Diskuze k článku

Jak Američané falšují informace před útokem na suverénní státy

Příspěvků 26

31.8.2013 2:32

Tady je nezvratny dukaz,ze ,lidstvo neni pripraveno vkrocit do vesmiru.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Prakticky,jsme stale Neandrtalci,nic v hlave se nezmenilo,jen se z"dokonalil prostredky na zabijeni,jinak v zaklanim postaveni "homo-clovek" zadny pokrok nebyl v tomto smeru udelan.Spravne to ohodnotil telesne postizeny profesor Hakins,ktery ve sve knize o vesmiru reci srozumitelnou vsem v posledni kapitole rika:ze se obava,ze nez strcime nase oci do pootevrenych dveri do vesmiru,ze se samy znicime.
Lidstvo neni schopno se samo osvobodit od sveho JA.
Media hraji svou roli,jako zbran, jak to dopadlo vime,v prvni svetove valce zly Hunove sekali ruce belgickym detem,v druhe svetove valci Nemci chteli ovladnout svet a triskali zidovska novorozenata o zed a jine nesmysli,za Saddam Hussejna pani velvyslankyne,pani Asper,ujistila Husejna,ze vlada USA nema zajem se plest do arabskych problemu a jak to dopadlo vime,"Nigerijci",jinak Mossad poskytl dokumenty, o dodavkach radiaktivniho materialu, Saddam nakonec souhlasil s odjezdem sve armady z Kuwaitu,ktery kdysi byl soucasti Iraku, na odjizdeji armadu v poruseni smlouvy zahajili palbu helikoptery.Vietnamska valka a Tonkinsky zaliv, to je primo ukazka,jakym zpusobem nicime tuto planetu,jen vzpomente oranzoveho deste a dodnes ,nasledky na detech,Potopene lodi s radiaktivnim materialem,jako i valecny naklad s plynu vseho druhu,take na dne more,miliony min stale zabijejici,to je obrazek "inteligence lidstva-opic ve fraku a nebo v uniforme,co nam nato rekne nositel Nobelovi ceny miru,jez dela valku,co chytre hlavy v OSLO,PANOVE VE FRAKU,nestydi se za svuj "intelektualni" rozhodnuti?
Nakonec i ten Hitler,ohodnotil chovani lidstva:*"Should the Jew, with the aid of his Marxist creed, triumph over the people of this world, his Crown will be the funeral wreath of mankind, and this planet will once again follow its orbit through ether, without any human life on its surface, as it did millions of years ago.- Adolf Hitler, Mein Kampf- Hitler,ktery mozna mel vic rozumu ,nez dnesni politici.
Otazka je ,zda tomu opravdu musi dojit,ze vysledky inteligence,tak zvane,zahubi lidstvo biologickymi zbranemi,atomem,radiaktivnim strelivem,AIDS,plyny a vsim ostatnim,az po zamoreni planety plastickym odpadem?
MUSIME OTRAVIT VZDUCH,OTRAVIT VODU,ZNICIT VSECHNO,CO SE JEN ZNICIT DA S TIM,ZE NAM POLITICI BUDOU RIKAT,ZE DELAME DOBRE.Jen si spoctete,kolik valek bylo od konce druhe svetove valky vedeno Washingtonem.Svet nezazil ani jeden den miru,aby se nekde ve svete pro neco nevrazdilo.
Lidstvo si nevazi daru zivota samo se moralne zkorumplovalo,vedeni lidstva je v rukou zlocincu,jez by bylo nutno postavit pred Nurimbersky soud.Lidstvo nema penize na skoly,nemocnice,ale ma plno penez na valky.

295303

31.8.2013 7:03

RE: Tady je nezvratny dukaz,ze ,lidstvo neni pripraveno vkrocit do vesmiru.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 295303

>Prakticky,jsme stale Neandrtalci,nic v hlave se nezmenilo,jen se
>z"dokonalil prostredky na zabijeni,jinak v zaklanim postaveni
>"homo-clovek" zadny pokrok nebyl v tomto smeru udelan.
Myslim, ze vase prirovnani je ponekud zjednodusene zavadejici. Vybijeli se neandrtalci mezi sebou, jak se my likvidujeme dnes...?!
>Spravne to
>ohodnotil telesne postizeny profesor Hakins,ktery ve sve knize o
>vesmiru reci srozumitelnou vsem v posledni kapitole rika:ze se
>obava,ze nez strcime nase oci do pootevrenych dveri do vesmiru,ze
>se samy znicime.
Souhlas.
>Lidstvo neni schopno se samo osvobodit od sveho JA.
>Media hraji svou roli,jako zbran,
Ano, ano, ano, media jsou velkymi podilniky na valkach!
>co nam nato rekne nositel Nobelovi ceny miru,jez
>dela valku,co chytre hlavy v OSLO,PANOVE VE FRAKU,nestydi se za
>svuj "intelektualni" rozhodnuti?
To vam povim, to Norove s tou "nobelovkou" jo posrali. To ji tedy znevazili. Obama se ujal moci koncem ledna, vybirat z navrhu se zacina v breznu..., ty necele dva mesice se seznamoval a hlavne slavil, a za to byl ocenen za zasluhy o mir. Tomu se stale neda uverit, to by neslo vymyslet ani jako zert.
>Jen
>si spoctete,kolik valek bylo od konce druhe svetove valky vedeno
>Washingtonem.Svet nezazil ani jeden den miru,aby se nekde ve
>svete pro neco nevrazdilo.
Nevim, jestli se skutecne nekde valcilo doslova a do pismene kazdy den, ale je fakt, ze pantati ve Washingtonu se o hodne valecnych svaru zaslouzili.
>Lidstvo si nevazi daru zivota samo se moralne
>zkorumplovalo,vedeni lidstva je v rukou zlocincu,jez by bylo
>nutno postavit pred Nurimbersky soud.
Souhlasim. Plne a bez nejakych polehcujicich okolnosti. Rozhodne by stalo za to o to usilovat, jenomze by k tomu byly zapotrebi media..., kdyz ta jsou ale znetvorena do morku kosti.

295304

31.8.2013 9:05

RE: Tady je nezvratny dukaz,ze ,lidstvo neni pripraveno vkrocit do vesmiru.

Adrien 172.?.?.?

Reakce na 295304

>Vybijeli se neandrtalci mezi sebou, jak se my likvidujeme dnes...?!
Bylo to daleko horší než v našem případě, protože se vybili až do úplného zániku.

295306

31.8.2013 9:55

RE: Tady je nezvratny dukaz,ze ,lidstvo neni pripraveno vkrocit do vesmiru.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 295306

>>Vybijeli se neandrtalci mezi sebou, jak se my
>likvidujeme dnes...?!

>Bylo to daleko horší než v našem případě, protože se
>vybili až do úplného zániku.
Prosim, predlozte dukazy/odkazy. Dekuji dopredu.

295308

31.8.2013 10:46

RE: Tady je nezvratny dukaz,ze ,lidstvo neni pripraveno vkrocit do vesmiru.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 295308

No, nebyli vybitý, teď tu dva supersoniky udělali třikrát otočku nad Chrudimí a nějaký hejble tedy pod křídly zavěšený měli. Že by se nám posádky kočkovali? Tady u zelených mozků bych se nedivil kdyby prudili keshanem. Že tu technolologii mají nepochybuji. Nadít se můžeme taktéž čehokoli. A v roli neadrntálců jsou lidé tak dlouho že snadno půjdou do žádaných předvývojových etap grenhorni. [chechtot]

295311

31.8.2013 11:00

RE: Tady je nezvratny dukaz,ze ,lidstvo neni pripraveno vkrocit do vesmiru.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 295308

Jenom dodám, že zcela nezávisle mi sdělila s otevřením očí že se ji teď zdálo že támhle u lesa číhá letadlo. Jo kvantové procesory ty tuší i stín a kdo nevěří ať tam běží. [zmaten]

295312

31.8.2013 11:08

RE: Tady je nezvratny dukaz,ze ,lidstvo neni pripraveno vkrocit do vesmiru.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 295308

Lidsky nastroj tady vytvorila vyspela mimozemska civilizace,a pak v nem uveznila svobodneho človeka ktery byl predtim svobodna muldimenzionalni bytost,je ve vas svetelna bytost,to je již vedecky potvrzeno.Po smrti jdete do Astralnych a mentalnich svetu
kde jste chycen.Jak se muže človek osvobodit,když tohle vezeni je složita matematicka rovince,system lidske mysli,posmrtny syndrom,reikarnace.Kdo zboura tenhle system,pak se clovek osvobodi.
Když Thovt Atlantsky byl osvobodzen vod smrti,tak když cestoval vesmirem,svym vedomim,videl svobodneho cloveka ktery tvoril nove vesmiry.Tak nemusite hledat zadneho Boha,Buh je ve vas.Bohužel my synove skutečneho človeka jsme spoutani silou zvenku.Jestli nam nepomuže vyspela civilizace nepomuže zbourat tenhle system vezeni,bude clovek porad uveznen a tady na zemi se bude porad dit to co se porad deje,je to tak naplanovano v te rovnici.

295313

31.8.2013 13:02

RE: Tady je nezvratny dukaz,ze ,lidstvo neni pripraveno vkrocit do vesmiru.

Adrie 172.?.?.?

Reakce na 295308

>>>.Vybijeli se neandrtalci mezi sebou, jak se my
>>>likvidujeme dnes...?!

>>Bylo to daleko horší než v našem případě, protože se
>>vybili až do úplného zániku.
>Prosim, predlozte dukazy/odkazy. Dekuji dopredu.

Už tu nejsou. Jako ti neandertálci, ne ty důkazy, protože ty důkazy že tu ti neandertálci nejsou tady jsou, když se nepočítá bigfoot.

295316

31.8.2013 13:24

RE: Tady je nezvratny dukaz,ze ,lidstvo neni pripraveno vkrocit do vesmiru.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 295308

Nezfalšované důkazy o dějinách lidstva posledních tisíciletí jsou k dispozici v knihovnách Vatikánu, ale pouze pro vyvolené. Jako příklad poslouží tajemný krétský národ, bájná Mínojská civilizace. (Doba bronzová.)

Mínojci byli ve skutečnosti Venedi/Slované, kteří v té době ovládali (hospodářsky i vojensky) celé středomoří. Důkaz jejich Y_chromozonu HS (R1a arij) a více podrobně na:

www.smit.wz.cz ,článek s názvem:
Budeme přepisovat dějiny? Měli bychom i více.(vydáno 27.8.2013)
Jak tady na Zvědavci kdysi pravil pan HHBB: Pravda není pro všechny. To bohužel stále platí.

295318

31.8.2013 15:02

RE: Tady je nezvratny dukaz,ze ,lidstvo neni pripraveno vkrocit do vesmiru.

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 295308

No spíš jsme neandrtálce vybili my než že se vybili sami. A stále se tak chováme.

295322

31.8.2013 15:55

RE: Tady je nezvratny dukaz,ze ,lidstvo neni pripraveno vkrocit do vesmiru.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 177.?.?.?

Reakce na 295322

Rozhovor syrského prezidenta Assada pro deník Izvestia - Czech Free Press

http://www.czechfreepress.cz/blizky-vychod/rozhovor-syrskeho-prezidenta-assada-pro-denik-izvestia.html
Otázka: Syrská vláda tvrdí, že Izrael má silný vztah s teroristy v Sýrii. Jak to vysvětlíte? Většinou jde cítit, že islámským extrémistům se Izrael hnusí a jsou hysteričtí už jen, když slyší jeho jméno.

Prezident al-Assad: Pokud to tak je, proč potom, když teroristé udeří na hranici s Izraelem, Izrael udeří na naše síly, aby zmařil náš tlak na tyto teroristy? Proč, když je zablokujeme v oblasti, tak Izrael otevře svou barikádu a pustí je dovnitř, aby mohli uskutečnit útok na jinou oblast? Proč Izrael vykovává v posledních měsících přímé údery proti syrské armádě? Takže je jasné, že to vnímání je nepřesné. Je to právě Izrael, kdo veřejně vyhlásil, že s nimi spolupracuje a ošetřuje je ve svých nemocnicích. Pokud tyto teroristické skupiny jsou skutečně nepřáteli Izraele a jsou hysteričtí už jen při zmínce jeho jména, jak jste uvedl, proč bojovali proti Sovětskému svazu, Sýrii a Egyptu, zatímco nikdy nezaútočili proti Izraeli?

295325

31.8.2013 13:02

RE: Tady je nezvratny dukaz,ze ,lidstvo neni pripraveno vkrocit do vesmiru.

Wilonix 109.?.?.?

Reakce na 295306

To jsou naprosté keci.
Neandrtálci byly velmi společenský a sociální typ.
Z toho pramenila v té době značná nevýhoda v oblasti evoluční.
Prostě nemohly v konkurenci s Homo Sapiens přežít.
Zatímco Sapiens byl značně "soutěživý" (rozuměj sobecký, agresivní), tak Neandrtálec byl opakem. Takže z větší části byly neandrtálci vytlačeni a následně vyhubeni agresivnějším typem Sapiens.
Ten zbytek se prostě smísil s naším typem.
Jinak, pokud jde o důkazy, abych měl také něco k tématu, tak toho po zaručenejch a naprosto sebevědomejch kecech, co předvedl Kerry, moc nepředvedly.
Prej, že to podstatný je v kompletní zprávě, ale ta je tajná a nehodlají ji odtajnit.
Už se ani neobtežují nic falšovat, prostě jen vezmou pár papírů, daj na ně štempl "Top Secret" a voilá - tady jsou důkazy.
Nikomu je neukážeme, ale máme na sto procent pravdu a to, že máme pravdu nám řekl celej "západní svět" (abych si pomohl výrokem pana Kerryho).
A do tohotu bordelu nás jistej pan Havel dotáhl.
No, za sebe teda pěkně děkuji pane Havel, doufám že si vás v pekle pořádně podávaj.

295315

31.8.2013 23:05

RE: Tady je nezvratny dukaz,ze ,lidstvo neni pripraveno vkrocit do vesmiru.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 295315

Až na to, že to, co je zváno "neandrtálci" (což jen vyvolává DOJEM, že jde o nějaký jiný druh...) byli jen jedním z plemen lidí a žádné rozdíly v DNA oproti moderních lidí prokázany nebyly (jde jen o "chybějící úseky" vlivem poškozeného vzorku).

295335

1.9.2013 2:22

RE: Nečekaný vývoj událostí

Insajdr 172.?.?.?

Reakce na 295303

Victoria co lakuje Obamce nehty se zmínila o tom že se jí Michelle svěřila s tím že její manžel, tedy prez Obama, je namíchnutý na Kerryho, který si pustil hubu na špacír - jak prej existují všelijaké důkazy o tom že Assádova armáda použila chemické bojové prostředky proti rebelům. On by teď Obama rád couvnul když nemá dostatečnou zahraniční podporu, která by se projevila ve spolupráci na tom plánovaném útoku. "Kdyby Kerry držel hubu, tak by se z toho dalo vycouvat," stěžoval si Obama. Michelle mu chtěla pomoci a navrhla že by Obama mohl potrestat nejen Assáda ale i ty rebely, protože existují akceptované důkazy o použití sarinu v tom syrském městě, ať už je za tím Assád nebo jeho opozice. Obama se zamyslel a pak řekl, "Zhasni noční lampičku, já musím zejtra brzo vstávat." A pak dodal, "Hele, kdyby se tu objevil Lincoln, tak me vzbuď. Já bych se s ním rád poradil." Ony totiž existují nezvratné důkazy o tom že v Bílém domě straší.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Lincoln%C5%AFv_duch

Druhý den, hned po oběde, zmizely Obamovi ty nejhlubší vrásky z čela. Michelle si toho všimla a zeptala se manžílka jestli přišla dobrá zpráva během oběda ohledně té Sýrie. Obama se ohlédl jestli nikdo neposlouchá a povídá, "Když jsem si šel přidat, tak jsem zaslechl rozhovor mezi kuchařem a jeho pomocníkem, a kuchař řekl že kdyby byl prezidentem, tak by požádal Kongres o schválení toho útoku. A poněvadž Kongres je namíchnutý že jsem ho ignoroval hned ze začátku, tak mi ten souhlas nedá a já jsem z té šlamastiky venku," zubil se Obama. "Co kdyby si vyhodil Kerryho a dal to místo kuchaři?" zeptala se Michelle. "Kdepak, on dobře vaří a mám ho nadoslech," namítl Obama.

295338

1.9.2013 9:53

RE: Nečekaný vývoj událostí

slak 77.?.?.?

Reakce na 295338

Ani bych se nedivil že je to jak ze života, ale vždy se prosadí průměr, který bývá (ne) demokraticky rozladěn a zaváděn. Řešení někoho zkousnout, obyvatel země která pomocí zaváděných nešťastníků prožrala co šlo. Je skutečně na šéfkuchaři který zavelí, když chcete papat musíte doplnit zásoby. A tam je jím FED, který pouze dodává hospodářskou iluzi a návody jak přijít k hodnotám, ovšem ostatní tak privilegovaní nejsou a tak se mohou leda vzteknout, že je jich nedostatek. Když prostředky s kterými jimi manipuluje ve finační a mocenský prospěch, zvlášť ta druhá varianta je aktuální a je primární válkou proti domácím, mají je na klávesnici, takže NWO částečně mají, moc takové papaní nechutná a pomocí jimi formovaných to chtějí dopřát světu a perspektivy lidstva na renesanci humánních a civilizovaných forem rozvoje se kvapem vzdalují a jestli nás nečeká klerofašistický absolutismus tak neznám (ne)lidská obcování. A k dovršení všeho marasmu by to byl ideální protipól stejně výkonné formě islámu. [chechtot] Nesmějte se, to je vážná věc. [chechtot] Cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly. [chechtot] Humor přejde. [chechtot] Je potřeba se zasmát do zásoby. [chechtot] Líp už bylo. [chechtot] Tak kde nám končí hospodaření kasinového kapitalismu. [chechtot] Ano, kde jinde v (!) [mrknutí jedním okem] Nebo imperialistických výbojích které se už na připravené a odhodlané co? [oči v sloup]

295342

1.9.2013 12:44

RE: Nečekaný vývoj událostí

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 295342

https://www.youtube.com/watch?v=YGOM3SLHijQ

295347

31.8.2013 10:07

ZHN ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

Irak opravdu ZHN mel, ale Sadam byl chytry. Nez tam Americani dorazili stacil vsechny odklidit do Syrie [mrknutí jedním okem]

Jen at si Americani "nabehnou" vsechny je tam zabijou tema Sadanovyma raketama [vyplazený jazyk]

295309

31.8.2013 14:02

Rozhovor s rodeným sýrskym arabom

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Rozhovor s rodeným sýrskym arabom k situácii v dnešnej Sýrii:

https://www.youtube.com/watch?v=E_ul2wSdb5M

295319

31.8.2013 14:15

Veľká Británia je skutočnou demokraciou.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Veľká Británia je skutočnou demokraciou.

Vo Veľkej Británii rozhoduje parlament.

Parlament povedal nie Vojne a áno mieru.

Premiér musí rozhodnutie demokraticky rešpektovať.

Takéto niečo sa v USA nemôže stať.

V USA vládne systém ako bol v starom Ríme kde sentát dal plné moci Diktátorom / neskôr sa to prenieslo na Cisárov/ a Diktátor- Cisár nepotreboval súhlas parlamentu na vojnu.

Preto ak ešte sem raz niekto napíše že USA je demokracia tak mu už napíšem rovno nech sa hlási v "léčebně u doktora CHOHOLOUŠKA"

295320

1.9.2013 15:37

RE: Veľká Británia je skutočnou demokraciou.

fooggyy 88.?.?.?

Reakce na 295320

OMG, prý skutečnou demokracií. To snad ani nemůže být. Jdu se radši vyblít. Byls někdy v UK? A pokud ano, nemáš náhodou bílou hůl. A pokud ne, jsi normální?

295352

31.8.2013 14:54

Američané falšují?

Nikdo 81.?.?.?

Nebojte se napsat, kteří všudezdejší "vyvolenci" za to mohou. [mrknutí jedním okem]

295321

31.8.2013 20:26

Vse souvisi se vsim

Patrman 37.?.?.?

Ze Izrael musi mit zajem o svoji bezpecnost neni nic spatneho-
ani to, ze by chtel ze vsech okolnich zemi mit pratelske rezimy
ale jak to na svete chodi, clovek nebo lidi nemohou chtit vsechno
Pres tuto snahu a pomoci USA nelze zmenit mentalitu lidi nebo jejich geny. Z Araba nelze udelat Zida nebo Evropana a proto vsechny pokusy o zmeny v Iraku,Egypte Libyi nebo nyni v Syrii,
ztroskotaji. Nastoupi sice novi lidi ve vedeni ale nakonec se
vrati stejna politika.
Nechapu jak v USA mohou tak duverive prijimat informace a nevidet, ze vsechno souvisi se vsim.Tolik prikladu je ze zivota jak duverivi jsou casto hloupi a dnes se nedivim, jak Americane tak dlouho si pletli Ceskoslovensko s Jugoslavii a jak mi jednou jeden American rikal Mexico je v USA anebo dal otazku, jak
pise Adina Mandlova - na fotografii na cs.velvyslanectvi je
prezident Masaryk a on to byl Gottwald.Tito byl pokladan za Benese
Americane nejsou hloupi a maji inteligenci ale jsou pritom strasne naivni. [oči v sloup]

295334

7.9.2013 5:51

RE: Vse souvisi se vsim

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 295334

Ze Izrael musi mit zajem o svoji bezpecnost neni nic spatneho
Az, Vas na ulici nekdo prepadne,zmlati a okrade,tak to take nebude nic spatneho,usetrime za policii,soudy,odborniky,psychiatri a Buh vi za koho jeste, doufam,ze se Vam takova spravedlnost bude jiste libit. Israelci,tak zvani,ukradli uzemi Palestine,palestinskemu lidu, podvodem dva,tak zvani zide, Rotschild a Balford si v dopise privlastnili tuto zem s tim ,ze jsou Bohem vybrani,ackoliv 95% jsou Chazari,turecko-mongolskeho pozadi,tedy, mongolove-turci,jez se pozidovstili a dnes ,nepravem si privlastnuji svoji ulohu v bibli,se kterou nemaji naprosto nic spolecneho vis "Trinacty kmen "Artur Koestler- The Thirteenth Tribe. knihu,tudiz nejsou ani semite,vse je podvod na mezinarodnim zaklade, a uzitecni idioti jim to stale "zerou" a jeste nuti ostatni aby tomu verili,kdo ne ,tak muze jit i do vezeni.
Dalsi kniha od zidovske spisovatelky,Jindra Viezelova-Posledni Chazari z Podkarpatske Rusi.
Madari maji starosti,nebot, dnesni,tak zvane zidovstvo chce Madarsko udelat znovu,co by chazarskou risi, mnozi zid ev Israelu se uci madarsky.
Mimochodem, zlodej a nasilnik,nemuze mit nikdy sousedske pratelske vztahy.Kazdodenni vrazdy Palestincu jsou toho dukazem.Jerusalem v roce 1945 mel jen 2% zidovske populace,oproti 85% arabske populace,14% krestanu,v roce 1946 zacala invase zidu,takze Jerusalem mel uz 38% zidu a Arabu min,62%,min, pred valkou zijici zide v Jerusalemu mluvili staroiracinou,zide z Evropy,mluvili jidis a jen par hebrejsky,tak se ani s zidovskymi usedliky nemohli domluvit a starousedlici zili v mirovem souladu s Araby,coz se dnes nerika,to neni popularni.

295718

1.9.2013 14:57

A to je něco nového?

fooggyy 88.?.?.?

že amíci falšují důkazy, aby mohli začít válku. To je tady, co amerika existuje.

295350

1.9.2013 15:58

Očekávaný vývoj událostí

rem 89.?.?.?

http://czech.ruvr.ru/2013_09_01/Francouzska-vlada-...
Ve správném čase a ve správnou dobu instalovaný jakobín, užitečný idiot Hollande, zachraňuje situaci. Dějiny se opakují v rostoucí a mohutnící spirále, Pikeovi následovníci to mají pevně v ruce a Francie má v jejich plánek zase své "čestné" místo.
Na co se tedy můžeme zanedlouho "těšit"? Na nového Napoleona, tentokrát globálního. A ten už určitě nebude z Francie...

295354

1.9.2013 20:55

Oni vědí jak na masy

Všímálek 85.?.?.?

stačí událost. převrat, válku přednést lidu jako show aby si např. mé kolegyně v práci řekly: "Věřím Obamovi, ten má hezčí postavu než Asad"
Jako v 89-tém. V. Malý uspával naši touhu po opravdové změně větami jako "Odpustme našim hříšníkům", dav se vlnil blahem jak to jde vše lehce, Hutka k tomu hrál na kytaru což davu udělalo ještě víc dobře, a tak se dav následující čas místo starání o to, kdo usedá k moci, dělil na havlovky, klausovky, dintsbierovky a stále tleskal i když už zem byla vyplundrovaná.

295356

Tuto stránku navštívilo 4 855