Diskuze k článku

Írán, Sun Tzu a dominatrix

Příspěvků 36

24.5.2010 7:42

Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

kozoroh 61.?.?.?

Marenku Albrichtovou zname, uzitecni hlupaci ji chteli i za Ceskeho presidenta, nakonec Fischer odvede tu samou praci, je jedno jestli je to teda v USA a nebo v Cechach a jinde ve svete, pravidla hry jsou ty same,slouzit zajmum Israelu, ktery pres "krestanske zeme "dela svou zahranicni politiku,jakozto i s USA atentaty na nepohodlne osoby, vseho druhu,jez stoji v ceste Velkemu Israelu.
Rigi:US,Israel paid for assassination.
http://www.presstv.ir/pop/Pri...
http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/US-Israel/obamajews.html
Hillary se rozpomela na sve detstvi a prochazky s zidovskym dedeckem,jeji dcera si vzala za manzela zida,takze, vse je koscher, jako byla aje kuchyne v Bilem Dome dodnes.
It's official - Chelsea Clinton to wed Jewish boyfriend - Haaretz ... - 8:32pmClinton is set to marry her Jewish boyfriend Marc Mezvinsky, ... At the State Department Monday, Hillary Clinton had one brief encounter with reporters but ...
www.haaretz.com/jewish.../it-s-official-chelsea-clinton-to-wed-jewish-boyfriend-1.3044

http://www.presstv.ir/pop/Pri...
Samozrejme , Velky Israel,mapu uz jsme videli,hlavne zabira vsechny okolni staty tam kde je olej ,je uzemi bajneho Israelu, takze,pani Clintonova,neprimo skrz "americkou zahranicni politiku", tech 2% zidu,bojuje za Israel vsemi dostupnymi prostredky,co vadi Israelu,vadi i USA,tedy, tem 2%, tech 98% uz nestoji za rec.
aangirfan: Hillary Clinton: The First Jewish Woman President? 13 Jan 2008 ... Hillary Rodham Clinton. "It seems that the family name of 'Rodham' was once 'Rodomski' and her father's family came from the Jewish ghetto ...
aangirfan.blogspot.com/.../hillary-clinton-first-jewish-woman.html -
Takze,rozumet Hillary Clintonove,co rika a co ve zkutecnosti dela je mnohym ctenarum jasne,ale,iracti zide zijici zde tisice roku nejsou naprosto zajedno ,jak s Israelem ,tak i s tou "americkou zahranicni politikou".
Nakonec , k pomerum v Bilem Dome muzem pricist navsteva sefa Bileho Domu v Israelu na oslavach-Mmitzvah 13 roku sveho syna, coz je klasifikovano,co by soukroma navsteva.
Co si muze a nemuze dovolit "Americky president" posoudime opet clankem z Internetu.
Jewish Leaders Blast Clinton Over Israel Criticism - wcbstv.com27 Feb 2009 ... Zuckerman, Lawmakers, Local Jews Say Secretary Of State Not The Hillary Clinton They Used To Know. Hillary Pressuring Israel To Speed Up Aid ...
wcbstv.com/.../hillary.clinton.israel.2.945238.html - United States -

Tihle vsichni chteji valkus jakymkoliv statem sousedici s Israelem.*David Axelrod (2009- ) Senior Advisor to the President
Jared Bernstein (2009- ) Chief Economist and Economic Policy Advisor to the Vice President
Rahm Emanuel (2009- ) Chief of Staff
Lee Feinstein (2009- ) Foreign Policy Advisor
Gary Gensler (2009- ) Chair of the Commodity Futures Trading Commission
Elena Kagan (2009- ) Solicitor General of the United States
Ronald Klain (2009- ) Chief of Staff to the Vice President
Jack Lew (2009- ) Deputy Secretary of State
Eric Lynn (2009- ) Middle East Policy Advisor
Peter Orsz...Automaticky kráceno

219972

24.5.2010 11:13

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 219972

Albrightová, Thatcherová, Clintonová, Riceová ... ženy nějakého divného druhu. Je jich víc, já vím. Vždycky jsem si myslela, že ženy v politice mají své důležité místo právě v hledání smířlivých řešení - když už se horké hlavy rozpálí do běla a nejsou schopné se ani vyposlechnout. Tyhle "dámy" mi ukázaly, jak jsem byla naivní a hloupá.
Někdy mám pocit, že se určití lidé nějak "zaseknou" v čase a pak nejsou schopní reálného úsudku. Žijí se ve svém světě, který existoval kdysi a neumějí už vnímat změny kolem sebe. Hodnotí všechno podle starého a dávno neplatného vzorce a jemu uzpůsobují své chování.
Irák se stal po "demokratickém zásahu" rozvrácenou zemí (ostatně - neznám žádnou zemi, která by se po "osvobození" ubírala ke světlým zítřkům). Jestliže se dala při zamhouření očí počítat k rozvojovým zemím, teď se ani při zavřených očích nedá použít slovo "rozvojová". Svět to vidí - a Hillary ne.
V Afgánistánu dostávají na prdel, až už je to ani nebaví. Motivace vojáků nulová. A Hillary zase nic nevidí?
Írán nedělá nic, čím by někoho nebo něco ohrožoval. Vytáhnou znovu profláklého Usámu - že prý je v Teheránu. Ahmadinežád se jim vysměje - že přeci hledají Usámu v Afghánistánu, proto tam snad jsou, tak jak by mohl být někde v Teheránu?
A Hillary se pořád ztrapňuje svou "dupydupy politikou". Svět je díky ropné katastrofě v průseru - a ona se ani teď nevzdává svého bombičkového snu. V Afghánistánu mají určitě místo u těch "US mírových sborů". Může se postavit do první linie, zvednout bojovou morálku a toho Usámu už konečně, po deseti letech, najít.

219982

24.5.2010 16:00

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 219982

Každá většina (smířlivé ženy) potřebuje svoji protiváhu, - v o to silnějším jedinci.
Clintonka tuhle úlohu splňuje. Teda aspoň se snaží.
Válka je také ženského rodu, je dobře, že si to "holky rozdaly samy".
...příroda zařídí ten zbytek, úklid po "clintání"....

219998

25.5.2010 10:23

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

Lin 85.?.?.?

Reakce na 219998

Nesplňuje... [smích]Je nepřizpůsobivá a nepružná. Žen jejího typu je víc, než si myslíte a o síle to vůbec není (natož o prozíravosti a intuici). Je to o tom "dupydupy", z principu a ne z přesvědčení.
Jinak - jsem přesvědčená, že kdyby bylo prioritou žen válčit, budou to války daleko horší, než jaké svádějí muži. Možná to znáte i z života. Pokud se ženská rozhodne vám dát na prdelku, nic jí nezastaví a (nerada to říkám) - nemáte šanci. Samozřejmě, že mluvím o ženách, které umí využívat, čím disponují. [smích]
Nevím, jestli to je srozumitelné. Silný jedinec ženského rodu to musí mít v prvé řadě v hlavě srovnané, před sebou jasný cíl a vždy být alespoň krok před nepřítelem. A Hillary kulhá tři kroky za.
Tady je to sice s velkou nadsázkou, ale je v tom hodně pravdy o té "ženské síle" v pravém slova smyslu.

220068

25.5.2010 13:28

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 220068

Lin, souhlasím v tom, že ti, kdo rodí, mají dost síly k tomu, aby dovedli život kdykoliv i zastavit.
Ono to má i hlubší výklad v účelu této civilizační etapy (cca 2000 let), ale i té předchozí (cca 13000 let) - kdy si galaxie uvědomila nerovnováhu mezi mužským a ženským principem a nabídla nám, mužské části lidstva, vytvořit spravedlivější systém "dělení moci".
ženy vždy řídily a řídí chod světa, i když jejich "rukama" byli muži. Naše úloha je informace třídit a položit ženě do dlaní - třeba v podobě pračky či jiných vynálezů. Žena vnímá "součtové informace" v celkové "barvě" (náladě, stavu organizmu), muži v jednotlivých detailech. A vytvořili k řízení "velikosti života" (v podobě míry hmotnosti) oblast tzv. "křemíkové inteligence". Ta dovede vytvořit virtuální reality, do kterých bude "hmotnost" přidávat jen lidský pár, nikoliv jen "jedna půlka člověka" - žena nebo muž. Ale k takové realitě se teprve můžeme dopracovat. Pokud možno s minimem ztráty lidskosti.

Do Clintonové nevidím, nezajímají mě odcházející veličiny. Své priority vkládám do jiné dámy, která prokazuje, že má sílu tady udělat pořádek. Se kterým jí i její "dámské straně" asi i trochu pomohu. Osm žen v čele kandidátek má jen jedna politická strana. Navíc Hannig má na hledání talentů "čich".

220084

25.5.2010 14:11

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 220084

Sám máte nevolitelnou pozici, a je to dost slepenec, ale za tu Volfovou ručíte?
Já si s ní spojuji mlhavě nějaké mínusy. Na iternetu jsem našel pro mne kaz v tom smyslu, že na Zemana nedá snad dodnes dopustit.

220086

26.5.2010 8:58

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 220086

Naštěstí jsem v nevolitelné pozici, pomoc ode mne přichází ze zcela jiného směru, politiku dělám jako mnoho dalších zde na internetu, svými postřehy k dění - a doufám, že to tak zůstane.

Co se týká paní Volfové a vlastně každého, kdo "si smočí" - tak vidím situaci následovně:
Když kdokoliv přijde do prostředí, kde vládnou určité, vesměs neetické praktiky vyjednávání - musí jít buď přímo proti nim - takže tam dlouho nevydrží, většina jej "smázne" anebo překlopí pomocí slibů a peněz do "jejich" kolejí.
Proto existují v přírodě mimikry, my tomu říkáme "trojský kůň". A to těchto "koníčcích" je celá ta hra o moc. Pro mne je paní Volfová schopná organizátorka, "úča", která možná dělala chyby, ale má dobré jadérko, nelže víc, než je nezbytné. Říká se tomu diplomacie.

Včas rozeznat, za koho kdo "kope" - to je klíčová schopnost politika. A včas se buď přidat anebo odtáhnout - jak kdo a proč. Takže stačí zjistit hladinu majetku před vstupem a způsoby, jak nabytý majetek tito lidé zdůvodňují. A když chcete dělat "vysokou" politiku, musíte se svým vnímáním a myšlením dostat daleko nad sféry této planety, pochopit jak a proč funguje člověk, příroda a "rozhodovací systémy", musíte spojit to, čemu lidé věří s tím, co mají už odzkoušené vědecky nebo "vědecky".

...je to o času, který kdo věnujeme sbírání a řazení informací. Spoustu lidí na to nemá čas, protože si blbci nabrali půjčky a musí makat, aby je splatili dvojnásobkem (nakrmili ještě banku)
"Onemann" politika se dá dělat jen ve spojení s tak velkým prostorem, do kterého vidíte, jak a proč funguje. A tím je příroda a ten "prázdný prostor" okolo planet.
Jakmile si vytvoříte příběh/systém, do kterého lze zařadit veškeré dostupné poznatky, tak stačí situaci sledovat a v mezích svých možností komentovat dění.
Omyly jsou součástí příběhu, také se umím mýlit - od toho jsou tu ti, kdo znají jednotlivé oblasti podrobněji. Ale celkový trend, kdysi formulovaný slovy o "božích mlýnech" - ten se naplňuje.

Každý systém, který svým růstem přesáhne svou vnitřní soudržnost - ten se rozpadá do takové míry, ze které lze stavět systém nový.

Boboška a její lidi jsou tím "modrým klínem" v naší vlajce. Jedním z několika dalších. Návrat Zemana signalizuje i důvody, proč kdysi odešel, třeba mu to řekly ty stromy na Vysočině. Tyto volby patrně rozruší hegemonii zla i v prostředí vysoké politiky. A když víte, která vlajka má místo klínu celý modrý pruh ve své vlajce - tak si možná začnete skládat ten jiný obrázek nejen o zdrojích hmotných a mentálních, ale třeba i o povaze a smyslu symbolů ve vlajkách - anebo ve tvaru jednotlivých písmen a číslic, pro které si každý vrstva moci vytváří své příběhy.

Mnoho informací z posledních cca 2000 let (formovaných vstupem latiny a matematiky na sc...Automaticky kráceno

220159

26.5.2010 8:59

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 220159

dokončení:
Mnoho informací z posledních cca 2000 let (formovaných vstupem latiny a matematiky na scénu v příběhu o Babylonu) se "překlopí" do jiného výkladu i jiné funkce. Ale nic nelze uspěchat.

Princip "fuzzy logic" (neurčité logiky, vycházející z dostupných faktů či "faktů"[mrknutí jedním okem] je vázaný stupněm chápání toho, co jsme se naučili vnímat pod slovem "čas". Ten je frekvencí našeho vnímání a schopnosti skládat logické řady, vytvářet automatické asociace. Čas vytváříme svým pohybem, stav pohybu známe jako "informaci" anebo její projev v hmotném světě. Každé hmotě předchází její projekt (informační podoba postupných kroků.)
A sem míří můj přínos lidem, myslícím česky. O "abecedě lidštiny" (čtení libovolného slova "kmitem" od jeho středu) a jejím vlivu na tvar slov se ale musíte vrátit až k sanskrtu a civilizacím, které předcházely tu naší.

..takže asi tak...., stačí v sobě hledat, co které české slovo asi znamenalo v různých dobách, co je vlastně tím "českým, slovním humorem" apod....

220161

25.5.2010 14:26

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

Lin 85.?.?.?

Reakce na 220084

Janko.. [smích] Kdybych nosila klobouk, je dole. Máte můj obdiv a taky velký dík. Nejen, že jste beze zbytku pochopil (což nebývá vůbec běžné jak ze strany mužů, tak ze strany žen), ale taky jste napsal tak pěkný povídání, že nemám slov. JO - přesně tak jsem to myslela! Jenže bych to tak výstižně neuměla podat.
Díky - pravý a nefalšovaný... hned je mi líp na světě. [smích]

Souhlasím i s tím, že madame "C" je druhem, za který už bylo zaplaceno šrotovné.
Madame "B" má sice jinou kvalitu, ale podle mého je jen přechodným článkem. Však uvidíme...

220088

25.5.2010 18:14

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 220088

...hmmm, jestli to nebude tím, že Boboška je chlap v sukních a já zas ženská v kalhotech....
Ono to přírodě trvalo dost dlouho, než "se podařilo" vedle vnějších atributů ženskosti a mužnosti také prohodit ty složitější, vnitřní.
Ale jen tak, aby se vzáJEMNÉ pnutí neztratilo....

220108

26.5.2010 2:38

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

kozoroh 59.?.?.?

Reakce na 220068

Vetsinou svych prispevku se snazim vysvetlit veci lidsky,reci ulice,aby vsichni rozumeli a dopodrobna s dodanymi dukazy, ale v otazce zen jsem dospel k teto zivotni zkusenosti.

Zana dokaze svymi vnadami ovladat i nejvetsiho chytraka, ale,co ji to da prace, kdyz dostane do rukou hlupaka.

Jednou jsem shledl zpravy o zenach v americke armade, mnohe ,ovsem svobodne maminky,ktere narukovali do Afganistanu a nebo Iraku a nechali doma svym rodicum sve dite a nebo deti,aby splnili prani elity sveta a zde byly ukazky mnohych zraneni pri vykonu sluzby,postranni bomba utrhla ji ruku,cast obliceje ,ztratila oko,proste,vypadala i po vsech operacich jako zruda, jako,takova,az se vrati ke svemu diteti,tak ,to dostane nervovy zachvat a to nebyla jedna, tech bylo vic.
Nebylo by pro zeny bezpecnejsi, nez emancipace tohoto druhu, radeji stara tradice zeny v domacnosti oprostenou od mezinarodni politiky sili a dzungle?
Na druhou stranu, jsem v historii druhe svetove valky nasel veci,kde zeny v ruske armade delaly velmi krute veci na zajatcich nemecke armady, takove o kterych nemame ani zdani ,ze by byly mozne z teto zkusenosti usuzuji, ze stara methoda, politiky odsouzena jako spatna, nebot tou dobou nemohli ovladat zeny,tak,jak to delaji dnes a vysledek vidime na obrazovkach TV a v mezinarodni politice.
V rodinach je to otazkou casu,kdy prestanou vubec existovat, nezapomente na bolsevicke heslo;Vsehny zeny,patri vsem muzum a vsichni muzi vsem zenam!
Bolsevici byli prvni,kteri zestatnili zeny k potrebam bolseviku a zde opet,zeny v uniformach NKVD se proslavily rovnez svou krutosti.
Osobne si myslim,ze uz nejdou veci zmenit, to by musela byt revoluce mezi zenami samotnymi,muzi,uz dnes nemaji tu silu, ta jim byla elitou sveta odebrana, takze, politicky,jako Tacherova ve Faklanske valce a jine, dnes ridi svet v tom stavu,jaky mame.
Nakonec ,mame nase narodni prorodstvi-dejiny pocatku ceskeho knizectvi: Beda muzum,kterym , zena vladne.

220134

26.5.2010 11:56

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

Lin 85.?.?.?

Reakce na 220134

Zdravím [smích] Svoje příspěvky předkládáte srozumitelně, to je pravda. Jen pro mě jsou potíž ty anglické texty, musím si je házet do překladače a pak jen "odhadovat" pravý význam.
No..a teď, co jste napsal k ženám... [smích]
Emancipace ve své podstatě byla o tom, aby si žena mohla vybrat, jakou cestou v životě půjde. Do té doby jí byla "předurčená" jen ta tradice. Přitom role matky (ženy v domácnosti) je jen jednou z rolí, kterými žena za život prochází. Nejde odsoudit jí do doživotního domácího vězení, pokud nepokládá sama tuhle roli za svou prioritu. Ne všechny ženy chtějí (můžou) být matkami a znáte, jak dopadá, když někoho proti jeho vůli k něčemu přinutíte a "společensky" mu předurčíte jeho život. Nedošla jsem k závěru, že by společnost "tradičního modelu" byla na tom v rodinných vztazích líp, než je ta naše. Znáte určitě z literatury, co se skrývalo pod maskou "tradiční rodiny".
Ty ženy, které jsou matkami a přesto odchází bojovat, to dělají kvůli výdělku. Docela určitě mezi nimi najdete vysoké procento svobodných matek, na které se muž prostě vykašlal a nechal je i s dítětem napospas. Také běžný obrázek dnešní doby. Možná důsledek toho bolševického hesla. Když pak dojde na situaci, kdy je na cestě dítě, ze zodpovědnosti se může vyvlíknout jen muž. Žena má možnosti jen dvě a obě jsou s doživotními "následky", na které je sama a žádná "společnosti" jí v tom nepomůže.
A rodina jako taková nezanikne, o tom jsem přesvědčená. Děti se totiž lépe (a snadněji) vychovávají v pevné a funkční rodině. Takže ti, kteří budou chtít děti a s odpovědností je také vychovat, budou se o rodinu snažit.
Zaujala mě vaše věta, kde říkáte, že "revoluci musí provést ženy, protože muži už nemají sílu". Omyl...[velký smích] Teď naopak nastává "čas mužů" a jejich činů. Ne neplodných řečí, slibů a výmluv - ale činů! Síly k tomu mají dost, jen jí neutápět v nesmyslnostech. Uvidíte sám, kolik mužů na to příjde a odmítne být nadále hlupáky. Pojede to jak po másle, už od příštího měsíce. [smích]

220182

26.5.2010 16:47

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

Datel 75.?.?.?

Reakce na 220182

Prominte ale role matky je ta nejpeknejsi co muze byt a dela z zeny zenu. My muzi proste porodit a odkojit nemuzeme. Dozivotni vezeni? Vam to pripada jako v base, kdyz se postarate o decka a domacnost? Rodina jako taka zanika. Lide se potkavaji u vecere. Tod vse. A zaden cas muzu nenastane.Bohuzel z muzu se delaji neuzitecne zenske(neporodi decko). A z zenskych se delaji neuzitecni muzi(chybi fyzicka sila). Vse toto je podporovano bandou rabijaku, kteri vi ze silna rodina je nebezpeci.

220212

26.5.2010 19:23

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

Lin 85.?.?.?

Reakce na 220212

Zkusil jste si někdy být 24 hodin s dětmi a pracovat doma několik let? Bez toho, aby vás někdo vystřídal? Muži většinou nepřežijí s neporušenou duševní rovnováhou ani týden s dětmi o prázdninách. Až si to zkusíte, pak se té "base" divit nebudete.
Role matky je určitě jedna z nejhezčích ženských rolí, to jsem přeci nepopřela. Jenže se z ní nedá žít celý život. "Naplnit" život dětmi si koleduje o pozdější frustraci z jejich odchodu, neustálé citové vydírání a "svázání" dětí tak, že jim v podstatě tato "matka" brání žít vlastní život.

220226

26.5.2010 20:48

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

Datel 75.?.?.?

Reakce na 220226

To vite ze jo. Jak jsem napsal, jsme spolu uz skoro 25 roku. Decko jsme neposlali do skoly do jeho desiti roku. Nikdy jsme nebyli s neho unaveni. Jestli ze decko Vam pripada jako zavazi, je tezko neco odpovedet.Delali jsme vzdy spolu, decko pobihalo mezi nami. S manzekou mame stejne povolani (pripusobila se mi) a jsme hrdi na to ze je to cestna prace. Pri vyberu partnera, prece musite vedet koho vybirate.Nebo mi chcete rici , ze zena chudacek skace kolem decka , plotny a uklidu 24 hodin a muz ma vyvalene sunky? Stalo se ze manzeka musela par mesicu zastupovat nemocnou matku (400km vzdalenou),no a kluk to se mnou prezil. Navic prvni roky jsme zili bez elektriky a tekute vody a byly to nase nekrasnejsi roky. Prominte ,mne proste takove placani o 24 hodinovych otrokynich vytoci.

220233

26.5.2010 20:58

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

Datel 75.?.?.?

Reakce na 220226

Naplnit" život dětmi si koleduje o pozdější frustraci z jejich odchodu, neustálé citové vydírání a "svázání" dětí tak, že jim v podstatě tato "matka" brání žít vlastní život. Co to pisete za nesmysly. Ja toho svojeho pubertaka vyhodim dvakrat tydne z baraku. Nejake citove vydirani- kdyz rozezirate decko, misto vychovy. Matka brani mit zit vlastni zivot? Kde na to chodite? Podle ucitelu se jeste nesetkali s tak samostatnym deckem, jak je ten nas pubertak.

220234

26.5.2010 22:03

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

Lin 85.?.?.?

Reakce na 220234

Nerozumíme si, ale je to jedno. Příliš to posuzujete podle sebe a málo se díváte kolem sebe.
Se svými dětmi taky nemám problém - a přesto píšu tak, jak píšu.

220243

26.5.2010 22:13

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

Datel 75.?.?.?

Reakce na 220243

No jiste . Podle ceho chcete posuzovat ? Podle pisalku v novinach, podle nejakych odbornoku kteri vi houby o zivote. Ja se divam kolem sebe. Dokonce denne jsem mezi lidma, a co vidim -uvrestene feministky a jejich decka.Vidim to ze kromne naseho jsme vychovavali dalsi ctyri.budu pokracovat pozdeji.

220244

27.5.2010 21:47

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

Lin 85.?.?.?

Reakce na 220244

Stýv říkal, že mám sypat datlům, tak... do vás "něco" nasypu. [smích]
Pane Datel, já nepochybuju, že své děti umíte vychovat a nepochybuju, že jste si s partnerkou zařídili život takový, jaký vám oběma vyhovuje.
Jen bych byla moc ráda, abyste věděl, že všichni muži nejsou stejní jako vy a všechny ženy nejsou jako vaše partnerka.
Nepopírám, že jsou ty "uvřeštěné feministky", které nikdy neměly mít děti, protože je nevychovávají, ale nechávají napospas = růst jak dříví v lese. Vy ale nepopírejte, prosím, že jsou přetestosterovaní muži, kteří se nejen zříkají jakékoliv odpovědnosti, ale nejsou schopní vytvořit ani podmínky, aby žena mohla vůbec jako žena fungovat.
No a k dětem: Každé dítě se nejlíp učí příkladama. Když správné příklady chybějí, ne, že by bylo nemožné, aby z něho vyrostl "jiný člověk", ale stojí ho to mnohem víc úsilí a tvrdého "padání na zadek".
A na závěr: nějak jsem nabyla dojmu, že jste nepochopil to, co jsem psala o "citovém vydírání matky". Myslela jsem to tak, že matka vydírá své dítě(co já si tu sama s tátou počnu, však víš, jakej je... já se o tebe starala a ty mě teď na starý kolena opustíš... atd.) Vydírání není jen záležitostí matek, umějí ho i otcové (já tu chovám králíky, abyste měli co do hrnce a ty ani nepřijedeš na sena... dyť ten barák jsem stavěl pro vás a ty mi teď klidně řekneš, že tady bydlet nechceš...).
Chápete, co jsem tím chtěla říct? Že vůbec není dobré, když někdo předem kalkuluje ve svém životě s někým jiným a ani se ho nezeptá, jestli to chce také on.

220352

26.5.2010 22:19

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

steve 97.?.?.?

Reakce na 220243

Datel+LIN. - nekricte na sebe !! ( Datel). Jste na stejne lodi, akorat, stojite kazdy na jinem boku ... Je pekne, ze s detmi problemy nemate ..
Lin - jste zradce, a to jsem Vas chtel pozvat na kafe .. [cool]

220246

26.5.2010 22:27

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

Lin 85.?.?.?

Reakce na 220246

Já nekřičím, i když možná budu - strachy... [pláč] To Datel tu do mě klobe.
A proč zdrádce? Zradila jsem snad nějakou povinnou ideologii??! [překvapení]
Kafe jsem si právě udělala, aby se mi nechtělo spát.

220248

26.5.2010 22:58

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

steve 97.?.?.?

Reakce na 220248

Datel to mysli dobre, akorat to bere "rovne" .. Je to lesni samorost a neublizi. Ja tyhle ptaky znam. Les cloveka cisti. Krome toho - rovnez trpel, protoze mu kocky sezrali kojoti. Mne ji i s kralikama sezrali cigani .. Take bolest ..
.. Nepijte moc kafe - na noc. Nebudete spat vubec a budete chodit jako ja v noci vykradat obchody se zbranema. Jsou volby ..
Koho budete volit a jakym kalibrem ?? [mrknutí jedním okem]

220252

26.5.2010 23:15

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

Lin 85.?.?.?

Reakce na 220252

Ach jo...vy dva trpící trpitelé... No jo, takový traumata a já tu na vás s domácím arestem [smích]
A volit? Nevím... asi to fakt zase vodstřelím někam daleko od sebe kalibrem co největším. Nemám koho volit. Jestli jste počítal s tím, že vám třeba poradím, tak to samý čekám já od vás. [chechtot]

220255

26.5.2010 23:35

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 220255

No podle mne volit jde leda nějakého vola. Od toho se to jmenuje volby. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

220256

26.5.2010 23:56

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

Lin 85.?.?.?

Reakce na 220256

No jo vlastně...vol, by volů bylo [chechtot]
Zdravím vás a moc se mi líbilo, co jste k těm volbám napsal (plačící sloni). Taky se nechci pořád s někým prát a postrkovat, dokazovat, kdo je lepší nebo kdo má větší "právo". Vždyť to k ničemu nevede, protože nevítězí lepší, ale protřelejší s ostrýma loktama.

220260

27.5.2010 0:12

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 220260

Leda, že by to bylo jinak. Ti co volí jsou volové a volení jsou volavky?

220265

27.5.2010 0:13

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

Datel 75.?.?.?

Reakce na 220256

Omyl. Bylo by to vulby.

220267

26.5.2010 23:37

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

steve 97.?.?.?

Reakce na 220255

Lin -tak to samý čekám já od vás.
--
.. neporadim. Nemam s volbami zadnou zkusenost. Do "klicu" jsem nikdy nevolil. Po "klicich" rovnez ne, .. "trochu" jsem znal Vendu, a spasitele kolem ...
.. mam svuj vlastni model volebnich kolotocu ..
.. venujte se vecem potrebnym a smysluplnym, to kolem sebe cas od casu posypte vapnem. Dezinfekce je nutna sebeobrana ..
.. a nasypte datlum, jsou to nasi ptaci .. [smích]

220257

27.5.2010 0:05

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

Lin 85.?.?.?

Reakce na 220257

Áha... tak to jste mě překvapil - mile [smích]
Já byla opatrná, abych si to neslízla za občanskou nezodpovědnost. Ale když je to tak, přiznám se. Volit jsem byla pouze jednou v životě a to hned po "klíčích".
Takže přece jen díky a nebudu měnit svoje zvyky.
A dezinfikuju... snažím se, i když ne vždy se vede.
Díky, Stýve... [smích]

220262

26.5.2010 23:52

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

Datel 75.?.?.?

Reakce na 220252

Stive Jste zodpovedny za moji stolici.Ja malem upustil kdyz Jste mel poznamku o tech Romech.Bohuzel kalibrem volit nemuzu . Jedine hrdost. Te si vazme.

220259

27.5.2010 0:10

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

Datel 75.?.?.?

Reakce na 220246

Steve Ja mam problemy s deckem. Pubertaci jsou pubertaci, akorat to vyresim pohlavkem a otevrenou cestou. A to decko je vyrovnane na to aby se rozhodnul.

220263

25.5.2010 15:04

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 219982

"..Albrightová, Thatcherová, Clintonová, Riceová ... ženy nějakého divného druhu. .."

Jsou to ukázkové ženy toho druhu, jaké mohou vyrůst v mužském systému, který nás od narození vede ke konkurenčnosti, soutěživosti a agresivitě. Je to mužský svět pro muže, a chce-li v něm žena uspět, musí být logicky "mužnější" než muž. Ostatně systém si takovýto druh žen pěstuje, mj. i tolerancí a podporou extrémního feminismu. Vámi uvedené dámy jsou mi velmi nesympatické, ale nepřipadá mi tak zcela logické chtít po dětech, co vyrostly ve vlčí smečce, aby byly zcela lidské.

220091

24.5.2010 11:15

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

Lin 85.?.?.?

Reakce na 219972

Jejda...teď jsem napsala sáhodlouhou stať - a uteklo mi, že nejsem přihlášená. Až se to tu objeví, tak ten "anonym" jsem já. [smích]

219984

24.5.2010 16:55

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

steve 70.?.?.?

Reakce na 219972

Kozorohu - vas prispevek neni kompletni. Je ZKRACEN !! Prosim, je-li to mozne .. uvedte zbytek v dalsim prispevku !! Dekuji !!!

220000

25.5.2010 3:10

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 220000

http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/US-Israel/obamajews.html
Pokracovani v seznamu.
Peter Orszag (2009- ) Director of the Office of Management and Budget
Dennis Ross (2009- ) Special Advisor for the Gulf and Southwest Asia to the Secretary of State
Mara Rudman (2009- ) Foreign Policy Advisor
Mary Schapiro (2009- ) Chair of the Securities and Exchange Commission
Dan Shapiro (2009- ) Head of Middle East desk at the National Security Council
James B. Steinberg (2009- ) Deputy Secretary of State
Lawrence Summers (2009- ) Director National Economic Council
Mona Sutphen (2009- ) Deputy White House Chief of Staff
------
Jak, se mnozi vyjadrili o pani Clintonove i v Americkem tisku, predevsim, trosku pohledu do rodiny Clintonovych.
Vložený obrázek
Patterson stated that Bill and Hillary Clinton would frequently argue with each other using the worst expletives known to mankind, sometimes in the presence of their daughter Chelsea. Some of the anti-Semitic slurs with which she commonly laced her tirades against Bill were "Jew motherfucker," "Jew Boy" and "Jew Bastard." [NewsMax, 15 and 17 July 2000]

"If she disagreed with Bill Clinton or she disagreed with some of the Jewish community in Little Rock -- or some of the ethnic community -- she would often make these statements." "She would say 'Jew Bastard' or call her husband a 'Jew boy' or a 'motherfucking Jew'," Patterson told the WABC New York radio audience. [Carl Limbacher and NewsMax Staff, 17 July 2000]
Nakonec,cela svetova diplomacie a schuzky elity vede k jedne veci,naproste neduvere jednoho k druhemu,potreseni rukou,sliby a jak se otocite ,tak mate nuz v zadech, nasledkem jsou jen a jen valky v rukou tech ,co vrazi nuz dozad.
i kdyby p. April Glaspie Saddáma Husajna tisíckrát ujistila, že se USA nebudou plést do vnitřních záležitostí arabských zemí
Znama je afera Kuwaitske zeny, ktera pred senatem "srdcelome" svedcila o tom, jak iracti vojaci vyhazeli nemluvnata z inkubatoru a vse rozbili, pozdeji se zjistilo,ze to byla 15-leta, dcera vyslance Kuwaitu v USA a ze zadne inkubatory nebyly rozbity, ale v momente valky tato falesna vypoved splnila svuj ucel, jako v dobe prvni svetove valky,"Belgicke deti bez rukou", ktere jim udajne "Bosh " usekal. Rozpor Iraku s Kuwaitem byl v zasade,ze Kuwait byl odtrzen od Iraku,pod britskym vlivem ustavena kralovska rodina a Kuwait tezil vice oleje z pohranicniho uzemi s Irakem,tim Irak okradal a prodaval vse pod dohodnutou cenu, nevim,ktera zeme by se tak nechala okradat, to byl zaklad valky,kdyz Kuwait ignoroval varovani Iraku o bezohlednem drancovani a vykradani zasob oleje v teto oblasti.
http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/ARTICLE5/april.html
*U.S. Ambassador Glaspie - We have no opinion on your Arab - Arab conflicts, such as your dispute with Kuwait. Secretary (of State James) Baker has directed me to emphasize the instruction, first given to Iraq in the 1960's, that the Kuwait issue is not associated with America.

220037

25.5.2010 9:18

RE: Posoudit spravne situaci,tak musime nejdrive ze vseho vedet,kdo je kdo.

Lin 85.?.?.?

Reakce na 220037

Kozorohu, díky moc. Ty důvody války Kuvajt x Irák jsem vůbec nevěděla.

220056

Tuto stránku navštívilo 4 472