Diskuze k článku

Austrálie cenzuruje internet

Příspěvků 32

16.10.2008 19:47

!!!

Cerw 82.?.?.?

TO SNAD NENI MOZNY???

doufam ze je to jen hoax nebo tak neco ... pokud ne tak je dobre ze jsem si pred tydnem prezkousel vsechny zbrane asi budou brzy potreba ...

GEGEN NWO
GEGEN ZIONISM

173184

16.10.2008 21:02

RE: !!!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 173184

Ano, to snad není možné! Brzy nám budou kontrolovat trus, zda neobsahuje nějaký škodlivý materiál. Kdyby raději vlády věnovaly tyto peníze na zajištění pravdomluvnosti médií, zamezení propagandy a pouštění některých trapných filmů od Spilberga... [bliji]

173188

16.10.2008 21:07

RE: !!!

canario447 canario447 (zavináč) centrum (tečka) sk 88.?.?.?

Reakce na 173188

dnes rano ked som siel do prace a pozeral spravy tak sa nejaka reporterka zamyslala ze na zachranu bank na svete sa uz vynalozilo 2,2 biliona dolarov a nejako si vypocitali ze len 2 % z tejto sumy by dokazali zlikvidovat hlad na celej planete. ktovie na aky zmysluplny ucel by sa dali vyuzit peniaze za ten superfilter z Australie [překvapení]

173189

16.10.2008 22:27

Možná by to chtělo trochu počítat.

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 173189

Podle FAO ve světě trpí hladem 923 miliónů lidí. Dvě procenta ze 2,2 bilionu je 44 miliard dolarů. Tedy na každého hladového 47 USD. Dnes se všichni hladovějící za těch 47 dobře nasytí. Co jim nabídnete zítra? [mrknutí jedním okem]

173194

17.10.2008 0:51

RE: Možná by to chtělo trochu počítat.

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 173194

Není potřeba sytit, ale zaplatit taková opatření,aby si mohli potravu v dostatečném množství opatřit sami.
Přeci se říká o pomoci v Africe - nebudeme jim pořád jako pomoc vozit ryby, ale naučíme je, aby si mohli nachytat ryby sami.
Úskoční,křivý a prolhaní politici tvrdí, jak pomáháme Africe a přitom jim tam hlavně prodáváme zbraně - ročně za cca 50 miliard USD.
V Africe nepotřebuje nikdo s nikým válčit, ale výrobci zbraní
potřebují kšeft. Za peníze na zbraně za jeden rok by se mohli denně cpát všichni více jak 100 let!

173199

17.10.2008 8:50

RE: Možná by to chtělo trochu počítat.

David 212.?.?.?

Reakce na 173194

>Podle FAO ve světě trpí hladem 923 miliónů lidí. Dvě
>procenta ze 2,2 bilionu je 44 miliard dolarů. Tedy na každého
>hladového 47 USD. Dnes se všichni hladovějící za těch 47
>dobře nasytí. Co jim nabídnete zítra? [mrknutí jedním okem]

podle Vasich meritek, jim zitra nabidnu cenzuru internetu.....

173209

17.10.2008 12:58

RE: Možná by to chtělo trochu počítat.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 173194

Tady došlo asi k nějakému zkreslení nebo omylu - ta úvaha zněla tak (alespoň já jsem ji tak slyšel), že suma 2,2 bilionu USD, vynaložených dosud na nesmyslné vyfutrování bankovního sektoru, by DO DVOU LET zcela odstranila hlad na planetě Zemi (zřejmě s podporou humanitárních organizací - kontrolované rozdílení v kombinaci s osvětou a vzděláním).
Této verzi už se věřit dá, protože 2.380 USD/osobu je už pro mnohé chudé země tak závratná suma na osobu, že se z toho lidé nasytí nejen dnes, ale pokud by ty peníze byly efektivně použity pro budoucí zisk (zemědělské techniky, investice do nějakého podnikání zajišťující práci lidí), pak by tam došlo téměř k blahobytu, skutečně by byla planeta zbavena nejchudších, a tím by si i bohatá část světa pomohla - rapidně by ubylo radikálů a komoušů v zemích Asie, Afriky a jižní Ameriky. Řekl bych, že by toto využití bylo v konečném důsledku efektivnějším počinem, než nacpat ty peníze do chřátnu nenasytných bankéřů, kteří to stejně nějak zaonačí, aby se "příspěvek" dostal na jejich konto (alespoň část) a nepoučeni přivedou své banky opět do špatného stavu a při problémech nastaví ruku znovu.

173233

18.10.2008 18:08

RE: Možná by to chtělo trochu počítat.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 173233

>Této verzi už se věřit dá, protože 2.380 USD/osobu je už pro mnohé chudé země tak závratná suma na osobu, že se z toho lidé nasytí nejen dnes, ale pokud by ty peníze byly efektivně použity pro budoucí zisk (zemědělské techniky, investice do nějakého podnikání zajišťující práci lidí), pak by tam došlo téměř k blahobytu....
----------------
Jak vypadá taková ekonomická pomoc rozvojovým zemím? Jak se financují zachranné akce při přírodních katastrofách, jakým je třeba tsunami a nebo zemětřesení?

Když kanadská vláda oznámí světové veřejnosti, že věnuje finanční pomoc zemím zasaženým přírodní katastrofou (např.20 milionů dolarů obětem zemětřesení), tak to stále ještě neznamená, že dvacet melounů putuje do postižené země na nákup stanů, jídla, oblečení a místním firmám na náklady spojené s rekonstrukcí postižené oblasi. Jsou to celkové náklady, které zahrnují platy kanadských pracovníků záchranných akcí a jejich leteckou přepravu kanadskou aerolinkou, nákup kanadského zboží pro nouzovou potřebu, zajištění a přepravu kanadského jídla nepodléhající zkáze...jinými slovy dvacet melounů nejde přímo pro oběti katastrofy, ale především pomůže kanadským společnostem zúčastněných na mezinárodní pomoci. Nicméně placeno z kapes daňových poplatníků.

173315

17.10.2008 16:44

RE: Možná by to chtělo trochu počítat.

canario447 canario447 (zavináč) centrum (tečka) sk 88.?.?.?

Reakce na 173194

Ha ha ha,ja predsa nikomu nic neponukam ani dnes ani zajtra.len som zreferoval co mi predlozila spanielska telka dnes rano. Bez toho aby som to prepocitaval,alebo sa zamyslal nad tym ako to mysleli.Ci na dnes,alebo na dva roky.

173242

17.10.2008 17:40

RE: Možná by to chtělo trochu počítat.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 173194

My víme, Vojto, že byste jim nejraději nenabídl nic [smích] Ono by úplně stačilo jim přestat brát a najednou by se měli dobře... Málokdo netuší, kvůli čemu máme plná břicha, když jinde musí jíst hlínu a trávu.

173247

18.10.2008 9:29

RE: Možná by to chtělo trochu počítat.

Hanka 122.?.?.?

Reakce na 173194

Dobre se naji jeden den a budou mit vic sexu a narodi se o hodne vic hladovych.

173283

18.10.2008 15:09

RE: Možná by to chtělo trochu počítat.

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 173283

Stručné a moudré. Děkuji Hanko [smích]

173307

18.10.2008 17:36

RE: Možná by to chtělo trochu počítat.

Hm 212.?.?.?

Reakce na 173307

Vojto49 ty jsi buď neskutečný grázl nebo velký blb. Je úplně jisté, podle počtu pravděpodobnosti, že tvůj nebo můj prapředek někde umíral hlady a kdyby mu někdo nepomohl, tak bys tady nepsal ty své blbosti. On je člověk někdy nahoře a někdy dole. Je jenom důležité aby to přežil. Holt jsme měli štěstí.

173311

19.10.2008 17:57

RE: Možná by to chtělo trochu počítat.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 173307

Vy jste biolog, ze ano? Clovek vubec zvlastni zivocich s neustalym sexualnim apetitem, ze ano? Mel bych takovou otazku, kdyz je clovek hladovy, tak ten sexualni pud prestane fungovat? Populacni explozi ve tretim svete zpusobila tzv. zelena revoluce v tom svete vyspelem. Toto zfabrikovani zemedelstvi na zaklade levneho zdroje energie jakym je ropa, zpusobila narust produkce a umoznila na zaklade ideologie deregulace ad absurdum export levnych potravin do tretiho sveta za import levnych surovin. V konecnem komlexnim uctovani ohledne vsech dusledku neexistuji ani levne potraviny ani levne suroviny, pokud jsou zakalkulovany i dusledky dlouhodobeho charakteru.

Doslo k rozvraceni tradicniho "primitivniho" zemedelstvi techto regionu, ktere nebyly schopny konkurovat cenove a tyto regiony ztratili potravinovou sobestatacnost. Domaci produkce potravin udrzovala sice mene pocetnou, ale stabilni populaci na zaklade domaci produkce potravin. Navic primitivni zemedelstvi je daleko setrnejsi ohledne vycerpani pudy, na vodni zdroje, naroky na pouzivani pesticidu...

Ekologicka devastace je cena ,kterou je reba zaplatit za necyklickou "vyspelou" zemedelskou vyrobu. Uvidime jak si vyspele zemedelstvi povede s drahou energii, protoze era te levne konci. Stejne tak je cenou populacni exploze , za kterou my na vyspelem severu neseme fundamentalni odpovednost, at uz si to analyticky pripustime anebo se tomu populisticky vyhneme.

Faktem je, ze plosne podminky pro populacni explozi jsou obsazeny v zelene revoluci, a protoze bohaty sever potreboval zdroje tretiho sveta za levno, tak aktivne destabilizoval politicke systemy ve tretim svete, ale tyhle casy uz taky skoncily. Irak a Afganistan za nimi udelal defenitivni tecku. A treti svet jak ukazuje emancipace latinske Ameriky, pochopil ze pokud si nepomuze sam, tak nikdo jiny mu nepomuze. O tom jak dojde k "narovnani" populacni exploze do stabilnich lidskych populaci, radeji nepremyslim. Prenecham to radeji moudrym jedincum. Pravda nemam zaludek z plechu a vsechno proste nedam.

173382

19.10.2008 20:23

RE: Možná by to chtělo trochu počítat.

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 173382

Pane Bartošku, je mi líto, ale ve většině svých vývodů se mýlíte. Například. Růst produktivity práce v zemědělství nezpůsobila levná ropa. Proč by jinak v roce 1970 muselo v Číně k tomu, aby uživili 1000 lidí 700 z nich pracovat v zemědělství a v SRN stačilo k témuž jen 6? SRN měla tehdy přístup k levnější ropě než Čína?

Samozřejmě, že nikoliv. Vyšší produktivita je dána vyspělejšími technologiemi, odvozenými od úrovně dosažené akumulace kapitálu a stupně vzdělanosti občanů země.

K pověrám o dokonalém "tradičním" zemědělství. V roce 1968 se osamostatnila z původní nadvlády Guinea. K moci se dostali místní černoši, vystudovaní synové guinejských utečenců. Všichni byli absolventy renomovaných západních univerzit. Jejich základní plán k pozvednutí jedné z nechudších afrických zemí byl následující. Téměř celé HDP země plyne jen ze zemědělství. Samozřejmě tradičního. Zajistíme tedy pro naši zemi zahraniční úvěr. Použijeme jej k výraznému zvýšení výkupních cen zemědělských produktů. Zemědělcům tak zbudou volné prostředky, za něž si nakoupí jednoduché stroje. Do těch budou potřebovat pohonné hmoty, náhradní díly a tak dále a jejich pomocí zvýší produkci. Z ní jim zbude i na osobní spotřebu a každé rádio bude potřebovat baterie, sporák PB bomby, ... a ekonomika se roztočí.

Učinili, jak naplánovali. Ze zapůjčených peněz zvýšili státní výkupní ceny na dvojnásobek. A reakce černošských "tradičních" zemědělců? Drtivá většina z nich snížila výměru obdělávaných pozemků na polovinu!!! [chechtot] Závěr. Ten už si jistě učiníte sám.

Dnes, díky bohatým nalezištím ropy, je rovníková Guinea v paritě kupní síly po Lucembursku druhou nejbohatší zemí světa. A teď to nedůležitější. Přestože tato země má obrovské příjmy z prodeje ropy, půl milionu ze šesti set tisíc jejich obyvatel žije za méně, než 1 (slovy JEDEN) dolar denně. Opravdu za to můžeme my(obyvatelé rozvinutých zemí) tím, že plundrujeme jejich přírodní bohatství? Jste si tím jist? Nebo jsou příčiny jejich chudoby zcela jinde?

173390

20.10.2008 6:23

RE: Možná by to chtělo trochu počítat.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 173390

Ale nepovidejte, vetsima tech rozvojovych zemi byla kdysi potravinove sobestacna. Ale hlavne to bylo stabilni, a nezpusobovalo to populacni explozi. Jako napr. CR pred rokem 89. Nase zemedelska vyroba dostala taky zahulit, a co neslo docilit dotacemi treba ve Francii to se dorazilo kvotami, ktere se vyvezly treba do te Francie. A to my jsme meli mechanizovane zemedelestvi, moderni chemicky prumysl, rafinerie, strojirenstvi..... Jakmile jednou lidi prestanou zemedelstvi delat, tak nove generace se tam bez vztahu nepohrnou a je to po zemedelske vyrobe. Rika se tomu destabilizace nejake tradicni spolecnosti. Moderni je sedet v kanclu a delat virtualni kredity klikanim mysi. Problem je ten, ze ty virtualni kredity se nedaji papkat a pouzit k necemu potrebnemu.

Nemluvim o svinstvu v ramci primych operaci tajnych sluzeb, kdy nejmirnejsi forma je "ekonomicka pomoc" v ramci mezinarodnich instituci. Zajimave, ze pitome rady MMF a Svetove banky odmitly behem krize uplatnit na sobe zapadni zeme zrovinka ted a sahli zrejme k "trznim znarodnenim" eufemicky se tomu rika rekapitalizace. Ten treti svet uz tomu rozum a je smytec. Jak spravne rekl pan Gejdos, je potencial svet znicit, ale neni potencial ovladnout ani nekolik neprilis lidnatych zemi jako Irak nebo Afganistan. [velký smích] [velký smích]

Ten mytus a trhu a prosakujim bohatstvi nefunguje, protoze na nejvysim ekonomickem levlu dochazi k deformacim. Doufam, ze vam nemusim hledat data jak misto vyrovanavani rozdilu, coz by mela slavna neviditelna ruka delat, se stale vice rozviraji nuzky v prerozdelovani bohatstvi, at uz mezi vyspelym a nevyspelym svetem. Nebo v ramci socialnich vrstev treba na zapade. Tyto deformace je mozne postupne hromadit a odsouvat do budoucna, ale pouze nez ta hromada, ktera je odtlacovana neni prilis velka. A to nastalo prave ted, takze nam hromada spadne na hlavy s plnou paradou.

Nepocitam, ze by jste si toho racil vsimnout, i kdyz si to dokonce byla nucena povsimnout oficialni propaganda Kdo vidi svet pres ideologicky zavoj, tak nechape, ze selhani trznich mechanismu z duvodu lidske chmativosti a touhy po centralizovane moci, neni dilem rudych pidimuziku, ale systemovou chybou nekompaktibility trznich mechanismu s mocenskou strukturou bez vymahatelne realne zpetne odpovednosti, ted nemluvim o politickych figurkach na zapade, ale o tech co si je vydrzuji. Moc bez autoregulacnich mechanismu bude vzdy zneuzivat sve postaveni a deformovat trh.

Zadny strach, casem si toho vsimneme vsichni. Ted v USA bude zima a jam odpozorovano, ze i behem stavbniho boomu za bubliny s nemovitostma bylo po vanocich tak dva mesice slow. To bude takova favorizovana dominova kostka, pokud nepadne drive nejaka jina z mnoha, coz o to vyber tam je pomerne bohaty.

A pokud jde o prerozdelovani bohatstvi neni diktator jako dikatator. Ti chytri jako Sadam bohatstvi, ktere zustalo v regionu dokazali uzit castecne i pro domaci obyvatelstvo. Ted prisli dobrodinci ze svobodneho sveta s plnou hubou demokracie podporenou laufama kanonu a nedari se jim prinutit irackou vladu, aby "spolupracovala" v oblastech ro...Automaticky kráceno

173410

20.10.2008 6:23

RE: Možná by to chtělo trochu počítat.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 173410

A pokud jde o prerozdelovani bohatstvi neni diktator jako dikatator. Ti chytri jako Sadam bohatstvi, ktere zustalo v regionu dokazali uzit castecne i pro domaci obyvatelstvo. Ted prisli dobrodinci ze svobodneho sveta s plnou hubou demokracie podporenou laufama kanonu a nedari se jim prinutit irackou vladu, aby "spolupracovala" v oblastech ropneho prumyslu. Neber to takovou uzasnou nabidku, kterou anglo-americke nadanrodni spolecnosti nabizeji. [velký smích] [velký smích] Ten stary svet konci, i s fundamentalnimi dogmaty neregulovaneho trhu, ktere jsou stejne nebezpecne jako dogmata centralniho planovani. Zkolaboval vychodni blok a ted zkolabuje spekulativni kasino zalozene na virtualnich kreditech. V obou pripadech ponesou tvrde dusledky masy obycejnych lidicek.
http://www.blisty.cz/2008/10/20/art43340.html

173411

18.10.2008 20:35

RE: Možná by to chtělo trochu počítat.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 173283

>Dobre se naji jeden den a budou mit vic sexu a narodi se o hodne vic hladovych.
--------------------
Tohle máte z vlastních zkušeností? Jste na omylu. Rozmnožovací pud, nebo-li hormony sexuálního "ražení" pracují nezávisle na tom, je-li žaludek plný a nebo prázdný. Názorný příklad mohu uvést z pozorování přírody, kdy po skončení zimního období - jakmile země rozmrzne - žáby vylezou z děr a copak je asi jejich prvním zájmem? Nikoliv hledat potravu, ale pořádně se vydovádět s družkou a až potom se poohlédnou po něčem k snědku. Ten pán v reakci dole, nějaký Vojta49, nemá vůbec ponětí čemu tleská. S největší pravděpodobností je mu žrádlo přednější. [velký smích]

173329

19.10.2008 5:30

RE: Možná by to chtělo trochu počítat.

Datel 207.?.?.?

Reakce na 173329

Mirdo berte to tak , bohati chodi do hospody . Chudi nato nemaj tak sexuji. [velký smích]

173348

19.10.2008 11:10

RE: Možná by to chtělo trochu počítat.

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 173348

Dokud jim doma funguje televize nesexují. TV je nejlepší antikoncepcí dneška. Bez TV měli naši předkové nebo mají dnes černoši v Africe běžně kolem 10-ti i více dětí. [smích]

173355

19.10.2008 16:50

RE: Možná by to chtělo trochu počítat.

Datel 207.?.?.?

Reakce na 173355

Spravny chudak nema mit televizi a nema na anti koncepci. [velký smích] To jeste s usmevem -ted bez neho. Ve ctvrtek Canadske news upozornovaly at si lide davaji pozor na zhnile jidlo pri vybirani popelnic - mohli by onemocnet . Prozatim se to tykalo jen Labradoru . Takze zapomente na spendovani do antikoncepce.

173370

21.10.2008 7:14

Dokud jim doma funguje televize nesexují

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 173355

U Vás nie sú cigánske getá? Kde na kostre zo strechy trčia 3-4 satelitné antény a dvor je v januári posiaty nádherným polonahým počerným potomstvom? [velký smích]
Ale pravda to je, čím viac TV tým menej sexu - vlastná skúsenosť

173538

16.10.2008 21:27

Databáze všech telefonních hovorů a emailů

Saša 74.?.?.?

Již jsem jednou vložil pod článek Ekonomická krize neovlivní hegemonii Spojených států, říká Chomsky

The British government is considering setting up a database of all phone and e-mail traffic
Britská vláda uvažuje o zřízení databáze všech telefonních hovorů a emailů. Zatím se prý nebude skladovat obsah hovoru nebo emailu. Dle návrhu by bylo možno najít „pouze“ kdy kdo s kým komunikoval. Pochopitelně politická opozice a skupiny pro občanská práva protestují, ale „boj proti terorizmu“ teprve teror nastolí.

173191

16.10.2008 21:42

RE: Databáze všech telefonních hovorů a emailů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 173191

No v ČR to již existuje [bliji]

173192

16.10.2008 22:42

RE: Databáze všech telefonních hovorů a emailů

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 173192

Myslím, že je to direktiva z Bruselu, takže to bude nakonec v celé Evropě.

173195

17.10.2008 11:04

RE: Databáze všech telefonních hovorů a emailů

nitram 213.?.?.?

Reakce na 173195

Možná jste si ještě nevšiml, pietroo, ale v této zemi nevládne Brusel, ale jakýsi Washington.
Nicméně na "Brusel" se nadává, aby lidé zůstali nevšímaví. [smích]

173224

17.10.2008 19:13

RE: Databáze všech telefonních hovorů a emailů

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 173224

Já na Brusel nenadávám, oni dělají svoji práci, s kterou ovšem nesouhlasím. To, že Brusel i USA nakonec pracují pro jednu ideu je myslím jasné. Jde o sjednocení celé planety. To sice principielně špatně není, ovšem v jejich podobě je to diktatura a specifická ideologie. Zřejmě mají pocit, že lidé zatím na to nemají, tak se to musí dělat násilně shora. Mnoho věcí spolu koordinují, ale nevěřím, že Brusel je vyloženě loutkou Ameriky. Radar je tady mimo jiné pro posílení vlivu USA v Evropě. Proto nevadí radar, který je technicky zřejmě nic moc. Bývalé komunistické země jsou stupidně proamerické, tím se Americe podařilo rozdělit Evropu a tím ji oslabit.
A topolánkovsko-klausovské nadávání na Brusel neberu vážně. Klaus podepsal asociační dohodu s EU. Podle jejich požadavků zcela zlikvidoval ekonomiku (např.tehdy likvidace zemědělství). Takže o čem chce mluvit. [smích]

173251

17.10.2008 12:58

RE: Databáze všech telefonních hovorů a emailů

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 173195

V evropě Microsoft navrhuje systém, který by podřídil veškerá datové toky tzv. "pravidlům" čti KONTROLE. Protože jak jinak uplatňovat pravidla pokud všechna data nebudou kontrolována, že ?! viz. http://www.novinky.cz/clanek/152151-microsoft-navr... .. Tak mě napadá jestli náhodou někdo záměrně nešíří ony (v článku zmíněné) "zákeřné SW nástroje" ohrožujících privátní data. Nejdřív musí být strašák aby se pak mohl najít způsob jak proti němu zakročit. Bude nás to stát málo .. jen musíme souhlasit s tím aby někdo naše data prohnal centrálními kontrolními "bezpečnostními" filtry. Podobný princip známe i z jiných oblastí

173232

17.10.2008 7:49

RE: Databáze všech telefonních hovorů a emailů

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 173191

Bildeberská skupina se prý radila i o tom, jak v budoucnu budou postupovat proti kyberterorismu.Nevěděla jsem, co si pod tím mám představit. Myslela jsem, že tím mají pánové, co si hrají na světové vládce, na mysli roboty, kteří by se jak ze Spielbergových filmů zbláznili a napadali lidi. Ale oni zatím měli na mysli cenzuru na internetu. [bliji]

173204

18.10.2008 6:49

Ještě nevyhráli

Hm 212.?.?.?

Jsem přesvědčen, že kdyby špičkoví hackeři, kteří zatím sledují své soukromé aktivity, nabourali tento cenzurovací systém, tak ho rozsekají na hadry.

173276

18.10.2008 19:43

RE: Ještě nevyhráli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 173276

Timto zpusobem to nefunguje, black hat hackeri pristup samozrejme bud jiz maji, nebo ziskaji ihned po uvedeni systemu.

- budou z nej ziskavat data o obcanech
- za par $$$ je prodavat na zakazku
- cerne trhy s daty jsou lukrativni business (viz Anglicke "ztraty" dat MILIONU obcanu)

173324

19.10.2008 5:46

RE: Ještě nevyhráli

Hm 212.?.?.?

Reakce na 173324

Nejsou jenom black hat hackeři, jsou i white hackeři ze staré školy jejiž krédo je přijít neviděn, odejít neviděn, neškodit, nekrást, ničit zlo.

173349

Tuto stránku navštívilo 6 436