Diskuze k článku

Debata o základnách nevěcná

Příspěvků 72

24.5.2007 7:55

ODPOVEDNOST

Hobbis 198.?.?.?

Cnemo,
Ceska Republika nemusi zrovna prevzit za obranu zapadni civilizace "odpovednost". Staci, kdyz s tou obranou alespon pomuze. Atomovy hrib nad New Yorkem by nezkurvil zivot jen Americanum, ale nam vsem.
Nebudte jako pstros a vystrcte hlavu z pisku.

136024

24.5.2007 12:14

RE: ODPOVEDNOST

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 136024

A co ma jako atomovy hrib nad New Yorkem spolecneho s timto spionaznim radarem a deseti nefungujicimi raketami v Polsku? [chechtot]

136058

25.5.2007 4:38

RE: ODPOVEDNOST

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 136058

Možná hodně, možná nic.Kdo ví, co bude za pár let.USA se jednoduše chtějí koukat do Ruska.Třeba počítají s budoucí melou a radar se vždy hodí.Možná jde jen o kšeft.Jak to je doopravdy ví ovšem náš pracující a nepracující lid a ten chce rozhodnout v referendu.
Zítra půjdu do pajzlu a někoho se zeptám. [mrknutí jedním okem]

136113

24.5.2007 13:57

RE: ODPOVEDNOST

Jadawin 194.?.?.?

Reakce na 136024

A proč? Např. na IT projektu může dobře položená otázka "proč" zastavit veškeré dění na půl roku, protože se najednou v celé nahotě ukáže, že nějaká číčovina protlačovaná shora je naprosto k ničemu. Stejná otázka se nabízí tady. Proč bych se měl angažovat za zájmy národa, který si už ani nevládne, už téměř 100 let neovládá svoji měnu, atp. a navíc mě považuje v podstatě za jakýsi východní komunistický odpad?

Atomový hřib na New Yorkem ukáže Američanům, že žádný strom neroste do nebe. A nás naučí přežít bez Ameriky.

136064

25.5.2007 8:17

RE: ODPOVEDNOST

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 136064

Byla by to perspektivní půjčka za oplátku - neocons chtějí zjevně učit Američany, jak přežít bez Evropy... ;o)

136126

24.5.2007 14:30

RE: ODPOVEDNOST

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 136024

V tomto duchu nám ovšem zbývá vyřešit jednu otázku. Nakolik nás další US základna tomu hřibu přiblíží? Tentokrát myslím hřib nad Teheránem. A ten má už solidní podhoubí. Na rozdíl od hřibu v NY.

"Nebudte jako pstros a vystrcte hlavu z pisku."

136065

24.5.2007 15:00

RE: ODPOVEDNOST

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 136024

Co to je západní civilizace?Myslíte ten nepodárek?Ne že by muslimská civilizace byl nějáký echt gold [smích] Co je tak možné vysledovat do minulosti tak všechny civilizace,které se začali extrémně rozpínat tak pak taky rychle skončili.Ty co ne,tak je převálcovala zase nějáká jiná.Čistě idealisticky a naivisticky by bylo nejlepší,kdyby se to co se cpe do náboženství,zbraní a moci nacpalo do vědy.Rychle by se rozvinula komosnautika,cesty k jiným planetám a pak by třeba západní civilizace (křesťanská) měla svoji planetu,muslimové taky svoji,Číňané také svoji,Afrika svoji,Rusové svoji,ostatní Asiaté také svoji.V našem systému je planet 9 (doufám [velký smích]) tak si to nějak rozdělme.Kdo nějak moc nemusí jedno z vyjmenovaných nebo podobné možnosti tak ať si svobodně vybere tu kde mu to bude vyhovovat.A kdo by měl problémy s integrací kdekoliv tak pro ty by byla zvlášť jedna planeta kde se můžou řezat jak se jim zlíbí [smích] Samozřejmě,že to je velmi obecný nástin.Bylo by třeba hodně věci uspořádat,ale určitě by to šlo vymyslet.Jenže se nechce a v dohledné době to ani nepůjde zatím byli vždy nějácí mocní (náboženství,USA,rádoby zbohatlíci,..),ti co jim ty kecy žerou (věřící,dost občanů,konzumenti co si myslí,že kupováním blbostí je doženou),těm co proti tomu bojují (třeba jako dost z nás na podobných serverech i v životě),těm co je to úplně někde (že je politika nezajímá,že se stejně s tím nic nedá dělat a hlavně že mám práci a žiju) atd.Další dělení by byli už jen jemné nuance.

136069

25.5.2007 8:15

RE: ODPOVEDNOST

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 136024

Proč teda ten atomový hřib nepřesunout z New Yorku nad Evropu? Jo, jo! Přesně toto sliboval "svým voličům" Walker Bush - tak chce teď za každou cenu splnit aspoň jeden předvolební slib co do smyslu zahraniční politiky, když už se mu to v Iráku tak smolí...

136125

25.5.2007 13:20

RE: ODPOVEDNOST

Anonymouse 88.?.?.?

Reakce na 136024

Atomový hřib nad New Yorkem by nám nezkurvil život o nic víc než atomovej hřib kdekoli jinde. A čim jistější si budou USA svou protiraketovou obranou, tim větší riziko, že se nějaký hřib někde objeví.

136153

25.5.2007 15:38

RE: ODPOVEDNOST

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 136153

Zlatá slova - TESAT! Hned! Přitesat k Georgian Guidstones! ;o)

136165

24.5.2007 8:31

Komunisticke lzi vyvraceny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

http://cover72.wz.cz/cz/others/radar.htm

136025

24.5.2007 12:04

RE: Komunisticke lzi vyvraceny

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 136025

pekny blaboly...

136057

24.5.2007 14:37

RE: Komunisticke lzi vyvraceny

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 136057

a nějaké argumenty by nebyly?

136066

24.5.2007 14:44

RE: Komunisticke lzi vyvraceny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 136066

Poslal jsem je dotyčnému emailem a snad je tady p.Stwora tak uveřejní.

136067

24.5.2007 16:44

RE: Komunisticke lzi vyvraceny

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 136066

-"Nejednalo by se tedy o přehledový radar, sledující vzdušný provoz či vesmír, ale o prostředek navedení antiraket." -zajimalo by me, jak ma takovy radar navadet antiraketu na cil letici v prvni fazi vzduchem a v druhe vesmirem, kdyz nesleduje vzdusny prostor, ani vesmir [chechtot]. Radar musi samozrejme sledovat prostor, aby presne lokalizoval raketu, kterou ostatni prostredky nejsou schopny lokalizovat, podle vypoctu trajektorie. Navic autor uplne zapomel na pritomnost druheho radaru, ktery musi sledovat pozici antirakety, coz je uz dnes vseobecne znamy fakt...

-"satelity zvládnou totéž a ještě víc, není důvod používat XBR ke špionáži Topolů.". -tak na co stavet radar, kdyz mame satelity? [chechtot]

-Krom toho se vyvraci i to, co si davno vetsina odpurcu ani nemysli(jaderny reaktor atd.) nebo si nikdy nemyslela. Silne mi to pripomina Debunking911...

136083

24.5.2007 19:43

RE: Komunisticke lzi vyvraceny

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 136083

ad 1) Podle toho, co jsem pochopil, má být tento radar zapínán pouze v případě odpálení rakety, toto odpálení bude pozorováno jiným způsobem (satelit). Takže ke sledování bude docházet jen v případě ohrožení.
ad 2) satelity zvládnou špionážní sledování, nikoliv něco tak precizního jako je navádění antirakety. Ale použití dvou radarů se zdá logické, díky tomu snadno zjistím pozici v prostoru - pochopitelně čím dále od sebe budou, tím lépe (je třeba ovšem nezacházet do extrémů). Takže systém obrany bude asi takový - satelit zjistí vypálení rakety a radar(y) přesně určí pozici cíle a navede na něj antirakety.
ad 3) přišel mi e-mail od jednoho známého, byla to de facto kopie článku pana Bartoška, který je podle všeho plný nepřesností a desinformací a v němž bylo napsáno: Pro zajištění provozu je nutný zdroj energie okolo 5 MW. Na základně má být 200 lidí. Zdroj energie musí být nezávislý na okolí. Vezmeme-li v potaz ještě požadavky na bezpečnost a utajení objektu je téměř jisté, že půjde o podzemní atomový reaktor.

136093

25.5.2007 8:25

RE: Komunisticke lzi vyvraceny

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 136093

ad 1) Kdy bude radar zapinan je ve hvezdach a nikdo z CR by na to nemel vliv. Urcite by se ale po instalaci a zkusebnich testech neumlcel az do vzniku skutecne hrozby...
ad 2) Satelity muzou sledovat ledacos, ale pri testech ruskych raket nejsou schopne vysledovat presny tvar testovanych hlavic a klamnych cilu atd. Naopak pripadny radar by tuto schopnost mit mohl. Nakonec na blistech nedavno vysel clanek, kde je rozepsano, kam vsude by pripadny radar videl a neni toho malo.
ad 3)Za tu desinformaci se tu uz pan Bartosek omluvil. Vyvracena byla pomerne rychle na blistech, ktere jiste nejsou pro zakladnu. Nevidim duvod se k tomu dal vracet, ale je velice typicke, jak se toho chytaji ruzni prozakladnovi nadsenci, aby z tech protizakladnovych udelali blbce...

136127

26.5.2007 15:34

RE: Komunisticke lzi vyvraceny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 136127

To se vazeny Certe mylite. Bartosek se neomluvil a ty nesmysly o reaktoru, americkem krizniku, niceni zdravi a ruseni signalu dodnes koluji na internetu.
Mimochodem, jak dopadla ta demonstrace pod konem? Byli jste tam nekdo?

136197

28.5.2007 11:16

RE: Komunisticke lzi vyvraceny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 136197

Nevim jak reaktor, ale na 5MW by tam asi nebyl dýzlgenerátor a kolik to bude mít opravdu příkon se pokud vím neví.
K ničení zdraví a rušení signálu pochopitelně docházet bude, neslyšel jsem že by to někdo popřel konkrétními udaji.
Záleží jen holt na tom, kde zrovna budete když to spustí a kam budou až zasahovat postranní laloky te antény a jakým výkonem.
Vliv se navíc bude kumulovat, takže "bezpečný ozáření" neexistuje a že by tam nebylo žádný je kravina. Možná tak za okruhem asi 8-15km od základny by to mohlo být takzvaně "bezpečný".

136269

29.5.2007 5:38

RE: Komunisticke lzi vyvraceny

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 136197

Mno, ja sam nevim jaky bude maximalni pulzni vykon radaru. Na to uz jsem reagoval panu Yamotovi hned pod clankem, ze slo o vyvolani debaty. To ale musite vedet. Dokonce si dovolim tvrdit, i ze pan ing. Kaucky muze pouze odhadovat vykon radaru a on to taky dela z plochy antety a jistych fyzikalnich charakteristik. A mam zvlastni svrbeni v noze, ze se drzi zatracene pri zemi s temi odhady. Treba Kevin se mozna drzi na druhe strane "mantinelu". Pravdu znaji pouze technici Pentagonu.

V kazdem pripade existuje misto jako Cape Cod, ci Azerbajdzan, kde se vyskytuje vysoky vyskyt rakoviny a jinych poruch v populaci, kde funguji radary. Jiste neni prokazana spojitost. Pentagon kuprikladu prohlasil jisty vyzkum za tajny. Pred kym? Pred Rusi? [velký smích] [velký smích] Ale v Rusku plati dost prisne limity ohledne vyzarovani neonizujiciho zareni a platily i v CR, ktera se touto problematikou zacala zabyvat jako prvni zeme sveta. A najednou bac ho se hygienicke limity ( rok 2000)i proti protestu odborniku zmekci, a to prosim trinactkrat!!!

S tim kriznikem je to problem. O tom jsem fakt nic nenasel a spolehal pouze na Kevina, ktery vetsinou neplaca. Najit neco o poruse mobilni site v Neapoli po 10-ti letech na siti je prehrabovat prehistorii. Kdysi jsem se pokousel najit vice faktu o vrazde Jichaka Rabina, a ze to byl solokapr. Mno, moc jsem toho po deseti letech nenasel. Takze nehoda krizniku je informace typu jedna pani povidala, protoze ji nejsem schopen overit.

Ruseni signalu je jasna vec, tvrdi to i Pentagon, stejne jako manipulace s vybusninami, ci bezpecnost leteckeho provozu. Jestlize bude zakladna bude i plutoniovy reaktor. Bud s vedomim Prahy anebo bez neho. Na Thule se taky nikdo Danu neptal, zda souhlasi s umistenim a skladovanim nuklearnich zbrani ci nikoliv. Dokonce kvuli utajeni vystavili lidi pracujici na zakladne ozareni, coz pokud o tom vedela vlada v Kodani je spinavost velmi hrubeho zrna. Podle toho cirkusu, ktery se kolem toho deje v EU, Bilem dome i Moskve, je to vec strategickeho vyznamu s vysokou prioritou. Mimochodem vojensku plutoniovy reaktor s vykonem okolo 5MW me nechava absolutne klidnym, je totiz mnohem bezpecnejsi nez Temelin, ktery taky povazuju za bezpecny, stejne jako jadernou energetiku, pokud se dodrzuji bezpecnostni predpisy. Na rozdil od zelenych jsem to nemel v volebnim programu. [velký smích]

Uz jsem v podobnem duchu reagoval, ale pravdepodobne to neni reakce dle vaseho gusta. A ze se to siri po ceskem internetu, tak s tim nemam vubec nic. Tady se podepisuju svym jmenem, protoze mam ve zvyku stat za svym nazorem a pripadne nest odpovednost. Toho se nebojim. Dosli mi nejake e-maily na vsechny jsem odpovedel, vcetne zadosti o rozhvor. K te vsak nesla dorucit, kvuli chybne adrese odpoved, i tak jsem to odmitl. Takhle vsak vypadam jako nevychovanec, ktery ani neodpovi. Nestojim o publicitu, abych byl uprimny tak ji primo nesnasim. Co uz? Sem tam myvam technicke problemy s mou e-mailovou adresou i pripojenim k siti, i kdyz posledni dobou se to nejakym zazrakem zlepsilo. [velký smích] [velký smích]

136305

29.5.2007 5:39

RE: Komunisticke lzi vyvraceny

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 136197

dokonceni
Trvam vsak na tom, ze i pres nektere nesrovnalosti muj pohled vystihuje podstatu vysoce vykoneho radaru unikatnich technickych schopnosti v ramci zakladny USA na uzemi CR, vcetne dopadu na strategickou vojenskou rovnovahu USA-Rusko, kterou jsem ve clanku nekomentoval. [mrknutí jedním okem] Tudiz se necitim povinovany omluvou. [smích]

136306

26.5.2007 16:27

RE: Komunisticke lzi vyvraceny

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 136066

Pane Koubek,
je to sladká nevědomost a nebo úmysl? K čemu argumenty?
Přečtěte si ten odkaz na federální záložnu - "Federal Reserve"
a nebo se mrkněte na to video ve spodní části diskuze. Odhaluje kriminální organizaci CIA a napojení na mafii rodiny Bush-ů.
Proč se dohadovat o účinnosti radaru, na jaké frekvenci pracuje, dieselový generátor a nebo atomový, podzemní kábel nebo nadzemní? Jaká to slepota svatojánská? Svatá prostoto!
Malý příklad:

Rozhodl jste se, že si necháte zapojit v domku alarm proti vloupání. Najednou vám u dveří stojí dva bankovní lupiči s nářadím k instalaci. Pustil byste je dovnitř? A nebo jim dokonce dáte klíče od domku, jelikož musíte někam rychle odejet? Proč ne, když se na vás tak přatelsky usmívají a kamarádsky plácnou po rameni? Že ano, pane Koubku.
Věřil byste té firmě, která má radary instalovat, že ty technické specifikace radaru jsou ty, které budou použity?
A proč o tom vůbec diskutovat? ! ! !

136200

24.5.2007 13:26

Přečetl jsem první

govind 195.?.?.?

Reakce na 136025

argument, že radar nevidí za horizont. Dále není třeba číst, je to ztráta času

136061

24.5.2007 15:23

RE: Přečetl jsem první

IVAn 85.?.?.?

Reakce na 136061

Svatá pravda - navíc s "technikem", který píše jednotky kmitočtu zkratkou Ghz, se těžko nachází společný elektotechnický názor. Pročpak asi ve své tabulce komerčního využití kmitočtového spektra, kde u CDMA uvádí jakýsi záhadný kmitočet 2+ (správně 450 MHz) [velký smích] , vynechal šíření TV a R z družic (tzv. RDS)? Že by opomněl? Nebo se mu tyto hojně využívané kmitočty nehodily do krámu? Ono je to kolem 12 GHz, totiž [mrknutí jedním okem] No a harmonické kmitočty - též velká neznámá ... [chechtot]

136075

24.5.2007 8:43

Figurky na šachovnici

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Není důležité se zabývat rozložením figurek na šachovnici a je nezbytně nutné si uvědomit strategii hráčů. Až po objasnění protivníkovy strategie a seznámením se s jeho předchozími tahy,
máme mnohem větší záruky úspěšného pokračování k další hře.

Vážení, teď mám pro vás jednu špatnou zprávu, což mnozí z vás jistě již vědí, ale také jednu dobrou zprávu.
Naše role na světové šachovnici je předurčena hned v té první linii. Pěšáci, nebo také pijoni, kteří jsou často obětováni k následujícím tahům a k pokračování ve hře. Ta dobrá zpráva je, že když si uvědomíme předchozí tahy šachysty, máme velkou naději, že to budeme právě my, kdo na závěr hry prohlásí:
Šach Mat!

Někteří z vás (Hugof a další), tady na Zvědavci, poukázali na velmi důležité odkazy. Tyto stránky, které v učebnicích dějepisu nenajdete, otevřou okno do historie, která je úmyslně ukryta, avšak nesmírně důležitá pro vniknutí do tajů této nerovné hry.

Obětavá a rozsáhlá práce Vladimíra Kopeckého, který tyto důležité články přeložil do češtiny, vám tohle značně usnadní.
Čtetl jsem vše v originále a opět nyní, v mateřštině, na osvěžení paměti. Udělejte si na to čas a čtěte poctivě až do posledního písmene, včetně odkazů na další stránky.

http://www.matrix-2001.cz/prispevky/exkluzivne/ilu...

Rothschild kdysi prohlásil: Dejte mi pod kontrolu peníze a nezáleží, jaká je politická orientace vlády. Popsáno v tomto článku o Federal Reserve Bank:
http://www.volny.cz/l_kopecky/conspiracy/fed.htm

Všiměte si na konci článku, jak závažný význam dávají samotní američané na rozšiřování těchto informací. O důležitosti kontroly financí pro neviditelné impérium, svědčí vraždy
Abrahama Lincolna, J.F. Kennedyho a rovněž ruského Cara
Nikolaje Romanova. První dva zavedli vlastní státní měnu pro americký lid. Car naopak neumožnil zavedení soukromé banky v Rusku. Vražda celé carovy rodiny, včetně dětí byla provedena pouze jako demonstrace moci onoho impéria. Carova vláda padla několik měsíců před revolucí.
Tady je odkaz o původu těchto rádoby vládců světa:
http://www.volny.cz/l_kopecky/history/khazars.htm

Zaručuji, že po přečtení všech uvedených článků začnete vnímat dění a souvislosti dnešního světa, včetně sionistické propagandy Viktora Dvořáka i Radima Lhotáka, ve dvou perspektivách současně. Jednak, čemu chtějí abyste věřili a současně, proč se tak děje a kdo má z toho prospěch. Rozšiřujte mezi kamarády ! ! !

136028

24.5.2007 11:22

RE: Figurky na šachovnici

Outofjacket 58.?.?.?

Reakce na 136028

Velmi spravne, pane Mirdo, je to presne tak! Bohuzel, neuveritelna zaslepenost velke casti populace (at uz dobrovolne nasazenymi ruzovymi brylemi, nebo lhostejnosti k faktum ci bezbrehou naivitou) je vyslovene vodou na mlyn svetove bankerske elite, tak jak to popsali panove Kopecky, Henry Ford, Joe Vials a mnozi jini. Lze verit tem, kdo tvrdi, ze lidtstvo musi na ceste ke svemu zotroceni postoupit krvavou cestu skrze nekolik umele vytvorenych strasaku: zido-bolsevismus, fasismus, komunismus, terorismus a posleze nebezpeci z vesmiru. Kazdy z techto bubaku ma umoznit postupne nasazeni stale sviravejsi kazajky tem, kteri do duverneho kruhu elity nepatri, tedy 99.99% populace. NATO melo zaniknout se zanikem Warsavske smlouvy - aby se tomu tak nestalo, bylo nutno jeho dalsi existenci oduvodnit - Jugoslavii a posleze terorismem. Rusko si dovolilo byt nepoddajne a tvrdohlave a dokonce vyplatilo IMF sve dluhy s obrovskym predstihem. Navic zacalo vyvijet nove a velmi efektivni zbrane ackoli jeho zbrojni rozpocet predstavuje pouhe "kapesne" v porovnani s USA. Proto je treba ho ze vsech stran obklicit - z Vychodni Evropy, Estonska, Litvy a Lotysska, Kavkazu, Afganistanu, Iranu a Stredni Asie. Proto je nutne pro Washington a Londyn vyvolavat stale nove a nove konfrontace (Berezovsky se jiste nemuze smichem udrzet) s Moskvou, aby ta studena valka byla co mozna nejstudenejsi. Proto sionisticka media tlucou do valecnych bubnu!
Lide jako pan Dvorak bud nevedi o cem mluvi, nebo jsou proste zradci...

[bliji]
Outofjacket

136050

26.5.2007 18:04

RE: Figurky na šachovnici

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 136050

Lidé, jako pan Dvořák a rovněž tak i "náš" pan Lhoták, zaprodali svou duši a své svědomí. Je to pro ně útěk do pomyslného bezpečí, aniž by si uvědomovali, že ani tam pro ně není místo. Byli zneužiti!

Jsem si vědom, že Zvědavec je již pár let v zorném úhlu "revizora". Jakmile si lidé uvědomí, jak naletěli
a začnout prahnout po vědomostech, tak se ta lavina nezastaví.
"Revizor" moc dobře ví, že když přišlápne jeden zdroj, tak ten tlak zákonitě musí vytrysknout na jiných deseti místech.
Proto se tady objevil pan Lhoták. Usměrnit názory!

S příjemným překvapením pozoruji, že se ta lavina poznání a osvěty šíří celosvětově. V Polsku, Anglii, Německu, USA, Maďarsku a jiných státech. Dokonce v samotném hnízdě satanáše - Rothschildova státu - Israel.

Často přemýšlím o možné strategii a doposud si nejsem jist, zdali to není skutečná strategie?
Pane Outofjacket, zmínil jste se o Henry Fordovi. Jistě se jedná o jeho výtvor "Mezinárodní žid". Další "umělecký" výtvor jsou "Protokoly sionských mudrců". Je prokázáno (nalezené dokumenty), že to nebyl podvrh, ale bylo to napsáno Theodorem Herzlem (prezident a zakladatel světové sionistické organizace). Není to vůbec otázka pravdivosti informací (proto to asi také vzniklo), ale důvod, proč vznikly. Mám silný dojem, že to bylo napsáno na vytvoření jisté bariéry k odvrácení útoku na temné síly v pozadí. Je to velice účinné a již dlouho to funguje.
To je také ta první řada, nebo také linie, na světové šachovnici. Vím, že Vy máte značný přehled. Co si myslíte o této strategii hry?
Začíná mi také svítit "žárovička poznání", co se týče AIDS a globální propagace homosexuality, když mám již jasno, která skupina to tak násilně protlačuje (rovněž prokázáno v dokumentech). A důvod: Pinďourů na šachovnici je tolik, že se tam už ani nevejdou, tak se musí drasticky snížit počet!

Vždy jsem se obdivoval horolezcům a jejich silné touze dosáhnout vrcholu a to i s vědomím, že jeden jediný chybný krok může vést k jisté smrti!

136204

27.5.2007 16:35

RE: Figurky na šachovnici

Alena 212.?.?.?

Reakce na 136204

Vážený pane Mirdo,nic proti Vaší osobě,myšlení a Vašemu zapálení pro dobro věci.Ba naopak.

Čistě nezaujatě,kolik lidí,které tak obviňujete,soudíte,kritizujete,zavrhujete,znáte!Mám na mysli osobně?S kterými výše zmiňovanými viz výše jste se setkal v tváří v tvář?Nebo s lidmi,s kterými sympatuzujete?Viz pan Kopecký?
Ano,neznám Vás,tudíž se ptám a jen mým rozumem chopené.
Co když sám jste pouze loutkou,která je či není zneužita?To zatím nikdo znás neví a netuší.Pouze naše intuice nas možno vede k jakési pravdě./nic ve zlém/
I já mohu být zneužitou loutkou,samozřejmě.Ovšem jen čas a jakási osobní zkušenost ukáže zdali jsem jednala správně či nesprávně.Nevím,možná se pletu.
Ono soudit je velice lehké,ale dokázování pravdy,podloženo hmatatelnými fakty je nejtěžší a možno se k těmto faktům nikdy nedostaneme.Já osobně si přeji také vědět podstatu těchto zvěrstev a kdo za tímto opravdu stojí.A učinit tomu jednou pro vždy konec.Ale musím se přiznat,že sama nevím jak a jsou-li mé kroky a přesvědčení tím nejsprávnějším.

Ono dostat se k faktům,které existují či nikoliv je pro normálního smrtelníka jako jsem já,zcela nemožné.Tudíš musím vycházet ze své vlastní uchopené pravdy,svým daným rozumem a jeho možnostem,subjektivním pocitem,intuicí,které se dotýkají srdce,rozumu,myslí ke svému pochopení.

Každý je svým způsobem horolezec,který se dostává na vrchol své vlastní hory/obrazně/ a to i s vědomím,že jeden jediný chybný krok může vést k jisté smrti.Ale jsme lidi omylní a poučeni pouze z vlastních chyb.


Alena

136231

29.5.2007 5:59

RE: Figurky na šachovnici

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 136231

Ten kdo se bude vazne zaobirat s uvedenymi fakty se nachazi v rozpolezeni, kteremu se rika sok, kdyz se vam znamy obraz sveta sesype na hromadku strepu. Kazdy, kdo si dovolil nezaujate analyzovat tento typ interpretace udalosti myslenkovym procesem tim musel projit. Mne to postihlo tak 3-4 roky v case nazpatek. A pak jsou vicemene dve moznosti. Bud naprosto zavrhnout logickou jednicku ohledne pravdivostni hodnoty, anebo ji zacit dukladne proverovat. "Nastesti" je tam velmi mnoho faktu, takze stacit vzit do ruky oficialni verzi historii a udelat si takovy srovnavaci testik.

Samozrejme vysledek takoveho testiku muze byt uchopen intuici, srdcem, i subjektivni racionalitou v nekterych pripadech zrejme s nulovym vlivem na schopnost rozhodnout z hlediska formalni logiky mezi nulou a jednickou. Vypada to, ze pokud tuto metodu poznani pripoctu, k axiomum a postulatum, pak "racionalita" stoji na veru krehkych zakladech. K tomu jeden potrebuju opravdu silnou viru, aby to vsechno fungovalo. To uz je skoro jako nove nabozenstvi. [mrknutí jedním okem]

136307

29.5.2007 7:09

RE: Figurky na šachovnici

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 136231

Paní Aleno, oslovila jste mne následujícím souvětím:

>...Čistě nezaujatě,kolik lidí,které tak
>obviňujete,soudíte,kritizujete,zavrhujete,znáte!Mám na mysli
>osobně?S kterými výše zmiňovanými viz výše jste se setkal
>v tváří v tvář?Nebo s lidmi,s kterými sympatuzujete?Viz pan
>Kopecký?

Pokusím se Vám odpovědět tímto:
Když chcete poznat svoje sousedy, pořiďte si psa. Když chcete proniknout do hloubky lidské duše, upřímný úsměv vám otevře srdce jiných a mnohdy i náruč přátelství. Proniknout do záludností tohoto světa Vám pomůže jenom číst, číst, číst a učit se, učit se a učit se. Nejen historii, ale všechno, co se kolem nás děje. Propojení, souvislosti, příčiny, následky, předpoklady a důsledky. Dále snad není, co vysvětlovat?

Abych Vám ušetřil dotaz: "A jak víte, že to co čtete, je ta skutečná pravda?" Odpověď je stejná: číst, číst, číst. Na obou stranách barikády. Porovnávat. Číst diskuze lidí a posléze formovat názor vlastní. Jsme všichni součásti jedné společnosti, ale mnoha názorů. Doufám, že se nakonec všichni sejdeme v jednom bodě? Jeden společný cíl pro dobro nás všech a celé naší planety. Netvrdím, že jsem pan vševědoucí. Právě proto jsem zde, na Zvědavci. Ano, jsem zvědavej, až moc zvědavej, ale mnohdy mlčím, prože si nechci zbytečně vytvářet nepřátele.
Lidi, neznající "pravdu" vás takto posuzují. Pravda se musí rozkřiknout, abychom nakonec všichni z nás nelítali zmateni v kruzích po dvorku, jako slepice bez hlavy.

K překladům článků pana Vladimíra Kopeckého. Všechno jsem již dříve četl a v originále. V mnoha obměnách. Stovky jiných článků. Pravdivou historii. Pokud máte možnost sehnat,
doporučuji všechny 4 svazky knižního vydání Alexandra Solženicyna - Gulag Archipelago.
Spisovatel A. Solženicyn si odseděl za žido-bolševického Stalinova režimu 8 let v gulagu jenom proto, že byl spisovatel a tím i "potenciální nepřítel lidu".

Velmi dramatická minulost, ale možná i naše budoucnost? Pokusů v historii bylo již mnoho, ale to, že neuspěli, nelze podceňovat. Sama jste napsala, že chybami se člověk učí. A právě proto musíme být napozoru. Může to být stejně tak dramatické, jako v minulosti !
A okolnosti tomu nasvědčují.

Kritizuji s dobrým úmyslem a vše mám podložené důkazy,
vědomostmi a životními zkušenostmi. Nenávidím lež, násilí, podvody, bezmocnost a vraždy. Proto kritizuji.

136318

24.5.2007 11:46

RE: Figurky na šachovnici

pikatchu 88.?.?.?

Reakce na 136028

Zdeněk Patrick je taky hustej. Navíc odborně fundovaný.

http://smit.wz.cz/

136054

25.5.2007 8:29

RE: Figurky na šachovnici

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 136028

Georgias Guidstones, R.C.Christian - toto je v podstatě cíl současné politiky "západní civilizace"...

A pevná víra nás (je) sjednocuje...

Pro "Nové Americké Století" je třeba "upravit" výchozí podmínky. Je nás na této planetě prostě už příliš.

136128

25.5.2007 8:40

RE: Figurky na šachovnici

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 136028

Rád bych znal odpověď na detailní otázku:

Co je Czech Council for Foreighn Relations?

Souvisí s CFR, nebo je to skutečně jen partička neškodných diskutérů?

Možná jde o zásadní odpověď na zásadní otázku...

... a zbytek je již čitelný skrz stávající enkripci - jen s dešifrovací mřížkou posunutou o tuto odpověď...

136131

25.5.2007 14:10

RE: Figurky na šachovnici

čěf 82.?.?.?

Reakce na 136028

Hraje se na Brzezinského Velké šachovnici.
oč se hraje
kdo hraje
kdo zápas organizuje
jaká jsou pravidla hry
jaké bylo zvoleno zahájení poslední partie (tzv. WTC-gambit)
co mohou pěšci, chtějí-li přežít?
spojit se bez ohledu na barvu stran
a odmítnout hrát

Skrytá moc je tím silnější, čím je skrytější; čím víc je zviditelňována, tím víc slábne. Nejdůležitější zbraní dneška jsou informace a internet. Moc bezmocných spočívá v kooperaci.

136157

24.5.2007 10:21

máte to nějaké pomotané:

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

za císaře pána a jeho sponzory, na Teherán

136043

24.5.2007 11:07

kopecky je mistr

zednik 88.?.?.?

jeho webovku mam v pohotovosti a cpu ji ruznym Neffum,Havlum,Lidovkam,atd.Ti lide snad maji vymydleno nejakym evropskym Haarpem [bliji]

136048

26.5.2007 18:48

RE: kopecky je mistr

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 136048

Nejen Ladislav Kopecký, ale i profesor Jan Keller, v diskuzi na české televizi.
Zedníku, to co děláte, je nádherná práce, ale bohužel to nefunguje. Poznal jsem to na zdejší frontě. Buď jsou toho součástí a vědí o tom, viz.Havel-zednář (sametová revoluce)
a nebo vymyté mozky dosáhly již úrovně vypalovačky paměti!
Oni to nečtou a mažou to. Chce to dostat media do vlatních rukou.
Začít takové "humanitární bombardování". Petice, dopisy poslancům, neustálé požadavky na neutralitu medií. Dožadovat se odpovědí. Neočekávejte, že se lidem ve vládě (proti lidu), hned tak probudí svědomí.
Taková naše "diktatura proleteriátu", ale zespodu. Osvěta mezi lidmi.
Čím více peticí a dopisů, tím větší naděje na úspěch. Oni si sami musí uvědomit, že lidé nejsou žádní apatičtí hlupáci !!!
Vznikne respekt a začnou dohody! Svobodná media a referenda povedou ke skutečné demokracii.
Jen tak naokraj. Zdalipak víte, že diktatura proletariátu (Karel Marx - Komunistický manifest r.1848), je vlastně opět strategie -dva se perou a třetí se směje? Veškeré světové revoluce, i ta naše "sametová", jedou ve stejném scénáři.

136206

24.5.2007 11:12

PODIVEJTE SE,UZASL JSEM---KELLER V BEDNE....

ZEDNIK 88.?.?.?

http://www.blisty.cz/2007/5/24/art34452.html [chechtot]

136049

24.5.2007 11:37

RE: PODIVEJTE SE,UZASL JSEM---KELLER V BEDNE....

zednik 88.?.?.?

Reakce na 136049

v http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/23.05.2007/10... [chechtot]

136052

25.5.2007 2:06

RE: PODIVEJTE SE,UZASL JSEM---KELLER V BEDNE....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 136052

chyba 404???

tady je celá diskuze:

http://www.ct24.cz/vysilani/?id=153389

136112

24.5.2007 11:59

Co chtějí občané

xxxJirka tomunerozumim (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Zastánci radaru mají své argumenty, odpůrci také. Jedna strana má pravdu, druhá nikoliv. Někdo se rozhodl správně jiný špatně.
To ale není podstatné. Důležité je to, co si přejí občané. Aplikovat vůli občanů je práce vlády. Když si budou občané přát, aby byla tráva modrá, vláda musí udělat vše proto, aby se tak stalo. Pokud toho není schopna, tak nazdar.
Jestliže si evidentně většina lidí přeje, aby zde radar nebyl, není vůbec důležité, zda jeho zastánci mají pravdu. Lidé si to prostě nepřejí.
Pokud vláda prosadí radar proti vůli občanů, pokud pracuje v souladu s vůlí občanů jiného státu, měli bychom tuto skutečnost jasně pojmenovat, když už nic jiného.

136056

25.5.2007 4:50

RE: Co chtějí občané

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 136056

Když si budou občané přát, aby byla tráva modrá, vláda musí udělat vše proto, aby se tak stalo. Pokud toho není schopna, tak nazdar.
-----------------------------------------------------------------
Myslíte? A jak zařídí pečené holuby do huby? [chechtot] [chechtot]
To by byla ta pravá otázka do referenda.Už vidím, jak lid slintá.

136114

25.5.2007 8:37

RE: Co chtějí občané

xxxJirka 212.?.?.?

Reakce na 136114

To máte tak, když budou lidé chtít od vlády 'pečené holuby do huby', což rozumný člověk nechce, protože ví, že je to nesmysl, tak každý poctivý politik by měl říct - tohle já nedokážu a proto se nebudu snažit vládnout v týhle zemi.
Je na tom snad něco nepochopitelného, či směšného?

136130

26.5.2007 14:12

RE: Co chtějí občané

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 136130

A na místo toho poctivého politika půjde kdo? A druhá věc. Jste si jistý, že výsledek referenda je rozhodnutí rozumných lidí? Já teda ne.Pečení holoubci jsou velmi pravděpodobní.To si pište. [mrknutí jedním okem]

136195

24.5.2007 12:40

To bolo predsa jasne

gibarian gibarian (zavináč) nextra (tečka) sk 195.?.?.?

ze po 1989 bude tento priestor predpolim. Pre zmenu "atlantanov".
Kto si myslel nieco ine, tak to nedomyslel. Nebezpecenstvo ovsem
spociva v tom, ze to raz ruskeho medveda dozerie a bude mu jedno,
co sa stane. Staci ho stale tlacit k muru, ked uz nevysiel podfuk
s chazarskymi privatizermi [velký smích] Ono to bude potom skutocne jedno, kde bude prvy atomovy hrib, ale nie je jedno aktivne k takej situacii prispiet za pomoci novych radarov a "antirakiet" [chechtot]

136060

24.5.2007 13:44

NOVÝ PROTEKTOR

Polibsi 193.?.?.?

Jak symbolické! Říšský Protektor Heydrich zemřel 4.6., nový Protektor (prezident George W. Bush se svou osmisetčlennou suitou) ten samý den přilétá opět do ČR, po 65 letech [pláč]

136062

24.5.2007 15:05

RE: NOVÝ PROTEKTOR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 136062

To by se asi chtělo poptat,jestli se ultrapravice nechystá jej uvítat oslavami jako následníka vůdce.By asi koukal odkud má podporu [smích]

136071

24.5.2007 15:53

RE: NOVÝ PROTEKTOR

Misu 193.?.?.?

Reakce na 136062

Protektor, protektor... Co ono se s tim starym vlastne stalo, ze umrel...

136078

24.5.2007 16:25

RE: NOVÝ PROTEKTOR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 136078

[velký smích] [velký smích] [velký smích]

Misu na to pozor,i u nepřítele se občas vyskytne jedinec,který přemýšlí a může mu dojít to skryté poselství a hned z Vás je protirežimová krysa [smích] I když lid je nepoučitelný a historie se jen opakuje a v tomto případě by to vůbec nebylo na škodu [smích]

136081

25.5.2007 8:50

RE: NOVÝ PROTEKTOR

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 136062

Obávám se, že dorazí o den později - 5+6=11 - taky to není "protektor", ale protektora přiletí teprve inaugurovat.

Bude to náš "Princ Charles of Schwarzenberg", jak je titulován na výčtu hostů setkání Bilderberg? ;o)

136132

24.5.2007 16:10

vlastni postrehy

Az 89.?.?.?

Spojené státy nejsou nedemokratická, zlotřilá země, která podobně jako Severní Korea či Írán ignorují smlouvy, které podepsaly. Je příznačné, že se iniciativa obává více nečestnosti našeho klíčového spojence v NATO, než výše zmíněných států, které sponzorují světový terorismus, nedodržují své závazky a hrozí jiným státům zničením.

Cely problem raketove zakladny dle meho mineni tkvi v otazce, jestli souhlasime s americkou zahranicni politikou. Je zcela zrejme, ze podle jakychsi moralnich zasad je nevyhovujici, nicmene pokud si uvedomime, ze je zapadni civilizace nejspis na vrcholku a dale bude jen upadat, vojenskymi intervencemi kvuli rope Amerika prodluzuje existenci nasi civilizace.

Jako argument uzivate demokracii, z vaseho clanku jasne vypliva demokracie = dobro, nedemokracie = nutne zlo. To ale nemusi byt pravda, nevzdala se nedavno Severni Korea casti sveho jaderneho arzenalu vymenou za energii? Nebyla to prave Amerika, kdo vyzbrojil a vycvicil Taliban, nebyl to soucasny americky prezident, kdo obchodoval v minulosti s Bin Ladinem atd.? Nebyl to Bushova(seniora) administrativa, ktera dostala Saddama Husajna nahoru? Jakym zpusobem Severni Koera podporuje mezinarodni terrorismus?

Otázka, kterou by si měl každý český občan při přemýšlení o rozmístění amerického systému protiraketové obrany položit, by měla znít: „Chceme se chovat stejně jako lidé, kteří před 70 lety zpečetili osud této země? Chceme kvůli obavám o vlastní bezpečnost vystavovat ostatní potenciálně mnohem většímu nebezpečí?

Inu tento argument je zcela mimo historicka fakta, vojaci bojovat chtel, Benes protiustavne sam rozhodl(mel rozhodovat parlament).

Irán, jako šíitská islámská teokracie, otevřeně vyhrožuje Izraeli, jeho představitelé včetně prezidenta Ahmadínežáda mluví o vymazání tohoto státu z mapy. - zde slo pro zmenu o spatny preklad, coz se dokazalo.

136079

25.5.2007 4:56

RE: vlastni postrehy

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 136079

Spojené státy nejsou nedemokratická, zlotřilá země, která podobně jako Severní Korea či Írán ignorují smlouvy, které podepsaly. Je příznačné, že se iniciativa obává více nečestnosti našeho klíčového spojence v NATO, než výše zmíněných států, které sponzorují světový terorismus, nedodržují své závazky a hrozí jiným státům zničením.
------------------------------------------------------------------
Neblázněte [mrknutí jedním okem]
Radar neni o Iránu, ale o Rusku.
Průšvih je v rozhodování, komu jít "na ruku"

136115

25.5.2007 15:03

RE: vlastni postrehy

Az 89.?.?.?

Reakce na 136115

Podivejte, my nejsme nepratele Ruska. Jestlize bychom se stali neprateli Ruska, Rusko se stane spojencem Ciny. V nasem zajmu je to naopak, proto neni radar namiren proti Rusku, je to spise obycejne rozsireni vlivu Ameriky, nic vic bych v tom nehledal.

136164

25.5.2007 19:10

RE: vlastni postrehy

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 136164

Boha! Thats idea! [překvapení]O

To vám muselo dát práce, než jste na takovou hovadinu přišel!

136175

26.5.2007 17:50

RE: vlastni postrehy

Az 89.?.?.?

Reakce na 136175

Na to jsem neprisel ja [smích] Dnes jsem se byl podivat na tu celostatni demonstraci proti zakladnam, nejvice me pobavila cedule: "Stop americkemu obklicovani Ruska a pripravy na posledni bitvu!" [chechtot] Hned me napadlo, ze by to mohl byt nekdo, kdo cte Zvedavce. Nebyl jste to vy? Studena valka skoncila! Potencialni nepritel pro svetovy mir neni Rusko, ani USA, ale Cina. V pripade sjednoceni islamskych zemi prave islam.

136203

27.5.2007 4:22

RE: vlastni postrehy

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 136203

Blbost dokáže člověka rozezlít...

Ale tak si říkám, že až to začne, aspoň na to budu připravenej - nejen, že se ti vychlámu do údivem otevřený huby, ale semotamo ještě zkusím něco přidat, než ti ji odnese tlakovka...

136215

25.5.2007 19:08

RE: vlastni postrehy

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 136079

Spojené státy JSOU nedemokratická, zlotřilá země, která podobně jako Severní Korea či Írán IGNORUJÍ smlouvy, které podepsaly. JE PŘÍZNAČNÉ, že se naše vláda obává více USA, jako našeho klíčového spojence v NATO, které sponzorují světový terorismus, nedodržují své závazky a hrozí jiným státům zničením, než výše zmíněných států, které jsou USA ohrožovány.
-----------------------------------------
Tak je to správně! Máte ve svých kompozicích věcné chyby, studente!

Dále pak:
-----------------------------------------
Otázka, kterou by si měl každý (!!!) český občan při přemýšlení o rozmístění amerického systému protiraketové obrany položit, by měla znít: „Chceme se chovat stejně jako USA - tedy v nerozborném svazku napadat jednu, pro USA užitečnou zemi, za druhou?"

Opravte si to!

136174

24.5.2007 16:33

Jiná "základna"

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Trochu OT,ale viděli jste ten plot co si chystají do Německa na setkání G8?A ta podmínka,že se nesmí v průběhu konání demonstrovat blíže než 2km od plotu?Nevím jak většina konzumního národa nebo ta část,která si myslí,že současná politická scéna nás někam dostane tak já mám pocit,že nás má někdo za pěkné blbce,je mu to jedno a hrabe a hrabe a hrabe.Odpůrců se zde moc nevyskytuje,ale ti co tady jsou mi jistě moc rádi rozumně a lidsky vysvětlí kde v tom je, a jak hluboko zakopaná, ta "demokracie" a "svoboda" názoru? hmmmmm....

[bliji]

136082

24.5.2007 19:48

GWB 41. zabil JFK

Igor 82.?.?.?

GWB zabil portugalskeho premiera a minsitra obrany
GWB zabil 10tisice inych nevinnych ludi.
GWB bez mihnutia oka posle do certa i Cesko s Polskom.
Kennedy:

http://video.google.com/videoplay?docid=-431502405...

Portugalsky premier (cele rummormils je o tom...)
http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/archive.cgi?r...

136094

27.5.2007 6:44

RE: GWB 41. zabil JFK

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 136094

Škoda, že tohle video nemá české titulky. Kdyby to tak odvysílala
česká televize, po celý týden a ve večerním programu, tak nemusí být o základnách žádná diskuze. Tady vidíte, jak je důležité mít sdělovací prostředky ve vlastních rukou.
Video pojednává o zločinecké organizaci CIA v rukou "tajemných sil v pozadí". Zločinec vyšetřuje zločin, zločinec kryje zločince.
Já na bráchu a brácha na mne. Takhle se navzájem drží v šachu a nikdo ani necekne. Proto dělají to, co dělají a není cesty z kola ven. Mocí peňez a hrozbou vraždy si koupí mlčenlivost a takhle to jde od nepaměti až do dnešních dnů. Jedna válka, vedle druhé, jenom vydělat peníze !!!

Říká vám něco výraz "ringworm children"? Hned v počátcích založení satanášova doupěte, uzavřela tehdejší US vláda smlouvu na provedení experimentu na škodlivé účinky rentgenového záření. Čisla a jména zúčastněných si již nepamatuji a tak nemohu uvést
kolik dětí semitských židů bylo obětováno a kolik stálo výpalné? Mlčenlivosti na obou stranách však bylo dosaženo. Proto se utajil útočník na loď US Liberty. Proto US vláda dělá to, co dělá. Proto i německá kancléřka Angela Merkelová dělá to, co dělá. Tony Blair, Saddam Hussain a seznam by byl nekonečný. Když neposlechne, tak jde od válu. Celosvětový skandál !
I archívy CIA se musely "zlikvidovat" a tak šlo WTC č.7 dolů, co kdyby se zjistilo napojení rodiny Bushů na vraždu J.F. Kennedyho a rovněž tak následující vraždu juniora?
Nebo také světové propletení ve šmelině s návykovými drogami.

Jenom malá poznámka. Video je provedeno na základě faktů a
důkazů. Alex Jones (krypto-sionista) sice správně poukazuje na vrahy, ale jaksi opomněl uvést ten pravý důvod, proč k vraždě došlo. Kdyby to uvedl, tak to opět ukáže na "tajemné síly v pozadí". John F. Kennedy měl silnou touhu vrátit Ameriku američanům a tak zavedl státní měnu, nezávislou na úrocích z úroků. Jiné prameny (dokumenty z jeho korespondence) uvádějí další důvod a to snaha zastavit výrobu nukleárních zbraní v Israeli. A tak je jasné, že Alex Jones a jeho prisonplanet.com zavádí. Už to v kotli vaří a tak se musí obětovat divákům další nepotřebná loutka. Tuším, jak to dopadne: tým patnácti psychiatrů
jednoznačně rozhodne, že GW. Bush je psychopatický schizofrenik a přitom nebudou daleko od pravdy. Čili nevinnen z válečných zločinů a léčení si tvrdě odpyká na svém ranči v Texasu pod ochranou CIA.

136216

26.5.2007 6:21

Re:

mirox 69.?.?.?

Zajimalo by me, co ma Ceska republika spolecneho s Iranem. [překvapení]

136188

27.5.2007 4:14

RE: Re:

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 136188

Například to, že USA stoply bombardování Íránu, aby nezničily jediný pádný argument pro okupaci ČR americkou armádou.

Nerozhodnutá ČR vlastně chrání právě nyní Íránu prdel...

136214

27.5.2007 7:07

RE: Kdo jsou ti teroristé?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 136214

Kdy už konečně někdo vysloví dotaz:
Jestliže bylo zabito 650 tisíc iráčanů, kdo jsou ti skuteční teroristé?
Přitom američtí žoldáci na tom mají jen nepatrný podíl !

Hugof, všiml jsem si na českých internetových mediích váš (AHA) lví boj proti jedovatým slinám hrůzných kemovin. Je až neuvěřitelné, kam může dojít lidská nenávist. Díky za Vaší odvahu!
Jsem si jist, že až dojde k vyřizování účtů, tak zjistíme, že nemáme dostatek kandelábrů. [velký smích]

136217

27.5.2007 12:22

RE: Kdo jsou ti teroristé?

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 136217

Jenže to tu jede v dokonalé harmonii!

Před 2 měsíci jsem četl článek, kde Vondra přiznává (už tuším někdy v roce 2005 - či ještě dříve), že nápad, nabídnout USA území ČR pro raketovou základnu měl on s Pehem. Ten článek z Internetu zmizel ze dne na den, jen jsem se o něm zmínil v jedné z diskusí.

Týden nato se objevil Payne, který tu "věc" vzal velkohubně na sebe. Proč si elity chrání zadní vrátka, když jsou si jisty, že "věci půjdou správným směrem"? Nebyla komedie s Payneem zbytečná?

Mluvil jsem o Czech Council for Foreighn Relations. Kos míní, že jde o "neškodný diskusní koutek" narozdíl od svého amerického vzoru. Ale skladba členů (s Dienstbierem v čele) spíše vypovídá o opaku! Pehe se tváří, jako Vondrův oponent v mnoha svých kritických článcích, ale dle mého Vondra drží Osmu pevně ve svých rukou podobně, jako si "vrátil" Respekt. Navíc Pehe funguje jako docela velké zvíře v Sorosových akvizicích - kupř. Open Society Fund, který je navíc dotovaný ze státních prostředků ČR, i když jde o nevládní vlivovou organizaci, pro kterou je termín "nadace" výsměchem termínu "filantropie...

Ať si kdo chce tady myslí, co chce, Landa např. k tomu patří taky, jako jeden z nejmocnějších našeho malého českého písečku...

A co teprve příští Český král "Princ Charles of Schwarzenberg"!

A je toho mnohem víc.

(IMHO: Když už nám monitorujou přístupy do Sítě, nemohli by to dělat alespoň tak, aby neblokovali akce? [pláč] ))

136225

27.5.2007 21:13

RE: Kdo jsou ti teroristé?

Kevin 91.?.?.?

Reakce na 136225

>Před 2 měsíci jsem četl článek, kde Vondra přiznává (už tuším někdy v roce 2005 - či ještě dříve), že nápad, nabídnout USA území ČR pro raketovou základnu měl on s Pehem. Ten článek z Internetu zmizel ze dne na den, jen jsem se o něm zmínil v jedné z diskusí.

Jo, to znam az prilis dobre. Pred par lety jsem cetl v anglictine knizku, ktera popisovala poplularni formou vyvoj systemu AEGIS a radaru z fazovym antennim polem z pohledu cloveka co byl u toho. Historka s USS Shiloh u Italskeho pobrezi byla jedna z tech, ktere se v knizce probirali jako "spestreni". Kdyz v lednu prepukla hysterie kolem zradaru a ja psal sve prispevky proti, vzpomel jsem si na knizku i historku. Jelikoz zastavam heslo co napisu to sedi, ale nerad bych sedel za to co jsem napsal, vzal jsem si k ruce velky google a dalsi zdroje a overil jsem si fakta zda to co si pamatuju z knizky je pravdepodobne nebo je to jen fabulace autora. Jelikoz jsem zjistil ze to sedi a Shiloh byl skutecne v tom case na tom miste, historku jsem dal ve svem prispevku dal. Dokonce i na oficialnich strankach USS Shiloh se objevila tato informace.

Kdyz pred par tydny pouzil tento argument jeden z poslancu a zacla hysterie, vysel na Psu clanek "lez velka jako kriznik". V te chvili jsem byl pripraven utlouct autora argumenty. Zazil jsem ale sok. Oficialni stranka lodi najednou pise jen o bitve u Shiloh, podle ktere ma lod jmeno a cudne mlci o jeji operacni historii. Wikipedia, Jane's i globalsecurity.org svorne tvrdi ze lod od roku 1996 do roku 2002 v podstate ani neexistovala, ze kriznik USS Eisenhower v podstate nemel zadnou operacni skupinu a ve stredomori ani nebyl a tak dale. Uz par tydnu probiram internetove cache a ruzne wayback machines, ale zjistuji ze zmenit historii je pro velkeho bratra ukol nadmiru trivialni. A jako perlicka na zaver - knizka kterou jsem mel pujcenou a ktera pojednavala o systemu AEGIS uz neni ve fondech knihovny...

Pro mne z toho plyne jedine. Citim se jako posledni lhar, protoze to co jsem napsal nemohu dolozit argumenty. Az priste neco pastnu na web, do diskusi nebo clanku, dukladne si zajistim minimalne vytisteni a archivaci zdroje.

136240

28.5.2007 1:46

RE: Kdo jsou ti teroristé?

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 136240

Začínám si vše ukládat... Otázkou je, kdy začne "velké vybírání těch, co si pamatujou a ještě si ukládají"... Jak vidno, amíci potřebujou prostor Brd, jako soli! Pro koncentrák, kam nás začnou davově zavírat, jako za měsíc v USA...

Neboli: Bod číslo 4 PNAC: Ovládnout "mezinárodní společný prostor" internetu!

136250

28.5.2007 2:04

RE: Kdo jsou ti teroristé?

Julian 66.?.?.?

Reakce na 136240

No to je Kevine hezke, ze jste se konecne ozval. Asi vam cela kontroverze ohledne vami uverejnenych informaci az do dnes unikala.
Ten poslanec ktery vase zpravy o krizniku Shiloh opakoval se jmenuje Kohlicek a zapomnel jste napsat, ze je to komunista. Soudruh Kohlicek prohlasil, ze tu informaci slysel od svych italskych kolegu. Jejich jmena pochopitelne tez zapomnel. Snad Julio Macaronni a Luigi Spagetti ?
Pokud zoufale hledate knihu ze ktere jste cerpal svoje informace, doporucil bych amazon.com. Tam ji najdete i v pripade, ze kniha je "out of print". Najdou vam ji i pouzitou.Nemyslim, ze se agenti CIA plizi i v antikvariatech.
Horsi pro vas asi bude vysvetlit, jak mohl byt kriznik Shiloh zaroven ve Stredozemnim mori a Perskem zalivu. Doprovod letadlove lodi tvori totiz tisice namorniku a desetitisice jejich rodinnych prislusniku, kteri ztratou pameti netrpi. Tez kolem Suezskeho pruplavu zije lidi habedej, takze by se to "odskoceni" krizniku blbe vysvetlovalo.
Jen tak mimochodem. Na internetu se o Shilohu nepise ani v itastine.
[zmaten]

136252

28.5.2007 6:02

RE: Kdo jsou ti teroristé?

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 136252

Vy jste stejný demagog, jako Kohlíček - Kohlíček má alespoň snahu tušit - vy máte "názor pravý" jasný - jak zní dnešní heslo těch pravých: "O názoru se nepřemýšlí - ten buďto je, nebo není!" Je hezké, že jej máte.

Já totiž tu Kevinovu zprávu stopoval po zdroji a jsem taky nešťastnej, že stránky, kde byla, vypadají jinak!

Ostatně z parametrů toho, co nám cpou Amíci z Kwajalein jasně vyplývá to, že se to právě takto stát mohlo - lidským pochybením - Amíci však tvrdí (spolu s Topolánkem, který už vůbec netuší "vo čom de řeč"[mrknutí jedním okem], že v ČR už až na věky se žádná lidská chyba nekoná!

Na Kwajalein si teda akorát stěžujou zdravotně postižení, kterých se to netýká, protože až umřou na Ebeye (kam je Amíci vystěhovali kvůli radaru - NE, že NE), tak Amíkům klesne povinost platit nájem...

ČR (narozdíl od Kwajalein) nikdo platit nájem nebude. Topolánek si je jistý, že "Es Kommt Der Tag!", takže až tu Amíci budou, tak mrtví a nemocní v okolí Brd budou "kolaterální ztráty" a ČR už bude stejně Knížectví, ve kterém bude rozhodovat Princ Charles of Schwarzenberg, kdo je nemocný a kdo zdravý!

Dokud budeš živý, Juliane, budeš makat pro blaho Říše, až se z tebe bude kouřit! Těšíš se? ;o)

136255

29.5.2007 5:26

RE: Kdo jsou ti teroristé?

Julian 66.?.?.?

Reakce na 136255

Hugofe, dojal jste me k slzam. Kdyz komunista Kohlicek lze, tak ma podle vas "alespon snahu tusit". Kdyz ja napisu svuj nazor, tak jsem stejny demagog jako zmineny komunista.
To by opravdu stalo za vysvetleni, (pokud si najdete cas) stejne jako by stala za vysvetleni vase demagogicka poznamka o tom, ze mam makat pro blaho jakesi rise.
A jeste (a naposled) k te Kevinove povedene historce o krizniku Shiloh. Kdyby se neco takoveho opravdu stalo, nekde by existovaly alespon nejake odkazy. Aspon italsky proboha, kdyz uz se to stalo udajne v te Italii.
Ale odkazy nejsou, knizka se z Kevinovy knihovny a knihoven na celem svete ztratila a a kriznik byl v te dobe jako na potvoru v Perskem zalivu.
Lez ma kratke nohy a daleko neutece.

136304

28.5.2007 6:04

RE: Kdo jsou ti teroristé?

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 136252

IMHO - USS Eisenhower není USS Nimitz! V tom se pleteš...

USS Eisenhower je průzkumná floila čítající maximálně 5 lodních plavidel, včetně minolovek...

136256

27.5.2007 15:00

RE: Kdo jsou ti teroristé?

Outofjacket 121.?.?.?

Reakce na 136217

Pane Mirdo,
predevsim se omlouvam za ponekud opozdenou reakci na Vas dotaz kdyz jste napsal:
"Mám silný dojem, že to bylo napsáno na vytvoření jisté bariéry k odvrácení útoku na temné síly v pozadí. Je to velice účinné a již dlouho to funguje.
To je také ta první řada, nebo také linie, na světové šachovnici. Vím, že Vy máte značný přehled. Co si myslíte o této strategii hry?"
Verim, ze velmi ucinnou zbrani tech za oponou je mast nepritele (tedy nas, vetsinu lidi)a nikdy nedopustit, aby paprsek slunce mohl dopadnout do tech tmavych mist, kde se ONI schovavaji...takze souhlasim s Vami, ze to vse (Protokoly, 9/11, atd.) neni vubec dilem nahody, nybrz soucasti planu - tak dokonaleho ve sve obludnosti, ze si ho proste nedokazeme ani predstavit. Ani ti Zide/Sioniste, kteri jsou dobre viditelni, nejsou ani zdaleka temi pravymi mistry tahu na sachovnici. Islam vs. sionismus, kapitalismus vs. socialismus, atd. atd. - ROZDEL A PANUJ aneb KDYZ SE DVA PEROU, TRETI SE SMEJE!

Outofjacket

136229

15.7.2007 8:44

STOP WAR!!!

mAq 88.?.?.?

Je to v prdeli, jen jsem zvedavej kdo pusti prvni atomovku [smích]

chichichi, já se tomu jenom směju je mi 24 a uvažovat o dětech pro mě nemá smysl"!!! JSME VSICHNI V PRDELI

139794

Tuto stránku navštívilo 7 229