Diskuze k článku
Jak jsem málem dostal přes hubu
Příspěvků 102
je plno agentů ostrahy tamního centra. Poznáte je, že mají oblek a vysílačku v ruce. Bohužel se asi zajímají o jiné "důležitější" věci, než je černošký feťák, který tam obtěžuje ženy...
Jinak Vladimíre respekt k Vašemu činu.
m,
28.5.2011 11:45
RE: Na Zličíně...
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?
Reakce na 244957
Já vím, ale když ostrahu potřebujete, tak tam nikdy není. Paní, co tam prodává oříšky a co také byla svědkem celé události, mi později řekla, že tam ten černoch chodí často, bývá opilý a do toho vodotrysku prý jednou i čural.
Měls ho kopnout do držky,,, na co asi chodím po Brně "aspoň" s kvérem na plynový náboje?
A napřed střílej a pak se ptej!
Krysa
Mas recht jenze ten Tvuj kver je moc tezkej a navic neskladnej, na sebeobranu uplne staci neco malinkyho, takova hracka nezabere v kabelce damy moc mista a prostreli se s tim na blizko i kebule .....
Vladimíre, jednou jsem šel tankovat u nas k pumpe benzin do auta s manželkou, přede mnou jeste cerpaly 4 auta a to jen v jednom pruhu po 2 stojanech na prave strane.
zastavil jsem za temi auty, po chvili tankujici auta odjela a ty dve prede mnou najela k pumpam a ja nestartoval nechal jsem si ten 15m prostor pred sebou, aby az natankuji prijel k pumpe na jednou. Za mnou prijelo nejake rozviklane auto s cernymi skly. Chvili turoval motor pak troubil a nakonec smykem mne pres obrubnik predjej na travu a pak prede mne k pumpe jako první.
No říkam si nejaky blazen co ma totalne na spech. Auta odjela a z auta prede mnou se otevrely dvere a vylezl tak 195 cm a silný udelany cigán, totalně nasraný a šel na mne směrem k mému autu...mohu říci že nam bylo s manželkou trochu uzko a tak ta zavrela pojistky dveri za vnitr.
Ted jsem jen cekal co bude dal, jestli zacne s nejakym napravnym činem. Chrlil nadavky a lamal pestí čekal jsem , že neco rozflaka.
Litoval jsem, ze nemam u sebe svou 9 mm.
Napadlo mne pumparka byla sama ve vnitr, nikde nikoho co v takove situaci si ma clovek pocit, proc ma trpet tuto svevoli a cekat jak se situace vyvrbí. Pak se diví jaky maji lide na ně nazor.....s pozdravem
Ja svoju 0,40 so sebou nosím vždy. Bohužiaľ len doma. V Remeši som ju zo sebou nesmel mať a trpko som ľutoval. Zadrbaný neger začal cokať na moju 14 ročnú dcéru. Nôž opretý o jeho hrdlo ho presvedčil o konci cokania. Zasraný multi-kulti...
Dobra prace. Je to svoloc otravne povalecska!
Pridavam se; nemohl jste jednat jinak. Tez si myslim, k vasemu stesti, ze jste byl pro nej "pojebana policie". V techto situacich si clovek uvedomi moudrost opatreni kteremu se rika "concealed carry". O jednoho svaba mene by nebyla zadna skoda.
Chování toho tmavokožce mě vůbec nepřekvapuje. Ono s našimi tmavšími spoluobačny je to podobné. V některých situacích je třeba se postavit na obranu at už svojí či cizí. I za cenu prohry. Jde o důstojnost. Nejhorší ze všeho je když se hrbí hřbet. To si potom člověk nemůže vážit ani sebe sama. Nebojte se toho, že dostanente po hubě. I tak vaše sebevědomí půjde nahoru. Jde o to se postavit.
To zní hezky, co říkáte. Vyváznout třeba s modrým monoklem a vědět že jsem byl hrdina. Ale je to komplikovanější dilema. Co když vám třeba zasune dobře broušenou ocel skrz kůži mezi orgány?
že nejsme všichni lhostejné ovce
Jihlava je malé město, kam se multikultura dostává jen pozvolna. Máme tu sice početnou vietnamskou komunitu s jejich večerkami a hadrárnami, ale černochy jen tři. Ti studují na Vysoké škole polytechnické z nějakého grantu EU. Nedávno všichni tři znásilnili mladou dívku: http://jihlavsky.denik.cz/zpravy_region/20110428_ji_tri-studenti-polytechniky-znasilnili-m.html - jsou stíháni na svobodě, studují dál. Dotyčná znásilněná je nejspíš jediná, která našla odvahu to nahlásit, že obětí jejich choutek je daleko více, je veřejné tajemství. Když si člověk uvědomí, že dneska jsou zavíráni lidi do kriminálu za vylepování samolepek s nápisem Odpor, je mu z toho zle...
>Nedávno všichni tři znásilnili mladou dívku:
> jsou stíháni na svobodě, studují dál.
Směrník a článek je změněn. http://pelhrimovsky.denik.cz/zpravy_region/2011050...
Dle článku mají všechny možné polehčující okolnosti a "Afričany čeká vyhoštění".
Z článku vyznívá, že "sprejerství" je daleko větší zločin. On je jiný metr na "politické zločiny" než na kriminální.
Svým způsobem je od editora krajně netaktické napsat a zveřejnit článek "jak málem dostal přes hubu". Sice bych měl totožné pocity, ale pokud bych byl stíhán za to, že někdo jiný pochybuje, asi bych se přemohl a napsal článek jak jsem se černochovi nabídl, že mu to s maminkou domluvím. To je totiž politicky správný přístup pomoci v nouzi bližnímu
V článku se píše:
"„K znásilnění za použití násilí se doznali dva. Třetí nepopírá pohlavní styk, ale vylučuje, že to bylo za použití násilí, upřesnil jihlavský žalobce Ivo Novák. Studenti jsou stíháni na svobodě. A důvod? Podle Nováka nejsou důvody k obavám, že by trestnou činnost opakovali, nehrozí, že by chtěli uprchnout, ani to, že by se snažili ovlivňovat svědky, protože se k činu doznali. Podle Nováka navíc nešlo o čin, který by byl veden ze zálohy a nečekaně, ale až po vzájemném seznámení."
Takže je vše v pořádku...
Jiný případ z Jihlavy:
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-krimi/141637/maminku-30-napadli-na-detskem-hristi.html
29.5.2011 11:05
RE: Tři černoši v Jihlavě
baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?
Reakce na 245016
No vidíte. Takže oni byli tři, dva použili násilí a jeden nikoli, jasně, to má logiku.
A když pominu toto, tak vzhledem k tomu, že dotyční vlastně budou potrestáni vyhoštěním, tedy nikoli exemplárně, už z toho je jasně cítit, jaká v naší republice vládne "feministická" atmosféra. Není-liž pravdou?
Rekl bych ze zensky na nas to nasili nesnasi,ale zaroven jim imponuje ze jsme agresivni a ohotni chranmit samicku predcimkoliv..
Vy jste se zastal cizí osoby, ona Vás ne a zdrhla. A udělal by jste to znova? Proč?! Jako by Vám nestačili estébáci na krku!
Podobné případy patří do kompetence PČR, tzn. volám 158 aniž bych se do konfliktu míchal, ale sleduji z bezpečné vzdálenosti. Nebo nedělám nic a jdu si po svém.
Paradoxně incident, který jste tentokrát odvrátil, může jednou provždy vyřešit opakovaný problém. Chodil-li tam černoch prudit opakovaně, problém jste jenom odsunul, ale nevyřešil. Příště u toho ale nebudete, že? A ani Vás to nezajímá, jak to příště dopadne, že? Co když tam žádný "hrdina" nebude?
Vy jste zvolil tu nejhorší variantu, tzn. riskoval jste své zdraví a nechal záviset na chemických reakcích případného feťáka.
A to nemluvím o tom, že se přiznáváte, že jste do cizí osoby strčil! Víte jak by to justiční mafie proti Vám otočila?
Vemte si z toho ponaučení, Vaše hodnota je jinde, než suplovat práci policajtů a vystavovat se tak každému ubožákovi, tímhle způsobem svět nezachráníte. Byla by Vás škoda..
>Víte jak by to justiční mafie proti Vám otočila?
kdyby po eventualnim nafackovani doslo k vysetrovani a cernoch by nalhal, ze jste mu rekl neco jako facken negro, jak to ti zbarveni umi zneuzivat.
>Vemte si z toho ponaučení, Vaše hodnota je jinde, než
>suplovat práci policajtů a vystavovat se tak každému
>ubožákovi, tímhle způsobem svět nezachráníte. Byla by Vás
>škoda.
Takhle zní názor tupé ovce. Nezlobte se na mě, nemyslím to nijak zle, ale lepší výraz pro to nenacházím. Stát chce po svých ovečkách aby neuměly kousat. A mnoho z nich to s radostným bečením splňuje. Co si myslíte že tam tak asi PČR vyřeší, pokud se bude vůbec obtěžovat tam dorazit ?! Nic. Nevyřeší naprosto nic. Přinejlepším ho legitimují, a tím to skončí. Jak mu to zabrání v tom aby svou činnost opakoval ? Jak mu v opakování jeho činnosti zabrání že budete dělat jako že nic, ohnete hřbet a obarvíte si trenky na hnědo při představě že by se vám taky mohlo něco stát ? Cožpak nechápete že o svobodu a bezpečí je potřeba neustále bojovat, protože jinak o ně přijdeme ? Když necháme různé pochybné existence aby si tu s námi dělaly co se jim zachce, a řešení nechámwe na "hodném tatíčkovi státu, který nás bude všude vodit za ručičku", tak nás jak různí ksindlové, tak i ten stát velmi, velmi rychle o svobody připraví. Občas je potřeba riskovat. Můžete se zkusit dotknout hvězd, a riskovat při tom padnete z výšky na hubu. A nebo se můžete celý život opatrně plazit po zemi, raději pomalu, aby se vám nic nestalo. Nejspíš pak opravdu budete v bezpečí, ale nikdy ničeho nedosáhnete.
Té paní s kočárkem se v zásadě nic nedělo. Ten černoch je stejný chudák, zmítaný životem, jako kdokoliv z nás, běžných občanů. Já bych strašně obdivovala člověka, který by se zachoval třeba jako maršál Žukov. Zdánlivě neměl absolutně žádnou šanci zvítězit nad systémem. Pak ale dostal geniální nápad a hle: vytáhl masového vraha Beriju, nejmocnějšího muže div ne planety, z jeho nedobytného úkrytu a zastřelil ho na místě jako prašivého psa. Takže až se v Česku objeví člověk, který odpráskne někoho z našich nejvyšších mafiánů (pardon politiků), tak toho budu obdivovat. Ale třeba boj mezi demonstranty- zaměstnanci a policisty- zaměstnanci, je vždy smutný, za situace, že ti nahoře, ti viníci, jsou vysmátí a nedotknutelní. Takže „hrdinství“ pana Stwory neobdivuji, jen bezdůvodně napadl nějakého chudáka, který se smutně plácá životem.
ROFL
Podle Vas muze byt chudakem i patologicky vrah Zelenka, ne?
Ale souhlasim s vami v tom, ze pan Stwora byl velmi, velmi maly kousicek od kriminalu.
Na hrdinu si hral i nejaky Velisek, dnes je mrtvy a televizni krysy si z nej udelaly dobre zradlo pro naivy.
Jak rikaval jeden general, hrdinu jsou plne hrbitovy a jsou mi na hovno...
"Té paní s kočárkem se v zásadě nic nedělo"
-Ten člověk jí zjevně obtěžoval, ale bála se mu to dát najevo.
A kdy se podle vás začne něco dít ? Až když jí začne osahávat, nebo je podle vás lepší počkat až jí znásilní ?
"Takže „hrdinství“ pana Stwory neobdivuji, jen bezdůvodně napadl ..."
- Přečtěte si ten článek ještě jednou a pořádně. Pan Stwora nikoho nenapadl, jen toho člověka slušně požádal aby paní přestal obtěžovat, tento pak málem napadl p. Stworu ...
Re:SPECZ
Nejsem tupá ovce. Mýlíte se. Policie opravdu měla v těchto případech fungovat.
Nefunguje právě proto, že veřejnost fungování PČR důsledně nevyžaduje a vše raději řeší svépomocí, jako Vy.
Češi jsou na svépomoc zvyklí od totáče, zlaté české ručičky, co si sami nezbastlí, to nemají. K čemu jsou pak státní orgány? Jako námi placená zakázková kancelář pro zločince v parlamentu a ve vládě? A pak se často divíme, stejně jak ten chlapík co postřelil v Rosicích zloděje kovošrotu na útěku,že dostal šestku a ještě se něm nabalilo několik policajtů, právníků, všechny stupně soudců a desítky bachařů (rozuměj: dal jim práci).
Občansky nejideálnější postoj skutečně bylo zavolat PČR, a potom důsledně vyžadovat její činnost a kontrolovat vyšetřování takovým způsobem, aby se PČR prostě nevyplatilo to hodit do koše. A hnát to až k ombudsmanovi, a pak do Štrasburku, budou-li to chtít zamést. A samozřejmě medializovat a pak zjistit, že potřebujeme skutečně demokratické volby a usilovat o ně..
Nemáte-li na to, a hrozí-li Vám hnědé trenky (použiji-li Vaší terminologie), tak se aspoň neukájejte na stejných chudácích jak jste sám. Jediný rozdíl mezi Vámi je, že Vy si svou bídu ještě neuvědomujete.
Mimochodem, o ty svobody, o kterých píšete, nás připravuje stát, nikoliv pochybné existence, Vy popleto..
V tomhle konkrétním případě je volat policii dost neefektivní. K tr.činu, ba ani k přestupku nedošlo. Není co vyšetřovat, takže není co zahazovat do koše. V tomhle případě otrapu policie může tak nanejvýš vykázat z místa, nic víc. Navíc, než na místo dorazí, může být po všem, a pak je volající tak leda za trubku.
Teď trochu obecněji, ne ke konkrétnímu případu. Pokud lidé budou je tupě přihlížet a nic nedělat, mají nejrůznější gauneři volné pole působnosti. Pokud ale budou lidé v tomto směru aktivní, a budou sami problémy řešit (+ volat policii v okamžiku kdy už na řešení sami nestačí), tak si každý rozmyslí "dělat někde bordel".
Víte čeho se nejvíc bojí většina pachatelů násilných trestných činů ? Ne snad toho, že by je dopadla policie, ale toho že jim to jejich oběti (+ lidé okolo jejich obětí - rodina-známí, kolemjdoucí) nějak vrátí. Když například grázl, který se rád pere, náhodně napadá lidi na ulici, nebo třeba na diskotéce, bude mít strach z toho že ti kdo uvidí jeho nesmyslný útok ho vzápětí napadnou, tak prostě útočit nebude. Bude mí strach z trestu který přijde velmi rychle. Z policie mít strach nebude, ta dorazí až když už bude bezpečně daleko. Takže z občanského hlediska je pro společnost daleko výhodnější když se dokáže chránit sama, a teprve tam kde to nezvládne, tam teprve má nastoupit policie.
Vaší poznámce o (ne)ukájení se moc nerozumím. Pokud však myslíte ukájením to že někdo upozorní jiného na nevhodnost jeho chování a požádá ho aby tohoto zanechal, tak se nadále takto "ukájet" budu i nadále a celkem rád, jen o tom nebudu na webu psát články ...
K zbavování svobod: O svobody nás připravuje nejen stát, ale i ty různé pochybné existence. Můžete se bezpečně projít v pátek kolem půlnoci skrz matiční ulici v Ústí, nebo například podchodem u hlavního nádraží v Praze ? Nemůžete. Proč ? Hrozilo by vám tam napadení/okradení/možná i zabití. Zde by bylo možno namítnout že i přes to se můžete svobodně rozhodnout na uvedená místa v uvedenou dobu. Srovnejme to ale se státem. Můžete se svobodně rozhodnout neplatit daně ? Můžete. Co se ale stane ? No napřed vás nejspíš někde zatknou, odsoudí a uvězní. Čili proti Vám stát použije nějakou formu násilí. Zřejmě jinou formu než feťáci v podchodu, ale pořád je to použití násilí. Čili pohrůžkou násilím nás jak stát, tak různé pochybné existence zbavují svobod.
Vámi prezentované postoje,nespoléhat se sám na sebe, ale čekat až něco policie vyřeší, je jako čekat až vlky odeženou ovčáčtí psi. Případně to co jste uvedl ve svém prvním příspěvku "Nebo nedělám nic a jdu si po svém", to je podle mě postoj ovce.
To je určitě pravda, ale to souvisí s všeobecným stávem morálky a ten je momentálně tragický. Jak říkám 30-40 let zpátky na západě i východě by hromada věcí neprošla a gauneři to věděli. Ještě to může fungovat tak na vesnici, ale ve městě?...
Nejde jen o morálku, ale i o osobní odvahu. S tou je to u ovcí taky mizerný. Další problém v tomhle směru je atomizace společnosti a sobeckost. Viz. tři pruty Svatoplukovy ...
Jóó homo sapiens economicus to zní hrdě, aby se nám ale ten atomizovaný jedinec nepřepočítal. Kolikrát počítá mrchožrouta a parazita za něco extra fajnového. Ne všecko je tygr nebo orel, i když se často snaží přesvědčit hlavně sebe sama, že tomu tak je.
http://www.youtube.com/watch?v=XsxHbJ-5Mew
Vladimíre,
popsaná story je zcela standardní situace, se kterou je vhodné vždy počítat dopředu a být úměrně vyzbrojen.
Takové mírně agresívní týpky, kde nelze poznat zdali jsou zfetovaní nebo jen psychicky labilní řeší:
a) Pepřový sprej o velikosti rtěnky s klipsem přicvaknutý z boku k vycházkové minibrašničce. Je nutné nahlas a srozumitelně opakovat výzvy jako např.: "Vyzývám vás, upusťte od dalšího páchání trestné činnosti/přestupku" atp.
b) Pokud útočník stupňuje agresi je nezbytné se ujistit otázkou:
"Máte v úmyslu mne přepadnout ?" poté české soudy požadují kontrolní otázku v tomto znění: "Hodláte splnit svou výhružku ?"
a poté je ideální chvíle vytáhnout střelnou zbraň.
Mé doporučení:
- pro situace bez konkrétního rizika mít VŽDY (i když jdete vysypat smetí) u sebe něco jako Kel-Tec P32 (ráže .32, váha 193 gr.)
- pro situace kdy Vám hrozí konkrétní nebezpečí je nutný větší kalibr např. Glock 27 4.gen ráže .40 S&W se sníženou stojinou 1,5 kg odpor spouště nebo Alfa Brno Defender ráže .40 S&W
Nezapomeňte, že Chazaři stabilně ve svých ZioMédiích tlačí Gojímům do hlavy jak sám samotář vzdoroval XX vrahům, ale v praxi když Chazarská soldateska vysílá do cizích zemí vražedná komanda, tak při posledním skandálu v Emirátech vyšlo najevo, že vyslali 30 vrahů najednou, aby zavraždili jednoho podezřelého Palestince. Podle Chazarských zákonů totiž je možné zavraždit podezřelého ještě dříve, než je odsouzen soudem.
Pokud byste měl vzdorovat Chazarskému vražednému komandu, kupte si radši něco v ráži .40 S&W nebo .45 ACP s hlavní dlouhou 5 palců (Alfa Brno .40 S&W Combat, Taurus PT100, Taurus 1911 atp.).
FBI analyzovala 400.000 reálných přestřelek a zjistila, že střely ráže .40 a .45 mají bezmála dvojnásobný STOP Effect oproti ráži 9mm Parabellum.
S těmi soudy máte bohužel pravdu.(Viz body a+b) A podívejte se na "novinky",článek: Obama v Polsku varoval před děním v Bělorusku.
Americký prezident upozornil,že to, co se nyní děje v Bělorusku, může mít vliv na celý region střední a východní Evropy. Kvůli tomu jsme méně bezpečni, řekl Obama. Takže ne vývoj na Blízkém východě a severní Africe. Je to Bělorusko, kdo nás ohrožuje.
Přesto,že pan Stwora jednal tak, jak by měl jednat každý slušný člověk, mohl na to doplatit a byla by ho škoda. Ovšem takový už je život. Strkat hlavu do písku není dobré.
28.5.2011 20:05
RE: Standardní situace
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 244974
Lenže:
i) treba sa rozhodnúť, či zbraň vytiahnuť,
ii) ak ju vytiahneš, musíš byť rozhodnutý ju použiť,
iii) ak ju použiješ, použi ju dokonale (mŕtvi nerozprávajú),
iv) najprv zavolaj svojmu právnikovi, až potom 158,
v) za nijakú cenu nevypovedaj, máš na to právo. 48 hodín v cele predbežného zadržania buď pripravený prežit.
No ale podívejme se na to ze strany toho černocha: bez žádného úmyslu balí na ulici ženu (jsou bílé ženy, kterým nevadí nebo se i líbí černoši) a teď k němu přijde nějaký chlápek (pan Stwora) a vyzývá jej, aby odešel. Potom mu dokonce vyhrožuje, že na něj zavolá policii. Černoch nechápe. On se jen snažil sbalit ženskou a teď mu někdo vyhrožuje policií, tak se pochopitelně ptá: "What a fucking police?" Nakonec se díky této scénce dostane
p. Stworovi určité pozornosti od jakési krásky, o kterou by jej ani nepadalo se normálně pokoušet, neboť mu chybí kuráž oboho černocha.
Mozna je lepsi ze jste si pral zustat v anonymite.
Z vaseho prispevku primo cisi miziva ci nulova socialni inteligence a empatie.
Alespon v nasi spolecnosti plati jista vzita pravidla (pokud nechcete primo dodrzovat etiketu) ktera onen muz z pribehu nekolikrat porusil. Treba v zemi odkud pochazi je to bezne, kdo vi, ale rozhodne to neni pripustne zde.
Pokud drogou zmamena osoba bude porusovat tzv. vasi intimni zonu (lidove receno bude se na vas lepit) tak muze byt rada ze to pro ni dopadlo relativne dobre. Pokud vy v takovem jednani spatrujete neco jako kuraz nekoho sbalit a vydavate ji za pozitivni vlastnost tak mozna pochazite take z nejake podivne kultury nepatrici do nasich krajin.
Takze si dejte dobry pozor a radeji se prizpusobte ... protoze jestli prijedete k nam do mesta a nekdo vas tu uvidi jak nejak podone "s hrdou kurazi" obtezujete okoli ... tak si radeji prejte at narazite na nekoho rozumnejsiho ktery to resi domluvou stejne jak popsal pan Stwora ... obcas se u nas stava ze takovy otrapa leti ksichtem na dlazbu bez dlouhych proslovu.
Ste si istý že tie vžité pravidlá ešte platia?! Žijem v malom okresnom mestečku a černochov či moslimov tu vela nemáme. No tý čo tu sú, sú všetko vzdelaný a úspešný, väčšinou lekári a na základe vlastnej skúsenosti môžem povedať že kvalitný.
Naopak nedávno sa stali dva prípady vraždy. V prvom sfetovaný chlap vrazil nôž do krku okoloidúcemu a v druhom taktiež sfetovaná partia maloletých domlátila, následne poskákala po hlave a pre istotu ešte aj podrezala 38 ročného chlapa len preto že bol práve na nesprávnom mieste. Všetci týto neboli ani čierny ani žltý ani nejak pásikovaný a pod. Boli to biely našinci! A takéto správanie sa medzi mladými rozmáha stále viac. Nemá ich kto vychovávať, lebo rodičia drú aby nejako prežili a ich vplyv nahrádza ulica a média. Z tých počujú iba to že sa majú spoliehať iba na seba, iba oni sú dôležitý a presadiť sa musia za akúkolvek cenu. No a pravdaže násilie sa prezentuje ako úplne normálny spôsob riešenia problémov. Som zvedavý čo budete hovoriť potom keď táto generácia dorastie a bude jednať podla tohto. Premalujete ich na čierno aby spadali do Vášho stereotypného klišé?!
Nechapu proc v mem prispevku heldate hned rasismus.
Navic to co vy popisujete jsou jasne kriminalni ciny (vrazda je dokonce jednim z tech nejhorsich moznych). Ale ti co pachaji kriminalni cinnost snad proboha nemuzou nikdy urcovat etiketu a ramec slusneho chovani ve spolecnosti o cemz jsem psal ja.
Co me vylozene vadilo byl ton prispevku na ktery jsem reagoval. Ten prispevek div ne oslavoval "balicske umeni" onoho otravneho individua. Pokud jsem zminil nekde rasu nebo zemi puvodu tak jen z toho duvodu ze "moderni" multikulti nas uci tolerovat cizi zvyky (coz je v poradku) na nasem uzemi (coz neni v poradku).
Cizinec by se mel vzdy prizpusobit zemi jenz ho hosti.
No z jazyka vaseho prispevky vypliva ze ta vase zeme neni mozna uple CR ale i tak predpokladam ze se to u vas tolik nelisi.
Kazdopadne tady v CR je vseobecne povazovana doternost nadrogovaneho individua a nediskretni porusovani osobni intimni zony jako nepripustne obtezovani. Pokud se obeti takoveho obtezovani (v tomto pripade ona zena) dostane zastani je to naprosto v poradku. Pokud se takovy konflikt navic obejde bez nutnosti vysvetlit to onomu otrapovi rucne je to idealni reseni.
Klobouk dolů, ale dávejte na sebe raději pozor. Např. metro či sociální ghetto ve vybydlených JůYsEj by Vám při takové skutečné oBčanské odvaze bylo Vaší poslední štací. Je tam nejenom spousta osudu ponechaných feťáků a podobných ztroskotanců, ale i např. neléčených schizofreniků. Těm nesmí být poskytnuta odborná pomoc, protože NEMAJÍ ZDRAVOTNÍ pojištění.
OBRANA: Základním pravidlem je tzv. bezpečná osobní zóna. Tu musíte udržovat takovou, aby Vás předpokládaný útočník nemohl fyzicky napadnout jediným úderem nebo kopem. Pokud ji překročí, existují způsoby, jak ho jedním jediným úderem nebo kopem definitivně zneškodnit. Nic víc, nic míň = je to zlaté pravidlo v konfliktních situacích: pokud možno žádný fyzický kontakt a pokud už musíte volit z důvodu sebeobrany kop nebo úder, musí být ihned účinný - žádné pošťuchování nebo hraní si.
OCHRANA: Další situací je okamžik, kdy se dostanete do naprosto nechtěného fyzického kontaktu (např. v případě krádeže nebo bezprostředního napadení v davu). Musíte být vycvičen v použití chvatů a hmatů a donucovacích taktik. Ale opět platí, že byste měl co nejdříve zaujmout postoj s dostatečnou osobní zónou.
Výcvik k dobrému zvládnutí obojího trvá několik měsíců. Na druhou stranu Vás mohu ubezpečit, že pak PO CELÝ ŽIVOT máte u agreSSorů respekt. Oni nějak podvědomě dokáží vycítit nebo vytušit, že se o sebe umíte postarat. Stačí, když zaujímáte postoj a pohledem si kontrolujete bezpečnou zónu. Vycítí, že přiblížit se k Vám a narušit jí by znamenalo pro ně velké problémy.
Jdenoznačně doporučuji absolvovat: http://www.skola-sebeobrany.cz/vycvik_praha.html
Je to tak + u me v tom hraje roli jeste muj ksicht .
Jedu si v tomto: http://www.youtube.com/watch?v=2PKfW2R6x_E&fea...
To je přesně ono: žádné "učení se prát".
Ale zákrok - a hotovo. Navždy...
Zajímavé je, že informační pole odrazuje útočníky i v jiných kulturních okruzích: na divokém Východě, v Africe, v Latinské Americe... Za celý život jsem se pak "pral" jen dvakrát: jednou jsem chránil partnerku před ožralou, co se nekontroloval. A jednou odrážel útok namachrovaného ještě oproti mne o hlavu vyššího hejska (já jsem lehce nadprůměr), který se chtěl "vytáhnout" zase před svým dámským doprovodem a já mu měl posloužit náhodně za terč. Asi si mne pořádně neprohlédl nebo si byl jistý svým abnormálním vzrůstem. Oboje v Česku a oboje hotovo přesně stejně za zlomek vteřiny, jako předvádí Mikhail ve Vašem filmu. Oba se klidili a v druhém případě mi jeho partnerka děkovala, že nechci "pokračovat" - asi s ním měla jiné zkušenosti...
Jinak doopravdy nikde a nikdy jsem nic nezažil - ani potmě ve Střední nebo Jižní Americe ani v "křesťanské" nebo "animistické" Africe. Jak se Asiaté jinak vyhýbají tělesnému dotyku, tak o mne se stále otírají, poplácávají mne po ramenou, berou okolo pasu - asi si "kradou" energii.
no ale je to takový fórový.a hlavní nedostatek je, že občas se člověk musí postavit i strachu, duchům a tak. dávám přednost tomuhle, to je univerzálnější, je tam i hezká ukázka proti neviditelnému nepříteli
Russian mortal combat
to si delate srandu ze jo? to nemuzete myslet vazne ja si tyto videa zazracneho gurua Mikhala Ryabka poustim, kdyz se chci hodne zasmat. Kdyz sem to videl prvne myslel jsem si, že je to něaka recese. Bohuzel neni Raybko to mysli vazne a spousta lidi mu to zere.
Jestli se chcete umet ucine ubranit doporucil bych vam spise Musado nejlepe izraelskou Krav Magu, ktera je povazovana za nejeefektivnejsi sebeobranny a takticky system na svete.. zadny saskarny typu mikhail rybko
Jste me anonyme pobavil . Diky!
no mě se to velmi líbilo.na internetu toho je spousta a musím říct, že je mi to dost blízké,zejména v určitém smyslu ten systém úderů.na druhou stranu jsem dost skeptický k tomu vyučovanému stylu, který je výsledkem mnohaletého tréninku a obávám se, že zkratkou to nejde. u těchto mistrů tohoto systému je zjevné, že mají dlouholetou praxi, trénink, většinou i sportovní a profesní použití a navíc komplexní znalost více stylů a jako vrchol je jejich osobitý styl.dost těžko se to dá z voleje někoho naučit. navíc někdo, kdo se učí jenom tyto "větve" ale nechápe a nezná ty kořeny bude vždy tak trochu jednooký...nicméně pro svěžest, zdraví a pocit pohody a jako způsob trávení času mezi spřízněnými dušemi je to nesporně velmi dobré...
Tak Vas zkusim pobavit jeste jednou. Dnes je v kurzu MMA coz je směs brazilian ji jitsu,thai boxu, kickboxu, boxu, karate,samba, recko rimskeho zapasu a jinych PRAXI overenych a funkcnich bojovych technik. Tento sport nyni proziva velky "boom" na celem svete a treba tady u nas Vychode Cech to dela kazdy druhy mlady kluk od 15 vys. Proti takto pripravenemu borcovi se Systemou nemate sanci ikdyby delal pouze jeden z vyjmenovanych boj. umeni nebo byt jen znal zaklady..
Jinak krav maga a musado jsou vysoce efektivni bojove styly, nutno rict dost zakerne, ale ucinne. Prakticky vsechny bezpecnostni sbory, ci elitni policejni ,vojenske jednotky po cele evrope se tyto styly uci. Proc nevyucuji zazracnou systemu kde pohnutim prstu odhodim protivnika o dva metry, co myslite?
Hloupe akorat je ze ta krav maga ma filozofii ktera se moc lidem nemusi zamlouvat. Ono kopat do kouli, dloubat do oci apod. "techniky" nemusi vsem zrovna sedet. Ano je to velmi ucinne a rozhodne mnohem rychlejsi naucit se v tom branit nez treba ovladnout bojove umeni aikido. Ale kdyz bude uspesny obrance pouzivat krav maga tak za nim vetsinou zbyde utocnik tezkymi zranenimi a pravdepodobne i trvalimi nasledky. Kdyz se pouzije aikido nemusi byt utocnik vubec zranen.
Mnoho lidi namitne ze mu po tom jak skonci utocnik nic neni ... ti se mohou jit v klidu ucit krav maga. Ale jsou i taci kterym filozoficky tohle proste nesedi a neshledavaji ucinnost a rychlost uceni jako hlavni parametry.
Umět útočníka nezlikvidovat, to není jen o filozofii, je to i čistě praktická záležitost. Občas je potřeba útočníka nezlikvidovat, ale zlikvidovat jen útok. Na to se hodí některé šetrně proveditelné pákové techniky. Kamaráda takhle napadla opilá ženská v baru. Kdyby dělal jen kravmagu, asi by moc nevěděl co s ní, přeci jen jí nechtěl ublížit. Takhle jí jen "jemně" podkopnul nohy, zachytil pád, otočil jí břichem na zem, zakleknul na záda a podržel ruku v páce přes svoje koleno. Mezitím dorazila nějaká kamarádka té ženy s kbelíkem studené vody v ruce, polila jí a byl klid
Presne o tom mluvim
Na vsechno na svete vetsinou plati jednoduche pravidlo muzes se neco naucit rychle a nebo dobre .. vetsinou to nejde rychle a dobre najednou.
Krav maga rychle zacatecnika nauci jak se branit. Takove aikido trva naucit se mnoho a mnoho let na uroven aby slo pouzit v realne hrozbe v praxi.
Krav maga ale nauci jenom jak utocnika zneskodnit bez ohledu na nasledky na jeho zdravi (mozna dobre ve valce, nebo pri ozbrojenem prepadeni, ale ne moc vhodne pro takovy pripad ozraleho individua)
Pro ostatni pripady (a tech v beznem zivote byva vetsina) je dle meho nazoru lepsi umet silu protiutoku odstupnovat. V idealnim pripade dokazat utocnikovu hrozbu zneskodnit bez zraneni a zbytecne bolesti.
V dnesnim uspechanem svete plnem obchodnich znacek a presumpce viny je vsak blahove ocekavat ze se lide budou desitky let ucit bojove umeni zalozene na pochopeni protivnika a vyporadani se s nim mirovou cestou.
Dnesni svet naopak nahrava obchodni znacce krav maga ktera z vas behem relativne kratke doby udela soudce porotu i kata utocnika jenz si nezaslouzi nase pochopeni nebo dokonce soucit.
" V idealnim pripade dokazat utocnikovu hrozbu zneskodnit bez zraneni a zbytecne bolesti."
Nesouhlasím.
Bez zbytečného zranění ano, to je v pořádku. Ale bez "zbytečné" bolesti to nepůjde. Jakákoli technika, aby fungovala, musí útočníka bolet. Musí. Jinak je k ničemu.
Vsak "zbytecne bolesti" patri k sobe. Nekdy se to holt bez nejake bolesti neobejde. Ale neni nutno hned prehanet.
Navic u tech opilych bolest casto ani nepomuze a pritom je jde zpacifikovat i bez ni.
protřelí Amerikou mají osvědčené metody http://www.youtube.com/watch?v=fWshVtIA63Q
Asi před rokem jsem šel v Brně po nástupním ostůvku šaliny u Hl. nádraží, byly asi 2 hodiny ráno. Najednou zezadu rychlou chůzí přikvačil černoch a vrazil do mně ramenem, až jsemm odletěl, a pokračoval už pomaleji stejným směrem. Takovou provokaci jsem si nemohl nechat líbit, tak jsem ho dohnal a taky do něj narazil ramenem. Těsně předtím přijela šalina, tak jsem nastopil do druhého vagonu a sedl si naproti dvěřím. Černoch zůstal stát venku na nástupišti u otevřených dveří, šalina měla čas asi ještě 10 minut do odjezdu. Toho milý opičák využil k tomu, aby mi tím jejich pitomým negerským způsobem začal vysvětlovat, že jsem si dovolil příliš, že pokud si myslím že když jsem Čech a on je černej že jsem něco víc tak s tím bych ve světě daleko nedošel a že on byl ve světě na různých místech tak o tom něco ví atd atd... Já jen seděl a poslouchal a nestačil se divit jeho tuposti, bezdůvodné agresivitě a drzosti, s jakou mě napadl a pak mi ještě vysvětloval že bych si měl nechat všechno jen tak líbit. Hlavou se člověku honí různé varianty jak se zachovat kdyby... Chvíli jsem si pohrával s myšlenkou vstát a nakopnout ho do ksichtu, ale zavrhl jsem to, protože prostor je monitorován kamerami a policie je tam během půl minuty a trest za napadení černocha by byl nepodmíněný a exemplární. Tak jsem tu provokaci prostě strpěl, seděl, poslouchal a mlčel.Po pár minutách přišel druhý opičák, stoupl si vedle prvního a hleděl na mně. Napadlo mě, že se dvěma bych už měl horší problém, ale ten druhý pak mávl rukou a prvního odtáhl pryč. Bylo to nepříjemné, ale poučné. Ale udělal bych to znovu, nemám totiž ve zvyku utíkat ani se nechat šikanovat.
Cizacka spodina se stehuje do Ceska, o tom neni pochyb. Jakoby cikanu nebylo dost. Ty jejich pakarny (skoro vsechny kolem nasilnosti a zlocinu) sly na televisi kdyz jsem tam byl non-stop a ted maji priliv barevnych, podle pravidla 1-2-3. O tom to cinkani klici nebylo, ze. Vasek asi take netusil cemu pomaha.
Koncem roku 1984 se udal v Newyork metru pripad kdy predtim jiz 2x napadeny nehodlal vystat dalsi utok a loupez, nerku-li hure a dal se na cestu obrany. Strelil pritom 4 utocniky (shodou okolnosti tez černochy) a tim zacalo prave pzdvizeni.
http://www.heroism.org/class/1980/goetz.htm
Zato ale poslal vytrznikum dulezitou zpravu: drzte se zpet nebo dostanete do pupku olovo! Cesi maji lekci k uceni. Jedina technicka zalezitost k pamatovani je strilet jeste nez maji pracky na vasem krku.
Tak jsem šel jednou večer po Rakovníku. V jednom potemělém koutě stála žena, proti ní muž. Bumbác, dostala facku. Potom další. A nakonec ránu pěstí do obličeje. Přišel jsem blíže a otázal se: "Co se tady děje?".
Muž odpověděl: "nic, co by se mělo dít?"
A žena řekla: "Bavíme se".
Tak jsem jim popřál hezkou zábavu a šel jsem dál.
Isiel ste na vec ako normalny europsky clovek co je prirodzene. V TV u nas chodia realne pripady zo sudnej siene, len mena pozmenia. Raz bol chlapik pred sudodom za to ze bodol muza, mladeho otca za to, ze urobil to iste co Vy, pytal sa co je za problem. Muz co tu svoju na zemi vyfackal a kopal potom z otocky pichol mladeho otca kudlou tak, ze zomrel. A bitch ktora bola kopana este svedcila v prospech svojho kriminalnika. Vtedy som si povedal, ze ked sa bije spodina, ide to mimo mna. Vid Vasa story. Asi to beru take ako sibiranky - "nebije ma, tak ma nema rad"
No ale to je klasika. Když chlap mlátí ženskou a někdo se do toho připlete, tak se na něj vrhnou oba dva. Sám už jsem takhle dostal půllitrem po hlavě. Od té mlácené ženské.
To si každý musí podle situace rozmyslet sám. Pomohl jsem jedné mamině, protože u toho bylo hodně malé dítě. A věřte, hodně jsem se rozmýšel, ale ten zoufalý křik mi rval srdce. Byl jsem ve špatné situaci, pracovali jsme v ghetě na jihu Chicaga. Široko daleko jsme byli bílí pouze my dva se šéfem. Věděl jsem, že v žádném případě si nemůžu dovolit ostrou rvačku, nechtěl jsem bojovat, ale jsem chtěl, aby ji přestal bít.
Maník si vytáhl do ruky zalomenou vidličky, ruka v pěst a mezi prstami mu trčela hezký pevně sevřená. Chytré. Sundal to ze svazku klíčů asi za vteřinu, měl praxi. A když vás policajt při nějakém rejstříku chytne s kudlou, pak je problém, ale s tímhle... A přitom velmi efektivní, velmi malá tvrdá plocha. Měl jsem z toho ohromnou radost, protože jsem odhadoval, že jsme zhruba stejně rychlí. Proti netrenovaným lidem mám většinou dostatečnou rychlostní převahu, tady proti mě stála přirozená velká výbušnost, borec byl taky mladší.
Pomohlo mi, že jsem se nechtěl bít a ten maník věděl, že jsem ho měl jako na dlani a mohl jsem ho na začátku sundat. Taky si mě odhadl a došel k závěru, že rychlostně jsme na tom asi podobně. Šéf vylezl z auta a přišli tam dva starší týpci, co pracovali ve škole a dali situaci do klidu. Hodně to pomohli zklidnit, taky vyrostli na místní ulici, věděli co mají dělat. Později jsem jim poděkoval. Ono ten křik byl hrozný a lidi k tomu těžko byli lhostejný. Mamina utekla s dítětem na faru. Já jsem si šel po svým. Přijeli policajti, borec se po půlhoďce zjevil a poněvadž jsem venku maloval, a vyptával se hrozně na své dítě. Řekl jsem mu, že je na faře, tam ho taková ostrá mamina z fary poslala do hajzlu. Lidi mi poděkovali.
Je to na situaci a člověk musí být v každém případě opatrný. Když někdo vytáhne bouchačku, tak pak se i blbě zdrhá. A šmejdovi pokud je pomalejší se hovno stane, člověk s dobrými úmysly má smůlu jenom jednou. Bohužel dříve se lidi dokázali za sebe postavit, a to co se děje víceméně běžně dneska si někdo nedovolil ani náhodou. Platíme daň za atomizaci společnosti a celkový propad morálky. Já bych v situaci, kdy nedošlo k fyzickému útoku, který dále pokračuje v dnešních podělaných časech nereagoval.
Osobní hygiena "černokožců je samo o sobě důvodem proč se ke mně nesmějí ani přiblížit!
Potíž je v tom,že pokud taková verbež proudí skrz uprchlický tábor nikdo je v něm ani nezadrží a nejedná se tedy o nic jiného než o špínu z ulice tedy"BEZDOMOVCE..a to není nic slušného,když si žena pořídí bezdomovce,takže děkuji opravdu tady nemají domov a tedy ani co dělat.
blicí smajlík
Asi myslíte černochy narozené v Česku.
Třeba ti američtí mají každý den čisté hadry a jsou cítit na vzdálenost několika metrů...deodorantem.
No a co je na tom tak záslužného?To,že někdy používají deodorant není pozvánka do Evropy?Demokracie je o tom jeden od nás do Afriky a jeden od nich k nám...my jsme ta menšina co musí být chráněná před touhle verbeží(přemnoženou)
30.5.2011 2:16
RE: Zápach musel být strašlivý
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 245036
>Třeba ti američtí mají každý den čisté hadry
Urcite? Takovou reklamu bych jim nedelal. (Krome Obamy, to pripoustim.)
Jestli by jste byl stejný hrdina kdyby dotyčný byl bilý Čech. V okolí brněnské Vańkovky na podobné zjevy zdrogované a ožralé narážím taky ale černocha jsem mezi nimi ještě neviděl. Ani cikána ne.
No vida i my dva máme někdy stejný názor. Pokud by u otravného týpka nezáleželo na barvě ksichtu, pak...
Klobouk dolů před Vaší odvahou, být odvážný s pistolí v kapse je podstatně snadnější než s holou rukou a málo kdo si to troufne. Píšu bod. Jinak Brno je krásné, létě, ale bezpečné v zimě, černé na bílém sněhu, při - 10 dlouho nevydrží. , A ta ostraha na Vaňkovce to je ta slavná "ABL" ti by asi nepomohli nikomu.
Pane Stwora, prosím pozor na takové články.. Vždyť se mohou proti Vám v této už zkoušené nezvědavčí době obrátit (vytrhnutí z kontextu, onálepkování, škatulkování apod.) Vždyť Zvědavec je pod drobnohledem, což tímto článkem nahráváte hmm víme komu a čemu..
Dáváte akorát impuls opravdovým provokaterům a xenofobním individuím, kteří k čtenářům Zvědavce na pár výjimek nepatří.
Přesto klobouk dolů, bravo.
>Pane Stwora, prosím pozor na takové články..
Zcela souhlasím, napadalo mě, jestli se nemám zeptat editora, jestli článek nechce stáhnout!
Černý a mluví anglicky, no to je průser!
Dle všech znaků (na drogách a smrděl) to byl americký občan a dokonce příslušník NATO. Dobře věděl, že fucking police se ho jen zastane. Naštěstí asi nečte Zvědavce, pokud by si však přečetl, že editor přiznává, jak ho odstrčil, tak je vymalováno.
Co nás vede k podobnému dvornému jednání? Matka nebyla dítě a jistě věděla jak se na veřejnosti otrapy zbavit. Na otázku „obtěžuje vás?“ pro matku s kočárkem není jiné odpovědi než „ano“. Přítelkyním se možná bude chlubit, jak s ní chtěl flirtovat „Američan“ a to byla s kočárkem prosím!
To však vůbec neznamená, že se mladá paní „zastáním“ necítila rovněž polichocena. Zastání vyjadřuje péči a zájem. Kavalírské počínání ženy cení a muž to podvědomě cítí. Otázkou je kdy se vyplácí být kavalírem a kdy se to vyplatit nemusí. Naše pudové nutkání „chránit ženu“ v zásadě preventivní a neopodstatněné, je tím větší čím jsme nějak rozdílnější. Z života na vesnici si každý pamatuje boj proti přespolním. Čím se nám zdá „ohrožující“ muž vzdálenější, tím palčivější je nutkání se „zastat“ té ženy.
Jak zde již někdo poznamenal, když se při hádce nebo pračce zastanete ženy, celkem často se stává, že vás napadnou oba. Stává se to i policii. Snad s výjimkou bezprostředního ohrožení na zdraví je lépe „zbaběle“ potlačit kavalírské pudy a ponechat situaci zúčastněným nebo volat fucking police, která zcela jistě neučiní vůbec nic.
Podívejte se na situaci z pozice černocha.
Sice souhlas s pocity editora, ale věnujte se politice, je to důležitější.
>souhlas s pocity editora, ale věnujte se politice, je to důležitější...
---
Souhlas s první částí věty (ty pocity editora), ale silný nesouhlas s tím doporučením: "věnujte se politice..."
Možná to Sašo a ostatní nevíte, ale Zvědavec, jako sdružení, má ve stanovách určitá poslání - bojovat proti bezpráví, odsoudit násilí a rasismus, poukázat na nebezpečí a zločiny ve společnosti, bojovat za svobodu slova a v neposlední řadě i bojovat proti zákazu pochybování. To pochybování se tam bude muset doplnit. Nikdo před léty nemohl tušit, jak se věci "ad absurdum" vyvinou? Takže pochybujme, dokud to ještě jde. Ale k reakci.
Jednou za čas je potřeba se odchýlit od politiky. Přiznejme si, tolik negativních informací skutečně působí depresivně, alespoň prozatím, než si na takové zprávy zvykneme. Teď už to zdaleka nejsou ty "radostné informace" o úspěšném splnění dalšího pětiletého plánu...a tomuhle, co nás teď obklopuje, tomu tehdy nikdo ani věřit nemohl, neboť to bylo ze stejného šuplíku. Vždyť to byla jenom komunistická propaganda.
Z psychologického hlediska je více než záhodné takovéto depresivní informace jednou za čas střihnout něčím uklidňujícím. Něčím, co nás vrátí zpět k morálním zásadám společnosti. Proto více takových článků, jako je tento - muž ochránce něžného pohlaví...tak jak to kdysi bývalo. A že to byl černoch? Na tom přeci nezáleží ani v multikulti společnosti a s vynucenou politickou korektností. Nemělo by! Záleží na okolnostech, ale osobně bych udělal to samé, co udělal editor a tak palec nahoru.
Mirdo,shodujeme se. Pouze dodávám,že hybatelé mají skutečně velký náskok, protože mají hluboké znalosti pramenů života a především, mají analytické znalosti omezených a nedokonalých lidských smyslů. Tyto znalosti vědecky aplikují na laickou populaci, dá se to vyjádřit přibližně takto: Pomalu, ale přitom neustále, se přidává jedu který způsobuje morální rozklad společnosti. Počátky tohoto procesu shrnul americký revolucionář J.Pubin, který ve své knize Čin, píše: Smíchali jsme mladost,hudbu,sex,narkotika a duch buřičtví se zrádcovstvím a takovéto kombinaci nelze odolat.
Je vědecky prokázané,že pokojové květiny hynou, když jsou vystaveny po delší dobu velkému hluku. Podobné je to i s člověkem při aplikaci metody, kterou popsal Pubin.
Tyto znalosti měl i masový vrah soudruh Lenin, který prohlásil, že pro kontrolu a ovládnutí společnosti je nutné v první řadě zaútočit na morálku-pak nám společnost spadne do klína jako zralé ovoce. Jak to v praxi fungovalo popisuje Uškujnik v knize: Kagan a jeho bek,vydané v zahraničí ještě v sovětských časech. Kniha byla napsána v sedumdesátých letech-vyšla ve sborníku Válka po zákonam podlosti*
A tento rozkladný proces pokračuje dopusud. V ČR se kriminalita proti roku 1938 zvýšila 50x. Jistě, že mimo demoralizace zde působí řada dalších faktorů, především šoková terapie uplatněná po roce 1989. A připomeňme si jak nám Tomáš Ježek přivezl ze Spojených států legislativní koncepci pro privatizaci a nedovolil, aby byla jakkoli měněna, i návštěvy V. Klause u Kohla a Tatcherové, jak na to. Výsledkem byla privatizace bankovního sektoru a lukrativních podniků, které jsou v současné době ze 70% cizím vlastnictvím, a k tomu asi 50% ekonomiky státu.
Výborně napsaný doplněk, quido. Tady je vidět, že se nic neděje náhodně. Všechno je předem pečlivě a "profesionálně" připraveno.
Morálku nelze do lidí nalívat plnými doušky. Je to dlohodobý proces výchovy a to nejen výukou, ale i kladnými příklady. Co jsme po roce 1989 v ČR ztratili záměrně rozhazováním pomyslných osobních svobod, ve smyslu: "ať si dělá každý co chce a co mu vyhovuje" a to platilo především pro loutky na politické scéně a navíc (právě proto) se k tomu i přizpůsobyly zákony, to už se jen tak snadno nevrátí. To vezme několik generací. Mějme stále na paměti, že vláda může mávat s lidmi jedině natolik, jak se jim podvolíme. Proto nezahálet a sjednotit se. Už je načase.
Každá mince má dvě strany a zcela jistě bych měl v obdobné situaci podobné pocity a možná jednal jak editor, nevím. Asi bych o tom nenapsal článek neb sdělení v té strohé podobě je snadno zneužitelné. Z historky toho víme málo, neznáme motivaci všech třech zúčastněných. Paní s kočárkem nebyla dítětem a nemusí být ani feministkou, aby si s otrapou uměla poradit. Je to nakousnuté kontraverzní téma. Stavíme naše ženy na piedestal, který si možná nezaslouží. Černý cizinec má dle zákonů přírody větší šanci „okouzlit naši“ paní než spoluobčan, prostě proto, že je jiný. V Americe jsem se setkal s černochem, co vystudoval v Brně veterinu. „Studoval“ dlouho, asi čtrnáct let a se slzou v oku vzpomínal na ty české holky. Pivo je tam dobré, ale holky ještě lepší. Měl pravdu, ani jsem se nepokoušel mu to vyvrátit.
to je taky pravda. když jsem byl u toho, jak se takový osliznutý hnusný angláni bavili o tom, že "czech girls are easy" tak mě hanba fackovala a bohužel to je pravda.ne že by v tom byly samy, že daj každýmu, ale když vidím z jakýma existencema se tahají a ještě z nich nekriticky dělají kdovíco. přitom to jsou zoufalci, ale holt jsou to cizinci. stejně to skončí většinou tak, že když jednou pochopí, že jsou pro ně onuce, které jenom využívají, tak dostanu přes hubu, protože se s nima musí rozejít až oni budou chtít...
Organizace Rozkoš bez rizika tvrdí, že cizinci v ČR v roce 2003 utratili 5,5 mld. korun z 8,7 mld. za prostituci z počtu 10 tisíc prostitutek, počet je 10-12 tisíc z toho 3 tisíce je v Praze. Podle Katolické charity jich je až 30 tisíc z toho je 60% cizinek z východu. V jihočeském kraji roku 2010 z 436 vyšetření na HIV byla jedna pozitivní, 7 syfilis, 2 žloutenku B a 4 žloutenku C.
Jeste do toho jednou 'cvrnknu' a dost, uz tu mam tech blabolu taky pozehnane...
Mel jsem puvodne take v umyslu zminit, ze neni vhodno se motat do situaci ktere vedou k problemum, at uz jakymkoliv. Editor ma nyni "podminku" a vse se necha pouzit proti nemu dle pravidla 'pouzij vseho co se hodi'. Pri takove prilezitosti se urady zastanou vtiraveho negra v neprospech V.Stwory jen proto, aby ho 'prispendlily'. Nicmene (a jak Mirda spravne poznamenava), je dobre hovorit tez o necem jinem nez o politice (i kdyz i tohle se politiky dotyka). Tohle je tez vice 'osobni' a zazivnejsi nez cizi preklady. Z toho duvodu vidim clanek tohoto druhu jako vitany.
Hodnotim uroven diskuze, je exemplarne kvalitni.
Takýchto imbecilov je všade dosť... nielen čo sa negrov týka... osobne som zatiaľ žiadneho agresívneho negra nestretol ( asi preto že moc necestujem ), zato bielych drzých bastardov som stretol viac než dosť, na pomerne malom území ...
Takýto bastardi sú všade, patrilo by sa to hodiť do jamy a nechať vyhladovať... Poprípade jednoducho odstreliť... každopádne ani jedno ani druhé asi nieje zo zákona možné takže, vyhýbať sa ako sa len dá
Musím říct, že jste měl velké štěstí. Co kdyby se to zvrtlo ve rvačku? Jaký by byl asi výsledek? Dost nejistý. Myslím právně. Zvláště jakmile by nastoupila policie. Mě se stalo něco podobného, když jsem se kdysi dávno vracel se spolužačkou z rozlučkového večírku na střední škole domů. Bylo to velmi brzo ráno (okolo 5:30) )). Na autobusovém nádraží jsem viděl dva Rómy jak obtěžují ženu středních let. Na nádraží bylo ještě pár lidí, ale nikdo nic nedělal a to byl pro mě impuls. Prostě mě vadilo, že ostatní nic nedělají. Tak jsem na ně zařval, ať toho nechají a namířil jsem si to k nim. Hned toho nechali a začali odcházet. Evidentně nechtěli problémy. Štěstí stálo při mě, protože při mé postavě a jejich počtu bych neměl šanci. Někdy ale stačí se ozvat a kdyby Ti ostatní lidé nebyli takový trotlové a přidali se na podporu,....
29.5.2011 19:37
RE: O trochu jinem, ale presto stejnem...
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 245034
To je jenom hnusná vulgární protimuslimská propaganda. Má to vyprovokovat nenávist "civilizovaného" světa k muslimům. "Civilizovaného" je v uvozovkách záměrně. Je to spíše varování, čemu nemáme propadnout. Ale právě proto jsi to sem taky dal. Nebo se mýlím, soudče?
Ano, mylite se. Neslysel jsem, ze by tam bylo zmineno slovo muslim v jakemkoliv tvaru...
Je zajimave, za kazdy terorista je muslim... Take propaganda? Zacnete cist Britsky tisk at vite, o co prichazite.
30.5.2011 3:54
RE: O trochu jinem, ale presto stejnem...
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 245086
>Neslysel jsem, ze by tam bylo zmineno slovo muslim v jakemkoliv tvaru...
---
O kom je tedy řeč, když žumpák Bill Connelly zmiňuje 72 pannen, jako odměna, když se odpráskneš? Jiný dostane 22, druhý 53, atd. No, hrozná sranda, žejo? Snad nehovoří o Eskymácích? Proč jsi sem ten odkaz dával, soudče? Nějaký jiný záměr? Příště sem vhoď na pobavení Vondráčkovou na YouTube a nebo Rachel Ray u plotny v kuchyni.
Protoze to je smesne..., ze nekdo uveri takovym zvastum. Ty jejich pocty panen jsou jeste smesnejsi nez cely ten nesmysl o nich.
Je mi jasne, ze fandite tomu, ze si nejaky primitiv navlece na sebe vestu s bombami a odpali se uprostred namesti, trziste, v autobuse atd... Je mi jasne, ze fandite vrazdeni nevynych lidi ve jmenu neceho... Tak, jako jsem prestal reagovat pred rokem na Hestroye, tak prestavam reagovat na Vas.
To co tady pisete bych prirovnal k dusevnim vykalum.
30.5.2011 14:57
RE: O trochu jinem, ale presto stejnem...
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 245116
>Protoze to je smesne..., ze nekdo uveri takovym zvastum. Ty jejich pocty panen jsou jeste smesnejsi nez cely ten nesmysl o nich.
---
Takže se vlastně shodujeme. Jsem rád, že jsi to sem napsal.
>Je mi jasne, ze fandite tomu, ze si nejaky primitiv navlece na sebe vestu s bombami a odpali se uprostred namesti, trziste, v autobuse atd... Je mi jasne, ze fandite vrazdeni nevynych lidi...
---
Jak jsi na tohle přišel? Já že fandím vraždění nevinných lidí?
Možná jsi chtěl reagovat na někoho jiného a omylem jsi to ťuknul semhle? Přiznej se, soudče.
>Tak, jako jsem prestal reagovat pred rokem na Hestroye, tak prestavam reagovat na Vas. To co tady pisete bych prirovnal k dusevnim vykalum.
---
Ono je sem tam potřeba si vyluftovat mindráky a tak si posluž. U mne ti to projde a veřejnou omluvu po tobě žádat nebudu. Stejně bych se jí nedočkal.
To ste ešte asi nepočul o baskickej ETA, írskej IRA, Frakcii Červenej Armády v Nemecku,Červených brigádach v Taliansku, Timothy Weight a jemu príbuzné skupiny v USA a to nehovorím o židovskej Lechy a Irgun.
Čo tak zobrať pomer kolko % je teroristov z všetkých moslimov-to nie sú len arabi, ale aj ázia, afrika a inde. Podla tohto pomeru by mohli iné rasy považovať za teroristou tiež euro-atlantických ludí, lebo pri spočítaní činov vyšie spomínaných skupín by nebol pomer o nič menší!
Čo som ja pozeral tak drvivá väčšina známych moslimských teroristou je z Saudskej Arábie a Kataru, čo sú "spojenecké" krajiny. Naopak sekulárne krajiny ako Irak, Líbia, Sýria, v ktorých nemali žiaden vplyv a boli tam prenasledované, naše vojská prepadli a z ich pomocou sa tam tý teroristi nakoniec mohli usadiť.
Takže ak chcete kydať na moslimou kvôli tomu mizivému percentu teroristou, najskôr si zistite kto ich naozaj podporuje a pomáha im šíriť sa.
>Čo tak zobrať pomer kolko % je teroristov
Zavraždění dvanácti dětí a dvou žen vojsky NATO není terorismus? To se děje v Afganistanu a Pákistánu každý den. Myslíte, že mají důvod nás mít v lásce?
V Lidovkách mě dojal holocaust dlužníků - zdánlivě to spolu vůbec nesouvisí, snad až na to, že potřebují peníze na bombardování třech zemí a na holocausty.
Môj príspevok ste Saša asi nepochopil správne. Ja práveže mám tiež plné zuby tých primitývnych rasistických názorov na moslimov ako na teroristov a poukazujem na to že keby že pozrieme rovnakým metrom na nás tak nie sme o nič lepší, skôr sme na tom horšie. Podľa mňa sa za teroristickú dá u moslimov považovať iba Al-Kajdá z odnožami a aj to je otázne či naozaj existuje v takej podobe ako je prezentovaná a kto ju v skutočnosti potom riadi. Skupiny ako Hamas, Hizballah a aj Taliban sú u mňa proste skupiny ktoré bojujú proti okupantom svojej vlasti.
Souhlasím se zněním Vašeho příspěvku pane Erich. Včetně té Al-Kajdá všichni bojují proti napadení a okupantům. Tak to alespoň oni vidí a právem. Fanatismus je využit nebo zneužit, ale snadno se stanete fanatikem, když vám vyvraždí rodinu a okupují zemi.
30.5.2011 12:21
RE: O trochu jinem, ale presto stejnem...
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 245099
>Ja práveže mám tiež plné zuby tých primitývnych rasistických názorov na moslimov ako na teroristov...
---
Přesně tohle byl důvod, proč jsem reagoval na soudce Lynch. Jenomže on mi zatím neodpověděl, proč sem dal ten rasistický odkaz?
>Skupiny ako Hamas, Hizballah a aj Taliban sú u mňa proste skupiny ktoré bojujú proti okupantom svojej vlasti.
---
Naprostá shoda. Díky erichu a Sašo za reakce.
V tom případě bude naší jedinou útěchou, že její (nevědomí? )podněcovatelé mají na sobě špatnou uniformu (pozoruhodné je zmínění jistého zdejšího oblíbeného etnika v ukázce z filmu V Brugách).
U nás byl jedním z nich eurorobot Špidla, který blouznil o 30 000 Angolanech usazených u nás ...
Média přitom ututlávají latentní nevoli diversifikovaných od severu k jihu, třeba u Pravých Finů se jako důvod úspěchu udávaly důvody hospodářské a ne jejich odpor k obohacovačům, kteří si našli cestu i k severnímu pólu ...
Ovšem pro žhavou černou touhu pro "světlejší kůži" existuje jisté racionální vysvětlení, nicméně je mít při mixážních spádech na paměti, že nejen "barvou kůže" liší se rasy...
Vidite, jak si u nas cizinci troufaji, to vypada ze jenom my cesi jsme tak blbi, ze tolerujeme tyhle tipky. Pak se podivite, ze kdyz nekam prijedete treba i do jejich zeme, tam vas muzou beztrestne zavrazdit a kdyz prezijete pokus o prepadeni a chcete spravedlnost, reknou vam at si jedete reklamovat k sobe domu (pripady v Chile, ale myslim ze Brazilie apod. jsou stejne).
No a kdyz tohle antisocialni zfetovane svinstvo tedy prijede za vami do CR, opet proti nemu nemate zadna prava! Tech pripadu je prilis, maji srandu z toho, jak jsme blbi.
Czech fuckning police, přeci, ne ?
za to co pro ni udelal a narod kterej je svedkem vsech tech podobnych zlocinu kterych je svedkem a je nucen je vstrebavat taky! Neni to az tak dlouho co takovyho pedofilniho prince Saniho kterej prznil v ceskym krateru maly deti za to pak jeste protektoval a chranil ceskej erar a nechal ho vodjet ze zeme aby se vyhnul trestu jak jsem se docetl v novinach, na internetu a dozvedel z TV a radia i v zahranici. Media meli recht kdyz se schodli na tom, ze kde zacina svoboda deviantu tam konci vira ve spravedlnost sporadanejch obcanu ....... Je to opravda hezka reklama pro democracii v CZ a EU! To je jen mala ukazka spravedlnosti ceskyho zkorumpovanyho eraru kterej tam vladne a malej priklad jak narod na to doplaci, samozrejme ne jen penezi! Do slova a do pismene tu diky ceskymu eraru beztrestnou pedofilii prince Saniho media rozebirala i tady v USA! Ja osobne bych se uz ani nedivil ze by v ceskym krateru honili obcana po soudech jen za to, ze se vubec dovolil zastat sve nastavajici, slecny, pani nebo dokonce matky, manzelky nebo dcery pred bezpravnym a nasilnym obtezovanim cernocha u kramu z burakama kterej se jako by toho jeste nebylo dost jeste citil velice dotcen a diskriminovan!
Dvakrát se mi stalo něco podobného, dvakrát jsem se zastal někoho jiného a vždy to skončilo konfliktem, při kterém ti, jichž jsem se zastal (v jednom případě jedinec, ve druhém skupina lidí) zbaběle prchli a nechali mě v tom samotného. Poučil jsem se z toho s tím, že do třetice bych nejspíš už z toho nevyvázl bez nože mezi žebry a nadále už osud nepokouším.
střetl jste se s otrapou, je nedůležité. zda byl černoch, běloch, mulat, indián nebo asiat, byl to prostě otrapa a pokud vám vadilo, hlavně,že je černý, pak jste rasista. pokud i v souvislosti s rasou máte za to, že byl neinteligentní, jste rasista, pokud vám smrděl a to hlavně proto, že byl černý, jste rasista. A být rasista znamená taky být otrapou, takže jeden otrapa potkal jiného
Ano mame viteze.
Vyhral jste v soutezi "najdi si sveho rasistu" a vyhravate tak tydenni pobyt v chanove.
Jako jediny jste splnil veskere podminky souteze a to zejmena:
- najdi alespon jednoho rasistu tam kde zadny neni.
- duvtipne k jeho usvedceni vyuzij spojeni prekrucovani vyroku a bohapuste lzi.
- oznac nalezeneho rasistu a pokud mozno snaz se jej zesmesnit.
- Predani pripadu na polici a dovedeni celeho divadla az na popraviste neni nutnou podminkou, nicmene porota rozhodujici o vitezi muze k takovemu uspechu prihlednout.
Blahopreji
Skoro bych se domnival ze mate tmavou plet, ale ne od slunicka, blondaty kudrlinky a v nich orli brk, obrovsky celisti a sikmy oci. Jo jo, je to fakt! Epstein byl stejne nejlepsi a pred lety dokazal uplny zazraky..........
Pleť mám opravdu hezkou, to je v naší rodině typické, jsem obyčejná Slovanka středního věku a co je zajímavé - nemám ráda rasisty (modré oči, světlé vlasy, oválný obličej, co jen mi to připomíná - nebyl to Hitlerův ideál krásy?)
Tak sem jeste hodte alespon fotku. Abych az uvidim jak vas obtezuje skupinka cikanu nebo cernochu nechtel zakrocit. Jeste bych mohl byt ja debil za rasistu
3.6.2011 13:22
RE: byl to jen otrapa
baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?
Reakce na 245382
>a co je zajímavé - nemám ráda rasisty (modré oči, světlé vlasy, oválný obličej, co jen mi to připomíná - nebyl to Hitlerův ideál krásy?)
Hergot, ženská, vy jste rasistka! To jako každý modrooký blonďák je fašoun? No nazdar, to až řeknu "taťkovi", tak ten bude koukat.
Někdo holt nemá rád hnědočechy (hnědoslováky) a někdo zase blonďáky, ale furt je to IMHO rasismus. Nebo máte v palici mainstreamem tak vymeteno, že se domníváte, že černí nemůžou být už z principu rasisty? Že když mi hnědočech nadává "ty bílá kurvo", tak to není rasismus, zatímco když já jemu řeknu "ty černej šmejde", tak to rasismus je? A kde je tedy ten rozdíl? Logikou to neumím zlomit, co mi poradíte? Doublethink?
>Logikou to neumím zlomit, co mi poradíte? Doublethink?
A co jineho by jste chtela ? Trenovani doublethink je to jedine diky cemu prezijete. Pro ty co to stale nechapou na NWO jiste dostatek tabulek s kridou pro trenovani vzorce 1 + 1 = 4
samozřejmě, že obě nadávky jsou rasistické,pokud jsou vysloveny s předpokladem, že ten druhý je jiné barvy pleti nežli já a za to ho peskuji.
i když, nerada vás zarmoutím, ale Češi, Nemci, Indové i Slovani jsou pořád běloši.A kdybyste pořádně četl, tak Hitlerův idelál byl sutečně takový (jeden z příspěvků na něj navazoval podotknutím něčeho o blond kudrnách), ale Hitler, vzpomeńte si přece, to byl typický malý brunet a oči měl černé jako trnky.
Blonďáci a modroocí netvoří, jistě to víte, zvláštní rasu, my doma máme také takového.A jak ho máme rádi. Tmavovlasí bruneti taky nejsou zvláštní rasa a Slovani jako napotvoru se vyznačují tím, že jejich děti jsou spíše blond a jejich dospělci spíše tmavovlasí. Samosebou ve statistické převaze, ne že by tak dopadl každý. Tak ať žijí všichni lidé dobré vůle, černí, bílí, hnedí, žlutí, puntíkovaní..... Jo a ještě chci podotknout, že mezirasoví míšenci jak u lidí tak i u zvířat jsou hezčí, odolnější a patrně i chytřejší ( v průmeru) nežli nemíšená poplace, kde každý s kažným je v určitém koleni přízeň, takže smíšené páry jsou přínosem pro lidstvo
Zde Vás musím trochu opravit: Hitler měl studené modré pichlavé oči, nikoliv oči černé jako trnky. Ale jinak s Vámi souhlasím, taky nemám ráda rasisty, připadají mi praštění. Jedna moje známá se znala s klukem, který byl Čech jak poleno, přestože byl černý jak bota. Jeho předek totiž byl americký černošský voják, který tu byl za války. No a ten kluk, byl to vysokoškolák, si od některých českých primitivů musel vytrpět neskutečně mnoho ústrků, a to jenom proto, že měl tmavou pleť.
Ja mrknul na population USA a tam je doslova a do pismene napsano - ze potomci cernochu a belochu jsou mulati a deti mulatu a belochu jsou quadroni! Pod tim byla vysvetlivka *) (Proc? I do not know, ale muze to bejt info treba pro africany), v ktery psali, ze s ciganama i kdyz maj stejnou barvu kuze quadroni geneticky nemaj vubec nic spolecnyho. Jestli to tak je nebo neni to uz necham na Vas.
tak dík za informaci o Hitlerových očích, nevědela jsem to
Nektery movie stars taky vo sobe tvrdej ze maj hezkou plet, napriklad v Hollywood a neni jich malo a klidne by se jim na tech uhrakach nechali strouhat brambory .........
Tuto stránku navštívilo 10 873