Diskuze k článku

Obama k Putinovi: Dělej jak říkám, ne jak konám…

Příspěvků 41

12.8.2013 9:47

Moc hezky napsané, ale...

Ploskuták 88.?.?.?

Pravdivé vykreslení stavu. Na druhou stranu mi přijde, že Rusko je až téměř glorifikováno. Ano, líbí se mi jeho zahraniční politika, líbí se mi, že na rozdíl od USA se nevměšuje do záležitostí jiných států, neexportuje "svou" demokracii, ani nenutí svůj světonázor.

Faktem je ale také to, že prohlásit Rusko za demokratický stát může jen velký naiva. Rusko sice (patrně) nemá žádný program Prism, ale označit vnitřní chování Ruska za demokratické, to bych si nedovolil.

Novináři, pokud nepíší vyloženě proputinovsky, mohou mít velké problémy. Rozhodně nejsem homosexuál, nepodporuji je, ale nevadí mi a jsem vůči nim tolerantní. Zcela běžné je tak předávání homosexuálních jedinců, 90% Rusů je proti homosexualitě. Vůbec nejsem pro to, aby osoby stejného pohlaví vychovávaly třeba děti, ale na druhou stranu jsem i proti tomu, aby se na ně pořádaly hony. Není výjímkou, že jsou osoby s homosexuální orientací fyzicky napadány, nedávno běžela v TV reportáž, kde skinheadi si dají inzerát, aby gaye/lesbu vylákali na schůzku a tam ji brutálně zmlátí.

Celkově jsem rád, že tu Rusko je. Alespoň někdo drží to rozpínavé USA trochu na uzdě. Ale posuzovat, kdo je demokratičtější, zda USA či Rusko, to bych si netroufl. On totiž podle mého nikde na světě žádný 100% demokratický stát neexistuje.

A ještě ke článku - Snowden udělal dobře, že to zveřejnil. Sice mám trochu pochybnosti o jeho motivaci (opravdu chtěl udělat světu dobře? Neříkám, že to není možné, nicméně takové náhlé probuzení svědomí, po zbytek života bude štvancem..Stálo mu to za to? Změní se něco? Zruší USA tyto programy? Těžko...)

294274

12.8.2013 10:23

RE: Moc hezky napsané, ale...

Emil Robot 88.?.?.?

Reakce na 294274

Je velice dobré,že to Snowden a Menning i Assange udělali a je nesmysl hledat v ton "postranní úmysly".Udělali to z přesvědčení v tom,že to má význam a že se na tom svinstvu tady,nechtějí podílet a odmítají jej.A obrátilo jim to život doslova naruby, přinesli pro pravdu velkou osobní obět a proto by si toho lidi měli vážit,vzít si z nich příklad a nezpochybňovat to,udělali to pro nás všechny.Že to má obrovský význam,podvrzuje i to kňučení a tanečky "masajského náčelníka",o kterém čím dál víc lidí ví že v tom jeho bambusovém futrálku na přirození,trčícím hrdě vzhůru,skoro nic nemá a to samé platí totiž i pro tu americkou"demokracii demokracií",která je ve skutečnosti Orwellovou farmou zvířat a jeden velký koncentrák se vším všudy.
Svět to zamozřejmě nezmění a už vůbec ne hned a před očima,ale pokud to jen trochu změní USA k lepšímu,zlepší se tím i celý svět.A proto víc takových,jako jsou ti tři.....

294275

12.8.2013 10:42

RE: Moc hezky napsané, ale...

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 294274

chválabohu demokracia = vláda ľudu, asi nikdy nikde nebude, lebo je to nezmysel. Poriadok musí byť a to sa demokraciou dosiehnuť nedá, lebo ju vždy niekto zneužije vo svoj prospech cez masírovanie mozgov voličov.
Demokracia by mohla teoreticky fungovať za komunizmu, kde by fungovalo "každý podľa svojich schopností a každému podľa jeho potrieb".
Putin nemá nič proti teplošom, ani veľká väčšina Rusov. Bojujú len proti tomu, aby sa teploši so svojou úchylkou pretŕčali v odporných pochodoch cez centrá miest a nechali sa sionistami zneužívať na boj proti kresťanstvu a rodine. Stačí, keď toto si teploši uvedomia a začnú normálne žiť ako všetci ostatní občania - nikto po nich nič iné nechce, len aby normálne žili ako ostatní občania. Môžu si pipíkov pchať, kam im súložník dovolí, ale nechváliť sa a nepredvádzať sa so svojou úchylkou na verejnosti. Odtiaľ je len kúsok k pochodom pedofilov - veď ani oni nemôžu za to, že majú takúto úchylku... Hádam sa nebude prospôsobovať 95% obyvateľov nejakej menšine???

294276

12.8.2013 10:49

RE: Moc hezky napsané, ale...

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 294274

Ak to, čo predvádzajú Spojená štáty a to, čo žijeme u nás je demokracia, čo je potom totalita?
Rozvracajú štáty, teraz pridali rozvrat rodiny, mier prestal byť hodnotou a mieroví aktivisti sú na zoznamoch ako nepriatelia štátu.
Podpora zvrhlosti na úkor rodiny, keď zavrú niekoho za to, že mal tričko s emblémom tradičnej rodiny, muž, žena a dieťa, čo sa stalo vo Francúzsku, je výrečným dokumentom, o čo tu ide.
Morálka je na úpadku, prijímajú sa zákony na dekriminalizáciu drog...To zvýši kriminalitu, ale nevadí, tí, čo nám robia zákony, tí sú dobre chránení vo svojich domoch s maximálnou bezpečnostnou ochranou.
Ak Snowden niekomu uškodil, tak Rusku, lebo dal skutočným zločincom a pokrytcom zámienku na cirkus, ktorého sme svedkami.
Demokracia v ponímaní našich spojencov nie je záruka slobody/ viď Manning, Assange, Snowden/ ani spravodlivosti /viď kradnutie detí z funkčných rodín pod vymyslenými zámienkami./
Siete pedofilov zrejme potrebujú čersté mäso a my pod diktátom EÚ prijímame zákony, ktoré sú proti vlastným obyvateľom.
-"Svět se dívá a tleská." Tleská Putinovi a ja môžýem len súhlasiť a zatlieskať.
Putin nestratil kompas a stále vie, kde je sever.
Vďaka Bohu za Rusko a za Putina.

294277

12.8.2013 11:09

RE: Moc hezky napsané, ale...

Ploskuták 88.?.?.?

Reakce na 294277

Máte pravdu, Snowden určitě není hlupák a tak mě napadlo, zda domýšlel následky tohoto činu, čili co tím způsobí v mezinárodním měřítku a jaký vliv to bude mít na vztahy USA-Rusko. Vůbec nejsem fanda konspiračních teorií, ale co když je Snowden figurka a vůbec ne hrdina? Co když je to předem dobře připravený plán a celá kauza Snowden byla zrežírována jako záminka ke zhoršení vztahů s Ruskem?

294278

12.8.2013 11:39

RE: Moc hezky napsané, ale...

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 294278

Tiež ma to napadlo, lebo informácie o sledovaní a odpočúvaní neboli žiadnym prekvapením, viac-menej sme to všetci tušili.
No nemyslím, že by ešte niekedy Snowdenovi ruže pokvitli, leda ak na hrobe.
Pamätáme si smrť Kellyho, inšpektora, ktorý vyzradil, že Irak nemá žiadne ZHN a tým spochybnil legitimitu vojenského zásahu.
Pár dní po tomto "vlastizradnom" čine bol mŕtvy.
Údajná samovražda a veci okolo nej sú na 70 rokov utajené.
Ak sa Snowden nechal nahovoriť na túto operáciu, aj tak je už mŕtvy. Svedkov nepotrebujú.
Teraz prinútili otca, aby sa s ním stretol.
Nechcem si domyslieť, čo bude nasledovať, keď zistia jeho úkryt...

294279

12.8.2013 13:36

Načo toľká tragédia?.

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 85.?.?.?

Reakce na 294279

Čo bude následovať? Snowden svoje urobil, musí si dať pozor, ale najhoršie má za sebou - kým Kelly bol aktívny, mohol toho vela ešte urobiť, a nebol niekde inkognito, bol priamo v jame levovej... Neviem prečo ten pesimizmus, ohladne Snowdenovej budúcnosti. Prečo ten strach, až zbabelosť? Snowden bol pravdepodobne motivovaný túžbou niečo dosiahnuť, niečo výnimočné (dobré) spraviť. To je bežné motivácie, len keď príde na to naozaj ju zrealizovať, väčšina z nás zaváha. On to dokázal.


Ešte ku Kellymu - jeho zavraždenie a hlavne mlčanie okolo toho je hanba (západného) ľudstva.

294283

12.8.2013 13:56

RE: ... je hanba (západného) ľudstva.

osa x 193.?.?.?

Reakce na 294283

"západné ľudstvo" netuší co je hanba a kdo byl Kelly, jednou ze základních iluzí některých zvědavců je , že 10% >> 90% , není , hezký den

294284

12.8.2013 16:17

RE: Načo toľká tragédia?.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 294283

Anders Behring Breivik, Snowden ...

Snad si nemyslíte, že ty jejich akce jsou produktem jejich mozku. Snowden a strategické informace!!! --- kdo by mu je asi poskytl???

Dnes jsou zkrátka "stateční" mladíci nejžádanějším artiklem v mezinárodní diplomacii.

294289

13.8.2013 21:05

RE: Moc hezky napsané, ale...

Krakonoš 94.?.?.?

Reakce na 294279

CIA jistě zjistí místo jeho pobytu. Ovšem ruské tajné služby taky nejsou žádní amatéři. Nakonec se ukáže že o Snowdena vůbec nejde, že se z toho vyvinul souboj tajných služeb.

294353

12.8.2013 11:52

Figurka?, spíš chlap co nesnáší falše

slak 77.?.?.?

Reakce na 294278

Kořistníkům nejde zhoršit vztah, ano pouze může sloužit jako záminka na odvedení pozornosti od jejich záměrů a od skutečných cílů v jejich hledáčku a tím je uzurpování ve všech směrech a je ustoupením jejich hrabivosti a přistoupení na vrtošivost tolerantností je vodou na jejich mlýn. [bliji]

294280

12.8.2013 19:39

RE: Moc hezky napsané, ale...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 294278

To že se ted začina mluvit o bojkotu Olympiady,tak to muže znamenat že Snowden muže byt nasazena figurka,když stejne tajny služby pomalu všech statu na zemi sledujou vaši komunikaci.

294298

12.8.2013 15:23

RE: Moc hezky napsané, ale...

Blažková 89.?.?.?

Reakce na 294277

Praotcové rané sexualizace dětí:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embed...
- pro silné žaludky. Nenechte se odradit těmi citáty z Bible na začátku.

294286

12.8.2013 13:34

RE: Moc hezky napsané, ale...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 294274

Pane, papouškujete tady propagandistické nesmysly euroatlantických médií. Neznám žádné novináře ve státních či soukromých médiích, kteří by psali "vyloženě proputinovsky". A dokonce ani ti, kteří v "nezávislých médiích" sponzorovaných ze zahraničních grantů píší proti Putinovi a manipulují přitom fakta nebo přímo lžou, nemají žádné problémy. V USA i v Evropě by je rozhodně měli, kdyby například napsali, že Obama, Cameron, Merkelová apod. vlastní nemovitosti v hodnotě miliard dolarů, že vydali příkaz k usmrcení stovek civilistů, k vraždění dětí apod. a následně se ukázalo, že si všechny tyto zprávy jen vymysleli. Reálně je v současnosti největší svoboda médií právě v Rusku.
Stejně tak přijatý zákon o zákazu propagace homosexuality mezi nezletilými osobami se normálních homosexuálů vůbec netýká. A hon na homosexuály uspořádali v Gruzii. Když uspořádala místní sexuální minorita v Tbilisi "gay parade", pobouření občané prorazili policejní kordon a honili pak homosexuály po celém městě.

294282

12.8.2013 22:39

RE: Moc hezky napsané, ale...

Dale Coper 89.?.?.?

Reakce na 294282

> A hon na homosexuály uspořádali v Gruzii. Když uspořádala místní sexuální minorita v Tbilisi "gay parade", pobouření občané prorazili policejní kordon a honili pak homosexuály po celém městě<

No jo východ jako východ [smích] i když ty výzvy na gay-boycott ruské olympiády jsou směšné.Homolobby tady posloužila jako spolek užitečných idiotů americké administrativě která nějak potřebuje zaretušovat ten průser se Snowdenem.

294305

13.8.2013 0:09

RE: Moc hezky napsané, ale...

Emil Robot 88.?.?.?

Reakce na 294282

Velice příznačné na té protiPutinovské hysterii bůziků je,že ejakuovala z jejich bašty,ze známého Hollýúdu a rozpoutal ji se svými teplými kamarády hérec ascénárista s příjmením "Friestein"....Asi nebude žádné velké eso,ale rozhodně má ten správnej rodokmen.....a kupírovanou oháňku. [velký smích]

294307

13.8.2013 1:25

RE: Moc hezky napsané, ale...

Dale Coper 89.?.?.?

Reakce na 294307

Je to dobrý herec a s Hollywoodem moc společného nemá hraje spíš v britských filmech (Peters Friends, Gosford Park). Podle Wiki podporuje palestinskou kauzu.

294311

12.8.2013 16:38

Tech otazek by bylo mnohem vic!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

>Co kdyby, řekněme, někdo přišel s absolutně nezpochybnitelným důkazem o pravdě stojící za 9/11? Nebo Irákem a Libyí? Nebo Wall Street v r. 2008? Nebo 7/7 v Londýně…?
...nebo s "objevem", jak to bylo s vrazdou Johna Kennedyho...?
Na kterem cisle by se dukazy vubec zastavily???

294290

12.8.2013 17:27

lenže -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

na čí rozkaz sa takto vraždí - a dovetok -
Rusko sice (patrně) nemá žádný program Prism, ale označit vnitřní chování Ruska za demokratické, to bych si nedovolil.
- a ostatok sveta - nolen jednu, jedinú "demokratickú" krajinu - šlo by to?

294291

12.8.2013 18:41

RE: lenže -

Ploskuták 88.?.?.?

Reakce na 294291

Panové, já jsem žádnou demokracii neoznačil, demokracie neexistuje. Nikde! Ani v USA, ani v Rusku a ani u nás. Jenže rozebírat to do detailů, na to nemám dostatek prostoru a navíc by to byla hodně filozofická debata. A snažíte se země udělat fandu USA, což rozhodně nejsem. A vůbec vám nevnucuji své názory. Ano, USA se chová možná totalitně, ale Rusko je jaké? Je to země podle vašeho gusta? Je to země, která vždycky a za všech okolností respektovala mezinárodní právo? Je to země, kde si každý může myslet, psát a říkat, co uzná za vhodné, bez toho aniž by se bál, že skončí za katrem? Rád se nechám poučit. Vůbec nebudu hodnotit zahraniční politiku, ale chování zemí ke svým občanům. Kdyby se totéž stalo Rusku (či podobný skandál), nevěřím, že by se chovalo jinak. Co Írán? Ano, lidi chodí k volbám, ale karty rozdává Chomeneí. Zkuste tam říct něco proti režimu. Každý totiž uvěří jen tomu, čemu věřit chce. Proto mě klidně můžete obvinit, že jsem zmasírován mainstreamovými médii. Já čtu různá média, včetně Zvědavce a uznávám, že má ve spoustě věcí pravdu. Ale také není dobré číst jenom Zvědavce, protože i tady jsou zveřejňovány články, které jsou občas tendenční a vyloženě protizápadní. Když to zjednoduším - Západ: špatný, zlý, Čína, Rusko: super (hodně zjednodušuji), ale snad nevěříte tomu, že se zde, na Zvědavci, dočtete i něco negativního o těchto dvou zemích. Bytostně nesouhlasím se zahraniční politikou USA, měla by si hledět svého a řešit hlavně domácí ekonomické problémy. Ale nic není černobílé, takže mě nechytejte za slovo, rozhodně nejsem fanoušek Ameriky.

294293

12.8.2013 18:46

RE: lenže -

dub 89.?.?.?

Reakce na 294293

ale demográcií je všude jak nasráno. republiku nikde nenajdete.

bohužel je to běžné, že si lidi pletou demokracii a republiku, avšak tyto dva koncepty jsou si vzájemně antitezí.

294295

12.8.2013 19:02

RE: lenže -

Ploskuták 88.?.?.?

Reakce na 294295

no, my jsme republika, ale demokracie? To nevím. Můžeme nadávat na politiku, systém, ale stejně je nám to prd platné. Jediným prvkem demokracie je to, že se nás jednou za čtyři roky zeptají, koho chceme volit. A to mi přijde dost málo.

Res Publica - Věc veřejná. Jj, lidi by si zasloužili víc demokracie, třeba referendum a tak. Ale jsou věci, kde lidi prostě rozhodovat nemůžou, vemte si bezpečnostní otázky. Myslíte, že lidi té problematice rozumí? Že dokážou zhodnotit pro a proti a učinit tak kvalifikovaně? Že budou mít dostatek objektivních informací? Podle mého objektivní informace neexistují, vždycky budou podávány, podle toho, v čí prospěch ty informace jsou. A nebo důchodová reforma - ta by v referendu nedopadla dobře. A zase - ta současná je špatná, fajn a která je vlastně dobrá? Objektivita neexistuje...

294296

12.8.2013 19:46

RE: lenže -

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 294296

Spousty lidi v USA, v ceskym krateru, v Canade a vsude jinde na svete tem slovickum z rectiny ktery si bere do huby kdejakej plutokrat ani nevi co znamenaj. Kazdej kdo veri v democraticky zrizeni zeme s kterym erar tak rad vymejva mozkovnice ktery vlastne vubec neexistuje musi mit v kebuli misto malyho mozku velky hovno .....

294299

13.8.2013 10:27

RE: lenže -

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 294293

Porovmávate demokraciu v Rusku a Amerike.
Najväčším porušením ľudských práv je vojna. Nech pozerám ako pozerám, Rusko ž i a d n u vojnu nevedie. Zato Amerika? Skúste si to zrátať. Majú krvavé paprče, ale napriek tým vojnám stále len generujú väčšie a väčšie dlhy.
Najzadĺženejší štát sveta rieši svoje dlhy krvou miliónov ľudí, ktorým berie domovy a životy. Aby sa dostal k ich národnému bohatstvu, alebo územiu, kde vybuduje svoje vojenské základne.
Porovnávať demokraciu Ameriky a Ruska je trestuhodná drzosť.
Menujete štáty, kde je zákaz ničo povedať proti režimu a zabúdate na štáty, kde ľudí pre svoje zisky a ciele rovno zabíjajú.

294321

13.8.2013 10:43

RE: lenže -

Ploskuták 88.?.?.?

Reakce na 294321

Tak tady nemáte úplně pravdu a drzostí bych to rozhodně nenazýval. Jestli jste četl mé předchozí příspěvky, jasně v nich píšu, že bytostně nesouhlasím se zahraniční politikou USA, čímž jsem dal myslím dost jasně najevo, že odsuzuji i ty jejich válečnické choutky a vměšování se. Dobře, možná to napíšu jinak - rozlišujme demokracii uvnitř státu a zvenku. Souhlasím s tím, že války jsou humus, nejhorší co může být. Zároveň je ale Váš příspěvek taky dost drzý. Mohl bych ho interpretovat tak, že to, co se děje uvnitř států (různých), nám může být jedno, hlavně když ty státy neválčí. Hm, tak tady se asi neshodneme.

294324

13.8.2013 11:06

RE: lenže -

Lin 85.?.?.?

Reakce na 294293

No... k případům, že Rusko žádalo po USA své občany - provinilce - bylo už dost. A vždycky jim byl odpovědí zdvižený prostředník. Víme tedy, jak se chová Rusko ve stejné situaci a žádná hysterie z jeho strany se nekonala. Spíše šlo o hysterii protistrany, která si okamžitě přihřála polívčičku "porušování lidských práv".
A pokud vím, USA s Ruskem nikdy nepodepsaly smlouvu o vzájemném vydávání svých občanů. Ze strany Moskvy zájem vůle byla, ovšem nikdy ze strany USA.
Pokud se týká Snowdena, neporušil žádné ruské zákony, takže není důvod ani k vyhoštění. Proč by měl být "demokraticky" vydán? Na základě pouhého příkazu jeho mateřské země? To se mi zrovna demokratické nejeví...
Rusko nedělá nic jiného, než že se ve věci Snowden chová nyní úplně stejně, jako se USA chovaly doteď k němu.

294326

13.8.2013 11:18

RE: lenže -

Ploskuták 88.?.?.?

Reakce na 294326

Jj, o té smlouvě vím. Ale zajímalo by mě, čistě teoreticky, kdyby šlo vrátit čas, zda-li by se Rusko ohledně Snowdena zachovalo stejně a nebo, poučeno ze současnosti, vědíc, že mu to zmrazí vztahy s USA, by mu azyl neudělilo. Je mi Ruska líto, myslím, že je teď v pěkné šlamastyce a že si do kožichu nasadilo pěknou blešku. Škoda, že si Edward nevybral ten Ekvádor, i když chápu, to by byl Americe moc blízko, takže si vybral radši Rusko, je dál, bezpečnější, atd..

294327

13.8.2013 13:08

RE: lenže -

steve 70.?.?.?

Reakce na 294327

..myslím, že je teď v pěkné šlamastyce ..
---------------
.. muzete prosim rozvest o jakou slamastyku se jedna ?

294333

13.8.2013 18:43

RE: lenže -

Ploskuták 88.?.?.?

Reakce na 294333

Za šlamastyku považuji zamrznutí vztahů s USA. Je jasné, že tyhle dvě země se nikdy nemilovali, ale je prostě důležité, aby spolu komunikovali, ať se nám to líbí nebo ne, jsou to dvě supervelmoci a Obamovo blekotání o studené válce se mi zrovna moc nelíbilo.

294350

12.8.2013 18:43

nobelovka-pro-souzeneho-informatora-manninga?

te 89.?.?.?

http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/big-brother/nobelovka-pro-souzeneho-informatora-manninga-cesi-rikaji-ano_279248.html
http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/big-brother/...

294294

12.8.2013 19:23

Tak tenhle clanek by si mel precist

Satanist 75.?.?.?

kazdej americkej citizen aby vedel, jakejm swinim ve Washington DC ktery mu dnes a denne vymejvaj mozek kazdej rok 4 cervence tleska!

294297

12.8.2013 20:19

RE: Tak tenhle clanek by si mel precist

steve 70.?.?.?

Reakce na 294297

.. prumerny american by z toho clanku - nepochopil vubec nic. Tim si muzete byt jisty.
.. po precteni clanku by s vyvalenyma ocima pronesl ono zname WOW ! - a kdyz se ho zeptate o cem clanek je - rekne vam "ja nevim" ..
Takze mu nechejte to tleskani, aby nahodou jinou cinnosti nedokurvil neco jineho jeste vice ..

294301

13.8.2013 1:28

RE: Tak tenhle clanek by si mel precist

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 294301

To co pisete fakt stoji za zamysleni. Vono fakt velka vetsina blbu v USA by na napsanou pravdu vo eraru kterej jim kurvil mozky uz vod dob Pocahontas cumela jak prdel z rosti. Nejhorsi ale je, ze ne jen amici jsou blby jak dlabany necky. Vono nakonec kazdymu komu to mysli staci vomrknout ten hnojnik zimbecilovanejch - dnes americkejch citizens kterej provozuje zivocich rikajici si Leho aby si udelal detailni vobrazek vo juesej!

294312

12.8.2013 21:26

USA, Británie a Izrael jsou horší než němečtí nacisté

r.m. 80.?.?.?

ti totiž alespoň zvedli životní úroveň a zavedli sociální jistoty pro své domácí obyvatelstvo. Tihle plundrují do bídy i své vlastní lidi po celých rodinách. [bliji]

294302

13.8.2013 5:55

RE: USA, Británie a Izrael jsou horší než němečtí nacisté

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 203.?.?.?

Reakce na 294302

Velmi casto se nam pripomina Hirosima a Nagasaki. Zajiste otresne ale pta se nekdo kolik lidi bylo zavrazdenych v Drazdanech to byli prevazne Britove a Churchill zodpovedny za toto hromadnou vrazdu. Mezi 400 000 a 600 000 lidi upalenych fosforovymi bombami. U Norimberskeho procesu se ukazovaly obrovske hromady mrtvych tel holocoust victims, byli to zavrazdeni z Drazdan.

294316

13.8.2013 0:19

Američani budou bojkotovat olympiádu...

leo69 176.?.?.?

Američani budou bojkotovat olympiádu v Rusku, aby jim tam náhodou, nedej bože, nějaký ten US sportovec neemigroval... [chechtot] Jako by se historie opakovala, vzpomínám si ještě dobře, když v roce 1980 bojkotovali "američani" Letní olympijské hry v Moskvě...

m,[mrknutí jedním okem]

294308

13.8.2013 2:57

RE: Američani budou bojkotovat olympiádu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 294308

>Američani budou bojkotovat olympiádu v Rusku, aby jim tam
>náhodou, nedej bože, nějaký ten US sportovec neemigroval...
>[chechtot]
Hovno. Boji se, aby nekdo z nich nedostal pendrekem a nasledne nebyl vykopnut za prah, vy pametniku. [vyplazený jazyk]

294313

13.8.2013 7:27

RE: Američani budou bojkotovat olympiádu...

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 294308

Olympiády jsou čím dál více o zisku smluvených korporací, o hrozbách neexistujícího terorismu a o koncentraci politické manipulace.
Špičkové sportovní výkony elitních otroků permanentně ponižovaných antidopingovými testy mají za úkol jen přitáhnout pozornost světa.

294317

14.8.2013 12:44

Odlehčení

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 294317

Znáte ten vtip?
Co je to fotbalový stadion? Jediné místo, kde může deset tisíc socek beztrestně a sprostě řvát na dvaadvacet milionářů... [chechtot]
A že by Olympijské hry byly něco jiného? [chechtot] Vlastně ano - na Olympijských hrách vydělá ještě víc pijavic.

294381

13.8.2013 17:17

SNOWDEN

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Obevila se sprava kterou podal jako dalši tajnou informaci Snowden Ruske spravodajske službe.
Souvisi to s našim sluncem a na podzim nebo v zime ma dojit k prepolovani slunce a to muže spusobit obri magneticke boure,
kolabs komunikačnich a energetickych siti a zmenu klimatu,tohle teple počasi je priznakem že slunce ceka zmena ktera ale neblaze ovplyvni taky nas.

294345

14.8.2013 4:43

RE: SNOWDEN

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 294345

Slunce takto skokem zjasnilo už od předloňského 26. září odpoledne zdejšího času, kdy současně s tím (a nikoliv se zpožděním cca 1 dne!!!, než ta plasma zasáhne Zemi) vyletěl i geomagnetický Kp index na samu hranici měřitelnosti. Vlivem nejspíš jen o málo změněné hodnotě tepelné složky a ohromné setrvačné hmotě zemské biosféry, se to však jak vidno projevuje ve větším rozsahu až nyní. Takže ten konec světa ohněm, předpovídaný mayskými šamany, ten může být docela pravdivý, pokud ten letní žár potrvá déle, nebo se ještě o pár stupňů zvedne. Mít zde v noci kolem 30°C a ve dne málem 40°C, nebo i víc, to se nedá dost dobře vydržet o pár týdnů víc, než byly ty dva, kdy i tak už byli záchranáři a hasiči na roztrhání... Jó rozházet si to se zdrojem naší existence, to není právě rozumný počin od těch "dvoumoudrých nahých opic". A může je to vrátit až na ty stromy. A to jen pokud jim ten zdroj ty jejich dvoumoudré opičí extravagance vůbec ještě naposledy promine. Jinak za výsledek bude platit, že tudy cesta "být k obrazu Jeho" nevede... a pak - "sbohem civilizace"...

294362

Tuto stránku navštívilo 5 419