Diskuze k článku
Bývalý irácký kolaborant odhalil, jak Američané vyvolávají sektářské násilí v Iráku
Příspěvků 37
Stejně tak bych si mohl klidně vymyslet já neznámý zdroj, který nechce být jmenován a který mi potvrdí, co se mi zrovna bude hodit do krámu, například že všechny sektářské vrahy v Iráku platí íránská vláda. Věrohodnost by to mělo zcela stejnou. Publikováním článku se jen zbytečně zabírá místo na serveru.
Je pravdou, že jde o "neznámý zdroj", ale uvedené skutečnosti
zapadají do souvislostí.USA se snaží křečovitě použít jakékoliv
prostředky, které by vedly ke změně situace, která je pro
okupační jednotky velmi svízelná.
A legitimita okupace Iráku je zpochybněna, když Irácký parlament
odhlasoval odchod okupantů z Iráku.
To je ta poslední a hodně hořká pilulka, kterou musí Bush spolknout!
Tato okupace nebyla legitimní ani setinu vteřiny. Jde o sprostou agresi a genocidu velké části obyvatel.
Bush by si mohl podat ruku s jistým Adolfem H.
Zaujímavé je , že šíiti Amíkov v roku 2003 výtali. To tomu snáď dáva nejakú legitimitu. Ak sú proti Amíkom, nemali oslavovať pád Saddáma. A čo sa týka genocídy, režim mullahov v Iráne len za prvé dva roky svojej vlády zavraždil viacej ľudí, ako v Iraku za celé obdobie sektárskeho násilia rúzne strany.
>Zaujímavé je , že šíiti Amíkov v roku 2003 výtali
a vi, pan SYD, vytajte na Zvedavcovy
12.5.2007 3:37
RE: Informační hodnota toho co tu povidate pane Pelesko jsou dve nuly - OO
Reakce na 135178
>A legitimita okupace Iráku je zpochybněna, když Irácký
>parlament odhlasoval odchod okupantů z Iráku.
>To je ta poslední a hodně hořká pilulka, kterou musí Bush
>spolknout!
Tohle uz jste napsal pane Pelesko podruhe. Smim se zeptat odkud cerpate takove udaje. Odchod vojaku z Iraku odhlasovala demokraticka cast kongresu, ne Iracka vlada. To vas nekdo blbne. Iracky premier Nouri Al- Maliki dnes oficialne pozadal demokratickou cast US kongresu o setrvani koalicnich vojsk na uzemi Iraku minimalne rok, nebo radeji dva. Pokud by koalicni vojska dnes odesla, tak ta vlada co o ni tvrdite, ze odhlasovala odchod koalicnich vojaku by padla behem nekolika hodin. A pokud by nestacila hodne rychle z Iraku zmizet, tak by jejich mrtva tela s podrezanym krkem tahali jedno po druhem z reky. Takze se ptam jeste jednou. Je ta vase zprava z Rudeho Prava, nebo je to rovnou originalek z vasi myslivny, pane Pelesko?
12.5.2007 16:03
RE: Informační hodnota toho co tu povidate pane Pelesko jsou dve nuly - OO
Reakce na 135211
Nevím, kdo je Peleska,
ale co vím zcela jistě je fakt, že většina iráckých poslanců nyní odmítá cizí vojska v zemi. Uvedl jsem to po straně ve zprávách
"Ve zkratce".Premiér může žádat co chce, ale musí mít souhlas
parlamentu a to i v Iráku. A ten nemá a těžko mít bude.
A ty Kubyk jako vždycky lžeš.
12.5.2007 20:29
RE: Informační hodnota toho co tu povidate pane Pelesko jsou dve nuly - OO
Reakce na 135234
>Nevím, kdo je Peleska,
Na to jestli jste pan Peleska jsem se neptal, to tady vi kazdy.
To jste to dopracoval, kdyz uz ani nevite, kdo jste. Takze vy jste tady uplne cerstvy a nikdy jste neslysel jmeno Peleska? Uz jednou jsem vam pane Pelesko polozil otazku : Nestydite se ve svem veku lhat jako maly kluk. Neodpovedel jste. Odpovite na ni tentokrat?
>ale co vím zcela jistě je fakt, že většina iráckých
>poslanců nyní odmítá cizí vojska v zemi. Uvedl jsem to po
>straně ve zprávách.
Aha tak vy to vite zcela urcite a vas zdroj je vymysl, ktery jste uvedl v rubrice Ve zkratce a kde si na nej hned sam odpovidate. To si snad delate ze vsech pr..., jinak si to nedovedu vysvetlit. Jeste jednou a pomalu. Mate na sve nesmyslne tvrzeni zdroj?
>"Ve zkratce".Premiér může žádat co chce, ale musí mít
>souhlas parlamentu a to i v Iráku. A ten nemá a těžko mít bude.
>A ty Kubyk jako vždycky lžeš.
Pokud premier zada oficielne a jeho tiskovy mluvci uvolni zpravu pro media, tak asi ten souhlas ma, to je snad logicke. Cely iracky parlament zastava nazor, ze odchod by se mel uskutecnit az budou iracke sily moci prevzit bezpecnost zeme do svych rukou. Ta situace podle nich nastane nejdrive asi za rok, mozna dva. Kdo tady lze a vymysli si nesmysly jste vy a s tim tykanim bych take nespechal. Nejsem vas soucasnik, a kamarad uz vubec ne.
13.5.2007 4:57
RE: Informační hodnota toho co tu povidate pane Pelesko jsou dve nuly - OO
Reakce na 135251
Prvni si zamette pred vlastnim prahem, kdyz jsem se vas treba na foru pri podobnem moralizovani o identite lidi a jejich napadani ptal, zda na siti pouzivate vice identit, nikdy jste nebyl schopen odpovedi. Nemam chut si analyzovat vas projev kvuli identifikaci, protoze bych ho musel porovnavat s projevy clenu jiste internetove ZOO, a to bych opravdu nerad.
Pokud jde o udavani zdroju informaci, tak jste nebyl schopen konkretizovat ohledne drog v Afganistanu ani jediny z 800 000 odkazu, kterou na vasi kombinaci slov vyjel google. A tom, kdo zacina komu tykat... Nelibi se vam to, jak prekvapive, ze ano?
Vyzadovat dodrzovani jistych pravidel, ma i druhou stranu mince a to respektovat tato pravidla. Co na to povite Mr. Kubyk?
13.5.2007 17:45
RE: Informační hodnota toho co tu povidate pane Pelesko jsou dve nuly - OO
Reakce na 135259
>Prvni si zamette pred vlastnim prahem, kdyz jsem se vas treba na
>foru pri podobnem moralizovani o identite lidi a jejich napadani
>ptal, zda na siti pouzivate vice identit, nikdy jste nebyl
>schopen odpovedi.
Bartosku, na moji identitu jsem vam odpovedel uz nekolikrat. Jeste jednou : Vaclav Kubicek. Je to napsano srozumitelne. To, ze se vam nelibi a radite me do nejake skupiny ve vasem pomatenem svete je vas osobni problem. Tak tady netvrdte, ze jsem vam na vase vyzvidani me identity neodpovedel. Ostatne se domnivam, ze vam po ni nic neni a, ze slusnost je zachovavat identitu u tech, kteri si ji nepreji zverejnovat. Velke procento, se tady nepodepisuje ani tim nickem. Tak co mate u mne za problem?
>Nemam chut si analyzovat vas projev kvuli
>identifikaci, protoze bych ho musel porovnavat s projevy clenu
>jiste internetove ZOO, a to bych opravdu nerad.
To je dobre, ja a myslim, ze nejen ja nejsem na vase analyzy a konspirace vubec zvedavy. Jsou to jen vesmes pomatene blaboly, ktere nikoho nezajimaji. Viz vami vyrobene informace o atomovem generatoru pro radar.
> Pokud jde o udavani zdroju informaci, tak jste nebyl schopen
>konkretizovat ohledne drog v Afganistanu ani jediny z 800 000
>odkazu, kterou na vasi kombinaci slov vyjel google.
Nemlzte tady Bartosku, na to jsem vam dal odkaz na zpravu pro US kongres zpracovanou znalci, kde jsou dukazy o tom, ze Taliban makovice pestoval, a nejen pestoval. Prijem z drog byl jeho hlavnim zdrojem prijmu. A tisice dalsich odkazu v kterych byste ty dukazy nasel. Jenze vy jste je najit nepotyreboval, tak jste se ani nenamahal a jel ste dal po sve linii, jak je u vas zvykem. Nemohu za to, ze ignorujete vse co se nehodi do vaseho kramu.
>A tom, kdo
>zacina komu tykat... Nelibi se vam to, jak prekvapive, ze
>ano?
Do toho s kym si tykam pane Bartosku vam take nic neni. To prosim nechte na mne. Urcite si ale netykam s lidmi pro ktere jsou zakladni pravidla slusnosti prekvapiva jako pro vas.
>Vyzadovat dodrzovani jistych pravidel, ma i druhou stranu mince >a to respektovat tato pravidla. Co na to povite Mr. Kubyk?
Zadna pravidla jsem tady nestanovil a ani je na rozdil od vas nevyzaduji. Jestli je pro pana Pelesku a pro vas tak slozite se choavat na chatu slusne, tak nikam nelezte a basta. Nevim co bych vam vic k tomu mohl rici. Ja jsem se pana Pelesky pouze dvakrat zeptal jestli se nestydi ve svem veku lhat jako maly nkluk. Nedovedu si predstavit, ze by napr. muj otec byl takovy lhar jako on a jeste za to nadaval do lharu druhym. Tak koho tady chete vazeny pane moralizovat a vyzyvat, aby si zametl pred svym prahem? Vy si naopak vse srovnejte v te svoji hlave, nez se zase pustite do kazani pro ty neprave. OK?
13.5.2007 23:02
RE: Informační hodnota toho co tu povidate pane Pelesko jsou dve nuly - OO
Reakce na 135286
Rikate, ze je slusnost nestarat se do identity lidi pod nick. Tsss, tsss bozicku, tak proc vas drazdi, kdo se nachazi pod nickem humanista. Dalsi takova drobna nesrovnalost, nebyl jste prestoze jsem vas nekolikrat zadal schopen uvest jediny konkretni zdroj sve argumentace ohledne opia v Afganistanu. A ja jsem vam sve zdroje hezky uvedl, stacilo kliknout.
A s tim tykanim nepovidejte, parkrat jste mi tykal. A neslo ani tak o snahu se sblizit ci slusnost, ale pohnutky abych tak rekl byly ponekud negativniho razu. Kdyz me postihl ten zachvat eufemismu, tak budu pokladat nekolik logickych nesrovnalosti za nesravnalosti rekneme opacne logicke hodnoty. Jak vidno z vasi reakce sel jste vskutku do sebe, jak vzor moralnosti si vas radsi brat nebudu. A nezapomente co je psano je dano, neni prilis velky problem to, co jsem napsal dolozit z archivu Zvedavce.
14.5.2007 5:32
RE: Informační hodnota toho co tu povidate pane Pelesko jsou dve nuly - OO
Reakce na 135311
Mno pane Bartosek, prevadet diskusi na jine tema umite vskutku znamenite. Jak by se vam libilo, kdyby vas nekdo napodobil? Nekdo by se mohl treba podivat do archivu Zvedavce na to, kolikrat jste byl tazan na dukazy k plutoniovemu reaktoru radaru na Brdech nebo dokonce na dukazy niciveho zareni krizniku Shiloh. Co tak priznat, ze si proste vymyslite?
15.5.2007 2:41
RE: Informační hodnota toho co tu povidate pane Pelesko jsou dve nuly - OO
Reakce na 135286
Aha , tak Kubyk je Václav Kubíček.
A nejsi náhodou Panna Orleánská?
Když ty Kubyk hrozně lžeš.Ale ve skutečnosti je to docela
jedno, protože blábolit budeš stejně, i kdyby jsi doložil,
že pocházíš z Marsu.
Napsal jsem a uvedl i nadpoloviční počet poslanců
Iráckého parlamentu, kteří hlasovali proti přítomnosti
okupantů v Iráku a ty musíš pořád mektat jako kolovrátek
a opakovat prolhanou a úskočnou propagandu okupačních
vojsk, pod vedením Hitlera Bushe.
Po změně režimu budeš Kubyk souzen za kolaboraci.
Možná,že by nebylo od věci, zavést v Americe trest,
vytržení jazyka, kde by jsi mohl být Kubyk, prvním adeptem.
16.5.2007 6:58
RE: Informační hodnota toho co tu povidate pane Pelesko jsou dve nuly - OO
Reakce na 135372
(Ve vašem příspěvku není zhola nic, co by mělo souvislost s výše uvedeným článkem. Pro osobní slovní napadání a urážky použijte e-mail, nebo jinou diskusi na jiném serveru. B.v. - editor)
13.5.2007 5:07
RE: Informační hodnota toho co tu povidate pane Pelesko jsou dve nuly - OO
Reakce na 135234
Pane Peleska, pokud je vase informace pravdiva, protirecite sam sobe a vetsine diskuteru Zvedavce.
Zde totiz vladne vseobecny nazor o ilegalnosti U.S. zasahu v Iraku a o ustaveni tzv.loutkove vlady ktera dela vse, co ji jeji pani poruci.
Pokud jsou ovsem ti poslanci svobodne zvoleni ve svobodnych volbach (coz je i muj nazor),a mohou si dovolit kritizovat koho chteji, pak Americane zasluhuji pochvalu za svrzeni odporne diktatury Saddama Hussaina a umozneni vzniku demokracie. Zvlaste pokud se z Iraku brzy stahnou. A to oni udelaji.
13.5.2007 23:00
RE: Informační hodnota toho co tu povidate pane Pelesko jsou dve nuly - OO
Reakce na 135260
Odporná diktatura Saddama Hussaina by mohla klidně existovat dále, kdyby ale bylo "řádná", to znamená proamerická!
Diktátoři obecně USA nevadí, ale musí mít ten správný politický
náboj.
Ilegálnost zásahu byla v tom, že mohl Saddám použít ZHN , hlavně
chemické do 45 minut a za tuto lež jde teď britský premiér
do kopru, protože Britové mají již takového prolhaného
premiéra plné zuby.
A ten skřet pokřivený Bush ho bude brzo následovat!
Zatím dostal peníze na válku jenom na dva měsíce.
A potom pěkně půjde US army s Iráku ze svěšenými ocasy,
ale budou vykřikovat, jak vlastně zvítězili, jako ve Vietnamu,
kde také vlastně podle nich zvítězili, jenom politici je o vítězství připravili.
Cesílko jenom hloupě kecáš. Oni jsou dnes ty věci tak zřejmé
a průhledné, že útok na Irák dnes může obhajovat, ale pouze
učiněný trotl.
Vždycky jsem měl a mám Ameriku docela rád, ale ta "píča" Bush a ta jeho parta mě tak nekonečně sere, že bych mu nejraději vypíchl oko rezatým drátem!
Samotní Američané a nakonec i američtí vojáci jsou v tom nevinně.
Ti první netušili, co si zvolili za svini a ti druzí musí
poslouchat rozkazy.
14.5.2007 5:47
RE: Informační hodnota toho co tu povidate pane Pelesko jsou dve nuly - OO
Reakce na 135310
Pane Peleska, na to vsechno jsem se vas vubec neptal. A uz vubec jsem se vas neptal na vas vztah k Americe. Ten je snad z vasich poznamek jasny.
Ja jsem chtel vysvetleni podivneho rozporu, kdy se udajna loutkova vlada Iraku chova docela svobodne. Protoze to by naznacovalo pritomnost demokracie a tedy neceho kladneho, co za vlady reznika z Bagdadu chybelo.
Nebo si snad dovedete predstavit Husakovu loutkovou vladu z dob normalizace jak zada odchod okupantu? No vite.
16.5.2007 0:43
RE: Informační hodnota toho co tu povidate pane Pelesko jsou dve nuly - OO
Zdenek S. svoboda (tečka) zdenek (zavináč) gmail (tečka) com 194.?.?.?
Reakce na 135310
Můj názor na Bushe z poslední doby je ten, že jde jen o usměvavého… "bílého koně" zájmových skupin v pozadí.
Opakuje veřejně jen to co se mu připraví a navíc i s chybami . Je-li pravda nejčastěji na Internetu uváděné jeho IQ jen 91 (a to nepočítám to, že US Gaussova křivka IQ testu je měkčí než naše i jiné Evropské) a známe-li i některé jeho povedené výroky… pak konstatuji že "ON nemůže být řídící silou USA vlády i politiky".
Ale to si nemyslí z Vás asi nikdo .
14.5.2007 1:10
RE: Informační hodnota toho co tu povidate pane Pelesko jsou dve nuly - OO
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 135234
A ty Kubyk jako vždycky lžeš.
-----------------------------
Kubyk většinou lže, až to práská dveřma a pokaždé nám tady nakydá chuchvalce lží, tak hustých, že by se na tom dalo sáňkovat. Asi si chodí sem na Zvědavce léćit své mindráky.
Tentokrát však z nějakého důvodu mluví pravdu.
Osobně jsem tuhle informaci slyšel na CNN, že irácká "legitimní"
vláda požaduje setrvání US armády na jeden až dva roky, dokud si neudělají v zemi sami pořádek. Dále údajně oznámili, že plánují celovládní dvouměsíční letní dovolenou. Tohle bylo řečeno na tiskovce, kde se vyjádřovala administrativa Wajthauzu na dotazy novinářů. Nesmíme však zapomenout, že se na tiskovce sešly obě skupiny "PRO" válku i "PROTI". Komu tedy asi vyhovuje sdělení, že pozdržet odchod je v zájmu irácké vlády? Možná ta "legitimní" vláda o tomhle požadavku ani neví. Takže doporučuji brát Kybyka s rezervou.
Jak už pan Nohejl dole v příspěvku napsal, že žijeme v době podvodů, klamů, lží a také zinscenovaných vražd a mnohdy je skutečně těžké se dopátrat, komu vyvolaná situace přinese prospěch. I přesto, že někdo mluví pravdu a nikdy by se to od takového člověka neočekávalo, tak se rovněž musíme zeptat, proč to říká? Mám silné tušení, že neo-conci se potřebují zbavit "svého"
presidenta ještě před koncem jeho volebního termínu?
Na uvedené tiskové konferenci šéfka administrativy, Nancy Pelosi (vášnivá sionistka a láskyplná zastánkyně Israele) prohlásila, že koncem září tohoto roku, US vojska musí být ztažena z Iráku. Zašla až tak daleko, že nazvala prez.Bush-e "nekompetentním dělat důležitá rozhodnutí" a doporučuje jeho rezignaci. Proč Nancy Pelosi otočila o 180 stupňů? Při poslední AIPAC konferenci
(American-Israeli Political Action Committee), v listopadu loňského roku sama ujišťovala zúčastněné členy, že americká vojska zůstanou v Iráku i kdyby to mělo trvat osm let. Buď otočila, protože senilita Bush-e již dosáhla stádia, kdy se stává nebezpečný a vytroubí novinářům s úšklebkem opičáka, jak neoconci zoraganizovali událost 9/11 roku 2001 a nebo je na řadě Irán a armáda si hraje na válku někde jinde? Možná přichází v úvahu obojí? Další možnost může být, že se připravuje drastická změna k lepším zítřkům a US se navždy zbaví Israele. Neberte mne za slovo, především vy, naši milí oponenti. Nepíši nic o vymazání z mapy, ale US vláda si nadále nemůže dovolit finančně uspokojovat vzrůstající požadavky israelské vlády. Částka
8 miliard dolarů na zbrojní rozpočet Israele byla zamítnuta a israelská vláda má obavy, že jim tato dojná krává přestává dávat mléko.(Tohle mám z israelského tisku. Samozřejmě, že nepíší o dojné krávě).
Abych se ale také vyjádřil k článku. Bohužel všechno je v angličtině.
Nebudu nikomu vnu...Automaticky kráceno
14.5.2007 1:14
RE: Informační hodnota toho co tu povidate pane Pelesko jsou dve nuly - OO
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 135313
---pokračování---
Abych se ale také vyjádřil k článku. Bohužel všechno je v angličtině.
Nebudu nikomu vnucovat svůj názor, ale přečtěte si
analýzu
uvedeného článku. Dole je odkaz na originální verzi. Jak je uvedeno v článku, tak výpověď sběhlého vojáka je naprostý podvod a zavádění od skutečnosti.
Tohle je video (znalost angl. není potřeba). Jistě vás napadne, kdo to asi střílí po jedoucích vozech?
http://judicial-inc.biz/Aegis_Mercs_shoot_civilian...
Další odkazy:
http://judicial-inc.biz/I.,iraq_mercenaries.htm
http://judicial-inc.biz/Fanjjuah.htm
http://judicial-inc.biz/Mercs_ambush_marines.htm
http://judicial-inc.biz/Mossad_bombs__sophisticate...
V tomto posledním odkazu si všiměte, kdo financuje Hesbollah a pro koho vlastně pracují? Proto při poslední válce s Lebanonem
odpráskli pozorovatelnu OSN, aby nebylo zřejmé, kdo proti komu bojuje. Byla to válka o území a předpoklad, že Sýrie se zapojí s pomocí na obranu Lebanonu. Zřejmě tajné služby Sýrie odhalily podvod a válka po měsíci skončila. Je tam i zmínka o jiných podvodech, jako převlékání mrtvol Arabů do IDF uniformy na vykázání vlastních ztrát. Britský žurnalista Robert Fisk není
self-hating jew, ale sionista.
Čert aby se v tom vyznal, když to sám čert organizuje!
14.5.2007 5:56
RE: Informační hodnota toho co tu povidate pane Pelesko jsou dve nuly - OO
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 135314
Ten poslední a důležitý odkaz jsem vymazal při zkracování příspěvku.
Tady to je:
http://judicial-inc.biz/i..s_robert_fisk_a_sage_or...
Přečtě si to celé i s odkazy na konci. Takovým způsobem vede Israel války a naskýtá se další otázka, proč vůbec válčí?
Nestačí jim to, co si již ukradli? Kolikrát mne napadá otázka, jak by to dopadlo, kdyby přijali návrh Francie na obydlení ostrova Madagaskar? Jednak by nedošlo ke druhé světové válce a také, Palestinci by žili v pohodě a míru. A snad i celý svět? Madagaskar byla francouzská kolonie a už v počátcích třicátých let se kolonizátoři vystěhovávali zpátky do Francie pro sionistické zájmy.
Odpověď je však snadná: Tam se už nemají kam roztahovat a také by přišli o dojnou krávu.
Odpověď pro Kubyka:
Vy asi nečtete pozorně! Právě naopak, já jsem se Vás zastal a potvrdil jsem, že jsem to samé slyšel na CNN. Ale tady jsme právě u toho o čem je článek. Podvody, lži a předstírání.
To, že nám mainstreamová media oznámí, že Dick Cheney něco vyjednal, můžeme tomu věřit? A můžeme věřit Cheney-emu, že tam něco vyjednal? Proč by právě on měl zájem na ukončení války, když mu to pěkně sype? A proč by právě Israel měl zájem na ukončení války, když mají takhle zdarma ropu a snad i případně nová území? Víte Vy vůbec kolik israelských firem si v Iráku skoupilo opuštěné továrny a houfně tam skupují pozemky? A sakramentsky levně. Původní irácká elita utekla do exilu a fabriky nechali doma. Stejně tak milióny chudáků, jen aby si zachránili život. Dalších 650 tisíc bylo zabito. Vy si stále ještě myslíte, že tam amíci napochodovali hledat zbraně hromadného ničení? Přinést "demokracii" a kdo ji odmítne, bude zastřelen, jeho dcery znásilněny a rovněž zavražděny! Jenom proto, že nemají o tuto demokracii zájem ! ! !
Nemluvě o US vojácích, kterým armáda vymyla mozky a oni to dělají pro vlast. Přečtěte si ty moje odkazy a potom můžeme diskutovat.
Tomuhle nerozumím a prosím o vysvětlení:
>...Pred dvema tydny byla Gozalesa Rice na submitu v Egypte, kde >mela rozhovory s predstaviteli arabskych zemi o uvedeni poradku >v Iraku...a potom tady zvante o tom, ze Iracky parlament >odhlasoval odchod koalicniho vojska...
Tady jste mne dostal. Jednak tu paní neznám a potom co to měla Kozazlesa doručit v Egyptě?
Kubyku, já jsem reagoval na pana Humanistu a ne na Vás.
Ušetřete si další slovní průjem, sedněte si do chládku a přemýšlejte trochu, než něco dalšího napíšete.
Vzpomeňte si, že my dva jsme uzavřeli smlouvu o neútočení.
Berte tohle jako varovný výstřel a už na mne nereagujte.
14.5.2007 7:22
RE: Informační hodnota toho co tu povidate pane Pelesko jsou dve nuly - OO
Reakce na 135320
>Kubyku, já jsem reagoval na pana Humanistu a ne na Vás.
Aha, tak tohle nepatrilo mne, ale panu Peleskovi. To jste si jen spletl jmeno. No tak to se omlouvam.?
Kubyk (Peleska) většinou lže, až to práská dveřma a pokaždé nám tady nakydá chuchvalce lží, tak hustých, že by se na tom dalo sáňkovat. Asi si chodí sem na Zvědavce léćit své mindráky.
>Ušetřete si další slovní průjem, sedněte si do chládku a
>přemýšlejte trochu, než něco dalšího napíšete.
Diky napodobne.
>Vzpomeňte si, že my dva jsme uzavřeli smlouvu o neútočení.
>Berte tohle jako varovný výstřel a už na mne nereagujte.
V tom vam velice rad vyhovim, prestoze jsem s vami zadnou smlouvu neuzavrel. A to i v pripade, ze se do mne budete bezduvodne navazet a urazet, jako tomu bylo ve vasich predchozich prispevcich.
14.5.2007 2:32
RE: Informační hodnota toho co tu povidate pane Pelesko jsou dve nuly - OO
Reakce na 135313
>Kubyk většinou lže, až to práská dveřma a pokaždé nám tady >nakydá chuchvalce lží, tak hustých, že by se na tom dalo >sáňkovat. Asi si chodí sem na Zvědavce léćit své mindráky.
>Tentokrát však z nějakého důvodu mluví pravdu.
Dalsi chytrak prisel na pomoc. Tak ja si sem chodim pravdou lecit mindraky? Soudruzi vy vubec zjevne nevite co se v Iraku deje, proto si vymyslite takove kraviny jako pan Peleska. Dick Cheney byl v tydnu v Bagdadu a s Irackou vladou mluvil, tak si to najdete a neco si o tom prectete misto vaseho planeho zvaneni. Pred dvema tydny byla Gozalesa Rice na submitu v Egypte, kde mela rozhovory s predstaviteli arabskych zemi o uvedeni poradku v Iraku, mezi jinymi i s Irackym predsedou vlady. Tak si to take najdete a potom tady zvante o tom, ze Iracky parlament odhlasoval odchod koalicniho vojska. Nez se priste pustite do diskuse o necem, tak se alespon zajimejte o zakladni fakta. Z toho co tu zvanite je jasne, ze vas zajima vsechni mozne, jen ne to o cem je tu rec.
A pane Mirdo, uvedte konkretne kde lzu. Pokud ne, tak jste u mne prolhany srabek vy.
13.5.2007 0:28
RE: Informační hodnota článku je nula
Zdenek S. svoboda (tečka) zdenek (zavináč) gmail (tečka) com 84.?.?.?
Reakce na 135178
Nejhorší pilulka, dle mě, bude jestli Irácký parlament neschválí ten zlodějský nový "Irácký zákon o ropě" který Iráku napsali přímo v USA.
Tyto informace pronikají do světa již asi 2 roky. Tedy co já o tom vím. Údajně byli i zadržení Iráckou policií 2 Britští vojáci kteří jeli autem s výbušninou. Druhý den je osvobodila ze zajetí Britská jednotka.
Ty provokace bombovými výbuchy budou z vysokou pravděpodobností asi pravdivé. Účel bych viděl k poštvávání obou hlavních náboženských komunit muslimů proti sobě tak aby se nespojili, popř. i jednotlivé kmeny...
Jestli se toto prokáže, je vysoce pravděpodobné že se tyto komunity dočasně spojí v odporu proti vojskům USA a popř. i jeho spojencům. Hlavně by měla být prošetřena činnost těch soukromých "kontraktorů" – žoldáků kterých tam má být až 20.000 mužů.
Je pak možné že nakonec budou i samy USA označeny za teroristický stát, a nebo spíše Bushova administrativa!
Tyto výbuchy aut na plných tržnicích jsou jednoznačně teroristické činy, ať je spáchá kdokoliv.
Přesně tak - a navíc propagandisté blábolí nesmysly, když si myslí, že v zájmu USA je v Iráku vyvolat nepokoje, které celou akci proti Hussajnovi znevěrohodní. Násilí v Iráku objektivně nahrává cílům Bruselu, Moskvy a Mekky, nikoliv Washingtonu.
A já si myslel do teďka, že jsem paranoidní. Kam se na tebe hrabu. Prášky by nezabrali? Mekka, Moskva a Brusel proti záštitě svobody USA? Bože tak to jsem ještě docela při smyslech.
11.5.2007 18:29
RE: Informační hodnota článku je nula
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?
Reakce na 135176
Rovněž mi tento článek přijde zcela nevěrohodný. Asi nejnevěrohodnější, co jsem kdy na Zvědavci četl (valná většina článků mi přijde dostatečně věrohodná).
Zajímalo by mě třeba, jak se ten Iráčan infiltroval do irácké armády, jen pomocí uniformy to určitě být nemohlo, armáda není hejno husí... Taky jeho rodina by ho po deseti letech dezerce pěkně ohrozila.
Jsem přesvědčen, že Američané mají v Iráku na svědomí řadu útoků proti civilistům, jejichž cílem bylo popíchnout tu Sunnity, tu Šiíty, ale tento článek nahrává všem Lehům a spol.
13.5.2007 0:45
RE: Informační hodnota článku je nula
Zdenek S. svoboda (tečka) zdenek (zavináč) gmail (tečka) com 84.?.?.?
Reakce na 135188
Tento názor z větší části podepisuji!
Je velmi pravděpodobné že ta část o té infilteraci do Irácké armády, kdyby byla dlouhodobá, je velmi málo pravděpodobná!
U té vlastní rodiny by to mohlo při vhodném odůvodnění a tehdejší euforii z pádu Husajna poměrně lehce projít.
Irak bude juhoslavizovany, t.j. rozdeleny na niekolko casti, aby sa dal lepsie ovladat a splnil ocakavania vyvoleneho naroda. Vlastnym cielom je vytvorenie kurdskeho statu a Kosovo je testovacim balonikom pre dalsi postup. Samozrejme, ze palestinci sa svojho Kosova nedockaju.
12.5.2007 0:02
RE: Toto potvrdzuje to, co vidime vsetci:
semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?
Reakce na 135197
>Irak bude juhoslavizovany, t.j. rozdeleny na niekolko casti, aby
>sa dal lepsie ovladat a splnil ocakavania vyvoleneho naroda.
>Vlastnym cielom je vytvorenie kurdskeho statu a Kosovo je
>testovacim balonikom pre dalsi postup. Samozrejme, ze palestinci
>sa svojho Kosova nedockaju.
Ale vzdyt se ho uz davno dockali. Gaza je jejich a nejsou tam zadni okupanti. Muzou si tam delat co chteji. Ale problemem je to, ze oni chteji znicit Izrael a Izrael ne a ne nechat se od Pastelincu znicit.
12.5.2007 0:23
RE: Toto potvrdzuje to, co vidime vsetci:
Krtech kavu (zavináč) centrum (tečka) cz 82.?.?.?
Reakce na 135202
podobny clanek se tusim uz jednou obevil tady nebo na BL je to uz ale tak 2 roky zpet po cca pul hodine byl odstranen a nebylo po nem ani stopy
Problém se zdroji je ten, že pokud někdo něco ví, není tak blbej aby se vám pod to podepsal a řekl podrobnosti kde se to dověděl (aby ho podle toho našli) a to nikdy, nikde a o ničem. V lepším případě takový člověk skončí v šutru, v horším v hlíně... záleží jen na tom jak kdo, jak kde a jak kdy.
Myslíte, že je někdo tak blbej, aby když už vubec se rozhodne o něčem mluvit, ještě se pod to podepíše a nejlíp i s adresou, abyste si to mohli ověřovat? Než by mu došel dopis, už by neexistoval!!!
To by za sebou musel mit zatraceně mocný lidi, aby si to mohl dovolit!
Krysa
prijde mi verohodnejsi ta verze, ze to je blabol
urcite to nejsou americti agenti, kteri organizuji pumove atentaty, usa ma dost penez aby tyhle veci resila pres agenty ... loajalita iracana se neda udrzet zabijenim neuspesnych kolegu atd atd ...
V Iraku je pres 100 000 "kontraktoru" a ropne studny jsou mimo civilizaci. Rumsfield si dokonce vytvoril svou spionazni agenturu pri ministerstvu obrany, tohle mu bylo zatrzeno a oficialne tahle soukroma sluzba musela skoncit. Neni to o nicem jinem nez o vhodnem vyberu lidi na posty v iraku a operacich, ktere mohou bezet rekneme neoficialne. Svoje narodni zajmy v Iraku maji samozrejme i jine zeme. V chaosu, ktery tam panuje se zpravodajcum urcite pracuje docela dobre. A pokud budeme uvazovat o tzv. "nadnarodnich zajmech" a tech. kdo si sve nadnarodni zajmy jsou schopni financovat v ramci irackeho chaosu...
A sick planet where the fountain of knowledge has been poisoned...(prekladem z anglictiny by to ztratilo to dramaticnost )
"A few days ago, an American manned check point confiscated the driver license of a driver and told him to report to an American military camp near Baghdad airport for interrogation and in order to retrieve his license. The next day, the driver did visit the camp and he was allowed in the camp with his car. He was admitted to a room for an interrogation that lasted half an hour. At the end of the session, the American interrogator told him: 'OK, there is nothing against you, but you do know that Iraq is now sovereign and is in charge of its own affairs. Hence, we have forwarded your papers and license to al-Kadhimia police station for processing. Therefore, go there with this clearance to reclaim your license. At the police station, ask for Lt. Hussain Mohammed, who is waiting for you now. Go there now quickly, before he leaves his shift work".
The driver did leave in a hurry, but was soon alarmed with a feeling that his car was driving as if carrying a heavy load, and he also became suspicious of a low flying helicopter that kept hovering overhead, as if trailing him. He stopped the car and inspected it carefully. He found nearly 100 kilograms of explosives hidden in the back seat and along the two back doors.
The only feasible explanation for this incident is that the car was indeed booby trapped by the Americans and intended for the al-Khadimiya Shiite district of Baghdad. The helicopter was monitoring his movement and witnessing the anticipated "hideous attack by foreign elements".
Problemem nejsou zdroje ,ale cenzori a nejhorsi ti dobrovolni,co okradaji verejnost o informace,jakoby na svete nebylo dost Becnajdru.Pan Werich a Voskovec meli ve svem divadle sveho cenzora a tak pro nej psali velmi stavnatym zpusobem,nebot i on potrebuje zamestnani a ma treba rodinu a deti,nakonec ,tento cenzor upozornil Wericha ,ze jsou po nem,takze ,byl vlastencem prvni,a cenzorem druhy,ale ti dobrovolni nemaji jedno ,ani druhe.Tak i ja pisu pro cenzory.
Svet je manipulovan, mnoha, co si rikaji ,"Bohem vybrani",to proto,nebot v toho Boha sami neveri,proto se na nej odvolavaji a dopoustejis e tech nejhorsich veci s pozadim beztrestnosti,proto i tak ,jinak pobozni Americane ,delaji ty nejhorsi veci na lidech jineho naroda.
Slavny Churchil ,byl jeden ztech ,co uz v letech dvacatych chtel pouzit otravneho plynu proti neposlusnym Kurdum a Iracanum,takze ,Iracani maji velmi dobrou pamet na Britskou okupaci,zatimco moji krajane zapominaji na utrapy maleho naroda a jsou pomahat silnym ,okupovat avrazdit obcany malych narodu,protoze pod jejich choditly je nafta-to jsou dolary,jediny Buh na ktery vydridusi veri a za ktere si koupi duse lidi.
http://judicial-inc.biz/zio_._propaganda.htm
takhle se zpochybňují všechny podezřelé události. Vypustí se naprostá pitomost, která podporuje pravdivou informaci. Až se ukáže jaká to byla pitomost, jaksi vše co bylo spojeno s tím bude spochybněno. Prosím vás, jak se insertuje člověk do nepřátelské armády? To se tam jako spustí s padákem? Takových disinformací je plno okolo 911 a Iráku, neb je to nejlepší způsob jak ty skutečné znemožnit. Manipulátoři většinu natolik zblnou, že nebudeou vědět čemu věřit, nakonec nebudou věřit ničemu, jen vládě.
Tuto stránku navštívilo 6 203