Diskuze k článku

Strategie Ameriky pro destabilizaci regionu Asie a Pacifiku

Příspěvků 27

3.10.2012 7:16

to jsou pohadky, zadne USA neexistuje a neexistovalo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 97.?.?.?

Co existuje je hegemonie koncentrovane pravni, vojenske a ekonomicke moci , kterazto je Anglo-Saxon. To je mi jasne , ale do dnes nikdo mi nevysvetlil, NIKDE!! proc investovali do CINY a INDIE jako silenci , bez ohledu an sebeposkozovani zajmu v Americe a v Evrope. Tady jde zrejme vice nezli o penize ?? mozna existenci?

276249

3.10.2012 10:21

Svoje zájmy si nepoškodili, jen zájmy hostitelských národů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 276249

a to přece neva, stejně si je přetvářejí a protože vlastní (či alespoň ovlivňují) mééédia, všichni nezvědaví si myslí, že tak to musí být, že je to in, že je to tím 21. stoletím atd. (většina US novorozenců už není anglo, ba ani saxon, dokonce ani bílá) ...
Také není na škodu podlomit evropským armádám obranyschopnost vlastních území a užívat je nanejvýš jako pomocné oddíly v imperiálních výbojích. Stačí přece jeden globální Golem ...
Mluví se stále o redukci výdajů na sociální zabezpečení, na zdravotnictví, ale o seškrtání peněz na armádu nikdo ani nehlesne. Nikdo se v Kongresu nepozastaví nad tím, proč to Amerika dělá, proč tolik utrácí za válčení.
A jaký je váš názor - proč to Amerika dělá? - Myslím, že je to proto, že Spojené státy jsou řízeny oligarchií. Tady žádná demokracie neexistuje. Je to všechno faleš, přetvářka, show. Amerika je ve skutečnosti řízena Wall Streetem, vojensko-bezpečnostním komplexem, ropnými společnostmi, zemědělskou lobby a v menší míře pojišťovnami a farmaceutickými firmami. A samozřejmě Americko-izraelským výborem pro veřejné záležitosti. To je velká, mocná lobby, která zajišťuje, že Spojené státy budou vždy chránit Izrael.

276268

3.10.2012 19:32

RE: Svoje zájmy si nepoškodili, jen zájmy hostitelských národů

Pysps 178.?.?.?

Reakce na 276268

Kto bráni sebeckým, tučným, namysleným, pyšným, chamtivým, nenásytným, bezbožným, hlúpym „bielym“ Američanom, aby sa rozmnožili ak sa cítia ohrozenými?
Ak by ich rasová prevaha bola udržateľnou až do skonania sveta, čo prospešné by to obnášalo? Vôbec nič. Majú plodiť deti aby sa Buchanan a iní pomätenci vytešovali, že GOP vyhráva voľby?
Nie je azda najdôležitejšou povaha a zmysel „bieleho“, nie počty, ale práve jednotlivec? USA sú krajinou prisťahovalcov, je opovážlivé, ak vnuci alebo pravnuci vyhladovaných getoidných írov by chceli niekomu zabraňovať sa dovaliť do USA, dokonca napriek dejinným zrážkam, keď v USA boli Íri urážaní a ponižovaní a potupovaní. Dnes sa predstavuje „jednota“ klonov bez ohľadu na pôvod, pretože „bieli“ v USA už sú dostatočne rozomletí a teda zglobalizovaní, nesvojprávni a bez rozdielov. Pred 200 rokmi, aj neskôr americkí protestanti boli znepokojení prívalom pápežencov, ktorých obviňovali z túžob prevrátiť hodnoty osvojených otcami zakladateľmi, vyjadrovali sa proti iným bielym v USA a opakovali po Nemcoch nacistickú protislovanskú nenávisť, aj proti južnej Európe, dnes ich nástupcovia zrazu požadujú jednotu „bielych“, jeden duch „bielych“, jednu vôľu „bielych“, pretože keď sa do USA doplazili premnohí ešte nedokaličení, boli nakoniec „bielymi“ USA rozorvaní, pretvorení a zdebilnení. USA zničili bielu rasu materializmom, bezbožníctvom, antichristovskými „myšlienkami“, preto od „bielych“ v uSA nijakú pomoc nikdy očakávať nemožno, boli totiž pomýlení už v čase, keď neárijcov v USA bolo veľmi málo.

276343

3.10.2012 22:07

Problém není v množení, i když ani to nelze pochopitelně hnát do nekonečna

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 276343

ale v toleranci nelegální imigrace plutokraty a jim odannými politiky. Naposledy nezvané přišelce řádně prohnal starý Ike. Plutokraté pochopitelně bazírovali proti vůli voličů na dovozu Vámi výše popsaných bílých imigrantů v neomezených kvantech, poněvadž potomkům dřívějších přistěhovalců (země přistěhovalců je jen propagandistický blábol, i když dnes je jejich podíl oproti minulosti značný) brali práci a snižovali její cenu (pozemky na Západě už došly) a rovněž kulturně byli trochu jinde.
Ovšem na rozdíl od dnešní násilně prosazované kultovní diversity se striktně požadovala asimilace a ovládnutí angličtiny. A při tehdejší jakés takés demokracii se nepodařilo prosadit dovoz obohacovačů barevných - dnes jsou ty nejpostiženější státy USA rády, že mohou podezřelé živly alespoň perlustrovat.
Odpor proti rozvratné imigraci a touha zachovat osvědčený model vedly r. 1924 k národnostním kvótám přistěhovalců, což se plutokratům podařilo po čtyřiceti (v americké historii přes FEDem způsobenou krizi bezesporu nejúspěšnějších) letech za pomocí hromady lží zvrátit a nasměrovat někdejší planetární naději do temných vod "třetího světa" ... a ta svérázná "americká" kultura, která umožnila tento veletoč hladce provést, to je zas na jinou debatu .

276365

4.10.2012 17:51

RE: Problém není v množení, i když ani to nelze pochopitelně hnát do nekonečna

Pysps 95.?.?.?

Reakce na 276365

Áno, syn prisťahovalca už nie je prisťahovalec, ale bez rozhodnutia otca by sa nenarodil práve na území USA. Synovia zvýšili počty obyvateľov USA práve z dôvodu predchádzajúceho prisťahovalectva.
Ak synovia nie sú prisťahovalcami, tak potom to platí vo veľkej miere aj o UK, Francúzsku, že zjavní neárijci nie sú prisťahovalcami, na rozdiel od utečencov z Rodézie či južnej afriky, alebo vyhnaných čiernych nôh, takzvaných „Francúzov“.
Prisťahovalci boli skromnými a ochotní pracovať za málo, viac by im americkí náckovia aj tak neponúkli, tiež ich ovplyvnenie pápeženectvom voči nim vyvolalo nenávisť sebeckého protestantizmu.
Presne ako aj dnes, zhýčkaní a nenásytní zamestnanci smoklia, že sa výroba presúva do Číny, alebo že majú nízke platy, vraj si zaslúžia viac. Malý človek by chcel prikazovať súkromníkovi kde nesmie zakladať pobočku, dokonca ho častuje, že je vraj nepriateľ ameriky.
Mňa údel USA netrápi v najmenšom, sú stratení práve kvôli asimilácii, kotlík premiešal slobodných jedincov, ktorí by za iných podmienok mohli byť svojbytnými osobami, a vylial „jednotu“, jednotné vnímanie, jeden postoj v rámci povolených odchýlok. A jej dôsledky pýcha a nanucovanie svojich „hodnôt“ okoliu. Plutokracia ich ovládla práve v oblasti, ktorú si najväčšmi cenili, lebo ešte aj v zhŕňaní majetku boli nedôslední, mňa nijako neznepokojuje, že fed gniavi Američanov, dokonca svet, pretože materialistov zasiahol priamo do srdca, teda do peňaženky.
Najhorším je vytvorenie nového človeka v USA, prevýchova neprotestantov, úplné rozhlodanie ich vnútra, čomu napomáhali aj kvóty, dodržanie germánsko–protestantskej prevahy práve z dôvodov pohŕdania slovanmi a juhom Európy a ich následného zarovnania do šábesmasónskeho koridoru určeného protestantmi, aj keď patriacich do iných siekt ako ich otcovia zakladatelia.
Že popri tom odmietali aj prisťahovalectvo z číny, afriky, ale aj bielych árijcov z Iránu či turecka je len dôkazom ich obrovskej nenávisti, aj rasovej, ale skôr materiálnej a „kultúrnej“. Protestanti sa mali ako nemci za nadľudí a každý žobrák, ktorý hovoril po anglicky sa hneď vyzdvihoval ako vládca talianov.
Že ich ovládli židia, väčšinou potomkovia árijských alebo väčšinovo árijských slovanov, ktorých príslušnosť k satanovej synagóge ich odlúčila od ich slovanských predkov, sa udialo pre ich neslýchaný kult peňazí a protikresťanskú bezbožnosť, židia sa priveľmi snažiť nemuseli.
Nadvládou AIPACu trpí aj svet, ale zloba „anglosasov“ oproti nim bola horšou, pretože trvala dlhšie.

276492

3.10.2012 19:45

RE: Svoje zájmy si nepoškodili, jen zájmy hostitelských národů

Pysps 178.?.?.?

Reakce na 276268

USA sú hospodársky spútané Wall Streetom a veľkými spoločnosťami, ale čo je na tom zvláštne, v podnikaní vždy musí byť niekto najdravší, najschopnejší, najpodnikavejší, najúspešnejší, ktorý odkopne malých upadajúcich, nevyvíjajúcich sa, so sebou spokojných a preto odpísaných. Hádam sa nebude opytovať lenivcov, či náhodou svojou šikovnosťou ich nepripravil o kšefty a aj moc. Mám si myslieť, že Američania sú podľudia, ktorých ovládol niekto bystrejší, talentovanejší, nadanejší, ktorý spodobil svoje plány?
A to potom táto „biela“ rasa má zachrániť svet?
Namiesto vojenského globálneho golema blúznenie o globálnej bielej rase bez rozdielností. Iná cesta ako priviesť ľudí k antichristovskému NWO.
USA Izrael nechránia kvôli Izraelu, ale ho ponechávajú nedotknutý moslimskými podliakmi pre budúce pripravované udalosti v Izraeli.

276345

4.10.2012 5:23

RE: Svoje zájmy si nepoškodili, jen zájmy hostitelských národů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 97.?.?.?

Reakce na 276268

Budmez podctivy k sobe , lidske masy delniku a rolniku si nikdy nebyli schopny vladnout, to jsou pohadky. Zajimave je , ze se vubec nevi jak Stalin se dostal k moci , prectete si casopis Molotova , a Stalin delal cistky na Zidy, stejne Hitler, kdo kontroloval v Nemecku radio a tisk v dobe pred Hitlerem. Porad mne vrta hlavou, ceho se ta Hegemonie strasne boji, urcite ne delniku a rolniku. S Amerikou a Isrealem to nemusi byt jak si myslite ale mozna trochu o dost jinak. Znate ten Zidovsky vtip: Dulezitejsi je jedna krava v Isareli nezli dest zidu n NeW Yourku.

276400

3.10.2012 13:10

RE: pohádka pro horních 300

rob.em 93.?.?.?

Reakce na 276249

TI, kteří řídí finančně-korporátní a válečný "projekt" Amerika+EU+(Čína?), přes své "demokraticky" zvolené pohůnky (US) nebo nezvolené slouhy (EU) a mající dva a více pasů, TĚM je úplně jedno, jestli jejich nedotknutelné prd@le sedí v Dolním Manhattanu, City of London, Basileji nebo Hongkongu. A ty zbylé miliardy ovcí? Ať třeba chcípnou. Nebude to poprvé při podobných "projektech"...

276295

3.10.2012 7:49

Bezcenný článek

Nikdo 85.?.?.?

Už je ten nadpis jasně ukazuje na povrchní myšlenky autora tohoto "skvostu". Copak "Amerika" může mít nějakou strategii?

276250

3.10.2012 9:49

Článek je dobrý

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Vystihuje skutečnou realitu toho co se děje. Skrze upevňování strategických pozic v honbě za kontrolou surovin a obchodních uzlů dochází k změně Americko-Asijských vztahů a zejména vztahů mezi Čínou (Ruskem) na straně jedné a USA na straně druhé. Dosud zde byla ekonomická spolupráce, kdy USA využívaly levnou pracovní sílu pro snížení výrobních nákladů. To mělo bohužel za důsledek přesun produkce na východ. Ekonomové v USA v období 60tých a 70tých let spoléhali na přesun pracovních pozic Američanů z výroby do oblasti služeb ale tento plán selhal. Jediné co dodnes drželo USA v jakési stabilitě, bylo nafukování finanční dolarové bubliny cestou FEDu a parazitování USA na surovinových zdrojích třetího světa. Bohužel pro USA se situace mění. Asijská levná pracovní síla pomalu přestává být levnou. Dolar nejde nafukovat donekonečna a klesá důvěra v něj. Při zabírání strategických pozic na středním a blízkém východě dochází ke konfrontaci zájmů mocností a hrozí zde dokonce válka těchto mocností. Ekonomické vazby jsou tedy nahrazeny strategickou konfrontací. Přesně jak je psáno v článku. Myslím, že vojenská konfrontace je každým dnem nevyhnutelnější a pokud nedojde k zásadní změně ve vývoji, k válce mocností nakonec dojde.

276261

3.10.2012 12:14

RE: Článek je dobrý a vy to nechapete

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 97.?.?.?

Reakce na 276261

Proste opakujete fraze z televise, bez doplneni informaci ctenim a pouzivanim ( mysleni). Hegemonie (USA + Velka Britanie ) se pustila do valky na ovladnuti sveta , v teto etape ekonomickymi prostredky. Z hlediska ovladnuti je jedno , jestli ho bylo dosazeno vojensky ci ekonomicky, zde se jedna o cil. K tomu potrebuje vytvorit system se stejnou zivotni urovni v kazde casti sveta, aby se zabranilo valecnym konfliktum. A proto Americky dollar klesa a Americani maji dluh , protoze jsou prilis produktivni, proto Amerika byla zatazena do drog vseho druhu atd... aby jejich produkce sla dolu a dosahlo se homogenity socialni spolecnosti po celem svete. Americky dluh je neco jako zelezna koule u nohy. Proc to dela hegemonie. Protoze zna dejiny o zaniku civilisaci a zde musim dat hegemonii jednicku +++, ze se pohybuje spravnym smerem.
Byl Babylon, Recko, Rim ...vse vyspele kulturni civilisace ktere se zhroutili na dlouhou dobu temna , po niz prisla civilisace dnesni , ktera je u moci asi 200 let Anglo-Saxon. Veskere civilisace se shroutili na zaklade tlaku zvenci ( barbari se mnozi rychleji nezli civilisovani lidi) a barbari velice lehce nemaji co jist a jsou velice lehce manipulovani k akci proti civilisacim , ktere maji vsechno. A ty se zhrouti ekonomicky, neb jsou neschopne udrzet vysokou zivotni uroven a podporovat valku. A proto dala hegemonie Cine prumysl , praci s vymenou za pouze jedno dite v rodine .. aby zabranila konfliktu v dusledku hladu v Cine a vyvedla Cinu z slepe ulicky , ktry by znamenal opet zhrouceni kultury. Konflikt by byl nuklearni coz je jasne. V dnesni dobe robotu nema smysl vyvazet praci a z duvodu usetreni na pracovni sile, neb vetsina vyroby se necha robotisovat z udrzet cenove na stejne urovni jako pri pouziti levne pracovni sily a je kvalitnejsi. I kdyz je fakt , vetsi trh pomuze pohybovat civilisaci rychleji kupredu, neb kdyz je vice penez je mozno vice investovat do vyzkumu a td... Vy mi opakujete nesmysly z televise bez mysleni. Dejte trochu respekt hegemonii pro to co dela, i kdyz to dela zaroven ze sobeckych duvodu, Hegemonte ma vse velice promyslene a co se deje na se deje na svete ma smysl a to jest udrzet hegemonii u moci, ziskat moc po celem svete, zamezit rustu obyvatelstva na zemi a vytvorit po cele zemi stejnou zivotni uroven tedy bezkonfliktni spolecnost, to je oslabit narodnostni staty. Pohadky v televisi jsou pouze na vytvoreni iluse toho co se deje jako prirozeny vyvoj veci coz je psychologicke vytvareni reality, coz byl vzdy nastroj hegemonie nabozenstvi. Ja jsem bez nazoru na hegemonii , jestli ji mam rad ci nikoliv , ale zda se mi , ze delaji co je logicke a co musi i kdyz je jim to neprijemne.

276282

3.10.2012 17:17

RE: Článek je dobrý a vy to nechapete

Nikdo 85.?.?.?

Reakce na 276282

Žádná multikulturní, chcete-li nivelizovaná společnost nemá šanci na přežití. Naopak taková společnost působí největší násilné konflikty a všechny civilizace zašly právě na základě smíšení původního obyvatelstva s jinokulturními přistěhovalci. Ostatně ta nivelizovaná společnost ukazuje už na celkový úpadek civilizace. Jestli je cílem loutkařů standardizovaný otrok různé barvy pleti, tak pardon, k tomu může mít respekt jen šílenec.

276326

3.10.2012 20:17

RE: Článek je dobrý a vy to nechapete

Pysps 178.?.?.?

Reakce na 276326

Je veľmi povrchné tvrdiť, že vraj prisťahovalci sú inej kultúry, akoby samotný odlišný pôvod predstavoval inú kultúru. Ty milovník jednej a jedinej predstaviteľnej kultúry si akej kultúry, a podľa čoho si zistil, že niekto inakší má vraj druhú kultúru?
Každý človek slobodne koná čo len chce a pokiaľ tvorí svoje diela, tak sa odlišujú od diela iného človeka, pretože do nich vytesal práve svoje vnímanie a teda už máme 2 kultúry 2 ľudí. Obyčajná dedina, ak v nej objavíme viacero neklonov, je logicky multikultúrna, na tom nie je nič nebezpečné.
Ty myslíš skôr multirasovú spoločnosť, tak to áno, rasy nie sú rovné, ale ani jednotlivci v rámci jednej rasy, prečo by sme mali nerešpektovať negrov, ale bielych hlupákov áno, na základe čoho, lebo sa úplnou náhodou vykotili na svet v mojej blízkosti?
Alebo rôzne náboženstvá vedľa seba prinášajú spory, islam je teroristický, ten nechcete, ale prečo by satanova synagóga mala mať právo sa schádzať? Alebo otvorení bezbožníci, nie sú to náhodou oni, ktorí tú multináboženskú spoločnosť plnú rozporov vytvorili? Odpadli a preto narušili jednotu, islam je až miliónté náboženstvo čo škodí, dovalili sa začmudenci a dotrepali aj svoje idoly.
Spoločnosť rozvrátila chamtivosť, mamonárstvo, nekajúcnosť, pýcha a prisťahovalci sú len dôsledok. Jedni bezbožníci by chceli ukradnúť plody predchádzajúcich spoločností, ale zistili, že neárijci majú rovnaké zámery, a preto vznikol boj o korisť. Ľudia novej spoločnosti zápasia s negrami, alebo bankstermi, vyberte si ďalších.

276347

4.10.2012 9:38

RE: Článek je dobrý a vy to nechapete

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 276282

Svým způsobem se díváme na totéž jen z jiného úhlu pohledu. Říše opravdu vždy padaly ve chvíli "nasátí" vnějších subjektů (kolonií, držav atp.), které nebyly schopny udržet. Prvotním cílem byl přístup k surovinovým zdrojům a placení daní od podmaněných barbarů. Šlo také o vytvoření mocenské struktury schopné ubránit se jiným mocenským strukturám v souboji o zdroje. Takové jednání ale vždy vyvolává v državách odpor vůči imperátorům a odpor vyžaduje protiopatření. To je silně vysilující a nakonec vše vyvolá vnitřní přetlak, který se přenáší i do samotného centra říše. Chování hegemona je tedy logické. To ale neznamená, že to logické jednání nebude mít fatální důsledky. Btw. Nevím na kterou televisi se díváte Vy ale mám pocit, že můj názor patří tak trochu do oblasti politické nekorektnosti a v běžném mainstreamu se moc nenosí. Tam se nosí spíše teze o nutnosti snižovat populační růst, odbourávat nacionální trendy, globalizovat atp. Buďte tedy od té lásky a přestaňte druhé obviňovat z bezmyšlenkovitého opakování televizních frází, když sám sedíte u TV jak vidno permanentně [mrknutí jedním okem]

276433

5.10.2012 5:59

RE: Článek je dobrý a vy to nechapete

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 97.?.?.?

Reakce na 276433

Je mi lito, nevlastnim televisi a tudiz u ni nesedim. Bohuzel nemate pravdu, neb jste jim na to skocil, na vytvareni umele reality. Tady je uplne jina hra, budme poctivy Americani dali Rusku atomovky po valce, Anglicani znicili v pred x lety Indii a Cinu a Spanelsko, kde na takove akce brali penize a k tomu vystavba imperia. A proc neznicili Cinu a Rusko, kdyz meli prevahu a misto toho dali svou veskerou vyrobu Cine. Zde se jedna o neco jineho a nema to Vase vysvetleni, neb by byl jiny vyvoj dejin.

276527

5.10.2012 12:30

RE: Článek je dobrý a vy to nechapete

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 276527

Myslím, že už trochu blouzníte pane [mrknutí jedním okem] Nechci se Vás dotknout. Ve svém příspěvku jsem v podstatě shrnul obsah článku a vyjádřil souhlas s názorem, že se především Americko-Čínské vztahy překlápí z roviny ekonomické spolupráce do roviny konfrontační. Jestli dojde i ke konfrontaci vojenské je nasnadě - uvidíme. Myslím, že to budou ale zejména země BRICS v čele s Ruskem a Čínou, kdo jako první řekne DOST dolarové bublině. Věřit tomu vůbec nemusíte a je to Vaše věc. Klidně věřte, že se někomu "konečně" podaří vytvořit tu jednotnou tisíciletou říši [mrknutí jedním okem]

276549

3.10.2012 12:54

RE: Článek je dobrý

qwe 193.?.?.?

Reakce na 276261

souhlasím.

276290

9.10.2012 3:16

RE: Článek je dobrý

p. 113.?.?.?

Reakce na 276261

...vsem tomu nasvedcuje ...obrovske zbrojni korporace stale vice vydelavajici na zbrojeni a tim maji vetsi vliv na vlady jsou pro valky vzdy...dale obrovska vojska prevyzbrojena , nemohou do nekonecna sedet v kasarnach....to je proti jejich pricipu a generalove take chteji generalovat a marsalovat za kazdou cenu a spolu s bankeri , kteri na tom vsem vydelavaji, to je prilis velka a vzrustajici moc , ktera potopi kazdou vladu i tu co nechce valku ..... spolu s prihodami jako Gliwice , Pearl Harbour , Tonkin Harbour, potopeni Maine na Kube, atentat na Ferdinanda atd....Federalni banka ustanovena aby zapricinila svetove krize a toho vyustujici do valek ,vcas kdy se system imperialismu potapi , prodluzovani valek jako strategie skoku v Pacifiku a tak prodlouzenim valky proti Japonsku o dva -tri roky , kdy se dobyval kazda skalka vycnivajici z oceanu...to vse mluvi do budoucnosti....

276815

3.10.2012 17:10

čemu se divit???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

nechápu jak se někdo může divit situacici v Asii. Sklízíme (tedy tak řečený západní svět) to co jsme zaseli. A není k tomu potřeba žádné dlouhé psaní, dnes prakticky není na zemi průmyslový produkt jež neobsahuje nebo k jeho výrobě nebyl použit prostředek pocházející z Číny nebo asijských zemí. Obyčejným selským rozumem je jasné kam to spěje, asie vyrábí a produkuje a západní civilizace konzumuje jejich produkty. Jsme na asii závislí. Už je podle mne pozdě něco řešit. Tedy řešit by to šlo, ale jak kdo přiměje lid aby přestaly nakupovat věci pocházející z Asie když nic jiného není??? Situace celého světa je natolik vážná a naléhavá že, snad na to radši ani nemyslet a ti kdož víme čekat a ti kdo nemají ani páru o tom jak je svět na tom, bůh jim pomáhej.

276325

4.10.2012 23:57

RE: čemu se divit???

disident 88.?.?.?

Reakce na 276325

proč asi USA rozjely po obsazení Tibetu Čínou tu šaškárnu s dalaj-
lámou?Proč by měly zájem o v té době zaostalou zemi žijící ještě ve středověku?Víme dobře,že USA jsou chorobně posedlé budováním
vojenských základen po celém světě.Radarová základna postavená na
tibetské náhorní planině by jim umožnila kontrolovat celou Asii.

276516

3.10.2012 18:25

no -

timur 85.?.?.?

veľmi chabý článok - radšej sa venujte výrokom ruských vládnych hovorcov o pôžičkách pre Slovak, Magyar,Bulgar, Kypr, a - verabože Latvia - žiadne papieriky - chcú majetok.....!!!!!

276334

3.10.2012 21:02

valka a biznis

adiamos 37.?.?.?

do utoku na Afganistan a Irak bylo na svete již jenom asi 5
statu kde Rotshildove nekontrolovali centralni Banku.
Oni mužou za všechni valky od roku 1700,jedna cast rodiny financuje jednou stranu a druha cast rodiny druhou stranu konfliktu.Jsou to oni ktery udelali z Dolaru svetovou menu,
voni si vybudovali obri americkou armadu na ty ktery nebudou poslouchat.
Každym rokem roste obchod mezi USA a Cinou,dokonce se dovaži cim dal vic z USA do Ciny.
Valka mezi USA a Cinou muže klidne byt,ale opet bude za ni stat
Rotschildovska chobotnice.

276359

4.10.2012 7:03

RE: valka a biznis

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 97.?.?.?

Reakce na 276359

Proc se divite , ze vetsi export z USA do Ciny, Cina vlastni mnoho $$$ kterych by se rada zbavila. A USA sledovala politiku zastavit populacni rust za kazdou cenu neb mit dnes e 1 miliardu cinanu extra by se rovnalo svetove valce, neb Cina by je nemohla uzivit sama o sobe stejne jako je nemohla uzivit pred 30 ti lety sama o sobe a jedine Exportu zvladla svoji finacni balanci a mohla si koupit dosti jidla. Ale Cina je velice dominantni sila a Cina chce jit svou vlastni cestou jak bylo tomu vzdy a v tom lezi jadro konfliktu USA CHina , ci je vse hrane a konflikt lezi jinde.

276410

5.10.2012 5:44

Spravny nazev by mel byt,zide -neocon vladnouci v USA delaji strategii.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Vložený obrázek
Meli by jsme se naucit veci pojmenovavat,tak,jak jsou, v USA nevladnou zadni americti obcane,volby ,jsou volbama milionaru,jako Edvard Kennedy se nechal volit v nejchudcim okrese New Yorku,jak,muze nejaky milionar rozumet tomu,co ma prazdny zaludek a nema strechu nad hlavou.
Mimo jine administrativa USA poslala sek milionarum za rok 2009,jako pomoc v nezamestnanosti.
Sending millionares unemployment check is a case study in out-of control spending.Member of US congress senator Tom Coburn of Oclahoma saidProvading welfare to the Wealthy undermines the program......400 richers "Americans".Zatimco se "Amerika" snazi zmenit svetovy poradek v neporadek,tak doma v Americe sili odpor pproti vlade,jez nejedna za Americany,ale,za velke prumyslove nadnarodni koncerny.Normalni radovy obcan vi,co nevi politici,nebo tak delaji,ze nevi,totiz to ,ze valka v Iraku a Afganistanu nem akonce,jak,ale pred svetovou verejnosti zmenit ustup ve strategicke a propagandisticke vitezstvi,kdyz zde je stale stin "Vietnamskeho vitazstvi".Jak,za sebou nechat chaos a vrazdeni uvnitr statu a mezi staty stredni Asie pro lepsi obchod zbrojniho prumyslu,prodej zbrani,jak v USA,tak jinde,spolecne obchodem s dragama-opiem Afganistanu, 95% evropskeho trhu, a Farmatickeho gigantu,dal,uz nic moc vydelecneho.
Je otazkou,kde je plan na "Severni alijanci" s novou menou Ameriko a zaroven opet roste strasidlo z rude Ciny a spojence -Ruska.
Zajimavy clanek " The Russians Are Coming, http://www.thecommonsenseshow.com/2012/09/25/231
Pri teto prilezitosti vzpominam na vyrok "americkeho generala",je zna otazku,co budou delat ,kdyz se sovetsky blok rozpadnul,tak odpovedel,ze se nerozpadnul,z ese dostal jen do jine podoby,ale,ze nebezpeci komunismu pro Ameriku trva.
Jiny poradce,tentokrate Arial Sherona,rovnez general rekl;At krestansky svet dela co chce,tak treti svetove valce se nevyhna.
Tudiz,ctenari,dej si tyto vsechny nazory do lajny a snaz se jim porozumet,zda "americke"neoconske imperium se driv nerozpadne doma ,nez na valecnem poli.
Prolidi inteligentni a znalych veci,starsich obcanu je otazka,proc vubec mame valky,kdyz to nikam nevede,proc se clovek neobrati k dobivani kosmu,nez pouzivat inteligenci na zabijeni a svet dojde stadia odplaty na odplaty za ucinena prikori a vrazdy nevinnych,zatim co by dusevni primitivov evedem valku,za tisic roku,v mysleni lidstva v teto veci,zadny pokrok.

276526

8.10.2012 3:46

WWIII bude valkou uzitecnych idiotu ve prospech zidovstva.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Der Spiegel: “Do you support an Israeli military strike on Iran?”

Lauder: “If Israel were to act without the support of America, it would be disastrous. I am both an American and a Jew, so I represent both sides.” View Entire Story Here.

Since Jews do not send their own to die in their trumped-up wars, Lauder would gladly throw American Gentile boys into a disastrous conflict with Iran. (Former Defense Secretary Robert Gates admitted that a US military strike would lead to a disaster.)

And speaking out of both sides of his mouth, Lauder’s claim to represent both Jewry’s and America’s interests is pure Talmudic hokum since 2% of the US population with its own tribal biases could never represent the interests of the remaining 98%.
Pripomenme si z historie,kdy svetove prosluli filosof v Anglii,Frankau, prohlasoval,ze Anglicane jsou take zide a tudiz by meli zacit valku s Hitlerem,takze,dnes ,nic noveho pod sluncem ,dalsi zidovsky verbir pro valku popouzi line Goyimi,nebo Gental,aby sli valcit za Israel a verejne,slova presidenta svetoveho zidovstva,Ronald Lauder,jsou ty same umysly,jako rozhodnuti 24 Brezna roku 1933 svetovy zidovsky kongres rozhodl napadnou-zacit valku, s britskou a jinou krvi proti Nemecku.
Vložený obrázek
For like most American Jews, Lauder is a “Jew first” and an American last.
24.March,1933 Judea declared war to Germany
Historie se opakuje;Has this man forgotten that the Zionists started the last two world wars see "jews declare war on Germany" and now they are about to plunge us into a third world war.

Daily Express Friday, March 24, 1933 Judea declares war on Germany ...

www.radioislam.org/historia/dailyex.htm

Daily Express Friday, March 24, 1933 . Judea declares war on Germany. Jews of All The World Unite in Action . BOYCOTT OF GER“Hitler will have no war (does not want war), but we will force it on him, not this year, but soon.” – Emil Ludwig Cohn in Les Annales, June, 1934 (also quoted in his book “The New Holy Alliance”).MAN GOODS . MASS DEMONSTRATIONS IN MANY ...

276721

8.10.2012 4:47

RE: WWIII bude valkou uzitecnych idiotu ve prospech zidovstva.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 276721

V procesu s nacisty v Nurimbergu,"pravnici-zalobci,pouzili zakona,jez v dobe valky neexistoval,k poveseni svetovych kriminalniku,za vyvolani valky.
Pravda je takova[velký smích]aily Express- March 24. 1933. No.10.258.
Mr. Frankau Philosopher.
“Dear, sentimental English”.
Protest against the treatment of Jews in Germany, made at a Delphian Coterie dinner in London last night , induced Mr. Gilbert Frankau , the novelist , to make a piquant speech. “A war would bea great idea “ he said “Another war would give our three million unemployed employment”.
“ I would suggest consription for this country. It would be imensly popular.”
“ But the British public do not care damm for the Jews of Germany. All they care about is, who is going to win the Grant national.”
“I adore,us a philosopher, to see damm sentimental English skriming with rage and yet refusing to do anything about it”.
“ The British people were the original jews, they always creaitted anybody who did a spot of work.”

Bylo po valce, zide chteli odskodneni a zde doslo k zajimavemu ukazu, jez nema v celem obdobi lidske historie obdobi, utocnik zadal od odskodneni, od obeti:
‘Jewish claims for compensation must be based on the recognition of the fact that the Jews belong to a nation which has been in a state of war with Germany since 1933.’
"too many Jews on the prosecution." - Nuremberg judge
Oct 2, 2011 ... "too many Jews on the prosecution." - Nuremberg judge. A new book on the Nuremberg trials by ...
winstonsmithministryoftruth.blogspot.com/2011/10/too-many-jews-on-prosecution-nuremberg.html


"Louis Marschalko, Special Correspondent; Playwright and Poet affirmed: "Out of 3,000 people employed on the staff at the Nuremberg Courts, 2,400 were Jews." . . .
1879: Wilhelm Marr publishes The Victory of Jewry over Germany and establishes modern anti-Semitism.
Kdyz zide roku 1879 volali po zniceni Nemecka roku 1879, tak tou dobou prece zadny Hitler nemohl byt, tudiz,proc je zidovska nenavist k Nemcum?Ze se nechteji poddat ve vlastni zemi? Ackoliv ne tak uplne, nebot Talmud nenavidi kazdeho, kdo neni “zid”.

276722

9.10.2012 5:59

RE: WWIII bude valkou uzitecnych idiotu ve prospech zidovstva.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 276722

Zde je dukaz,jak krestanska spolecnest,je bez vetsi namahy manipulovana k tomu,aby byla pouzita ve valce,driv ese obyvatelstvu reklo,byli jsme napadeni,nebo,jsme ohrozeni,ale ,dnes ,jak muzou rici ,ze je Amerika ohrozena od naroda,statu,tisice kilometru od Ameriky.
Takze,media z 95% vlastnena neoconem a nebo lidmu jez si rikaji zide pouci obcanstvo pres media,jak se ma zachovat.V druhe svetove valce,kdyz nekdo odmitl vzit na sebe uniformu,tak,byl verejnosti,takto zpracovanou doslova lincovan ve jmenu patriotismu-vlastenectvi,jez ,mnozi oznacuji za fasismus,jakpak to bude ted?
Ex-CNN reporter: US media forcing American public to approve of war on Iran
Mon Oct 8, 2012 9:10AM GMT
Related Interviews:

‘Erdogan obeys US instructions on Syria’
‘US, Israel behind Syria-Turkey tensions’

Related Viewpoints:World needs Turkey-Syria peace
Outspoken investigative journalist and former CNN correspondent, Amber Lyon voices concern that, through widespread and continual vilification of Iran, the US media is pressing the Americans to approve of a potential conflict with the Islamic Republic.
Ceska republika vlezla do NATA aniz by tusila, co NATO v podstate je a kdo tam vladne.Dnes ,cesti zoldneri-vojaci bojuji jinde ,kdyz v dejinach Ceskoslovenska nikdy nebojovali pro svuj narod,tak,ted bojuji pro jine a tak je to i ostatnimi cleny NATA z byvaleho sovetskeho bloku.
http://www.presstv.ir/detail/2012/10/08/265527/us-media-pushing-to-sell-war-on-iran/
Miliony lidi verina to ,co vidi v TV a proto manipulace stada a zkorumplovanych politiku neklade manipulatorum naprosto zadne potize,spise naopak.Predpoved israelskeho generala,ze se krestane nevyhnou treti svetove valce je na zaklade uzitecnych idiotu,a povidackach v kostele o bozim narodu,staci se podivat na evangeliky v USA.
Biblicke nezabijes,nefunguje,nakonec i nemecti vojaci meli na svem opasku rceni o pomoci Bozi,jak na tom byli pozehnani vojaci pred dnem D od svych polnich kuratu, naprosto stejne,vse ve jmenu bozim, to se dodnes nezmenilo,jenze druha strana krici ve jmenu Alaha,podstata valek je stale stejna.

276817

Tuto stránku navštívilo 4 151