Diskuze k článku

USA a Rusko by mohly naplnit předpovědi mayského kalendáře

Příspěvků 37

17.12.2012 8:25

...

Mordechaj Belzebul 89.?.?.?

Navrhuji autoru tohoto článku, aby si podrobně prostudoval význam a smysl mayského kalendáře a po té do něj přestal míchat své iluzorní strachy...

280697

17.12.2012 9:50

Jestli pastičkáři mají kam zalézt a cítí se bezpečně,tak se těšme

slak 77.?.?.?

Reakce na 280697

Na iluzorní strachy jsou dobré nejdydelnatější dydlační dydlace dydlaté dydlavé dydelnatosti o ničem a pro nic,taková bezpočetná soukromá náboženství,ovšem vyžadující heretiky z pozice výchovy a moci.Iluzorní obavy to nejsou.Z konfliktu jsou na místě protože ruský medvěd si nenechá naplácat jak malej jarda notabene od zjevně motavých úpadkových nenažranců.

280700

17.12.2012 18:06

RE: ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 280697

Řekl bych, že nepochopení je na Vaší straně - autor neříká, že bude konec světa díky Mayům nebo nějaké vesmírné katastrofě, ale že svět směřuje ke 3.WW vlivem událostí v Sýrii a to by byl asi konec světa.. To je zcela něco jiného. Nebo druhá varianta - elity si řeknou "Chcete konec světa - máte ho mít" a dají povel "pal".. Asi tak. A strach to není vůbec iluzorní, nemalujte si to příliš na růžovo!! [cool]

280718

17.12.2012 23:24

RE: ...

p. 60.?.?.?

Reakce na 280718

...autor se zminuje o zmene vlady ale nepocita s jinym vlivy jako jsou lidi a geograficke polozeni Syrie , dale nejen Usrael umi podvratit rezim...a tech skupin je tam hodne ....dale staci jedno zakopnuti dolaru a vse se zhrouti , protoze vse je postavene na tech co berou a hrabou + vojska , urednici a vliv podplacenim , jinak svetova valka mohla vzniknout uz asi 4x vzdy vinou banditu...jednou hazeli bomby na sovetskou atomovou ponorku ,a veleni bez moznosti komunikace bylo presvedceno za valka zacala a jen proto ze jeden ze tri velicich dustojniku byl proti nebyly vystreleny rakety s atom. hlavicemi...o dalsich silencich v radach USA ,kteri chteli hazet atomove bomby na vychodni blok , nema cenu se zminovat..bylo a je jich prilis mnoho...

280732

19.12.2012 10:38

RE: ..nechapem.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 190.?.?.?

Reakce na 280697

preco sa niekto vobec zaobera tzv. mayskymi proroctvami? Keby ste si vy v Europe dali len miernu davku Peyote alebo San Pedrillo, boli by ste vacsimi "prorokmi" nez Nostradamus a vsetci podobni. Osprostenost, podporovana masmediami, ohladom tzv. konca sveta a pod. "prorokovana " indianskymi samanmi je len biznisom s neistou, z ktorej tazia jelita. Dokonca nejaky cesky ezoterik ich priviezol do Ceska, aby tam "provozovali" svoje "proroctva'.Pouziva pritom ton hlasu mystickeho egyptskeho knaza, aby dodal "vaznost" dristom, co prorokuje. A rovnou z "pralesa", aby to malo vacsiu vaznost. Tito nadrogovani samani s IQ tykve, ale patricne nadopovani trstenovicovou palenkou za 0.80 centov za liter, ktorou vas poopluvaju pocas "obradu"(pokial nemali peyote ci san pedrillo po ruke) vas v Europe uz poucia o tom, co sa vo svete udeje v buducnosti.
Prosim, zobudte sa a zite realny zivot!

obyvatel juhoamerickeho pralesa, narodeny v Ceskoslovensku

280804

17.12.2012 9:49

nevím,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

z čeho všeho autor čerpá, ale co když je to úplně naopak... [mrknutí jedním okem]
- mayský kalendář nepředpovídá lautr nic
- usa nejsou hegemonem (dělaj co se se dá, aby si udrželi nasazený standard a nedostali hlad)
- vývoj kolem íránu se jeví jako pro írán výhodný (a pro izrael průser) a taktéž vývoj v sýrii se stane pro izrael nejspíš noční můrou
- rusko a amerika nikdy spolu válčit nebudou, pouze si hrají na nepřátele, aby byl důvod budovat celosvětově spravedlivý režim
- a růst číny není třeba podrobovat, neboť je totálně závislý na prosperitě západu

280699

17.12.2012 12:58

RE: nevím,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 280699

- rusko a amerika nikdy spolu válčit nebudou, pouze si hrají na nepřátele
Jak dalece si jen hrají, by se dalo nejlépe posoudit právě ze střetu jejich armád, když by si navzájem začali potápět válečné lodě. Když by pak obě strany začaly rudnout vzteky jestli esli by nedostali chuť i na další cíle.
Totální závislost na světovém bysnysu je jen iluze, protože závislé jsou ve skutečnosti jen dva spíše podobné než zcela rozdílné systémy ,kdy jeden maká (čína)a druhej žere(usa). Stačí to trochu zatřepat, vyklepat, nakopat a jede to krásně a vše samostatně. Tak jak to má být. [smích]
Já na levný sračky z druhého konce světa nejsem zvědavý. A zajištění základních potřeb, jak se nám každý snaží namluvit, nemůže být tak neřešitelný, když si s tím hravě umí poradit i rozvojové země jako např. Vietnam.

280706

17.12.2012 22:02

RE: nevím,

kubrt2 89.?.?.?

Reakce na 280706

Inu ať vám ty levné základní potřeby někdo lehce řešitelně dodá třeba v New Yorku. Za rozumnou cenu ...

280731

18.12.2012 8:52

RE: nevím,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 280731

když je bylo možné obstarat dříve, dnes to musí jít snáze. Asi nebudete vědět že většina zboží není každodenní potřeby a že tedy nejvíc úsilí věnujeme na získání hraček. Lze však přitom budovat ego s pocitem svobody. příkladem vytlačování potřebného zboží nepotřebným je zdražování potravin ,aby se mohlo jezdit víc na poznávací výlety po okolí na bio. Dále, hračkami je skoro veškerá elektronika. Neříkám nedělat výzkum ale valit na trh denní nepotřeby je rozdíl.

280742

17.12.2012 11:00

...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Celé mi to připomíná scénku z filmu Trainspotting, kde Begbie vhodí krýgl od piva do davu a v tom největším dusnu tam nakluše se slovy "Kterej zmrd to udělal". Výsledkem čehož je pracine o kterou mu šlo na prvním místě.

Nějak takto vidím politiku USA. Na tajňačku uděláme převrat (občanskou válku) a ve chvíli, kdy místní vláda neví kudy kam a hrozí ultimátním řešením jim pohrozíme, že k nim vlítnem a uděláme tam vlastní pořádek. I za cenu toho, že ty chemické zbraně budou od nás.

280702

17.12.2012 11:29

.....že ty chemické zbraně budou od nás...

BBe 89.?.?.?

Reakce na 280702

Zkoukněte vývozní artikl Omnipolu z let 2007-2009. Lze tam najít stovky tun chemikálií za několik miliard korun. Mimo jiné i pro Sadama.../ groteskní je, že to lze dosud najít na internetu.../.

280703

17.12.2012 15:42

Do kamene tesat!

clovek 212.?.?.?

Reakce na 280702

> Celé mi to připomíná scénku z filmu Trainspotting, kde Begbie vhodí krýgl od piva do davu a v tom největším dusnu tam nakluše se slovy "Kterej zmrd to udělal". Výsledkem čehož je pranice o kterou mu šlo na prvním místě.

Presne!

280714

17.12.2012 12:07

Ale přátelé, nebuďme nepřející,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

vše co se týká konce světa je tak trochu zábava a nadsázka...

Já držím palce oběma aktérům, aby se do sebe konečně pustili, už jsem si užil dost a právě prožívaná znechucující "demokracie" po česku už začíná být trochu nuda... Konec roku je přece potřeba oslavit pořádným ohňostrojem [velký smích] .

Hlavně přeji Rusům, aby se konečně těm Amíkům postavili, a ukázali jim, jak chutná tvrdá ruská pěst a pořádný medvědí stisk, jinak s tím ustupováním nikdy neskončí, leda tak u kremelských zdí.

280704

17.12.2012 12:20

zamienka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

V tom clanku je najdolezitejsia zmienka o rozmiestnovani jednotiek US okolo izraela. Cela akcia so syriou je len zamienka na rozmiestnenie dodatocnych patriotov okolo izraela. bude ich potrebovat ked zbombarduje iran. Netvrdim, ze rozlozenie syrie ako spojenca iranu je nie je zaijimave ale kedze syria si asi odnesie tiez nejake zasahy od iranu v tomto asi nebude na jeho strane. Povodne som si myslel, ze chcu ovladnut syriu aby tie rakety mohli dat tam - ale ked to zacali davat do turecka - tak to asi vzdali.

280705

17.12.2012 14:00

Jedna paní povídala...

JaJa 212.?.?.?

To je tedy článek. Informační hodnota se limitně blíží nule. Jedna paní (pardon, syrský povstalec) povídala, napíchneme to na mayský kalendář a hotovo...
Než takovýto článek, tak to již raději žádný.

280710

17.12.2012 19:55

Odporné USA!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Mohli jsme nadávat na SSSR,který dělal do té doby,než se rozpadl,politiku,kterou dnes vytvářejí podlé a úskočné USA!
Kde jsou všechny prolhané kecy amerických politiků o svobodě a demokracii! [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

280722

17.12.2012 20:14

maysky kalendar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Co se skutečne deje,naše galaxie se stava soucasti mlecne cesty,
a co se tyce zeme,elita ktera hlida vezeni cloveka je jenom jedna,
žadnej vychod,zapad,je to proste ta elita ktera brani naplneni
tohohle rčeni ,, JENOM PRAVDA VAS OSVOBODI,,

280724

17.12.2012 20:54

RE: maysky kalendar

AusRob 202.?.?.?

Reakce na 280724

Pravda je to, ze nase galaxie JE mlecna cesta, tak si to prosim v hlave srovnejte.

280727

17.12.2012 21:25

RE: maysky kalendar

adiamos 37.?.?.?

Reakce na 280727

naše slunce neni soucasti mlecne cesty i když kdysi bylo

280729

17.12.2012 23:54

RE: maysky kalendar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 280729

Tak to jsem si myslel, že astronomické znalosti naší populace jsou poněkud větší. RNDr. Jiří Grygar se musí ve svém fiktivním hrobě - Klubu skeptiků - obracet jako mlýnek na potoce, pokud si něco takového přečte. Okna vesmíru dokořán žádnou stopu nezanechala?

Když se někdy za jasné noci podíváte oblohu, všechny hvězdy, které okem uvidíte, patří stejnému hvězdnému systému, jako naše slunce, kterému se říká (naše) Galaxie, nebo-li Mléčná dráha. Je to spirální galaxie, druhá podobná, M31, leží od nás zhruba 2 milióny světelných let, v souhvězdí Andromedy. Obě galaxie jsou srovnatelně velké, Mléčná dráha má průměr přibližně 70 000 - 100 000 světelných let, M31 měří asi 150 000 - 200 000 světelných let. O něco menší je galaxie M33 v souhvězdí Trojúhelníka, která je velká asi 50 000 světelných let. Kromě M31 a M33 leží v okolí Mléčné dráhy asi 30 trpasličích galaxií, ovšem ani v jedné hvězdy neuvidíte prostým okem. Dokonce i spirální ramena Mléčné dráhy splývají dohromady a tvoří na obloze jasné pásy, které daly základ jejímu poetickému jménu. Slunce se nachází spíše na okraji Mléčné dráhy, ale přesto je jí ze všech stran obklopeno. Tvrzení, že není součástí Galaxie by znamenalo, že do ní tedy nepatří buď rychlostí svého pohybu, nebo zrychlením. Buď by se tedy muselo pohybovat výrazně jinak, než okolní hvězdy, nebo být v gravitačním silovém poli nějakého jiného hmotného objektu, v němž okolní hvězdy nejsou. První možnost neodpovídá měřením, druhá je prakticky fyzikálně vyloučena - nemůže něco gravitačně vázat Slunce, aniž by to mělo podobný vliv na blízké okolní hvězdy. Obávám se tedy, že nemáte pravdu a že Slunce součástí Mléčné dráhy je. Na obrázku je vyznačena jeho vypočtená poloha:

Vložený obrázek

280733

18.12.2012 4:05

RE: maysky kalendar

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 280733

Nejhorsi je, ze stargazing kvuli svetelny poluci uz neni to co bejvaval. Dnes musim vypadnout dost daleko vod mesta abych videl na nocni vobloze to co jsem jako kluk vidaval v noci na poli za vesnici. Taky nesmite zapominat, ze lidi jsou nejen slepy ale i neznaly a jako priklad uvedu, ze nekdy pred koncem mesice Unora jsem tesne nad jiznim vobzorem na Key West na Floride cumel na constellation Cassiopeia and Crux ( jizni kriz ) a kdyz sem se vo tom druhej den zminil warden kterej by mel bejt aspon trochu vzdelanej kdyz uz mel na starosti Narodni Park tak nechtel verit, ze z northern hemisphere je mozny videt jizni kriz. Nechtelo se me mu to vysvetlovat protoze jedinej efekt kterej by to melo, ze by se mu zacalo kourit z erarem vymyty kotrby ...... [chechtot]

280738

18.12.2012 5:45

RE: maysky kalendar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 280738

To mi povídejte. Když jsem byl služebně na pár dní na jižní polokouli, těšil jsem se na Magellanova mračna, dvě nejbližší (trpasličí) sousední galaxie. Ale z města šlo tolik světla, že jsem neviděl nic. (Teda Jižní kříž jsem viděl, slabě, ale přece. Nádhera.) Magellanova mračna:

Vložený obrázek

Teď je všude tolik světelného znečištění, že se dá o hvězdách akorát tak číst. Trochu pomůže noktovizor - infračervený dalekohled, stačí třeba docela obyčejný od Bresser Optik, co mají za pár korun někde v Lídlu. Infračervené paprsky snáz proniknou oparem nebo mlhou, zatímco na rozptýlené viditelné světlo není chip kamery tak citlivý. IR světlo má delší vlnovou délku, takže drobné kapičky oparu "obteče" a nerozptyluje se na nich.

280739

18.12.2012 8:54

RE: maysky kalendar

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 280739

Vlastnim Leica Trinovid 10x56, Pentax 8x42 a 10x50 DCF- vsechno s ED lenses - dale 80 mm spotting scope Pentax - ED a vsechny 4 eyepiece. A mam par binos malejch rozmeru lepsi kvality ktery se vejdou do kapsy u vesty , taky Pentax 10x28 a 10x36 tak ze bez binocular ja nedam ani ranu. Na stargazing pouzivam rarest Pentax kterej kdy vylez z vyvojovy dilny - 20x80 porro prism s individual focus a je tez waterproof, byl docela v perfectnim stavu a ja ho koupil za smesnej peniz ve vetesnictvi a pamatuju se jakou jsem mel radost, ze se prodavajici voblecenej v kaftanu a vobutej v kruskach vokrad)- jeden skywatcher kterej me na nej daroval super kvalitni filtry ktery pasujou a fakt ten bazmek pri povetrnostnich podminkach ktery popisujete pomuze. Jedina nevyhoda je, ze na ten kram potrebujete stojan nebo heavy duty tripod a tak to vyresilo Manfrotto za hrisnej peniz .... Ale stejne, nejlepsi cumeni na nocni voblohu je zkrz kvalitni telescop k tomu urcenej. Po dobu asi 5 let jsem mel moznost si par hodin pocumet na nocni voblohu ve hvezdarne i nekolikrat za mesic zkrz poradny monstrum jeste za komancu a tak jsem toho vyuzival, ale ty doby uz jsou nenavratne pryc.

280743

18.12.2012 9:57

RE: maysky kalendar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 280743

280747

19.12.2012 14:56

RE: maysky kalendar

mtk 88.?.?.?

Reakce na 280747

Toto je kvalitní přízpěvek. [smích]

280816

18.12.2012 12:48

RE: maysky kalendar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 280743

ze bez binocular,stargazing,rarest Pentax,s individual focus a je tez waterproof,jeden skywatcher,heavy duty tripod.
Naučte se česky tohle je fakt otřesné! Víte, že pro všechna tato anglická slova máme český ekvivalent?

280749

18.12.2012 19:54

RE: maysky kalendar

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 280749

Ale vzdyt ja mluvim i pisu dnesnim cestinem i po tech letech v emigraci a to dokonce lip nez kdejakej punk kterejm v ceskym krateru jeste nedavno cestinarka ve skole vtloukala do lembery vybrany slova. [chechtot]

280761

18.12.2012 23:31

Pokud chcete vidět hvězdy , musíte na hory!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 280739

Trochu mimo téma,ale když chcete vidět úchvatný kosmický cirkus a boží dílo,musíte někam na hory - u nás stačí Šumava,ale lepší jsou Tatry,kde jsou nejlepší podmínky koncem srpna nebo až v září
a když je dobrá konstelace,máte zážitek na celý život!
Na hvězdy si můžete skoro "sáhnout",jak září a jsou úžasně blízko, což je způsobeno lomem světla v ovzduší.
Lehnete do spacáku a koukáte kolik hodin na hvězdy a jste ukrutně blízko Boha,protože mu koukáte rovnou do zahrádky!
Také se vám může stát, že se usilovným pohledem na hvězdné nebe dostanete do nevědomého stavu vědomí a to je teprve duchovní masakr! Škoda chodit někam do kostela, to je slabý "odvárek"!Právě teď o Vánocích bychom si měli všichni uvědomit,co jsme a kam míříme a jak se máme se svým jsoucnem vezdejším vypořádat!

Přidám něco poezie:

Malinké pohlazení dušičky

Zvoneček zazvoní, cukroví zavoní,
v koupelně kapříček, pod stromkem balíček.
Zpíváme koledy, přečteme pohledy
dle data pohlednic, je nám zas o rok víc.

Proč svátky vánoční, z všedních dnů tolik ční
a zvláštní pohoda každého nahlodá?!
Vždyť každý z nás řekne, když pěkně naměkne,
proč máme vánoce jen na pár dní v roce.

Lidé jsou v pohodě, v nepsané dohodě
cítí se šťastnější, svět se zdá krásnější.
Lásce a pokoře činíme za dost,
že s dobrým vědomím dáváme radost [smích] [smích] [smích]

280772

18.12.2012 13:28

RE: maysky kalendar

levita 94.?.?.?

Reakce na 280733

Souhlasím, i já jsem si myslela, že astronomické znalosti jsou větší. Slunce je součástí Mléčné dráhy, leží v rameni Orion (místní rameno) a cca ve 2/3 vzdálenosti od středu Galaxie. Souhlasím i s autorem článku, že Rusko a Sýrie mohou naplnit Mayský kalendář, i když bych dodala, že toto není jediná záležitost, která Mayský kalendář může naplnit - dle mého to může být např. i pořádná zkouška HAARPu, s ní možná spojený finanční kolaps. Jakákoliv díla člověka mohou být na toto datum vědomě naplánovanána či nevědomě spuštěna (Rusko-Sýrie). Stejně tak je možné, že dojde i k dílům vesmírným, tedy člověkem neovlivnitelným (sluneční erupce?),neboť toto skutečně je výjimečný čas. Jak Mayský kalendář, tak tzv. Platónský rok, tak mnohé jiné kalendáře (aztécký apod.) docházejí k číslu 26 tisíc let, což je astronomicky potvrzený fakt. Mayové počítali 5krát5200 (5krát třináctý baktun), Platonský rok počítá 12krát2150 (12krát veliký věk podle znamení - náš věk Ryb, započatý Římem a Kristem končí). Základním orientačním bodem pro konec a počátek 26t letého cyklu, je astronomicky doložitelná skutečnost, že zemská osa tehdy míří k Polárce. Míří k ní už asi tisíc let (říká se jí hvězda našeho věku a co je tisíc let proti 26 tisícům!), ale v naší současnosti právě je směřování nejbližší a vyvrcholí v roce 2100, pak už se bude zemská osa od Polárky vzdalovat. Jestli rok 2100 má být skutečným koncem-začátkem velikého cyklu, tak jeho poslední 3 "dny" žijeme od roku 1900 (začátek doby ropné, jak jsem si jí nazvala). V cyklu, o kterém je řeč, totiž jeden "den" trvá cca 70 let, tři dny tedy cca 210 let a odečteme-li je od data 2100 (zemská osa a Polárka), jsme v roce cca 1900. Dvacáté století přineslo dvě nejhorší války, proč by navazující 21. století nemohlo přinést třetí válku, resp. kolaps všeho na jakýkoliv jiný způsob? Podle Mayského kalendáře, podle astrologie, ale i podle astronomie, to logiku má. Jinak Slunce prý je od středu Galaxie vzdáleno 26tisíc let, sice světelných, ale opět 26 tisíc....

280750

18.12.2012 13:48

RE: maysky kalendar

steve 174.?.?.?

Reakce na 280750

... KRUCINAL !, - to co pisete je tak zajimave, ze se na ten konec sveta opravdu tesim ! To bude mazec ! Doufam, ze v tech kalendarich maji zaneseny i konec moji tchyne.
.. i kdyz - kdyby to prezila, tak to vlastne tem pajdulakum v nove civilizaci skodolibe budu prat. Aby vedeli jak vypadala nase "mrtvolacka nuklearni humanitarni deemograzyje" ... [smích]

280751

19.12.2012 0:51

RE: maysky kalendar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 280750

To spoléhání se na směřování zemské osy je značně ošidné. Původně, tedy při stvoření sluneční soustavy, byla cca 14 stupňů, jenže kdy a jak k tomu dnešnímu sklonu došlo, je stále neprůkazné. Ono to postihlo ve stejném rozsahu i sklon os Venuše a Marsu a u všech čtyř "vnitřních" planet došlo i ke změně výstřednosti jejich oběžných drah a to úměrně k vzájemným rozdílům v hmotnosti.

A jak bylo to jejich stvoření naprojektováno? No docela mazaně a tak vzájemně závisle, aby to nešlo zpochybnit. Kdo nevěří, tak nechť si to sám ověří. [překvapení]

280778

19.12.2012 1:18

RE: maysky kalendar

levita 94.?.?.?

Reakce na 280778

Odkaz znám, znám i v této podobě:
http://web.iol.cz/jaroha/jaroha/Cz/obrazky/Plan_Giza.pdf
Jinak vás musím opravit - vnitřní planety nejsou čtyři, ale jenom dvě: Merkur a Venuše. Mars je vnější planeta. Vše posuzováno ve vztahu k Zemi. Změna sklonu, tak to jsem ani nedomyslela, že k takové změně došlo, ale pokud je to stále neprůkazné, v tom případě by mohl mít opravdu pravdu David Icke, jakkoliv obzvláště 2. část jeho řeči vypadá šíleně, viz jeho přednáška:
1/4 http://www.youtube.com/watch?v=wz065iqSjPs
2/4 http://www.youtube.com/watch?v=SWqccrYX7WI
3/4 http://www.youtube.com/watch?v=RKF04rF99Ts
4/4 http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=-buMgmt8K_4&NR=1
A ten Měsíc k tomu a že tam zrovna teď byly USA řízeně zříceny sondy Příliv a Odliv...

280780

24.12.2012 23:19

RE: maysky kalendar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 280780

Tak předně ty první čtyři planety, nazývané terestrické, jsou z pevného materiálu a vnitřními nazývané proto, že ty ostatní čtyři jsou nepevné a podstatně dál, až za pásem asteroidů, který je jakoby dělícím rozhraním... Neprůkaznými u posunu zemské osy je doba a příčina, nikoliv sám posun... U toho Ickeho je neobdivuhodnější jeho paměť. Tak monstrózní monology z koláží bez ladu a skladu naučené nazpaměť, to dá zabrat. Ale není v tom sám. Před drahnými léty jeden z pražských herců vystupoval s "předčítáním" celého Haškova Švejka, jenže bez knihy. No a Švejk, ta zhmotnělá ikona češství, ten to všude a nikde Ickeho vědomí strčí do kapsičky u vesty. [mrknutí jedním okem]

281041

27.12.2012 2:04

RE: maysky kalendar

levita 94.?.?.?

Reakce na 281041

Záleží, jak se to bere: heliocentrickým pohledem (jakoby ze Slunce) bych připouštěla dělení na vnitřní a vnější planety podle pásu asteroidů, event. podle dělení na pevné a plynné planety. Ale jelikož žijeme na Zemi, upřednostňuji pohled geocentrický a podle něj dělení na vnitřní planety s oběžnou dráhou před Zemí a vnější planety s oběžnou dráhou za námi. Z tohoto pohledu jsou vnitřní planety jenom dvě: Merkur a Venuše a tento pohled je mi bližší a logičtější.
Pan Icke: Nemám problém věřit mu jeho monology, dokonce u sebe mám pocit, že jsem na tom podobně, proto je mi Icke tak blízký. Já už mnoho let hledám souvislosti mezi nahoře-dole podle astrologie a s její pomocí jsem se dopracovala k určité podobě mozaiky, ladící později i s Mayským kalendářem. Pokud takovou mozaiku máte, velmi snadno si do ní nalézáte, dosazujete a hlavně velmi snadno zapamatováváte kamínky, které zapadají. Svoji mozaiku Vám "odmonologuji" třeba o půlnoci, včetně odkazů, které jí potvrdí. Tím chci říct, že to už pak není věc učení, ale jen hledání a dosazování správných informací, které se ukládají zcela automaticky. Icke šel ještě dál, než já měla nastaveno Mayským kalendářem a hlavně Platonským rokem a mojí mozaiku mi zvětšil, chvíli trochu i zblbnul, ale jak hledám dál, tak něco na tom být může... Beru, že někdo veškeré své vidění podá jednodušeji a přesto skvěle, jako ten Švejk, ale i tam bych si dovolila tvrdit, že to nebyly naučené monology, že autor jen vsazoval do mozaiky. Mám pocit, že většina lidí to má naopak: hafo kamínků, ale mozaika žádná, pak z toho je dojem, že informace je nutné se biflovat, jelikož bez řádu a smyslu dělají v paměti jen chaos.

281091

17.12.2012 23:58

RE: maysky kalendar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 280729

viete to aj vysvetliť ? ..lebo všeobecne sa má zato že my sme súčasť Mličnej cesty..a sme asi 30 kLY od stredu

280734

18.12.2012 18:22

RE: maysky kalendar

adiamos 37.?.?.?

Reakce na 280734

Z pozorovani cloveka jsme soucasti Mlečne drahy ale neni tady neco
co je v ostatni casti Mlecne drahy,ja to nazvu magnetiznem a prave
ted jsme v obdobi kdy tenhle magnetizmus zacal pronikat do prostredi nasi Slunecni soustavy.
Je to ale v kolizi programu Elity,ktera chce tady zavest Novy svetovy rad,nastava usvit veku vodnare a ten prechod bude pro
cloveka težky,muže byt i globalni vojna.ale pak prijde pro cloveka
novy vek.
Jen jednohu nech se clovek neboji,,strachu,,jste nekonecna kosmicka bytost a muže prijit i konec vesmiru,vaše JA nejde zničit.

280759

18.12.2012 23:01

RE: maysky kalendar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 280759

Tady je to všechno naráz

http://www.youtube.com/watch?v=SK7aBHB0WLA

280770

Tuto stránku navštívilo 6 732