Diskuze k článku

Komu a čemu slouží autorský zákon?

Příspěvků 140

14.2.2012 0:29

Fonty písma...

leo69 89.?.?.?

Jj, nejde jen o obrázky a grafy, ale licence, patenty a TM jsou např. i na různé typy a tvary písma... [oči v sloup]

Zhruba před půl rokem jsem na zmiňovanou knihu narazil v obchodech Levné knihy (třeba někdo někde ještě seženete). Bohužel kniha vyšla jako dvoudílný svazek a tam tenkrát měli jen jeden díl. Nekoupil jsem ani ten, neb jsem si říkal, že by mi pouze jeden díl (polovina vydání) byl k ničemu...

m, [mrknutí jedním okem]

263148

14.2.2012 0:36

RE: Fonty písma...

kkdj 89.?.?.?

Reakce na 263148

mm a co potom pouzite materialy a vyrobne postupy miesania farieb na pismo a technologicke postupy tlace pismen, ci dokonca samotny styl pisania ... Chcu mat stale viac...

263149

18.2.2012 16:48

RE: Fonty písma...

Karel z Čech 85.?.?.?

Reakce na 263149

To je důmyslný systém. Tak když si napíšu na počítači nějaký dopis, tak bych zřejmě podle autorského zákona si měl nejprve požádat o souhlas k vytištění toho, kdo vytvořil počítačové fonty, kdo vymyslel složení toneru, kdo navrhl tiskárnu i toho, kdo tiskárnu vyrobil, příp. další zúčastněné. Ti všichni mají svá práva k součástem výsledného produktu - mnou napsanému a vytištěnému dopisu. Pokud bych dopis odeslal bez uvedených předchozích souhlasů a zaplacených poplatků za použití práv, tak bych závažným způsobem porušil autorský zákon a zákon o patentech a vynálezech a měl bych si jít sednout do basy.

Takže z toho mi plyne, že legálně napsat dopis mohu tak nanejvýš husím brkem na březovou kůru, protože i papír byl vynález a nepochybuji, že konkrétní druhy papíru jsou chráněné patenty.

Pokud tedy budeme autorská práva chápat takovýmto způsobem, tak se musíme vrátit ještě před dobu kamenou ke psaní uzlíkovým písmem. Anebo si řekneme, že autorská práva jsou lichvářskou lobby prosazovanou brzdou vývoje lidstva a podle toho k této šikaně prakticky přistoupíme - tzn. totálně ji v praxi pomineme.
Když nás budou miliony, tak si lichváři budou moci stěžovat jen na lampárně, protože všechny nás nikdy nezavřou. Kdo by na ně dělal?

263614

19.2.2012 2:52

RE: Fonty písma...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 263614

>To je důmyslný systém. Tak když si napíšu na počítači
>nějaký dopis, tak bych zřejmě podle autorského zákona si
>měl nejprve požádat o souhlas k vytištění toho, kdo
>vytvořil počítačové fonty, kdo vymyslel složení toneru,
>kdo navrhl tiskárnu i toho, kdo tiskárnu vyrobil, příp.
>další zúčastněné. Ti všichni mají svá práva k
>součástem výsledného produktu - mnou napsanému a
>vytištěnému dopisu.
Na tomto je dobre videt, jak zakon o autorskych pravech je nespravedlivy a proto nesmyslny. Kdyz uz by mel existovat, tedy spravedlive, tak jedine na veskerou lidskou cinnost. Jak k akceptaci zakona prijde treba takovy zamecnik, ktery montuje prevodovky do aut, a vecer, kdyz si chce pustit nejakou pisnicku, musi akceptovat za urcitych okolnosti extra vydaj na zaplaceni tvurci, kdyz ten uz dostal zaplaceno za publikovani, tedy byl uz odmenen zrovna tak, jako zamecnik za prevodovky?

263640

14.2.2012 12:24

RE: Fonty písma...

esw 109.?.?.?

Reakce na 263148

V Levných knihách byl pouze první díl (do r. 1917), ten druhý, zahrnující židobolševismus, ten Levné knihy nikdy neměly, to šlo komplet do stoupy.

Pokud jde o Solženicyna, žida, ruští národovci jej moc v lásce nemají. Zásluhu má rozhodně v tom, že ve druhém dílu "Dvěstě let pospolu" vykecal mnoho - za trest, že jej postsovětská věrchuška neodměnila velkým, nejlépe presidentským postem. Kdo to ještě neví, dobové slovo "disident" je ekvivalent pro židovskou protisovětskou opozici ve službách peněžní internacionály.

263187

13.4.2014 12:06

RE: Fonty písma...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 263187

Pozdravujem, ja mám z Levných knih oba diely.

308375

2.3.2012 12:55

Solzenicin

vaclaus 188.?.?.?

Reakce na 263148

Solzenicin, brebta a agent Zapadu, nepochopil podstatu problemu zidu v Rusku. V Ruske risi zilo koncem 19. stoleti 80% zidu Evropy a polovina zidu sveta. Druha polovina zila v USA, kam se vystehovali z Ruska, po r. 1862. V Rusku se zide se smeli volne usazovat jen na uzemi, ktere zahrnovalo cast dnesniho Polska s Varsavou, cast Ukrajiny, Beloruska a Pobalti (cara osedlosti cili pale setlement). Nesmeli se bez povoleni stehovat mimo toto uzemi. Duvod nebyl nepratelsky postoj carske vladu vuci zidum, ale prani zidovskych elit (rabinu). Pokud by se totiz zide smeli volne usazovat na uzemi Ruske rise, asimilovali by behem kratke doby s nezidovskym obyvatelstvem. A rabini by utreli hubu. Zili, podobne jako knezi jinych nabozenstvi, z kolekty, t.j. z toho co vybrali od vericich. Po unorove revoluci v r. 1917, bylo toto omezeni zruseno a zide se rozebehli po celem Rusku, zejmena sli do velkych mest. Pripojili se i k revoluci, ktera je osvobodila a ktera nebyla zidovska ale socialisticka. Mnozi dosahli vyznamneho postaveni v vsech oblastech spolecnosti. V sedesatych letech podlehli svodum sionistu a zacali houfne emigrovat do Izraele, kde maji menecene postaveni, protoze jsou vetsinou neverici.

264479

14.2.2012 1:00

Prostá rada

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 109.?.?.?

Myslím, ža zbytečně plýtváte energií, pane Stworo. Oba díly knihy jsou každému volně k dispozici ve formátu PDF na uloz.to. [smích]

263153

14.2.2012 1:10

RE: Prostá rada

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 263153

Zatím. [cool]

263154

14.2.2012 2:34

RE: Prostá rada

Slayko 94.?.?.?

Reakce na 263154

tak jsem se dival na uloz.to ale nenasel jsem to tam. [zmaten]

263160

14.2.2012 3:26

RE: Prostá rada

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 263162

No já jsem zrušil stahování. Cirka 100 MB dat na jeden díl u textu mi přišlo poněkud hodně, když Duna na 600 stranách se vleze taky ve formátu PDF do 3MB. Něco shnilého je v království Dánském.

263163

14.2.2012 6:45

RE: Prostá rada

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 263163

Je totiž rozdíl, pokud stahujete jen písmenka (nějaká předtisková příprava, která "unikne"[mrknutí jedním okem]nebo pokud jde o sken jednotlivých stránek knihy. Pak stahujete i bílý papír mezi písmenky. Proto ten rozdíl v objemu dat.
Taky prý existují skenery nebo softvéry, které umí skenovat jen písmenka, ale těmto věcem nerozumím.

263170

14.2.2012 12:27

RE: Prostá rada

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 263163

Ten sken tak objemově-datově vychází, co máš ještě shnilého?

263189

14.2.2012 16:16

RE: Prostá rada

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 263189

No nevěděl jsem, že to není pdf formát, byl takovej červeno-černý obrázek jak u té nešťastné Duny. Jinak vám mladej fandím, v kyberprostoru jak vidím pro vás nepředstavuje moje generace problém. Život není jenom kyberprostor. [smích] [mrknutí jedním okem]

263208

14.2.2012 16:49

RE: Prostá rada

Jiří Koubek 140.?.?.?

Reakce na 263208

On to je PDF formát, jde o to, že u oné Duny jde evidentně o rozlišení textu, kdežto ta kniha od Solženicyna je braná pouze jako oskenovaný obrázek, kde se ukládá v určité kompresi každý pixel. Pokud si například napíšete stránku ve wordu a uložíte si jí bude mít menší velikost, než kdybyste si ji vytiskl, vyfotil a tuto fotku uložil v počítači.

263212

14.2.2012 17:21

RE: Prostá rada

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 263212

Děkuju pane Koubek, teď jste dal moji mlhavé představě přesné a jasné kontury. Máte pravdu, nelze vidět za každým rohem nějaký průser, ale já se řídím předběžnou opatrností. A abych byl upřímný, tak nevěřím že všechna zrcadla, které ukazují nějakou nevhodnou pravdu se podaří i mocným tohoto světa rozbít. Zkoušeli to i dříve a nevyšlo to. Nebyla na to vhodná technologie? Ale byl mnohem menší cvrkot dat, kryptovací techniky, ... a informace se šířili. Kdo byl úspěšný jako správce systému v potlačení informací, zaostal rychle za těmi, kdo tak důslední nebyli. Technologie, infrastruktura, vzdělávací systém...

Teď soudí lidi za neposkytnutí šifrovacích klíčů v počítačích. Za chvíli nějakého policajta napadne podstrčit kodováné informace do "železa" nepohodlných lidí, přejde to nějakou kvantitativní hranici a vyvolá to revoltu, ale spíše ten vážný odpor vypukne mnohem dříve. Ono se to má tak s těmi informacemi se provázala zábava, a už v starém Římě znali chléb a hry. Dějiny mají smysl pro paradox, politika provázáná se zábavou. Vemte lidu hry, co se asi stane? A říct natvrdo necháme vám zábavu a zcenzurujeme informace, zanamená podkopat ideový základ systému. Rozbít všechna zrcadla, další chiméra za kterou se honí závisláci na moci. Koneckonců i vodní hladina funguje za příhodných podmínek jako zrcadlo. Nepochybně Solženicyn i jiné informace budou dostupné, včetně kvalitní i hodně pokleslé zábavy. Každý dle svého gusta. V tomhle mladé generace pevně věřím a fandím. [smích] [mrknutí jedním okem]

263216

14.2.2012 17:51

RE: Prostá rada

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 263212

Pane Koubku, můžete mi, prosím, sdělit, co znamená výraz "rozlišení textu"? Děkuji.

263223

14.2.2012 19:31

RE: Prostá rada

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 263223

Na to ze je Koubek obycajny blb som si uz zvykol. rozlisenie u textu, cize u fontov neexistuje, pretoze ide u sucast vektorovej grafiky. Ohladom rozlisenia sa da vravit akurat u bitmapovej grafiky.

Ber ho z rezervou.

263229

14.2.2012 20:32

RE: Prostá rada

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 263229

No, neviem, co je blb Koubek, alebo niekto iny, ale to, co STRUCNE napisal, je zrozumitelne a spravne.

263233

15.2.2012 0:50

RE: Prostá rada

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 263233

To ako podla koho? Ak vyskoci hovno na policu a bude sa tvarit ako klobasa, este neznamena,ze aj klobasou je. Koubek napisal totalnu kravinu a este vacsi koubek ho obhajuje. Noze nam napis definiciu rozlisenia textu, ale daj si pozor,aby si sa pritom nezosmiesnil ako ten vyssie. Zivil som sa viac rokov ako vektorovy grafik a stihol som vyrobit aj sadu fontov v UTF-8, takze viem velmi dobre, aky je rozdiel medzi bitmapou a vektorom.

Tak sem s tym, co je to rozlisenie textu? [chechtot]

263240

15.2.2012 8:34

RE: Prostá rada

Jiří Koubek 140.?.?.?

Reakce na 263240

Jak už jsem napsal, jednalo se o chybu z mé strany.
A tobě tak akorát mohu pogratulovat k výrobě sady fontů v UTF-8 i k tomu, že víš, jaký je rozdíl mezi bitmapou a vektorem. Ale dovolím si jednu otázku: při této práci jsi získal též kvalifikaci v biologických/chemických vědách, že ses pasoval do role odborníka na pankreas a trávení?
Každý občas plácne nějakou kravinu, ale je mnohem horší na své neznalosti trvat než se snažit informace ověřit a posléze třeba chybu uznat.
Ale měl bych pro tebe návrh. Což takhle, že by ses přestal zabývat tím, že daný příspěvek napsal nějaký Koubek (a automaticky daný příspěvek napadat), ale spíše se zkusil zamyslet nad tím, co daná osoba píše. A pak bys mohl odpovědět ne podle vzorce "nesouhlasí se mnou=>je to blb" ale spíše se snažil argumenty vyvrátit tvrzení uvedené v daném příspěvku. Co ty na to?

P.S. (což platí i pro pana Sládka): Slovo rozlišení neznamená jen rozlišení u obrazovky (ve smyslu počet pixelů), ale je to též i podstatné jméno odvozené od slova rozlišit, ve významu oddělit něco od ostatního na základě určité vlastnosti, tedy je i synonymem slova "rozpoznat". Ovšem chápu, že pro vás je slovo rozlišení výrazně spjato s onou vlastností bitmapy, jelikož oba pracujete (popř. jste pracovali) v grafice.

263263

16.2.2012 0:01

RE: Prostá rada

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 263263

Rozlisenie vo poc. grafike ma jeden jediny vyznam. Vektor nepozna ziadne rozlisenie. vektor samoze zmenit na bitmapu, but vytlacenim a znovu naskenovanim do obrazoveho formatu bitmapy - to je najcastejsi sposob, okrem dalsich. V tom pripade uz text ale nie je textom ako takym,ale je sucast obrazka a nedajus sa nim robit take upravy, ako s vektorom. Mne je u prdele kto ma aky nick a vobec neupozornujuem na chybu len kvoli tomu menu. Fajn, pomylil si sa, to beriem, kazdy sa myli, ale nie je potrebne vzapati blbost obhajovat este vacsou. Vektor je určený dĺžkou, smerom a orientáciou. Fonty patria medzi vektory a pri zmene velkosti nestracaju na obrazovej kvalite, pretoze vo vnutri useciek je definovana farba, ktorej obrazova kvalita sa vplyvom zmeny velkosti nijak nemeni. Akykolvek font sa da zvacsit podla lubovole,az kym nenarazi na technicky strop. Vektor nepozna rozlisenie,nesklada sa z obrazovych bodov.

A dalej: Preco si namyslas, ze niekto sa nemoze orientovat vo viacero odboroch naraz? Mozno ze Tebe to pripada divne, ale s tym ja nic nespravim.
Ani nevies kolko mam rokov a kolko casu som na studia. ci samostudia mohol venovat. Priemerne schopny clovek si dnes moze zohnat velmi velke mnozstvo odbornych materialov a studovat doma, nemusi mat tituly a certifikaty.
Ja sa denno denne nevalam na posteli, nezabijam cas nad telkou a kravinami,ako niekto iny, ale studujem a snazim sa chapat vsetkemu,co ma bavi. Narazil si na chemicke vedy... tak pre upresnenie: je to moja original profesia - konkretne petrochemia.
Co sa tyka zdraveho zivotneho stylu,stravovania a k tomu prisluchajuci medicinsky odbor gastroeneterologia a interne lekarstvo.... o toto som sa zacal vazne zaujimat vazne vtedy, ked som zistil,ze lekari(vacsina to robi pre peniaze - je to job) nemaju skutocny zaujem riesit moje zdravotne problemy. Vyliecil som sa sam a dnes viem, akymi podvodmi nas farmakomafia krmi a akymi svinstami nas denno denne potravinarsky priemysel krmi a to co nazyvaju zdravym jedlom, su v skutocnosti pomale a ucinne jedy.

Takze ak sa mi mienis vysmievat len preto, ze sa snazim badat a patrat v roznych vodach a to dost podrobne, tak si uvedom jednu vec: obetuj ten cas tiez a potom mozno zistis, co vsetko prinosne sa mozes naucit a ten cas je dobre vyuzity, pripadne napis konkretne ale skutocne konkretne argument na konkretnu nezhodu. Ca sa tyka tej slinivky brusnej, je mi jasne, ze je tazko prerazit s niecim, co je mainstreamovo nepripustne a verejnost dostava o tom dlhe roky ine-oficialne informacie. Ale mysliet si, ze vsetko co ma punc oficiality je zaroven aj pravdive, je kratkou cesta do pekla.

Ak budes chciet seriozne debatovat, nie som proti a kazdy kto ma pozna, vie ze to nie je na zahodenie. Mam co ponuknut. Caro komunity je v tom, ze viac hlav-viac napadov a moznosti.

263380

16.2.2012 13:59

RE: Prostá rada

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 263380

Vidím, že jste skutečným nafšeckoodborníkem, pane Peptalkine. Tedy dovolte, abych Vám objasnil, jak je to ve skutečnosti na počítačích s textem.

Vámi omílané pojmy grafika, vektor, bitmapa či font NEMAJÍ skoro NIC SPOLEČNÉHO S UKLÁDÁNÍM a zpracováním textových souborů. Všechny tyto pojmy se TÝKAJÍ VÝHRADNĚ ZOBRAZOVÁNÍ TEXTŮ.

Celé toto diskuzní vlákno se přece zabývá otázkou, proč je někdy stejný text uložen v malém a jindy ve zbytečně velkém souboru. Prosté vysvětlení tedy zní. Textové soubory se ukládají převážně ve tvaru textového řetězce. Zakódovaného do hexadecimálního kódu pomocí EBCDIC, ASCII či jiného kódu. Jeden byte paměti tak obvykle pojme jeden abecední znak. To znamená, že na normalizovanou stranu textu (30x60) potřebujeme cca 2kB paměťového prostoru.

Jestliže ovšem naskenujeme či nafotografujeme stránku knihy, nejedná se z hlediska jejího uložení na disku o text, ale o obrázek. A tak zde ukládáme grafický soubor typu BMP, JPEG, ... U jeho velikosti není rozhodující, kolik písmenek obsahuje. O jeho velikosti rozhoduje výhradně a jen VELIKOST ROZLIŠENÍ, s nímž byl OBRÁZEK nafocen či naskenován. Tedy kolik pixelů (obrazových bodů) bylo nasnímáno na ploše, zobrazující jedno písmeno. Čím jemnější rozlišení, tím větší soubor. Myslím, že toto rozlišení měl na mysli pan Koubek.

Takže si svá "odborná" vysvětlení laskavě račte vetknouti za klobouček. [velký smích]

263437

16.2.2012 15:48

RE: Prostá rada

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 263437

len kratko. Napr. pdf je nie je textovy format suboru, ale kontajer a v nom font je ulozy vyhradne vo vektore, ak dokumemnt bol vytvoreny priamo napr. v Acrobate ci Pagemakeri. Vynimkou su rozne importy a exporty,ktore prevedu vektor na bitmapu. Takze font nachadzajuci sa aj napr. vo Worde, ktorym pisete slova, je cirocisty vektor a to z dovodu, ze pri jeho zvacsovani sa zvacsuju proporcionalne vsetky uzavrete, ci otvorene useckya s tymaj farebna vypln. Ostatne veci nekomentujem, pretoze ide o provokaciu.

263445

18.2.2012 15:33

RE: Prostá rada

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 263445

kdyz uz muste odbihat od tematu Solzenicyn a hadat se jako stare baby na trhu a masirovat si EGO, mohu vas ubezpecit, ze pdf rozhodne neobsahuje font ve vektoru, pokud ho tak sam neulozim vy chytraku, pokud vam totiz poslu pdf s nejakym textem a ve vasem pc nebude font, kterym jsem psal ja, tak po importu do nejakeho text. editoru, za ucelem upravy textu, neupravite nic, protoze se vam text uplne rozpadne. A to se tyka treba i wordu. Takze resume- vector NENI font a nema s nim z technickeho hlediska nic spolecneho. Vektor je predevsim o uzlech. Vigwam

263612

16.2.2012 16:10

RE: Prostá rada

Vopice 77.?.?.?

Reakce na 263437

No, tak jste si to teď našel na internetu a děláte ze sebe machra?

>Vámi omílané pojmy grafika, vektor, bitmapa či font NEMAJÍ skoro NIC SPOLEČNÉHO S UKLÁDÁNÍM a zpracováním textových souborů. Všechny tyto pojmy se TÝKAJÍ VÝHRADNĚ ZOBRAZOVÁNÍ TEXTŮ.

Tenhle nesmysl vůbec nebudu komentovat, zejména pokud se jedná o PDF. Raději nepište o tom, čemu vůbec nerozumíte...

>Jeden byte paměti tak obvykle pojme jeden abecední znak.

To už dávno neplatí. Dnes se používá UTF-8, kde sice některým znakům stačí jeden byte, ale některé mají až 4 bajty. Ono totiž 256 znaků jaksi nestačí...

> U jeho velikosti není rozhodující, kolik písmenek obsahuje. O jeho velikosti rozhoduje výhradně a jen VELIKOST ROZLIŠENÍ, s nímž byl OBRÁZEK nafocen či naskenován.

To je čistokrevná kravina, ale chápu, že tak rychle jste to nemohl dohledat. Rozlišení může být třeba milión (čeho vám vysvětlovat nebudu, to byste stejně nepochopil, ale jsem si jistý, že to také dohledáte, abyte mohl být za odborníka), a soubor může být úplně mrňavý. Stačí, když to bude jednobarevná plocha a komprese například ZIP. Takže o velikosti souboru samořejmě počet písmenek rozhoduje.

Navíc termín VELIKOST ROZLIŠENÍ je úplná krávovina. To je něco jako byste napsal velikost hustoty.

Více s vámi nebudu ztrácet čas... Snažíte ze sebe dělat odborníka, ale evidentně nechápete ani základy.

263446

16.2.2012 16:12

RE: Prostá rada

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 263437

No, tak jste si to teď našel na internetu a děláte ze sebe machra?

>Vámi omílané pojmy grafika, vektor, bitmapa či font NEMAJÍ skoro NIC SPOLEČNÉHO S UKLÁDÁNÍM a zpracováním textových souborů. Všechny tyto pojmy se TÝKAJÍ VÝHRADNĚ ZOBRAZOVÁNÍ TEXTŮ.

Tenhle nesmysl vůbec nebudu komentovat, zejména pokud se jedná o PDF. Raději nepište o tom, čemu vůbec nerozumíte...

> U jeho velikosti není rozhodující, kolik písmenek obsahuje. O jeho velikosti rozhoduje výhradně a jen VELIKOST ROZLIŠENÍ, s nímž byl OBRÁZEK nafocen či naskenován.

To je čistokrevná kravina, ale chápu, že tak rychle jste to nemohl dohledat. Rozlišení může být třeba milión (čeho vám vysvětlovat nebudu, to byste stejně nepochopil, ale jsem si jistý, že to také dohledáte, abyte mohl být za odborníka), a soubor může být úplně mrňavý. Stačí, když to bude jednobarevná plocha a komprese například ZIP. Takže o velikosti souboru samořejmě počet písmenek rozhoduje.

Navíc termín VELIKOST ROZLIŠENÍ je úplná krávovina. To je něco jako byste napsal velikost hustoty.

Více s vámi nebudu ztrácet čas... Snažíte ze sebe dělat odborníka, ale evidentně nechápete ani základy.

263447

16.2.2012 17:08

RE: Prostá rada

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 263437

A laskavo sem nepodsuvaj nieco,co ani sam Koubek nenapisal. Nikde nebola rec obrazku, ale o "rozliseni textu". Pricom ak je predmetom nejakej debaty obrazovy format, tak sa o nejakom texte nema zmysel bavit, pretoze text prevedny do bitmapy uz nieje textom,ale iba obrazovou castou bitmapy.

"Myslím, že toto rozlišení měl na mysli pan Koubek."

- toto je skutocne perla. Ty uz radsej nemysli, co si mysli niekto druhy, lebo to dopadne katastrofalne. Nie je potrebne sa dohadovat co malna myslis Koubek, pretoze uplne exaktne napisal, slovne spojenie "rozlisenie textu" a Ty ides placat zase nejake bachorky so snahou to priviest na opacnu kolaj. Preco mas potrebu zahmlievat nieco, co bolo jasne? Ten posledny odstavec bola absurdita.

263452

16.2.2012 14:45

RE: Prostá rada

Jiří Koubek 140.?.?.?

Reakce na 263380

Ano, souhlasím, rozlišení v grafice má pouze jeden význam. Ale ze stejného důvodu trvám na správném používání termínů v mém oboru i já.
Člověk se může orientovat ve více oborech naráz, ale myslím si, že je nutné, aby si občas taková osoba uvědomila, že alternativní zdroje nemusí být pravdivé. Vždy je podle mě nutné své argumenty podpořit zdroji, z nichž se dá dostat až na primární výzkum. A pak se orientovat v tomto primárním výzkumu a být schopen zachytit jeho slabiny, to už potřebuje zkušenosti, které člověk získá jen praxí a nemyslím si, že by se to dalo vyčíst z nějakých knih, byť jsou sebelepší. Pouze praxe dovede dát tu schopnost vycítit slabiny nějakých metod. A nemusíš mi sice věřit, ale nehodnotím člověka podle toho, jaké má tituly.
O gastroenterologii si můžeme popovídat až se článek dostane do lékařského oboru, teď by to bylo hodně off-topic. Jen bych rád podotknul, že si nemyslím, že většina lékařů jsou jen zaprodané duše, kteří předepisují léky podle toho, kdo jim více zaplatí - spíše naopak, takových bude minimálně. Nejsou to žádné zrůdy, sice je to jejich povolání, ale také mají svědomí a neudělali by nic, čím by vědomě poškozovali pacienta. Což se v mnoha případech nedá říci o pacentech samotných, kdy jsou největším nepřítelem oni sami.
A souhlasím, že pro příště budu hledat pro konkrétní argument, nějaký protiargument a vyvaruji se jakéhokoliv napadání a zesměšňování, což doufám dodržíme oba.
Osobně se tedy držím toho, že asi žádné spiknutí neexistuje a většina lidí je v tom, co dělá, upřímných. Proto nemám důvod věřit, že by většina výzkumů byla sfalšovaná, jen je nutné někdy k závěrům přistupovat obezřetně.
Každopádně doufám, že tímto jsme oba přistoupili na mnohem korektnější tón diskuse v budoucnosti.

263440

16.2.2012 16:16

RE: Prostá rada

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 263440

>Jen bych rád podotknul, že si nemyslím, že většina lékařů jsou jen zaprodané duše, kteří předepisují léky podle toho, kdo jim více zaplatí - spíše naopak, takových bude minimálně. Nejsou to žádné zrůdy, sice je to jejich povolání, ale také mají svědomí a neudělali by nic, čím by vědomě poškozovali pacienta.

Ach jo. Je to škoda slov, ale tohle je zase další nesmysl. Lékaři jsou jen a jen lidi a rádi natáhnou svoji pracku po různých výhodách, které jim farmaceutičtí agenti nabízejí. Kdyby byli lékaři tak hodní, jak tvrdíte, tak by rozhodně lidem nepředepisovali to, co jim předepisují. Vím to, dělám pro farmaceutické firmy a k doktorovi jsem také dříve chodil, dokud jsem nepochopil, že je to nesmysl.

263448

16.2.2012 17:02

RE: Prostá rada

Jiří Koubek 140.?.?.?

Reakce na 263448

Já vím, vy jste ten, co najednou prokoukl a všechno mu to začalo dávat smysl.
Takže jaká je vaše představa farmaceutického průmyslu a lékařství? Doktoři vesměs vědí, že předepisují něco škodlivého, co člověku objektivně ublíží, ale dělají to kvůli tomu, že za to mají od farmaceutických firem nějaké výhody? A věci jako lege artis, či přímo lékařská etika jsou už jen prázdné pojmy u většiny lékařů? Jak třeba vypadá takové realizování výhod od farmaceutických firem v nemocnici? A jak třeba u soukromého lékaře? A pokud se mohu zeptat, pro jaké farmaceutické firmy děláte, popřípadě co a jaké vám to dává interní informace?
Mé zkušenosti hovoří o opaku - osobně znám dost doktorů a vím moc dobře, že je trápí, pokud se jejich pacientům nedaří ne nepřipustili by si, aby se tak dělo jejich vinou a znám i pár koncových farmaceutických agentů. Stejně tak jsem měl tu možnost potkat dost lidí ve výzkumu, který přímo souvisí s farmaceutickým průmyslem a vím a to jak v akademické sféře, tak i v onom průmyslu. A z toho, co jsem vypozoroval mi nepřišlo, že i když je (bohužel) ve farmacii hnacím motorem zisk, mělo by se tak dít na účet zdraví pacienta. Ale je to čistě moje osobní zkušenost, s pohledem na lidi, jejichž profese jsem zmiňoval.
A ještě jsem se od vás nedozvěděl odpověď na jednu otázku: jak to vlastně bylo s tím vaším teatrálním odchodem a následně tichým příchodem. Co rozhodlo, že jste se vrátil (jako Vopice, i posléze pod svým původním nickem)?

263451

16.2.2012 17:47

RE: Prostá rada

inženýr Doufal 91.?.?.?

Reakce na 263451

Dobrý den, pěkně Vás zdravím, pane Koubku, ta záležitost je celkem prostá. Je to především profese a poslání se vytrácí. Taková je již doba. I morální lékař musí jíst a jeho rodina vykazovat slušný standard. Buď "poděkuje a odejde" za lepším, ať si tu třeba chcípnou, nebo se popere se složitou společenskou situací, postaví se proti komerčním tlakům a poskytne své služby padni komu padi, bez ohledu na platební schopnost potřebného, byť by to bylo zdarma.
Myslím, že naši profesionálové nejsou výjimkou a slušnou práci odvedou za slušný peníz. A práce je činnost. Není to ani zábava a ani poslání. Pouhá činnost. Činím tak, jak jsem byl naučen, jak jsem zvyklý, jak je to systémově průchodné. A snadnější je věřit tomu, co je průchodnější.
Nebo myslíte, že naši lékaři jednají především v souladu s tím, co potřebuje ten, kterého postihne nemoc?

263457

16.2.2012 18:41

RE: Prostá rada

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 263451

Odpověď je jednoduchá, pane Koubku. Když jsem viděl vaše marné snažení napravit velkou část zvědavců, kteří jsou zcela pomýleni, nemohl jsem vás ve vašem snažení nechat osamoceného. Nicméně se moc neradujte, jsem tu jen na skok. Ale jsem opravdu moc rád, že vás moje přítomnost tak zajímá.

A ano, dávám vám za pravdu v tom, že farmaceutické firmy myslí především na zdraví pacienta, zejména od chvíle, kdy farmaceutické firmy byly koupeny nadnárodními investičními fondy, kterým o peníze vlastně vůbec nejde. Samozřejmě, že pro lékaře i farmaceutické firmy je lepší vymyslet lék, který léčí příčiny a ne příznaky. Neboť tím mají zajištěn stálý odbyt svých produktů, že?

Zde je seznam nejziskovějších léků, které byly vynalezeny jen a jen pro zdraví pacienta.

A zde Svaz pacientů křivě obviňuje lékaře. A takových lživých zpráv najdete na internetu spoustu...

Jste spokojen?

263462

16.2.2012 18:48

RE: Prostá rada

steve 166.?.?.?

Reakce na 263462

.. voni ten koubek budou kvakat a kvakat a kvakat. Jako u nas ten maly, krpaty Joshua s tim vecnym snoplem na brade. Ten kvaka uz 38 let a stal se soucasti mistniho folkloru ... [smích]

263463

17.2.2012 7:38

RE: Prostá rada

Jiří Koubek 140.?.?.?

Reakce na 263462

Hlavně mě to zajímalo proto, že tato otázka byla dosud ignorována, k čemuž bohužel u vás dochází často, jak už jste dokázal u dalších otázek, které jsem v svém předchozím příspěvku vznesl.
Myslíte si, že existuje takový komplot, který ti ďábelští lékaři společně s farmaceutickými firmami zosnovali, aby to vypadalo, že se snaží léčit, ale ve skutečnosti jim jde jen o to, aby se pacient do ordinace vrátil?
A to, jak se samotný pacient chová (málo pohybu, nezdravá strava) s tím má jen co málo dělat, protože farmaceutické firmy už dávno v šuplíku mají léky, které zvedají chuť k pohybu, ničí chuť na nezdravé jídlo, omezují kouření (tady tedy vstupuji na tenký let, protože podle některých zde je kouření zdraví prospěšné)... Nebo jak chcete pacienta donutit, aby začal on sám od sebe a zbavil se příčiny svých chorob? Což je případ Lipitoru, Nexia a Plavixu, kteréžto léčí symptomy toho, co provází civilizační choroby. Léky na vysoký krevní tlak - totéž.
A u dalších - myslíte si, že známe přesnou příčinu různých imunologických chorob (alergie, astma, arthritida, Crohnova choroba, roztroučená skleróza...)?
Ale osobně bych navrhoval, že si tuto diskusi můžeme nechat na jindy, až se tady zase objeví nějaký článek o farmaceutickém průmyslu.

263498

17.2.2012 10:43

RE: Prostá rada

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 263498

Ale vždyť já s vámi přeci ve všem souhlasím. Také již nevěřím, že by někdo mohl dělat nějakou činnost s tím, že by záměrně poškozoval cizí zdraví, například těžba ropy v různých oblastech, kde se dbá především na to, aby se neničilo životní prostředí. Samozřejmě že výrobcům léků nejde o peníze, vi tady s vámi musím souhlasit.

Vy snad neumíte číst, vždyť jsem vám jasně napsal, že se někdo snaží lékaře křivě očernit. Například tvrzení, že EU zakázala bylinné přípravky je také čistá lež, neboť úředníkům z Bruselu jde hlavně o to, aby se lidé uměli léčit sami pomocí přírodních prostředků.

Za všechno si lidé mohou sami. Žerou kvalitní potraviny ze supermarketu, které jsou zcela zdravé, ale proto, že jich žerou hodně, tak si zdraví ničí. To, že potraviny v supermarketech jsou prvotřídní kvality, na tom se myslím bez problémů shodneme. Konzervanty jsou také zdravé, dokonce vylepšují vlastnosti potravin čerstvých. I v tom myslím najdeme shodu.

Zkrátka všichni lide jsou slušní (zejména ti, co mají nejvíce peněz) a pokud má nějkdo nějaké problémy, může si za ně sám. Politici jsou také slušní lidé, kteří nekradou a nikdy se nestanou obětí nějakého ďábelského spiknutí. A takto můžeme pokračovat dál a dál.

Ptám se znovu. Jste již konečně spokojen? Se mnou se hádat nemusíte, již jsem vám řekl, že jsem sem přišel se stejným účelem jako vy, tedy obracet zvědavce na správnou cestu...

A musím uznat, že jste nesmírně moudrý a inteligentní člověk, který se ovšem nenechá zmást lacinými vysvětleními a snaží se jít do hloubky. V tomto směru si vás nesmírně vážím a jsem rád, že tu někdo, jako jste vy, dělá takovou záslužnou osvětu.

263517

15.2.2012 1:08

RE: Prostá rada

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 263229

Měl zřejmě na mysli "rozpoznání" textu. Na to jsou různé prográmky, že ano. Pak se taková kniha uloží coby text v libovolném formátu (doc, html, pdb...). PDF ukládá jak texty (i s vašimi vektorovými fonty), tak obrázky (bitmapové). Pokud je v PDF text jako takový, není to tak velký soubor jako když je v PDF výhradně grafika. PDF má výhodu, že toto umí vcelku fešácky kombinovat. Mnozí však knihu pouze naskenují a uloží čistý bitmap do PDF, což je případ této konkrétní knihy. Proto jsou to tak velké soubory.
Pan Koubek třeba i může být blb, ale není zapotřebí do něj kopat za každou cenu. Prakticky se zřejmě jen "uklep" - já píšu všemi deseti, tak to taky znám, stává se mi, že zaměňuju podobná slova; některá slova máte prostě zautomatizovaná, tak říkajíc "v prstech" a ony ty prsty si občas píšou, co chtějí, když vám zrovna myšlenky na chvilku zabloudí jinam. [smích]

263242

16.2.2012 0:20

RE: Prostá rada

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 263242

Vsetky argumenty beriem a ciastocne to bolo aj dielo chvilkoveho vzplanutia. Chyby robime vsetci. A moja chybova parketa je v preklepoch. Pisem len s cca 7-8 prstami, castokrat z nedostatku casu a subezne s inou pracou, ci dvomi naraz pisem velmi rychlo a vyprodukujem preklepy , ktore som lenivy poopravovat. A uz nejaky cas mi nechce reagovat klavesa L, tak slova su casto bez L a dnes mi zacal odchadzat uz aj medzernik, co ma chvilami vytaca. Opat uraduje moja lenivost a kupit si novu klavesnicu. Ja uz som proste taky,ze sa az do upneho komnca snazim veci radsej opravovat, ako ich vysmarit do odpadu a kupit nove. Takze v podstate najlahsiu vec, ktoru mi je mozne vytknut, su preklepy. Koubkovi sa za toho blba samozrejme ospravedlnujem, pretoze moja reakcia boa neadekvatna. Bol by som radsej, aby sme sa spajali a vzajomne pomahali, pretoze vieme komu vyhovuje stare zname "rozdeluj a panuj"

Myslim ze prvy odstavec nie je potrebne komentovat. Obaja vieme ze je to tak.

263383

15.2.2012 7:23

RE: Prostá rada

Jiří Koubek 140.?.?.?

Reakce na 263223

Pane Sládku, jedná se pochopitelně o moji chybu, správně je, jak tady napsala Baba_Blažková "rozpoznání textu". A tímto bych ji chtěl poděkovat za zastání se.
Ale nebudu do tohoto tématu nijak více zabředávat, evidentně některým lidem stačí, že vidí mé jméno a jde jim pěna od pusy. Je to škoda, nejvíce tím trpí samotná diskuse, nemyslíte?

263256

15.2.2012 21:23

RE: Prostá rada

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 263256

[cool]
http://www.youtube.com/watch?v=niy3sayXtzo&fea...

263361

17.2.2012 9:14

RE: Prostá rada

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 263163

převést se ta bitmapa do textu dá pomocí OCR, ale chce to patřičně výkonný počítač, a taky pak ještě úpravy v tom textu, OCR neudělá do Wordu poznámky pod čarou, bude je brát jako běžný text, je to skenováno na 300 dpi, z čisté předlohy, takže OCR to přečte spolehlivě

263507

14.2.2012 6:25

RE: Prostá rada

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 263162

Díky za link, už to sosám.

263169

14.2.2012 14:55

RE: Prostá rada

Slayko 94.?.?.?

Reakce na 263162

Diky.

263198

15.2.2012 13:00

RE: Prostá rada

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 263162

Je to horší než se zdá ?

Vložený obrázek

263295

15.2.2012 13:46

RE: Prostá rada

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 263162

Šup a link je nefunkční... [pláč]

263302

15.2.2012 13:53

RE: Prostá rada

onkelwolf 178.?.?.?

Reakce na 263162

Uložto.cz:

"Soubor byl zakázán"

[smích]

263303

16.2.2012 11:59

Když přišli nacisté...

Andrew Siddur 85.?.?.?

Reakce na 263303

Napřed si přišli pro soubory...

263426

15.2.2012 15:17

RE: Prostá rada

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 263162

Pozde. Soubor byl zakazan, pisou.

263312

15.2.2012 21:28

RE: Prostá rada

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 263312

Mně to funguje.

http://www.ulozto.cz/x67TbMM/alexander-solzenicyn-...

http://www.ulozto.cz/xhXeNzs/alexander-solzenicyn-...

263362

16.2.2012 2:42

RE: Prostá rada

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 263362

treba si vsimnut, ze velkost je tam O bytov. Cize je to vadny upload. Stava sa to obcas aj pri mojich suboroch. Z takehoto odkazu nestiahnete NIC.

263395

16.2.2012 2:58

RE: Prostá rada

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 263395

Já teda jsem asi idiot a můj počítač taky, protože download mi tvrdí, že to má 118,2 MB. A ještě to navíc drze tahal nějakých osm minut (jo, mám pomalou lajnu). Zkusil jste to vůbec? Já osobně v tomto případě věřím více kompu, který si sama spravuju, než serveru, který spravuje bůhvíkdo. Extra kvůli vám jsem soubor stáhla (znova) a je naprosto v pořádku. Takže tam mají jenom nějaký pitomý bug. Vy taky věřite všemu, co vám kde napíšou [mrknutí jedním okem]

263397

16.2.2012 3:36

RE: Prostá rada

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 263397

Veru v tomto pripade je to skutocne bug. Je to tak, ked som tam zbadal velkost suboru 0B, tak som to dalej neriesil. Nie preto, ze by som veril vsetkehu co vidim, ale preto, ze uloz.to pouzivam relativne dlho a mam tam upnutych cez 1TB dat, pricom viackrat sa mi stalo, ze po/pocas upnuti(a) suboru sa im nieco skazilo, velkost sa zobrazila 0B a subor nesiel ani stiahnut. Tak nasledoval vymaz a reup. Vychadzal som len z praxe [smích]

263398

18.2.2012 17:16

RE: Prostá rada

Karel z Čech 85.?.?.?

Reakce na 263398

Také jsem se zprvu nechal oblbnout údajem o velikosti souboru 0 Mb. Ale už jsem ho stáhnul - bez problémů.

Je pravda, že knihy nabízí hodně internetových knižních prodejen v ČR i na Slovensku, ale většinou s poznámkou, že titul je vyprodán. U Solženicyna sionistická liga zklamala na celé čáře, když včas nezachytila vydání obou dílů knihy. Kdyby Solženicyn ještě žil, tak by ho jistě řada trestních oznámení pro antisionismus od ligových aktivistů neminula. Vždyť to, co se v těch knihách o židech píše, je mnohem horší než holokaust. No každý má možnost obě knihy si přečíst a sám si udělat obrázek.

263617

18.2.2012 17:55

RE: Prostá rada

Antiseptik 70.?.?.?

Reakce na 263397

Nejspíš to bude záměr. Pokud nepojmenovatelní budou zkoumat mohou jim říct že to tam není. Pokud si to stáhnou, aby je chytili při činu, tak by se museli sami udat. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

263620

16.2.2012 3:44

RE: Prostá rada

steve 166.?.?.?

Reakce na 263362

.. uz to mam na mrazaku !! [smích] , babo jedna, hodna ..

263400

15.2.2012 21:11

RE: Prostá rada

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 263162

tak pánové ideopolicie jede naplno
SOUBOR BYL ZAKÁZÁN píše server uložto

263356

16.2.2012 3:40

RE: Prostá rada

steve 166.?.?.?

Reakce na 263356

.. je to silne hnede !! [smích] , snazivi chlapci pojedou i s tchynema na vylet. Cumet do komina ..., a taky diplom dostanou .., s tim obrazkem "jak tam v poli zita sedi u kamen rabin a kolem truchli srnci .." !! [chechtot]

263399

16.2.2012 2:28

RE: Prostá rada

steve 166.?.?.?

Reakce na 263162

Tome24 a VSICHNI !!
---
.. co to je ??
http://www.ulozto.cz/xUP7rJT/a-solzenicyn-200-roko...

263394

17.2.2012 4:23

RE: Prostá rada

Tom 24.?.?.?

Reakce na 263394

adoprdele ... to byl fofr! ... tak nám zase zakázali Solženicyna, paní Müllerová ... ale jak zdá se, mouchy se pouze pokusily posrat obraz držitele Nobelovy ceny ... anžto jak dokladuje Vojta, který všudebylavšechnoznáavefšemmápraudu ba i stáhnbout si pokusil, JEHO link funguje [smích]

263497

16.2.2012 11:08

RE: Prostá rada

ediva 80.?.?.?

Reakce na 263162

Dnes už tam je: Soubor byl zakázán [naštvaný]

263424

16.2.2012 13:24

RE: Prostá rada

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 263424

Nějak Vám nerozumím. Co tam je? Na
http://www.ulozto.cz/hledej/?q=sol%C5%BEenicyn jsou neustále obě knihy k dispozici a každý si je může stáhnout. Právě jsem to odzkoušel.

263434

18.2.2012 10:52

Pozdě!

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 263162

Soubor byl zakázán.[pláč]
uloz.to

263603

14.2.2012 1:26

Je to celé na hlavu

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Já dělám s muzikou. Víte, jak se převádí audio do midi? To si sednete a do zblbnutí posloucháte; co slyšíte, svépomocí nahrajete midi zařízením. Každý nástroj zvlášť. Chtěla jsem "nenarazit" na OSU - třeba. Tak jsem se šla informovat do jejich sídla tady v OV. Seděly tam dvě trubky čerstvě vyfoukané od kadeřníka s bezchybnou francouzskou manykýrou a vůbec netušily o čem mluvím. Nakonec zavolaly "šéfa", ten mě však taky nepochopil. Doprdele, nic nekradu, vlastně to celé nahrávám sakumpikum znova, chci z každého výtvoru, kterým disponuji, zaplatit adekvátní poplatek ať je to košér a ještě narazím na pitomce. Jediné, na čem se usnesli, bylo, že jim mám v prvé řadě zacálovat jednorázově 300 ká (už je to pár let) a pak se uvidí. To jo. Nasrat a rozmazat. Lamy. Pijavice.

263155

14.2.2012 1:37

RE: Je to celé na hlavu

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 263155

Ale abych jen nenadávala - Abraxas šíří a nesere se s tím a od Slávka Jandy mám povoleno volně tvořit a šířit. On holt není takový k...t jako jeho bratříček. Takže snad se letos na ten fesťák na Štěrkáči konečně dostanu - ráda zaplatím.

263156

14.2.2012 4:56

mám stejnou skušenost

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 83.?.?.?

Byl jsem také na tuto knihu upozorněn a chtěl jsem jí mít a přečíst si jí. Jediná možnost byla jí stáhnout na ulož to. Skutečně vše nasvědčuje tomu, že kniha již nebude nikdy vydána a ve vydavatelství není ani vedena, že by jí kdy vydaly.Těch několik výtisků se i prodávalo na různých burzách za celkem vysokou cenu...myslím tím oba svazky.Myslím si, že v tomto případě bych se nebál, pokud již budete žádat o práva zjistit, zda li by překladatelé nebyly ochotni za symbolickou cenu (např. 1 kč)vám překladatelská práva podstoupit pro případné elektronické vydání této knihy. Vznik podobného elektronického vydavatelství by neměl být problém a mohlo by to možná vylepšit vaši finanční situaci.
Nehledě k užitečnosti takového počinu.

263166

14.2.2012 5:01

RE: mám stejnou skušenost

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 263166

Zajímavá myšlenka. Tohle mě nenapadlo. [smích] Tak to abych nejprve napsal do Paříže, co?

263167

14.2.2012 8:01

RE: mám stejnou skušenost

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 263167

Obdivuji Vladimíre vaší práci a snahu slušného člověka, který nechce porušovat zákony a investuje svůj osobní čas do jednání s replikátory moci.
Ano, uvažovat "selským rozumem" je zakázané, zapomenuté, nežádoucí. A má to svůj důvod. "Zástupci moci" nutně musí dojít až k bodu, kdy se (slovy J. Wericha) "historicky znemožní".
To už sice probíhá, ale potřebný efekt, který nám společnost jednáním pana Padevěta nabízí - se teprve rodí. Nutnost zdůvodnit svá rozhodnutí ne pomocí zákona, ale prostou logikou, srovnáním dvou opačných řešení PODOBNÝCH situací.

Všichni totiž musíme zjistit, který "císař je nahý". Padevět obnažil svou nahotu v oblasti svého pohodlí, něco jako vstřícnost a snahu pomoci - to nezná. Má svůj flek kvůli své loajalitě s režimem, který tyto zákony vytváří.

Doba se ale mění, tito lidé nejsou už potřební. Technologie už je dál než kam dosáhne "ZÁKON", vymyšlený k bezpracnému výdělku z autorských práv.
Dejme si srovnání:
Autor knihy je podobný autorům software, oba vytvářejí "program" - kniha i program pro vyhledávání knih je něco, co nám pomáhá a rozšiřuje obzor nebo vědomosti.
Pokud autor knihy či programu nenabízí licenci (svolení autora k používání jeho díla) - není jiná cesta než totéž si udělat sám - anebo podle svých schopností dílo okopírovat.

Jedinečnost knihy nebo softwarového programu je to, co "tvořivost knih" ošetřené má, ale co "tvořivost programů pro počítače" ošetřené NEMÁ.
Přitom jde o podobnost, použité fonty jsou obdobou "bitů a bajtů", použitý jazyk, jeho gramatika - je obdobou některého počítačového jazyka - a použitý VÝBĚR SLOV je přesně to, co charakterizuje dobrou knihu a dobrý program - to je výběr PROSTŘEDKŮ KE SDÍLENÍ POZNATKŮ.

Měl jste Vladimíre možná použít i toto srovnání v komunikaci s "ochráncem autorského zákona", který pro jednu oblast tvořivosti platí a pro druhou ne. Ale to byste nejdřív musel dojít k tomu, v čem jsou knihy a "jiné programy pro rozšiřování obzorů" podobné a v čem rozdílné. Tak daleko jste nešel, ani k postavení otázky, proč jsou autoři počítačových programů diskriminovaní.

Někdy zkrátka dobrá vůle nestačí. Ale proto máte nás, svůj "fanklub", nejsem první, kdo nabízí další řešení.
Ale máme tu samozřejmě i svého "Vojtu apeára", replikátora myšlenkových kolejí. Mohl by Padevětovi dělat sekretáře.

Když pan Padevět nezdůvodní proč tyto podobnosti mají různé právní prostředí (...nemá to přeci v popisu své práce - tak reagují všichni replikátoři cizích myšlenek) - tak bych si být vámi nelámal hlavu s tím, že knihu pustím pro zájemce zadarmo na svém webu.
..já si také pro své stránky "o fyzice v prostoru člověka" nechávám kopírovat váš diskuzní program, když už jste mi dvakrát odmítl jeho licenci prodat.

...každému tot...Automaticky kráceno

263174

14.2.2012 8:02

RE: mám stejnou skušenost

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 263174

...každému totiž bude trvat jinak dlouho, než zjistí, že "kopyrajt" je odpisová položka, pokud autor už nežije. Smrtí autora mají končit i autorská práva = výdělek. Ti další už jsou cizopasníci, nebo je to jinak?????

A pokud každému ze zastánců "autorských práv" nenabídnete podobný rozklad podobností - a opačného přístupu k nim - do té doby pro ně budete jen člověk, který "neví, jak TO chodí", zařadí si vás do buď do kategorie "potížista" nebo "užitečný idiot". To v případě, že byste za ně vyběhal stejná práva i pro autory jedinečných (ale i epigonských) počítačových programů.

Mě jste doporučil, abych na Zvědavci nereagoval a odhlásil předplatné. Dělám jen totéž co vy, snažím se nabízet užitečné nástroje a přístupy ke zvykovým šablonám v myšlení.
Jan Koňas

263175

14.2.2012 15:45

RE: mám stejnou skušenost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 263175

>...každému totiž bude trvat jinak dlouho, než zjistí, že
>"kopyrajt" je odpisová položka, pokud autor už nežije. Smrtí
>autora mají končit i autorská práva = výdělek. Ti další
>už jsou cizopasníci, nebo je to jinak?????
Ti "cizopasnici" maji autorska prava celych 50 let po smrti autora. [zmaten]
Je to diskutabilni...!?
Mela by nemit, kuprikladu, narok na autorska prava dcera autora, ktery za vytvoreni dila byl uveznen a ve vezeni predcasne zemrel (kdyz bylo dceri 9 let a jeji matka s rodinou pak stradala) a dcera pote jeste zila 60 let...?
anebo
mel by mit pravo na tech pravech cizopasit se kontraverzni syn, ktery, kdyz otce zabacli, zdrhl z domu, protloukal se kdovijak, ale kdyz zjistil, ze by z tatkovyho umeleckyho odkazu mohl ziskavat, obratil se - prevtelil se na milovaneho syna..., atd.?

Jenomze... ten zakon na varianty nepamatuje. Bohuzel. [zmaten]

263203

14.2.2012 21:11

RE: mám stejnou skušenost

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 263203

..každý zákon je předmětem dohody. Rozdíl je v tom, zda tu dohodu vytváří všichni ti, kterých by se mohla týkat - anebo jen ti, kterým je takový zákon užitečný pro jejich pohodlí. Já jsem jen ventiloval svůj názor, smrt autora je pro mě logickou tečkou za možností z jeho díla profitovat. Vždycky bude nějaká nespravedlnost, nějaké výjimky. Je to o hledání rovnováhy v množinách podobností. Až budou všichni mít internet, pak se ty "množiny stejného zájmu" budou lépe vytvářet i "počítat". Je jen otázkou času, kdy se prosadí neanonymita jedince jako norma - pak tenhle způsob řešení problémů - vložením své identifikace pod nějakou ideu - bude zcela běžný. A spravedlivý. To bude možné ale až skončí vláda "obchodního" (a jiných) tajemství. A na to asi ještě chvilku počkáme....

263234

14.2.2012 11:04

RE: mám stejnou skušenost

Smoker 88.?.?.?

Reakce na 263167

dokonca ani s prekladom z rustiny by nemal byt problem [smích] na Vasom mieste sa do toho pustim. Za mierny poplatok by to vzalo kvantum ludi.

263182

14.2.2012 15:49

RE: mám stejnou skušenost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 263167

>Zajímavá myšlenka. Tohle mě nenapadlo. [smích] Tak to abych
>nejprve napsal do Paříže, co?
A to musite jen do Parize? V Kanade pobocka neexistuje?

263205

14.2.2012 7:12

Dostupnost

Vladan 88.?.?.?

Líbí se mi nápad s elektronickým vydavatelstvím zde na Zvědavci, je to velmi zajímavý nápad [smích] Jinak ohledně dostupnosti... Ve Šmidingerově knihovně (Strakonice je normálně k půjčení)

263171

14.2.2012 7:33

RE: Dostupnost

Holofaust 89.?.?.?

Reakce na 263171

Také se přimlouvám za elektronickou knihovnu na zvedavci [smích]
H.

263173

14.2.2012 12:09

RE: Dostupnost

herbert 85.?.?.?

Reakce na 263171

Bohuzial vydanie knihy v e-podobe nie je o moc lacnejsie ako vydanie papierovej. A majitelia prav sa k tomu stavaju velmi konzervativne pokial nie ste Amazon alebo podobne zviera.
Ako to priblizne je z pohladu vydavatela si mozete precitat napr. na
http://novinky.melvil.cz/ebooky-cesky-knizni-trh-se-lehce-otrasa-revol
http://novinky.melvil.cz/ebooky-rok-treti-poznamky-nakladatele

263185

14.2.2012 7:29

Stáhnout snad knihu můžete, ne?

Jiří Koubek 140.?.?.?

Jen ji nesmíte sdílet bez souhlasu držitele autorských práv. Tady se pochopitelně divím, že Academia není oním držitelem práv v ČR (a popřípadě že v tomto nemá od překladatelů plnou moc).
Ale osobně se nedivím tomu řediteli, že se cítil iritován, když se ho třikrát zeptáte na jedno a to samé. A tón vašich e-mailů také není zrovna nejslušnější, zkuste si to přečíst ještě jednou.
Kontakt na jednotlivé překladatele jste dostal, pokud chcete e-mailové adresy, zkuste použít google. Copak je onen vydavatel povinnen dávat e-mailové adresy na své spolupracovníky každému, kdo si o to požádá? Co kdybyste byl jen někdo, kdo by jim pak posílal nevyžádanou reklamní poštu?

Opravdu vám jde o tu knihu, nebo spíše ukázat prstem na někoho a říci - takhle se chovají pijavice živení na autorských zákonech?

263172

14.2.2012 8:16

RE: Stáhnout snad knihu můžete, ne?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 263172

Pane Koubku, pro hrubý pytel máme pořekadlo - hrubou záplatu.
Zatím není "záplata" pro pijavice, živící se prací jiných aniž by pro ně hnuli prstem.

Je trapné, že jste si nevšiml posunu v dopisech pana Stwory - a jste schopen napsat že "se ho zeptáte třikrát na to samé".

Lidi jako vy pak mají mít nějakou zodpovědnou funkci - když nedovedou rozlišit VÝVOJ problematiky v těch třech dopisech?

...zaplať pámbu, že mi neděláte šéfa, asi bych se stal vaší černou můrou..., ostatně jako mnohým lidem, nejen tady.

263176

14.2.2012 8:45

RE: Stáhnout snad knihu můžete, ne?

Jiří Koubek 140.?.?.?

Reakce na 263176

Jsou mnohem horší pijavice než ředitelé nakladatelství.
Však se pan Stwora zeptal třikrát na to samé. Překladatelé jsou uveřejněni v samotné knize, stačí se podívat, v posledním dopise je to vše akorát zbytečně shrnuto. A řekněte mi upřímně, zdá se vám obsah dopisů od pana Stwory přátelský, nebo spíše negativně naladěný?
K vývoji problematiky - pokud mi jde o nějaký cíl (třeba uveřejnit knihu v elektronické formě), zjistím si potřebné informace a pak podle toho konám. A nebudu se snažit dále nějak argumentovat - proč bych měl žádat oficiální cestou, když mám elektronický podpis na mailu (čtěte "copak jste sto let za opicema, že to neznáte" ); popřípadě však by vám žádná škoda nevznikla (čtěte "co se o to staráte, když o tu knihu nestojíte" ).
Však podnikáte a žádného šéfa nad sebou nemáte, ne? Otázkou pochopitelně je, jestli pokud se člověk nesnese s mnoha lidmi, zda problém nebude spíše v něm než v těch ostatních. Ale o něčem takovém nemůžeme rozhodnout z názorových třenic na netu.

263178

14.2.2012 14:40

RE: Stáhnout snad knihu můžete, ne?

kolemjdouci 80.?.?.?

Reakce na 263178

Souhlasím s Vámi. Onen tón pana Stwory vyznívá stejně i mně. Též z dopisů cítím jistou nadřazenost a připravenost na vedení protiútoku, pokud bude odpověď negativní.
Nepíšu to z nějakých osobních antipatií. Těch jsem prost.
Nicméně držím palec při generování zisku z vydání e-knihy. Cesta je to dlouhá, neméně trnitá.

263196

14.2.2012 16:40

RE: Stáhnout snad knihu můžete, ne?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 263178

Co myslíte řediteloval, když se to ještě vydalo a uviděl jméno autora Solženicyn, tak to bylo automaticky schváleno. Nebo se jedná o nového ředitele nakladatelství? Kdyby to totiž jako ředitel četl, tak to zřejmě nevyšlo. Těžko si můžu představit, že se rozbralo velmi rychle první vydání a neuvažuje se o dotisku ani do budoucna. Podle všeho pan ředitel horkou bramborou zabývá krajně nerad, nemůže si dovolit říct ani svůj upřímný pravdivý názor na věc. Kdyby se jednalo o běžné dílko jako beletrii, tak editorovi řekl, že zkusí něco zveřejnit a nashledanou u soudu.

Jenomže tohle je kniha z černé listiny, které v demokraciii neexistuje. Soud by znamenal publicitu, už jenom převyprávěná korespondence nevypadá pro pravdoláskokracii dvakrát nejlépe. Ředitel tedy může proklínat vola, který si to nepřečetl před vytisknutím a to je tak všechno. Co myslíte, když to editor někdy zpřístupní budou se někdo z těch šesti držitelů autorských práv soudit? Proto jich je šest, kdo by chtěl mít sám na triku takovou horkou bramboru?

Plyne z toho ponaučení, když člověk který prošel Gulagem má odvahu napsat a přitom žiju uvnitř režimu, který za to má odpovědnost, tak je dobré přečíst si cokoliv napíše před tím než se to vydá. Já chápu, že pro lidi bez páteře je obtížné vcítit se do myšlení těch, co páteř mají z toho důvodu nelze spoléhat na jméno. To, že Solženicyn načůral do bot bolševickému režimu a ideologii, neznamená že to neudělá někomu jinému. Dokonce ani dvě manželky židovského původu, které miloval nezaručují dostatečnou uvědomělost. Čemu se divit existují i slušní Židé, kteří trpí prý sebenenávistí k vlastnímu národu. Odsoudit zvěrstva a distancovat se od nich na národní úrovni je prostě nepřijatelné a nejde zdaleka pouze o Židy. Holt když darebák místo andělské tváře v zrcadle uvidí bestii, tak rozbije všechna zrcadla v dosahu.

263210

14.2.2012 17:50

RE: Stáhnout snad knihu můžete, ne?

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 263178

Zdravím pán Koubek,

>Jsou mnohem horší pijavice než ředitelé nakladatelství.

Myslím si, že určite sú a to mnohem...
Prvé miesto podľa mňa obsadili suverénne úrokoví "špecialisti", ktorí dohnali dnešné ľudstvo k hlbokému dilematu, či pokračovať v dnešnej mafistickej forme "krvného obehu" (čítaj peňazí), alebo , či už nie je čas na zmenu. Každá kríza je príležitosť, ak sa jej chopia správni ľudia...Ale, ako to tak vidím, tí dobrí a skutočne správni ľudia sú stále cielene hibernovaní...

Popredné miesta určite obsadzujú farmakologické a gentech firmy , ktorých ste žiaľ hlbokým zástancom.Zatiaľ, čo tí prví majú na svedomí stovky miliónov ľudských životov, tak tieto sa zatiaľ pohybujú len v rádoch miliónov obetí(možno už desiatok). Svojho času som spolupracoval s poprednou svetovou gentech firmou a tak som mal možnosť preniknúť trošku do zákulisia.Mal som možnosť nazrieť do testov rôzných popredných globalizovaných firiem. Nechcem ľudí strašiť, ale slúžime týmto globálnym fašistickým spolkom len ako pokusní králici...Mnohokrát si svoje "zverstvá" vyskúšali priamo na ľuďoch a dotiahli to až k masovej aplikácii, keď sa určité výdobytky zámerne zveličujú a negatíva zámerne hlboko bagatelizujú ( výsledkom sú "nové civilizačné" choroby, ako autizmus, detská cukrovka, hyperaktivita, rozmanité rakoviny, alergie už takmer na všetko, neplodnosť, nárast homosexuality a rozmanitých duševných porúch...).
Pochopiteľne knižní vydavatelia sú niekde na konci rebríčka, keď sa ich obete počítajú pomerne ľahko len na obyčajnom sčote...

Tu sa v skutočnosti hrá o úplne niečo iné, čo Vy veľmi dobre viete!

Tu sa hrá o to, či bude vôbec možné nejaké pravdivé informácie šíriť ďalej, alebo tu nastupia len rôzné klony spravodajských služieb ala Alex Jones, Henry Makow, Noam Chomsky, Medical Journal, Wall Street Journal, Pravda, Rudé Právo, Mladá Fronta, či rozmanitý bulvár a vydavateľstvá pod správou globálneho frontu proti ľuďom a ľudskosti!

Ame(o)n!

263222

15.2.2012 0:45

RE: Stáhnout snad knihu můžete, ne?

AlA777 ali (tečka) 3n777 (zavináč) gmail (tečka) com 109.?.?.?

Reakce na 263222

..proc Alex Jones a Noam Chomsky podle vas patri do stejne stoky jako Mlada Fronta, Pravo a bulvar? (o Makowovy moc nevim)
Muzete mi sdelit nejake relevantni informace o tom, ze jsou nejaci agenti a pripadne to nejak dolozit? Nebo jsou to jenom nejake osobni antipatie?

263239

16.2.2012 19:09

RE: Stáhnout snad knihu můžete, ne?

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 263239

Zdravím AIA

V dnešnej dobe informačných technológii nie je už možné pravdu úplne skryť, písať len klamstvá. V minulosti, keď čítať a písať vedela len úzka skupina ľudí(šľachta,kňazi,filozófi,umelci...), tak ovládať ovečky bolo úplne jednoduché. Pravda bola skrytá a ovečkám božím boli poskytnuté len tie informácie, ktoré vyhovovali a ostatné sa starostlivo ukryli (mnohokrát aj za symboliku, ktorú ovládali len zasvätení - toto ináč platí aj v súčasnosti, keď cca 90 % utajených informácii medzi skrytou elitou sa vymieňa priamo pred vašim zrakom...) [smích]

Dnes sme konfrontovaní úplne opačným protipólom = informácii exponenciálne pribúda, čiže ľudia sú pomaly rovnako dezorientovaní, tentokrát nadbytkom informácii, ako tomu bolo kedysi.

Na tom sú založené tzv. psyops (psychologické operácie) tajných služieb a hlavných médii kontra ovládané ovečky. Veď je to úplne jednoduché:
Do kotlíka hodíte pravdu (čím viac, tým lepšie a ovečkami konzumovateľnejšie) a primiešate korenie a mandragoru (lož a skrytý "jed" ). Zamiešate a podávate... [smích]
Za veľmi krátky čas bude nové video povedzme Alexa Jonesa na takmer všetkých alternatívnych weboch (častokrát už na 2. deň sú opatrené titulkami,s množstvom jazykových mutácii).
A ovečky, ktoré sa už prestávajú obávať pekelného ohňa, sa začínajú bať plodov Alexovej práce...napr. už dlhodobo straší s FEMA kempingom aj s pripravenými rakvami, nukleárnou vojnou, Iránom, hájikom u Bohemiansov , vírovými depopuláciami...atď.

Uvediem tu niektorých najznámejšich dnešných mystifikátorov (mnohí si tam svojho určite nájdete):
Alex Jones, Noam Chomsky, Amy Goodman, Jeff Rense, Naomi Wolf, Michael Moore, Daniel Estulin, Aaron Russo, Benjamin Fulford, Webster Tarpley, Henry Makow, Jesse Ventura, David Icke, Michael Tsarion, David Wilcock, Eckhart Tolle, Paul Craig Roberts...

Napr. A. Jones: http://www.spirituallysmart.com/Jones-CIA.htm

Noam Chomsky: http://drewnathan.blogspot.com/2007/02/noam-chomsk...

Ak sa niekto z vyššie menovaných kdekoľvek objaví, tak treba zbystriť pozornosť a začať používať mozog na vyššie obrátky... [smích]

263466

16.2.2012 19:31

RE: Stáhnout snad knihu můžete, ne?

jansmith1984 199.?.?.?

Reakce na 263466

Můžeš na konkrétních příkladech, kysučane, explicitně, popsat v čem například Michael Moore nebo Eckhart Tolle mystifikují a patří mezi psyops, které jedou na ruku E/elitám??

Předem díky kamaráde a Peace se všemi,

jansmith[smích]

263470

16.2.2012 21:04

RE: Stáhnout snad knihu můžete, ne?

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 263470

všichni jedou na ruku elitám včetně tebe otázka je však jaké elity máš na mysli
představ si že jsme ve filmu každý má svou roli někdo je kladas jiný padouch my ostatní máme sem tam nějaký ten štěk apod
co tím chci říct - podstatné není honit padoucha který páchá bezprecedentní zlo které všichni vidíme ten film má totiž režiséra, scénáristu, producenta, je filmován pro nějakou společnost kterou prostřednictvím akcií vlastní jiná společnost a v čele té společnosti je někdo koho ani já ani ty neznáme ani ho nikdy nepoznáme ten v tom filmu totiž není [mrknutí jedním okem]

263476

16.2.2012 21:20

RE: Stáhnout snad knihu můžete, ne?

jansmith1984 46.?.?.?

Reakce na 263476

Ty na to jdeš těžce filozoficky, aristokrate, kamaráde....[smích] Já bych řekl, že v jednoduchosti je síla a proto se pojďme vrátit k podstatě a počkejme si na Kysučanovu (doufejme) dostatečně explicitní odpověď na můj dotaz.

Peace s tebou,

jansmith[smích]

263480

16.2.2012 22:18

RE: Stáhnout snad knihu můžete, ne?

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 263470

Re: jansmith

Myslel som si (no jo no, viem, že myslieť znamená h.ovno vedieť), že Vy ste už ako sa hovorí nad vecou a dokážete lži rozpoznať, resp. pri pochybnostiach si ich overiť.

Napr. M.Moore: Od neho som si pozrel svojho času filmy Fahrenheit 9/11 a Sicko. Pri tom prvom na prvé pozretie som tých klamstiev napočítal celkom dosť, teraz by ich už bolo na desiatky (človek sa neustále učí konfrontovať pravdu).
Veď len zvážte, že multimilionársky filmový producent natočí "štvavý" film o Bushovi a veselo zarába ďalšie milióny...
Skúste natočiť pravdivý film o Havlovej ceste životom a ponúknite ho hociktorej TV a stavím sa, že sa stanete milionárom v počte hodín, ktoré si odsedíte, ak to prežijete ešte počas natáčania... [smích]

Tu je len taký stručný výčet jeho mystifikačnej úlohy (samozrejme si treba uvedomiť, že on pracuje pre OSLA = Demonkraticka partei USSA a bude dosť vysoko v murárskej hierarchii):

http://www.lokutus.cz/635334-michael-moore-by-zasl...

E. Tolle: toho som nikdy nesledoval, ale svojho času som sa od neho do niečoho začítal, a keď som tam videl r. 2012, prechod do 4. dimenzie, vzostup vedomia...tak som ani nepokračoval, pretože by som si pripadal ako na stránkach bývalého majiteľa bordelu Maška - osud.cz... [smích]

Re: AIA

Chce to možná ešte niekoľko rokov štúdia a konfrontácie pravdy a lži AIA (žiadne obavy r. 2012 určite nekončíme). A čo sú pomluvy a čo pravda (resp. jej značná časť) si musíte vyfiltrovať Vy sám vo vlastnej hlave. Myslím si, že mnohé info, ktoré ste Vy nazval pomluvy sú slušné analýzy a treba s nimi pracovať a zapojiť ich do kontextu dejín, prečítaného, diskusií, analýz...
Ale nič v zlom. Na svete máme miliardy veriacich ľudí a každý verí iným bohom , svätým a rôznym prorokom. Tých, čo ste vymenoval berte ako cvičených "prorokov". Začnite tým, že si pozriete ich životopis, ich diela a začnete rozmýšľať, prečo sú tam kde sú a prečo píšu(hovoria) to čo píšu, kto ich platí a prečo ešte žijú(!)... [smích]

263485

17.2.2012 9:17

RE: Stáhnout snad knihu můžete, ne?

jansmith1984 188.?.?.?

Reakce na 263485

Tady vidíš, jak jsou tyto soudy (stejně jako v jiné debatě zmiňované zevšeobecňování) OŠIDNÉ, Kysučane...[smích] Ty dva příklady (Moora a Tolle) jsem vybral záměrně, protože jsem je podrobněji studoval.

Bohužel, jsi kromě několika náznaků a pocitů žádné konkrétní důkazy, že jsou oba pánové mystifikátory pod vlivem E/elit, nepředložil. Moore je bohatý a někdo o něm napsal, že je zednář, a tak jede s nimi a Tolle je blázen, který mele o 4.dimenzi a tudíž zřejmě patří do blázince a E/elitám pomáhá tak, že oblbuje lidi duchovnem..[smích]


Problém zvědavců jako ty je ten, že už vidí konspiraci za každým rohem a VE VŠEM. Nevěří nikomu a ničemu a jsou schopni označit za slouhy Systému kohokoli, i kdyby se ten dotyčný rozkrájel. Jedna z metod E/elit a jejich lokajů, jak oslabit opozici, je diskreditace oponentů (a čím mají jejich kritici větší vliv na plebs, tím je větší). Všichni, co mají hlavu na krku kritizují Bush-kosher-family a když to udělá Moore nebo Jones, tak jsou s nimi. To je vážně na palici....[smích] Navíc o Tolle toho moc nevíš, ale přesto z nedostatku informací a povrchního přístupu soudíš, jak soudíš......

Např. SiCKO jasně popisuje o čem je zdravotní péče v USA a možná i díky tomuto dokumentu si hodně lidí a odborníků v ČR včas uvědomilo, že je snaha zásady korporátního US zdravotního systému (kde zisk V/vyvolených je meřítkem kvality) prolobovat v ČR a bojují proti tomu. To je ten odpor vůči nesmyslným poplatkům, nadstandardům, neprůhledným IZIPům atd, atd........... Že se lokaje Systému zastavit nedaří je na jinou debatu, ale tady se bavíme o informovanosti.


Tolle ve svých přednáškách v zásadě hovoří o "Moci přítomného okamžiku" a snaží se lidem vysvětlit, že aby se vymanili z vlivu kosher propagandy a brainwashingu, tak se musejí naučit zklidnit mysl, která má snahu jet stále na plno (být v chaosu, to je to Castanedovo - Mitote) a až po zklidnění pochopí, co je nebo není v životě správné. I díky Tollemu to dnes umí stále větší množství lidí a to jsou ti, kteří vystupují z ohrady nevědomých a díky kterým se zneužívaná a oblbovaná lidská většina přibližuje k nadkritickému počtu na propagandě nezávislých jedinců.

Je dobré vědět, kamaráde, že cest na vrchol je mnoho a každému človíčku vyhovuje na jeho cestě poznání něco jiného..........


nic ve zlém a PEACE s tebou i všemi ostatními,

jansmith[smích]

263508

17.2.2012 18:55

RE: Stáhnout snad knihu můžete, ne?

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 263508

Zdravím Honzíku,

snáď nechcete mystifikovať Vy mňa, ako aj ďalšich čitateľov
[smích] [smích] [smích]

Treba ešte Honzo študovať ďalej, aby ste sa dopracoval k tomu, aby Vaše argumenty boli bez overovania veľmi vierohodné, čo samozrejme ani zďaleka nie sú!
Vôbec nie je dôležité, či M.Moore je alebo nie je murár, ale čo v jeho tvorbe je lož, klam, podvod...(chytáte sa malých mušiek, ktoré nie sú v jadre veci podstatné).
Ako som písal...dobrý mystifikátor pracuje s 80-90 % podielom pravdy. U Moora je to podstatne menej, ale Vám to evidentne nevadí. Ani, prečo to robí, čo tým sleduje a ako to asi vplýva na bežných ľudí. Tí si povedia...no jo no, ten Michael má pravdu, že pri tom ich mnohými malými a veľkými klamstvami dostal do omylu je pre Vás bezpredmetné.
Ani sa mi nechce k tomu ďalej niečo písať. Michael Moore je vo všeobecnosti veľký klamár a podvodník a ktokoľvek chce si môže nájsť na internete desiatky dôkazov a videi ako klame a mystifikuje...

Prečo to robíte Vy je otázka? Nebudem na ňu odpovedať...
[smích]

Čo sa týka Tolleho. Máte pravdu, s jeho dielami ma nič nepúta.
Na druhej strane však celkom dobre poznám analytikov, ktorí sa danou problematikou zaoberajú a tam je jasne zaradený.

Malý úryvok z jeho tvorby:

"Zajímavé je, že se můžete dívat na někoho či na něco, ať je to cokoliv, a víte, co to je, bez jakéhokoli jména či nálepky ve vaší mysli, aniž by něco vyvstávalo jako myšlenka. Takže se seznamujete s odlišným způsobem poznání věcí a lidí – poznání, které není pojmové, není myšlenkové.
Přijde den, kdy se tohle bude učit ve škole jako jedna z nejdůležitějších věcí. Ne jedna z nich, ale ta nejdůležitější věc v růstu vědomí lidské bytosti. Protože tím překračujete své založení, či vzorce svého založení, které vytvářejí osobu vašeho Já, pocit svého Já. Vaše Já se ještě příležitostně může prosadit a převládnout, ale vy jste už dosáhli rozhodujícího bodu a jste schopni existovat jako čistá svědčící přítomnost. To je nádherné, největší věc, která se vám může přihodit.
A pak jste schopni si ji udržet i tváří v tvář nějakému nepokoji kolem sebe. A už dále neživíte nevědomost nebo šílenost světa. (Jakmile totiž reagujete, živíte opět šílenost světa.) To je léčení v hlubším slova smyslu. Léčíte svět, bez myšlenky ."

Liečte svet jansmith radšej nejakou progesívnou myšlienkou, pretože i myšlienky sú hmotné = zhmotňujú sa vašim konaním, v našom prípade napr. písaním... [smích]

Ďakujme E. Tollemu za jeho veľmi "moudré" slová...

Amen

263557

19.2.2012 20:25

RE: Stáhnout snad knihu můžete, ne?

jansmith1984 81.?.?.?

Reakce na 263557

Opět si poskytl ŽÁDNÝ konkrétní důkaz o tom, že je Moore s nimi, Kysučane. Mnoho slov, samé odsudky a to je všechno. To, že otevřel mnoha lidem svými dokumenty oči (viz. zmíněné SiCKO a další) a poslal je na cestu NEZÁVISLOSTI na Systémové propagandě, tě nezajímá.....[smích]

Stejně tak Tolle, neznáš jej, nerozumíš o čem hovoří a tvá přemoudřelá mysl jej klidně odsoudí. BTW, znáš něco od Carlose Castanedy nebo Judr.Eduarda Tomáše?


Nevadí, jak píšu výše, cest na vrchol je mnoho, A Peace s tebou, kamaráde,

jansmith[smích]

263669

19.2.2012 23:09

RE: Stáhnout snad knihu můžete, ne?

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 263669

Honzíku,Honzíku... [smích]

Skúsim to takto. Komu slúži Hollywood ? Alebo komu slúži Steven Spielberg trebárs s filmom Schwindlerov zoznam? Komu slúžia masmééédia ? Komu slúži stále z tisícich stránok pretriasaný holohoax ? Obyčajným ľuďom ? Hmmm...
To je masívne masírovanie oviec klamlivou propagandou! A tá odjakživa slúžila elitám! Jedno z 10-tich prikázaní hovorí aj o tom, že NEOKLAMEŠ blížneho svojho...Oviec sa to samozrejme netýka...
[smích]

A komu slúži M.Moore, ktorého Holy-wood ocenil mnohými cenami?
Vo filme Fahrenheit 9/11 mu napočítali 69 lží. V filme Sicko, ktorý "mnohým ľuďom otvoril oči" je to napr. takto:
http://www.be-something.com/2007/06/27/a-list-of-l...

Nechávam to na uvážení čitateľov, či jeho klamstvá slúžia bežným ľuďom alebo je vedomý(polovedomý) kooperant s lokálnymi ELITAMI, ktorý ku svojim desiatkam mil. USD prišiel vďaka poctivej a svedomitej práci pre blaho tých, ktorí jeho tvorbu sledujú!

A E. Tolle a ani tí ďalší páni ma skutočne neoslovujú a nebudem sa nimi zaoberať ( pretože by mi to zaberalo čas ), s odvádzaním ľudí od skutočne dôležitých vecí...Ale každý si dnes môže vybrať, čomu chce veriť... [smích]
A vôbec si Honzíku nemyslím, že mám přemudřelou mysl. Ja tiež hľadám a učím sa, ale akékoľvek lži ma už ako človeka moc neoslovujú, pretože sú starou základnou metódou práce tých za oponou (viď napr. média, politici, náboženstvá, história, novodobí guruovia...atď.).

Ale súhlasím, že na vrchol vedie veľa ciest. Mnohé sú ťažké a mnohé extrémne ťažké, pretože vedú cez čistú ľudskú dušu, bez klamstiev, zavádzaní, mätení , a tak sú vystavení častým ľadopádom, lavínam a niekedy aj yetimu... [velký smích]

A peace so všetkými a samozrejme aj s Tebou Honzíku.

Kysučan

263683

20.2.2012 18:52

RE: Stáhnout snad knihu můžete, ne?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 263683

Kysučane, Vy ani nevíte, jak moc Vám rozumím.[smích] Prakticky ve všem s Vámi naprosto souhlasím! Já například když jsem viděla toho Tolle- tak já se s takovými týpky, stejně jako Vy, už ani nezdržuji. Nejde o to, že má nos jak prasečí zásuvku, ale o to, že on skutečně lidmi sprostě a promyšleně manipuluje.

Vy jste odborník na symboly, nevíte co všechno by mohl vyjadřovat tento symbol?
http://www.divinka-lalinok.sk/doc/rokovaci-poriado...

Mně připadá záhadný. Slovo Maria tvoří chrám (templ), přičemž písmeno A nahoře tvoří pyramidu (ovšem bez oka). Písmena R a A tvoří jméno boha slunce a to i, které je mezi nimi, to je vlastně obelisk, který se vyskytuje po celém světě. Dvě lilie jsou symbolem čistoty už od dob starého Egypta. A jméno Divinka je asi od slova divine (božský). Co Vy na to? [smích]

263732

20.2.2012 20:40

RE: Stáhnout snad knihu můžete, ne?

jansmith1984 74.?.?.?

Reakce na 263683

Kysučane, kamaráde, jak tě mám rád jako diskutéra a respektuju tvoje názory, tak v této věci vyléváš s vodou z vaničky i dítě....[smích]


V první řadě, nejde o to, komu slouží masmédia, ale o to, jak je využít k rozkrytí pokrytců a otevírání očí nevědomým lidem. O tom je i NET (I nůž je vražedná zbraň, ale zároveň užitečný NASTROJ)..[smích]

Je to stejné chápání, jako chápání pí.Jarmily nebo hestroy ve věci účasti nebo neúčasti ve volbách. Lidé jako vy jsou již tak v osidlech světových konspirací nebo borde-ů ve vlastní zemi (a vlastní nasr-nosti), že už nevnímají PODSTATU a v rámci osidel zevšeobecňování hážou všechno a všechny do jednoho pytle. Svou pasivitu v reálném životě (o reálném životě rád hovoříš i ty) a "kvičení" na netu vydávají za boj v Matrixu a bláhově jsou na sebe ještě pyšní. U voleb to znamená, že nejdou volit a pak se diví, že žezlo převezmou hajz-ové (které odvolí jiní), tj. pokrytci a lokajové, kteří je a jejich spoluobčany nakonec oholí (u nás trojkoalice), místo toho, aby TADY A TEĎ (v reálném životě a nikoli Matrixu) pomohli dostat do vlády a parlamentu lidi, kteří se jich v rámci našeho kosheristánu alespoň nějak v rámci možností zastanou (opozice, Piráti). Příklady tento "Matrixový disent" nevidí, oni se o ně ani nezajímají, oni HLAVNĚ nejdou volit a pak kvičí..[smích]


Jedním z předpokladů pochopení "cvrkotu" je pokora a oslabení vlatního EGA. A to je přesně to, co výše jmenovaným (a s nejvetší pravděpodobností i tobě) brání v nadhledu a rozlišení, jaké vlastní reakce na sviňárny tohoto Světa (v režii E/elit, V/vyvolených nebo kohokoli jiného) mají smysl - nebo jsou už kontraproduktivní...[smích]

A o tom jsou Tolleho promluvy, které ty nevidíš, neznáš a šmahem je zavrhuješ. Michael Moore pracuje jinak - a to jsou ty rozdíly v cestách na vrchol. Moore je nezávislý na E/elitách, i když korporátní kanály ke své práci potřebuje, a pere do Systému JINAK (svými na politické korektnosti nezávislými a hlavně po zatím necenzurovatelném netu šířenými, dokumenty).


Psal jsem prve, že snaha V/vyvolených pokrytců a jejich lokajů je propagandou a manipulacemi dosáhnout toho, aby probouzející NEVĚŘILI těm, kteří jim otevírají oči. A to jakýmkoli způsobem viz. Protokoly Sionských mudrců (a je jedno jestli to jsou padělky nebo ne), protože to podle nich funguje. Sám tu snahu vidíš, píšeš o tom, ale když dojde na věc, tak tomu paradoxně podlehneš taky. V tvém odkazu na Mooreho lži, je pár rádoby důkazů (jako ten devítiprstý maník nebo změna povětrnostních podmínek při reportáži), ale i kdyby to všechno byla pravda, tak pořád jsou Mooreho zásluhy na probouzení obyčejného plepsu (a zejména v USA) větší, než možné nedokonalosti, kterých se jako autor dopouští.

A Peace s ním, s Tolle, s tebou i všemi ostatními,

tvůj kamarád, jansmith[smích]

263737

17.2.2012 15:04

RE: Stáhnout snad knihu můžete, ne?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 263485

[cool] [cool]

263536

16.2.2012 21:07

RE: Stáhnout snad knihu můžete, ne?

AlA777 ali (tečka) 3n777 (zavináč) gmail (tečka) com 109.?.?.?

Reakce na 263466

Dekuji za odpoved, ackoliv nepresvedcilo me to. Je mi jasne, ze hodne techto lidi, ktere jste jmenoval jsou podezreli spis z duvodu nenadale popularity.
Vite, ja si myslim, ze soucasti PSYOPS je spise zasivat seminka pochybnosti v podobe podobnych pomluv, jake jsou na tech strankach, ktere jste postnul.
Ja osobne nemam duvod jim neverit, nenasel jsem zatim zadne rozpory, nebo vylozene lzi v informacich, ktere poskytuji: D.Icke, N.Chomsky, N.Finkelstein, W.Tarpley..
Jsem celkem pozorny v prijmani informaci a jakmile nekdo rika nejake zavadejici, nebo nepravdive informace, tak uz ho beru s velkou rezervou a to jsem u vyse jmenovanych nezaznamenal. Uz se prehrabuji v alternativnich teoriich circa deset let a nekolikrat jsem musel prehodnotit svuj pohled na nektere udalosti a fakta, takze nejsem zadny dogmatik. Jsem taky dost citlivy na manipulativni informace, ale i pokud jsem manipulovany temito jak rikate mystifikatory, tak urcite je mi tento smer mysleni milejsi, nez byt treba zapskly nacek, nebo status quo/hater/war supporter.

263477

15.2.2012 7:46

RE: Stáhnout snad knihu můžete, ne?

Jiří Koubek 140.?.?.?

Reakce na 263222

Zdravím pane Kysučane,
osobně jako největší pijavice nevidím banky, ale spíše různé burzovní makléře, kteří pomocí podvodů jako pákové obchody mají takové teoretické obraty, že to zdaleka převyšuje HDP celého světa.
Ale ohledně farmaceutických firem a genetech firem, tady s vámi nemohu souhlasit. Ovšem to už dávno víte - zkusím to osvětlit na podle vás "nových civilizačních" chorobách.
Autismus - relativně nedávno popsáno, ovšem to neznamená, že se to dříve nevyskytovalo
Dětská cukrovka (DM 1. typu) je známá už od starověku, pouze dnes mají daní jedinci splodit potomstvo a přenést tak své špatné geny do dalších generací. Ovšem je to špatně? Nemyslím si...
Rakovina je opět známá od starověku, pouze dnes je častější, jelikož se lidé dožívají vyššího věku.
Hyperaktivita - není to spíše taková moderní výmluva pro všechno? Jen se dříve dalo děcku pár pohlavků a dále se to neřešilo.
Alergie - slyšel jste už někdy o hypotéze přílišné hygieny? Popřípadě o tom, že za alergie mohou roztoči, kteří se rozmnožili kvůli příliš horlivým snahám zateplovat?
Homosexualita - o rozšíření homosexuálních styků ve starém Řecku a Římě jste také slyšel, ne? Nebo jak to mají takoví šimpanzi bonobo, kde je to též rozšířené? Také jde o komplot farma firem?

Víte, každý pokrok/vynález má svá pro a proti, každý lék má své vedlejší účinky. Civilizace jako taková je asi zodpovědná za civilizační choroby, ale na druhou stranu vymizely jiné choroby, které kosily lidstvo od nepaměti. Ale to je na delší diskusi zcela mimo téma daného článku.

Přeji hezký den.

263258

17.2.2012 14:42

RE: Stáhnout snad knihu můžete, ne?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 263258

>Popřípadě o tom, že za alergie mohou roztoči, kteří se rozmnožili kvůli příliš horlivým snahám zateplovat?
Mohl byste to, prosím, důkladněji a konkrétněji rozvést? Díky

263535

18.2.2012 7:52

RE: Stáhnout snad knihu můžete, ne?

Jiří Koubek 140.?.?.?

Reakce na 263535

Tak pochopitelně to nebude jediná příčina, která by mohla stát za nárůstem alergií.
Ale je je uznáváno asi všemi, že domácí roztoči (house dust mites) jsou alergeny, kteří výrazně přispívají ke vzniku alergie. Částečně to plyne z imunologické reakce alergie, která je charakterizována zvýšenými protilátkami typu E (IgE), o nichž se soudí, že slouží u savců pro boj s parazity (protozoálními, stejně jako mnohobuněčnými). A je možné, že nadměrná stimulace tady tohoto systému může vést ke vzniku alergií.

Móda zateplení přišla společně s rostoucími cenami energií po první a druhé ropné krizi. A zateplení snížilo proudění vzduchu v domovech, uvádí se že v dnešních domovech se vymění vzduch 10x méně častějí než tomu bylo před 40 lety, stejně tak došlo ke zvýšení vlhosti a koncentrace právě roztočů. Více zde.

Ale je to jedna z možností, popřípadě jeden z přispívajících faktorů.

263595

18.2.2012 14:46

RE: Stáhnout snad knihu můžete, ne?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 263595

S tím prouděním vzduchu, to je pravda, největší tragedie je montáž plastových oken do starých, špatně izolovaných domů - dům promění v pařeniště. S tou vlhkostí se mi to moc nezdá, u dobře izolovaných novostaveb by měla být vlhkost nižší a panelové domy dokonce trpí extrémně suchým vzduchem, bydlel jsem ve dvou a permanentní doplňování vody do odpařovačů byl denní chléb, aby bylo dýchání trochu příjemné. Ale u starých nepodsklepených domů s bídnou či žádnou izolací od podlahy byla vlhkost vysoká i se všemi fuky v oknech a dveřích, ale přirozené proudění vzduchu zabránilo plísním. Z čeho čerpáte, že došlo obecně ke zvýšení vlhkosti? Ovšem v souvislosti s mým dotazem mě spíš zajímalo, jaký může mít dopad u moderních trendů doslova obalit cihlový dům polystyrenem.

263611

14.2.2012 12:13

RE: Stáhnout snad knihu můžete, ne?

herbert 85.?.?.?

Reakce na 263172

Vzhladom na to, ze som pomahal financovat vydanie niekolkych zahranicnych titulov v CR, musim Vas opravit. Obvykle si vydavatelstva v CR nekupuju autorske prava pre dany titul, ale kupuju si pravo vydat urcity pocet kusov z daneho titulu. Bezna cena je cca $1000 za 2000 vytlackov. Ked sa potom robi dotlac, tak je potrebne znova zaplatit licenciu na dalsie vytlacky. Pravdepodobne je mozne zakupit aj exkluzivne prava, ale do toho asi nikto len tak nepojde kvoli cene.

263186

14.2.2012 9:16

Kniha je na amazon.com

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Kniha je dostupná na amazon.com, ale bohužel jen v ruštině. Docela mě sere, že po tolika letech studia neumím číst rusky složitější věci. Díku bohu alespoň za tu angličtinu, která je mi však v tompto případě na ho-no, tedy alespoň jsem si přečetl komentáře ke knize.

http://www.amazon.com/Hundred-Together-Complete-Volumes-Dvesti/dp/5969707023/ref=sr_1_3?s=books&ie=UTF8&qid=1329206830&sr=1-3

263179

14.2.2012 10:15

Zrušit trestněprávní odpovědnost

Jiří Kadeřávek 84.?.?.?

A to je přesně co je potřeba udělat. Zrušit trestněprávní odpovědnost za šíření díla. Jakéhokoliv. A ponechat na majitelích monopolu ať u soudu prokazují v občanskoprávním řízení vzniklou škodu. To by osvobodilo 90% děl, která nejsou u majitele práv dostupná, z nichž u mnohých je autorský zákon pouze prostředkem k tomu, jak je dostat do trezoru, a nebo ještě hůře, jak je zlikvidovat. Připadá Vám normální garantovat kopírovací monopol někomu, kdo dílo vůbec nešíří? Pokud ne, tak nejste sami, Piráti jsou na tom stejně.

263180

14.2.2012 10:20

městská knihovna v Praze

Evropan 835 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

v městské knihovně Praha je 16 svazků obou dílů uvedené knihy k dispozici

263181

14.2.2012 11:14

RE: městská knihovna v Praze

667 82.?.?.?

Reakce na 263181

Ale no fuj, takove odporné šíření antisemitismu, rasismu a komunismu (co jiného ty veřejné knihovny jsou, že?). Zavřít, zrušit, zprivatisovat, spálit, za zbylé knihy individuálně platit, platit, ješte (všem) potomkům až do desátého kolena a to by bylo aby se to šíření vzdělanosti nezatrhlo a z lidí jsme konečně neměli tu tvárnou masu otroků, na každého vyvoleného nejmíň tisíc..

263183

14.2.2012 12:09

Rádo se stalo :-)

Esmate 178.?.?.?

Za všechno, co je ve mě dobrého, vděčím knize... Maxim Gorgij [smích]

263184

14.2.2012 12:37

Jeden den Ivana Denišoviče

fohat 88.?.?.?

tohle vyšlo za komoušu někdy v roce 1966 zcela NORMÁLNĚ a dovolím si odtud citovat...tato záležitost je Tanec opryčniku s maskami........

263190

14.2.2012 12:41

oprava

fohat 88.?.?.?

Jeden den vyšel již v 1963 http://cs.wikipedia.org/wiki/Jeden_den_Ivana_D%C4%9Bnisovi%C4%8De

263191

14.2.2012 13:19

Bazarové nabídky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

http://antikvariatpodebrady.cz/kniha/solzenicyn-aleksandr-isajevic-dveste-let-pospolu-dejiny-rusko-zidovskych-vztahu-v-letech-1795-1916-2002

http://www.annonce.cz/detail/alexandr-solzenicyn-dve-14218771-wenz5f.html

263192

14.2.2012 13:26

mlp.cz

kejvi 212.?.?.?

na mlp.cz je kniha k pujceni v poctu cca 20ks
http://search.mlp.cz/searchMKP.jsp?action=sTitul&key=2388318

263193

14.2.2012 15:13

Štúdium a študijné účely

jak.mak 188.?.?.?

Výborný článok a ani diskusia nezaostáva.
Zdieľam názor, že svet sa posunul (technicky dopredu) a pokiaľ si ktokoľvek chce zabezpečiť na svoje študijné účely akúkoľvek literatúru, použije vyhľadávač, ktorý urobí dobrú prácu a nehľadí na to, či sú rešpektované práva... nielen autorské, ale často aj práva na súkromie. Ak sa to na webe už zverejnilo, vec je verejná.
Médiá a kopírovacie spoločnosti, v snahe naplniť peňaženky majiteľov sa snažia trezorovať publikované.
Celý systém bol historicky dobre nastavený, no ruku na srdce, ak sme sa potrebovali zoznámiť s nejakou publikáciou, málokto z nás si nechal urobiť rešerše z národných knižníc za peniaze.
Dnešná technická vyspelosť zmazala možnosti uchovávania autorských práv a nik nezadefinoval ako ich efektívne preniesť do dnešnej technickej doby. Boli rôzne pokusy, avšak ACTA a ďalšie... sledujú úplné ovládnutie ľudí, seriózne im neide o zlepšenie, ale o napchatie vlastných kont a to nebezpečným spôsobom.
A tak slušnému človeku nezostáva iné, ako podstúpiť náročnú procedúru diktovanú, často nezmyselným a zastaralým zákonom.

263199

14.2.2012 15:24

wtf?

Peptalkin 62.?.?.?

Prosim Vas pekne, poslite mi niekto tu knihu kludne aj anonymne na e-mailovu adresu [email protected]. Ja tu knihu rozhodim na stovky filehostingov a a verejne trackery az sa im z toho zakruti hlava. A tym vydieracskym smradom odkazujem: Chodte do hajzlu aj s vasimi akymisi autorskymi pravami. Niz take neuznavam. Na vsetko co clovek kedy vytvoril ma jedine autoske pravo nasa priroda, ktora cloveka stvorila. A kto respektuje jej autorstvo? Nikto, Tak si vyserte oko. Nebyt prirody, vody a vzduchu, nikdy by sme tu ani neexistovali. To su skutocni autori vsetkeho a nie nejaky chamtivy a nenazrany clovek, co nevie ako sa zmestit do koze.

DAKUJEM.

263200

15.2.2012 6:43

RE: wtf?

Jiří Licek 90.?.?.?

Reakce na 263200

tak přesně toto mě napadlo, díky, že jsem nemusel psát návod [smích]))

263255

14.2.2012 15:41

návod,jak močit na autory

fohat 88.?.?.?

http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/1506-verejny-zachodek-vaclava-havla-.aspx

263201

14.2.2012 15:54

Autorská práva v ČR a zločinné praktiky OSA

zločinné praktiky OSA 77.?.?.?

Autorská práva v ČR a zločinné praktiky OSA
http://www.jirihradec.cz

263206

14.2.2012 16:33

Autorská odpovědnost

Uragan 78.?.?.?

Chtělo by to otevřít otázku "AUTORSKÉ ODPOVĚDNOSTI" - např. když někdo přispěje k vynálezu bomby, nese také důsledky z toho plynoucí? A tak dále. Ať se nespekuluje jenom na peníze. [překvapení]

263209

14.2.2012 16:56

Kniha v knihovnách

Jarda111 93.?.?.?

V ČR knihovnách je ona kniha v poměrně hojně exemplářích, viz
http://aleph.nkp.cz/F/?func=file&file_name=base-list
klikněte nejlépe na heslo "SKC" a zadejte název knihy do vyhledávače.

263213

14.2.2012 17:34

RE: Kniha v knihovnách

AlA777 ali (tečka) 3n777 (zavináč) gmail (tečka) com 109.?.?.?

Reakce na 263213

Právě, v knihovnách mají téměř všechno a vždycky se to dá případně naskenovat.

263220

14.2.2012 18:12

...dopadl jsem ještě hůř

Jan Kristek 95.?.?.?

Kdysi jsem chtěl přeložit Knihu o karmě od Edgara Cayceho. Napsal jsem nakladatelství, jehož název byl v knize uveden.
V odpovědi mi sdělili, že knihu nemají v seznamu vydaných titulů, že ji nikdy nevydali...

263224

15.2.2012 13:54

RE: ...dopadl jsem ještě hůř

agent798798 194.?.?.?

Reakce na 263224

Pěkně prosím Edgar Cayce žádnou knihu o karmě nenapsal. Pokud vůbec kdy napsal nějakou knihu.

To, že řada autorů se zašťiťuje jeho jménem po smrti je jiná věc.

Co jste to vlastně chtěl přeložit? Když už tedy kritizujtete?

Miloslav Ponkrác

263304

14.2.2012 20:00

Pravidla na Slovensku

Ervin11 46.?.?.?

Su trocha ine. Knihy je mozne digitalizovat a dokonca dalej sirit - pre slabozrakych a nevidomych. Dokonca na to existuje obcianske zdruzenie a web www.digibooks.sk, najdete tam na stiahnutie aj tieto diela v digitalnej podobe [smích] jedine co potrebujete je preukazat sa, ze ste nevidiaci ci slabozraky ci clovek so zrakovym postihnutim... Je to viacmenej ale dobrovolnicka iniciativa, robi na tom mnoho ludi, ktori digitalizuju knihy a nasledne robia korektury bez naroku na odmenu, len z lasky ku kniham. Myslim, ze radi privitaju aj vasu pomoc - ci uz financnu alebo pracovnu - to len tak navyse...

263230

15.2.2012 13:31

To je ale rychlost...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 263230

Kniha zmizla uz aj z ulozto

263299

15.2.2012 6:14

pohled z druhe strany

mirda28 90.?.?.?

Rad bych se vyjádřil k tématu z druhé strany. Napříč diskuzí čtu slovo pijavice. Rád bych Vás ale upozornil, že tu knihu někdo napsal a dalo to dost práce, tu knihu také někdo vydal a i to mu dalo dost práce. Nikde na žádném autorském díle není psáno: "toto vám nutíme" Ne nemusíte mít potřebu vlastnit tuto knihu, film audio nahrávku. Nikdo nikoho nenutí aby kopíroval text, audio do MIDI atd. Je to otázka nabídky a poptávky. Nemám na to nekupuji. Přijde Vám tak kniha skvělá? Ok chyťte myšlenky a napište tu svou, vytvořte svou vlastní hru, nahrajte album... a teprve až pochopíte co to znamená práce na něčem nehmatatelném, pochopíte jakou hodnotu napříč generacemi dílo má. Každý autor má své právo rozhodnout se jestli dílo vydá pro peníze, službu probuzení lidstva či něco mezi aby nechcípl hlady přitom kdy třeba rok tu knihu píše. A stejně tak si ti další kteří se na díle vezou mají nárok na zhodnocení a uznání své práce. Jděte tedy za vlastníkem ruských práv, přeložte knihu, vydejte ji...

ne ono je lepší přijít stáhnout a předpokládat že si celá hierarchie lidi kteří vložili do té knihy svůj čas a znalosti sednou na prdel

263254

15.2.2012 16:26

RE: pohled z druhe strany

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 263254

a zase z druhe strany...
Rad ctu Terryho Pratchetta. Mam vsechny jeho Zemeplochy v papirove forme a casto si v nich ctu. A rekneme, ze bych je chtel mit ve svym tabletu od nejmenovaneho prodejce jablek. Muzu ja si je voskenovat, prevest do textu a nasledne epub? Nemuzu, protoze porizovani kopii i jakekoliv casti dila jen se souhlasem nositele autorskych prav. Ale proc? Ja za ty knizky zaplatil a nechci ji nikde distribuovat, tim mene prodavat, chci je mit jen u sebe a nechci aby mi zabiraly dalsi misto v batohu nehlede k tomu, ze ze bych na tech 36 svazku potreboval spis kufr lodak nez batoh.
Cili, co rikam uz dlouho, kopirovani dila pro osobni potrebu by nemelo byt v rozporu s autorskym zakonem.

263318

15.2.2012 17:52

RE: pohled z druhe strany

mirda28 90.?.?.?

Reakce na 263318

ale přeci vy s tou informací žijete už předtím. Nikdo Vás nenutí za těchto podmínek nic kupovat a už vůbec to chtít. Já bych taky děsně chtěl jezdit v BMW ale prostě proto ho neukradnu. Taky bych děsně chtěl mít jednu dálniční známku pro dvě auta ale prostě pravidla jsou daná a já si mohu vybrat mít dvě nebo žádnou. Však si sedněte napište knihu a rozdejte se celému světu. Ani tak Vám ale nikdo fyzicky nebrání si knihu oskenovat jen holt s vědomím že za to mžete mít flastr... stejne jako krást rohlík v sámošce. To je pořád dokola, když to smrdí sledováním lidí ok jsem proti ale autorské právo... o čem tu mluvíme o patentech? o tom jak trapný samsung žije z vize apple a nebýt patentu tak si tam klidně to logo i nalepí? nebo o čem že by vám bylo jedno když si koupíte výrobek a nebudete mít žádné vodítko o jeho kvalite ani kdo ho vyrobil protože všechny jsou identické?

Pan stwora se zeptal, zjistil ze je kolem toho desny siml, tim to je uzavrene a ma na vyber. ok chci to fakt moc, nebo to za techle podminek nechci a šmitec...

263326

15.2.2012 18:01

RE: pohled z druhe strany

mirda28 90.?.?.?

Reakce na 263318

vše je zakleté ve slově "CHCI" to je slovo které manipuluje, vytváří ovce a tlačí dav... dokud budeme "CHTIT" tak mlynske kolo pořád pojede. Může se nám nelíbit autorský zákon. Ale jeho obcházením mu vlastně pořád dáváme nové a nové důvody k jeho existenci a rozšiřování. Tím že něco stáhneme, okopírujeme. Jediné správně řešení je "nechtít" ok podmínky jsou dané ja na ne nepristoupim. Dílo mne nezajíma ani legálně ani nelegálně. Tímto by došlo k vyhladovění autorského systému. Někdo by si zaťukal na čelo a musel by přemýšlet co může udělat proto aby alespon někdo kupoval. Ok změníme podmínky, pod vlastní střechou s ním třeba vytři... jen nešířit do světa... atd.. ale tímhle brekem a pirátstvím pořád přileváme do kotle který nikdy nezhasne.

263330

15.2.2012 22:10

RE: pohled z druhe strany

Pavel -Čert- Němec 94.?.?.?

Reakce na 263318

Jenze vy jako fyzicka osoba presne tohle udelat muzete, viz:
Novelizovaný autorský zákon a „kopírování“ pro osobní potřebu

To co mi ale v reakcich schazi je upozorneni na to, co probiha v USA. Mistni loby by rada umoznila, aby dila, jez uz spadaji do public domain, bylo mozno opet vratit do private domain. To uz je absolutne nepredstavitelna zhovadilost.
[bliji]

263368

15.2.2012 14:09

Komu slouzi ?

Petr Řehák 194.?.?.?

Samozrejme ze majitelum kteri skupuji desitky a stovky autorskych prav. Nikoliv autorum samotnym.
Linus Torvalds to kdysi popisoval moc hezky na jedne prednasce o SW patentech. I kdyz tam je ta situace mnohem vic komplikovana tak princip je stejny.
Autor je typicky nekdo s dobrym napadem ci myslenkou a velkou dirou v kapse.
Drzitel autorskych prav je casto monopolni organizace s miliardovym obratem, armadou lobistu, plukem pravniku a metodikou jak maximalizovat zisk za kazdou cenu.
Dosadte si do tehle rovnice korupci a prumerneho zakonodarce a je vam jasne komu slouzi autorsky zakon. [bliji]

263306

15.2.2012 16:10

KKFBZ

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

V Krajské Knihovně Františka Bartoše ve Zlíně půjčují oba díly:

http://www.kfbz.cz/katalog/zaznam.php?detail_num=...


http://www.kfbz.cz/katalog/zaznam.php?detail_num=3...

263317

15.2.2012 18:18

Ruský originál ke stažení

Bradáč 90.?.?.?

Doporučuju stahovat ve formátu rtf oba díly zde http://webreading.ru/authors/solzhenicyn-aleksandr
První díl (do 1916) je i leckde jinde - třeba u Moškova na lib.ru - ale najít ten druhý (1917-1995), to mně dalo fušku...

263335

15.2.2012 22:06

Dvě stě let pospolu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Knihovna v Hradci Králové má oba díly

263366

16.2.2012 0:53

a co takto reup?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

mohol by tu niekto z ludi, ktory ju uz maju urobit reup. a dat sem link na cesky preklad?vopred vdaka

263387

16.2.2012 1:00

solzenicin

Ahasveros 199.?.?.?

Solzenicin - 200 let spolu, 1+2. dil, cesky, scan, format pdf
http://www.fastshare.cz/1368700/obrazky2004.rar
http://www.fastshare.cz/1368707/obrazky2005.rar

heslo dveste

263388

16.2.2012 2:06

Nekompletní sken 2. dílu

Jawa350 147.?.?.?

Rád bych upozornil, že dílo z ulož.to není kompletně naskenováno (u druhého dílu chybí začátek kapitoly 13+jedna dvou strana z této kapitoly se octla kdesi na začátku). Chtěl jsem převést ručně jednotlivé stránky na obrázky - jpg a znova upnout, ale některé tam prostě chybí, takže se na to vykašlu a zkusím v MZK tento titul vypůjčit a naskenovat znova a kompletně. Tedy pokud to neudělá někdo dřív než já. [smích]

263393

16.2.2012 2:49

RE: Nekompletní sken 2. dílu

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 263393

Omnoho lepsie je, subor pdf zlozeny z obrazkov otvorit v Acrobate, previest OCR naskenovane pismo v bitmape na vektorovy font a tymto sposobom, kedze tam nie su obrazky sa da zcca 250 MB stlacit na 2-3 MB.

263396

16.2.2012 3:56

RE: Nekompletní sken 2. dílu

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 263396

To by bylo ideální. Problém je, že výsledek OCR skenu nebývá bez chyb. Typicky je třeba každou stránku pročíst a opravit. A vzhledem k rozsahu, nevím, nevím. Pokud by to někdo udělal a měl hotovo v čisté formě, dejte mi vědět.

263401

16.2.2012 4:10

RE: Nekompletní sken 2. dílu

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 263401

Ja uz nad tym uvazujem asi hodinu. Len je to roboty ako na kostole. Viem presne co treba urobit, len ta lenivost sa do toho pustit, kedze subezne tu mam rozrobenych asi 20 inych veci.. Acrobat dava vynikajuce vysledky, pokial sa nastavi na zaciatku spravny typ fontu a je to kvalitnejsi scan. Ale pokial by som sa na to dal, urobil by som komplet rekonstrukciu, to znamena, extrakcia do JPG, orezanie vsetkych obrazkov na rovnake rozmery, uprava konstrastu, vycistenie pozadia, skonvertovanie do JPG, proces OCR do vektorizacie a vizualna finalna kontrola.

263402

17.2.2012 7:40

200 let spolu

L.C. 194.?.?.?

Pro všechny, kdo to ještě nestihli stáhnout:

http://uloz.to/xDJg7N2/as200-rar

263499

20.2.2012 20:17

Pokiaľ vám ruština nerobí problémy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

http://www.martinus.sk/?uItem=109778

263734

28.2.2012 5:14

Díky!

vymylimimozek 109.?.?.?

Zatímco jste diskutovali o stahování, půjčila jsem si Solženicyna v rumburské knihovně a přečetla. Duše z toho bolí.

264105

Tuto stránku navštívilo 10 293