Diskuze k článku

Heil EU!

Příspěvků 28

6.10.2009 8:51

Marjápana?

HHBB 88.?.?.?

Možná se pletu, ale neřekl bych, že až tak moc...

Vložený obrázek

Nebo kdo to je?
(Ten stařík vlevo je Ota Habsburg, Uprostřed pod sochou papeže je Blair podepisující ústavu EU v Římě, ale ta postava napravo...)

201830

6.10.2009 11:25

RE: Marjápana?

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 201830

žena sluncem oděná s korunou z 12ti hvězd
http://www.matrix-2001.cz/clanek-detail/2418-myste...
mám pocit že tady něco smrdí
doporučuju si přečíst všechny díly je to velmi zajímavé

jiank ten chlap mluví krásnou british english [smích]

201839

6.10.2009 11:49

RE: Marjápana?

HHBB 88.?.?.?

Reakce na 201839

Dobrý odkaz a leccos napoví.
Je jisté, že budovatel nového Jeruzaléma (Prahy) král Karel o tom něco věděl.
Nelze si nevšimnout také zvláštní pečlivosti, kterou KC věnuje zaklínání kostí knížete Václava. [mrknutí jedním okem]

201843

6.10.2009 13:17

RE: Marjápana?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 201839

no matrix je bezesporu zárukou serióznosti [chechtot]
jinak je dobře si uvědomit, co zde bylo dřív:
máme zde proroctví z počátku našeho letopočtu, vztahující 12 hvězd evidentně k dvanácti izraelským kmenům, kterých tolik bylo už ve starověku na zcela jiném území než evropském.
a pak je tu o 20 století později nějaká unie, kde dřívější počet států, které ji tvořily, byl náhodou dvanáct (a měnil se, až dosud). jde ovšem o evropské státy a nikoliv o 12 kmenů izraelských ...to ani největší fantasta nemůže myslet vážně, že evropskou dvanáctku tvořil vždy jeden z izraelských kmenů, že?
a o naprosté hlouposti, ba přímo pomatenosti a nepodloženém fanatismu svědčí snaha podstrkovat pod 12 hvězd na vlajce EU pannu Marii [velký smích] to už mi přijde tak nespojité a křečovité, že se zdá, že dotyčný utekl z psychiatrické léčebny. ovšem on se překonává -z této své nepodložené, zcela náhodně smyšlené konstrukce dovozuje, že EU je prý dílem katolíků [velký smích] takže k tomu nemám už co říct... jen široký, shovívavý úsměv.

201851

6.10.2009 16:27

RE: Marjápana?

HHBB 88.?.?.?

Reakce na 201851

>a o naprosté hlouposti, ba přímo pomatenosti a nepodloženém fanatismu svědčí snaha podstrkovat pod 12 hvězd na vlajce EU pannu Marii [velký smích] to už mi přijde tak nespojité a křečovité, že se zdá, že dotyčný utekl z psychiatrické léčebny.

Arsène Heitz was a draughtsman, born in Strasbourg, who worked at the Council of Europe. He is the author of the Flag of Europe (that of the Council of Europe and the European Union).

Heitz worked in the postal service of the Council of Europe while the flag was being chosen between 1950 and 1955 and he had submitted 20 of the 101 designs.

He proposed a circle of fifteen yellow stars upon a blue background; inspired by the twelve-star halo of the Virgin Mary, the Queen of Heaven of the Book of Revelation, often portrayed in Roman Catholic art, which can be seen in the Rose Window that the Council of Europe donated to Strasbourg Cathedral in 1953.


Překládat ti to ale nebudu. Příprava nic moc, tak dnes je to za 4 s odřenýma ušákama, tak aspoň něco za snahu, pepku. [mrknutí jedním okem]

201859

6.10.2009 19:27

RE: Marjápana?

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 201851

Až na to, že vlajka EU byla navržena v době, kdy Evropské (hospodářské) společenství sestávalo teprve z šesti členů! Pro srovnání vlajka "Organizace africké jednoty", kde na ní vyobrazený africký kontinent je obkroužen přesně stejným věncem dvanácti pentagramů! Ve věci je tedy pevný systém. Zjevně
se jedná o rafinovanou sionistickou symboliku, protože je konec konců přesně dvanáct kmenů Izraele. Dnes, kdy již počet členů EU dávno překročil 12, je na evropské vlajce stále ještě oněch 12 zlatých pentagramů [smích]
S posledním odstavcem souhlasím, pan HHBB je tu od toho aby nevědomé sváděl na falešnou stopu. A na koho jiného než na největšího nepřítele sionistického zednářstva-Katolickou Církev. U znalých to opravdu vyloudí jen shovívavý úsměv.

201871

6.10.2009 21:26

RE: Marjápana?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 201871

A co takhle připustit, že číslo 12 je rozšířeno i v jiných souvislostech a naprosto nemusí souviset s židy (zde jsi se sionisty rozhodně ulítnul [chechtot] ). Je 12 měsíců v roce, 12 znamení zvířetníku, existuje dvanáctková soustava, tucet je výraz pro dvanáct kusů, hodiny máme od jedničky po dvanáctku, 2x 12 hodin každý den, atd.
Že mají lidé z nějakého důvodu rádi čísla jako 4, 6, 7, 12... to je jako důkaz něčeho? Znám třeba i pohádky o dracích se sedmi a dokonce dvanácti hlavami.
Ohledně šesti členských zemí s vlajkou se dvanácti hvězdami jednoduše kecáš. Znáš pojem evropská dvanáctka? - byla tu opravdu dlouho.
"celkem 12 členských zemí » Evropská dvanáctka (přezdívka). 1991 Holandské město Maastricht – konference – přijata smlouva Evropské dvanáctky."

Takže HHBB je úplně mimo. Jako pomatený konspirátor za vším vidí magické číslice nebo zlé katolíky. Je svým způsobem postižený, takže se mu nesmějme.

201877

6.10.2009 22:43

RE: Marjápana?

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 201877

Vždyť nám to tu už pan HHBB i přeložil-vlajka navržena v letech 50-55. V roce 1952 vstoupila v platnost tzv. pařížská smlouva, kterou bylo založeno Evropské společenství uhlí a ocelí. ESUO se stalo základem evropské integrace. Belgie, Francie, Lucembursko, Německo, Nizozemí, Itálie-6 zemí a už 12 pentagramů [smích]
Jen tu legendu ke vzniku HHBB použil tu " správnou", tu určenou pro nás.
Je 12 měsíců v roce-a každý má pentagram, 12 znamení zvířetníku- a zase pentagramy, existuje dvanáctková soustava-taky s pěticípou hvězdou atd. atd.
[chechtot]
Zářivá pěticípá hvězda pěti bratrů Rothschildů, to bude ono. [mrknutí jedním okem]

201890

7.10.2009 0:26

RE: Marjápana?

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 201890

Ty jsi studoval evidentně pilněji, je to tedy na pochvalu a obrázek, jen tak dál. [smích]

Vložený obrázek

Na obr. je patrně to, o čem sám autor vlajky hovoří, jelikož se to nachází přímo v Cathédrale Notre-Dame de Strasbourg.
(možno uložit a použít i jako tapetu)

201898

8.10.2009 23:22

RE: Marjápana?

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 201898

Co s tebou HHBB, asi už ti není pomoci...Jsi tu jako ten co svádí na falešnou stopu nebo jen nejsi schopen dostat se o stupínek výše?
Likvidant pravověrnosti, prosazovatel liberalismu a morální devastant církve i národa, to je kard. M. Vlk. Není to jen můj názor, takto smýšlí mnoho katolíků, dokonce vysokých církevních hodnostářů. A mnoho z nich si klade otázku zda je zednářem nebo jen jedná v jejich duchu...

202048

8.10.2009 23:35

RE: Marjápana?

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 202048

já bych to viděl na exkomunikaci španělskou botu a hranici [velký smích]

202052

9.10.2009 0:14

RE: Marjápana?

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 202048

O mě přeci nejde, já už jsem ztracen, nevěřím téměř ničemu. Jde přeci o vás, věřící, abyste zase nevěřili úplně všemu… [mrknutí jedním okem]
(jinak souhlas, a je jen dobře, že si také kladete i nepříjemné otázky [cool] )

202053

22.11.2009 15:54

RE: Marjápana?

mtk 88.?.?.?

Reakce na 202048

Mno, případný mlžič HHBB je však skromný mraveneček z kmene břídilů ve srovnání s megalomanstvím spisovatelů z těch pronásledovaných. Ale že jim jde práce pěkně od ruky! Však na to mají moře času a klidu, takydisidenti, cože .... [chechtot]

205455

6.10.2009 21:27

RE: Marjápana?

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 201871

Rád se usmívám na ty, co se na mě také usmívají. [velký smích]

Zde tedy slovníček:

Arsène Heitz- Arsène Heitz
author of the Flag of Europe – autor evropské vlajky
chosen between 1950 and 1955 – vybrána mezi 1950 a 1955
inspired by the twelve-star halo of the Virgin Mary – inspirován dvanáctihvězdnou svatozáří Panny Marie
which can be seen in the Rose Window – může být viděna v rozetě
that the Council of Europe donated to Strasbourg Cathedral in 1953.- co jí Evropská rada darovala Štrasburské katedrále v r.1953

Nemůžu za to, že jsem se to náhodou dočetl, tedy ani za to, že to někoho někam svádí. Ale pořád mi to nebrání v tom, abych zase hodil [velký smích]

201878

6.10.2009 22:05

RE: Marjápana?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 201878

Ale no jistěže! [velký smích] Je velmi chvályhodné, že čteš... snaž se, klučino, třeba z tebe někdy něco bude. Ale budeš k tomu muset zapojit i zdravý rozum (a zde to patrně kulhá), a pokusit se stát uvážlivým (to není dáno každému), a ne hned vše, co přečteš, dávat do spojitosti se svými fantaziemi, nebo spíše s nějakými, co jsi od nějakého jiného maniaka opsal, zbaštil hned z první...
Jsou i rozety ze středověku, a nejen z roku 1953, to je objev, co? Mimochodem rozeta je geometrický útvar, členěný dejme tomu do výsečí 4x3, a hle - už tu máme prostor pro dvanáct obrazců... a proč ne hvězd, když jde o katedrálu a může to symbolizovat ty hvězdy z proroctví? A jsou nepochybně i jiné vitráže, kde toto je obsaženo, a přesto nemají s EU nic společného.
Ale neber si to tak - nikdo ti tvé malé radosti o "fantastických objevech" nechce brát [mrknutí jedním okem]

201887

6.10.2009 23:41

RE: Marjápana?

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 201887

Ale chlapci, já vám to tu objasňuji slovy autora Arsène Heitze, který se svou inspirací nijak netají, a ten obraz darovala katedrále sama Evropská rada, která si na základě toho motivu i tu vlajku vybrala.

Pokud se do toho zamotáte, tak vám z toho nakonec vypadne sám satanáš i s Róčildem na zádech… [chechtot]

(pepku, ty jsi se zase převlíkl? [mrknutí jedním okem] )

201892

6.10.2009 21:32

RE: Marjápana?

Ne 80.?.?.?

Reakce na 201871

a vy jste tu proto abyste zamerne svadel na stopu sionistickeho zednarstva [smích]
ne vazne, teorie o sionistech je prilis zrejma, lechce vyhledatelna.. vlastne nebude zadny problem az prijde ten spravny cas to na Zidy vsechno hodit, vzdyt to preci tak krasne zapada a dukazy mluvi jasne. uz jen tohle mi prijde minimalne podezrele.
no holt nekdo si mysli, ze zatim stoji sioniste, nekoho urcite indicie dovedli ke KC, na matrixu do toho michaji mimozemske entity, ted si jen vybrat co Vam libi nejvic a tomu uverit [smích]

201881

7.10.2009 14:37

RE: Marjápana?

pietroo 195.?.?.?

Reakce na 201851

Ale je to tak, takhle interpretuje evropskou vlajku i Vlk nebo Graubner. V době počátku evropské integrace po válce ještě měli katolíci velmi silný vliv (to už říkám já). (Např. charta evropských práv byla přijata na zasedání v Římě, jen několik dní po vydání dogmatu o Nanebevzetí Panny Marie 1950.) Dnes je to zdá se jen formalita. Papež Wojtyla (Jan Pavel 2) měl k šéfovi Evropské komise Prodimu na podzim 2004 (tedy vlastně krátce před smrtí) velmi vyčítavý projev co všechno udělal pro evropskou integraci a odpověď z Bruselu nula.

stačí do vyhledávače zadat "vlk vlajka eu"

Vlajka EU - dle kardinála Vlka - symbolizuje Pannu Marii

kardinál Miloslav Vlk:

…Ten navrhl kruh z 12 zlatých hvězd na modrém poli. Jak k návrhu došel? Heitz přiznal, že se inspiroval 12. kapitolou knihy Zjevení sv. Jana, kde se říká: „Ukázalo se veliké znamení na (modrém) nebi: žena oděná sluncem s měsícem pod nohama a s korunou dvanácti hvězd kolem hlavy…“ (Zj 12,1). Není nikterak pochyb, že tou ženou je vítězná, neposkvrněná Panna Maria. V apokalyptické řeči „oděná sluncem“ znamená oděná mocí Boží, silou Boží, a „měsíc pod nohama“ tu znamená – vítězící, šlapající po symbolu zla, jehož je měsíc v apokalypse znamením.

201934

7.10.2009 21:11

RE: Marjápana?

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 201934

Jak ale katolíkům citlivě sdělit, že
>Vlajka EU - dle kardinála Vlka - symbolizuje Pannu Marii
Napadá mě určitá omluva na adresu kardinála Vlka, a to,
>že dotyčný utekl z psychiatrické léčebny
a zde asi KC dluží určitá vysvětlení svým ovečkám, a
>to opravdu vyloudí jen shovívavý úsměv

201975

6.10.2009 9:10

Mám rád vlajku EU

Souhlasník/Nesouhlasník 88.?.?.?

Do české vlajky byl uměle přidán modrý klín, aby se lišila od Polské a na přání Slováků. Tisíciletou moravskou vlajku ukradla Praha, stejně jako Češi ukradli Moravanům Moravskou Třebovou, Jevíčko, Slavonice či Dačice. Tomu se říká šikana. Zatímco v EU se ctí historické regiony jako Toskánsko, Andalucía či Skotsko. Nikdo by se neodvážil direktivně zmenšit hranice Katalánska a rozřezat ho na bezvýznamné krajíky. V 90. letech podepsalo přes půl milionu Moravanů petici proti současnému krajskému uspořádání, houbelec platné. Proto neuznávám Českou republiku, a před Prahou vysoce preferuji Brusel. Čím kdo zachází, tím také schází a obyvatelé Čech to to bohužel brzy pochopí.

201833

6.10.2009 11:12

RE: Mám rád vlajku EU

HHBB 88.?.?.?

Reakce na 201833

To je naprosto popletené a na hlavu postavené, už jenom proto, že Praha je z podstatné část i historickým produktem Moravanů. To je jako obviňovat Slováky z nějakého průseru v Čechách, protože se tam motal Husák, čím si kdo asi tak pomůže…
Až položí Brusel moravské vinaře, protože lepší podmínky pro umístění dotací byly ve Španělsku, tak zato budou asi moci Švédové, nebo kdo, kýhovýra. Až kůň bude mít málo ve žlabu, tak se přirozeně nasere na koně stojícího vedle, ale asi si moc nepomůže… Co má proboha obyvatel třeba z Jižního města z toho, že Dačice jsou „české“? Nebudou potíže ležet nejspíš jinde? [mrknutí jedním okem]

Ten klín se tam nepřidal, ten tam někdo přidal.
Praha nic nekrade, někdo to tak zařídil.
Češi nic neukradli, někdo to přerozdělil.
Sice nechápu, jak obhájíš své zájmy přes preferovaný Brusel (asi je plný Moravanů jako Praha), ale když si to myslíš...

Jinak co se týká českých úřadů, na ty nádavají všichni, Pražáky nevyjímaje. Kdyby jich většina ležela v Brně, asi by to nebylo jinak.

201836

7.10.2009 0:56

RE: Mám rád vlajku EU

Sohlasník/Nesouhlasník 90.?.?.?

Reakce na 201836

Dobře, můžeme si tykat.
Morava jako specifický kulturní a samosprávný útvar existovala několik staletí. Až do roku 1948, kdy ji komunisti politicky zrušili, rozparcelovali a zmenšili, aby se dala republika ovládat snadněji, centrálně.
Co je popleteného a na hlavu postaveného na tom, že bych chtěl, aby byl tento specifický kulturní útvar obnoven? Nejde o to, kdo má kolik ve žlabu, jde o tradice a pestrost, ve které je síla. Kdyby v rámci sjednocené Evropy bylo Chebsko přičleněno k Sasku a Šumava k Bavorsku, taky by ti to nevadilo?
Ale asi by ti to nevadilo, nejspíš přemýšlíš jen o tom žrádle ve žlabu... Vaše starosti bych nechtěl mít, mí milí oponenti.

201900

7.10.2009 8:30

RE: Mám rád vlajku EU

HHBB 88.?.?.?

Reakce na 201900

Já ti rozumím. Ale ty ve skutečnosti voláš po něčem jiném. Přečti si ještě jednou tu formulaci výše, která již moc nekoresponduje s tím, jak jsi to formuloval níže.
Pokud mi ale dopřeješ roli všemocného bruselského úředníka, dostaneš všechno, čeho si žádáš a zlé Česko i s Prahou dostane co proto. V další fázi se ale připrav na příliv různých barev a jistě svrchovaných entit na Moravu, kde pak nejspíš nastane další spravedlivé dělení.

201915

6.10.2009 11:48

RE: Mám rád vlajku EU

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 201833

Vaše starosti bych chtěl mít... [oči v sloup]

201842

6.10.2009 11:13

Vlajka, Havel a další symboly

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Díky za článek, za upozornění na skutečnou moc vlajky a různých "korouhví" a symbolů.
Podobně jako modrá barva je symbolem naší inteligence (přesněji inteligence vytvořené na bázi uhlíku a křemíku), je i vlajka souhrnným představitelem určitých hodnot, cílů.
Fakt modrého klínu v naší vlajce symbolizuje i naší úlohu v této době. Havel jako uměle vytvořená ikona pro zajištění převratu k myšlení západu (symbolizovaného těmi, kdo vymysleli úrok a "úrok z úroku"[mrknutí jedním okem] byl asi poslední figurou, kterou Češi spolkli i s navijákem.

A protože se naviják stále víc zasekává, je přirozené, že roste i síla, která se jej snaží spustit.
A zároveň roste i protisíla, lidé, kteří v rámci svého minulého smýšlení zastupují svou zemi v určité roli - ale : mezitím si zjistili jiný tvar základních priorit směru vývoje, pro který byli vybrání a zvoleni. Tito lidé tak jsou nadějí pro nás, běžnou populaci, zajímající se o slušnější formy života.
Výstraha od "systému" v podobě rychlé nehody rakouského rebela zřejmě nestačila. Pan Farage a jeho vystoupení muselo nohsledy systému dost naštvat, však už je na čase.
Gorbačova bych také viděl spíš pozitivně. Občas se každý ocitneme v situaci, která pro někoho, kdo nezná jiné souvislosti, je nepřijatelná.
Přesun moci na stranu běžné populace - v nějakém pro všechny snesitelném systému - ten bude chvíli trvat. Postupně se budeme dozvídat, kdo za koho "kope". Že Havel je už figura profláknutá - to je zřejmé. A zdá se, že ani nepochopil, že pan Fišer může mít v "systémovém židovství" také jiné než tradiční zařazení.

201837

6.10.2009 12:29

DEMONSTRACE V EVROPSKÉM PARLAMENTU ZA REFERENDUM!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Tento protest byl rázně ukončen ochrankou! Malá předzvět toho, jak bude vypadat demokracie v EU pokud začne platit fašistická Lisabonská smlouva! Video 9:31 min. české titulky:
http://dotsub.com/view/18adddd9-3b12-46a3-a1a2-e6...

Pozn. pro pana Stworu. Chtělo by to odstranit možnost označit odkazy jako nefunkční v rubrice "Zajímavé adresy", je to zneužíváno. Někdo stále takto označuje funkční odkazy!

201847

6.10.2009 18:54

IRSKÉ REFERENDUM JE NEPLATNÉ!

B1 80.?.?.?

Video ze sčítací místnosti Cork City Hall, žádná stráž u vchodu, lidé volně chodí tam i ven s volebními urnami, kdokoli může hlasování zmanipulovat: http://www.youtube.com/watch?v=nq-OhRZX8dw

Souhrné vysvětlení proč je irské referendum neplatné (anglicky):
http://worldreports.org/news/235_the_irish_referen... [bliji]

201867

6.10.2009 19:25

RE: IRSKÉ REFERENDUM JE NEPLATNÉ!

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 201867

tohel bych neřešil prostě si to posichrovali především se žádné druhé referendum nemělo konat [mrknutí jedním okem]

201870

Tuto stránku navštívilo 6 000