Diskuze k článku

Je nacionalismus skutečně škodlivý?

Příspěvků 56

13.9.2011 6:11

hybatelé nacionalismem a rustem HDP.

fohat 88.?.?.?

Všichni známe historicky proslulý obrázek,jak jistý politik-OBCHODNÍK stojí u letounu DC3 Douglas-Dakota a mává cárem papíru,zvaným Mnichovská dohoda.V době studia němčiny se mi dostala do ruky knížečka,kterou měl každý pilot Luftwaffe u sebe...aby při akci nesejmul našince,byly tam fotky všech letounu Osy, nepřítele,jejich technické vybavení a rozměry.Velmi poučné bylo letadlo DC3,nebot v oddělení USA mělo bílou hvězdu,USSR rudou hvězdu a Lufwaffe SVASTIKU.Adolf Galland musel být opravdu eso,aby ještě PRACNĚ rozlišoval na křídlech symboly,než SPRÁVNĚ ideologicky zautočí.V roce 1974 zasedali soudruzi ředitelé v rámci RVHP a rozdělovali si kšefty,kdo a za kolik bude opravovat ještě tehdy NEDOTČENÝ BEJRUT.Ajhle,nějakou ZÁHADOU propukla v Libanonu za rok občanská válka s Bejrut byl řádně rozsekán. [bliji]

253218

13.9.2011 6:13

Je, skodlivy,protoze klepne pres prsty vsechny internacionalisty.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Nakonec,co si budem rikat o nacionalismu-vlatenectvi,kdyz nejlepsi ze vsech prikladu je stat Israel se svym zionismem,ktery nezna mezi.Israel nikdy nepodepsal zadne mezinarodni dohody,jednu zasadni dohodu,kterou nepodepsal je o kontrole nuklearnich zbrani,zatimco zidovsti inspektori prolezali Saddam Hussejnuv palac, tak atomova elektrarna Israelu a sklady nuklearnich hlavic nikdy zadneho inspektora nevidelo a neuvidi,zejmena,kdyby inspektorem byl zly Aram,takova vec primo zavani utopii nejvyssiho stupne.Nakonec Arian Sheron se vyjadril,ze vse co dela pro Israel je v naprostem poradku, jak pro Israel,tak i pro ostatni svet,ktery mlci k tomu vsemu,ignorovat resoluce Spojenych Narodu je radostna bilance tohoto statu, spravne podotknul rabin,ze fasismus (vlastenectvi) je uboha kopie judaismu.
Jiny nacionalismu s maji zide v USA, posudte samy.
Key PNAC members included Dick Cheney, Donald Rumsfeld and Paul Wolfowitz. As Bush administration members on 9/11, they got what they wanted to wage permanent wars on humanity. Under Obama, they rage out-of-control, and ahead may include general war.
Kdo, by mel jiny nazor na tyto pany, tak dostane nalepku,jakou?
Nakonec 0.08% zidu na celem svete muze byt opravdu hrdych,jak je posloucha tech 99.o2% ostanich obyvatel.
UN Resolutions against Israel Vetoed by US
from September, 1972 to May, 1990

1. ....condemned Israel's attack against Southern against southern Lebanon and Syria..."
2. ....affirmed the rights of the Palestinian people to self-determination, statehood and
equal protections..."
3. ...condemned Israel's air strikes and attacks in southern Lebanon and its murder of
innocent civilians..."
4. ....called for self-determination of Palestinian people..."
5. ....deplored Israel's altering of the status of Jerusalem, which is recognized as an
international city by most world nations
and the United Nations..."
6. ....affirmed the inalienable rights of the Palestinian people..."
7. ....endorsed self-determination for the Palestinian people..."
8. ....demanded Israel's withdrawal from the Golan Heights..."
9. ....condemned Israel's mistreatment of Palestinians in the occupied West Bank and Gaza
Strip and its refusal to abide by the Geneva convention protocols of civilized nations..."
10. ....condemned an Israeli soldier who shot eleven Moslem worshippers at the Haram
al-Sharif/Temple Mount near Al-Aqsa Mosque in the Old City of Jerusalem..."
11. ....urged sanctions against Israel if it did not withdraw
from its invasion of Lebanon..."
12. ....urged sanctions against Israel if it did not
13. ...Automaticky kráceno

253219

13.9.2011 7:18

národní hrdost

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

....český překlad slova nacionalismus snad někoho dovede i k jadérku, které kdysi vedlo skupiny lidí k tomu, aby si jazyk upravovaly k větší přesnosti a snazší komunikaci.
Od kvalit jazyka se pak formovaly skupiny i celé národy. Jazyk je tím, co pomáhá zabírat stále větší území, jazykem lze podnítit emoce a použít sílu. Jazyk, později podporovaný dobovými "zbraněmi" dostává úlohu předvoje pro invaze - to můžeme sledovat i dnes, kdy úloha "jazyka ekonomiky", řízená penězi těch, kdo znali kořeny programu pro tento věk - dostává poslední vážné trhliny.

Bohužel jména uváděná v článku zpracovávají jen okrajové aspekty síly, která vede skupiny lidí proti jiným skupinám lidí.
Blíže už je chemický přístup k poznání silových vazeb "davu", spojeného nějakými hesly či ideologií.
Nakonec je ale vždy za projevem člověka nebo národa hrdost (mnohdy falešná) nad schopností lépe formulovat cíle, pro které je třeba někdy vzít do ruky i zbraně. (ale stačí i slova, jen to déle trvá)
To, že autor místo překladu slova do češtiny používá zdánlivě přesnější a "vzdělanecky působící" slovo "nacionalismus" - to svědčí mimo jiné i o tom, že má plné regály informací a mizivou schopnost najít kořínek problému. Čeština je nejen co se týká chemického názvoslosví tím jazykem, který postupně změní náš pohled na příčinnost jevů a procesů, které zatím mechanicky vnímáme skrze "odborné jazyky" ekonomiky, zdravotnictví a dalších - které účelově mediálně!!! tvarují náš pohled na to, co je v zájmu těch, kdo stojí nejen za pojmenováním nových jevů a procesů, ale kteří tyto názvy a vztahy vkládají opakováním do našich hlav jako FAKTA.
Jsme národem, který přečkal věky tím, jak ohýbal svůj jazyk i hřbet. Humorem jsme si léčili nespravedlnost, vkládáme stále do českých slov schopnost okamžitě reagovat nezvyklým, ale optimálním způsobem (v tom okamžiku jediným možným - protože ostatním ještě kořen problému "nedošel"[mrknutí jedním okem]. A protože se náš jazyk nikam necpe, tak si počkáme, až mu na chuť přijdou ti, co zatím vládnou skrze angličtinu - ona je protipólem (zrcadlem) latiny. Ale to je na jiný příspěvek.

...ale hledat kořínky slov - na to asi ani tady nejsou lidi.....

253221

13.9.2011 7:59

RE: národní hrdost

fohat 88.?.?.?

Reakce na 253221

aano,napřed ČSR,ČSSR,ČSFR,ČR.Pak president,prezident,na závěr bude multi kulti obojetné Y.... [oči v sloup] [oči v sloup]

253222

13.9.2011 13:07

A hlavně nezapomínat při výčtu názvů na Česko !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 253222

Tento patvar vytažený z obrozeneckých dob, ze sousedství nosočistopleny a klabřinkostroje kupodivu vzbudil nelibost i u předních hlasatelů Pravdolásky, ačkoli ho v diskusích obhajovala řada těch, kteří si takto evidentně přivydělávají ...
Asi jim nedorazily včas instrukce od superhumanistů, milujících a před sadistickými Čechy chránících i počátkem 90.let zavlečené plže (na náklaďácích s dotovanou portugalskou EU zeleninou) plenící zdejší zahrádky. Ředitel nacisty založeného muzea ovšem neopomene nabídnout vlastní teorii příčiny jejich výskytu, globální oteplování.
"Naše" vláda naštěstí reagovala správně ve věci jiného teplomilného druhu, který se do zdejších chladných končin vydal již před 750 lety ...
Co se týče samotného nacionalismu, je fajn, pokud ho provozuje malý národ (třeba ten náš [mrknutí jedním okem] ). Pomáhá při udržení identity naprosto nenahraditelně, ovšem v oblastech etnicky smíšených může hrát roli rozbušky, možná kýmsi z venku v případě potřeby odpálené.
Nacionalismus velkých národů se plutokratům podařilo natěsnat do rezivějící plechovky É-Ú, menší národy mají smůlu.
Nacionalistické strany nemají valnou šanci proti zglajchšaltovaným médiím (u nás navíc většinou v rukou cizinců) častujícím je novodobými nadávkami jako xenofob, "nácek" apod..
Ale pro všechny případy jsou drženi při životě i vhodní nacionalisté systémoví, neboť národovcem je kde kdo, i když o tom ani sám neví a systém mu dovolí národní hrdost jen při sportovních kláních ...

253248

13.9.2011 9:29

RE: národní hrdost

quido2 81.?.?.?

Reakce na 253221

Hledat kořínky slov na to asi ani tady nejsou lidi...

Slované mají ohromující historii, která je úmyslně falšována. Také jejich řeč dokazuje, že byli více sjati s přírodou a uměli ji naslouchat. Ku příkladu české slovo cinká a takových slov je víc. Anglosaské jazyky tuto jemnost nemají.

V Rusku se již objevují publikace, které zamlčovanou historii Slovanů popisují. Jedním z těchto autorů je Nikolaj Levašov.
http://leva-net.webdone.cz/products/zamlcena-historie-ruska/
Na internetu jsou zveřejněny tři díly této publikace.

253230

13.9.2011 16:12

RE: národní hrdost

waterfall 89.?.?.?

Reakce na 253230

Vážím si všech, kdo chtějí pracovat na české kultuře... přesto si nemyslím, že by čistý nacionalismus (ať národní či jiný) přinášel prospěch... je krásné užívat českého jazyka, jeho nuancí a obrazotvornosti, avšak bez angličtiny, ruštiny či čínštiny by se mnoho z nás neobešlo... je krásné propagovat české autory Čapka, Seiferta, Součka či Párala, ale určit hranice národa, komunity je nesmírně těžké... český emigrant v německu je ještě čech? Když je jich tam více, je jejich vesnice česká i když je v německu? A co v americe? Jaká míra nacionalismu je "zdravá"...?

Včera pán (volající) na ČR1 povídá, že mu nevadí jaderné úložiště, ale kdyby ho vlastnila (vydělávala na něm) česká firma... Je však ČEZ ještě českou firmou, když denně se měnící akcionáři na burze pochází ze všech světadílů? Je RWE českou firmou, když např. já vlastním 10000 akcií? Nebo jde spíše o sídlo firmy?

Dle mne jde pouze o sídlo a platbu daní (byť i to je u nadnárodních koncernů diskutabilní).... Škodovka je brána jako česká firma, ačkoliv ji žádný čech nevlastní již pěkně dlouho... ČEZ přestává být brán jako česká firma, neboť vlastní elektrárny na Balkáně a jinde... Myslím, že takové rozlišení je zbytečné a neužitečné... Chci, aby tady firmy (s radostí) sídlili, aby zde platily (nějaké) daně... ale kdo je vlastní a zda je (nacionalisticky) budeme nazývat českým.... na to bych se s prominutím vykašlal...

Přesto všechno jaký jsem evropan si velmi vážím české historie (i když to neumím přesně definovat a patří tam i nečeské rakousko-uhersko či lucemburkové), českých autorů, českých vynálezců... je to jakási lokální hrdost.. jako hrdost na souseda, který vynalezl XXXXX a přestože je národností švéd, jsem na něj hrdý... Rozumný nacionalismus (zachování národní identity) tedy ano... přehnaný (pogromy, diskriminace, zveličování významu, dogmatické zneužívání) rozhodně NE!!!!

253251

13.9.2011 19:17

RE: národní hrdost

quido2 81.?.?.?

Reakce na 253251

Vážený pane,

ono se nejedná pouze o několik milionů Čechů, ale o Slovany jako celek. Proto je nutné objektivní sebeurčení Slovanů, opírající se o zachované písemné a jiné faktografické materiály, které nestačily hordy cizáků spálit zničit a to především v Rusku. Dosavadní historie dle anglosaských univerzitních zdrojů, týkající se Slovanů, je úmyslný a cynický falzifikát. Slovanské národy, které jsou v současné době v Evropě, mají společný základ.
Slované mají být na co hrdí včetně své řeči, především však na duchovní rozměr prapůvodní slovanské civilizace. To jest hodnoty, kterou současné lidstvo potřebuje k přežití bez apokalypsy.

Kdo má zájem o poznání skutečných dějin Slovanů, musí začít u ruských autorů a z našich třeba Zdeňkem Patrickem ,viz jeho web:
http://smith.wz.cz
Zrovna jeho poslení článek Lebor Gabala Erenn, hovoří k věci.

253262

13.9.2011 22:44

RE: národní hrdost

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 253262

Quido, na "Dýmající zrcadlo" se občas chodím popást, situace v prostoru se začíná vyjasňovat. Máte pravdu s tím, JAK jsou události účelově vykládány. Nejsem si ale jist, jestli víte PROČ se tak děje, jaký je cíl soudobého rozpadu myšlení.
Váš odkaz vede k nabídce zvukově příbuzných slov pana Šmitmajera, některé jeho varianty mi sice nesedí, ale jde dobrou cestou. Zvuková spodoba stála na počátku "zrcadlení" obou významů slabičného písma. Antonín Horák je nedoceněnou studnicí výzkumu řeči v historii komunikace. Tam je třeba hledat lepší začátek než u pana Šmitmajera.

253274

14.9.2011 7:24

RE: národní hrdost

quido2 81.?.?.?

Reakce na 253274

Píšete,že: Nejsem si jist, jestli víte proč se tak děje, jaký je cíl soudobého rozpadu myšlení.

Je to celý soubor příčin. Něco napovídají metody, kterých užívají ilumináti. Je to způsob ovlivňování lidské mysli a vědomí. Tajemství se skrývá v technologii ovlivňování vědomí prostřednictvím přímého vstupu do něj. Technologie je přístupná pouze špičkám elit a má dvě polarity. Tu jak získat naprostou kontrolu nad populací na Zemi, a druhou, která má napojení na informační pole, nepřístupné běžnému stavu vědomí. Tato pole představují informační vrstvu, ovládanou typem inteligence, o kterém mají pouze jedinci přesnější představu. Zkrátka naše vědomí má ve vrstvách pod námi (zvířata,rostliny,hmota), také "vrstvy nad námi", které si světská moc formulovala do volného výkladu duchovní nauky. A to je ta největší chyba.

253296

14.9.2011 11:09

RE: národní hrdost

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 253296

Quido, máte v mnohém pravdu. Podle mých informací snaha zdejších mocných už nemá oporu ve vyšších vrstvách řízení - a zřejmě mají i zakázáno používat technologie přímých vstupů, získané odjinud. Tak používají jen to, co sami vytvořili (chemtrails, vycvičené teroristy z vězňů a dobrovolníků + media).
Pokud se situace bude vyvíjet tak, jak "mi to vlezlo do hlavy", tak by se zprávy v médiích měly stát tak zřetelnou fraškou, že i "prvoplánová" populace pozná, co je černé a co bílé.

Je tu ještě naděje, že rozpad uvnitř mocných zmírní snahy "jestřábů" - a svět přistoupí na nějakou variantu "základního příjmu". A "jestřábi" ať si dožijí na svých ostrovech, anebo se můžou přizpůsobit jiným podmínkám.

253313

13.9.2011 22:59

RE: národní hrdost

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 253251

Waterfalle, protože se pohybujete jen v úzké vrstvě souvislostí, proto vám ty širší unikají. Jazyk je klíčovým nástrojem pro růst kvality existence, nejen člověka.
Mateřština do jisté míry určuje povahu i schopnosti člověka, ale teprve nástroj k určování hodnoty pravdivosti najde společného jmenovatele pro používání jazyka k určování věrohodnosti informací.
Do té doby si můžeme plácat po ramenou, jací jsme pašáci, když zjistíme, že projevy nacionalizmu nesouvisí s tím, kdo vlastní škodovku nebo Poldinu.

253275

13.9.2011 9:02

Dap

Dap 109.?.?.?

tedy - považovat jakékoli náboženství za demokratické mě připadne VELMI úsměvné.
Vždyt vždy na jejím základě byli vyvraždování nevěřící po staletí! (včetně církve katolické).
Ovšem pravdou je,že jakákoli sdružení vznikající z podobnosti- at už je to jazyk,společné starosti či zájem-časem přerostou v to,že tato podstata je důležitější než sdružování samo osobě.
To je ovšem podstata povahy člověka-smečka,dělba práce,nikoli individualismus.I na úkor jiné smečky.
To se pak třeba Angličané diví,jak málo produkují,když 300let žili z kolonií[smích]
Je to jednodušší a efektivnější.A právě proto je tím zajištěn rychlejší vývoj-selekce je jednodušší pro přírodu a nehrají tu tolik vlivy jednotlivých prostředí.

Na druhou stranu,je-li protiváha,pak je nacionalismus užitečný
(protože dokáže sdružit lidi se stejným zájmem,tím se zvýší dělba práce)
Ovšem náboženství protiváhou není ani omylem [smích]
Snad příma demoracie.
článku jsem dal za 5,protože takovou snůšku "blbostí" jsem dlouho nečetl [cool]

253226

13.9.2011 9:36

RE: Dap

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 253226

Většina náboženství samozřejmě demokratická je. Je přece zcela na vaší vůli jestli onu víru přijmete či ne. Potíž nastává až v momentě, kdy se do náboženství, či jakékoli ideologie, vloží tzv.faktor "zmrd". Tento element se pak snaží teze či víru překrucovat k vlastním zájmům a vznikají různé církve či strany. Bylo tomu tak vždy a bude tomu i nadále, v historii např. Boblik z Edelstadtu, či v současnosti třeba Sarah Palin. Zneužít se dá v podstatě všechno a je jen na lidech, aby dokázali odlišit zrno od plev.

253232

13.9.2011 10:00

RE: Dap

Dap 109.?.?.?

Reakce na 253232

Nemyslím - většina náboženství už v základu učení dělí lidi na "věřící" a nevěřící,které je třeba přesvědčit,aby věřili.
To je prvopočátek totality.
A na vaší vůli?...viz např.právo útrpné [smích]

253236

13.9.2011 10:38

RE: Dap

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 253236

Jistě, ale opakuji, že je nutné rozlišovat mezi náboženstvím a církvemi. Mezi tato dvě slova nelze klást rovnítko. Většina náboženství je mírumilovná. A šíření evangelia neznamená "přesvědčování", ale pouze oznamování- kdo chce ať uvěří, kdo nechce jeho problém. Taková byla původní myšlenka, která byla následně zneužita lidmi, těžko z toho vinit víru jako takovou

253239

13.9.2011 10:58

RE: Dap

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 253239

Dnes spousta lidí nechápe ani takový pojem jako je národ, jak potom mohou chápat rozdíl mezi pojmy církev a náboženství. Pojem víra už raději ani nezmiňuji.

253241

13.9.2011 17:22

RE: Dap

jansmith1984 184.?.?.?

Reakce na 253241

Průměrný človíček si plete dojmy s pojmy průběžně...[smích] Když se k tomu přidá odvěký a permanentní náboženský, mediální nebo korporátní kosher brainwashing, tak je na problém zaděláno.


Do toho všeho je třeba připočítat další nástroj Ovčáků k matení zblblých ovcí, kterým je sofi GENERALIZACE (zevšeobecňování - jako v případě Stalina coby zlého Rusa, ve skutečnosti Gruzince nebo Brežněva coby zlého Rusa, ve skutečnosti Ukrajince - kdy milión dalších příkladů, z dalších oblastí všehomíra, čeká v zástupu.)

Vnímání jazyka a chápání významu slov je velmi důležité a dobře to tady připomíná kamarád janko nebo quido2.


A Peace se všemi lokaji Systému, který toto vše záměrně (pro MOC a peníze do těch správných kapes) generuje,

jansmith[smích]

253254

13.9.2011 18:59

RE: Dap

L.C. 90.?.?.?

Reakce na 253254

Právě, já bych třeba neřekl náboženský, ale spíše církevní brainwashing. Ja třeba věřím, že křesťanské ideály nejsou rozhodně špatné, ovšem spousta lidí je dnes vnímá z úhlu toho, co s nimi udělala církev. A církev z nich jednoduše udělala business. Prostředek k nabytí moci a peněz, který si v průběhu staletí překroutila a poohýbala tak, jak se jí to hodilo. V podstatě se zdiskreditovala sama, takže svobodné zednářstvo pak nemělo až takovou práci s tím, aby její destrukci dokončilo.

253261

13.9.2011 21:29

RE: Dap

quido2 81.?.?.?

Reakce na 253254

Srdečně tě zdravím Jane,

není se čemu divit, jak píšeš: Průměrný človíček si plete dojmy s pojmy průběžně. Masmédia toto matení laické populace mají přímo v popisu práce. Obyčejný člověk má svých starostí dost aby uhájil svoje místo na slunci, a nemá možnost analýzovat velké množství informací. Nutně je tedy ovlivněn propagandou. V současné době v režiji bezpochyby zkušených a inteligentních profesionálů, viz tvoje rozhovory s panen HHBB. A dále.

Pak tady máme duchovní nauku. Kde se vzalo, tu se vzalo, přes
20 000 sekt a sektiček a k tomu pět velkých náboženství. Včil se v tom vyznej. Ovšem v tomto se vyznat je jednoduché pokud člověk získá skutečné poznání. To velké množství sekt a sektičet je jednoznačně výplodem znečištěného ega člověka. Tyto sekty jsou zcela zbytečné. Prohlašovat jejich existenci za náboženskou svobodu je stejný omyl, jako že homosexuální páry, poté co si dají pusinku a zakoupí děťátko, mohou vychovávat zdravé potomstvo.

I další zavedené duchovní nauky vznikly poměrně nedávno. Kupř.: Rosikruciáni. Ještě před rokem 1598 byl pojem Rosikruciáni neznámý. Počátky tohoto hnutí se datují do roku 1614 v dnešním Německu. Hlavou tohoto spolku měl být jakýsi Christian Rosenkreutz. Teprve v roce 1866 založili Rosikruciáni v Londýně "Vysokou školu metropolitní". A v současné době je k dispozici jejich rozsáhlá litetura, která je zcela zavádějící.

Svědkové Jehovy, je sekta ještě mladšího data vzniku než Rosikruciáni. Tvrdí, že jsou pravým náboženstvím. Ve své knížěčce s názvem: Poznání které vede k věčnému životu, tvrdí,že Bible je vědecky přesná. Podívejme se tedy na některá tvrzení.

Nejstarší část Bible pochází ze 16.století přnl. Je to ještě dříve než se objevila hiduistická Rgveda. Podle nich prý kolem roku 1 300 přnl. To je ovšem naprostý blud, který je v současné době vědecky vyvrácen. Důkazy ve formě artefaktů, základů paláců, zbytků staveb a jiných důkazů, poskytlo starobylé potopené město na dně Arabského moře. Název města je Dváráka. Celá védská literatura včetně Rg-védy je téměř o tisíc let starší, než duchovní nauka křesťanů.

Pak v té knížečce píši, že v době, kdy si většina lidí myslela, že země je plochá, prorok Izajáš o ní mluvil jako o "kruhu" (hebrejsky chug, což zde má význam "koule". Izajáš 40:22
Je to opět polovičaté a nepřesné tvrzení. Ve Vedách je podrobně popsán celé vesmír a čtrnáct planetárních soustav, tisíc let před Izajášem. Písemně zaznamenané Védy uvádí přesné astronomické výpočty o 5 000 let dříve, než si takové výpočty dokázali moderní materialističtí vědci vůbec představit.

Pak tady máme ještě celou řadu fanatických sekt, jako třeba japonská Óm Šinrikjó a víme co provedla v tokijském metru. Nebo třeba Satanisté. I otec marxistické ideologie Marx byl sata...Automaticky kráceno

253271

13.9.2011 21:48

RE: Dap

quido2 81.?.?.?

Reakce na 253271

Pokračování:
I otec marxistické ideologie Marx byl satanista. V rituálu černé mše, která se slouží o půlnoci, je vše, co je napsáno v Bibli zavrhnuté. Svatá jména Boha, Ježíše, Marie se čtou pozpátku. Kříž se věší hlavou dolů anebo se po něm šlape. Za oltář slouží tělo nahé ženy. Ukradená hostie z křesťanského chrámu s nápisem "satan",se používá k posměšnému přijímání. Při mši se spaluje Bible. Všichni přítomní slibují, že spáchají všech sedum smrtelných hříchů uvedených v katolickém katechizmu a nikdy nebudou konat žádné dobro. Potom následuje orgie.

Pak tady máme materialistické filozofy,jako třeba profesor Jacgues Monod, který dokonce získal Nobelovu cenu. Tento "filozof" pouze oprášil a opsal teorii, se kterou přišli tisíce let před ním materialističtí filozofové staré Indie, Čarváka a další. Nebo třeba teorie "Karma-mímansá", ta prohlašuje, že svět se točí bez řízení Boha. Říkají, že všechno se děje kvůli chtíči (káma-haitukam) Chtíč působí, že muž je přitahován k ženě a opačně.

Takže milý Jane včil mudruj a měj se hezky. Zdraví Quido [smích] [smích]

253272

14.9.2011 16:01

RE: Dap

jansmith1984 80.?.?.?

Reakce na 253272

Tak tak, quido2, kamaráde. Mudrovat, naslouchat Trevorovi a dělat v rámci svých možností všechno pro to, aby Ovčáci ostrouhali je to, oč tu běží.

jansmith[smích]

253341

14.9.2011 19:39

RE: Dap

quido2 81.?.?.?

Reakce na 253341

Ovšem ty máš něco navíc, tak bys měl čas od času přispět nějakým krátkým analytickým článkem.

Zdraví Quido [smích]

253353

14.9.2011 21:15

RE: Dap

jansmith1984 77.?.?.?

Reakce na 253353

Taky tě zdravím, kamaráde a těším se z tvých zajímavých příspěvků. IMHO, nebudeš mi věřit, ale už jsem nad tím co jsi napsal kdysi neskromně uvažoval...[smích] Nakonec jsem zvážil své možnosti, s pokorou sklonil hlavu a rozhodl se přenechat publikační činnost povolanějším. Důvodem je nejen fakt, že mám jiné na čas náročné aktivity a Zvědavce beru spíše jako platformu pro odreagování a občasné naťukávání pokrytců (tímto blahořečím editorovým omezujícím pravidlům, které mi připomínají, abych se nezapomněl s počtem reakcí..[smích]), ale existuje ještě jeden důvod, na který by, myslím, nebylo moudré na veřejném fóru upozorňovat, a tak jej ponechám nevysloven.

Takže, souhrné analytické články nechť píší, jak jsem zmínil, povolanější a schopnější a jendu, kamaráda, s jeho občasnými humorem okořeněnými reakcemi a snahou pomoci narušit hegemonii pokrytecké propagandy farizejů (se kterou ohlupují po věky nevědomé), ponechme zatím na stávající úrovni.

A Peace se všemi,

jansmith[smích]

253357

13.9.2011 19:22

RE: Dap

Dap 89.?.?.?

Reakce na 253239

Nezlobte se,ale nesouhlasím.
Většina náboženství NENÍ mírumilovná.
Šíření evangelia JE zastrašování-už v líčení hrozeb co se vám stane,když zůstanete nepokřtěn...už prvotní rozdělení-vyvolení a zatracení.
Všimněte si obecně(i třeba muslimové,dokonce i budhisté)-vždy je líčeno náboženství s důsledky.
A důsledky zastrašují,nikoli že by nabádaly k přemýšlení.
Slepě věř,že je vše pravda a poslouchej daná pravidla.
My tě přesvědčíme,že to tak je[smích]

Ne,nezaměnuji církve za náboženství,toto je dáno jejich naukou,podstatou.

253263

14.9.2011 7:44

RE: Dap

Luxor 178.?.?.?

Reakce na 253263

Pokud se na to díváte takto, tak máte samozřejmě pravdu a náboženství není mírumilovné. Podobně jako např.můj lékař, který mě straší bolestivým umíráním, když nebudu žít zdravě. Ale, že bych ho za to odsuzoval, to nemohu říci, poněvadž to se mnou myslí dobře. Už jsem pochopil váš pohled, míval jsem podobný názor. Náboženství je pro mě hodně tenký led, takže se raději nebudu pouštět do dalších polemik a ustoupím. Ale snad se shodneme alespoň v tom, že záleží na úhlu pohledu- každý člověk je individualita a může věci vidět jinak... [smích]

253298

14.9.2011 9:27

RE: Dap

Dap 89.?.?.?

Reakce na 253298

Ano,v tom se zcela shodneme.Každý člověk je individualita a jako takový má právo na SVŮJ pohled na cokoli za předpokladu,že nezasahuje do idividuality jiného.Samozřejmě se všemi důsledky toho názoru.
Ve jménu "já to s vámi myslím dobře" už bylo vykonáno mnoho zla [smích](např.lobotomie,stejně tak to myslí věřící nebo prodavači penzijních fondů).
Ale sdružení do skupiny podobně smýšlejících lidí ho NEOPRAVNUJE omezovat individualitu druhého.
Ovšem skupina podobně smýšlejících lidí (třeba stát) může vyžadovat pravidla daná jejich smýšlením-jen ale s tím,že chceš-li tu s námi být,pak je respektuj,jinak odejdi.Kam-to je tvůj problém,ne jejich.
Samozřejmě v naší "demokracii" pravidla tvoří údajní zastupitelé většiny,kteří na většinu zvysoka s...

253307

13.9.2011 11:21

RE: Dap

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 253232

Zneužít se dá v podstatě všechno
Přesně tak

253242

13.9.2011 9:15

Nevěřím svým očím...

JaJa 212.?.?.?

...s křesťanskou vírou, která je zase silně prolnuta s demokracií. Nezdá se mi, že by křesťanská víra měla něco společného s demokracií. To by se muselo automaticky prohlásit o jakékoliv víře... [mrknutí jedním okem]

253229

13.9.2011 10:13

nad říšským uzemím

fohat 88.?.?.?

se NEVYSKYTUJÍ žádné bojové svazy... http://www.outsidermedia.cz/Otevreny-dopis-nemeckym-majitelum-ceskych-deniku-a-medii-1.aspx [zahanbení]

253237

13.9.2011 11:41

hnuj

r.k. 188.?.?.?

Komunisti jsou v Ceskym parlamentu jediny vlastenci, to je proste fakt. Dycky byli proti NATO humanitarnim saskarnam, okupaci cizich zemi, atd. a hajili ceske zajmy, jestli dobre nebo spatne rozebirat nebudu.
Cirkev nikdy demokraticka nebyla, kdyby se chudyho lidu demokraticky ptala jestli jo anebo ne tak, zanikne spolu s nabozenstvim jeste v ranym stredoveku. Nabozenstvi se lidem muselo mlatit do hlavy. Poradne to presvihla v dobach inkvizice, tam zahucelo opravdu hodne lidi, podle autora asi demokraticky, mozna i humanitarne. Humanista a demokrat Tomas de Torquemada by mu to uz nejak soudruzsky vysvetlil.. Az kdyz se cirkev zacala lidi demokraticky ptat jestli jo anebo ne (2.pol.20.stol.), tak ji lidi demokraticky odpovedeli.. A staletimi proverene a tou bakanou cirkvou sirene "Ora et labora" se zmenilo na soucasny bajecny skvely novy svet....
[cool] [chechtot] [velký smích] [bliji] [bliji] [bliji]

253243

13.9.2011 13:04

Vlastenectví

zut 195.?.?.?

Nno, stavět vlastenectví na úroveň homosexualitě (nic než hormony) a do toho míchat asi taky hormonálně založený křesťanství.... Vzato důsledně, je to pak obhajoba multikulturality jako humánního, racionálního a civilizovaného postoje stavícího se proti nesvobodě nějaké biologické predestinace (taky, autore, na ulici neznásilňujete každou druhou samici jen proto, že vám tak vaše hormony naznačují). To údajné amsterdamské hormonální vlastenectví je ve skutečnosti zas nějaký "vědecký" zdůvodnění nezvládaný xenofobie, neurozy, jejíž symptom je rasismus. Mimochodem vám chybí link k údajně citovanému dokumentu (13.9.2011, 13:03 SEČ)

253247

14.9.2011 2:19

Ještě že ten rasismus starej Hirschfeld vymyslel ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 253247

už počátkem 30.let, a další podobné nadávky následovaly.

253289

14.9.2011 8:07

RE: Vlastenectví

p. 125.?.?.?

Reakce na 253247

...maleho klucinu adoptovaly v Australii lesby a poslaly do skoly v zenskych satech....neni divu ze sebevrazednost deti stoupa....homosexualni zvrhlici nejsou jmenovani spravne jako homosexualni pedofilove/pederasti/....jenom jsme vymenili okupanta dnes jsou to Sovetsky Svaz Spojenych statu Americkych a musime poslouchat vice nez kdy predtim....uz to nejde aby kovar soudil arcivevodu Ferdinanda a vyhral.....nejen Australska vlada /vsechny./ chodi pilne na SSSSA velvyslanectvi a tam zaluji na sve kolegy i na opozici...!!!!...ta nejosklivejsi vyhrala soutez kralovny krasy protoze je z Afriky a tak politicky korektni a vsechny instituce komise,poroty..politici atd. musi jednat podle narizeni z SSSSA....

253302

13.9.2011 18:22

Protimluv

Hera 195.?.?.?

Jeden ze závěrů autora: "Tedy závěrem, nacionalismus není a ani nemůže být škodlivý, je-li pevně zasazen do celku, jejž tvoří křesťanská víra..." si protiřečí. Křesťanství jako oficielní náboženství Římské říše bylo a vždy bude proti Slovanům. Jenom způsoby jsou různé. Ať již to byl jenom zákaz používat staroslověnštinu v dnešním Rakousku nebo přímé vyhlazování Slovanů.

253258

13.9.2011 19:28

RE: Protimluv

quido2 81.?.?.?

Reakce na 253258

Souhlasím. Tak to přesně je . [smích]

253264

13.9.2011 18:45

Dovolim si doplnit autora clanku z hlediska nemeckeho a norskeho

ikke 84.?.?.?

Autor clanku popisuje dva druhy nacionalismu: Jeden jako konstruktivni a bezny patriotismus, druhy jako destruktivni, netoleratni vuci jinym narodum (citat: "A nacionalismus druhý, jenž upírá svobodu jiným národům, jenž klade na první místo vlastní národ, zbožšťuje ho"[mrknutí jedním okem]

V Nemecku na gymnazium (kam jsem se dostal po pobytu v Norsku) nas v dejepise ucili: Jsou 2 druhy puvodniho nacionalismu - britsky a francouzsky.
Britsky rikal, je dulezity patriotismus, ale ty jako individium jsi pro sebe dulezitejsi (= zustan sam sebou, ale pamatuj i na spolecnost).
Ten druhy francouzsky (vznikl udajne behem francouzske revoluce) rikal, ze stat je dulezitejsi nez ty sam. Hitler z tohoto francouzskeho nacionalismu udelal: "Ty jsi nic, tvuj stat je vsechno". Tak vznikl na uzemi Nemecka totaliterni stat (hymna "Deutschland, Deutschland ueber alles, ueber alles in der Welt" ci nacisticke pisnicky "Wir werden marschieren... ...denn heute gehoert uns Deutschland und morgen die ganze Welt" - a Nemci museli pokladat sve zivoty za vlast a stat) .
Pozor: Neslo o multikulti - slo o pomer mezi puvodnim obcanem statu a statem !!!

Tady nesouhlasim s clankem autora: Vzdyt i Britove meli sve kolonie, rozhodne nedavali svobodu jinym, naopak ji jim brali. Ten patriotismus je vzdy destruktivni vuci jinym narodum, jedno zda konstruktivni ci destruktivni vuci svym obcanum.
A zidove, jak mimochodem znamo, bojovali i za prvni svetove valky za Nemecko - stejne jako Cesi za Rakousko Uhersko (padlych Cechu na stranne Rakousko-Uherska bylo asi 180 tisic, v legiich padlo asi 4,5 tisice).

Ja osobne zazil patriotismus v Norsku pozitivne: Norove miluji svou zemi - to maji mimochodem i ve sve hymne, ktera zacina "Ja, vi elsker dette landet" = "Ano, milujeme tuto zem" - popisuji dale prirodu a sve domovy, nezapominaji na sve nejblizsi pribuzne (v hymne: "Elsker, elsker det og tenker på vår far og mor" = "Milujeme, milujeme a myslime na nase otce a matky"[mrknutí jedním okem].
Anglicky preklad hymny najdete zde:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ja,_vi_elsker_dette_landet
Podivejte se klidne na norsky nacionalismus ci patriotismus - je podobny tomu anglickemu - vychazi z historie.
"Multikulti" a Norsko? Hymna tomu odporuje - napriklad "antimulti-mysleni" teroristy Breivika je plne v souladu s norskou hymnou (mysleni ano, cin uz mene).

Z historie vychazi dnesni nemecky patriotismus - ten totiz skoro neexistuje: Nacionalnesocialisticke Nemecko (= Nazi = Nationalsozialismus = Narodni socialismus). Prvni sloku hymny v Nemecku zakazali ("Deutschland, Deutschland ueber alles"[mrknutí jedním okem] a ponechali dasli sloky, toho nacionalismu se Nemecko po zkusenosti s Adolfem boji. Nejak je vytrzene z korenu - politici mluvi o "multikulti", ale vetsina obcanu to nenavidi - "multis" jim berou pracovni mista nebo snizuji cenu za praci: Zednici ze Slovenska buduji nova sidliste, zatimco mistni zednici chodi na pracak kasirovat podporu v nezamestnanosti...

253259

13.9.2011 18:47

Pokracovani o nemeckem a norskem nacionalismu

ikke 84.?.?.?

Nacionalismus v puvodni anglicke podobe je ochranou mistnich. Nacionalismus ve francouzsko-nemecke podobe je utlakem mistnich. Ale to dnes nehraje roli - jak prvni tak i druzi si natahali nejake problematiky do svych zemi a ted maji prusvih (stejne jako Cesko, ktere si natahalo jistou 4% skupinu ze Slovenska).

Presto: EU je francouzsko-nemecka - taha do EU podivne narody (treba jako Cesko, ktere trpi uplatkarstvim) ci podivne prislusniky ruznych narodu. Zadny patriotismus - multikulti - to pomuze predevsim prumyslu - bossove nemusi redukovat sve prijmy, staci redukovat prijmy beznych zamestnancu pomoci "EU-multikulti": "Tak zitra jsi ty svine na ulici, tebe platit nebudu, kdyz za mene penez ceka na ulici pristehovalec".

Patrionismus narodni se zmenil na "patrionismus bossu". Vubec se nedivim ruznym protestum v EU. Cesko ma zatim vyjimku: Nema prisun levnych pracovnich sil (mimo ukraincu, kteri nejsou v EU) jako EU, zato ma solidni bazi "nemakacenek" v podobe jistych Indo-Cechu.

"Tak nám zabili Ferdinanda,“ řekla posluhovačka panu Švejkovi …". Jo, to byly jeste jine casy... ... a jine problemky.

[smích] [smích] [smích]

253260

14.9.2011 8:45

RE: Pokracovani o nemeckem a norskem nacionalismu

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 253260

jen poznámka, vím, že Váš příspěvek je o něčem jiném.
Na Haydnův smyčcový koncert vznikl i text. Tuším, že již v roce 1841 - známá slova : Deutschland, Deutschland über alles.... Autorem je Heinrich Hoffmann. Zcela jistě to byl již v té době skrytý nacista.
Doba, ve které byla tato slova napsána a okolnosti, kdy do vzniku jednotného Německa zbývalo ještě 30 let, musí být každému jasné, že nelze dávat této hymně význam, jak popisujete. Je to též touha po jednotě a samostatnosti.

253306

14.9.2011 17:17

RE: Pokracovani o nemeckem a norskem nacionalismu

ikke 84.?.?.?

Reakce na 253306

Mate uplnou pravdu - "Deutschland, Deutschland über alles" vznikl jiz davno pred Adolfem (melodie 1797 - text 1841) - v te dobe se ale siril Nemeckem ten francouzsky typ nacionalismu, o kterem mluvim: Norove nemaji "Norsko, Norsko nade vsecko" jako Nemci "Nemecko, Nemecko nade vsecko" - Norove maji "Ano, milujeme tuto zem". To uz je podobnejsi ceskemu "Kde domov muj", kde se mluvi o "voda huci, po lucinach, bory sumi, po skalinach", Norove zpivaji v prekladu "Yes, we love this country, as it rises forth, rocky, weathered, above the sea, with those thousand homes." Zaklad norske a ceske hymny je podobny - popis krajiny a domov (!!!)
Nemecka ex-hymna je trochu jina - 1. a 2. sloka (a dokonce i 3. sloka, ktera je dnes oficialni hymnou Nemecka) popisuji jen (idealizovane) vlastnosti (mimo 1. sloky, ktera popisuje i rozlohu Nemecka, ne zemi samu o sobe): Je to popis nemecke cnosti - Adolf z toho udelal "nemeckeho nadcloveka", podobne jako bolsevik vytvarel "uvedomneleho cloveka" - oboji na [bliji]

A to je podstatne!

---

Multikulti ci rasismus? Ci nacionalismus a rasismus? Ci demokracie a multikulti? Nemeli jiste skupiny obyvatel (treba cikani ci zide) zakazany staly pobyt v nekterych casti Nemecka po dobu asi 300 let davno pred Adolfem? Nemuseli Zide menit sva jmena za (domnivam se) Marie-Theresie a nedostavali smesna jmena, jako Trojnozka (Dreyfuss) ci Jednokamen (Einstein)?

Jojo - bylo to vsechno jinak - historici akorat znasilnili historii, dle zeme kde zili ("uprizpusobili" minulost dle zeme a doby, nebo jak popisuje Jaroslav Hasek v "Dobry vojak Svejk" - tak se katolicti knezi (polni kurati) modlili za uspech te zeme, na ktere strane meli plat).

253348

13.9.2011 20:27

Je ncionalizmus škodlivý ?? Určite je to jediná cesta k úspechu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

253267

13.9.2011 21:59

Nacionalismus je to co nyní potřebujeme

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Pokud je NACIONALISMUS nadopován steroidy v podobě např. Eugeniky (teorie o výjimečnosti určité rasy) nebo jiné pohádky o nějaké VYVOLENOSTI pak může skutečně přerůst v nebezpečnou ideologii např. nacismus nebo sionismus atp. To se však již vzdalujeme od fundamentu nacionalismu k nějaké extrémní zvrácené podobě, která překročila určitou mez. V podstatě vše (každá idea či náboženská víra) se může takto odchýlit. Samotný NACIONALISMUS je však pouze snahou o pozvednutí sebevědomí národa a mobilizaci jeho schopností a to mělo v minulosti a má to i dnes (ZEJMÉNA DNES) svůj význam. Opačnou alternativou je kosmopolitní přístup, který pro náš národ přínosem není protože v násilně globalizovaném společenství zůstaneme bez vlivu na zastupitele někde v Bruselu a budeme ekonomicky zakonzervováni v pozici chudých příbuzných určených jen k posluze. Proto souhlasím s autorem, že nacionalismus není škodlivý a dodávám, že je v dnešní situaci naopak velmi potřebný. Jen je třeba jej udržet na uzdě a nenechat si pod nacionalistický prapor naroubovat různými infiltrátory různé extremizující prvky. Jistě víte o čem mluvím .. viz. štvavé think tanky kolem Breivika, Wilderse, Jocha atp.

253273

14.9.2011 2:30

Ovšem eugenika není teorie o vyjímečnosti rasy,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 253273

alébrž snaha o zlepšování genofondu, což se může dít zcela mírumilovně.
Právě vyvolenci - Aškenázové - mají snahu podsouvat pojmu zavádějící význam jakési nacistické genocidy, protože si tuto fungující metodu chtějí ponechat pouze pro sebe ...

253290

14.9.2011 7:18

RE: Ovšem eugenika není teorie o vyjímečnosti rasy,

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 253290

Něco jako GMH ? Genetická-modifikace lidí ? [mrknutí jedním okem]

Pokud si člověk sám svobodně vybírá s jakým partnerem obohatí genetický fond svých potomků je to jistě v pořádku. Pokud se tento genetický fond národa, rasy či etnika snaží někdo regulovat nějakým systémovým způsobem přijde mi to jako něco neskutečně perverzního a hloupého. To je ale jen můj názor, který Vám nechci nějak vnucovat [cool]

253295

14.9.2011 7:43

RE: Ovšem eugenika není teorie o vyjímečnosti rasy,

quido2 81.?.?.?

Reakce na 253295

Tak tak, milý Jane. Nikomu nic nevnucuješ. Na lidské bytosti se v současné době děje nevídaný nátlak, usiluje se o jejich duchovní i společenské vykořenění.

Měj se hezky, zdraví Quido. [smích]

253297

13.9.2011 23:49

Tady skopíruju takový lidový nacionalismus s rasově nenávistným podtextem z FB.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Žádost o zvýšení platu

Vážený pane ministře financí Kalousku,

Mám velice solidní plat, který činí 12.000,- Kč čistého měsíčně. Přesto Vás žádám o přidání 24,- Kč měsíčně (čistého). Svoji žádost odůvodňuji takto:



Mám ženu, která nepracuje, a dvě děti. Bydlíme v jeskyni, koberce ani nábytek nevlastníme. Prací prostředky a mýdlo nekupujeme, protože pereme v potoce. Za vodu, plyn a elektrickou energii neplatíme, protože nic takového nemáme. Obuv a oděvy nekupujeme, zhotovujeme si je doma sami z jeleních kůží. Na příspěvky do odborů mi nezbývá. Na dovolenou nejezdíme, do divadla a do kina nechodíme. Přesto náš denní rozpočet vypadá takto:

Snídaně -3 rohlíky a voda z potoka 3,60 Kč

Přesnídávka -3 rohlíky a voda z potoka 3,60 Kč

Oběd -v bufetu polévku za 9,80 a guláš za 34,90 44,70 Kč

Svačina -3 rohlíky a voda z potoka 3,60 Kč

Večeře -v bufetu polévku a guláš 44,70 Kč

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Celkem 100,20 Kč



Na osobu na den 100,20 Kč

Na 4 osoby na den 400,80 Kč

4 osoby na měsíc 12.024,- Kč



V měsíci , který má 31 dnů se jeden den postíme. V měsíci, který má méně než 30 dní ušetříme a tuto částku věnujeme nadaci, která podporuje bydlení našich rómských spoluobčanů.



Za zvýšení platu co nejsrdečněji děkuji,

Občan Josef Procházka









Odpověď Ministra financí Kalouska,





Vážený občane Procházko,

Vaše žádost byla přezkoumána na našem Ministerstvu financí a závěry šetření jsou následující:

Na noc se není třeba přecpávat, stačí Vám 3 rohlíky a voda z potoka. Měsíčně tím ušetříte celých 4932,- Kč. Vzhledem k současně probíhající restrukturalizaci našeho finančnictví, hledání finančních rezerv a jiných náhrad za rozkradenou republiku Vám o tuto částku snižujeme Vaši měsíční mzdu.



S pozdravem Kalousek

Ministr financí ČR

253278

14.9.2011 0:14

RE: Tady skopíruju takový lidový nacionalismus s rasově nenávistným podtextem z FB.

steve 96.?.?.?

Reakce na 253278

.. no vidite !!, .. a potom "ze to vice nejde!?" ..
Trocha dobre vule - a rezervy se vzdy najdou !! Chce to nahlizet na vec "kapitalisticky", - jak zde trefne uvedl jeden z nasich "neunavnych" prispevatelu ... [mrknutí jedním okem]

253280

14.9.2011 20:47

RE: Tady skopíruju takový lidový nacionalismus s rasově nenávistným podtextem z FB.

ikke 84.?.?.?

Reakce na 253278

Vazeny pane populalisto Bartosku,

obsah Vaseho clanku jsem obdrzel jiz pred 10ti lety emailem - akorat to byl tehdy zamestnanec a zamestnavatel...

[bliji] [bliji] [bliji]

Smutne, psat sem takove picoviny... [oči v sloup]

253356

15.9.2011 8:23

RE: Tady skopíruju takový lidový nacionalismus s rasově nenávistným podtextem z FB.

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 253356

Vážený pane akurátní Ikke,
jsou holt věci, které jsou aktuální pořád, což by jste při své inteligenci mohl chápat.

Smutné, že nejste schopen brát věci s nadhledem a humorem, alespoň jste si mohl odpustit ty stupidní zvracející smailíky

253381

15.9.2011 21:24

RE: Tady skopíruju takový lidový nacionalismus s rasově nenávistným podtextem z FB.

ikke 84.?.?.?

Reakce na 253381

Vazeny pane neakuratni Luxore,

ty "stupidní zvracející smailíky" nabizi pan Stwora na svem webu jako moznost vyjadreni diskutujicich - pokud se Vam nelibi, obratte se prosim na majitele webu.

Humor osobne miluji, ale nemusim poslouchat dokola "ojebane" vtipky, kde jednou jde o zida, podruhe o roma, potreti o kapitalistu, poctvrte o bolsevika atd.

Muzeme si o tom rozhodne osobne popovidat, treba tento rok asi v hotelu Luxor v Las Vegas, nebo pristi rok v Luxoru v Egypte. Rad vam budu k sluzbam.

253441

15.9.2011 22:10

RE: Tady skopíruju takový lidový nacionalismus s rasově nenávistným podtextem z FB.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 253441

A jaký druh humoru máte vašnosti rád, abych se vám trefil do gusta, abych neurazil. Českej švejkovskej humor, vám moc nejede co? To víte vy jste dle všeho světoběžník, tudle jako pan Chrchlálek z Dejvic. Von to byl takový noblesní pan v takovém to úctyhodném věku. Hlavu měl jako koleno, na lyže jezdil do Davosu, na léto k móři prohřát si krkovičku. A byl panečku vzdělanej, ten když vám promluvil, tak to bylo jako přednáška na filosofické fakultě. Bohužel jsem ho neviděl nic napsat, ale určitě psal stejně vybraně jako vy. To víte ten lidovej humor je takovej vokoukanej a málo vznešenej, takže ty nadčasový věci, kde stačí pouze změnit nějaký slova. Já plně chápu, že vzdělanýho úspěšnýho člověka to dokáže rozčílit. Obvlášť, když to je pokleslý úrovně.

Tudle mám jeden lidovej ftip na takovou jednoduchou myšlenku jeden za vosumnáct druhej bez dvou za dvacet. Jména si tam dosadíte, jak se vám hodí. Ale mám vobavu, že to vám taky přišlo e-mailem před deseti leti v jiných kulisách, ale třeba ne. Možná je to tak ubohé, že s vašich fajnovejch přátel vám to nikdo neposlal.

Máme krizi musí se šetřit a Topol s Paroubkem musí letět z Bruselu zpátky v jednom letadle. Celou dobu si povídají o tom, kdo je větší trubka a když přeletí hranice, tak Topol furiantsky vytáhne šrajtofli a výhodí z okna 10 tisícovek a řekne:

"Tak a teď jsem udělal 10 lidí v ČR štastných."

Paroubek se nenechá zahanbit, výtahne taky šrajtofli a vyhodí voknem 20 pětistovek a s triumfálním úsměvem řekne: "Tak a já jsem udělal šťastných dvacet lidiček".

To už psychicky nedá kapitán letadel, který nepříčetný vyběhne z pilotní kabiny a zařve: "Držte už oba dva chvíli hubu, nebo vás vyhodím z okna a radost bude mít celý národ."

Pište častějc, lidem jako já to zdvihne gramatiku a sloh a ke všemu se něčemu moudrýmu a podnětnýmu na tomhle webu přiučí. Třeba váš oblíbené hotely v cizině jsou ohromně zajímavé a zvedají do nebeských výšin pokleslou úroveň tohoto webu.


[velký smích] [vyplazený jazyk]

253448

15.9.2011 22:22

RE: Tady skopíruju takový lidový nacionalismus s rasově nenávistným podtextem z FB.

steve 96.?.?.?

Reakce na 253448

.. nemuzete zaridit, aby jich priste letelo vice?, i ten pilot ..!? Neco - jako kdyz spadnul Kacer i s ansablem ??

253451

17.9.2011 22:49

RE: Tady skopíruju takový lidový nacionalismus s rasově nenávistným podtextem z FB.

ikke 84.?.?.?

Reakce na 253448

Klidek pane Bartosek,

ja mam rad novejsi vtipy - vo to go. Neznam vtipy pana Chrchláleka z Dejvic, to je Vase uroven [velký smích]
Mam rad i kvaltini vtipy - vo to go taky. Treba se me libil ten vtip pred 20ti lety, kdyz jeste byl Helmut Kohl premierem Nemecka a Hans Dietrich Genscher ministrem zahranaci:
"Vypadek proudu v Bonnu, Hans Dietrich Genscher zustal uveznen 3 hodiny ve vytahu, Helmut Kohl stal 3 hodiny na eskalaroru."
Z tech novejsich preferuji ten vtip o jiste 4% mensine, kde jisty pan prijde k lekari a rika:
- Zada me bolej, nohy necitim, ruce jsou v prd..., hlava boli, vse je na pi..
- A kde proboha pracujete? (pta se lekar)
- V kamenolomu
- A jak dlouho? (pta se lekar)
- Zitra zacinam... [velký smích]

Tolik k vtipum.

Vy, pane Bartosek, jste narcista? Ze jste hned tak urazenej a nadavate jinym? Ten vtip co jste puvodne psal, byl opravdu hodne zastaralej a znal ho snad kazdy... [smích]

253572

14.9.2011 16:05

Souvisí to vůbec?

Venan 92.?.?.?

"nacionalismus není a ani nemůže být škodlivý, je-li pevně zasazen do celku, jejž tvoří křesťanská víra a z ní plynoucí svobodomyslnost a demokratičnost",
píše autor článku v závěru.
Já se ptám, co má vlastenectví, společného, s křesťanskou vírou?
A co má křesťanská víra společného se svobodomyslností a demokratičností?

253342

15.9.2011 14:34

Stát je největší neonacista

hnidopich 193.?.?.?

Když vezmeme v uvahu media, kde každý nacionalista = neonacista, pak Josef Jungmann a spol, tedy:
Josef Kajetán Tyl, Karel Hynek Mácha, Božena Němcová, Karel Jaromír Erben, Jan Evangelista Purkyně, Jan Svatopluk Presl, František Martin Pelcl, Magdalena Dobromila Rettigová, Josef Dobrovský, František Palacký.

Byli neonacisti a jelikož jsou o nich osnovy na střední škole, pak český stát propaguje neonacizmus. Hambááá.

253403

25.9.2011 21:00

RE: Stát je největší neonacista

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 253403

Ja slysel jinou definici zastupitele eraru na verejnym projevu ve Varnsdorfu. Davu nasranejch lidi tam rekl, ze nalepka neonacisty, fasisty, nacisty, extremisty protoze maji potencionalni sklon terrorizovat neprizpusobivou mensinu se musi v ceskym krateru dat kazdymu obcanovi nebo cizinci kterej si vubec dovolil verejne kritizovat erar! Zkratka a dobre vypadal pri tech provokacnich aktivitach a vyhrozovani paragrafama jako erarni Judr. Inu neni divu ze lidi zacali piskat a ukazovat mu jak vysoko dokaze vyskocit jejich pes .....

253922

Tuto stránku navštívilo 5 578