Diskuze k článku

Nezávislá veřejnost u soudu: Fízlové a novináři

Příspěvků 29

15.7.2010 23:41

To je "humus" číst - nejsem právník,ale co je moc , je příliš!

Laskavý 88.?.?.?

Podle obžaloby se provinili tím, že v prosinci 2008 v okolí pražského Palackého náměstí vylepovali malé samolepky s nápisem "Svobodně – Národně – Sociálně Odpor. org Odpor! Odpor! Odpor!".

Protože text odkazoval na webové stránky neonacistického národního odporu, který šíří myšlenky rasové nesnášenlivosti a nadřazenosti bílé rasy, posoudila to státní zástupkyně Zdeňka Galková jako propagaci nacismu. To je komentář na IDNES.CZ

Opravdu jsem netušil, že za vylepování "malých" samolepek na kandelábry,kterých si normálně člověk ani nevšimne,protože na sloupech jsou vylepovány většinou samé blbosti,reklamy na nic a na dvě věci, je možné dát lidi do vazby a policejně je šikanovat!
Fakt, taková právní zvěrstva si netroufla za bolšána ani příslovečná STB! Nepustit k soudu ani rodiče obžalovaných je jenom ukázka, kam až jsme se dostali u nás s "demokracií".
Komentáře netřeba! Je vidět, že i novinářům z IDNES podobné praktiky lezou "z prdele"! Reportáž je dobrá.
[bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

224181

16.7.2010 7:27

RE: To je

p. 125.?.?.?

Reakce na 224181

...uz doufam vite proc komuniste NEBYLI po sametove taskarici/ovce cinkali a beceli sametovymi hlasky a Havlove spolu s UVKSC provadeli zlomyslne taskarice/ vylouceni z politickeho,soudniho,policejniho,vladniho a jineho deni......Slysite to ohlusujici ticho ktere oznamuje jakoukoliv absenci humanity proti barbarskemu vrazdeni na mori. Kde je vase svedomi soudruhu Havle...Narod ceka.

224206

16.7.2010 0:20

.. stastna tot zena - L. Horakova - ze to uz ma za sebou ..

steve 67.?.?.?

.. zadna verejnost, zadni rodice .., to je zrovna mohli ukopat pred soudni budovou .., ucet za umyti chodniku poslat rodine, tuto nasladne ukopat take a ucet nechat zaplatit danovym poplatnikum ..
.. ale, - ze ten "koser bykovec" si tu nasi "pajustici" vychoval k obrazu svemu .. co !?
.. fasismus byl hnuj, toto je vyssi vyvojove stadium, - "koserismus"..

224184

16.7.2010 0:26

.. a Eriku, ..

steve 67.?.?.?

.. Eriku - prubezne informuj !!! Ne vsichni maji stejny dostup a neco by mohlo zapadnout !! Hodne Zdravi.

224185

16.7.2010 0:59

Křeč

Hyrogen 83.?.?.?

Další křeč systému. Už dopředu ví že by neobhájil, tak se snaží o cenzuru. Jen tak dál...

224188

16.7.2010 1:04

Markus Pape

Hyrogen 83.?.?.?

Pape musel být přítomen aby mohl psát další tendenční bláboly jako tento: http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=162&r=nazorya&idc=1416971

224189

16.7.2010 4:48

Fizlove a novinari ?

Satanist 207.?.?.?

To snad ne pane Sedlacek, dejme tem fizlum a novinarum nazev jakym jim pravem nalezi......, treba posluhovaci proradnejch swini! Tohle prirovnani na ne pasujee jak prdel na hajzl! Meli by si obcani v zemi cesky uvedomit co si tenkrat klicema vyzvonili a konecne se probudit. Urcite by dosli k nazoru, ze vsecky ty ruzny swine ktery obcanum v cesky republice jen skodi tim ze zavadi horsi democracii nez tu co zavedli zidobolsevici v 50 letech uz davno meli rozvesit po kandelabrech. [zahanbení]

224198

16.7.2010 6:45

dalsi krec systemu

vinny 88.?.?.?

Vsak prijde den-jednou budou viset,zadne cinkani klicu nebude.

224203

16.7.2010 8:17

Plešky a fašouny

HempValley 78.?.?.?

nesnasim, a vim proc, ale toto je fakt uz presprilis! 9 mesicu vazby za samolepky a to jeste prakticky nic nebylo rozhodnuto.. prej by mohl pokracovat ve trestne cinnosti, to jako lepit dalsi nalepky? ooo boooze jaka to hruza, se divim ze jeste nevisi na sibenici. Dneska sou "cesti teroristi" plesky, kdo bude priste? Lidi co ziji zdrave a cvici jogu? Ohrozuji tim prece "narodni bezpecnost a zajem" kdyz neobedvaj v mcd bo neskakaj jak tv piska.. "Mas mikinu s kapuci? Maris policejni sledovani => 2 roky na tvrdo.."

224211

16.7.2010 8:24

Stížnost na soudkyni

Erik Sedláček 84.?.?.?

Ze stížnosti na soudkyni:

2. Jak stěžovatel, resp. jeho obhájce, zjistil, v jednací síni bylo již před vyvoláním věci v části určené pro veřejnost přítomno cca 10 osob, mezi nimiž poznal občanského aktivistu Marka Papeho a několik příslušníků Policie České republiky v civilu. Veřejnost, která měla o účast na hlavním líčení velký zájem, nebyla do jednací síně vpuštěna s výjimkou několika novinářů vůbec, a to včetně rodinných příslušníků obžalovaných.

3. Když se obhájce stěžovatele dotazoval M. Papeho, jak je možné, že se do jednací síně dostal ještě před vyvoláním věci, dozvěděl se toliko, že si to dotyčný „umí zařídit“.

4. Podle ustanovení § 11 odst. 1 in fine vyhlášky č. 37/1992 Sb. o jednacím řádu pro okresní a krajské soudy není přípustné, aby se kromě soudních osob někdo další zdržoval v jednací síni před vyvoláním věci.

5. Ponecháme-li stranou otázku, jak si pan Pape svou účast „zařídil“ a jak se mohli do jednací síně dostat policisté, je zřejmé, že předsedkyně senátu JUDr. Věra Bártová se popsaným jednáním dopustila hrubého porušení předpisů o jednání před soudem a ohrozila tak nezávislost a nestrannost soudu.

224212

16.7.2010 9:57

RE: Stížnost na soudkyni

Hyrogen 83.?.?.?

Reakce na 224212

Nemyslel jsem si že to někdy řeknu ale je to tak. To co předvádí justice v tomto případě, je skutečně horší než politické procesy za komunistů!

224217

16.7.2010 11:25

RE: Stížnost na soudkyni

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 224217

Tento proces považuju taky za nesprávný, ale zase takové blbosti bysme psát neměli...nebo snad policie ty obviněné mučila, přinutila je k tomu, aby se přiznali a naučili nazpaměť své výpovědi před soudem??? Jejich obhájci přiznávají jejich vinu a žádají jejich trest, jako to bylo v padesátých letech?

224224

16.7.2010 20:48

RE: Stížnost na soudkyni

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 224224

Pravda na tezkou i fyzickou nakladacku zrejme nedoslo, ale za 9 mesicu se da s clovekem psychicky slusne zacloumat. Odpor lezi leckomu v zaludku, leckdo si kolem toho udelal zivobyti a policajti v boji proti extremismu musi vykazovat vysledky, ktere se maji libit v zahranici. Ale kurnik sopa, ve skutecnem pravnim stane je nepripustne, aby neco takoveho mohlo ovlivnovat trestni kauzy.

Jak je mozne, ze si aktivista Markus Pape muze dovolit drze rict, ze si neco dokaze zaridit a to prosim verejne pred soudem?!! Soudci nevadi, ze tim dokazu si zaridit byly poruseny zakonem stanovena pravidla? To ma byt projev nestraneho soudu aspon z formalniho hlediska?

Dozvedel jsem se nejake detaily z kauzy popalene Natalky, kde se angazoval taky Marcus Pape a nestacil jsem zirat. Jediny, kdo se dokazal verejne ohradit v regionalnim tisku "celebrite" Kudrikovi byl mistostarosta Vitkova pan Vicha. To, kdyz pan Kudrik zacal davat kazani o moralce a slusnych lidech, tak mu sdelil, ze lide slusni ve strednim veku a pracuji a naparazituji na ostatnich. Bylo to pouze v regionalnim tisku, velka media o takove komentare nemaji zajem.

V jednom z clanku bylo uvedeno, ze pan Kudrik kradl a specializoval se na naftu a benzin, meketere veci se musi psat mezi radky. Kde bych se na zaklade prava na informace mohl dostat k expertizam hasicu z toho vyhoreleho baraku? Jenomze to je prace pro skutecne novinare. Byl ten barak oficialne odpojeny od vody a elektriny? Taky by to nemelo byt problem zjistit, ale ono lepe zni, ze pachatele jednali promyslene a odpojili vodu, aby neslo hasit.

V Bruselu se prece vi, ze my Cesi jsme rasisti a jsou problemy s vizy s Kanadou, tak bylo treba ukazat, ze CR to nepodcenuje. Vlk se nazral a koza zustala cela. V Kanade uz maji povedomi, kdo je "cesky cikan" a zjistili, ze spoluziti neni jednoduche. Ano toto je generalizace a doplaceji na ni, ti co musi tvrde pracovat, aby uspeli v ceskem "xenofobnim" prostredi, tady Karel Dolejsi z BL rozvadi, ale pouze na Kubance, zrejme cikani v tom okresnim meste nebyli problemovi. A doplaceji na to ti cesti cikani, co chteji normalne parcovat a zit, ale jejich drtiva mensina. I z toho duvodu, ze existuje cenzura korektnosti a politicko-ekonomicke tlaky.
http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.pht...
http://www.blisty.cz/2010/7/16/art53513.html


Aby byl jasno. Lidi , kteri hazou zapalne lahve v noci oknama jsou u me zbabeli sraci, ale i oni maji pravo na vysetreni kauzy bez politickych tlaku. A pro fungovani pravniho-demokartickeho statu je nezavisla justice jednou ze stezejnich podminek jeho existence. Neexistuje-li nezavisly pravni rad, nemuze existovat demokraticka spolecnost, ale se bude dobre darit zkorumpovane demokrature jako vyvojove stadiu k totalite.
http://zpravy.idnes.cz/k-soudu-prisla-az-napotreti...

224248

16.7.2010 21:29

RE: Stížnost na soudkyni

steve 67.?.?.?

Reakce na 224248

.. zde je link, ktery postoval nick "HYROGEN" - na PAPEHO ..
---
http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=162&r=nazo...
....................
.. zde cast(zaver) jeho clanku:
.. O autorství článků, provozovateli webu Národního odporu nebo o Janově není v obžalobě ani zmínka. Žalobkyně to tedy zkouší jako kdysi její předchůdci v případu Al Capone. Největší americký gangster všech dob byl nakonec odsouzen k dlouholetému trestu vězení nikoliv za organizovanou kriminalitu a četné vraždy, ale za daňové podvody. Dnes tuto metodu nikdo nezpochybňuje.

Demokracie se brání

-------------------------
!!!!

.. zalobkyne ho tedy muze zavrit za to - ze neni buzerant !!
Pochopil jsem to demokraticky spravne !?

224249

16.7.2010 22:05

RE: Stížnost na soudkyni

Hyrogen 83.?.?.?

Reakce na 224224

Detaily ponechme stranou. Výsledek je myslím stejný.

224250

16.7.2010 9:53

První stání

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Upřímně by mne zajímalo kdo tuhle formulaci vymyslel, ale bude to asi z reality. Když vidím naše soudnictví, tak mi z toho opravdu už stojí!!! Ale né poprvé...

Krysa

224216

16.7.2010 10:02

Doba se nachyluje

Kadlik 90.?.?.?

That whenever any Form of Government becomes destructive of these ends, it is the Right of the People to alter or to abolish it, and to institute new Government, laying its foundation on such principles and organizing its powers in such form, as to them shall seem most likely to effect their Safety and Happiness. Prudence, indeed, will dictate that Governments long established should not be changed for light and transient causes; and accordingly all experience hath shewn that mankind are more disposed to suffer, while evils are sufferable than to right themselves by abolishing the forms to which they are accustomed. But when a long train of abuses and usurpations, pursuing invariably the same Object evinces a design to reduce them under absolute Despotism, it is their right, it is their duty, to throw off such Government, and to provide new Guards for their future security.
P.S.
Vse si pisem a znamename brzo zuctujeme [cool]

224218

16.7.2010 20:03

Normalni stav

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

a spravedlnost po cesku.Pane Sedlacku, Cesi jsou levicaci ochotni verit tomu, ze jsou ti nejspravedlivejsi a nejmoudrejsi na celem svete, mam pro vas velmi spatnou zpravu, byvala komunisticka verbez v justici si brzy bude delat co se ji zamane.

224244

17.7.2010 22:24

RE: Normalni stav

Kuk 89.?.?.?

Reakce na 224244

Né, Češi nejsou levičáci. Kdyby tomu tak bylo, volby by dopadly jinak. Příbuzná mi po mnohaleté zkušenosti tvrdí, že Němci mají vůči sobě navzájem daleko vyšší sociální cítění nažli mi Češi. Češi jsou podvedení, pohodlní, děsně konformní, neskutečně naivní a docela dost hloupí. Osobně si myslím, že stav v kterém se nacházíme je již nevratný. To co si tady v té zemi nechávají lidé líbit je otřesně do nebe volající. Ale Češi mají v pí..i. A verbež v justici není bývalá komunistická. To je prostě buď verbež nebo není. Světonázor v tomto případě s Tím nemá co dělat.

224343

16.7.2010 20:05

Podobný modus operandi, jen o něco chytřejší

Croix 78.?.?.?

Přidávám sem téměř doslovně stejný komentář k této věci, jako jsem napsal na jiném alternativním serveru, neboť popisuje obdobný modus operandi naší justice, jako v jednom starším případě: Přece to s Vondrákem nezpackají úplně stejně jako kdysi Vesecká s Pechancem. Tam byl u soudu kde kdo z veřejnosti, i příbuzní a kamarádi, aj to bylo nepříjemné a když si moh kdekdo poslechnout v závěrečné řeči advokátovo shrnutí o tom, že byl označen jako pachatel i někdo jiný určitý (pamatuji si kdo), kdo měl na sobě navíc oděv v barvě toho kdo byl u zabitého nejblíž, narozdíl od jiné barvy oděvu Pechancovy, a že dvě klíčové svědkyně (cikánky) podle jiných svědků v době incidentu ve skutečnosti byly před restaurací, to bylo k popukání… Ale jak pro koho… Ale stejně se to muselo dopéct. Teď je to už chytřejší, jen ten Pape je stejný…

224245

18.7.2010 0:29

Inspirace ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Žádám vás, abyste dohlédl na to, že proces bude probíhat s vyloučením veřejnosti.
Předpokládám váš souhlas a pošlu deset svých spolupracovníků, aby nahradili publikum.
Z dopisu H.Himmlera ministerstvu spravedlnosti ohledně procesu se spiklenci Popitzem a Langbehnem, podzim 1944.

224348

18.7.2010 18:39

RE: Inspirace ?

smoke 89.?.?.?

Reakce na 224348

Já bych inspiraci viděl nejspíše zde. Měl jsem to před pár lety půjčené z knihovny a byl jsem velice překvapen jeho metodami při důkazním řízení a schopností udělat politický proces se záškoníky, sabotéry, teroristy a špiony z téměř z jakéhokoli případu. Namátkou některé kapitoly:

1) Případ nekompletní dodávky kombajnů
2) Případ zkázy parníku "Sovětskij Azerbajdžan"
3) Případ sabotáže v elektrárnách SSSR
4) Případ trockisticko-zinověvského teroristického centra
5) Případ antisovětské "pravicově-trockistické frakce"

224388

18.7.2010 19:49

RE: Inspirace ?

steve 67.?.?.?

Reakce na 224388

DOBRE !!, vice ..

224395

18.7.2010 21:00

Důležitý je prvek zastrašení!

Laskavý 88.?.?.?

Celý případ je od začátku veden bombasticky za pomoci médií,tak aby byli zastrašeni případní zájemci, kteří by se jenom přišli podívat a vyposlechnout si shromáždění Dělnické strany / dnes je ta nová pokračovatelka, ale na názvu vůbec nesejde/,kde se často ozývají názory, které usvědčují současnou moc ze lží,podvodů a krádeží! Státní "demokracie" už se dostala do takového stavu, že se bojí nějaké opozice,která není jenom bezzubá a nebojí se říkat pravdy bez přikrášlení! Havel lže jako prase,na Hradě je starý zloděj a na současné krizi má také podíl,sionistická banda zlodějů a vrahů vládne světu - stačí říci něco podobného, doložit to důkazy a již je člověk extrémista,zralý na kriminál!To je úžasné,kam jsme se to dostali po 20 letech budování "demokracie" , když ani už rodiče nesmí na soud se svými dětmi.Tady končí slova a začne násilí, ke kterému to všechno spěje.Možná i záměrně!
Celá kauza je od počátku zpolitizovaná a jejím účelem je zastrašit a odradit následovníky,proto se také "soudu"! / stejný systém jako za dob STB, kdy ten vždy správný soud musel vynášet ty jedině správné rozsudky - rozdíl snad byl ten, že příslušníci rodiny na soud směli přijít!!/,nelíbí, aby měl nestranné svědky svých justičných manipulací a protiprávního jednání!
Co dodat? Lepení malých samolepek na sloupy je v ČR v roce 2010
pomalu hrdelní zločin a lidé jsou drženi několik měsíců na vazbě, která je horší než samotný výkon trestu - říká se, že 2 měsíce vazby vydají za půl roku pobytu v normální base! Takže jeden je tam už 9 měsíců a druhý 6 měsíců a vazební důvody dávno pominuly! Také je zde specifika českého právního řádu a tím je možnost zneužívání vazby! O tom se ví i v právním mezinárodním kontextu, ale zatím se o tom kecá, ale nic se neděje, státní zvůle funguje dále! Do kdy ještě? [bliji]

224402

18.7.2010 21:18

RE: Důležitý je prvek zastrašení!

steve 67.?.?.?

Reakce na 224402

Laskavy, - a to jeste nevite, ze v prubehu soudu se prihlasi svedek, ktery oznami a dokaze, ze popirali holokaust a sirili antisemitismus !! Protoze to je "PRAVDA" a na to mame "zakony" ..

224406

19.7.2010 9:49

RE: Důležitý je prvek zastrašení!

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 224406

Ideálně svědek, který 6x přežil plynovou komoru.

224427

19.7.2010 11:33

RE: Důležitý je prvek zastrašení!

Six 85.?.?.?

Reakce na 224402

Ono nejde o samolepky, ani hole hlavy, ani cokoliv jineho. Jde o to, ze politicky vliv v teto zemi nesmi ziskat nikdo, kdo by to jenom na chvili myslel trochu vazne s "bojem" proti korupci, klientelismu, kriminalite. Nikdo, kdo alespoň trochu dokaze myslet i na druhe. Nebo je alespoň z pocatku nasakly takovymi idealy. Nikdo, kdo by mohl nahlednout pod poklicku, jak se ten zahnilej, jedovatej politickej gulas u nas vlastne vari a mohl ty veci pustit na verejnost. To je nepripustne. Protoze by musela spousta vlivnych lidi pred zakonem opustit republiku.

224431

19.7.2010 14:33

RE: Důležitý je prvek zastrašení!

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 224431

Zdá se mi, že jste to v krátkosti velice pěkně vystihl. Skutečně, každý kdo nějakým způsobem ohrožuje stávající systém (a tím nemyslím demokracii, prostě Systém, na kterém dnes vše běží) je označen jako extremista, nacionalista, popřípadě komunista a dalšími nepěknými nálepkami.
Veřejnost se nepídí po tom, zda ona nálepka byla použita po zásluze. Lidé si v novinách přečtou, že policie chytila a zavřela extremisty a oddychnou si, že je zase bezpečněji. Ani si přitom neuvědomí, že ten extremista byl jejich soused, který žádným skutečným extremistou nebyl, ale naopak se dožadoval, aby společnost fungovala tak, jak deklaruje ústava a další dokumenty.
Dnes je tedy požadavek ústavnosti a skutečné demokracie považován za extremismus. Jedná se evidentně jen o úhel pohledu neboť extremismus je to jen pro korytáře, kterým tento tzv. extremismus hrozí ztrátou koryta.

Shrňme si to:
Pojem vs Skutečnost:
extremista = občan požadující funkční právní stát
demokracie = fašistická diktatura korporací
volný trh = neomezený výprodej národních ekonomik globálnímu kapitálu
volby = něco jako Vánoce, připomínka ideálů
spravedlnost = na vině je ten, kdo má horšího právníka
právní řád = soubor pravidel jejichž aplikace se řídí ekonomickou situací dotčené osoby
rasismus - požadavek většiny, aby se i menšiny podílely na svém ekonomickém zabezpečení

S podobným překladovým slovníkem by se člověk mohl něco dozvědět i mainstreamových zpráv.

224442

19.7.2010 20:36

RE: Důležitý je prvek zastrašení!

Croix 78.?.?.?

Reakce na 224431

Pane, máte naprostou pravdu, výstižněji se to napsat nedá. Na blogu Ivo Vašíčka , který patří k Pirátské straně, se objevil článek od něj o tom, jak byla i tato strana označena již za nesystémovou a extremistickou skupinou "Vyměnte politiky", která vlastně radila, aby lidi kroužkovali, ale volili pořád ty samé kandidátky, dobrý trik. Protože na ty kandidátky se stejně jiní než dobře vybraní nedostanou. "Vyměňte politiky" byla taky jen další záludnost dnešního establishmentu. Zde pak Piráti v možnosti uvést je jako svoji volební preferenci chyběli s výše uvedeným zdůvodněním. Článek se jmenuje "Manipulatoři z Facebooku". Doporučuji k přečtení. Je to doklad, že Six uhodil hřebíček na hlavičku. Dneska jsou to natvrdo "Dělníci", zítra kdokoliv jiný , kdo by dnešní "Národní frontu" rozrušil. TOP09 a VV jsou evidentně směšné oblbováky pro voliče. Otázkou je, zda tento jejich úspěch a jiných takový neúspěch jsou reálné, nebo souvisí s elektronickým vyhodnocováním voleb na centrální úrovni...

224466

Tuto stránku navštívilo 5 777