Diskuze k článku

Už je to tady - půjčujeme 26 miliard Řecku

Příspěvků 48

12.4.2010 3:48

uplne pozde ..

steve 97.?.?.?

Peto, muzes zadat, muzes vyzyvat jak je libo ....
Jine reseni te opravdu nenapada ??

217002

12.4.2010 10:21

já s tím souhlasím

djb 90.?.?.?

pokud je unie celek, je v pořádku, že jednotlivé části si pomáhají.

howgh[smích]

217015

12.4.2010 12:08

RE: já s tím souhlasím

Fernet 85.?.?.?

Reakce na 217015

Možná by bylo dobré si uvědomit o co v této "pomoci" Řecku jde. Řecko si napůjčovalo spustu peněz a nyní především nemá na splácení dluhů. Tyto peníze dluží mezinárodním bankéřům. Pokud by řecko zkrachovalo nyní bankéři přijdou o svůj zisk. Věřitelé Řecka si tedy touto vpravdě intrnacionální pomocí zajistí své zisky, zatímco bezcenné Řecké dluhopisy zůstanou ke splacení občanům evropských zemí a Řecko zkrachuje o něco později.
Tomu říkám košér jednání [bliji]

217025

12.4.2010 12:53

RE: já s tím souhlasím

Střelec 77.?.?.?

Reakce na 217025

To je ono. A ještě je dobré si uvědomit, kdo se o řecký dluh postaral. Že to byli ti samí skrytí organizátoři, kteří se starají o dluhy mnoha dalších zemí. Dluhy jsou jedním z nejlepších prostředků k ovládání.

Fakt je to košér. [bliji]

217032

12.4.2010 13:03

RE: já s tím souhlasím

sxg 95.?.?.?

Reakce na 217032

http://www.youtube.com/watch?v=nYeRVwH2-H8

217034

12.4.2010 13:15

RE: já s tím nesouhlasím

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 217032

Určitě je "košér", když řecká škola, kam dochází 10 (slovy deset!) dětí má 40 státních zaměstnanců?

Také je "košér", když státní zaměstnanec dostane při případné výpovědi 100 (slovy jednosto) měsíčních platů odstupného?

Neméně "košér" je to, že někteří státní zaměstnanci berou 16 měsíčních platů za rok a ty poslední dva dokonce nezdaněné?

Také je "košér", když státní zaměstnanci berou zvláštní příplatek "za včasnou docházku do práce"? A stávkou se brání odněntí této "zasloužené" výhody?

Určitě je také moc "košér" fakt, že Řecko má z celé EU největší počet státních zaměstnanců. I to, že řecký státní zaměstnanec má v průměru vyšší plat, než zaměstnec produktivního soukromého sektoru.

Než spustíte žehrání na ty, kdo se o státní dluh Řecka postarali, zjistěte si alespoň základní řecké reálie, pane Střelče. Jinak střílíte pánubohu do oken.

217035

12.4.2010 14:10

RE: já s tím nesouhlasím

Fernet 85.?.?.?

Reakce na 217035

Ale ano. Když si koupíte něco za vydělaný peníz, koupíte to o polovinu levněji než za půjčený...a dnešní lichváři nemají problém s omezenými zdroji, oni si natisknou kreditů kolik potřebují no a když jde do tuhého a zisky z půjček jim nevyjdou zorganizují "mezinárodní pomoc" a svoje nevymožitlené pohledávky přesunou na daňové poplatníky. A když nic jiného , je to důvod pro pro zvýšení desátek pro poddané (tedy spíše "padesátek" protože 10% nevolnických daní bychom dnes považovali za daňový ráj) [velký smích]

217039

13.4.2010 12:32

RE: já s tím nesouhlasím

kosticka 194.?.?.?

Reakce na 217039

Komerční banky peníze pochopitelně netisknou - jde o elektronickou formu multiplikace peněz, která je založená na povinných minimálních rezervách.

217086

15.4.2010 15:21

RE: já s tím nesouhlasím

Tom Borg 85.?.?.?

Reakce na 217086

Jste mimo misu...V USA tiskne dolary soukromá komerční banka...patřici Rotchildum....že se jmenuje tedy spiše má v názvu "Federální" neznamená že není soukromá...samotni amici maji teto banky plné zuby...je toho plno na netu...

http://video.google.com/videoplay?docid=-2607083697435048689#

217231

15.4.2010 21:01

RE: já s tím nesouhlasím

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 217231

tady někdo objevil ameriku [chechtot]
zkuste si k tomu "vašemu" objevu ještě prostudovat něco z monetární politiky třeba si příště ušetříte energii vynaloženou na napsání zbytečného příspěvku [velký smích]

217241

12.4.2010 15:49

RE: já s tím nesouhlasím

wilonix 213.?.?.?

Reakce na 217035

No brečíte tu sice hezky, ale na špatném hrobě.
Nikdo tady přece netvrdí, že si za to Řecko nemůže samo.
Jde o to, že si ti, na které reagujete, stěžují na to, že bude EU pěchovat peníze do krachující země jen proto, aby mohla tato splatit závazky MMF na úkor členskejch zemí EU.
Pokud vím tak si od MMF nepůjčovala EU, ale Řecko, takže nechápu, proč by měla na hloupost řeckejch ekonomů/politiků doplácet EU.
Z toho důvodu zcela souhlasím s tvrzením, že to od MMF není zrovna košer.

217050

13.4.2010 1:39

RE: já s tím nesouhlasím

tapanmisra tapanmisra (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 217035

Presne tak, rekove si zato muzou sami, uz to moc prehaneli. Navic nikdy jsem moc nevidel brzy ranno vstavat reka ktery jde nasledne do prace neco vyrabet a produkovat. Pracujici rek je opravdu vtip....Nechci ale zase krivdit vsem. Pres leto a sezonu nekteri rekove zaberou a neco tedy i vydelaj na tech turistech......co potom s toho jde do statni pokladny to uz je jinaaaa..... [smích]

217066

13.4.2010 8:31

RE: já s tím nesouhlasím

Střelec 77.?.?.?

Reakce na 217035

Váš sarkasmus se míjí cílem. Je třeba si můj komentář nejdřív pozorně přečíst, potom teprve kopnout. Nemám v něm nic co by mluvilo proti vašemu tvrzení. Otázka je jenom, zda to co vy uvádíte, dokázalo způsobit řecký státní dluh. Přispět k němu jistě ano, způsobit asi ne. Jenže proč bychom ho měli platit my, když dokonce nejsme ani v eurozoně. Já si odpovím. Protože je snaha o to zadlužit i nás co nejvíc, abychom byli také co nejlepším objektem pro vydírání světovým finančním centrem, kterému naše vazalské vlády slouží.

Proti tomu by se měli občané postavit. Jenže by to musel někdo zorganizovat. Podle mého soudu by to mohly být například odbory. Jde přece o peníze, které stát vybere od zaměstnaných osob. Naše odbory zřejmě na takovou akci nestačí. Bohužel.

217075

13.4.2010 9:16

RE: já s tím nesouhlasím

Vlastimil 195.?.?.?

Reakce na 217075

Naprosto souhlasím. Jenom bych rád upozornil, že na počátku toho všeho stojí Kalousek. Ten Kalousek, který kdysi tak "úspěšně" hospodařil na ministerstvu obrany. A teď ho české ovce znovu vynesou ve volbách do parlamentu. Na co si potom chcete stěžovat ?? [překvapení]

217077

13.4.2010 14:19

RE: já s tím nesouhlasím

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 217075

Reagoval jsem na Vaše "vědoucí tvrzení"

> kdo se o řecký dluh postaral

pane Střelče. Já zastávám názor, že o svůj dluh se "postarali" sami Řekové. Ti samí Řekové, kteří naletěli na sliby svých populistických politiků. A za ty (nereálné) sliby jim dali k dispozici vládu nad svou zemí i s jejím rozpočtem.

Řeckou budoucnost projedli především řečtí státní zaměstnanci. Ti státní zaměstnanci, kteří dostali své (až do penze jisté a skvěle placené) posty jako úplatek za to, že zvolili své populisty. Nemám čas ani chuť hledat, kolik to dnes Řeky stojí. Pro srovnání uvedu čísla u nás. ČR má 750 000 státních zaměstnanců. Náklady na jednoho činí zhruba 100 tis. korun měsíčně. Jde nejen o platy a odvody, ale též o budovy, jejich vybavení, vytápění, energii, pracovní pomůcky, auta, zbraně, školení, ... Ročně tedy stojí čeští státní zaměstnanci naši zemi asi 900 miliard Kč. Ne vše jde ze státního rozpočtu, část financují kraje.

Plat řeckého státního zaměstnance je 2,5 násobkem platu zaměstnance v řecké soukromé sféře. U nás je to přibližně stejné. Přitom řeckých státních zaměstnanců je výrazně víc, než českých. Odhaduji, že Řekové vynakládají ročně za své státní zaměstnance více, než 3 biliony korun.

Lidé, kteří mají svá teplá místečka ve státní správě, ve volbách opět zvolí politiky, kteří jim jejich místa ponechají či dokonce slíbí zvýšit jejich prebendy. Dluhy, nedluhy. Prostě košile bližší, než kabát. Dokladem mých slov budou výsledky květnových voleb u nás. Ač je naprosto zřejmé, že ČSSD užívá stejných populistických metod (rozdávání peněz, které nemáme, ale půjčíme si je, neb státní dluhy se přece nesplácí!?!) jako vlády, které zadlužily Řecko, v květnových volbách jim dá svůj hlas ohromná masa českého voličstva. Proč asi?

217093

14.4.2010 10:52

RE: já s tím nesouhlasím

mtk 88.?.?.?

Reakce na 217093

>Řeckou budoucnost projedli především řečtí státní zaměstnanci. Ti státní zaměstnanci, kteří dostali své (až do penze jisté a skvěle placené) posty jako úplatek za to, že zvolili své populisty.
Dobře popsaný princip nefunkčnosti zastupitelské demokracie. Navrhuji zákaz mediálně reklamních politických populistických kampaní - jalikož se nejedná o byznys a vítzství toho, kdo má více peněz, je nežádoucí. Voliči se mohou seznámit se "svými politiky" v policejních a jiných spisech o korupci, tunelování, zneužití pravomocí veřejného činitele, neplnění předvolebních slibů atp. [mrknutí jedním okem]
> Ač je naprosto zřejmé, že ČSSD užívá stejných populistických metod (rozdávání peněz, které nemáme, ale půjčíme si je, neb státní dluhy se přece nesplácí!?!) jako vlády, které zadlužily Řecko, v květnových volbách jim dá svůj hlas ohromná masa českého voličstva. Proč asi?
Když už jste zde zmínil ČSSD jako jednu část hovnivé koule, tak se vás jako pravicového voliče zeptám, v kterém údobí pravicové vlády u nás došlo k razantnímu zeštíhlení státního aparátu s citelným dopadem na státní rozpočet.

217129

14.4.2010 14:14

RE: já s tím nesouhlasím

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 217129

Nefunkčnost zastupitelské demokracie. Bohužel. Máte pravdu, pane Mtk. U toho bych se s dovolením na chvíli zastavil.

Nemyslím, že by pomohl zákaz kampaní. Oba to známe. Na každou byrokratickou kličku se vždy najde vhodná obezlička. Zakázané volební kampaně by byly ihned nahrazeny jinými, NEzakázanými aktivitami. S týmž dopadem na elektorát. Spíš bychom měli nejprve hledat DŮVOD té nefunkčnosti. Až pak řešení.

Možná se mýlím. Ale má zkušenost mě naučila, že právo rozhodovat musí být spojeno s odpovědností za ono rozhodnutí. Tam kde není (třeba státní sektor), narážíme na rozhodnutí, jejichž důsledky připomínají přírodní katastrofy. Co z toho plyne? Lidé, kteří nijak nepřispívají do společných zdrojů (do příjmové strany státního rozpočtu), by dle mého soudu neměli mít žádné právo rozhodovat o tom, kdo a jak s těmi zdroji bude nakládat. Ti, kteří přispívají, by měli mít práva přímo úměrná, výši svého příspěvku. Takto prostince to funguje v každé z miliónů s.r.o. na celém světě. Kolik předlužených s.r.o. znáte? A kolik států?

A ještě stručně k Vašemu dotazu vlivu vlád (pravice/levice) na výsledky státního rozpočtu. Vezmu s dovolením posledních pět let pravicových vlád a posledních pět let vlád levicových. Za relevantní budu považovat jen ta léta, kdy zmíněná vláda měla k dispozici celý kalendářní rok. Tedy

Rok Vláda Schodek státního rozpočtu
2008 ODS 19,4
2005 ČSSD 56,4
2004 ČSSD 93,5
2003 ČSSD 109,1
2002 ČSSD 45,7
2001 ČSSD 67,7
1997 ODS 15,7
1996 ODS 1,6
1995 ODS -7,2 (Přebytek rozpočtu)
1994 ODS -10,4 (dtto)

Posledních pět (celých) let vlád ODS skončilo úhrnným schodkem (dluhem) 19,1 miliard Kč. Posledních pět (celých) let vlád ČSSD skončilo celkovým schodkem 372,4 miliard.

Zdroj : http://cs.wikipedia.org/wiki/St%C3%A1tn%C3%AD_rozpo%C4%8Det_%C4%8Ceska

Ještě stále pochybujete o zhoubném vlivu levice na státní rozpočet? [smích]

217143

14.4.2010 19:56

RE: já s tím nesouhlasím

mtk 88.?.?.?

Reakce na 217143

Nepochybuji o zhoubném vlivu celé "národní fronty". Každý chvilku (a jinak) tahá pilku. "Protivníci" se liší jen tím, že při huntování národního hospodářství používají odlišné metody. Kategorie "pravicový", "levicový", "pravostředový" považuji slovy vinaře za "myslivecké víno" - tedy dvanácterák. A to vaše poměrné zastupení při rozhodování (více peněz = více vlivu), to tady svérázným způsobem zrovinka máme, jestli jste si toho neráčil všimnout. Ty socky (nemakačenka banda, nezaměstnaní, prodavačky, učitelé ....), co do státního rozpočtu nasypali minimum, mají do běhu systému hovno co mluvit. A rozhodující viv mají bohatí lumpové, co z něj ukrojili maximum - za asistence modročervenorudooranžovozelené zapáchající národní fronty. [velký smích]

217161

14.4.2010 23:50

RE: já s tím nesouhlasím

Rostislav Mucha 85.?.?.?

Reakce na 217143

Pane Vojto,
jak byste jako pravicový matematik hodnotil rok 2009 (schodek 192,2 mld Kč)? Můžete vzít na pomoc dalšího pravicového matematika, pana Kalouska.

217170

15.4.2010 0:34

RE: já s tím nesouhlasím

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 217170

Z čeho soudíte, pane Mucho, že jsem pravicový matematik? Zdá se Vám ten můj prostý výčet schodků státních rozpočtů nějak ovlivněn mými politickými postoji? Jak?

K Vaší otázce. Jestliže se parlamentní opozici podaří vyslovit nedůvěru vládě, očekával bych, že to má jediný důvod. Snaží se nás, své potenciální voliče přesvědčit o tom, že to s jinou vládou půjde lépe. Tedy s vládou, kterou sestaví ta opozice. Tak to obvykle bývá, ne?

Odmítne-li opozice vládnout, považuji to za čirý projev NECHCISMU. Opozice nám tím sděluje: Z voleb vzešlou vládu NECHCEME. Ovšem sami vládnout také NECHCEME! Co tedy CHCEME? Nějak nevíme, co CHCEME (možná se trochu bojíme [mrknutí jedním okem] ). Tak to raději svěříme úředníkům.

Já vím jediné. Výsledkem tohoto NECHCISMU je (krom mezinárodní ostudy ČR) schodek státního rozpočtu ve výši 192,2 miliard Kč. Soudím, že ta zásadní otázka by měla znít. Je to pro nás dobře nebo špatně? Co myslíte, pane Mucho? [smích]

217172

15.4.2010 1:26

RE: já s tím nesouhlasím

Datel 75.?.?.?

Reakce na 217172

Pane Vojto placate -vlada a opozice- dobre vite ze to vse blekotani o hodnote voleb. Vy ktery propagujete pravici- nejste vy kryty nejakma quotama? Jen placam- beru to podle nasich zakonu, ktere me opravnuji ke sneseni pouze 99 vajicek mesicne i kdyz moje seksualni potence je mnohem vetsi. Takze jak to je u vas? Vase produkce je kryta zakonem nebo neni?

217175

15.4.2010 14:18

RE: já s tím nesouhlasím

Střelec 77.?.?.?

Reakce na 217172

Pane Vojto49,

nějak tady mícháte jedno s druhým tak, že to nedává pravdivý obraz.

1. Výsledkem toho, že opozice, tedy ČSSD nenastoupila vládu po vládě ODS je schodek 192,2 miliard Kč ? Nějak mi to neštymuje. Vždyť takový (nebo přibližně takový) schodek právě zanechala vláda ODS s nejlepším ministrem financí (dle Topolánka) Kalouskem. "Úředníci" ho jenom dostali do vínku. Pokud si vzpomínám, tak popřevratový stát nebyl zadlužený. Dluh, který způsobovaly na pokračování vlády až do doby než nastoupila ta Paroubkova, se stále zvyšoval. Teprve Paroubkova vláda ho začala snižovat. Nový nástup ODS k moci nám předvedl co je to ranný kapitalismus a jak rychle lze dluh navyšovat.

2. Bylo by dobré osvěžit si paměť ohledně mezinárodní ostudy ČR. Pokud si pamatuji, tak ostudu způsobil předseda vlády Topolánek svým hrubým a hloupým jednáním na mezinárodní scéně. Vyvrcholením bylo praní špinavého prádla ČR Topolánkem v Evropském parlamentu den po pádu vlády, kdy byl dokonce ze strany EP napomenut, že nemá řešit své domácí problémy tam.

217223

15.4.2010 21:59

RE: já s tím nesouhlasím

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 217223

Píšete pěkně, pane Střelče, ale fakta jsou jiná. Topolánkova vláda padla 24.3.2009. Připisovat jí za necelé 3 měsíce vládnutí odpovědnost za celý hospodářský rok 2009 je nesmysl. Navíc, když rok předtím tatáž vláda hospodařila s deficitem pouhých 19,4 miliardy.

V této souvislosti připomenu důležitou věc. Zákon stanoví datum daňového přiznání na 31.3., resp. 30.6. běžného roku. Drtivý podíl daní z příjmů platí bohaté společnosti a bohatí lidé obecně. Tedy stoupenci pravice. Co myslíte? Jakým způsobem tito voliči pravice (legálně) zoptimalizují svá daňová přiznání, padne-li jejich pravicová vláda a budoucnost je nejistá? Že by přiznali vyšší zisk a odvedli více na daních? K smíchu, že?

Faktem je, že v roce 2008 činily příjmy státního rozpočtu 1064 miliard, v roce 2009 už jen 974 miliard korun. Jak se na tomto propadu podílel NECHCISMUS můžeme dnes již jen spekulovat. To, že pád vlády v tomto termínu je neštěstím pro libovolnou ekonomiku Vám potvrdí každý nezaujatý ekonom.

Paroubkova vláda byla táž ČSSD, jako vlády pánů Zemana, Špidly a Grosse. Máte-li o výsledcích hospodaření těchto vlád nějaká jiná čísla, než jsem uvedl výše já, sdělte nám je. Jsem opravdu velmi zvědav, jak vypadá paroubkovské snižování dluhu. [chechtot]

217248

15.4.2010 22:26

RE: já s tím nesouhlasím

Datel 75.?.?.?

Reakce na 217248

Vojto neni to k tematu - existuji v Cesku nejake quoty na pestovani kurat, nosnic a nebo dojnic-myslim na mleko. Dekuji za odpoved.

217251

15.4.2010 23:13

odpověď panu Datlovi

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 217251

Díky za důvěru, pane Datle. Žádná formální omezení ani kvóty EU jsem v ČR pro oblast chovu drůbeže nenašel. Ovšem berte to s rezervou, jsem zemědělský diletant. Zde je úplný soubor předpisů k chovu živých organismů v ČR:

http://eagri.cz/public/eagri/legislativa/pravni-pr...

Jediné omezení chovu drůbeže jsem nalezl ve smlouvě chovatelského podniku a ekologických aktivistů viz zde:

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cac...

Produkce mléka je v ČR limitovaná. V legislativě se pro tyto limity užívá pojem individuální referenční množství mléka. Zde naleznete příslušný zákon:

http://www.portal.gov.cz/wps/portal/_s.155/701/.cm...

Ať Vám slepičky dobře nesou. [smích]

Naučte se laskavě vkládat odkazy. Dnes jsem to ještě udělal za vás, příště vám příspěvek s dlouhou url adresou nepustím a rovnou to vymažu. Editor

217255

16.4.2010 3:42

RE: odpověď panu Datlovi

Datel 75.?.?.?

Reakce na 217255

Dekuji za odpoved, ja mel za to ze vlastnite drubezarnu, takze o tom neco vite. Slepicky jsou spis pro syna.Ja spis mlikarnu.

217272

16.4.2010 12:42

RE: odpověď panu Datlovi

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 217255

Omlouvám se panu editorovi za lajdácky vložené odkazy. A děkuji za jejich úpravu.

217302

15.4.2010 17:31

Zase Vojta kecá jako Palacký!!!

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 217143

On Vojta 49 záměrně zapomněl na odlužení bank, které proběhlo za vlády ČSSD, ale úvěrové tunely a podvody především nadělala ODS a její "podnikatelé"!!!! Přeborníkem byl "vyvolený" Salzman , generální ředitel Komerční banky, který byl vyznamenán jako podnikatel roku a potom po něm zbyla sekera v KB více jak 70 miliard korun!!! Po něm se slehla zem a dnes se o něm v médiích ani nepípne!! Odborníci předpokládají a propočítali, že odlužení bank přišlo státní rozpočet na více jak 600 miliard a další miliardy byly promrhány přes Konsolidační agenturu,takto pračku všech špinavých a nakradených peněz, kde si ti samí páni podnikatelé, kteří dluhy nasekali, svoje majetky kupovali přes nastrčené firmy za 10 až 20% původní ceny!!!
Tady vznikla převážná část dnešních státních dluhů!!!
Také "vyrovnané" rozpočty za vlád Klause spočívaly v "rozpouštění" peněz určených na konverci penzí a nezaměstnanost
do státních rozpočtů! Také kam zmizely všechny peníze inkasované v privatizaci!!! Tam se také hodně zadřelo za nehty i když byly částečně také placeny škody z minulého režimu! Ale jak, pod jakou kontrolou? Nebylo zhasnuto jenom chvilku, ale hodně dlouho za Tuneldědka na Hradě!!! Tak přestaň Vojta 49 sprostě lhát!!! [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

217237

15.4.2010 18:37

Krásný soupis dluhu.

lu.bro 78.?.?.?

Reakce na 217143

Nic ve zlém, ale když už kopírujete data měl byste zkopírovat i souvislosti. Víte když informovat zde tak především objektivně...

Zajímavé je, že mezi lety 1998 až 2007 se příjmy státního rozpočtu zvýšily téměř dvojnásobně, ale kvůli zvyšujícím se nákladům na sociální politiku levicových vlád a sanaci bankovního sektoru po předchozích pravicových vládách ve výši cca 400 - 500 mld. Kč se také markantně navyšovaly výdaje.
zdroj: tetýž odkaz na www.wikipedia.cz
http://cs.wikipedia.org/wiki/St%C3%A1tn%C3%AD_rozpo%C4%8Det_%C4%8Ceska

Je důležité také připomenout privatizaci a co vše a kdy bylo prodáno a za kolik. Z těchto rozpočtů asi vyplývá jaký přínost vlastně privatizace měla.
Kolik lidí přišlo o práci a proč?
Proč byly zvýšeny náklady na sociální politiku a td. a td. a td.

Hádat se pravá levá můžete s manželkou na křižovatce, ale v životě jde o to přežít a myslím, že i o to pomáhat ostatním. Né je jen vydřít z kůže a nazývat to pravým soutěžením v kapitalismu.
Soutěžit můžeme, ale i poražený by měl přežít a žít dál svůj život v klidu. Jinak to není soutěž, ale válka.

217238

16.4.2010 10:46

RE: já s tím nesouhlasím

henoch badiner (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 217035

Bravo , nechápu prč se kecálkové nejdříve nerozhlédnou ??? [zmaten]

217289

13.4.2010 12:28

RE: já s tím souhlasím

kosticka 194.?.?.?

Reakce na 217025

Kromě bank drží řecké dluhopisy především fondy - např. penzijní. Všechny tyto finanční instituce jsou plné takových "cenných" papírů, tzn. primárně se jedná o krádež úspor lidí, kteří si spoří (např na důchod apod).

217085

29.4.2010 20:26

RE: já s tím souhlasím

peaters 89.?.?.?

Reakce na 217025

je také dobré si uvědomit, že v naprosté většině má Řecko pohledávky u franzouzských a německých bank, tedy bank, z jejichž mateřských zemí přiteče Řecku nejvíce peněz, proto se domnívám, že je lepší poskytnout pomoc ze státních rozpočtů než ohrozit tyto benky, ve kterých má úspory velká část evropské populace [smích]

218346

12.4.2010 14:46

RE: já s tím souhlasím

dv 83.?.?.?

Reakce na 217015

je to sice naivita ale máte právo s něčím souhlasit, problém je že hoši zemi zadlužujou a návratnost nikde, snad si dokonce nemyslíte že to Řekové jednou vrátí?

217042

12.4.2010 11:06

Svobodní – strana vyžírků a kolaborantů.

bývalý člen SSO 217.?.?.?

Pan Mach (předseda SSO) se podivuje nad finanční pomocí Řecku, ale už se nezmiňuje o tom, kolik on sám ukrojil z našeho společného krajíce v souvislosti s jeho příjmy z MERO ČR, a.s., kde již léta sedí v dozorčí radě. Spolu s J. Paynem (otec a velký prosazovatel myšlenky amerického radaru a raket na území ČR) a s F. Matějkou (v SSO zvaný Brouk Pytlík) by se jen rádi dostali k lizu.

217020

15.4.2010 10:59

RE: Svobodní – strana vyžírků a kolaborantů.

Choronzon 85.?.?.?

Reakce na 217020

a helemese. nový nick jež vznik za účelem tohoto prvního příspěvku. A jak vidno je jasné o co se tu chcete snažit...


On někdo ukrojil z "vašeho společného krajíce" ? Ale nepovídejte. Nebo snad sám držíte akcie MERO? To by jste ale asi neplakal na zvedavci, že? Nebo prostě plivete slinu? Když by byla MERO plně v soukromém sektoru byl by to taky problém?

Spise se snažite očerňovat.

už ten nadpis: "Svobodní – strana vyžírků a kolaborantů."

Takže tím, že pan Mach je členem dozorčí rady MERO je automaticky vyžírkou? Ale nepovídejte. Co ještě máte v rukávu?

Kolaboraci? [velký smích] To je velké slovo. Velké slovo z huby velkého blba by se skoro chtělo říci. A vzhledem k nechutnosti vašeho příspěvku nemám problém to vyslovit.

Pan Payne vás od voleb již u SSO nebude obtěžovat - pokud je pro vás zrovna jeho osoba překážkou (k čemu vlastně? [velký smích])

A copak tu máte na pana Matějku? áááá - přezdívka brouk pytlík? To si propagandista vašeho formátu nenašel na googlu něco lepšího?

Skuste třeba obvinit někoho SSO z homosexuality. To taky na dost značnou cast populace bude fungovat a stranu stigmatizovat.

217206

12.4.2010 12:25

To se jen někdo snaží koupit si trochu víc času!

Joker 194.?.?.?

Volnotržní kapitalismus funguje tak, že když je někdo bankrot tak se prostě nechá zbankrotovat, ale vzhledem k tomu, že západní ekonomiky nemají už nějaký pátek s volnotržním kapitalismem nic společného, jsme svědky nekonečných podpůrných balíčků a záchranných opatření,která jsou však v konečném důsledku pouze odkládáním nevyhnutelného. Kromě Řecka je v tuto chvíli bankrot dalších 19 západních zemí včetně USA a UK, to čeho jsme v současnosti svědky není pokus o záchranu Řecké ekonomiky ale kupování času ze strany centrálních bank a jejich akcionářů(Goldman,JP morgan,Bank of America atd.)Jediné o co jde je aby měla Řecká státní pokladna na placení úroků,pokud by Řecko vyhlásilo bankrot rozjela by se další vlna kolapsů velkých bank(akcionářů centrálních bank)díky investičnímu nástroji-credit default swaps,který sami vymysleli a kterým jsou naládované banky po celém světě.

217026

13.4.2010 7:19

RE: To se jen někdo snaží koupit si trochu víc času!

p 125.?.?.?

Reakce na 217026

...kleptokraticky britisko-americky model "demokracie" a dem.voleb jsou predem urceny./jinak by nebyly povoleny/. ovcane...kteri nemaji zadnou volbu nebo sebemensi vliv jak se jejich dane a jine prijmy vlady rozdeli ... majetek vseho lidu dnes vlady/kterym nepatri/ukradnou a prodaji levne vyvolencum..jeden priklad: v celem svete se debatuje ze mnoho obcanu je bude v penzijnim veku a kdo je bude zivit/vlady kradou penzijni fondy nebo je davaji za levny peniz na trh/nikdo z tluchubu v mediich ovsem nesmi rict,ze reseni problemu je velmi jednoduche ; dat pravo lidem URCIT na co se jejich dane pouziji..!!! co veci se najednou vyresi/ napr. mir na celem svete a to hned/!!!.. to je hrozba te skutecne demokracie na vyse uvedeny system diktatury skupiny elit.. dalsi nebezpeci pro ne je internet,ktery je posledni vymozenost ktera slouzi skutecne demokracii a ktera musi byt znicena..mece jiz se brousi a banditi se najimaji na spinavou praci....

217071

12.4.2010 14:22

Dluhy budou nějaký nový program k ovládání států a lidí!

Montaznik 88.?.?.?

Je docela zajímavé pozorovat, jak posledních několik desítek let najednou jsou všechny státy někomu dlužny! Nechci polemizovat, ale je to hodně divné!!! Jistě by někteří fundovanější čtenáři mohli argumentovat čísly,já nemám čas se teď tím zaobírat a něco hledat.
Nevím, jak bude možné politicky obhájit, že jsme nuceni v době,kdy sami máme veliké problémy a zadlužený stát , půjčovat jiným. Když už byl schodek 165 miliard, půjčili jsme Lotyšsku 5 miliard korun. Tady se fackujeme o každou korunu, hádáme se o poplatky u doktora a najednou je na půjčky peněz dost!!!
Teď Řecku 26 miliard!!! Jakým právem a kdo o tom rozhodl? To je ta demokracie , kterou nám omlacují denně o nos!!!
Já nechci a mnoho dalších spoluobčanů zachraňovat prohnilý kasínový kapitalismus v jiných zemích!!! A pokud máme tržní hospodářství a tržní principy a demokracii, tak základním principem tržního hospodářství je také úpadek, kterým se ekonomika čistí - a ne jako v USA, vedoucí země kasínového zlodějského kapitalismu, kde jsou dnes už o etapu dále - v takzvaném bankovním komunismu,kde když bankéř prošustruje svěřené peníze, je dotován od státu / v USA 700 miliard USD/ a
bankovní "letadlo" pokračuje v letu a bankéři si na úkor daňových poplatníků mastí kapsy!!!
Celosvětovou ekonomickou krizi zavinila prolhaná, zlodějská bankovní mafie z USA, která je v rukou těch správných vyvolených a o nich se nesmí ani špitnout nic špatného!!!!
Programem na ovládání bude také trvalé zadlužování, jsem si téměř jist - všechny indície tomu nasvědčují. Prohlédněte si diagram našeho zadlužování - celou dobu je relativně plochý a najednou vystřelí vzhůru! Proč asi? A která země EU je na tom jinak?
Jsem přesvědčen, že by bylo možné, zbavit se v krátké době dluhů
i za cenu drastických škrtů v národním hospodářství! Jenomže, to asi není ten správný program různých globálních zeměstrůjců, ty potřebují státy držet za "koule" prostřednictvím dluhů! Tak čest práci soudruzi a nashledanou v lepších časech!!! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

217040

12.4.2010 16:41

RE: Dluhy budou nějaký nový program k ovládání států a lidí!

Antiquus 95.?.?.?

Reakce na 217040

V podstatě s Vámi souhlasím, akorát se nejedná o nějaký nový program, ale o program starý více než 100 let a v současnosti je realizace již v konečné fázi. Také by stálo za to, zamyslet se nad tím jaké loutky v naší vládě a za jakých podmínek tento program realizují (Kalousek, Schwarzenberg,...), ale i pánové tzv. vlevo, je to vlastně napříč politickým spektrem a to i přesto, že k tomu nedostali nikdy mandát od voličů, aby nás zadlužovali a dostali tak na cestu ke ztrátě samostatnosti, suverenity a do úpadku našeho hospodářství. Je to přesně podle režie vzniku NWO.
Takže novodobí otroci ať vyznáváte liberalismus, socialismus, kasínový kapitalismus, či jiný ...ismus, buďme optimisty a přiznejme si že: podle pesimistů to nemůže být horší, tak optimisti řeknou "ale může, může" [velký smích] [velký smích] [pláč]

217053

13.4.2010 12:11

RE: Dluhy budou nějaký nový program k ovládání států a lidí!

kosticka 194.?.?.?

Reakce na 217053

Program je starý tisíce let - začátek je třeba hledat v dobách Nimroda...

217083

12.4.2010 18:41

RE: Dluhy budou nějaký nový program k ovládání států a lidí!

prostej člověk 85.?.?.?

Reakce na 217040

A já hlupák měl za to, že v řecku je socialismus s lidskou tváří a von je to kasínový kapitalismus hmm.......Jináč si myslím, že jste to zadlužování moc nepochopil. To není cíl, nýbrž cesta. Bojím se toho, že cílem je fenomenální a bombastické oddlužení, za cenu, říkejme tomu třeba zavedení ráje. Aby se tak mohlo stát, musí být většina pro. Tudíš většina zadlužená jak makro, tak mikro. Voni můžou dělat, jen to co lidi po nich chcou. To se mnou, ale jistě nebude souhlasit jansmith. Já jsem ale jen prostej člověk, co vo tom hovno ví.

217058

12.4.2010 16:08

Apríl?

netwoR 147.?.?.?

Není to nějaký aprílový žert, když to vyšlo 1. dubna? Nějaké jiné zdroje informací o té půjčce jsou? Jinak Řecko na 100 % zkrachuje, o tom nepochybuji.

217051

12.4.2010 17:33

RE: Apríl?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 217051

USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY ze dne 20. dubna 2009 č. 500 / PDF

217055

12.4.2010 17:27

donekonečna

daniela 95.?.?.?

Já jen připomínám dominový efekt.Půjčili jsme Lotyšsku,zadlužili jsme se.Půjčili jsme Řecku, zadlužili jsme se.Příště možná bude potřebovat Estonsko,pak třeba Polsko,a jednou se do této situace dostaneme i my.Půjčovat a nedostávat zpět,je hotová sebevražda.Takže,kdo v EU zůstane obrovsky nezadlužený, aby mohl pomáhat těm dalším? [pláč]

217054

12.4.2010 18:01

RE: donekonečna

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 217054

Půjčovat může jen ten kdo půjčoval odjakživa, Rotšild. Že půjčuje nám abychom my mohli půjčit Řecku, to je jen snižování rizika. Vlastně přenášení rizika na někoho jiného. [chechtot]

217056

13.4.2010 1:24

RE: donekonečna

Fernet 85.?.?.?

Reakce na 217056

V tomto případě nejde o snižování rizika, ale o naprosou jistotu, že místo řecka zaplatíme my. [bliji]

217065

13.4.2010 22:25

reakcia -nazor

gary hobson 213.?.?.?

nove clenske staty eu vstupuju do klubu aby sa vyrovnali aj v ekonomike aj platovo starym clenom eu- len neviem ked sa pozrieme ze sa hospodari hojne nad limit zdrojov ktore sa kumuluju v ekonomike tak neviem kde je zmysel toho celeho,,, dlhy dlhy dlhy,,, a istiny sa nesplatia nikdy iba uroky sa platia, istina sa vyrovna/vymaze/ vojnou ...... zial

217108

15.4.2010 14:50

Guvernér České národní banky Zdeněk Tůma se rozhodl předčasně ukončit své působení v centrální bance

Čert 62.?.?.?

Guvernér České národní banky Zdeněk Tůma se rozhodl předčasně ukončit své působení v centrální bance.
Tak mě napadá...jestli po tom rozhodnutí raději nezdrhá...

217226

Tuto stránku navštívilo 7 327