Diskuze k článku

Kolik stojí pravda?

Příspěvků 48

2.8.2008 5:08

Prazdnota uvnitr nas.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Moralka. Co to vlastne je? Suchoparne definice si lze najit ve slovniku.Asi jedna z nejlepsich veci o ruznych stretech pojeti moralky je zobrazena v Les Miserables, ktere napsal Victor Hugo. Je pozoruhodne, ze posledni adpataci ( aspon co vim) tohoto dila francouzskeho romantismu jsem si koupil za 5$. Komercni brak stoji nekolikrat vice. To je uz o moralce naseho casu. Zpracovani filmu z roku 1998 v obsazeni Uma Thurman, Liam Neeson, Geofrey Rush a Claire Danes se trochu lisi o literani predlohy, ale vystihuje aspon dle meho nazoru skvele podstatu.

Prvni mementem moralky doby bylo 20 let galeji za kradez chleba. Produkt s cejchem teto moralky uprchly galejnik Jean Valjean okrade jedineho cloveka, ktery ho prijal jako tulaka pod svou strechu biskupa Myriela, ten pred eskortou zachrani Valjeana a rekne, ze kradene stribro mu daroval. " ...A timto zpatky tohoto nebozaka vykupuje Bohu..."

Dalsi pohled na moralku je v pribehu Fantine jako svobodna matka oklamana muzem, ktereho milovala a jeji dcerka Cosette. Matka, aby nebyla zavrzena spolecnosti nechava svou dceru u krcmare daleko od mista, kde zije a pracuje. V 19.stoleti se pracovalo vice nez tvrde, kdyz to praskne je vyhozena z fabriky, kterou vybudoval "novy clovek" Jean Valjean. A taky nemajic na vyber, zacne platit najem i to, co pozaduje pestoun jeji dcery svym telem.

Poslednim pohledem na pojeti moralky doby Victora Huga je inspektor Javert talent, krery se tvrde vypracoval vysoko ze socialni spodiny. Javert, ktery nenavidi a neveri to, z ceho vysel. Obdivuje a chrani moderni stat jako produkt stredni tridy, veri v tento moderni stat. Nemuze prijmout, ze z uprchleho galejnika Valjeana muze byt sporadany obcan, novy clovek.

Valjeana dokazuje Javertovi, ze je novym clovekem. Odkryje svou identitu uprchleho trestance, aby zabranil nespravedlivemu trestu , proti jinemu muze, ktery je povazovan za neho. Tim obetuje 10 let sveho noveho zivota, ale zachova si humanitu, kterou dostal zpatky s kradenym stribrem.

Znovu prcha a plni slib, ktery dal umirajici milovane Fantine, ze se postara o Cosette. Po letech se setkavaji dve pojeti moralky zosobnene inspektorem Javertem a galejnikem Valjeanem v Parizi. V teto konfrontaci Javert nepripraveny na neco vymykajiciho se naprosto jeho chapani sveta, voli smrt. Javert patril k tem, co chapali, co to je povinost, ale taku mel sve pojeti cti. Valjean pro nej znamenal neco, co vlastne ani nemuze v realnem svete existovat, zlocinec ktery se stal skutecnym prislusnikem stredni tridy s idealnim pojetim moralky a cti.

Hugo byl jednim ze zakladatelu romantismu. Jeho pribeh je neco, co se zrejme nikdy nestalo, ale je to vzorovy pripad ruznych stretu videni moralky spolecnosti 19.stoleti. Stoleti, kde obycejni lide zili ve velke materialni bide. My netrpime vnejsim nedostatkem, nase doba je o vnitrni prazdnote. Film muzu vrele doporucit, ti co uvazuji o tom, ze prodaji sve dite, by ho rozhodne meli videt. Pro ty, co navrhuji prodej deti je to ztrata casu, jejich dusevni prazdnoty se zrejme nedokaze dotknout vubec nic.

166592

2.8.2008 8:28

RE: Prazdnota uvnitr nas.

Kábrt 85.?.?.?

Reakce na 166592

To je velmi zajímavý diskuzní příspěvek z většiny o krásném díle "Bídníci", který asi všichni čtenáři Zvědavce znají. Jenže!!!! To vše jsou fikce - tedy ať už jakkoliv dobře míněný apel - je to fantazie, ten příběh se stal jen v mysli pana Victora Huga, stejně jako další bezpočet příběhu, které se snaží probudit nás k vnitřní změně.

Na druhé straně je ale právě předkládání fiktivních příběhů dosti nekorektní, svět není představa ani chování lidí v něm, svět je skutečný a souhlasím s tím, že z oblasti fyzického týrání a vynucování poslušnosti od vlád a nedostatku prostých životních potřeb jsme se dostali do oblasti psychologického ovládání - navíc stále ještě doplněno i o mučení a týrání v relativním dostatku byť nekvalitní až umělé stravy a jistě máme co na sebe většinou etc....

Morálka, to Vám napíšu přesně co to je. Zásadní principy chování lidí v komunitě, které asi nejlépe vyjadřuje desatero. Tedy zásady pro to, abychom mohli společně tady fungovat. Morálka je takové chování, kdy pro své životní potřeby nenaruším kvalitu života druhých, nezneužiji profesi (lékaři, ale i farmaceuti,vojáci, umělci, novináři), abych se zaprodal výdělku za cenu matení druhých a opět nekalému, zvrácenému podníkání (lékařství, farmacie, vojenství, novinařina) = nadužívání léčiv, prosazování kontroverzních drahých drog s neprokázaným účinkem léčby, ne-li dokonce s prokázaným poškozením lidí, vyvolávání imperiálních válek pro obchod se zbraněmi, tedy vysoká spotřeba munice - vysoké zisky, no a novinařina - klamavé podporování kampaněmi třeba právě zneužívání těchto tří odvětví - to je morálka.

Morálka je, když se neklame veřejnost, nevede k sebezničujícímu způsobu života, nezastírají fakta a nežije na úkor druhých, dokonnce dalších generací... To myslím je morálka

166600

2.8.2008 10:56

RE: Prazdnota uvnitr nas.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 166600

Všechny věci, jevy a příběhy, které se dějí v tom, co považujeme za realitu, se nejprve odehrály v něčí mysli. Realita nám tak jen podává obraz o tom, jaký je převažující stav našich myslí. Na rozdíl od vás si tedy rozhodně nemyslím, že je třeba vzdát se ideálu a předkládání fiktivních ideálních příběhů. Děti, které vyrostly na klasických (fiktivních) pohádkách, mají podle mne mnohem lepší představu o tom, co je to "dobro" a "zlo". Nebo snad vám více vyhovují ty příběhy, kterými jsme ze všech médií převážně krmeni nyní? Dokud jsme si jasně vědomi rozdílu mezi ideálem a realitou, do té doby nám ze strany romantických příběhů nebezpečí nehrozí.

Váš popis morálky je korektní. V praxi ale nejde o to, jak jak morálku definujeme, ale jak a hlavně PROČ se jí řídíme. Desatero, které plníme buď ze strachu (ať už před Bohem, církví nebo zákonem), nebo ještě hůře z pokrytectví (abychom vypadali dobře) nás (jednotlivce ani společnost) nespasí. Až teprve dokonalé poznání toho, proč je třeba plnit plnit povinnosti a zákony, ve všech souvislostech, a jejich vědomá dobrovolná akceptace má smysl. Jinak se morálka stává spíše klackem, který může být těmi nemorálními zneužit.

166608

2.8.2008 10:47

RE: Prazdnota uvnitr nas.

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 166600

Ohledně pochopení pojmu morálka bych šel možná ještě hlouběji. Co se s námi stane pokud "zradíme" svou duši ? Uděláme něco proti svému vnitřnímu pocitu cti ? Za peníze někoho udáme. Prodáme své tělo nebo své názory ? Co se s námi stane pokud podepíšeme smlouvu s ďáblem (pro momentální prospěch) a za něco tak nepatrného jako je naše duše .. vždyť taková duše .. to je takové nic ... (viz. hrátky z čerty). Myslím, že duši ztrácíme již při podpisu smlouvy a následný získaný prospěch se nakonec ukáže v uplně jiném světle než jak jsme si vše vysnili. Prostitutka se veze v nejnovějsím modelu BMW ale už to pro ni nebude nikdy stejné jako její dřívější sen. Každou vteřinu, kdy bude sedět za volantem zmiňovaného bouráku bude už vědět, že je KURVOU a bude jí navždy. Ztrácíme duše a víme, že cesta zpět již není. Co se stalo už nejde odestát. Někteří jen bloudí a marně hledají způsob jak získat zpět ztracenou vnitřní integritu. Ztratíme-li duši co uděláme ? Budeme varovat ty ostatní aby neudělali stejnou chybu ? .. NE .. Někteří dokonce lákají další aby podepsali tu smlouvu s "ďáblem" kterou podepsali oni. Pokud se někdo bude vařit v kotli vedle mě bude mi líp. A tak kurvy lákají mladé kamarádky na stejnou práci. Vykládají jim jak je vše snadné a super. Ani zmínka o tom jak se ve skutečnosti cítí .. Některé už si dokonce i vsugerovali, že se cítí vlastně fajn a věří tomu .. "Jsem prázdná ale je mi fajn" ... Dnešní svět je zaplaven reklamními agenty nabízejícími smlouvy s ďáblem .. Oficiální média tuto smluvní činnost nejenže neodsuzují ale naopak propagují .. Prodej duší je modním hitem. Jsme čím dál pasivnější a prázdnější. Změnit již nic nelze ale v konzumu se dá docela slušně dožít. I když ztratíme ideály, vymluvíme se. "Jo takový svět už je" a prostě to už nějak pohodlně doklepeme ....Myslím, že morálka společnosti je uceleným komplexem zásad chování lidí, kteří jsou vnitřně svobodní, mají čest a hrdost. Stále vlastní ještě svoji duši a snaží se vést své životy vpřed .. nechtějí být jen pasivně vedeni. Takových lidí je dnes čím dál méně a každý z nás to cítí. .. Jedno je jisté. Člověka bez duše či bez svědomí a společnost bez morálky lze velmi snadno manipulovat a to je možná odpověď na otázku .. "Proč se to vše dnes děje?"

166609

2.8.2008 11:41

RE: Prazdnota uvnitr nas.

Martin Škapík 85.?.?.?

Reakce na 166609

Doufám, že mi editor umožní tento příspěvek, protože opravdu dnes přispívám dosti, ale komentář Jeana Larouxe je pro mne fascinující a vysoce přesný, navíc velmi povzbudivý, že vyjadřuje pocity lépe, než bych to dokázal napsat.

Dovolím si ještě dodat, že tomu systému to vyhovuje tak, že v časopisech pro náctileté dívky jsou už celé roky veřejné návody jak zneužítím, sexuální manipulaci získat muže pod kontrolu a jako sponzora, jsou to bezcitné návody, nechutné a detailně učí - kazí náctileté dívky, aby přistoupily na tu hroznou hru opravdu o duši. Děkuji za tento příspěvek

166612

2.8.2008 14:11

RE: Prazdnota uvnitr nas.

D.T. 88.?.?.?

Reakce na 166612

Krásný příspěvek .. Jenže co je momentální stav, který nyní vidíme tady a teď? Je to jako "výklad karet" .. Tady a teď. Zastavil se čas .. Vše, co je v tomto "výkladu" tady a teď, je "nyní" a zároveň minulost. Jak se ovšem vše bude dít dále? Myslíte, že kurva je dále kurvou, jen proto, že si to mylí sama o sobě za to, že prodává tělo? To je jen momentální "Pravda" .. Jsme tady, abychom se učili teorii v praxi .. Bez bolesti neoceníme štěstí stejně tak, jako ti, co neocení statky, aniž by před tím nestrádali nedostatkem. Vše je dáno. Kdo má být zabit, stane se tak ne proto, že je jakýsi zlý osud, ale proto, že si tak sám zvolil za účelem svého vývoje. Pokud někdo zabíjí jiné bez citu jen pro vlastní zájmy, pak si příště sám zvolí osud svých obětí, aby pochopil. Nikdo nás nesoudí, my jsme sami sobě svými soudci. Šlapka je šlapkou s nějakého důvodu .. Třeba právě proto, že dříve šlapky odsuzovala a nenáviděla je za to a předhazovala jim modrálku .. Nyní je sama šlapkou, aby pochopila a naučila se soucitu .. A jak je to s námi, morálkou, radarem a dalšíma "kravinama"? je to přesně tak, jak jsme si sami přáli. Máme stále právo průběžné volby, ale cíl je daný. Za všechny si přeju, ať je ten cíl alespoň za cenu co "nejněžnější" pro nás pro všecky. Nemá smysl se hádat, že amíci jsou takoví a rusi makoví, že arabové jsou zas jinačí a izraelci zase jinačí. Jsme tu, abychom něčím prošli, takže si hlavně přejmě "klidné procházení" a zkusme raději nemoralizovat, abychom pak nebyli sami sobě ještě přísnějšími soudci. (omlouvám se za pravopis )

166627

2.8.2008 15:32

RE: Prazdnota uvnitr nas.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 166627

[smích] Hezké

166636

2.8.2008 17:29

RE: Prazdnota uvnitr nas.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 166627

[cool] [cool] [smích]

166642

3.8.2008 10:13

RE: Prazdnota uvnitr nas.

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 166627

Ano to je přesně podstata některých východních teologických proudů stavících na reinkarnaci. Duše má jedinou potravu a tou je zkušennost. To je smysl existence našeho fyzického světa. Vybíráme si uvěznění v lidském těle a osud plný bolesti (podle lidských měřítek) abychom se zdokonalili. Poznali to co dosud ještě neznáme. Pro systém hodnot duše neexistuje dobro či zlo .. bolest či vrušení. Existuje jen poznání. To bylo zvoleno. Jablko z ráje. Pokud duše nezná jaké je to být prostitutkou vybere si tento osud (plán) pro svůj další život. Klidně si vybere i osud umučeného vojáka. Pro ni existuje jen jedna hlavní hodnota a tou je zkušennost. Uvažovat v této rovině se jistě dá. Proč ne ? Nyní jsme ale na POZEMSKÉM světě a ten je postavený na hodnotách jiných. Dobro a zlo nabývají významu. Smyslem existence je minimalizace bolesti .. přežití. Bůh se rozhodl nezasahovat, protože jakýkoliv zásah .. dobrý či zlý by v konečném důsledku narušil "plán" či "boží záměr". Naše duše si dle Genesis sama zvolila. Adamova svobodná volba. Bůh se rozhodl na rozdíl od svého rohatého oponenta nezasahovat. Je čas kdy se uskupení "svobodných duší" musí vypořádat s ďáblem a sebou samými. Tento pozemský systém má pro naše duše jistě svůj význam. Lidé nesmí mít nikdy jistotu o existenci boha a nikdy nesmí mít ani jistotu o opaku. Smyslem fungování je více či méně slepá víra. Nesmíme znát skutečnou podstatu. Ty cesty pro nás zde musí být vždy nevyzpytatelné. Nesmíme VĚDĚT to co je určeno jen "bohu". Testovací či zkušennostní polygon pro lidské duše zvaný svět by přestal fungovat. A proto si klidně moralizujme .. zkoušejme hledat alternativy k současné realitě. Dělme svět na sionisty a antisemity atd atd. Každému co jeho jest. Hrajeme hru v našem divadle a možná bychom byli proti sobě kdybychom vypadli ze svých rolí [mrknutí jedním okem]

166695

4.8.2008 12:42

RE: Prazdnota uvnitr nas.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 166695

mýlíte se jen v tom, že slepá!! víra je motorem fungování.
Pravdou je pochopení stále větších cyklů, kterými projevený svět prochází. Svět je postaven na souběžném "zápisu" mentálních procesů všeho, co považujeme za živé i všecho, co je schopné jakéhokoliv pohybu (mraky, elektřina...). Klíč je v distribuci těchto potenciálů. Nástrojem té distribuce je to, čemu říkáme ČAS, ale co ve své podstatě je jakousi komplexní frekvencí pro distribuci informací - a to souběžně z informačních polí i z okolního hmotného prostoru a paměti obou.
Právě koncept zápisu a distribuce dat v počítačích a sítích nám pomůže k pochopení toho, jak ten "buch" vlastně funguje. Moje teze jsou zatím pro mnohé jen "ujeté vize", ale ve skutečnosti mají vlastně pravdu. Ujel jsem v chápání vztahů v prostoru o kus dál, než je běžné, není na tom nic nepřirozeného, pokud si uvědomíme, že pojmenování základu i růstu této naší etapy (od instalace křesťanství pomocí latiny) měli na starosti ti, kdo značky pro písmenka vymýšleli.
Pochopením jejich "programovacího jazyka" pro šíření informací + pochopením vztahu anglické abecedy k binárním jazykům počítačů jsem došel k onomu Davidovi, jazyku, který umožní dalším generacím spravedlivěji využívat mentálních schopností k proměnám virtuální a hmotné reality. Návaznost matematiky na hebrejšitu je v širším kontextu oddělení kategorie velikosti ze zvukové komunikace. (od té slovní až k samplování frekvencí ....a později i k doplňování "hmotnosti" do virtuálních realit). Tu dvoucestnou realitu nám sice nabízí naše denní zkušenost, ale díky jinak postaveným asociačním řadaám v našem vědomí tyto souvislosti nemůžeme sledovat.
Schizofrenie je zatím stále typem mentální poruchy. Do té doby, než někdo svým životem prokáže, že jde o postupné nastavování schopnosti člověka SLEDOVAT (a současně svým způsobem měnit) DVĚ ODLIŠNÉ FORMY VNÍMÁNÍ SKUTEČNOSTI.
Realitu měníme v počátku slovy, jak jinak. Myšlenky a vize, zpevněné určitým slovem či myšlenkovým pohybem mají potenciál měnit náš vztah k realitám.

A protože končící cyklus navazuje na vývoj rozhodovacích mechanizmů (kam patří i naše inteligence) na přestavbu energoinformačních polí v celé této galaxii, jsem tu cosi jako další stupeň Kopernika či Galilea, předjímající nový pohled na inteligenci "struktur v prostoru".

Vesmír stále zkouší, co je ve které době možné. Padnou téměř všechna tabu, udržovaná po tisíceletí. A každý člověk (množina lidí jako řídící jednotka tohoto prostoru) se podílí na tom, jestli a kdy tato civilizace přejde do jiné.

Co už málokdo ví, je skutečnost, že překlápěcí mechanizmus, který přehazuje směr vývoje po vyčerpání kapacity, ten se stává stále méně zřetelným (mediální manipulace) - a řešení se odvíjí v prostoru, kterému říkáme ...Automaticky kráceno

166825

4.8.2008 12:56

RE: Prazdnota uvnitr nas. (dok.)

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 166825

Co už málokdo ví, je skutečnost, že překlápěcí mechanizmus, který přehazuje směr vývoje po vyčerpání kapacity, ten se stává stále méně zřetelným (mediální manipulace) - a řešení se odvíjí v prostoru, kterému říkáme "globální podvědomí". Tam ale také patří i hmoty a struktury, které běžně považujeme za neživé.
A tohle skousnout "nadkritickým množstvím populace", to bude chvilku trvat. VCstup do podvědomí technologiemi různých "radarů" je jen jinou formou hypnozy. Člověk něco udělá bez kntroly svou "betafrekvení". Radar prosím nebrat!!!

Jedny z klíčových rozhraní jsou symetrie času v podobě data. Pro můj vstup do širšího povědomí bude zřejmě podstatné i datum 20.08.20/08, ke kterému směřuji svůj "test nahodilosti". Jeho vedlejším produktem bude i malá či větší suma oběživa (pokud si vsadím), jejíž hodnota není v množství, ale v pozicích číslic, která ji představují. Peníze, podobně jako lidské tělo, jsou jen nosičem více typů informací.
Klíčovými hráči ale jsou ve zmíněném dni ale události ve světě, doma, v práci i mé rodině. Vše co se děje, jsou průsečíky "společných jmenovatelů". Naše přání a okolní hmotný svět vytvoří pro každou myšlenku společný směr - a souhrn těchto směrů se později promítne (mnohdy nezávisle na čase) do některé reality. Do té virtuální jako "nápad", do běžné jako událost nebo potřeba (= událost, která čeká, až se pohneme).
Je toho mnoho, co budeme muset vnímat jinak. Mnozí to třeba ani nezvládneme a naše mise (život) se odstěhuje opět do nehybnosti "dat v prostoru".
Budeme znát mechanizmus hry o různě kvalitní život, ale nebudeme znát předem některé děje. Protože to by pak žít nemělo smysl.

Někdy v době od 1991 do 2002 zřejmě došlo k naplnění databáze pro trvale převoditelnou formu lidské existence mezi pobytem v těle a komunikací skrze pohyblivé obrazy v TV a pozdějších jejích provedeních. V této etapě zřejmě není více realit než dvě, hmotná a nehmotná. Slovo dimenze je třeba chápat spíš jako vrstva informací, ve které se kdo z nás pohybuje. Podle matematiků jich je 11, což jsou zas jen dvě jedničky, hmotná a nehmotná soustava informací.

166826

5.8.2008 9:24

RE: Prazdnota uvnitr nas.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 166825

Víra JE slepá v tom smyslu, že nikdy nemůžeme říci, že něco je tak či onak. Resp. říci to můžeme .. a říkáme. To co nemůžeme je stoprocentně to dokázat. Říci lze cokoliv a pokaždé to co říkáme (tvoříme něco v co má ten druhý uvěřit) má nějaký svůj cíl. Nikdy však NEVÍME. U historických témat bychom museli vidět na vlastní oči např. ukřižování Krista a pak bychom mohli vědět. No .. I když ... Možná i kdybychom na vlastní oči viděli je otázkou .. Co vlastně vidíme ? .. ("Skutečně se děje to co vidíme?", "Co to je vlastně to SKUTEČNĚ a to VIDÍME?" viz. Total RECALL, MATRIX .. implantované myšlenky čí vzpomínky).. Nebo jinak .. Přeneseme se časem o 2000 let nazpět a můžeme se ptát "Opravdu je to Ježíš ten kdo visí támhle na tom kříži ?" Opravdu je prorokem ?" Opravdu je synem boha ?" " Je to tak nebo tomu jen věříme ?" "Možná je jen MÉ EGO a vše co vidím a čemu věřím je jen představa kterou tvořím aniž si to uvědomuji" (Transcedentální idealismus, Solipsismus)atd atd. Vše může být jakkoliv. Máme se zastavit na své životní cestě a paralyzováni nekonečným množstvým variant zmateně koukat kolem sebe až do konce věků ? [překvapení]
Jediným prostředkem pro vytyčení naší cesty v časoprostoru může být naše víra. V něco prostě musíme uvěřit a tím směrem vykročit. Naše životní cesta je poháněna množinou mnoha "vír" a i když jsou všechny z pohledu své podstaty "slepé" (neboť NEVÍME .. jen VĚŘÍME) je přesto VÍRA obecně motorem fungování v této realitě. ..
Vážně věříte tomu blábolu co jsem tu napsal ? [velký smích]

166939

5.8.2008 21:32

RE: Prazdnota uvnitr nas.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 166939

...vidím, že máte docela slušnou představivost. Ano, naši potomci (a možná i my) se dočkají stavů, kdy budou muset stále konfrontovat své poznatky a svou víru s tím, co považují za skutečnost, za historii a za budoucnost. O tom je údajně i období po r 2012, kdy čas v našem pojetí postupně ztratí smysl. Tělo bude fungovat normálně, ale myšlení se stále více bude prolínat se situacemi (zrakové, čichové a jiné vjemy), které si svými přáními vytvořila množina lidí, co kdy žili a těch, co se do těla teprve chystají.

Budujeme už delší dobu dynamickou (proměnlivou) rovnováhu mezi hmotným a nehmotným světem. Závislost našich dětí na počítačových hrách má svůj význam, který my jako rodiče velmi obtížně můžeme pochopit. Každá generace si do těla chystá "programy", které my jim po narození často ničíme. Ale i to je v pořádku, kolize generačních přání udržuje snesitelnou míru postupu při osahávání vlastností prostoru a času.
A začíná doba, kdy si budeme zvykat na jevy, pro které nemáme "školení" těch 2000 let materialisticko/mechanického zkoumání světa.
Fantazie bláznů je jen předběhnutím skutečnosti za hranici, kdy ji populace je ochotna "skousnout".

167029

3.8.2008 11:09

RE: Prazdnota uvnitr nas.

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 166612

Díky. Možná, že smyslem existence těch "padlých" (viz. příspěvky k tomuto tématu) je získat cennou i když podle lidských měřítek "zlou" zkušennost. Co je pak ale smyslem naší existence? Mlčet ? Mlčet i když vidíme co se děje ? Spálíte-li se v dětství o plotnu necháte své dítě, které neví co to je to to červené placaté, aby se spálilo také ? Nenecháte přestože víte, že to ono bude chápat jako další omezování. Že to pálí zjistí teprve až se jednou samo spálí. Nejde nemlčet a pokud můžeme udělat něco proto aby v okolí bylo co nejmíň rozpálených kamen myslím, že to je právě to co je smyslem naší současné existence zde.

166706

2.8.2008 15:48

RE: Prazdnota uvnitr nas.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 166609

Fantine je v jine pozici nez kurva v medvedu. Ona to zacala delat z krajni nouze, nemela zadny luxus volby. A nedelala to prece kvuli prepychu, Fantine se obetovala pro Cosette. Nikdy ani nemela pocit, ze prodat se jako kus masa je spravne. "Moralka" doby povazovala za neprijatelne, aby mohla pracovat se "slusnymi" lidmi.

166633

2.8.2008 17:10

RE: Prazdnota uvnitr nas.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 166633

Morálka doby považovala za správné popravit nebo odsoudit na galeje za krádež bochníku chleba pro hladové děti, které někde od pěti let budovaly rozvinutý kapitalismus. Soukromý majetek - ne morálka - byl modla, a zdá se, že na tom se nic nezměnilo.

166638

2.8.2008 23:33

RE: Prazdnota uvnitr nas.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 166638

Zmenilo se mnohe. Potencialne ohledne vseobecneho vzdelani, socialni stability mame uplne jine moznosti volby. O tom jak volime? To je zrcadleni toho, co je v nas. A podle toho, jak lide v mem okoli reagujou nic, nez tvrda krize, ktera prichazi nemuze lidem otevrit oci a prinutit je uvazovat o zpusobu jakym ziji. Aspon to plati pro bohaty sever teto planety.

166670

3.8.2008 8:46

RE: Prazdnota uvnitr nas.

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 166609

Zapomněl jste napsat, jak se morálně cítí ti kurevníci, kteří uplácejí ty kurvy, kteří za těma kurvami chodí. Oni přece taky mají velký díl viny na tom, když se kurva vozí v bouráku a má zkaženou duši, ne? Kdyby jich nebylo, nebylo by ani těch zkažených kurev, co ke všemu kazí i své nevinné kamarádky. Takže, když chcete morálně odsuzovat, odsuzujte i muže, nejen ženy.

Proč se dnes děje, co se děje? O tom vedu již nějakou dobu debatu i s Jansmithem. Vina není v morálce, vina je v zákonodárcích. Jansmith tvrdí, že každý má začít nejprve u sebe, a pak se celá společnost vylepší. A já zas tvrdím, že na vychovanosti či nevychovanosti lidí nezáleží. Záleží jedině na daných zákonech. Když poslanci odsouhlasí zákon, že sex je přirozená záležitost, jako jídlo a vzduch, takže je přirozené šukat všude, kde si lidé zamanou, tak nejprve by si to zkusilo jen pár úchylů, ale později by se tomu přizpůsobila celá společnost: šukalo by se kdekoliv a kdykoliv za bílého dne a bylo by to normální. To samé se bude dít s prodejem dětí: začne to nenápadně v Polsku a později to bude uzákoněno ve všech státech. Morálka se totiž dělá uměle již mnoho staletí SHORA, nikoliv zdola.

166686

3.8.2008 10:55

RE: Prazdnota uvnitr nas.

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 166686

Pravdu ve svých diskuzích máte myslím oba. Ano poptávka skutečně vytváří nabídku. Jsem li zákazníkem bordelu mám na existenci bordelu přímý vliv. Kupuji-li si kožichy mám vliv na zabíjení zvířat pro kožešiny. Zaplatím-li nájemnému vrahovi tak mám vliv na existenci nájemných vrahů a zločinnost. Asi Vás napadne, že u nájemných vrahů je v zájmu společnosti zákonem taková činnost regulována a to je podstata myšlení Vás Jarmilo. Já se s Vámi ztotožňuji a myslím, že zákonná regulace poptávky od které bylo v zájmu pseudoliberalismu upuštěno by měla být "v rozumné míře" obnovena. "CO je to v rozumné míře ?" To je námět k hoodně velké diskuzi [smích] Pravdu má i Jansmith .. Pokud chceme prosadit regulační zákony na kterých se jako společnost shodneme musíme skutečně začít U SEBE. Jak chcete prosadit zákon proti nošení kožešin, když Vy sama budete běhat v kožichu nebo když nedokážete ovlivnit ani své nejbližší okolí v tomto směru ? Každý musí začít ovlivňovat svět ze středu kterým je ON SÁM a ne jen diskutovat a čekat, že na základě jeho (jistě dobrých) úvah to někdo udělá zvnějšku a za něj. Začít u sebe a ovlivňovat okolí. Žádné mega cíle. Stačí začít jen drobnostmi .. přestat si půjčovat u bank, nekupovat pornočasopisy, nenosit kožešiny .. každý dle svého přesvědčení. Jo jo .. jak kdosi řekl. Nejhorší války člověk vede sám se sebou ..

166697

3.8.2008 16:38

RE: Prazdnota uvnitr nas.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 166686

Nemam s tim nejmensi problem, ja neminim rozhodne hajit kurevniky. Za sebe muzu rict, ze na kurvy jsem nikdy nesel. Ale toto nejstarsi remeslo je neznicitelne, zkouseli to marne komunisti a ti meli jine moznosti. Avsak korupce je korupce, penize prej dokonce ani nesmrdi a kurvi maji ruzne vyuziti, i tajne sluzby je dokazou velmi efektivne pouzit pro sve cile a ty komunisticke nebyli jiste zadnou vyjimkou. Pravdepodobne promiskuita souvisi s genetickymi snahami po maximalni ruznorodosti potomstva bez ohledu na pohlavi. O tom neco vypovida statistika ohledne poctu vychovavanych deti nebiologickym otcem, ktery o tom nema ani tuseni.

Naprosto extremni pripad, ktery mnou otrasl nekolik let zpatky, byl nejaky tusim bulharsky klan. Unaseli mlady holky ve vychodnim bloku jeste na vychod od nas, ktere prosly "odbornou" prupravou ve sklepe. Tj. tydny o hladu, biti a znasilnovani. Jedna zlomit nesla, tak byla zavrazdena a bosuv tupy pohunek ji zahrabal na zahrade a presto to prasklo. Nebylo prilis dukazu, takze trest byl nizky. Behem procesu proti prostituci, budou svedectvi vzdy problem, protoze nejde zajistit ochrana svedku pokud jde o holky, co slapou je jich proste prilis moc. Dalsi vec, chytry pasak jim polozi jednu jednoduchou otazku. Cim se budes zivit? A je po svedectvi. "Verbovat" silou zeny na nejstarsi remeslo je na zvraceni, pokud vsak jdou za penezi nic s tim prilis nejde delat. Ani tuhe moralni klima v historii civilizace prostituci nedokazali vymytit, prezila i tresty smrti.

Ono s fungovanim zakonu, to je osemetna vec, kdyz to zacne lidi opravdu "bolet", tak to vezmou do svych rukou. V prvni rade to udelaji policajti. Treba Ruska milice behem chaosu a obrovske korupce 90-tych let, mafiany na nizkem levlu zacala strilet. Ono kdyz vam zastreli kamarada, vy chytnete grazla a system v rozkladu vam ho behem mesice vrati na ulici, tak to vidite pak jinak... Doslo to, tak daleko, ze mafiii i na vysokem levlu vytlacil stat pres prislusniku armady a tajnych sluzeb, at uz byvale nebo aktivni i tady bude castecne lezet vysoky vliv ruskeho statu nad ekonomickym sektorem, furt lepsi nez aby tam mela hlavni slovo mafie. Velmi zalezi na tom, jak dokazou minimalnimi zasahy uplatnovat tuto potencialni kontrolu, kdyz budou prilis zasahovat nebude to efektivne fungovat. Zatim si pocinaji vice nez dobre.

166730

2.8.2008 15:48

RE: Prazdnota uvnitr nas.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 166600

Ano v zaveru na to, ze jde o fikci upozornuju, ale na to uz odpovedel pohadkami nekdo jiny.

"Morálka je, když se neklame veřejnost, nevede k sebezničujícímu způsobu života, nezastírají fakta a nežije na úkor druhých, dokonnce dalších generací... To myslím je morálka"

Tahle definice moralky se mi libi. Ja bych jenom dodal, co tady uz bylo napsano, ze nejvetsi hodnotu ma ta moralka, ktera se stava vnitrni samozrejmosti cloveka. Clovek, ktery nepotrebuje ani hrozbu zatraceni, ani divaky ke svemu konani, ale sam na zaklade sveho mysleni, svedomi, etiky, vychovy, vzdelani, viry.... kona v souladu se svym moralnim presvedcenim. Zivot beze cti, je zivot prozity nadarmo.

166634

2.8.2008 8:08

Re: Doplnění editora

Martin Škapík 85.?.?.?

Mě článek příjde nikoliv pesimistický, jistě smutný, ale věrný náčrt podivností dnešní doby. Editor má pravdu, že jsme nezažili něco, co jde nazvat koncem civilizace - ať už na úrovni pádu Římské či jiné kolonizační moci, pád údajného "Východního" bloku byl jen přeškatulkováním a centrizací základního systému.

Co bych chtěl ale do diskuze napsat je to, že rozdíl v dnešní moci technologie válek a manipulace je na rozdíl od předchozích desetiletí - či dokonce staletí velmi dramatický.

Jinými slovy, ten článek mi nepřijde jako generační "odsouzení" manýrů nastupujících generací, spíše naopak. Je v něm postesk nad tím, že se dějí zvrácenosti a podivné praktiky jako součást politického vedení v čím dále podobnějších systémech.

Dříve lidé měli stále naději jakoby ve vlastních silách - ve stylu - to vyřešíme sami v novém lepším uspořádání vlády - ale dnes už je douspořádáno a perverzní pravidla moci jsou součástí prakticky všech popsaných politických systémů, zjevně se slučujících v jeden a to s takovými technologiemi kontroly občanů a pravidel (zákonů), že zde zmizela základní dosavadní a zjevně klamná naděje celých generací - změna k rozumnosti a k větší kvalitě života změnou "politiky", tam vnímám článek jako nesmírně přesný.

Dnes už jsou ty perverznosti a zvrácení hodnot tak fixovány zákony, "výchovou" a v tak širokém měřítku, že je nelze korigovat občansky a svět spěje ke konci této civlizace, který a to s editorem souhlasím bude zjevně velmi odpudivý a vede k potlačení přirozených duchovních hodnot, citu, slušnosti a neumožňuje sebereflexi, natož usměrnění od občanů zdola, kterým nevyhovuje, či jsou mnozí již tak zmanipulováni, zideologizováni že často si ani neuvědomí, kde žijí, dokud definitivně nedoklapne past NWO.

166597

2.8.2008 7:56

Re - Nezapomeňme na Wericha.......

Martin Škapík 85.?.?.?

Jan Werich před otevřením výstavy na židovské radnici v Praze v Maiselově ulici 29.4. 1968 ku příležitosti židovského milenia. Převzato z knížky Vladimíra Škutiny "Tak jsem tady s tím vápnem, pane Werichu" (nakladatelství Rozmluvy, Praha, 1990, str. 93-98):

"Státní židovské muzeum přichází se stálou expozicí, kterou za chvíli zahájíme. Pro nás všechny je důležité, že se tato výstava obírá tisíciletým životem českých židů a jejich podílem na rozvoji kultury v českých zemích.

Jmenuje se ta exposice "Milenium iudaicum bohemicum". Doufám, že toto označení se stane ... nebo může stát známé, jako před několika lety na příklad Velká Morava. Důležité je tady - a zajímavé -, že plán oslavy tisíciletí židovského usídlení v Čechách a založení Pražské židovské obce byl se zpožděním schválen.

....Spíš proto, že v roce 1966 naše zahraniční politika a problematika víc než s našimi problémy byla spojena s problémy našich přátel. A dokonce i s problémy našich zákazníků. Jak víte, náš zákazník, náš pán. A zlí jazykové tenkrát šeptali, že by prý Arabové a Asyřané a Féničané a Jordánci a Nubijci a Peršané nemuseli rádi vidět, jak se k nám sjíždějí židé z celého světa na milenium a že by to mohlo ohrozit prodej plzeňského lahvového piva na dlouhodobý úvěr.

Abychom se mohli pochlubit, že v naší zemi byly a jsou demokratické tradice a že všechno, co je kulturní a lidské, nám nebylo a není cizí. Naopak. Že už dlouhá staletí je to u nás doma.

Pzn: Jan Werich ostře vystupoval proti antijudaismu a antisemitismu, také na to bychom neměli zapomenout, jakkoliv já osobně pokládám pana Wericha za velmi naivního snílka s proletářskými názory ... "Svět patří nám".. Jen za to vzít a plivnout do dlaní - To ale pane Werichu nestačí

166598

2.8.2008 8:15

Přeměna lidstva

Jarmila 88.?.?.?

Za dnešní přeměnu lidstva jsou zodpovědní světoví vládci, kteří ovládají většinu politiků v jednotlivých státech jako loutky. Když si probereme těch 5000 let lidské historie, tak zjistíme, že vlastně většinové obyvatelstvo nikdy nevylezlo z okovů otroctví. Že po celých 5000 existovala pro většinové obyvatelstvo tuhá totalita. Ve starověku vládla menšina otrokářů (asi 10 procent) nad většinou lidí (90 procent). Ve feudalismu vládla menšina feudálů (asi 10) nad většinou poddaných (90 procent). V novověku vládla menšina superbohatých kapitalistů (asi 10 procent) nad většinovým obyvatestvem (90 procent).

I v současné době je 90 procent obyvatelstva na celém světě ve stavu, že nemá vůbec žádnou moc. Také jsou jako novodobí otroci ovládáni tou světovou menšinou 10 procent světových óbrboháčů, kteří si zacházejí se světem, jak se jim zlíbí. Jsme sice hezky oblečeni, máme co jíst, ale to je tak asi všechno. Jinak jsme absolutně proti vládnoucím sviním bezmocni. Takže jsme skutečně jen takoví moderní otroci, moderní druh poddaných. Tyto světové vládnoucí svině mají v úmyslu své otročky pochopitelně co nejvíce zotročit. A jednou z dalších četných metod rozkladu je zničit i ten nejpevnější vztah matka-dítě a nahradit ho libovolným obchodováním s lidmi. Už se jim podařilo jednotně zavést ve všech západních zemích zlegalizování registrovaného partnerství. Později prosadí zrušení klasického manželství a zevedení registrovaného partnerství pro všechny. Ještě později prosadí, že si dítě bude moci objednat a koupit každý, kdo na to bude mít peníze. Spolu se budou moci registrovat i třeba dva heterosexuální muži. A právě do takového stavu se ve velkém schovají všechny nelidské pokusy na lidech a lidských zárodcích. Dva vědci se zaregistrují spolu jako partneři. Do vyprázdněného kravího vajíčka vloží svou vlastní tělesnou buňku (klonování). Objednají si ženu, která jim klon odnosí. Pak budou pečovat o dítě, které ve skutečnosti bude klonem jich samých.

Komu se to zdá jako příliš velké sci-fi, pak vězte, že i to je jen pouhý začátek. Tady jde totiž o to, že kdyby chtěli provádět klonování lidí potají v tajných podzemních laboratořích, pak by tam ty naklonované jedince museli držet po celý život, anebo je po pokusu zabít. Takhle budou moci provádět pokusy s lidmi normálně veřejně na povrchu- klony budou běžně pobíhat po světě, aniž by lidé okolo cokoliv tušili.

166599

2.8.2008 8:09

RE: Přeměna lidstva

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 166599

Tady se uz zaslo za jistou hranici lidskosti. Nikdo nemuze prodat dite a zachovat si humanitu, protoze ten lidsky zivot patri tomu diteti ne jeho rodicum!! Tak zvracene popreni svobody volby a lidskosti nelze tolerovat, aspon ve spolecnosti ktere ma zachovany aspon zbytky svobody. Zadny rodic nevlastni zivoty svych deti, ma za ne nejakou dobu spoluodpovednost, nez tyto deti zacnou zodpovedne sami za sebe.

166601

3.8.2008 8:15

RE: Přeměna lidstva

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 166601

Jasně že se zde zašlo za hranici lidskosti. Ale položme si otázku, kdo za to může? Mohou za to polští zákonodárci, pokud tohle tiše a nenápadně schválili v nějakém zákonu. Pokud o tom náš mainstream nenapsal ani řádku, pak to tedy znemená, že jsou z toho novináři momentálně tak vyjevení, že neví, jak by se k této nebývalé věci postavili. Představte si Komárka z Mladé fronty, jak furt odsuzuje potraty a schvaluje morálnost Polska- a hle najednou to samé Polsko klidně odsouhlasí, že mohou matky své vlastní děti prodávat jako jabka na trhu.

166683

4.8.2008 4:35

RE: Přeměna lidstva

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 166683

Spolecenske klima, muzu vas ujistit, ze jsou staty kde by se neco takoveho nikdo neodvazil ani navrhnout do legislativy. Ja osobne si myslim, ze to je test. Nekdo si mysli, ze nejvice odporu bude v katolickem Polsku, ale ja si myslim, ze mnohem ostreji zareagujou zapadni zeme se silnou obcanskou spolecnosti, kde kritika neketerych trznich prvku neni hned ideologicky nalepkovana jako hrozba komunismu.

166783

2.8.2008 8:57

RE: Přeměna lidstva

Martin Škapík 85.?.?.?

Reakce na 166599

Obávám se, že tyto odvážné věty jsou naprosto přesné - vyjadřují také mé pocity a asi nejen mé - děkuji paní Jarmile

166602

3.8.2008 8:19

RE: Přeměna lidstva

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 166602

Díky za pochvalu pane Martine. A bude hůř, mohla bych dál pokračovat ve svých předpovědích. Až se postupně zafixuje prodej dětí jako normální chování ve všech západních zemích, pak nastoupí další etapa. Nyní jsme si již zvykli na to, že se různě geneticky modifikují potraviny i hospodářská zvířata. Později se začne prosazovat, že je žádoucí, aby se začal geneticky vylepšovat i člověk. Znáte sci-fi Modří lidé? Tak to nebude v blízké době již žádné sci-fi. Tuhle v pořadu zvaném Zázraky života předváděli, jak by člověk vypadal, kdyby se mu geneticky upravili různé části těla. Že by pak mohl třeba brázdit oceány ve tvaru delfína, nebo lítat do kosmu upravený tělesně tak, aby snesl všechny kosmické zátěže. A o tohle jim jde a začíná to tak nenápadně: prodejem dětí.

166684

2.8.2008 11:22

RE: Přeměna lidstva

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 166599

Vše tu už několikrát bylo. Vznik velké říše, ve které obyvatelé žijí ve zdálnlivém blahobytu, vnitřní úpadek morálky a systém se nakonec zhroutí sám do sebe. Někdo přijde s myšlenkami, které mají morálku do světa lidí navrátit a protože naše vnitřní vyprahlá podstata po morálce touží upnou se přeživší k této víře. Nositele oněch myšlenek nazvou prorokem a souhrn původně účelově pozitivních myšlenek začíná být časem považován za dogma. Zkostnatí. V ten moment se jej ujmou lidé, s touhou po moci a schopností manipulovat a v jeho jménu začínají ovládat ostatní. Z dogmatu se stává nedotkutelné dogma a systém podpořen jeho silou mohutní a roste v další velkou říši. Celý koloběh se opakuje a opakuje a opakuje .. Ano myslím že doba se mění. Současný svět je opravdu před koncem. Konec světa .. Armagedon. Nemyslím, že jde o totální vyhubení většiny lidstva i když lidstvo na to nástrooje jistě má .. myslím že jde o přechod do dalšího cyklu (věku) kdy se vše bude opakovat. Jsme ve stavu říše, která se začíná zevnitř rozpadat. Čekáme na svého proroka, který nám navodí pořádek v rozbitém systému hodnot. Čekáme na nové desatero a mám pocit, že je již dávno napsáno a připraveno

166611

2.8.2008 11:44

RE: Přeměna lidstva

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 166611

Ten koloběh vidím stejně jako vy. Jen mi z toho vychází, že jeho smyslem není změnit realitu "tohoto světa" - naopak tato realita má právě tím, jaká je, měnit a rozšiřovat vědomí jednotlivců, tak, aby mohli postoupit do "jiných světů"... A prvním k rokem k té změně je právě uvědomění si tohoto neustále stejně se točícího kolotoče...

166614

2.8.2008 12:59

RE: Přeměna lidstva

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 166614

A to uvědomnění si už není jenom prázdným vágním pocitem nebo instinktem... [oči v sloup] Místo neosobního kroužení (=nevědění, nevědomí) mám klíč. Jsem schopen vidět věci z různých stran a přesto to není jen subjektivismus.

166618

2.8.2008 13:09

RE: Přeměna lidstva

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 166618

Tak to máte fajn, pane pietroo. Každý halt není tak daleko jako vy [smích]

166619

3.8.2008 10:28

RE: Přeměna lidstva

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 166614

Přistoupíme-li na náboženské východní teze o reinkarnaci jejímž cílem je zdokonalování duší pak si celý systém cyklů můžeme představit jako závodní okruh ve kterém jezdíme stále dokola. Velká cena SVĚTA .. Soutěží se na 10 kol a sem tam někdo vyletí z dráhy. To k závodu patří. Hlavně, že nás nakonec čekají Vavříny a šampaňské [smích]

166700

2.8.2008 17:20

RE: Přeměna lidstva

panelák obama 78.?.?.?

Reakce na 166599

Jsem na stará kolena sám sobě soudcem,co si naordinuji MYŠLENKOVĚ, to se dostaví jako následek.Kočírování myšlenek, to je celoživotní makačka.Cvičně jsem vplul do tramvaje,kde to měla v hrsti skupinka skinu,i sedl jsem si k nim na ZÁZRAČNĚ prázdné sedadlo, ostatní SLUŠNÁCI se tísnili na valné hromadě v druhé pulce vozu.Vyzkoušel jsem si meditaci NEMYSLET NEGATIVNĚ a hoši si sami odsedli přes uličku, nebot jim moje momentální vibrace jaksi NESEDĚLY. Prostě, je možné se pohybovat v místech, kde je pruser na běžícím pásu a při letitém zvyku kontroly myšlenek lze přežít naprosto v pohodě. Je to ale dřina, něco se sebou DĚLAT , jak libové je skuhrat na ty ostatní. [cool]

166641

2.8.2008 9:03

Příčina a následek

panelák obama 78.?.?.?

současná vyhrocená situace navozuje uvahu o možnosti zrychlených pruběhu vyrovnávání karmického scenáře. Pro ateisty jeden příklad- za bolševika vyšetřoval jeden policista mladého romského negramota z jakéhosi obvinění vraždy svého strejdy, což u Romu, proti běloskvoucím Čechum vlastně nepřichází v uvahu. Při vyšetřování během regresní hypnozy začal onen romský dorostenec blábolit cosi PLYNNOU němčinou.Při nahrání celé seance vyšetřovatel zjistil ke svému bolševicky ateistickému užasu, že tento kluk byl v MINULÉM ŽIVOTĚ přislušník SS a v okupovaném Polsku LIKVIDOVAL CIKÁNY. Zajímavé bylo, že po tom všem výlevu byl opět negramotný blb, který si při současném vědomí na nic nepamatoval.Z toho osobně usuzuji, že si každý vláčí svuj RANEC, později ti kluci z Bilderbergu, Klausové,etc, etc, si SAMI VYCHUTNAJÍ, co si nadrobili. jsem optimista, snažím se v pražském bordelu nepodlehat odporným myšlenkám /tuny příčin za každým psím lejnem/ a mám čistou POHODU, nebot VÍM, že každej vajgl, sprej na jízdním řádu DOŽENÉ BLBA nekompromisní odplatou, aniž by světská justice hnula prstem. TAK SE TO GLOBÁLNĚ MELE ale mám pohodu z toho pochopení. [chechtot] [chechtot]

166605

2.8.2008 17:33

RE: Příčina a následek

bernardotte 86.?.?.?

Reakce na 166605

Regresní hypnóza za bolševiků[smích])) Tohle se objevilo v USA v 80.letech a je to obecně považováno za nedoloženou pavědu. Tím neříkám, zda to je opravdu pavěda, či není, tím jenom říkám, že žádného vraha by bolševik nevyšetřoval regresní hypnózou neb to ani neznal a dnešní vyšetřovatel také ne, k pátrání po "minulých životech" podezřelého není žádný důvod[smích]))

166643

2.8.2008 19:54

RE: Příčina a následek

panelák obama 78.?.?.?

Reakce na 166643

V tehdejším pardon Zlodějském Svazu se parapsychologie normálně tolerovala před i po VŘSR a ostatně v 70 letech byla v Západní zoně Německa již na to Fakulta.Jedině OSOBNÍ zkušenost, moji figurou zažitá, ostatní, co k tomu mají pochybnosti, to je v poho.Až každý bude na cestě na druhou stranu, tak se leccos z těch PODVODNÝCH PAVĚD objeví v nahatě hmatatelné jistotě. [chechtot]

166654

2.8.2008 17:59

RE: Příčina a následek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 166605

No ona ta světská justice sama je jen jedním z nástrojů karmické odplaty [mrknutí jedním okem]

166644

2.8.2008 19:04

RE: Příčina a následek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 166644

>No ona ta světská justice sama je jen jedním z nástrojů karmické >odplaty
Bingo!

A lehce přidám: měnit svět k lepšímu lze ÚČINNĚ jedině v "říši příčin".
Pravda obecně se mnoho neví, "co" a "kde" to je ta říše příčin.
Taktéž je pravda, že každý tvor v této oblasti každým okamžikem svým způsobem (dle povahy, reakcí na dění) "pracuje" a tak přispívá buď ke zlepšování podmínek života nebo jeho zhoršování-prosté...

166646

5.8.2008 13:18

RE: Příčina a následek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 166644

V případě karmické odplaty nejde podle parapsychologie vlastně o odplatu. "Odplata" je jen subjektivním pochopením karmy z pohledu systému hodnot jež se váží k našemu životu v tělesné schránce. Parapsychologie tvrdí, že duše si svůj osud (další plán, další život) či karmu volí svobodně sama. Cílem je získat zkušennost dosud nezískanou a zpravidla se vážící k předchozí zkušennosti. Pro nový život si prý sami vybíráme jinou nebo naprosto opačnou alternativu k dříve získané zkušennosti. Podle hodnot "duše" tudíž nejde o odplatu ale naopak o "Zisk" (obohacení) z nové zkušennosti. .. No potěš a nashle v příštím životě na NEZVĚDAVCI.CZ [velký smích]

166979

3.8.2008 0:42

pravda je jen jedna

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

při hledání "své" pravdy doporučuji F.M.Dostojevskij: Zločin a trest.

166671

3.8.2008 17:40

Velice zajimavy postreh na situaci v CR.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Takovy, ktery vybocuje z nalajnovanych lajen korektnosti. Pravda ma tu zvlastni vlastnost, ze casto nejaka korektni ohraniceni ignoruje a presahuje. Problem analytiku korektnosti pak je, ze pravdu nedokazi videt, analyzovat a vyvodit z toho realne zavery ci pripadne opatreni na nejakou napravu, je li to v zajmu spolecnosti. Hlavni je vsak vyhrat volby nebo mit sveho jisteho fleka v praci, ze ano? Pak si nalhavame, ze konecne budeme moci byt mene korektni a vice realni, a pak pripadne pracovat na zjednani napravy. Po vyhranych volbach, tento optimistiky tajny slib, rychle prechazi v neco cemu je treba se obezretne vyhybat, v nekorektnost. Hlavy do pisku a kabaret bezi dal.
http://www.blisty.cz/2008/8/1/art41877.html

166733

5.8.2008 2:50

RE: Velice zajimavy postreh na situaci v CR.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 166733

Dalsi velmi zajimava reakce, o tom ze upadajicimu Zapadu ujizdi vlak vzdelanosti. Uz Seneca nejake 2 000 let zpatky v case rekl. "Nedopustte, aby se lide vydali cestou dobytcat." Mel obavu o republiku a o to, co chapal pod pojmem civilizace. O padu Rima slyseli vsichni. Kdo z nas si polozil otazku: Proc Rim padl a pidil se po odpovedich?
http://www.blisty.cz/2008/8/5/art41903.html

166890

3.8.2008 22:05

Gándhí asi tušil, kam táto "civilizácia" dospeje.

Leoš 78.?.?.?

Sedem smrteľných hriechov, ktoré nás zničia:

1. Vedomosti bez charakteru.
2. Obchod bez morálky.
3. Bohatstvo bez práce.
4. Potešenie bez svedomia.
5. Uctievanie bez obetovania.
6. Veda bez ľudskosti.
7. Politika bez princípov.

Mohandas Karamchand "Mahátmá" Gándhí

166762

4.8.2008 16:19

Pro autora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Mlvíte mi celkem z duše. Propagace je vzhledem k minulosti dováděna do dokonalosti. Mám takový dojem/jistotu že prostě většinová společnost je uchvacována do jakési jiné reality. Zdrojem toho jsou média. z té reality se nemohou dostat protože je propojena i s reálným životem. lidé se chovají tak jak jim to předvádí, rádio, televize, plakáty, billboardy, a chování ostatních lidí. Vaše chování přímo ovlivňuje hudba. Dokonce i knihy... Vaše vzory - celebrity, fotbalisté, sportovci, hudebníci. To vše do Vás vštěpuje nový způsob chování jednání - způsob života.

Hrůzy války byly vždy. Kořenem je sobectví, neláska, neobjetavost. Ale proč.. to nemůže být vše..!
1 kniha Janova 5,19

Svět ale nemůže být jiný protože svět nemá smysl bez Stvořitele. Jinak je svět scénou sám pro sebe.

Vše bylo totiž předpovězeno a plní se po cca 4000 let.

Je mi něco přes 20 ale podle toho co vidím a čtu si myslím že konec není daleko.

2. dopis Pavla Timoteovi 3:1+

166838

5.8.2008 20:00

Fakticka....!

Longy 192.?.?.?

Dakujem vsetkym zucastnenym sa skvelu debatu. Momentalne nemam co dodat [smích]

Snad len fakticku poznamku: v Polsku zrejme ziadna organizacia popisaneho typu neexistuje. Nasiel som len ojedinele inzeraty (kluc. slovo: surogatka) typu:

Opis usługi
Pomogę urodzić dziecko osobą które mają z tym problem. Cena ok. 10 tys. euro. Tylko poważne oferty

167023

Tuto stránku navštívilo 5 939