Diskuze k článku

Monsanto a nadace Gatesových tlačí na GM plodiny v Africe

Příspěvků 20

16.7.2011 14:54

Z některých "filantropů",

Rene Bartosek 75.?.?.?

by se slušným lidem mělo dělat velmi nevolno! Pravda mají hromadu peněz. Mohou koupit vlády zemí třetího světa i se soukromými armádami. Vlády toho lepšího světa už dávno koupili.Problém v zemědělství je ten, že jakmile zmizí přírodní odrůdy není v silách malých farmářu s tím něco dělat. Po několika letech GM pomoci prostě nemají žádné jiné osivo, pak teprve přijde čas ždímat zisky. Lze pak vyvolat neúrodu nebo hladomor na lokální úrovni i bez špatného počasí. Africký a jakýkoliv jiný drobný farmář není švédská vláda nebo elita, která si může dovolit udělat databanku přírodních odrůd plodin. To zřejmě pro sicher, že by při masovém použití GM došlo ke genetické kontaminaci všech plodin, pokud by se ještě našli tvrdohlavci, kteří by odolali soudním žalobám koncernů a jiným špinavostem, jak si někdo maluje to svoji zářivou budoucnost. Např. hnůj má být teroristickou nebezpečnou látkou a na jeho manipulaci bude asi potřeba štempl. Já věřím v selský rozum v rámci lidstva. Takže uvidíme.
http://www.czechfreepress.cz/zdravotnictvi/billovy...

248157

16.7.2011 23:58

RE: Z některých

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 248157

GM take prispivaji ke vzniku neplodnosti a ten filantrop ma co docineni se svinskou rockefeler bandou club of rome co na optimalizaci otroku na planete pracuje (redukce - ovladnuti - RFID chip - 666, bible Zj 13,17–18). A co najdete napsano hned za dablovymi vraty?-->http://gatesfoundation.org : ALL LIVES HAVE EQUAL VALUE, vsechny zivoty maji stejnou hodnotu. Pozor, pro ne nejsou jejich otroci lidmi, pro ne jsou lide zivoty!!!, dokonce i s hodnotou [cool] (hadejte kolik), nad nimiz chteji mit kontrolu........ [naštvaný] [překvapení]

248171

18.7.2011 4:21

RE: Z některých

Tom 24.?.?.?

Reakce na 248157

>Např. hnůj má být teroristickou nebezpečnou látkou a na jeho manipulaci bude asi potřeba štempl.

Kdepak hnůj. Hnůj, to je globální záležitost a na tu už každej - ano, víme svoje. A právě z tohoto globálního nezdaru je nutno navodit individuální, zodpovědný a 'tímpádem' rádobychtěný demokratický přístup, aby se nejen tvrdohlaví špinavci ale i jeden každý obyvatel tohoto Globálu - zamyslel sám nad sebou. Zamyslel nad tím, sáhnuvše si zodpovědně do vlastního pozadí (background) zda i on požívá ty jedině správné GM splodiny a občasným, tajným skousnutím přírodního produktu, nenavyšuje teroristickou hrozbu zářným GM zítřkům! Ono se to nezdá, ale když si ňákejch těch pár miliónů jedinců kousne do NON GM jabka, tak jsou oni, jablka a i celá GM záře v prdeli.

Ne, jedinci ani milionům jedinců nelze věřit. Dá se třeba ještě věřit různým společnostem, jako třeba církvím. Ano, tam je ta jistota, že každej jedinec bude hlásným troubou kazatelny, a když ne, tak prostě odpadne. U GM dogmatu to tak jednoduché není. Tam nestačí sáhnout jedinci do svědomí, tam je třeba sáhnout daleko - ano, hlouběji. TO, které si v sobě jedinci uklohní, marná sláva, to ani zázračný GM lakmusový papírek neodhalí.

Štempl na hnůj? Vidím to až tak špatně, že se jedinec bez zbrojního pasu strachy ani neuprdne a před veřejnými záchodky scanner obsluhovaný tlustou černoškou s dohledávacím pendrekem.

ilustrační foto:

Vložený obrázek

dífka s dohledávacím pendrekem v pozadí ...

248210

18.7.2011 4:44

RE: Z některých

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 248210

Poslyšte pane Tom, já vím, že jsem věčně nespokojenej potížista. Už to, že bryčka s hnojem bude pod bedlivým dohledem mě nenadchla. Na osobní zodpovědnost jsme vskutku alibisticky nepomyslel. Nešlo by tam dát aspoň nějakej optimistickej grafickej propagační materiál. Třeba by to od vás převzali a byl by z toho i nějakej obolus. Do zadku mi strčili ruku pouze jednou, když jsem si snažil o modrou knížku, nakonec jsem dostal takovej růžovej kus papíru. To víte člověk si časem zvykne na všecko, ale nesmí se na něj moc kvaltovat. Rasista nejsem, to při víře v inkaramci ani nejde, to mi věřte, ale v tomto případě bych osobně za svou maličkost. Hmmm, malou ruku či rychlý progres v miniturizaci technologie skutečně vřele uvítal, především v případě že by se na to kvaltovalo. [velký smích] [velký smích]

248212

18.7.2011 5:11

RE: Z některých

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 50.?.?.?

Reakce na 248212

Jo Hnuj. Pro hnojeni pouzivam kazde hovno ktere najdu. Pocinaje srncima bobkama a konce medvedi srackou. Kazde ctyri roky na podzim na pole vypumpuji nase hovna (nepouzivame zadne chemikalie ani anti biotika) zelenina zdrava , my zdravi a septik tank vyprazdneny zdarma. Jednou jsem tento cyklus porusil na dva roky. A urody staly za nic. Proto razim heslo " velke hovno , velka uroda".

248213

18.7.2011 6:21

RE: Z některých

Tom 24.?.?.?

Reakce na 248212

>Nešlo by tam dát aspoň nějakej optimistickej grafickej propagační materiál. Třeba by to od vás převzali a byl by z toho i nějakej obolus.

Já vím, že to myslíte dobře, pane Bartošku, ale TO bych tady radši graficky nerozmazával [velký smích]

>... nakonec jsem dostal takovej růžovej kus papíru.

To buďte rád, že aspoň růžovej papírek. Já se nedávno pokoušel o přelet Atlantýku a už mi šli po pytlíku. Nakonec jsem byl rád, že mi vrátili aspoň letenku. Ale za tu zabavenou neGM flašku domácí slivovice, to maj u mě, protiteroristický soudružky, skovaný.

248214

18.7.2011 13:49

RE: Z některých

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 248214

Škoda, jste málo uvědomělej, víte přece, že moderní umění má šokovat. [chechtot] A nešlo by použít nějakou nepatlací grafickou techniku? Asi nešlo, že?

Buďte rád, že vám šli po pytlíku, až potfory půjdou jenom po špiritusu, tak to bude takový mezník v životě lidským. Taky vám po pytlíku nebo něčem jiným mohl jít nějakej uvědomělej soudruh demokrat. Bohudík tu flašku před vámi nevylili, to bych teprv pokládal za malou osobní tragédii, to už radši, ať si to někdo užije. Vidíte to graficky i jinak moc na TO. [mrknutí jedním okem]

248249

18.7.2011 19:31

RE: Z některých

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 248157

Myslím že s tím hnojem to není pravda, resp. zbytečné přehánění. Přiznám se že nechápu proč štěmpl ? Je toto z důvodu výroby výbušniny nebo z důvodu uvolnování nadměrného množství dusíku do amtosféry, resp. do okolního prostředí ? A co potom s lidským hovnem ? Tam je taky dusík ... Výbušninu lze v zásadě vyrobit z jakéhokoliv hnojiva, které obsahuje dusík. Nakonec Palestinci toto mají dobře propracováno. Většinou se používá klasický ledek, ale lepší je dusičnan amonný. Jestliže někdo považuje za teroristickou látku hnůj, ze které lze vyrobit výbušninu, co potom lidské hnovno, které je v zásadě téměř stejným materiálem ? Celé mi to přijde padlé na hlavu asi nějaký hoax.

248280

17.7.2011 6:06

Politicka strana Zelenych znicila Geneticky osetrovane plodiny.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Global Attacks on Genetically Modified Food Experiments
www.geneticallymodifiedfoodsx.com/global-attacks-on-genetically-modifie...You +1'd this publicly. Undo
16 Jul 2011 – Genetically Modified Foods (GMF) ... At the same time this attack was occurring, the Green Party had a previously scheduled protest rally against ... Finally two days ago, activists in Australia destroyed a field of genetically modified wheat . ... Whiteout Press. Your source for independent news. ...
Takze,je v Australii politicka strana jez ma na programu vzdorovat nasilnemu tlaku ve jmenu mamonu v pestovani geneticky osetrovanych plodin,jez,ovsem politici mlcky prehlizeji a vydavaji tak sve vlastni obyvatelstvo v risiku doposud nepoznanych nasledku.
Da se predpokladat,ze Ti,jez na tom budou bohatnout,sami to nebudou mit na vlatsnich stolech,co by obed,vecere pro sve rodiny.
Hungary destroys all GMO maize fields,takze na 400 hektarech doslo ke zniceni plodin.
News for Hungary destroys all GMO maize fieldsHungary destroys all GMO maize fields

All about feed - 3 days ago
Some 400 hectares of maize found to have been grown with genetically modified seeds have been destroyed throughout Hungary deputy state secretary of the ...
Urcite,"vedci" budou chtit pokracovat ve vivinu genetickych plodin i nadale,takze,ze zeme kde jim pokusne laboratorni pole znici,se presunou do jinych zemi,jen, aby svuj plan prosadili, to same je i s lekari,s frankelsteinovym programem o umelem cloveku a nebo krizeni,zvire-clovek,pokusum, svet se touto kategorii inteligentnich zlocincu,cim,dal tim,viceo cita v mnohem vetsim nebezpeci,nez nejake blaboli o "oteplovani planety".
Proste a kratce receno,sami si my lide pripravujeme katastrofu velkeho rozsahu,jakoby nestacilo co mame,od sopteni sopek,az po tsunami vlnami.Lekarsak veda, bez znalosti nasledku,dnes ,ma super bacily,jez zcela odolavaji penicylinu a tak ohrozuji lidsvo,ze v pristich dobach lekarstvi nebude zachrany pred temito bacily a lekari budou bezmocni,co udela kombinace techto bacilu s GMF, je ve hvezdach.V lidske povaze je zkusit i to,co cem nevime,jake to bude mit nasledky, zatim prezivame "se stestim",ale,to neznamena,ze nemuze dojit ke smrtelnemu omylu,jez muze byt koncem vseho ziveho.V zasade v nasich supermarketech nenajdem zbozi oznacene, ze pochazi GMF, to by byl pro elitu hubeny vydelek,vetsina lidi by to nekoupila,oni,sami,take.

248178

18.7.2011 3:16

RE: Politicka strana Zelenych znicila Geneticky osetrovane plodiny.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 248178

Otazkou preziti je,co nas driv dorazi,Monsano,radiace a nebo celosvetovy nedostatek potravin,vlivem zniceni vodnich zdroju,vcelstva, prirody jako takove,plastik v mori a jine,racme si vybrat.Podivejme se do Britanie.
Vložený obrázek
Wealthy Suburbs Not Immune To Hunger Struggle
I, kdysi dobra ctvrt mesta,pocitana za oblast dobre zijicich Britu,se dnes meni,cim dal,tim vice.Zacinaji vytvaret banky na potraviny.
Foodshare served 128,000 people in Connecticut last year, or one in eight. Of those, 50,000 were children, according to McAdam. That's up from 100,000 people just two years ago, an increase that can be attributed to need and not just Foodshare's growth, she said.
"The need has grown by 30 percent, but we're only growing 3 or 4 percent each year," she said.

In Simsbury, the town's "Cheese Day" program, where qualified families receive bags full of fresh food and canned goods, has increased almost 200 percent to 206 people from 70 in 2006-2007. Usage of the weekly "Bread Day" program has gone up 400 percent, from 10 people each week to 50 people.
Naopak bohati se chystaji opustit Britanii,co, asi citi,co je nuti,odejit? Lod,se potapi?
Wealthy Britons prepare to flee
More than half of the UK's millionaires have fled or are thinking of fleeing the country's economic "storm clouds", according to a new study.
Taxation, perceived better living standards abroad and the weather mean that only 44% are certain of remaining here.
But the survey of more than 500 UK-based millionaires, carried out for investment firm Skandia, found that only 2% were thinking of moving to a tax haven such as Switzerland or the Cayman Islands.

Na druhem konci sveta, v Mexiku pozoruji vzrust radiace ve vzduchu.http://www.nmenv.state.nm.us/nmrcb/doerap.htm
The air monitoring results for 137-Cesium, 239-Plutonium, and 241-Americium are below air effluent concentrations as specified in Table II of 20.3.4.461 NMAC, and are in compliance with "Dose Limits for Individual Members of the Public", 20.3.4.413 NMAC and "Compliance with Dose Limits for Individual Members of the Public" as specified under 20.3.4.414 NMAC.
Mike Adams: Kolaps moderního světa v plném proudu-Mala ukazka.

http://www.naturalnews.com

7. Zničení světa energetickými společnostmi
Radioaktivní spad z Fukushimy není jediný způsob, jak energetické společnosti ničí náš svět. Nezapomeňte na Deepwater Horizon a masivní ropnou skvrnu v Mexickém zálivu - a celá katastrofa ještě není u konce. I o rok později stále sprejují jedovatý Corexit!

8. Pokračující kontaminace naší planety GMO
To může být nejhorší kapitolou v nadcházejícím kolapsu - rozšíření genetického znečištění planety prostřednictvím geneticky modifikovaných organismů. To je zločin proti přírodě a proti lidskosti. Únik těchto genů vede k neúrodě a hladu. Používání GMO je nejvíce "satanská" věc, kterou v moderním zemědělstv...Automaticky kráceno

248208

18.7.2011 9:00

Jak se bránit

L.C. 194.?.?.?

Je to všechno "hezké". Mně ovšem zajímá spíše jak se tomu bránit? Udělat si databanku zdravého osiva nebude jen tak, navíc, když ani netušíme, co dnes ještě můžeme koupit. Já nejsem zemědělec, ale stejně si myslím, že ani on nepozná GM semeno od semena zdravého pouhým pohledem. Na uskladnění i dlouhodobé bych pro vlastní potřebu prostor měl, otázka je, zda-li stačí to zkrátka jen nasypat do pytle a zavřít někam do sucha do bedny.

248219

18.7.2011 9:13

Co tam jel delat?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

V nedelnim poradu s Moravcem byl prvni hodinu mj. i ministr zemedelstvi CR. Druhou hodinu nebyl pritomen a pan Moravec jej omluvil slovy, ze uz je na ceste do Izraele. Zajimalo by me, jestli mohou mit tamni rozdilne prirodni podminky a veskere jejich zkusenosti nejaky uzitek pro nase zemedelstvi.
Je ale fakt, ze posleze ma navstivit i nejake arabske zeme. Jake zkusenosti lze pochytit i v techto zemich? Cemu se tam muzeme priucit?
Doufejme, ze po jeho navratu nas neceka medialni masaz, ze to ci ono maso za tech a onech okolnosti neni zdravi prospesne, atd. V tom TV poradu totiz bylo priznano, ze v poslednich letech nam ubylo pastvin i dobytka. Muze z toho vyplynout, ze se na trhu objevi nedostatek nejakeho masa? (Hodne zemedelske pudy pry totiz bylo odkoupeno cizinci a mnohe z nich uz nejsou vyuzivany pro zemedelstvi - vyrostly na nich slunecni elektrarny!!!)

248220

21.7.2011 6:30

Lide jsou donuceni nadnarodnimi spolecnostmi k terrorismu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Vložený obrázek
*
HONOLULU -- Vandals struck three farms in the Kapoho area on the Big Island between Monday and Tuesday, cutting down about 10 acres of papaya trees, according to Big Island police.
Read more: http://www.kitv.com/news/28603480/detail.html#ixzz1Si44Pb27
Lide se zacinaji branit nevybiravymi methodami,tak,jak se k nim chovaji nadnarodni giganticke spolecnosti,jako napriklad MOnsanto,samozrejme,ze zemedelci,kteri se nechaji premluvit k pestovani inzenyrsky osetrovanymi plodinami celi odvete verejnosti,jez nikde neni slysena a jez je politiky a obchodniky zcela prehlizena,vysledkem je narust terrorismu,anarchie,jez je v zaklade vinou uradu a politiku,ze nahnali obcany"do kouta".Takze na Hawai se dali do pestovani Paw-Paw ,jak tento strom nazyvaji jinde,samozrejme by se jeden odvazil pozeptat zda toto ovoce je oznaceno v prodejne za geneticky osetrovane.
Postizeni zemedleci mluvi o vandalech a otazkou je zda zemedelci a jejich spolecnosti zabyvajici se timto zpusobem pestovani novych plodin ,nejsou vetsi vandalove,nebot svou praci ohrozuji prirodu.Je znamo,ze hynou vcely,to je 2/3 urody,cehokoliv nebude opyleno,zname,ze i motyly hynou, ostatni hmyz, na nem zavisle ptactvo,vime,ze pyl z geneticky osetrovanych plodin nici prirodne pestovane lany na desitky kilometru,ovsem ,prirodne pestujicim zemedelcum firmy a zemedelci GM neplati zadnou skodu,takze,sudme,kdo je pravym vandalem?
Mamon ma prevladnout nad zdravym rozumem,zde je riskujici skutecnost jez muze nakonec ohrozit vsechny, mnozi zduvodnuji GM, ze zachrani planetu od hladu,opak,muze byt konecnym vysledkem,kdyz znicime vse prirodni.Dobrym prikladem je jednani papalasu samotnych,kteri maji farmy,kde se vse pestuje "po staru", nehnoji se umelyma hnojivama,nedavaji se hormony kravam a jinym zviratum,ani,nepiji fluorinovanou vodu, proste setri si sve zdravicko vsim nejlepsim,co si je sami pro sebe dokazou vypestovat,do supermarketu moc netahnou a dobre si hlidaji sve majetky,aby jim nekdo nezavlek neco chemickeho do jejich hospodarstvi.Nakonec ,reseni musi farmari najit sami,jakou cestou se daji,zda budou slouzit verejnosti a nebo mamonu.

But Umehara, of the Hawaii Papaya Industry Association, said there are no suspects.

"It's something so random and so isolated that you'd never think it would happen to these growers," Umehara said.

In July of 2010, vandals trashed more than 8,000 papaya trees at another farm in the Kapoho area of the Big Island. There have been no arrests in that case.

Read more: http://www.kitv.com/news/28603480/detail.html#ixzz1Si8LXyMf

248531

22.7.2011 21:09

Útok v Oslu

Magnus Maximus 88.?.?.?

No vida a máme to tady ! Dusičman amonný byl prý použit k výrobě bomby, která dnes vybuchla v Oslu. jako kdybych toto předvídal. A samozřejmě opět ti islamisti že ?...
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/239841-k-p...

Problém však vidím v tom, že si nakonec ani ten ledek nekoupíme na zahrádku k přihnojení trávníku. Možná že ti co zde tvrdí, že bude muset být onen štempl na hnůj nakonec budou mít pravdu. Zdá se že vše do sebe pěkně zapadá. Musí se udělat útok dusíkatým hnojivem aby byl důvod. Jak to však budou dělat s lidským hovnem, to je mi záhadou.

248736

22.7.2011 22:02

RE: Útok v Oslu

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 248736

Zdravím Magnus,

dusičnan amónny nie je žiadna výbušná látka, ináč by Vám ju nepredali bežne v obchode ako hnojivo, povedzme ako liadok amónny.Čo ma však pri týchto správach ala Marduk (Murdoch) zaráža, je konštatácia, že znova tí islamisti...Veď to je už strašne obohratá pesnička. Ale asi ju vyhodnocujú, ako stále úspešný evergreen...
Možno ten policajný šéfko v Oslo to tak skutočne vyhodnotil, otázkou je prečo ? ( ak je taký, ako v SR, tak sa vôbec nečudujem...na také miesta sa dosadzujú len správne podchytení lokaji...). A prečo správa hovorí len to...
Každý bežný chemik vie, že dusičnany sú len oxidovadlá, ktoré je možné použiť v mierne výbušných zmesiach, ale same o sebe nemôžu spôsobiť výbuch...
Ak by som chcel vyrobiť riadne brizantnú výbušninu, tak by som dusičnany určite nepoužil.Nechcem tu robiť nejakú propagandu, ale každý priemerny chemik by vedel doma vyrobiť ďaleko "produktívnejšiu výbušninu" z úplne bežných a dostupných surovín.Otázka je, prečo to tí špeciálne školení islamskí teroristi nevedia???
Možno by ste bol Magnus prekvapený, ale keď ľudské hovno dobre vysušíte a zmiešate v správnom pomere s určitými silnými oxidovadlami, tak máte výbušninu ako hrom... [smích]
Možný problém by bol len s nestálosťou zloženia hovna a bolo by treba mnoho slepých pokusov...
Tie "slepé hovnové pokusy" teraz prebiehajú celým spektrom mediálnych správ... [smích]

248742

22.7.2011 22:29

RE: Útok v Oslu

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 248742

S dusičnanem amonným (NH4NO3) nemáte pravdu. Dusičnan amonný nebo chcete-li ledek amonný obsahuje 34 % N ve dvou formách. Je dodáván ve formě bílých krystalků nebo granulí. Nevýhodou je hygroskopičnost a spékavost. Z bezpečnostního hlediska je tato látka chrakterizována jako hořlavina až výbušnina. Pro přepravu a skladování tohoto hnojiva platí přísná bezpečnostní opatření. Hnojivo musí být skladováno odděleně a v žádném případě nesmí dojít ke znečištění organickými látkami, hlavně ropou a kyselinami. Právě v kombinaci s těmito látkami se dá dobře vyrobit velmi účinná výbušnina. Už delší dobu je snaha omezit toto hnojivo na trhu. Dusičnan amonný je hlavní surovinou pro výrobu ledků amonných s přídavkem inertních látek, například vápanence, dolomitu nebo síranu vápenatého. Nakonec zde si něco o něm můžete přečíst: http://cs.wikipedia.org/wiki/Dusi%C4%8Dnan_amonn%C3%BD

248746

22.7.2011 22:52

RE: Útok v Oslu

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 248746

Máte pravdu. Je to látka výbušná i sama o sobě, za specifických podmínek, pochopitelně. Pokud bude NH4NO3 zbaven vody, lehce z něj vyrobit velmi účinnou trhavinu. Téměř jako TNT. Nebudu zde publikovat návod, ale ty suroviny běžně koupíte všude.

248749

22.7.2011 23:18

RE: Útok v Oslu

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 248746

Zdravím Magnus,

ďakujem za info, ale ja som s dusičnanmi rozmanitého druhu pracoval už vtedy, keď ste možno ťahal ešte káčera za sebou ( ak nie, tak sa ospravedlňujem).Nemôžete brať wikipediu, ako zdroj úplne správnych informácií... [smích]
A ani mi vôbec nejde o nejakú absolútnu pravdu, len to chcem dať na určitú "správnu" mieru.

Samozrejme - aj múka a práškový cukor sú mimoriadne silné výbušniny...Mnoho mlynov v prvopočiatkoch vyletelo do vzduchu.
V čom je celý skrytý problém? Ak zmiešate v určitých pomeroch silné oxidovadlo ( povedzme dusičnan, ktorý má v molekule 3 atómy kyslíka, ale pomerne silno viazané ) a povedzme jemne rozomletú organickú látku (múku, hovno,grafit...s vysokým obsahom uhlíka ), tak ste vyrobili výbušninu... [smích]
Celá paráda explózie je závislá, koľko tej organickej látky zhorí a premení sa na plyn za časovú jednotku...A to je závislé od mnohých faktorov!
Ak niekedy vyleteli do vzduchu mlyny na múku, tak to bolo z jednoduchého dôvodu, že veľmi slabé oxidovadlo (vzduch) zreagovalo s veľmi jemne rozptýlenou organickou hmotou (múka, cukor) za určitej iniciácie (iskra) a došlo k pomerne silnému výbuchu (reakcii organickej látky s kyslíkom) a mlyn ľahol popolom...
Ďalej to už nebudem rozvádzať.Máte nejakú správu, že liadok amónny niekde vybuchol u nejakého kolchozníka?
Viem, čo viem a nepíšem voloviny Magnus...
Keďže je to ožehavá téma, nebudem tu dávať príklady na mimoriadne silné oxidovadlá a mimoriadne reaktívne látky.Kto chce, si to na nete určite nájde...
Preto sa divím tým islámským cvičeným Al-Kajdákom, ktorí sú obyčajne cvičení niekde inde, že použili také slabé dusičnanové výbušniny... [smích]

248753

22.7.2011 22:16

RE: Útok v Oslu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 248736

Norsko nejvetsi evropsky producent ropy cca 2.15 mil barelu/den. Jedenacty ve svetovem zebricku. Nezavislost, stabilni ekonomika.

248745

Tuto stránku navštívilo 5 481