Diskuze k článku

Americký fašismus sílí

Příspěvků 68

12.4.2003 21:36

Americký fašismus sílí

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Ja davam Bushovi rok, maximalne dva.

11767

13.4.2003 21:05

RE: Americký fašismus sílí

Bob 204.?.?.?

Reakce na 11767

...slyseli jste SLOVO BOZI.... K.Kryl [smích]))

11841

12.4.2003 22:19

Americký fašismus sílí

Tom Mraz tommraz at fastmail (tečka) fm 212.?.?.?

Ten komiks je ale zrejma parodie. To neni mineno vazne, je to naopak satira na to, co Homeland Security Act prinasi.
A jeste:
"Bývaly různé a hrůzné války, ale nikdy nehrozily totálním vyhubením lidstva."
No nevim, ale behem studene valky byl svet zcela jiste mnohem bliz totalni likvidaci.

Na druhou stranu vubec nepopiram zrudnost Patriot Act a dalsich podobnych at uz prijatych a nebo navrhovanych zakonu. Zatim jede amerika dost rychle zkopce. Porad doufam, ze se lidi probudi.

11772

12.4.2003 22:44

RE: Americký fašismus sílí

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 11772

Ano, omlouvám se dosavadním čtenářům. Ten comics je zřejmě opravdu parodie. Pochází nejspíše ze stránek http://www.thismodernworld.com (mně přišel odjinud). Měl jsem si to věřit dříve. Z článku to raději vyhodím.

11774

12.4.2003 23:28

RE: Americký fašismus sílí

jan 67.?.?.?

Reakce na 11774

>Ano, omlouvám se dosavadním čtenářům. Ten comics je zřejmě
>opravdu parodie. Pochází nejspíše ze stránek
>http://www.thismodernworld.com (mně přišel odjinud). Měl jsem si
>to věřit dříve. Z článku to raději vyhodím.

Ten vyhruzny "comics" muzete videt v nekterych, vetsinou bohatsich, americkych cvrtich. Je to na takove ceduli jako dopravni znacka. Ucelem je odstrasovani pripadnych zlodeju a nezadoucich jako bezdomovci a jini chudaci.

USA, tato zeme svobody a demokracie a prazdnych zvastu, je dnes striktne kastovni spolecnosti. Pro vsechny prakticke ucely je to vlastne apartheid, rozdeleny podle rasovych a ekonomickych linii.

11777

19.4.2003 20:26

RE: Americký fašismus sílí

Karel Dostal kdost (zavináč) volny (tečka) cz 216.?.?.?

Reakce na 11774

Website pro blbecky....

12393

13.4.2003 13:56

RE: Americký fašismus sílí

Vašek vena (zavináč) volny (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 11772

""Bývaly různé a hrůzné války, ale nikdy nehrozily totálním vyhubením lidstva."
No nevim, ale behem studene valky byl svet zcela jiste mnohem bliz totalni likvidaci. "

Castecne mate pravdu. Ale dnes je jina situace. V dobe studene valky byly dve zhruba stejne silne velmoci, ktere se mohly i totalne bvyhubit. ted nastava doba, kdy zacina byt pouze jedna velmoc, ktera si zacina uvedomovat, ze by v pripadnem konfliktu mohla i vyhrat. A vubec nezalezi na tom, zda je to pravda. Staci, kdyz si to bude pan Busch myslet. Pak se do toho klidne pusti. Navic, pokud je jeste dusevne nemocny a veri v APOKALYPSU a svoji roli v ni, pak je svet v mnohem vetsim nebezpeci nez za kubanske krize.

11817

12.4.2003 22:33

Americký fašismus sílí

Jan Zelený zeleny (zavináč) hotmail (tečka) com 213.?.?.?

Na tohle už není co říct. Antikrist přichází.

11773

12.4.2003 23:00

Americký fašismus sílí

Peleska Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 212.?.?.?

Tohle je zásadní článek.Ale má ještě několik rovin.
Už teď jsou nám upírána občanská práva a to při výběru daní.
Prostě a jasně - stát vybere od občanů daně a to vlastně tajně
a občan nemá nad rozdělením peněz vybraných na daních kontrolu.
Celý tyjátr nad rozdělováním státního rozpočtu je docela pěkná
legrace,když domyslíte,že Vy jako občan nemáte jakoukoliv možnost
skutečné kontroly.
V USA ještě diktatura nebyla.My ,co jsme však diktaturu zažili,
máme jasnou představu jak tahle "rakovina" společnosti funguje.
Může být velmi přesný i vnitřní zákon na kontrolu organizací,
které provádějí činnost proti nepříteli / teroristé a jiní /
a stejně ,když se jedná o tzv. tajné organizace ,nezamezíte
selhání lidského činitele.
Pokusím se převést svá tvrzení do lidské řeči a uvedu příklady.
Z praxe bývalé STB v ČSSR je zřejmé,že vzláště v poslední etapě
/ 1975 - 1989 / bylo hodně případů,kdy došlo ze strany STB
a jejich nekontrolovatelných složek k zneužití pravomocí
konkrétních příslušníků STB, aniž dotyčná oběť provozovala
nějakou činnost,která by byla státně nezákonná.
Úřad pro vyšetřování zločinů totality má dostatek podkladů pro taková tvrzení.Bohužel se již dnes podobná svinsta nedají dost
dobře odstíhat a ani dokázat i když jsou zjevná.
V praxi to vypadalo tak,že si příslušný pán od STB vyhlédl naprosto
nevinného občana,který měl nějaký majetek / vilku,chatu,auto apod. /
nebo i něco jiného a na toho vytvořil nějakou protistátní činnost.
Dostal ho snadno do kriminálu a dotyčný byl odsouzen též ke ztrátě
majetku a milý pán z STB zase přes své známé na úřadech / ONV,KNV /
se pro sebe nebo pro svou rodinu zmocnil za pakatel majetku
nevinně odsouzeného.A dotyčný celé roky přemýšlel v kriminále
kdo ho udal a nedošlo mu ,že stačilo aby měl nějaký slušný majetek
a byl předmětem zájmu pánů od STB.
Také pánové od STB zhusta zneužívali svého nekontrolovaného postavení i v osobních záležitostech.

Co je tajné a bez kontroly je velmi nebezpečné!
V připravovaném úřadě na ochranu proti terorismu má pracovat 170 000
lidí.Kdyby bylo jenom 1% potencionálních zneužívačů svého postavení,
je to hodně na pováženou.
Hrozné je ,že proti takovému úředníkovi této organizace nemáte
šanci obrany.On když se na Vás "rozlobí" ,může si s Vámi dělat,
co se mu zlíbí.Nedej Pámbů,když se mu bude líbit Vaše žena nebo
Váš majetek.Postup už je popsán.A je jedno,zdali to byla STB
v ČSSR anebo obdobná organizace teď zaváděná v USA.
Nejhorší je ,že se začne ve společnosti šířit syndrom strachu!
Ten potom funguje jako katalyzátor!
I když by byl podobný zákon proti terorismu myšlen sebelépe,
skrývá obrovské nebezpečí osobního zneužití a proto byly podobné praktiky ve všech demokraciích postaveny mimo legalitu.
Většinou v dalších fázích dojde na strůjce podobných pořádků.
Revoluce požírá svoje děti.Kolik bylo věřících a poctivých komunistů
popraveno a zavřeno! A zvitězili ti nejhorší z nejhorších.
Tak to na světě chodí! Tak pozor!



11775

12.4.2003 23:58

Mne na tom děsí nejvíce to, že ...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 11775

...Američané mají stále zřejmější tendenci uplatňovat tyto zákony i mimo své území. A že jim to prochází. (Když pominu, samozřejmě, strach z jaderné války, na kterou se ten psychopat třese.) Těžko říct, čeho se bojím víc. [pláč]

11778

13.4.2003 1:04

RE: Mne na tom děsí nejvíce to, že ...

Karel Dostal kdost (zavináč) volny (tečka) cz 216.?.?.?

Reakce na 11778

neboj se niceho, vrat se do Ceska a vol komunisty do vlady a mas pokoj

11787

15.4.2003 23:44

RE: Mne na tom děsí nejvíce to, že ...

Jiri Chovanec jiri (tečka) 0122 (tečka) 41874 (zavináč) telia (tečka) com 213.?.?.?

Reakce na 11787

Vazeny pane Dostale,
obavam se,ze si nevidite dal nez na spicku vlastniho nosu,a mozna ani tam ne.
Prijemny zimni spanek Vam preje
Jiri Chovanec.

12076

13.4.2003 0:20

RE: Americký fašismus sílí

jan 67.?.?.?

Reakce na 11775

"Panove od STB obvinujiciho nevineho obcana aby se mohli zmocnit jeho vilky ..." jak pisete

Toto je bezna praxe americkych policistu! Pokud vas chytnou s vetsi castkou na hotovosti mohou vam penize zabavit pouze na zaklade podezreni, ze pochazi z trestneho cinu - nemusite byt z niceho usvedcen - stejne to nedostanete nazpatek!

Napisete sek nekomu kdo je v necem namoceny - zabavi vam cele bankovni konto - budou tvrdit, ze jste se s nim associoval nebo konspiroval.

Mohou vam zabavit auto kdyz mate jen o jeden den proslou ridicskou licenci, nebo kdyz zastavite poulicni holcici ktera se ukaze byt "agent provokater".

Policie porada cele aukce vseho co si obcanum zabavili a profit jde do kapsicky departmentu. Ze toto jednani je v zjevnem rozporu s americkou ustavou muze v cernych uniformach vubec nezajima.

www.fear.org
zde se muzete docist vice

www.google.com
zadejte "forfeiture laws" vyjde vam plno odkazu na linky, jeden potesitelnejsi nez druhy - jestli to zabavovani STB opravdu delala (zni to spise jako nejaka lidova tvorivost) pak se muzete na techto linkach presvedcit jaci amateri byli ve srovnani s jejich amickymi kolegy ...

11781

13.4.2003 8:23

RE: Americky´ fasˇismus sílí

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 11775

>Cely´ tyjátr nad rozdeˇlováním státního rozpocˇtu je docela >peˇkná
>legrace,kdyzˇ domyslíte,zˇe Vy jako obcˇan nemáte jakoukoliv
>mozˇnos

>skutecˇné kontroly.

S tim souhlasim. A cim je vlada levicovejsi, tim je to horsi.... Jak se vlastne rozdeloval rozpocet v Husakovskem CSSR nebo v Saddamove Iraku ?!

>Kolik bylo poctivych a vericich komunistu popraveno a zavreno >!

Poctivych komunistu ? Kazdy komunista je uz svou podstatou zlocinec a vrah. To, ze vrazdili jeden druheho bylo jenom dobre. Alespon nekteri z nich byli potrestani.......

11812

13.4.2003 17:58

RE: Americky´ fasˇismus sílí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 11812

Aha pane moudry,takze napriklad Jiri Wolker, Vitezslav Nezval, ci Jaroslav Seifert, kteri se hlasili ke komunizmu byli taky vrazi a lumpove,ze?...mikine ty si proste ubohy clovek...

11825

14.4.2003 3:18

RE: Americky´ fasˇismus sílí

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 11825

>Aha pane moudry,takze napriklad Jiri Wolker, Vitezslav Nezval, >ci
>Jaroslav Seifert, kteri se hlasili ke komunizmu byli taky vrazi a
>lumpove,ze?...mikine ty si proste ubohy clovek...
========================================
Lidi kteri se ke komunismu prihlasili z blbosti, casto jeste v puberte a za par let pochopili svuj omyl sem vubec neplet.
A uz vubec ne Seiferta, ktery celym svym zivotem dokazal, ze s tim svinstvem nema nic spolecneho.
A ty poznamky o "ubohem clovekovi" si nech pro sebe, kdyz nemas ani jmeno ani e-mail.... [velký smích]

11868

13.4.2003 18:23

RE: Americky´ fasˇismus sílí

Peleska Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 11812

Hele Mikine nebudu Ti nadávat,ale tvrzení,že každý komunista
je už svou podstatou zločinec a vrah je mimořádně hloupé.
Nemáš pravdu.V roce 1946 zvítězili velkou převahou komunisté
v demokratických volbách zásluhou velké většiny poctivých lidí ,
ať již komunistů nebo bezpartijních protože měli všichni na zřeteli
lepší a hlavně spravedlivější společnost,než byla první republika.
Hodně též přispěl k posunu ve vědomí lidí "Mnichov" a "protektorát".
Také do "února" 1948 takové politické uspořádání fungovalo.
I lidé informovaní / Jan Masaryk / věřili,že jde politicky
ustát "socialismus" bez atributů ,které byly známy ze SSSR.
To znamená politický systém ,který by byl demokratický,
ale měl prvky socialismu,ať již jakéhokoliv typu.
Bohužel k moci se dostala "lůza" nejhoršího stalinského typu
a ta již s komunismem, či socialismem neměla nic společného!
Používala jenom názvy ,ale náplň byla ještě horší než za Hitlera.
Přečti si knihu Josefa Frolíka " Špion vypovídá" a tam se všechno
dozvíš.
Jak takzvaní komunisté po únoru 1948 začali pro represe
používat bývalé gestapácké sítě donašečů a fízlů.
Rozdělil bych tedy komunisty na předúnorové a ty další.
Vzláště ohavní jsou bezesporu komunisté kteří vstoupili do KSČ
po roce 1970.Jejich morální pochybení je zjevné a mohou vyprávět,
co chtějí.Také jsem slyšel od některých,že vstoupili do KSČ proto,
aby tu stranu pomohli rozložit zevnitř.Proto gustu atd.
Takže chvilku přemýšlej,než něco napíšeš.
Svět není černobílý a jeho vidění v zjednodušené formě je veliká
škoda.Obyčejně člověk někomu či něčemu ublíží,aniž si je vlastně
takové křivdy vědom.

11826

13.4.2003 22:15

RE: Americky´ fasˇismus sílí

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 11826

Rozdělil bych tedy komunisty na předúnorové a ty další

Bol Klement Gottwald "predunorovy" alebo "ten dalsi"?

Bolsevikom uverilo vela pomylenych ludi, ale nemylme sa teraz. Bolsevizmus kaze o eliminovani triednych nepriatelov.
Narozdiel od mensevizmu, ktory je orientovany socialne-demokraticky.

Okrem toho, na Slovensku vyhrala v 1946 demokraticka strana, mate dojem, ze sa stala vladnucou stranou?

A panovi, co hovoril, kolko skvelych spisovatelov podporovalo myslienku komunizmu: Ono to bolo asi v dobe, ked bol komunizmus len myslienka a je trocu rozdiel, medzi Maroxvym svetonozarom a Stalinovym terorom.

11843

14.4.2003 3:41

RE: Americky´ fasˇismus sílí

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 11826

Pelesko, ty volby ktere komunisti vyhrali tak moc demokraticke nebyly. Komousi meli uz davno klicove pozice v armade, STB a skoro vsude jinde. Ostatni politicke strany nedostaly casto ani papir, aby mohly tisknout noviny.......
A ten mytus o "poctivych komunistech"...... [smích] Muzes nejake jmenovat ? Byl to snad Lenin a jeho tlupa vrahounu ? Nebo stale jeste oplakavany Slansky a jeho soudruzi? Vsichni kdo Slanskeho znali z dob, kdy se komousi drali k moci se shoduji na tom, ze to byl jeste vetsi padouch nez Gottwald. To, ze jeden z nich vyhral boj o koryta neznamena, ze ten druhy byl lepsi.....
Mozna jsem to trosku zjednodusil kdyz jsem napsal, ze kazdy komunista je zlocinec a vrah. Treba se opravdu nekde najde slusny mafian, nacista nebo komous.
Kdo zna aspon trosku dejiny minuleho stoleti, se vsemi temi miliony mrtvol v GULAGU a jinde tak vi, ze takove zjednoduseni ma daleko bliz k pravde nez blouzneni o jakychsi "poctivych komunistech"..........

11871

14.4.2003 13:09

Hehe

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 11871

To je ale srandy, jak to vsecko porad delite a srovnavate, hadate se, merite, tridite... [smích] Vzdyt je to uplne jedno! Staci se podivat dneska jenom na politickou situaci u nas. Ze nejsou komuniste u moci? Omyl, jsou. Ze nejsou u moci fasiste? Omyl, jsou. Ti lide jsou porad stejni, akorat si rikaji pokazde jinak, podle toho, kam se ubira verejne mineni, jinak to jsou ty same potvory. Nema tedy vubec zadny smysl se tady dohadovat o zrudnosti nejakych komunistu. Komunista, to je jenom slovo, pojem, ktery nic neznamena. Je to jenom zastera to ktere se zabalila spousta smejdu, kdyz prisla vhodna doba. A kdyz doba pominula, proste a jednoduse zasteru vymenili za jinou.

11901

22.4.2003 16:54

RE: Americký fašismus sílí

ja ja (zavináč) ja (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 11775

Milej zlatej, dneska ti seberou majetek juen na základě blbyho cáru papiru od finančního uřadu, kterej vypracuje finanční uřednice s praxi bejvala pokladni ze supermarketu a podepise to nejaka ředitelka okresního finančního uřadu. Nedovolas se a stejne tak tam uz nekdo ceka a stoji aby si u soudu tvuj barak koupil zapakatel, nejspis nejakej pravnik, ne ? Budiček, sou to všechno lumparny.>Tohle je zásadní článek.Ale má ještě několik rovin.

12562

12.4.2003 23:05

Americký fašismus sílí

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Je to SATIRA!, nikoliv komiks pro deti. Uff ...

"Tom Tomorrow (Dan Perkins) is the creator of the award-winning weekly cartoon of social and political satire, This Modern World, which appears regularly in approximately 150 papers across the country. His work has been featured in the New York Times, Spin, Mother Jones, The Nation ,US News & World Report., Esquire , The Economist, The New Yorker, and numerous other publications. In 1998, he won the first place Robert F. Kennedy Journalism Award for Cartooning. tec ..."

11776

13.4.2003 0:42

Americký fašismus sílí

Peleska Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 212.?.?.?

Vy jste vážený pane hrubě nepochopil smysl mého příspěvku.
To "zabavování" nedělala STB jako organizace,nýbrž to byly
"melouchy" jejich příslušníků. Vymýšlení zločinců kvůli vlastnímu
obohacení. Taková " malá domů".
To je na tom to nejhorší.
Utajenost a nemožnost kontroly vede ke zločinnosti
uvnitř represivní organizace!!!!
Takže ve výsledku jsou potom závažné prohřešky vůči společnosti
ještě drtivější.

11783

13.4.2003 1:01

Americký fašismus sílí

Karel Dostal kdost (zavináč) volny (tečka) cz 216.?.?.?

"Americký fašismus sílí"...mozna v hlave cyniku a ubozaku kteri nevidi do budoucnosti. Je me vas hosi lito. Ale vy o tom nevite ze jste vedle , takze vase happiness je justified !!

11786

13.4.2003 2:13

RE: Americký fašismus sílí

Peleska Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 11786

Vážený pane Dostál,
možná ,že není úplně nejlépe zvolen název článku,tj.fašizmus,
ale děje zde popisované jsou zcela jistě patologickou odezvou
společnosti na jinak řešitelné úproblémy.
Také válka bez zjevné příčiny omluvitelná před světovým
veřejným míněním je ze stejného podhoubí.
Stav společnosti a její projevy spolu velice úzce souvisí.

11792

14.4.2003 12:04

RE: Americký fašismus sílí

Quak 195.?.?.?

Reakce na 11786

To je dobře, že budoucnost bude růžová. Povězte nám pane Dostál, jakou máte vizi budoucnosti, prosím, prosím... Rád bych to slyšel od toho, kdo o tom něco ví, jak to bude, ať tady nezní cynicky v hlavách našich (či jejich) a ať je naše ubohost plynoucí z "deja vu" překonána. Díky převeliké

11898

13.4.2003 1:43

Upřesnění

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

> Vytvoření obrovského ministerstva pro vnitřní bezpečnost (170 tisíc zaměstnanců, 37 miliard roční rozpočet)
> sdružujícího 17 státních, mocenských a výzvědných orgánů včetně CIA a FBI.

Ne, CIA a FBI určitě nejsou součástí Department of Homeland Security - viz přehled agentur http://www.dhs.gov/dhspublic/interapp/editorial/editorial_0133.xml. Podle toho seznamu se sice pod DHS přesunou dvě části FBI: National Domestic Preparedness Office a National Infrastructure Protection Center, ale například na stránce http://www.fbi.gov/congress/congress03/mueller032703.htm je prohlášení ředitele FBI Roberta Muellera před kongresem dne 27. března 2003 - je to jeho odůvodnění rozpočtu FBI na rok 2004 (celkem 6,4 miliardy am. dolarů). Kdyby FBI byla součástí DHS, určitě by se její rozpočet neprojednával samostatně.

K CIA jsem údaje o rozpočtu tak narychlo nepotkal (čímž bych mohl argumentovat obdobně), ale je zřejmé, že zařazení CIA do DHS by bylo v rozporu s logikou - DHS je organizace operující pouze uvnitř USA, zato CIA je velmi aktivní mimo USA (tento argument je vlastně částečně pravdivý i pro FBI).

Pro úplnost dodávám, že totéž (samostatnost DHS, CIA a FBI) je zcela zřejmé i z jednoho mého dřívějšího diskusního příspěvku (http://www.zvedavec.org/nazory.php?clanek=317, 11.06.02 23:36):

"Jako duvod [vzniku Department of Homeland Security] je uvadeno vytvoreni druhe vrstvy zajisteni proti zpravodajskym a komunikacnim selhanim, ktera postihla CIA i FBI, a ktera Kongres v soucasne dobe vysetruje. Ale podle Bileho domu nebude mit Urad zapezpeceni vlasti pristup k nezpracovanym datum prostrednictvim techto agentur - misto toho bude spolehat na jakkoliv zredigovana hlaseni, ktera [tyto agentury] dobrovolne nabidnou. To znamena, ze jakakoliv dulezita data, ktera tyto agentury nezpracuji, budou ignorovana take novym ministerstvem. Takze muzeme hezky vyloucit, ze uvadeny duvod je pravym duvodem. Pravy duvod, zcela jasne, je ziskavani a zpracovani dat v gigantickem objemu."

Kromě toho, součástí DHS se stává 22 agentur, ne 17 agentur... (opět je to vidět ze zmíněné stránky s přehledem agentur).

> Jen jedno se ví: že výrobek je designovaný tak, že neexistuje zpětná kontrola. Není ani papírový doklad.
> Tyto stroje se nyní v tichosti instalují ve všech státech Unie.

Slovo "designovaný" je ekvivalent anglického slova "designate" (sloveso nebo přídavné jméno), viz třeba http://slovnik.seznam.cz/sl.fcgi?src_trg=en_cz&len=30&word=designate. Jeho typický význam je: ustanovený, určený, nastávající, jmenovaný, prohlášený.

Tipoval bych, že v daném případě by vhodný výraz (v souladu s anglickým slovem "designed"[mrknutí jedním okem] vypadal takto: "výrobek byl navržený tak, že neexistuje...".

> ... utvořena byla organizace Neighborhood Watch Association, nové mínění (Soused tě hlídá) ...

Nebylo by lepší použít obrat "nový význam ..." (jako ekvivalent anglického "new meaning"[mrknutí jedním okem] místo obratu "nové mínění (Soused tě hlídá)"?

11789

13.4.2003 3:06

Ovšemže máte pravdu

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 11789

...jako ostatně vždy. [smích]
ANo, CIA a FBI zůstanou zachovány, ale budou předávat výsledky své práce novému ministerstvu. Už jsem to tady jednou napsal v článku Takové docela normální (estébácké) ministerstvo http://www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=334, a zase jsem to zapomněl. Včetně těch 22 a ne 17 agentur. Omlouvám se. Ten počet v článku opravím, to ostatní nechám. Díky. [velký smích]

11797

13.4.2003 3:32

RE: Ovšemže máte pravdu

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 11797

K vámi zmíněnému článku http://www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=334 patří mnou zmíněná diskuse http://www.zvedavec.org/nazory.php?clanek=317. Koncová čísla obou těch odkazů se liší - což je trochu matoucí - ale kdysi jste myslím kdesi vysvětloval, že to má nějaký důvod. Kdyby ale existoval z diskuse odkaz na původní článek (tak jako existuje z článku odkaz na příslušnou diskusi), tak bych vám ten váš článek určitě připomněl sám. Takhle jsem hledal jen to, čím jsem sám přispíval. [smích]

11798

13.4.2003 2:16

Americký fašismus sílí

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Preco si to nepovedat na rovinu?
Amerika je prespikovana domacimi zradcami a cudzimi spionmi.
Prave vdaka politickej korektnosti sa tam dostal kazdy zivel a kazda uchylka bola vitana. Teraz s tym maju problemy, pretoze ich vlastny obcania podporuju zaujmy krajin s protiamerickou politikou.
Americka spolocnost je hnila skrz na skrz, tak sa nedivte ze je tu snaha to precistit.

11793

13.4.2003 22:24

RE: Americký fašismus sílí

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 11793

>Preco si to nepovedat na rovinu?
>Amerika je prespikovana domacimi zradcami a cudzimi spionmi.
>Prave vdaka politickej korektnosti sa tam dostal kazdy zivel a >kazda uchylka bola vitana. Teraz s tym maju problemy, pretoze ich >vlastny obcania podporuju zaujmy krajin s protiamerickou >politikou.
>Americka spolocnost je hnila skrz na skrz, tak sa nedivte ze je >tu snaha to precistit.

[velký smích] Přesně tak,nejlepší by ale bylo,když by se hned začli navzájem střílet i za vyjádření nesouhlasu!!!Možná že to opravdu je začátek konce říše USA.Třeba zase bude v USA občanská válka.Pokud je nad námi ten pán Bůh/God,tak doufejme,že jednoho dne zvítězí dobro nad zlem a pravda nad lží a dojde na všechny ty lumpy jako Bush,Powell,Sharon,Kissinger........atd!

11848

13.4.2003 2:29

Americký fašismus sílí

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Tak se nam vraci heslo "Kdo neni s nami, je proti nam", jenze tentokrate z ust predstavitele demokracie a svobody, jez si vlastne od dob presidenta Linkolna nalhavala volebni frasku ve vyberu presidenta, jehoz Americani nikdy nevybrali, ale byl jim vzdy predlozen na zaklade daru na jeho zvoleni, tudiz president byl volen dolary, ale ne lidmi tak, jak mnozi Americani veri, ze Reserve Bank je statni banka. Problem je v tom, ze tezko diktaturu muzete delat v narode, ktery uz ji jednou prozil, ale mnohem snadnejsi je delat diktaturu v narode, ktery desitky roku vykazoval demokracii a s tim spojenou zakonitost, takze dnes v novych zakonech dostanete i tricet roku za demonstraci pri neuvedomelem vylevu svych citu k ruznym prehmatum politickych diktatoru.

Denver-AP -- They say they were doing God's work, but a jury says three nuns were violating man's laws.

A Denver court found the three women guilty of defacing a missile silo and interfering with national defense. All three are members of the Catholic Dominican order of nuns and are peace activists.

In October, the women broke into a Minuteman missile silo in Colorado, pounding the lid with hammers and painting on crosses with their own blood.

Impending war with Iraq and the fear of nuclear weapons prompted the women to take action. And all three still say they did the right thing.

The nuns now face up to 30 years in prison, but a chief prosecutor says they

Kráceno (Editor)

11795

13.4.2003 23:00

RE: Americký fašismus sílí

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 11795

Jiz na jare 1946 vyjadril Ceskoslovensky president Benes podporu usili sionistu o vybudovani vlastniho statu v Palestine. Tato podpora vsak nesla podtony jinych ideologii, zvlastne pak Benesovy snahy o vytvoreni povalecneho Ceskoslovenska jako statu bez narodnostnich mensin. Benes ve svem projevu k clenum anglo-americkeho vysetrovaciho vyboru, povereneho zkoumanim palestinske otazky, mimo jine rekl: "Vsem zidum, kteri o to pozadaji, musi byt povoleno vystehovani do Palestiny. Ti, kteri se odmitnou vystehovat, se museji zcela asimilovat s narodem, v nemz se usadi. Pokud se neasimiluji, budou v hostitelskem state zit jako cizinci. Vytvoreni zidovskeho statu v Palestine je jedinym moznym resenim mezinarodniho zidovskeho problemu."


http://www.verafilm.cz/brichakecycz.htm

Tu to mate, clovece. To vy cesi ste stvorili izrael.
Teraz, ked sa vam to nepaci, tak si zas tych zidov vezmite nazad.

11852

13.4.2003 23:04

RE: Americký fašismus sílí

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 11795

Egypt, povzbuzovan novymi spojenci, znarodnil Suezsky pruplav. Po podpisu CS-Egyptske obchodni dohody 27. zari 1955 egyptsky vudce Gamal Abdal Nasir vyhlasil, ze na zaklade prave podepsane dohody Egypt obdrzi za dodavky ryze a vlny dodavku 200 bombarderu, 230 tanku, 100 mobilnich del a 500 del. Jako vysledek kolonialnich snah Francie a Velke Britanie, ale take masivnich zbrojnich dodavek z Ceskoslovenska, zacina na Blizkem Vychode 29. 10. 1956 dalsi valka. Nasi vojensti specialiste, kteri jeste pred osmi lety cvicili vojaky zidovske armady, nyni cvici arabske bojovniky, jejichz cilem je vymazat Izrael z mapy sveta.

http://www.verafilm.cz/procesykecycz.htm

a teraz z druhej strany

Tu vidime, ze skutocnymi strojcami sprisahani na svete nie su zidia, ale cesi!!!

11855

13.4.2003 6:07

Americký fašismus sílí

Jerry ninelove4u (zavináč) hotmail (tečka) com 65.?.?.?

Pane Nohejl,
muzete mi dat link na ten pripad odsouzeni sester soudem v Denver ,CO ?
dekuji
Jerry ,denver

11808

13.4.2003 10:19

Americký fašismus sílí

Eli 212.?.?.?

Nojo, Amerika, zeme Svobody.

Jenom holt zalezi na tom, kterej Svoboda je tam zrovna u moci. [pláč]

11813

13.4.2003 10:38

Americký fašismus sílí

Karel Klozar koze (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

>ochopitelně že jakákoliv stížnost na konání státní !!!Správy!!! je >vyloučena. Orgány mohou při prohlídce zabavit cokoliv, co uznají >za vhodné.

>Po!!!D!!! záštitou tohoto zákona začaly policejní složky

hezky clanek

11814

13.4.2003 15:40

Americký fašismus sílí

zizka 213.?.?.?

Čm dél tím lépe. Progranizovaná společnost donašečů a špiclů úplně ztratí schponost samostatného reagování v nestandadních situacích (povodně, plošné pořáry, totální výpadek elektriky, vody a plynu) Veškeré technologické vymoženosti jsou k ničemu, každý chce urvat kus plesnivého chleba, aby nechcípl hlady. Hoří to bude o to, že doje k požírání syrového masa at ze zvířat ka ze slabých lidských jedinců

Uvedené zákony vytvoří stádo poddajných pokorných tupých hovádek. Ppřo globální problému (viz výše, nebo pádu asteroud) se změní v rabující lůzu. Ozbrojené skupinu "ochránců/ zákonnosy budou sřílet do posledního náboje. Ani ten si pro sebe nenechgají. Dav je zadupe.

Má nepříjemný dojem, že se toto zkoušelo v Iraku /protopže je to rozvinutá industralizovaná země, srovnatelná s některými státy v USA.

11822

13.4.2003 22:20

RE: Americký fašismus sílí

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 11822

Bohuzial si mylite dojmy a pojmy.

V USA je vyznamna aj vidiecka spolocnost, nie len mestska. A nema tam ziadne JRD, kde sa hospodari kolektivne. Kazdy sebe, co si urobi, to ma. Ja si myslim, ze americania su v mnohom samostatnejsi nez europania.

Celkom nerozumiem tomu, ako si mam poradit s dopadom asteroidu. Ja vo vseobecnosti pestujem survivalizmus, mam zasoby potravin na mesiac-dva. Ale to same by asi nestacilo.

11845

13.4.2003 23:26

Americký fašismus sílí

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Pane Mikine Prosim Vas vyjmenujte mi deset komunistu, estebaku a dalsich zrud ktere vrazdily Ceske a Slovenske obcany od roku 1948.Jmenujte mi jednoho soudce ktery sedi v kriminale za hrdelni pozsudky Cechu a Slovaku v padesatych letech. Jmenujte mi jednoho proradneho novinare z Rudeho Prava a dalsich Ceskych novin ktery sedi v kriminalu za lzi ktere cpal do chrtanu Cechu a Slovaku.Jmenujte mi jednoho "umelce"ktery sedi za sve zrudne nesmysly pumpovane do dusi Ceskych a Slovenskych detiv 50-satych letech. Jmenujte mi jednoho ucitele ktery sedi v kriminale za lzi pumpovane do mozku Ceskych a Slovenskych deti. Pamatujete kdy Nacisticti zlocinci byli odsouzeni k smrti v Norimberku? Branili se s tim ze vykonavali rozkazy od svych nadrizenych. Soudce jim odvetil "meli jste pouzit vlastniho svedomi a zodpovednosti" Co na to Vy, meli by tito lumpove byt potrestani?

11856

14.4.2003 9:47

RE: Americký fašismus sílí

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 11856

Obavam sa, ze ti najhorsi z nich su uz mimo dosah justicie...

11886

14.4.2003 19:04

RE: Americky´ fasˇismus sílí

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 11856

Ten soudce to rekl nacistickym zlocincum dobre. Ti lide si svoje tresty zaslouzili.
Skoda, ze temer nikdo nebyl potrestan v Cesku. Jiste, z armady byli vyhozeni politruci, z SNB vedouci fizlove, ale do vezeni sel malokdo. Ja si vzpominam jen na prazskeho komunistickeho sefa Stepana a clena STB Zifcaka. (To je ten, ktery nedavno organizoval vysilani "lidskych stitu do Iraku).
Nevim ale, jestli to slo udelat jinak. Jestli by hromadne zatykani policajtu, dustojniku a soudcu nemelo za nasledek vytvoreni tzv. power vacuum, kdy nefunguje policie, armada a soudy.
Jako jsme to videli napriklad pred nekolika dny v Bagdhadu.
Ale to uz se odchylujeme hodne od tematu. Zacal to Peleska svou poznamkou o jakychsi "poctivych komunistech"... [smích]

11921

14.4.2003 2:58

Americký fašismus sílí

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Linka na proces skatolickymi sestrami je pod nazvem "Nuns face prison time for what they call act of conscience" je to v novinach Denver-AP- a na internetu to naklepete pod linkou:
http://www.wmestations.com/global/story.asp?s=1220033§ClientType=Printable
Take pouzitim linky WMCTV.com

11865

14.4.2003 3:02

Americký fašismus sílí

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Fasismus bude silit podle toho, kolik tlaku vytvori na lidi privilegovana trida, jako je Soros a Rockefeler. Dnesni Spojene narody nejsou pro blahobyt lidstva, ale pro blahobyt blahobytnych a pokud se lide nedaji dohromady, tak je tahle Kabal spolecnost vyvrazdi, tak, jak je planovano v nize uvedenem clanku.

More disconcerting, the U.N. is known to be heavily influenced by Rockefeller family members and corporate interests. History shows Rockefeller fortunes built the U.N. building in New York City. During WWII, the Rockefeller family and their Standard Oil Company supported Hitler more than they did the allies according to court records. One federal judge ruled Rockefeller committed "treason" against the United States.Ê Following WWII, according to attorney John Loftus-an official Nazi war crimes investigator-Nelson Rockefeller persuaded the U.N.'s South American voting block to favor Israel's creation only to assure secrecy regarding his support for the Nazis. Earlier that century, John D. Rockefeller joined Prescott Bush and the British Royal Family in sponsoring the eugenics initiatives that gave rise to Hitler's racial hygiene programs. During the same period the Rockefeller family virtually monopolized American medicine, American pharmaceutics and the cancer and genetics industries. Today, the Rockefeller family, foundation, U.N. and WHO remain at the forefront of administering "population programs" designed to reduce world populations to more manageable levels. As per a recent advertisement Foreign Affairs-a prestigious political periodical published by the David Rockefeller directed Council on Foreign Relations-the U.S. population is being targeted for a 50% reduction.

11866

14.4.2003 4:27

Americký fašismus sílí

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Nejenom Americky fasismus sili ,ale bude silit i Australsky,nebot ,uz i katolicka cirkev zaznamenala "judaisaci Australie" a ozvala se na protest.


Catholic Bishop attacks Howard's pro-Jew stance
http://www.theaustralian.news.com.a...55E2702,00.html

JOHN Howard was too quick to swallow the "pro-Israel" rhetoric of the US and was contributing to the anti-Western sentiments of the Muslim world, the Catholic Bishop of Canberra-Goulburn, Pat Power, said last night.

Bishop Power, who has been a leading campaigner against the war on Iraq, said Mr Howard's speech yesterday emphasised a dangerous willingness to side with Israel irrespective of the circumstances.

"I believe that the US and our Prime Minister would be far more constructive if they took an even-handed approach to Israel," Bishop Power said.

"I have no doubt they favour Israel too strongly. If there was a more balanced approach it would take a lot of the angst out of the Muslim world," he said.

Mr Howard referred to Israel in his speech as a "special target of terrorism" whose legitimacy had to be upheld by the US. There was no reference to the assaults by Israel against Palestinians, an omission that Bishop Power said was evidence of bias.


PM fires anti-West fervour: Bishop - COUNTDOWN TO WAR
The Australian , 14-03-2003 , Ed: 3 - All-round Metro , Pg: 007 , 502 words , LOCAL
JOHN Howard was too quick to swallow the ``pro-Israel'' rhetoric of the US and was contributing to the anti-Western sentiments of the Muslim world, the Catholic Bishop of Canberra-Goulburn, Pat Power, said last night. Bishop Power, who has been a lea...




11874

14.4.2003 14:16

RE: Americký fašismus sílí

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?

Reakce na 11874

Viete, ono sa stane, ze clovek hned nepochopi otazku, pripadne ked ju pochopi, tak nepochopi odpoved:

- We are going to speek about the theme Don Juan in two weeks, which kind of man is by your opinion for women irresistible?

- For-women? Heh, so I am by this question I am very surprised. You know? Me negy, He, who I am mostly off-with, is on-women, yes? Which is being existed from our republic, which is itself very, very done awkward, yes? Judicious authorities and whatever sorts of off-authorized from republic, when they are women, so ordinary are given such a question, that if they are not wished and for that they are not being paid for that. That is formal-oriented matters, which is at our own very poor disciplined, yes? It is to be necessary to serious distinguish on all socialism, workmanly class, and firmly trust, and firmly getting off-with this authority, which is being sloppy, yes? Which is, er, which is untried with our workmanly class, yes? Unsuffering with canvas, yes? So, ordinary, when is a man being called somewhere, in order it should be so called somewhere, to off-solve the situation to the man. The party authorities, or department of justice, judicious or whatever sorts of matters, yes? Not by the sloppy is being enclose, that is getting an illness, yes? The one, who is going to go there, that he is afraid about, that he is not afraid about, that he has to be becoming an ilness, yes? By nervous, yes? Battered, yes?

- Well, O.K. I thank you very much... ...so long.

- You are welcome, you thanks for nothing. I am from Komarnin, from Hungarian nationality, yes? I was demanding ordinary to be released from frontiers with some things, which is yours telivision-televisions’s separed, yse? It was off-solved my situation, which is about authoritative, authority …er, penalty, for penalty things, yes? Penalty things and then by the way, she is to me very complaisant, to deal with me, to be talking with me, yes? Because, it was the biggest mistake, that I have been punished, but no punishment, since I have done a punished, to make they such a punishment, which is a man deserved upon that. Not any sloppy, yes? Which is a man receiving, when he is dealing with ruct, six months, six months of earning to pay, yes? Twenty-three, five per percent and two, two years the one is, two years is the driving license, yes?

- Well, I thank you … so long.

- You are welcome, you thanks for nothing, even once… if you are being…

11903

14.4.2003 16:57

RE: Americký fašismus sílí

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 11903

Omylem jsem brňákovi vymazal příspěvek, ve kterém žádá, aby to někdo přeložil. Omlouvám se.

Ale ani já nerozumím tomu, proč to tady je, co tím chtěl básník říci. Mně se zdá, že je to úplně off topic.

11913

14.4.2003 21:01

RE: Americký fašismus sílí

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 11913

[smích]

11926

14.4.2003 21:48

RE: Americký fašismus sílí

brnak 68.?.?.?

Reakce na 11913

Pane Stwora, chtel jsem aby to nekdo prelozil ten clanek do anglictiny.

11932

14.4.2003 19:56

Opat nejake novinky...

Rado 24.?.?.?

Total Information Awareness Project Undergoes First Test
(http://www.informationweek.com/story/IWK20030410S0018)

U.S. buys information about Latin Americans
(http://www.chron.com/cs/CDA/ssistory.mpl/nation/1866163)

Homeland Security for Sale - ako sa z "Homeland Security" za pomoci US vlady stava komercna znacka:
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/articles/A14902-2003Apr12.html

11924

15.4.2003 0:18

Americký fašismus sílí

Bolo Sinsaew 62.?.?.?

Marx, Engels, Rosa Luxemburg, Dzerzinski, Trocki, Lenin, Berija
Ked sa na ten komunisticky zoznam divam, tak chapem, ze ich Mickinmouse nema rad a stale na nich nadava. Nie su ale nahodou vsetci z tohto zoznamu potomkovia Abrahama, clenovia tzv. vyvoleneho naroda?

11948

15.4.2003 5:05

RE: Americký fašismus sílí

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 11948

>Marx, Engels, Rosa Luxemburg, Dzerzinski, Trocki, Lenin, Berija
>Ked sa na ten komunisticky zoznam divam, tak chapem, ze ich
>Mickinmouse nema rad a stale na nich nadava. Nie su ale nahodou
>vsetci z tohto zoznamu potomkovia Abrahama, clenovia tzv.
>vyvoleneho naroda?

tady z tech kokotu a jedne kokotky jenom lenin nebyl zidko, ale mel zidovku manzelku!!!
to je prave ten paradox, ze mikinmouse se svymi privrzenci nenavidi komunismus, ale nechce priznat, ze si ho "vynalezli" zidkove sami!!!
stefan

11975

15.4.2003 3:38

Americký fašismus sílí

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Zide v kazde zemi,co by pata kolona se snazi odstavit lidi od nezavislych informaci ,ktere utikaji mimo zidy kontrolovany tisk a tak prikladem jsou zide z Kanady, co jim vadi zabery a informace z Al=Jazeera.!!!!!!!Proste chteji patent na mozek jen pro sebe!!!!

Apr 09, 2003 - Globe and Mail
By: James Adams

Jewish groups aim to block Al-Jazeera in Canada

Canada's two largest Jewish organizations say they plan to oppose an attempt by the Canadian Cable Television Association to carry the Al-Jazeera network on its members' digital-cable service.

Calling the Qatar-based network "anti-Semitic," the Canadian Jewish Congress and B'nai Brith Canada will intervene in hearings against the CCTA plan. Last week, the association, as a prelude for licensing hearings, asked that the Canadian Radio-television and Telecommunications Commission include Al-Jazeera as part of a bundle of "ethnic" channels on the CRTC's list of eligible satellite services.

At the same time, the National Council on Canada-Arab Relations says it will intervene in favour of Al-Jazeera, arguing "it would broaden the horizon of the Canadian public" with respect to issues in the Middle East and Afghanistan.

Keith Landy, president of the Ottawa-based Canadian Jewish Congress, said his organization's "close monitoring" of Al-Jazeera, started in 1996, shows that its programming and journalism is marred by "blatant anti-Semitism, Holocaust denial and the glorification of suicide bombers.

"We certainly don't want this to appear as a political attempt to prevent another view from being aired," Landy said. "But by granting them a licence, the kind of stories that they carry could contravene the Criminal Code," as well as hate legislation, the federal government's terrorism act and broadcast regulations established by the CRTC and the Canadian Broadcast Standards Council. (zkraceno)

11961

15.4.2003 4:21

Americký fašismus sílí

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Nikdy jsem sinemyslel ,ze fasismus bude v byvale komunisticke zemi,ale zprava z zidovskeho tisku mne o tom presvedcuje,ze po celem svete sili protizidovske nalady.

Wave of Antisemitic Graffiti in Barnaul


(April 11, 2003)
Around 40 gravestones, the majority of them Jewish, were defaced with swastikas in the city of Volgodonsk (Rostov Oblast), according to a report by Don-TR news on April 11, 2003. Police believe the attack on the city’s central cemetery was carried out by “Satanists.”

At the same time, a large number of swastikas and antisemitic slogans were painted overnight on buildings in the center of Barnaul (Altay Kray), according to an April 11, 2003 report by the Utro.ru news agency. Many of the spray-painted slogans condemned US president George W. Bush.

11964

15.4.2003 6:31

RE: Americký fašismus sílí

Zdenek Matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 11964

>Nikdy jsem sinemyslel ,ze fasismus bude v byvale komunisticke
>zemi,ale zprava z zidovskeho tisku mne o tom presvedcuje,ze po
>celem svete sili protizidovske nalady.
>Wave of Antisemitic Graffiti in Barnaul

Robinku, alias pstrosi hnizdo,jestli se Ti zamlouvaji takova indivi
dua, jako jsou ti co vytvari ta prenadherna dilka "graffiti", tak potom jsi jeden z nich, a netreba komentare. Zdar Emousku.

11989

15.4.2003 22:32

Americký fašismus sílí

VLK ingvlk (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Fašismus i komunizmus byla "dělnická hnutí". Ovšem zdá se že byla založena nobo podporována "světovou vládou". Trockij se svými teroristy byl vycvičen ve spojených státech za podpory Rockefelerů.

Takže již mají vyzkoušeno jak postupovat. I v USA, jak se zdá mají připraveny koncentrační tábory i zákony. Ale jak celý podvod dopadl v komunistických státech je již známo. Tedy alespoň lidem v těchto státech. Všichni dostávali stejně, všichni si srovnali i výkonnost.
Tedy podle svých potřeb - motyka a klobouk (Kambodža)a všichni na práci kašlali protože to nemělo cenu dělat víc než druhý člověk.
Zajímalo by mne, jestli si toho "světová vláda" - "nový světový pořádek" je vědom. Je hrozně hezké "vyždímat vdovy a sirotky" = lidi, ovšem musí být co z nich vyždímat. A komu prodávat. Při znárodnění a jiných krádežích sice můžu chvíli žít z nakradeného, ale co pak?
Já osobně jsem cca v roce 1995 potkal nějakou mladou američanku v Praze a bavili jsme se na její téma: "komunismus je dobrá myšlenka, jenom se to blbě dělalo". Bylo léto a ona měla tričko, košili a svetr. Já měl jenom tričko. Tak jsem jí řekl že si zahrajeme na komunismus. Všichni stejně tak mi dá svetr. A budeme mít oba dva dva kusy. Vlastně by mi mohla dát i košili, protože jí jako vedoucí potřebuji a ona ne. Nějak se mi zdálo, že by byla ochotna dělit se o věci jiných lidí, ale ne o svoje. Tak nevím jak jsem ji přesvědčil, ale tak to bohužel v diktatuře chodí. Nedostatek potravin, žádný výběr, plánované hospodářství, žádná konkurence a když vám vyhoří jediná továrna na toaletní papír tak prostě rok není. To by mne fakt zajímalo, jak si to ta světová vláda představuje.
Pokud umíte česky zkuste zabrousit na www.osud.cz

12070

15.4.2003 23:40

Americký fašismus sílí

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Stefane,i Lenin byl Zid. Jediny ktery z nich nebyl Zidovskeho puvodu byl Felix Dzerdzinsky, puvodem Rimsky katolik slectickeho puvodu Byl zakladatel vrazedne Ochrany"tajne policie"

12075

16.4.2003 4:42

RE: Americký fašismus sílí

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 12075

>Stefane,i Lenin byl Zid. Jediny ktery z nich nebyl Zidovskeho
>puvodu byl Felix Dzerdzinsky, puvodem Rimsky katolik slectickeho
>puvodu Byl zakladatel vrazedne Ochrany"tajne policie"

pavle, nekde jsem cetl, ze jen stalin a lenin pry nebyli zidi, ale meli zeny zidovky, at je to jakkoliv, byli to buzeranti bolsevicti, kteri nam zamotali osudy. nejen nasi zemi, ale nam vsem, kteri jsme kvuli komunisticke hiearchii zdrhli ze svych domovu.
libi se mi, ze sami zidkove odsuzuji komunismus a ani nepripusti, ze jsou vlastne tohoto nestesti strujci.
viz, mikinove, matejove a brnaci, abych jmenoval ty, co zbyli po smrti dandu, estradu, milu a jinych "zidolovers".

stefan

12092

17.4.2003 0:48

Americký fašismus sílí

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Stefane,doufam ze ti kteri se exponuji na techto stankach na stane lidske slusnosti, poctivosti a s ochotou souziti s dalsimi lidmi si musi konecne uvedomit ze ta druha strane to slusne souziti nechteji protoze by "museli od valu", to co nas neustale konfrontuje kdyz ctes ty nazory tech nekterych Neandrtalu zveda se ti zaludek. dost casto si rikam ,maji vlastni deti? co si o nich mysli,jakou k nim maji zodpovednost, Je to smutne ale je to tak.

12204

17.4.2003 14:49

RE: Americký fašismus sílí

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 12204


kdyz ctes ty nazory tech nekterych Neandrtalu zveda
>se ti zaludek. dost casto si rikam ,maji vlastni deti? co si o
>nich mysli,jakou k nim maji zodpovednost, Je to smutne ale je to
>tak.

pavle, oni klamou a lzou sami sobe. zaludek se mi ani moc uz nezveda
jelikoz vidim, ze nejsou schopni nohejlovi ani albertovi nicim argumentovat, a tak jen provokuji, ci maji stupidni poznamky.
hlavni je, ze si sami sobe odporuji, a to tim, ze odsuzuji komunismus, ale sami si ho vymysleli!!!
stefan

12263

17.4.2003 18:13

RE: Americký fašismus sílí

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 12263

jelikoz vidim, ze nejsou schopni nohejlovi ani albertovi nicim argumentovat
--------------------------------------------------------------
ja som tu zas nezaregistroval ani jednu repliku od vyssie uvedenychpanov, takze aka diskusia? Proste su to len vyhlasenia alebo spravy okopirovane z inych webom. Cize zbytocna strana textu, kde by stacil hyperlink. Proste nie je o com...

12268

17.4.2003 21:19

RE: Americký fašismus sílí

brnak 68.?.?.?

Reakce na 12263

Stefane,

Alberta a Nohejla totiz nikdo necte mimo Tebe. Proto zadna argumentace.

12277

19.4.2003 16:42

RE: Americký fašismus sílí

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 12277

>Stefane,
>
>Alberta a Nohejla totiz nikdo necte mimo Tebe. Proto zadna
>argumentace.

no vidis, jak si protirecis, nectete to, ale stupidni poznamky k tomu mate stale. takze preventivne atakujete, aniz vite co se pise.!!!!
a nice weekend,
stefan

12384

17.4.2003 10:54

Americký fašismus sílí

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Ta cesta k jedne svetove vlade je cestou bezohlednosti a jak rekli clenove atomove komise v roce 1946,"bud svetovou vladu anebo nic !!" a tak se podle toho postupuje,nebot vsechny valky ,co jsme jich meli byly planem na teto ceste k moci nad svetem.I kosteli krestanske cirkve jsou v tom zapojeni,nebot krestanstvi je zalozeno na zidovske Bibli a tak vse nakonec dava smysl, proc se tak deje.

I refer you to Time Magazine's March 1942 article titled American Malvern . It describes a meeting of 375 appointed representatives of 30-odd Christian denominations, called together by the Federal Council of Churches. This gathering took place just three months after the U.S. entered World War II, and was chaired by John Foster Dulles.
Excerpting Time Magazine, 3-16-1942 (emphasis added):
"These are the high spots of organized U.S. Protestantism's super-protestant new program for a just and durable peace after World War II:
Ultimately, 'a world government of delegated powers'.
Complete abandonment of U.S. isolationism.
Strong immediate limitations on national sovereignty.
International control of all armies and navies.
A universal system of money... so planned as to prevent inflation and deflation
worldwide freedom of immigration.
Progressive elimination of all tariff and quota restrictions on world trade.
A 'democratically controlled' international bank. . .
Every local Protestant church in the country will now be urged to get behind the program.
'As Christian citizens,' its sponsors affirmed, 'we must seek to translate our beliefs into practical realities and to create a public opinion which will insure that the United States shall play it's full and essential part in the creation of a moral way of international living'.
These principles. . . bade the U.S. give thought to the short-sighted selfishness of its own policies after World War I . . . declared that the U.S. would have to turn over a new leaf if the world is to enjoy lasting peace."
". . . if the world is to enjoy lasting peace". Peace, according to V. I. Lenin was defined as: absence of any resistance whatsoever -- total elimination of resistance -- to the plan for World Dominion. Keep that fact in the top front files of your memory banks so you may not be deceived.
When they use the word 'peace' imagine a world of mindless, thoughtless slaves following their masters' every command without question, and without compassion for another living being whether animal or human; for that is what they mean and how they intend it to be.

12244

19.4.2003 20:24

Americka demoktacie sílí

Karel Dostal kdost (zavináč) volny (tečka) cz 216.?.?.?

At zije Americka demokracie,moc se me libi jak ti anti-americane ted sobtia zuri a nevi z ktere doktere. Budou jen nadavat a vymyslet si lzi.

12392

20.4.2003 6:24

Americký fašismus sílí

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Pane Dostal, je velmi nelogicke o cem pisete. Ktery slusny a poctivy clovek na tomto svete muze souhlasit z banditismem ktery dovolim takove kulturni rabovani v Bagdadu. Tento akt barbarismu pujde do analu Americke historie jednou provzdy a zadny argument ci ospravldeni to nevyvrati

12406

20.4.2003 15:44

RE: Americký fašismus sílí

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 12406

>Pane Dostal, je velmi nelogicke o cem pisete. Ktery slusny a
>poctivy clovek na tomto svete muze souhlasit z banditismem ktery
>dovolim takove kulturni rabovani v Bagdadu. Tento akt barbarismu
>pujde do analu Americke historie jednou provzdy a zadny argument
>ci ospravldeni to nevyvrati

rabovali domorodci ne Americane. Dovedete si predstavit masakr, kdyby jim v tom chteli branit. Popripade, kdyby se pocitalo s barbarismem mistnich lidi predem a muzea se obsadila, tak tady budete rvat, ze americane brani irackemu lidu v pristupu k jejich pamatkam, anebo, ze je chteji ukrast. Americane se dostali do velmi nezavidenihodne situace, ale pro vetsinu lidi pochopitelne.

12426

22.4.2003 16:57

Americký fašismus sílí

ja ja (zavináč) ja (tečka) cz 194.?.?.?

Jo ono se cenzuře řika moderovani ?

12565

Tuto stránku navštívilo 6 674