Diskuze k článku

Chraňme muže!

Příspěvků 58

10.12.2002 7:17

Chraňme muže!

Gerhard 64.?.?.?

Dobry clanek! Dobry tema! (Dieses Thema liegt uns brennend auf den Nageln).

6687

10.12.2002 15:38

RE: Chraňme muže!

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 6687

hmm, opravdu auf a ne unter? no kdyz to tak je , tak to asi tak bude [smích]

6708

10.12.2002 8:03

Chraňme muže!

M. 68.?.?.?

V clanku je strasne moc pravdy a to nam zenam zrovna moc nelichoti. Nekde jsem cetla, ze feminismus bere zenam hodne hezkeho, vycitky pokud jsme doma a starame se o rodinu - mely bychom prece budovat karieru a neztracet cas s detmi, projevy galantnosti - my (feministky)to prece zvladneme sami. Uz jsem zazila situaci, kdy si zena vymenovala sama pneumatiku a muz stal nad ni se zalozenyma rukama...Na druhe strane zase zjemuji, dneska jsou mali kluci daleko vice umazleni nez male holcicky...Spousta muzu je dnes na "materske" a radi...Take jsem videla film, ktery byl venovan nasim "dceram" hlavni myslenkou bylo, aby se holky nebaly a sly za svym cilem - muzete byt prezidentkami, lekarkami atd...Myslim, ze v nekterych castech sveta to jeste neni samozrejmost, takze on i ten feminismus ma neco do sebe...[smích]Zaver: nejak to na te planete budeme muset spolu vydrzet...[smích]

6690

10.12.2002 15:47

RE: Chraňme muže!

M. 66.?.?.?

Reakce na 6690

[smích]

6709

10.12.2002 19:59

RE: Chraňme muže!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 6690

No jo zvlášť problém potom bývá když se ozvou biologické hodiny a žena prostě začne toužit po dítěti, vždyť je to také její poslání a naplnění života daleko více než cokoli jiného. Proč vlastně feministky rozšiřují něco jako, že mít dítě a být s ním na mateřské je něco méněcenného. Vždyť co na světě může být víc nebo důležitějsí něž zachování lidského rodu a lidksé rasy. Přiroda to naštěstí ví a zřídila to tak abychom nevymřeli. Bohužel tak způsobila ženám mnohdy nepříjemné chvilky když volí kariera/rodina, dite.

Ale ono i v USA uz toto ženám nese trpké ovoce. Muži si totiž zvykli flákat se. Ano když muž nemá správnou motivaci je línej. Jesdna známá se provdala do USA po dvou letech je rozvedená a je zpět. Říkala, že američana už ne. Muž už je tam celkem zvyklej na to, že žena maká jak vsteklá a on je doma u televize a nechá se živit. Myslíte, že muž se stará něják skvěle o domácnost?? [smích] To se musim smát. My muži tohle prostě v krvi nemáme a podle toho to pak vypadá.

6720

11.12.2002 1:08

RE: Chraňme muže!

zizka jan_zizka (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 6720

Každý soudí podle sebe!!! [smích] [smích] [smích]

6727

10.12.2002 13:42

Chraňme muže!

rony rony (zavináč) szm (tečka) com 193.?.?.?

sila
takyto clanok by som od zeny necakal

6700

10.12.2002 15:02

Chraňme muže!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

ano, malo ktera zena dnes uznava sveho muze. hodne jich vydelava vice penez nez muz, varit se jim nechce, jen same kury, slechteni, a oblekani. zde v americe to doslo uz tak daleko, ze se serou do vseho mozneho a take do vlady. tady dosel emancipacni proces tak daleko, ze by damy uz chtely, aby muzi rodili deti! god bless the world!
nasel jsem jednu "sign", ktera se mi moc libi a rika toto:
:WOMAN'S FAULTS ARE MANY MEN HAVE ONLY TWO, EVERYTHING THEY SAY AND EVERYTHING THEY DO.

6707

10.12.2002 18:42

Chraňme muže!

albert 12.?.?.?

Dnesni Amerika se stala Sodomou a Gomorou a tento trend jako "moderni" a "emancipacni" se jako mor globalne siri zidovskymi medii. Neni divu, ze mohamedani se bouri, ti jsou si velmi dobre vedomi, kdo za tim vsim stoji!
Tak jak zide Marx a Engels prisli s komunismem, zidovky Betty Friedan a Bella Abzug zalozily feministickou bastu NOW (National Org. of Women), dnes rizene dalsimi zidovkami Gloria Steinem, Eleanor Smeal a Judy Goldsmith.
Tak jak zaverecnou fazi socialismu mel byt komunismus, tak zaverecnou fazi feminismu je lezbianismus.
Zaplat Bohu za tradicni kulturu spanelskych katolickych "conquistadores" Latinske Ameriky, a za krasne a feminni bile latinske zeny!

Berkeley (Calif., hlavni mesto sveta lezeb), dve lezby zidovky, umele osemeneni (jako ovce) - to je vysledek feminismu ...
http://www.jewishsf.com/bk000602/1aalesbianmoms.shtml
"We wanted to have children together," said Nicole. "We planned this together, we conceived together [with the help of a sperm donor], we were pregnant together. Which one of us would be pregnant was based on who could take the time off of school and work."
"Some things in the language of the ceremony were changed, but the overall structure kept with a traditional Jewish wedding. There were rings, the signing of the ketubah, the seven blessings, the breaking of the glass -- the same things you would find in a wedding between a man and a woman."

6714

10.12.2002 19:53

RE: Chraňme muže!

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 6714

>Berkeley (Calif., hlavni mesto sveta lezeb), dve lezby zidovky,
>umele osemeneni (jako ovce) - to je vysledek feminismu ...

>http://www.jewishsf.com/bk000602/1aalesbianmoms.shtml
>"We wanted to have children together," said Nicole.
>"We planned this together, we conceived together [with the
>help of a sperm donor], we were pregnant together. Which one of
>us would be pregnant was based on who could take the time off of
>school and work."

a nejvetsi vul byl ten sperm donor. Neco za neco. Nedas, nemas.

6719

10.12.2002 19:39

Chraňme muže!

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Bylo zde receno ze Albertek prezentuje fakta, nebudeme diskutovat proc se temto zvastum a uryvkum z internetu neda rikat fakta, to by pro zdejsi vedce slo priis hluboko, ale podivejme se co radoby slechtic zase vymyslel:

"Tak jak zaverecnou fazi socialismu mel byt komunismus, tak zaverecnou fazi feminismu je lezbianismus."

Jsem si jist ze na internetu Albertek najde par "faktu" ktery tento nesmysl podporuji ale to porad jeste nejde o zadny dukaz jen dva/x hlupaku tvrdi ten stejny nesmysl.
Proc hlupaku? Dukaz by musel byt empiricka alalyza ze z aktivnich feministek se stanou v x % lezbicky. Neco takoveho neexistuje, aspon ne mimo ramce dojmu a dohad.

"Zaplat Bohu za tradicni kulturu spanelskych katolickych "conquistadores" Latinske Ameriky, a za krasne a feminni bile latinske zeny!"

Jen absolutni ignorant muze spojit kulturu "conquistadores" (asi tim nebude myslet vysoce vyzbrojenou soldatesku spanelskych hrdlorezu".) Z hlediska rasisty neco jako bile zeny v jizni americe neexistuji ale v podstate je to jedno. Z hlediska rasisty je takova vec velice dulezita. Co je feminimni je snad otazka definice. Z hlediska nejakeho relativne bohateho evropskeho tupce je napriklad kazda Brazilcanka z katalogu feminimni kdyz tvrde receno roztahne nohy, uvari a drzi hubu.
No nevadi, nevidim zadna fakta, a ten smesny vytazek z internetu neco dokazuje? Kdyz reknu ze v zaostale jizni americe se kazdy evropsky delnik povazuje za krale tak to ma stejnou kvalitu. Urcite najdu take neco o skaredem 60letem Nemci a 18lete Brazilcance. To nic nedokazuje, to nejsou fakta je to jenom stripecek reality s ktereho se neda nic usuzovat.

6717

10.12.2002 20:34

RE: Chraňme muže!

radim rjanku (zavináč) post (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 6717

>To nic nedokazuje, to nejsou fakta je to jenom stripecek reality s ktereho se neda nic usuzovat.

Dovolil bych si drobně oponovat na margo Vaší poslední věty. Kdybychom neskládali střípky do mozaiky, nemohli bychom ani činit všeobecné závěry. Všechny naše všeobecné závěry jsou podmíněné, protože se musíme vyrovnávat s chybějícími střípky mozaiky, případně i s těmi, které při vyhodnocování třeba nevědomky ignorujeme. Váš závěr mi připadá neprávně generalizující, stejně tak jako z několika střípků nepřiměřeně generalizuje ten, na něhož jste reagoval. Poraďte, kde sbírat "ta pravá" fakta.

6722

11.12.2002 11:36

RE: Chraňme muže!

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 6722

>>To nic nedokazuje, to nejsou fakta je to jenom stripecek reality
>s ktereho se neda nic usuzovat.

>
>Dovolil bych si drobně oponovat na margo Vaší poslední věty.
>Kdybychom neskládali střípky do mozaiky, nemohli bychom ani činit
>všeobecné závěry. Všechny naše všeobecné závěry jsou podmíněné,
>protože se musíme vyrovnávat s chybějícími střípky mozaiky,
>případně i s těmi, které při vyhodnocování třeba nevědomky
>ignorujeme. Váš závěr mi připadá neprávně generalizující, stejně
>tak jako z několika střípků nepřiměřeně generalizuje ten, na
>něhož jste reagoval. Poraďte, kde sbírat "ta pravá"
>fakta.

Mate pravudu, nevyjadril jsem se spravne. Povazuji za nevhodne jednotlive stripky reality brat jiz jako teoreticky koncept realneho deje, ktery by mi umoznil postavit jakoukoliv hypothezu.
Nejsem dosti kvalifikovany Vam radit, myslim si ale osobne ze Internet je velice zradne hriste, ktere vice slibuje nez splni.

6746

11.12.2002 0:58

RE: Chraňme muže!

albert 12.?.?.?

Reakce na 6717


>Z hlediska
>rasisty neco jako bile zeny v jizni americe neexistuji ale v
>podstate je to jedno.
>Kdyz reknu ze v zaostale jizni americe se kazdy
>evropsky delnik povazuje za krale tak to ma stejnou kvalitu.
>
Estrado, jsi kousek. Doopravdy se mi libis, ze se za svuj exoticky puvod zido-cikana z Ukrajiny nestydis: zase lzes jako zid, a placas hlouposti jako cikorka. Ale v Cestine jsi udelal znacne pokroky.

6726

11.12.2002 3:31

RE: Chraňme muže!

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 6726

Alberticku, cestina se pise s malym "c." I slechtici to obycejne respektuji.

6732

11.12.2002 4:35

RE: Chraňme muže!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 6732

brnaku, ty jsi tu chybel, tak douho jsme te cekali!!!! a hned jsi tak dobre zabodoval!!!
stefan

6741

12.12.2002 3:23

RE: Chraňme muže!

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 6741

Stefane, kdyz uz ten Alberticek mluvil o te cestine, tak jsem si pricmrndnul. Ty to delas taky.

6776

11.12.2002 4:32

RE: Chraňme muže!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 6717

jesus, estrado zase placas kokotiny a tezke! god bless you or maybe better not!!!
stefan

6740

11.12.2002 2:16

Chraňme muže!

Baron 12.?.?.?

Neni nad pracujici zenu a zdraveho muze! [smích]

6730

11.12.2002 9:37

Chraňme muže!

Ales 195.?.?.?

Neuveritelne, kde rostou takove kopretinky. Hned bych si sel privonet. To nemohla psat zena, to musel byt muz. A jestli to preci jen byla zena, tak doufam ze si te muzicek nalezite povazuje - ma totiz doma poklad.

6742

11.12.2002 9:52

Chraňme muže!

Hunter siska (zavináč) allianz (tečka) sk 212.?.?.?

Vyborny clanok!

6743

11.12.2002 12:26

Alberte zase vedle truhlíku

Emma Bovary 209.?.?.?

První feministický traktát The Rights of Women sepsala v roce 1791 Olympia de Gouges (1748-1793)
Pro poválečný feminismus je zřejmě klíčové Druhé pohlaví (1949) Simone de Beauvoir družky J.P Sartra.

Albert je asi stejný znalec historie jako jsou autoří horoskopů znalci astrofyziky [smích])

BTW: Jak už naznačil eastrader tak "white suprematics man" preferují za partnerky submisívnější ženy, jelikož je jich ale v našem kulturním okruhu už pomálo tak jim nezbývá než lovit jinde (Latinská Amerika, Východní Asie)
I když pro takového bělošského autoritářského rasistu z Australian League of Rights nebo National Aliance to musí být vážné dilema.
Bílá feminismem zkažená holka nebo poslušná ženuška odněkud z Thajska.
A co teprv za 20 let až se feminismus rozšíří i tam [smích])

6748

14.12.2002 18:52

RE: Alberte zase vedle truhlíku

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 6748



>Bílá feminismem zkazˇená holka nebo poslusˇná zˇenusˇka odneˇkud z
>Thajska.

>A co teprv za 20 let azˇ se feminismus rozsˇírˇí i tam [smích])

Tohle tvrzeni bych si jakozto samozvany znalec Thajskeho kralovstvi dovolil trosku opravit:
v Thajsku je tradicne velka cast pudy (hlavne zemedelske) vlastnena zenami. Neni tedy vyjimkou, kdyz zena vykopne manzela - opilce - z domu s holym zadkem. Promita se to i do ekonomie, kde zeny casto vlastni firmy i velke korporace.
Nerikam, ze by si nekdo typu "albert " v Thajsku poslusnou zenusku nevybral, ale musel by vybirat mezi nevzdelanymi, namajetnymi chudinkami. Jinak by se se zlou potazal.....

6899

22.11.2005 14:10

RE: Alberte zase vedle truhlíku

Brano 213.?.?.?

Reakce na 6748

Vyrovnanie pohlaví je jeden zo symptómov premnoženia: strácajúci sa rozdiel medzi mužom a ženou má za cieľ zlikvidovať chuť človeka žiť (strata potenciálu príťažlivosti medzi mužom a ženou=strata životného potenciálu), čo sa v globálnom ekosystéme premietne v znížení stavu ľudskej populácie ako v súčasnosti najúčinnejšieho nástroja pre zabezpečenie tzv. trvalo udržateľného rozvoja človeka.

30481

11.12.2002 13:50

Ach jo! 1.

Olga Kubova 195.?.?.?

No, nevim jestli mi tahle snuska vubec ma stat za reakci.... Ale treba se pani Noskova prece jenom chytne za nos.

Odstavec 1: zhruba stejne se da rici, ze idealni zenou v predstavach mnoha muzu je Libuska Safrankova s energii Heleny Fibingerove, ktera zaroven chodi na plny uvazek do prace a udrzuje v dokonale cistote muze i hnizdecko, je doma, kdyz prijdou deti ze skoly, vecer pote co doumyva nadobi a schody se prevlece do sexy pradla (ktere ovsem kupuje za par supu) a je vasnivou milenkou, ostatni chlapi po ni slintaji, ale ona je neochvejne verna, dokaze upect vlastni chleba a koprovku dela stejne jako maminka a je porad jako ze skatulky.

Odstavec 2: "Apanaz" v USA je "prezitek patriarchatu", nikoliv vydobytek feminismu. Vychazi z toho, ze rozvedena zena bez muze se nedokaze sama uzivit. U nas v CR jsme mnohem "pokrokovejsi". Donedavna zena, ktera byla treba 30 let v domacnosti a pecovala o rodinu - a ztratila jakoukoliv kvalifikci, dostala po rozvodu kulove. Od roku 1998 ma ve velmi vyjimecnych pripadech (napr. je-li telesne postizena) a pouze za situace, ze se na rozvratu manzelstvi nijak nepodilela, narok na apanaz po dobu 3 let.
Veta autorky "Leckterá feministka se možná vzdá proklamované nezávislosti, a ráda bude na zapuzeném partnerovi parazitovat." je pak cira spekulace, jake se seriozni autor nedopousti - co to znamena "se mozna"?
Odstavec 3: Tak to snad ani nestoji za reakci.
Odstavec 4: Nechapu pointu. Zene se nevycita neuspech kdezto muzi ano? Mam to chapat tak, ze na zeny, kterym se rozpadlo manzelstvi ci zvlcily deti, kouka spolecnost prizniveji nez muze? No tak s tim tedy naprosto nesouhlasim. Pokud jde o profesi, ano jiste, v nasi spolecnosti se bere za normalni, kdyz zena neni ve sve profesi uspesna. Jeji misto je prece jinde, ze?
Odstavec 5: Plodnost muzu klesa kvuli detergentum rozptylenym v zivotnim prostredi, nikoliv kvuli feministkam. Pokud jde o infarkty, to si pani Noskova vazne mysli, ze za ne mohou zeny? Jak se to slucuje s faktem, ze zenati muzi se dozivaji vyssiho veku a jsou celkove zdravejsi?

6750

11.12.2002 13:52

Ach jo! 2.

Olga Kubova 195.?.?.?

Odstavec 6,7,8: Taky mam muze rada, taky o nich premyslim a taky o nich ctu knizky. Budu je branit, kdyby jim nekdo ublizoval. Jsem ale presvedcena, ze v ceske spolecnosti je spis tezsi byt zenou nez muzem. Jiste, muzi maji taky dost svych problemu a nektere jim opravdu nezavidim. Ale copak to je argument prosti feminismu ci emancipaci zen? Feminismus, ackoliv to pan Stwora nechce pochopit, neznamena obvinovani muzu ze vseho zla na svete ci snahu o jejich vyhubeni.

Hezkou ukazkou autorciny zmatenosti a mezerach v logice jsou jeji slova o vojenske sluzbe: za prve, vojenskou povinnost nezavedly zeny. Vznikla v dobach, kdy zeny vubec nemely podil na verejne moci. Dnes se ji v Cesku muze kazdy vyhnout tim, ze pujde na civilni sluzbu a zanedlouho bude branna povinnost uplne zrusena. Za druhe - a hlavne - co je to za myslenkovy premet: my rodime, ale oni chodi na vojnu? Proc to srovnavat, proboha? Proc zrovna akt porodu a vojenske sluzby? Nevim o tom, ze by feministkam vadil samotny fakt, ze zena rodi. Pokud vim, ohrazuji se jenom proti tomu, aby se z teto skutecnosti vyvozovaly rigidni predstavy o "zenskem udelu"; chteji, aby si zeny mohly vybrat, zda se budou venovat jenom a pouze detem, nebo i necemu jinemu.

Odst. 9, 10, 11: No tak tady uz mi vazne dochazeji slova. Co to znamena, ze militantni bojovnice "kaslou" muzum na jejich vynalezy? Jak "kaslou"? Jakoze odmitaji skutecnost, ze vetsinu vynalezu vymysleli muzi, brat jako argument pro muzskou nadrazenost? No tak to jsem asi taky militantni. Mezi nositeli Nobelovy ceny je drtiva vetsina bilych Euroamericanu zidovskeho puvodu, Znamena to snad, ze treba cernosi jsou menecenni?

No a uplne trapny je posledni odstavec. Jasne, snem feministek je matriarchat, ve kterem by muzi otrocili a byli drzeni na semeno. O nic jineho nam prece nejde. A moderni technologie by samozrejme byly zakazany. Proto prece Eliska Krasnohorska zakladala gymnazium, prvni ceske feministky jezdily studovat do Svycarska a proto jsem ja vystudovala vysokou: abychom mohly pohrdat muzskymi "vynalezy" a venovat se telepatii a lecive sile kamenu.

Ted me jen tak napada - uplne mimo misu - pani Noskova, je pan Baudys zena?




6751

11.12.2002 15:49

RE: Ach jo! 2.

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 6751

>Ted me jen tak napada - uplne mimo misu - pani Noskova,
>je pan Baudys zena?

To nevím, možná snad dítě, ale paní Baudyšová je rozhodně muž. Dokopat takové poleno na křeslo ministra,to chce celého chlapa. [smích]

A ještě trochu zpátky - neodpověděla jste mi na mou poslední otázku v minulé diskuzi, které jsme se zůčastnili.
Bylo to schválně?

6756

12.12.2002 8:10

RE: Ach jo! 2.

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 6756

Má být samozřejmě zúčastnili, omlouvám se za ten překlep, vypadá to hrozně.

6782

11.12.2002 13:55

Pan Stwora si dal práci a zjistil prd

Emma Bovary 130.?.?.?

Pana vydavatele poněkud vytočil následující článek
z Britských listů
http://www.blisty.cz/txt.php?id=12251&iid=1191 a tak reagoval

"Dal jsem si tu práci a zjistil, že...
Vladimír Stwora
článek obsahuje 11 odstavců, 648 slov a 40 vět. Slovo černoch / černý / černošský apod. se v článku vyskytuje 20x, tedy skoro 2x v každém odstavci, nebo chcete-li v každé druhé větě.

Jak správně tady někdo poznamenal přede mnou, psát o rasismu je dnes velmi žádaný (a dobře ohodnocený) job. Ale musí to být jenom ten rasismus bílých vůči negrům. Z druhé strany, pochopitelně žádný rasismus neexistuje.

Pan Čulík opět zařadil do dnešního vydání svou dávku politické korektnosti a salonní / intelektuální lásky k černouškům (jindy to jsou cikáni, nebo jiní utlačovaní barevní). Trošku se divím, že ho to baví, ale on to zřejmě chápe jako své poslání. Tak jen vesele dál. Jsem zvědav, co se dočtu zítra. Což takhle napsat něco o diskriminaci nějaké černošské lesbičky? To byste zabil dvě mouchy jednou ranou. Napadl byste xenofoby spolu s homofoby."


Načež jeden z pravidelných diskuterů Václav Písecký zareagoval
Jeho stanovisko víceméně shrhuje i můj postoj
Zvláště si pozorně přečtěte druhý odstavec a jeho poslední větu

"Mozna u vas na Penn state je to jine (navic v akademickem prostredi je diky tem obecne nenavidenym levicovym intelektualum pomerne jina atmosfera), ale neni to zde v emeryce az tak cernobile bezproblemove jak rikate. Excesy politicke korektnosti dozajista existuji a neni vetsich odpurcu, nez samostatne myslicich rozumnych obcanu ruznych pleti.

Ale zrovna tak, jako existuje Al Sharpton a Jesse HiJackson, porad existuje KKK a WAB a pokud vim, stwuru taky jeste nikdo nepostavil mimo zakon. No a v ghettu mezi nevzdelanymi playa´s ma populisticka politika "za moji neschopnost muze rasismus" stejnou popularitu jako stwurovo "za to, ze me muj nenavistny e-zin neuzivi a ja se snad nedej-bila-ligo budu muset zivit praci, muzou negri, feministky, amerika, levicovi intelektualove, UFOuni a nekuraci" mezi jeho zidobijskou smeckou nasledniku. Nabizi se srovnani inteligence obou skupin, ze?

Hale Berry je napul bila, zrovna tak jako Lenny Kravitz, ktery je jeste navic napul zid - mate doma nejakou desku Vladimire Stwuro? Pravdu mate v tom, androide, ze rozumne lidi UZ barva pleti moc nezajima, ale az do nedavna bylo rasove rozliseni VELMI dulezite a v takove Mississippi Delte to bude asi doposud. A i male procento cerne krve bylo odsouzenim do nerovneho postaveni - najdete si kdo to byli octaroons v New Orleans. U nas za rohem v Daly City je doposud Homeowners Association s pomerne rasistickymi pravidly.

Neumerne zmlaceni (to nebylo nic domneleho) nesporneho lotra Rodney Kinga a nasledne OSVOBOZENI mlaticich policajtu (ktere bylo jiskrou k zahajeni riots) ma historicke pozadi v nezridka rasistickem a extremely heavy handed pristupu LAPD k policejni praci. Jednim z dozvuku byl i osvobozujici rozsudek O.J.Simpsonovi.

Bohuzel zapriceni extremiste na obou stranach budou jeste dlouho prekazkou rozumneho "pseudohumanistickeho [mrknutí jedním okem])" reseni.

Kráceno (Editor)

6752

11.12.2002 15:33

RE: Pan Stwora si dal práci a zjistil prd

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 6752

Tento příspěvek je off topic, ale já jsem ho povolil. Je totiž docela zajímavý. Ani jeden z těch "gentlemanů", kteří mi tam spílají, se ovšem nedokázal pod svůj dopis podepsat. Takže zůstavají jen sprostými anonymy. Škoda.

6755

11.12.2002 18:41

RE: Pan Stwora si dal práci a zjistil prd

Bobby Fischer 208.?.?.?

Reakce na 6755

To neni pravda pane Stwora, ja jsem se podepsal. Prestante tu ucelove manipulovat skutecnost.

PS Vykam Vam a rikam Vam pane jenom proto, ze se tady cenzuruje a sproste nadavat tu smi jen sefredaktor.

6762

11.12.2002 19:21

RE: Pan Stwora si dal práci a zjistil prd

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 6762

>To neni pravda pane Stwora, ja jsem se podepsal. Prestante tu
>ucelove manipulovat skutecnost.

Podepsal? Vy se jmenujete Bobby Fischer? Tak já jsem v tom případě asi Spaskij, že?

Je mi líto, pane. Pro mě zůstáváte jen anonymem bez tváře a bez odvahy.

6764

11.12.2002 19:45

RE: Pan Stwora si dal práci a zjistil prd

Bobby Fischer 208.?.?.?

Reakce na 6764

Kdo jste Vy to nevim, rikate si jednou Stwora, podruhe zas Spaskij (se speluje Spasskij), kdo se v tom ma vyznat. Obcanku jste mi neukazal.

6765

11.12.2002 23:28

RE: Pan Stwora si dal práci a zjistil prd

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 6765

poslouchej, bobiku, bez si zahrat sachy nebo jeste lepe, bez do PICE!!!
stefan

6771

12.12.2002 0:59

RE: Pan Stwora si dal práci a zjistil prd

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 6771

>poslouchej, bobiku, bez si zahrat sachy nebo jeste lepe, bez do
>PICE!!!

>stefan

co kdyby jsi tam sel s nim?

6773

12.12.2002 19:03

RE: Pan Stwora si dal práci a zjistil prd

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 6773

ty jsi bobik, ty kokote!!!
stefan

6809

12.12.2002 8:07

RE: Pan Stwora si dal práci a zjistil prd

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 6771

Smysl moderovování mi nadále uniká. Jak to, že tohle nebylo filtrováno? Zná někdo odpověď?

6781

12.12.2002 17:07

RE: Pan Stwora si dal práci a zjistil prd

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 6781

>Smysl moderovování mi nadále uniká. Jak to, že tohle nebylo
>filtrováno? Zná někdo odpověď?

Ano,tohle uteklo. Spěchal jsem.

Stefane, prosím vás, mírněte svůj slovník. Když už musíte použít vulgárnost, tak ji aspoň vytečkujte. Jinak mě tady moji odpůrci sežerou. [smích]

6803

12.12.2002 19:05

RE: Pan Stwora si dal práci a zjistil prd

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 6803

ok, copy that! ale to se nejdy neda!stefan

6810

13.12.2002 3:53

RE: Pan Stwora si dal práci a zjistil prd

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 6803

Chtet po Stefanovi aby neco vyteckoval je jako chtit po italovi aby mluvil se svazanyma rukama. [smích]

6825

11.12.2002 17:17

RE RE: Pan Stwora si dal práci a zjistil prd

Emma Bovary 130.?.?.?

To vám bude až naše pseudohumanistická liga provede konečný soud z se všemi šovinisty, politickými nekorekčníky a rasisty přičteno k dobru. Hádej kdo přijde na večeři bude nucen shlédnout jen třikrát a klasické dílo feministické literatury Punčuchatou Pippy od Astrid Lindgren vás opisovat nenecháme. Taky týdenní povinná péče o bezprizorné afroamerické dítě (jak jinak že holčičku co si myslíte) vám bude odpuštěna.
Další z vašeho klubu obdivatelů jako albert s Nohejlem dopadnou hůř. Tak si to nepokažte a budte dál demokrat. [smích])
Pokud chcete dál pokračovat v sebereflexi tak zajímavý názor na váš svérázný e-zin je tady

http://teckacz.cz/index.php?clanekid=18

Jinak Olgo mám dojem že Věra Nosková je občanské jméno EDDY-JITY Splítkové o inteligenčním "levelu" této dámy jistě víte své díky jejím článkům z Nevidomého hafana.
Stworovy výhrady vůči feminismu mi nejsou příliš jasné. Jen vím že se mu nelíbila presumpce viny ve věcech domácího násilí, která jelikož je právní laik plynula z nedostatečné schopnosti odlišit trestně-právní a občanské soudní řízení.

6760

11.12.2002 19:17

Varování

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 6760

>Jinak Olgo mám dojem že Věra Nosková je občanské jméno EDDY-JITY
>Splítkové o inteligenčním "levelu" této dámy jistě víte
>své díky jejím článkům z Nevidomého hafana.

Slečna Olga si dala práci, uvedla řadu argumentů, článek rozebrala a vysvětlila, jak to vidí ona. Nemusím s ní souhlasit, ale musím ocenit její styl. Všimněte si, že ač napadá článek samotný (což je její právo), nenapadá přímo autorku ránami pod pás (=zpochybněním její inteligence).

Vy jste to právě udělal, aniž jste to doložil jediným vlastním argumentem. Chtěl jsem vám říct, že příště vám takový příspěvek nepustím.

6763

11.12.2002 23:21

Zachrante se kdo muze

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Ted nevim jestli je lepsi napsat " ty si ale blbec " a nebo vic povznesene "...tahle snuzka me nestoji za reakci, ale treba se pani Noskova chytne za nos. " Uz si dovedu predstavit pani Veru jak si rika " skoda ze to nevidim takjako pani Olga "
Bylo receno, ze zadny muz nedokaze zesmesnit zenu-feministku, tak jako zena-opravdova. A pak se prichyti muzi mekciho razu a slovo feminism bude jenom takovy F-word. A nebo Fat issue .
Nejstasnejsi muzi a zeny jsou ti, co se doplnuji, a nebojuji.
Complete, not compete.

6770

12.12.2002 10:25

Chraňme muže!

Emma Bovary 130.?.?.?

>Slečna Olga si dala práci, uvedla řadu argumentů, článek rozebrala a vysvětlila, jak to vidí ona. Nemusím s ní souhlasit, ale musím ocenit její styl. Všimněte si, že ač napadá článek samotný (což je její právo), nenapadá přímo autorku ránami pod pás (=zpochybněním její inteligence).

Vy jste to právě udělal, aniž jste to doložil jediným vlastním argumentem. Chtěl jsem vám říct, že příště vám takový příspěvek nepustím. <

Máte recht. Argumentace ad hominem není fair. I když i replika slečny Olgy není stopro "k věci" jak správně upozornil pan Hrdlička.
BTW: Vy se zřejmě s postojem paní Noskové ztotužnujete, takže by se dali čekat že Olze odpovíte místo toho "já s tím nesouhlasím a ale ocenuji to".

6791

12.12.2002 10:47

Chraňme muže!

Olga Kubova 195.?.?.?

To Emma Bovary: Nevim, zda je pani Noskova totozna s Eddou a Jitou Splitkovou. Co vsak bohuzel vim jiste, je skutecnost, ze
1. je predsedkyni Ceskeho klubu skeptiku Sisyfos, k jehoz poslani mam hluboke sympatie a ktery jeji logicke "ulety" podle meho nazoru dost poskozuji;
2. mi neodepsala na muj osobni mail, kde jsem se snazila uvest na pravou miru nektere omyly, kterych se dopustila ve svych clancich. Samotny Sisyfos na svych webovych strankach s gustem uverejnuje vysledky sve korespondence s nejruznejsimi institucemi, aby ukazal, jak lide dokazou byt blbi, a tak me hrozne zklamalo, ze jeho predsedkyne se neobtezovala odpovedet na mail, ktery jsem zakoncila takhle:
"No nic, snad jste se neurazila. Nejde mi o to, osobne Vas napadat. Jenom me zlobi - ci spise strasne mrzi - ze i lide, kteri venuji cast sveho zivota (nanejvys zasluznemu) boji s lidskou blbosti, se blbosti sami dopousteji taky. Ze kriticke mysleni je pro nekoho velkou zastitou, diskutuje-li s astrology, ale kdyz jde o to, zamest s feminismem, klidne se ho vzda. Inu, nikdo nejsme dokonaly. Ale u mych oblibenych Sisyfu se s tim smiruji
pomerne tezce."

To Jindrich Hrdlicka: jenom mi trochu uniklo, jake je delitko mezi zenou - feministkou a zenou-opravdovou. To nemohou obe splyvat? Mam to chapat tak, ze kvuli svym nazorum na stejnou mzdu za stejnou praci ztracim "opravdovou zenskost"?

6794

12.12.2002 15:41

Chraňme muže!

Jiri Valtr 209.?.?.?

Pani Kubova, velice pozorne sleduji kazdy vas prispevek od samotneho vaseho vstupu na stranky Zvedavce a dnes dopredu vim, ze mohu od vas ocekavat hlavu a patu, k tomu jeste s peknou cestinou. To uz jsem vam ostatne dal najevo.
Priznavam se vam, ze feminismus na me pusobi jako zeny s vyhaslou zenskosti a shlizim na ne i na ten jejich ismus s litosti. Mozna z neznalosti anebo z trpkosti.
V Kanade jsem se rozvedl. Pravni zastupkyni moji byvale zeny byla sefka feministickeho hnuti regionalniho rozsahu - tehdy, nevim jak je tomu nyni. (Dodnes zasnu, cim proti mne argumentovala, o co vsechno behem rozvodoveho rizeni usilovala a co dosahla. To nemelo nic spolecneho s tradujicim nahledem, ze by byla dobra pravnicka a muj zastupce byl spatny, to byla nenavist k muzum spojena s jakymsi zaluskem je za kazdou cenu pokorit, a samozrejme tam figurovala nenasytnost.) Spatril jsem ji potom nekolikrat ve zdejsi televizi - dominantou kazdeho jejiho vystoupeni byla snaha o zvyhodneni, vylepseni, protekce zen. Ty tri mnou jmenovane faktory byly na ukor muzu. Nic proti tomu, kdyby mirily na sferu, kde jsou muzi stale v jakesi nadvlade ci zvyhodneni, ty sfery, na ktere mirila, byly uz v pozici, kde muzi jsou "biti", a presto porad jeste chtela vic - byly uz snahou o zneuzivani vyhod. A to je ten detail, ktery bych rad zduraznil.
Jiste vas nemusim poucovat o tom, ze kazdy clovek ma zajem dostat vic, nez dostava, kdyz to jde. A davat, prinaset mene (zase, kdyz to jde). Takze i kazde lidske seskupeni. Nechci ted konkretizovat, chci se vas jen zeptat: Jste presvedcena o tom, ze ten vas feminismus takto nenasytny neni, ze ve vasem okoli se nic takoveho nedeje a ze ani vy neprekracujete mez rovnopravnosti? A pokud tomu tak skuetecne neni, jak je ten vas feminismus proti takovemu zneuzivani zarizen? Podotykam: Nemam proti vam zadne trumfy, ktere bych hodlal nasledne vytasit, jenom se bezelstne ptam, jak tuto skutecnost vidite Vy.

6800

13.12.2002 11:53

Mily pane Valtre,

Olga Kubova 195.?.?.?

Reakce na 6800

pokud na zacatku definujete axiom, ze "kazdy clovek ma zajem dostat vic, nez dostava, kdyz to jde. A davat, prinaset mene (zase, kdyz to jde). Takze i kazde lidske seskupeni.", tak nema smysl se me ptat, zda i feminismus. Jestlize se takhle chova kazdy clovek a kazde hnuti, tak se tak holt chova kazdy clovek a kazde hnuti, bez vyjimek. Otazkou je, zda je ten Vas axiom spravny.

Je mi lito Vasich spatnych zkusenosti s pravni zastupkyni Vasi zeny, ale rekla bych, ze pro prumerneho Cecha je neuveritelne sledovani jakekoliv anglosaske soudni pre, nikoliv jen takove, kde na jedne strane vystupuje "feministka". Pokud byla ona dama opravdu nestandardne silena, nemohu nez Vas jeste jednou politovat a zduraznit, ze ja s ni nemam nic spolecneho a nejsem za jeji chovani odpovedna. I v Cesku existuji feministky, se kterymi nesouhlasim - napr. aktivity takovych Jihoceskych matek jsou mi dost nesympaticke. Ale kvuli tomu jeste nemusi byt prohnily cely feminismus, ne? Urcite je na svete taky spousta pitomych ateistu, a presto kvuli nim neprestanu byt ateistka!

Abych konecne odpovedela na Vasi otazku: zda je ci neni feminismus "nenasytny", nevim. Znam jenom jeho ceskou podobu, a u ni tomu tak neni. Jeho cilem neni protezovat zeny, ale zrusit jistou protekci muzu, ktera zde funguje. Kdyby se zmenil, budu se od nej distancovat a budu proti nemu vystupovat.

6851

12.12.2002 16:12

Chraňme muže!

albert 12.?.?.?

Ne kazda feministka se stane lezbou, ale radikalni feminismus je nezbytnym factorem ve vzniku lezbianismu. Podobne, jako pedofilove zneuzivajici chlapce musi byt nejdrive buzeranti (v lat. spanelstine "maricon", "playo", "joto", "loca"[mrknutí jedním okem]. Nedavny skandal s buzerantskymi americkymi farari, s nimiz jako by z niceho nic se najednou protrhl pytel, je zarnym prikladem: Po leta "nikdo nic nevidel, nikdo nic nevedel", a ackoliv rada cirkevnich hodnotaru si dobre byla vedoma ze nekteri jejich farari byli uchylni buzeranti, tak ze strachu obvineni & souzeni z "diskriminace" a "homophobie", se radsi divala jinym smerem ... Snad zajimavou otazkou je, proc prave Spojene Staty maji ve svete nejvice playos per kapita?
Jako idealni drahymi polovickami pro feministky bych doporucil - latinske machisty! A zkusit je sekyrovat a namisto "papi" je nazyvat "partner" (i Bill Clinton byl "partner" Senatora Hillary Rodham). Ti (machisti) by je (feministky) vyskolili! Ti by zvedli mandle !

6802

14.12.2002 14:02

Chraňme muže!

Petr Jansky jansky (tečka) petr (zavináč) volny (tečka) cz 62.?.?.?


Skvělé postřehy madam. Děkuji. Přeji Vám vše hezké. Napadá mě. Narodíšli se jako muž umírej jako žena, narodíšli se jako žena umírej jako muž. Ahoj Petr

6893

14.12.2002 14:45

Chraňme muže!

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Mozna Vam to unika, pani Koubova, ale vetsina muzu instinktivne citi rozdil mezi feminist a feminine.....
Mozna, ze puvodne feministky a feministi chteli vylepsit lidske podminky. Tak jak to ale ted, vidim ja, udelali vic skody nez uzitku. Vliv jejiho mysleni udelal peknou paseku ve vztazich mezi muzem a zenou, v rodinach, ve vychove deti, ve skolstvi, u soudu, a dokonce i ve sportu.
Rika se, ze osumdesat procent vseho je "garbage", ale nemusi byt toxic. Feminismus v Kanade potvrdil, ze muze.

6894

15.12.2002 0:57

Chraňme muže!

Aja 66.?.?.?

...hmmm,tak shrnuto a podtreno-mate,panove,dve moznosti,bud si plakat vzajemne na rameni,jaci jste chudinkove a nebo se zaradovat,ze si konecne nekdo povsimnul,ze neslouzite pouze k prenaseni tezkych predmetu.Good luck!!![smích]

6909

15.12.2002 1:02

Chraňme muže!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

nejsem zastancem tradicniho souziti zeny a muze v tom smyslu, aby zena jen rodila deti, uklizela a varila. nejsem rovnez zastancem toho, aby zena byla rambo, bojovala v armade anebo delala v dolech.
nejsem zastancem ani toho, aby muzi rodili deti, rostly jim prsa, chodili v suknich nebo v botech na podpadku.
zkratka, je to vyvoj, ktery nam tradicni zenu pomalu chce obratit v muzi-rovnou bytost? ja myslim, ze ne, ony se o to snazi, hollywood jim v tom znacne pomaha, ale pri vsech cnahach to ani nemuze byt fyzicky mozne. to je videt jednoznacne ve sportu, nejen ze zeny nemohou souperit, ale nektere odvetvi zeny ani nemaji. ktere?, jednim z nich jsou treba automoto-sporty. rekne te mi jeden sport, ve kterem muzi s zenami souperi proti sobe, ja neznam ani jeden!
ani sachy nehraji proti sobe!!!!!
pokud nekdo namitne, ze zeny uz boxuji, hraji fotbal nebo hokej, ok, ale vzdyt se na to neda divat!!! a ze hazou diskem, kouli nebo vzpiraji, jo to jsou ale ty typy, co nepoznas je-li to chlap ci zenska!!!!!
proste chteji se nam vyrovnat ve vsem a ono to nejde asi nepujde, ona totiz jeste (zatim) stale ta priroda nad tim vsim vitezi a dela nas ROZDILNYMI! a je to pekne a ma to tak i byt!!!
stefan

6910

15.12.2002 3:35

Chraňme muže!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Sexuální příručka z roku 1894
RADY A POKYNY PRO MLADOU NEVĚSTU, KTERAK SE CHOVATI A JAK ZACHÁZETI S INTIMNÍMI A OSOBNÍMI VZTAHY VE SVAZKU MANŽELSKÉM KU PROSPĚCHU NEZRUŠITELNOSTI TÉTO POŽEHNANÉ SVÁTOSTI A PRO SLÁVU BOŽÍ

Autor: Napsala RuthSmythersová, milovaná žena reverenda L. D. Smytherse, pastora arkadické metodistické církve, při výročním regionálním shromáždění.
Vydáno léta páně 1894

Pro citlivou mladou ženu, které se dostalo řádné vychování jest svatební den paradoxně dnem nejšťastněj?ím a nejhrůznějším zároveň. Kladným okamžikem jest svatba sama o sobě, kdy je nevěsta středem pozornosti a odehrává se krásný, Bohem požehnaný ceremoniál, který symbolizuje její triumf nad mužem, kterého si k sobě připoutala, aby vyplňoval všechny její tužby po zbytek života pozemského. Zápornou chvílí jest pak svatební noc, kdy se nevěsta musí vykoupiti takříkajíc tím, že bude poprvé čeliti hrůze sexuální zkušenosti. Za těchto okolností poslyšte, drahá čtenářko šokující pravdu. Některé ženy očekávají zkoužku ohněm o svatební noci s radostí, takových pocitů se vyvarujme! Sobecký a tělesně založený manžel může lehce takového nevěstina smýšlení zneužíti. Nikdy by nemělo upadnouti v zapomenutí jedno zásadní pravidlo manželství: dávati se musí pomálu, zřídkakdy, a hlavně s nechutí. Jinak by se mohlo přihoditi, že manželství stane se místem pro ukájení živočišných tužeb.
Na druhou stranu, utlačování nevěsty nemusí vždy zacházet do krajnosti. Ačkoli je sex v tom nejlepším případě odporný a v nejhorším případě bezbožný, bolestivý a ponižující zážitek, musí se přetrpěti, a ženy tak činí od počátků věků. Odměnou budiž jim svátost monogamního domova a dětí jež touto cestou vznikají.
Pro nevěstu je ve většině případů zbytečné brániti se ženichovým započínáním sexuálního aktu. Ideálním manželem byl by ten, kdo by k své ženě přistoupil pouze na její vlastní žádost a pouze z důvodu zploditi potomstva. Takové jemnosti a nesobeckosti však od průměrného muže očekávati nelze.
Většina mužů, pokud nežije v sebezapření, bude sex vymáhati téměř denně. Moudrá nevěsta statečně protrpí nejvýše dva sexuální zážitky týdně v prvních měsících manželství a postupem času by se měla všemi možnými způsoby snažiti, aby se četnost styků snižovala. V tomto ohledu se použíti dá předstíraná nemoc, ospalost či bolesti hlavy. S úspěchem se setkávají také večerní hádky, škorpení, popichování, sekýrování a hašteření zhruba hodinu předtím, kdy obvykle započíná svádění.
Chytré ženy mají v zásobě novou a lepší metodu, jak odmítnouti a odraditi manžela s jeho milostnými návrhy. Dobrá manželka může čekat, že do konce prvního roku manželství se jí podaří snížit častost intimních sblížení na jedno týdně a do konce pátého roku svazku manželského na jedno měsíčně.
Mnoha ženám se podařilo do desátého výročí sňatku poroditi děti všechny a docíliti úplného ukončení sexuálního vztahu se svým manželem. V tomto období se mohou spolehnouti, že láska k dětem a společenský nátlak jejich muže doma udrží. Tak jako si moudrá nevěsta vždy ví rady, jak udržet četnost pohlavních styků co nejníže, stejnoKráceno (Editor)

6918

15.12.2002 3:55

Ten článek

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 6918

už ve Zvědavci máme. Je tady: http://www.zvedavec.org/humorSQL.php?clanek_id=74 [smích]

6919

16.12.2002 10:52

Chraňme muže!

Emma Bovary 209.?.?.?

>Stefane, prosím vás, mírněte svůj slovník. Když už musíte použít vulgárnost, tak ji aspoň vytečkujte. Jinak mě tady moji odpůrci sežerou<

Mne to nevadí

6948

18.12.2002 2:09

RE: Chraňme muže!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 6948

emco, co ti nevadi, muj slovnik nebo to, ze nekdo bude sezran???
toz ne to upresni, kdyz mame ty vanoce!
stefan

7009

18.6.2003 21:39

Chraňme muže!

Gentleman paladin (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Paní autorko musím uznat že článek mě opravdu zaujal a to ačkoliv nejsem 100% muž musím s ním ve většině názorovosti souhlasit.
Četl jsem i zběžně některé reakce a hledal především reakci žen moc jich nebylo. [pláč] Určitě je extremí feministka velice nebezpečná. Neříkám že muž je svatoušek. Ale to co předvádějí některé takzvané feministky je opravdu děs a síla. Měli by se zastavit a několikráte se zamyslet. Myslím si že dnešní muži ti co jsou uvědomělí berou ženu jako rovnocenou bytost. Já třeba ano. Ale vidím už i případy převráceného kdy žena je brána nad muže. no (jako je v USA obrácený rasizmus kdy černoch je na tom někde mnohem lépe než běloch) Zkrátka že to jde do druhého estrému a z toho co hlásá rovnoprávnost je jen utlačovatelka.

Jak se také říka je nejednodužší si říci že za mé neštěstí může jen vždycky ten druhý. Ale to že ona sama se může mílit už nepřizná. Občas mi připadne že některé se stávají feministkami jen proto aby mohl se mstít a omlouvat a vymlouvat své chování na feminismus.

Ale je težké se pochvalně vyjadřovat k článku který blahořečí muže když nezhodnotilo neřeklo svůj názor vícero žen. I když si myslím podle toho co jsem kdy tak slyšel že asi velká většina jich bude pro a i z řad feministek kterým jde skutečně o tu rovnoprávnost.

Apropo dá se poučit z historie jak se těm ženam říkalo dělaly nepořádek rozbíjely okna vytríny? Bohužel jejich označení mě vypadlo z paměti.

Myslím si že dnes je žena rovnoprávná a dosáhne všeho po čem touží když skutečně chce a není líná. A také když má na to proporce.
Tím myslím teď konkrétně ženy u pěchoty - je to sice fajn když jsou ženy mezi muži a bojují. Ale co jeich zdraví? Ale na druhou stranu je to zase jejich rozhodnutí a jako takové je jej potřeba respektovat.

Ale tento problém je asi také hlavně na vyně selhání rodiny. Těžko hledat viníka kdo to začal ale myslím že chyba je u obou pohlaví a že ve směs vyjde nastejnou váhu.

Snad jsem se v tom svém textu moc nezamotal a myšlenka správná vyjde najevo.

15160

14.2.2005 11:06

Chraňme muže!

Lady 194.?.?.?

Z dam, ktere maji ve svych malych hlavinkach zachovane pouze centrum radobymoudrosti a podlezani, se mi zveda kufr. Nekdy se stydim, ze jsem zenska.

30302

Tuto stránku navštívilo 6 957