Diskuze k článku
Proč Ron Paul pozastavil prezidentskou kampaň
Příspěvků 30
není to nějaká fáma?
http://www.dailypaul.com/node/36910
Titulek by měl znít "Proč Ron Paul pozastavil prezidentskou kampaň"
V původním textu je "Why Has Ron Paul All But Suspended His Presidential Campaign?"
12.2.2008 6:07
RE: je to pravda?
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?
Reakce na 154018
Ooops. Máte pravdu. Už jsem to opravil a omlouvám se. Spěchal jsem do cvičení a nevšiml jsem si jemnosti rozdílu.
Ale, ale, pan Stwora,a co kdyz se to presne tak stalo i s tim, "jak zopomeli, nebo prehodili hlasy panu Ronovi ti zli redaktori"? Pan Ron Paul je looser - a jak je znamo, o looserech se nikde moc nepise... Krome tedy ve Zvedavci. Je to pro svet velice dulezite, ze jste tady na Zvedavci KONECNE odhalili to zprizsahani proti svetove demokracii a snad se vam podari i zachranit nejen cele volby presidenta USA, ale i celou USA jako takou. Amerika to potrebuje!
Zajímavé... Co se stalo 25.1.2008?
http://www.google.com/trends?q=%22ron+paul%22%2C+%...
Spíš 26. ledna - Obama drtivě vyhrál primárky v Jižní Karolíně
jako stát v případě skutečné realisace, takže se nedivím, že ti kteří by chtěli vidět USA vymazané z mapy světa hořce pláčí a litují, jenže mám pro vás i positivní zprávu, Obama ani Billary neodstupili))
Cim konkretne by je znicil?
Nevím jestli je to zrovna positivní, ale Obama s Billary je zničí teda opravdu spolehlivě.
Cely clanek je nesmysl. Ron Paul svoji kampan nepozastavil, pouze se momentalne soustredi na kongres. Taky propustil po super utery nekolik desitek lidi. Nicmene vsichni, co ho podporuji, pokracuji v kampani. Ten jeho dopis byla obrovska chyba, spoustu lidi to zmatlo a dost mu to uskodilo.
Navic penize vybrane na prezidentskou kampan NEMUZE pouzit na kampan do kongresu.
Naopak Mit Romney ji pozastavil, tedy ji neukoncil, jak mylne uvadeji media. Jestli to vyhraje McInsain, tak jeste s laskou budeme vzpominat na Bushe
>Jestli to vyhraje McInsain, tak jeste s laskou
>budeme vzpominat na Bushe
Uvědomte si jak je dneska Bush šíleně nepopulární. Pokud vyhraje
McCain a bude se chovat stejně nebo hůř, lidi se zdravě naštvou a věci se možná konečně dají do pohybu.
No jo, jenze jeho vladu nemusi USA prezit. Vzdyt uz ted jsou na pokraji recese a McCain je totalni ekonomicky analfabet! USA nejsou zadny jednolity prvek, ale jsou tam a vzdycky byly pomerne silne protifederalni nalady. Kdyby to presahlo urcitou mez, tak by se nektere staty mohly pokusit odtrhnout a mame novou valku severu proti jihu. Trochu prehanim, ale v pripade opravdu velkych ekonomickych problemu to nevidim jako nemozne.
Vsimete si jedne zajimave veci. Kdyz pan McCain hovori, kdo za nim stoji. Je to vetsinou Lieberman, nebo nekdo ze Zionisticke party.
Zide potrebuji nekoho kdo by pokracoval valku a kdo by jim zajistil moznosti pouziti Americke aramady pro jejich myslenku o dobyti sveta.
Pred tim, nez vybrali McCaina to byl Giulliani kdo byl jejich favoritem. Presto, ze byl Katolikem, mel za sveho poradce militantni zidy. Dokonce ten pan co byl jeho poradcem byl otevrene pro zapoceti valku proti Iranu.
Zidi jsou trochu rozpaciti s podporou McCaina, protoze ten muze byt nekontrolovatelny idiot, take jeho vyjadrovaci schopnosti jsou omezene, zvlaste v porovnani s Obamou. Meli by radsi charismatickeho Huckabeeho, ale ten je Krestan a oni nemaji jistotu jestli by nehodil zidy pres palubu na zaklade nabozenskeho presvedceni. Kdyby meli nejakou zaruku, ze ho budou moci kontrolovat po zvoleni, ochotne by zmenily favority.
Proto ho take drzi ve hre. Poslouchejte talk shows z USA a budete prekvapeni co se tu deje na radiu. Zidi otevrene volaji po napadeni Iranu a degraduji lidi kteri s nimi nesouhlasi na takrka podlidi a pouzivaji vsechny paky aby preservovali svou moc.
AM 640, KCBQ 1170, V zaklade cele AM radio je pro Zionisticke.
Je to pata kolona ktera rozklada Ameriku. Zvlaste Zionista Michael Medved je velmi zrucny demagog.
Zkuste si to poslechnout a uvidite, ze me date za pravdu.
"Tím, že Paul změní priority své politické kampaně, bude moci použit miliony, které získal pro svou prezidentskou kandidaturu, na udržení svého okrsku."
Přeloženo do češtiny: prachy, které jste mi poslali na prezidentskou kampaň použiju k tomu, abych si zachoval vlastní koryto.
12.2.2008 17:09
RE: Zajímavé
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?
Reakce na 154049
Mám z toho stejně divný pocit jako vy.
Já mám třeba divný pocit z tohoto:
http://www.youtube.com/watch?v=ryMliyeIDp4
Comments: 2,874
Favorited: 1,510
3660 ratings
Views: 213 !!!!!!!!!!!!!!!!!
(video, ve kterém Ron Paul vyzývá k pochodu na Washington)
...a pak že neexistuje spiknutí
>Přeloženo do češtiny: prachy, které jste mi poslali na
>prezidentskou kampaň použiju k tomu, abych si zachoval vlastní
>koryto.
Vy se domníváte že prachy které lidi posílají kandidátovi na kampaň nějak může se dostat do jeho soukromé kapsy? Šílíte? Máte vůbec představu jak FEC to přísně pozoruje, a to co Vy navrhujete by bylo těžce potrestané?
Jen se podívejte jaký poprask to byl když Charlie Trie dal na Clintonovu kampaň v 1996 půl miliónu dolarů v 1000-dolarových šekách, které byly vystaveny na různé jména, ale byly napsané stejným rukopisem. Bylo to pak vyšetřevané DOJ, HR a Senátem. Mám dojem že za to pan Trie seděl.
Myslet si že si prachy kandidát nechá je podobné jako se domnívat že může nechat opozičního kandidáta bez problému odprásknout.
Nenapsal jsem, že si je nechá, ale že je použije na svou kampaň do kogresu (aby si zachránil koryto), což je rozdíl. Jinak pochopitelně nevím, jestli to je legálně možné nebo ne, ale každopádně mi to přijde jako podraz.
Legalni to neni a Ron by to neudelal, i kdyby mohl. Ma totiz urcity moralni kredit. Pokud si najdes jeho stranky o kampani do senatu, tak ma ma pocitadlo prispevku, kde ma radove mene penez, nez na prezidentskou kampan.
Omluva za tento vstup.
Chtel bych jen vyhovet me kamaradce, ktera hleda sveho otce Miroslava Boudneho, ktery by se mohl nachazet ve Vancouver. Pokud byste mohli pomoci ji, nebo jemu, privitame s povdekem.
[email protected]
Dekujeme vam vsem i editorum.
Psal se rok 1967. Nádherný a slunečný den. Na obloze ani mráčku, ale přesto
tento den - 8.června téhož roku - vstoupil do amerických dějin jako tragédie.
Tragédie, na kterou hrstka námořníků a pozůstalých nikdy nezapomenou.
Třicet čtyři zabitých a 174 těžce zraněných námořníků, to byla bilance útoku na
průzkumnou americkou loď USS Liberty. Dvohodinový letecký nálet izraelských
vzdušných sil a následný útok torpédovou lodí měl zahladit stopy, aby se nevědělo,
kdo útok provedl. Nikdo nesměl přežít! Nikdo nesměl promluvit! Proto byla zahájena
střelba i na záchranné čluny a americké letectvo s námořní flotilou - spěchající
k obraně - byly odvolány. Hrůzné dílo zkázy se muselo dokončit!
Nepřipadá vám tahle událost jako scénář z válečného hororového filmu? Fantasie
spisovatele, který nabízí navždy nedokončenou zápletku a navždy nezodpovězené
otázky? Ano, byl to scénář. Celá tato událost byla zinscenovaná jenom proto,
že Izrael měl nevyřízené účty s Egyptem a doufal, že to Amerika za Izrael udělá.
Útok na USS Liberty měl být sveden na Egypt a tímto vtáhnout Ameriku do války.
Byl to tehdejší americký prezident
Lyndon Johnson a ministr obrany
Robert McNamara, kteří kryli zrádný a zákeřný útok Izraele. Admirál
amerického námořnictva, John McCain, dostal příkaz udržet veškeré vyšetřování
pod pokličkou a svůj úkol splnil na výtečnou. Není už konečně načase, aby se tahle
nedokončená zápletka a navždy nezodpovězené otázky jednou provždy vyřešily?
Není už načase uzavřít zatajenou kapitolu amerických dějin a pokračovat dál s
čistým štítem? Možná by měl nynější kandidát na prezidentský úřad Spojených států,
senátor John McCain, ukázat svou
vlasteneckou hrdost a konečně promluvit? Byl to přece jeho otec, kdo se na zločinu
podílel!
Zdroje:
USS Liberty Memorial Main Page
Chronologie
Smutné vzpomínky
Zločin se nesmí vyzradit
Zničit a poslat ke dnu
P.S. Na požádání dodám pro pidimlýnka více zdrojů.
Ten admiral byl otec prezidentskeho kandidata?
Ta chronologie je perfektni. Doufam, ze pan podmlynek nam vysvetli, jak je mozne, ze Mc Namara dvakrat odvolal stihacky, ktere vyslali velitele USS Saratoga a podruhe i USS America na pomoc. Mezi obema starty je hodina a pul, kdy Izraelci pokracovali v utoku, to ze napadli zachranne sluzby neni jenom barabarske, ale taky vymluvne, pokud se ptame na duvody. Nemeli byt zadni svedci. Osud USS Liberty je cejchem hanby US NAVY a jestlize na se na zameteni tohodle bordelu pod koberec podilel i otec dnesniho prezidentskeho kandidata, tak dekuju pekne.
13.2.2008 13:13
RE: senátor John McCain - kádrování?
Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?
Reakce na 154093
Aniž bych se chtěl jakkoliv zastávat McCaina, rád bych podotkl, že děti za své rodiče a jejich činy nemohou. Právě my Češi bychom měli být na podobné "kádrování" trochu opatrnější. Užili jsme si je za 40 let dosytosti.
Souhlas. Ale McCain by měl alespoň vyjádřit svůj názor na tento incident, a stejně tak by to měli udělat další politikové.
Souhlas. Jaky ma nazor John McCaine mladsi na obetovani USS Liberty na "oltar vyssich zajmu"? Mam pocit, ze na tuhle otazku zrejme behem prezidentske kampane dojde. Minula kampan byla plna spiny ohledne minulosti kandidatu a tahle nebude lepsi. Navic tato otazka je naprosto legitimni. Akorat to je horky sionisticky brambor, takze bude zajimave zda se najde nekdo jako novinar, kdo by mel odvahu se verejne zeptat? Svejnar se byl nucen taky vyjadrit k minulosti sveho otce. Nic mu za to nevytykam, protoze krome nezletilych a nesvepravnych vsichni sami odpovidame za sebe.
14.2.2008 4:43
RE: senátor John McCain - kádrování?
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 154133
S tím se dá jedině souhlasit, René. Pěkná odpověď. Jenom bych dodal, že politické figurky podobného charakteru budou pokračovat v rodinné tradici a nadále přihrávat na "oltář vyšších zájmů". Tohle jsou ti prokádrováni zatloukači a právě tito lidé mají zajištěný postup. Nikoliv volbou lidu, ale volbou loutkařů. A tento scénář se odehrává v americké politice již od přelomu minulého století. Zajímalo by mne, jakou finanční částkou jsou schopni zaprodat své svědomí? Stejné platí o Lyndon Johnson-ovi. Za Kennedyho administrativy byl Johnson vice-prezident. Jak asi věděl, že je načase přerušit dovolenou a spěchat do
Bílého domu převzít prezidentskou funkci a přitom zavraždění Kennedyho (listopad 1963) proběhlo až o pár hodin později? V té době již seděl v letadle ve směru na Washington.
Vrátím se krátce k té tragické události USS Liberty.
Dovede si někdo z nás vůbec představit ten strašný pocit, kdy voják sloužící hrdě své vlasti - s nasazením života - najednou zjistí, že jeho vlastní vláda, jeho prezident -vrchní velitel ozbrojených sil se rozhodl "své" lidi obětovat? Jen tak, pro své vlastní politické cíle! Senátor McCain by měl kápnou božskou a promluvit. Očistit tmavý stín svého otce a tímto si současně odlehčit svému vlastnímu svědomí.
Jedině tohle by mu zvedlo popularitu a ne to omílání ptákovin, co udělá jako prezident po zvolení. Ujišťuje lidi, že jim zaručí to, po čem touží a co si zaslouží - "změnu k lepšímu."
To bych raději přenechal Ronu Paulovi - ten ví, o čem mluví.
Vite ja osobne bych byl radeji na palube USS Liberty v dobe utoku, nez v kuzi tech, kdo na letadlovych lodich Saratoga a America byli politicky usmerneni McNamarou. Zivot je nekdy opravdu svrab a prasivina.
15.2.2008 7:53
RE: senátor John McCain - kádrování?
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 154301
Voják je nástrojem politiků k vykonávání jejich "špinavé práce".
Kolik úsilí musí armáda vynaložit k tomu, aby vychovala z člověka vraždící monstrum a přitom ne všichni jsou ztvárnitelní. Nakonec to můžeme vidět v bilanci irácké války - 120 sebevražd za rok 2007
(a to jen v místě nasazení...pozdější PTD - post traumatic disorder, se již nepočítají). Jedině snad náboženskou motivací lze dokázat extrémních účinků, což můžeme pozorovat na činnosti IDF - Izraelské okupační jednotky. Jen tak - pro krácení času - dokáží střílet do malých dětí a školáků, jako by to byl výcvikový terč. Jejich demagogie rozšiřování "svaté země" a osobní "vyvolenosti" jim dodává sílu a dokonce i potěšení z "dobře vykonané práce"(!)
Tuto stránku navštívilo 6 322