi, a aké existujú konštrukčné úpravy a možnosti. Aj tu by sa mohli pričiniť ochráncovia a normotvorci, keď už.

311277

9.6.2014 9:07

to je tá absurdita moderného poľnohospodárstva.

mmichal 82.?.?.?

V minulosti boli lúky spásané domácim dobytkom. Bolo to šetrné a výhodné pre obe strany. Dobytok neohrozoval na lúke žijúce zvieratá a ešte prihnojoval pôdu. Ľudia mali z toho navyše úžitok v podobe zadarmo vyprodukovaného mäsa.

Dnes sa na jednom mieste pestuje na poliach pšenica na kŕmenie dobytka v maštaliach a na inom mieste nechávajú obrovské nevyužité zatrávnené plochy, ktoré potom musia ručne kosiť, vrátane všetkých dôsledkov. Bolo by načase vrátiť sa viac k tradičnému chovu.

311279

10.6.2014 19:10

RE: to je tá absurdita moderného poľnohospodárstva.

Ygorek 78.?.?.?

Reakce na 311279

V minulosti boli lúky hlavne kosené pre výrobu sena, lebo aj v zime, ako vie každé hovädo, treba žrať.
Zaschnuté kravince na lúkach osožným hnojivom skutočne nie sú.
Predstava, že mäso pasených zvierat je vyrodukované zadarmo, pochádza z akej ekonomickej dielne?

311435

11.6.2014 4:46

RE: to je tá absurdita moderného poľnohospodárstva.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 311435

Tak vono v USA produkce hoveziho az zas tak moc nestoji protoze dobytek na hamburgery pod sirou voblohou se vo sebe postara sam ..... Snad sis nemyslel, ze v USA chnapozerec z Mc Donalds nebo z King Burger nekdy videl kravin a nebucel v prairie. [chechtot]

311456

11.6.2014 19:00

RE: to je tá absurdita moderného poľnohospodárstva.

Ygorek 78.?.?.?

Reakce na 311456

Dobytek na hamburgery se o sebe stará sám poněkud jižněji.
V USA a Kanadě se dobytek o sebe zase tak moc nestará, protože hodnotné přísady do krmiv si sám vyrobit prostě neumí.
Ostatně proto je povolení dovozu hovězího z USA považováno přinejmenším za diskutabilní, průměrně za nežádoucí.
Dobytek nemusí vidět kravín ani z dálky, přesto se může fpoho senem krmit, a to i v prairie.
Praktické provádění je přístupným způsobem popsáno v příběhu Muže se srdcem kovboje.

311487

18.6.2014 4:04

RE: to je tá absurdita moderného poľnohospodárstva.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 311487

Neco si vo produkci hoveziho v USA nejdriv zjisti nez zacnes psat.... V USA pres 80 procent hoveziho dobytka chovanyho pouze na maso se pase celorocne pod sirou voblohou na vobrovskejch plochach nez se dostane do Mc Donald na grill jako hamburger nebo na BBQ jako steak a nikdy zadny hodnotny prisady do krmiv nezral protoze mu uplne staci kvalitni pastva! By the way..., do vsech outlets Mc Donald a King Burger v CDN a v USA se levne produkovany hovezi dovazi z jihu USA uz jako zmrazenej polotovar kterej Ti na miste urceni zamestnanec ve fast food za 4$ US per hour prskne na grill a prdne se zeleninou do rozkrojeny housky a zabali do voskovanyho papiru. Tak ze, kdyz by jsi chtel jeste neco vedet vo dobytku v USA a jak se na nem vydelava se klidne zeptej .....

311822

18.6.2014 21:31

RE: to je tá absurdita moderného poľnohospodárstva.

Ygorek 78.?.?.?

Reakce na 311822

O produkci hovězího vUSA jsem informován dostatečně.
Hovězí produkované v USA smí, laicky řečeno, obsahovat růstový hormon, v protikladu s hovězím produkovaným v EU, což je, alespoň pro mě, zásadní fakt.

Příprava fast food v USA a CDN mě nezajímá, nehodlám ji jíst.

Trik, kterým jste převedl debatu o kosení a spásání luk na bučení dobytka v prairie, je sice starý, ale pořád dobrý, alespoň zdánlivě.
Louku totiž s prairie nelze zaměnit, a to ani ve smyslu ekologickém, ani v hospodářském.

Co tam máte dál?

311865

19.6.2014 1:22

RE: to je tá absurdita moderného poľnohospodárstva.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 311865

Kdepak trik - jen fakta! Vono vopravdu mezi loukou a prairie a i tim co na nich roste je velkej rozdil a je fakt videt ze delate pokroky. Me taky ve fast food je videt zridka a kdyz uz tam zajdu tak vetsinou jen na hajzl.... [chechtot]

311877

19.6.2014 21:35

RE: to je tá absurdita moderného poľnohospodárstva.

Ygorek 78.?.?.?

Reakce na 311877

Zbožňuju fakta. Třeba tato:
Americké ministerstvo zemědělství uvedlo, že počet stád hovězího dobytka ve velkovýkrmnách meziročně vzrostl v důsledku většího počtu zvířat přijatých z pastvin, nižší ceny kukuřice povzbudily manažery aby drželi více skotu.

K 1.listopadu bylo umístěno ve velkovýkrmnách 11,134 milionů hlav hovězího dobytka, o 1,5% více než 10,972 milionů před rokem. Byl to druhý přírůstek v řadě. Analytici dotázaní Dow Jones Newswires očekávali průměrný růst o 1,6%. Ceny kukuřice na krmení v říjnu dosahovaly $3,72 oproti $4,13 vloni.

Manažeři nakoupili méně zvířat na chov než před rokem. Počet hlav vzrostl o 1,5% na na 2,474 milionů z hladiny 2,438 milionů před rokem. Průměrné odhady čekaly 2,6% růst. Počet vykrmených zvířat na porážku naopak meziročně klesl o 3,3% na 1,755 milionů.
Výkrmny nakupují roční dobytek o váze 500 až 800 liber aby ho vykrmily do obvyklé váhy 1200 liber a poté prodaly na porážku.

Termínové futures live cattle v pondělí po statistice na burze CME téměř stagnovaly, únorový kontrakt uzavíral se ziskem 0,05 centů na 84,425 za váhovou libru. Ve středu futures zakončil na 85,75 za libru. Kontrakt mladého skotu feeder cattle s lednovým doručením v pondělí rostl o 0,85 centů a zakončil na 92,675 za váhovou libru, ve středu uzavíral na 93,30 za libru. Ceny jsou stále na dohled 5-měsíčních minim.

311944

19.6.2014 22:51

RE: to je tá absurdita moderného poľnohospodárstva.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 311944

Tohle ste napsal Vy. Americky ministerstvo zemedelstvi uvedlo , ze pocet stad hoveziho dobytka ve velkovykrmnach mezirocne vzrostl v dusledku vetsiho poctu zvirat prijatych z pastvin , vopakuju - ZVIRAT PRIJATYCH Z PASTVIN ! nizsi ceny kukurice povzbudily manazery aby drzeli vice skotu. Jinak dik za info tech cen kukurice , je to podezrely a ja mrknu jeste na etanolovou lobby.

311950

19.6.2014 23:07

RE: to je tá absurdita moderného poľnohospodárstva.

dub 89.?.?.?

Reakce na 311950

no a když přijmou zvířata z pastvin o váze 600 liber a vykrmí je na jatečních 1200 liber, to je jako vykrmí luftem, nebo krmivem s patřičnými přídavky, včetně růstového hormonu a dalších lahůdek?

když si od někoho koupíte sele, tak zabíjené prase bude mít taky kvalitu podle toho, čím jste ho od selete vykrmil, ne čím bylo krmené sele před prodejem.

což je také důvodem, proč je dovoz amerického hovězího ve spoustě zemí zakázán, protože obsahuje látky mimo usa zakázané. a ty se do něj mohly dostat jen v oněch výkrmnách po odkoupení z pastvin.

takže je sice hezké, že máte z pastvin zdravé tele, ale po vykrmení máte jedovatý hovězí.

311953

20.6.2014 5:38

RE: to je tá absurdita moderného poľnohospodárstva.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 311953

Mate pravdu s tou kvalitou hoveziho masa a navic zvirata chovany na maso krmeny rustovejma jedama ziskaj jatecni vahu rychlejc nez na pastvinach a vo tom to je. Vono dnes tu uz hormonovy jedy cpou i do krav urceny k produkci mlika..... Proto chodim tady k farmarovi kterej ma rozumny ceny a jedama jeste nehnoji a domaci havet a hospodarsky zvirata nekrmi. A na podzim vo hunting season se vo maso ktery behalo po lesich v Rockies nebo prilitlo ze severu taky postaram abych tu v ty zemi hojnosti nezral erarem propagovany jedy.

311964

20.6.2014 17:38

RE: to je tá absurdita moderného poľnohospodárstva.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 311953

Tady na zapade pastviny vypadaj jinac nez v Europe a tak po rozlehlejch pastvinach krome telat , krav a bejku tu jeste beha los , jelen , srna , lesni bison , mustang , kojot , taky zprznenina psa a vlka a hlavne problemovy zvirata jako je cernej medved a grizzly medved a tu a tam se zahlidne puma ......

312025

9.6.2014 9:15

To jsou fakt výlevy

Moiry 77.?.?.?

Zdravé srny mláďata kladou v křoví na okrajích remízků a lesů a dokud svá srnčata kojí, chodí na pastvu samy.
Fotografie odpovídají nestandartní situaci. Srnče bylo slabé nebo zraněné.
V loukách a polích se rodí zajíci a příroda jim to tak zařídila, že v době senoseče jsou mláďata schopna úniku při sebemenším vyrušení.
Pokud jakýkoliv svobodný tvor postrádá pud sebezáchovy, dříve nebo později jeho život předčasně skončí, a je úplně jedno, jestli se to stane na louce nebo kdekoliv jinde.

311280

9.6.2014 9:43

RE: To jsou fakt výlevy

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 311280

Co dodat k tomuto trusu? Že je autor této hromádky psychopat? A že ani neumí číst a na obrázku nepoznal rozšmelcovaného zajíce? A že neví, že zvířata se ve vysoké trávě snaží do poslední chvíle zůstat na místě, aby se neprozradila? A že mláďata netuší, že se mají od vypatlaného člověka držet co nejdále? A že se pak najdou individua, kteří rohodují o tom, co je standardní a co nikoliv?

311283

9.6.2014 9:46

RE: To jsou fakt výlevy

DNorman 85.?.?.?

Reakce na 311280

Pokud jakýkoliv svobodný tvor postrádá pud sebezáchovy, dříve ...

Takže každý, kto je zabitý, je si sám na vine. Postrádal pud sebazáchovy.
Rozmýšlam, akú šancu máte vy.

311284

9.6.2014 9:55

RE: To jsou fakt výlevy

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 311280

Mate pravdu.lide take jako slabe a nemocne kusy se nesnazi uniknout skaze,jsme soucasti prirody a tak je zjevne ,ze postupn ejeden za druhym opustime tento svet a nebo samy si prichystame hromadny odchod,s pohledem na dnesni svet a co s edeje mame take nestandartni situaci,coz,nasi predkove nemeli,nebot vsude bojovali za preziti sveho klanu,sve rodiny a i jako jednotlivec.Uz, rabinsky synacek Marx rekl,ze krestani zahynou vlivem mamonu!
Jak je videt clovek,spolecnost nema pud sebezachovi,naproti tomu,politici maji pud sebezachovy,kdyz to praskne ,ze hodne nakradli,braliuplatky a jine,tak zmizi ze sveta a nejsou k nalezeni,jako predbezne opatreni si odhlasuji sami sobe,ze nejsou zotpovedny za sva vudci rozhodnuti.
Meli jsme tu majskou risi,zmizela bezestopy,meli jsme zde Asteky,Omeje, Etrusky a tak nase chytre hlavy ve svych laboratorich krizi to bakteriologicke vsechno k usmrceni cloveka,opet studuji "Spanelskou chripku" a rozesilaji farmaticke koncerny nakazy chripky po svete ,aby se ksevty hnuly.Proto obrazek israelskeho vojaka s napisem na prilbe rikal:narodil jsem se proto,abych zabijel!
Americane tomu rikaji "korateralni demic" s pochopenim akce "predbezneho uderu" na svou obranu,slovicka a zase slovicka,moralni hnuj,co zivi tolik neuzitecnych a neproduktivnich jedliku,priroda drzi balavce vseho ziveho,lidi,prirozeny balance neznaji,bojuji o zivot postizenych deti,zatimco zdrave deti plne zivota musi umrit,to je nas svet.Lidsvo ma tak e"senosec",kde padaji hlavy,vzpomente namatkou "Ruskou revoluci",podle Solzenicina,je to 100 milionu obeti,neni dne,aby se nekde nestrilelo.Nevinna srna place nad svym kolouchem , u lidi,mnozi neplacou vubec.asi srna ma vice pocitu bolesti nez lide,jdou z jedne valky do druhe,

311285

10.6.2014 22:37

RE: To jsou fakt výlevy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 311280

Nemáte pravdu !!!! Mládě do poslední chvíle čeká skrčené při zemi, protože neví, co se děje.. A před zuby sekačky neuteče, dnešní moderní stroje jezdí opravdu velmi rychle.

Hold, jste v podstatě velký sobec.. A skromný dotaz - Vy jste dokonalý člověk nebo taky nestandardní kus??? [cool]

311445

9.6.2014 10:05

Peníze nejsou všechno. I zlato je důležité.

gippius 88.?.?.?

Opět jeden z důkazů, jaké je tento nejlepší ze všech systémů svinstvo a jak nevede vposledku k ničemu jinému, než k fatální destrukci.
Dlouhé roky kroutím hlavou nad touhle sekací mánií. Opravdu je nutné posekat v průměrném městě za rok aspoň pár set stromů a keřů? Tak jako každý rok, bude to i letos. V největších vedrech vyjedou sekačky a promění zelené plochy v poušť. Když vidím, že lidem v okolí to ani v nejmenším nevadí, je mi divně a připadám si jako exot. Těžko mne může uspokojit, že z tohoto bince má jakýsi jednotlivec zisk a že přes to zkrátka nejede vlak.

311287

9.6.2014 11:08

RE: Peníze nejsou všechno. I zlato je důležité.

ondraash 77.?.?.?

Reakce na 311287

Tak tuhle demenci komentuju uz leta ale taky mi pripada, ze to skoro nikdo jinej nevidi. Kdyz o tom mluvim, jako bych mluvil se zhypnotizovanym clovekem, nekdo treba i prikyvuje ale vidim, jak uvazuje uplne o necem jinem. Pro vetsinu lidi to proste neni dulezity. Neni pro ne dulezity jejich zivotni prostredi. Asi.
Tolik smutnejch pripadu sem uz videl, kdy kacej puvodni stromy co tam rostly leta, treba i semenacky, a tvorili prostredi a domov pro drobna zviratka, ptacky a hmyz. Misto nich vysazuji roubovance s omezenou zivotnosti, neplodici a nehodici se kultivary a hnusny konifery. Zbytek plochy pripadne vybetonuji. Fakt zkáza.

311296

9.6.2014 11:38

RE: Peníze nejsou všechno. I zlato je důležité.

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 311296

>Kdyz o tom mluvim, jako bych mluvil se
>zhypnotizovanym clovekem, nekdo treba i prikyvuje ale vidim, jak
>uvazuje uplne o necem jinem.

Já mám ten stejný pocit. Nerozumím tomu a nechápu to.

A to ještě nezmiňujete horší případ, kdy vás sice vyslechnou, ale pak vás onálepkujou ekoteroristou.

I tady na Zvědavci mám dlouhodobou zkušenost, že články o přírodě mívají pravidelně nižší návštěvnost, lhostejno jak palčivý problém předestřou. Článek o politice lehce překročí deset tisíc návštěv, článek o přírodě s bídou dva. Prostě není to IN. Proč? [zmaten]

311297

9.6.2014 12:45

RE: Peníze nejsou všechno. I zlato je důležité.

gippius 88.?.?.?

Reakce na 311297

Politika je něco jako fotbal. Takže ji lidi sledují, fandí a hádají se. Životní prostředí je někdy věc kontroverzní, nepříjemná, navíc mnohdy spojená s vykuky typu Bursíka, solárním, či řepkovým byznysem. Lid navíc je zhlouplý, uondaný a zlhostejnělý životem ve "svobodě". Takže mnoho spoluobčanů sotvaže se rozhodne, koho zvolit v další frašce, už prostě nemá mentální kapacity všimnout si, že zase jako každý rok není v létě ve městě tráva zelená, ale hnědá, tedy žádná.

311300

9.6.2014 22:46

RE: Peníze nejsou všechno. I zlato je důležité.

Pavel -Čert- Němec 94.?.?.?

Reakce na 311297

>I tady na Zvědavci mám dlouhodobou zkušenost, že články o
>přírodě mívají pravidelně nižší návštěvnost,
>lhostejno jak palčivý problém předestřou. Článek o
>politice lehce překročí deset tisíc návštěv, článek o
>přírodě s bídou dva. Prostě není to IN. Proč? [zmaten]

Protoze jste jak homolobby, zenete to do extremu. Kdybyste prisel se clankem, ze se nema treba vykacet les v narodnim parku kvuli sjezdovce, tak by vetsina lidi souhlasila. Jenze Vy pravidelne vyrukujete s nejakou ptakovinou(nemyslim konkretne tento clanek) a lidi si akorat klepaji na celo a pak uz to ani nectou. Podivejte se nekdy na Nedej se. Jeden z mala divatelnych poradu na srackovizi. Muzete se inspirovat.

311351

9.6.2014 12:55

RE: Peníze nejsou všechno. I zlato je důležité.

gippius 88.?.?.?

Reakce na 311296

U nás vznikla iniciativa pokácet dva zdravé stromy v okolí domu. Poprvé se mi povedlo přispět k tomu, aby z toho sešlo. Podruhé se iniciátoři rozhodli mne úplně obejít, jakkoli obešli většinu partají a dostali kýžený souhlas. O nové iniciativě jsem se dozvěděl jen náhodou pár dní před tím, než byla celá žádost předána na kraj. Odvolal jsem se. Město moje odvolání neshledalo důvodným, ale slíbilo, že místo stromů nasadí nové. Je to už skoro dva roky a stále nic. Hodně lidí z našeho domu mi ale pak vyjádřilo "soustrast" - i ti, kteří se předtím podepsali pod žádost o pokácení. Tak tu žijem. V Česku....
Bylo i pár takových, co říkali, že inkriminované dva stromy, se kácet neměly, ale že se měly pokácet jiné dva, či tři poblíž, jako by šlo o oběť nějakému božstvu. Žije zde opravdu rázovitý lid.

311302

9.6.2014 10:25

prachy

rimi 85.?.?.?

Za traly travni porost vyplaci EU az 10 000,- na hektar, pokud se puda pouziva jako orna, pak pouze 4 500,- / ha. Takze trava je je jednoznacne lepsi. Blby je, ze jak se jednou z orne pudy udela trvaly travni porost, uz neni cesta zpet, jakoze muze si tam clovek neco smudlit, ale nedostane dotace, protoze se nechal uplatit do utlumoveho programu.

Na potiz, co pak delat s tou nadbytecnou travou prisli ve vedlejsim druzstvu (snad s titulem eko, to nevim presne), louky na jare postrikaji velmi naredenym roundupem a ta trava neroste tak moc a priotravenych baliku na prodej na podzim neni tolik. Mimochodem, onen roundup je velice oblibeny, kdysik se lusky repky pred sklizni strikaly jakymsik lepidlem, aby se neotevrely pred sklizni, no ruka trhu prisla na to, ze portrikat to roundupem je levnejsi a ucinek stejny, vsichni jsou spokojeni. Psenice totez, nekde na balkane jsem videl i cernou slunecnici
http://www.lastura.cz/rejstrik/roundup_je_toxicky/...
nevim, co madari, rakusane a francouzi nechapou, ze ho maji tak malo.

311288

9.6.2014 12:22

RE: prachy

lubosmat 195.?.?.?

Reakce na 311288

A tu je tá holá "prachatá" pravda.

Len na okraj: Žiadne poplašné zariadenie mladú srnu / srnca, ktorí ešte cicajú materské mlieko, a sú odkázané na matku, zo stanovišťa, kde ich matka v prípade blížiaceho sa nebezpečenstva zanechala, neodoženie.

V prírode prirodzených dravcov, by srnča pohyb prezradil, preto to odovzdané čupenie v tráve,keď okolo prechádza traktor.

Prídavná traktorová sekačka si učupenú srnčiu mlaď tiež nevšimne, a traktor sa za dospelou srnou, ktorá poskakuje kúsok ďalej aby upútala na seba pozornosť, nerozbehne, akurát keď sa dostane mladé srnča do rotujúcich diskov kosačky, tak ju táto jednoducho zomelie.

311299

9.6.2014 13:32

RE: prachy

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 311299

Je vidět, že se v problematice vyznáte. Mládě čekající na matku se skutečně nepohne. Také určitě víte, že srnky vycházejí za pastvou za soumraku a za rozednění.
Zbytek dne tráví v letním období ležením v křovinách.
Travní sekačky před sedmou ranní nevyjedou.
Co tam mládě dělalo? Nemělo náhodou problém včas opustit louku z příčiny nemoci nebo zranění po napadení predátorem?

311306

9.6.2014 15:39

RE: prachy

lubosmat 195.?.?.?

Reakce na 311306

Môže byť, ale vzhľadom k praktikám žencov, keď je bežné, hlavne v podobných prípadoch(keďže posekané lúky sa snímkujú zo satelitov, navyše intervaly sekania sú relatívne presne určené, a zmena odtieňa zožatej plochy signalizuje vykonanú činnosť),že tí traktoroví ženci žnú od svitu do mrku, a len dážď alebo výdatná rosa im to znemožňuje.

V poľnohospodárstve, keďže sa jedná prevažne o sezónnu činnosť sú 10 hodinové šichty bežné, a súkromník tam bude s tou sekačkou pobehovať trebárs aj po tme, ušetrí mu to náklady na PHM presúvaním sa z poľa do hospodárskeho dvora.

311319

9.6.2014 16:55

RE: prachy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 311306

"Co tam mládě dělalo? Nemělo náhodou problém včas opustit louku z příčiny nemoci nebo zranění po napadení predátorem?"

Mládě sýkorky dnes u mně na balkóně narazilo do skla termálního skla (protože se tam vidělo) - z podlahy jsem ho dala na parapet - bylo v šoku - po cca 15ti minutách přestalo zrychleně dýchat - zavřelo zobáček a odletělo na strom před balkónem.

Včasné opuštění místa činu se opravdu nekonalo.


[oči v sloup]

311326

10.6.2014 6:05

RE: prachy

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 311326

Sklo ve mestech ma na svedomi zivoty milionu migrujicich a nemigrujicich ptaku kazdej rok a melo by se s tim uz neco delat. Na velky zaskleny plochy doporucuju nalepit nalepky - treba siluet ptaku protoze ptaci nevedi ze tim co nevidej neproletej.

311374

9.6.2014 16:44

Zvirata a priroda budou straslive trpet dokud bude jen jediny homo dementis na Zemi

wfa01 37.?.?.?

Tohle co se stalo tem srncatum a ostatnim zviratum pri sekani luk je naprosto straslive.
Jak k tomu ta krasna, nevinna zviratka vlastne prijdou, ze je ty bestialni myslici opice homo dementis takto masakruji. To ti idioti nemohou s tim sekanim pockat 5-6 tydnu nez ta mladata budou vetsi a nebudou potrebovat takovy ukryt. Ne, ty debilni myslici opice musi sekat louky zrovna ted jinak by preci prisli o penize. Vse delaji tihle kryplove je pro ty dablovy papirky - penize. Jedinou sanci pro vsechna tyrana, mucena, popravovana zvirata je totalni zanik techto myslicich bestii i s jejich prokletou civiliyaci. Jak by tato planeta byla krasna bez techto myslicich kryplu. Den osvobozeni zvirat se ale uz blizi - pad dolaru, krach akciovych trhu, obcanske valky a nakonec i ta konecna - treti svetova. Panbicek to s vytvorenim homo dementis opravdu dokonale POSRAL !!!

311323

9.6.2014 18:21

RE: Zvirata a priroda budou straslive trpet dokud bude jen jediny homo dementis na Zemi

dub 89.?.?.?

Reakce na 311323

ještě větší kreténismus je vysekávání křovin a případné vypalování v době, kdy mají mladé ptáci. jako by ta hovada s tím nemohla počkat až třeba na srpen, ne. musí to dělat od března do května...

a to navíc devastují místa, kde ta křoviska nikomu nevadí, je to vedle cyklostezky a mimo stínu se odtud vždycky ozíval ptačí zpěv. teď je tam hovno, a mnohdy doslova.

takže mne jímá podezření, že to není už ani kreténismus, ale válka proti planetě - jak prohlásil křovák bushů "there's gonna be war on terra"...

311331

10.6.2014 22:13

RE: Zvirata a priroda budou straslive trpet dokud bude jen jediny homo dementis na Zemi

Trust no One 62.?.?.?

Reakce na 311323

So vsetkym co si napisal od zaciatku do konca vratane Tvojho dalsieho prispevku SUHLASIM. Tiez tvrdim, ze nic skurvenejsie a zrudnejsie ako clovek este na tejto planete nikdy nebol a dlho ani nebude. Hanbim sa za tento zivocisny druh.

311441

9.6.2014 16:45

co dodat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Před 15 lety jsem se bavil s jedním mladým zemědělcem, obhospodařující pozemky nevelké rozlohy (to bylo ještě před dotacemi EU). Taky říkal, že občas rozemele srnče. Že je to smutné, ale nemůže s tím moc dělat, v trávě ho zkrátka nevidí. A to neměl žádnou novou turbotechniku, ale prastarého zetora.

Místo emocionálních výlevů by to chtělo vyjádření studovaných zemědělců, ekologů a myslivců (VŠ). Jinak bude veškerá debata k ničemu.

Další možností je kontaktovat někoho z hnutí Svoboda zvířat. Tihle magoři dělají každé vánoce kampaň proti vánočním kaprům. Tady by mohli udělat aspoň něco užitečného.

311324

9.6.2014 19:23

Hodný myslivec?

kolibrik kolibrikovo (zavináč) centrum (tečka) cz 78.?.?.?

To je jako hodný zloděj nebo vrah. Když si někdo chce zalovit pro zábavu ať si jde s tím čím je zvíře vybavený drápy, zuby a nohy. A pak ať se předvede chci vidět někoho jak jde na medvěda.

311337

9.6.2014 20:55

Rezačka dokáže...

Definitíva 95.?.?.?

...pred sebou zistiť aj klinec a okamžite sa zastaví. Keby človek chcel, tak rezačka zastaví aj pred zverou. Človek nechce. Nikto neplatí.

311344

9.6.2014 21:12

RE: Rezačka dokáže...

˝˝lak 77.?.?.?

Reakce na 311344

To by narušilo prosperitu tržíčku, vlastně ekonomii zisku. Jedněch a těch samých. Trefa vážená. [mrknutí jedním okem]

311346

9.6.2014 23:15

Co to ???

creck 94.?.?.?

Nevim kde autor mailu zije, ale srnci je neuveritelne premnozene a hmyz jakbysmet. Kliste uz chytnete tam kde jsem ho vzivote nepotkal. Prasata uz myslivci nestaci strilet.
Mozna by bylo lepsi strilet tyhle ekoteroristy

311356

10.6.2014 16:20

RE: Co to ???

Hlupák. 217.?.?.?

Reakce na 311356

Premnožení sú akorát taký debili ako ty, aj my máme v rodine dvoch.

ŽIADNE DIVOKÉ ZVIERA V ČR A SR NIE JE PREMNOŽENÉ!

311428

10.6.2014 0:04

Reseni pro perfektni ochranu srncat a ostatnit zvirat pred sekackami

wfa01 37.?.?.?

Jsem stale bez sebe z tech fotek straslive zmasakrovanych srncat na loukach.
Jelikoz ti bastardi co maji zivoty techto krasnych zviratek na svedomi nemaji s nimi slitovani tak je nejvyssi cas pristoupit ke znemozneni vyuziti techto sekacek k sekani luk. Zpusob je jednoduchy - staci na loukach nepravidelne rozmistit vetsi kameny tak o roymerech 35 -50 cm a nebo jeste lepe na loukach nepravidelne zarazit do zeme ocelove tyce ci kusy traverz a to tak, aby vycnivali cca 40-50 cm nad povrch. Tyce ci traverzy musi byt do zeme zarazeny dostatecne hluboko. Jakmile sekacka na takovy kamen nebo tyc ci traverzu narazi tak bude dokonale zlikvidovana. Kazdy kdo chce temto nestastnym zviratkum pomoci ma nyni tuto moznost.

311359

10.6.2014 4:38

RE: Reseni pro perfektni ochranu srncat a ostatnit zvirat pred sekackami

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 311359

konecne konstruktivni prispevek, supr, jdu to vyzkouset [velký smích]
Aspon me ten kreten prestane budit tim kravalem.

311368

10.6.2014 4:07

Bylo me tenkrat 6 nebo 7 ........

Satanist 75.?.?.?

a sem se zminil dedovi ze sem na kraji lesa v trave nasel kolouska a ze sem se ho dotykal ..... Jo tenkrat ten vecer sem za mou blbost dostal na vod dedy na prdel a musel sem s nim jeste v noci do lesa aby zjistil jestli je kolouch jeste na stejnym fleku nebo jestli si ho srna vodvedla. Vopustenej kolouch tam jeste byl a tak nezbejvalo nez ho vzit domu. Ja ho musel nyst za trest celou cestu a pak jeste po pulnoci sem musel podojit kozu, deda to mliko zredil vodou a malyho koloucha jeste 4 tejdny kazdy 3 - 4 hodiny nez zacal sam zrat sme krmili z kojenecky flasky. Byl u nas asi dva roky, mel naprostou volnost a rek bych ze byl vic nez napul vochocenej protoze se rad prisel pomazlit az do sednice a vzdycky z vandru kdyz se nekde zapomel se vratil az jednou na podzim - to sme si s klukama vopejkali na poli na natich brambory a pousteli draky kdyz zniceho nic preskocil plot a zkrz naves si to namiril na kopec k lesu, tam se jeste zastavil, vohlid se po nas a byl pryc..... Hlidkoval sem tenkrat tu zimu (snehu bylo tolik, ze na kopci z chalup bylo videt jen kus strechy a komin a musel sem se ke krmelci v tech zavejich dopravit na lyzich abych nezapad ....) dost casto na stromech u krmelce kde vysoky bylo vzdycky dost ale jeho sem uz nikdy nevidel ...

311366

10.6.2014 14:15

Necitlivost

pro poldy: Milan Litvik 90.?.?.?

Bohužel naše necititlivost se nám vrací a v budoucnu to bude čím dál více znatelné. Není to pouze o přírodě kterou zabíjíme, ale v chování každého z nás, celé naší společnosti.
Český národ nemá militatní povahu a ani mocenskou, ale díky manipulaci a našich politických jidášů jsme zavlečeni do válek po celém světě a to i přes to, že tím porušují jak naši prezidenti, tak vojáci samotní svou přísahu a slib, kterým se zavázali, že budou sloužit k ochraně našeho státu a jeho svrchovanosti. Přihlížíme jak naši vojací zabíjejí civilní lidi, děti starce a ani se nečervenáme, jelikož je nám vnucováno, že je to vše děláno v zájmu svobody a demokracie. Proč to vlatně píši je proto, že jak si chceme vážit zviřat, rostlin atd... když si nevážíme vlastního druhu a vraždíme se né za nasycení našich potřeb, ale za nasicení několika desítech jedinců!

Pokud se vrátím ještě k té zavražděné zvěři, tak nelze zapomenou ani fakt, že díky nesmyslu jakou je nebio přísada do pohonných hmot na které bohatně také jedinec Babiš, každý rok zemřou tíce zvířad brutální a bolestivou smrtí.
Rozrůstající se řepkové lány těší zemědělce, ale děsí myslivce. Každý rok kvůli nim totiž zemřou tisíce kusů srnčí zvěře. Ozimá řepka je na jaře první zelenou potravou, ale zvířatům neprospívá. Rostlina totiž obsahuje látky, které srncům ničí játra, plíce nebo nervovou soustavu. Zvěř pak hromadně umírá? Potrebujeme přísadu do pohoných hmot, která není ničím bio, ba naopak je prokázáno, že je ničí naše auta, znečišťuje??? Smrt jak lidského druho, tak zvířecího druhu je na lhostejnosti každého z nás, co nám je po nějakým nařízení naziEU, pokud oni mají potřebu likvidovat si svou zem, tak ať si to dělají, ale já u nás si to nepřeji!

311420

12.6.2014 12:38

Češi - většinou banda cynických blbců, kverulantú, posměváčků a Švejků

tatrman 90.?.?.?

Po pročtení diskuze, kde se často objevuje názor, že si za to zvěř vlastně může sama a slabší jedinci mají bez milosti chcípnout mne jen napadá:
Doufám, že až někomu například srazí auto dítě, bude také vykřikovat, že je to OK a zcela podle přírodních zákonů či Darwinovy ceny tj.slabší nebo hloupější musí zhebnout.
Komu téma není lhostejné a nepatří mezi stejná paka a držgrešle, kteří nepřispějí ani na provoz Zvědavce,zato keců plnou hubu, zde link na záchranné stanice divokých zvířat.
http://www.zvirevnouzi.cz/sbirka-zvire-v-nouzi/
Stačí přispět jako já.

311534

Tuto stránku navštívilo 6 693