Diskuze k článku

Brutální útok na mírový konvoj v mezinárodních vodách

Příspěvků 149

31.5.2010 16:48

NYNÍ JE JASNÉ ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Nyní je jasné, proč jim záleželo tolik na tom, aby v tomto regionu na následující 4 roky zvítězila pro israelksá lobby v čele s panem knížetem. Chystají nové prasárny, tak jim moc záleží na "klidu" v srdci Evropy.

220671

31.5.2010 17:32

RE: NYNÍ JE JASNÉ ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 220671

...na "klidu"....kdepak spíš naopak...musí nás vystrašit nějakým fingovaným teroristickým útokem v Praze v metru...a hned se bude stavět radar...neonacistická klika (Netanjahu, Berlusconi, Topolánek, Bush apod.)si neodpustí prohru s Ruskem

220681

2.6.2010 10:58

RE: NYNÍ JE JASNÉ ...

Kadlik 90.?.?.?

Reakce na 220681

JJ vsadil bych se ze agenti mosadu uz jsou ready v praze amj vse pripraveny a uz se ceka jen na to spravny okultni datum a mavnuti cervenyho praporku [bliji]
to bych blyl velebnosti

220933

31.5.2010 16:49

no

dub 89.?.?.?

v normálním světě by okamžitě následovaly sankce, bojkot a zákaz exportu jakýchkoliv zbraní tomuto fašistickému státu...

220672

31.5.2010 19:43

RE: no

fohat 85.?.?.?

Reakce na 220672

ale,Alfrede,ten opakovaný vtip není vtipem. http://en.wikipedia.org/wiki/Alfred_Naujocks [oči v sloup]

220706

31.5.2010 17:42

To je prachobyčejné pirátství.

Vodník 83.?.?.?

Došlo k němu v mezinárodních vodách. Tj. ode dneška může israelské kommando "zkontrolovat" jakékoli "podezřelé" plavidlo kdekoli na světě.

220683

31.5.2010 18:58

RE: To je prachobyčejné pirátství.

anti-anti 94.?.?.?

Reakce na 220683

Izrael může kontrolovat jakékoli plavidlo kdekoli a kdykoliv na světě. Loď Arctic Sea je tomu příkladem. Nějaký problém? Čerstvě zvolené poslanec Karel Schwarzenberg vám to může potvrdit. Loď Palestinců plná novinářů (včetně ČT) deklarující, že popluje do Izraelem zakázané zóny nemohla ani nic jiného čekat. Doufám, že je všem jasné, že nebyl nejlepší nápad zmlátit vojáka Izreale.

Video z bitky humanitárních pracovníků s vojáky:
http://dover.idf.il/IDF/English/News/today/10/05/3...

220696

31.5.2010 19:22

RE: To je prachobyčejné pirátství.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 220696

Cituji Vas:
Izrael může kontrolovat jakékoli plavidlo kdekoli a kdykoliv na světě.

Nelze verit vsem vlhkym snum, co napisou nekde do novin. Rekl bych, ze jsou plavidla, ktere by se kontrolovala velmi obtizne a nemluvim o vodach, kde by bylo velmi problematicke ve zdravi vplout a taky se ve zdravi vratit zpatky.

Dalsi Vase citace: Nějaký problém? To jste polozil velmi zajimavou otazku, pravdepodbne se tim ted zajimaji na zasedeni vlady v Tel Avivu a snazi se najit ty spravne odpovedi.

Sem se dneska zacetl do toho stareho stratega Sun C'. Mimo jine taky rekl neco v tom, smyslu.

"Kdyz se tvuj protivnik chysta udelat chybu, dovol mu, aby ji udelal."

220702

31.5.2010 20:07

RE: To je prachobyčejné pirátství.

anti-anti 94.?.?.?

Reakce na 220702

Izrael zasahuje po téměř celém světě a provokatéři, kteří mají v plánu nenechat loď zkontrolovat se nemají co divit. Izrael chtěl kontrolu lodí v přístavu Egypta nebo Izraele. Že akce kontrola lodi nedopadla dobře není vina Izraele, ale posádky, která nejednala s Izraelem o kontrole, ignoroval výzvy vojáků a dle Izraelských vojáků jim posádka ukradla zbraně a postřelila jejich vojáky. Nevěřím vyjádření Palestincům, že útok nevyprovokovali. Měli čas jednat s Izraelem o eskortování do přístavu.

http://www.lidovky.cz/flotila-mirici-do-gazy-po-dv...

220709

31.5.2010 20:25

RE: To je prachobyčejné pirátství.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 220709

Vida clovek pouzije slovicko téměř a uz to zni vcelku realne i pro neateistu jako jsem ja. V kazdem pripade v hantyrce mezinarodniho prava znamena takova kontrola, kde neni svoleni veleni posadky lodi, akt pri kterem je poruseno mezinarodni pravo. Pravda slovo pravo by museli sioniste hledat v slovniku cicih slov a potom by potrebovali jeden semestr seminare, aby dokazali vstrebat vyznam tohoto slova. Izrael provedl utok na civilni lode v mezinarodnich vodach pod vlajkami statu EU a NATO, takze bych si dovolil zapochybovat, ze to budou Palestinci, kteri budou muset neco vysvetlovat. Naopak vysvetlovat bude muset Izrael na cele s ministrem zahranici jako Lieberman by to mohl byt i tragikomicky kabaret.

220713

31.5.2010 20:38

RE: To je prachobyčejné pirátství.

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 220713

Přesně. Co jiného než pirátství je vniknutí na cizí loď se zbraní v ruce v mezinárodních vodách? Ale co jiného čekat od státu co běžně používá falešné pasy spřátelených států k atentátům a řeší zajmutí pár vojáků masovým bombardováním? Bohužel oproti jiným státům, jejichž existence je považovaná už za zločin a který se beztrestně nemohou ani uprdnout, Izrael dosud nenašel to stéblo co by konečně zlomilo ty záda velbloudovi z OSN.

220716

31.5.2010 20:48

RE: To je prachobyčejné pirátství.

anti-anti 94.?.?.?

Reakce na 220713

Podle mezinárodního práva neměla maximálně tak vypuknout bitka mezi vojáky a posádkou. Mezinárodní vody jsou tam kam nedolétnou izraelské vrtulníky. Ve Středozemním moři mezinárodní vody nejsou, v moři jsou jen hranice států. Mezinárodní vody začínají přibližně 370 km od pobřeží.

Incident se stal ve vodách Izraele.

220720

31.5.2010 20:54

RE: To je prachobyčejné pirátství.

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 220720

Incident se stal ve vodách Palestiny.

220723

31.5.2010 21:42

RE: To je prachobyčejné pirátství.

Vodník 83.?.?.?

Reakce na 220720

>Incident se stal ve vodách Izraele.
Ne. Podle Haaretzu se stal v mezinárodních vodách.

220731

31.5.2010 21:49

RE: To je prachobyčejné pirátství.

djb 90.?.?.?

Reakce na 220720

Vaše google-rychlostudium je zřejmě nedostatečné.

Vody Izraele končí cca 30 km od pobřeží i kdybyste se na hlavu stavěl.

To co končí těch 370 km je ekonomická zóna, kde má Izrael právo přednostně lovit ryby, ale ne střílet aktivisty.

Těch 370 km by mimochodem znamenalo, že se to možná stalo současně ve vodách Kypru a Izraele. Začínáte asi tušit, že ve Středozemním moři to nebude tak jednoduché.


Izrael nemůže útočit na celém světě, nebo co to blouzníte o pár příspěvků výše. On to dělá to je pravda, ale to neznamená, že na to má právo.
(vrah vraždí, lupič krade - provoz činnosti je nelegimitizuje, chápete?)

220733

31.5.2010 22:10

RE: To je prachobyčejné pirátství.

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Reakce na 220720

To je zajímavá územní míra "až tam kam doletí izraelské vrtulníky". Když v Tel Avivu trochu zamakají na doletu vrtulníků, budou všechna moře izraelská. Zkuste poposednout, asi jste si přisedl vedení [velký smích]

Překvapuje mě, jak jsou proizraelští fandové rozhořčení, že se aktivisté poprali s IDF. IDF na jejich lodi nemělo co dělat, tak prostě dostali na budku, jen co se slanili na palubu.

220737

1.6.2010 1:12

RE: To je prachobyčejné pirátství.

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 220737

Je důležité si uvědomit jak se chovají pobřežní jednotky jiných států kdyby jim do vod vniklo plavidlo považované za potenciálně nepřátelské. Je normálem se s ním setkat ve dne, oznámit megafonem nutnost vstupu na palubu a o to požádat. Pak teprve vyhrožovat silou. Ovšem vše ve výsostných vodách státu, neb v mezinárodních vodách na to nemají právo. Akt Izraele je aktem válečným, kriminálním pirátstvím a zasluhuje za to opovržení celého světa. Bych s s nimi už nebavil a to do slova. Nic vám nedám ani neprodám, nic od vás nekoupím, nebudu se s vámi bavit o ničem, jste pro mne nula, neexistujete. To se vám jenom zdá. [bliji]

220757

1.6.2010 12:11

RE: To je prachobyčejné pirátství.

kosk 93.?.?.?

Reakce na 220720

maximální dolet například vrtulníku Apache je 1899 Km (bez přídavných nádrží je to 407 Km)

Pokud bychom uvažovali jako Vy ...

220808

1.6.2010 12:19

RE: To je prachobyčejné pirátství.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 220720

Nejen, že je toto stvoření od základu zlé, prohnilé a skrznaskrz oslizlé. Toto stvoření je také nesmírně hloupé. Toto stvoření, ačkoliv je jistě chazarského původu, v žádném případě nenaplňuje pohádku o vyvoleném, národě, který by měl jít příkladem ostatním. Je to přesně naopak. Pokud by si měli lidé vzít za vzor tohoto nenávistného Gluma, pak by se mezi sebou brzy pozabíjeli.

Jen nacistická chazarská zrůda dokáže obhajovat pirátství a vraždění. A lže dokonce i poté, co je ze lži usvědčena. Co ale čekat, od takové hroudy slizu, že? Vždyť oni jsou k tomu vedeni svými nacistickými pohlaváry! Může být větší důkaz o tom, že Chazaři rozhodně musí být úplní idioti, když se nechají takhle tahat za nos a ještě si myslí, že jim ty bláboly sežere i obyčejný gój?

Děláš židům ostudu, ty prolhaný hloupý Glume!!! [bliji] [bliji] [bliji]

220809

2.6.2010 7:39

RE: To je prachobyčejné pirátství.

p. 125.?.?.?

Reakce na 220809

... jsme /my mirumilovni lide na celem svete/ stale prekvapovani akcemi siofasistu,kterym nerozumime. Proc ?, domnivam se,ze neni v nasich silach pochopit a nebo zmerit hloubku a iracionalni intenzitu jejich zurive nenavisti k nam ...

220924

1.6.2010 16:10

RE: To je prachobyčejné pirátství.

pje 195.?.?.?

Reakce na 220720

Já vám rozumím. Svým způsobem, mám na to zaplaťbůh bohaté vzdělání... Zkuste probádat interpretace stručného "cogito ergo sum", jste-li toho schopen [smích]

220847

1.6.2010 1:17

RE: To je prachobyčejné pirátství.

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 220709

Jo a proto se IDF tak slušně spustila v noci na palubu z vrtulníku, aby je požádala o spolupráci? Komandům z IDF posádka ukradla zbraně? A jinou neznáte? Tu o sedmimílových botách třeba?

220761

2.6.2010 0:22

RE: To je prachobyčejné pirátství.

anti-anti 94.?.?.?

Reakce na 220761

Video jak mírový aktivisté a humanitární pracovníci mlátí izraelské vojáky jsi viděl? Ne? Tvoje hloupost a ignorance!

Tak teď tu slíbenou pohádku:
Je hluboká bezelstná noci bez mráčků. Všichni na palubě mírové lodi klidně spí. Izraelci se rychle přibližují k lodi. Příslušník IDF právě pročítá zprávu Mossadu - seznam aktivistů k odaktivnění. Nejduležitější z nich se nacházejí ve spodních patrech lodi, poblíž kajut ze kterých je slyšet jen lehce ševelí oceán. Po chvíli se příslušník rychle sveze po laně z vrtulníku opatrně, zamíří do podpalubí ke kajutám a nasazuje na svou zbraň tlumič. Poté lehce stiskne spoušť a tichá rána zneškodní spícího mírového aktivistu a poté stejný osud čeká humanitárního pracovníka v kajutě vedle. Šance na mír je zažehnána a sionistický průmyslově-vojenský komplex může dále pokračovat.

220900

2.6.2010 0:35

RE: To je prachobyčejné pirátství.

Andrew Siddur 62.?.?.?

Reakce na 220900

„bezelstná noci bez mráčků“,
„poblíž kajut ze kterých je slyšet jen lehce ševelí oceán“


Hm... v hebrejštině ty věty možná dává nějaký smysl...?

220901

2.6.2010 0:42

RE: To je prachobyčejné pirátství.

steve 97.?.?.?

Reakce na 220901

.. v original hebrejskem textu je uvedeno na konci - "Sieg Heil", pisatel na to zapomnel. Napoprve mu to velkoryse odpustime ..

220902

2.6.2010 2:18

RE: To je prachobyčejné pirátství.

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 220900

Video jsem viděl, pár vyděšených pasažérů se ohánělo tyčemi, asi jako by udělal každý, kdyby ho v noci z vrtulníku přepadli ozbrojenci. Netušíl jsem že IDF chlapečkové nemají nervy na to když se někdo brání, holt jsou zvyklí střílet na dálku školačky a lámat ruce dětem, ovšem jen když jsou v přesile.

220906

31.5.2010 23:20

RE: To je prachobyčejné pirátství.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 220702

Ano René, dnes stačí počkat na další chyby rozpadajícího se systému moci. Že kope už téměř v bezvědomí, to je zřejmé z jejich argumentace, kterou soudný člověk těžko spolkne.
S rozpadem starého systému se vždy souběžně rodí systém nový. Buď je ten nový jen překlopením starého do opačného obsahu nových pojmů - anebo se poskládají historická fakta do jiných vazeb.

Teprve nedávno mi došlo, proč se asi zanedlouho změní názor na Hitlera. Netušil jsem, jak hluboko se Hitler dostal do oblasti mystiky a znalosti jiné historie planety Země. Asi teprve vyjde najevo, že on vlastně přivedl mimozemské civilizace na naší planetu. Na základě podobnosti, jak jinak. Přivedl tu skupinu, která měla podobný charakter jako on.
A ti, kdo v církvi (už propojené s finančním světem) znají skutečnou úlohu člověka v prostoru, ti mu zřejmě nabídli příběh, ve kterém si zahrál první velkou roli "užitečného idiota". Mystické vlohy mu zařídily úspěch u obyčejných lidí - a vhodně přednesená úloha "vyvoleného národa" pak dovolila těm, kdo Hitlera financovali, směrovat jeho dravost do těch židů, kteří nesouhlasili se směrem vývoje, který dnes zastupuje skupina původních Chazarů, převlečená do dnešních majitelů "eko/nomiky" (= dozorci nad řízením cen a tiskem papírků)

Hitler sem přivedl zřejmě sortu "greys", od které dostal "nouhau" na létající talíře. Skutečnost, že "talíře" před koncem války testovali ve Kbelích - to se vysílalo i v naší TíVí (výpovědi dvou staříků).
A že při operaci "Pejprklip" se vše odstěhovalo do USA, to si každý můžete na internetu najít.
Internet jim kazí bábovičky, je nastavený tak, aby fungoval pro obě strany. Když ho zavřou nebo omezí, rozpad systému se pouze protáhne, to snad vědí. A asi už vědí, že spuštění války by vedlo jen k osudu, se kterým sem na planetu přišli "greys". K osudu technické, bez emocí fungující civilizace. Ti, kdo hodlali takto přežít, ti nepřemýšlejí v rozmezí několika generací, ti znají strukturu života zrovna jako já a mnozí další. Smrtelnost lidí dostala kdysi nabídku, jak se smrti vyhnout. Dnes jednu, tu původní cestu (genetické manipulace buněk) nahradila jiná, která spojuje hmotnou a informační (= elektrickou) složku vždy celého člověka.

Že se kvůli tomu budeme učit trochu jinou fyziku, to si můžete vyzkoušet na době, potřebné k pochopení "triku" v tomto videu:
http://www.youtube.com/watch?v=F1L9iHBvIFU .
Je to ukázka jiné, skutečné podstaty a možností člověka. Popis struktury úlohy a možností člověka ve vesmíru se už projevuje, zbývá jen poskládat příběh o jiné historii vesmíru.

Video nám v Čechách prý od zítřka mocní omezí. Asi vědí proč.
Tak si toto a jiná stáhněte včas.

220744

1.6.2010 0:19

RE: To je prachobyčejné pirátství.

Alexus 77.?.?.?

Reakce na 220744

JAnko, trošku nápověda by nebyla ?? V čem je ten trik ? Iluze 3D zobrazení ???

220753

1.6.2010 9:22

RE: To je prachobyčejné pirátství.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 220753

Alexusi, vtip je přesně v tom, že posun znalostí o realitě dostáváme v těchto "emergentních"(vnořených do nižší informační vrstvy) vstupech.
Jakmile totiž člověk uvěří, že jeho tělo má dvě souběžné složky - hmotnou a nehmotnou (informační) - tak ví, že informaci, třeba z počítače si může zobrazit ve 3D.
Ale nejsme připravení uznat, že ZOBRAZENÍ 3D je něco jiného než realita 3D. A to video byla obyčejná realita.
Jistě víš, že cokoliv, co se má stát hmotou, musí nejdřív existovat v podobě projektu, plánu, nebo vize. Mě už víc než před 20 lety vrtalo hlavou, Proč a jak se události projevují. A teprve v době počítačů je možné postupně spojovat tak neskutečné možnosti mezi projevem ve 3D a zobrazením ve 3D.

Zvaž možnost, že jsi přímým učastníkem té demonstrace nové fyziky. Přímo na jevišti, když budeš pomáhat tu legraci předvádět.

I potom bys psal o triku - anebo bys tu desku s půlkou těla jen posadil na vozík jako ti lidé na videu???

Paměťové mem/brány v našem chápání možného - ty drží hmotu "pohromadě". To, co dnes vypadá jako scifi, to bude za pár (set?) let součástí reality. Před 40 lety nikdo o mobilu nic netušil. Dálkovidění nebo dálkoslyšení je dnes také obtížně pochopitelné - když máte k dispozici jen popis a zkušenosti fyziky podle Newtona a Einsteina.
Budu nejspíš tyhle projevy ve 3D vysvětlovat na svých stránkách www.nejsmeovce.cz. Je k tomu zapotřebí nastudovat několik stránek mých textů, základny, ze které jiný pohled na fyziku vychází. Pak tahle videa teprve začne většinová populace vnímat z jiné informační základny.
Ale protože se musím taky občas věnovat práci, tak neslibuju žádný fofr s prezentací té "koniny". Tak se (pro jistotu) bude ten nový pohled na skutečnost jmenovat. Kvůli lidem, kteří nepřekousnou fakt, že by bývalý, vcelku neúspěšný učitel z hudebky mohl "pozávodit" všechny ty profíky, kteří investovali svůj život do maximalizace předchozí etapy poznání. IBP (informační bod prostoru) je esencí kvantového pohledu na svět, on je výplní tak malého kousku prostoru, že jej vnímáme jako "nic". To "prázdno" (vakuum vesmíru) je pak absolutní množinou těchto malililililililnkých "informačních bodů" (IBP). A převod mezi stavem informace, která je POTENCIÁLEM K POHYBU - do stavu, kdy je tato informace (nebo soubor informací) V POHYBU VŠECH SVÝCH ČÁSTÍ - to je ta "finta", kterou se postupně budeme uči řídit svým vědomím ve stále kratším časovém okamžiku.
Kouzla vždy vychází z nedostatku informací.
Česko patrně také čeká "kouzelná proměna". Zatím jí brání většinové naladění populace, hledání viníků místo hledání spolupracovníků.
....no, jede v tom celý svět, uvidíme, co se podaří "překlopit" do lepšího fungování.
Honza

220785

1.6.2010 9:38

RE: To je prachobyčejné pirátství.

Alexus 77.?.?.?

Reakce na 220785

Děkuju za odpovědi Honzo, podívám se na ty stránky a na info o tom.Moc díky [mrknutí jedním okem]

220787

2.6.2010 2:37

RE: To je prachobyčejné pirátství.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 220753

Celý trik spočívá v hadím muži.[smích]

220908

1.6.2010 16:15

RE: To je prachobyčejné pirátství.

pje 195.?.?.?

Reakce na 220744

Ve Kbelích testoval Kauba své bezocasé experimentální letouny, o ničem jiném ti staříci (pár jsem těch, co věděli, znal) nemluvili. Neradr bych vás ocejchoval jako strejdu vypravěče od splávku...

220851

1.6.2010 20:32

RE: To je prachobyčejné pirátství.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 220851

...kolik měly ty kulaté hvízdající talíře ocasů, to nevím. Startovalo to z místa kolmo nahoru. Máte-li jiné info, sem s ním. Termín "bezocasý experimentální letoun" je jinými slovy totéž co naše znalosti o podobě UFO.
Konec konců - ono se ukáže, kde se ta pravda schovává. Do jaké míry je Kauba blbě zapamatované "Haunabu" - o tom si nechte třeba zdát.
Za vypravěče příběhů se rád dosadím sám. O nic jiného v životě nejde - příběh, kterému uvěříme, ten máme možnost realizovat.

220875

31.5.2010 19:26

RE: To je prachobyčejné pirátství.

Andrew Siddur 62.?.?.?

Reakce na 220696

Ano, proti bitce bambitkou. Zcela v intencích zvrácené chazarské vlády tohoto kdysi hezkého arabského státu.
Goliáš proti Davidovi.
Vložený obrázek

220703

31.5.2010 19:41

RE: To je prachobyčejné pirátství.

Andrew Siddur 62.?.?.?

Reakce na 220703

Překlep. Asijského státu.
Aby mě tu nějaký přeliv z "mínkotvorných" serverů, který tu teď prosakuje, kvůli slůvku netahal za nohu.

220705

31.5.2010 20:26

RE: To je prachobyčejné pirátství.

anti-anti 94.?.?.?

Reakce na 220705

A znáte tenhle:
Utíká Palestinec po poušti a honí ho izraelský tank. Palestinec se každou chvíli zastaví, vystřelí na tank dávku z kalašnikova a zase běží dál. Po chvíli mu dojdou náboje, tak se odevzdaně zastaví a čeká na svůj osud. Tank dojede až k němu, zastaví, vykoukne z něj Žid a ptá se:
- Nekoupíš ňáký náboje?

220714

31.5.2010 20:38

RE: To je prachobyčejné pirátství.

Andrew Siddur 62.?.?.?

Reakce na 220714

Prožidovské vtipy jsou vtipné díky své absurdnosti. Protižidovské díky svému reálnému základu. [vyplazený jazyk]

Ale mimochodem docela milý vtip; díky [smích]

220717

1.6.2010 1:17

RE: To je prachobyčejné pirátství.

Josef Sobeslav 24.?.?.?

Reakce na 220696

>Izrael může kontrolovat jakékoli plavidlo kdekoli a kdykoliv
>na světě. Loď Arctic Sea je tomu příkladem. Nějaký
>problém? Čerstvě zvolené poslanec Karel Schwarzenberg vám to
>může potvrdit. Loď Palestinců plná novinářů (včetně
>ČT) deklarující, že popluje do Izraelem zakázané zóny
>nemohla ani nic jiného čekat. Doufám, že je všem jasné, že
>nebyl nejlepší nápad zmlátit vojáka Izreale.

Použití zbraní, vražd civilních osob a neodůvodněné zadržení civilních lodí na širém moři je hrubým narušením všeobecně uznávaných právních norem. Vy si to sice vykládáte po svém, nicméně celý civilizovaný svět tuto akci odsuzuje. Jste s celým vaším Izraelem k [bliji]
Faktem je, že Izrael disponuje dnes takovou silou, že si to prostě může dovolit podle práva silnějšího. Nemusí to být ale na furt. Děláte si stále více a více nepřátel.

220760

1.6.2010 11:50

RE: To je prachobyčejné pirátství.

Skeptius 85.?.?.?

Reakce na 220760

Já asi nejsem celý civilizovaný svět, ale akci Izraelců neodsuzuji.

220803

1.6.2010 13:05

RE: To je prachobyčejné pirátství.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 220803

To je dobře, že se najdou vrazi, kteří jsou na to hrdí... Jistě chápete, že kdo schvaluje vraždění, stává se také vrahem... Blahopřeji! [bliji]

220815

4.6.2010 4:36

RE: To je prachobyčejné pirátství.

Havran pirko 74.?.?.?

Reakce na 220683

>Došlo k němu v mezinárodních vodách. Tj. ode dneška může israelské kommando "zkontrolovat" jakékoli "podezřelé" plavidlo kdekoli na světě.

Mezinarodni pravni aspekty vojenske blokady (vcetne namorni) v souvislosti s incidentem vyvolanym Tureckou vladou.

1. Námořní blokáda která probíhá u pobřeží Gazy byla zahájena, protože Izrael je ve stavu ozbrojeného konfliktu s režimem Hamas, kteý ovládá pásmo Gazy, odkud opakovaně bombardoval civilní cíle v Izraeli zbraněmi a výbušninami, které byly pašované do pásma Gazy přes moře.
2. Námořní blokáda je podle mezinárodního práva legitimní součástí ozbrojeného konfliktu na moři.
3. Blokáda může být uplatněna i v mezinárodních vodách, za podmínky, že neomezuje přístup do přístavů a pobřeží neutrálních států.
4. Mnohé západní země včetně např. USA a Anglie uznávají námořní blokádu jako efektivní námořní opatření a stanovují různá kritéria, které podmiňují legitimitu blokády včetně požadavku řádně vyrozumět o její existenci.
5. V tomto směru Izrael učinil všechny náležité kroky včetně udání přesných souřadnic oblasti blokády a to jak vládám všech inkriminovaných zemí, tak organizátorům protestní flotily do Gazy. Navíc byly v reálném čase lodě flotily opakovaně varovány o blokádě a její povaze.
6. Podle mezinárodního úzu se má blokáda za všeobecně známou, jakmile byla vyhlášena a bylo vydáno patřičné oznámení (viz výše).
7. Podle mezinárodního námořního práva nesmí porušovat žádná plavidla prostor blokády. To zahrnuje jak nepřátelská, tak civilní plavidla.
8. Stát může přijmout patřičná opatření k prosazení blokády. Každé plavidlo, které porušuje nebo se pokusí porušit námořní blokádu může být mezinárodního práva zajato, nebo na něj dokonce může být zaútočeno. Pokud plavidlo opouští přístav s úmyslem porušit blokádu je to považováno za pokus ji porušit.
9. Posádka flotily vyjádřila jasný úmysl porušit blokádu prostřednictvím písemného a ústního prohlášení. Navíc trasa plavidel vykazovala jasný záměr porušit blokádu v rozporu s mezinárodním právem.
10. Vzhledem k tomu, že aktivisté vyjádřili výslovný úmysl porušit námořní blokádu, Izrael využil svůj nárok, vyplývající z mezinárodního práva, blokádu obhájit. Je třeba zdůraznit, že před přistoupením k donucovacím prostředkům, bylo vysloveno explicitní varování přímo kapitánům lodí flotily.
11. Izrael se pokusil převzít kontrolu nad loděmi flotily nenásilným prostředky a standartním způsobem. Vzhledem k velkému počtu plavidel flotily, bylo přijato rozhodnutí zahájit operaci v určité vzdálenosti od oblasti blokády.
12. Izraelské jednotky se při hájení blokády setkaly s násilím ze strany aktivistů a jednaly v sebeobraně.

221160

4.6.2010 9:28

RE: To je prachobyčejné pirátství.

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 221160

Zní to sice velmi přesvědčivě, ale okupace Palestiny byla opakovaně odsouzena, existují stohy rezolucí OSN, které Izrael ignoruje a Vy nás teď poučíte, že se mají respektovat izraelské postupy?
Začínám mít pocit, že osvobození Čech Rudou a americkou armádou od německé okupace na jaře 1945 bylo hrubým porušením mezinárodního práva a zásah do svrchovaných záležitostí suverénní Třetí říše, které byla tím způsobena nepředstavitelná ekonomická újma, spojená s kolapsem Třetí říše. - Zní to jako blbost že? To jenom proto, že to není o právech Izraele(!)

221176

5.6.2010 3:26

RE: To je prachobyčejné pirátství.

Havran pirko 74.?.?.?

Reakce na 221176

>Zní to sice velmi přesvědčivě, ale okupace Palestiny byla opakovaně odsouzena, existují stohy rezolucí OSN, které Izrael ignoruje a Vy nás teď poučíte, že se mají respektovat izraelské postupy?

Vsechno spatne. Ja vas nepresvedcedcuji. To co jsem postoval jsou fakta. Zadne stohy rezoluci Palestiny neexistuji z jednoducheho duvodu. Stat Palestine neexistuje. Uzemi Zapadniho Jordanu je relativne OK a bylo by mozno uvazovat o pripadnem zalozeni statu. Kardinalnim problemem je neustupny pozadavek arabu aby Jeruzalem byl jejich hlavnim mestem. Nebudu se s vami hadat o tom kdo to mesto postavil a kdo ho jen okupoval a raboval. Historie hovori jasne.
Ale hovorme o Gaze, ktera je zdrojem hlavnich problemu, spreyovani teroru a uzemim ovladanym teroristickou organizaci Hamas. Ta podle vas podala hory stiznosti OSN. To snad ne.
Mel bych takovou technickou otazku, pro zdejsi odborniky na toto uzemi. Mohl by mi nekdo rici, do ktereho pristavu v Gaze Mavi Marmara mirila? V Gaze je totiz jediny maly rybarsky pristav a ten neni zarizen na vykladani a nakladani vetsich lodi. Lod Mavi Marmara by musela kotvit na otevrenem mori a naklad by se musel prekladat do malych lodi. Ale Marmara je lod vyletni, nikoliv nakladni a na neco takoveho neni zarizena. Byla vykazana z kyperskych vod a Izraelska IDF ji pozvala do pristavu Ashdod a bylo nabidnuto slusnym navrhem vylozeni a prevezeni nakladu. Vse na financni naklady Izraele. Dokument jasne hovori o arogantnim odmitnuti posadky, ktera v "mezinarodnich vodach" nezvlada az na primitivni vety ani zakladni anglictinu.
http://www.youtube.com/watch?v=qKOmLP4yHb4
Po provokacich a vyvolanem nasili temi, kteri jsou buhviproc jeste nazyvani "humanitnim konvojem" k tomu nakonec doslo.
http://www.youtube.com/watch?v=EVrhQTiAJxM

Opravdu by me zajimalo, jak by to vykladali palestinci v Gaze. Vse by utopili v mori. Takze o doruceni nakladu tady neslo. Ten naklad byl v podstate bezceny. Prosle, pomichane leky a stare pouzite kramy. Elektricke vozicky pro ty nejubozejsi, kteri bydli ve stanech jsou jiste tim na co cekaji. Pochybuji, ze predaci Hamas by je nachali dobijet ve svych rezidencich. Izrael prevazi tydne do Gazy dvacetkrat vice, nez bylo tech par nakladaku suntu privezeneho aktivisty za cenu krvaveho konfliktu. Kdo ho potreboval? Co myslite? Izrael asi ne, ze?

221254

31.5.2010 17:47

Útok 64 km od břehu v mezinárodních vodách...

Andrew Siddur 62.?.?.?

... s takovou se mírové vrtulníky (ekvivalent onoho poklidně orajícího sovětského traktoru ze starého vtipu) za chvíli vynoří nad evropskými městy.

Ale snažte se víc, kluci dobří, chce to víc úsilí...
s takovouhle maličkou mírovou aktivitkou s pár vrtulníky se moc nevytáhnete...
to bychom taky mohli říct, že jste to už někde odkoukali.

K čemu máte ty Jericha trojky, herdek? [oči v sloup]


Jinak - taky se vám zdá, že německý prezident odstoupil kvůli Afghánistánu asi tak, jako Topolánek odstoupil kvůli pár kecům
pro nějaký pofidérní magazín? Čili, že skutečným důvodem je něco mnohem většího, ale o to skrytějšího?

Třeba to, že Německo už třeba pomalu přestává těšit (tedy pár posledních rozumných lidí v něm, třeba i onoho prezidenta) placení reparace ve verzi 6.0, teď navíc aktualizovanou řeckým service-packem?

220684

31.5.2010 18:16

ČT

Libcin 217.?.?.?

Nevíte někdo náhodou, jestli žijí všechni ti reportéři z ČT?

220688

31.5.2010 18:22

RE: ČT

Andrew Siddur 62.?.?.?

Reakce na 220688

Těžko říci. Pokud je do několika dnů neuvidíme, je možné, že se uskákali k smrti.

220691

31.5.2010 19:13

RE: ČT

Andrew Siddur 62.?.?.?

Reakce na 220691

Omlouvám se za předchozí příspěvek; ač pravdivý, tak teď se mi zdá trochu nemístný.

Napsal jsem jej neznavše veškeré info k této mírové operaci a myslel jsem v něm jiné reportéry/novináře.
Takové, kteří by dělali živý protiteroristický vstup přímo z onoho mírového vrtulníku.

Takoví tam však z ČR doufejme nebyli, takže přeji rychlé fyzické i psychické zotavení těm, kteří byli obrazně i fyzicky "na jiné lodi". [pláč]

220698

31.5.2010 18:20

Je to neuvěřitelné a velmi podivné

hestroy 77.?.?.?

Už si opravdu myslím, že někdo chce židy zlikvidovat. A židi jsou tak neuvěřitelně, nekonečně, nepochopitelně blbí, že k tomu dávají tisíce záminek.

KDO učí židy nenávidět všechny okolo nich?

KDO učí židy, že jsou "vyvolený" národ?

KDO učí židy, že si můžou dovolit úplně všechno?

KDO učí židy provádět takové nechutné svinstvo a omlouvat to jakýmsi Holokaustem (TM)?

Normální stát přeci nemůže vraždit lidi jen proto, že jedou na lodi po moři... To může udělat jen sebevrah... Kdo má zájem na tom, aby se celý svět díval na Izrael jako na barbary?

Židi o sobě prohlašují, že jsou nejchytřejší v celém vesmíru, toto chování tomu naprosto neodpovídá. Jsou to úplný blbci, ale není se čemu divit, když je tak jejich rabíni od malička vychovávají... Už jen to, že věří těm všem pohádkám z Tóry a Talmudu je pasuje na pověrčivé báby.

Jsou to sprostí vrazi, zloději a lháři.

220689

1.6.2010 13:47

RE: Je to neuvěřitelné a velmi podivné

mtk 88.?.?.?

Reakce na 220689

>Kdo má zájem na tom, aby se celý svět díval na Izrael jako na barbary?
Dobrá otázka.

220829

2.6.2010 7:23

RE: Je to neuvěřitelné a velmi podivné

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 220829

Otázkou je, zda se na ně jenom díváme jako na barbary, nebo zda to náhodou barbaři nejsou...

220921

2.6.2010 9:07

RE: Je to neuvěřitelné a velmi podivné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 220921

Otázka i odpovědi mimo.
Jsou nemocní vyvoleností, a nadřazeností!
Ta nemoc je hromadná a staletí neléčená, dokonce pěstovaná. Z toho také plynou možnosti řešení. Pacient je nebezpečný sobě i svému okolí.

220928

2.6.2010 10:28

RE: Je to neuvěřitelné a velmi podivné

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 220928

Vždyť to je tak! Pracovně to nazývám Syndromem vyvolených. Vyvolení se vždy cítili/cítí nadřazení nad ostatní a z toho pro sebe vyvozovali/vyvozují oprávnění chovat se jako prasata. Příznaky tohoto syndomu můžete vidět denně na vlastní oči i na našich silnicích. Nemoc Já-můžu-všechno není vůbec tak vzácná, jak odpovídá jejímu ignorování ze strany lékařů (často již také nemocných). Ve velkém to platí o celých národech, v menším o skupinách (Voldemorti), ale nevyhýbá se ani jednotlivcům. Léčí se zatím jen pořádnou nakládačkou a nemusí být ani fyzická (Rusy nedávno léčil držkopád jejich hospodářství - nevím ještě, zda natrvalo, ale už nejsou takoví geroji jako za Brežněva). Některé národy už (snad!) vyléčila (Římané/Italové, Číňané, Japonci, Germáni, Rusové), některé to teprve čeká (Vietnam byl zatím pro Ameriku jen malá záloha), jiní jsou v tomto směru prostě nevyléčitelní (Židé). Jen si myslím, že je třeba tuto nemoc léčit, aby se nešířila, je totiž mimo jiné i prudce nakažlivá. Vidíme to u našich politiků - jak se někdo dostane do Parlamentu, nakazí se téměř ihned. Léčit, léčit, léčit!

220932

2.6.2010 12:50

RE: Je to neuvěřitelné a velmi podivné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 220932

Vidím, že jste to tentokrát vzal hodně z gruntu. [velký smích] Kdo ale bude léčit, když povolaní jsou mnohdy taky nakaženi. Občas možno i číst, jak si navzájem vyslovují podporu. Přesdržkovné bych ale nahradil pracovní dovýchovou. Je to nezbytné pro dosažení skutečné rovnosti. Vztahem k práci bych hodnotil vyléčení.

220946

3.6.2010 0:13

RE: Je to neuvěřitelné a velmi podivné

LaFox 90.?.?.?

Reakce na 220932

A což to léčit tak, jako se léčila ptačí chřipka u kuřat ?

221017

2.6.2010 17:10

RE: Je to neuvěřitelné a velmi podivné

mtk 88.?.?.?

Reakce na 220928

>Jsou nemocní vyvoleností, a nadřazeností!
Spíš zdrogovaní. A já se ptám po původci té drogy. [mrknutí jedním okem]

220967

2.6.2010 12:11

RE: Je to neuvěřitelné a velmi podivné

abc 89.?.?.?

Reakce na 220689

ako dokážu chazari "oblečení v kabáte žida" presvedčiť sami seba o svojej vyvolenosti a obetovať "židov" na oltár svojej túžby po svetovláde? Už to na Zvedavci bolo x razy prezentované. Židia ako národ boli zavrhnutý Bohom a tak sa ich Satan "ochotne a rád" ujal pre ich stratenú "vyvolenosť" cez okultne satanistické elity chazarov, aby prostredníctvom "vyvolenosti židov" doviedol svet ku konfrontácii s Bohom. Ovládnuť ľudstvo sa mu nepodarilo, preto ho chce zničiť. V tom je to neuveriteľné a podivné, že to Boh dovolil. Máme však slobodnú vôľu a nesieme za ňu zodpovednosť. Uveríme Bohu alebo Chazarom, prostredníctvom ktorých ma Satan Diabol v moci celý svet?? /Ján 8:44,1. Jána 5:19, Zjavenie 16:13-16/ Existujú samozrejme aj medzi "chazarskými židmi" výnimky, ale tie zaniknú v mori propagandy.http://www.protiprudu.info/europski-zidia.html

Veci sa dajú doštudovať z rôznych kníh. Okrem Biblie, doporučujem knihu "Chazarský slovník" , ktorá sa kľudne mohla volať aj "Satanský slovník". Jedna z chazarských viet: "Človeka treba oklamať skôr ako mu poviete dobré ráno, potom už je neskoro" ... http://dolezite.sk/Milorad_Pavi_Chazarsky_slovnik_...

220938

2.6.2010 17:50

RE: Je to neuvěřitelné a velmi podivné

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 220938

Chazarský slovník je beletrie, s historickými motivy. Nikoliv něco, co by napsali židé. Je to stejné jak s těmi Protokoly, i ty vznikly z beletrie. Neklamte lidi.

220972

2.6.2010 20:17

RE: Je to neuvěřitelné a velmi podivné

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 220972

Ano, neklamte lidi, to si vemte k srdci Méďo. Chazarský slovník je spíše literatura faktu. Mně je jedno zda protokoly vznikly z beletrie, ale jejich postupné naplňování nelze přehlížet. Je to jako s jízdním řádem, nezajímá mne kdo ho napsal, důležitá je přesnost vlaků.

220985

2.6.2010 21:46

RE: Je to neuvěřitelné a velmi podivné

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 220985

Ptejte se jezuitů, proč se Protokoly daří tak dobře realizovat. Vy byste to měl vědět lépe než já, Mirko [smích]

"Sedm let po vydání Les Mystères du peuple od Eugène Sue, francouzský revolucionář Maurice Joly použil celé části do jeho pamfletu proti Napoleonu III. Dialogy v pekle mezi Machiavellim a Montesquieum. To pak bylo v r.1868 adaptováno Hermanem Goedschem do jeho díla Biarritz, kde Goedsch jednoduše vyměnil Sueovi jezuity za židy. To se celé pak objevilo zpracováno v podobě těch protokolů."zdroj

"Takové společnosti v lidských dějinách ještě nebylo. Ani starý římský senát neosnoval plány na dobytí
světa s větší jistotou. Ještě nikdo nepomýšlel s větším pochopením na uskutečnění velké ideje.
Tato společnost bude navždy vzorem pro všechny společnosti, jež jsou vedeny nejvnitřnější touhou
nekonečně růst a trvat bez omezení - ale vždy to bude též důkaz, že čas nelze uhlídat a ten zmarní
i ty nejchytřejší podniky, a přirozený růst celého rodu nezadržitelně potlačí umělý růst části."


Novalis: Philosophical writings. Christendom or Europe.


Se stejně velkým odhodláním jako předtím se však "lehká kavalerie" papeže obracela i proti svobodným zednářům; muselo jí přece připadat, že jsou stejní jako liberálové. Neboť i když si svobodní zednáři neosvojili hospodářsko-politický program liberalismu, jejich etické předpoklady a cíle se dlouhou dobu shodovaly s cíli liberálního hnutí: oba směry usilovaly o "toleranci", o "osvobození jednotlivce" a o deistické humanistické náboženství."
[...]
"Jistě proto nepřekvapí, že papež Pius VII., nakloněný příznivě jezuitům, vydal ve stejném roce, kdy obnovil jezuitský řád, bulu namířenou proti svobodným zednářům; mluvilo se v ní o "vražedném spiknutí" a o "pekelných schůzkách" spolku, který se šíří jako zhoubný požár. Stejně energickou řeč volil i Pius IX., který během svého dvaatřicetiletého pontifikátu vydal ne méně než osm odsuzujících dokumentů proti zednářství a označoval je za "synagogu Satanovu"; k protizednářské "Allocutio" z roku 1865 prý sepsal návrh jezuitský generál páter Beckx.
Jako obvykle i tentokrát jezuité zajistili, aby vyjádřená vůle kurie byla i náležitě propagandisticky zpracována. A tak se brzy objevil celý zástup jezuitských spisovatelů, kteří si vzali za úkol potírat zednáře všemi zbraněmi polemiky. Prudkými útoky proti svobodným zednářům se vyznamenal především páter S. H. Pachtler; ve svých dílech Tichá válka proti trůnu a oltáři a Modla humanity se snažil dokázat, že zednáři nejsou ničím jiným než "odporným systémem ke zhoubnému poblouznění ducha i srdce".


Moc a tajemství jezuitů, str. 552

221002

2.6.2010 21:59

pokr.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 220985


Luther byl totiž vášnivě přesvědčen, že rozum nemůže o pravdách víry říci nic, že katolická církev se právě paktováním s lidským rozumem dopustila osudového bludu a že právě úkolem reformátorů je osvobodit víru od jakékoli teologické spekulace. Proto viděli jezuité v Kantově filozofii stát proti sobě opět dědičného nepřítele, ducha protestantismu, jenž se bouřil proti jezuity postulovanému sjednocení víry a rozumu v "katolicitu myšlení" a jenž chtěl rozum z hájemství náboženství vykázat.


Moc a tajemství jezuitů, str. 537-538

Teprve ve druhé polovině devatenáctého století se toto čistě hédonistické mravní učení liberalismu dostalo pod vliv Kantovy etiky, a v důsledku toho se pokoušela nahradit prosté úsilí o štěstí principem povinnosti v Kantově smyslu. Ale ani pak se liberalismus katolickému pojetí nijak nepřiblížil, protože katolictví zůstávalo zaujato stejně nepřátelsky proti "kategorickému imperativu" i proti utilitaristické morálce rozumu."

"Kantovu autonomii mravního zákona," píše člen řádu Otto Heinichen, "můžeme přímo označit za základní myšlenku všech základních myšlenek zednářství. Tomuto tajemství vděčí za své úspěchy i za své nepřátele."

tamtéž, str. 553

Podobné výrazivo už odněkud známe, že?

např.
Spiknutí proti církvi a lidstvu
Holy war!
Mirko D.
abc
aj.


Ovce na Zvědavci opakují katolickou propagandu, velice často ji zdrojují. Takto se rodí nenávist, takto se rodí zlo. Ne kdesi mezi bankéři, ale u monitoru čtenářů, kteří neví, která bije. [oči v sloup]

Nejde o ilumináty, bankéře ani o židy. Jde o nezávislost myšlení vyjádřenou Kantem a svatý stolec v Jeruzalémě, zastřešující projekt pankatolického vlivu v celém světě. O nábožensko-politickou moc. Pěšáci této moci, vědomí i nevědomí, se jistě v reakci na moje příspěvky vyrojí. Stejně jako v předešlých případech. Mohl bych pokračovat, ale kdoví, zda vůbec někdo pochopí, co píšu. A to nejsem ani zednář, ani protestant, ani žid, ani bankéř. Jsem Slovan. A vidím.

221003

4.6.2010 15:05

RE: pokr.

abc 89.?.?.?

Reakce na 221003

Pozdrav od pána abc pánovi Méďovi Béďovi!

Prekvapilo ma, že ste ma zaradili medzi katolícke ovce, lebo som svedok Jehovov a vo svojich príspevkoch do diskusie, sa snažím prezentovať Jehovov pohľad na veci, pretože si myslím, že niektorým zvedavcom Boží pohľad na udalosti vo svete chýba. Tým sa ich komentáre stávaju neobjektívne a zavádzajúce. Pane Méďo Béďo, Goijom môže byť úplne jedno kto je vydavateľom a šíriteľom tzv. Sionských protokolov, podstatný je fakt, že sú to noty podľa ktorých musia spievať všetci "bábkari" lebo ako tvrdí Wikipédia Text je jakýmsi instruktážním manuálem ... popisující jak Židé ovládnou svět prostřednictvím kontroly médií a financí, nahrazením tradičního společenského pořádku socialním pořádkem založeném na masové manipulaci. Z úvedeného pohľadu aj cirkev RK je len časťou Matrixu, ktorá má byť spoločne s inými falošnými náboženstvami obetovaná na oltár NWO.http://www.watchtower.org/b/kn37/article_01.htm Stačí si preštudovať a pochopiť úžasne biblické proroctvá zo Zjavenia Jánovi, knihy Danielovej a Ezechiela. Keď ich nepochopíte kľudne príjmite bezplatné biblické nezáväzne rozhovory s Jehovovými svedkami. Potom nebudete musieť vašim prognózam dávať dovetok, že dúfate, že sa tak nestane.

Práve tým, čo ste povedali o sebe, že ste predovšetkým Slovan, o to viac by ste mali chápať, čo sa vlastne v Rakúsko Uhorsku stalo v roku 1301, a prečo práve od vtedy,existuje boj na život a smrť medzi chazarmi a Vatikánom. To čo dnes vystrájajú maďarskí chazari so Slovenskom je len povestná špička ľadovca.http://www.protiprudu.info/otvoreny-list.html Výsledkom tohto boja, bude definitívne zničenie politicko náboženskej moci Vatikánu, ako pomsta chazarov za ich ovládnutie Európy a jeho snahy o PAX Romana po celom svete. Pretože Vatikánom vyhnaní Chazari z Uhorska nelenili a vytvorili svoj PAX Amerikana. Cieľom chazarov je vyvolať čo najviac ohnísk napätia, aby mohli svetu ponúknúť svoje riešenie NWO.http://www.watchtower.org/b/200908a/article_01.htm

P.S. Odkazom na Chazarský slovník som chcel poukázať na merito vecí, na démonsky charakter zmýšľania a konania chazarskej elity, ktorým je manipulovaná a ktorým manipuluje celý svet. 500 výtlačkov prvého slovníka o Chazaroch zničila v roku 1692 práve inkvizícia.

221203

4.6.2010 18:20

RE: pokr.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 221203

Zařadil jsem Vás tam proto, že proti židům a zednářům píšete stejně jako katolíci. Bez opory ve skutečných pramenech. Protižidovská propaganda, i sionistická agresivní politika mají zdroj ve stejném hnízdě, se stejným účelem.

Navíc, uctíváte stejného boha, na tom se nic nezměnilo, on už si svoje věrné pozná, ať jsou v kterékoliv organizaci. Chováte se podobně.

Tento bůh, jehož charakter je dobře znám z Bible, se v duších lidí přesunul i k nám, Slovanům. Zde ho však považuji za vetřelce, který nám zničil už řadu generací. My Slované zde nepotřebujeme ani muslimy, ani židy, ani křesťany. Nepatří sem. Zde jsou lesy, louky a háje. Ne poušť pro eremity, esejce a různé apokalyptické proroky. A z toho vycházím zejména. A příslušníky těchto náboženství za Slovany nepovažuji, neboť upsali duši jinému.

221221

4.6.2010 18:52

RE: pokr.

steve 70.?.?.?

Reakce na 221221

[mrknutí jedním okem] , ANO !!

221224

4.6.2010 20:09

RE: pokr.

steve 70.?.?.?

Reakce na 221221

..My Slované zde nepotřebujeme ani muslimy, ani židy, ani křesťany. Nepatří sem. Zde jsou lesy, louky a háje. ..
--
.. a az jednou potkate na prasnem rozcesti mezi poli a lukami kamenika, ktery to napise do kamene a ten opre o tu starou jablon, ktera tam stoji .., dejte mi vedet, rad prispeji nejakym "sestakem" na kamenikovu praci. [smích]

221240

5.6.2010 2:31

RE: pokr.

serpico 77.?.?.?

Reakce na 221240

[cool] souhlas

já napeču pár makových buchet a můžem chvíli posedět.. [smích]

221253

5.6.2010 19:47

RE: pokr.

steve 70.?.?.?

Reakce na 221253

Serpico !! - ty ja rad ! .. prinesu domaci chleba.
.. Vite, je mile a hrejive kdyz prosty clovek dnes, v teto dobe absurdnich lidskych hodnot, vi o nekom (trebaze anonymnim), kdo je schopen polozit kus sveho lidstvi na stul u cesty a s uctou pozvat zapraseneho pocestneho ke chvilce posezeni ...
.. Zvedavac je take takovy "stul u cesty", schazejme se u neho ve jmenu lidstvi, pro nase deti, vnuky. Se vzpominkou na nase dedy, kteri mnohdy pro lasku k teto zemi trpeli, ale nikdy ji nezradili. Nikdy nezradili sami sebe. Byli Cechy, Slovany ..
.. a podivejte se dnes kolem sebe. Kolik takovych dnes najdete ..., presto vsak stale JSOU - ostatne, VY TAKE !!
.. Uprimne Vam za to dekuji. A ted - "ke stolu" - lide !!

221298

31.5.2010 18:20

Hmm.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Utok probehl v mezinarodnich vodach, proti civilnim lodim. Sionoste si prave mezinarodnim pravem naprosto verejne vytreli svou rit. Ted Izrael oznamil, ze k brehu Iranu vysle jaderne ponorky. Znepokojuje to krome Iranu nekoho? Co by se stalo, kdyby napr. Syrie zakoupila rachejtle Iskander?
http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_...

Dalsi bodem je forma utoku. Vzhledem na pocet mrtvych 16-20. Bud specialni jednotky IDF jsou naprosti bridilove. Nebo dostali rozkaz, aby zastaveni konvoje bylo krvave. Taky z toho duvodu probehl utok v noci. Nedavno ruske specialni jednotky prevzali kontrolu nad lodi unesenou ozbrojenymi piraty a vysledkem prestrelky byl jeden mrtvy. Ruske jednotky pri stretu s ozbrojenymi piraty zabily jednoho muze izraelske jednotky pri stretu s neozbrojenymi civily zabila 16-20 lidi, plus velke mnozstvi zranenych. To vyvolova otazky.
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/199483-rusky...

Z jakeho duvodu preventivne uskutecnit sankce proti zemi jako Iran, kdyz zeme jako Izrael krvave a bezoohledne porusi mezinarodni pravo a velmi pravdepodobne budou sankce za tento akt vetovany. Nemluve o mezinarodni dohode, ktera by z Blizkeho vychodu udelala bezjaderne pasmo. Iran byt neprilis nadsene spolupracuje s inspektory MAE. Komplex v Dimone nevidel nikdo za poslednich 50 let. Mozna chteji Izrael zaclenit do Evropy, kdyz Berlusconni mluvil o tom, ze by mel prijat do EU. K cemu je vlastne neco jako RB OSN?
http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_...

Cinsky legendarni strateg Sun c': „Vítězí ten, kdo ví, kdy může či nemůže bojovat. Vítězí ten, kdo ví, jak naložit s vlastní převahou a nebo slabostí." Na ciste vojenskem poli dosahli sioniste vitezstvi. Pomer poctu mrtvych a ranenych mluvi jasnou reci. Na velke sachovnici vsak existuje mnohem vice ruznych bitevnich poli. Bylo by prekvapive, kdyby to nevedeli napr. v Pekingu.

"Největsím válečným uměním je zaútočit na plány nepřítele. Další v řadě je útok na jeho spojenctví, potom na jeho armádu a nejmenší je útok na jeho ozbrojenná města."
SUN C'

220690

31.5.2010 22:08

RE: Hmm.

Pasant 79.?.?.?

Reakce na 220690

Kdyby tady nebyla vůle využít tuto záležitost jiným způsobem, dalo se všechno řešit docela prostě.

1/ Lodě by se v Turecku nakládaly pod dohledem izraelských komisařů - Turecko by na to, coby (tehdy ještě) spojenec, jistě přistoupilo.
2/ Lodě by měly na palubě doprovod, který by zaručil, že se nenaloží cestou na moři nic jiného a bylo by je možné vyložit přímo v Gaze - to by Izraelcům ušetřilo spoustu práce s překládáním...

Tím by se moudře předešlo jakémukoli incidentu, postup by pootočil sympatie vůči Izraeli a vyrazil největší klacek z ruky jeho odpůrcům. Skutečnost, že nebylo zvoleno podobné řešení by tedy svědčila pro diletantství, ovšem ze zkušeností je známo, že tím Izraelité opravdu neoplývají.. snad až na svého času těžké podcenění účinnosti ruských protitankových raket ve válce s Egyptem a posledně síly a stavu výzbroje hnutí Hizbollah v Libanonu.
Nezbývá tedy, než se ptát, čemu má tento bezesporu záměrně rozpoutaný humbuk posloužit? Co se tím kryje? Jak už tady někdo správně poznamenal, pozornosti nějak uniká eskalace izraelských sil vůči Íránu.. a z toho jsem drobátko neklidný. Protože takové snahy už skutečně zapáchají další světovou válkou.

220736

31.5.2010 18:37

Nevěřím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Nevěřím, že Izraelci jen tak pro nic za nic postříleli 16 nebo 20 lidí-museli být napadení. Dál se mě nelíbí, že se do Gazy a Palestiny posílá humanitární a peněžní pomoc, když nejsou v EU (Palestina je největším zahraničním příjemcem peněz z EU dosud obdržela 100 miliard). Je to jako jim platit džizju!! Tudíž i my každoročně sponzorujeme zbytečně tyto nemakačenky mnoha miliony, když mají vedle bohaté ropné příbuzné!!! [naštvaný]

220692

31.5.2010 18:51

fakticky

dub 89.?.?.?

izrael vyhlásil válku NATO a EU, protože většina lodí plula pod vlajkami členských zemí NATO a EU.

220695

31.5.2010 19:10

RE: fakticky

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 220695

Kdykoliv někdo prohlásí, že Izrael je našim jediným přítelem na Středním východě, nedá mi to, abych si nevzpomněl, že před Izraelem jsme na Středním východě neměli nepřátelé.

John Sheehan, S.J.

Netanjahu dneska mel byt podle vseho na koberecku ve Washingtonu. Navsteva byla zrusena, protoze nekdo podobne jako Sakasvilli se ukazal byt velkym strategem na vlastni pest.

Takze flotila v Gaze se plavila pod vlajkymi zemi EU, NATO a jak jsme se bavili o v jine rubrice pod vlajkou USA. Nastesti ma Izrael silnou diplomacii s Liebremanem v cele. Sice oproti utoku na USS Liberty pujde tenhle omyl vysvetlit dost ztuha, ale s kvalitni diplomacii stojici ma osobnostech s mezinardni prestizi by to mohlo jit.

Pokud se podari v CR rychle postavit vladu, tak diplomatickou misi za EU by mohl vest Swarzenberg, ten prokazal dostatecne kvalitni zaludek pri uznani Kosova, ja bych rekl, ze pro tento typ diplomatickeho jednani by EU hledala tezko vhodnejsiho kandidata, leda ze by nasli nejakeho ideologicky pruzneho kovaneho bolsevika. Tomu by se co se tyce diplomatickych kvalit nemohl rovnat ani nas kníža.

220697

31.5.2010 20:18

RE: fakticky

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 220697

Izrael přeci nemá co vysvětlovat. Podporovatelé teroristického Hamasu přepadli Izrael naoko mírovými loděmi a když se IDF statečně bránil, tak na ně vytáhly teroristi i 2x4 a vidličky z kuchyně, zcela očividné to ZHN proti nimž jsou UZIs neschopný. Však oni už bankéři světa to v Bílém Domě patřičně vysvětlí. A pokud chce Obama dále tisknout papírky u Fedu, bude to muset radostně chápat. Všichni pamatujeme na Rachel Corrie jak napadla mírumilovný buldozer smrtonosným pohledem. Izraeli se hovno stane, protože bohužel až na úplnou likvidaci státu by bylo všechno stejně málo a do toho se nikomu nechce, on by i tak jeden mohl zbýt a požadovat odškodné za všech 100,000,000 izraelců (co by se bývali mohli ještě narodit) až do roku 3083 a nebo i dýl.

220711

31.5.2010 20:33

RE: fakticky

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 220711

To je mozne, ale v tom pripade se hovno stane i Iranu, ze ano? [mrknutí jedním okem]Izrael miri presvedcive do mezinarodni izolace a ani silny vliv sionostu na zapadni media a politiku s tim prilis nedokaze udelat. Proste kdyz nekdo hromadi jednu tupou chybu za drubou, tak to nejde odstinit. Co si geopoliticky USA budou nuceny vybrat? Izrael na cele s břídily typu Saakasvilliho? Silne pochybuju, vzhledem na geopolitickou ofenzivu Moskvy a Ciny v dane oblasti by to bylo fundamentalnim omylem. A ofenziva se da delat a casto efektivneji bez kanonu a bajonetu.

"Největsím válečným uměním je zaútočit na plány nepřítele. Další v řadě je útok na jeho spojenctví, potom na jeho armádu a nejmenší je útok na jeho ozbrojenná města."

220715

31.5.2010 20:53

RE: fakticky

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 220715

Zda se něco stane Iránu nebo ne není ta samá situace. Izrael může vše, dokud budou občané všech těch států co ho podporují nevěšet své politiky za to na kandelábry. Irán nesmí v principu nic, zda ho někdo napadne záleží pouze na tom zda IDF si bude myslet že by to vyhrála. Opravdu je potřeba, aby lidé i zde v Kanadě, kteří většinou podporují spíš Palestinu nakopali našeho pro-Izraelského vůdce do zadku a požadovali aby i naše slavná armáda, kterou si sakra platíme, šla místo Afganistanu mlátit Izrael a nebo jim alespoň zabraňovat páchat taková svinstva. O Americe ani nemluvě, Američané by se měli vzbouřit jako první, neb sebou strhnou celý zbytek světa jako nic.

220721

31.5.2010 23:03

RE: fakticky

korutan 81.?.?.?

Reakce na 220715

Proč si myslíte, René, že se jednalo o chybu, nebo dokonce o hromadění chyb? Izrael, zpracovaný rabíny a vlastní propagandou postupuje přesně podle plánu a v intenzích, které jsou jemu tak charakteristické. Jsem přesvědčený, že už dopředu měli představu o tom, kolik lidí mají zabít a zranit. A nebylo to bezúčelné. Někdo to už tady v diskuzi napsal. Ať všichni, kdo se pokusí o něco podobného ví, co je čeká! Tohle bylo jasně řečené“ „Sereme na vás na všechny, ať jste kdo chcete! Na vaše zákony, právo a svobody! My budeme určovat co se bude dít! Mezinárodní vody!? Mezinárodní právo!? Kdyby poštovný tolik nestálo, tak každému gojímovi na světě pošleme hovno rekomandem!!!“ A teď budou v klidu a pohodě koukat, jak jsou úspěšní v ovládnutí administrativ jednotlivých států! Podle toho, jak kteří představitelé budou reagovat poznají, ale nejen oni, jak je mají ochočené! Obávám se reakce našich papalášů!
Jiný, myslím že to je Hestory, vyslovil otázku, KDO chce takhle rafinovaně židovstvo zničit. Nemyslím si, že se jedná o takto rafinovaný záměr a jestli, tak to bude ten samý, kdo s Hitlerem domluvil čistku v třetím a čtvrtém kruhu židovského společenství. Ne oni, centrální kruh voldemordů a jejich tandemistů je přesvědčený, že díky zkrocení amerického mustanga může úplně všechno!! A zatím mu to, jak je vidět, všechno prochází!

220742

1.6.2010 1:40

RE: fakticky

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 220742

Izrael by v tuhe izolaci byl naprosto neschopny existence. To mate tak, muzete zastrasit mistni elity a vnutit jim skrze media a moc nejakou linii, ale pouze za predpokladu, ze to nejde proti zasadnimu postoji verejnosti. Vemte si to "torpedo", pokud to melo zachranit zakladny USA v Japonsku. Japonska vlada sice couvla, ale z koalaice vystoupil partner z duvodu postoje japonske verejnosti.

Nekdo je pravdepodobne znovu ochotem obetovat Zidy jako narod. K cemu? Vyvolani velkeho konfliktu? Nemyslim pri technologicek urovni maji pud sebezachovy vsichni. Cast elity je podle vseho v paranoickem stavu mimo skutecnost a to neni dobra zprava pro nikoho. Paranoa totiz paralyzuje racionalni jednani, coz v pripade sebedesktrukce civilizace neni vubec legrace.

220767

31.5.2010 20:43

RE: fakticky

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 220711

Dekuji Antiseptiku, usetril jste mi praci. Pokud totiz v mezinarodnich vodach potka civilni lod izraelskou, je izraelska VZDY v pravu. Co si ma co kdejaky podesrany mirotvurce jezdit v mezinarodnich vodach? O tom co je spravne, v mezich prava, a tak vubec, o tom rozhodujeme MY! A kdo o tom pochybuje, z toho udelame nuklearni kebab. (castecna citace - Lukas Visingr)

220718

1.6.2010 12:58

Něco z Protokolů

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 220718

13) Naše právo spočívá v síle. Slovo „právo“ je prázdný, neurčitelný pojem. Ve skutečnosti znamená pouze toto: Dejte mi co chci, abych dokázal, že jsem silnější než vy.

14) Kde právo začíná, a kde končí? Ve státě, kde je vláda špatně uspořádána, kde se zákony a panovník stali bezmocnými pro nespočetná práva, která stvořil liberalismus, nacházím nové právo, totiž právo silnějšího, které nám umožňuje vložit ruku na stávající zákony, na celý vládní pořádek, na změnu všech institucí, a nakonec i právo na uchopení moci nad těmi, kteří se ve jménu liberalismu sami zřekli v náš prospěch práv, jež měli k udržení své moci.

5) Lid je dnes bídou přikován k těžké práci mnohem pevněji, než tomu bylo v dobách otroctví nebo roboty. Z toho nebo onoho se mohl nějakým způsobem osvobodit, ale duchovní bídy se nezbaví. Do konstitucí jsme vložili práva, která jsou pro lid úplně bezcenná, která mohou existovat jen v jeho představách, ale nikdy je nemůže uplatnit v praxi. Jaká je to výhoda pro proletáře, přetíženého prací a trudným údělem, že v demokracii mají žvanilové právo poučovat a novináři právo psát vedle vážných věcí kdejaký nesmysl? Jaký význam má ústava, když z ní proletariát nemá jiný užitek, než že smí sbírat drobty z našeho stolu, které mu velkomyslně poskytujeme v podobě volebního práva, aby mohl vybírat mezi našimi náhončími? Republikánská práva jsou pro tyto nešťastníky jen trpkým výsměchem, protože chomout každodenní práce jim znemožňuje jejich užívání a zbavuje je jistoty stálé existence, závislé spíše na stávkách, které jsou organizovány zaměstnavateli a jejich soudruhy.

21) Peníze a obratnost ve volbě prostředků, kterými si zkorumpované osobnosti nakloníme, z nás udělají pány veřejného mínění a vydají nám lid do rukou.

22) Když takto vytrvale půjdeme krok za krokem kupředu, zatlačíme křesťany a zničíme jejich vliv. My budeme světu předepisovat, koho má ctít, komu důvěřovat a co má zavrhnout. Povstanou-li někteří jedinci a zaplaví nás kletbami, pak nic netušící poddajné masy se nás zastanou a ujmou. Až se staneme neomezenými pány tisku, potom bude pro nás velmi snadné změnit pojmy cti, ctnosti, charakteru a posvátnosti rodiny, která byla dosud nedotknutelná, a jíž zasadíme první ránu k úplnému zničení. Potom budeme moci zničit všechno, co křesťany - naše nepřátele - povznášelo v jejich víře a důvěře. A až si z vášní vytvoříme potřebnou zbraň, budeme moci vyhlásit boj všemu, čemu se až dosud vzdávala čest a úcta.

Je to velmi zajímavé a sedí to jak prdel na hrnec.

220814

1.6.2010 13:31

RE: Něco z Protokolů

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 220814

Neodpustím si poznámku. Vždyť přece LID je zdrojem veškeré státní moci v naší milé demokracii.
Je nad slunce jasnější, že mocný vladař si dokázal po vydání nařízení vymoci jejich plnění a v případě nesplnění trestal. Náš lid Čechů, Moravanů a Slezanů má taktéž naší ústavou jasně deklarováno a zajištěno toto nezadatelné právo.
Úplně jsem si oddechl. To, co píšete díky Bohu u nás přece vůbec neplatí. Nestrašte nás.

220824

1.6.2010 13:46

RE: Něco z Protokolů

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 220814

Jak se zdá, volby neznamenají nic víc než právo zvolit jednoho ze dvou maňásků téhož ďábla... [chechtot]

220828

1.6.2010 14:47

RE: Něco z Protokolů

SPECZ 193.?.?.?

Reakce na 220814

Nemáte někde odkaz na kompletní zdroj ? Nebo víte kde sehnat papírové provedení ?

220833

1.6.2010 15:11

RE: Něco z Protokolů

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 220833

PDF

220838

1.6.2010 15:11

RE: Něco z Protokolů

mtk 88.?.?.?

Reakce na 220833

Mám za to, že se jedná o slavné protokoly, a ty najdete na netu všude. Proč asi. [mrknutí jedním okem]

220839

1.6.2010 15:33

RE: Něco z Protokolů

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 220839

"Sedm let po vydání Les Mystères du peuple od Eugène Sue, francouzský revolucionář Maurice Joly použil celé části do jeho pamfletu proti Napoleonu III. Dialogy v pekle mezi Machiavellim a Montesquieum. To pak bylo v r.1868 adaptováno Hermanem Goedschem do jeho díla Biarritz, kde Goedsch jednoduše vyměnil Sueovi jezuity za židy. To se celé pak objevilo zpracováno v podobě těch protokolů.
Netvrdím, co je pravda a lež, nejlépe si je to projít, konfrontovat s historií a co se skutečně asi mohlo stát a co ne.
(Mám za to, že si ve Francii již před revolucí ta jistá skupina lidí říkala mimo jiné také sionský řád.)
Další mlžení už nechám na odbornících."
zdroj

"Řím se tak odpíchl a během několika let se právě s pomocí jezuitů stal koloniálním impériem.
Jenže ta záhadná síť oponentů tak docela nezmizela a v polovině 18st. setřásají jezuity v jedné zemi za druhou. Totiž mimo jejich řádu, tu ještě operuje několik řádů jiných, a to v takovém utajení, že historie se k nim zná jen velice letmo. Pokud tu byla řeč o zednářích a jejich síti, tak ta vlastně vznikla z části sítě templářů na britských ostrovech a o ně se patrně opírala i Ažběta proti jezuitům. Kontinentální část přešla na Johanity. V 18st. jezuité byli za většinou toho, co se na scéně šustlo. Proto snaha o jejich eliminaci musela skončit v konfliktech, tak jak to pokračuje patrně i dnes. Není náhoda, že právě ve Francii se spustil návrat černého hraběte z Kristovy hory (jak to Dumas trefně pojmenoval). Další akce už byla odplata všem, co se chtěli bez nich obejít. Jak to, že to mohlo probíhat ve vlnách po celé Evropě? To jsou ty sítě agentů a také právě to školství, kde si připravovali své budoucí revolucionáře a politiky, a kde se také vařily všechny ty pozdější -ismy. A tak se svádí revoluce a války, abychom tu zase měli to svaté EU a teď už nejlépe napořád. Tento plán na rozklad a následné nastolení popsal Sue ve svém posledním díle, jehož vydání přežil jen o chvilku. Dnes ten plán známe jako protokoly. Stejně jako Napoleon, tak i Hitler byly jen loutky v rukách tohoto řádu a události vedoucí k první sv. by také stály za extra pojednání, včetně toho, proč byly likvidovány celé větve rodin.
A tak dnes máme znovu latiníky za dveřmi a čeká se opět na naše vlezení do ohrady. Co je symbolika EU a kdo za ní stojí, jsem znázorňoval nedávno. Ostatně to trčí na každém mariánském sloupu po celé naší zemi. "
zdroj

[mrknutí jedním okem]

220843

1.6.2010 16:06

pokr.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 220839

"Les Mystères du peuple ou l'Histoire d'une famille de prolétaires à travers les âges (1849-1856, Tajemství lidu aneb historie jedné proletářské rodiny v různých dobách), román, obsahující téma spiknutí za účelem ovládnutí světa, byl roku 1857 zakázán pro své pobuřující tendence, byl využit jako základ pamfletu proti Napoleonovi III., a také je první z řady děl, které vedly k vytvoření Protokolů sionských mudrců."zdroj

"Odpověď na protokoly by se mohla začít hledat v Les Mystères du peuple ou l'Histoire d'une famille de prolétaires à travers les âges od Eugène Sue. Předloh je však více. Metody a program plus/mínus podobné, akorát se nám mění „autoři a vykonavatelé“.
(Myslím, že dokonce hned po vydání to bylo zakázáno a on za záhadných okolností zemřel.)Dnes již tyto plány prosakují jako „židovské“ a jsou patřičně modernizovány, základní schéma však zůstává.PS.: V románech francouzských spisovatelů té doby najdeme spoustu přímých nebo zakódovaných odpovědí na dnešní otázky. Není divu, mnoho z nich bylo členy tajných lóží a často viděli i pod povrch."
zdroj

Z hlediska historického je pak z díla Eugèna Suea paradoxně zajímavější román z let 1849-56, Les Mystères du peuple, který Maurice Joly použil jako základ pro pamflet proti císaři Napoleonovi III., Dialog v pekle mezi Machiavelem a Montesquieu (Dialogue aux enfers entre Machiavel et Montesquieu) z roku 1864, jež přes pokusy o zákaz jak Sueova originálu, tak Jolyho plagiátu, žily dál svým životem, a krom například inspirace v Dumasově románu Josef Balsamo, jej v roce 1868 jako základ pro své dílo Biarritz, jež „popisuje úklady židovských rabínů, kteří se jednou za 100 let o půlnoci scházejí na židovském hřbitově v Praze, aby zde naplánovali další program židovské konspirace“, použil Hermann Goedsche, jehož základ opět plagiovala ruská tajná policie ve svých Protokolech siónských mudrců, který pro změnu opět neváhal využít Adolf Hitler ve svém Mein Kampf!zdroj

Historické pozadí vzniku tzv. Protokolů sionských mudrců

LES MYSTÈRES DU PEUPLE. Histoire d’une famille de prolétaires à travers les âges

The mysteries of the people : or, History of a proletarian family across the ages; translated from the original French by Daniel De Leon

co dodat ...

220846

2.6.2010 17:17

RE: pokr.

mtk 88.?.?.?

Reakce na 220846

Jo, to podstatné zde ale nikdo moc nečte. Doba největší slávy hb, ale to byl tenkrát nervák Méďo, co?

220969

2.6.2010 17:28

RE: pokr.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 220969

mýty, ať už z tradice, nebo novodobé se jen velmi těžko rozbíjí pane mtk

Ale snad někdo pochopí, že jsme manipulováni více, než bychom tušili. Platí to o řadě věcí.

220970

31.5.2010 19:18

uz ste cetli diskuzi na idnes?

Oldis 85.?.?.?

doporucuji ale predem upozornuji, ze jen pro silne povahy.
http://zpravy.idnes.cz/pri-utoku-izraele-na-konvoj...

220700

1.6.2010 1:21

RE: uz ste cetli diskuzi na idnes?

Alexus 77.?.?.?

Reakce na 220700

Ctu a prispivam tam prubezne cely den..ale cim dal vic mam pocit,ze je to jak hrach na stenu hazet....Jsou tam lidi,keri z toho utoku maji dokonce radost...a kdyz se tam objevi par jedincu, keri vysvetlujem,ze je to spatne...tak jsme oznaceni bud za komance ci bolseviky apod....i kdyz jsou tam i vyjimky snazici se komunikovat vecne.

220762

1.6.2010 1:33

RE: uz ste cetli diskuzi na idnes?

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 220762

Diskutujete asi proti placeným diskutérům a hromadě úplných pablbů (těch je všude dost), to pak nemá cenu. Házíte skutečně hrách na stěnu.

220764

1.6.2010 1:39

RE: uz ste cetli diskuzi na idnes?

Alexus 77.?.?.?

Reakce na 220764

JJ a dokonce tam v prubehu dne se objevili 2 nazdárci, keří mne tvrdili, že jsem ze zvedavce a hned vytahly naky omyl s lodi Shiloh a vydavali to za dukaz neverohodnosti zvedavce, dale , ze pan Stwora urcite uz tvori clanek a on ho fakt psal....asi byvaly fans [smích]

220766

1.6.2010 16:54

RE: uz ste cetli diskuzi na idnes?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 220766

ten "omyl" je zde:

Co nám politici "zapomněli" říct?

220856

1.6.2010 16:11

RE: uz ste cetli diskuzi na idnes?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 189.?.?.?

Reakce na 220700

http://www.wsws.org/articles/2010/jun2010/isr1-j01.shtml

220850

31.5.2010 19:22

Prima

kocour_easy 188.?.?.?

Ve zpravach na TV prima tedka rikali o tom utoku. Tak to se divim [překvapení]

220701

31.5.2010 19:58

řešení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Měli ten humanistickej dobytek naházet do vody a byl by klid!

220707

31.5.2010 20:24

RE: řešení

Andrew Siddur 62.?.?.?

Reakce na 220707

Vida, po slovním spojení „humanitární bombardování“ jste právě vytvořil další pěkný newspeakový termín. „Humanistický dobytek.“
Vyhrál jste 1984 libermanodolarů a posílil jste světový mír.

220712

1.6.2010 0:19

RE: řešení

Řehoř 92.?.?.?

Reakce na 220707

Ani se ti nedivím, ty dobytku, že jsi anonymní!

220752

1.6.2010 12:00

RE: řešení

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 220752

Čekal jste něco jiného od chazarského nacisty?

220805

31.5.2010 20:04

říkanka

Filip Svoboda 109.?.?.?

Toto jsem nevymyslel já. Je to ale trefné.


chodi žid okolo

nedívej se na něho kdo se naněj koukne toho žid bouchne.

220708

31.5.2010 20:53

Demonstrace proti postupu izraele - policie v téměř stejném počtu co demonstranti.

SPECZ 81.?.?.?

Neměl jsem čas , jen jsem po staromáku proběhnul, ale co mě zarazilo byla opravdu vysoká koncentrace policie na místě. Stranou od náměstí stály 3 "antony", plně obsazené těžkooděnci, přímo na náměstí dalších 5 aut, v ulicích okolo náměstí pak další 4 auta PČR. V ulicích kolem náměstí jsem pak zaregistroval čtyři nebo pět čtyřčlenných hlídek PČR, tyto ale nebyly ve standartní uniformě ale v taktických vestách. Dále jsem rozpoznal dvě dvojice policistů v civilu, u třetí si nejsem 100% jistý, byl tam i jeden policista v civilu samotný. Znám je z jiných demonstrací, buď chodí s kamerou nebo někde kde na ně není moc vidět provádí lustrace účastníků.
Překvapuje mě tak velká policejní přítomnost na tak malé akci.

220722

31.5.2010 23:21

RE: Demonstrace proti postupu izraele - policie v téměř stejném počtu co demonstranti.

korutan 81.?.?.?

Reakce na 220722

Je vidět perfektní připravenost nohsledů na odražení čehokoliv, co by mohlo jenom vypadat jako protest proti sebeobraně „humanitárním dobytkem“ napadených přepadových komand. Není vám to divné, že jsou tak připraveni, tak pohotoví, a v tak hojném počtu!? Proč? Proč je potřeba tak horlivě stát na straně voldemordů!? Už při početí našeho novodobého státu, mám na mysli první světovou válku a roli legionářů v ruském dramatu režírovaném židy Tráckým a Leninem, kdy bylo v silách a možnostech legií zachránit carskou rodinu ze spárů židovských vrahů. Proč se tak nestalo? Opravdu to vše bylo tak, jak se traduje? A pak dál, při vzniku Izraelského státu sehrál náš stát tak podstatnou roli a to prakticky už ovládán komunisty!? A teď, deprivanti jako Hubáčková, Schvajneberg a humanitární bombarďák! Proč tito lidé jsou naprogramovaní na účelovou slepotu!?

220745

31.5.2010 21:24

USS Liberty incident

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

skoro presne pred 43 lety.V mezinarodnich vodach znicena lod USA, protoze ohrozila budouci mocenske zajmy sionistickych nadlidi.Historie se opakuje, ovce denne ohlupovane masmedialnimi recmi o islamskem terorismu, zastrasovane trestnim zakonem o antisemitismu, aby moc nepremyslely a mlcici vetsina zblbla strachem z toho, jestli splati pratelske pujcky od PROVIDENTu.Vitejte, 21. stoleti, staroveci myslitele by se z nas zblaznili, kdyby videli, jak se da milirdova masa lidske hmoty ukocirovat ve prospech nekolika vyvolenych.

220729

31.5.2010 22:03

Taky se mi to nelíbí ...

Bobýk 90.?.?.?

... ale přesto - nechci nosit ručník na hlavě.
Nejvíc mě děsí, kolik naivních lidí si myslí, že až padne Israel, že se s námi (evropany, potažmo křesťany) budou chtít muslimové nějak dohodnout po dobrém.
Pozn.: kdyby tito lidé více studovali dějiny (stačí období 570 až 1529) možná by si složili ucelenější obraz.

220734

1.6.2010 1:29

RE: Taky se mi to nelíbí ...

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 220734

Nevím o jaké dohadování by mělo jít. Nebýt Izraele, muslimové nemají důvodu s námi mít konflikt, nehledě na skutečnost že my od nich kupujeme ropu a oni od nás Rolls-Royce a Mercedesy k všeobecné spokojenosti. A čím nás hodlají napadnout? všechny jejich zbraně jsme jim za ropu prodali. A ke všemu když nebyl muslimský svět schopen zlikvidovat prťavý Izrael za těch 60 let, buď na to nemá a tedy napadat obrovitější Evropu by byla naprostá sebevražda, a nebo z nějakého důvodu nechce. Třeba proto, že se prát nechtějí. Klidně si sundejte ručník z hlavy, máte ho asi moc těsnej a mozek se Vám dost neokysličuje. [smích]

220763

1.6.2010 8:47

RE: Taky se mi to nelíbí ...

SPECZ 193.?.?.?

Reakce na 220763

-muslimové nemají důvodu s námi mít konflikt
ehm, až na to jak jsou někteří z nich "naprogramovaní koránem"
-A čím nás hodlají napadnout ?
Oni už začali, nechtěj vyhrát pomocí zbraní, ale pomocí děloh jejih žen. Jednoduše se nás chystaj přečíslit.

220782

1.6.2010 9:18

RE: Taky se mi to nelíbí ...

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 220782

Má to jednu chybu- imigrační úředníky. Tam bych plakal nejdříve.

220784

1.6.2010 12:41

RE: Taky se mi to nelíbí ...

SPECZ 193.?.?.?

Reakce na 220784

Pokud nemáte na mysli "běžného imigračního úředníka", tak s vámi souhlasím.

220813

1.6.2010 13:17

RE: Taky se mi to nelíbí ...

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 220813

ten už provádí jen co je nařízeno shora, takže se shodneme.

220819

1.6.2010 12:32

RE: Taky se mi to nelíbí ...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 220782

Člověče, nejdřív bych se zamyslel nad tím, kdo je sem tahá... A to muslimové rozhodně nejsou. Máte v tom dost velký zmatek...

220812

1.6.2010 0:02

Do kolika let izrael rozpoutá světovou válku?

Adrian Arcant 2 90.?.?.?

Měl by zde vyjít na toto téma článek nebot není pochyb,že první jaderný konflikt začne právě zde a já musím připustit,že se na něj již těším nebo popravdě moc jich po tomto úderu nepřežije a budou poprvé v historii skutečně pronásledováni a jejich vylhané výmysly(blíže neupřesněno)se tak stanou poprvé skutečností.

220750

1.6.2010 1:08

Finkelstein comment..zajimavy popis

Alexus 77.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=eB_CKL5h2_8&feature=channel

220756

1.6.2010 9:40

Test ?

smutnyklaun 195.?.?.?

Že by to byl test, jak bude reagovat mezinárodní společenství na izraelský útok například na íránská jaderná zařízení ? Času už moc nezbývá ...

220788

1.6.2010 12:19

RE: Test ?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 220788

jen at iran testuje dale!!!!!

220810

1.6.2010 10:04

Krok k opakování historie

Alexa 94.?.?.?

To co se stalo asi není až tolik překvapující. IDF je jen jeden z mnoha nástrojů prosazování metod Izraele a není o nic ohleduplnější než ty ostatní. Je mi líto těch 19 životů, i když myslím, že ti lidé v koutu duše museli být připraveni na to, že se něco stane a že celá akce zřejmě nedopadne tak, jak bylo v plánu. Ani politici a novináři na palubě tomu nezabránili - zřejmě zde byli jako pojistka, že se nic nestane.

Důležité je co bude dál. Zamete se to pod koberec? Vyšetří a viník bude potrestán? Tipuji koberec. A hodně velký. Užiteční idioti už dávno tleskají, ti co vidí skutečnost nemohou nic dělat a zbytek jen přepne na jiný kanál.

Důležitá je však jiná stránka věci. Tahle událost znovu navýšila odpor ke všemu židovskému a to možná nejvíc ze všech událostí posledních let. Hněv, který to vyvolalo padne na všechny židy, nejen loutkohorce v izraelské vládě a pohůnky v IDF. Pochybuju, že tohle je záměr. Izrael ve své nadutosti nemohl dovolit konvoji projít skrze blokádu a 'musel' něco učinit. Následnou reakci mručících světových institucí umlčí svým odmítáním diskuze a oněmi užitečnými idioty(ve vládách, parlamentech, nátlakových skupinách a chorobnými uctívači) - jako vždy ostatně. Jenže pachuť zůstane, přestože se Izrael nestará.

Ten, kdo by se měl začít obavát jsou jednotlivci mezi židy, kteří ač třeba nesouhlasí, stanou se terčem hněvu, který vyvolala a vyvolává jejich vláda. Židé se stanou příjemci stejné 'léčby' jako palestinci a ti, kteří se jim snaží pomoci, chtělo by se říci a totiž bolestivé generalizace. Věřím, že jen kvuli činnosti cenzurujících medii nevíme, že drtivá většina židů nesouhlasí s kroky izraelské vlády. Na druhou stranu však pochybuji, zda jsou si ti lidé plně vědomí toho, že hněv, který se dříve nebo později - teď však už s jistotou - materializuje v podobě útoku padne právě na ně a nikoliv na členy parlamentu a vlády žijící v pevnostech.

Tahle událost není zlomová, jen dotváří zřetelnou cestu k tomu, aby se historie opakovala. Stejné činy, stejné chyby.


Jak vážné však budou důsledky?

220792

1.6.2010 23:04

RE: Krok k opakování historie

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 220792

Po bedně litého olova loni na konci roku naložili velbloudovi hned dvě bedny těžké vody. Možná že to stéblo slámy co mu ten hrb zlomí je už docela blízko. Souhlasím že se možná ještě nic nestane, ale když jeden padá z mrakodrapu tak je pocit stejný jak v 90tém patře tak v prvním. Arogance Izraele nezná mezí a odmítá tu dlažbu pod sebou vidět.

220890

2.6.2010 11:59

RE: Krok k opakování historie

Alexa 94.?.?.?

Reakce na 220890

>Arogance Izraele nezná mezí a odmítá tu dlažbu pod sebou vidět.

Ano, nemám z toho dobrý pocit, že nejspíš ještě za mého života se dočkám uzavření kruhu tak, že budeme znovu na začátku a znovu dopadne spravedlivý hněv nespravedlivě na ty, kteří za to nemohou. Veškeré snahy o nápravu stavu by měly resignovat na změnu nahoře - ve vládě Izraele - ale naopak dolů, mezi lidi, kteří se příliš neliší od nás. Je naivní očekávat sebereflexi od představitelů Izraele, těm vlastně o nic nejde. Běžným obyvatelům však půjde o život, to oni budou nejčastěji obětí generalizace "žid = vrah". Pochybuji, že ti s činy své vlády souhlasí; stejně jako 'naše' vláda a media presentovala ČR(potažmo Čechy) jako dychtivé zájemce o umístění radaru v Brdech.

220937

1.6.2010 12:01

jen doufam a cekam

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

az se konecne arabi sjednoti a vymazou licousniky z mapy, ale dokud bude barack osama potichu, a stale nad nimi drzet ochranou ruku, asi se toho moc nestane.
vsak se divejte a poslouchejte tu minimalni odezvu ve svete.
[bliji] [bliji] [bliji]

220806

1.6.2010 15:20

Brutální útok komanda?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=gYjkLUcbJWo

Myslím, že na tomto videu je celkem jasně vidět, kdo na koho brutálně útočí.

220841

1.6.2010 22:39

RE: Brutální útok komanda?

Lin 85.?.?.?

Reakce na 220841

Každá loď, která je přepadená v mezinárodních vodách, má právo se bránit. Na tom se shodují odborníci na právo. Ty lodě ani neměly v úmyslu se dostat do izraelských vod, takže nic neporušily (ani blokádu) a vojáci tam neměli co dělat.

220882

1.6.2010 22:45

RE: Brutální útok komanda?

steve 97.?.?.?

Reakce na 220882

LIN - ten je dalsi .., dejte ho do pytlicku k tam tomu ..
.. bylo by skoda, kdyby jste se nechala svesti ze sve Linecke cesty ..., takovymi ruznymi ... [oči v sloup]

220884

1.6.2010 22:53

RE: Brutální útok komanda?

Lin 85.?.?.?

Reakce na 220884

Víte co? Já raději skočím pro linecký koláčky a dáme si to kafe... bude to asi užitečnější, žejo... [oči v sloup]

220887

1.6.2010 23:09

RE: Brutální útok komanda?

steve 97.?.?.?

Reakce na 220887

LIN - nemucte me. S kolackama. Ja kolacek nevidel snad od Tricetilete valky. Jednou jsme se je snazili upect s jednim mudzahidem, ale chlapi prisli z lovu na svobodu, postavili kalachy do kouta jeskyne a v troube si delali "svarak" .., Z kolacku nic nebylo a kozi tvaroh sezrali jenom tak ..., banda teroristicka !! [smích]

220893

1.6.2010 23:19

RE: Brutální útok komanda?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 220893

Taky bych šel na koláček a na svařáček [mrknutí jedním okem]

220894

1.6.2010 23:32

RE: Brutální útok komanda?

steve 97.?.?.?

Reakce na 220894

[smích] [cool]

220897

1.6.2010 23:19

RE: Brutální útok komanda?

Lin 85.?.?.?

Reakce na 220893

[velký smích]
Vymazala jsem celý, co jsem měla napsaný, protože by se to dalo v jistým směru brát jako provokace a to by Vladimír asi nebyl moc rád. Takže - mlčim, mlčim, linecky... [cool]

220895

1.6.2010 23:25

RE: Brutální útok komanda?

steve 97.?.?.?

Reakce na 220895

.. myslim, ze vam rozumim. Vladimir bude "souznet", on taky rad kolacky, je to mlsoun ..., takze "nepripalit" to - zni velice rozumne a prozretelne. Trouba bude jeste v budoucnu potrebna ...

220896

1.6.2010 23:03

RE: Brutální útok komanda?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 220841

Ale plosímtě, na ústředí máte pohotovost? Děláš se sebe jen blbce. Vy, soudruzi z Chazárie, můžete v sebeobraně zabíjet děti a ostatním upíráte se bránit pirátům? To je přesně vaše taktika. Shalom!

220889

1.6.2010 21:45

informace? to je to o co tu běží.

domju 82.?.?.?

Kdo a proč vypravil, tak okázale konvoj lodí?

Včerejší informace: KLDR prodávala tajně jaderné technologie - mimo jiné Irán, Sýrie. Je jen otázka času, kdy si nějaký palestinec usmyslí, že je výborný nápad nějakou takovou bombu použít a pak teprve nastane mela. Pravděpodobně vývoj nabere takové obrátky, že nám bude zeměkoule malá.

Zpátky k lodím - pokud obsahují opravdu jen humanitární pomoc - co že se tak bránili (na obchodních a humanitárních plavidlech nemají být zbraně), tak to je ovšem průser, tedy to co se stalo, ale pokud byť na jedné z lodí byly zbraně? Byl Izrael v právu? Nehledě na to, že byli upozorněni na blokádu. Tak to vidím já.

220878

1.6.2010 22:43

RE: informace? to je to o co tu běží.

Lin 85.?.?.?

Reakce na 220878

Blokáda v mezinárodních vodách? Jak ji chcete uplatňovat?

220883

1.6.2010 22:49

RE: informace? to je to o co tu běží.

steve 97.?.?.?

Reakce na 220883

.. a dalsi [chechtot] [chechtot] , a informovanej !!, .. zkratka - "Informaator". Dejte mu 3 krejcary a at dobehne pro reznou !!! Tak - a mame "Informaatoora" ... [chechtot]

220885

1.6.2010 22:57

RE: informace? to je to o co tu běží.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 220878

Shalom. Samozřejmě máte pravdu a postřílení civilistů byl výborný nápad. Je dobře, že se najdou tací slušní "lidé", kteří vraždění obajují.

I když některým vašem tvrzením moc nerozumím...

> Je jen otázka času, kdy si nějaký palestinec usmyslí, že je výborný nápad nějakou takovou bombu použít

Oni mají Palestinci jaderné zbraně? To jsem nevěděl, díky za informaci.

Ještě jsem se chtěl zeptat, jestli na ústředí dostáváte nějaké brožurky, jak ovlivňovat veřejné mínění, nebo je to necháno na vás. To je totiž dobrý "argument", strašit tím, že se Palestinci chystají odpálit atomovku. Nemají také jiné ZHN?

Samozřejmě, že Izrael byl v právu. V podstatě každá země může v mezinárodních vodách přepadat lodě a zabíjet jejich posádky. Například Somálci, ti s tím mají zkušenosti.

Koneckonců, vždy je lepší nejdřív střílet a pak se ptát, že? Protože když Izrael rozstřílel americkou vojenskou loď Liberty, pak ano, měla na palubě zbraně. Taktéž byla v mezinárodních vodách, tudíž měl Izrael volné ruce.

>Kdo a proč vypravil, tak okázale konvoj lodí?

To je velice dobrá otázka, která vás pasuje na odborníka přes terorismus. Není nad to, když se v diskusi objeví takový fundovaný "člověk", jako jste vy. Přesnou odpověď neznám, jen budu tipovat. Zcela jistě to byla Al-Kájda. Pak to byla Severní Korea a Írán, osa strašlivého, nekonečného, děsivého zla. Pak to bylo asi 50 dalších teroristických muslimských organizací, které chtějí džihád přenést do Evropy. Pak to byli tké Srbové, kteří chtěli povraždit všechny muslimy. Pak to byli také Iráčani, kteří na lodích přepravovali ZHN.

>Zpátky k lodím - pokud obsahují opravdu jen humanitární pomoc - co že se tak bránili

To je jasné, obsahovaly tuny ZHN, desítky tanků, několik ponorek atd. Krvežízniví cestující nepochopili, že když je někdo přepadne v mezinárodních vodách, nemusí jít o piráty (zapomněli, že Somálsko leží někde jinde) a dovolili se ozbrojeným fanatikům nevydat tak lehce. Svině!!!

Zde je ukázka dalšího incidentu, při kterém byl Izrael zcela v právu, protože nějací terorističtí zahraniční aktivisté, kteří protestovali proti vraždění, už překonali všechny meze. Téhle Američance vystřelili oko slzným granátem zcela po právu. Kua, kdo si vůbec dovoluje někoho napomínat, že lže, krade, vraždí, zavírá lidi do koncentráků, mučí je, atd.?

Vložený obrázek

Sakra, to jsem rád, že jsem potkal dalšího "člověka", který podporuje pirátství a vraždění. To mi vždy zdvihne náladu. Taky se těšíte, až dosáhneme takového stavu vyspělosti a demokracie, jaký je v Izraeli? Pak bude policie konečně moci proti demonstrantům střílet, co kdyby měli náhodou zbraně, že?

220888

1.6.2010 23:07

RE: informace? to je to o co tu běží.

Lin 85.?.?.?

Reakce na 220888

Hestroy, pojďte s náma na to kafe s lineckejma koláčkama - já vás zvu. [smích] Sladký prej uklidňuje a já toho mám dneska už tak akorát.
V kabině polskýho speciálu těsně před pádem prý znělo sprostý klení. Tak chci na kafe, protože v tuhle chvíli si myslím, že jsem letadlo v kabině speciálu...
[oči v sloup]

220892

2.6.2010 14:18

RE: informace? to je to o co tu běží.

domju domju (zavináč) post (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 220888

http://pavelkolar.blog.idnes.cz/c/64727/Net-Gaza-net.html

ech nějak jsem nepočítal zrovna s takovou reakcí, nejsem v tom tak kovaný jako vy a zřejmě máte lepší přehled než já, ale když se budu snažit pomoci (palestincům) a přijedu s náklaďákem k přechodu Rafáh a nikde to roztrubovat nebudu a nebudou u toho novináři, tak to asi nebude taková pomoc, jako když naložím 3 nákladní lodě + 3 lodě cestujících a hlavně to roztroubím do celého světa a pak s nima pojedu na just tam kde mi bylo řečeno že nemám co dělat?

220956

2.6.2010 16:33

RE: informace? to je to o co tu běží.

zhnusený 24.?.?.?

Reakce na 220956

>http://pavelkolar.blog.idnes.cz/c/64727/Net-Gaza-net.html
Jedním slovem: [bliji]

220966

2.6.2010 14:26

RE: informace? to je to o co tu běží.

domju domju (zavináč) post (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 220888

a ještě se chci zeptat, mě tak napadlo, pokud by palestinci vyhráli svůj boj, Izrael je zničen, jak se to projeví vživotě obyčejných lidí Palestinců, ne bojovníků, ale člověka co ho živí prodej ryb, ševce, prodavačky, rolníka - budou se mít lépe? Co se změní? Nebo se objeví další nepřítel?

220957

2.6.2010 17:16

RE: informace? to je to o co tu běží.

djb 90.?.?.?

Reakce na 220957

1/ výhra boje palestinců není ve zničení Izraele, jak nám tu podsouváte (ovšem jen z prosté nevědomosti, že ano?)

Palestinci se spokojí s plánem OSN, dva samostatné státy Izrael a Palestina. Palesticni dokonce ani nepožadují původní hranice plánované OSN, ale spokojí se z drtivé většiny s hranicemi 1967.

Výhody pro člověka co ho živý prodej ryb, ševce atd.

Děláte si legraci? To by byl naprosto nesrovnatelný stav.

a) jistota, že jeho pole neobsadí žádný Izraelský ilegální osadník
b) jistota, že jeho pole nebude rozbagrováno Izraelským mírovým buldozerem
c) volný pohyb, volný obchod se zahraničím
d) obnovená infrastruktura a s tím spojené lepší sociální zabezpečení etc.
e) žádné riziko Izraelského bombardování
f) možnost navštěvovat příbuzné v Izraeli a Izrael bez ponižujících kontrol
g) dostupnost elektřiny a zdravotnického zařízení
h) návrat lidské důstojnosti
g) možnost budovat ekonomiku a funkční stát bez rizika, "co dnes postavíme, zítra zbourají" atd. atd. atd.


a nebojte, nebudou sami:

Výhody pro Izrael:
1/ Žádné riziko útoků atentátníků
2/ obnovené diplomatické vztahy s celým regionem
3/ obrovské úspory za odpadlou odpovědnost vůči gaze
4/ klid/vojenské úspory na všech hranicích, žádný strach z Libanonu, Sýrie
5/ Zlepšení možnosti obchodu se soudními zeměmi

apod.


Tak proč to neudělají? Zeptejte se jich. Hlavně Izraele, ten má tu moc to zařídit.

220968

2.6.2010 18:29

RE: informace? to je to o co tu běží.

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 220968

Legraci si děláte Vy, pane Djb. Palestinci, tedy jejich vůdcové, se nikdy nevzdají ohromných příjmů z "mezinárodní pomoci". Vždyť jejich slavný vůdce Arafat si "našetřil" za dobu svého "vůdcování" na švýcarských kontech několik miliard! dolarů. To je veřejným tajemstvím. A přesto ještě zbylo na slušný život všech Arabů, kteří sami sebe prohlásili za palestinské uprchlíky.

Jejich život připomíná život Romů v ČR. To jsou také všechno údajně Češi, ne? Protože dávky pomoci jsou vypláceny na hlavu, převyšuje porodnost palestinských Arabů vysoko porodnost obvyklou v regionu. Stejně jako porodnost cikánů u nás.

Takže údajní Palestinci (žádný takový národ ani stát v celém minulém tisíciletí neexistoval, viz prohlášení jejich bývalého vůdce Zahíra Músejna) nikdy nepřistoupí na plán OSN. Přišli by o tučné prebendy a museli by se začít starat sami o sebe. Kdyby o stát jménem Palestina skutečně stáli, už jej mohli několik desetiletí mít. Nebo ne? [smích]

220974

2.6.2010 19:09

RE: informace? to je to o co tu běží.

djb 90.?.?.?

Reakce na 220974

Pane Vojto49, otázka zněla co to přinese obyčejným Palestincům a legraci si nedělám v žádném případě.

Co se týče "hochů shora", nedělám si iluze ani o Hamásu, ale ani o chlapcích v Knessetu, obě strany by podle mě potřebovali dostat pětadvacet na holou, jinak se to nehne z místa.

Takže v zásadě ano. Souhlasím s Vámi ale zároveň na odpovědi neměním ani popel.

ps.: co se týče porodnosti, ta je tradičně vyšší u nižších sociálních vrstev, ale to platí velmi obecně a skutečně to nemá co dělat s Palestinci, ani s dotacemi, to je jen určitý moderní blud. Tyto vrstvy a zmíněná etnika měly VŽDY ! vysoký počet dětí, ale to do této diskuze nepatří.
(např.: v Indii je zvykem 10-15 dětí a příspěvky na ně nedostanou, jmenoval bych též africké černochy, ale tam byste ihned kontrolval vysokou zahraniční pomocí a zase byste obešel fakt, že u nich je to též tradice)

220977

2.6.2010 21:24

RE: informace? to je to o co tu běží.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 220974

Verejnym tajemstvim take je, nemily sionisticky lhari, ze ty takzvane Arafatovy miliardy(dolaru nebo rublu, vite to presne?) byly na uctech v zidovskych bankach patricim do celosvetoveho Rotschildova chazarskeho imperia.Uz se nedivim, ze tady vriskate hruzou jako pavijani, ani to primitivni lhani pro ceske pivni mozky uz vam nikdo nezere.Vite kolik zilo Zidu v Palestine na konci predminuleho stoleti a kolik Palestincu?A vite, cim se zivili Palestinci a cim ti tzv. Zide?Jen pripominam, ze Palestinci neznali slovo hlad, kdezto hlad a hladomor je znam z minuleho stoleti z casti byvaleho carskeho Ruska,kde takzvane zili a hospodarili Zide.

220998

1.6.2010 23:05

RE: informace? to je to o co tu běží.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 220878

Kdejaky palestinec si usmysli...Zvlastni, ze tech mrtvych kdejakych Palestincu je mnohonasobne vic nez kdejakych Zidu.Opravdu zasnu nad vasi objevnou logikou, ze by Palestinci byli ochotni znicit svoji vlastni zemi radioaktivnim materialem jen aby porazili Zidy.Uvazujete jako vypatlany ctenar bondovek, mozna na lodi fakt pasovali nejakou tu megatunovou bombu zapecenou do jablecneho strudlu.[smích]

220891

1.6.2010 23:43

RE: informace? to je to o co tu běží.

djb 90.?.?.?

Reakce na 220878

Chápu. Konvoj, který vypravily teroristické organizace, vezoucí do oblasti, která nepotřebuje pomoc, zbraně ohrožující Izrael by měl Izrael zahnat do pekel a rozstřílet.


Takže, když Vám prozradím, že konvoj vyslaly humanitární organizace (dokonce ani zmiňované napojení na teroristické se nepodařilo prokázat) s podporou vlády k Izraeli nejvíce přátelského muslimského státu, dále Vám prozradím, že na lodích nebyly nalezeny žádné zbraně(tyče jsou normální výbava a skutečně Izrael dosud nikdo s holí v ruce nenapadl) a pomoc byla vyslána, protože mezinárodní organizace Amnesty International potvrdila, že 4 z 5 obyvatel Gazy jsou na pomoci závislí, tak sklapnete, omluvíte se, chytíte se za nos, uznáte, že Izrael na takový zásah mimo jeho teritoriální vody neměl nejmenší právo a půjdete odkuď jste přišel?

220898

1.6.2010 22:18

??

will 85.?.?.?

Velmi slaby text pripada mi to tak, ze sa v celej problematike vyznas len z televiznych novin. [cool]

220881

2.6.2010 3:08

Ve zpravodajství ČT jsem poprvé zaslechl, že někdo zaútočil na útočníky -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

ne že by se tak nikdy dříve nedělo, ale vždy se tomu říkalo obrana.
Napadení lodí a únos posádek je aktem státního pirátství (to už by se dalo asi přeložit jako terorismus).
Jediné "racionální" vysvětlení by asi bylo to, že Turky slíbená pomoc již byla na cestě a Izrahell chtěl rychlým úderem předejít ještě vážnější konrontaci.
V souvislosti s opravdu "extrémně" pokrytou demonstrací na Staroměstském náměstí nelze nevzpomenout v samém zárodku rozehnaného pokusu o protest u ambasády "židovského státu" před 4 lety, který stál kariéru (a ocejchování za neonacistu) dokonce i člověka, který se ho snažil dokumentovat.
Nemluvě o hysterii židoliberálů ohledně tzv. Křišťálové noci následujícího roku .
Sionistické trio "naší" ČT Železný ml., Moravec, Drtinová téměř ryčelo blahem nad ziskem proizraelského TOPu (v jeho řadách je i Dan Korte, kterému je připisována hlavní zásluha o přidělení licence sionvizi Nova).

220912

2.6.2010 11:06

svět sro

torokuij 90.?.?.?

no skvělé máme se na co těšit...že by třetí světová klepala na dvěře? Každopádně v tom maji prsty Bilderbergovci, jak jinak že? Jistě jsou za tim všim jejich hnusný cíle podmanit si svět a schválně rozdmýchavaji atmosféru a potají jako to dělali ve 2. sv. v prodávají zbraně ostošest...to nikdo nemůže vědět jaký pikle si tam ukuly,a vůbec jaký zbraně jim tam už prodali,hlavně že to budou moct svést na někoho kdo sv. válku začne,že.Jsou za tím vyšší cíle vanoucí ze západu.Ano máme krásný,moderní svět,každý má svou super práci, krásné a chytré děti na VŠ,bezva sousedy, 2krát ročně dovolená v zahraničí, noviny plné celebrit,obchoďáky,ochotné krásné politiky...a na jiné straně světa?..opravdu hrozný,zkažený svět [pláč]

220934

2.6.2010 23:40

A jeste strizlivy pohled: bola to prachsprosta provokace

Osel 78.?.?.?

http://www.rozhlas.cz/cro6/internet/_zprava/741570

"Podle Vojtěnka ale organizátorům flotily nešlo o nic jiného, než o provokaci a snahu vyvolat incident.

Loď měla prý dopravit až 10 tisíc tun pomoci. Podívejte se na fotografii lodi Mavi Marmara a řekněte mi, kde vidíte nákladní paluby, píše námořní expert Vojtěnko. Nejsou tam, ale zato je tam několik set lidí, kteří projí a propijí během plavby víc, než kolik stojí dopravit 10 tisíc tun nákladu na trase tisíc kilometrů obyčejnou nákladní lodi. Na co byla pronajata drahá osobní loď Mavi Marmara, a dalších pět plavidel, když by na celou věc stačila jediná laciná nákladní loď?"

221013

23.3.2013 15:31

Te je článek...

Petr iski 82.?.?.?

Musím říct, že jsem toho četl už celkem dost. Často tímto serverem argumentují jistí lidé na Novinkách, ale povím vám, větší hovadinu jsem ještě nečetl.
Článek vypadá, jako by se zrodil v hospodě IV cenové skupiny, po té co dotyční notně požili piva a destilátů.
Dotyčný pisatel se ani neobtěžoval nastudovat takové detaily, jako je mezinárodní námořní právo, které umožňuje konfrontovat loď, která jasně dává najevo úmysl prorazit blokádu, ještě v mezinárodních vodách.
Pán si neuvědomuje, že vojáci byli napadeni, když ještě ani nedošlápli na palubu, aktivisté byli ozbrojeni a navíc vojáci neměli ani nabito ostrými. Záměr tedy nebyl způsobit újmu, ale jen se bránit. Izrael rovněž mohl udělat to, že v souladu s námořním právem nechá za neustálého varování vplout konvoj do oblasti blokády a pak je torpéduje, či jinak potopí. Nikdo by nemohl říci půl slova.
Tak se tu drazí rozplývejte nad svou hloupostí a mějte se fajn, s mnohými na viděnou na Novinkách (bohužel) [bliji]

286957

Tuto stránku navštívilo 10 939