Diskuze k článku

Prezident Zeman vyhandloval osobní výhody za bezpečnost naší země

Příspěvků 52

8.10.2013 1:39

Srovnával bych se slonem v porcelánu, má zdatné konkurenty-dinotopie

slak 77.?.?.?

Opravdu na tuhle zem je snad funkční kletba. Dřív bych se kolkolem dění v českoň jenom smál a asi si lidé jsou strůjci "štěstí?" a konečně se vědecky jak jsem se na oslovi dočetl, nebo kde že chlast zbavuje depresí a ne že se časem do nich propadá, nicméně idealistům ráje na zemi to nikdo nezaplatí a škoda ztráty iluzí a peněz by měla být viníky neutěšených kalvárií hrazena a vymáhána snad i exekutory. [cool] [chechtot] [velký smích]

297475

8.10.2013 2:08

do tel avivu si jezdí pro notičky nejenom obama

gruppen 89.?.?.?

ale i putin, žid a jeho prodloužená ruka vatikán maj pod palcem dost, to jest pravda a nevidí to jenom typickej propagandou vypatlanej židoslepej občan
zeman naprosto logicky a jasně ukázal, na čí straně stojí.

297477

8.10.2013 2:10

Samozrejme souhlasim

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

s jednim ale. Zeman si mozna neuvedomuje, kdo ho volil a jak silne kridlo ma proti sobe u zapadnich sousedu.

Muze z toho vzniknout jedine, jeho volici ho prestanou oslavovat (stalo se a stane se) a ti, co proti nemu vedli valku maji dvere dokoran. Jeho volici ho odvrhnou. Jsem zvedav jak silnou moc bude mit Izrael, zejmena v dnesni pozici a v pohledu jinych zemi sveta (mimo USA, Kanadu a CR).

Ono totiz Zeman nikdy moc nalevo nebyl, od levicovych volicu dostal hlas pouze jako mensi zlo. Cekal jsem, ze z jeho strany prijde nejaka proizraelska akce, ale nikdy bych nepomyslel, ze se projevi, jak se projevil. To neni pouhy preslap, je to ohrozeni bezpecnosti statu, v mozne budoucnosti.

CR nema ani v okoli, ani ve svete pratele, nikdy historicky nemela. USA vzdy hajila pouze vlastni zajmy a ten jeho milovany Izrael ostatne take. 2ww to jasne prokazala, nakonec i Francie od nas cukla.

A opet se dostavam k dlouholetym dogmatum potrebe integrace a kdo je, nebo neni pro udrzeni v EU. Vsude ctete o vlastenectvi na prave strane volicskeho spektra, o individualismu pravicoveho volice. Jednou jsem jiz napsal, jsou to lzi. Kolektivizuje se pravice a konzervativci, reci o vlastni odpovednosti maji nejvice ti, kteri nenesou nikdy zadnou odpovednost, nebo jsou kryti pred dusledky sveho jednani, treba schvalenymi amoralnimi zakony.
A je jedno, zda jde o politika, nebo volice.

Zeman dostal hlas i presto, ze levicovi volici jsou vetsinove proti vetsi integraci EU (a jsou kriticti vuci EU) http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/EU-ve... a take neschvaluji politiku Izraele a to dlouhodobe. To omlouvani Swarzemberga Sudetskym nemcum totiz hranicilo s moznym prolomenim Benesovych dekretu. To koneckoncu hrozi i nyni, diky cirkevnim restitucim. Jednoduse po 7 letech potopa, kterou jiz nikdo nezachrani. A Zeman jeste prilozi pod kotel.
I pres fakt, ze Klaus je take euroskeptik. On vidi porad pred sebou mozny danovy raj, bankovni centrum a nevim co jeste, neuvedomuje si, ze je to nemozne. Historicky mela nase republika naslapnuto na Svycarskou cestu pouze jednou, jak vime, Nemecko to rychle zarazilo.

Ostatne, p. Stwora musi dlouhodobe videt na koho je vice cilena loby AIPAC, hlavne KDO proti politice Izraele vystupuje, na tom kontinentne zije a snad jiz chape dlouhodobou manipulaci faktu a politickych smeru. To neustale preroubovani skutecnosti naruby. A kdo skutecne haji pravo na planete a neboji se je nahlas kritizovat. A take, s KYM se da spojovat ten plizivy fasismus na obou stranach Atlantiku.

297478

8.10.2013 6:09

Otazka vlastizrady je kladena i za oceanem a mela by byt i u nas.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Svetovy PRESSTV v clanku "US commiting treason in order to favor Israel"
http://www.presstv.ir/detail/2013/10/06/327967/us-iran-normalize-relations/
Amerika od doby vrazdy presidenta Lincolna mela vzdy presidenty jez byli ne jen zide,ale i svobodni zednari,takze,se prakticky nevadlo za americky lid,ale,vzdy za nekoho jineho,ted "ceska politika"je na te same strane "demokracie".
"Americky president" Woodrow Wilson,s pravym jmenem Wohlson a nebo Woleson,sam zidovskeho puvodu, byl zidovstvem pritlacen ku zdi pomoci znalosti ,ze ma milenku,Mary Allen Peck,tim padem se stal hrackou lidi v zakulisi,president musel dat misto nejvyssiho soudce Brandejsovi atak ,zide postupne obsadili dulezita mista v US aparatu,navic,s kufrem penz rychle uznal legitimaci Israelu na Palestinu.
Sam,jednou na ceste do prace-sve,kancelare shledal hloucek zidu cekajici na jeho prichod, Wilson utrousil tato slova: tady sedi ta prava vlada USA!
Musim esi uvedomit,ze mnohem pozdeji,po zkonceni druhe svetove valky,Jerusalem mel v roce 1945 jenom 2% zidovske populace,oproti 84% populace arabske,14 % krestanske, ale,priliv zidu,tak zvanych,zacal proudit z Evropy, takze,co podepsal Wilson,co by uznani Jerusalema-Israelskeho statu,pozdeji si uvedomil svuj omyl,ale nemohl pro skandal pred verejnosti udelat naprosto nic,byl jen figurka,tech,jez jsou v pozadi,jez vystoupi na verejnost,kdyz maji vsechny trufy v ruce.Levinska a Clinton,to je dalsi cast "historie" vladareni v USA.President Bush,starsi mel soud za obchodovani s nepritelem behem druhe svet. valky,jeho syn,za pouzivani drag a zbehnuti od armady,co by pilot letadla,mnohe dokumenty jsou jiz vymazany z internetu, ti vsichni jsou dodnes loutkami elity.President Obama ma problem s rodnym listem,navic,nikdo v universite nepamatuje Obamu,co by studenta.
-----------
Media ignores Bush's own Vietnam - president-bush.com
www.president-bush.com/warhero.htmlSource: Straight Goods Date: November 18 2002. Media ignores Bush's own Vietnam record - part AWOL, part deserter President prefers other people fight and die
My Left Wing:: Bush Hunting Down Vietnam War Deserters
www.myleftwing.com/showDiary.do?diaryId=6704... besides Vietnam war deserters, ... But it is long past overdue for this country to move on past the Vietnam war. It is time that President Bush used his ...
President Bush: War Hero or Deserter ?
www.president-bush.com/awol.htmlHOME War Hero Gulf Wars 2 new-labour.com War-Criminal.com "We Will Nuke You" A Presidential Poem Meet The President Immortal Quotations Spot the Bush Turkey
-----------
Otazkou je,kolik,osobnich-moralnich chyb,omylu a jineho, ma "Zemanstein",ze je tak proisraelsky?

297484

8.10.2013 7:05

Chobotnica NWO.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Vecný článok. Asi 8% židov existujúcich v populácii ľudí ovláda politiku, štáty, demokraciu, náčelník je klan Rothschild a Rockefeller. Vládnu cez financie, falošné peniaze chŕlia na počítačoch na miliardy, zaviedli centrálny bankový systém na čekĺe s FEDom, vydierajú štáty ich zadlžovaním, kto nechce prijať úžernícku pôžičku, ten je ich úhlavný nepriateľ.

Systému sa vzopreli Lincoln a Kenedy, obaja predčasne a násilne zomreli. Zeman je dostatočne inteligentný na to, aby vedel čo robí. Ak je hajzel, tak sa pchá sionistom do zadného otvoru. Ak je trocha charakterný, tak prestrelí, aby dal všetkým na javo, v akom svete žijú a nech sa konečne ľudia vzoprú sionistickému finančnému otroctvu.

Židia sú: Sefardskí, pôvodní hebrejci, obyvatelia Palestíny, dnes druhoradí občania Izraela. Aškenázski, pôvodom z Európy, sú to chazari od Čierneho a Kaspického mora, ktorých predkovia nikdy v Palestíne nežili, ktorí prijali židovské náboženstvo a je ich v populácii židov a tzv. židov vyše 90%.

Židovské náboženstvo popisuje his-tóra, história židov, čerpá pritom z prameňov Sumérskych dejín. Zo Sumérskych bohov urobili jediného Hospodina a z dejín Sumérskych bohov popisujú len časť týkajúcu sa židov a ich vzťahov k iným národom, samozrejme his-tóra je patrične upravená, Hospodin určil židov za vyvolený národ, ktorý sa rozíde po celom svete a bude v ňom všetkým vládnuť. Židia sú nekonečne súdržní pod hrozbou trestov a niekoľko tisíc rokov sa držia prikázania jediného boha a usilovne pracujú na ovládnutí ľudí a štátov. Biblia čerpá tiež zo židovských dejín a tiež káže o vyvolenom národe a káže pomáhať židom, inak bude kresťan potrestaný. Biblia svojim spôsobom duchovne zotročuje kresťanov, účí ich od detstva k poslušnosti pod hrozbou trestu, zbavuje ľudí slobodnej mysle a poznania.

Militantní sionizmus zdrojove čerpá zo židovského náboženstva, založenie štátu Izrael je o zemi vyvolenej, o ktorej židia snívajú tisíce rokov, Izrael bol založený za podpory klanu Rothschild a víťazných mocností USA a V.Británie. Súčasný svetový bankový systém je deckom klanu Rothschild, oni ho stvorili a dotiahli do dokonalosti. Nájdite štáty na svete, kde nie je centrálna banka. Na Slovensku nie je, ale Slovensko tiež nemá vlastnú menu. Sme otroci a žijeme, lebo je nám to dovolené, ale nie bohmi, ale militantnými sionistickými zločincami.

297485

8.10.2013 13:33

RE: Chobotnica NWO.

Anonym 89.?.?.?

Reakce na 297485

Žádní "Chazaři" neexistují. Židé, kteří se uchýlili do Chazarské říše, se po tři století geneticky spojovali s Chazary a Chazaři se Židy, takže jsou jenom Židochazaři nebo Chazarožidi, podle matky. Dále, rozdělování světové populace do opozice Židé - Křesťané, zavádějící omyl zde, jinde je to úmyslná manipulace. Protože existuje jediná opozice Židé - Nežidé. Všichni Nežidé, nejen křesťané, jsou pro Židy (nebo přesněji pro sionisty) nepřátelé a předurčeni být otroky.

297510

8.10.2013 7:46

nemám rád prehnané domýšlení

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 91.?.?.?

Jak znela presná citace tech Zemanových výroku ?

Četl jsem i ten predtím zde linkovaný haaretz, a další odkazy, ale všechno bylo jen kýmsi interpretované. Kde je záznam, nebo presná citace?

Nemám nekteré pokusy o takyinterpretaci rád, protože to zapadá do schémy
1. Vyložím neco účelove po svém, mám pro to nejaký duvod
2. Pak získám fanoušky, protože nekterí prece mají rozum
3. Ne všichni fanoušci umí zkoumat svuj prípadný omyl, a tak jich v nem dost zustane
4. Náprotivek muže vuči takhle vzniklé vetšine jednající na základe víry argumentovat na roztrhání

Nejdu si o Zemanovi delat iluze, ale je mi podezrelé, že jsem nenašel presné citace. V tak vážných výrocích by se NIKDE nemeli objevit interpretace a pochybné kopie.

K tomu Wilsonovi ješte - ano, nejvíce se bojí podvodníci tech vyšších podvodníku, nebo tech, co se hrají na spravodlivé, a vlákali jiné do podvodu a machinací. Tím se všichni upsali a "upevnili" svou duševní úroveň, spoléhajíc na to, že jsou víc, než nejaký docela neznámý princip, kvuli kterému tady existují. Je tedy otázka, zda posílení role predátoru vede zpet k dinosaurum. Tahle lobby proste má čím vydírat, a její úspech je založený na šírení devastace. Jenže takhle "vydíral" i strašák všechny občany mesta Kocourkov. Vždyť potenciál zničit zem-kouli má více skupin, utéct není kam [cool]
stredovek neskončil...

297487

8.10.2013 8:33

Chobotnica NWO.

Definitíva 87.?.?.?

Ak je Zeman amorálny, tak vlezie Izraelu do zadnej diery, ak má charakter, tak možno veľmi prestrelí, aby si ľudia uvedomili, kto tu vládne a aby zjednali nápravu.

Židov je v ľudskej populácii a si 8 %. Židia sa delia na: Sefardských, pôvodných hebrejcov, ktorí sú pôvodnými obyvateľmi územia Palestíny/ nie Palestínčanmi/ a sú dnes druhoradí občania Izraela. Aškenázskych, tzv. európskych, ktrorí tvoria vyše 90% všetkých židov, pôvodom sú to chazari z Chazarského kaganátu, odkiaľ boli vyhnaní pre svoj zločinecký spôsob života. Chazari prijali židovské náboženstvo a sú takzvaní, alebo aj konvertovaní židia. Ich predkovia nikdy nežili v Palestíne.

Židovské náboženstvo vzniklo zo Sumérskych dejinných zdrojov, zaoberá sa však len udalosťami súvisiacimi so židmi a je aj primerane pozmenené v prospech židov. Židia boli jednou z viacerých kultúr, ktoré boli v kontakte so Sumérskou civilizáciou a boli ňou ovplyvnení. Zo Sumérskych bohov sa stal jeden Hospodin, dejiny ľudstva sú prezentované ako his-tóra, čiže dejiny židov. Jediný židovský boh zazmluvnil židov ako jediný vyvolený národ, ktorý sa rozíde po svete, získa moc a ovládne celý svet. Židia tisíce rokov usilovne pracujú na získaní bohatstva a moci, sú to výborní psychológovia, osud židov sa napĺňa.
Biblia pozná len jedného boha, hovorí o vyvolenom národe, ktorému musia kresťania vždy a všade pomáhať, inak budú potrestaní. Biblia prakticky zotročuje ducha kresťanov, núti ich k poslušnosti pod hrozbou trestu, bráni slobodne myslieť a poznávať svet.

Militantní sionizmus ideove čerpá zo židovského náboženstva. Ovláda politiku USA a teda celý svet. Izrael vznikol pod záštitou klanu Rothschild a víťazných mocností USA a V.Británie. Tvorcom svetového bankového systému je klan Rothschild, Neexistuje štát bez centrálnej banky a tie sú riadené FEDom. Slovensko nemá centrálnu banku, ale nemá ani svoju menu. Dvaja ľudia sa vzopreli finančnému zotročovaniu, Lincoln a Kenedy, obaja museli predčasne zomrieť. Štát, ktorý odmietne úžernícku pôžičku od bánk, sa stáva nepriateľom spoločnosti. Zadlžovanie je nástroj na ovládnutie štátov a zotročenie ľudí. USA demontuje svoju demokratickú Ústavu a kríza sa prehlbuje.

297488

8.10.2013 14:15

RE: Chobotnica NWO.

eee 46.?.?.?

Reakce na 297488

Židov je v ľudskej populácii a si 8 %
to snad nie.
7 miliard krat 8% = 560 Milionov
aj jaj. ak by ich bolo 560 milionov tak cela ostatna populacia by uz davno zdochla od hladu a na Zemi by ostalo zit iba 560 milionov Zidov

297512

8.10.2013 16:09

RE: Chobotnica NWO.

Míra Vykládal 46.?.?.?

Reakce na 297488

Máte výborné informace a je jen dobře, že se o ně chcete podělit s ostatními. Židé, tento třetí nejpočetnější tajný národ, hned po Číně a Indii, který má asi dvakrát tolik obyvatel, než mají USA, se pochopitelně musí už projevit nějakým tajným vlivem.
Když Adolf se zálibou hledíval na portrét známého průmyslníka na svém stolku, ihned se mu vybavovaly až neodbytně inspirativní pasáže z historického dokumentu o této tajně se šířící vyvolené komunitě „Mezinárodní Žid“, kde je obrazně popsán internacionální parazitický a zhoubný způsob života plného úskoků a intrik. Henry sepsal to, co jeho samotného velmi trápilo, měl totiž na mysli především blaho lidu a jeho osvobození prací v inovativních halách u pásů na výrobu strojů spotřebovávajících Standart Oil pana Rockefellera, jehož byl Henry chráněncem a partnerem, oba výtečníci však typičtí sebenenávistní tajní Židé v rouše pokorných pokojných fundamentálních křesťanů. Henry, také znám svým citátem „Historie je blbost, důležité je, co vytvořím teď“, si sedl a dal se do vytváření literatury faktu. Inspirací mu bylo historické dílo o učencích ze Siónu sepisujících své tajné protokoly na ovládnutí světa a vytvoření řádu úplným chaosem, kde je každý skrytě ovládán. Je to skutečně tak, Bible (dokument seslaný Bohem) vytváří dva druhy lidí, ty, co neomezeně vládnou – to jsou vyvolení a chytří Židé (ti čtou jen Tóru) a ty, co na ně pracují – to jsou ztracení hloupí křesťané, ostatně ti ani nejsou národ, nebo dokonce rasa, jak jsou méněcenní, a ti jsou tak hloupí, že to čtou dokonce celé. Nejhůř jsou na tom národy, kde si to jako jedni z prvních přeložili, jako třeba Čechové z Čechie, kterých je ale zase naštěstí méně než 2% Židů, a kteří mohou nakonec být rádi, že se jich ujal vůbec někdo početný a vyvolený Hospodinem.

297518

9.10.2013 19:34

RE: Chobotnica NWO.

mtk 88.?.?.?

Reakce na 297518

>Židé, tento třetí nejpočetnější tajný národ, hned po Číně a Indii, který má asi dvakrát tolik obyvatel, než mají USA, se pochopitelně musí už projevit nějakým tajným vlivem.
[chechtot] [chechtot] [chechtot].
Prostě mazec, na co všechno jsou schopni konspirační definitivní dementi přijít. No, nechám tu odkaz na jednoho sečtělého pána, který se v závěru svých šesti přednáškách věnuje tomuto problému (kapitola Smyšlené protokoly), ale to jen pro klid duše, aby byla jistota, že i dementi dostali potenciální šanci se "oddementnět".
http://eldar.cz/myf/txt/eco_-_sest_prochazek_liter...

297588

9.10.2013 20:35

RE: Chobotnica NWO.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 297588

Dle mého ses nechal nachytat. Myslím, že pan Vykládal je někdo, koho znáš a dělá si tu prdel z jistých bláznů tak rafinovaně, že to působí skoro vážně... [smích]

297591

9.10.2013 20:51

RE: Chobotnica NWO.

mtk 88.?.?.?

Reakce na 297591

Jindro, já Jula Brynnera poznám na kilometry, můj komentář se vztahoval k pánovi "definitivně" jebnutému. [mrknutí jedním okem]

297593

9.10.2013 23:21

RE: Chobotnica NWO.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 297593

Copak, šlápl na kuří očko...Když nejsou argumenty, začíná zesměšňování a urážky, jak typické a stále stejné šábesáci.

297601

10.10.2013 14:52

RE: Chobotnica NWO.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 297588

Pane mtk, Umberto Eco je jen gój, ba co více, k tomu všemu je ještě odpadlý katolík, který zapomněl, k čemu ho Hospodin stvořil, a kde je jeho místo. Po letmém pohledu do jeho komplikovaných a nepochopitelných úvah jsem dospěl k názoru, že prostě ničemu nerozumí a vůbec nepochopil, o co všechno tady běží a co všechno strašného je kolem dokola ukryto. A ty jeho romány, darmo mluvit, čtěte raději něco od G. Klimova, tam je na všechno důležité poukázáno, je to jasné, srozumitelné a řízné, žádné takové ty intelektuální kudrlinky. Stačí si ještě udělat tu samoprověrku, a hned každý ví kam patří, a kde je jeho místo. [mrknutí jedním okem]

297632

10.10.2013 17:36

RE: Chobotnica NWO.

moucha 178.?.?.?

Reakce na 297632

Umberto bez komentáře, ale viděl jsem seriál Spartakus. A musím říct, že je to seriál teploušskej, to budu radši hrát za holky. [smích]

297643

10.10.2013 19:06

RE: Chobotnica NWO.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 297643

Já zase viděl seriál Vyvolení. [překvapení]

297650

10.10.2013 23:26

RE: Chobotnica NWO.

mtk 88.?.?.?

Reakce na 297632

Odpadlý jakože exkomunikovaný?? Nebo konvertoval? ... to by mě ale dost udivilo, takže spíš to první, cože... [smích]

297672

11.10.2013 8:49

RE: Chobotnica NWO.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 297672

Je to je horší, stal se z něj nevěřící, představte si to, po všech těch studiích, a nevěřící. Eco, who had been a militant Catholic intellectual in the early 1950s, confessed later in an interview that he stopped believing in God after his studies.
http://www.kirjasto.sci.fi/ueco.htm
Normálně tomu všemu přestal věřit! No tak pak se nedivme, že zneváží i samotné Protokoly Poučených Mudrců Siónských http://en.wikipedia.org/wiki/The_Prague_Cemetery. Taková troufalost je možná snad jen u odpadlého katolíka a neznaboha. [mrknutí jedním okem]

297680

8.10.2013 8:42

Podivné myšlenky Miloše Zemana

kulich 172.?.?.?

>Opravdu na tuhle zem je snad funkční kletba.

Vy o té klatbě vážně nevíte? Vždyť se poprvé naplnila když si Václav IV, který měl potíže s alkoholismem, dal na hlavu královskou korunu v silně podnapilém stavu, což byl počin takřka proti božímu přikázání, které se vztahovalo na království koruny české. To není z bible vůbec patrné, ale Karel IV to údajně objevil když studoval význam toho biblického pojmu "Nový Jeruzalém." To že existuje souvislost mezi korunovačními klenoty a Novým Jeruzalémem je historický fakt v podobě Kaple svatého kříže na Karlštějně:
Její výzdoba je inspirována popisem Nebeského Jeruzaléma v biblické knize Zjevení (Zj 21, 18 (Kral, ČEP)). Kaple sloužila jako pokladnice korunovačních klenotů, posvátných symbolů středověké Římské říše a od roku 1419 i českého království.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Kaple_svat%C3%A9ho_K%...

Opilce Václava IV zanedlouho potom trefil šlak a země se začala zmítat v křečích husitských válek.

Ovšem prezidenti nejsou korunováni ale voleni, ona je jiná doba, takže když Zeman zneuctil české korunovační klenoty tím že na ně zíral vožralej až se kymácel, bylo jasný ze mu Nebesa připomenou Karla IV a korunovační klenoty v Kapli svatého kříže tak že mu do jeho mozkovny navodí nelogickou myšlenku kde jméno "Jeruzalém" figuruje na prvním místě.
http://zpravy.idnes.cz/ambasada-v-jeruzaleme-zeman...

Ta klatba se týká podstatných a nedobrých změn v zemi, takže Zeman musí zakrátko pojmout irelevantní myšlenku která se týká změny v "České republice."
Zkraťme anglický název naší země na Czechii, vyzval Zeman v Izraeli
http://zpravy.idnes.cz/ma-byt-nazev-ceska-czechia-...

Jenže Zeman nemá o nějaké klatbě ani ponětí, ale podle jeho dcery asi něco divného čuje. Ona říkala že ho nedávno viděla v kuchyni jak tam seděl u stolu, srkal becherovku a tupě zíral do jednoho rohu. Ona se ho zeptala jestli se necítí dobře nebo tak nějak, ale Zeman zavrtěl hlavou. Po chvilce si povzdechl a zeptal se skoro sám sebe: "Proč já lezu těm židům tolik do prdele?" Pak se zved, už nic neřek a odšoural se z kuchyně.

Za ty témeř poblité korunovační klenoty je pád ze schodů a zlomený vaz, jenže Zeman není králem, i když by jim rád byl. Takže nic - akorát tytyty.

297491

8.10.2013 12:21

RE: Podivné myšlenky Miloše Zemana

Míra Vykládal 46.?.?.?

Reakce na 297491

[smích]
Ano, Nový Jeruzalém jest Praha, ovšem v Kapli svatého kříže měly spočinouti korunovační klenoty Říše římské, to jest koruna Císaře (Císař podle vzoru Kaizar, tedy prvního ze spasitelů v řadě zvaného Cézar z dynastie Juliánů). Tato říšská koruna (říše jako Římská říše) je zase spjata se jménem Karel (odtud to slovo král), ovšem jedná se o Karla, kaizara již z rukou římského biskupa (Pontifex Maximus - Nejvyšší mostař - papež - velekněz a hlava všech kultů byl i Julius Kaizar I., ovšem Julius Kaizar I. byl i Otec vlasti, Věčný diktátor - Bůh a boží syn na trůně). A ten římský Otec právem Kristova zástupce korunoval toho franckého Karla krále na císaře Římanů (tedy ani Franků ani Němců, ale obyvatel Římské říše). Totiž s císařskou korunou se stala taková lapálie, nosila ji před tím žena (hanba mužů fundamentalistů), a ta žena seděla v Císařogradu a odtud vládla Říši (římské) a jmenovala se Irena. A Irena preferovala svaté obrázky (katolička) čímž zase pobuřovala odpůrce zobrazování (obrazoborci-fundamentalisté-protestanti) na o to způsobilo rozkol již v tak rozkolené říši a došlo i ke zhacení sobáše Ireny s Karlem. A tímto korunovačním aktem se dostala ta koruna z byzantského Cařihradu (Řím II.) na Západ (čímž vznikl) a nejen to, vytvořila z koruny již cosi více oduchovnělého, i když svou formou je to stále raně středověký křesťanský svatostánek byzantského typu. Císař musel být korunován zástupcem Kristovým (tj. ten římský Tesař Nejvyšší), a pak byl stolcem (Řím I.) uznán za vladaře oduševnělého veškerenstva (tj. křesťanů). No a když byl Václav Lucemburk korunován na Karla IV. Kaizara, stal se budovatelem Nového Jeruzaléma a Zdi hladu. Jeruzalém je hlavní město klidu, tedy Svatého Míru (podle vzoru Hiero-Solyma) známo hlavně jako Pax Romana. No a jako symbol tohoto neutuchajícího míru byl postaven na Chrámové hoře Římany boží komplex s chrámem Jovovým (to je zase podle Jupiter - Zeus - Diu Pitar – Divoucí Otec) no a tam právě odváděli daně i obyvatelé té provincie (známí z hantýrky jako žiudo). To byli většinou potomci legionářů z Gálie (často zrzaví), které tam zanechal již jako svobodné veterány Julius po dokončení velkého tažení do Egypta (kde se nakonec svatě spojil s Marií z Věže, zplodil Careviče a zavedl sluneční kalendář s 365 dny, 12 m. atd.) a ti pak slavili svého generála – otce - krále – boha a zanechali o tom Dobrou zprávu. Když pak nastoupilo 12 Kaizarů Klaudiánů nechtělo se již gálijcům judejcům platit daně a zle naložili s výběrčími v Jovově chrámu, čímž porušlili hierosolymu. A nyní přišel Miloš Z., aby to po hlubokém zamyšlení nad klenoty Prvního prince Říše v kapli u Svantovíta s tím jeru zalémem celé zase napravil.

297505

8.10.2013 19:13

RE: Podivné myšlenky Miloše Zemana

slak 77.?.?.?

Reakce na 297491

[chechtot] [velký smích] [mrknutí jedním okem] Pro patria. Znám to hovorově, možná má být latina dohromady. [cool]

297525

8.10.2013 8:45

Prezident Zeman vyhandloval osobní výhody za bezpečnost naší země

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Zamerne prebiram název clanku za svuj titulek, protoze vystihuje moji formu vyjadreni.
>Jak mohl Zeman, který je znám svou vysokou inteligencí a skvělými politickými tahy doma, pronést takové nešikovnosti? Co sleduje?
Zna se. Plete se do vseho a jako velice chytry clovek si samozrejme uvedomuje, ze tim muze byt zranitelny. A je. Teatralne projevena naklonnost k Izraeli vsak eliminuje ostatni preslapy. Vi,
>odkud skutečná moc přichází. Bez ohledu na politické strany a různé lobby.

Presne jste to napsal a ja to podtrhuji, jen s tim nasledujicim pridavnym jmenem "slepou" nesouhlasim:
>Zeman ví, co svou slepou podporou Izraele činí.
Mozna by bylo vhodnejsi pridavne jmeno "pochybnou" ci "ujetou".

(Docetl jsem se, ze uz behem jeho vystoupeni se vedle neho cilene vyskytuji "diplomate", kteri jsou pripraveni zmirnovat jeho ujetosti hned po vypusteni z ust. Toho bych se, byt jim, obaval. Jsou to symptomy postupneho zakulisniho ovladnuti.)

>prostě pochopil rozložení moci a rozhodl se, že si zajistí (=pojistí) svůj prezidentský termín a snad i ten příští. Ví, že dokud bude stát na straně Izraele, projde mu téměř cokoliv. Žádná politická moc doma mu neuškodí.

>Takže se rozhodl.
Bohuzel.
>Na úkor zbytku národa a jeho bezpečnosti.
Bohuzel na entou.

Velice kvalitni clanek. Co do skladby, nahledu i rozboru. A ze plane nepliva nenavist na zadnou stranu, ani, samozrejme, na tu, ktera by si to zaslouzila.

297493

8.10.2013 9:01

Miloš Zeman

ROMAN1 85.?.?.?

Někteří nejmocnější muži ve Spojených státech se něčeho bojí. Vědí, že někde existuje moc...
Jistě, ta moc. Mnozí již dnes vědí, jaká je to moc. Jak se používá a která mocenská skupina (vydávající se za etnikum) s ní disponuje. Money as debt. Miloš Zeman to ví naprosto přesně. Vždyť také kdysi v minulosti pracoval v jistém ústavu pro "předpovídání budoucnosti", kde tato skupina dominovala.
Zeman je ve svých názorech konzistentní, takže se ony zmíněné výroky daly od něj očekávat. Jen málokdo však čekal, že přijdou tak brzy a budou tak silné. Zeman se však již v polovině devadesátých let, když jeho politická hvězda začala stoupat strmě vzhůru, netajil svým vřelým vztahem k "jediné demokracii" na Blízkém Východě. Jako novopečený předseda do té doby krachující ČSSD pochopil, ke komu se má lísat. V tom si velmi dobře notoval s prezidentem-ničitelem Havlem. I Zeman tehdy veřejně prohlašoval, že by rád viděl "jedinou blízkovýchodní demokracii" v EU i v NATO. Že to je jasný návod na spuštění III.WW mu vadilo pramálo. Zeman byl proto i pomocí médií (zase víme, kdo drtivou většinu ovládá) katapultován vzhůru. I když v té době v podstatě neudělal nic jiného, než že převzal rétoriku a část programu v té době opoziční a mediálně proklínané SPR-RSČ. Jejímu předsedovi naopak nepomohlo ani to, že se oženil s příslušnicí onoho "etnika" z vlivné rodiny.
Dále bych připomenul zbabělé Zemanovo kličkování na jaře 1999, kdy coby předseda vlády ČR dal zelenou přeletům bombardérů s nákladem smrti na Miloševičovu Jugoslávii, jenž se nechtěla podvolit novému "evropskému pořádku". To však Zemanovi nebránilo o rok později prohlašovat, že je velkým přítelem Srbů.
Atd., atd.
Čili, současný prezident ČR je jen poslušná a tvárná loutka. Užitečná, dokud funguje. Poté bude odhozena, jako většina před ním. Neboť:
“Tob shebe goyyim harog” (dokonce i ti z nejlepších gojů by měli být zabiti) Soferim 15, Pravidlo 10

297494

8.10.2013 9:56

Zbytečně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

dlouhý článek, stačilo napsat, že Zeman je v moci úskočného, záludného a tajného Žida.
Autor si tu nejspíš dává za programový cíl přesvědčit čtenáře o historické roli této "rasy" a směřuje s tím asi na případné nové návštěvníky, jinak by tu byl takový článek celkem nadbytečný, poněvadž pravidelný čtenář Zvědavce tomuto obvykle již pevně věří.
Tato sbírka zavádějících manipulativních sugescí však nadále nepřináší vůbec nic nového, či dokonce něco použitelného k praktickému životu.

297495

10.10.2013 3:28

Jednoduche reseni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 297495

by vyresilo celou radu problemu. Staci novy zakon, ze ve vlade a verejnych sluzbach CR mohou pracovat a byt voleni pouze rodili obcane CR a navic nikdo nesmi mit dvoji obcanstvi. A jak je znamo, kazdy zid je automaticky obcanem Izraele. Tim se odstrani z verejnych sluzeb vsechen plevel, ktery je tu jen proto aby hajil cizi zajmy a v zasade vzdy proti zemi ve ktere zid prebyva.

297603

10.10.2013 21:12

RE: Jednoduche reseni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 297603

Když může být Čech křesťan, potom může být i žid. Takže potřebujete definici jinou, a to v prvé řadě prozkoumat krev a stanovit, zdali nejsou ti případní odrodilci především Židé.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thum...
Na základě takového určení potom můžete pokračovat v očistě státu. Příklady by byl.
Zákon o říšském občanství
§ 2 stanovil, že „říšským občanem je jen státní příslušník německé krve nebo krve podobného charakteru“. Říšské občanství se získávalo udělením dekretu o říšském občanství.
V zákoně o ochraně krve bylo mimo jiné stanoveno:
§ 1: Sňatky mezi Židy a státními příslušníky německé krve nebo krve podobného charakteru jsou zakázány. Uzavřená manželství jsou neplatná, i když byla uzavřena v zahraničí.
§ 2: Mimomanželský styk mezi Židy a státními příslušníky německé krve nebo krve podobného charakteru je zakázán.
§ 3: Židé nesmějí zaměstnávat ve své domácnosti ženské státní příslušnice německé krve nebo krve podobného charakteru mladší 45 let.
§ 4: Židům je zakázáno vyvěšovat říšskou státní vlajku či užívat jejích barev.

No a čistokrevní Češi by dědičně vládli a usilovali by o větší životní prostor. Pro začátek by stačilo Slovensko, stejně už jsou tu Slováci navezení a jenom znečišťují českou krev katolickými geny.

297657

13.10.2013 21:40

RE: Jednoduche reseni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 297657

Pro objektivitu je ovšem nezbytným předpokladem uvedení příčiny těchto následků. Jinak dochází k záměně pachatele za oběť. A je tedy žádoucí znát vysvětlení faktu, proč jsou prakticky tytéž zákony uplatňovány jistým etnikem vůči všem ostatním etnikům a to způsobem málo podléhajícím změnám formou tradice. "Čistota krve", tedy jinými etniky nekontaminovaná DNA, ta přece vznikla již dávno před těmi odkazovanými zákony. Ba lze zvažovat, nebyla-li jim inspirací.

297772

14.10.2013 10:05

RE: Jednoduche reseni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 297772

Jinak dochází k záměně pachatele za oběť
Jde o řetězce příčin a následků, tedy chcete-li být opravdu objektivní, pachatel a a oběť jedno jest.
"Etnická čistota" je nesmysl, etnikum je víceméně kulturní kategorie a biologie je jen doprovodný faktor, ostatně, DNA neříká nic o "stvoření ras", ale naopak hovoří o jejich příbuznosti a souvislém vývoji. "Čistá krev" je z hlediska biologie totální nesmysl, musíte si tu vždy pomoci ideologií, a tak tomu taky zpravidla je. Genetický Germán je pouze orientační termín, ale žádný "gen Germána" nikdy nenajdete, stejně jako nenajdete "gen Žida", najdete jen pokusy geny přisoudit určitému kulturnímu okruhu, což se někdy daří více a někdy vůbec, jako je tomu kupříkladu právě u židů. Ostatně je to stejná hovadina, jako hledat "gen Křesťana".

297814

8.10.2013 10:00

A co by na jeho místě dělal Agent 009?

F&T 212.?.?.?

Bylo jasné, že jsme volili ze dvou špatných variant tu méně špatnou. Myslí si tady někdo, že ten by si vedl "lépe"? Ten už nám mezinárodní ostudu několikrát udělal. Bohužel volby dopadly tak, že se do finále dostali tito dva a volby Zemana nelituji.

Češi by měli být prozíravější a navrhnout někoho úplně jiného. Ale to jednoduše jako národ neumíme a tak si nemůžeme stěžovat.

http://www.top09.cz/images/009TOP.png

297496

8.10.2013 10:12

RE: A co by na jeho místě dělal Agent 009?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 297496

Ale no tak, buďte trochu hrdý!
Svou vzpurnou volbou navzdory tlakům zahraničních sil jsme tak trošku (pozor, teď budu patetický) připomněli světu, že jsme potomky Husitů. Myslím, že můžeme být na sebe docela hrdí.
http://zvedavec.org/komentare/2013/01/5319-tak-ted...

297498

8.10.2013 10:25

Myslím, že ho někdo vhodně pošťouchl a otestoval tím mezinárodní reakce

r.m. 80.?.?.?

Zeman byl použit jako maňásek.
A když jsem tak koukal na fotky z Hradce Králového mám pocit, že dny Dny pro Izrael jsou nějakým odvarem AIPAC pro naší kolonii.
[oči v sloup]

297499

8.10.2013 11:17

mám rád židy...

fohat 194.?.?.?

a vrchol režie Dušana Kleina byl film Vážení přátelé ano..Žádný jiný rejža by tak moudře nevystihl lidský život se všemi slabostmi,bez ohledu na etnikum a politické zřízení.Rabín Ovadia Josef možná při umírání řekl onu veleznámou anekdotu..Všechno je JINAK...A rozhovor obou politiku se potom mohl také ubírat jinou cestou.Lišák Miloš zřejmě záměrně rozčeřil stojatý rybník,bez ohledu na nepříjemnou odezvu..Ti lidé s vyvinutější šedou kurou mozkovou sem přišli z planety Hoova,aby určili směr vývoje..ovšem svobodná vule koná divy díky živočišnému egu,takže karmický kolotoč se točí dokola....

297501

8.10.2013 12:46

Doba pobělohorská

ascharad 90.?.?.?

byla sranda proti tomu co přijde.

297507

8.10.2013 13:01

Podstatný je myslím poslední odstavec

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Zeman mluví jako nějaký představitel militantního sionistického křídla. Ani takový fašoun jako Netanyahu by se nemusel za takováto prohlášení stydět. Je proto docela dobře možné, že se stala ta vzácná výjimka a Zeman nebyl "schválen" na prezidenta a přesto se jím stal, tak teď dělá vše proto, aby dal loutkovodičům najevo svou loajalitu a byl dodatečně přijat do klubu.

297509

8.10.2013 14:51

Otázka je, oč se Zemanovi opravdu jedná

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Je to sice vrchol cynismu, ale jak Palestinci, tak Židé nám můžou být úplně u prdele. My bysme tady potřebovali zavést nějaký rozumný a vlastní pořádek. No a jestli ho Zeman zavede, i za cenu toho, že někde vyleští nějakou kliku aby k tomu získal potřebnou moc, kde je problém? Jde jen o to, jestli tu moc správně použije.

297515

8.10.2013 17:01

RE: Otázka je, oč se Zemanovi opravdu jedná

dub 89.?.?.?

Reakce na 297515

sry, ale ani omylem. tím, že žádal o totéž, čím bylo hitlerovo řešení české otázky - odsun obyvatel do patagonie a obsazení území jediným vyvoleným národem, je to náš problém, a kurevsky velký.

a bude o to větší, až se sem ten milion prasat, co serou v hotelích do peřin, nakvartýruje. čeká nás totiž druhá palestina a jako národ budeme moct jen držet hubu, protože to bude zcela v souladu s politikou vyjádřenou hlavou našeho státu a posvěcenou takovými blby, jako vy.

297522

8.10.2013 22:56

RE: Otázka je, oč se Zemanovi opravdu jedná

ludy 78.?.?.?

Reakce na 297522

Zeman a Schwarzenberg. jeden je pro valku na BV ocividne to ted prokazuje. Druhy pro ruseni benesovych dekretu a prodeji zbytku ceska.
Takze s jednim se mame drzet Israele a s druhym Nemecka.
V obou pripadech jde o likvidaci ceskeho statu.

http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Husit%C3%A9

Do čela husitských vidláků se postavil muž proti kterému je celá Al-Kajda jenom parta školáků hrajících si s petardami a letadýlky: Jan Žižka z Trocnova. [smích]

297534

8.10.2013 15:55

Mate to popletene

Co na tom zalezi 166.?.?.?

"Mimochodem potomku historickych Zidu, kterym podle Bible Buh zemi prislibil"

Za prve, podle Bible Buh nic zadnym Zidum neprislibil, zeme Kanejska byla prislibena potomkum Abrahama. Byl-li nejaky Abraham, tak ten mel mnozstvi potomku, jak s egyptskou sluzkou Hagar, tak se Sarou, ale i dalsimi 4 manzelkami. Zadny z techto potomku nebyl znam coby "Zid".
Palestinci mohou byt, a rada z nich urcite je, potomky ne Zidu (ten vyraz ani v te dobe neexistoval), ale Judeancu ci Judejcu, tj. obyvatel provincie Judea v obdobi Jezise Krista. Jelikoz tito Judejci ci Judeanci odmitli nasledovat tzv. Tradice Starsich, tj. kult Farizeju, pozdeji znamy coby judaismus, tak se zadnymi judaisty, ci zidy/Zidy nestali. Tito Judejci, ci Judeanci bud prevzali krestanstvi, ci pozdeji mohamedanismus. A kdo se stal, stava, a stane bud krestanem, ci muslimem, nemuze byt Zid/zid.
Presto Palestinci, at jiz jsou jakehokoliv puvodu, jsou pravoplatnymi vlastniky zeme zvana Palestina. Kdyz tomu tak neni, tak Cesi v cele se Zemanem by si meli spakovat saky paky, prenechat zem Keltum, a jit nekam gastarbeitrovat do Baltskych republic ci Ruska. [cool]

297516

8.10.2013 20:22

RE: Mate to popletene

Koibalkyshtym 178.?.?.?

Reakce na 297516

Abrahám získal zasľúbenie, aj pre jeho potomkov, teda sprostredkovane aj potomstvo Hagary, ale požehnanie zišlo od Boha a nie je jednostranné, protistrana musí požehnanie neodohnať hriechmi.
Abrahám pochádzal z chaldejského ÚRU, semita rasovo a jazykom, a v novom prostredí sa vyvíjala varianta semitčiny hebrejčina, napríklad aj Edomčina, od iného vzdialeného potomka Abraháma.
Hebreji neboli nijakí judeánci, pretože Hebreji boli zvláštna fajta, to čo ich spájalo bolo náboženstvo. Judeánci by mali byť skôr obyvatelia Judey, ale Hebreji žili aj mimo Judey.
„Palestínčania“, aspoň niektorí môžu byť a aj sú potomkami Hebrejov, ale aj Samaritáncov, akkaďanov, filištíncov.
Hebrejský jazyk sa vytratil medzi Hebrejmi veľmi dávno, preto by sa mohli nazývať podľa používaného jazyka niektorí Egypťanmi, iní aramejcami. Ale stále platí, že Hebreji boli Božieho náboženstva, a medzi nimi sa našla menšia inorasová prímes.
židia/Židia sú modernými nanesenými hlúposťami, seriózna veda sa týmto balastom nemá prečo zaoberať a ostala doménov fanatikov, zvaných sionisti alebo ich „nepriateľov“ nacistov všetkých smerov.
Ak hebrej sa stal kresťanom, tak stratil aj zvláštnu identitu Hebreja, čo je možné, ale rasovo by sme ho spoznali, jazyk mohol mať rôzny a aj viaceré, takisto aj semita z púšte (neskorší Arab) mohol patriť k jeho družiníkom.
Judaisti nie sú Hebreji, ale ani chazari ako vykrikujú podporovatelia moslimských teroristov.
Judeánci je pomenovanie ľudí žijúcich na istom území, podobne aj Palestínčania, ale ak árijci „židia“ žijú v Izraeli, tak sú takisto Palestínčanmi.
Ak sa judeánci stali moslimskými teroristami, tak sa nevylučuje, že by mohli byť zároveň „židmi“, teda doteraz náboženského hebrejského jazyka, ktorí prestúpili na judaistickú pobočku zvanú islam.
Čítaš Nacistický škôlkársky dejepis pre neandertálcov, odtiaľ si vyhrabal bludy o keltoch. Máš pravdu, slovanské slová sú v skutočnosti germánske a ak nie germánske, tak keltské a slovania žili na územiach nedopatrením, museli sa prisťahovať, aby vyhoveli nacistickému výkladu dejín.
Len preto, že podporuješ moslimských teroristov si sa ukázal ako slovanofóbny zločinec, ktorý ako ovca papagájuje nezmysly, ktoré nemá ako dokázať, sú totiž otázkou viery, viery v sťahovanie národov.

297528

8.10.2013 16:48

Podobnost čistě náhodná?

palo 193.?.?.?

Takto byl citován Zeman v Právu 5. října:
Palestinci podle Zemana musí okamžitě uznat Izrael jako židovský stát a zříci se požadavku na návrat na území autonomie a Izraele. Doporučil jim, ať se místo toho snaží usídlit v zemích bohatých Arabů. „Tam je dobrá ekonomická situace, a proto jim mohou poskytnout práci a bydlení. Napřed je třeba jít do utečeneckých táborů v Libanonu a v Sýrii, kde je nejhorší situace. Odtamtud Palestinci mohou odejít do Saúdské Arábie a do emirátů a dostanou takové ekonomické podmínky, jež jim umožní důstojný život. To je řešení, které bych já navrhl,“ řekl v rozhovoru.

Nepřipomíná vám to něco? Pro připomenutí: Češi musí bezpodmínečně přijmout německé požadavky a opustit svá pohraniční území... Jak je to dlouho? A co se to za tu dobu stalo s českým národem?

297521

8.10.2013 17:09

Provokatér

petesv 95.?.?.?

Jak Češi rýpou do Číny s Dalajlamou a tibetskými vlajkami, když největší demokracie nechce si pokazit obchodní příležitosti. Poláci a Pribolti rýpou do Ruska atd. Názor nějakého pablba Zemana nemůže nikoho na Blízkém Východě vážně zajímat, stejně tlumočí jenom to co mu bylo sděleno na americké ambasádě v Praze. USA by toto zkusit nemohli. Tož ale průbnul. Objednavatele pozorují reakci.

297523

8.10.2013 20:10

jeho názor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Tak jistě že je to Zemanova diplomatická rétorika, nicméně on opravdu tak myslí a je to jeho názor, vždy to tak bylo, ať už u moci byl či nikoliv. Jednou až půjde do důchodu, stejně tak myslet bude! Jestli ho někdo kuli tomu déle udrží u moci nebo ne, tam není nikdy jistota. Určitým mocným se nezavděčíte i když jim lichotíte a lezete jim do zadku, někdy dokonce naopak. Bezpečnost ČR tím neohrožuje, mnohokrát více jí ohrozí spíše internetový diskutéři nebo novináři, či uživatelé Facebooku kteří píšou ještě horší věci nebo kreslí obrázky . Nicméně stejně je to diplomatický přehmat, není moc inteligentní říkat že určité etnikum by se mělo odstěhovat, že jim tam bude lépe. Není to inteligentní to říkat, i kdyby mu šlo se udržet u moci. Kde je tedy diplomatická inteligence ? .....

297527

8.10.2013 23:24

RE: Husity na ne :-)

ludy 78.?.?.?

Reakce na 297535

taky dobry

Karel IV. a Židé

Židé byli služebníky komory krále, a ten je mohl zastavit. Karel IV. toto právo využíval opakovaně. Roku 1349 zastavil Karel IV. frankfurtské Židy představeným města za patřičný finanční obnos. Když si pak občané města přišli vybrat svou zástavu a zabavit židovský majetek, zapálili Židé raději své domy a dobrovolně uhořeli. Téhož roku věnoval Karel IV. v Norimberku markraběti Ludvíku Braniborskému „tři domy nejlepších Židů… brzy po tom, co budou pobiti“. Karel IV. tedy dovolil zábor židovského majetku a dal najevo, že chystané zavraždění židovských uživatelů nehodlá nijak trestat.

16. listopadu 1349 Karel udělil Norimberku povolení srovnat židovskou čtvrť se zemí a na jejím místě založit mariánský kostel a tržiště. 5.prosince1349 následoval pogrom, pro který Karel IV. předem vyhlásil amnestii na veškeré násilné činy proti Židům. Zavražděno bylo 560 Židů.

297536

9.10.2013 10:29

gojimové, tedy Nežidé, nemají na světě co pohledávat,

r.m. 80.?.?.?

Reakce na 297536

pokud neslouží Izraelcům. http://www.haaretz.com/jewish-world/adl-slams-shas-spiritual-leader-for-saying-non-jews-were-born-to-serve-jews-1.320235
...měly by se jim ukázat patřičné hranice, jinak nás vtáhnou do své války proti jim příbuzným arabům a na naše náklady. [bliji]

297558

9.10.2013 15:14

ASHF

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Co tady bylo článků a komentářů před prezidentskou volbou proZemana. Nic než Zeman.
Pak začne vyvěšovat vlajky EU na hradě, chodit na barikády s židy a vysvětlení je, že se Miloš asi spletl.

Hovno spletl. Je to pořád stejný Miloš jako když byl premiér. Již tehdy byl pro EU (aby měli jeho kámoši co přerozdělovat a krást), již tehdy vyjadřoval židům podporu.

Nakonec to jeho megaburanství, které se projeví hned jak otevře hubu, je to nejmenší.

Teď už nezbývá než odejít do nejkrásnější, nejspravedlnější, nejpokrokovější země na světě - do Ruska.

297571

9.10.2013 17:37

Zeman je ještě troubovitější než jsme si mysleli,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

ale Karlík by byla ještě horší volba, takže byl jedinou možnou ze dvou parádně špatných

297580

10.10.2013 15:16

Koláček také vyhandloval...

fohat 194.?.?.?

bude mysticky bručet Om mani padne hum skoro pět let natvrdo.Naše justice se bude ve Švajcu UČIT,jak privatizátorum zakroutit krkem... [překvapení]

297634

10.10.2013 22:09

Díky autorovi

Alladin 94.?.?.?

Děkuji za článek. Jeho obsah naznačuje to, co si mnoho bystřejších na světě domýšlí. Já zajdu ještě dále a upřesním stávající situaci z vyšší perspektivy. V současné době na světě existují dvě velká uskupení illuminátů. V zásadě drží jakž takž basu, jde jim přece o "společnou věc"...jak to ovšem mezi predátory bývá, bojují mezi sebou o sféry vlivu, kontrolu nad významnými energetickými lokalitami planety. Jednotlivé frakce vytváří a ruší účelové koalice, zkrátka přetahují se o kořist.
Tou kořistí není jen jimi a jejich sponzory ujařmené lidstvo, cíle jejich "pánů" jsou daleko rozsáhlejší a zcela mimo běžný znalostní a zkušenostní rámec jedince. Je třeba říci, že lidstvo "v tom" není samo, má velmi silné a věrné spojence. Historie a původ lidského rodu je naprosto a zcela odlišná od toho, co se dozvíte ve škole. Veškeré poznání a vědění, vedoucí ke skutečnému pochopení podstaty naší reality a skutečné povahy jevů a tvorby až k jejímu zdroji by bylo spolehlivě prvním krokem k hromadnému uvědomění a cestou k osvobození se z područí těchto temných společenství. Našimi spojenci jsou ti, jimž naši pradávní předkové stáli po boku na straně světla, pravdy a lásky. Na konci minulého roku tito jasně ukázali všem predátorským entitám, že není možno donekonečna kořistit, že není místo, kde by se mohli ukrýt před důsledky svých nekvalitních svobodných voleb. Všichni ti, kdo se dostanou do "vrcholné" politiky, kteří mají možnost zde působit jsou těmi "prověřenými", těmi kteří jako trubci plní zadání a požívají za to jistých krátkodobých "výhod". Ovšem ve světě predátorů je vždy někdo na vrcholu "potravního řetězce" a nikdo se tam neudrží věčně. Loutkovodiči pak čas od času změní lehce kulisy, vymění kašpárka za rytíře, draka za vodníka a sehraje jiný příběh, loutkohra běží, obecenstvo, zabrané do děje ani nevidí, co se děje okolo, ozvláště pak je-li mu stále dokola vysvětlováno, že okolo nic neexistuje, že je to iluze, že je jen to divadýlko a nic jiného. V takovém prostředí pak ten, kdo poukáže na to, že divadlo je podvod a je jen divadlem, že pravda je jinde je budto loutkovodiči a jejich pohunky, či nejlépe samým zpitomělým publikem dehonestován a exkomunikován a postaven na úroveň blázna, nebo "nebezpečného kacíře" ev. jinak umlčen. Doporučím přečíst si text "Tajemství Amenti" autora píšícího pod pseudonymem Petr Penguin. Najděte si oroginální PDF verzi, na webech jsou běžně přepsané, překroucené podoby tohoto díla. Není to pro každého. Je to však pravdivý popis původu a historie lidstva. Přeji všem hezký den [smích]

297662

11.10.2013 2:30

RE: Díky autorovi

Emil Robot 88.?.?.?

Reakce na 297662

....."Na konci minulého roku tito jasně ukázali všem predátorským elitám",.....nějak jsem si toho nevšiml,v čem, prosím Vás,spočívala ta ukázka toho o čem mluvíte ?? [zmaten]

297676

Tuto stránku navštívilo 7 647